27 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

INTALNIREA DE LA ALBA - Ministrul Justitiei Mona Pivniceru dezbate implementarea noilor coduri cu sase parchete de curti de apel din tara: Alba, Cluj, Brasov, Oradea, Timisoara, Targu Mures. Scopul: realizarea unui Memorandum identic celui pentru instante din 2012

Scris de: L.J. | pdf | print

25 January 2013 10:40
Vizualizari: 12719

La nivelul parchetelor de curti de apel din tara au inceput intalnirile reprezentantilor acestor institutii cu ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, pentru a se dezbate problemele legate de implementarea noilor Coduri. Azi, 25 ianuarie 2013, ministrul Justitiei a ajuns deja la Alba Iulia unde are loc intalnirea cu conducerea a sase parchete de curti de apel: procurorii generali ai PCA Alba Iulia, Brasov, Cluj, Oradea, Timisoara si Targu Mures, dar si prim-procurorii parchetelor de pe langa tribunalele din raza acestor curti participa la aceasta intalnire de lucru.


Intalnirea de la Alba Iulia vizeaza gasirea de solutii referitoare la asigurarea resurselor financiare, materiale si umane necesare implementarii noilor coduri in materie penala. Ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, se intalneste astazi, la Alba-Iulia, cu procurorii generali ai parchetelor de pe langa sase curti de apel, precum si cu prim-procurorii parchetelor de pe langa tribunalele din raza acestor curti. "Intalnirea are ca scop consultarea conducerii parchetelor in legatura cu resursele financiare, materiale si umane necesare pentru implementarea noilor Coduri penal si de procedura penala", precizeaza Biroul de presa al MJ. Demersul ministrului Justitiei este similar celui intreprins la nivel de instante, in toamna anului 2012, care a fost finalizat prin adoptarea de catre Guvern a Memorandumului cu tema "Pregatirea sistemului judiciar pentru intrarea in vigoare a noilor Coduri. Evaluarea situatiei actuale. Plan de masuri".

In ceea ce priveste parchetele, Pivniceru a initiat intalniri la sfarsitul anului trecut, in decembrie 2012, avand loc o prima astfel de intalnire, in Capitala, la care au participat reprezentantii parchetelor din raza Curtilor de Apel Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Constanta si Craiova.


Comentarii

# emi date 25 January 2013 11:08 -5

Credeti ca vor fi puse in aplicare aceste coduri???? Sunt publicate de 4 ani!!!

# Copilu' strazii date 25 January 2013 14:02 0

Da! Dar doar 3 zile.

# xCucusong date 25 January 2013 14:34 -7

E necesar intarirea Codului Penal in legatura cu hartuirea si ultrajul adus presedintelui Romaniei. Prea usor se practica aceste infractiuni. Daca presedintele a gresit, sa aiba parte de judecata dreapta, daca nu, sa fie judecati cei ce practica hartuiala si ultrajul asupra presedintelui. Este inadmisibil aceasta pratica facuta de orisicine, orisicand si prin ori ce mijloace. STAP CORUPTIA!!! Ultrajul si hartuirea  este fructul si expresia coruptiei.

# oau ce prostie date 26 January 2013 15:33 0

:D

# Laurenţiu date 25 January 2013 12:10 +17

Aceste coduri au fost adoptate prin asumare de răspundere iar redactarea lor s-a făcut în condiţii perfect discutabile. Dacă tot s-a amînat intrarea lor în vigoare mă gîndesc că ar fi un bun prilej pentru reanalizarea lor şi, eventual, modificarea înainte de intrarea în vigoare. Pentru ca forma lor să fie cea mai adecvată iar aplicarea lor să nu fie viciată de modificări ulterioare, excepţii de neconstituţionalitate etc - cum s-a tot întîmplat în ultimii 24 de ani. :-|

# maria date 25 January 2013 12:23 +3

Desi observatia lui Laurentiu este absolut corecta, personal cred ca aceste continue amanari decredibilizeaza enorm MJ. Este un semn de totala neseriozitate si perceptia generala este ca nimic nu ar fi de luat in serios in aceasta tara, chiar si legea...........despre care mai vedem!.poate se amana!

# Heilander date 25 January 2013 13:08 +2

@maria- Stimata doamna, esti culmea! Adica nu Basescu prin impunerea conducerii CSM cu ajutorul DNA decredibilizeaza MJ ci amanarile la implementarea codurilor de procedura????? Sigur esti bine? Pt. orice eventualitate ti-as recomanda un control, sa stii ca nu strica! <img src=ops:' />

# maria date 25 January 2013 13:53 +2

Dar de ce s-ar exclude cele 2 variante? Mintea ingusta in care nu incape decat o singura varianata si care are ca expresie singulara a manifestarii agresivitatea si atacul la persoana de tip "babuin". Sentimentele dvs anti-basescu nu va fac cu nimic mai simpatic, exista anti-basisti civilizati si inteligenti si anti-basisti de tip "primate". Eu prefer 1a categorie. A aprecia ca perpetua amanare a codurilor decredibilizeaza MJ, nu inseamna decat in logica dvs, ca nu constat ca aceiasi decridibilizare,care atinge mult mai multe planuri din pacate, se produce prin parchete si CSM. Eu nu va recomand niciun control, poate un pic mai multa educatie si logica, zi buna sa aveti!

# tomoiaga date 25 January 2013 14:26 +4

CEI MAI MARI AFACERISTI SUNT PROCURORII DIN FILIERA : PCA CLUJ- P TRIB.MM- P J VISEU, VA DAU DOVEZI CERTE-ACTE OFICIALE.

# ai dreptate date 26 January 2013 15:35 0

Ai dreptate,toata tara stie,ce e defacut?

# xCucusong date 25 January 2013 14:36 -3

E necesar intarirea Codului Penal in legatura cu hartuirea si ultrajul adus presedintelui Romaniei. Prea usor se practica aceste infractiuni. Daca presedintele a gresit, sa aiba parte de judecata dreapta, daca nu, sa fie judecati cei ce practica hartuiala si ultrajul asupra presedintelui. Este inadmisibil aceasta pratica facuta de orisicine, orisicand si prin ori ce mijloace. STAP CORUPTIA!!! Ultrajul si hartuirea  este fructul si expresia coruptiei.

# TOMOIAGA date 25 January 2013 14:38 +6

citeste cineva comentariile? se cerceteaza ceva din aspectele pe care le sesizam? sau vorbim singuri ca prostii?. ca sa stim ce efect au comentariile noastre, daca au vreun rost sa le sciem.

# xCucusong date 25 January 2013 15:50 -2

Bine sesizezi! Eu cred ca si Lumea Justitiei e tot un "organ" ca celelalte, sponsorat de cineva pentru ceva. Tonul cu care se "soparleste" news-ul e suptil partinic. Pe urma, comentatorii se pare ca nu au scop de a impartasi idei sau constatari, ci de a face jocul politicului. Eu personal nu apartin la niciun partid politic, doar doresc extirparea coruptiei, nu din ividie, din contra, din experienta ca se poate trai mai bine fara coruptie.

# raspuns oficial date 26 January 2013 15:40 +1

Coruptia e pe oameni,e Basescu si judecatorii care pot fi cumparati uneori pe maruntis.Fara coruptie aio trait tu in burta la mata dar ca in Romania nu stiu unde e atmosfera mai toxica si incarcata de coruptie,deoarece campionii ei sunt chiar cei care ar trebui sa lupte impotriva...coruptiei.Mancate-ar si pe tine coruptia,sa intelegi pe ce lume traim noi...poate tu scrii din Franta sau Grecia,hai in Romania...la granita sa ai 5 euro.

# Catalin goicu date 25 January 2013 14:39 -6

MOMENT ISTORIC ! MOMENT DECISIV PENTRU JUSTITIE ACUM PUTEM CURATA JUSTITIA DE TOTI MAFIOTII SI SPAGARII ! S-AU DAT DE GOL ! Au iesit la iveala toate legaturile subterane de subordonare a judacatorilor fata de politic, fata de baronii locali , fata de ussl fata de felix …..fata de maffiiee S-au demascat ! DATI-I AFARA ! . Sunt cei care AU VOTAT PENTRU REVOCAREA…. FARA MOTIV…!!!! a unor judecatori din csm ! , CE JUDECATOR ESTE ACELA CARE CONDAMNA FARA MOTIV doar pentru ca a primit ordin si promisiuni de la mona si bani de la felix? Un maffiioot ! . Si TOTUSI Nu sunt prea multi TICALOSI SI MAFFIIOTI .PENTRU O TARA ASA DE MICA ???? Magistratii care NU AU MUSCAT DIN MOMEALA PUSA DE MONA LUI VORRONIN SI nu au votat revocarea SUNT ADEVARATI MAGISTRATI INDEPENDENTI … SI VOR TREBUI SA CONDUCA JUSTITIA dupa ce banda maffiootilor va cadea ! (mai repede decat credeti ! ) CINSTE LOR !!! . MAGISTRATI ..ESTE MOMENTUL SA VA SPALATI RUSINEA …. ELIMINATI-I …pe toti coruptii din justitie ….

# TOMOIAGA date 25 January 2013 14:51 -4

d-lor, in JUSTITIE, in PROCURATURA si in POLITIE, nu se aplica legea in functie de probe, nici vorba de asa ceva. LA JUDECATORIA VISEU DE SUS, PARCHET SI POLITIE, si bineinteles pe filiera P TRIB MM, PCA CLUJ si Curtea de Apel Cluj, este formata deja o RETEA INFRACTIONALA formata din: politisti, procurori si judecatori, care lucreaza asa in gasca. Probele la dosar nu au nicio valoare, doar probabil EUROII, sau alte avantaje necuvenite, se lucreaza asa in GRUPURI DE INTERESE. Pot prezenta DOVEZI CERTE -ACTE OFICIALE. MONA PIVNICERU, ce face este ca un fel de SINDICAT pentru magistrati si ii apara, nicidecum sa traga la raspundere pe cei care incalca legea. JUSTITIA ROMANA este RUSINEA LUMII, O TEROARE, O AFACERE ILICITA, n-am cuvinte , dar am DOVEZI CERTE. INTERESEAZA PE CINEVA? VREA CINEVA DOVEZI-ACTE OFICIALE? CONTACTATI-MA SI VI LE DAU.

# Referitor la codul penal date 25 January 2013 14:53 +2

si cel de procedura penala, poate ca doamna ministru doreste sa-l consulte pe profesorul Narcis Giurgiu de la Iasi. Are multe observatii pertinente despre inadvertentele majore din cele doua coduri. De altfel, cred ca orice practician al dreptului sau cadru didactic din domeniu ar trebui sa-si ia ragazul de a trimite observatii ce pot perfectiona codurile.

# radu date 25 January 2013 23:32 +1

Exact marele profesor Narcis Giurgiu de la ceva mega privata de la iesi o fi cel mai potrivit sa ne raspunda tuturor dilemelor! Am putea oare bloca IP-ul unor studenti dilentati pasionati de cursurile marelui giurgiu si care spera sa primeasca un punct la examen pe comenturi imbecile?

# Vorbeste in tine ura date 26 January 2013 06:56 +2

pe care ai acumulat-o, cel mai probabil, pentru ca ai fost picat la examene de catre profesor. Si nu e de mirare. Obiceiul de a citi neatent un text nu te-a parasit. Pune ochelarii aia buni si reciteste-mi "comentul". Vei observa ca numele profesorului nu e dat ca "unica solutia a dilemelor" ci este doar evocat. Si am facut acest lucru din 2 considerente: 1.pentru ca profesorul a conferentiat pe tema viciilor de fond ale celor doua coduri si 2. pentru ca ministrul il cunoaste personal pe profesor astfel incit dialogul profesional este mai lesnicios. Apelul meu era, de altfel, pentru toti profesionistii dreptului; de a participa activ si neintirziat la imbunatatirea codurilor penal si de procedura penala. Te invit sa nu te consideri vizat de acest apel al meu.

# TOMOIAGA date 25 January 2013 15:01 +4

TOTI CETATENII ROMANIEI, AR TREBUI SA IASA IN STRADA, SI SA PROTESTEZE, PANA CAND TOTI JUDECATORII CORUPTI, IMPREUNA CU CEI DIN GASCA:PROCURORI SI POLITISTI, SA FIE DATI AFARA DIN SISTEM. SA SE ORGANIZEZE CONCURSURI PE TOATE POSTURILE CA SUNT DESTUI TINERI CARE AR LUCRA CINSTIT. CA DEJA BOSOROGII ASTEA, SUNT UNSI CU TOATE ALIFILIILE SI NUMAI AFACERI FAC DEJA, IAR DE PROBE NICI VORBA CA NU LE MAI IA NIMENI IN SEAMA. JUSTITIA ROMANA ESTE RUSINEA EUROPEI, SI NENOROCIREA NOASTRA. SA FIE IMPUSCATI LA ZID EXACT CA SI CEAUSESCU. DE CE A FOST IMPUSCAT CEAUSESCU ? DE CE SA NU FIE IMPUSCATI SI JUDECATORII CORUPTI CARE NU SUNT CORECTI?

# FLORY date 25 January 2013 15:05 +2

SUNT LEGI CLARE SI RASPICATE, NUMAI CA AU FOARTE MULTE ALINIATE..., LA CARE RECURG AFACERISTII -JUDECATORI SI PROCURORI... S-au invatat cu afacerile si s-a terminat cu aplicarea corecta a legii.

# ARGUS date 25 January 2013 15:08 +3

Frtatilor! zau ca nu mai stiui ce sa cred(!?!) Sunteti juristi orio altceva?Codurile nu aunt facute pe realitatea romaneasca.A trebuit sa le concepem pentru ca alcoolista a rpomis undeva prin Europa ca le facem,iar portocaliii s-au conformat.Mona nu m ai prfea are ce sa faca.Oricum pozitia ei este realista.In prezent nici maca codul civil nu este cat de cat aplicabil.Procedurile ar trebui sa astepte cel putin 3 ani/penala si cel putin 5 ani /civila.Nu avem judecatori,sali,grefieri,bani pentru logistica,mentalitate corespunzatoare. Mai xCucusong ,hartuiala si ultraj la Basescu nu avem ca infractiuni.Mai pune mana pe carte si citeste ce inseamna ultraj.Si mai lasa lumea lui Banciu pentru ca asi altwe comwntarii facute de tine sunt aiureli portocalii.

# xCucusong date 25 January 2013 16:10 0

Mai ARGUS, nu face din alba neagra; vezi care e moto la Lumea Justitiei: ""In mintea stramba si lucrul drept se stramba" - parintele Arsenie BOCA. ... Pe cine crezi ca duci cu soparlita?Eu nu apartin la niciun partid, doar vreu sa vad Romania ca stopeaza, sau diminuiaza, coruptia si incheie campania electorala NON-STAP in care ne mentine de 8 ani, fapt ce duce la inflorirea coruptiei.

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 10:01 +2

Ptr. dl ARGUS Stimate domnule ARGUS, Am luat la cunoștință cu real interes părerea dvs. potrivit căreia ”PREDOIU... A FOST UN MIZERABIL MINISTRU AL JUSTITIEI. S-A LANSAT IN POLITICA SI A FOST ÎMPINS DE LA SPATE DE SOCRUL SAU...AVOCATUL ZAMFIRESCU”. Sunt convinsa ca nu numai eu, ci si multi alți juristi tineri ar dori sa afle de la dvs. daca este sau nu corecta părerile unor colegi de profesie și ale autorilor unor materiale publicate de mass-media potrivit carora dl Calin ZAMFIRESCU „l-a împins de la spate”, așa cum afirmați (și) dvs., pe dl PREDOIU sa se lanseze in politica numai/exclusiv numai pentru a-l feri de rigorile legii pe socrul sau dl Calin ZAMFIRESCU ca urmare a implicarii acestuia in dosarul privind falimentarea Bancii Religiilor. In acest sens se are in vedere ca desi DNA-ul ar fi emis, in februarie 2008, o Ordonanță prin care ar fi inasprit incadrarea juridica a faptelor infractionale imputate inițial dlui Calin ZAMFIRESCU, in aprilie 2008, la foarte putin timp dupa ce dl Catalin PREDOIU a fost numit ministru al Justitiei, dl Calin ZAMFIRESCU ar fi fost scos de sub urmarire penala de catre acelasi DNA !? Parerile dvs. sunt asteptate cu mare interes. Va multumesc !

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 10:08 0

Regret enorm dezacordul involuntar: ...„DACA ESTE SAU NU CORECTA PARERILE”... MII de scuze. Formularea corecta ar fi trebuit sa sune astfel: „DACA SUNT SAU NU CORECTE PARERILE”... MII DE SCUZE !

# ARGUS date 27 January 2013 11:59 +1

Stimata doamna Ianculescu.daca ati fi citit cu atentie ce am scris,v-ati fi dat seama de mai multe chestiuni:1.Il apreciez pe dl.Zamfirescu atat ca avocat,cat si ca fost preasedinte al UNBR.Nu am facut nici o afirmatie legata de dosarul penal in care a fost implicat.Stiam de atunci ca solutia legala va fi de netrimitere...2.Dl.Predoiu,bun jurist si avocat,nu a fost tot asa ca ministru de justitie.Nu are rost acum sa va argumentez.Raman la pararea mea ca numai pozitia tatalui socru l-a impus ca ministeriabil (de fapt stiu si stiu mult m ai multe din sfera puterii).Sper ca ati observat ,deci,ca nu am nimic personal cu cei doi.Iar sustinerea(propulsarea) lui catalin nu a fost in nici un caz facuta pentru ca dl.Zamfirescu sa beneficieze de postura ginerelui.Cititi,deci,va rog,cu mare atentie ce se scrie si nu ma confundati cu altii.de altfel,v-am mai spus sa ii lasati pe papagalii aia in plata Domnului ca sunt habarnisti.Sunteti din cercul dl.Predoiu (banuiesc cine suntei,nici macar femeie) de aceea nu acceptati ideea managementului deplorabil al ministrului Predoiu.Cel putin codurile sunt o dovada.Un ministru hotarat nu ar fi permis multe din dispozitiile acestor coduri.problema este insa complexa si nu poate fi dezbatuta aici.Scuze pentru greseli,nu mai corectez,trebuie sa ma olcup de altele.Poate mai tarziu.Pa

# KOKO2 date 27 January 2013 15:36 0

Ce faci coana Magda?Nu-i raspuzi papagalului de Argus?Te-a bagat in ceata?

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 20:43 +2

Stimate domnule ARGUS, Va rog sa fiti convins ca am citit cu multa atentie pertinentul dvs. comentariu. Daca nu mi-ar fi placut nu v-as fi scris ! Parerile despre dl Calin ZAMFIRESCU sunt contradictorii: unii juristi il ridica-n slavi, altii il bestelesc. Eu si alte colege si colegi tineri suntem cam derutati, mai ales pentru ca predominant este numarul celor care-l considera a fi unul din cei mai mari escroci romani in viata !? Este foarte adevarat ca dvs. nu ati facut nicio referire la implicarea dlui Calin ZAMFIRESCU in Dosarul privind falimentarea Bancii Religiilor. Va admir pentru ca dvs. ati stiut care va fi solutia in acest dosar, respectiv ca dl Calin ZAMFIRESCU va fi scos de sub urmarire penala. Eu v-am pus o cu totul alta probleme, respectiv daca este adevarat sau nu ca dl Catalin PREDOIU a fost lansat in politica numai/exclusiv numai cu scopul de a-l feri de rigorile legii pe socrul sau dl Calin ZAMFIRESCU din cauza infractiunilor care i se atribuiau. Pe culoarele unor instante de judecata am auzit pe unii colegi mai experimentati ca dl Calin ZAMFIRESCU nu ar fi scapat de invinuirile privind falimentul BIR daca dl Catalin PREDOIU, ginerele sau, nu ar fi fost numit ministru al Justitiei !? De ce circula cu o anumita insistenta o asemenea versiune defavorabila dlui Calin ZAMFIRESCU si ginerelui sau dl Catalin PREDOIU ?! Va rog sa fiti sigur ca nu am fost, nu sunt si - in mod cert - nu voi fi parte a cercului dlui Catalin PREDOIU. Sunt prea tanara pentru a fi primita intr-un asemenea cerc exclusivist. Deoarece seful meu impartaseste parerea dvs. privind managementul deplorabil al dlui Catalin PREDOIU si eu sunt alaturi de dvs. Soțul meu, soacra mea și unii colegi si colege de-ale mele au ras de s-au tavalit cand au vazut ca dvs. ma considerati barbat. Deoarece acum sunt insarcinata, sotul se roaga la Dumnezeu ca banuiala dvs. sa aiba drept rezultat nasterea unui baiat. Saptamana viitoare ma voi duce la ginecolog pentru a-mi comunica sexul copilului. Da Doamne sa fie baiat ! Stimate domnule ARGUS, Astept sa-mi comunicati cum ati aflat/cum a fost posibil ca solutia in cazul falimentului BIR sa fie scoaterea de sub urmarire penala a dlui Calin ZAMFIRESCU ?! Va multumesc !

# ARGUS date 27 January 2013 22:17 0

Stimata doamna Ianculescu.Nu cred ca stie toata lumea despre scrierile de pe net.Nu cred ca ati informat coelgii/colegele ca scrieti Si nu cred ca sunteti insarcinata,doar nu veti fi dublura lui Arnold din nu stiu ce film.Stiam despre solutia respectiva pentru ca am si eu urechi si pe unde ma mai invart se vorbeste.Fata de prima scriitura pareti schimbata.Nu mai sunteti aceda aparagtoare hotarata a celor doi.E oare o tactica pentru a afla mai multe?E treaba dvs.Ce stiu eu nu pot divulga.Accept pe viitor,dar pe alte tgeme o converstatie.tema DE MAI SUS E INCHISA PENTRU ,MINE.Nu mai corectez.

# baba rada date 27 January 2013 22:43 +1

al carui UNBR legal este presedinte d Zamfirescu? eu stiam ca d.Bota este singurul presedinte al UNBR legal. legal mai Argus sau cum vrei tu sa te dai este UNBRU care acte de infiintare si nu cel mostenit de la raposatul domn Burebista.  si mai uitati-va si voi la politica, lasati filmele XXX si mai vedeti ce se vorbeste la gidea, la RTV, mai uitati-va pe la jurnalisti ca prezinta documente interesante despre  distinsii domni care se ocupa cu lichidarile societatilor. vedeti ca acum vreo 2 zile era un reportaj interesant despre cine va lichida oltchim. toata stima pentru antena3 si RTV care ne deschide ochii intr-o tara cuprinsa de isteria securitatii. 

# HOMER date 27 January 2013 23:00 0

Babule radu,pe ce lume traiesti?Citeste legea avocaturii si o se te convingi.Mie imi este indiferent une sunt afiliati avocatii,dar sa fvie avocati ca lumea.Voi astia de la bota sunteti rusinea avocaturii.Fosti politisti pensionati ori dati afara,juristi nepriceputi ori absolventi abalfabeti vreti sa fac eti un barou infiintat intr-un sat din judetul Gorj.Nu stiti ca firma asta a fost declarata nelegala de instante?Nu stiti ca bota a fost condamnat pentru exercitareda unei meserii/profesii fara autorizatie?Puneti mana si invatati sa intrati in adevaratul barou.Pe m oment asa este legea.Si eu cred ca cine vrea sa faca avocatura poate sa o faca doar pe baza unei cereri de inscriere in barou.Pentru ca sunteti ignoranti va mai spun ca si in altge tari (Franta de ex.)se intra in avocatura doar cu examen.Asa ca vorba lui Ilici:invatati,invatati,invatati!

# FLORY date 25 January 2013 15:11 +1

MINISTRUL JUSTITIEI-MONA PIVNICERU, vrea dovezi certe despre AFACERI MURDARE facute in judetul Maramures, orasul Viseu de Sus, chiar de catre JUDECATORI si PROCURORI? daca vrea dovezi, ii dau eu cu sutele, si nu orice dovezi, ci ACTE OFICIALE FALSE formate de judecatori si procurori, si nu de oricare ci exact PRESEDINTA -Judecatoriei Viseu de Sus-SIMON MARIANA si prim procurorii: PANTURU VALENTIN, DEAC FLORIN, FLORIN MAGYAR s.a.

# DNA date 25 January 2013 16:12 0

Da dovezile la DNA.

# koko date 25 January 2013 15:14 +3

la curtea de la alba iulia ministresa ar trebui sa le explice intai despre prescriptie. de fapt le-ar trebui acelor ardeleni inceti la minte un semestru de reluat la facultate. dupa aia poti sa le vorbesti despre coduri.

# ATTILA date 25 January 2013 15:29 +1

Gandest precum iti este numele KOKO papagalul.Adfica ai mintgeda unui papagal.daca tu nu stii nimic despre prescriptie,afla ca procurorii din Ardeal stiu.Si mai stiu mult mai multe ca voi regatenii,care ati facut facultatea la Spiru Haret ori sunteti avocati la baroul Bota.Dar daca esti vreun amarat de procurort care aspira la oarece functie si iti este frica (ca de altfel si celor in numele carora scrii-eventual ceva diicotisti) ca Mona sa nu isi aleaga sefii parchetelor din Ardeal? Esti jalnic papagalule!

# koko pt ATTILA date 25 January 2013 17:55 +2

mare ATTILA cu O de ofuscat, afla ca nu ma intereseaza pe cine pune mona in functie. cu ardelenii m-am lamurit , am vazut un BOC, o Codruta Kovesi si crede-ma ca imi este greata. apoi mai afla draga attila ca fac. de drept bucuresti nu se compara cu jalnicele facultati gen  bolyai din kolosvar.cred ca tot poporul s-a lamurit cind a vazut ce juristi de seama ne-au condus. stii ca bocul a devenit unitate de masura regretabila. si daca vrei sa facem politichie prietene, parerea mea este ca toti sunt niste HOTI. am schimbat portocalii cu altii de teapa lor vopsiti in rosu. toti ne mint, toti cresc taxele si impozitele, practic noi suntem furati in continuu. legislatia e facuta  aiurea, la comanda europeana, gainarii zac in puscarie si hotii cei mari conduc tara. de ex.vezi cine a devalizat bancile, vezi cine lichideaza societatile la care au muncit parintii nostri. vezi cum folosesc nume duble si nimeni nu zice nimic. asa ca draga ungure u cred ca esti un jidan nesimtit.

# ATTILA date 25 January 2013 19:14 0

pentru KOKO procurorul bucurestean frustrat.Am vazut pe net ca cineva iti zicea procuror stagiar.Poate nu esti stagiar ,dar frustrat esti.Zici ca te-ai lamurit cu ardelenii .Cred ca te-ai lamurit dar invers precum vrei sa ne spui.Facultatea de drept din Cluj este cu 2 clase mai sus decat cele din Bucuresti.Sigur nu ai facut facultatea la stat.In general iti dau dreptate cu Boc si altii de teapa lui.Iti dau dreptate si cu devalizarile si lichidarile.Alta este chestia.Boc este ardelean,baschetbalista este ardeleanca,Morar este ardelean si mai sunt o droaie de ardeleni prin justitia centrala.Asa cum sunteti voi bucurestenii nu ati reusit sa ii dati jos.V-au condus ani de zile si au ramas neclintiti,desi voi sunteti meseriasi in subminari.Acum sa nu crezi ca ii am pe astia trei la inima,dar este un fapt.Totusi,ca procuror nu ar trtebui sa te afirmi politic.mai grav este cu chestia ta antisemita.Ce zici daca jidanul din mine ti-ar face o plangere.Fii sigur ca te dibuiesc astia si atunci distractie.Nu te speria nu fac nimic.dar fii mai ponderat.Vezi ca in context portocalii se scrie cu 3 de i.

# koko pt ATTILA date 25 January 2013 19:36 +1

ai dreptate cu 3 de i, viteza bat-o vina. revenind la problema, nu sunt procuror, nu sunt mitic,am terminat la stat, nu compar si fac polemica aiurea pe net, nu asta este esenta. nici ca faci papagali oamenii nu ma deranjeaza. de amenintari nici nu-mi pasa, urasc prostia si minciuna.  un alt aspect ce m-a iritat este ca scrii fara sa cunosti, am studiat si cunosc  fenomenul bota si este perfect legal.faptul ca suntem o tara corupta si plina de handicapati intelectual care nu pricep dar critica, atunci da prietene,devin chiar si antisemit. de fapt ar trebui sa critici revolutionarii care au murit ca tu sa scrii acum pe net, sa-i critici pentru ca a aparut concurenta in locul monopolului de stat. 

# ATTILA date 25 January 2013 21:53 +1

pentru KOKO si ARGUS .Raman la pararea ca esti procuror.Rog pe Argus sa demonstreze asta.Crezi tu mai KOKO ca eu sunr multumit de cele ce se intampla?Crezi ca mie imi place aceasta brambureala din viata noastra de zi cu zi?Nu,dar eu sunt mai reașlist ca tine.Nu m-am afirmat pe net pana nu te-ai legat de ardeleni.Nu te=am amenintat ,doar ti-am atras atentia ca (daca gandesti asa) e bin e sa nu te afisezi.Ai vazut ce patesc cei din TM cu sterilizarea tigancilor.Eu am facut revolutia dar tu erai prea mic atunci.Ar trebui sa ma critic pe mine ,dupa cele spuse de tine.Nu ,prietene,nu asa se pun problemele.cat despre baroul Bota este depasit de evenimente.Las+o moarta.Nu mi+ai raspuns le chestiile cu Boc,Kovesi,Morar,etc.Asa e , ma avut dreptate.

# koko pt ATTILA date 26 January 2013 10:33 -1

cred ca suntem cam de aceeasi virsta. la revolutie terminasem cu citiva ani inainte armata. nu sunt procuror desi sincer as vrea sa fiu,dar este o mica problema, n-as rezista in functie fiindca as aresta pe capete pe nemernicii care au jefuit tara. 

# ATTILA date 26 January 2013 11:56 -1

Mai KOKO este mai tanar decat de dai,dar nu are nici o importanta.Zici ca nu este procuror dar ai vrea sa fii.Esti procuror si citindu-ti corespondenta cu papagalul de Argus sunt sigur de asta.Dar acceptand cu nu esti procuror sic ai vrea asta,ai rezista mult si bine pentru ca si acum procurorii aresteaza pe capete(de fapt judecatorii la propunerea lor) iar cei care au jefuit tara sunt (imensa majoritate) sunt bine mersi.Iar daca ai fi obedient ,precum este la moda,ai rezista si ai avea si functii inalte.Esti procuror si stiu ce te doare.Nu c ei din esaloanele de jos trebuie criticati si incriminati ci aceia care conduc profesia.De acolo se trag toate relele din procuratura(dar si din justitie).de aceea este acum marea brambureala cu numirea proc.gen si al celui de la DNA.Oameni ca basescu,Monica Macovei si altii nu ar trebui bagati in seama.Justitia trebuie sa mearga inainte asa cum ii este telul.Din cate stiu si am trait eu,pe vremea lui ceausescu nu erau nici pe sfert atatea ingerinte in actul de justitie si nici atata incrancenare in a condamna oameni ,de multe ori nevinovati .Mai discutam

# Koko pt ATTILA date 26 January 2013 15:23 0

prietene te inseli % la %. nu am corespondenta cu argus, de fapt ieri am comentat prima data pe site dupa luni bune.  pot sa-ti spun ca sunt in "bransa dreptului"  si simpatizez cu avocatii din baroul bota fiindca nu toti am avut bani sa intram in marea familie mafiota. 

# ARGUS date 26 January 2013 16:18 0

KOKO fiule! Te-am prins(?) daca nu esti procuror esti de pe la Bota,desi te dai botist sa ne aburesti.Pai daca zici ca nu toti ati avut bani sa intrati in marea familie a mafiotilor DE CE NJU AI INVATAT sa potio intra in adevaratul barou din Romania?Daca ai fi candidat la avocatura siu nu procuror,ai fi stiut ca de cativa ani examenul de intrare in avocatura nu se mai da la nivelul barourilor iar acest examen n u mai este doar pe baza de interviu.La Bota au mers doar cei care fie nu au invatat fie nu ii duce capul.In general sunt fosti politisti,securisti ori jurisconsulti.Nu ii condamna pentru asta,dar sa nu faca comentarii absurde despre avocatii adevarati.Am mai aflat si eu ca mai acu.cativa ani se mai intra si pe bani in avocatura dar acum s-a stopat chestia.Examenul de intrare este tot atat de greu ca si cel pentru INM. Totusi,nu l-ai studiaqtg putin pe Bota?Are asta fata de sef al unor avocati.Habar nu are de drept insa se tin e tare ca stie cedva practica CEDO.Am avut nefericirea sa il aud pe la TV dar si in salile de judedcata .Ca jurist este jalnic.II dau insa putina dreptateȘ1,Si eu sunt pentru ideea ca cin vfrea sa practgice avocatura sa o poata faced fara ingrfadire.2.Bota a cam fost prigonit de justitia romana si con damnat,crfed eju,fara drept.In rest ,ar trebui sa stea acolo une ii este locul,dar nu in avocatura si nu sa fraiereasca mii de ameni.Trebuie sa inteleaga precum si voi calegea nu permiote barouri ,asa zis paralele.UNBR este singura oreganiare legala a avocatilor.Cat despre faptul ca sunt si avocati mafioti ai dreptate.Depinde de la ce nivel si in ce fel de cercuri se invart.Raman la ideea mea ca esti procuror,dadr unul cat de cat la locul lui ,care tin e la meseria lui si incearca sa si-o faca in mod corect.PS.Anumite expresii din scrierile tale m-au convins ca esti procuror,dar nu trebuie sa te jenezi.Este o profesie importanta,frumoasa si eficienta.Depinde cum ti=-o faci.In nici un caz precum cei dela DNA ori DIICOT ( am exagerat,dat stii ce vreu sa zic) Te salut. PPS Nu mai corectey greselile

# Koko pt Argus date 26 January 2013 17:44 +1

ce aveti fratilor cu procurorul ca m-ati capiat. de unde ati tras voi concluziile astea. aoleooo poate am ales un nick aiurea cu care voi purtati dialog mai de multisor... revenind la bota mon cher, ca persoana nu ma intereseaza . dar prietene stai tu linistit, mafia e inca f.tare in avocatura, daca ai sti ce prosti sunt admisi iti pui miinile in cap. au taticii banuti si curvele care s-au intins cu toti fulaii prin scoala au intrat. in orasele mici se stiu toti cit ii duce capul.vrei nu vrei iti ajung informatiile la urechi. nu-mi spune povesti ca si la INM se fac jonglerii. stim si de X pe dosare, si separatii in sali etc. am vazut cum e si intr-o parte si in alta si am abandonat rapid, nu-mi place sa concurez cu ca figurant pe linga actorii care au scenariul. si mai stiu prietene si de telefoane si din consilier juridic a doua zi esti judecator sau procuror. eheee sa fii sanatos ce face politichia, lumea vorbeste, nu ai cum sa tii secrete ...

# ghita pt ARGUS ..inca ceva date 26 January 2013 17:50 +1

poate imi explici de ce Corlatean nu a fost primit in avocatura inainte de a fi ministru? a picat examenul de doua ori si cind a inceput sa se afirme cu politica hop a fost admis fara examen? sau predoiu, ti se pare ca e un specialist al dreptului? vrei sa vorbim de avocatii celebri fara clientela din sfera politica, boc, udrea s.a. las-o cu examenul si cu baroul tau legal neiinfiintat, mostenit de la claudia fisher si catalin dezbracatu.

# ARGUS date 26 January 2013 19:30 -1

pentru KOKO si Ghita si inca vreo câtiva.Accept ca unii si acum intra pe pile la INM si la avocati.Voi nu ati avut pile dar nici habar de materie pentru a intra.Probabil nu stiti ca la intrarea in avocatura nu exista un numar oarecare de locuri.Deci,nu se da con curs.La INM exista un an iumit numar de locuri.Deci la avocati cine stie intra.Dar si la mgistrati,practic , e tot asa pentru ca sunt foarte multe locuri si jumatate din candidati(ca voi) habar nu au de materie.Despre Corlatean stiu mai multe da ghita dar nu are rost sa scriu acum.Predoiu este doctor in drept,stie carte (in specialitatea lui),dar a fost un mizerabil ministru de justitie.DS-a lansat in politica si a fost impins de la spate de socrul sau,fostul presedinte al UNBR,avocatul Zamfirescu (un tip puternic,cu relatii,brici de destept,si nu un lingau politic).Va mai spun ceva:poti ajunge avocat ori judecator/procuror si cu un interviu daca ai o anumita vec hime in munca juridica.Ghita,lasa-te de scris ca nu tge prea duce mintea.Tu KOKO procurorule mai poti scrie dar ai grija ce.Serviciile de pot dibui si sa vezi ce perdaf o sa primesti de la urmasul baschetbalistei.Dupa cate si cum ai scris pe net nu cred ca esti vreun afon care sa fi intrat la Bota.

# veta date 26 January 2013 20:13 0

dute ba d-aici ca bati cimpii. maestrul tau zamfirescu si cu prietenul lui arin stanescu alias nu mai stiu cum au lichidat bancile de tot. mai uitate la televizor si nu fi naiv . lasa filmele politiste si cu serviciile care te spioneaza. cred ca ai spionita in creierul ala de avocat de la florea. si apropo desteptule, cum ai ajuns la concluzia ca esti tu tata desteptilor si ghita si koko nu stiu materie?mai comunistule, ii fi unul din aia care ceausescu ia data masa si casa si acum ii trimite cu sloganul comunist pe altii la munca. esti la furat tataie.  sugestie pentru toti comentatorii, ignorati comentariile oamenilor bolnavi de spionita si comunism.

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 09:14 +1

Stimata doamna VETA, Va felicit pentru constatarea dvs. potrivit careia „MAESTRUL ZAMFIRESCU SI CU PRIETENUL SAU ARIN STANESCU...AU LICHIDAT BANCILE DE TOT” deoarece aceasta corespunde cu multe alte opinii asemanatoare exprimate in diverse publicatii. Rugamintea mea este insa ca dvs., fiind o jurista cu experienta indelungata, sa ne dati si noua - juristilor tineri -, precum si opiniei publice cateva elemente convingatoare privind procedurile la care au recurs pentru a putea realiza o asemenea „performanta” uluitoare, respectiv sa distruga securitatea financiar-bancara a Romaniei fara a fi trasi la raspundere !? Ar interesa, de asemenea, daca, după părerea dvs., cei doi (dl Calin ZAMFIRESCU si dl Arin STANESCU) au fost ajutati/sprijiniti sau nu de Banca Nationala a Romaniei/de autoritatile guvernamentale pentru a putea devasta/nimici sistemul bancar romanesc, inclusiv bancile particulare romanesti cu capital majoritar autohton ?! Va multumesc !

# koko date 26 January 2013 20:53 0

o intrebare argus. pledezi tot atit de bine precum scrii? nu de alta dar ma inspaiminti "geniule " de nu stiu in a cui pat o sa dorm la noapte... 

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 08:55 +1

Stimate domnule KOKO, Am retinut cu mare interes, alaturi de multi juristi tineri, pertinentele dvs. întrebari: „VEZI CINE A DEVALIZAT BANCILE...VEZI CUM FOLOSESC NUME DUBLE SI NIMENI NU LE ZICE NIMIC!!!”. Deoarece asemenea întrebari de o stringenta actualitate ne framanta si pe noi, pe cei care vrem sa ne perfectionam in nobila meserie de magistrati, va rog respectuos sa ne dati indicii cat de cat concrete cam despre cine este vorba și - mai ales - despre ce ar trebui sa se intreprinda pentru a scoate la lumina zilei pe cei care au devalizat/distrus sistemul bancar romanesc, pe cei care poarta nume duble, pe cei care nu zic nimic etc., etc. Va multumesc !

# ARGUS date 27 January 2013 09:34 0

Lasa-i Magdo in plata Domnului,c a astia-s habarnisit.Au citit si ei pe undeva,prin reviste de investigatii,si hopa! sunt experti.Nici macar de baroul bota nu sunt buni.

# antena 3 date 27 January 2013 20:35 +1

mai uitati-va si voi pe la antena 3 sa vedeti ce minunatii au facut cei care au fost la putere. uitati-va si la stiri si vedeti ce minuni sunt in tara asta,cum se fura banul public. 

# FLORY date 25 January 2013 15:50 +2

SA ADUCA PROCURORI SI JUDECATORI DIN ALTE JUDETE SI DIN ALTE LOCALITATI, CA SA NU SE MAI CUNOASCA INTRE EI MAFIOTII. IAR CAND ISI FAC DEJA CUIBURI SI GASTI, SA FIE MUTATI PRIN ROTATIE DIN ORAS IN ORAS, CA SA NU AIBA TIMP PENTRU A-SI FORMA GRUPURI DE INTERESE. IAR CINE NU APLICA CORECT LEGEA SA FIE IMPUSCAT EXACT CUM AU FACUT JUDECATORII CU PRESEDINTELE TARII-CEAUSESCU NICOLAE CU SOTIA LUI-ELENA. RUSINEA LUMII-JUSTITIA ROMANA.

# Noul Cod Penal date 25 January 2013 16:19 -1

Noul Cod Penal interzice pedeapsa cu moartea. De fapt, si Ceausescu a fost impuscat in baza Codului Penal ce interzicea pedeapsa cu moartea. A fost omorat ca sa taca. Omul mort, nu mai vorbeste.

# avocat BB-O.A. 51 date 25 January 2013 16:24 +2

Si ptr. avocatii BOTA care au fost tarati in instanta de peste 10 ani sa se autosesizeze DNA-ul ptr. comiterea infractiunilor asimilate faptelor de coruptie Leg. 98/2000 si art. 248; 247; 261 indic. 1 C.P. si alte infractiuni, fals, uz de fals. Sa aiba in vedere cum au falsificat traducerea cauzei lui BOTA la CEDO in care sa specifica clar ca avocatii lui BOTA pot practica avocatura dac aindeplinesc conditile legii 51/1995-iar faptul ca indeplinim aceste conditii au stabilit-o toate instantele din Romania. Asa ca autosesizati-va domnilor procurori si incepetei cel putin u.p. ptr. fapta in (rem) dupa care pe rand luati-i si judecatii. Acesti traditionali care ne-au facut plangeri timp de 12 ani au comis aceste fapte, fapte care nu sunt prescrise. De ce nu-i abchetati de ce ii lasati sa fac 'genocid' profesional si economic impotriva noastra? Oare de ce? ca aveti rude inscrise pe tabloul avocatilor traditionali unii dintre voi? Nu conteaza trebuie sa fiti impartiali.

# Paralele date 25 January 2013 16:24 +2

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba" - parintele Arsenie BOCA  . . . . . . .  "Oamenii dedati la rau nu inteleg ce este drept" -Proverbele, cap.28.v.5 .... .... si asta e pe capitole si aliniate precum Codul Penal 8)

# URGENT date 25 January 2013 17:40 +9

Ati uitat de noi, de cei 7.4 mil de oameni mintiti si inselati? Cate plangeri penale doriti sa facem? Un milion ? Solicitam anchetarea penala a Guvernatorului Traian Basescu, procurorului Daniel Morar , a d-nei Kovesti, a membrilor CCR, a d-lui Rus si Ponta, Monica Macovei, Cristian Preda, Razvan Ungureanu, etc., pentru suspiciuni de FRAUDARE A REFERENDUMULUI si asociere in vederea savarsirii de infractiuni in DOSARUL REFERENDUMULUI ! !

# oarca date 26 January 2013 20:36 +2

ARGUS mistretule, unde a dat examen zamfirescu ca sa fie avocat?  ia zine cum e cu codurile alea pentru care predoiu a incasat parale. vin toate socotelile acus acus...stai sa pice taucul base si ti se vor narui idolii.  si apropo poate ne arati si noua actele baroului marelui zamfirescu, ca suntem vreo citeva zeci de mii de juristi care nu am vazut asa ceva. lasa abureala pe net ca acus te vom sictiri toti cei 5000 de avocati in baroul legal BOTA.

# Magda Ianculescu date 27 January 2013 11:07 +1

Stimate domnule/doamna OARCA, Va felicit ca solicitati sa fie scoase la vedere „ACTELE BAROULUI MARELUI ZAMFIRESCU” ! Cred ca juristi iubitori de dreptatate, asa cum se pare ca sunteti dvs., ar trebui sa examineze posibilitatea de a dovedi ca firma infiintata de dl Calin ZAMFIRESCU (RVA Insolvency Specialists SPRL), împreună cu dl Arin STANESCU, a actionat si actioneaza ilegal pe taramul insolventei deoarece nu a fost inregistrata conform prevederilor de la art. 9 alin 1 și 6 din OUG nr. 86/2006 (nu a avut Actul constitutiv și nici dovada asocierii in calitate de prcaticieni in insolventa). De asemenea. RVA Insolvency Specialists SPRL ar fi fost inscrisa in Registrul societatilor profesionale fara a avea avizul prealabil al BNR, care era obligatoriu la data inregistrarii. Dand curs unor interventii disperate ale dnilor Calin ZAMFIRESCU si Arin STANESCU, Tribunalul Bucuresti ar fi solicitat BNR-ului sa avizeze ulterior (după inregistrare) functionarea lui RVA Insolvency Specialists SPRL pe taramul insolventei, dar aceasta solicitare ar fi fost respinsa de BNR. Din afirmatiile unor colegi juristi priceputi in probleme comerciale, RVA Insolvency Specialists SPRL ar functiona si acum I L E G A L pe taramul insolventei. Considerati ca este posibil asa ceva ? Cine ar trebui sa clarifice aceasta situatie greu de imaginat intr-o tara cat de cat civilizata !?

# avocat date 26 January 2013 21:21 +1

argusel avocatii din baroul bota te saluta si te asteapta sa-ti dea lectii de gramatica gratis. mosule, fiindca sigur esti cam trecut de 70 de ani, ca numai comunistii abia acum au descoperit tastele, iti spunem sa-ti vezi de treaba, ca pina te depisteaza serviciile o sa-ti scriem osanale aici de o sa te apuce tremuriciul.avocatul analfabet.

# 2 fara un sfert date 26 January 2013 22:47 +1

ARGUS e avocat dintre aia care se tem pentru nazbitiile pe care le fac in profesie. multi colegi de ai lui cam dau explicatii la dna pentru mita, trafic de influenta, inselaciune etc. de aia are aceasta fobie cu servicii, dna etc. daca ar fi un tip ok, fix in pix ar trebui sa-l doara de toti si toate. 

# ARGUS date 26 January 2013 23:30 -1

Sunteti jalnici.Veto,invata gramatica si abea apoi scrie pe net.Topica frazei si acordurile sunt mai jalnice ca ale Ebei.Oarca,nu stii ca un avocat nu are barou ci cabinet de avocatura?Cei 5000 de avocati botisti nu ma pot sictiri pentru ca nu au cumIn primul frand ca n u pot pleda si in al dijulea rand ca n u au cum sa ma ina;lneasca in instante.Ha.ha,nu sunt avocat.Avocatule,potio sa imi scrii posanale ca merit.In schimb voi nu meritati nici un pic ded atentie.Bai,acesta 1-45,nu imi este frica nici de servicii si nici de DNA.Eu sunt un tip ok si colegii ma lasa in pace.Nu am 70 dde ani dar n u am fost facut in epriubeta ca voi.Chestiile [prin care am trecut ma fac sa cred ca sun t ma\i bun c a voi in ale dreptului si in ale justitiei in genedral.Si pentru KOKO:ma pricep si la motoadre cu ardere interna dar si la IT.Adevarat,Predoiu a fost o catastrofa pentru justitia romana,ddesi profesional este bun(doctor in drept)KOKO,.nu te inhaita cu astialaltii ca iti strici imaginea.Nu a zis nimeni ca estio miti,dar n ici ardelean n u esti.Ca de altfel nici eu.

# ARGUS date 27 January 2013 00:13 0


Citeza pe ARGUS
Sunteti jalnici.Veto,invata gramatica si abea apoi scrie pe net.Topica frazei si acordurile sunt mai jalnice ca ale Ebei.Oarca,nu stii ca un avocat nu are barou ci cabinet de avocatura?Cei 5000 de avocati botisti nu ma pot sictiri pentru ca nu au cum .In primul rand ca nu pot pleda si in al doilea rand ca nu au cum sa ma intalneasca in instante.Ha.ha,nu sunt avocat.Avocatule,poti sa imi scrii osanale ca merit.In schimb voi nu meritati nici un pic de atentie.Bai,acesta 1-45,nu imi este frica nici de servicii si nici de DNA.Eu sunt un tip ok si colegii ma lasa in pace.Nu am 70 de ani dar nu am fost facut in eprubeta ca voi.Chestiile prin care am trecut ma fac sa cred ca sunt mai bun ca voi in ale dreptului si in ale justitiei in general.Si pentru KOKO:ma pricep si la motoare cu ardere interna dar si la IT.Adevarat,Predoiu a fost o catastrofa pentru justitia romana,desi profesional este bun(doctor in drept)KOKO,.nu te inhaita cu astialaltii ca iti strici imaginea.Nu a zis nimeni ca esti mitic,dar nici ardelean n u esti.Ca de altfel nici eu.
PS .Am incercat sa corectez pentru ca Veta sa poata dormi linistita.KOKO ,poti sa dormi in iorce pat dar baga seama pe cine ai alaturi.Si lasa telefonul in alta camera.Stiu eu pe cineva care este curios sa traga cu urechea. Noapte buna,somn usor,vise placute si o frumoasa trezire la realitate.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva