psdolt
28 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PALMA LUI PLESOIANU – Prim-vicepresedintele CE Frans Timmermans este pus la zidul infamiei de deputatul Liviu Plesoianu pentru atacul la adresa presei romane: “Santajati presa libera din tara mea? Ii cereti sa inceteze sa vorbeasca despre ororile din Justitie pentru ca asta afecteaza Justitia, afecteaza MCV? Scuze publice sau demisia! Nu am de gand sa va las sa va bateti joc de acest popor si de presa libera de aici”

Scris de: B.G. | pdf | print

1 March 2018 19:10
Vizualizari: 11109

Deputatul Liviu Plesoianu (foto) il critica dur pe prim-vicepresedintele Comisiei Europene Frans Timmermans pentru declaratiile pe care le-a facut joi, 1 martie 2018, in vizita sa din Romania, si ii cere public sa-si ceara scuze dupa ce a transmis mesaje presei in care indica “ca trebuie sa-si puna singura botnita": Santajati presa libera din tara mea? Ii cereti, practic, sa inceteze numaidecat sa vorbeasca despre ororile din Justitie pentru ca asta... afecteaza Justitia, pentru ca asta... afecteaza MCV-ul? Scuze publice sau demisia, stimabile!”.


Liviu Plesoianu ii transmite lui Timmermans pe un ton dur ca daca o televiziune se afla in posesia unor inregistrari cu niste procurori care falsifica probe, ea are obligatia morala si profesionala de a difuza acele inregistrari: “Aceasta nu inseamna 'Atacarea justitiei in mass-media'! Intr-o postare pe Facebook, Plesoianu ii transmite prim-vicepresedintele CE ca atunci cand cineva care ocupa pozitia lui cere cenzurarea presei, exista doar doua variante: isi cere scuze public sau demisioneaza”.

Iata postarea facuta de Liviu Plesoianu joi, 1 martie 2018:

Draga domnule Timmermans, va scriu in cele ce urmeaza referitor la cateva afirmatii ABOMINABILE pe care le-ati facut azi in tara mea:

Avand in vedere ca ne-ati asigurat astazi de faptul ca sunteti 'extrem de bine informat' de distinsa Angela Cristea, sefa Delegaţiei Comisiei Europene la Bucuresti ('Face o treaba incredibila, ma informeaza mereu corect si sunt foarte mandru de ea!'), mizez pe faptul ca respectiva distinsa va va informa si cu privire la ce va scriu aici. Oricum, vom verifica foarte usor daca v-a informat, deoarece va voi trimite si direct o scrisoare, peste doar cateva zile.

Trei comentarii am deocamdata pe marginea declaratiilor pe care tocmai le-ati facut in capitala tarii mele:

'Atacarea justitiei in mass-media, in declaratiile publice poate conduce la impresia in randul populatiei ca justitia este slabita. Respectul pentru justitie, pentru legislativ sunt necesare pentru a ajunge in momentul in care putem considera caputem incheia MCV-ul.'

Domnule Timmermans, trebuie sa va spun ca ati reusit sa spuneti trei lucruri ABOMINABILE in doar doua fraze. Iata-le:

1. 'Atacarea justitiei in mass-media'.. Acesta este primul lucru abominabil pe care l-ati rostit. Domnule Timmermans, nu stiu cum intelegeti dumneavoastra functionarea democratiei, dar noi TOTI ceilalti oameni din Europa consideram ca aceasta nu poate fi garantata decat de existenta unei prese libere. Iar rolul presei libere, distinse domn, este tocmai acela de a prezenta lucrurile exact asa cum sunt. Spre exemplu, daca o televiziune se afla in posesia unor inregistrari cu niste procurori care falsifica probe, ea are OBLIGATIA morala si profesionala de a difuza acele inregistrari. Aceasta NU inseamna 'Atacarea justitiei in mass-media'!

Eu NU accept ca, in tara mea, prim-vicepresedintele Comisiei Europene sa sustina o conferinta de... presa, in fata... presei si sa-i transmita chiar... presei ca trebuie sa-si puna singura BOTNITa! In numele presei romanesti si europene libere, va solicit public sa va cereti scuze pentru afirmatia facuta! Este inacceptabil si nu putem lasa lucrurile asa! In Uniunea Europeana, in aceasta zona civilizata a lumii, cand un om care ocupa pozitia dumneavoastra cere cenzurarea presei, exista doar doua variante: isi cere scuze public sau demisioneaza! Astept decizia dumneavoastra...

2. 'Atacarea justitiei in mass-media, in declaratiile publice poate conduce la impresia in randul populatiei ca justitia este slabita.' ...Acesta este al doilea lucru ilogic si abominabil pe care l-ati rostit. Carevasazica, daca presa ne arata abuzurile unor procurori, aceasta inseamna ca face un lucru... Rau si ca ne creeaza o... falsa impresie cum ca lucrurile nu ar functiona bine in sistemul de Justitie!? Nu stiu daca sunteti religios sau ateu, dar... Doamne fereste, distinse domn! Cum puteti spune o asemenea bazaconie!?

Deci daca o parte din Justitie e putreda si presa ne arata asta, problema nu e cu acea parte putreda a Justitiei, ci cu... presa!?? Domnule Timmermans, si aceasta afirmatie nu poate atrage decat doua variante: scuze publice sau demisia!

3. 'Atacarea justitiei in mass-media, in declaratiile publice poate conduce la impresia in randul populatiei ca justitia este slabita. Respectul pentru justitie, pentru legislativ sunt necesare pentru a ajunge in momentul in care putem considera ca putem incheia MCV-ul.'

...Avem, deci, asa: presa libera 'ataca' Justitia atunci cand ne arata abuzurile acesteia, face foarte rau ca ne informeaza asupra acestor abuzuri si, intr-un final, acest lucru afecteaza incheierea MCV-ului pentru ca e... stirbit respectul fata de Justitie. ...Din nou, religios sau ateu, Doamne fereste, domnule Timmermans! Adica, in traducere libera, sa se cam abtina presa libera de la a prezenta abuzurile din Justitie, pentru ca asta va va determina sa nu inchideti MCV-ul? #ABOMINABIL!

Santajati presa libera din tara mea? Ii cereti, practic, sa inceteze numaidecat sa vorbeasca despre ororile din Justitie pentru ca asta... afecteaza Justitia, pentru ca asta... afecteaza MCV-ul? Scuze publice sau demisia, stimabile!

Eu sunt parlamentar ales democratic intr-o tara care tocmai sarbatoreste Centenarul Marii Uniri. Si nu am de gand sa va las sa va bateti joc de acest popor si de presa libera de aici! Este pur si simplu inacceptabil modul in care v-ati exprimat azi in capitala europeana a tarii mele, la fel de europeana ca si capitala tarii dumneavoastra!

Liviu Plesoianu,
Deputat PSD, Parlamentul Romaniei

Comentarii

# coco date 1 March 2018 19:44 +46

Plesoianu presedinte!!!

# Dany date 1 March 2018 20:45 +15

PLESOIANU PRESEDINTE!!! Am vrut in UE acum vindem tot ce a mai ramas prin tara inclusiv presa libera ca sa intram in schengen ca sa ce? Nu e de ajuns ca UE ne-a jecmanit de tot? Ma mir ca nu a zis ca doreste anchetarea si apoi inchiderea presei libere. E clar ca asta se doreste. Trebuie cascati ochii si nu mai trebuie acceptat si tolerat asemenea specimene sa ne dicteze noua ce sa facem la noi in tara. Dar de austriecii care au defrisat ilegal ce a zis ? Nici dreptul de a vorbi nu o sa-l mai avem. Trezirea. Treaba e groasa rau... e vorba de ce zice presa sau e vorba de ilegalitatile din justitie care asta este una dintre cele mai grave probleme. Cu asemenea specimene la carma UE or sa se mire prostii de ce se destrama UE...

# obiectiva date 2 March 2018 20:13 +5

:P Dle Plesoianu...ca palma sa fie cat mai usturatoare trimiteti lui Timmermans si deciziile CEDO in care se scrie negru pe alb ca PRESA este a PATRA PUTERE IN STAT...SI CA PRESA ESTE CAINELE DE PAZA AL DEMOCRATIEI 8) ...cele mai bune arme de folosit intr un razboi sunt EXACT armele folosite de doshman :P

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 1 March 2018 19:53 +4

BAI PLESOIANULE,GEABA VI GEABA TE DUCI GEABA STRICI AI TAI PAPUCI!!!!!!mewrmelica a fost jucata de prea multe ori la CAZINOUL ISTORIEI ca sa nu fie si acum jucata,de ce? caci sintem o po******tie care am inventat vorba ,,CAPUL PLECAT SABIUA NU/L TAIE,, NU NE ESTE RUSINE CA/I PREA PLECAT SI CA NI SE VEDE CURU

# sustin justitia date 1 March 2018 21:38 +10

Cum se diferentiaza actiunile ilegitime ale parchetelor de altadata de cele de azi ? Pentru omul de rand care n-a votat explicit nici aderarea la Uniunea Sovietica nici aderarea la Uniunea Europeana am putea spune ca a votat Dr. Petru Groza, Gheorghe Gheorghiu Dej si Ana Pauker reloaded... sau reicarnati... dupa preferinte.... Capitalul singur nu produce nimic... daca lasati o roaba de bani pe banca din parc sau la ce banca prefera riscati sa va alegeti cu mai nimic... deci daca banii nu dispar... e cert: nu produc bogatie Claditi o fabrica... asa cum Romania avea dupa 1989... multe fabrici... constatam ca fabricile nu au fost  bune... au disparut... nu produc bogatie... Impozitele si taxele pe care vi le solicita statul sunt excelente, ele produc bunastare... pentru angajatii statului... In rest... parchetele deja produc ... ne spune DNA KOVESI... O tara de vis... Numai oamenii sunt tratati de schizofrenie... Tarile nu. Astea din urma sunt supravegheate. Comisar sovietic sau... ??

# Marilena Diaconita date 1 March 2018 22:10 +11

Intr-adevar, dimnule Plesoianu, sa ne fereasca Dumnezeu ! Ar trebui sa mai adaugati in scrisoarea dv o intrebare catre " distinsul domn". Daca "nobilul si imaculatul" club al magistratilor procurori ai Romaniei, trebuie "sa fie lasat sa se autocurete" si sa nu fie atins nici macar cu o floare de catre ministrul justitiei (adica de politic) cine Doamne iarta-ma l-a dat afara ca pe o masea stricata pe primul procuror al Germaniei ? Faceti-i , va rog , o poza a paginii Constitutiei Romaniei , din care sa-i citesca distinsa doamna Angela Cristea, despre autoritatea ministrului justitiei asupra procurorilor.

# Marilena Diaconita date 1 March 2018 22:16 +5

Intr-adevar, dimnule Plesoianu, sa ne fereasca Dumnezeu ! Ar trebui sa mai adaugati in scrisoarea dv o intrebare catre " distinsul domn". Daca "nobilul si imaculatul" club al magistratilor procurori ai Romaniei, trebuie "sa fie lasat sa se autocurete" si sa nu fie atins nici macar cu o floare de catre ministrul justitiei (adica de politic) cine Doamne iarta-ma l-a dat afara ca pe o masea stricata pe primul procuror al Germaniei ? Faceti-i , va rog , o poza a paginii Constitutiei Romaniei , din care sa-i citesca distinsa doamna Angela Cristea, despre autoritatea ministrului justitiei asupra procurorilor. Concluzia mea, dupa vizita "stimabilului" este ca acesta (si nu numai el) ne-a impartit pe noi, locuitorii acestei tari cu port la Marea Neagra, in doua : romani si procurori.

# Ardei date 1 March 2018 22:32 +15

Bravo Liviu ! PS.Ce dreaku cautau la sedinta DNA ambasadorii : USA, Francia si Olanda ?

# Cristi date 2 March 2018 00:30 -15

Presupunând ca într-adevăr comentariile de mai sus (și de la alte articole) sunt însușite de catre autorii lor, jur ca nu înțeleg toată agitația asta. Se ia DNA de oameni sarmani? Abuzează de putere pentru a ridica abuziv din pat membrii familiei voastre, vreun prieten de al vostru? Se plange oare cineva se abuzurile politiei, in general? DNA luptă împotriva corupției, anul trecut a trimis in judecata cam 1200 de persoane. Hai sa ne gândim, oare cine face preponderent corupție in tara asta? Nu tagma de pameni care acum striga tot mai tare la TV? Proprietari de vile, de mașini de peste 100 mii EUR, iahturi, toate cumparate din salariu, se plang ca sunt nedreptatiti? Daca asta e nedreptate, va rog din suflet dati-mi-o si mie.

# Cristi date 2 March 2018 00:40 -14

P.S. Si nu pot remarca ironia, politicienii care vin cu accente false de patriotism. Daca într-adevăr le pasa de tara asta, de oamenii din ea, ce fac pentru noi? Indiferent de culoarea lor politica, răspunsul e invariabil acelasi. Mai nimic. Și pentru cei care blamează atat de mult UE, va rog un singul lucru, comparați România de dinainte de 2007 (ca nivel de trai, ca și numar de acuzații de corupție, libertate personala, oferte de munca, șamd) cu cea de acum. Si poate veti intelege putin si motivațiile patriotilor de azi, a celor care striga ca din gura de sarpe despre abuzurile procurorilor, samd. Si, pentru a incheia exercitiul de imaginație, oare cine sunt patronii A3 și RTV? Care e statutul lor? Oare sunt motivați doar de aflarea adevărului? Hai sa incetam sa luam de bune tot ce auzim, si sa ne gandim puțin singuri.

# To Cristi date 2 March 2018 11:34 +6

Auzi bre ? Ai facut un calcul cu cat ne-au pacalit toate multinationalele care au declarat profit 0 inca de cand au venit in Romania ?!! Nu prea cred, pentru ca altfel ti-ai schimba atitudinea .Da , pe de alta parte ai dreptate -nu sunt vinovati europenii pentru ca isi urmaresc interesele, sunt vinovati ai nostri pentru ca accepta toata porcaria asta (vorbim de PSD ) dar si cei care promoveaza interesele europenilor aici in detrimentul intereselor nationale (vezi PDL,USR)

# Cristi date 2 March 2018 14:57 -12

'Bre', sunt convins ca tu ai un calcul exact pentru asta, si am fi recunoscatori daca l-ai face public. Si da, asta e o problema strict legata de coruptie, nu are absolut nici o legatura cu legile economice ale Romaniei. Si daca tot venim cu un argument (chiar daca nu are nici o legatura cu ce spuneam mai sus), hai sa incercam sa ne gandim pana la capat, si sa ne intrebam oare de ce au venit multinationalele in Romania, cu toate locurile de munca, impozit pe salariu, CAS, contributii la pensii, samd, si daca asta are vreo legatura cu UE sau nu. E simplu sa izolam argumentele si sa le alegem doar pe cele care ne convin (gen impozit pe profit si atat).

# To Crsiti date 2 March 2018 17:30 +4

Am inteles , fa matanii in fata multinationalelor in continuare , nu e bai , au contributii nimic de zis , ce ne facem cu profitul 0?Si banii disparuti pe contracte de consultanta fictive?? Ce ne facem cu faptul ca returnarea imprumuturilor la banci e cu cel putin 30 la suta mai mult decat daca ai contracta un imprumut in tarile de origine ale acestor banci ?Verifica e f simplu , fa o simulare pe site-ul uneia.Si asta in conditiile in care salariile noastre sunt la sfertul alora .De ce Holzindustrie prelucreaza busteni taiati ilegal in continuare ?V-a orbesc astia cu locurile de munca si va inchinati la ei ca la icoane.Au scos miliarde din tara fara probleme.De ce nu sunt oameni corecti asa cum sunt la ei acasa ? De ce se comporta ca niste mafioti ?Raspuns :Pentru ca li se permite de clasa asta politica infecta 

# Cristi date 3 March 2018 17:03 0

Nu sunt chiar asa radical incat sa vad in multinationale raul absolut, insa sunt de acord ca lucrurile pot fi imbunatatite. Si absolut de acord cu ultimele 4 cuvinte din postul tau. Dar, revenind, ce legatura au toate astea cu tema articolului, sau cu coruptia? :)

# Legatura date 4 March 2018 09:01 +1

Da , ai dreptate , nu are legatura nici cu tema art , nici cu coruptia.Doar m-am bagat si eu in seama .De fapt toata coruptia din tara asta e i tretinuta de cei care reprezinta interesele acestor multinationale , interese americane sau europene.Tot contextul asta e generat de ei cu acceptul nostru .Ei sunt lasati sa plece cu toti banii/resursele  vehiculate prin companiile lor ,ei ne lasa sa furam din banul public .De ce spun ca ne lasa ?Banca Mondiala este obligata sa investigheze orice transfer/disparitie de capital peste un anumit plafon.Si s-a sesizat , si la CNADNR (unde au spus ca dispar bani ca in gaura neagra) si la comisioanele fara numar impuse de banci , dar subit cineva le-a inchis gura.Cine?spune-mi tu si poate vezi si legatura

# Legatura date 4 March 2018 21:51 0

Da , ai dreptate , nu are legatura nici cu tema art , nici cu coruptia.Doar m-am bagat si eu in seama .De fapt toata coruptia din tara asta e i tretinuta de cei care reprezinta interesele acestor multinationale , interese americane sau europene.Tot contextul asta e generat de ei cu acceptul nostru .Ei sunt lasati sa plece cu toti banii/resursele  vehiculate prin companiile lor ,ei ne lasa sa furam din banul public .De ce spun ca ne lasa ?Banca Mondiala este obligata sa investigheze orice transfer/disparitie de capital peste un anumit plafon.Si s-a sesizat , si la CNADNR (unde au spus ca dispar bani ca in gaura neagra) si la comisioanele fara numar impuse de banci , dar subit cineva le-a inchis gura.Cine?spune-mi tu si poate vezi si legatura

# Baran Gheorghe date 4 March 2018 17:18 +3

Felicitari domnule Plesoianu! acelasi comentariu il las si aici: "Ati spus aproape totul. "olandejii zburatori " asa cum i-am numit intr-un comentariu mai vechi ne-au "facut". Daca n-au luat o halca din portul Constanta au zis "'Niet" la comanda lui ""ich bin Deutche"ca sa " nu bata la ochi". In loc sa ne" öcupam " de hotii care fura gainile din curte ne ocupam de "hotii" care doar muta gainile din curte in cotet . Putregaiul e in maduva sistemului Judiciar , parte a natiei vindute, cu radacini printre cei care n-au ridicat un deget cind Mihai viteazul si Tudor Vladimierscu au fost ucisi , nota bene , nu in lupta . Am spus-o si voi spune mereu. Trebuie sa tinem in actualitate "'izvorul de drept " al raului .

# Lidia Pascu date 2 March 2018 01:11 +4

Dl Pleșoianu are perfectă dreptate.Atâta timp cât există informatori ca Angela Cristea,Macovei,Preda,Liiceanu ș.a.,se vor găsi inși care ,,ne vor binele"în mod diplomat sau nu.Am auzit și întrebările puse,mai puțin cea de la Antena3.Mereu trebuie ca noi să ne apărăm și să explicăm neroziile debitate de vânzătorii de țară,în loc să ne prezentăm proiectele,realizarile noastre și propunerile,contribuțiile noastre la Proiectul european.Nu trebuie numai să primim indicații,ordine și muștruluiri,avem și noi cu ce și cum contribui la dezvoltarea Comunității Europene!Trebuie doar,să fim demni,nu niște slugi abjecte,gata să ne turnăm conpatriotul,numai să primim o mângâiere pe umăr și un ranjet nu un zâmbet!

# Dle Plesoianu , dle Savaliuc date 2 March 2018 06:30 +6

Bravo , dar e nevoie de un pic mai mult ,pana cand nu vom avea o clasa politica serioasa care sa numai accepte situatia asta (sustinerea capitalului strain in detrimentul celui roman prin orice mijloace inclusiv nelegale ).Tariceanu vorbeste despre asta dar Dragnea face pe niznaiu’, pe misteriosu’,pe haiosu’ sau chiar pe arogantu’ numai sa nu vorbeasca despre ce se intampla cu adevarat:PENTRU A STA CONECTATI LA BANUL PUBLIC , DIRECT SAU I DIRECT ,MAJORITATEA POLITICIENILOR TOLEREAZA TOT ACEST CONTEXT INFECT !EI SUNT DE VINA PENTRU MOCIRLA ASTA !

# Retardanis date 2 March 2018 07:42 +3

Plesoianu Presedinte! Poate aflam ce mizerii au bagat astia atatia ani sub pres.

# MN date 2 March 2018 09:57 +6

Asa zisele tari civilizate, SUA, Olanda, UK, Germania , Franta,.. sint intr-o mare criza. De sute de ani aceste tari au trait mult mai bine decit au produs. Refacerea balantei s-a produs prin jaf, imprumuturi fara acoperire, ...etc. Tarile din estul Europei, care au muncit pe brinci in comunismul instalat tot de acesti civilizati, sint printre ultimele care mai pot oferi ceva de jefuit. Scopul acestor acestor tari civilizate este jaful la drumul mare, iar armele lor sint, minciuna, santajul, amenintarea,... Din pacate Romania a fost "incalecata " de aceste forte jefuitoare prin subordonarea institutiilor de forta din tara noastra, care le fac jocul, sri, justitie,presedintie, ONG-uri finantate de ei, mare parte din media. Acesti noi stapini, sint infinit mai rai decit toti stapinii care s-au perindat prin Romania, lacomia lor fiind nelimitata. Domnule Plesoianu sint in ton cu dumneavoastra: Romania trebuie sa fie tratata ca un partener si nu ca o colonie. Ne-am saturat sa fim tradati.

# adrian date 2 March 2018 10:08 -5

Plesoianu ar trebui sa isi atace seful de partid....el poarta toata vina.

# ionut date 2 March 2018 10:49 +2

Plesoianu are, ca de obicei, o minte limpede si reactiile lui, ca politician, sunt excelente. Il rog sa trimita, fara nici o ezitare si intarziere, scrisoarea catre Timmermans. Poate si romanii din Parlamentul European (bineinteles ca nu ma refer la Macovei si alte cozi de topor) se vor ralia la cele semnalate de L Plesoianu.

# sandu date 2 March 2018 10:57 +6

APROPO DE ORORILE JUSTITIUEI!Am ramas efectiv stupifiat de discursul violent,chear recalcitrant si plin de clisee:PENALII,NISTE PENALI,discurs debitat de presedintele Romaniei,la Bilantul DNA.Acelasi presedinte a asternut un adevarat "covor"de laude peste mizeriile gretoase,care put groaznic-insuportabil in DNA.Vorbitorul s-a plasat fara nici o rezerva,in sprijinul lui Kovesi,aflata acolo nu prea bine dispusa si cu ochii aposi.A dispune de caracter inseamna a birui toate formele lasitatii si a nu cadea prada minciunilor Keovesoanei care si-a etalat cu nosalanta adevaratul serial de abuzuri si atrocitati pe care le-a reusit!Trebuie sa intelegi ca raul este lipsa binelui,asa cum intunericul este lipsa luminii.Sigur Iohanis nu a reusit acest lucru!Se pune fireasca intrebare ce cauta acest politruc improvizat in fruntea bucatelor!??????????

# MN date 2 March 2018 11:03 +4

Draga Cristi Te rog sa-ti retragi cuvintele (ultimele din primul text). Atentie vorbele au putere , ca si gindurile , ca si faptele. Eu iti doresc, si roaga-te si tu sa te fereasca Dumnezeu sa ajungi in situatia sa beneficiezi de "dreptatea " pe care o infaptuieste azi DNA. Altfel, cred ca ar fi mai bine sa ne dorim impreuna cu tot acest popor, vremuri mai bune, pace, munca, datorie, respect,.. .

# Cristi date 3 March 2018 17:11 0

Absolut de acord cu ce spui, legat de ce ne dorim. Iar ceea ce am scris initial se poate traduce prin 'daca o sa am bunuri in valoare de 2-3 milioane de Euro, obtinute in 5 ani din salariul de bugetar de 1000 de Euro lunar, nu m-ar deranja deloc sa stau la inchisoare 2 ani. Si promit ca nu voi avea indecenta sa acuz sistemul judiciar, cum ca sunt condamnat pe nedrept'

# imun/teanu date 2 March 2018 11:05 0

Presa, "atac la justitie". Dezvaluindu-i "secretele profesionale". De fapt, judiciarii avand un juramant (si in CPC si CPP consemnat), in "aflarea adevarului"! Si in medicina este "secretul profesional", si si "juramantul". Exista boli venerice, si si sida. Normal, pacientii izolati in spital de specialitate, care deja nu mai este "secret". Lasati liberi, unii, si patologic, isi planteaza sancre pe clante, preluate din mana in mana multiplu. Morala, aici ar fi ca mai bine o epidemie decat "infectatii" in carantina. Cu si beneficii, consultatiile medicale crescand, ca si consumul de medicamente rare si scumpe, chiar si profit soferilor de dric /in si proliferare economie de piata, libera si prospera, cum e, multonationala. Maltus poate fi asadar modern aplicat. Si medical, ca si judiciar. Normal, selectiv, de semizeii planetei.

# ionut date 2 March 2018 11:05 +3

Plesoianu are, ca de obicei, o minte limpede si reactiile lui, ca politician, sunt excelente. Il rog sa trimita, fara nici o ezitare si intarziere, scrisoarea catre Timmermans. Poate si romanii din Parlamentul European (bineinteles ca nu ma refer la Macovei si alte cozi de topor) se vor ralia la cele semnalate de L Plesoianu.

# imun/teanu date 2 March 2018 11:18 0

Apare in executiv o anomalie. Un "minister" fara ministru. Cel "Public". De fapt traditionala Procuratura generala. Cand constitutional "il Procurore generale" este sub autoritatea ministrului justitiei de ca sa nu se si reglementeze ca atare. Printr-o REORGANIZARE elementara. In P.G. fiind integrate distinct si "directiile" de resort ei, si nu "stat in stat" cum acum pe calapod macoveii et comp. La "reorganizare", implicit si toate functiile sunt reasezate, cu tot cu titulari. Ar fi simplu, guvernul putandu-se (re)organiza insusi. Daca la "micro" (in chiar DNA, cand dna. Lulutza are "capricii" de bazdacuri pe unii) se poate asa, de ce si guvernul sa nu aiba curaj!

# mihail date 2 March 2018 11:50 +3

Felicitari, pentru atitudine.Dar ce folos! Iohannis mai este presedintele tarii asteia care este jignita in acest mod abject ? Sau nu intelege !? Sau nu pricepe !? Poate ca se multumeste numai ,,sa-l pupe-n c...'' Dar asta o face in numele nostru al tuturor.

# purul adevar date 2 March 2018 13:00 +2

Pt.tov.Cristi!Exercitiul de imaginatie este gata facut!Cand o vezi pe D-na IORGA MORAR procuror si f.multi altii agatati,respectiv loviti la temelie,apoi bagati la TUHAUS pe minciunile lui KOVESI,ce mai poti spune BRE!?????

# Cristi date 3 March 2018 17:08 0

Repet un punct de vedere de mai sus, cred ca nu a fost inteles prea bine. Anual, in Romania sunt achetate aproximativ 180.000 de persoane. Din ele, 60.000 sunt trimise in judecata. Din cele 60.000, 1200 (cel putin anul trecut) au fost trimise in judecata de DNA. Adica 2%. Si, din nou, uita-te putin de ce avantaje materiale beneficiaza MAREA majoritate a celor pusi sub acuzare, avantaje achizitionate din salariu (potrivit propriilor declaratii). Deci, de ce ne agitam atat? Asta e culmea, saracul se agita pentru ca bogatul sa poata castiga mai bine. :D

# Elena date 2 March 2018 13:44 +2

Liviu Plesoianu este singurul politician care a ajuns sa apere drepturile si democratia din tara asta ,din pacate restul ori sunt cu ciocul mic ori au ajuns sa sustina ingradirea libertatii presei si sa aplaude cand un inalt demnitar al Uniunii Europene ne trateaza ca pe o tara bananiera ! Domnule Dragnea mai multe guri cu suflu de spirit liber ar fi nevoie in partidul dumneavoastra ,pare ca toti din PSD ati ajuns la un parastas al democratiei romanesti ,toti taceti ,aveam alte asteptari de la partidul asta !

# steluta date 2 March 2018 14:41 +3

PLESOIANU PRESEDINTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# rodica date 2 March 2018 17:48 +1

La orice floare cumparata,provenita din import,sa va ganditi ca sprijiniti economia Olandei,una din tarile care ne saboteaza si ne vrea in genunchi.

# Un roman date 2 March 2018 19:16 +2

Esti dur! Bravo! Sant cu tine.

# gabriel date 2 March 2018 21:24 +4

Mergi inainte, Liviule.Esti pe calea cea buna. Prevad in tine un viitor lider al celor multi.

# Vasile date 2 March 2018 22:54 0

Boicotatii pe olandeji ; nu mai luati flori ce vin de la ei ! :-*

# Bruineco date 2 March 2018 23:17 +2

Alo , PSD+ALDE , ba speriatilor mai asteptam mult dupe legea raspunderii magistratiilor ca ne ia Scaraoschii pana o scoateti. Si inche ceva : aveti grija in ce forma iasa ...Procurorul trebuie obligatoriu sa raspunda ca si strungarul cand strica piesa.

# escu date 3 March 2018 10:33 +2

Bravos, Livache! Dă-le peste bot tuturor celor care se comportă în ROMÂNIA ca într-o colonie, cu largul concurs al multor politicieni lingăi de clanțe pe la străini. ATENȚIE la ce ți se poate înscena. Să nu crezi că nu se gândesc la cum să te compromită. Era să zic, se te decapeze.

# Laur date 3 March 2018 10:47 +2

Colosala "capacitate" intelectuala si morala a acestui individ care, dupa moartea prim-ministrului Europei poate ajunge pe acea functie ! bravos Europa, ar zice un erou caragelian, sa ne traiasca conducatorii. As fi vrut o clipa sa stau la doar cativa cm. de fata acestuai tot timpul cat a stat la Bucuresti. As fi putut fi mai convins ca... Apoi, mi-a placut pana la incantare jubilatia delegatei UE la Bucuresti. Veselie mare !Un lucru m-a descumpanit; a plecat sau nu dl. olandez cu promisiunea/siguranta ca pe LCK o va apuca Pastele pe functie?Si daca da, pe Portul Constanta va flutura steagul (fost imperial) al Olandei ?

# mitocanu date 3 March 2018 15:08 0

...vorba lui ponta...naiv patologic....

# Mosu date 3 March 2018 16:55 0

Hai PSD ule misca mai cu spor ! Te ocupi sa-mparti bucatele cu ungurii, sa le satisfaci toate mofturile pentru interese meschine. Hai cu modificarile la legile justitiei ca esti de mai bine de un an la guvernare. Parca erau urgente modificarile cerute de CCR ??? N-ajunge sa cresteti salariile bugetarilor ! Noi ailali tot de caruta am ramas. Ati creat o mai mare polarizare a saraciei.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.11.2024 – Laura Kovesi, ministru de Justitie. Danilet, varianta de rezerva

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva