psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PRESIUNI ASUPRA JUSTITIEI – DNA cere sanctionarea judecatoarei Rodica Cosma de la Inalta Curte, pentru ca a refuzat sa-l aresteze pe Radu Mazare: “A nesocotit in mod grav, neindoielnic si nescuzabil normele de drept procesual penal. Concluzia instantei nu are nicio legatura cu procesul de evaluare a probelor”. In cauza exista autoritate de lucru judecat, hotararea Rodicai Cosma fiind confirmata de judecatoarele ICCJ Silvia Cerbu si Simona Encean. DNA a scurs plangerea in presa de casa (Plangerea

Scris de: George TARATA | pdf | print

28 April 2014 14:50
Vizualizari: 9696

Sefa DNA Laura Codruta Kovesi a facut o plangere la CSM (foto). De fapt, este o noua actiune a DNA de intimidare a judecatorilor. Dupa dosarele penale deschise unor magistrati de la Curtea de Apel Bucuresti, Curtea de Apel Oradea si Tribunalul Bihor, anchetati pentru solitiile date, iata ca a venit randul Inaltei Curti de Casatie si Justitie sa faca obiectul presiunilor DNA.

Directia condusa de Laura Codruta Kovesi a reclamat-o pe judecatoarea Rodica Cosma de la ICCJ, solicitand cercetarea si eventual sanctionarea acesteia. Motivul? Rodica Cosma a refuzat sa il aresteze pe primarul din Constanta, Radu Mazare. DNA nu a oferit mai multe detalii despre acest caz, iar purtatoarea de cuvant a institutiei, Livia Saplacan, contactata de Lumeajustitiei.ro, s-a multumit doar sa confirme aceasta informatie: “Pot sa va confirm ca asa este. Poate cei de la Inspectia Judiciara vor da un comunicat”.


Totusi, chiar daca nici DNA si nici Inspectia nu au dat publicitatii sesizarea si nici macar un comunicat, plangerea a fost scursa catre publicatiile de casa al DNA si CSM. De aici am preluat-o si noi.

Practic, DNA cere sanctionarea disciplinara judecatoarei Rodica Cosma pentru “lipsa totala a motivarii hotararilor judecătoresti sau a actelor judiciare ale procurorului, in conditiile legii” si “exercitarea functiei cu rea-credinta sau grava neglijenta”. Concret, procurorii o acuza pe Rodica Cosma ca a sustinut ca lispeste o proba si ca nu se desprinde existenta unui dialog intre Mazare si omul de afaceri, din care sa reiasa ca primarul a primit mita. DNA pretinde ca modul de aplicare a dispozitiilor referitoare la masurile preventive este “profund strain” de “spriritul ce se degaja din scopul, conditiile generale de aplicare a masurilor preventive in general dar si din conditiile, cazurile de aplicare a masurii arestarii preventive reglementate prin dispozitiile art.202, art.223 CPP si denota incalcarea normelor de procedura”. Nu in ultimul rand, in opinia DNA, Cosma a ”nesocotit in mod grav, neindoielnic si nescuzabil normele de drept procesual penal”.

Iata cum DNA cere anchetarea si sanctionarea disciplinara a unei judecatoare, pentru ca modul in care aceasta a analizat dosarul si pentru ca refuzat sa dea o solutie pe placul procurorilor. Judecatorii sunt independenti, iar solutiile lor nu pot fi puse la indoiala decat atunci cand se dovedeste ca in schimbul acestora au beneficiat de anumite foloase sau castiguri, ceea ce nu este cazul de fata.

Mai mult, cei de la DNA par sa omita faptul ca hotararea judecatoarei Rodica Cosma a fost confirmata de doua colege ale acesteia de la Inalta Curte, Silvia Cerbu si Simona Encean. Judecatoare pentru care DNA nu a cerut anchetarea disciplinara, cel putin pana in momentul de fata.

Prezentam plangerea in care DNA cere Inspectiei Judiciare a CSM sa o cerceteze pe judecatoarea Rodica Cosma de la ICCJ pentru ca nu l-a arestat pe Radu Mazare:

In conformitate cu prevederile art.97 alin.(1) din Legea nr.303/2004 si art.45 din Legea nr.317/2004, republicate, cu modificarile si completarile ulterioare, va solicitam sa efectuati verificari sub aspectul respectarii normelor de procedura penala de catre doamna Rodica Cosma, judecator de drepturi si libertati in cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie – Sectia penala, fapta ce ar putea constitui abatere disciplinara, prevazuta de art.99 lit.r) si t) din Legea nr.303/2004, pentru urmatoarele considerente:

Prin incheierea de sedinta nr.337 din data de 9 aprilie 2014, pronuntata in dosarul nr.1513/1/2014, Inalta Curte de Casatie si Justitie – Sectia penala a dispus, printre altele, respingerea propunerii de arestare preventiva formulata de Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie - Directia Nationala Anticoruptie – Sectia de combatere a infractiunilor conexe infractiunilor de coruptie cu privire la inculpatii Mazare Radu Stefan si Morgenstern Avraham si luarea masurii controlului judiciar fata de acestia.

S-a retinut de catre doamna judecator de drepturi si libertati faptul ca, din examinarea actelor cauzei, procurorul nu a administrat, pana in acest moment procesual, probe care sa creeze suspiciunea rezonabila privind primirea (modalitate de savarsire a infractiunii de luare de mita retinuta in cauza) de catre inculpatul Mazare Radu Stefan a vreunei sume de bani, respectiv darea unei astfel de sume de catre inculpatul Morgenstern Avraham, pentru ca, in schimbul acesteia, inculpatul Mazare Radu Stefan sa-i faciliteze castigarea licitatiei si incheierea contractului de achizitie nr. 10.240 din 22.12.2011 intre Regia Autonoma „Exploatarea domeniului public si privat” Constanta si S.C. Shapir Structures S.R.L, al carei reprezentant era inculpatul Morgenstern Avraham….

Sub acest aspect, este important de subliniat faptul ca judecatorul de drepturi si libertati in cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie – Sectia penala, nu a motivat de ce a inlaturat probele pe care le-a invocat procurorul si pe care si-a intemeiat propunerea de arestare preventiva.

Judecatorul de drepturi si libertati a sustinut, practic a reprosat procurorului ca lipseste o anume proba, iar sub acest aspect, in motivare a retinut ca nu se desprinde vreun dialog dintre inculpatul Mazare Radu si inculpatul Morgerstern Avraham din care sa rezulte ca banii au fost primiti de inculpatul Mazare Radu de la inculpatul Morgerstern Avraham - fila nr.34 motivare judecator fraza 4.

Practic, judecatorul de drepturi si libertati a apreciat ca, daca ar fi existat o astfel de proba, aceasta ar fi fost in masura sa dea greutate faptelor retinute in sarcina inculpatilor si sa consacre/consfinteasca realitatea de necontestat ca banii, obiectul mitei sunt in contul inculpatului Mazare Radu.

Se observa asadar ca judecatorul de drepturi si libertati Rodica Cosma este exponenta sustinerii ca luarea masurii arestarii preventive este posibila numai daca printre probele administrate de procuror, supuse evaluarii judecatorului se regaseste o anumita proba indicata de acesta! Deci, per a contrario in absenta probei pe care o indica judecatorul de drepturi si libertati nu se poate in mod rezonabil sustine acuzatia.

O asemenea interpretare este gresita iar un asemenea mod de aplicare a dispozitiilor legale referitoare la masurile preventive sunt profund straine spiritului ce se degaja din scopul, conditiile generale de aplicare a masurilor preventive in general dar si din conditiile, cazurile de aplicare a masurii arestarii preventive reglementate prin dispozitiile art.202, art.223 CPP si denota incalcarea normelor de procedura.

Mai mult acrediteaza ideea ca ori de cate ori nu exista o proba la care se “gandeste” judecatorul de drepturi si libertati, nu poate fi justificata masura arestarii preventive, iar cand exista o proba evidenta, directa sau la limita evidentei, exista obligatia dispunerii masurii preventive. Nimic mai absurd, cu atat mai mult cu cat in faza de urmarire penala este chiar imposibila diferentierea intre probe si ce indicii temeinice, pe de o parte, iar pe de alta parte o asemenea interpretare a judecatorului induce obligatia evaluarii cantitative, ceea ce de asemenea contravine dispozitiilor legale.

Incalcarea normelor de procedura de catre doamna judecator Cosma Rodica nu s-a oprit aici ci, a continuat, deoarece, contrar asertiunilor anterioare a aratat, ca “dat fiind, insa, faptul ca impotriva celor doi inculpati se deruleaza o procedura judiciara, pentru buna desfasurare a acesteia, judecatorul de drepturi si libertati apreciaza ca se impune luarea masurii preventive a controlului judiciar”.

Asadar, in aceste circumstante descrise, judecatorul de drepturi si libertati a acreditat interpretarea, contrara dispozitiilor legale, conform careia, in lipsa dialogului dintre inculpatul Mazare Radu si inculpatul Morgerstern Avraham din care sa rezulte ca banii au fost primiti de inculpatul Mazare Radu de la inculpatul Morgerstern Avraham, restul probelor pe care procurorul si-a intemeiat propunerea de arestare daca nu confirma aceasta ipoteza nu confirma presupunerea rezonabila in raport cu acuzatia.

Apreciem ca, in raport cu normele interne si europene, doamna judecator Cosma Rodica a nesocotit in mod grav, neindoielnic si nescuzabil normele de drept procesual penal. Concluzia instantei de judecata nu are nicio legatura cu procesul de evaluare a probelor si de analiza a scopului, conditiilor generale de aplicare a masurilor preventive, a cazurilor de aplicare a masurii arestarii preventive reglementate prin dispozitiile art.202, art.223 CPP.

Concluzia judecatorului de dreptului si libertati Cosma Rodica reflecta doar stradania de a evoca fara analiza sustinerile partilor, contrar responsabilitatii functiei de judecator care impune major interpretarea judiciara prin aplicarea legii, nu creativitate si originalitate.

Fata de cele de mai sus, urmeaza sa stabiliti daca exista indiciile savarsirii vreunei abateri disciplinare de catre doamna Rodica Cosma, judecator de drepturi si libertati in cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie – Sectia penala, fapta ce ar putea constitui abatere disciplinara, prevazuta de art.99 lit.r) si t) din Legea nr.303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare”.

Comentarii

# Inspectia Judiciara date 28 April 2014 13:58 +35

Cat de prosti pot sa fie cei ce au hotarat asta? Pana si nea Gheorghe de la tara stie ca nu se poate adresa inspectiei pe solutiile pronuntate de instante! Sau asta inseamna presiuni asupra justitiei? Nu cumva ar trebui sa se sesizeze CSM impotriva celui ce a semnat respectiva plangere?

# Danaletzul reshapat date 28 April 2014 16:52 +16

In poza,o kovaseala(lapte stricat/acru) si un reshapat !!!.Mai dorm mult serviciile (neromanesti -dupa comportament),in bocanci??!!

# mihai date 28 April 2014 16:59 -19

Ce vorbesti bre? :))) vezi ca habar nu ai?...iar citeste art 99 lit r si t din vestita lege 303 /2004...lipsa motivarii sau exercitarea functiei cu grava neglijenta sau rea credinta e abatere disciplinara sanctionata de CSM  Toti habarnistii isi dau cu parerea pe aici

# Băscase date 28 April 2014 19:39 +20

Păi bine măi, golan băsist, dar în cazul deținuților politici, cu sentințe nemotivate nici după efectuarea pedepsei, de ce nu te agiți, ******?

# Mihai date 28 April 2014 20:21 -19

Asta ai citit aici pe luju?? spune-mi un detinut politic din asta sa imi dau seama la ce te referi :P limbajul tau e cam de mahala..rahova

# mihai date 28 April 2014 20:23 -18

in plus faptul ca au facut plangere la Inspectia judiciara nu spune nimic...pt ca pot face.. si tu poti face...daca ai motive..acum sa vedem ce spune inspectia judiciara

# avocat traditional date 28 April 2014 23:46 +7

Mai mihai,procuror basist,mai citeste si tu prin practica CEDO.Mai studiaza ce inseamna grava neglijenta ori rea credinta si apoi baga-te in seama cu noi.ce grava neglijenta ori rea credinta ai vazut tu la judedcatgorii care nu l-au arestat pe Mazare?La tine rea credinta inseamna neacceptarea propunerii aberante a parchetului?Pune mana si citeste in Cpp candx aresteaza judecatorii si cand resping propunerea de arestare.va credeti cstat in stat?Bine a zis postacul de mai sus ca CSM ar trebui sa se sesizeze fata de neobrazarea DNA de a face aceasta plangere.Si mai afla mai procuror de doi bani ca justitia trebuie sa isi faca meseria pe lege,in mod corect si obiectiv si nu sub presiunea unora ca voi.

# Mihai date 29 April 2014 11:45 -7

Imi e rusine ca am un coleg retard ca tine...si eu sunt tot avocat tembelule :P Afla ca si eu am facut plangere la CSM contra unui jude si mi-a fost admisa..deci nu numai DNA-ul face plangeri la Inspectia judiciara....dar tu esti prea prost ca sa te numesti avocat..... Repet imi e rusine ca sunt coleg cu tine...avvocatura a ajuns in ultimul hal...pentru ca in ultimii ani toti prostii ca tine au intrat in sistem...rusine sa-i fie lui Florea si toti care iau decizii pt UNBR ...Tembelule ca sa afli ce inseamna grava neglijenta sau rea credinta avand in vedere ca plangerea e in temeiul art. 99 din Legea 303/2004 te uiti la art 99 indice 1 din aceeasi lege care explica notiunile...spune-mi cateva spete din jurisprudenta CEDO la care te-ai gandit? sau te-ai gandit tu sa folosesti expresia pe care ai auzit-o pe la colturi.... de asta am ajuns de rasul lumii dupa 90 din cauza afluientei de prosti ca tine in sistem...inainte de 90 eram o elita avocatii.Auzi ma face pe mine procuror..tembelul

# Mihai date 29 April 2014 12:05 -6

si inca una sa iti arat cat esti de prost...un avocat bun niciodata nu vorbeste fara argumente...eu ti-am spus ca demersul e legal pt ca nu se doreste desfiintarea hotararii (nici nu se putea) ci sanctionarea judecatorului disciplinar..si asta se poate...ma intrebi pe mine daca am vazut eu grava neglijenta? :))))))))) pai am vazut eu dosarul? sa inteleg ca tu l-ai vazut :P Doamne nu pot sa cred cati prosti se dau mari avocati...de aia prostilor va vaitati ca nu aveti dupa ce bea apa..pt ca sunteti slabi nu cunoasteti legea...ce sa mai spun de jurisprudenta CEDO pe care o folositi doar ca expresie cand nu aveti argumente...de aia trec multi in magistratura cu 5 ani vechime...daca erau buni ca avocati ramaneau aici...dar sunt prostovani ca tine..iar in fata instantei nu merge cu limbaj de mahala

# avocat traditional date 29 April 2014 23:45 0

mai mihai avocat/procuror,am zis noi ceva despre schimbarea hotararii?Ea e batuta in cuie,dar asa cum pune problema DNA (si tu esti de acord) CSM va trebui sa examineze hotararea si sa se pronunte asupra legalitatii ei(in speta asupra oportunitatii arestarii).Unde vezi tu aici grava neglijenta ori culpa,ori rea credinta ori smecherie etc etc?In principiu ai dreptate dar nu stii cum sa pui problema in contextul acestei pagini.Toti stim  ca oricine poate face plangere.dar nu ti se pare nefireasca aceasta plangere a DNA pe motivul nearestarii lui Mazare?Ti se pare fireasca situatia in care DNA cerceteaza judecatori pentru niste solutii in legatura cu care nu exista nici un indiciu de coruptie?Sa intelegi si tu,ii cerceteaza ca nu au dat solutia dorita de DNA.vrei argumente?Cauta-le.ne faci gagauzi ca nu aducem argumente,decizii CEDO etc.Eu am pus problema iar la simplitatea ei nu trebuie nici un argument(mai ales ca nu prea avem spatiu) Oricum raman la impresia ca esti procuror.

# Mihai date 30 April 2014 02:18 0

Eu niciodata nu pun problema asa...asta e o gandire pe care o poate adopta inclusiv vanzatorul din piata care are 4 clase..E nu emit opinii despre actele dosarului pt ca nu l-am vazut. In plus vorbesc din experienta.Eu personal am sesizat Inspectia judiciara in leg cu un anumit judecator care intr-o hotarare  (pe dr civil  respectiv o revendicare) a decis de la el putere sa nu bage in seama doua RIL-uri si o dispozitie legala in vigoare pe deasupra...si a fost sanctionat (nu cine stie ce...un avertisment) Important este ca demersul este perfect legal... Ca sa pricepeti toti..nu train nici in tara procurorilor.. nici in tara judecatorilor..legea e deasupra tuturor...sau asa ar trebui sa fie...gresesti..platesti indiferent cine esti.. Tu poti crede ce vrei...important e un lucru..in 30 de ani de avocatura am intalnit multi amatori ca tine care pazesc treptele palatului de justitie vanand in zadar clienti si tarandu-si existenta din oficii 

# Se va intoarce roata date 28 April 2014 22:56 +10

Procurorii DNA care au creat aberatia asta trebuie sa inteleaga ca pentru toate propunerile de arestare respinse de judecator, judecatorii le vor face sesizari la Inspectia judiciara pentru exercitarea functiei cu rea-credinta :lol: Corect, DNA?! E greu de acceptat ca instanta este cea care decide?

# avocat traditional date 28 April 2014 23:52 -6

Nu ai dreptate,procurorul are dreptul legal de a retine si de a face propunere de arestare.Judecatorul este obligat sa analizeze propunerea si pe baza probelor/indiciilor de la dosar sa aprecieze.Nu oriced propunere de arestare respinsa poate fi analizata cu raportare la un abuz al procurorului sau la reaua lui credinta.dar nici respingerea propunerii nu trebuie raportata la aceste aspecte.Oricum,plangerea DNA este de neinchipuit intr-o societate normala.Dar oare ce este normal in Romania in sistemul judiciar? 

# s date 29 April 2014 00:09 +4

Era tocmai o reducere la absurd...Daca n-ai inteles.

# subiectivu` date 28 April 2014 14:07 +13

plangerea`i o prostie atata timp cat hotararea a fost confirmata; totusi ma vad silit a da atentiei o stire ce nu apare pe luju: primu` ministru a devenit cel mai mare basist, autoritatea ielectorala a descoperit recent ca patria are peste 18 milioane de votanti, pai la referendumu` de anu trecut era vorba pe la luju ca`s cu mult mai putini, altfel nu ieseau cele 7,4 milioane la peste 50%, probabil a lucrat mult guvernu` intre timp, inclusiv zilele libere si a mai produs cativa alegatori reali si adevarati ca si cei 7,4 milioane ce au votat pt. demitere si care alcatuiesc mai mult de 50% dintre votanti; se pare ca cei care erau siguri ca cei 7,4 milioane sunt peste 50% nu stiu nici aritmetica de clasa I. adevaru` este ca nr. po******tiei creste in fiecare an la alegeri, trebe sa existe o motivatie ca sa fie mai multi palavramentari sau ieuropalavramentari lipitori. 

# unul din lumea cea mare date 28 April 2014 14:37 +12

ptr subiectivul//tocmai si din acest motiv propun ca fiecare sa nu mai voteze ci doar sa/si anuleze votul si in plus are sa fie si un raspuns pentru coana ioropa ca nu poate sa IGNORE cetateanul roman.din pacate am avut incredere si in plavanul de gunoias si in ,,ala ca imperiul raului,,(chiar am crezut in antonescu dar....ma UIMESTE!!!! CU FIECARE ZI CE TRECE.........despre plavanul de gunoias nici nu mai pomenesc ca a dat cu mucii in fasole,de fapt amindoi)

# unul din lumea cea mare date 28 April 2014 16:16 +12

uitindu/ma mai bine vazui si poza.o poza face cit 1000 de cuvinte. TUSEA CU JUNGHIUL!!!!!!!!

# Mihai date 28 April 2014 17:07 -21

Plangerea nu-i o prostie..prostia e in capul tau ca nu stii legea :)))) Ce treaba are plangerea cu hotararea...hotararea ramane definitiva cum e....dar judecatorul poate fi sanctionat disciplinar de csm in temeiul art. 99 din legea 303

# avi avi date 28 April 2014 23:54 +7

sa moric tiu,mai procurporule?Nu se cun oaste legea?Se cunoaste.Si tu o cunosti dcar o interpretezi  dupa bunul tau plac de procuror abuziv.

# gygyshor_b0$$ date 28 April 2014 15:32 +9

Catre \"subiectivul\": cu cat po******tia cu drept de vot este mai mare, cu atat pot fi alesi mai multi reprezentanti in PE. Cu alte cuvinte, daca la 18,000,000+ alegatori din 20,000,000 cetateni avem X, la 14,000,000+ alegatori din 16,000,000 cetateni am avea cam 25% mai putini europarlamentari. De aia socotesc toti mortii si toti ne-nascutii...

# gygyshor_b0$$ date 28 April 2014 15:45 +6

Catre \"subiectivul\": cu cat po******tia cu drept de vot este mai mare, cu atat pot fi alesi mai multi reprezentanti in PE. Cu alte cuvinte, daca la 18,000,000+ alegatori din 20,000,000 cetateni avem X, la 14,000,000+ alegatori din 16,000,000 cetateni am avea cam 25% mai putini europarlamentari. De aia socotesc toti mortii si toti ne-nascutii...

# unul din lumea cea mare date 28 April 2014 14:29 +10

unde esti ,,magistratul dankh egalul judecatorilor,,????numai la abuzuri va sta capul voi si patronul vostru IMPERIUL RAULUI......pe care/l adulati

# mitică date 28 April 2014 14:32 +24

Inspecția Judiciară se va AUTOSESIZA pentru PRESIUNI ASUPRA JUDECĂTORILOR exercitate de DNA !!! ( După cum se știe Judecătorii  AU INAMOVIBILITATE în actul de JUSTIȚIE ) !!!

# mitică date 28 April 2014 14:38 +16

Se așteaptă EXPLICAȚII și ... și DEMISII de ONOARE din partea celor implicați !!!

# pt.mitica date 28 April 2014 23:57 +2

O vezi tu pe Luluta dandu-si demisia?ori pe cazanciuc cel care in loc sa ia masuri tace ca ala in papusoi.parca imi este rusine ca am fost coleg cu oameni ca astia.

# mitică date 29 April 2014 09:08 +2

[quote name=\"pt.mitica \"]O vezi tu pe Luluța dându-și demisia ? ori pe Cazanciuc cel care în loc să ia măsuri tace ca ăla în păpușoi . parcă îmi este rușine ca am fost coleg cu oameni ca ăștia . [/quote]   Da !!! ( ... dar eu mă refeream la procurorii de caz ... )

# ana date 28 April 2014 14:39 +28

revoltator ce se itimpla in justitia romana! Iar Dna Kovesi insista si persita...... Oare pina cind?

# anu date 28 April 2014 16:35 -8

pana cand vom fi normali !

# justinianus date 28 April 2014 15:33 +18

Dna Codruta, girafuta, se face de .. turcescu, lasand sa plece din parohia ei o astfel de plangere! Se vede ca a facut facultatea linga cosul de baschet si a fost promovata pe filiera tatalui procuror si lui Blaga, buldogul, acum jerpelit! Cum sa faci tu o asemenea plangere, ca mai e timp pentru bagarea la racoare a Mazarichiului, dar nu va grabiti! De ce v-ati dus la Inalta Curte? Va era frica de instantele normale? De aia l-ati bagat si pe fratele lui Mazare, parlamentar, ca sa judece si nu v-a iesit? In cazul lui Falca, unde evidenta abuzului in serviciu see jigo vede si din avion, dar a fost achitat, nu ati reclamat la CSM! Ce ******, fata asta trebuie maritata cu forta!

# MANDI BULA date 29 April 2014 08:27 +4

FALCA merita iertat, doar s-a pocait!

# in tara procurorilor date 28 April 2014 15:39 +18

se pot trage la raspundere de catre procurori judecatorii care nu dau un verdict pe placul lor, ca sunt sau nu probe! In special daca se pot baza pe un \"contract de coabitare\" prin care a fost numita si Kovesi, o procuroare odioasa!

# paula date 30 April 2014 07:54 0

de aceea exista insp jud si csm -pt a verifica astfel de sesizari si astfel se evita eventualele abuzuri ! Stati linistiti,csm nu va marsa pe acest subiect Avem deja precedente ! In plus,indep judec nu inseamna sa fi independent fata de lg,sa o rupi si sa o aplici pe a ta ! 

# Marius Daniel date 28 April 2014 16:38 +5

Base! Scoate-le la toti dosarele ! Pune-le pe masa cum au colaborat ei, ... cu cine nu ai colaborat mata ! Pe sotii unor doamne, i-ai rezolvat . Nu de tot (ca nu i-ai vrut terminati). Tot capuse la buget au ajuns ... Dar, ...

# Mihai date 28 April 2014 17:13 -17

Sa stie si gagauzii de pe aici care isi dau cu parerea fara sa aiba habar... Inspectia judiciara are o putere foarte mare...poate verifica dosare...hotarari judecatoresti...si daca gaseste nereguli...nu desfiinteaza hotararile ca nu are competenta..nici macar sa le modifice..hotararile au autoritate de lucru judecat...dar in schimb il pot sanctiona foarte dur pe judecator pt nereguli

# mitică date 29 April 2014 09:29 +5

... și pe ” Inspecție ” cine o verifică dacă inspectează corect sau ” după ureche ” ??

# mihai date 29 April 2014 12:09 -5

Mitica eu ti-am spus doar ce spune legea...daca legea ti se are injusta...i-ai pe parlamentari de gat ca ei au facut-o :P ai si tu dreptatea ta

# Mihai date 28 April 2014 17:16 -13

Sa stie si gagauzii de pe aici care isi dau cu parerea fara sa aiba habar... Inspectia judiciara are o putere foarte mare...poate verifica dosare...hotarari judecatoresti...si daca gaseste nereguli...nu desfiinteaza hotararile ca nu are competenta..nici macar sa le modifice..hotararile au autoritate de lucru judecat...dar in schimb il pot sanctiona foarte dur pe judecator pt nereguli

# Valeriu Mangu date 28 April 2014 17:40 -6

Articolul “Despre denaturarea – si deturnarea – unor concepte constitutionale” pe: http:/ascunzisuri-constitutionale.eu

# NUMAI O INCULTA IN DREPT date 28 April 2014 17:57 +12

Inca o data ai dat D-NA dovada ca INTELIGENTA TA IN PROFESIE e uitata pe terenul de baschet , da am observat la baschet mingea se duce afara pe cand la fotbal ramane in plasa , la fel si PROFESIONALISMUL TAU E CA SI COSUL LA BASCHET PE O PARTE A INTRAT SI IMEDIAT A SI IESIT . INCA O DATA DAI DOVADA CA NU TU AI GANDIT ACEASTA SESIZARE CI AI PRIMIT TELEFONUL DE LA SEFUL TAU CA TU ESTI O SLUGA INTR-O FUNCTIE Daca erai PROFESIONISTA nu renuntai la acel job de la BRUXELLES dar cum esti SCLAVA \"\"ISAURA \"\" te-ai supus imediat STAPANULUI tau Stim foarte bine cum fac ASA ZISII SPORTIVI scolile mai ales tu care nici o sportiva stralucita nu ai fost , sportul a fost paravan la SCOALA FARA FRECVENTA si asa stiinta ai \"\"LA FARA FRECVENTA\"\" de unde sa avem pretentii sa stii si drept ceva O SLUGA LA STAPAN cand ala stranuta tu esti deja cu batista pregatita SUS INCULTURA JOS GANDIREA

# Una pentru Mihai date 28 April 2014 18:00 +13

Mihai, din cate citesc incep sa inteleg esti Rica sau Codruta, ca prea le spui cu foc! Sau ai semnat tu plangerea aia de 2 bani? Verifica tu hotararile pronuntate de Petruta Ulmeanu pentru presedinta CSM de la acea data si daca e asa cum spui tu, fa-le o plangere la nenorocitele alea. Sa scape lumea de judecatori corupti si de cei ce fac trafic de influenta.

# Mihai date 28 April 2014 19:15 -15

Draga...faptul ca nu ii inghit nici pe unii nici pe altii ca toti sunt corupti...asta nu inseamna ca nu stiu sa citesc o lege...ca daca as emite opinii faa argumente cum fac flacaii de mai sus..pentru ce ma mai numesc avocat? :)))

# Mihai date 28 April 2014 19:27 -13

Draga...faptul ca nu ii inghit nici pe unii nici pe altii ca toti sunt corupti...asta nu inseamna ca nu stiu sa citesc o lege...ca daca as emite opinii faa argumente cum fac flacaii de mai sus..pentru ce ma mai numesc avocat? :)))

# Mihai date 28 April 2014 19:35 -13

Draga...faptul ca nu ii inghit nici pe unii nici pe altii ca toti sunt corupti...asta nu inseamna ca nu stiu sa citesc o lege...ca daca as emite opinii faa argumente cum fac flacaii de mai sus..pentru ce ma mai numesc avocat? :)))

# avocat traditional date 29 April 2014 00:02 +3

tu esti avocat mai penibilule?sau esti din ala acoperit si joci la doua maini dintre care una este a DNA?Rusine sa iti fie daca esti avocat.Nu esti,mai acesta,esti un procuror de doi bani care se baga in seama pe net si ,,vorbeste,,fara el.

# Mihai date 29 April 2014 11:50 -8

Repet...imi e rusine ca un prost ca tine e avocat...limbaj de mahala fara nici un fel de argument...eu ti-am oferit argumente legale...tu ai dat-o cu jurisprudenta CEDO fara sa mentionezi la ce spete te referi...deci habar nu ai

# vasile date 28 April 2014 20:01 -13

AVIZ CATRE JUDECATORI ! FITI CORECT CA INTRATI LA PUSCARIE ! E FOARTE ADEVARAT CA BANDITII AU REUSIT SA INFILTREZE JUDECATORI CORUPTI SI LA INALTA ...SI LA TRIBUN ANALUL BUICURESTI SI CHIAR LA DENENEA Dar vor intra cate unu in puscarie .L-ati vazut pe norescu ala sustinut de asociatia banditilor ca sa-l bage-n beseme ..ce entuziast era …ce promitea el ca va face ordine in beseme---adica va baga numai banditi ? ..va intra in puscarie ! ...aia atentata la frane de extraterestri…ce entuziasta isi declara apartaenenta la banda judecatorilor corupti…..unde credeti ca va ajunge !

# xxx file date 28 April 2014 20:24 +12

Judecatoarea in cauza va trebui sa se pronunte in viitorul apropiat intr-un caz unde este acuzat un procuror DNA pe care-l sustine sefa sa. Asta-i schepsisul ptr care se vrea reducerea la tacere a judecatoarei. Sper totusi ca Dumnezeu sa-i mai paraseasca pe cei de la DNA si sa-i incoloneze : inainte mars spre Iad !

# Băscase date 28 April 2014 20:31 +12

Asta e soluția. Odată ce ajunge în presă încrucișarea de interese, staliniștii sunt iarăși prinși cu chiloții lui băs în gură și nu le rămâne decât să-i înghită discret. :lol:

# Gogu date 28 April 2014 20:37 0

Nu mai aveau ce casa - respinge CSM-ul !?

# emil date 28 April 2014 20:40 +10

Si cine este de vina? Asaltul procurorilor asupra Romaniei a inceput o data cu numirea lui Kovesi si Morar in fruntea DNA si PICCJ.Nu am vazut nici un judecator sa ia atitudine  sau sa se revolte impotriva  procurorilor aroganti care fac dosare la comanda politica sau sunt numiti  judecatori la  ICCJ fara examene . DNA-ul este stat in stat si daca asociatiile de judecatori nu-i poate opri , atunci cine ? Nu mai este mult cand o sa vina ziua cand un judecator va fi ridicat de mascati pentru vre-o solutie care nu este pe placul DNA.In schimb procurorii  nu sunt trasi la raspundere si nu sunt sactionati pentru faptul ca dosarele portocaliilor zac cu praful pe ele de doua degete asteptand prescriptia , si se napustesc asupra oricui care nu face parte din gasca basista. Cand o sa luati atitudine domnilor judecatori ?    

# CI date 28 April 2014 21:24 +9

Sunt încântat că o vedeți cât e de proastă, în toată splendoarea ei! V-a pus-o Ponta de mână cu Băsescu? Răspuns corect:da! Atunci bucurați-vă de Kovesi!

# argatu date 28 April 2014 22:04 +9

 Kovesi face parte din organizatia terorista numita DNA. Nu se va face dreptate decit la o adevarata revolutie cind vor fi pusi la zid ca cei doi

# Nelu date 28 April 2014 22:35 -6

stai bland ca sa ceva nu va fi veci, maidegraba ma bucur ca DNA aexecuta cel putin pe unii, apoi va veni randul si alorlalti, sa se bata cap in cap ei intre ei care nu se pot satura la cate au si ne au furat, pacta sa le tinem partea unora si altora, TRAZNESTEI DOAMNE SAI TRAZNESTI PE CEI CARE TOTI NE AU JEFUIT TARA ! Batevi-ti, si judecati-va intre voi gunoaielor si tradatorilor, pana cand voi spune eu HOOOOOOOOOOOOOO !

# ana date 28 April 2014 22:50 +4

cind ma gingesc la faptul ca procuroarea sefa era la Bruxelles si am adus-o inapoi!!! ce greseala!! asta i-o iert mai greu lui Ponta decit ultima taxa adaugata!

# NU AM ADUS-O NOI INAPOI date 29 April 2014 00:07 +2

ASTA A VENIT INAPOI CA A FOST OBLIGATA CA E SLUGA LA DARLUGA CA ORICE OM CU CREIER NU PLECA DE LA ASA JOB SA VINA SLUGA UNUI ALCOOLIC CRED CA SI CEI DE LA BRUXELLES NE-A OBLIGAT SA O LUAM INAPOI CAND A VAZUT CE \"\"\"MONUMENT DE PROSTIE\"\" AM TRIMIS LA EXPORT ASA CA AM FOST OBLIGATI TOTI CETATENII ACESTEI TARI SA NE LUAM SLUGA INAPOI CA ACOLO NU PUTEA STA CU CREIERUL EI , EA ARE NEVOIE DE ATA DIN SPATE SA FIE CONDUSA CACI CREIERUL EI E IN DEPLASARE TOT TIMPUL CREIERUL EI JOACA NUMAI IN DEPLASARE

# amuleta date 9 May 2014 19:07 0

ce  prostii   debitati!!!oare  nu  aveti  un  lucru  de  facut  pe  masura   capacitatii  intelectuale    de  care  dati  dovada   ca va  lipseste??? cautati  o  matura,o lopata   ,ceva  pe  masura  voastra  ca  este  pacat   sa  jigniti   inteligenta  tarii    ori  va  influenteaza   ponta  care  nu  iubeste  intelectualii   ci  doar   HOTII???  comentarii  rusinoase!!!

# Mircea date 28 April 2014 22:37 -8

Stati bland ca asa ceva nu va fi veci, inspectie doar de ochii prostilor, maidegraba ma bucur ca DNA executa, cel putin pe unii, apoi va veni randul si alorlalti, sa se bata cap in cap ei intre ei care nu se pot satura la cate au si ne au furat, pacat sa le tinem partea unora si altora, TRAZNESTEI DOAMNE SAI TRAZNESTI PE CEI CARE TOTI NE AU JEFUIT TARA ! Batetivi-ti, si judecati-va intre voi gunoaielor si tradatorilor, pana cand voi spune eu HOOOOOOOOOOOOOO !

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 29 April 2014 00:49 +5

PTR MIRCEA&NELU// napirca dracului ce esti.iti aduci aminte cind intr/o zi te/am suspectat ca esti dublat.si ai zis ,,ca pe toate siteurile comentezi sub acelasi alias si ca tu nu faci napircarii,, hahalera,mi/am si cerut scuze ca te/am banuit dar ,undeva erau chestii evidente..........BAI ESTI UN SUBJEG BASIST SI TITLUL DE JEG ESTE PREA MULT PENTRU TINE,cit si pentru alte subjeguri cu numeroase aliasuri.concluzia/i ca si voua va este rusine de PROSTIA VOASTRA!!!!!!!!!!!!

# avi avi date 29 April 2014 15:51 0

daca tu esti Mircea procurorul si tot tu ai postat la 22:37 inseamna ca esti dus cu pluta.las in laturi faptul ca esti putin analfabet si agramat(iti las tie placerea sa vezi cata gramatica folosesti in practica) dar esti de o rautate inimaginabila si pentru un procuror de doi bani ca tine.Daca ai lucra la DNA mai ca te-as crede.Dar nu esti la DNA si asta-i rau pentru tine.Sa iti fie rusine

# avi avi date 29 April 2014 00:07 +4

mai da prost mai esti.Uiti ca te semnezi mircea si apoi,pe acelasi text, te semnezi nelu.vai de capul tau procuror/avocat de doi bani.

# unul din lumea cea mare date 29 April 2014 00:52 +1

felicitari avi avi!!!!!!

# Catalin date 29 April 2014 08:31 +4

O hotarare judecatoreasca poate fii desfiintata / modificata numai de instanta de control judiciar. In acest caz a fost confirmata. Inspectia Judiciara nu poate, oricat ar vrea, sa se pronunte asupra temeiniciei, motivarii unei hotarari. Indiferent cat ii urla in timpane Luluta. Asteptam cu interes urmatorul raport privind starea justitiei. Dar atunci, Ta******, probabil ca nu va mai vinde gogosi de la Cotroceni. Deci nu-l va mai interesa.

# Dura lex, sed lex date 29 April 2014 08:43 +4

după ce DNA va emite rechizitoriu împotriva lui Mazăre şi după ce se va pronunţa achitarea acestuia, va urma probabil o plângere pentru represiune nedreaptă? Dacă va urma care va fi soluţia? NUP la parchet, respingere a plângerii împotriva soluţiei de către procurorul ierarhic superior urmată de soluţia instanţei de judecată, care poate infirma suluţiile date de procuror şi poate obliga procurorul să înceapă urmărirea penală împotriva colegului să şi ...

# flegma suprema ! date 29 April 2014 09:22 +3

O flegma pe obrazul Romaniei iata ce face dnau,sa va fie rusine mizerii umane !!! Dumnezeu zaboveste dar plateste,uita-te romane pa poza asta 2 penali, ce pretentii sa mai ai la justitie in aceasta tara !!! 

# DNA date 29 April 2014 12:20 -1

Ati dat  cu bata-n balta aici!  Solutia a fost confirmata de alti 2 judecatori. Normal ar fi sa faceti aceeasi plangere  si celorlalti doi judecatori care au confirmat prima  solutie. O luati in barba de data asta. :eek: <img src=ops:' /> :cry: :eek: :-? :-x :cry: :sad:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 25.11.2024 – Domnul colonel Bodean

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva