SASUL TRADATOR – Presedintele PSD Liviu Dragnea confirma documentul privind punerea sub acuzare a lui Klaus Iohannis pentru inalta tradare: "Exista acel document. Colegi din partid l-au lucrat, am stiut ca lucreaza... Sunt actiuni care au adus deservicii Romaniei, din punct de vedere economic, politic, strategic... Incitarile, atacurile la Guvern, la Parlament, la premier, in mod frecvent dublate de afirmatii mincinoase au creat impresia ca exista instabilitate economica"
Vin vremuri grele pentru Klaus Werner Iohannis! Presedintele Partidului Social Democrat, Liviu Dragnea (foto dreapta), confirma existenta documentului prezentat la 1 august 2018 de jurnalistii de la DC News, privind punerea sub acuzare a presedintelui Romaniei Klaus Iohannis (foto stanga) pentru inalta tradare. Prezent duminica seara, 5 august 2018, la "Editia speciala" prezentata de Mihai Gadea si Mircea Badea la Antena 3, liderul PSD Liviu Dragnea a marturisit ca acel document exista, stia de existenta lui, insa in prezent nu este finalizat, nefiind luata inca o decizie in ce priveste actiunile urmatoare.
Liviu Dragnea a subliniat ca actiunile retinute in sarcina lui Klaus Iohannis in documentul care ar urma sa fie asumat de Parlamentul Romaniei sunt comise in exercitarea functiei de presedinte al statului roman, iar in aceasta calitate el ar urma sa fie acuzat de inalta tradare. In acest sens, Liviu Dragnea a afirmat ca iesirile publice ale presedintelui Iohannis prin care ataca Guvernul si Parlamentul aduc deservicii Romaniei din punct de vedere economic, strategic si politic, intrucat pietele internationale reactioneaza in defavoarea Romaniei.
De altfel, Liviu Dragnea a sublinat ca declaratiile lui Iohannis au creat impresia in afara tarii ca in Romania exista instabilitate economica, lucru care ar fi putut conduce la blocarea investitiilor straine in tara noastra.
Iata ce a declarat Liviu Dragnea la Antena 3:
”Exista acel document. Unii colegi din partid l-au lucrat, am stiut ca lucreaza. Nu este finalizat si nici nu s-a ajuns la o discuție finala ca sa luam o decizie. Nu am discutat nici cu domnul Tariceanu subiectul asta pana acum. Opinia mea este ca sunt multe actiuni si acum recente, dar si in perioada trecuta ale lui Klaus Iohannis care pot imbraca forma tradarii, daca ne uitam cu atentie pe Codul penal si pe definitia articolului respectiv. Nu am ajuns acolo inca, nu mi-as dori sa ajung acolo, dar nu este imposibil, pentru ca sunt actiuni care au adus deservicii Romaniei, si din punct de vedere economic, si din punct de vedere politic, si din punct de vedere strategic.
Intrebi Guvernul daca mai are bani de pensii si salarii? In momentul in care pui o asemenea intrebare, tu fiind presedintele Romaniei, toate pietele internationale reactioneaza, toti cei cu care Romania are legaturi financiare pot sa reactioneze in defavoarea Romaniei. Poate ministrul de Finante prezinta o analiza, daca au facut-o, in acele zile cat a avut Romania de pierdut, cat s-a influentat cursul leu-euro, leu-dolar. Informatia tot timpul a fost falsa.
De asemenea, toate incitarile, iesirile, atacurile la Guvern, la Parlament, atacurile la premier, si la altii, in mod frecvent dublate de alte afirmatii mincionase ca nu se face aia, nu se face aia, nu se face aia, au creat impresia, in afara tarii, ca aici exista instabilitate economica, adica nu exista o stabilitate economica in care merita sa investesti si daca investitorii l-ar fi luat in serios, slava Domnului nu l-au luat in serios, bloca orice fel de investitie in Romania. Incitarea la schimbarea ordinii constitutionale. Lucrurile sunt foarte clare, aici nici macar nu e complicata definitia. Cand vrei sa darami un Guvern nu prin mijloacele parlamentare si constitutionale este o schimbare a ordinii constitutionale. Sunt multe lucruri care au produs rau Romaniei."
DC News a anuntat dezastrul pentru Iohannis
In documentul prezentat in exclusivitate de DC News, a caruia existenta a fost confirmata de Liviu Dragnea, Klaus Iohannis este acuzat de inalta tradare, demersul urmand sa fie insusit de Parlamentul Romaniei in vederea punerii sub acuzare a presedintelui Romaniei si de dispunere a inceperii urmaririi penale impotriva sa, odata cu constituirea unei Comisii speciale de ancheta parlamentara.
Conform DC News, in document Iohannis este acuzat ca a afectat starea de echilibru si stabilitate a societatii romanesti, s-a instituit ca lider formal si informal al unor grupuri, indemnand la nesupunere civica, a creat aparenta ca are legitimitatea de reprezentat al poporului, uzurpand functia Parlamentului, a patronat actiuni de politie politica instituite prin Protocoale secrete si a pus in pericol securitatea nationala a Romaniei.
In amplul document de 28 de pagini sunt expuse detaliat toate acuzatiile la adresa presedintelui Klaus Iohannis, urmand probabil ca in curand acest document sa fie depus si asumat de Parlament.
Iata ce prevede art. 96 din Constitutia Romaniei privind inalta tradare:
"(1) Camera Deputatilor si Senatul, in sedinta comuna, cu votul a cel putin doua treimi din numarul deputatilor si senatorilor, pot hotari punerea sub acuzare a Presedintelui Romaniei pentru inalta tradare.
(2) Propunerea de punere sub acuzare poate fi initiata de majoritatea deputatilor si senatorilor si se aduce, neintarziat, la cunostinta Presedintelui Romaniei pentru a putea da explicatii cu privire la faptele ce i se imputa.
(3) De la data punerii sub acuzare si pana la data demiterii Presedintele este suspendat de drept.
(4) Competenta de judecata apartine Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Presedintele este demis de drept la data ramanerii definitive a hotararii de condamnare."
Prezentam in continuare pasaje din propunerea de punere sub acuzare a presedintelui Romaniei, cu precizarea ca aceasta poate fi citita integral la finalul articolului:
"Avand in vedere:
- Ca starea de echilibru si stabilitate a societatii romanesti a suferit in ultimii ani o puternica degradare, societatea aflandu-se intr-o situatie de divizare, confuzie, neliniste si agresivitate;
- Ca starea de legalitate a fost grav afectata, incalcarile legii si sfidarea ordinii publice la nivel individual si de grup devenind frecvente, fiind diminuata autoritatea institutiilor in rolul lor restabilire a normalitatii si fiind pus sub semnul precaritatii exercitiul puterii de stat;
- Ca grupurile responsabile de destabilizarea ordinii sociale si statale au scos la lumina mesajele si comportamentele care au bantuit Romania si Europa anilor 20 si 30 ai secolului trecut - cand ura, intoleranta si teama, pe ruina institutiilor democratice, au condus la consecinte istorice tragice;
- Ca aceste grupuri au fost constituite cu capacitate organizatorica semnificativa, capabile sa desfasoare actiuni propagandistice de o agresivitate excesiva, de dezinformare si instigare a maselor in intregul spatiu public, precum si ample actiuni de strada ilegale pe tot teritoriul tarii – care au excedat fortei de ordine – pentru o perioada foarte mare de timp si cu potentialul ca pericolul sa devina permanent si sa escaladeze la nivelul de neinlaturat;
- Ca Presedintele Romaniei, Klaus Werner Iohannis, s-a instituit ca liderul formal si informal al acestor grupuri, a indemnat la revolta si la nespunere civica in mod sistematic si le-a asigurat acestora platforma politica si tactica in numele Functiei Prezidentiale;
- Ca, in demersul sau, Presedintele a creat grava aparenta ca are legitimitatea de reprezentant al poporului, uzurpand functia Parlamentului – adevaratul reprezentant al poporului (art. 2, art. 61, art. 69 din Constitutie) -, Presedintele avand, potrivit art. 80 alin. 1 functia de reprezentant al statului, iar nu al poporului; - Ca Presedintele, prin aceasta uzurpare, a avut drept scop eliminarea Parlamentului din rolul sau de organ reprezentativ suprem al poporului (art. 61 din Constitutie) si substituirea acestuia cu o Autoritate Prezidentiala pretinsa legitim insurectionala in numele poporului, ceea ce se defineste ca rasturnare a ordinii constitutionale;
- Ca Presedintele, pentru a-si atinge obiectivele, in mod deliberat a golit Functia Prezidentiala de prerogativa prevazute de art. 80 din Constitutie - functia de mediere: Presedintele nu a realizat pe parcursul intregului sau mandat niciun act de mediere, ci, din contra, a initiat si a adancit toate conflictele institutionale si din societate, in contra democratiei;
- Ca, abolind rolul de mediator si devenind liderul grupurilor nereprezentative, Presedintele a incalcat art. 4 din Constitutie, care consfinteste ca „statul roman are ca fundament unitatea poporului si solidaritatea cetatenilor sai”, si a transformat Functia Prezidentiala intr-un regim de mana forte;
- Ca, in cadrul aceluiasi plan, Presedintele a supus partidele care formeaza majoritatea parlamentara unor ample actiuni de demonizare prin tehnici de propaganda specifice acelorasi ani 20 si 30 ai secolului trecut, incalcand art. 8 din Constitutie care defineste partidele ca forme de manifestare a pluralismului in societate si garantii ale democratiei constitutionale;
Ca, prin aceasta tactica insurectionala, Presedintele, pervertind puterea de stat cu care a fost investit (art. 80 alin. 2), a exclus partidele din procesul real de dezbatere si mediere si a militat pentru pierderea credibilitatii si functiei lor sociale;
- Ca Presedintele, prin aceasta actiune brutala impotriva partidelor de guvernare a incalcat grav art. 2 din Constitutie, care consacra principiul alegerilor libere, si a sfidat rezultatul alegerilor parlamentare din 2016;
- Ca Presedintele a patronat actiunile de politie politica instituite prin Protocoalele secrete, prin incalcarea flagranta a art. 23 alin. 12 din Constitutie;
- Ca prin aceste Protocoale secrete a fost perturbata grav activitatea CSM, a Ministerului Public, a ICCJ si SRI, fiind incalcate drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor;
- Ca actiunile violente, in sensul legii penale, provocate si sustinute de Presedinte au avut drept scop chiar sustinerea si justificare acestor institutii aflate in ilegalitate, impotriva Parlamentului, pentru paralizarea intrarii in legalitate;
- Ca exista suspiciuni in intreaga societate ca Presedintele a folosit institutiile de forta impotriva adversarilor politici, in scopul instituirii regimului de mana forte;
- Ca aceasta situatie este definita in doctrina penala sub denumirea de „conspirativitate”;
- Ca, sub conducerea Presedintelui, institutiile de forta semnatare al Protocoalelor secrete, responsabile de activitatile de politie politica, s-au asociat actiunilor de strada de tip insurectional impotriva Parlamentului, contestand votul popular, instigand explicit la nesupunere civica si folosind puterea de stat impotriva statului de drept - fara contributia acestora actiunile impotriva ordinii constitutionale fiind cu neputinta de realizat;
- Ca acest suport anti-constitutional a avut ca obiectiv suprimarea democratiei reprezentative;
- Ca, prin faptele mentionate mai sus, Presedintele Romaniei a pus in pericol in mod exceptional de grav securitatea nationala a Romaniei;
- Ca faptele Presedintelui Romaniei - Presedinte al CSAT, Klaus Werner Iohannis, de initiere si suport al gravelor evenimente ilegale din 2017 pana in prezent sunt incriminate de art. 96 din Constitutie si art. 398 C. penal cu trimitere la art. 397 alin. (2) C. penal, care ocrotesc valorile supreme ale statului: ordinea constitutionala, puterea de stat si securitatea nationala;
Ca infractiunea a fost savarsita in toate formele de participatie - acte pregatitoare, autorat, instigare, complicitate – ceea ce dovedeste implicarea Presedintelui la nivel de decizie si comanda;
Parlamentul Romaniei, organul reprezentativ suprem al poporului roman, potrivit art. 61 din Constitutie; in functia sa de exercitare a suveranitatii nationale, potrivit art. 2 din Constitutie; in temeiul art. 96 din Constitutie, in rolul sau de for central al democratiei;
Constatand faptele de o gravitate extrema ale Presedintelui Romaniei care a actionat in afara mandatului constitutional si a devenit principalul factor de destabilizare a societatii si statului, punand in pericol securitatea nationala, formuleaza:
Propunere de punerea sub acuzare a Presedintelui Romaniei, Klaus Werner Iohannis, pentru inalta tradare.
Parlamentul Romaniei dispune inceperea urmaririi penale impotriva Presedintelui Romaniei si constituirea Comisiei de ancheta parlamentara."
Sursa foto: Agepres
Adauga comentariu
DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii
Comentarii
# Raluk 6 August 2018 15:10 +9
# Edelweiss - Der Einsame Wolf von Bukowina 6 August 2018 15:19 +6
# Edelweiss - unul mic de pe stradă care se ia în serios 6 August 2018 16:56 +2
# Nicolae Clivet 6 August 2018 15:27 -7
# rezistentul 6 August 2018 15:35 +1
# Martin 6 August 2018 15:38 +2
# DODI 6 August 2018 16:06 +5
# Mihail 6 August 2018 19:12 0
# Purul Adevar 6 August 2018 17:23 +2
# Da de se stie de Papura Voda 6 August 2018 18:04 -1
# Ultimul jurist de CAP 6 August 2018 18:51 -22