28 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

SOLUTIILE LUI VASILICA - Judecatorul Danilet s-a trezit ca stie cum sa impiedice fraudarea sistemului ECRIS: "Rotatia in mod frecvent a functionarilor de la repartizarea dosarelor... pentru ca avocatii leaga prietenii cu functionarii; montarea de camere video in spatele functionarului care face repartizarea dosarelor... si controale mai dese". Danilet acuza o "coniventa" intre avocati si judecatori

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

26 August 2013 16:37
Vizualizari: 6190

Judecatorul Cristi Vasilica Danilet (foto) a dezvaluit trei metode prin care se poate frauda sistemul ECRIS din instante si dirija dosarele catre anumite complete. Danilet afirma ca toate metodele de fraudare au fost practicate mai multi ani in instante, motiv pentru care CSM a modificat in urma cu un an regulamentul pentru a stopa aceste nereguli. Cu toate acestea, fraudarea sistemului ECRIS a continuat sa fie practicata, lucru care reiese din dosarul judecatoarelor Dinu si Costache de la Tribunalul Bucuresti, dar si din cel al judecatorei Veronica Cirstoiu de la CAB.


Dezvaluirile lui Danilet nu vin insa ca o noutate, stiut fiind ca inspectorii Curtii de Conturi au avertizat intr-un raport, din luna martie 2013, ca in instantele din Romania este posibila manipularea sistemului ECRIS. Ulterior, Plenul CSM a sesizat Inspectia Judiciara in vederea declansarii unui control la Tribunalul Bucuresti, dupa ce judecatoarele Viorica Dinu si Antonela Costache au fost arestate pentru coruptie, solicitand ulterior extinderea verificarilor la sistemul ECRIS la toate instantele din tara.

Danilet: "Toate metodele acestea de fraudare au fost exersate timp de mai multi ani prin instantele din Romania"

Judecatorul Cristi Vasilica Danilet a acordat un interviu ziare.com, in care prezinta metodele prin care poate fi dirijata repartizarea aleatorie a dosarelor care ajung in instanta. Potrivit magistratului, una dintre metode este aceea ca functionarul insarcinat cu repartizarea aleatorie introduce alte variabile decat cele reale, in asa fel incat dosarul sa ajunga la un anumit complet. O alta metoda ar fi aceea a "re-repartizarii" dosarului pana cand acesta ajunge la judecatorul dorit. O a treia metoda, despre care judecatorul Danilet spune ca este "ceva mai sofisticata", presupune ca dosarul sa nu fie repatizat in intregime, ci doar a copertelor de dosar.

"Impartirea dosarelor are loc prin intermediul unui soft informatic, iar datele sunt introduse de o persoana care este responsabila in fiecare instanta de repartizarea acestor dosare. Exista mai multe metode de fraudare pe care le-am constatat deja practicate de instantele din Romania. De exemplu, functionarul de la repartizarea aleatorie introduce alte variabile decat cele reale, astfel incat dosarul sa mearga numai la un anumit complet, functionarul cunoscand foarte bine care sunt completele de serviciu intr-o anumita zi.

O alta metoda este urmatoarea: se introduc datele dintr-un dosar, se repartizeaza la un judecator si vazand ca nu este completul 'bun' se anuleaza repartizarea deja facuta si se re-repartizeaza dosarul, iar in felul asta se ajunge la judecatorul dorit. Insa, in acest caz, toate modificarile care se fac in sistemul informatic raman inregistrate, deci o astfel de smecherie poate fi usor descoperita.

Mai exista si o a treia metoda, ceva mai sofisticata - repartizarea nu a dosarului in intregime, ci a copertelor de dosar. Cand vine o cauza, se ia coperta, se da un numar, se repartizeaza aleatoriu si daca nu a ajuns la judecatorul 'bun' se ia urmatorul dosar, se face o noua coperta si se inlocuiesc actiunile, astfel incat sa se ajunga la completul dorit.

In general, toate metodele acestea de fraudare au fost exersate timp de mai multi ani prin instantele din Romania. S-au facut controale, iar CSM a modificat anul trecut regulamentul astfel incat sa impiedice o parte din aceste metode".

Cristi Danilet: "Uneori sunt suspiciuni care planeaza si asupra judecatorilor, am avut chiar in CSM doua sau trei actiuni disciplinare impotriva unor judecatori"

Judecatorul Cristi Vasilica Danilet a sustinut in interviul acordat ziare.com ca nu doar functionarii s-au ocupat cu manipularea sistemului ECRIS, precizand ca astfel de practici nu le sunt straine nici judecatorilor, in unele cazuri chiar presedinti de instanta: "Uneori sunt suspiciuni care planeaza si asupra judecatorilor, am avut chiar in CSM doua sau trei actiuni disciplinare impotriva unor judecatori, in special presedinti de instanta, care dupa ce dosarul era repartizat unui coleg de-al lor, luau dosarul, ii preschimbau termenul si il dadeau manual altui judecator sau si-l pastrau pentru ei. Astfel de cauze chiar au fost pe rolul CSM si avem magistrati sanctionati pentru o astfel de frauda".

Vasilica Danilet: "De multe ori se vorbeste de coruptia din justitie dar se ocoleste ca personaj avocatul. Avocatul deseori face trafic de influenta, fie pe langa judecator, fie pe langa personalul de la repartizarea aleatorie a dosarelor"

Membrul CSM a vorbit si despre o metoda pe care avocatii o practicau pentru ca dosarul lor sa ajunga la completul dorit. Metoda era practicata de avocatii civili, iar Danilet se lauda ca odata cu modificarea regulamentului de catre CSM s-a pus capat acestei ilegalitati. In ceea ce ii priveste pe avocati, judecatorul isi exprima totodata nemultumirea ca atunci cand se vorbeste despre coruptia din justitie se face referire doar la magistrati, nu si la avocati: "Avocatii introduceau mai multe actiuni judecatoresti, de regula in numar egal cu cati judecatori erau in instanta respectiva la sectia civila, dupa care isi alegeau un complet si retrageau celelalte actiuni. Dar noi, in urma cu un an, am modificat in CSM regulamentul ca sa prevenim o astfel de frauda si am dat dispozitie ca, indiferent cate actiuni sunt depuse, ele sa mearga toate la primul judecator sesizat. (...) Este o coniventa intre ei, o intelegere. De multe ori se vorbeste de coruptia din justitie dar se ocoleste ca personaj avocatul. Dar avocatul deseori face trafic de influenta, fie pe langa judecator, fie pe langa personalul de la repartizarea aleatorie a dosarelor".

Judecatorul Danilet vine cu solutii: "Responsabili de impartirea aleatorie sunt presedintii de instanta, prin urmare ar trebui ca ei sa faca mult mai des controale la sectorul de repartizare a dosarelor"

Pentru a fi stopate aceste metode de fraudare a sistemului ECRIS, judecatorul Cristi Vasilica Danilet propune si cateva solutii:

"In primul rand, rotatia in mod frecvent a functionarilor de la repartizarea dosarelor. Pentru ca acel om, care lucreaza zilnic cu softul si la care vin zilnic aceleasi persoane, de regula avocati, este usor de influentat, pentru ca leaga prietenii. Si atunci se recomanda, ca metoda anticoruptie, schimbarea acelui functionar la un interval de timp regulat, ceea ce la noi nu se face pe motiv ca functionarul ar cunoaste bine sistemul informatic. Da, dar uite si reversul medaliei! De asemenea, teoretic, o alta metoda ar putea fi sa se monteze camere video in spatele functionarului care face repartizarea dosarelor, in asa fel incat sa fie filmat si cel care vine cu dosarul si operatiunile care se fac in calculator, pentru a se putea vedea ulterior daca a fost o greseala (uneori se intampla si greseli, nu e nicio problema), sau s-au petrecut lucruri ilegale. Trebuie subliniat insa ca responsabili de impartirea aleatorie sunt presedintii de instanta, prin urmare ar trebui ca ei sa faca mult mai des controale la sectorul de repartizare a dosarelor. Deci pana sa se ajunga la inspectie, care actioneaza, de regula, in urma unei sesizari, sefii de instanta pot face oricand controale".

Comentarii

# ciricica din ardeal date 26 August 2013 15:52 +12

Vasilica, tata! ce propui tu aici e de domeniul fantasticului! Astia sunt in stare sa fraudeze si inregistrarile video. Ca sa nu mai zic ca in instante se presune ca sunteti toti niste integrii. Tu vrei sa musti inchisoare in tribunale. Mai mare rasul! Instantele s-au umplut de oameni de calitate proasta. Voi intre voi v-ati ales si v-ati promovat si acum HOTU STRIGA HOTU! E bine totusi ca te-ai trezit si tu, ai descoperit si tu acum electricitatea si ti-ai dat seama ca se fraudeaza sistemul ECRIS. Si mai e ceva. Te lauzi ca ai modificat regulamentul. Asa si! Ati facut o apa de ploaie! Hai pa! 

# Dan date 26 August 2013 16:11 +4

Nu-l am deloc la suflet, dar de data asta Vasilica are dreptate. Si eu sunt patit cu o asa zisa repartizare aleatorie, asa ca a faza asta sunt de acord cu monitorizarea la sange.

# repartizare aletaorie cazurile Ghica-Danilet date 26 August 2013 18:36 +3

Au dreptate oamenii de pe aici. Sau au crezut ca au uitat. In primul rand verifica repartizarea aleatorie si urgenta cu care cu vi s-au solutionat tie si Alinei Ghica contestatiile impotriva hotararii prin care ati fost revocati. Cui mai dai lectii mai sau inspectia judiciara e sedata sa verifice orice in afara de mizeria proceselor tale? Tine-ti gura si ordona o inspectie si la CCR. Ca asa celeritate ca in cazul tau numai  Basescu a avut. Sa-ti fie rusine!

# Dan date 26 August 2013 19:14 +3

Eu sunt un justitiabil oarecare cu un amarat de proces pe rol la o judecatorie. Cand dosarul meu (dupa fond, apel si recurs) s-a intors la rejudecare, m-am trezit ca i-au schimbat numarul. Cum acesta trebuia conexat cu un alt dosar care si ala era pe rol, m-am trezit ca dosarul cu numar mai mic s-a facut mai mare doar ca sa cada pe completul care trebuie. Eh, ma judec cu fina unui procuror de la PICCJ, oare de ce nu ma mir.

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 19:50 -2

pentru dan//multe succesuri!!!!!!!!!!imi pare rau sa te dezamagesc probabil ca ai sa ajungi la cedo ,chiar daca ai dreptate!!!!!!!!

# Mimi date 26 August 2013 21:04 +6

Dane, esti un justitiabil norocos daca s-a trimis dosarul spre rejudecare, inseamna ca cei de la C.A. au deschis dosarul si l-au citit.Sau poate ai nimerit, ca in reclamele de pe net, sa fii al 100-lea sau al 1000-lea dosar cand cei 3 judecatori au admis recursul. Norocul...

# Dan date 26 August 2013 21:48 +2

Ce sa zic. Ambele complete ( cel de la Tribunal in apel si cel de la Curtea de Apel) au fost extraordinare. Eu n-am avut avocat, m-am aparat singur si poate doamnele judecator au apreciat asta. Si ma gandesc ca cea mai buna aparare in recurs a fost decizia din apel, extraordinar de bine motivata. In fine, partea amuzanta e ca partea adversa care tinea mortis (si a reusit) sa pice pe un anume complet la rejudecare, a ajuns sa....ceara recuzarea judecatoarei. E circul dracului...

# POLO.NICU date 27 August 2013 14:58 +6

Se vede ca Danilet are cunostinta despre n moduri de fraudare a procesului de justitie. Si despre cei care il practica. Asta nu-i favorizarea infractorului cumva...

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 17:57 +3

in primul rind unde/s 2 comentarii???!!!!!!bai gunoiul dracului ce tupeu ai sa vorbesti!!!!!!asa a fost si cu ecrisul la tine cind i 3 saptamini ti s/a judecat cererea de impotrivire la suspendarea hotarita de 1600 de judecatori?????????? vezi de ce va tot zic eu ,,CU CALDURA SA TRAITI,,coruptii dracului!!!!!!

# una din lumea cea mica date 26 August 2013 18:12 +2

Foare ciudat cum urmaresti de la mare distanta unde dispar comentariile. Nu crezi ca ai avut un limbaj nepotrivit pentru acest site? Ca indiciu, si pe mine ma revolta celeritatea in cazul lui Danilet. Hai. aduna-te. Ti-am mai spus cred ca dezbinarea e cea mai puternica arma.Si si eu vreau sa fie verificat Ecrisul care i-a dat lui Danilet asa termene scurte. Deal?

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 19:20 -2

pentru una din lumea cea mica//de ce ti sae pare ciudat cum ,,urmaresc de departe,,? sint antrenat sa ,,urmaresc si de aproape si de departe la fel,,numai ecrisul te intereseaza?pe mine ma intereseaza ca (in)justitia/i omniprezenta si distrugatoare de vieti(da sint o victima a justitiei civile si a lui basescu pe care am jurat ca nu/l iert)vorbesti de dezbinare???!!!!nu am facut remarci aiure cum ca voi cei din ardeal sinteti nepatati si noi din sud sintem niste nenorociti(intimplator se pare ca totusi cunosc ceva mai multa istorie si am ceva mai multa tinere de minte)nu de la voi pleca dezbinarea la care sarisi ce schioapa in cirja(asta pun pariu ca nu o stiai)si ti/am explicat ,oriunde esti in orice pozitie ,,magistrala ,,esti trebuie sa/mi acorzi beneficiile conventiei de la wienna si sa chemi un reprezentant al ambasadei sa nu mai vorbesc de anuntarea ambasadei,,IN CEL MAI SCURT TIMP PRIN MAE)daca lucrezi in justitie(si am avut enorm respect pentru aceasta breasla)continuare

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 19:32 -2

pentru una din lumea cea mica//nu ti se face rusine de ce se intimpla???probabil ca daca ai cerut tu un ,,deal,,inseamna ca ceva te/a pus pe ginduri!!!probabil felul cum este administrata (in)justitia,probabil simti ca firu/i extrem de tensionat si ca sta sa se rupa.sa cred ca ai vazut ,,ferma animalelor?,, parea ca fiind un animal de neignorat te jurase/si ca o sa ma depistezi dupa discurs.nu sint ranchiunos ,dar cu certitudine STIU ca molima revoltei o sa fie cit de curind in romania si voi cei care pina acum v/ati batut joc de contribuabili o sa fiti judecati public in strada adica.nu cunosti psihologia maselor,iti recomand sa citesti.si apropos de tinerea mea de minte,sint obligat profesional sa tin minte 600 de butoane,deci tin minte si ce se intimpla in (in)justitia romaneasca.orice deal vrei poti sa/l ai dar eu nu imi calc in picioare omenia,discursul meu s/a schimbat in timp din respect pentru judecatori (obisnuiam sa le zic onorabili)in dispret pentru cum musamalizeaza tot

# esti TARE Danilet date 26 August 2013 19:01 +3

Draga Danilet, eu cetatean Roman am cutezat sa fac o contestatie in instanta la TMB (dosar 429/P/2008) Sectia I Penala. Am trimis documentul prin email la TMB. Pentru ca grefierul nu avea tools de dezarhivare pentru documentele raruite am trimis 4 email-uri. In sistem pentru aceeasi cauza au aparut patru dosare si s-au ocupat patru instante: 58199/3/2010   -  16.12.2010 / 13.01.2011/10.02.2011  - inr  2 Decembrie 2010 1095/3/2011 -  10.02.2011  - inr  6 Ianuarie 2011  CONEXAT 58199/3/2010 5064/3/2011  - 16.02.2011 / 16.03.2011  - Ia act de retragerea plângerii.În baza art.192/2 cpp obliga petenta la 100 lei cheltuieli judiciare catre stat.Definitivă. 63368/3/2010  -24 ian 2011 / 21 feb 2011  ia act de retragerea plingerii Le-am explicat d-nilor Judecatori ca sistemul informatic prezinta o eroare grava (nu are chei de validare pe tabele). I-am scris si d-nei Presedinta a TMB –Laura Andrei reclamand eroarea.

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 19:47 0

pentru esti tare danilet//si laura andrei s/a..,,isat,,cu viteza pe tine.tu crezi ca spaguita aia o sa recunoasca vreodata toate ilegalitatile pe care le/a pus la cale in tmb????cind ea cu barba/su i/a excrocat pe nutu si sile camatarul?!!!!iti dai seama in ce tara traim???judecatorii au ajund ca si napircile de procurori tilhari la drumul mare si culmea/i ca se ,,jura ca ei nu fura,,chair daca/s prinsi cu rata in gura,nu au ,,deontologie profesionala nici cit un hot de buzunare,,nu te mai osteni sa/i scrii acelei infractoare ,apriori tu esti de vina!!!!!in mintea ei plina de art/alin/uri,raportari si alte maruntisuri ei sint deasupra legilor.i/as adresa o intrebare infractoarei,,unde/s alea 30 de milioane eu cu care se lauda macovei ca ia cheltuit pentru justitie si informatizarea ei???cit a furat macovei si infractoarea andrei din ei ca sa mearga computerele ,,asa de bine,,

# esti TARE Danilet date 26 August 2013 19:03 +3

Draga Danilet, eu cetatean Roman am cutezat sa fac o contestatie in instanta la TMB (dosar 429/P/2008) Sectia I Penala. Am trimis documentul prin email la TMB. Pentru ca grefierul nu avea tools de dezarhivare pentru documentele raruite am trimis 4 email-uri. In sistem pentru aceeasi cauza au aparut patru dosare si s-au ocupat patru instante: 58199/3/2010   -  16.12.2010 / 13.01.2011/10.02.2011  - inr  2 Decembrie 2010 1095/3/2011 -  10.02.2011  - inr  6 Ianuarie 2011  CONEXAT 58199/3/2010 5064/3/2011  - 16.02.2011 / 16.03.2011  - Ia act de retragerea plângerii.În baza art.192/2 cpp obliga petenta la 100 lei cheltuieli judiciare catre stat.Definitivă. 63368/3/2010  -24 ian 2011 / 21 feb 2011  ia act de retragerea plingerii Le-am explicat d-nilor Judecatori ca sistemul informatic prezinta o eroare grava (nu are chei de validare pe tabele). I-am scris si d-nei Presedinta a TMB –Laura Andrei reclamand eroarea.

# esti TARE Danilet I date 26 August 2013 19:05 +4

Dna presedinta mi-a explicat ca este vina mea, a justitiabilului, pentru ca nu am depus documentele prin registratura. Pe site-ul TMB se cere impetuos depunerea documentelor prin registratura. Problema din punctul de vedere al informaticianului este ca, pe oriunde ai fi depus actele, in sistem trebuia sa apara o singura inregistrare cu referire la dosarul in cauza. Domnul Danilet inainte a da interviuri in presa, ar trebui sa consulte un specialist IT, pentru ca, este intr-o GRAVA EROARE. Concluzia este ca in acest magnific Sistem de Justitie (procurori+judecatori+grefieri+executor+..) toata lumea stia ce performante are acest sistem ECRIS.Aici se pot include si cei care administrau baza de date. “SUCCESURI d-nule DANILET”

# esti TARE Danilet date 26 August 2013 19:07 0

Draga Danilet, eu cetatean Roman am cutezat sa fac o contestatie in instanta la TMB (dosar 429/P/2008) Sectia I Penala. Am trimis documentul prin email la TMB. Pentru ca grefierul nu avea tools de dezarhivare pentru documentele raruite am trimis 4 email-uri. In sistem pentru aceeasi cauza au aparut patru dosare si s-au ocupat patru instante: 58199/3/2010   -  16.12.2010 / 13.01.2011/10.02.2011  - inr  2 Decembrie 2010 1095/3/2011 -  10.02.2011  - inr  6 Ianuarie 2011  CONEXAT 58199/3/2010 5064/3/2011  - 16.02.2011 / 16.03.2011  - Ia act de retragerea plângerii.În baza art.192/2 cpp obliga petenta la 100 lei cheltuieli judiciare catre stat.Definitivă. 63368/3/2010  -24 ian 2011 / 21 feb 2011  ia act de retragerea plingerii Le-am explicat d-nilor Judecatori ca sistemul informatic prezinta o eroare grava (nu are chei de validare pe tabele). I-am scris si d-nei Presedinta a TMB –Laura Andrei reclamand eroarea.

# ciresicalucireasa date 26 August 2013 16:06 +4

uite cine vorbeste de corectitudine cand lu acest nica judecatorul i s-a restras sprijinul de catre colegii care l-au propus.Si ce s-a rezolvat ? NIMIC ! pentru ca niste cocosati lingai lustragii la \"prea-maretul popou\" basescian l-a pus inapoi pe funtie. Dar are tupeu acest ins cu \"vagonul\" lui de carti citite.Ce sa vezi! Oare nici un roman nu a mai citi un vagon de carti.Asta tara, ast popor cu un cartofor inj frunte...

# repartizare aleatorie 1 date 26 August 2013 16:42 +1

Trec peste tupeul revocatului de a da sfaturi sistemului judiciar nu numai pe facebook ci si prin ziare, nu am idee despre repartizarea \"copertilor\" de dosar si apoi a dosarului efectiv (el insusi recunoaste ca anularea unei repartizari si re-repartizarea lasa urme vizibile in ECris, prin urmare si \"coperta\" las aceleasi urme, ca doar nu o figura dosarul cu acelasi NUMAR UNIC repartizat de doua sau n ori - si judecatorul in primul dosar ce judeca, coperta?) si ajung inevitabil la solutiile halucinante propuse.Care ma conving ca si cum nu as fi stiut deja ca acest individ traieste pe alta planeta, a trait el mereu \"necoruptul singuratic\" intr-o lume de corupti si sa ne aplecam putin asupra solutiilor, ca vad ca necunoscatorii tind sa creada balivernele.Dincolo de avocatii care tind sa inregistreze actiunile CIVILE de \"n\" ori, totul e fantasmagorie. Ca e clar ca in procesele penale asa ceva nu poate exista, un rechizitoriu nu poate fi inregistrat de taspe mii de ori.

# manifest date 26 August 2013 16:49 +4

Numai atât? camere de filmat? De ce să nu se interzică şi vizitele avocaţilor pe la rudele lor judecători, să se cerceteze plângerile cetăţenilor împotriva magistraţilor, să se cerceteze şi începerea şedinţelor de judecată programate la 8:30 la ora 13:30, să se cerceteze şi magistraţii care cu intenţie notează în hotărârea judecătorească contrar celor petrecute în sala de judecată, lipsa unor documente de la dosar, refuzul de a primii înscrisuri la dosar, purtarea unei corespondenţe cu părţile pe banii publici? Astea de ce CSM nu le cercetează?

# repartizare aleatorie II date 26 August 2013 16:49 +3

Danilet nu are nici cea mai vaga idee, in reforma pe care a inceput-o de prin MJ si care nu se mai termina, ce inseamna pregatirea unui grefier cu studii specializate in repartizarea aletorie. In plus, in cea mai mare majoritate a cazurilor, acestia sunt grefierii sefi de sectie. Functie pentru care se da un examen. \"Rotirea\" cadrelor cum sustine el ar insemna ca toti grefierii instantei sa devina grefieri sefi (de ce nu, care e problema, in tara asta toti inclusiv el trebuie sa fie un mic \"sef\", ca apoi nu mai munceste nimeni) si numai asa poate fi gata balamucul definitiv. Ca nu se stie cine mai raspunde, cand si pentru ce. Sa spunem ca pentru maxima transparenta se face si asta. Nu dau examene, sunt delegati periodic sefi la repartizare aleatorie. In instantele mici, cu 3-4 grefieri cum sunt multe pe cine rotesti la infinit, cand nu ai oameni? Sau in sectiile specializate de la instantele superioare? Pai rotit-i cat vreti, dar intai ganditi-va daca sunt destui sau fug doi singuri.

# Istratie date 26 August 2013 16:51 +3

*Există mai multe metode de fraudare la instanțe, exersate timp de mai mulți ani* zice d-l Danileț! *Se sparie gândul!..* Prin urmare, câd grăit-a Văsălie, când comentez sau când citiți interviul, *Ecrisul* e driblat metodic; fiindcă din spusele d-sale nu rezultă că fraudarea ar fi fost fost nimicită. Încât, d-le judecător, de ce am avea încredere în Justiție? Măcar bine că ai curajul de a recunoaște că aveți o problemă *în sistem*. Onest, îți șade mai bine tinere!     

# repartizare aleatorie III date 26 August 2013 16:55 +2

Am sa sar peste faza cu camerele video (ca vad ca e plin MJ_ul de bani sa plantexe camere video in mii de cladiri, dupa capul lui, care sa surprinda ...revin la ce imediat) si am sa ajung la faza cu responsabilitatea sefilor de instante.Desigur, o idee generoasa, populista pana la Dumnezeu si inapoi dar care presupune in primul rand cunoasterea unor notiuni de informatica cel putin medii ale FIECARUI presedinte de instanta (i-a pregatit INM, CSM sau Mj si astfel, ca nu stiu exact sau trebuiau sa se autoperfectioneze singuri?). In al doilea rand, aceia au o gramada de alte atributii plus sedintele de judecata, chiar daca nu saptamanale si in plus au de implementat minunatele coduri.Sa-si bata capul de pilda cum isi largesc spatiile, cum inghesuie in birouri pe cei care deja ii au in schema, cum sa justifice si CUI sa ceara marirea schemei. Asta asa, la o prima strigare. In rest, cum dosarele intra non-stop zilnic sa dea cateva o fuga sa verifice pe fiecare sectie repartizarea lor.

# Informatul date 26 August 2013 20:50 0

Ca sa nu mai vorbesti prostii: camerele video sunt achizitionate de ani buni, dar nu s-a dat drumul la legea care admite utilizarea lor. Asa ca nu vorbi ca nu sunt bani.

# raspuns date 26 August 2013 23:25 +1

Daca sunt achizionate de ani buni, ce a facut Predoiu cu ele?Oare pe cine si cum a protejat si ce rezolutie aveau? Este nu interesant, ci penibil cum cazi Danilet in propriile capcane.Adica e de inteles. Cum spuneai candva, deontologule? Peste mine nu e mai presus de nicio deontologie? Eu am sacrificat tot pentru acest sistem! Nu asa spuneai? Ai sacrificat fix pe dracu. Te-ai dus cu un discurs deontologic de-a lungul tarii, ai profitat de altii din plin. ti-ai sacrificat prietenii. Esti un gunoi de om. De fapt nici om nu te pot numi. Esti un gunoi si punct! Ai fost revocat ca o lichea si continui la adapostul fustelor lui Motoc sa apari. Asta esti si si peste cativa ani poti aparea zambind in piata, judecatorii stiu cine esti...Ala care te vinzi la colt de strada, fie-ti vanzarea usoara.... http://oradecluj.oradestiri.ro/cristi-danilet-s-a-decis-magistratul-revine-la-cluj-dupa-aventura-bucuresteana-de-la-csm/exclusiv/2013/03/01/

# Informatul date 27 August 2013 10:09 +1

Raspunsule, raspunzi fara sa fii informat: legile le aproba parlamentul, nu ministrulPricepi sau sa-ti desenez?

# vasile strambu date 30 August 2013 10:10 0

Camerele sunt functionale la majoritatea instantelor, numa ca danilet nu stie. Sunt instante in tara unde grefierii sefi sau presedintii, din lipsa de ocupatie dau zooom pe cracii colegelor sau ai avocatelor, se uita sa vada ce fac oamenii de serviciu, cine mai e prin arhiva sau pe trepte etc.  Stiti unde nu sunt camere? La judecatori in birouri! Poate ca acolo au pus altii camere di tehnica, dar asta e alta discutie!  Probabil ca Danilet vrea ca fiecare angajat MJ sa poarte o casca si pe casca o camera care sa transmita in timp real. De fapt la ce \"profesionisti\" obositi exista in sistem acuma nu m-ar mira ca sa se introduca casca cu camera:)))

# repartizare aleatorie IV date 26 August 2013 17:01 +2

Sa revenim la camere video. Astea sunt de coma.Dincolo de faptul ca la o adica MJ nu ar avea bani de asa ceva alocati. In incercarea de a depista ce avocati au deschis usa ceui ocupat cu repartizarea, ia ghiciti cate s-ar vedea pe acele camere? Grefierul care isi ia masa, care isi face cafeau ca doar nu poate da o tura in timpul serviciului sa ia masa la restaurant, cand cel cu repartizarea aleatorie e legat de scaun zilnic si in plus nu e doar clickul pe calcultor si gata, ci si intocmirea a numeroase acte pregatitoare in dosar. Ce ar mai vedea cei curiosi ca domnul Danilet pe filmari? Pai cum judecatorii mai intra si ies si ei ba cu un dosar, ba cu o problema, ba cu o arestare, ba cu o ordonanta de urgenta in acelasi birou. Ar vedea \"ochiul lui Sauron\" lucruri interesante, ca doar asta e pasiunea unora, inclusiv a lui de cand scormonea in dosarele SIPA, facea fotocopii si visa agenti infiltrati peste tot.

# repartizare aleatorie, concluzii date 26 August 2013 17:04 +3

Domnule Danilet, pastreaza-ti ideile geniale pentru tine, nu uita ca esti membru CSM REVOCAT si nu mai aburi lumea cu anticoruptia si integritatea ta. Esti fals cat cuprinde iar gargara ta prinde la cei care multi, nu si la altii avizati. Asta ca sa stie lumea cat demult a gresit cand te-a ales intr-o astfel de functie, dupa ce dovedesti ca esti si habarnist, poate nu pe partea de IT, dar pe partea cu justitia si adminsitrarea ei SIGUR, si ca sa mai inteleaga si altii ca nu degeaba ai fost revocat. Considerati aceste randuri in \"opinie concordanta\" cu motivele revocarii.

# vasilica ce facusi? date 26 August 2013 17:16 +2

Nu stiu cum se face dar netul este plin cu vasilica in preajma alcoolului. Daca nu e cu paharul in mana, e cu sticla, daca nu e nici cu sticla nici cu paharul in mana, sticla sau paharul sunt pe langa el, la vedere! Nu degeaba o fi legenda ca moldovenii s-au nascut cu paharul in mana   :o dar ce facem acum ca domnul de la vatra dornei e si judecator. Vasilica, strici imaginea justitiei! du-te la birt. 

# eu date 26 August 2013 18:22 +3

Naparstocu si-a scos din nou capul? Mars la loc,ti-a cerut cineva parerea sau ai uitat ca ai fost ejectat si te-ai intors ca un vierme ce esti pentru a linge in continuare mana stapanului?

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 20:36 +2

pentru eu//ejectat?????????? poate EJACULAT!!!!!! ejectat este termen aviatic si se foloseste ca sa te SALVEZI DINTR/UN AVION MILITAR........ se potriveste cred ca ejaculat caci ramine ,CAPTIV........... IN CESEMEU(chiar daca i se potriveste in puscarie pentru ce a facut cu procesul gaselor in sighetul marmatiei)

# CICERO date 26 August 2013 19:11 +1

Vreti nu vreti ,DANILET VA FI IN VIITOR MINISTRUL JUSTITIEI ! Avem nevoie de el si avem nevoie de altii ca el , ca sa-i prindem pe cei corupti SI SA-I BAGAM LA PUSCARIE ! Vad tot felul de besmetici CARE IL JIGNESC PE DANILET ,dar niciunul nu spune concret ce-i reproseaza ! La fel faceau in timpul revocarii ...il injurau DAR NIMENI NU SPUNEA DE CE VOR SA-L REVOCE ! APROPO : DE CE I-ATI REVOCAT PE GHICA SI DANILET ? ATI AFLAT PANA ACUM ?

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 19:59 +1

pentru cicero//nu/ti mai repet despre cei 2 cicero din istorie ,dar iti confirm ca esti al 3 lea cicero in care s/a adunat prostia din toata istoriasi iti repet sper sa nu ai tangente cu justitia caci nenorocesti oameni nevinovati si chiar cred ca ai si miinile si constiinta patate de singe nevinovat.asta/i (in)justitia la care s/a ajund din cauza gunoiului

# Recunosc ca sunt prost, LAMURITI-MA DUMNEAVOASTRA ! date 26 August 2013 20:17 0

Recunosc ca sunt prost asa cum ai afirmat! Nu stiu de unde ai aflat,da,e adevarat ! Dar Matale care esti asa destept ,n-ai pute sa ma lamuresti -DE CE L-ATI REVOCAT PE DANILET ? Matale esti foarte destept ,deci vei raspunde la subiect ,nu vei da baloane,..si daca nu exista un motiv ....inseamna ca A FOST REVOCAT ABUZIV , si ATUNCI CEI 1600 DE BANDITI DE CE MEI SUNT IN JUSTITIE ?

# unul din lumea cea mare date 26 August 2013 20:54 -1

pentru Recunosc ca sunt prost, LAMURITI-MA DUMNEAVOASTRA !// uite!!!!!!aici sint de acord cu tine cind recunosti ca esti prost. o sa am un raspuns simplu.........cind 1600 care te/au trimis acolo nu te mai vor PLECI daca nu esti total idiot si asta se poate vedea si din niste vorbe romanesti ,,cind doi iti zic ca esti beat......te duci si te culci,,/,, sa te fereasca dzeu de dragostea prostuliu el te stringe in brate zicindu/ti ca te iubeste si cind colo te omoara,, daca cei 1600 sint toti banditi(si nu am eu cea mai buna perere despre vipere) inseamna ca justitia/i chiar adunatura de banditi!!!!! faci si tu parte din (in)justitie???eu nu fac parte din justitie dar....mai citesc i in sau pri prejur vezi cum a judecat cazul exploziei de gaze in sighetul marmatiei!!!!!si ultima zicala ,,dragoste cu de/a sila se incadreaza la viol,,chestia cu lapusneanu este infantila daca recunosti ca esti prost tot este bine greseala recunoscuta pe 50% iertata!!!!!!!!!!!

# # Recunosc ca sunt prost, LAMURITI-MA DUMNEAVOASTRA ! date 26 August 2013 21:11 -2

Recunosc ca te-am suspectat de inteligenta ! Dar citind prostiile pe care le-ai postat regret ! Ba,voi ce-aveti in cap ,ba? Chiar au reusit,cei de la hasnaua 3 sa va DISTRUGA SI GANDIREA LOGICA ? ba,bbooule , ... daca cei 1600 l-au ales pot tot ei sa-l revoce NUMAI ….DACA AU MOTIV ! EU DE 8 LUNI INTREB CE MOTIV DE REVOCARE AU AVUT ?NIMENI NU-MI SPUNE NICI UN MOTIV ! DECI A FOST UN ABUZ -CEA MAI MARE RUSINE DIN ISTORIA JUSTITIEI ROMANE ! Pe tine ****** care te-a facut ...putea sa te omoare ? Maine profesorii care ti-au dat diploma de 4 clase primare ...pot sa-ti retraga diploma ? POT .!..DAR NUMAI DACA CONSTATA CA A FOST O FRAUDA ..POT ,.DACA AU UN MOTIV ! PRIMARUL CARE TI-A DAT CERTIFICATUL DE CASATORIE CU NEFERICITA AIA ...POATE SA-L REVOCE DE CAPUL LUI ? POATE!, DACA ARE MOTIV.!ex:..CA AI ADUS ACTE FALSE, ca ai folosit IDENTITATE FALSA ... POATE!, DACA ARE MOTIV.! Pentru revocarea lui danilet NU EXISTA MOTIV !

# un om date 26 August 2013 21:51 +2

Revocarea se face simetric cu alegerea. Cand l-au ales nu au dat in scris motivele. Au considerat ca o sa ii reprezinte bine. La fel si revocarea. Au constatat ca nu ii reprezinta.Capisci?

# Recunosc ca sunt prost, LAMURITI-MA DUMNEAVOASTRA ! date 26 August 2013 22:03 -3

Ba,tu chiar esti pprost ? Tu esti magistrat ? Tu nu intelegi ca este o lege ....unde spune clar in ce conditii se revoca ...tu de ce crezi ca nimeni nu da o justificare pentru revocare ? PENTRU CA NU EXISTA NICI UN MOTIV ! A FOST UN ABUZ BALOS ! -CEL MAI RUSINOS ACT DIN ISTORIA JUSTITIEI ROMANE ! Cei 1600 de magistrati S-AU FACUT DE RAS ! S-au descalificat !

# unul din lumea cea mare date 27 August 2013 03:12 -2

pentru Recunosc ca sunt prost, LAMURITI-MA DUMNEAVOASTRA !// ramine cum am stabilit cu cel de al 3 lea cicero din istorie.1000 de vorbe ,2 bani nu fac!!!!

# cui te adresezi? date 26 August 2013 20:19 +1

Sper ca nu lui Cicero...nu m-am lamurit inca daca e dement sau postac. El o sa-ti raspuund aca 1600...rusinea neamului...etc.

# una din lumea cea mica date 26 August 2013 20:20 +2

na, unule din lumea cea mare, minunat...iar aparu Cicero ...:))))

# Informatul date 26 August 2013 20:58 -2

Imi pare rau ca orice spune cineva pe care a pus tunurile A3 si evident, Luju, este rau si se pornesc injuriile impotriva sa. Aveti cativa clienti permanenti: Danilet, Ghica, Stanciu, Kovesi, Motoc, Morar, Aspazia Cojocaru, Macovei s.a.m.d. Cand nu aveti argumente, injurati si va legati de aspectul fizic al omului. Cat despre revocare, nivelul din instante a ajuns ca si in parlament-degetul sus sau jos aratat de sef. Sunt nevoit sa va calific ca jenanti-ca sa fiu elegant.

# Petru date 26 August 2013 23:53 +3

Domnul Danilet are dreptate ! Daca punem camere la elevi de ce sa nu punem si in judecatori ?

# unul din lumea cea mare date 27 August 2013 03:25 -1

pentru petru//ai dreptate!!!!!!! daca procurorii ii ancheteaza pe elevi de ce sa nu/i aresteze si pe judecatori!!!!!!!numai ca eu as face o divizie speciala unde nu procurorii sa aibe drept sa/i ancheteze pe judecatori.as face o divizie in care sa fie si sri si niste judecatori si procurori ,o divizie mixta care sa fie direct si nemijlocit subordonata (aici intrebarea/i cui?caci coruptia/i endemica) poate curtii de conturi care/i un fel de gao(general accounting office,in fata gao nici macar pres sua nu are nimic de spus si nu/i poate directiona,verifica,ei verifica orice ban si coruptie pe teritoriu sua) care sa cerceteze procurorii de orice rang si judecatorii de orice rang (inclusiv ccr si min justitiei si csm)aici specialistii trebuie sa se gindeasca!!!!!

# nick date 27 August 2013 07:52 -1

Domnule Danilet. Va felicit pentru CURAJUL dv. Evident ca cei PATATI, nu le convine atitudinea dv. Lucrez in sistem, si va spun sincer, ca aveti, mare, mare, mare dreptate. Din nefericire, corpul judecatoresc, nu va este alaturi, si acest lucru s-a vazut, atunci cand au fost de acord cu revocarea dv. in loc sa va apere. Insemna ca cei care au semnat revocarea dv. le convine\" APA TULBURE\", si dv. a-ti vrut sa o limpeziti. Felicitari inca odata/

# Dora date 27 August 2013 10:00 +1

Vezi ca are o scama si pe umarul celalalt!Gretoasa lauda pentru o panarama de judecator fara demnitate.

# Goe date 27 August 2013 10:09 0

Tu lucrezi in sistem? Ca ce? Ca stivuitorist, ca lucrator ecologic? Ia sa vedem: ; In fraza a doua faci abuz de virgule, la fel si in a treia;; (asa se scrie, tolomacule?) Of, al dracu sistemul asta ce elite are in randurile sale.

# Goe date 27 August 2013 10:10 -1

Hei, unde mi-a disparut jumatate din mesaj ca nu se intelege nimic? Am scris ceva si a aparut altceva.

# Dora date 27 August 2013 12:27 0

Nu te agita,s-a inteles perfect pupincurismul.Si o intrebare: ai avut un stoc prea mare de virgule si n-ai avut ce face cu ele?Asa ca le-ai imprastiat in postare mai ales unde nu a trebuit.Treci inapoi la gramatica de clasa V-a.

# eu date 27 August 2013 09:27 +1

Aveţi dreptate domnule judecător, dar mai completaţi şi cu o amendă usturătoare pentru justiţiabilii de rea credinţă care întroduc acţiuni de zeci de ori

# Mimi date 27 August 2013 11:00 +2

@eu, lege exista, este vorba de abuzul procesual, dar pe care nici un judecator nu-l aplica-nici nu se autosesizeaza, nici nu admite sesizarea victimei abuzului procesual. Acea lege prevede acele amenzi usturatoare. Eu am fost hartuita in N procese, cateva dintre ele fiind demarate prin fax, din alta tara. Nici macar nu a timbrat cererea, dar eu am fost citata, m-am prezentat la proces, am primit comunicare... A doua zi dupa respingerea cererii ca netimbrata, a depus aceeasi cerere, pe care, de data asta, nu a timbrat-o la recurs. A depus 4 cereri prin Ordonanta presedintiala cu acelasi obiect, procesul de fond fiind in derulare, la al doilea proces, judecatorul a respins exceptia puterii lucrului judecat, pe care al patrulea(al 3-lea a fost netimbrat) l-a admis, este vorba de aceeasi Judecatorie, doar alti judecatori.

# Dan date 27 August 2013 11:15 0

Sa inteleg draga Mimi ca nu te-ai plictisit in ultima vreme. Oricum e misto la instante, mai cunosti lume, mai schimbi impresii. Uite eu prin luna martie am avut placerea sa cunosc martorii partii adverse. Nu-i vazusem in viata mea dar ei sustineau ca ma cunoscusera inca din 2010. Au relatat cu lux de amanunte tot felul de traznai, dar cand am adus niste probe (inscrisuri) ca lucrurile nu stateau chiar asa, unuia i s-a facut rau in sala de judecata. In fine, e distractiv uneori la instanta.

# Emil date 27 August 2013 11:55 +1

O,la,la,la,ce gandire profunda are Vasilica .Toate mizeriile facute de judecatori sa le puna in carca grefierilor, asa la gramada. Un nesimtit, un  fals si un  tupeist.

# Mimi date 27 August 2013 13:27 +1

Depinde ce inseamna distractie pentru fiecare! Si la mine au fost martori de-ai lui care nu au vazut ceea ce au vazut si care au vazut ceea ce nu au vazut, ma intelegi? Si cand a fost intrebat CAND a vazut, s-a balbait, nu a stiut daca a fost iarna sau vara, dar el a vazut. Distractia la mine a venit la apel/recurs(la O.P. era doar recurs), cand fara alte probe, au schimbat hotararea de la fond, absolut fara temei si contra tuturor probelor, iar hotararea din apel a fost mentinuta la recurs. Am studiat pe portalul just.ro ca aproape TOATE recursurile din ultimul an au fost respinse de acel complet. Si acea Curte de Apel a fost laudata de CSM pentru celeritate!!!

# HUNTER date 27 August 2013 13:29 0

este necesara o modificare a softului de criptare a informatiilor introduse astfel incat algoritmul sa poata realiza selectarea \"aleatoriu\"

# mircea date 27 August 2013 16:39 0

Daca nu mi-ar face legea nimic...l-as lua un pic la \"intrebari\" pe ******ul asta.... :-x

# Vasilica fara frica date 27 August 2013 19:14 0

Ba Vasilica, du-te nene prin barurile de homo pe unde umblii si mai lasa-ne. Faci pe incoruptibilul si ai uitat cand primei spaga peste spaga. Sau daca pupi in cur pe cine trebuie DNA se face ca nu vede cand iei euroii?

# Marcu date 28 August 2013 18:35 0

Atâtea prostii , câte debitează acest om , nu am auzit în viața mea ! CSM-ul să se autosesizeze vizavi de comportamentul și susținerile aberante ale unui menbru al său, acesta fiind clar,recidivist. Prin aserțiunile sale aberante vrea să distrugă imaginea câtorva sute de oameni care au avut ghinionul să lucreze sub „oblăduirea acestui garant al justiției” Cele câteva sute de prim grefieri,grefieri șefi de secție, sau înlocuitori, ar trebui să ia poziție față de acest jeg de comportament.Dănileț,aceștia pe care îi desființezi la grămadă sunt GREFIERII sistemului.Și prieteni cu avocații sunteți voi,judecători,procurori, nu grefierii. De grefieri v-ați bătut și vă bateți joc. Cu asta ,deja e prea de tot !

# ADEVARUL date 29 August 2013 12:42 0

DESPRE IDEILE LUI DANILET TREBUIE SA FII NEBUN SA VORBESTI,FIIND TOATE AIURISTICE SI FARA SENS-ALTUL DECAT EFECTUL DE PRAF IN OCHI.EL SI MADAM HAINEALA SE DAU ACUM CU FUNDU DE SCAUN CE SI CUM DORESC SA EFICIENTIZEZE JUSTITIA SI IN PARALEL CONTESTA SI FORMULEAZA PLANGERI PENALE IMPOTRIVA ORICUI SE PLANGE DE JUSTITIA DE CACAT CARE NE ABRUTIZEAZA DE CATEVA DECENII,CARE NE SARACESTE,VINDE STRAINILOR SI OMOARA CU ZILE.ESTI O MARE JAVRA MAI DANILET,BASESCU TE-AR EUTANASIA DACA NU I-AI LINGE CURU.STIE TOT UNIVERSUL CA PE CSM-ISTI NU-I DUCE CAPUL SA FACA NIMIC PENTRU OAMENI,NU AU NICI MACAR CARACTERUL NECESAR PENTRU ASTA SI MAI LANSEAZA DIN CAND IN CAND PETARDE MIROSITOARE DESPRE CUM SA FIE SI JUSTITIA DIN ROMANIA JUSTITIE SI NU O MAFIE CORUPTA.PAI JUDECATORII NU AU NICI O RESPONSABILITATE-LEGALA,MATERIALA,IDEOLOGICA,ETC.-SUNT UN FEL DE NEBUNI A CAROR LECTII SI PRELEGERI NU SCURTEAZA TERMENELE,ANII SI VIATA PE CARE LE PIERD OAMENII IN INSTANTE,IN TIMP CE MAGISTRATII VIERMANOSI TRAIESC IN HUZUR

# Marius Tudose date 20 December 2013 23:10 0

Haha! La secția civilă a Jud. Sect. 1 ECRIS merge exact cum vrea Doamna Președintă. Și nu e corupție, nu e abuz în serviciu... ni\\\'ca. Că tre să aibă și omu\\\' de unde să-și plătească creditele, că doar nu muncește degeaba... Scuzați, m-am îmbătat. Nu știu ce spun. :)

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva