VANAT CAINESTE DE SISTEM, UN OM DE AFACERI REUSESTE – In pofida hartuielilor infernale din partea institutiilor de forta, in urma carora a ramas pe picioare, Gruia Stoica a dezvoltat cel mai mare grup feroviar privat din Europa de Sud-Est. Grampet - GFR s-a extins in Asia, devenind membra a Trans-Caspian International Route, proiect initiat de China si care va crea 100.000 locuri de munca. Cand va intelege Romania sa-si protejeze oamenii de afaceri?
Eveniment istoric in lumea afacerilor romanesti, care a fost vanata la distrugere in ultimii 15 ani, de parchete, servicii si autoritatile fiscale, in numele unei lupte anti-coruptie dusa prosteste si care a avut drept consecinta distrugerea in cea mai mare proportie a mediului de afaceri autohton, pe fondul acapararii a peste 70% din economia nationala de catre companii straine (ocolite de aceleasi autoritati). Nascut in satul Toflea, judetul Galati, omul de afaceri Gruia Stoica (foto stanga) a plecat de la zero si a reusit sa dezvolte in ultimii 20 ani cea mai mare afacere de transport feroviar, nu doar din Romania, ci si din Europa de Sud-Est.
Mai mult de jumatate din timpul activitatii sale de om de afaceri a fost tinta unor hartuieli si anchete infernale din partea DNA, DIICOT si alte autoritati, din care a reusit sa scape ca prin minune, reusind in acelasi timp sa isi dezvolte afacerea de suflet – Grampet – Grupul Feroviar Roman - avand in prezent mii de angajati si ample proiecte caritabile in derulare. Cazul omului de afaceri Gruia Stoica este unul din cele mai elocvente exemple, din care consideram ca Statul Roman trebuie sa inteleaga ca institutiile sale nu trebuie sa distruga afaceri si oameni pentru a arata ca au rezultate, ci dimpotriva trebuie sa protejeze pe cei care platesc taxe si impozite si ofera locuri de munca, asa cum fac toate statele civilizate din Uniunea Europeana si SUA.
Recent, Grupul Grampet SA a ratificat la Bucuresti actul de aderare la Ruta de Transport International Trans-Caspica (Trans-Caspian International Transport Route - TITR), un proiect initiat de guvernele din China, Kazahstan si Azerbaidjan pentru dezvoltarea unui nou coridor de transport multimodal, ce leaga Asia – Europa. Grupul Grampet – Grup Feroviar Roman este prima companie europeana care adera la Ruta de Transport Internationala Trans-Caspica, participare va conduce la dezvoltarea traficului intermodal in Romania si in tarile vecine
Prin acceptarea Grupului Grampet ca membru al TITR se finalizeaza constructia unei noi rute China – Uniunea Europeana. Practic, in acest coridor deschidem cinci tari din comunitate (Romania, Ungaria, Bulgaria, Croatia si Austria), prin operatorii feroviari care fac parte din grup. Este o confirmare a faptului ca si in Romania sunt companii cu capital privat, capabile sa participe in proiecte internationale complexe. Aceasta alianta poate transforma Romania intr-o platforma logistica pentru Europa si Asia, generand in jur de 100.000 de noi locuri de munca si contributii la bugetul statului de peste un miliard de euro.
Adauga comentariu
DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii
Comentarii
# SILE SPERIATU 13 September 2018 20:15 +9
# livia 14 September 2018 07:30 +1
# Mine C. 14 September 2018 08:04 0
# aurel veshkaru 14 September 2018 18:58 +1