psdolt
22 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Stare de cretinovirus

Scris de: Razvan SAVALIUC | pdf | print

14 March 2020 22:43
Vizualizari: 247551

Aleluia! Romania intra in era sinuciderii asistate. Prostimea a implorat starea de urgenta. Si iata, ca ce si-a dorit va avea. Pe sondaje. Incepand de luni. Ce fericire! Prostimea a cerut starea de urgenta ca pe o salvare (i s-a parut ca suna bine), iar acum traieste stari de frica, anxietate, de panica, de teroare, s-a apucat sa intrebe in stanga si in dreapta ce e aia stare de urgenta. Si-a burdusit camarile cu haleala si crede ca daca va sta la fereala doua - trei saptamani “de vacanta”,  va smecheri, va fenta destinul. Se teme de moarte ca va ajunge sa nu mai aiba nici de unele...


Nu exista niciun mort de gripa coronavirusului in Romania (doar 59 de morti de la inceputul anului din cauza gripei comune, de care nu ii pasa nimanui) dar noi anuntam ca vom decreta starea de urgenta, desi ea nu se impune.

Blocam tara, drumurile, economia, doar pentru ca asa ni se cere de afara. Facem imprumuturi di granda: ministrul Citzu anunta ca va lua vreo 20 miliarde de euro de la FMI (dupa modelul patentat Basescu) si uite cum o sa ne antamam viitorul la camatarii internationali.

Prostimea a implorat starea de urgenta, iar acum se uita stupefiata cum sunt alergati romanii pe strazi de politie sa fie bagati in dube pe motiv ca sunt suspecti de coronavirus. Prostia merge mai departe. Caci populatia are orgasm cand vede asa ceva. Se simte aparata. E chiar indignata ca nefericitul dat la televizor ca fuge ca un animal are o asemenea cutezanta. L-ar impusca daca ar putea. Prostia e la putere. Nimeni nu mai empatizeaza... cine mai gandeste? Daca oricare dintre prostii care gandesc asa ar fi in locul celui haituit ar tipa de mama focului ca e oprimat in propria tara. Dar prostimea nu poate bate pana aici.

Azi am avut mai multe discutii interesante cu personalitati care imi transmiteau ca jurnalistii, ca lideri de opinie, trebuie sa tipe la guvernanti ca nu e normal sa intram intr-o perioada de bezna, ba chiar unii erau revoltati ca noi jurnalistii tacem si permitem asa ceva. Am replicat ca nu poti sa faci bine cu de-a sila maselor care nu vor sa li se faca bine, pentru ca asta ar insemna f....e de mama in limbaj “popular”.

Nu stiu cati realizeaza in ce epoca intram. Nu pot anticipa unde vom ajunge, dar sunt convins ca nu va fi deloc bine. Romania e condusa de nebuni papusati din afara! Pe care majoritatea acestei tari i-a votat cu nesat. Ca pe o salvare de “ciuma rosie”. Si pe care ii vede in continuare ca pe salvatori. Poti sa mictionezi contra vantului?

Ce poti sa le spui celor care au ras rafturile la magazine, au facut vanzari record la medicamente, alimente de prima necesitate, frigidere, congelatoare si sortimente de carne, ca nu e niciun pericol, cand ei sunt cei care le stiu pe toate. Ca asa au auzit ei... Pana si eu recunosc ca m-am dus sa imi cumpar cate unele, nu de frica coronavirusului, ci din spirit de conservare, sa nu ajung sa fac foamea din cauza celor care au pustiit rafturile magazinelor.

Pai cum sa indraznesc eu sa-i spun ca nu a facut bine aluia care si-a burdusit camara cu 30 de kile de malai, cu 50 de kile de faina si orez, care si-a umplut balconul cu baxuri de spirt si hartie igienica, care si-a luat congelator si a indesat in el 80 de kile de carne? Cand ala e convins ca a facut investitia vietii lui si ca se va salva de la sfarsitul lumii??? 

De zile intregi tot dam articole in Lumea Justitiei in care informam ca in Europa mor anual 60.000 de oameni de gripa comuna, ca presedintele SUA Donald Trump vesteste ca in SUA mor anual intre 30.000 si 70.000 americani de gripa comuna si ca economia nu mai e oprita, nimeni nu se panicheaza... Degeaba spunem ca noua gripa – covid – nu omoara decat batrani cu afectiuni severe de sanatate. Degeaba spunem ca in Romania mor anual cateva sute de oameni de gripa sezoniera. Nu conteaza. Cum nu conteaza ca in intreaga lume au murit pana acum doar vreo 4000 de oameni de coronavirus, dar panica e mondiala.

Omul modern nu mai crede decat daca citeste pe reteaua lui de socializare. De acolo isi ia lumina. Daca nu se scrie nimic pe Facebook de sutele de mii de oameni care mor anual de tot felul de alte maladii, asta nu exista, e fake news. Ce scrie un jurnalist cu state vechi, cu cariera, nu e atat de credibil pe cat comenteaza un neispravit pe net, care e “cool” pentru ca injura, baga de mama... Daca se scrie continuu pe Facebook cati s-au imbolnavit pe nu stiu unde, de orice, ocolo e adevarul, feeling-ul si panica generala.

Omul modern s-a indobitocit. Nu mai gandeste. El citeste titluri pe Facebook si e victima sigura a fake-news-urilor (lansate de presa aservita globalismului). Acolo e biblia lui.

Omul modern, care nu mai stie ce e foamea sau lipsa de confort, care traieste inimaginabil mai bine fata de cum traiau regii dinaintea noastra nu mai departe de 100 ani, nu-i mai pasa de nimeni pentru ca are burta plina. Nu mai are nevoie sa gandeasca, pentru ca nu e necesar sa-si mai dezvolte aceasta facultate ca sa o duca bine. Traim in cea mai fericita perioada a omenirii si tocmai asta ne face mai vulnerabili ca oricand la orice manipulare.

Stare de urgenta... Cine realizeaza ca pe starea de urgenta presa poate fi inchisa in bloc? Ca orice politist, functionar te poate anula ca individ, te poate inchide, iti poate intra in casa, te poate impusca, iti poate lichida afacerea? Multi devin, cum spune romanul, prosti de buni, mergand pe buna-credinta. Sau pe prostia ca lor nu li se va intampla. Cei mai multi intra in jocul indus al isteriei generale. Cat ne va costa isteria asta cand ne vom trezi in plina criza economica?

Cand vor realiza romanii ca pretul platit pentru isteria coronavirusului nu se justifica, va fi prea tarziu. Prostimea se va trezi in plina criza si, ce sa vezi, de nevoie ii va implora in continuare pe cei care au adus-o aici sa o salveze.

Jos palaria pentru Anglia, care dupa ce a iesit din Uniunea Europeana (prietenii stiu de ce) nu ia niciun fel de masuri forte pe isteria asta indusa. O natiune mare. Isi accepta gripa. Au ales ca daca vor fi ceva morti, asta e viata. Nimeni nu poate garanta viata vesnica. Fiecare dintre noi suntem datori cu o moarte! Dar nu inseamna sa blochezi economia, viata, sa bagi panica in oameni, sa produci mai mult rau decat trebuie. Anglia e cea mai inteligenta natiune. Stie ce face.

Cati in Romania ar indrazni sa gandeasca asa? Ar fi suficient sa tipe unii ca a murit cineva de coronavirus si gata, sa cada guvernarea, atat de exaltati si primitivi suntem. Niciunuia nu ii pasa ca in Europa mor anual 60.000 de oameni de gripa sezoniera. Nu ne mai alarmam, nici macar nu vrem sa ne incarcam mintea cu o asemenea informatie, pentru ca nu-i asa, nu se face campanie pe Facebook... asta nu exista.

Traim in era in care ne mintim pe noi insine, in noua ordine mondiala. Asa ni se spune pe retelele de socializare si asa trebuie sa credem ca sa nu fim exclusi social. Indiferent ce functie inalta avem in stat trebuie sa zbieram din rarunchi minciuna aruncata ca sa nu ne pierdem pozitia si privilegiile. Televiziunile sunt pline de asemenea invitati politici care se prostitueaza moral sustinand aberatii contra-naturii. Asa tipa Uniunea Europeana, Organizatia Mondiala a Sanatatii si alte organisme internationale ca trebuie sa facem si omenirea, care a inceput sa aiba comportament robotizat, intra in vrie generala in zonele unde statele nu mai au conducatori care sa le apere interesele, ci doar marionete ale globalismului.

V-ati pus intrebarea de ce in Rusia nu exista problema coronavirusului? De ce Anglia refuza sa ia masurile clamate de Uniunea Europeana si OMS? Chiar si Trump a luat initial in deradere amenintarea... De ce China a declarat rezolvata deja problema? Marile natiuni, care sunt conduse de patrioti, nu isi distrug mersul si viitorul.

Romani, nu va temeti! Coronavirusul nu e o amenintare atat de mare pe cat vor sa o induca unii! Coronavirusul e un virus care se raspandeste mai usor fata de alte gripe, dar e departe de a face victimele gripei sezoniere, ale cancerelor, ale mortilor de pe sosele s.a.m.d. de care, in fond, nici nu prea va pasa. Niciunul dintre voi nu v-ati alarmat de pilda ca de la 1 ianuarie 2020 si pana in prezent, in doar doua luni si jumatate au murit pe glob 98.000 oameni de gripa sezoniera (vezi sursa oficiala: worldometers.info)

Parerea mea: Uitati-va mai bine in alta parte! La cei care in spatele acestei “amenintari” va pregatesc viitorul. La cei pe care i-ati votat si tot cumpara si se imprumuta, dar nu pentru voi. La presedintele care e in stare de orice pentru a detine intreaga putere. Pe care l-ati implorat sa va dea starea de urgenta.

Comentarii

# Antisistem date 14 March 2020 22:59 +26

Chapeau!

# Diaspora date 14 March 2020 23:16 +41

Mie nu mi-e frică de acest virus ca aici e ciolanis si suntem într-o Românie normală ca pana acum am fost anormal, noroc cu votul de la prezidențiale ca ne-am anormalizat cu totul. Haideți toti din diaspora acasă și să mergem la cotroceni sa ne îmrățișam președintele mult iubit să-i dăm coroana care i se cuvine

# Andreas date 14 March 2020 23:35 +86

Poate cel mai bun articol pe care l-am citit anul asta. In sfarsit se atinge și subiectul globalismului in presa mainstream

# Alina Nita date 15 March 2020 00:06 +10

:lol: :lol: Bravo ....asta este realitatea!!!! România se comportă ca o săracă , mai degrabă îi panicam pe toți , îi dezechilibrăm mental , îi avem clienți la cabinetele de psihiatrie , decât să îi tratăm de gripă.

# Nicoleta date 15 March 2020 00:26 +11

Bravoo felicitari ca intotdeauna number 1

# elena mac date 15 March 2020 02:14 +4

bine spus

# Edelweiss - Ivory Tower Chronicle date 15 March 2020 03:55 +3

Mey, la acest moment de bilanț, Io* poci să spun că sunt liniștit. Cât am putut face / scrie din postura mea umilă de postac fără nici un fel de expunere mediatică, am scris. Dar, se pare că nu mai este nimic de spus în Uriașul Ospiciu Dementoid-Compulsiv al Idioților satului, adunați în turme uriașe, mânate de la spate cu biciul punctelor 6 și 2 din Decalogul lui Chomsky. Așa că nemaifiind loc de iluzorii postări, mai rămâne doar ceea ce este realitate faptică.

# Edelweiss - Ivory Tower Archiver date 15 March 2020 03:56 +5

Decalogul Chomsky. Punctul 6: (see ISTERIA COMPULSIV-IPOHONDRICĂ) „6. Poporul trebuie dezobișnuit să problematizeze realitatea și să acționeze sub impulsul emoțiilor Pentru aceasta: Să faci tot timpul apel la sentimente și la reacții glandulare, nu la rațiune. Să încurajezi reacțiile emoționale, pentru că sunt cel mai uşor de mani******t.”

# Edelweiss - Ivory Tower Chronicle date 15 March 2020 04:00 +10

Decalogul Chomsky, pct. 2 (STATO DI EMERGENZA - como si dice la Romania questo stato?) :sigh: „2. Poporul trebuie să perceapă conducătorii drept salvatori ai națiunii Pentru aceasta: Inventează false amenințări, ori creează probleme grave, care îngrijorează real opinia publica, iar apoi oferă soluțiile. Un exemplu: Favorizeaza insecuritatea cetățenilor, apoi guvernarea providențială salvează națiunea în temeiul legilor represive cerute de popor, cu prețul limitării propriilor libertăți democratice.”

# Edelweiss - Ivory Tower Chronicle date 15 March 2020 04:04 +26

Umberto Eco's Postulate (COHORTELE DE MĂMUCI ISTERIZATE ȘI ARMATELE DE BOULENI COMPULSIVI DE PE FB): "Reţelele de socializare dau drept de cuvânt unor legiuni de imbecili care înainte vorbeau numai la bar după un pahar de vin, fără a dăuna colectivităţii. Erau imediat puşi sub tăcere, în timp ce acum au acelaşi drept la cuvânt ca şi un premiat cu Nobel. Este invazia imbecililor. Televiziunea a promovat idiotul satului faţă de care spectatorul se simţea superior. Drama internetului este că l-a promovat pe idiotul satului ca purtător de adevăr"

# Arion date 15 March 2020 04:08 +4

Bravo omule

# maria date 15 March 2020 04:21 +13

Gresiti generalizand. Cine i-a votat? Eu nu! Stare de urgenta...toti sunt prosti doar UK e desteapta? Nu stiu....exista si alte opinii. OUG-ul trebuia modificat azi si scoase anumite prevederi (cum e partea cu presa..) adaptat la starea de pandemie. Fixate niste limite clare. Da vor fi tunuri uriase ca de obicei. Le-a impiedicat cineva in guvernarea PDL sau a PSD?

# Elena Nuti Pupaza date 15 March 2020 05:02 +6

Subscriu in totalitate.

# Elena date 15 March 2020 06:19 +3

Exact asa este ,dar exista aceasta mani******re care ii face pe unii sa se panicheze mai mult decat e cazul. In Anglia se aude ca epidemia va avea apogeul in 10 sapatamani si ca 75% din po******tie va fi infectata. Habar nu avem ce inseamna acest virus, simptome..stim doar ca trebuie sa ne ascundem Le Revolutie credeam orbeste ca trag in noi teroristii...

# Pietro Faletti date 15 March 2020 07:11 +8

Ati descris in cateva randuri starea natiunii , felicitari !

# Nicolaie Silviu date 15 March 2020 07:15 +12

Într-o Țară normală si cu Lideri Normali, devotați si loiali "Prostimii" care le-a incredințat puterea si siguranța ei, Starea de Urgență ar trebui totusi să asigure guvernanților pârghiile si mijloacele necesare prin care să poata acționa cu mai multă eficiență impotriva Pandemiei care ne amenință viețile si o existență civilizată ! Din păcate #Lacheii #Ocultei #Antihriste care conduc astăzi România ne-au demonstrat deja, din 1989 încoace, că au alte priorități decât acelea de a-si servi si proteja Națiunea, Patria si Credința Crestină !

# Eugenius Stefanidi date 15 March 2020 07:23 +6

Din pacate cei care au putut citi tot textul au inteles deja cum merg lucrurile iar ceilalti nu pot citi sau intelege oricum mai mult de trei vorbe dintr.un slogan pe facebook asa ca ...timp pierdut. Sunt deja in cutie si se comporta ca porcusorul de guineea cand ii deschizi usa cuştii si drumul spre libertate ... se indeasa in cel mai indepartat colţ. Orice asemanare cu fapte sau personaje reale e pur intamplatoare si absolut neintentiinata :)

# Gabriel date 15 March 2020 07:45 +24

Abia acum poporul are ce şi-a dorit şi e puţin probabil că se va trezi curând atâta timp cât unii şi l-ar dori pe Băsescu premier. Vom dovedi cu prisosinţă concluzia lui Petre Ţuţea: "popor de idioţi". Când vom ieşi din isterie vom constata că avem de plătit vreo 20 de ani bucuria de a fi avut un guvern condus de Orban şi dirijat de marele înţelept Iohannis.

# Mircea date 15 March 2020 08:23 +8

Foarte bun articolul,FELICITARI.Apropo de cele 20 de miliarde de euro,Nu mai bine dl Catzu se împrumuta de la poporul roman ,ca si asa stau cu banii in banci si nu au foarte mari avantaje.Asa a procedat Coreea de Sud in anii '90 si uite acum unde sunt...

# Ana Silaghi a date 15 March 2020 09:04 +6

Răzvan,ai o dreptate dureros de reală. Din păcate sunt prea putini din Romania care împărtășesc opinia ta! Nu te da bătut,continua!

# Steluța CRĂCIUN date 15 March 2020 09:06 +2

De acord, ce va urma după va fi mult mai rău, economia la pământ, datorii pe care chiar că le vor plăti copiii și copiii copiilor noștri. Ușor, ușor omenirea încetează să mai gândească, folosește sloganuri de-a gata, așa cum a încetat să mai gătească, mănâncă fast food, ignorând din comoditate pericolul ascuns.

# Radu Iacob date 15 March 2020 09:46 +9

Felicitări! ???????? In sfârșit un articol care spune lucrurilor pe nume! Cel mai bun articol pe care l-am citit in toată isteria asta creată artificial!

# Mihaela date 15 March 2020 10:13 +1

Excelent articol. Mani******rea cu ajutorul mass mediei este enorma. Am ajuns pana la starea de urgenta!!

# Bogdan date 15 March 2020 10:30 +24

Inca un formator de opinie. Bine ca dați exemplu Anglia care între timp au declarat ca la Londra in urmatoarele 5 pana la 20 de zile vor fi luate masuri ca in stare de război. "rechiziţionarea forţată a hotelurilor, spitalelor private şi a altor clădiri pentru a fi folosite ca spitale temporare". Rechizitionare îndemână confiscare temporara. Dați exemplu China, care a reușit sa incline balanța folosind aceleasi metode, pana si la Beijing, zona nu foarte afectata si unde in general nu ai loc sa atunci un ac, nu vedeai țipenie de om pe strada. Provincia Hubei a fost închisă/izolata la sânge de restul Chinei. Gripa sezoniera a facut 59 de victime de la începutul anului dar au fost infectati poate vel putin 1 milion de oameni. Sa ne fereasca Dumnezeu sa ajungem la 1 milion de infectați cu Covid-19 In 1918 in timpul gripei spaniole cu o rata de mortalitate de 1% au murit intre 50 si 100 de MILIOANE de oameni

# Bogdan date 15 March 2020 10:36 +11

Si ca sa continuam. Romania a declarat stare de urgență. Da a declarat pentru ca in 2005, 196 de tari au semnat IHR (International Health Regulations) un acord care in momentul cand exista o amenințare reala, un virus care poate depasi granițele toate țările sunt nevoite sa se conformeze, drept urmare in momentul in care pe 20 ianuarie OMS a declarat pandemie, toate tarile se aliniază. Sa respecți regulile înseamnă civilizație, lucru care la noi lipsește cu desăvârșire si abia aici as fi de acord cu o parte din articol, legat de aia cu hârtia igienica

# Elena date 15 March 2020 10:53 +4

Wow! In Romania nu exista virologi? Ca in ELvetia ei au solicitat insistent si repetat Guvernului sa ia masuri drastice. La romani prostimea? Hm.... Asa e " de bonton" la noi, sa aratam spre prostime :-)))

# Radu date 15 March 2020 11:04 +55

Aha Anglia e desteapta? Nici Italia nu a declarat starea de urgenta domnul Savaliuc in timp util. Stii de ce? Ca s-au lacomit cu veniturile din turism, ca turismul reprezinta mult din incasari in orase ca Venetia sau Roma. Au salvat economia cum spuneti dvs. Si la ce le-a ajutat? Ca atunci cand vor fi milioane de infectati le va muri oricum economia. Stati sa ajunga si Anglia la 10 mii de cazuri si sa vedeti cum se vor comporta "inteligentii" care sunt singura natiune cu 3 genociduri din istorie (Irlanda, America si Australia). Cat despre americani, deja inchid autostrazile intre state si Walmart anunta ca renunta la programul nonstop de la SuperStores. Pai cum, ei nu vor sa salveze economia? Sa salvam economia care a umplut oceanele de plasticuri? Economia care ne aduce gunoaie in tara cu vaporul? Destinul are mereu forme oculte prin care actioneaza, iar intrebarea care ne-o pune este: Viata sau economia?

# Marius Comisel date 15 March 2020 11:55 +1

Cum e posibil sa ceri sa aprobi starea de urgenta cand nu avem declarat un om mort pa teritoriul tari ? Cine castiga si mai ales cat ..noi prostimea (ei ne numesc alegatotii) sigur vom pierde nunumai libertatea si felu nostru de a trai Romaneste .

# maria date 15 March 2020 12:02 +5

Italia in lunile oct 2019 -dec/ian a avut 1200000 de cazuri de gripa sezoniera si 240 decese, asta inseamna 0.012%. In prezent are 6.8% rata de deces. Tot mai vorbim ca nu este o diferenta semnificativa?! Sunt date luate de pe site-uri oficiale. In romania in sezonul de gripa 2018-2019 rata de deces a fost de 5.7%. Sunt date oficiale.

# Neanae date 15 March 2020 12:38 +4

AAAAAAAAH, începem sa ne trezim. Oricum prudenta e de rigoare! Mai ales pentru ca știm foarte bine ca orice gripa (mai toate virale) este devastanta pt persoane cu probleme pregrese de sănătate. Probabil nu vom sti niciodată nici CINE, nici DE UNDE, nici DE CE si nici SCOPUL ADEVARAT al acestei cretinitati globale. Am scris aici si repet: este o parte pozitivă pe care o salut! Vorbesc de efectul benefic pentru planeta si atmosfera ei. De ne-am opri total cateva zile la interval regulat de acum încolo ca sa ne salvam “casa”! Dar de unde atâta conștiință pentru ceva mai mare si mai important decât noi! Daca cei ce au creat tămbălăul acesta au făcut-o in aceasta viziune, pardon, îi salut! Dar vezi sa nu ... Un salut comentatorilor.

# Athos date 15 March 2020 13:13 +4

Asta si spune autorul. Ca au murit 60.000 de oameni in fiecare an de gripa sezoniera si nu s-a mai baricadat nimeni in case. Lasati procentele matematice dintre gripe. Deocamdata coronavirusul e foarte departe de a face 60.000 de victime. Asta e realitatea

# Catalina date 15 March 2020 13:20 +12

Maria, Radu, Elena, Bogdan Nu stiu de unde ati luat cifrele cu care bombardati (flood) asistenta. Nu indicati sursa oficiala. Poate ca or fi indreptatite. Dar cu unul ca Orban, care a dat 25 OG intr-o noapte dupa ce toata clica lui isterica din pta Victoriei a urlat ani la randu"noaptea ca hotii', cu unul ca V Costache care recunoaste ca ordinele de ministru i le scriu prietenii lui privatii carora le-a dat 2 MILIARDE euro si pe care vrea sa-i mai cadoriseasca cu niste parale ducand bolnavii de corona in clinicile private si cu unul ca Catzu (cacofonie necesara) care a imprumutat pana acum vreo 5 MILIARDE de euro care nu se stie unde sunt si cu unul ca Velea care a avut probleme cu Politia pe care o conduce acum, cu toate astea, starea de urgenta in Romania este o dictatura pe fata. Si nu mai vorbesc de iohannis. Sa fim seriosi! pe toti astia ii doare in pix de po******tie.

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:43 +5

Ca să nu mă risc în vreun fel față de prevederile art. 20, în special lit. e) * din OU 1/1991, voi evita la a mai emite vreo opinie liber exprimată pe întreaga perioadă de valabilitate a stării de urgență. * art. 20: „... autoritățile civile și militare au următoarele atribuții și răspunderi: [...] e) să efectueze razii; Poți să știi ce gărgăuni le zburătăcesc prin bilă acestor maimuțoi ce tocmai au fost împuteniciți cu mânuirea motocoasei? Cine-i pățit pe timp de „pace”, suflă și-n apă plată pe timp de stare de urgență. Dacă la adăpostul legitim al acestei măsuri BENEFICE se vor apuca maimuțele MI să-și regleze toate polițele restante? :sigh:

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:44 +3

La cestiunea acestui admirabil* virusel: Rămâne de văzut care strategie va fi cea eficientă: - cea în forță, a modelului ITALIAN, care deja și-a demonstrat ineficiența practică, adoptată și în Rroemenika sub forma tacticii arhetipale a pârjolirii lanurilor, a otrăvirii fântânilor și a ascunderii turmelor de fătălăi în peșteri și catacombe sau... - strategia de succes, confirmată de modelul chinezesc, adoptată de UK și GERMANIA și, pe cât se pare, chiar și de Belgia și alte țări nordice. Modelul strategic chinez este atât de detaliat încât au pus la punct chiar și metode inaplicabile la nivelul UE, din cauza birocrației: De la persoanele care s-au imunizat se recoltează SÂNGE CU ANTICORPI, iar plasma acestuia, după ce este separată de eritrocite, este injectată pacienților cu forme grave. ANTICORPII PRODUȘI DE ORGANISMELE REZISTENTE AJUTĂ CHIAR ȘI PERSOANELE VULNERABILE SĂ ÎNVINGĂ BOALA.

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:45 +1

Iar la noi, „la Românica”, BUHAII PISZDIFICAȚI METROSEXUAL-COMPULSIVI, TARI CA STÂNCA DE GRANIT și MOMÂILE ISTERIC-IPOHONDRE, HAITOȘE ȘI ÎNCĂLATE-N NURI CA O MATROANĂ DE BORDEL, PE CURII CĂRORA POȚI SPARGE NUCI DE COCOS, SE SMIORCĂIE ÎN TONURI APOCALIPTICE ASCUNZÂNDU-SE PRIN PEȘTERI. Și mai avem tupeul să vorbim de solidaritate, de la adăpostul peșterii în care ne-am ascuns după ce am devastat rafturile hypermarketurilor de ceafă de pork, hârtie igienică și lămâi, am golit farmaciile de vitamina C și piețele de funii de usturoi. SUNTEM SOLIDARI, MĂ, ”MÂNCAȚAȘ”! Când vezi cât de uriașe sunt turmele FĂTĂLĂILOR metrosexuali și al MILF-elor isterizate, mai că-ți vine să te duci voluntar pentru infectare, autoimunizare și donare de sânge prețios cu anticorpi împotriva COVID. :eek:

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:47 +2

Practic, se poate lupta cu COVID folosind o armă din arsenalul medicinii tradiționale, până când cercetarea medicală modernă va identifica un tratament antiviral specific sau va pune la punct vaccinul anti-COVID 19. Folosirea plasmei de la pacienți vindecați va fi dificilă în occident, din cauza limitărilor legale și birocratice: sunt necesare teste, aprobări, mecanisme de verificare pentru a preveni răspândirea altor infecții virale, prin injectarea de produse biologice recoltate de la pacienți.” :-?

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:48 +1

other snippets: „ „Coronavirus: 60% of UK po******tion need to become infected so country can build 'herd immunity', government's chief scientist says” „The UK's chief scientific adviser has said the government wants 60 per cent of the po******tion to catch coronavirus to try and create “herd immunity” to protect against the virus becoming an annual crisis. Sir Patrick Vallance told BBC Radio 4’s Today Programme that he thought the coronavirus was likely to become an "annual virus" and that the strategy was to limit the impact on the NHS but not stop the virus completely. He said: “What we don't want is everybody to end up getting it in a short period of time so we swamp and overwhelm NHS services - that's the flattening of the peak," he said.”

# Edelweiss - Ivory Tower Keeper of Time date 15 March 2020 13:49 0

”Merkel: Două treimi din po******ția Germaniei s-ar putea infecta cu coronavirus” ”Cancelara Angela Merkel consideră că două treimi din persoanele din Germania ar putea fi infectate cu noul coronavirus. Merkel a anunțat că va exista o acțiune coordonată la nivelul UE împotriva răspândirii virusului.” :sigh:

# Edelweiss - Ivory Tower Chronicle date 15 March 2020 13:52 +8

De ce acest Micuț Covi este FASCINANT? „If Covi hadn't been, it would have been invented (Love U, Covi!” :eek: The Amazing Covi Nineteen... 1. este un excelent revelator: FENOFTALEINĂ A PROSTIEI; 2. este TURNESOL AL INCULTURII - un admirabil mijloc de evaluare a nivelului înfiorător de ridicat la care a ajuns incultura unor bouleni compulsivi și a unor momâi ipohondre; 3. este CEL MAI EFICIENT ACTIVIST ECOLOGIC; 4. este JUDECĂTORUL SUPREM, care poate trimite întreaga magistratură în Simularea Pușcăriei Naționale (să experimenteze pe propria dermă senzațiile traiului de ocnaș); 5. este CEL MAI EFICIENT POLIȚIST în lupta împotriva hoților de buzunare; 6. este CEL MAI ISCUSIT AGENT DE PUBLICITATE și MARKETING 7. este TESTUL CEL MAI EVOLUAT ce ne ordonează funcție de stare faptică reală lista de frienji, cunoscuți și megieși; un veritabil poligraf ce devoalează imediat fățărnicia, impostura, prefăcătoria, ipocrizia; 8. Este cel mai... EFICIENT MANAGER al fondurilor de pensii;

# Zsofia Nagy date 15 March 2020 13:52 +1

Excelent articol! ❤️

# Edelweiss - Ivory Tower Chronicle date 15 March 2020 13:56 +3

9. Este cea mai calificată BADANTĂ; 10.Este cel mai COMPETENT ESTETICIAN în stare să aprecieze senzualitatea buzelor mărite cu implanturi de silicon sau cu botox (ascunse sub măștile medicale); 11. Este SINGURUL POLIȚIST DE FRONTIERĂ care a stopat migrația necontrolată a refugiaților orientali. 12. (mai puneți de la voi) :-? /// Gata cu comentariile, că de mâine vin mascații lu' berbeceanu și bat la ușă cu ranga, declamând cu aplomb de ”Timatanga” incantanții neaoșe păgâne: „Primiți cu RAZIA?” (lit e), art. 20 OU1/1991) :roll: Io* nu mă risc, fiindcă cine-i fript cu ciorbă în timp de „pace” suflă și-n apă plată în vreme de.. Stato di Emergenza (como se dice questo Stato in rumeno?)

# Feli date 15 March 2020 14:08 +1

Foarte bun articolul. Iar "virusul" nu a fost niciodata demonstrat stiintific. Intrebati-va: daca ei nu cunosteau acest "virus", cum au patentat testele? :D http://pro-decizii-informate.ro/dr-stefan-lanka-unde-sunt-dovezile-pentru-existenta-virusurilor-patogene/

# Stefan date 15 March 2020 14:12 +11

eu cred ca tipul asta nu s a uitat la statistica . Tu ai idee cat de rapid a crescut numarul infectiilor in nici o luna? Daca ne luam dupa tine nu mai scapam nici pana la anul. Este foarte bine ca s au luat masuri rapide. Cat timp lumea sta in casa raspandirea este mai mica. Am rude in Italia si acolo este un haos total. Nu mai raspunde nimeni la 112 decat daca esti aproape mort.

# Bogdan date 15 March 2020 14:35 +3

Cătălina, care sunt cifrele pe care nu le-ai înțeles? Eu nu spun ca a facut PNL-ul ceva bun sau diferit pana la momentul asta, dar in ceea ce privește masurile luate, poate trebuiau luate inca si mai devreme, repet starea de urgenta a venit automat pt ca am semnat acordul IHR. Si SUA a declarat stare de urgență, Italia, Spania....pt ca si ele la randul lor au semnat același acord. Iar cine nu a declarat-o, o va face in curand. Masurile luate e normal sa nemulțumesc lumea, ce sa vezi, sa ai o pandemie e RAU, dar sa nu iei nici o măsură s-ar putea sa fie de 10 ori mai rău.

# Edelweiss - Ivory Tower Analist date 15 March 2020 15:14 +1

Pentru toți părerologii panicarzi, fără nici un habar al progresiei numerice a infectării: studiind evoluția în China, se poate sesiza un pattern al evoluției: în primă fază graficul evoluției este EXPONENȚIAL, urmat cam la 3 săptămâni (23 de zile) de un SALT URIAȘ, reprezentat de o evoluție în numai 2 zile de +33% cazuri, urmate a doua zi de +10% cazuri. Apoi graficul de tip exponențial se transformă în graficul funcției RADICAL, ceea ce face ca în 2-3 săptămâni evoluția să ajungă la linearitate orizontală. (standardul faptic actual al Chinei)

# Edelweiss - Ivory Tower Analist date 15 March 2020 15:19 +4

Acuma, se poate identifica paternul evoluției de la Eșantionul China în formă IDENTICĂ raportat la WHOLE WORLD. Cu punctul inițial al graficului la sfârșitul lunii februarie și cu evidentul salt al ratei infectărilor în zilele de 13 și 14 martie (+34%, respectiv +18%). Acuma, părerologii de dijurnă ar face bine să-și pună pripon gurii slobode și să urmărească statistica OFICIALĂ (nicidecum postările în buclă ale mămucilor asexuat-monoice, panicarde de FB). La 2-3 săptămâni după ce SALTUL „whole world” se va fi stins, urmează curba specifică funcției radical și se ajunge la domolirea pe plan mondial al acestui „fioros” dar admirabil Covi Nineteen. :eek: Băbăeț' părerologi, în loc să vă flatulați pe aici marotele panicarde, nu mai bine mergeți în catacombele voastre întunecate în care să vă hăpăiți basculantele de ceafă de porc, hamoanele și munții de conserve cu care v-ați blindat în lupta împotriva Covi? Vedeți că aveți de utilizat și munții de hârtie igienică achiziționați aiurea!

# Alexandru Cluj date 15 March 2020 16:29 +1

Excelent Razvan Savaliuc! Dezvoltata argumentatia si corelativ "Cine nu sare, ia izolare"!

# VI date 15 March 2020 16:46 +1

E bine cat mai suntem cativa care sunt de acord. Trebuie sa remarca totuso onchestiune. Nu e cazil sa olangeti de mila economiei, altfel se bat cap in cap argumentele Dvs. Seva omului modern actual indobitocit, feisbucit si confortabil(caruia i-ati facut o descriere corecta) , este exact economia. Economia actuala, la randu-i, are la baza consumerismul. Iar consumul pe langa indobitocirea lui sapiens, mai este si adevarata amenintare a planetei, Asadar, va scadea consumul. Foarte bine. Multi se vor mai trezi. Presiunea asupra planetei va mai scadea o perioada. In Romania preturile ae vor reaseza, calitatea aerului in Bucuresti va reveni la valori macar in limitele maxime, angajatii vor redeveni disponibili la efort nu doar la pretentii. Avem deja experienta unei crize si astea au foat efectele. Scurte dar au fost. Cu riscul de a gresi si de a fi injurat, poate o criza mai puternica ar aduce efecte mai de durata... atat asupra lui sapiens, cat si asupra planetei.

# DanTeo date 15 March 2020 16:58 +4

Chapeau bas devant l'artiste!

# Edelweiss - Ivory Tower Herald date 15 March 2020 17:10 +5

În căsuța de căutare a browserului se tastează ”Spitalul Victor Babes”. Se accesează site-ul, acolo de dă click pe secțiunea „Coronavirus (Covid-19)” apoi după un picuț de derulare a paginii, se dă click pe „Evoluția epidemiei la zi” :eek: WOW! DATE OFICIALE GENUINE, DE LA MAMICA LOR DE ACASĂ, nicidecum tot felul de zvonistică imbecilă, promovată de tot felul de momâi asexuat-monoice, menopauzate vestale ale Apocalipsei virale. :roll: Băăăăă, de la noapte la ora 00.01 aveți OBLIGAȚIA să vă informați din SURSE OFICIALE și să vă introbăgați adânc în c*r zvonistica compulsivă propagată repetitiv în bulele panicarde ale ISTERIZAȚILOR DE CATACOMBĂ ȘI PEȘTERĂ ('ra-ți ai draaqului cu prețioasele voastre existențe de Limacși scârboși prin lașitatea voastră nemaiîntâlnită!)

# Răzvan date 15 March 2020 17:17 0

Felicitări pentru articol! În sfârșit un om care gândește!

# Catalin date 15 March 2020 19:32 +8

Slab... numai la politica va ganditi. Doar critica fara logica si analiza pertinenta. Ce va doriti este esecul clasei politice, indiferent de actiune. Si nu, coronavirus nu este influentza. Incetati sa mai comparati. Nu fiti naivi. Interpretati corect statistica, e suficient. UK, ia masuri drastice, cam tarziu (premierul criticat pentru reactia intarziata) Alte tari au decretat deja starea de urgenta. Noi inca nu stim ce masuri se vor aplica, dar criticam. Ca e la moda... Bleah. Mi-e sila...

# Costi Pitești date 15 March 2020 19:40 +5

Ca de obicei, adevărul e în spatele afișului. Reacția la acest virus, totuși bizar, ține de viralitatea lui extremă, incomparabil mai mare decât a gripei comune, ține de umanitate, de morală, de normalitate în contextul unei lumi civilizate, cât de cât. Teoria conspirațiilor e seducătoare și ne rezolvă frustări și angoase, înlocuindu-le cu altele. Cum vi se pare să stăm cu mâna în sân și peste două luni să fie rasă 5% din po******ție, fără să îi fi sunat ceasul? La ce țărănie e în România, la ce sistem medical avem, ne ia dracu, Italia e nimic. În opinia mea, autorul articolului e un sinistru mani******tor, cu străvezii infuențe politice. Anglia o să aibă o hiper-reacție la coronavirus, că are morcovul în cur, mai rău decât noi, la ce densitate de po******ție are și la ce climă propice pentru răspândire le-a dat pronia cerească... Uitați cum se pune problema și la ei https://www.digi24.ro/stiri/externe/londra-pregateste-masuri-ca-in-vreme-de-razboi-persoanele-in-varsta-vor-trebui-sa-stea-pa

# Un roman din prostime date 15 March 2020 20:13 -3

Se vede de la o posta ca este scrisa de un "diasporez" chiar foloseste cuvinte "italieneze" ......."Facem imprumuturi di granda" ???????????????? a crezut ca " prostimea" nu o sa-si dea seama ........sa stea dracului acolo intre "desteptime" daca prostimea nu-i convine........sau posibil ca autorul acestui articol sa fie suparat ca nu-i mai vin neamurile "macaronari" cu cadouri de sarbeutori..............acum cat e gluma cat nu e, ca in oruce tara civilizata cum vrem si noi sa ne credem trebuie sa respectam regulile impuse de autoritati fie ca ne convin fie ca nu, iar cei care se plang de lucrul asta sa plece dracului acolo unde au stat si pana acum.......

# Charlie date 15 March 2020 22:25 +1

Dezamagirea mea e fara margini citind acest articol care spune adevaruri despre isteria virusului importat din China bolsevica, dar o pune intr-un mod intratat de nedrept pe seama "poporului", ca sa nu spun altfel din respect pentru autor!!! Dl Savaliuc comite doua erori uriase, romanii nu au cerut stare de urgenta, poate in anchetele de opinie a TUTUROR INSTITUTELOR DE SPECIALITATE ALE SECURITATII care dau si procente aberante PDNL si au ajutat STS sa fraudeze alegerile! Romanii au invadat magazinele alimentare printr-o isterie indusa de Seku, nu ca "prostime" care se teme de vietile ei nevolnice.Insa adevarata tema e alta, samavolnicia desemnarii anticonstitutionale cu concursul conservelor Seku care au confiscat PSD, samavolnicie comisa in numele virusului, samavolnicie pe care nu a comis-o poporul...

# Stefan Mihai date 16 March 2020 02:18 +5

Foarte bun articol. Mulțumim!

# Dobre Diana date 16 March 2020 04:13 +6

Doamne Dumnezeule, Iisuse Cristoase, miluieste-ne pe noi, romanii, si adu-ne mintea de pe urma! Scapa-ne, Doamne, de frica indusa de altii, si ajuta-ne sa ne trezim constiinta de neam! Amin!

# aaa date 16 March 2020 05:09 0

De citit si inteles: https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-die-f4d3d9cd99ca

# Balanescu date 16 March 2020 09:51 +5

Draga Razvan Savaliuc, un articol f bun. Dar, nu presa si jurnalistii cu transmisiunile la tv pe toate canalele au ISTERIZAT PO******TIA? Altceva, se mai transmite? Continuu , voi imprastiati mesaje de isterie! S-au ati adunat lumea sa stea in case ca drumurile sa fie GOALE ptr deplasarea usoara a SOLDATILOR AMERICANI DESPRE CARE NU SPUNETI NIMIC??? NU NUMAI PRESEDINTELE, SI GUVERNANTII DAR SI VOI, PRESA, TVurile, NE MINTITI, NE MANI******TI, NE INVRAJBITI LA URA, TOTI FACETI RAU ROMANILOR SI RIMANIEI!

# marian stan date 16 March 2020 10:13 +5

O analiza pertinenta si la obiect, felicitari.

# Florin Chitu date 16 March 2020 11:23 +5

Excepțional articol, felicitări!

# Arania date 16 March 2020 11:54 +1

Acesta va fi prețul plătit pentru dejucatele anticipate ale GuWernerului, bocancul pe gât.

# Spinoza date 16 March 2020 12:24 +6

Parțial adevărat. Italia si-a bătut joc de virus, așa cum au de gand englezii pe care-i ridicati in slavi. Acum au ograda plina de morți. Mai așteptați o lună, două apoi trageți linie și vedeți rezultatele. Amestecul de globalizare cu isteria actuală dă apă la moară unor jurnaliști ocazionali. Lasă ca vine salvatorul patriei din pușcărie și salvează România. Oricum un virus in plus la un sistem deja bolnav este ca un roșu în gât la un pacient tratat de cancer... Va văitați ca sunt proști mulți in România? Proști sunt peste tot in lume, doar ca la noi prostimea este majoritară. Asta o demonstreaza alegerile. Învățământul post decembrist se dovedește un esec total. Lipsa de educație, de civilizație, de buna carmuire, de legi sanatoase ne-au adus aici. Culegem cam ce am semănat.

# Lucian date 16 March 2020 14:11 +5

@Radu "Ca atunci cand vor fi milioane de infectati le va muri oricum economia..." Ma, tu ai toate tiglele pe casa cand emiti asemenea enormitati? Cum poti sa sustii asa ceva, ca Italia va avea milioane de infectati? Te-a spalat in asa hal pe creier Streinu-Cercel, cel care spunea in 2006 ca aviara va omori 2 milioane de romani? "Intr-un prim val al pandemiei, adica in primele 4 – 5 luni, se pot imbolnavi pana la 4 milioane de romani, iar 2 milioane dintre acestia vor muri. Oamenii trebuie sa stie ca ne asteptam la un virus foarte agresiv", a declarat, ieri, in cadrul unui seminar, prof. dr. Adrian Streinu-Cercel, directorul Institutului de Boli Infectioase "Matei Bals". Tu nu-ti dai seama, ma, ca vor muri oameni arestati in casele lor exact din cauza masurilor scelerate luate de guvernantii pe care-i pupi tu in c.., nu din cauza coronavirusului? Oameni cu boli adevarate, care au nevoie de medicamente, alimente etc.

# Lucian date 16 March 2020 14:13 +2

@Un roman din prostime: Savaliuc "diasporez"??? De unde ai scos asta, handicapatule? Iti recomand sa-ti pastrezi numele asta, e cel mai potrivit pentru tine! "trebuie sa respectam regulile impuse de autoritati" Daca autoritatile iti spun sa te arunci in cap de pe bloc, o faci, ma? Parca si sub Ceausescu "trebuia sa respectam regulile impuse de autoritati", nu??? Trebuie sa fii prost ca noaptea si sa ai suflet de sluga ca sa sustii ca regulile impuse de autoritati trebuie respectate neconditionat!

# Morareu Ionut date 16 March 2020 14:22 +6

Avem de-a face cu cea mai mare escrocherie din istoria umanitatii. 11 septembrie 2001 a fost pistol cu apa fata de ce actualul scenariu. Nu mai e teoria conspiratiei ci practica conspiratiei. Se intampla acum si faci parte din scenariu. Tu alegi daca vrei sa fii in barca cu idioti sau in cea a oamenilor care vad adevarul. Mi-e groaza de ce va urma. Pentru ca va urma.....

# Voinescu Noel date 16 March 2020 14:39 +4

Pacat ca nu stii ca virusul secreta o substanta in plamani cu care ramai pe viata. Astfel ramai cu sechele la plamani. Nu e vorba de fatalitate ci de ce face virusul. E mai bine sa ne asiguram de acum cu starea de urgent si sa nu patim ca Italia sau alte tari.

# Lucian date 16 March 2020 15:06 +1

@Voinescu Noel: "Pacat ca nu stii ca virusul secreta o substanta in plamani cu care ramai pe viata" Normal ca nu stie ce secreta virusul, pentru ca nu exista asa ceva. Unde ai mai pomenit tu virus care "sa secrete substante"? Virusul nu are un metabolism propriu, e doau un miez de ADN/ARN (un fel de "soft" de replicare) intr-o carcasa proteica. Si-a batut cineva joc de tine cu "informatia" asta, sau n-ai inteles ce ai citit. Iti pui intrebarile astea inteligente (ce face virusul?) si la cazurile letale de gripa si pneumonie, mult, mult mai numeroase decat la coronavirus?

# Lucian date 16 March 2020 15:11 +2

@Un roman din prostime: Daca tot vrei tu sa fie "ca in oruce tara civilizata cum vrem si noi sa ne credem", ia, ma, de aici, dintr-o tara civilizata: Thomas Jefferson: "... whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government... ... it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and to provide new Guards for their future security." Iti mai trebuie multe dovezi ca Guvernul Werner-Sica-Vela e "destructive"?

# Lucian date 16 March 2020 15:14 +7

Excelent articol! Felicitari, Razvan Savaliuc, nu doar pentru continut, dar mai ales pentru curajul de a te opune curentului majoritar, reprezentat de o gloata complet imbecilizata, mani******ta de niste psihopati!

# Edelweiss - Ivory Tower Herald date 16 March 2020 15:28 +4

@Voinescu: Shobolane, ai apărut și pe aici din catacomba ta întunecată să-și flatulezi dejecțiile panicarde? Streinu cercel: „ Acesta a precizat că plămânii pot rămâne cu "o serie de sechele”, pentru că vindecarea se face cu cicatrici, iar rezistenţa pacientului la efort este posibil să "se reducă dramatic”, iar unii pacienţi pot rămâne dependenţi de aparate de oxigenare, calitatea vieţii în cazul lor fiind "mult redusă”. El a menţionat că aproximativ 5-10 LA SUTĂ DIN CEI CU FORME SEVERE rămân cu sechele în urma COVID-19. "Foarte multe persoane, respectiv MAJORITATEA SE VINDECĂ cu restitutio ad integrum, asta înseamnă cu REFACEREA ÎN TOTALITATE A STRUCTURII”, a precizat medicul. :roll: Shobo, marsch napoi în borta ta întunecată și umedă! Lasă Lumina Zilei pentru Cutezători și Neînfricați, Shobolane!

# Baran Gheorghe date 16 March 2020 16:28 +4

Si uite asa s-a dat liber la "tunuri", s-au deschis baierele pungii, s-au rotit robinetii cu garla de bani care curg in toate felurile. Pe de-o parte de la stat in pungile alesilor lui Werner iar pe de alta parte de la FMI si alte entitati nascute prin america spre statul roman cu dobanda grasa ca vom plati de ne sar capacele secole de-aci in colo. Se roaga fondul de noi sa mai luam o transa, iar noi i-am tinut piept cu standby . Acu de ce nu le-a placut Dragniiiaaa??? De-aia. Acu au pus-o de -o viroza , au bagat dihonia in noii si gata spirala de aur a datoriilor in toate directiile. Nea Mugurescu Ispravescu tine la moneda Leu si ne sperie ca nu suntem pregatiti de OIRO . Ba nea fleanca , iti pierzi caimacul , de-aia nu de nepregatirea romanului. Pai , bai nea fleanca , cum suntem nepregatiti de OIRO daca noi platim de 20 de ani utilitati cu pret indirect in OIRO?? Hai sictir !!!

# Lucian date 16 March 2020 17:04 +2

Catre toti cei nascuti panicati: Toate datele arata ca aceasta "pandemie" are o gravitate redusa. Deocamdata, in cca. 3 luni, nu au murit nici macar 7000 de oameni in intreaga lume. Intelegeti asta, idiotilor? Numai 7000! Ce veti spune acum? Ca trebuie sa mai asteptam, ca apar ei mortii mai tarziu, nu? Or mai aparea ei, ca epidemia nu e terminata, dar cati va imaginati ca vor mai muri? Hai, sa zicem, 20-30 de mii pana la final, cu mare ingaduinta. Voi stiti, cretinilor, cati mor de gripa + pneumonie INTR-O SINGURA SAPTAMANA, in SUA? In jur de 3500. SAPTAMANAL!!!, repet, ca sa inteleaga si creierele voastre terciuite. De mortii astia ati aflat? Va ingrijoreaza? De ce nu cereti o stare de "urgenta" in fiecare sezon si pentru gripa si pneumonie? Aveti aici informatiile, handicapatilor, desi ma indoiesc ca puteti intelege ceva din ele: https://gis.cdc.gov/grasp/fluview/mortality.html

# Radu Humor date 16 March 2020 18:26 +1

Cineva compara CoronaviRUSul cu o lebădă neagră, ceva ce apare foarte rar. Se pare că în curând se va duce vopseaua de pe penele scestui cioroi vopsit şi vom descoperi astfel cine stă, sau stau în spatele acestei noi făcături globaliste , dar până atunci iudele vor duce la îndeplinire planul păpişarilor ( în capul nostru !)cu toate efectele dezastruoase pentru cei prinşi în ghearele pandemiei !

# Lucian date 16 March 2020 18:55 +1

Statistica oficiala, nu "teoria conspiratiei" (sursa: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6245375/). Anual, in SUA mor 98.000 de oameni din cauza infectiilor dobandite ca urmare a spitalizarii (cu zile, cum s-ar spune pe la noi). In cazul Romaniei, nu mai e cazul sa discutam despre asta, s-a tot vorbit, dar iata ca HCAI (Health care-associated infections) reprezinta o grava problema si in tarile occidentale. Intrebare pentru panicatii din nastere: nu declaram starea de "urgenta" si pentru a lupta contra acestor infectii letale? Parca sunt ceva mai multe decat cele provocate de COVID-19, nu?

# Dacul liber date 16 March 2020 18:59 0

ATENTIE !!! Dupa minutul 6:14 si in incheiere priviti si data la care a fost. Mesaj cu impact emotional https://www.youtube.com/watch?v=5AYM3nfjfPw&feature=share&app=desktop

# DUMITRU NICHIFOR date 16 March 2020 20:50 +2

Că e o gripă "ca oricare", da. Doar că produce simptome întârziate, mai groaznice și decese garantate la mai toți bolnavii cronici. Exemplul Italiei ar trebui să-i dea de gândit deșteptului. Prostimea nu-și permite luxul de a pierde "natural" apropiații. Altfel nu ar mai fi fost nevoie de medicină. Ar fi fost totul o junglă...

# Alex date 17 March 2020 06:59 +2

Evident ca acest virus face jocurile unora și le face alarmant de bine. DAR ce te faci când din cauza panicii riști sa nu mai găsești nimic de mâncare? Eu iau zilnic cât îmi trebuie, nu-mi fac stocuri dar cum ai zis și tu, dacă nebunii efectiv rad tot eu ce-mi mai cumpăr? Ma laud ca sunt sănătos pe burta goala? Evident ca nu dispare omenirea din cauza acestui virus, nu e apocalipsa dar cum sa înțeleagă asta unii care încă se cacă în fundul curții? Și din cauza unora ca ei suferă și ceilalți, pentru ca vrei nu vrei trăiești într-o societate. Ca fapt divers, singurele produse care încă sunt pe rafturi fără probleme sunt cele de igiena :) Săpun găsești cât vrei deși e cel mai eficient în combaterea acestui virus, dacă îl folosești regulat. Dacă ar face lumea stocuri de săpun și s ar spala pe mâini după ce ar atinge orice suprafață, nu ar mai fi isteria asta. În schimb la noi a ajuns drojdia obiect de contrabanda.. :))

# un roman date 17 March 2020 08:35 +2

Denumirea de "cretinovirus" este perfecta! Bravo pentru articol!

# escu date 17 March 2020 08:40 +4

Bravos, punct ochit, punct lovit. Deoarece postez după ce a fost emis decretul pot întreba cum va mai crește natalitatea în România dacă este interzis actul sexual?

# Moromete date 17 March 2020 10:02 +1

Nici Savaliuc nu este detinatorul adevarului absolut si nici nimeni ; deci are dreptate partial . Dupa mine , aceasta stare de urgenta , are multe puncte bune dar si foarte multe rele . Bine ar fi ca sa fie f.atent analizata si sa nu fie votata la bascalie , precum guv. lui Sica mandolina .P.S. La pcte. bune as mentiona doar restrictionarea intrarii in tara , nu ca la carciuma , echiparea spitalelor , la vedere, etc..Avem cu totii dubii , stiindu-i pe liberali de ce sunt in stare , asta-i necazul .

# neacsu elena date 17 March 2020 13:28 +4

„Mi-e teamă de ziua în care tehnologia va fi mai importantă ca relațiile interumane. În lume va exista o generație de idioți.” — Albert Einstein

# Edelweiss - Ivory Tower Theorist date 17 March 2020 14:28 +2

@ escu: Dar nu spune nicăieri că este interzis „țichi-țichi” :roll: Singura interpretare hazlie a decretului stării de urgență, în accepțiunea vreunui prostovan de prin prokuratură sau miliție, ar fi cea referitoare la durată: SĂ NU DUREZE MAI MULT DE 15 MINUTE, :lol: :lol: :lol: c-atunci se transformă dintr-un ”contact sexual” într-un ”contact apropiat” cu un subiect care, ulterior, se poate dovedi pozitiv la virusul încornorat. CA să fii mai lămurit, poți să ceri detalii interpretative la președinta secției penale a Judecăcătoriei Suceava. :lol: :lol: :lol:

# Fratia Ceaunelor date 17 March 2020 15:06 0

Instituirea starii de urgenta aduce in prim plan Fratia Ceaunelor,asa incat,in localitatile tarii se va pregati mancare pentru nevoile oamenilor?

# " Romania e condusa de nebuni papusati din afara! " date 17 March 2020 15:12 +13

Corect , de aia fu impuscat si Ceausescu , ca se opuse ... Bravo , patriot adevarat ! Excelent ! Sa incetam sa mai sclavagim pe meleaguri straiine , sa ne scapam dracului de asa-zisele servicii , care-s de fapt doar paraziti pa buget , al nostru, si care ling bocancii occidentali , fie ei si strategici . :o PS. Eu as vinde bilete la armata rusa pentur bazele / bordelurile de la Deveselu si Kogalniceanu , sa mai iesim din datorii. :-*

# Coco date 18 March 2020 11:47 +10

Desi in general rezonez cu dvs ca jurnalist, in cazul de fata I agree to disagree. Mi se pare cinic ceea ce se intampla in Anglia si in Suedia, stimate domn, la fel cum tot cinic mi se pare si faptul ca dvs imbratisati acele solutii pe principiul "toti suntem datori cu o moarte" (toti, mai putin cel care da acest exemplu, pentru ca, sa fim cinstiti, cine face afirmatia asta, intotdeauna este ipocrit fiindca se gandeste ca lui nu i se poate intampla). Inca o chestiune, se vede ca nu aveti peste 60 de ani atunci cand sustineti nonsalant ca doar persoanelor din acea categorie de varsta li se pot intampla...lucruri. Mentionez ca nici eu nu am, sunt chiar mult mai tanar decat ei si decat dvs, insa totusi nu mi se pare corect sa zic in ceea ce priveste vietile altora "asta e". Nu sunt nici votant Iohannis, dimpotriva , sunt convins ca este cel mai slab presedinte din istoria noastra, insa consider ca starea de urgenta trebuia declarata, si ceea ce ii reprosez este ca a facut-o prea tarziu!

# Nicoleta date 20 March 2020 10:27 +5

Exceptional punct de vedere, dl. Savaliuc si in ton cu ceea ce simt foarte multi dintre noi. Urasc prostia si imbecilitatea si ii dispretuiesc pe toti cei care incearca sa ma convinga ca ceea ce gandesc/declara ei trebuie luat de bun. In tara `leguminoaselor`, lasati-ma sa iau cele mai bune hotarari pentru mine si familia mea. Nu sunt inconstienta, am o mama cu o boala cronica si este persoana cea mai importanta in acest moment, insa de la realitatea mea si pana la a voastra e cale lunga si sunt convinsa ca cele doua realitati nu se vor intersecta niciodata. P.S. Si ca amuzament, in urma cu doua zile am solicitat unei farmaciste o singura folie de supozitoare cu glicerina :lol, iar ea m-a intrebat, inocenta, doar atat? I-am spus daa, doar atat. S-a uitat la mine din spatele mastii, cu ochii foarte mari, ca si cum ar fi spus, iat-o si pe nebuna asta, a iesit din casa doar pentru 6 supozitoare. Ei bine, da! Aveti grija de voi, atat la trup, cat si la spirit!

# Un Ne-OAIE date 21 March 2020 22:29 +1

Nu aveti cu cine, e useless din pacate. OILOR le place să-și urmeze ciobanii si sa creada ORICE fara discernământ. ATAT.

# Cristian Dinulescu date 11 April 2020 10:56 +2

Stiu inca avem oameni care cred (inclusiv al meu frate care e medic) ca totul e o prostie. Ca e o banala gripa. Poate chiar e o conjuratie mondiala. Problema e ca poti ajunge in situatii de genul descrise de acest medic militar. Si tu persoana in varsta si tu persoana tanara care crezi ca virusul asta nu te pune jos, E problema de imunitate, organism de fapt, de boli asociate si de noroc. Mult noroc. In mod cert pentru 80% din noi va fi o simpla raceala. Pentru restul de 20% va fi o gripa serioasa. Iar pentru jumatate din cei cu gripa serioasa va trebui oxigen intubare si ventilatie. Iar daca astia 10% din total ajung toti in aceeasi perioada la spital...Vor muri. Pur si simplu nu sunt suficiente paturi in ATI ca sa fie tinuti in viata pana organismul va reusi sa invinga. Vor muri. Cei norocosi de un infarct sau o problema cerebrala cei ghinionisti se vor sufoca. Nu spun lucruri sinistre. Spun adevarul. Din nefericire.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva