psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

ALEGERI BAROUL BUCURESTI – Candidat la demnitatea de consilier, avocat Lucian Papacostea: „M-am saturat de vrajeala!... Le atentionez pe cele doua 'victime' Ilie Iordachescu si Mihnea Stoica sa nu joace la cacealma viitorul acestui Barou!"

Scris de: Adina A.STANCU - R.SAVALIUC | pdf | print

13 May 2011 14:12
Vizualizari: 12468

Exista in lumea avocaturii, printre gomosi, rigizi si snobi si tineri avocati care ies din tipare. Unul dintre acestia este Lucian Marius Papacostea (foto) din Baroul Bucuresti, pe care colegii il indragesc pentru ca este un tip dintr-o bucata si provine dintr-o familie de machedoni, in care principiul de baza il reprezinta cuvantul dat si unitatea in comunitate. Tocmai pentru ca are o personalitate aparte, interviul pe care Papacostea ni l-a oferit este unul pe potriva. Lucian Marius Papacostea candideaza la alegerile din 21 mai 2011 pentru demnitatea de consilier din Consiliul Baroului Bucuresti si spera ca va castiga votul colegilor si ca va avea parte de o echipa la fel de hotarata sa schimbe din temelii mentalitatile conservatoare care au facut din Baroul Bucuresti o institutie „prafuita”, asa cum o defineste chiar intervievatul. Lucian Papacostea are o vechime in avocatura de 12 ani, fiind unul dintre fostii stagiari ai renumitei avocate Paula Iacob. I-a placut sa se specializeze in domeniul dreptului penal, pentru ca este un umanist convins si pentru el, de baza in orice proces, primeaza Drepturile Omului. Papacostea este casatorit si are un fiu, Ianis Hristu, iar pentru el familia constituie singura avere care conteaza.


Ce v-a determinat sa iesiti din expectativa si sa candidati pentru demnitatea de consilier intr-o lumea a Baroului Bucuresti in care multi considera ca jocurile sunt dinainte facute?

Am gandit ca, la felul in care ma cunosc, este putin probabil sa nu schimb in bine fata Baroului Bucuresti, pentru ca atunci cand imi pun ceva in cap nu ma las pana nu-mi ating obiectivul. Nu este un razboi personal, ci mai degraba o sansa prin care pot arata ca lucrurile se pot misca. Generatia tanara din avocatura, din care fac parte, a acumulat indeajuns de multe nemultumiri care m-au determinat sa-mi depun candidatura, convins ca asa nu se mai poate.

Ce nu se mai poate, domnule avocat?

Am s-o spun pe sleau: penalitatile aplicate de barou pentru neplata la termen a taxelor trebuie eliminate. Aici avocatul e ars la buzunar, fara nicio justificare reala. Aceasta „sfanta zeciuala” trebuie sa dispara! Baroul Bucuresti nu este Vaticanul, sa se considere stat in stat, care sa ignore pana si termenele de prescriptie, care exista in legile nationale pe diverse paliere. Imaginati-va ce porcarie, am colegi, buni profesionisti, care au dorit sa candideze, dar candidaturile le-au fost respinse pe motiv ca avea penalitati restante inca din anul 2000. De cand dreptul de a fi ales e conditionat de un debit? Un alt motiv: vreau infiintarea unei case de ajutor reciproc a avocatilor, pentru ca sunt multi tineri care trebuie ajutati. Sunt probleme de sanatate care nu trebuie sa mai fie ignorate si care si-ar gasi astfel o rezolvare. Imi amintesc de cazul dramatic al unei colege de 26 de ani care s-a imbolnavit de cancer si care avea nevoie de bani pentru tratament in strainatate. N-au facut nimic, n-au miscat un deget cei din barou. Vi se pare uman? Tocmai de aceea, am in vedere si crearea unei case de asigurari de sanatate private, in cadrul Baroului Bucuresti, indiferent daca Uniunea va fi sau nu de acord! Pentru asta va trebui realizata o licitatie, chiar si internationala, pentru ca avocatii sa beneficieze de cele mai bune surse de tratament, intrucat in ultima vreme sa nu credeti ca numai magistratii sunt sufocati de ritmul dosarelor si numarul lor, ci si noi avocatii traim intr-un stres major care ne afecteaza sanatatea si multora ne scurteaza chiar viata! O alta problemea majora care trebuie remediata din temelii este cea a avocatilor din oficiu, care sunt platiti mizerabil si cand se poate. Uneori pana la „Sfantul Asteapta”. Propunerea mea este ca avocatii din oficiu sa fie salarizati in cadrul profesiei, cu contract incheiat cu Baroul Bucuresti si Ministerul Justitiei, si sa primeasca de exemplu, avocatii stagiari un minim de 500 euro pe luna, iar definitivii cel putin 1000 de euro pe luna, fapt ce va atragea responsabilizarea lor pe dosare, nu se va mai merge pe principiul „lasam la aprecierea instantei”, iar in plus ei nu vor mai ingrosa randurilor penalizatilor de catre barou. De unde s-a plateasca un avocat de oficii asigurarea de raspundere profesionala sau cardul de avocat in conditiile in care nu are o siguranta a veniturilor? Tocmai din aceasta cauza, pentru ca nu au un venit asigurat, acestia nu pot accesa nici macar un credit in caz de nevoie. M-am gandit si sa nu credeti ca nu este important si la situatia personalului auxiliar din barou. Acestuia ii trebuie administrat un tratament simplu: pastila de respect. Nu este normal pentru colegii nostri sa ajunga sa fie umiliti, precum cenusaresele, la casierie, sa li se spuna ca nu au rest, sa fie tinuti la usi, uitandu-se ca baroul exista pentru ca existam noi. Cum e posibil sa se ajunga in situatia ca un portar de la barou sa imparta oficiile, iar avocatii din oficiu sa se ploconeasca pentru un oficiu?

Tot ce ne-ati spus pana acum sunt probleme ce puteau sa fie rezolvate de mult, cu atatia consilieri cati exista in Baroul Bucuresti si cu un ministru care provine din randurile voastre. De ce credeti ca in ultimii ani s-a pus accent pe birurile aplicate membrilor baroului si nimeni nu s-a preocupat de nevoile reale ale avocatilor?

Pentru ca nu a existat un interes pentru un audit. Si chiar daca s-a facut un demers vreodata, acesta a fost din start obstructionat. Multi isi doresc functii, unii isi doresc sa fie cunoscuti in breasla, altii isi doresc sa introduca crima organizata in Baroul Bucuresti pe principiul de haita. Nu va imaginati cate interese exista, ca si in politica, mai putin cel de a face ceva bun pentru ceilalti. E de-a dreptul stupid ca noi, avocatii, sa rezolvam in fiecare zi problemele altora, mai putin pe ale noastre, care sunt in esenta foarte simple. Cred ca a venit momentul ca noi cei din tanara generatie sa zgaltaim un pic scaunele de la barou, pentru ca pe ele sa aseze persoane care vor cu adevarat sa schimbe ceva. M-am saturat de vrajeala! M-am saturat de programe electorale, cunoscandu-i bine pe colegii mei in sensul ca ceea ce aduc ca mesaj electoral e mai degraba o gargara. Cred in ceea ce a spus colegul meu Remus Borza, in sensul ca decanul trebuie sa fie manager, iar Consiliul Baroului trebuie sa fie un consiliu de administratie.

Intrucat candidati la demnitatea de consilier pe cine vedeti dintre cei inscrisi in competitie ca fiind cel mai potrivit pentru viitoarea demnitate de decan?

Aici e simplu! Singurul barbat dintre cei care candideaza este o femeie si daca nu ma credeti puteti sa-i puneti pe 21 mai, la Sala Palatului, sa-si dea chilotii jos! Nu veti avea surprize, este cum am zis! Cred ca Flavia Teodosiu, fara sa o perii, pentru ca nu am de ce, are trei calitati: e si al naibii de frumoasa, e mai frumoasa decat „frumosii” candidati la decanat, e si al naibii de desteapta si are pedigree - sa nu-l uitam pe tatal Flaviei, pe regretatul decan al Baroului Bucuresti Flavius Teodosiu. Iar aschia nu sare departe de trunchi.

Va trageti dintr-o familie de machedoni, oameni cu tarie de caracter si foarte ambitiosi. De ce ati ales domeniul penalului, mai degraba de cel al comercialului, tinand cont de traditia machedonilor de a fi buni negustori?

Bunicul a fost legionar. Radacinile noastre sunt din Grecia si Albania. Bunicii din partea tatalui veneau din Albania, iar bunicii din partea mamei din Grecia. Bunicul a fost arestat din 1949 si pana in 1963 pentru uneltire impotriva oranduirii socialiste. A fost ultimul lot eliberat de la Chiajna. Bunicul a fost un idealist o viata intreaga, a iubit oamenii si a fost unul dintre cele mai frumoase caractere intalnite in viata mea. De la el am invatat ca oamenii nu trebuie tratati mai rau decat cainii si tocmai pentru ca o viata intreaga a luptat pentru ideea de Dumnezeu si tara, nedreptatea istoriei a devenit o obsesie pentru mine. Obsesia s-a tranformat mai tarziu in pasiunea de a apara oamenii, pe toti, indiferent de acuzatiile care li se aduc, pentru ca oricine are dreptul la aparare, are dreptul la a-si spune propriile pareri, neingradit, fara politica lasatului capului in jos, fara torturi si alte restrictii. In viata, cel mai important este caracterul. Unii se nasc cu el, iar altii si-l pierd din momentul in care acced in functii uitand de unde au plecat.

In „traditia” alegerilor din ultimii 20 de ani, de fiecare data s-a votat in haite. Anumite case mari de avocatura au sustinut anumiti candidati si ca un facut, au fost realesi mereu aceeasi. Ce sfat dati la alegerile din 21 mai generatiei tinere de avocati din care faceti parte?

Generatia tanara de avocati reprezinta 80% din membrii Baroului Bucuresti. Am incredere in nonconformismul lor si sunt convins ca vor pune in balanta sinceritatea fiecaruia dintre candidati, putinta pe care o au in a face ce promit si vointa de a duce la capat ceea ce are nevoie lumea avocaturii sa se schimbe in prezent. In final, pentru ca eu imi doresc sa fac parte din Consiliul Baroului Bucuresti si sunt direct interesat ca managerul, decanul, sa fie o mana forte, fara apucaturi slugarnice, lansez o intrebare la care as vrea ca lumea sa reflecteze: Daca Ilie Iordachescu si Mihnea Stoica s-au plans ca n-au avut consiliu si d-aia n-au putut face nimic, de ce nu si-au dat demisia, de ce nu au iesit public sa arate impotenta actualului consiliu, de ce fac pe victimele, gen Traian Basescu, de parca altii ar fi condus baroul in locul lor? Repet, m-am saturat de vrajeala! Voi nu? Le atrag atentia acestor doua „victime”, ultimul fiind cel care anunta ca vrea sa reformeze baroul, sa nu joace la cacealma viitorul acestui barou. Am crezut in Ilie si Mihnea pentru ca erau de-ai nostri, avocati de bara. Daca Mihnea crede ca mai poate cumpara voturile avocatilor din oficiu pe disperarea acestora ca n-au bani cu ce sa-si creasca copiii si n-au o paine de pus pe masa, venind cu doua sticle de whiski si mici, ca PD-L-istii cand fac tango-uri electorale, se inseala amarnic! Daca e nevoie sa ne aducem bodyguarzi la alegeri sa-mi spuna dinainte, ca fac si efortul asta! Nu l-am inteles pe prietenul meu Daniel Fenechiu, care candideaza in grupul reformatorilor, de ce candideaza alaturi de Mihnea, de vreme ce le pot spune ca o infractiune savarsita de mai mult de doua persoane avand in vedere Legea 39 inseamna „crima organizata”! Si le mai spun tuturor acestora sa nu aduca „crima organizata” in Baroul Bucuresti!

Comentarii

# ilie date 13 May 2011 15:53 +2

:lol: he,he : oi fi tu puisor de legi.... dar cota trebe platita

# baroul bucuresti date 30 June 2011 17:45 -1

EXPLOZIE IN RAZBOIUL BAROURILOR - Pompiliu Bota il someaza pe Gheorghe Florea sa prezinte actele de infiintare ale Uniunii sale, in baza unei sentinte penale definitive a Judecatoriei Sectorului 1 care a desfiintat plangerea UNBR - Florea Luni, 27 iunie 2011 18:07 | Scris de Razvan SAVALIUC | | | Avocati - Barouri Avocatul Pompiliu Bota (foto) care a infiintat incepand cu anul 2004 barouri paralele in intreaga tara, a castigat definitiv procesul penal pe care l-a avut cu Uniunea Nationala a Barourilor din Romania, condusa de avocatul Gheorghe Florea. Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti a stabilit, prin sentinta penala definitiva, ca solutia de NUP a procurorilor data in cazul plangerii formulate de UNBR – Gheorghe Florea, impotriva UNBR – Pompiliu Bota este legala si ca nu poate fi vorba sub nicio forma de savarsirea infractiunilor de uzurpare de calitati oficiale ori de practicarea fara drept a profesiei de avocat sau inselaciune. Judecatoria Sectorului 1 a confirmat sustinerile procurorilor potrivit carora Legea 51/1995 privind exercitarea profesiei de avocat “nu contine prevederi referitoare la desfiintarea vechilor structuri si infiintarea de noi structuri ale avocatilor, inclusiv problema patrimoniului, ci reglementeaza modul de organizare si exercitare a profesiei”. In schimb, in cazul structurilor lui Bota, instanta a retinut ca acestea “nu au caracter obscur, clandestin”, iar membrii lor nu se fac vinovati de savarsirea infractiunilor reclamate de UNBR – Gheorghe Florea. Pompiliu Bota: “Sentinta demonteaza toate acuzatiile mafiei din avocatura!” Avocatul Pompiliu Bota, in calitate de presedinte al UNBR, cu sediul in Bucuresti, str. Academiei nr. 4-6, a dat publicitatii un comunicat de presa in care arata ca la cererea sa, Parchetul Judecatoriei Sectorului 1 (care a dat NUP la plangerea UNBR – Gheorghe Florea contra sa) a solicitat acestuia din urma sa prezinte documentele de infiintare ale Uniunii pe care o reprezinta si ca “acesta nu a putut prezenta documentele respective”. Pompiliu Bota a mai aratat ca “Legea 3/1948 a desfiintat vechile barouri si UNBR”, iar “actele normative ulterioare Legii 3/1948 trebuiau sa prevada in mod expres infiintarea barourilor si a uniunii barourilor; in mod logic singura concluzie care se impune este ca prin aceste acte normative nu s-a infiintat nicio noua structura a avocatilor; nici Legea 51/1995 nu contine prevederi referitoare la infiintarea de noi structuri ale avocatilor. Baroul Bucuresti si UNBR Bota sunt infiintate legal din anul 2004, nu au fost desfiintate, s-au organizat si functioneaza in baza Legii 51/1995.” Istoria disputei penale UNBR – Gheorghe Florea versus UNBR – Pompiliu Bota La 15 aprilie 2009, UNBR – Gheorghe Florea cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, a formulat plangere penala impotriva lui Pompilu Bota, in calitate de presedinte al UNBR, cu sediul in Bucuresti, str. Academiei nr. 4-6 pentru savarsirea infractiunilor de uzurpare de calitati oficiale (art. 240 CP), exercitarea fara drept a unei profesii (art. 281 CP) si inselaciune (art. 215 CP). In fapt, UNBR – Gheorghe Florea a acuzat faptul ca UNBR – Bota foloseste fara drept aceasta denumire si totodata organizeaza examene de primire in profesia de avocat, astfel invitand pe cei interesati sa se prezinte la sediul institutiei impreuna cu actele doveditoare si sa plateasca suma de 1500 lei pentru a fi inscrisi la examen. Cercetarile procurorilor au stabilit ca regimul comunist a desfiintat barourile de avocati prin Legea nr. 3/1948, inclusiv Uniunea Barourilor Avocatilor din Romania, infiintand in locul acestora Colegii de Avocati si Uniunea Colegiilor de Avocati din Romania, care au preluat si patrimoniul fostelor barouri. UNBR “nu a putut prezenta documentele respective” Suprinde faptul ca instanta de judecata retine in pagina 3 a sentintei penala: “Totodata s-a solicitat prin adresa nr. 2425712/03.06.2009 petentei UNBR din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, sa inainteze in fotocopie documentele de infiintare ale institutiei insa aceasta nu a putut prezenta documentele respective” Motivatia magistratilor Cu ocazia cercetarilor s-a retinut: “Legea 3/1948 pentru desfiintarea barourilor si infiintarea colegiilor de avocati din Romania a fost modificata prin Decretul nr. 281/1954 pentru organizarea si exercitarea avocaturii in Republica Po******ra Romania care se refera la modul de organizare al colegiilor deja existente, cerut de situatia politico-administrativa din momentul respectiv. Printre actele normative adoptate dupa 1989 se numara si Decretul Lege nr. 920/1990 privind unele masuri pentru organizarea si exercitarea avocaturii in Romania. Chiar din formularea titlului acestui act normativ rezulta ca legiuitorul a adoptat la situatia politica de la inceputul anului 1990 reglementarea prezentata mai sus, prin inlocuirea unor termeni, de pilda colegiu de avocati cu barou si abrogarea unor articole. Avand in vedere situatia de simetrie politica fata de momentul 1948 se impunea ca acest act sa prevada in mod expres desfiintarea Colegiilor de Avocati si infiintarea Barourilor si a Uniunii Barourilor, asa cum de altfel a procedat regimul comunist cu structurile avocatilor dinainte de 1948. In absenta unei astfel de reglementari care trebuia sa se refere si la patrimoniul colegiilor, in mod logic, singura concluzie care se impune este ca prin acest act normativ nu s-a infiintat nici o noua structura a avocatilor din Romania. Singura explicatie e ca in 1990 nu era prea clara directia in care urma sa se dezvolte societatea romaneasca si legiuitorul a preferat sa pastreze o punte de legatura cu trecutul comunist. La data de 08.06.1995 apare Legea 51, insa aceasta lege nu contine prevederi referitoare la desfiintarea vechilor structuri si infiintarea de noi structuri ale avocatilor, inclusiv problema patrimoniului, ci reglementeaza modul de organizare si exercitare al profesiei. Intre timp, sesizand lacunele acestei legi, se infiinteaza barouri judetene in conditiile legii, denumite Barouri Constitutionale, iar congresul acestora infiinteaza Uniunea Avocatilor din Romania – UAR a carei rezervare s-a facut la Ministerul Justitiei sub nr. 15677/23.01.2002 de catre Pompiliu Bota. Ulterior congresului acelorasi barouri se infiinteaza Uniunea Nationala a Barourilor din Romania – UNBR, marca inregistrata la OSIM tot de catre Pompiliu Bota sub nr. 103622/29.04.2004 la aceeasi data fiind inregistrate ca marci si Baroul Bucuresti (Decizia OSIM nr. 103621) si roba de avocat (Decizia OSIM nr. 105547).” Acestea sunt considerentele pentru care Parchetul Judecatoriei Sectorului 1 a dat NUP lui Pompiliu Bota. Solutia a fost atacata de Bota la instanta, pe temeiul in baza caruia s-a dat solutia de neincepere a urmaririi penale. Astfel, Judecatoria Sectorului 1 (Dosar 48004/299/2010) a respins plangerea lui Bota si a mentinut solutia procurorilor, ca legala si temeinica, cele constatate de procurori intrand in autoritatea lucrului judecat. Achiesand la rationamentele procurorilor, judecatorii au stabilit ca barourile lui Pompiliu Bota “nu au caracter obscur, clandestin”, ci dimpotriva. Fata de considerentele magistratilor din aceasta cauza intrata sub autoritatea lucrului judecat, avocatul Pompiliu Bota il someaza public pe avocatul Gheorghe Florea sa prezinte documentele de infiintare ale Uniunii pe care o reprezinta! * Cititi aici comunicatul lui Pompiliu Bota si sentinta penala definitiva a Judecatoriei Sectorului 1

# pompiliu bota date 13 May 2011 16:34 -2

,,cota trebe platita " (zeciuiala, legarea de glie!)

# victor date 13 May 2011 21:15 +2

Zeciuiala e asigurarea sociala platita de avocati pentru pensie ce urmeaza a fi incasata la sfarsitul carierei. Nu inteleg de ce nu intelegeti d-nule Bota un lucru atat de simplu! Ca sa fie si pe intelesul d-voastra, avocatii pe care-i pastoriti si care fac o "donatie" de 1.000 EURO cand intra in "baroul" d-voastra nu vor avea de unde incasa o pensie ... daca vor ajunge pana la pensie in baroul d-voastra infractional!

# mici si bere date 13 May 2011 21:30 -2

Barou infractional. Halal inteligenta ai, ba romanule hamesit! Sa-ti fie rusine! 1000 de euro inseamna 2000 de lei? Nu e a dracu' ranchiuna pe tine cat casa? Nu o sa muriti voi de necaz in curand? Unde crezi ca se vor duce clientii? Toti clientii. La noooooi. Visati in continuare. Somn usor.

# samanta date 13 May 2011 21:33 0

Chiar si el, Papacostea, critica "sfanta zeciuiala" dar tu probabil esti un latrau mai mare, care nu se cramponeaza de o amarata de pensie, DACA o sa mai fie de muls bani de undeva...Parca dormiti cu totii, zau asa.

# mihai date 15 May 2011 20:41 -1

mai Victoras, da tu esti prost rau... Ai auzit de pensii private? Ai citit  art 6 pct.6 din Legea 263/2010 -legea pensiilor in sistemul de stat? ? Esti un omulet superficial ca majoritatea celor intrati cu spaga in baroul lui TUTANKAMON. Vom vedea cine va lua pensie, noi sau fraierii? Si din cite stiu eu din zeciuiala care s-a strins se pare ca mare lucru nu a mai ramas.

# avocaB date 13 May 2011 17:09 +2

Ha, ha :lol: , domnule avocat, candidat la demnitatea de consilier, avocati au munca de diligenta, nu de rezultat, nu suntem mecanici auto, tamplari, zidari sau medici.In aceasta lupta cineva trebuie sa piarda, precum in jocul de sah, mai putin remiza. Interesanta propunere de proiect de lege, dar nu crezi ca este mai bine ca avocati sa isi vada de treba lor cu divorturile si infractori si pe consilieri juridica sa ii lasi sa isie xercite proesia cum trebuie, nu sa le iei painea de la gura. :-* .Apropo, cu ce salariu esti remunerat in functia de consilier....dar decanul cat castiga? :-*

# George date 13 May 2011 18:17 +2

sa vina mascatii ! ca altfel ne ard astia de nu ne vedem .... ;-) ;-)

# Angel date 13 May 2011 18:30 -1

tinerii avocati ar trebui sa sustina astfel de oameni, altfel nu vor avea niciodata dreptul sa ridice capul in fata doamnei casier de la barou, nu spun mai sus ! ne trebuie un soc , si av. Papacostea ne-ar putea ajuta

# stefan date 13 May 2011 18:53 -1

ce zici tu ca vrei , baietzica ? tu chiar nu te-ai uitat in oglinda ? hai , du-te la joaca si lasa adultii sa se ocupe de barou . si nu te mai intoarce !

# gargara date 13 May 2011 19:10 +1

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ai invatat " meserie" de la "maestra " paula iacob ? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: e clar , esti bun de consilier

# Gargară date 13 May 2011 19:30 0

Las-o moale, că măcăne... E doar gargară. Vrea și el funcție...

# AdrIan date 13 May 2011 19:58 +3

"vrajeala" "joaca la cacealma" "sa si da chilotii jos" "sa nu aduca „crima organizata” in Baroul Bucuresti!". Vrei sa fi consilier? maestre, tocmai m ai convins sa vin la vot. Orice candidat iti este oponent are votul meu.

# pompiliu bota date 13 May 2011 22:12 -1

Dragă victor, avocaţii noştri plătesc CAS la ce casă de asigurări vor. Casa voastră de pensii nu mai are bani! Mai interesează-te unde merg banii tăi.

# sucaru date 14 May 2011 00:38 +1

Mai bine taceai si nu spuneai nimanui ca ai invatat la picioarele "renumitei" maestre Paula Iacob. Ai mutra de tigan smenar cu matanii pe pereti.

# florin mezelic date 14 May 2011 12:08 -1

[quote name="sucaru"]Mai bine taceai si nu spuneai nimanui ca ai invatat la picioarele "renumitei" maestre Paula Iacob. Ai mutra de tigan smenar cu matanii pe pereti.[/quote] de acord , bine spus

# gigi date 15 May 2011 00:04 +1

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

# gigi date 15 May 2011 00:06 +1

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

# voltair date 14 May 2011 07:56 0

ai innvatat la picioarele "renumitei" maestre Paula Iacob, nasol inseamna ca nu stii nimic.renumitei i se faceau lucrarile (motivari, mentiuni, concluzii..)absolut tot de catre sotul ei care era judecator si intr-adevar era doxa de carte.dupa ce a decedat s-a spulberat si renumele renumitei.

# Alexandrescu date 14 May 2011 10:59 -1

Lucica,ma bucur ca vei candida.pentru cei care nu-l cunosc pe Lucian,Va spun ca e un machidon sadea,cu sange in instalatie,are proprietatea cuvintelor, ceea Ce se cede Si din interviu.cati dintre voi lacheilor ati fi spus ceea Ce a spus Lucian.cati dintre voi,saraciilor Va permiteti sa luati atitudine?omul a spus adevarul.eu il cunosc pe Lucian cred ca poate sa adjunct ceva.pentru Cel ce se culca sucaru Si se trezeste Voltaire :de Ce nu ii spui in fata lui Lucian Ce crezi?pentru Ce Va ascundeti in spatele unor pseudonime.pe Lucica il gasiti la hotel Royal aproape in fiecare zi ,la pranz.Lucica frate,eu pentru tine vin la alegeri.frate sincer ai dreptate cu astia,Daca colegiii nostrii nu si-au dat seama Cine conduce baroul problema lor.cati dintre voi nu ar fi dorit sa fie stagiarul Paulei Iacob? Lucica e in Tribunal inca din anul 1 de studentie Si e un f bun penalist.apropos Luciane cred ca trebuia sa-I fi lasat pe ilie Si pe Mihnea sa faca Ce vor impreuna cu haita.s-au obisnuit

# Alexandrescu date 14 May 2011 11:07 -1

Sa nu ma criticati pentru ortografie, scriu de pe telefon.asta pentru critici....

# Alexandrescu date 14 May 2011 11:13 -1

Lucica,ma bucur ca vei candida.pentru cei care nu-l cunosc pe Lucian,Va spun ca e un machidon sadea,cu sange in instalatie,are proprietatea cuvintelor, ceea Ce se cede Si din interviu.cati dintre voi lacheilor ati fi spus ceea Ce a spus Lucian.cati dintre voi,saraciilor Va permiteti sa luati atitudine?omul a spus adevarul.eu il cunosc pe Lucian cred ca poate sa adjunct ceva.pentru Cel ce se culca sucaru Si se trezeste Voltaire :de Ce nu ii spui in fata lui Lucian Ce crezi?pentru Ce Va ascundeti in spatele unor pseudonime.pe Lucica il gasiti la hotel Royal aproape in fiecare zi ,la pranz.Lucica frate,eu pentru tine vin la alegeri.frate sincer ai dreptate cu astia,Daca colegiii nostrii nu si-au dat seama Cine conduce baroul problema lor.cati dintre voi nu ar fi dorit sa fie stagiarul Paulei Iacob? Lucica e in Tribunal inca din anul 1 de studentie Si e un f bun penalist.apropos Luciane cred ca trebuia sa-I fi lasat pe ilie Si pe Mihnea sa faca Ce vor impreuna cu haita.s-au obisnuit

# Calin Dragu date 14 May 2011 12:05 -2

Buna initiativa aveti? Informati membrii avocati despre cei care candideaza. DAR, VAD ca aveti privilegiati. Ce-i reprosez administr. acestui site? Tocmai asta. Uite aici un candidat foarte bun. Multi il cunosc. EU il recomand desi sunt doar un client. http://www.cabinetavocatcristianalingadea.com.Votati pentru demnitatile de: decan (pozitia 4 in BULETINUL E VOT) si consilier (pozitia 33 IN BULETINUL DE VOT), al BAROULUI Bucuresti - Av. CRISTIAN ALIN GADEA - http://www.youtube.com/watch?v=u5RYl-KCTFU.Motto-ul campaniei candidatului Cristian-Alin Gadea la demnitatea de Decan al Baroului Bucuresti: intelepciune, forta, frumusete, adevar, dreptate, lumina spirituala.  Vezi aici interviul lui de pe avocatnet, identic cu platforma lui electorala.Veniti la vot cat mai multi si astfel voturile la cel de-al 2-lea tur de scrutin nu vor mai putea fi  "aranjate"!http://www.avocatnet.ro/index.html/articles?id=24449.INTERESE: APOLITIC. NU-i mai alegeti pe cei din vechea conducerea.

# Calin Dragu date 14 May 2011 12:36 -3

Buna initiativa aveti? Informati membrii avocati despre cei care candideaza. DAR, VAD ca aveti privilegiati. Ce-i reprosez administr. acestui site? Tocmai asta. Uite aici un candidat foarte bun. Multi il cunosc. EU il recomand desi sunt doar un client. http://www.cabinetavocatcristianalingadea.com.Votati pentru demnitatile de: decan (pozitia 4 in BULETINUL E VOT) si consilier (pozitia 33 IN BULETINUL DE VOT), al BAROULUI Bucuresti - Av. CRISTIAN ALIN GADEA - http://www.youtube.com/watch?v=u5RYl-KCTFU.Motto-ul campaniei candidatului Cristian-Alin Gadea la demnitatea de Decan al Baroului Bucuresti: intelepciune, forta, frumusete, adevar, dreptate, lumina spirituala.  Vezi aici interviul lui de pe avocatnet, identic cu platforma lui electorala.Veniti la vot cat mai multi si astfel voturile la cel de-al 2-lea tur de scrutin nu vor mai putea fi  "aranjate"!http://www.avocatnet.ro/index.html/articles?id=24449.INTERESE: APOLITIC. NU-i mai alegeti pe cei din vechea conducerea.

# vrajeala?care vrajeala date 14 May 2011 14:03 -1

luci daca castigi ne canti lea musata armana.bravo luci pentru ceea ce ai spus.aceasta e starea de rahat in care ne scaldam.aprpos daca vorbiti de tigani vorbiti scumpii nostrii de florea, ca asta e tigan si conduce U.N.B.R-ul.vorbiti de panorama de Mihnea.ce a facut asta in viata lui.nu crede ca palaria e prea mare pentru el?!functia de decan?mihnea intelege ca Baroul Bucuresti a fost condus de ilustrii maestrii,Istrate Micescu,Cerveni,Toma Dragomir,chiar si Iordachescu.nu-ti mai lasa cainii sa latre pe comentarii si sa-l jignesti pe Lucian.Luci ti-a adresat si tie si colegilor tai mai putin lui Fenechiu o intrebare?raspunde si tu si Iordachescu.Ati devalizat Baroul si o scaldati si iar vreti posturi.Bai Mihnea voi v-ati nascut sa fiti sefi ma?chiar nu aveti putina rusine?ce ati facut voi pentru noi?cum impartiti banii din oficiu cu avocatii din oficiu?cum va trimiteti oamenii vostrii la inaintare?ce ati facut pentru fetita aceea?apropos ca mi-am adus aminte...ce mare avocat esti tu Mihnea si prietenul tau Iordachescu cel cu sosete albe.ma chiar nu va e rusine?de ce nu ii spuneti lui Lucian in fata ce aveti de spus?va e frica ca va baga in tarc cu oile la Pipera?ma chiar voi nu aveti rusine deloc?singurul dintre voi care ar fi meritat postul era Dragne.pentru sucaru alias voltaire alias cum l-o mai chema....de ce nu sunteti barbati sa-l confruntati pe Lucian.Luci toti suntem langa tine.tragele-o la panoramele astea

# aurel date 15 May 2011 09:21 -1

Maestre succes.cred ca e timpul de schimbat din temelii baroul.

# nick date 14 May 2011 14:43 +1

Papacioaca ai un stil vulgar, de penalist de satra. Asa vrei tu sa castigi voturi? Sper sa nu pacalesti colegii avocati, cu vrajeala ta. Si mai ai si fata aia de******fardat! Lasa-ne prietene!

# gabi date 14 May 2011 15:00 -3

Luci s-au trezit infractorii.eu zic sa-l pui pe Mihnea sa-si dea chilotii jos.Cred ca l-ai deranjat prea tare.sa nu-l bati.nu merita efortul.asta e limbajul vostru.asta va e decanul?bravo Luci le-ai aratat fetele meschine.asta e electoratul lui Mihnea Stoica.niste rupti in fund...

# Alina P date 14 May 2011 15:07 +1

Mi-e rusine cu voi oameni buni. D-le Papacostea, nu aveti niciun pic de respect nici macar fata de dvs. Nu aveti pic de demnitate. De aceea nu va veti putea niciodata ridica la inaltimea celui pe care m-ati convins sa-l aleg: singurul gentleman!

# pentru capitan date 14 May 2011 16:06 0

Respect. Pentru noua dreapta. Cand isi vor da chilotii jos, tu vei sta in genunchi, in fata lor, la treaba.

# Alexandrescu date 14 May 2011 16:28 -2

lucica hai sa-I ducem pe poponarii astia la femei.Vad ca ai devenit vedeta printre poponarii lui mihnea.eu Va zic fetelor sa Va duceti tot la Mihnea Si compania.Vad ca voua Va place Si cu biciul.masochistilor!!!nu vorbesc eu in numele lui Lucian dar spun sa-l intrebati sa vedem Ce spune.eu zic sa- l contactati hahalerelor.ma da Ce viteji sunteti voi pe net.cred ca Va cacati pe voi Daca Va afla Lucica

# grupul fetelor de la oficii date 14 May 2011 18:10 +1

lucian suntem alaturi de tine.asa e cum a spus lucian,la  alegerile trecute Mihnea venise cu mici si bere si nici macar pentru toti.mihnea spuneti cum ati dat-o pe Roxana afara de la SAJ?spune Mihnea cum ne implorai sa te votam ca va fi bine.niste escroci si tu si Iordachescu cu iubita lui Flori ajunsa Decan de facto.la SAJ e crima si pedeapsa.am ajuns sa ne umilim pentru oficii.spune Mihnea adevarul?l-ai parasit pe domnul Iordanescu,Brutus?

# Manowar date 14 May 2011 20:19 -1

Mama, ce bala-muc e la voi, la traditionali! Eu ma inscriu la celalalt barou, la voi e prea mult "deranj".

# avocat batran date 14 May 2011 20:00 +2

Din pacate la acelasi nivel educational si profesional cu al personajului din fotografiile de mai sus ,se situeaza multi dintre cei care se prezinta in sala de judecata si se intituleaza "AVOCATI". Acestia sunt cei datorita carora breasla avocaturii este hulita in intregime pe nedrept .Mi-e rusine ca am astfel de colegi.

# rica date 14 May 2011 20:03 +2

pazea ,in poza de jos se pregateste sa scoata briceagul ,pentru a raspunde la exceptia invocata de procurorul de sedinta :D :lol: :D

# Un sfat prietenesc date 15 May 2011 02:49 +1

Lucianeeeee! Nu mai comenta singur la interviul tau. Esti dezolant. Zau asa. Ne faci pe toti de ras. Chiar nu ti-e rusine sa te dai in spectacol in halul asta? 

# betty date 15 May 2011 14:47 -1

Mihnea?Papacostea te-a intrebat de ce nu vi-ati dat demisia?si tu si Iordachescu?demisia e un act unilateral,nu trebuie sa ne prezinti cereri adresate consiliului.de ce nu vi-ati dat prezentat demisia gen domnul Piperea?hai Mihnea las-o balta.asa cum te-ai folosit de Iordachescu sa ajungi consilier asa te folosesti acum si de Fenechiu,Moloman si restul.esti o cocota care viseaza gen Monica Columbeanu.Papacosteo ai multi "prieteni",fereste-te ca musca

# betty date 15 May 2011 14:57 -1

Mihnea?Papacostea te-a intrebat de ce nu vi-ati dat demisia?si tu si Iordachescu?demisia e un act unilateral,nu trebuie sa ne prezinti cereri adresate consiliului.de ce nu vi-ati dat prezentat demisia gen domnul Piperea?hai Mihnea las-o balta.asa cum te-ai folosit de Iordachescu sa ajungi consilier asa te folosesti acum si de Fenechiu,Moloman si restul.esti o cocota care viseaza gen Monica Columbeanu.Papacosteo ai multi "prieteni",fereste-te ca musca

# florin P date 15 May 2011 14:59 -2

crima organizata?baroul bucuresti?asta e de 21 de ani.alta haita?domnule Papacostea nimic mai adevarat.

# olga date 15 May 2011 19:32 -1

am citit si articolulul domnului Papacostea precum si celelalte interviuri ale celorlati "catindati".imi puteti spune domnilor care au fost greselile fundamentale din interviul acordat de domnul Papacostea?limbajul dansului il cunoastem cu toti.apropos ce e rau in a-si da chilotii jos?bineanteles in mod metaforic? .pe mine una nu m-a scarbit,interviul e plin de viata si inedit.nu stiu daca exista cineva atat de nonconformist.ce naiba domle' e avocat de penal.sa-l scuzati ca nu e pe placul dumneavoastra.mult succes domnule avocat

# Violeta date 16 May 2011 20:19 -1

Succes.citesc oare indignare pe fruntile academice ale contracandidatilor.o constatare totusi Papacostea:nu ai inventat tu roata.Udrea oare este incompatibila?cred ca te-ar fi votat.glumesc,apropos de tango-uri P.D.L-iste.bafta Lucian

# av. EA date 17 May 2011 13:57 0

Haleeeeeo fondantue ce cashto le zici tu talentatule...Te asteptam sa ne fi bulibasa ... La stabor cu tine !

# mihai date 17 May 2011 20:56 -1

Terminati cu murdariile acestea.ne facem de tot rasul.toata justitia e cu ochii pe noi si rad in hohote.Vad ca Papacostea a ajuns o pacoste.nu cunoasteti personajul?machidonul e agitator de spirite.qui prodest?nu stiu,dar e nescuzabil limbajul folosit.Daca si pe Lucian il faceti bulibasa inseamna ca nu stiti ce inseamna sa faceti un machedon,tigan.este ca si cum il injuri de mama.trebuie sa avem o anumita decenta.Va rog domnilor...liniste va rog vin alegerile.nostradamus ;-)

# Daniel Fenechiu date 18 May 2011 11:01 +1

Ai mare dreptate.Ne facem de ras daca nu terminam cu tampenia asta.

# stiukaru date 18 May 2011 19:07 +1

Ma mir ca v-ati dat seama, intr-un tarziu. Ce mai mascarada de doi bani, pentru nimic. Va dati mai importanti decat Troscan ala de la feme-i. Dati-o naibii de treaba...Apropos, Predoiul nu se baga la decanat? Sau se face notar, am uitat...

# mONdi date 18 May 2011 18:09 0

va sperie makidonu' asta ?! va tremura chilotzii , se pare ca are dreptate !! 8)

# mONdi date 18 May 2011 18:12 +5

Si oricum , abia astept sa il vad cand va intra pe usa principala a Salii Palatului ! Am inteles ca vine cu escorta de mascati ! Omu' e bazat, si vine cu fetele lui Gadafi, ca are cu ce ! Cu surle si trambitze !!! :lol: :roll:

# Avocat Ovidiu Nistea date 18 May 2011 21:07 -2

Poate noul decan al Baroului Bucuresti va vrea sa înfiinteze baroul desfiintat de 63 ani însa nu va putea deoarece legea prevede clar: Înfiintarea si constituirea de barouri în afara UNBR sunt interzise, actele de constituire si înregistrare ale acestora sunt nule de drept. Nulitatea se poate stabili si din oficiu. Hai traditionalilor înfiintarea sau transferul la UNBR Bota singurul legal.

# adi date 18 May 2011 21:12 0

Mondi ,adevarul e ca o astfel de mascarada trebuia evitata.Astazi am auzit de cele intaplate pe site si curiozitatea m-a faucet sa intru.nu cred ca Lucian va veni cu bodyguarzi,poate cel mult cu mainile in buzunar.omul e caracter mare.nu facet basme pe seama lui.il cunosc ,a trecut prin multe in viata personala.a ajutat pe toata lumea,nu a refuzat pe nimeni.e orgolios,da,dar profane stie sa intinda mana cand greseste.fenechiu ii este prieten.nu v-ati intrebat oare ca cine se aseamana se aduna?fenechiu nu are multi prieteni,la fel si nastrut.Daca Lucian  le este prieten inseamna ca sunt caractere.luci avea dreptate ,caracterul este cel mai important in viata.baiatul asta are cu caru.

# avocat date 21 May 2011 17:14 +1

  Imi pare rau ca n-am citit acest articol inainte de votare, as fi avut alte optiuni....felicitari domnului Papacostea pentru sinceritatea de care a dat dovada!

# Maria date 22 May 2011 23:01 +2

Rusine Papacostea,te-ai purtat ca un magar ieri ,ai tipat la comisia de numarare,ai jignit oamenii,nu Stoica este dusmanul tau desi am inteles ca te-ai batut zilele trecute cu el,esti o rusine.nu ma mira ca zici ca ai lucrat cu escroaca de Paula Iacob.Crezi ca nu am vazut ce manevre faceai ca sa iasa Mehedintenii si Lazarenii rusine sau ai luptat pentru machedoanca de Bustea? Ati aranjat voturile nu?

# Racaceanu Catalin date 23 May 2011 08:06 -1

Pana la urma nu s-a schimbat nimic. Bafta in continuare... :-)

# Alexandru Isaiu date 3 August 2011 11:10 0

Il cunosc bine pe D-l Papacostea. Ne-am intalnit in nenumarate randuri si in diverse ocazii. Acest om nu cred ca ar avea loc nici printre oamenii "normali". Este exagerat si incult, desi a absolvit dreptul (la o facultate particulara). Rog insistent cei care se indoiesc de spusele mele, sa ii dea o "dictare" ca la clasa a 2-a Domnului PAPACOSTEA. Domnia Sa, un aliterat si un incult fara margini, poate jigni un Complet de Judecata (Constanta) fara a cunoaste, in definitiv, Gramatica Limbii Romane! Este doar un minuscul Becali, cu care se lauda ca ar fi ruda de neam (adica Machidoni), desi cred cu tarie ca nu este nimic mai mult decat un tigan veritabil! Un VIERME veritabil nu are ce cauta in functii de conducere, a pacalit SISTEMUL cu avocatura....E DESTUL!!!!

# ionescu bogdan date 4 August 2011 11:00 0

uite, desi terminate alegerile inca se mai discuta despre subiectul,personajul Papacostea.cateva chestiuni prealabile:1. pe un tigan niciodata dar nicodata nu-l cataloghezi drept "domnia sa", e prea mult chiar si pentru comprehensiunea situatiunii.2.fara sa ma erijez in aparatorul lui Papacostea asta pentru ca nu pot si nu vreau, realizez inversunarea cuvintelor celui care posteaza ISAIU, ISAIU cel ce l-a intalnit in nenumarate randuri si ocazii pe Papacostea si doreste sa ii dictam ca la clasa a II a ,iar el, Papacostea sa scrie dupa dictarea noastra asta pentru a vedea cat de cult sau incult fara margini este, cat de aliterat fara margini poate fi personajul.3. sa credem si noi cu aceeasi tarie cat de mic Becali tigan este Papacostea. sa revenim totusi la subiect si la comentariul facut de "prietenul", cunostinta, amicul, colegul ISAIU.1.Cred ca raspunsul lui Papacostea ar putea fi unul singur asa cum il cunosc eu: ISAIU...MI SE RUPE DE CE CREZI TU CU TARIE PRECUM SI DE TINE.Diferenta dintre Papacostea si tine este cea dintre un costum BRIONI si un costum facut la APACA.Faptul ca are gura mare si dusmani multi gen persoana ta e normal.De ce sta in pozitie de drept tot consiliul in fata baiatului astuia?ca e fraier ?nu?baiatul asta din cate stiu eu si crede-ma m-am intalnit in mai multe randuri decat tine cu el, e medaliat de merit al baroului bucuresti,asta ti-o spune un cunoscator care nu are interesul sa ii ia apararea.ii cunosc familia si nu cred ca merita din partea unui NIMENI ca tine sa fie jignit.e respectat in comunitate la ei asa ca nu mai bate campii postaciule.ca te cheama ISAIU sau altcumva e problema ta.vad ca te doare mult,suferi.la constanta din cate stiu baiatul asta a facut istorie, si-a aparat clientul si l-a pus in libertate de fiecare data pentru infractiuni grave.felul in care isi face meseria e treaba lui atata timp cat nu face trafic de influenta sau nu da spagi pe la judecatori cum fac altii.faptul ca nu il agreezi e problema ta, a postaciului care sufera ca nu poate fi ca el.daca tot vrei sa-l vezi pe Papacostea"agramatul", "incultul" priveste emisiunea dinaintea alegerilor de la money chanell din 19 mai a.c. asa ca daca tot o sa mai stai cu noi pe la mese domnule,doamna postaci,incearca sa si spui,exprimi ce ai pe suflet.nu mai ne pacali cu invectivele, ca noi astia cativa care il cunoastem, stim cine e personajul.

# alex date 8 August 2011 13:19 +1

ce va f..e grija de papacostea.apropos de zicala aceea:"pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti".daca ai inceput sa aberezi Iscru si vis a vis de Papacostea asta inseamna ca nu esti decat un mancator de rahat.vezi-ti frate de traba.lasa omul in pace.de mihnea stoica nu mai spuneti nimic?cu ce i-ai deranjat si pe astia Papacosteo?:))

# Oana Margareta Mihai date 6 September 2013 23:32 +1

Sunt atat de intristata sa constat ce s-a ales de familia Papacostea... A inceput atat de frumos cu Gusu Papacostea http://daimadeadun.wordpress.com/2013/05/20/gusu-papacostea-goga-in-zilele-desteptarii-macedo-romane/ si are asa urmasi, care apara criminalii... Slava Domnului ca mai exista Micaela Ghitescu care face cinste familiei. Pacat ca nu are urmasi. Iar cei care vorbesc denigrator de machidoni si in acelasi timp machidonii care se dau mari urmasi ai stiu eu cui, ar trebui sa stie ca sunt de fapt romani repatriati la un moment dat din Macedonia si zona limitrofa. DECI SUNT TOT ATAT DE ROMANI CA NOI, diferenta fiind o oarecare perioada petrecuta sub diverse stapaniri.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva