23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Candidatul la CSM Mihai Betelie: „Prin procurorul Eugen Stoina, de la DNA Bucuresti, se incearca compromiterea mea in plina campanie electorala pentru CSM! M-am trezit invinuit peste noapte!”

Scris de: Adina A.STANCU - R.SAVALIUC | pdf | print

20 April 2011 16:58
Vizualizari: 7788

Printre magistratii care au participat la alegerile trecute pentru CSM si care candideaza si la aceasta ora se numara prim-procurorul Parchetului Judecatoriei Sectorului 4, Mihai Betelie (foto). Dupa cum se stie, Mihai Betelie este absolvent al Facultatii de Drept Bucuresti – promotia 1996. A inceput cariera de magistrat ca procuror la Parchetul Judecatoriei Oltenita, dupa care a ocupat rand pe rand functii de procuror la Parchetul Sectorului 1, prim-procuror adjunct la Parchetul Sectorului 1, prim-procuror la Parchetul Judecatoriei Buftea, si din aprilie 2009 prim-procuror, prin concurs, la Parchetul Judecatoriei Sectorului 4. Privitor la Sectorul 4, Mihai Betelie a reusit sa remedieze declinul acestei unitati de parchet, care figura in topul achitarilor si actelor de indisciplina. A adus-o la normalitate. In vara anului 2010, procurorul Betelie a infiintat alaturi de alti colegi Asociatia Procurorilor de la Parchetele de pe langa Judecatorii (www.appj.ro) care s-a implicat in problemele procurorilor, reusind anul acesta sa obtina un sediu provizoriu pentru unitatile din Capitala. Asociatia mai militeaza si pentru drepturile salariale ale procurorilor pe care ii reprezinta. Mihai Betelie candideaza in prezent la CSM pe postul rezervat procurorilor de la judecatorii. Iata interviul pe care ni l-a acordat:


D-le prim-procuror, nu v-a demoralizat rezultatul alegerilor din vara trecuta in conditiile in care pentru multi magistrati castigarea de catre Dan Chiujdea a unui nou mandat in CSM a fost surprinzatoare intrucat multi s-au indoit de legalitatea unui al doilea mandat in Consiliu?

Nici pe departe. Faptul ca am pierdut acele alegeri nu m-a impiedicat, asa cum am promis in campania electorala, sa continui o parte din obiectivele mele de candidat, din postura mea de presedinte al APPJ. Si ma refer aici la problemele cele mai arzatoare ale oricarui procuror: conditiile de munca si drepturile de natura salariala. Referitor la mandatul lui Chiujdea, pentru mine si nu numai, era previzibil ca se va ajunge la Curtea Constitutionala, fapt care s-a si intamplat, cu parere de rau pentru sistem ca a trebuit sa treaca printr-o asemenea bulversare care face ca nici in prezent in CSM sa nu existe un reprezentant care sa apere interesele procurorilor de la judecatorii. De altfel, am in vedere ca pe viitor sa existe doi reprezentanti ai procurorilor de la locale in CSM, pentru ca acestia reprezinta mai mult de jumatate din numarul procurorilor din tara.

Ce sanse va dati acum, in conditiile in care contracandidatii dvs. s-au inmultit si lupta se anunta si mai dura decat vara trecuta?

Toti colegii mei cu care concurez sunt magistrati de tinuta si cu experienta si au sanse egale si reale sa ajunga in CSM. Din pacate, numai eu dintre toti m-am trezit in plina campanie electorala, in urma cu o zi, ca sunt citat la Serviciul Teritorial Bucuresti al DNA, cu calitate directa de invinuit, fara ca sa am habar despre ce este vorba!

Sa intelegem ca sunteti acuzat? De ce fapta de coruptie? Chiar este o mare surpriza ce spuneti!

Nu stiu nimic mai mult decat ca am primit o citatie marti dimineata, care mi-a fost adusa la birou de doi politisti DNA, pe care scrie ca sunt invitat pentru joi – 21 aprilie 2011, la procurorul Eugen Stoina, si ca invinuirea se refera la „instigare la abuz in serviciu”. Va rog sa ma credeti ca am ramas perplex, pentru ca in cariera mea de 14 ani am fost mereu corect si nu vad ce anume mi s-ar putea reprosa din punct de vedere penal.

Credeti ca este o comanda, cu caracter de executie, in scopul de a va compromite sansele de a fi ales in CSM? Sau e razbunarea cuiva din sistem? Aveti dusmani printre colegi?

Orice este posibil! Ceea ce mi se pare insa absurd este faptul ca nu mi s-a adus la cunostinta, inainte de a fi pus sub invinuire, despre ce anume sunt acuzat. Ori, eu imi desfasor activitatea de magistrat in conditii asupra carora nu trebuie sa planeze nicio suspiciune. Cu atat mai mult nu inteleg, de ce nu am fost chemat sa dau minimele explicatii si, indiferent ce as fi spus in apararea mea, abia atunci procurorul Eugen Stoina sa ma fi pus sub invinuire. Asa este legal. Asa prevede legea interna si Conventia Europeana care obliga organul judiciar sa aduca de indata la cunostinta persoanei acuzatia ce i se aduce. Pe de alta parte, nu cred ca procurorul sef al DNA, Daniel Morar, este la curent cu dedesubturile anchetelor Serviciului Teritorial Bucuresti, dar sunt convins ca dupa interviul acesta va verifica. Sunt hotarat sa-mi apar drepturile de cetatean, de magistrat si nu in ultimul rand de candidat la CSM. Referitor la posibila compromitere a sanselor mele de a fi ales in CSM vreau sa va spun ca oricarui coleg i se poate intampla asa ceva. E o practica periculoasa, care trebuie inlaturata, practica confirmata recent printr-un caz aproape similar procedural, pe care nu pot sa-l comentez deocamdata, dar il voi aduce la cunostiinta publica la momentul cand se va putea face acest lucru. Da, sansele mele sunt puse in mare pericol prin invinuirea ce mi-a fost comunicata de DNA – Bucuresti. Dar cei care vor vota trebuie sa se gandeasca ca atunci cand vor deveni incomozi in sistem, li se va putea intampla si lor acelasi lucru. Nu stiu ce dusmani am, dar sigur sunt incomod, pentru ca nu raspund la comenzi, dau solutii numai pe probe si nu fac parte din niciun grup de interese din interiorul si exteriorul Ministerului Public. Tocmai de aceea unii se tem ca odata ajuns in CSM nu le voi face jocul. Cat despre dusmania unor colegi, despre care m-ati intrebat, da, am unul declarat. Este vorba de fosta mea colega de la Sectorul 4, Iulia Crisan, campioana la achitari si restituiri (care avea cam opt pe an) si pe care am mutat-o din acest motiv pe judiciar. Acum e procuror exact la Serviciul Teritorial DNA Bucuresti, fiind o apropiata a procurorului Eugen Stoina. Iulia Crisan a afirmat la plecarea din unitatea mea ca nu se va lasa pana nu ma va aresta! Si mai sunt si alte asemenea exemple.

Ati primit amenintari sau sfaturi sa renuntati si apoi a venit acest dosar?

Amenintari am primit inca de anul trecut. Au fost extrem de abil formulate, le-am inteles sensul, dar am ales sa le ignor. Si rau am facut... Inainte sa-mi depun candidatura, luna trecuta, am fost avertizat de catre oameni din sistem ca mi se va pregati o ancheta penala, undeva in zona DNA, si ca se va incerca compromiterea mea in plina campanie. Sa stiti ca nu am crezut niciun moment ca se va ajunge aici, am crezut ca au fost simple vorbe menite sa ma determine sa renunt la candidatura. Acum constat cu surprindere ca nu au fost intoxicari si ca anumite persoane din sistemul judiciar sunt in slujba unor grupuri de interese din interiorul si din afara sistemului si nu au coloana vertebrala si pot terfeli fara remuscari pe oricine le sta in cale. Sunt insa convins ca aceste practici nu au girul conducerii Ministerului Public si nici al DNA. Oricare va fi turnura dosarului penal ce mi s-a deschis peste noapte, timpul va dovedi ca nu este decat o facatura, un mijloc de a ma scoate din competitie. Si imi pare rau ca tocmai eu, ca magistrat, ajung sa spun asemenea lucruri.

In aceste circumstante, care sunt atuurile dvs. cu care va veti bate si cu care sperati sa castigati voturile colegilor?

Nu mi-e frica de nicio amenintare, nu am fost si nu sunt santajabil. Iar timpul ramas pana la alegeri o sa mi-l dedic exclusiv campaniei electorale, cu speranta ca dreptul meu de a fi ales nu va fi incalcat de nimeni si nimic. Am spus-o si o repet ori de cate ori va fi nevoie: principala problema in Ministerul Public si in sistemul judiciar in general, o constituie subfinantarea premeditata. Puterea politica nu doreste o Justitie puternica si in acest fel, uneori, sistemul judiciar nu-si poate ascunde slabiciunile. E nevoie urgenta de redimensionarea schemelor de personal de la parchetele locale. Vi se pare normal ca un procuror sa stea intr-un perimetru restrans unde abia incape un inculpat si un aparator, care se impiedica de dosarele depozitate din lipsa de spatiu? Vi se pare normal ca un procuror de la parchetele locale sa aiba pe cap peste 1000 dosare pe an si sa i se ceara in acelasi timp si celeritate si calitate? Desi nu am castigat alegerile din toamna trecuta, nu am uitat de conditiile in care lucram cu totii in Bucuresti si m-am zbatut ca Executivul sa aloce un sediu corespunzator parchetelor din Capitala. Pana la urma, l-am obtinut. Poate ca nu e cel mai potrivit, dar tot e ceva in loc de nimic. Atat am reusit. Si am reusit-o singur, chiar daca anul trecut, in campania de atunci, contracandidatul Dan Chiujdea mi-a ironizat demersul, dupa care, cand a a vazut in urma cu cateva luni ca mi-a reusit, a incercat sa-mi minimalizeze efortul. Ba chiar a incercat sa-si aroge o parte din merite, uitand ca pentru el campania electorala s-a incheiat. Asa ca unul din atuurile de care m-ati intrebat este tocmai perseverenta cu care imi urmaresc obiectivele. Colegii care ma cunosc de atatia ani imi stiu si celelalte atuuri si ma bazez, in alegerea pe care o vor face, pe corectitudinea actului de vot, dar si pe constiinta fiecaruia dintre ei.

Comentarii

# Adrianus date 20 April 2011 18:46 +25

O mai mare mizerie nici ca se putea, chiar au scapat din cusca astia de la DNA? In saptamana patimilor sa faci una ca asta? Atentie ca Dumnezeu nu doarme... si nu bate cu parul!

# DNA date 20 April 2011 20:15 +22

Iulia Crisan e o laudaroasa si barfitoare! :lol: Trusca stie de ce! :lol:

# DOREL date 21 April 2011 03:56 +6

Nu, nu e vorba de mizerii, e consemn pe PICCJ + DNA (si nu de azi de ieri !) : nimic nu misca, nimic nu trece fara ordin, tot ce ne e in OZU se elimina fie prin lichidare fie prin dosare (v. S. Crivat, Mona Pivniceru + Georgeta Buliga, Fl. Costiniu, Nicu Jidovu, ..). Trinomul Kovesi + Morar + Coldea sunt bratul inarmat al marinelului, asa ca asteptai-va sa vedeti ce n-ati vazut si nici cu gandul nu ganditi ! Nu facea Stoina nimic fara ordin, mai ales cand e vorba de un procuror sef, nici nu conteaza ca nu exista probe si nici macar indicii, la DNA nu se impiedica de asa ceva, daca-i ordin cu placere ! Sa nu va mirati daca Stoina nu o sa puna in miscare actiunea penala, il transforma in inculpat, il retine si-i cerere arestarea ! Chestia cu citarea a fost numai asa, ca sa nu se zica in sistem ca l-au luat din prima cu mandat, asa ca pregatiti-va pentru ce e mai rau (dovada ca e momentul pentru arestari e ca pres. e din nou plecat din tara, ca la Voicu, Costiniu, SOV, Becali s.c.l.) ! Mai bine facem cheta si-i angajam repede niste avocati valabili si bazati, paza buna trece primejdia rea. Cat despre cum bate Dumnezeu, da, asa este, amintiti-va de fostul sef al DNA - S. Bucuresti, Marius Surdu, care a vrut sa se sinucida dupa ce a nenorocit oameni nevinovati din ordinul blondei (da, e vorba de madam Udrea, care nu a vrut sa mai plateasca un spot si ca sa poata sa refuze plata a dat ordin sa li se faca dosar unor nevinovati de la Min. Turismului si de la ANRMAP). Dle Betelie, nu e de joaca cu turbatii astia !!

# d-le Betelie date 20 April 2011 18:56 +31

Sigur, dupa ce se va finaliza ancheta deschisa impotriva dumneavoastra, o sa-si ceara scuze ca s-a gresit. DnA a mai facut de multe ori figura asta, dar o sa fie ca o frectie la un picior de lemn dupa ce veti fi pierdut alegerile. Ati vzut vreun procuror care sa plateasca pana acum pentru trimiteri nejustitficate in judecata a unor persoane :-| , si cu ata mai mult magistrati?

# vasi date 21 April 2011 15:06 0

:-* :eek: CSM? ce e aia? exista si candidati? ------- luju. este gazeta pentru juzi si procurori nu e asa? deci este si pt DNA, sic! :-| :o probabil ca luju va discuta intró zi si de CSM nu-i asa? ce judecator mai vrea sa candideze? sau cine altcineva? avocatii si juristii pot aparea la luju? cu interviu? au voie de la stapani? au voie sa deie interviu si luju are voie sa publice si avocati, juristi? cenzura ce face sau e chestie numai subcultura?

# vali date 21 April 2011 16:12 +1

Danilet lasa ne in saptamana mare!posteaza dupa sarbatori,transmite i multa sanatate mamicii Macovei si tatucului Base si du te la nani.

# Van Gogu date 20 April 2011 18:59 +5

sa vada si distinsul presedinte APPJ cum se fac dos.la DNA de catre specialistii lu peste gen Crisan.cand justitiabilii sunt supusi la abuzuri inimaginabile nu am auzit sa iasa d-ul presedinte sa macane.Sau sa afirme cu tarie despre incompetenta celor promovati la DNA.Deh!Somnul natiunii naste monstrii,stimabile!

# lucratura date 20 April 2011 19:04 +33

astia au draci pe ei cu procurorii de la 4, ca au spart gasca lui Rosca and company!!!! nu va lasati, adevarul va iesi la iveala!

# lichelism date 20 April 2011 19:19 +34

Lichelele pline de rebuturi de la P J 4 date afara dupa ce a venit sef Mihai au ajuns vedete la DNA si acum se razbuna. Folosind sistemul de ascultari si tehnica de fabricat dosare invatate de la fostul prim. D-aia au fost selectate lichelele la DNA pentru ca se stia ca lucreaza la comanda si era nevoie de astfel de cadre de nadejde. Iti vine sa vomiti nu alta! :-x

# anonimus date 20 April 2011 21:31 +28

Chiar sunt absurde unele treburi in tara asta!Am mai auzit cazuri de procurori sau judecatori "stransi cu usa",dar ca sa ajunga si la Betelie...Oare ce bube in cap i-au gasit?

# mamasupararii date 20 April 2011 22:05 -46

Hai pe bune...:) Imi place cum toata lumea sare sa-l apere pe stimabilul maestru betelie...Cred ca justitia si corectitudinea s-au nascut si au aparut ca valori sociala odata cu cu aparitia dansului da PJ4. :) Hai sa fim seriosi...:))... Se pare stimati domni ca nu ati auzit de minunatul triunghi infractional al PJ 4, al carui varf de lance este chiar stimabilul sus mentionat. Chiar daca mai atipeste uneori...justitia nu doarme...

# Maxim 2 ani date 20 April 2011 22:51 +21

Atat mai are gasca de infractori aciuita la DNA si care lucreaza la comanda. Sistemul e revoltat ca exista asemenea animale si in curand acestea vor ajunge sa dea socoteala

# Zenga date 20 April 2011 22:55 +21

nu vedeti ca toti cei care o trageau cu sticla si erau rusinea sectoarelor au ajuns la DNA? unu care a muncit pe bune nu corespundea acolo, ca nu stia sa zica: Da, sefu, sa traiti! si nici sa-si toarne colegii la structuri

# van gogu date 20 April 2011 23:09 +11

@maxim 2ani Asa sa le ajute D-zeu!

# Stoinel date 20 April 2011 23:01 +43

Daca si Eugen Stoina a ajuns "justitia" atunci ma duc sa cer azil in Vest! Ce-a facut asta? A dat direct calitate de invinuit unui coleg, fara sa-l audieze? unde a invatat asta drept? cu d-astia se compromite dna iremediabil

# anonimus date 20 April 2011 22:12 +1

"...triunghiul infractional...",lamureste-ne un pic,sunt foarte curioasa,spune-ne!

# Gogumartalogu date 20 April 2011 22:14 +2

ia zine tu, stimabile, detalii concrete despre triunghiul infractional pe care il conduce acest domn. Daca ai. Daca nu, lasa-ne, ca e simplu sa arunci cu vorbe "in dodii", sau ai invatat de la portocalii?

# van gogu date 20 April 2011 23:06 +43

nu poate frate gogumartalogu sa spuna nimic ca postarea e facuta chiar de proc.de caz Stoina,doar nu vrei sa pateasca ca Prea Inalta.Vezi tu ei daca nu au probe se ocupa cu diversiuni,postari si alte minuni.

# mamasupararii e dusa.... date 21 April 2011 08:56 +3

cam confunzi tanti, triunghiul infractional era format di Rosca, Maiurs Vasile si inca unul. ia zi-l il stii? aia erau fostii de acum doi ani...cam confuza, tanti esti! :D

# Desfiintarea DNA date 21 April 2011 11:07 +12

Dle Betelie, dvs sunteti procuror, de ce va mirati?Nu stiti ca DNA a fost transformat in organ de represiune a tot ce este : incomod, IQ ridicat, antiportocaliu, antimafie ? Atentie mare la acest Eugen Stoina ! El a fost creat si transformat in procuror DNA-structura centrala dintr-un neinsemnat procuror de la PJ Avrig, pentru a duce la indeplinire construirea in laboratoarele DNA a dosarelor pentru cei care se opun Marelui Jaf National, indiferent cine sunt acestia, oameni simpli, functionari publici, magistrati, etc. Pe deasupra, acest procuror functioneaza ilegal la DNA, deoarece Ordinele de delegare ale acestuia din anii 2005-2006 sunt nelegale,(de ex. ordinul de prelungire a delegarii din 22 dec 2005 pentru inca 90 de zile este nelegal deoarece nu putea prelungi delegarea peste data de 31 dec 2005 !! asa cum prevedea legea la data respectiva ! i

# DNA desfiintata ???? date 21 April 2011 11:16 +19

Referitor la acest procuror, Eugen Stoina, ordinul de prelungire a delegarii semnat de Procurorul General, din 27 martie 2006 a fost emis RETROACTIV ! pentru a acoperi ilegalitatea numirii acestuia la DNA ! Astfel, acesta a obtinut fraudulos numirea la DNA cat si gradul profesional de procuror pe langa PICCJ !!!! Daca va uitati la istoricul dosarelor instrumentate/construite de acesta va luati cu mainile de cap !!!  de ex cazul Oprisan/vrancea, lotul vamesilor de la Otopeni, etc..! acestia au fost executati in stil DNA, adica TMB si CAB au respins actiunea DNA pentru netemeinicia probelor iar DNA a cerut apoi stramutarea in provincie la judecatori umili fara coloana vertebrala adica la TBuzau la un Judecator aservit DNA ! In cazul Mihai Betelie scenariul va fi la fel !!!!

# Atentie Mare ! date 21 April 2011 11:26 +9

DNA desfiintata????? Asa este !!!!Cereti fotocopie a celor trei ordine de delegare si prelungire a delegarii dela PL sibiu la DNA centrala, a procurorului Eugen Stoina, din 19 octombrie 2005, 23 decembrie 2005 si 27 martie 2006 !!! si o sa va cruciti ! aceste sunt emise ilegal, numire acestuia la DNA si obtinerea gradului pe langa PICCJ sunt lovite de nulitate !!! 

# DOREL date 21 April 2011 15:47 +2

Rog cititi decizia Curtii Constitutionale nr. 435/26.05.2006, pct. 2.3., unde se spune textual : "2.3. De asemenea, se exemplifică unele declaraţii şi afirmaţii ofensatoare la adresa justiţiei făcute de ministrul justiţiei, care a afirmat că "70% dintre magistraţi sunt corupţi"; într-un talk-show televizat din 24 septembrie 2005 ministrul justiţiei a afirmat, între altele, că trebuie să îi înfricoşeze pe judecători şi procurori cu dosare referitoare la ei, privitoare la corupţie", că "şpăgile în dosare penale ajung la 3 milioane de euro" şi că "judecătorii câştigă bani din sistemul corupt"." Deci iata, spus de ministrul justitiei, care este misiunea DNA, nu de combatere a coruptiei reale, ci de fabricare de dosare de coruptie in scop de "infricosare" a judecatorilor si procurorilor ! Mai este ceva de spus ?

# mircea date 21 April 2011 21:20 -10

Domnule procuror Mihai Betelie ,trebuie sa recunosc faptul ca dobandirea calitatii procesuale de invinuit intr-un dosar al DNA (asa cum ati afirmat in articolul de mai sus)aduce atingere credibilitatii dvs ,dar, pana la o eventuala condamnare definitiva , sunteti prezumat nevinovat . Dar in calitate de candidat la CSM aveti obligatia morala fata de procurorii care ar dori sa va voteze sa precizati amanuntit ce vi se reproseaza ca ati comis. Totodata , trebuie sa probati afirmatiile pe care le-ati facut despre doamna procuror Iulia Crisan, afirmatii care ,in opinia mea ,sunt grave . Probe pe care ,bineinteles , sa le prezentati alegatorilor .Astept cu real interes un raspuns public al dvs si sunt convins ca toti cititorii acestui site asteapta acest raspuns. Deoarece afirmatiile facute sunt foarte grave pentru dvs daca nu sunt adevarate si sunt foarte grave pentru cei la care se refera aceste afirmatii ,daca sunt adevarate.

# DOREL date 22 April 2011 09:30 +10

Stiemate domn, este de mirare ca nu cunosti "obiceiul casei" DNA: mai intai oamenii sunt acuzati prin invocarea cuvant cu cuvant a infractiunii (asta inseamna la ei aducerea la cunostinta a invinuirii), omul este retinut si prezentat la arestare si dupa aia se fac probele. Principiul de functionare este simplu si vechi : "calomniaza, calomniaza, chiar daca nu e adevarat, tot ramane ceva". De aceea ar trebuit dumneata sa fi stiut ca prezumtia de nevinovatie trebuie rasturnata prin probe de cel care acuza, nu trebuie sa se dezvinovateasca cel acuzat, mai ales cand habar nu are despre ce e vorba ! Fii dumneata sigur ca, daca exista ceva, pana acum se stia, nu trebuia sa se astepte pana cand isi anunta Betelie candidatura la CSM ! Sau, poate ca DNA vrea sa-l aresteze pentru depasirea de viteza, ca asta-i singurul lucru care se stie despre Betelie !

# anonimus date 21 April 2011 21:52 +7

daca existau informatii precise pana acum aflam cum sta treaba cu Betelie,insa omul asta sa fie un personaj incomod pentru...si nu trebuie sa ajunga in CSM -votati-l! :roll:

# stoinici date 27 April 2011 13:26 +12

STOINA ESTE UN PROCUROR CARE NU AR REUSI SA FACA UN DOSAR DACA NU AR FI SPRIJINIT DE MORAR SI KOVESI.ESTE UN TIP VIOLENT SI FARA SCRUPULE.SIGUR ESTE FAPTUL CA A FOST COLEG IN JUD.SIBIU CU DOAMNA KOVESI L-A ADUS AICI. IAR CA SA FIU SI MAI EXPLICIT , TATAL SAU , UN FOST GENERAL SECURIST , L-A AJUTAT CU CONEXIUNILE LUI PERSONALE. DIN CATE STIU LA DNA A ADUS PROCURORI DE LA PJ4 CUM AR FI CRISAN IULIA,BALANESCU STEFAN CARE II SUNT PROFUND OBEDIENTI. DOMNULE MORAR , NU VA JIGNESTE CUM SE COMPORTA INDIVIDUL ?

# mirceoo date 27 April 2011 16:36 +8

mirceo draga, pai omul nu are cum sa-ti spuna ce nu stie. nu stia nici ca e invinuit. daca pe tine te trezesti ca te cheama maine ca invinuit undeva, stii de ce??? asta e marea magarie!!!!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva