psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

CORUPTIA IN ROBA - Avocatul Radu Chebutiu din Baroul Hunedoara a fost condamnat la 2 ani si 6 luni inchisoare cu suspendare. Curtea de Apel Alba Iulia a decis ca avocatul sa dea inapoi spaga primita de la clientul-denuntator: 6000 lei si 1.100 euro

Scris de: L.J. | pdf | print

19 March 2013 16:23
Vizualizari: 9814

 

Curtea de Apel Alba Iulia l-a condamnat, in 19 martie 2013, pe avocatul Radu Chebutiu la o pedeapsa de 2 ani si 6 luni inchisoare, cu suspendare, pentru savarsirea infractiunii de trafic de influenta. Instanta a dispus schimbarea incadrarii juridice a faptelor sub aspectul carora inculpatul a fost trimis in judecata din infractiunea de trafic de influenta in forma simpla, in infractiunea de trafic de influenta in forma continuata.


In cursul zilei de 19 martie 2013, judecatorii Curtii de Apel Alba Iulia au hotarat condamnarea avocatului Radu Chebutiu, la pedeapsa de 2 ani si 6 luni inchisoare pentru savarsirea infractiunii de trafic de influenta in forma continuata, si pedeapsa accesorie a interzicerii unor drepturi: dreptul de a fi ales in autoritatile publice sau in functii elective publice si dreptul de a ocupa o functie implicand exercitiul autoritatii de stat, cu suspendarea conditionata a executarii pedepsei principale si accesorii pe durata unui termen deincercare de 4 ani si 6 luni

Totodata, judecatorii au pus in vedere inculpatului dispozitiile art. 83 alin. 1 din Codul penal, conform carora, daca in cursul termenului de incercare condamnatul va savarsi o noua infractiune, pentru care s-a pronuntat o condamnare definitiva chiar dupa expirarea acestui termen, instanta revoca suspendarea conditionata, dispunand executarea in intregime a pedepsei, care nu se contopeste cu pedeapsa aplicata pentru noua infractiune.

Conform comunicatului Curtii de Apel Alba Iulia, instanta a mai dispus ca inculpatul sa restituie denuntatorului Marius Hircioaga sumele de 6.000 lei si 1.100 euro.

Hotararea Curtii de Apel Alba Iulia nu este definitiva si poate fi atacata cu recurs in termen de 10 zile de la pronuntare, iar competenta de solutionare a recursului revine Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

Avocatul Radu Chebutiu este membru al Baroului Hunedoara si a fost acuzat de DNA ca ar fi pretins si primit bani de la clientul sau Marius Hricioaga (care l-a si denuntat la DNA) pentru a interveni pe langa medicii legisti, in vederea obtinerii unui certificat medico-legal care sa confirme o alcoolemie mai mica decat in realitate. Intrucat nu a putut sa-si onoreze promisiunea, avocatul ar fi trebuit sa-i returneze mituitorului suma data, dar acesta nu a facut-o.

 

 

Comentarii

# O fi trafic de influienta date 19 March 2013 17:04 -1

sau inselaciune ?

# eu1 date 19 March 2013 18:56 -2

:lol: :lol: :lol:  

# luiza date 19 March 2013 19:07 -1

este trafic de influenta ( a se vedea deciziile ICCJ- \"fapta inculpatului de a lasa sa se inteleaga ca are influenta asupra...., desi nu avea, intruneste elementele constitutive ale infractiunii de trafic de influenta ). deneuntatorul trebuia sa fie tras la raspundere pentru ca doar dupa ce nu s-a realizat fapta a denuntat. deci el a urmarit si a sustinut savarsirea infractiunii. cred ca ambii, si mai ales denuntatorul trebuiau condamnati

# Adi de la Deva date 19 March 2013 19:16 -1

Corect,daca omul cu banii ar fi fost de la medicina legala.Omul in schimb nu avea nimic a face cu expertiza .

# TIGER date 19 March 2013 18:09 +1

Dar tu mai Legea 3/48 ai creier?Esti un analfabet,balbait si neam prost.

# tiger ? date 19 March 2013 18:12 +3

Ăi, tigere, te doare desfiintarea prin Legea 3/48 ? Taci si rabda si alupigus !

# TIGER date 19 March 2013 18:20 -1

Nu ma doare ma,nici nu stiu ce e aia legea respectiva,dar vadm ce postezi si cat de badaran esti.In schiimb stiu ce=i cu alupigus si inca o data iti spun ca esti neam prost.Oare chiar esti jurist?

# Legea 3 date 19 March 2013 18:27 0

,,vadm ce postezi\" tigere, tu ce limba vorbesti (sau dai) ?

# TIGER date 19 March 2013 18:33 -2

Mai legea 3 ce te bagi in discutiile mele?Te legi de o eroare de scris?esti serios?iar ultima idee ma face sa cred ca si tu esti neam prost ca alalalt .vei fi si ru jurist? :lol:

# Pora date 19 March 2013 18:55 -1

Bai TIGERE, alias \"avocat traditional\" bolnav psihic, ai grija ce aberezi, caci altfel iar te va cenzura luju.ro si pe buna dreptate. Scrisul, plin de greseli, si comentariile tale de oligofren sunt inconfundabile.

# avocat traditional date 19 March 2013 20:44 -2

Am citit cele scrise pe aceasta pagina.TIGER,cu care nu am nici o legatura,si-a spus o opinie.V-ati aruncat asupra lui fara nici un rost.Eu ,avocat traditional, am curajul sa scriu in numele meu.Asa ca ,bai pompilienilor,jeguri ati fost,jeguri sunteti.O gasca idioata condusa de bota ramane o gasca idioata.In frunte cu intaistatatorul ei. PS.Am crezut ca ma lasati in pace,dar vad ca aveti o obsesie.Deci,sunteti paranoici.Mai multe veti auyi si citi cat de curand.

# Roko date 20 March 2013 11:54 -2

Dupa ce ca esti intarziat mintal, esti si mincinos. Ce caracter jegos poti avea. Ai impresia ca daca postezi sub alte pseudonime(TIGER), nu te recunoastem. Sfertodoctule !

# morcovila date 19 March 2013 19:16 +5

uai tigaie prostovana, sa-ti puna cip umflatul in nas ca la porc!!

# Legea 3 date 19 March 2013 18:48 0

,,ei fi si ru jurist?\" Da esti agramat rau ai, prostane !

# avocat date 19 March 2013 23:10 +3

sunt avocat\"traditional\" si sunt nemultumita de faptul ca ati folosit o imagine, care nu e de actualitate. Persoana din articol a fost judecata in libertate, iar dumneavoastra ati postat o fotografie in care persoana in cauza este incatusata... mi-e jena sa spun mai mult. In alta ordine de idei imi place sa cred ca acest site este serios si obiectiv , sincer nu as vrea sa mai citesc commenturi intr-un limbaj neadecvat profesiei de avocat. Peste tot ne exprimam nemultumirea ca nu suntem respectati .....oare de ce?  Nu credeti ca prima data ar trebui sa ne respectam noi unii pe altii ... indiferent in ce situatie ne-ar pune viata.

# GUY FAWKES date 20 March 2013 00:48 +1

Doamna Avocat OMU ESTE CONDAMNAT! Nemultumirea matale este neintemeiata! ESTE UN CONDAMNAT PENTRU SAVARSIREA UNEI INFRACTIUNI

# Legea nr.3/1948 date 21 March 2013 07:47 +1

Ce te legi mai GUY FAWKESde condamnati?Si eu sunt condamnat dar nu imi pasa.Sunt cel mai mare avocat din tara,si am de pastorit peste3000 de fraieri si acum nu mai stiu ce sa fac.Astia,dupa ce m-au rasturnat din sefie,sunt in stare sa ma dea afara si din avocatura mea pentru care imi dau si viata,si diploma de inginer si pentru care m-am transformat in navetist de Chisinau sa imi iau doctoratul,adica diploma.

# Florea date 21 March 2013 11:13 +1

Ma scuzati, am incercat sa va induc in eroare prin comentariul de mai sus, pe care, bineinteles, eu l-am postat, atribuindu-l unui om care, recunosc, lupta impotriva mafiei din avocatura si care merita respectul tuturor celor care cred in democratie si drepturile omului. Imi pare rau, dar in uniunea tolerata, pe care o conduc, se va putea accede, ca si pana acum, numai dand spaga sau daca esti ruda de \"traditional\", magistrat ori politruc parlamentar. Asta e, n-am ce sa va fac...

# Calitate date 19 March 2013 23:41 +4

Traditia e traditie si trebuie respecatata!:))) :P Cum altfel sa procedeze un avocat zis traditional decat cum a fost educat de la zis- intrarea in profersie: dai spaga la intrare si din spaga traiesti!:)))) Calitatea are acte de infiintare si sediul in Academiei nr. 4-6!:))) Prostii si spagarii se duc in raureanu !:))))

# cantitate date 20 March 2013 00:11 +4

la prostii lui florea cantitatea conteaza. sa fie multi si cretini. ati vazut ca avocatii lui florea sunt analfabeti, cam cum e si treanca fleanca cu cardurile .bai nene de idioti s*a umplut lumea, parca vad pe tejgheaua judecatorului ca mergi si bagi cardul ca la magazin. traditionalii o sa inventeze optiunea mita prin card, bagi banul ,judele da OK, nu ai disponibil pe card, grefierul te da afara. nu-i asa maslin juvete feneceu? ai mintea odihnita, pe ddd l-ai trimis in rusia, poporul a votat si te-a trimis sa dormi in parlament, asa ca treci si inventeaza matura cu doua cozi. geniu al prostiei traditionale eterne!

# diferenta specifica date 20 March 2013 00:29 -2

mari jigodii sunteti mai ai lui bota!habar nu aveti de carte,dar va dati avocati.Niste jeguri care nu merita atentie.Voi nu aveti cum sa dati spaga pentru ca nu aveti acces in instante.ori daca aveti acces,nu faceti nimic din lipsa de clientela.Nici macar marele bota nu mai are pe cine sa apere.S-au lamurit oamenii de voi.Solutia:invatati ,invatati,invatati si sa intrati in avocatura adevarata,aia traditionala.

# GUY FAWKES date 20 March 2013 00:50 +3

Auzi ma aceasta clica de spagari! Taci din gura nu ti-e rusine? Ian zi ne tu noua nota de la examenul de primire in profesie si la definiitivat! EXAMENU ALO UNDE E EXAMENU? NENASCUTULE DESFIINTAT

# eu1 date 20 March 2013 11:03 +2

Mai bulache, sa-ti spun o varianta necastigatoare ptr. voi, astia nascuti din spumele unora. Sunt absolventi de drept, fara a fi membrii vreunui barou, care vin in instante cu imputernicire notariala si sunt adversarii vostri, astia ai lu\' Florea. Sunt oameni cu sange mult in instalatie. Si stii care-i culmea ? Ca oamenii astia nu urmeaza INPPA-ul vostru, o frectie la piciorul de lemn dar o sursa considerabila de bani ptr. niste shmecheri, si castiga cauze impotriva av. traditionali. Le lipseste doar eticheta de \" avocat \", pe care pana la urma si-o iau de la UNBR-ul legal infiintat. Vi se tot spune dar mereu ignorati : nu confundati eticheta cu creierul & caracterul !

# GUY FAWKES date 20 March 2013 00:53 +2

CAND IL DA FLOREA AFARA DIN BAROU? SAU FACE \"CA CU\" BOSTINA? SAU NICI ASTA NU TINE DE DEMNITATEA PROFESIONALA??? BAI INFRACTORILOR CONDAMNATI NU VA E RUSINE? UNDE E COMISIA DE ETICA? UNDE ???

# Albastru date 20 March 2013 12:34 +1

Tocmai avocatii traditionali ar trebui sa-si apere demnitatea, sa se dezica de practicile mastodontilor Florica@company si sa propuna si un control A.N.I. pentru a se vedea unde ajung sumele percepute de barourile lor, ca asta-i evaziune fiscala la greu !!!!

# demnitate date 20 March 2013 14:51 +1

atata timp cat indivizi de genul fenechiu, avocat traditional nescolit si altii asemeni lor, au intrat intr-o profesie pe care nu o inteleg si nu au rezultate, avocatura va fi decadenta. au ajuns toti maimutoii avocati, loazale plimba gaini sub brat la instanta, altii au carduri si cipuri in cap, iar oamenii sanatosi la cap sunt atacati de asemenea giboni juridici.

# diferenta specifica date 20 March 2013 19:46 +1

mai avocatilor pompilieni,chiar asa de japite sunteti?ori inconstienti?Pai daca vin unii cu mandat,deci,fara eticheta de avocat,voi astia ai lui bota,care,cica,mai pledati,de ce nu faceti scandal?mergeti si voi pe legeas av ocaturii,pe Codul de procedura civila si vedeti ca nimeni ,in afara avocatilor nu poate pune concluzii.Mandatarul este uun fel de representant,,fara portofoliu,,.Asta este situatia ,asa ca ,daca sunteti avocat,aparati mai prostovanilor legea voastra a avocatutii.

# av date 20 March 2013 20:24 +1

,, La tăţi nieie greu\'\'  :D :D :D

# eu1 date 20 March 2013 23:24 +1

Nu ai prins esentialul : voua va mananca din cascaval si nu celor de la UNBR legal infiintat. Fii mai atent mai reminiscenta a trecutului comunist odios. Concluziile sunt  epilogul unui roman, probele sunt la baza adevarului. Altfel, reeditam condamnarea lui AN, care s-a bazat pe lipsa probelor directe si a \" concluziilor puse \" de judecatorii NEdreptatii.

# anal fabeta diferenta date 20 March 2013 20:04 +1

,,legea voastra a avocatutii\" legea cui ? analfabetule ! ,,uun fel de representant\"

# avocat traditional date 20 March 2013 21:53 +1

Totusi mai pompilianule,esti chiar dobitoc.Eu am pus in discutie o situatie iar tu te iei de greselile mele de dactilografiere.mai prostovane,un ,,amic,, al tau care e si amic al meu mi-a spus ca nu am ce mai discuta cu tine.Nu esti in stare sa rezolvi o problema de drept si nici sa porti o discutie serioasa.A avut dreptate ala.Idiot ai fost,idiot ai ramas.Si nici om de caracter nu esti:de ce nu raspunzi bai la intrebarile mele mai vechi ori ,mai noi?

# anal fabeta diferenta date 20 March 2013 22:14 +1

bai, analfabet traditional, noi nu putem discuta: eu am 3 licente, iar tu nu stii sa scrii ! Pune mana pe gramatica si nu mai intra pe site-ul asta !

# avocat traditional date 22 March 2013 21:44 +1

pentru legea 3/48.actul I -dosar nr.002147/221/2007** _ 5 apr.2012_ 29 mai 2012_dosar nr.553/57/2012 Urmeaza zilele viitoare actul II .

# eu1 date 23 March 2013 10:05 +1

Condamnarea lui Bota prin incalcarea flagranta a legii este argumentul tau ? Ce are cu existenta barourilor infiintate de fostele ONG-uri ?? Si condamnarea lui Tundrea a fost legala, prin incompetenta procurorului de caz si a jigodismului pseudo-avocatului ce l-a aparat, a fost legala, nu ? Si Haineala care l-a tinut pe ala 13 luni in arest preventiv, a procedat legal, nu ? Ne mai intoxici mult cu prostii ?

# avocatr traditional date 24 March 2013 21:30 +1

hotarare definitiva= lege.Pune mana si cauta in istorticul baroului v ostru si vei constata nelegalitatea.Asa cum am promis,vor urma si altele.

# Banciu date 24 March 2013 22:18 +1

Ne-am lamurit definitiv. Esti un cretin incurabil ! Poti sa repeti, la infinit, aceleasi aberatii, nu ne intereseaza ! De fapt, ce urmaresti ?! Am luat act de punctul tau de vedere, ce vrei mai mult ?! N-ai vrea, cumva, sa fim si de acord cu tine numai ca sa te simti tu bine ?! Sa-ti intre bine in capatana; lupta noastra pentru democratizarea profesiei de avocat va continua pana la victoria finala !!!

# eu1 date 24 March 2013 22:32 +1

Corect. Bravo Banciu !

# avocat traditional date 24 March 2013 22:53 +1

Mai tembelule,te feliciti singur?Ti-au murit laudatorii?Chestia aia cu victoria finala a mai zis-o si altcineva si ,in final,l-au ciuruit la Targoviste.Vezi ma ca pe tabloul vostru nu este nici un Banciu ,asa ca de ce te dai mare?Te vrei a fi ala adevaratul?Crezi ca ma intimidezi?Mai citeste o data hotararea aia de condamnare definitiva ,motivarea ei,si apoi,daca ai cu ce,gandeste.Zau,sunteti toti niste jalnice figuri ale justitiei.(adica ati terminat dreptul,nu aveti nimic de a face cu justitia)

# eu1 date 24 March 2013 23:35 +1

Ai ceva defect la mansarda in mod sigur.

# avocat traditional date 25 March 2013 00:01 +1

bai acesta,pompilianule,s-ar putea sa am ceva defect la mansarda,dar asta inseamna ca stau la casa cu livada si piscina.Adica o duc bine.Tu stai intr-un amarat de bloc si nici sanse sa te muti nu ai.

# Rada date 25 March 2013 11:17 -1

Dupa ce ca esti paralel cu stiinta dreptului, esti si infatuat. Esti tocmai genul de roman \"smecher\", care iti produce greata.

# eu1 date 27 March 2013 16:01 -1

Cand vei da coltul, te ingroapa in livada sau te lasa in piscina ? Inca nu ai invatat ca nu bunastarea materiala te va ridica ci calitatea spirituala si intelectuala. E bine ca iti dai masura capacitatilor si a valorii in mod public. Se mai edifica lumea din ce aluat esti, ca poate unii aveau indoieli. Tot inainte, ca-i bine !

# avocat traditional date 20 March 2013 22:41 -1

bai analfabet cu 3 licente,poti sa ai inca 10 plus un doctorat la Chisinau,ca tot dobitoc ramai.Sau ai vrut sa zici ca ai 3 autorizatii sa faci niscaiva negot?sau ca ai 3 feluri de comportament contra bunei civiinte?Mai degraba astea ultimele.Bai acesta,daca ai avea 3 diplome,coboara ma prostovane la nivelul meu sa putem discuta.Ori mintea nu-ti permite nici sa cobori la un atare nivel?Stii ceva?lasa-ma in pace si o sa te las in pace.Scriu despre voi,scrie despre noi,dar daca mai vorbesti urat cu mine si despre mine o sa te fac de minune.Si tu stii bine ce stiu

# POLO.NICU date 19 June 2013 17:09 0

Probabil nu se poate cobori chiar atat de mult...

# un cetăţean date 20 March 2013 22:56 +1

Tradiţionalilor le este frică de concurenţă, noroc că mai au rude în rândul judecătorilor de mai fac abuzuri împotriva avocaţilor de la Bota că altfel rămân fără obiectul muncii. Dcaă CSM-ul ar sancţiona magistraţii care încalcă hotărârile judecătoreşti în materie penală a avocaţilor de la Bota ar fi linişte în sistemul judiciar şi avocatura ar fi cu adevărat avocatură, concurenţa este cea care face să rămână în sistem avocaţii bine pregătiţi şi corecţi. Ce să facă şi CSM-ul? mai bine lasă judecătorii să încalce hotărârile judecătoreşti şi să facă abuzuri chiar în instanţe, instituţii în care ar trebui să respecte legea şi drepturile tuturor cetăţenilor. Asta-i sistemul judiciar Român! Ruşine! Ruşine ! Ruşine!celor care îl conduc!

# eu1 date 20 March 2013 23:40 -1

Corect.

# avocat traditional date 20 March 2013 23:17 -2

Cum credeti ca avocatilor traditionali (zeci de mii) le este frica de 3000 de avocati botisti?Faceti o statistica pe judete cati avocati b ota sunt si cati traditionali si faceti o comparatie de raport si veti constatata ca in majoritatea judetelor raportul este dezastruos in defavoarfea botistilor.Si atunci cum se ne fie frica de acestia?Sunt o serie de hotarari penale care au mers pe lipsa de vinovatie(10 lit d si nu 10 b C.[pr.penala) dar puteti sa aratati o hotarare valabila care sa ateste legalitatea UNBR Bota sau nelegalitatea UNBR Florea?Nu aveti domnilor,asa ca mai usor cu pianul pe scari

# eu1 date 20 March 2013 23:38 +2

Sunteti aprox. 26.000 vs. 5000. Cati sunteti pledanti ?? Nu ai inteles inca faptul ca nu cantitatea ci calitatea conteaza ? La voi orice loaza se baga in fata pe baza prezumtiei de legalitate. Dar cum sta scorul la prestatii ?? Ti-am spus mai devreme. Cum se face ca neavocatii va dau bataitza in instante ? Si nu uita un aspect : daca s-ar alatura si consilierii juridici in acest \" meci \", v-ar fi groaznic de greu, s-ar auzi numai tanguieli si vaiete. Uiti, surprinzator ( sau nu, de fapt ), ca in motivatiile procurorilor & juzilor apare mereu mentionata LEGALITATEA barourilor lui Bota. Mai pune mana si citeste materialele de pe site-ul lor.

# avocat traditional date 20 March 2013 23:57 +2

M-am uitat pe tabloul avocatilor Bota.Nu suntei nici 3000.Stii ca daca nu figurezi pe tablou esti ca inexistent.Despre calitate ar trebui sa nu vorbesti.M-am lamurit de cativa ani de calitatea voastra(nu-i vorba ca si la noi sunt din astia,cum de altfel si la voi sunt unii buni-dar ff putini).Este adevarat cu multi avocati nu sunt pledanti.Astia insa fac tot activitati specifice din lege (si ce castiguri au).Admit (si am mai spus-o, dar nimeni nu a bagat de seama decat greselile de dactilografiere)camfunctionati legal.dar noi de ce nu functionam legal?ca nu avem un act special de infiintare?Nu trebuie,noi fiintam in baza legii.Cat de curand voi posta pe net argumentele din acest context.Si o sa imi dai dreptate.

# uxxxzzz date 21 March 2013 15:24 +3

avocat traditional sau mai bine zis fenechiu de dupa nick... ii dai zor inainte cu timpeniile tale.oare prostia nu te oboseste? gata ai terminat cu cip ciripurile :D :D :D si vii cu prostii ca ai sa aduci tu argumente ca voi fiintati in baza legii. ba nu te doare ineptia crasa pe care o debitezi? la instanta tot asa prost pregatit te prezinti? care jurist merge pe argumente intr-o speta? eu stiu ca trebuie sa vii cu probe si cu legislatie. nu vad decat un mare analfabet care scrie zilnic numai prostii pe acest site. continua ca oricum esti de risul cititorilor, ti-ai facut o reputatie de analfabet juridic. unul ca tine este o insulta pentru tagma avocatilor.acum imi explic de ce esti suspendat, chiar si soriceii lui florea te-au aruncat pentru ca esti narodul satrei.

# av date 22 March 2013 14:52 +2

,,de facto \'\' si ,, de jure\'\' Bai, tu daca ti-ai pierdut certificatul de nastere ( acordat pe baza legii ) in acest moment existi de facto, nu si de jure! cam asa se pune problema

# av date 22 March 2013 14:56 +2

P.S. Tembelule!

# eu1 date 21 March 2013 00:13 +1

Da, nu aveti acte de infiintare, Ce ti se pare asa de surprinzator ? Iti reamintesc : unii golani de la UNBR-ul antic s-au legat si se leaga de cei de la Bota si nu invers. Tot ceea ce face Bota & co. este sa dea replica agresiunii. Ce ai vrea sa faca ?? Fiinteaza legal ? DA ! Atunci de ce toata prigoana ? PTR. BANI !! Pe floricel il doare la banana de aspectul legalitatii, il ustura de perspectiva micsorarii veniturilor, ba chiar disparitia lor. Daca maine cei de la Bota ar fi recunoscuti de toate institutiile statului, poimaine floricel & co. ar fi faliti, iar in 6 luni ar fi la puscarie grea ptr. inselaciune, delapidare si evaziune fiscala. Restul e praf in ochii fraierilor, indiferent cine ar fi ei si cu s-ar ocupa. Toata lumea ar vrea sa manance o paine alba si calda. Numai ca unii vor ca majoritatea sa traiasca in saracie materiala si intelectuala. Cine poseda minima inteligenta poate vedea extrem de clar 2 aspecte : la floricel este sclavie si spolierea muncii avocatului.

# procuror date 21 March 2013 22:49 +3

asa cum spune avocat traditional, este vorba de dictatura celor multi si inculti impotriva concurentei. de fapt ati vazut si punctul de vedere a al acestui mascarici care se prezinta cu apelativul avocat traditional. nu bagati in seama microbii juridici, luptati si veti cistiga.

# tot un avocat date 22 March 2013 15:08 -1

Ati vrea voi,unii botisti,sa fiti procurori,sa aveti si voi o paine sigura si sa nu fiti nevoiti a sta pe holurile instantelor la agatat clienti.Dar cum sa intrati in magistratura cand nu ati fost in stare sa intrati in avocatura(pe vremea cand se intra mai usor) si nici sa puneti mana pe carte nu vreti.Nu va luati dupa c e zic unii si altii,traditionalii functioneaza legal.Cu voi este o problema.Nu putea un ONG de sat sa infiinteze barouri,pentru ca nu exista lege pentru infiintarea altor barouri decat celed exitente.oare Bota,desteptușl vostru fost sef,de ce nu a infiintat si notaritate asa cum a vrut iar un tantalau de judecator a aprobat statutul balestenilor?Nici nu e de mirare ca bota tot da exemple in favoarea lui cu ceva hotarari ale instantelor gorjene

# avocat, tu ?! date 22 March 2013 15:37 +1

Tu esti avocat ?! Unde, la oi ?! Dupa cat drept cunosti, locul tau e la stana. Tu si dreptul sunteti paraleli, nu va intalniti niciodata, oricate spume ai face. Idiotule, ONG-ului i s-a dat dreptul sa infiinteze barouri printr-o hotarare judecatoreasca irevocabila ! A, faptul ca tie si altor analfabeti nu va convine acest aspect, e cu totul altceva. Mai musca o data !

# av date 24 March 2013 23:12 +1

Dar de teoria lacunelor din drept, ai auzit? nu cred, scoate-ti ceara din urechi si urdorile din uochi

# tot un analfabet de avocat date 22 March 2013 15:45 0

,,celed exitente\" cele existente pana la L 3/48 ! Vezi de gramatica, prostovane !

# Roko date 22 March 2013 16:00 0

Ala care-si zice \"tot un avocat\" e acelasi tembel de \"avocat traditional\". Elucubratiile si stilul acestui ins de a scrie sunt inconfundabile. 

# tot un avocat date 22 March 2013 18:13 +1

Mai tembelilor,nu sunt avocat traditional,dar daca vreti pot si eu sa ma adresez min tilor voastrfe reduse ca ala.Adica o eroare de scris este incultura gramaticala?pentru voi asta inseamna sa fii analfabet?Analfabet este ala care va prosteste cu avocatura legala,asa incat 80% dintre voi nu sunteti acceptati in instante.Mai legea 3/48,nu te mai luat de greseli de scris si raspunde la chestiunile pe care ti le punc traditionalii.

# Esti penibil date 22 March 2013 18:35 +1

Mai obsedatule, noi stim ca, de jure, nu poti fi \"avocat traditional\" intrucat barourile voastre au foast desfiintate, insa esti imbecilul care posteaza sub \"avocat traditional\", \"tot un avocat\", \"TIGER\" si se vede de la o posta ! Esti prea dobitoc ca sa-ti dai seama de acest aspect.

# tot un avocat date 22 March 2013 20:17 +1

Mai japita(vorba altuia de pe aici)de unde stii tiu ce inseamna ,,de jure,,?Unde draci ai aflat de asta, ca pe santier in nici un caz.Bai asta,oi fi eu dobitoc, dar sunt dobitocul meu.In schimb, tu esti idiotul tagmei de botisti.Vezi mai ca si eu pot conversa ca si traditionalul.Vrei sa conversez si ca voi,botistii sau ca unul dintre voi,condamnat penal definitiv?Astept raspuns la aceasta intrebare.Dupa aceea o sa postez in stil bota &co.

# Esti ridicol date 22 March 2013 20:33 +2

\"avocat traditional\", \"tot un avocat\" si \"TIGER\", trei intr-unul, tie chiar nu ti-e jena ca te faci de cacao, om de neanderthal ?! Ti s-a acordat prea multa atentie si nu meriti...

# TIGER date 22 March 2013 21:38 +1

Mai ,esti ridicol,tu cu ceilalti si cu ala care va instiga sa scrieti prostii.Nu sunt altul decat TIGER dar imi pare bine ca ma asemuiti/identificati cu avocatul traditional.Sunt de acord cu el si la cele afirmate de voi mai sus,va zic si eu:sunteti niste japite. :lol:

# djhbvvvjvjv date 24 March 2013 22:25 +2

tiger, esti gay baiatule?nu stiam ca pervers traditional este jumatatea ta!!

# avtrad. date 24 March 2013 22:59 +4

Ce-i bai acesta,ce-s discriminarile astea?Ai ceva cu gay-ii?Tu vorbesti despre perversi?Stii tu bine ce stiu,asa ca potoleste-te.

# hellas date 31 March 2013 17:54 +3

de cand pana cand cumparatorului de influenta i se returneaza spaga?

# edith date 23 April 2013 16:47 +2

imi pare sincer rau sa citesc atatea rautati adunate la un loc. Lasati rautatile si fiti obiectivi. Eu am o singura intrebare: de ce unii fosti magistrati care au fost prinsi cu mata-n sac sunt acum inscrisi in barourile traditionale si lucreaza ca avocati? Inscrisi in barourile traditionale ! Care au fost considerentele care au stat la baza primirii lor in avocatura? prestigiul,reputatia sau desteptaciunea?  Nici unul dupa parerea mea. Asa ca va rog sa fiti obiectivi si sinceri macar cu voi in gand si recunoasteti ca in barourile traditionale o parte relativ de mare sunt niste oameni de nimic. Am spus asta fara sa jignesc pe nimeni dar stiu ce vorbesc. in barourile traditionale functioneaza nepotismul si rudenia, servialismul. Eu as fi vrut sa ne respectam macar pentru ca a face comentarii la adresa unor oameni pe care nu ii cunosti nu faci decat sa-ti dai arama pe fata, sa arati ce fel de caracter mizerabil ai! In loc sa devenim mai competitivi, sa luptam cu un sistem judiciar 

# considerente date 23 April 2013 16:56 +5

Unicul considerent : shpaga. Cine se aseamana, se aduna.

# Jeny Popa date 6 June 2013 15:53 0

Acum v-ati mutat pe alt siteVa rog nu mai scrieti cu numele meu si imi trimiteti pe e-mail .Eu sper sa dea cineva in judecata acest site, si cat de curand,sunteti pur si simplu dezgustatori,ni ci macar de hartie igienica nu poate fi folosit....capacul de la latrina a ramas deschis...si pute rau,,,comentari ile voastre si creerele put a prostie crunta

# butte date 16 June 2013 11:14 +4

mai avocatilor pompilieni,chiar asa de japite sunteti?ori inconstienti?Pai daca vin unii cu mandat,deci,fara eticheta de avocat,voi astia ai lui bota,care,cica,mai pledati,de ce nu faceti scandal?mergeti si voi pe legeas av ocaturii,pe Codul de procedura civila si vedeti ca nimeni ,in afara avocatilor nu poate pune concluzii.Mandatarul este uun fel de representant,,fara portofoliu,,.Asta este situatia ,asa ca ,daca sunteti avocat,aparati mai prostovanilor legea voastra a avocatutii.

# butie date 16 June 2013 11:57 +1

butte, tata, tine-te de box ca nu stii sa scrii ! Astea cu avocatura e si mai grele ! ,,legeas av ocaturii,pe,, (???) ,,uun fel de representant,, ,,avocatuttii,, Ma, cred ca esti moldovean sau tigan, in niciun caz italian !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva