28 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

INTEGRUL DANILET – Imaginea judecatorului modern, behaind prin baruri cu paharele de alcool deasupra capului, dar facand caz de „viata privata”

Scris de: Adina A.STANCU - R.SAVALIUC | pdf | print

3 August 2011 16:56
Vizualizari: 9152

Are dreptul un magistrat sa faca ce vrea in timpul liber, prin barurile din Capitala sau din alte localitati? Lumeajustitiei.ro ridica o problema de moralitate si deontologie privind magistratii, in imprejurarile in care conditia eliminatorie de buna reputatie pentru a detine functia de magistrat este pe cale sa fie reintrodusa in Legea 303/2004, prin proiectul pus in dezbatere publica de Ministerul Justitiei, in cadrul preconizatelor modificari pentru angajarea raspunderii judecatorilor si procurorilor.


Protagonistul pricipal al dezbaterii publice lansate de Lumeajustitiei.ro este vestitul judecator Cristi Vasilica Danilet, membru al CSM, un cunoscut al barurilor de noapte, unde chiuie, canta si danseaza (face karaoke) si, mai ales, agita pe sus paharele cu alcool, pentru a fi in centrul atentiei. Pentru a arata ce face in mod frecvent, de ani de zile, Cristi Danilet si apropiatii lui (unii judecatori ca si el) in localurile patriei, publicam un set de imagini relevante, efectuate intr-un bar din Capitala in anul 2010, imagini care il ilustreaza pe actualul membru al CSM - pe atunci vicepresedinte al Judecatoriei Oradea – chiuind de mama focului la karaoke, sub ranjetele a zeci de clienti aflati in bar, si ridicand paharele de vin deasupra capului, band din ele cu nesat, agatat de gatul unor colegi, printre care si Dan Stoica, jurist, director de programe la SoJust (asociatia de suflet a celor trei muschetari din CSM). Precizam ca mai detinem si alte imagini, cu personaje si mai selecte, dar pe care inca nu le vom publica.

Poate fi viata privata cand te dai in spectacol intr-un bar public?

Opinia noastra este ca un magistrat trebuie sa evite asemenea manifestari in public, pentru ca nu face decat sa aduca deservicii de imagine sistemului de Justitie. Si noi mai bem un pahar din cand in cand, ca mai toti oamenii, dar noi nu o facem cantand in public cu paharele deasupra capului si, mai ales, nu suntem judecatori. Cristi Danilet pretinde ca se produce in „viata privata” si ca nimeni n-are voie sa-i zica nimic, insa clientii din local, care il vad si afla ca e judecator, pot sa-si faca o impresie negativa, care nu face cinste imaginii Justitiei romane. Oamenii isi pot spune, si nimeni nu-i poate opri sa gandeasca asa, ca daca un magistrat nu are nicio jena fata de cei din jur atunci cand se produce in public, si da paharele peste cap, la fel poate sa faca si in dosare, mai ales ca acolo e intangibil (inamovibil). Evident ca nu tot ceea ce-i este permis unui om de rand, poate fi permis unui magistrat care, pentru a-i judeca pe altii, trebuie sa fie el insusi un model in societate.

Surprinde faptul ca Vasilica Danilet face mare caz in ultima vreme de deontologia jurnalistilor, fapt pentru care, in cadrul dezbaterii lansate, spicuim cateva fragmente din Codul deontologic al magistratilor, invitandu-l pe acelasi Danilet sa reflecteze asupra lor: „ (...) In desfasurarea oricarei activitati, magistratii trebuie sa aiba un comportament care sa nu puna in nici un caz in pericol increderea in independenta lor. Capitolul V: DEMNITATEA SI ONOAREA PROFESIEI DE MAGISTRAT Art. 21: Atat in exercitarea atributiilor profesionale cat si in afara acestora, magistratii sunt datori sa se abtina de la orice acte sau fapte de natura sa compromita demnitatea lor in functie si in societate. Magistratii trebuie sa apere prestigiul puterii judecatoresti printr-o comportare adecvata in relatiile cu justitiabilii, cu colegii, cu reprezentantii celorlalte organe ale statului, cu intregul corp social”.

Danilet turuie despre viata privata, dar nu intelege ca barul/restaurantul este o zona publica

Iata ce zicea in ianuarie 2011 judecatorul Cristi Vasilica Danilet, devenit membru al CSM, la scurt timp dupa ce Lumeajustitiei.ro a publicat un set de poze cu acelasi Danilet, si alti judecatori printre care si actualul presedinte al CSM, despre viata privata a magistratilor. Citam integral articolul postat de Danilet pe blogul sau personal: Viata privata a magistratilor - NU IMI DAU ACORDUL MEU PENTRU A FI FOLOSIT TEXTUL SAU FOTOGRAFIA DE MAI JOS DE CATRE ALTE PERSOANE - In urma cu un an de zile scriam de cineva care a furnizat niste informatii presei de scandal in legatura cu viata mea privata. Afland, eu insumi am dezvaluit public acel aspect, tocmai din dorinta de a arata ca nu am de ce sa imi fie rusine. Presa, dovedindu-se sanatoasa, nu a mai scris nimic. Acum, vad ca il ataca pe Horatius. Au aparut pe un site poze de la o petrecere unde am fost mai multi prieteni. Am fost si eu acolo. Si da, recunosc, la acea petrecere ne-am simtit bine, ne-am facut poze, ne-am distrat. Asta fac oamenii normali. Nu are legatura cu institutiile, cu calitatile oficiale. E viata privata, la care avem si noi dreptul. PS -In stanga sus am pus o poza cu mine, cantand karaoke intr-un bar din Bucuresti, in urma cu un an. Ma autodenunt cu ocazia asta, mai inainte ca respectiva poza sa fie publicata de altcineva. Eram inconjurat de prieteni, inclusiv magistrati. M-am distrat bine, am luat o gustare si am baut un pahar de vin – asa macar aveam o scuza pentru notele false. PPS - recomand un articol pe tema data si un altul pentru o situatie oarecum similara cu un judecator din Elvetia. PPPS - pentru cei care ar avea curiozitatea sa stie daca e vreo chestiune deontologica in joc, le spun ca NU – atat timp cat ce faci in viata privata nu are legatura cu profesia, NU. Pentru mai multe lamuriri, a se vedea: Comentariu asupra principiilor de la Bangalore, pct.32 si 33, pct.102-106, pct. 111-118. Singura chestiune care se poate pune este de deontologie a celor care publica fotografiile din viata privata a persoanelor ce ocupa functii publice, mai ales cand acolo apar si persoane care nu detin asemenea functii (a se vedea von Hannover c. Germania 2004, Sciacca c. Italia 2005) PPPPS - Ministrul federal al apararii din Germania poarta tricou cu AC/DC si canta cand are ocazia. In fine, banuiesc ca e cunoscut ca un lider de opinie de la noi, Robert Turcescu, asculta des rock si chiar a cantat intr-o formatie. Afara chiar se recomanda: `iesiti din sala de consiliu in lumina reflectoarelor`. Cat despre mine, am fost la concertele din Romania cu Rolling Stones, Whitesnake, Def Leppard, Metallica, AC/DC, Iron Maiden – evident, m-am imbracat adecvat (tricou negru, insigne, ciucate) si m-am comportat ca atare (dat din cap, cantat pana la ragusit, consumat bere).

Ce parere aveti, dragi magistrati si justitiabili, despre ceea ce face Cristi Vasilica Danilet (azi membru in CSM) in barurile publice? Sunteti de acord cu ce spune Vasilica Danilet, ca e „viata privata”? Va face cinste un asemenea comportament, sunteti satisfacuti de modul in care va reprezinta? Voi faceti la fel? Asteptam opiniile dvs. la rubrica de comentarii!

* Cititi aici Codul deontologic al magistratilor

Comentarii

# Karaoke 7 Dani (leti) date 3 August 2011 17:22 +1

DEX - A BEHAI: 1) (despre oi si capre) a scoate strigăte caracteristice speciei; a face "behe(he)"; a zbiera. 2) fig. fam. (despre persoane) a cânta urât. onomat". Bravo Luju, ati gasit cel mai nimerit termen dat de Dictionarul Explicativ al Limbii Romane pentru a descrie trilurile pe care le emite Danilet la Karaoke

# Vai de ciucatele lui date 3 August 2011 18:13 +4

Din pacate asa inteleg unii mai nou veniti in magistratura sa se dea in spectacol, va dati seama ce-a zis lumea din bar despre el, pacat de el ca nici macar nu intelege in ce situatie penibila isi pune colegii. Urat, f urat, in urma cu 10-15 ani asa ceva era de neconceput, cei mai vechi stiu asta, se faceau sprituri si inainte, dar nu in vazul lumii, exista o demnitate

# Naspa date 3 August 2011 18:51 +4

Ce v-ati mai lasat pacaliti cand l-ati votat p-asta in CSM! Halal sa va fie care l-ati votat, pai cum sa nu ne taie din salarii, din pensii fara nicio retinere la Palatul Victoria cand defilam cu d-astia in linia intai???!?!? :sad: D-asta l-au dat jos pe Lupascu? Sa vina numai defecti d-astia d-ai lui Macovei?

# Paraipan date 3 August 2011 23:10 +1

Inspectia CSM trebuie sa se autosesizeze si sa-l zboare afara, mai ales pentru pocinogul cu taraba cu robe de acu cateva luni, cand a organizat procese pe strada si s-au imbracat in robe care a vrut si care n-a vrut. Mare napasta pe capul justitiei cu un asemenea element incorigibil si plin de ifose

# Bahaus date 3 August 2011 17:37 +5

ce dacă e judecător nu are voie să bea ? Bine că nu vă luați de el că se f*** (apropo, cine s-ar f*** cu el?)

# Justinian date 3 August 2011 17:41 +7

Articolele de genul asta sunt foarte bune pentru Daniletz. Demonstreaza public ca impotriva lui se duce public o campanie de presa calomnioasa ori cu niste acuzatii penibile. Singurii care se bucura la genul asta de articole sunt comunistoizii si securistii din magistratura. Bravo .. Mai bagati d-astea ca asa o sa-i creasca ratingul si poularitatea.

# Absolut jenant date 3 August 2011 23:19 +1

daca tu crezi ca asa ii creste ratingul lui Daniflet, traieste cu ideea asta mai departe, nenorocirea e ca se alege praful de imaginea justitiei, daca astea sunt reperele care le dau asa zisii lideri din CSM, ce sa astepte lumea bun de la d-astia? tu te-ai lasa judecat de unu pe care-l vezi noaptea ragand la bar?

# vivi pescaru' date 4 August 2011 04:28 +5

Fara a fi fan Danilet, este de preferat oricand ca justitia sa aiba reprezentanti judecatori care presteaza karaoke si degusta un pahar de vin la o petrecere - daca poarta cu cinste roba de magistrati, decat asa-zisii magistrati care prestau karaoke la comanda si erau in stare de ebrietate juridica prin salile de judecata (precum Lidia Barbulescu, Pandrea, samd).

# Serios? date 3 August 2011 23:44 +2

vorbesti de calomnii stimabile, da eu nu vad nicio acuzatie in articol. daca pozele sunt "acuzatii penibile" sau "campanie de presa calomnioasa" inseamna ca automat confirmi ca protagonistul Danilet s-a expus intr-un mediu public in posturi reprobabile, pentru el. Quod erat demonstratum! Parerea mea, e un articol f bun care ridica o problema netransata in societate si care ameninta sa devina un fenomen cu efecte viitoare nocive

# AmonRaa date 3 August 2011 17:42 +1

E clar ca individul n-are ce cauta in CSM, insa pe considerente profesionale, eventual ca si caracter, nu pe considerentul ca mai bea un pahar de vin, canta la karaoke sau merge la concerte rock. Din partea mea poate sa mearga si la striptease, e bine ca reuseste sa se descarce si sa refuleze cumva, n-as vrea sa depinda vreun dosar al meu de un individ frustrat, social sau sexual, asa cum par a fi multi dintre magistrati. I-as intreba pe autori daca ei au participat vreodata la o petrecere sau la un concert, daca au consumat alcool si eventual daca au cantat la karaoke, respectiv cam ce fel de individ poate considera ca un pahar de vin si o melodie karaoke mai mult sau mai putin reusita afecteaza imaginea justitiei. Reprosati-i omului greselile si atitudinea profesionala, nu veniti cu magarii d-astea, pentru ca frustrarile nasc monstri, nu un pahar de vin si melodii cantate la karaoke.

# Marcel POPESCU date 3 August 2011 17:43 -1

Bai.. dar ce ofticati sunteti pe DANILET... Il rupeti in doua de cate ori aveti ocazia. O doza (fie ea cat de mica) de impartialitate, asta e tot ce va lipseste. Ma distrati! Va pupa fratele vostru!

# DISTREAZA-TE! date 3 August 2011 18:03 +2

cand arati public ca unul e tampit si paranoic si nu merita sa stea su o palarie prea mare pentru capul lui, atunci va apuca nervii si sariti in apararea lui. asta inseamna ca va asemanati. oti fi toti colegi de-ai lui Daniletu??? iar asta, nea Marcelino, fie vorba intre noi, ca si eu sint avocat, merita rupt in doua, pana pleaca sa se repare la judecatoria lui, acolo, unde a-ntarcat mutu iapa! ce calomnii? ce acuzatii penibile??? l-a facut luju cu vorbele lui. sa mai taca. joc de glezne!!!!!

# radu date 3 August 2011 19:23 -4


Citeza pe DISTREAZA-TE!
cand arati public ca unul e tampit si paranoic si nu merita sa stea su o palarie prea mare pentru capul lui, atunci va apuca nervii si sariti in apararea lui. asta inseamna ca va asemanati. oti fi toti colegi de-ai lui Daniletu??? iar asta, nea Marcelino, fie vorba intre noi, ca si eu sint avocat, merita rupt in doua, pana pleaca sa se repare la judecatoria lui, acolo, unde a-ntarcat mutu iapa! ce calomnii? ce acuzatii penibile??? l-a facut luju cu vorbele lui. sa mai taca. joc de glezne!!!!!
STAI JOS ! nu ai inteles nimic neuronul ti-a plecat prin vecini am verificat : si magistratii si Basescu si tu si eu cand stam pe ****** si suntem constipati ne strambam ce daca ******-ul respectiv este intr-un local public ? Luju pacatuieste scriind in fiecare zi de Danilet, ala pacatuieste ca nu poate sa nu ii bage in seama

# inchide usa la WC cand te taie! date 3 August 2011 20:46 +7

tu nu inchizi usa la ****** cand ai o socoteala? sau o ti larg deschisa sa te vada toata lumea din local? da nu vrei sa-ti faci necesitatile si in public, ca tot e o treaba privata? vai de tine, numai distrusi comenteaza in favoarea lui Danilet :-x

# dana bareu date 3 August 2011 18:21 0

lpo

# justpassingby date 3 August 2011 18:29 +10

Vreau să știu câți dintre candidații de la INM au fost respinși pentru astfel de poze pe considerentele că le sunt afectate bunele reputații.

# Tanoviceanu date 3 August 2011 18:47 +8

uite ce se întâmpla cu niște taranoi ajungi din greșeală prin Bucuresti.ajung in funcții,se ploconesc pana la darul jos al pantalonilor si dintr-o data au impresia ca sunt Dumnezei pe pamant.papagalii astia care impart "dreptatea"in Romanica sunt cu sutele.nu va mirati,nu-l condamnati,nu-I dati mai multa importanta decat merita.e doar un barbat nasol,caracter zero.Si-a lasat nevasta si copilul de izbeliste.justitiei oarba si dementa uite-ti odraslele...unul care se numeste Danilet.

# interesant date 3 August 2011 22:37 -2

Va dati seama ca aceasta fotografie nu a fost facuta de vreun reporter al luju aflat la fata locului acum cativa ani, cand s-a petrecut evenimentul. presimt o interesanta discutie juridica despre drepturi de autor, daune morale si dreptul la viata privata al oamenilor de rand. va fi foarte interesant sa aflam de unde a cumparat luju fotografia si pentru cati bani. ori daca nu a cumparat-o, daca are dreptul sa publice orice anonima care ar putea fi si trucata..

# Pic si poc date 3 August 2011 22:48 +5

Daniletule, pleaca d-aci cu oamenii de rand si cu drepturile de autor, esti lovit rau, cred ca o sa te dea pe tine in judecata magistratii pe care i-ai pacalit sa-ti dea votul cu aerele tale de neprihanit :D :D

# La opera, ce mai capodopera! date 3 August 2011 23:27 +3

s-au incalcat drepturile de autor, da ce, Danilet a ajuns o opera in sensul Legii 8? Etetete unde era nepretuitul, opera nuda a justitiei romane, da cu pahar in mana in loc de sabie :D da nelegat la ochi ca sa vada paharul....sau te pomenesti ca al de-a facut poza a protejat la OSIM imaginea daniletului cu paharul in dara luminii :D :lol: :D

# DOREL date 4 August 2011 09:44 +3

Cr. Danielt este o opera in sine, dar opera (sau, ma rog, capodopera ...) e chiar putin zis, Cr. D. e o podoaba la propriu si la figurat (apropo, ar putea si el sa se mai uite in cate o oglinjoara, cel putin din cand in cand). Asa ca, s-au intalnit tusea cu junghiul, si e ca pe vremea partidului comunist, p-asita-i avem, p-astia trebuie sa-i iubim ! Bine, bine, dar pana cand ?

# Popescu date 3 August 2011 22:43 -3

Cancan-ul justitiei! Urmeaza o stire cu cine "s-a combinat" un anume magistrat sau alt "vip" din domeniu?

# Iocan date 3 August 2011 22:51 +5

Can-can cum ii zici tu, dar e adevarat, eu nu vad nimic exagerat, ci doar o realitate responsabil expusa. E de plans ca in justitie exista taranoi care au imbracat o roba si cred ca pot vomite cu bolta peste mese pe ideea ca sunt in privat <img src=ops:' />

# Taranu e pe camp date 3 August 2011 23:14 +7

Si lu base si lu monica si lui danilet le place cintirica, cin se-aseamana se-aduna :D

# DOREL date 4 August 2011 09:46 +4


Citeza pe Taranu e pe camp
Si lu base si lu monica si lui danilet le place cintirica, cin se-aseamana se-aduna :D
Poate ca e un criteriu de eligibilitate cumva ...

# Ion date 3 August 2011 23:39 +9

Frate, dar urat e

# DOREL date 4 August 2011 09:51 +1

Un termen de comparatie pentru Cr. Danilet ar trebui sa fie V. Ciorbea (care nu e chiar un Adonis) dar datorita inteligentei (inclusiv de a se tunde, pieptana si imbraca) lasa o impresie chiar frumoasa ...

# Ilarion date 4 August 2011 08:28 +3

Stapanul isi invata sluga hoata si barbatul nevasta cu.....Imposibil sa nu se remarce similitudinea situatiei vezi presedintele care bate podelele cu dizeoze de crasma sau se cinsteste cu Becali.Probabil ca meritam acesta calitate de personaje,ramane totusi o intrebare Cine o fi stapanul care nii harazeste pe acesti chinuiti ?

# nii date 4 August 2011 09:42 +2

sa fim seriosi.fiecare din cei care citesc aici au ridicat un pahar la vreun eveniment, cum probabil era si acesta. doar ca anturajul nu s-a grabit sa vanda pozele catre reviste de scandal din motive obscure.

# iris date 4 August 2011 10:54 -1

ce sa mai vorbim, a cantat si omul la un caraoke si a baut un pahar de vin si na mare imoralitate, daca era intins pe jos de beat sau facea mare panarama mai spuneam , dar asa nu mai incercati sa mani******ti opinia publica in zadar; se vede cati avocat invidiosi au magistratii................. a prins o poza cand ridica paharul sus si gata parca ar fi stat astfel toata noaptea, ziaristi platiti sa strice imaginea justitiei pe gratis, ce manifestari antisociale sunt aici?

# iris eaterna date 8 August 2011 16:20 +1

Haideti sa le luam pe alea drepte. Si Neacsu, si Dumbrava si o gramada din gasca lor s-au pilit pe la chefuri, ca oameni au fost si suntem toti si am fost toti tineri. Nu deranjeaza paharul de vin neaparat, nici ragetele la microfon iar unii ca voi (si nu jigni numele de Iris) l-ati ierta si daca ar sta lesinat de beat , ca ar fi in timpul liber cica.Problema e ca o astfel de caricatura umana umbla prin piete, pe la tarabe, scrie scheme cu markerul pe pancarte, ii imbraca pe aceia mici care nu sunt prosti doar lipsiti de experienta, in robe si slapi, se face ca reprezinta la cel mai inalt nivel justitia romana, isi tradeaza prietenii la fiecare pas pe care il face, dupa care cu un tupeu fara margini face coduri de integritate. Problema e ca poate nici peste un an o caricatura de asta ne poate reprezenta pe plan international nu departe de anul viitor.Si ca pana si Base s-ar putea ascunde. asa ca apaludati-l! Macar de l-ar ajuta fata, dar nici macar....Pacat...

# un avocat date 4 August 2011 11:26 +2

"Cine este fara de pacat sa arunce primul piatra." Dar ce stimabililor, magistratii nu sunt oameni? Te pomeni ca or fi niste roboti. Atat timp cat a dat un examen la INM si l-a trecut, atat timp cat profesional nu i se poate reprosa nimic, atat timp cat in nicio imprejurare nu a comis fapte care aduc atingere normelor de convietuire, ordinii publice si bunelor moravuri, care este problema? Oricine mai bea cate un pahar din cand in cand si oricine are preferinte muzicale sau diverse activitati pe care le practica din placere. Cum ar trebui sa se relaxeze un magistrat in timpul liber? Sa gradinareasca? Sa stea la vreo manastire? Poate ca ar trebui ca la INM sa nu mai poata da examenul decat calugarii. A ajuns vreun magistrat in calendarul ortodox?

# DOREL date 5 August 2011 09:08 +1

Dupa tine ar trebui sa o punem presedinta ICCJ pe Simona Lungu, nu-i asa ?

# un avocat date 5 August 2011 09:59 -1

Daca dupa tine a bea un pahar cu prietenii este echivalent cu a turna filme porno pentru gurul Bivolaru, imi cam dau seama ce e la tine acasa. :lol:

# DOREL date 5 August 2011 13:03 +6

Daca tie iti place cum arata Danilet, e treaba ta. Dar ca sa te respecte ceilalti, trebuie sa te respecti tu insuti. Si, b): oare de ce somitatile portocalii (Basescu, Macovei, Dumbrava, Gherbovan ..)trebuie sa se laude cu paharul sau cu sticla, alt mod de exprimare, ceva mai intelectual nu mai exista ? Parerea mea ...

# DOREL date 5 August 2011 13:08 +2

Scuze, revin: pana la urma Cr. Danilet nu a mai spus nimic de Mihai Viorel, cel condamnat nevinovat pentru ca l-a "jignit" cu o achitare pe Daniel Morar (Ciupe - Slavita), achitare mentinuta inclusiv de Completul de 9 judecatori, condamnare cu executare la 4,5 ani de inchisoare si la plata a 135.000 DM in echivalent BNR iar Cr. Danilet si-a batut joc de el in cererea de liberare conditionata si s-a mai si laudat cu scabroasa hotarare ! Ei, daca astea va sunt modelele, atunci aveti ce meritati si o sa aveti si mai mult decat atat ...

# Gerula date 4 August 2011 12:42 +2

:lol: Stimabililor Luju, aveti o obsesie. Serioasa. Eu cel putin, m-am saturat de articolele despre Danilet. Ce a facut Danilet, pe unde s-a dus Danilet, ce mananca Danilet, ce bea Danilet, poate ar trebui sa-l monitorizati si la vespasiana, caci o sa obtineti o audienta mai mare a sit-ului. Disputa eterna Luju vs SoJust.

# DOREL date 5 August 2011 09:15 +1

Mai draga Gerula, se vede ca cine se aseamana se aduna ! Pai e justificata si prea justificata atentia ptr Danilet (si nu numai pentru el), doar reprezinta atatia si atatia judecatori, de el (sau si de el) depinde viitorul justitiei si al magistratilor, asa ca, daca avem un presedinte care ia carciumile la rand si a distrus o tara pentru jumatate de secol, nu e normal ca lumea sa fie ingrijorata de astia, muschetarii care se intec care sa-i calce mai vartos pe urme ?

# cetateanu turmentat date 5 August 2011 09:40 +2

Pan' la urma eu nu inteleg ce face rau personajul articolului ? Presteaza la un karaoke daca nu gresesc nu ? Care-i baiul ? Unii spun ca pateaza nu stiu ce si a nu stiu cui :o Cum ? De ce ?

# Gerula date 4 August 2011 12:49 +4

Draga, eu pe Lupascu nu l-am vazut in astefel de ipostaze. Si putem sa facem toti asta, sa ridicam un pahar de vin, dar apoi sa zici cat esti de integru...mai greu....Lungul nasului?

# QED date 4 August 2011 13:38 0

Daca nu l-ai vazut nu (se) inseamna ca nu (se) exista, ca si Lupascu e om si mai ridica un pahar in cinstea prietenilor care il fotografiaza .. Dintre Lupascu si Danilet, cel din urma a spus public ca nu a cedat santajului Luju inca de la inceput. Si Luju il toaca cu mizerii. Pe de alta parte Lupascu n-a scos niciodata vreo vorba despre santaj, iar Luju il tot ridica in slavi. Daca Luju ar fi vreo fituica oarecum independenta, am crede cu totii ca dl. Lupascu nu are nicio pata. Acum va las pe voi sa deduceti restul rationamentului, ca ma duc sa mai beau o bere in cinstea Justitiei de Bucuresti :))

# slayer date 5 August 2011 15:46 +1

+ 100

# esti manga! date 4 August 2011 17:07 0

care santaj, ma? ca astia de la luju au dat mesajele pe care idiotul de Vasile Danilet le daduse la ei, cand jurnlaistii aveau documente cum a facut el aranjament cu parintii sa-l dea in judecata pentru intretinere, ca sa nu mai plateasca el majorare de pensie alimentara pentru copilul fostei sotii. Tu ori esti prost, ori esti prost! noroc ca oamenii astia sint de bunacredinta si-si fac meseria cum trebuie. stii macar ce e ala santaj? defineste-l pitigoi!

# QED date 7 August 2011 22:39 0

[quote name="esti manga!"]care santaj, ma?  Cu "ma" sa vorbesti tu cu cei carora le bagi lampa in ochi sa recunoasca lucruri de care nici nu stiu ca exista. Cand ai sa inveti sa faci un dosar, altfel decat cu taiaturi din presa si fotografii de pe la nunti si botezuri - sa ma cauti ca sa mai vorbim.

# justpassingby date 4 August 2011 18:05 0

Art. 21: Atat in exercitarea atributiilor profesionale cat si in afara acestora, magistratii sunt datori sa se abtina de la orice acte sau fapte de natura sa compromita demnitatea lor in functie si in societate. Magistratii trebuie sa apere prestigiul puterii judecatoresti printr-o comportare adecvata in relatiile cu justitiabilii, cu colegii, cu reprezentantii celorlalte organe ale statului, cu intregul corp social”. Când ești la o petrecere și vezi pe toată lumea din jurul tău că bea, cântă și dansează, pe scurt se distrează nu dai dovadă de o comportare prea adecvată dacă stai ca mutu și nu faci nimic. Am dreptate?

# morarescu date 4 August 2011 19:23 +2

Nu aveti dreptate. Presupun ca judecatorul nu are privilegiul  unei conduite si a unei vieti normale, obisnuite. Are in schimb privilegiul unei munci de apostolat. Daca judecatorul priveste aceasta meserie ca pe oricare alta , atunci da, poate bea pahare fara numar, poate canta in public, poate avea plete date cu gel si poate purta tricouri cu insigne "F..K ME I'M FAMOUS". In aceste cazuri judecatorul este un slujbas al statului. Un om in slujba dreptatii insa , este dator sa se abtina.

# justpassingby date 4 August 2011 23:52 +2

Problema care se pune în legătură cu conduita unui magistrat trebuie discutată sub aspectul cantității. Nu e nimic blamabil în a cânta, a dansa, a bea alcool. Cel care cântă nu e cântăreț, cel care danseaza nu e dansator, cel care bea alcool nu e alcoolist. De cântat și de dansat n-are rost să mă leg, pentru ca nu sunt activități care pun la indoială demnitatea și integritatea unui magistrat. Avem judecătoare care în același timp câștigă bani și din cântat și probabil și dansat. În privința consumului de alcool, iar nu există nicio problemă atâta timp cât acesta se face în cantități moderate. Pozele de mai sus cu acest judecător stigmatizat de lumeajustitiei sunt singurele de care am și eu cunoștiință ca și cititor al presei, dar asta nu indică nicidecum un fapt prin care un magistrat își lezează buna reputație, demnitatea ori integritatea.

# de ce exista agramati in justitie??? date 23 August 2012 23:22 +1

Iti place sa scrii mult si incorect. ALCOOLIST spun zidarii, dulgherii. Este incorect. Minti cand spui ca exista judecatoare care castiga bani din cantat. Stii bine ca fata aia care canta nu ia niciun ban. In loc sa canti si sa bei, invata sa scrii!!!!

# yhddyj date 5 August 2011 00:07 +1

Astazi, 2011, Romania se afla intr-o situatie cand exact de acesti oameni avem nevoie ..!!!!!! Aceasta este Romania, Justitia 2011 !!!!

# aish date 5 August 2011 22:40 +2

Luju, nu mai stergeti comentariile in favoarea favoritului vostru, altfel va scade ratingul. Asa va faceti si voi cunoscuti cu Danilet :lol: . V-am spus: mai cautati si rugati-va sa cante cat mai mult. :D

# Alex date 26 November 2012 18:12 +1

:-x Dumnezeule mare...eu daca as fii femeie si as fii insarcinata m-as ferii sa dau ochii cu asta...avortezi spontan...asta dupa ce ca este frumos ca puiul de magar...destept ca menghina...caratist (nu ai loc sa iei o palma de karikatura asta)...se mai da si important... Mai mascariciule...nu faci nici cat o ceapa uscata mai aschimodie flegmatica !!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva