22 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

KOVESI S-A PUS IAR PE TREABA – DNA si-a reluat activitatea dupa alegerile europarlamentare, asa cum a promis presedintele Traian Basescu. La doua zile dupa aflarea rezultatelor, procuroarea Ana Dana l-a trimis in judecata pe Nicusor Constantinescu, seful Consiliului Judetean Constanta. Liderul PSD este acuzat de 21 de infractiuni de abuz in serviciu contra intereselor persoanelor si 3 infractiuni de complicitate la abuz in serviciu contra intereselor publice

Scris de: G.T. | pdf | print

27 May 2014 16:22
Vizualizari: 6043

Presedintele Traian Basescu lauda, in urma cu aproximativ o saptamana, procurorii DNA, pe motiv ca nu au facut arestari in campania electorala pentru a nu influenta votul la alegerile pentru Parlamentul European. Tot atunci, Basescu dadea asigurari ca DNA isi va relua activitatea dupa alegerile europarlamentare. Iata ca asa s-a si intamplat. La doua zile dupa alegeri, unul dintre liderii PSD a fost trimis in judecata. Este vorba despre Nicusor Constantinescu (foto), presedintele Consiliului Judetean Constanta.

Constantinescu este acuzat de 24 de infractiuni de abuz in serviciu, in dosarul instrumentat, potrivit sefului CJ, de procuroarea Ana Dana, aceeasi care i-a facut dosar si primarului din Constanta, Radu Mazare. Mai exact, Nicusor Constantinescu este acuzat de 3 infractiuni de complicitate la abuz in serviciu contra intereselor publice cu obtinerea de foloase necuvenite si de 21 de infractiuni de abuz in serviciu contra intereselor persoanelor cu obtinerea de foloase necuvenite.

Potrivit DNA, presedintele Consiliului Judetean Constanta si directorul general al Regiei Autonome Judetene de Drumuri si Poduri Constanta, George Adrian Gambuteanu, trimis si el in judecata, au blocat trei controale ale inspectorilor Curtii de Conturi. De asemenea, procurorii sustin ca Nicusor Constantinescu nu a emis si prelungit certificate de urbanism si autorizatii de construire, refuzand sa puna in aplicare hotarari judecatoresti definitive.


In urma cu o luna, Nicusor Constantinescu a mai fost trimis in judecata de DNA, tot pentru abuz in serviciu. Motivul? Seful CJ Constanta ar fi “tulburat” activitatea Centrului Militar Zonal Constanta.

Prezentam ultimele acuzatii ale DNA impotriva lui Nicusor Constantinescu:

Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Sectia de combatere a infractiunilor conexe infractiunilor de coruptie au dispus trimiterea in judecata, sub control judiciar, a inculpatului:

CONSTANTINESCU NICUSOR DANIEL, presedintele Consiliului Judetean Constanta, in sarcina caruia s-au retinut

-complicitate la 3 infractiuni de abuz in serviciu contra intereselor publice cu obtinerea de foloase necuvenite

-21 de infractiuni de abuz in serviciu contra intereselor persoanelor cu obtinerea de foloase necuvenite

De asemenea, s-a dispus trimiterea in judecata, in stare de libertate, a inculpatului GAMBUTEANU ADRIAN GEORGE, director general al Regiei Autonome Judetene de Drumuri si Poduri Constanta (RAJDP Constanta), in sarcina caruia s-au retinut 3 infractiuni de abuz in serviciu contra intereselor publice

In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut urmatoarea stare de fapt:

I.Inculpatul Gambuteanu Adrian George, in calitatea sa de director general al RAJDP Constanta, cu sprijinul lui Nicusor Daniel Constantinescu, presedintele Consiliului Judetean Constanta, a refuzat, in mod repetat, sa puna la dispozitia Curtii de Conturi documentele necesare efectuarii controlului de specialitate programat in anii 2011, 2012 si 2013. Astfel, efectuarea consecutiva a trei controale pe care Curtea de Conturi le avea programate conform planului de activitate, nu a mai fost posibila.

In aceasta modalitate, a fost practic blocata activitatea Curtii de Conturi in raport cu regia locala mentionata, Curtea de Conturi aflandu-se in imposibilitatea de a-si indeplini principala atributie, respectiv verificarea modului in care au fost utilizate resursele financiare publice.

Totodata, pe perioada 2009-2012 (perioada avuta in vedere de controalele programate a se desfasura in anii 2011, 2012, 2013) a fost creat un folos necuvenit Regiei Autonome Judetene de Drumuri si Poduri (RAJDP) Constanta, constand in faptul ca activitatea sa financiar-contabila a fost sustrasa verificarii, in conditiile in care fondurile de care a beneficiat RAJDP Constanta din resursele publice in perioada supusa controlului au fost de peste 200 de milioane lei. Mai mult, exista date ca din aceste sume au fost efectuate plati nelegale, aspecte care impuneau lamuriri prin efectuarea controlului și care fac obiectul unui alt dosar penal aflat pe rolul DNA. Referitor la aceasta imprejurare, sesizarea a fost inregistrata la data de 1 noiembrie 2012, ca urmare a unei plangeri penale formulate de Curtea de Conturi.

In cursul anului 2011, prezentarea documentelor solicitate Regiei a fost conditionata de comunicarea, de catre Curtea de Conturi, a unei dovezi ca respectiva actiune de control figura in programul de activitate al Curtii de Conturi. Aceasta conditionare este contrara dispozitiilor art. 5 din Legea nr. 94/1992, potrivit carora Curtea de Conturi are acces neingradit la acte, documente, informatii necesare desfasurarii activitatii sale, entitatile auditate fiind obligate sa-i transmita actele, documentele, informatiile solicitate la termenele stabilite si sa-i asigure accesul in sedii. Cu toate acestea, Curtea de conturi a transmis dovada solicitata sub forma unui extras, insa, și in aceste conditii, efectuarea controlului a fost refuzata pe motiv ca nu a fost transmisa o copie a intregului program.
Controalele programate in anii 2012 si 2013 nu s-au putut efectua din cauza atitudinii inculpatului Gambuteanu Adrian George, precum si a dispozitiilor exprese ale presedintelui Consiliului Judetean Constanta, inculpatul Nicusor Daniel Constantinescu, prin rezolutii cu textul „nu sunt de acord”, aplicate pe adresele intocmite de RAJDP Constanta, fara a invoca vreun argument care sa justifice aceasta pozitie.

II.In perioada 2007-2014, presedintele Consiliului Judetean Constanta, inculpatul Nicusor Daniel Constantinescu, nu a respectat dispozitiile legale care il obligau sa procedeze la emiterea, respectiv la prelungirea a 11 certificate de urbanism si a autorizatiilor de construire a unor centrale si generatoare eoliene, solicitate de doua societati comerciale. Mai mult decat atat, dupa ce instantele judecatoresti au dispus prin 9 hotarari definitive, pronuntate in perioada 2008 – 2011, ca presedintele Consiliului Judetean Constanta sa procedeze la emiterea documentelor respective, acesta a refuzat punerea in executare a hotararilor prin care era obligat sa-si indeplineasca atributiile de serviciu. Prin aceleasi hotarari, s-a dispus ca presedintele Consiliului Judetean Constanta sa plateasca o amenda civila pentru fiecare zi de intarziere, insa Nicusor Daniel Constantinescu a continuat sa nu isi execute obligatiile impuse de catre instanta de judecata. Toate demersurile de a obtine executarea silita a obligatiilor președintelui CJ Constanta au ramas fara efect, inclusiv din cauza refuzului organelor fiscale de a executa penalitatile, astfel incat Nicusor Daniel Constantinescu a lipsit practic de continut drepturile partii vatamate, in ciuda recunoasterii acestora in mod repetat pe cale judecatoreasca.

Concret, starea de fapt detaliata in rechizitoriu este urmatoarea:

I.Faptele inculpatilor Gambuteanu Adrian George, director general al RAJDP Constanta, si Constantinescu Nicusor Daniel, presedintele Consiliului Judetean Constanta, de nu pune la dispozitia Curtii de Conturi, in anii 2011, 2012 si 2013, documentele necesare controlului specific la nivelul RAJDP Constanta

-in anul 2011

Conform programului de activitate pe anul 2011, in perioada 14 noiembrie - 16 decembrie 2011, ar fi trebuit sa se desfasoare la RAJDP Constanta, aflata in subordinea Consiliului Judetean Constanta, actiunea „Controlul situatiei, evolutiei si modului de administrare a patrimoniului public si privat”. RAJDP Constanta a fost notificata prin adresa, la data de 31.10.2011, cu privire la controlul pe care urma sa-l efectueze Camera de Conturi a judetului Constanta, solicitandu-se pregatirea si furnizarea de catre regia locala, la data prezentarii echipei de control, a actelor, documentelor si informatiilor necesare desfasurarii controlului.
Ca raspuns, prin adresa transmisa la 14.11.2011, semnata de directorul general Gambuteanu Adrian George, RAJDP Constanta a solicitat decalarea perioadei de control, motivat de faptul ca “in opinia Consiliului Judetean Constanta, bunurile transmise in administrarea Regiei sunt bunuri ce apartin domeniului public al judetului Constanta, iar actiunea de control excede tematicii stabilite prin Hotararea Plenului nr. 151/15.12.2010 de catre Curtea de Conturi a Romaniei”. La aceasta adresa, RAJDP Constanta a atasat, in copie, semnata de presedintele Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Daniel Constantinescu, in care este cuprinsa opinia citata.

Prin notificare trimisa la 15.11.2011, Camera de Conturi Constanta a comunicat RAJDP Constanta inceperea actiunii de control, in perioada 16 noiembrie – 16 decembrie 2011. In data de 15.11.2011, RAJDP Constanta a solicitat Camerei de Conturi a judetului Constanta transmiterea Programului de activitate pentru anul 2011, pentru “clarificarea acestei situatii atat pentru noi, cat si pentru C.J. Constanta”. A fost anexata adresa Consiliului Judetean Constanta nr. 22217/15.11.2011, semnata de presedintele Nicusor Daniel Constantinescu, prin care se indica solicitarea Programului de activitate pentru anul 2011 al Curtii de Conturi.

Ca raspuns, la data de 16.11.2011, Camera de Conturi Constanta a transmis clarificari Regiei, astfel: “In programul de activitate al Camerei de Conturi Constanta pe anul 2011 este prevazuta, la aceasta data, actiunea Controlul situatiei, evolutiei si modului de administrare al patrimoniului public si privat al U. A. T. de catre R. A. de interes local, la RAJDP Constanta”.

In consecinta, echipa de auditori publici externi s-a prezentat la RAJDP Constanta, in vederea inceperii actiunii de control. Cu aceasta ocazie, inculpatul Adrian George Gambuteanu, director general al RAJDP Constanta si alta persoana cu functie de conducere (in prezent decedat), au aratat ca acceptarea controlului este conditionata de prezentarea de catre Camera de Conturi a judetului Constanta a Programului de activitate pentru anul 2011, astfel ca actiunea de control nu a putut fi demarata.

Prin adresa, la 16.11.2011, Curtea de Conturi a solicitat inca o data RAJDP Constanta punerea la dispozitie a situatiilor financiare intocmite la data de 31.12.2010.

La aceeasi data, prin adresa semnata de directorul general Gambuteanu Adrian George RAJDP Constanta a comunicat: “Avand in vedere adresele mai sus inserate, prin care se insista inceperea controlului, fara a se pune la dispozitie, asa cum s-a solicitat, Programul de activitate pentru anul 2011, va transmitem alaturat adresa Consiliului Judetean Constanta nr. 22328/16.11.2011, prin care se argumenteaza necesitatea si oportunitatea prezentarii Programului solicitat, inainte de inceperea controlului”. A fost atasata adresa Consiliului Judetean Constanta, semnata de presedintele Nicusor Daniel Constantinescu. Prin adresa la 17.11.2011, Camera de Conturi a judetului Constanta a comunicat RAJDP Constanta faptul ca programul anual de activitate este un document intern al institutiei, nefiind prevazuta obligatia prezentarii acestuia la inceperea controlului, ca misiunea a fost notificata legal, precum si faptul ca, potrivit art. 5 din Legea 94/1992, auditorii publici externi au acces neingradit la toate actele, documentele si informatiile necesare exercitarii atributiilor, iar conducerea unitatii are obligatia de a le pune la dispozitia acestora. Avand in vedere aceste clarificari, la data de 17.11.2011 echipa de auditori publici externi s-a deplasat pentru control la sediul RAJDP Constanta, unde li s-a refuzat, insa, accesul la documente, controlul neputand avea loc. Echipa de auditori a depus cu aceasta ocazie la RAJDP Constanta o adresa prin care se solicita o serie de documente financiare.
Urmare adreselor Camerei de Conturi a judetului Constanta, RAJDP Constanta formuleaza un raspuns semnat de directorul general, inculpatul Gambuteanu Adrian George, in sensul ca: neprezentarea programului de activitati pentru anul 2011 “reprezinta un mod abuziv de a intelege si aplica legislatia in vigoare”, iar “refuzul ostentativ de a prezenta programul de activitate denota o atitudine ce lasa loc de interpretari cu privire la legalitatea controlului”, aratand ca “punerea la dispozitie a programului de activitati pentru anul 2011 reprezinta solutia deblocarii problemei”. A fost atasata o adresa a Consiliului Judetean Constanta, semnata de inculpatul Nicusor Daniel Constantinescu, prin care se solicita depunerea programului de activitate, ca solutie pentru deblocarea situatiei existente. In aceasta adresa se arata, totodata, ca inscrisurile solicitate de catre Curtea de Conturi „au fost aprobate prin hotarari ale Consiliului Judetean Constanta, acte administrative legale si necontestate de nimeni, fapt pentru care oportunitatea solicitarii acestora apare ca abuziva”. Din aceasta adresa semnata de inculpatul Constantinescu Nicusor Daniel rezulta ca argumentul invocat pentru refuzul de a prezenta documentele solicitate de Curtea de Conturi este ca, odata aprobate prin hotarari ale Consiliului Judetean, orice cheltuieli, investitii, sau alte operatiuni efectuate sunt in mod incontestabil legale. In consecinta, inculpatul exclude aceste documente de la posibilitatea controlarii lor de catre Curtea de Conturi, atitudine care contravine total dispozitiilor art. 5 din Legea 94/1992, conform carora auditorii publici externi au acces neingradit la toate actele, documentele si informatiile necesare exercitarii atributiilor, iar conducerea unitatii are obligatia de a le pune la dispozitia acestora.

In vederea deblocarii situatiei, Camera de Conturi a judetului Constanta a transmis, prin adrese, la 21.11.2011, atat Consiliului Judetean Constanta, cat si RAJDP Constanta, confirmarea scrisa a Departamentului VI – Departamentul de Coordonare a Modificarii Bugetelor Unitatilor Administrativ - Teritoriale din cadrul Curtii de Conturi, din care rezulta ca “Actiunea de control a situatiei, evolutiei si modului de administrare al patrimoniului public si privat al U.A.T. de catre Regia Autonoma Judeteana de Drumuri si Poduri Constanta, din subordinea UATJ Constanta, figureaza in programul de activitate pe anul 2011 al Camerei de Conturi Constanta, la codul 8.000”.

Fata de noile clarificari, la data de 21.11.2011, echipa de auditori publici externi s-a prezentat, din nou, la sediul RAJDP, unde a constatat aceeasi situatie, nefiindu-le permis controlul. Au formulat o noua solicitare de documente, in scris.
Avand in vedere imposibilitatea desfasurarii controlului, Camera de Conturi Constanta a propus Curtii de Conturi a Romaniei suspendarea actiunii de control la RAJDP Constanta, incepand cu data de 28 noiembrie 2011 si pana la prezentarea documentelor solicitate.

Intrucat aceste documente nu au fost prezentate, controlul a fost reprogramat pentru anul 2012.

-in anul 2012

In perioada 05.06.2012 – 30.07.2012 (potrivit programului de activitate pe anul 2012) ar fi trebuit sa se desfasoare controlul privind situatia, evolutia si modul de administrare a patrimoniului public si privat al UAT Constanta de catre regiile autonome de interes local, respectiv RAJDP Constanta.

Prin adresa, la data de 18.05.2012 s-a comunicat entitatii acest fapt. Prin adresa, la data de 24.05.2012, RAJDP Constanta a comunicat Consiliului Judetean Constanta faptul ca au fost notificati de Curtea de Conturi – Camera de Conturi Constanta cu privire la efectuarea unui control la regie in perioada 05.06.2012 – 30.07.2012. Pe aceasta adresa, inculpatul Constantinescu Nicusor Daniel a facut mentiunea olografa „Nu sunt de acord”.

La data de 05.06.2012, prin adresa semnata de directorul general, inculpatul Gambuteanu Adrian George, RAJDP Constanta a comunicat Camerei de Conturi Constanta faptul ca nu s-a primit “acordul Presedintelui Consiliului Judetean pentru punerea la dispozitia auditorilor publici externi a documentelor si informatiilor solicitate”.

La datele de 13.06.2012, 29.06.2012, 06.07.2012, echipa de auditori s-a deplasat la sediul RAJDP Constanta, unde li s-a refuzat accesul la documente in vederea controlului. La 17.07.2012, echipa de auditori s-a deplasat din nou la sediul RAJDP Constanta, unde au luat legatura cu directorul general, inculpatul Adrian George Gambuteanu, care a precizat ca a raspuns la intrebarile puse de auditori in nota de relatii, dar asteapta avizul presedintelui Consiliului Judetean Constanta in ceea ce priveste raspunsurile date. in nota intocmita la aceasta data se arata ca “astfel, s-a produs o noua amanare, urmand ca directorul general al RAJDP sa comunice telefonic data la care echipa de control se poate deplasa la sediul Regiei, in vederea ridicarii exemplarului cu raspunsurile la nota de relatii solicitate”.

Intrucat pana la data de 30.07.2012 nu s-a comunicat niciun raspuns catre auditorii publici externi si nici nu s-a permis efectuarea controlului, pe motiv ca nu s-a obtinut avizul presedintelui Consiliului Judetean Constanta, auditorii publici externi au intocmit Procesul-verbal de constatare a incalcarii obligatiilor prevazute la art. 5 alineatul 2 si de aplicare a penalitatilor prevazute la art. 63 din Legea nr. 94/1992, republicata, pe numele lui Gambuteanu Adrian George. Totodata, s-a luat decizia formularii unei plangeri penale.

-in anul 2013

Conform programului de activitate pe anul 2013, in perioada 7 mai – 23 mai 2013, ar fi trebuit sa se desfasoare la RAJDP Constanta, aflata in subordinea Consiliului Judetean Constanta, actiunea „Controlul situatiei, evolutiei si modului de administrare a patrimoniului public si privat al U. A.T., de catre R.A. de interes local”.

Prin adresa, la data de 22.04.2013, Camera de Conturi Constanta a notificat RAJDP Constanta cu privire la controlul pe care urma sa-l efectueze, solicitandu-se pregatirea si furnizarea de catre entitate, la data prezentarii echipei de control, a actelor, documentelor si informatiilor necesare desfasurarii controlului.
Ulterior, la 13.05.2013, au fost solicitate RAJDP Constanta documentele necesare efectuarii controlului, fixandu-se termen de punere la dispozitie data de 16.05.2013, ora 0900.

Totodata, prin adresa, Camera de Conturi Constanta l-a incunostintat pe presedintele Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Daniel Constantinescu, cu privire la controlul ce urma a fi efectuat in perioada 07.05.2013 -28.06.2013, la RAJDP Constanta.

La data de 16.05.2013, echipa de control a solicitat directorului general, inculpatul Gambuteanu Adrian George, o nota de relatii cu privire la motivele nepunerii la dispozitie a documentelor solicitate.

Prin adresa emisa la 22.05.2013, semnata de Gambuteanu Adrian George s-a comunicat Camerei de Conturi Constanta faptul ca nu se poate da curs solicitarii de punere la dispozitie a documentelor, intrucat conducerea Regiei trebuie sa respecte dispozitiile conducatorului autoritatii tutelare – Consiliul Judetean Constanta. in acest sens, se face referire la rezolutiile puse de Nicusor Daniel Constantinescu pe doua adrese trimise de Regie catre Consiliul Judetean Constanta, care consemneaza pozitia presedintelui: “Nu sunt de acord”.

In data de 22.05.2013, ca urmare a solicitarii Camerei de Conturi Constanta, a avut loc o intalnire cu conducerea RAJDP Constanta, pentru clarificarea motivelor si cauzelor refuzului de punere la dispozitie a documentelor solicitate. in minuta de intalnire intocmita cu aceasta ocazie s-a consemnat punctul de vedere al conducerii RAJDP Constanta, respectiv faptul ca aceasta trebuie sa respecte dispozitiile conducatorului autoritatii tutelare – Consiliul Judetean Constanta, dispozitii care, prin prisma principiilor dreptului administrativ, au caracter imperativ si executoriu.

Prin imposibilitatea de efectuare a auditului la o regie autonoma, Curtea de Conturi a fost pusa in imposibilitate de a-si exercita functia sa de baza, aceea de control asupra resurselor financiare publice, aparand astfel ca inutila insasi existenta acestei institutii in raport de RAJDP Constanta. Numeroasele demersuri intreprinse de echipele de control, mai sus descrise, ramase fara niciun rezultat, sunt dovezi nu doar ale tulburarii insemnate ale activitatii Curtii de Conturi ci, mai mult, ale imposibilitatii de desfasurare a activitatii de catre aceasta institutie.
Importanta controlului rezulta si din valoarea fondurilor de care a beneficiat RAJDP Constanta din resursele publice in perioada supusa controlului, si anume 212.796.105 lei virati de Consiliul Judetean Constanta regiei numai in perioada 2009-2011, dupa cum arata Curtea de Conturi. Aceasta situatie s-a perpetuat pe o perioada de timp indelungata, din 2011 si pana in prezent Curtea de Conturi nereusind sa desfasoare acest control
.

II.Faptele inculpatului Constantinescu Nicusor Daniel, presedinte al Consiliului Judetean Constanta, de a refuza emiterea/prelungirea unor certificate de urbanism, chiar dupa pronuntarea unor hotarari judecatoresti prin care fusese obligat in acest sens

Doua societati comerciale, prin reprezentantul legal, au solicitat presedintelui Consiliului Judetean Constanta, inculpatul Nicusor Constantinescu, emiterea unor certificate de urbanism sau prelungirea termenului de valabilitate al unor certificate de urbanism deja emise. Intrucat nu a primit raspuns la solicitarile sale, a formulat plangeri la instantele de judecata, solicitand obligarea presedintelui Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Daniel Constantinescu, la emiterea, respectiv prelungirea certificatelor de urbanism.

Desi, prin hotarari judecatoresti, ramase definitive si irevocabile, presedintele Consiliului Judetean Constanta a fost obligat la emiterea, respectiv prelungirea certificatelor de urbanism, acesta nu a dat curs obligatiilor impuse de instanta.
Prin aceleasi hotarari judecatoresti, s-a dispus si plata unei amenzi civile de catre presedintele Consiliului Judetean Constanta, in cuantum de 20% din salariul minim pe economie, pentru fiecare zi de intarziere, in cazul neexecutarii obligatiilor impuse de catre instanta de judecata.

Ulterior, persoana vatamata a incercat executarea silita a hotararilor judecatoresti, fara a reusi insa acest lucru.

Au existat 11 situatii in care cererile de emitere sau prelungire a valabilitatii certificatelor de urbanism au ramas fara raspuns. Acestea se refera la urmatoarele aspecte (cateva exemple):

Certificatul de urbanism emis la 30.11.2007, cu valabilitate 24 de luni de la emitere, pentru construire capacitate energetica, 8 centrale eoliene in comuna Fantanele, jud. Constanta

Certificatul de urbanism emis la 6.11.2008 pentru realizarea unor instalatii de racordare statie transformare Fantanele, cu valabilitate 12 luni de la emitere

Certificatul de urbanism emis la 5.11.2008 pentru amplasarea unui stalp sustinere pentru echipamente de masurare conditii climatice in vederea construirii unui parc eolian in extravilanul comunei Ciocarlia, jud. Constanta

Cererea inregistrata la Consiliul Judetean Constanta la 21.02.2008 pentru eliberarea unui certificat de urbanism pentru construirea unui parc energetic eolian cu 9 generatoare, lucrari de construire si extindere a retelelor de distributie, construire, modificare, reparare si reabilitare cai de acces si de comunicatie in extravilanul comunei Vulturu, jud. Constanta

Cererea inregistrata la Consiliul Judetean Constanta la 01.02.2008, pentru emiterea unui certificat de urbanism in vederea construirii a 14 generatoare eoliene in extravilanul com. Ciocarlia, jud. Constanta

Toate cele 11 cereri care formeaza obiectul prezentului dosar au fost blocate de inculpatul Constantinescu Nicusor Daniel care a refuzat sa semneze actele intocmite de compartimentele de specialitate din cadrul Consiliului Judetean. Inculpatul si-a pastrat aceasta atitudine, de refuz, chiar si dupa ce instantele de judecata, in noua situatii, l-au obligat la emiterea actelor si chiar dupa ce partea vatamata a incercat executarea silita a acestor hotarari judecatoresti.

Inculpatul Constantinescu Nicusor Daniel, cercetat sub control judiciar, a formulat mai multe cereri succesive prin care a solicitat incuviintarea parasirii teritoriului Romaniei pentru a se deplasa in Statele Unite ale Americii in vederea efectuarii unei interventii chirurgicale, avand in vedere afectiunea severa de care sufera, cereri admise prin ordonantele din datele de 03.04.2014, 23.04.2014, 16.05.2014 si 20.05.2014, prin care i s-a incuviintat parasirea teritoriului Romaniei pana la data de 05.06.2014.

Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Bucuresti.

In cauza procurorii au beneficiat de sprijinul de specialitate al SRI.

Mentionam ca inculpatul Constantinescu Nicusor Daniel face si obiectul altor doua dosare penale, pentru infractiuni similare, dintre care unul a fost trimis spre judecare de Serviciul teritorial Constanta, iar altul se afla in curs de instrumentare la acelasi serviciu”.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 27 May 2014 16:41 +5

chiar daca nu/l simpatizez pe betivul asta,el este doar o victima al intereselor familiei imperiului raului cu portul cta.sa ne aducem aminte cine are dreptul sa proceseze pui pentru trupele nato in europa?sa ne aducem aminte cine a ,,distrus,,loturi de obuze din hkg?si cine ,,dupa ce le/a distrus le/a vindut,, in africa?de ce se da oare imperiul raului de ceasul mortii?la dracu patronii cu sindicalistii protesteaza impreuna.....asta suna ca si cum EU incep acum sa/l ling pe imperiul raului.....minareala asta se vede din calea ,,laptee,,

# obiectiva date 27 May 2014 18:31 +4

o astepT pe KOVESI cu mare nerabdare sa deStructureze si MAFIA DIN PARCHETUL dpl CURTEA DE APEL BACAU....PROCUROR PETRARU CARLA.. FAVORIZEAZA FAPTUITORUL.......avocat tradtitional ! SPECIMEN....dispune „CLASAREA CAUZEI (…) în ceea ce priveşte săvârşirea infracţiunilor de înselăciune, prev şi ped de art, 244 alin.1, 2 C.p. , fals intelectual, prev. şi ped de art. 321 alin 1 Cp şi uz de fals, prev şi ped de art. 323 Cp, DEOARECE FAPTELE NU SUNT PREVAZUTE DE LEGEA PENALA. 

# obiectiva date 27 May 2014 19:47 +3

sa mai spun ca deJa un JUDECATOR DE LA CAP BC dispusese retrimiterea dosarului la parchet in vederea incepereii urmarii penale a acestui AVOCAT TRADITIONAL ??? MULTUMIRI D-LUI RAZVAN SAVALIUC PENTRU LISTA CU NEPOTII, FIII SI TATII..PCT.84 - CARLA PETRARU, procuror - sotul Constantin Petraru, procuror militar la Parchetul Militar Iasi - Biroul Bacau; PRIMA REZOLUTIE DE NUP A FOST DATA DE PCT 90 - VIOREL STRANCIUG, procuror - fiul Bogdan Marian Stranciug, avocat in Baroul Bacau; - fiica Simona Gabriela Manolache (fosta Stranciug) avocat in Baroul Neamt; desigur confirmata de PORCUROR GENERAL AL PdplCAP BC....si cum isi suflecase d-l straciug manecile si se apucase de treaba...si i s-au taiat aripioarele....asa si cu CARLA ?

# obiectiva date 27 May 2014 19:58 +3

PROMIT sa imi aduc aportul la ACTUALIZAREA si COMPLETAREA ACESTEI LISTE cu porcurori si judecatori CU RUDELE SI AFINII SI SOTII DIN DNA , SRI SI POLITIE, SI ETC........

# nu ma poci abtine date 28 May 2014 06:02 0

Unde ești CHIMITĂ? CI nu mai are opinii pe LUJU?Mi-e dor de CI :cry:

# mircea date 28 May 2014 09:47 -3

Excelenta veste . Sper sa se perpeleasca porcul intr-atat incat sa il dea in gat si pe Mazare, sa intre la parnaie la oferta 1+1. 

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.07.2024 – Procurorul care vrea sa infunde AUR nu se lasa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva