psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

LULUTZA CEA SIMPATICA - Dupa ce ne-a povestit cum vanzatorii din piata ii aleg merele cele mai frumoase, Laura Codruta Kovesi a dezvaluit ca stie sa glumeasca. Kovesi se lauda ca niciun politician nu poate face presiuni asupra ei si pretinde ca la DNA nu sunt ofiteri acoperiti. Sefa DNA ne tine in suspans in legatura cu viitorul ei, dar pretinde ca nu vrea sa intre in politica. Lulutza nu scoate un cuvant despre dosarele cu marile jafuri din Guvernarea Basescu-PDL, care zac in sertarele DNA

Scris de: George TARATA | pdf | print

25 September 2015 14:41
Vizualizari: 6081

Dupa ce ne-a povestit cum se plimba pe strada si prin parc si cum vanzatorul de la piata o recunoaste si ii spune „felicitari pentru ceea ce faceti, v-am ales mere mai frumoase”, sefa DNA Laura Codruta Kovesi ne-a oferit noi detalii cat de cat personale. Intr-un interviu acordat postului Digi 24, joi seara 24 septembrie 2015, interviu in care nu a avut parte de nicio intrebare dificila, semanand cu o campanie de imagine, Laura Codruta Kovesi a dezvaluit ca multa lume o apreciaza, iar unii o considera simpatica. Aceeasi Laura Codruta Kovesi a explicat ca este un om normal, serioasa atunci cand trebuie sa fie serioasa, dar ca stie sa si glumeasca atunci cand e cazul.

Pe langa detaliile ce tin de viata personala, sefa DNA a vorbit si despre activitatea institutiei pe care o conduce. Evident, Laura Codruta Kovesi a explicat cum niciun politician nu poate sa faca presiuni asupra ei sau a procurorilor din subordine. Totodata, Kovesi ne-a dat asigurari ca in interiorul DNA nu exista ofiteri acoperiti.


Nu in ultimul rand, un alt subiect abordat de sefa DNA a vizat viitorul ei. Codruta Kovesi nu a oferit insa un raspuns clar in ceea ce priveste acest aspect, ci a ales sa ne tina in suspans, precizand ca va anunta daca doreste sau nu un nou mandat in fruntea DNA. Kovesi ne-a garantat insa ca nu va candida la nicio functie politica sau in administratia publica.

In schimb, Laura Codruta Kovesi nu a scos niciun cuvant despre dosarele cu marile jafuri din timpul guvernarii Basescu-PDL, care zac in dosarele procurorilor DNA. Kovesi nu a vorbit nici despre cum se face ca acuzatiile si denunturile impotriva unora dintre liderii PDL-PNL nu au fost pana acum instrumentate, in timp ce alti polticieni, in special cei din PSD, ajung sa fie arestati chiar si pe baza unor simple denunturi.

Prezentam cateva dintre declaratiile facute de sefa DNA, Laura Codruta Kovesi:

Cred ca sunt foarte multe persoane care ma apreciaza si care unele ma considera chiar simpatica cateodata si nu se tem de mine. Probabil cei care comit fapte penale creeaza aceasta perceptie (ca as fi de temut – n.r), cred ca sunt un om normal, sunt serios cand trebuie si glumesc cand putem sa glumim. (...)

Pe de alta parte sunt jurnalisti care prefera sa vorbeasca despre dosarele noastre sau ce se intampla in interiorul Directiei fara a cere un punct de vedere, unii cu rea-credinta, altii din buna-credinta.

Sunt situatii in care anumiti jurnalisti depasesc chiar limite deontologice si fac referire la viata personala, cred ca nu e cazul, de multe ori citesc surprize despre mine, daca slabesc aflu ca sufar de o boala incurabila, daca ma ingras, aflu ca sunt insarcinata. Foarte multe lucruri neadevarate. Dar apreciez la anumiti jurnalisti ca inainte de a scrie un articol cer un punct de vedere, chiar daca ulterior nu sunt de acord cu ceea ce DNA le spune, e important sa aiba un punct de vedere si sa il publice. Aceia sunt jurnalisti corecti”.

In ceea ce priveste perceptia ca ne bazam foarte mult pe SRI, sper sa-i dezamagesc pe cei ce sustin acest lucru si nu ca asa vreau eu, ci pentru ca asa ne arata statistica. Din 4.200 de dosare inregistrate la DNA, 24 de dosare au fost deschise in acest an ca urmare a sesizarilor venite de la SRI. (...) 204 dosare au fost deschise ca urmare a sesizarilor venite de la structurile de informatii si celelalte structuri ale MAI. Deci, de zece ori mai mult am primit de la MAI decat am primit de la SRI. Pe ce ne bazam? Ne bazam pe cetateni. Peste 87 la suta din dosarele deschise in DNA in acest an sunt ca urmare a sesizarilor venite de la persoane fizice si juridice. Nu in ultimul rand, ne bazam pe institutii ale statului care au atributii de control. Sunt in jur de 500 de dosare care au fost deschise ca urmare a sesizarilor venite de la diverse institutii care au atributii de control: ANAF, Oficiul de Combatere a Spalarii Banilor, Curtea de Conturi. Deci daca un procent de 0,55% este mare, atunci putem sa spunem ca aceasta perceptie (ca DNA s-ar baza foarte mult pe sesizarile venite din partea SRI, n.r.) este corecta. Dar categoric nu este. (...)

Colaborarea cu SRI mai vizeaza si alte aspecte. Spre exemplu, activitatile de filaj. Noi nu avem suficient personal pentru a desfasura aceasta activitate, care presupune o resursa umana numeroasa si resurse materiale. Daca, maine, Guvernul Romaniei ne aloca suficiente fonduri pentru a avea resurse materiale si umane, desigur, nu o sa mai lucram cu SRI. Mai desfasuram acest tip de activitati si cu serviciul de informatii al MAI. (...)

Respectam legea de acces la informatii. In fiecare an se depune o declaratie la CSM pe proprie raspundere. Nu cred ca cineva din DNA isi permite sa dea o declaratie mincinoasa. Cei mai multi suntem dintre cei care au terminat facultatea tarziu dupa '90. Aveam 15 ani la Revolutie... Nu sunt ofiteri acoperiti in DNA si cred in sinceritatea colegilor mei”.

Am luat o decizie privind viitorul meu profesional. Daca doresc sau nu un nou mandat la DNA, pot sa va confirm ca nu voi candida la niciun fel de functie politica sau in administratia publica. Raman in sistemul judiciar. Daca doresc sa imi continui activitatea la DNA voi anunta la expirarea mandatului. Sunt singura care decide ce voi face, nu am sa intru in politica si nu am sa candidez pentru presedintie sau alta functie”.

Nu am primit niciodata telefon de la politicieni. Am primit de la ministri legat de activitatea institutionala, dar politicieni care nu au functii prin care sa avem legaturi cu sistemul judiciar nu m-au sunat niciodata. Nu o sa fiu niciodata persoana de care politicienii sa aiba nevoie, orice incercare de presiune asupra mea o voi face publica. Nu cred ca isi permite nimeni sa aiba discutii cu mine si cu procurorii DNA despre dosare pe care le investigam. Cred ca nici nu a fost nevoie sa ii spun vreunui politician 'nu ma suna ca ma suni degeaba'”.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 25 September 2015 13:33 +22

voi realizati cine te aresteaza LA ORDIN? asta nu sare mai departe ca aia cu astralul si pomii!!!!!!!!!!!la dracu !!!!parca romanica a fost contaminata cu virusul CAPIERII!!!!!! SI NICI UN ROMAN NU/I IN STRADA.....PROBABIL DIN CAUZA VIRUSULUI ,,CAPIERII,, doamne apara si pazeste!!!!(daca mai exista ceva de pazit)

# unul din lumea cea mare date 25 September 2015 13:53 +11

voi observati ......DE LA ,,MERE,,

# bulău date 25 September 2015 18:45 +20

Ko s-a plîns aseară la DIGI:  „Nu cred că DNA va rezolva corupția din România”. A observat și ea că deși a acționat cu maximă rapiditate arestînd-o pe Rarinca - succesuri nule.

# IDIOSINCRASIE date 27 September 2015 09:32 +6

Ko enumeră  ANAF, Oficiul de Combatere a Spalarii Banilor, Curtea de Conturi ca avînd atribuții de control și le ia în seamă sesizările. Se abține să includă corpul de control al premierului. S-o fi crezînd în opoziție, nu în guvernul Ponta. Potrivit corpului de control, DNA nu a oferit nici un răspuns referitor la unele plângeri.  

# prea greu pentru cea mai curajoasă femeie date 27 September 2015 22:23 +4

Greu de ucis caracatița corupției! Cum naiba să îl bage la răcoare pe INCENDIATORU ISCUSITU fără să se prăvale tot eșafodajul fals dus în spate de matrafoxat?

# DNA are alte priorități date 29 September 2015 07:10 0

Procurorii condusi de Laura Codruta Kovesi s-au ocupat de puii si curcanii primiti de medici de la pacienti, de rochiile, caprele si strutii judecatorului CCR Toni Grebla - saltat de DNA la cateva zile dupa ce Curtea Constitutionala a intors a treia Lege Big Brother mult dorita de SRI - si de operatiunea "Guvernul meu" prin inculparea premierului Victor Ponta pentru fapte pretins comise acum 8 ani.

# rolul istoric pe care il are in acest moment date 27 September 2015 22:51 +3

Intuia reporterul de la Revista Elle:  “nu da nici un semn ca e constienta de puterea enorma sau de rolul istoric pe care il are in acest moment in remodelarea societatii romanesti”. Nu te smiorcăi Luluțo, dezamăgești pe americani... http://www.luju.ro/culise/vorbe-de-fumoar/vorbe-de-fumoar-26-04-2015-cultul-personalitatii-kovesi-isi-face-imagine-pana-si-intr-o-revista-de-moda-foto

# Așa ușor renunță cea mai curajoasă femeie? date 27 September 2015 23:02 +3

Dupa ce s-a laudat ca daca va fi nevoie va aresta si 10.000 de oameni, Ko face de rușine binomu DNA-SRI cu miorlăiala ei.

# Zbuciumul fals al Luluței date 28 September 2015 08:27 +2

Înduioșător cum se luptă micuța ex-baschetbalistă cu corupția:  "Nu cred că Laura Codruţa Kovesi nu a vorbit cu Băsescu despre dosare. Nu cred că un procuror general poate să facă să dispară 90 de CD-uri  cu interceptări despre Elena Udrea fără ca aceştia 2 să fi discutat. Mă refer la Kovesi şi la Băsescu şi la explozivul caz ALRO, cel mai grav caz de corupţie", a spus Radu Tudor în cadrul emisiunii "La ordinea zilei".

# are memorie bună Ko - datorează cariera lui Băse date 28 September 2015 18:08 0

„ Nu avea ea o bibliotecă de dosare reuşite, dar ce făcuse, două, trei, cinci, dosare, nu mai ţin minte, fuseseră dosare care nu au fost infirmate în instanţă. Şi atunci am spus: este tânără, nu are legături cu generaţia elefanţilor din Parchetul General, asta este soluţia. I-am propus-o doamnei Macovei, şi-a făcut verificările de rigoare şi mi-a propus-o. A trecut şi prin CSM şi asta a fost”.

# BOLONDITO BELENDEK date 25 September 2015 21:30 +11

E pregătit DNA să pună în practică ideea ULTRA-SECURISTĂ („Dar apreciez la anumiti jurnalisti ca inainte de a scrie un articol cer un punct de vedere, chiar daca ulterior nu sunt de acord cu ceea ce DNA le spune, e important sa aiba un punct de vedere si sa il publice. Aceia sunt jurnalisti corecti”.) a boassei lor? Vin buluc jurnaliștii la DNA? Dispune de personal pregătit? Or e încă o dovadă de ... „agerime tulburătoare”?

# plagiat Luluța date 27 September 2015 08:36 +4

Jurnaliștii ce părere au de aberația asta? Nefiind intimă cu Apelles („cizmarule, nu mai sus de sanda!”), Ko plagiază pe împușcatu cu indicații prețioase :P

# Admirație colosală date 28 September 2015 09:23 +1

 Referindu-se la acest interviu, Vasilică a spus că este „magistrala”. Se asortează cu behăielile sale:  “Instanta a stabilit ca a comis o fapta... S-a comis ceva”; “daca esti achitat nu inseamna ca esti nevinovat”; „a acţionat considerându-se victimă a unei infracţiuni, nu ca magistrat”

# profesionalism de funcționar înalt date 28 September 2015 10:37 0

„Este adevărat, a fost citată pentru a fi audiată într-un dosar care este înregistrat de mai mult timp la DNA, nu este un dosar nou. În acest moment nu pot să vă fac alte precizări, o să primiți informații. Nu pot să vă spun în acest moment nici un fel de detaliu cu privire la vreo calitate procesuală sau cu privire la ceea ce se întâmplă în timpul audierii", a spus Kovesi.

# ușoare probleme cu logica date 28 September 2015 18:04 0

De ce Traian Basescu nu e cercetat in dosarele “Flota” si “Casa din Mihaileanu”: “Nu se poate efectua urmarirea penala pentru ca exista acea imunitate pentru presedintele Romaniei”. Cum se face atunci ca procurorii Carmen Damian si Horia Valentin Selaru i-au dat NUP lui Basescu in 2012, in dosarul spalarii de bani, chiar sub nasul lui Kovesi? 

# fă ce zice popa, NU ce face popa date 27 September 2015 18:50 +2

Luluța dă indicații prețioase jurnaliștilor dar nu e cazul să fie ea corectă. Așa că încărcă la derută, doar 100 % pe ANAF la recuperări prejudicii. Nu se făcea ca ditamai femeie puternică să le ceară un punct de vedere  :P

# Briciu date 25 September 2015 14:29 +30

aceasta care vrea sa se dea mare magistrat,a uitat de unde a plecat si ce belele are pe cap.Si-a ales niste parliti de procurori facuti la apelul de seara sa combata coruptia de stanga.Eu intreb d-na cind te vei lua si de BABANII din dreapta portocalie vopsita cu galben care chiar au devalizat tara.

# Minte Băse sau Ko? date 27 September 2015 08:53 +6

Băse zise că îl suna pe Morar apoi pe Ko, dîndu-le sfaturi. Ko susține: „Nu am primit niciodata telefon de la politicieni.” Așa părere proastă are despre INCENDIATORU MATRAFOXAT?

# Maria date 25 September 2015 14:35 +21

Daca Lulutza tot isi doreste sa fie perceputa ca o femeie normala, nu doar ca sefa a DNA, ssperietoare de ciori in viziunea nepoatei sale, poate ar fi mai bine sa se concentreze la viitor, propunandu-si sa aduca pe lume un copil ori macar sa adopte unul , ca Teo Trandafir. :-) Sa-i schimbe scutecele, sa-i spuna povesti inainte de culcare, sa fie agitata cand copilul este bolnav, sa-l alinte din cand in cand, sa-i fie nervii pusi la incercare cand pe micut/a il/o apuca crizele de personalitate, etc. Sa fii mama unui mic ET este adevarata provocare a vietii si o puternica responsabilitate, nicidecum sa fii sefa sefilor peste procurori :lol: Asta ca sa existe cineva legat sufleteste puternic de ea care sa-i aduca macar un pahar cu apa si mancare calda atunci cand va fi bolnava sau aproape senila.

# mulder, agentul mulder date 25 September 2015 15:47 +23

Fara sa intenționez sa jignesc pe cineva, dar: 1. Doamna in speta nu are timp de copii. 2. Codlea nu i-a trimis ofiteri acoperiti. La anaf sunt acoperiti? Nu! Sunt DETASATI, LA ORDIN! Concluzie: ko nu minte, si la dna nu sunt acoperiti, sunt DOAR, detasati. 3. Tb sa fi cel mai imbecil om de pe planeta, dar care ai studiat un pic ce se petrece in România,  ca sa nu iti dai seama ca cine se scuza, se acuza! Ce face ko? Dar li? Ambele doamne sunt apreciate in usa, cane exaspereaza pe noi, romanii, ca nu ne mai scapa nimeni de trinom... ? :-x

# REAL date 27 September 2015 23:28 +1

Ce cauta SRI in activitatea anticoruptie si evaziune fiscala si unde se incadreaza aceste doua domenii in Legea 51/1991 sau 14/1992 si de ce SRI nu respecta prevederile Legii 51/1991 si 14/1992, infiltrand in ANAF sute de "acoperiti"?  Cand vrei sa susbstitui, fara baza legala, domenii precum anticoruptia (aflata, exclusiv, in domeniul DNA, care dispune, legal, de toate mijloacele pentru a-si exercita prerogativele, inclusiv de aparatura de interceptate a convorbirilor telefonice) sau evaziunea fiscala (ANAF dispune de mult mai multe parghii, pentru prevenirea si depistarea faptelor de evaziune fiscala decat SRI, SRI fiind "geloasa" pe ANAF pentru aceasta) ma tema ca asistam la o incalcare grava a Constitutiei si, in primul rand, a pricipiului separatiilor puterilor in stat. 

# mulder, agentul mulder date 28 September 2015 23:11 0

Avand in vedere ca nu știu daca esti domn sau doamna, desi nu are importanta, tin sa precizez ca nicihn ong care activeaza in domeniul dr omului, al respectarilor dr cetateanului, românului in esenta, tb sa te intreb: cine sa sesizeze asta si cui? Apoi vine 2: cine te controleaza? Autoritatea in domeniu fiscal sau cel care doreste sa te puna in dependenta ca sa devii un viitor denuntator sau turnator? Cine????

# Avem și noi faliții noștri date 29 September 2015 07:00 0

Întrebați eurodeputata MLM, doar a fost declarată de LE MONDE apărătoarea iconică a libertăților romînilor plus că are experiență în ONG, de acolo a luat-o Băse și a pus-o ministru!

# Colonelul Ureke date 25 September 2015 14:36 +16

Se inseala cei care o subestimeaza pe aceasta individa. Se inseala si cei care trec cu vederea remarca mumiei - Senator SUA - care zicea ca ce AMAZING de curajoasa este aceasta woman. Se inseala, se inseala, se inseala. Va face infinit  mai mult  rau decat Leana impuscata si raul respectiv ii va afecta in mod egal si pe orbetii care isi imgineaza ca ar fi in tabara ei. Se inseala AMARNIC ar zice  Basscu ....si ar avea dreptat, dar la Basescu toti care se inseala , se inseala AMRNIC tot asa cum pentru orice proasta prompterista oricee masina nu poate demara decat IN TROMBA. Sa nu ziceti ca nu v-am prevenit.

# Ko a schimbat macazu spre Ciolannis date 28 September 2015 18:20 0

„Nu i-am sunat din silă! ...  Vor să mai rămână 5 mandate în funcție! Nu l-am sunat pe vreunul. Le-am văzut și alte fețe la toți 3 după ce am terminat mandatul. După ce nu am mai fost președinte, s-au făcut că nu mă cunosc.”

# Merită o statuie! date 28 September 2015 18:36 0

Tot în stadiul de morulă cea „statuie pentru EROII JUSTITIEI ROMANE ? Laura Codruta Kovesi, Livia Stanciu , Monica Macovei ,Daniel Morar, Oana Haineala, Horia Georgescu, Ionut Matei ,Ghica, Danilet,Tulusi, Papici,Mariana Alexandru, medicul legist Mihai Onciu, etc si ultimul pe lista cu voia dumneavoastra TRAIAN BASESCU , fara de care Romania probabil ca ajungea in Uniunea Euroasiatica .”

# impostorii de dupa revolutie date 25 September 2015 14:49 +12

ceea ce este incredibil- faptul ca niste indivizi fara experienta si fara nici o excelare in domeniul profesional, au fost numiti in niste functii nou inventate pe criteriul de colegialitate politica. cine este kovesi, cine este nițu, cine este cazanciuc? a auzit cineva de ei? au inventat roata patrata? ma uit la unbr-uri, unul ste infiintat si mafiotii ii baga bete in roate, celalalt apartine unui comunist seurist si clica de mafioti ii cinta in struna. asta e tara de oameni normali condusa de niste mincinosi?

# principiul nulităților controlabile date 25 September 2015 15:45 +18

Conform unor procurori mai vârstnici sau mai tineri din cadrul PG și DNA, Băsescu & Macovei au aplicat principiul nulităților controlabile în cazul promovării lui  Kovesi și Morar. Potrivit acestui principiu , în funcțiile cheie din instituțiile fundamentale ale statului au fost promovate cu precădere persoane mediocre profesional , obediente și șantajabile , relativ tinere și originare din provincie , pentru a putea fi controlate și mani******te de promotorii și protectorii lor politici. Simptomatic este că , datorită obedienței manifestate,  Băsescu a renominalizat-o pe Kovesi în funcția de procuror general al României în anul 2009, deși CSM (autoritatea supremă și reprezentatitvă a justiției din România) a respins categoric renumirea sa (cu 5 voturi contra și un vot pentru). meritocratia.ro

# A pus și Co umăru date 25 September 2015 15:57 +11

Koveși a fost susținută puternic și de generalul Florian Coldea, primul adjunct al directorului SRI, după ce, sub oblăduirea sa, Parchetul General și DNA au devenit anexe ale SRI (performanță pe care securitatea nu a reușit -o cu procuratura în timpul regimului ceaușist). În fine, Băsescu și Coldea au impus-o pe Kovesi în funcția de procuror șef al DNA în 2013, reușind să înfrângă opoziția inițială a primului ministru Victor Ponta cu ajutorul pupilei prezidențiale Elena Udrea și al ambasadei SUA la București . meritocratia.ro

# Minte generalu 2D sau Ko? date 27 September 2015 09:07 +3

"mentinerea interesului/ atentiei pana la solutionarea definitiva a fiecarei cauze" se face prin extratereștri? Luluța afirmă că la DNA nu sunt ofițeri acoperiți  :P

# mulder, agentul mulder date 25 September 2015 15:54 +19

Cand lucram in sistem nu intelegeam de ce sunt promovati mediocrii. Asta la inceput! Acum, dupa .....ani am constatat ca acesti cretini sunt cei kai buni executanti. In plus, ei sunt si cei care accepta sa faca puscarie pt seful care i-a promovat. Kotivul? Astia sunt cei mai constienti de faptul ca fara "stapan" (bun, prost, inteligent, cretin etc. Fara importanta!) nu ar fi ajuns niciodata in acea functie. Sa ii vezi cum se sparg in ancheta! Mama, mama! Vand si pe ce nu stiu. Noul stapan (binomul) doar sa le indice ce si cum si sa fezi sfasiiala.... :eek:

# IUBESC TRADAREA, URASC PE TRADATORI date 29 September 2015 07:06 0

DNA a pus la dospit dosarul lui 2E și l-a asmuțit pe cei din TELEPATIA. După ce maurul și-a făcut datoria, a fost scos dosărelu  :P

# Pavel date 25 September 2015 15:05 +10

Cemi place cai ziceti LULUTZA hahahaHAHAHAHA, LULUTZA hahaHAHAHAHA....cu TZ hahahahahaHAHAHAHA...

# Gunther Hahn date 25 September 2015 17:36 +10

Va rog sa-mispuneti urgent ce trebuie sa fac sa ajung si eu general, ca vad ca e o moda in tarisoara asta plina de banani. Nitzu de ce e revolutionaru lu peste, daca in revolutie era racan? Si eu eram in armata pe vremea aia dar n-am primit nimic...ba chiar am fost degradat din cauza unui pumn primit de un 'suptofiter' care m-a jignit infiorator. Am vrut sa-l tund cu baioneta din dotare, dar nu am fost lasat de colegi. Deci, va rog mult si frumos, daca stiti cum as putea sa 'ma fac' si eu general, dati-mi de veste. Va multumesc, sa traiti. ;-)

# ex-răkan-kolonel KAPPA date 29 September 2015 07:13 0

Recitește fabula aia cu dreptatea nu e pentru căței, răkane!

# Mai pe românește? date 25 September 2015 18:35 +9

„ Dar apreciez la anumiti jurnalisti ca inainte de a scrie un articol cer un punct de vedere, chiar daca ulterior nu sunt de acord cu ceea ce DNA le spune, e important sa aiba un punct de vedere si sa il publice. Aceia sunt jurnalisti corecti”. Poate înainte de a publica, madam, de cer un puct de vedere al DNA, nu are rost să se mai apuce de scris  :P :P :P

# Traian-nicolae MUNTEAN date 26 September 2015 00:38 +11

Cred că ați observat și voi că toate aparițiile televizate sunt la posturi obediente (probabil cu întrebările la plic). Altfel nu-mi explic ”impertinența” moderatorilor de a-i pune doar întrebări la care se știe răspunsul dinainte. Se observă și ”curajul” divei de a evita în toți acești ani celalte televiziuni. Ea nu face decât să împlinească lista de ”adevărați” ardeleni pe care i-am exportat la București: Codruța, Morar, Zegrean, Bica, Rus, Oltean, Blaga, Dumitrean, Uioreanu, etc. și nu în ultimul rând UDMR-ul.

# arici date 26 September 2015 01:24 +12

Apropo de procuratura si guvernarea Basescu-Boc: cind se judeca autodenuntul ministrului Sandu Gabriel care a recunoscut ca a donat bani rezultati din afacerea Microsoft pe care I-a folosit PDL in campania prezidentiala a lui Basescu?

# 2 ouă negre date 29 September 2015 07:18 0

De ce să se judece? Cum îndrăzniți să tulburați DNA cu așa întrebare cînd s-a decis că plevușka are prioritate? De e nevoie saltă mascații și pe cei de unde se agață harta-n cui, musai să dea declarații la sediul central!

# Marin Ologu,Slatina date 26 September 2015 09:43 0

Va redau modul de a face  justitie la Olt! De 5 ani ma judec si judecatorii Tribunalului in frunte cu fosta Pres.Dicu au admis recursul fara ca la fond sa existe o asemenea cauza invocata de recurent,iar judecatoria  amana nejustitificat cauza  si ma ameninta cu amenda atunci cand eu invoc drepturile mele.Alo, DNA!Incheierea ce mă incriminează in dosar 700/311/2010* 24.09.2015 Ora estimata: 09:00 Complet: CC3 Tip solutie: Amână cauza Solutia pe scurt: îndeplinirea unor obligaţii de catre reclamant: - sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare in cuantum maxim reclamantului pentru tergiversarea cauzei - daca nu va face dovada faptuli ca la data de 23.9.2015 avea inregistrata pe rolul ICCJ cererea de stramutare, - sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare in cuantum maxim reclamantului in situatia in care nu va preciza daca intelege sa recuze instanta, iar in caz afirmativ, sa depuna cererea de recuzare motivata in fapt şi in drept, timbrata cu 100 lei. Ce ziceti fratilor!

# omu' date 26 September 2015 10:33 +4

se plangea ca ANAF nu recupereaza destui bani..pai,daca ar recupera si de la procurorii si judecatorii care au dat chix si sunt bun de despagubiri,ar fi mai multi :lol: :lol:

# ion date 26 September 2015 10:48 -2

Cred ca trebuie sa lamurim cu BOLNAVII DIN PENITENCIARE ... CUM INTRA un barosan IN PUSCARIE II APUCA BOALA... Va amintiti de Becali cu gulerul lui de caraghios… si de cei care spuneau ca e in paricol sa ramana paralizat ….daca nu se trateaza in Germania? …nu s-a tratat si acum n-are treaba … i+a trecut ca prin miracol....nu mai poarta guler La fel si cu doctorul Operecu … JOACA UN TEATRU PROST …si este sprijinit de ziaristii pe care de-a lungul timpului i-a indopat cu bani .,…priviti la ei cum se inghesuie sa spuna ca moare doctorul daca nu e tratat cu icre negre… Rusine, ba!!! Judecatorul este cel mai bun doctor ! Pun pariu ca in momentul cand judecatorul ii va respinge cererea ... Se va insanatosi ... ca n-o sa lesine ca pp rostu in fiecare zi !!! Nea deneaule ... nu se poate face nimic in privinta medicilor care sunt complici cu banditii

# I.MUN /teanu date 26 September 2015 19:25 -1

O lume frustranta. Si frustrata. Oamenii mai avand si hobby. Timbre, muzica, dans... Ca omu', sunt unii si sadici, sau criminali /aaah!, sa tai maini sau picioare, si capete, sau, aaah!, sa infigi teapa in fund! Cretine, legi au abrogat pedeapsa cu moartea (e!, e!, sa fi-n pluton de executie) si tortura (in loc de scos unghii sa faci manichiuri?!). Spunea acum vreo luna unul: "m-am vrut procuror sa bag in puscarii!" /un ideal in viata. Fiecare-si mai poate afla refulari tainice. Inventiv. E!...oprita pedeapsa cu moartea...ei si! Fin si subtil, "clienti" (ai pe-ales) din puscarii, malazi precar, pana-n ultima clipa cu "tabu" accesul la specialisti si instrumentar, pana-n ultima clipa. Decedati in spital, nu la "noi"!, "cu mainile curate', ca Pillatul din Pont. Se mai numeste si "diplomatie" /reteta marilor treburi de stat. Si trebuie insa sa fi nascut si daruit pentru asta!, si si sa fie cine aprecia asa calitati /patria, se pare, are resurse.

# john wayne date 27 September 2015 11:03 +3

Lulutza,saracuta,sunt sigur ca nu crede nici ea ce spune ; ea, una din cheile justitiei din mana lui kioru. Apropo , ce-o face Ghita ciobanu in USA ?

# ion prostu date 27 September 2015 11:14 0

INTREBARI PENTRU DNA De ce avocatul poporului s-a trezit din hibernare doar in cazul lui Becali si Oprescu ? Cine a hotarat ca Oprescu sa fie consultat exact in spitalul la care a fost director si de oamenii pe care i-a promovat? De analizat dignosticele puse de acesti doctori ! Sunt sigur ca vor propune operatie pe cord deschis.Cred ca Operescu va fi operat ca si Haisan adica ii cresteaza piele ,o cos la loc si zic ca are 100 de boli . Aceste practici medicale si activitatea avocatului boborului pot fi anchetate de DNA ? Se poate face puscarie daca se constata….? S-au luat masurile de siguranta ca sa nu fie asasinat in spital de complici ,,, ca sa nu vorbeasca ? Medicii care l-au consultat pe Becali si care au afirmat ca va ramane paralizat in doua saptamani … au fost anchetati din moment ce becali s-a dovedit ca a jucat teatru ? Ce pedeapsa pot primii ? (Stiti atunci cand becali juca teatru ieftin cu gulerul la gat numai cand se ducea la judecatorie)

# neliniște de anchetator ceaușist date 27 September 2015 18:10 +1

Să analizeze tov-a Macovei toate diagnosticele că e cea mai tare din parcare. Fără a fi măcar moașă comunală a sărit de poponeț în sus: "Am dubii serioase cu privire la faptul ca Adrian Nastase este tratat si primeste diagnostic de la doctorul Bradisteanu (...) Faptul ca diagnosticul il pune doctorul Bradisteanu, care a fost senator PSD si cercetat pentru coruptie, nu-mi da o stare de liniste cu privire la faptul ca diagnosticul este unul corect"

# 2MAC se antepronunta date 28 September 2015 14:50 0

„Plângerea s-a înregistrat ca dosar penal la Secţia de urmărire penală şi criminalistică. Deocamdată, se află în faza de acte premergătoare începerii urmăririi penale. Nu vă pot confirma şi nu vă pot infirma dacă se va cere aviz de cercetare penală, pentru că este decizia exclusivă a procurorului de caz”, a declarat procurorul general Codruţa Kovesi. Parchetul a fost sesizat cu privire la o serie de indicii de fals intelectual referitoare la modul în care a fost contractată organizaţia Freedom House. Beneficiar dosar: tov-a Macovei :P

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva