27 December 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

NITU, ACELASI VALET CA MORAR SI KOVESI – PICCJ continua favorizarea inculpatului Basescu, invocand asa-zisa imunitate prezidentiala. Procurorii au suspendat dosarul de santaj al lui Basescu, invocand art.84 din Constitutie, fara a face trimitere la art. 72, potrivit caruia imunitatea presedintelui este identica cu a parlamentarilor. Tiberiu Nitu fuge de obligatia de a cere ridicarea imunitatii prezidentiale. Lumeajustitiei.ro solicita declansarea procedurilor de ridicare a imunitatii (Document)

Scris de: Razvan SAVALIUC - George TARATA | pdf | print

18 April 2014 19:10
Vizualizari: 9691

Facatura oribila la Parchetul General, condus de Tiberiu Nitu, in dosarul in care Traian Basescu este acuzat ca a santajat-o pe senatoarea PSD Gabriela Vranceanu Firea. PICCJ a constatat vineri, 18 aprilie 2014, ca fapta exista, dispunand inceperea urmaririi penale cu privire la fapta (in rem), dar a suspendat cauza, invocand asa-zisa imunitate de care s-ar bucura presedintele. Este o minciuna sfruntata, prin care procurorii lui Tiberiu Nitu - cel caruia Basescu i-a spus public ca il va mai suna dupa ce a facut-o cand i-a cerut sa nu il schimbe pe Papici - sfideaza o tara intreaga, calcand in picioare Constitutia Romaniei, care prevede ca presedintele se bucura de aceeasi imunitate ca senatorii si deputatii, care pot fi urmariti penal si trimisi in judecata pentru orice fapte care nu au legatura cu voturile sau opiniile politice exprimate, fiind nevoie de incuviintarea forului din care fac parte doar cand vine vorba de retinere sau arestare.


De-a lungul timpului, procurorii PICCJ si DNA au jonglat asa cum au vrut cu pretinsa imunitate prezidentiala, inventata de fostul sef DNA Daniel Morar si preluata de Codruta Kovesi, fie pentru a inchide dosarele lui Traian Basescu, fie ca, in cazul in care vreunul ar mai fi vreodata reactivat, sa se poata invoca prescriptia speciala. Iata ca asa se intampla si in cazul senatoarei PSD Gabriela Vranceanu Firea. Practic, Parchetul General, sub mandatul lui Tiberiu Nitu, continua politica de favorizare a inculpatului Traian Basescu. Parchetul invoca imunitatea prezidentiala sustinand ca Traian Basescu poate fi tras la raspundere doar dupa incheierea mandatului. Oriunde in lume insa imunitatea, ca este parlamentara, ministeriala, diplomatica sau de alta natura, este insotita de o procedura legala de ridicare, tocmai pentru ca infractorii, indiferent ce functii ar ocupa, sa stie ca legea ii poate ajunge. Inclusiv judecatorii CEDO care au imunitate de rang de sef de stat au procedura de ridicare a imunitatii, la care Daniel Morar a apelat atunci cand, in mod abuziv, a vrut sa determine debarcarea judecatorului roman de la Strasbourg Corneliu Birsan.

In cazul dosarului de santaj, mai ales ca au stabilit ca fapta exista si s-a inceput urmarirea penala cu privire la fapta, procurorii PICCJ aveau obligatia sa-i ceara Procurorului General Tiberiu Nitu sa solicite ridicarea imunitatii lui Traian Basescu, presupunand ca aceasta ar exista. Cu alte cuvinte, din moment ce au constatat ca fapta exista, procurorii trebuiau sa ceara ridicarea imunitatii, nu sa stea cu mana in san si sa astepte ca Traian Basescu sa-si termine mandatul. Iar cererea de ridicare a imunitatii se putea face doar prin intermediul lui Nitu. Nu doar ca nu au facut asta, dar practic astfel i se da unda verde lui Traian Basescu sa comita orice infractiune doreste, fara sa poata fi anchetat decat dupa terminarea mandatului. Lumeajustitiei.ro solicita in mod oficial declansarea procedurilor de ridicare a imunitatii presedintelui Traian Basescu (in cazul in care imunitatea ar exista), astfel incat acesta sa poata fi audiat, anchetat si, de ce nu, trimis in judecata.

Explicatiile PICCJ pentru suspendarea dosarului de santaj

Revenind la dosarul de santaj, procurorii au dispus inceperea urmaririi penale cu privire la fapta, dar au suspendat cauza. PICCJ a invocat articolul 84, alineat 2, din Constitutia Romaniei, cu raportare la articolul 96.

Iata comunicatul PICCJ:

In urma plangerii formulate de doamna Firea Gabriela (senator) la care a fost conexata si sesizarea semnata de mai multi parlamentari, pe rolul Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie s-a constituit un dosar penal.

In cauza, procurorii au dispus, la data de 17.04.2014, inceperea urmaririi penale cu privire la fapta sesizata, sub aspectul savarsirii infractiunii de santaj, prevazuta de art. 207 alin. 2 Cod penal.

Prin ordonanta din 18.04.2014, constatandu-se ca in cauza exista un impediment legal temporar pentru punerea in miscare a actiunii penale, s-a dispus, in temeiul prevederilor art. 312 alin. 2 Cod procedura penala, suspendarea urmaririi penale.

S-a apreciat ca in conformitate cu dispozitiile art. 84 alin. 2 raportat la art. 96 alin. 1 din Constitutie, Presedintele Romaniei se bucura de imunitate”.

Imunitatea, o diversiune folosita pentru a-l scapa pe Traian Basescu de dosare

In realitate, imunitatea prezidentiala nu este decat o diversiune. Inventata de Daniel Morar si preluata de Codruta Kovesi, ea a fost folosita de procurori doar pentru a-l scapa pe presedinte de dosare penale. Chiar textele din Constituta Romaniei dovedesc faptul ca Traian Basescu nu se bucura de imunitate absoluta:

Art. 72 – Imunitatea parlamentara

(1) Deputatii si senatorii nu pot fi trasi la raspundere juridica pentru voturile sau pentru opiniile politice exprimate in exercitarea mandatului. (2) Deputatii si senatorii pot fi urmariti si trimisi in judecata penala pentru fapte care nu au legatura cu voturile sau cu opiniile politice exprimate in exercitarea mandatului, dar nu pot fi perchezitionati, retinuti sau arestati fara incuviintarea Camerei din care fac parte, dupa ascultarea lor. Urmarirea si trimiterea in judecata penala se pot face numai de catre Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie. Competenta de judecata apartine Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

Art. 84 - Incompatibilitati si imunitati

(2) Presedintele Romaniei se bucura de imunitate. Prevederile articolului 72 alineatul (1) se aplica in mod corespunzator.

Art. 96 - Punerea sub acuzare

(1) Camera Deputatilor si Senatul, in sedinta comuna, cu votul a cel putin doua treimi din numarul deputatilor si senatorilor, pot hotari punerea sub acuzare a Presedintelui Romaniei pentru inalta tradare. (2) Propunerea de punere sub acuzare poate fi initiata de majoritatea deputatilor si senatorilor si se aduce, neintarziat, la cunostinta Presedintelui Romaniei pentru a putea da explicatii cu privire la faptele ce i se imputa. (3) De la data punerii sub acuzare si pana la data demiterii Presedintele este suspendat de drept. (4) Competenta de judecata apartine Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Presedintele este demis de drept la data ramanerii definitive a hotararii de condamnare”.

Rezulta fara echivoc din raportarea art. 84, la art. 72, ca imunitatea prezidentiala este identica cu cea a parlamentarilor, adica doar pentru “opiniile politice exprimate in exercitarea mandatului”. Cat priveste art. 96 din Constitutie, acesta se refera doar la o posibilitate a Parlamentului de a-l pune sub acuzare pe seful statului (de a sesiza Parchetul General) pentru infractiunea de inalta tradare, legata strans de efectul suspendarii. Nicaieri in acest text nu se spune ca seful statului nu poate fi acuzat decat pentru inalta tradare.

De altfel, in comunicatul in care a anuntat suspendarea dosarului presedintelui Traian Basescu, PICCJ a invocat alineatul 2 al articolului 84, care spune ca acesta se bucuara de imonutate. De asemenea, procurorii au facut trimitere la articolul 96 privind punerea sub acuzare de inalta tradare. PICCJ nu a amintit nimic insa despre articolul 72, care, asa cum am vazut prevede ca presedintele are aceeasi imunitate ca deputatii si senatorii. Este evident ca, in acest fel, nu s-a dorit altceva decat sa se creeze impresia ca Basescu nu poate fi anchetat.

Mai trebuie insa amintit un articol din Constitutia Romaniei. Este vorba despre articolul 16, potrivit caruia:

(1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.

(2) Nimeni nu este mai presus de lege.

Procurorii Carmen Damian si Horia Valentin Selaru i-au dat NUP lui Basescu desi acesta s-ar bucura de imunitate prezidentiala. Cum a fost emisa aceasta solutie in conditiile marile parchete pretind ca in dosarele presedintelui nu se poate lucra

Pe de alta parte, mergand pe logica procurorilor conform careia nu se poate lucra din cauza imunitatii, ne intrebam cum a fost posibil in aceste conditii ca presedintele sa primeasca neinceperea urmaririi penale in dosarul privind spalarea de bani, privind achizitia terenului din Aleea Privighetorilor si vandut ulterior Gabrielei Blaj, despre care se afirma ca ar fi cumnata afaceristului Costel Casuneanu? In acest caz, deschis dupa o plangere a Grupului de Investigatii Politice condus de Mugur Ciuvica, inainte de suspendarea presedintelui Traian Basescu, procuroarea Carmen Damian, adjuncta procurorului sef al Sectiei de urmarire penala din PICCJ (Parchetul General era condus atunci chiar de Kovesi) de la acea vreme, Horia Valentin Selaru (ajuns intre timp judecator la ICCJ), a simulat o cercetara penale si, la 25 iunie 2012, cu stiinta sefului sau i-a dat NUP lui Basescu, sustinand ca nu exista probe pentru spalarea de bani ori pentru infractiunea de mita. Ancheta s-a facut strict in birou, Basescu nu a fost audiat, cum nu a fost audiat niciun martor, totul fiind pro-causa, procurorii transformandu-se in aparatori ai lui Traian Basescu.

Pe langa faptul ca este de neinteles cum SUPC din PICCJ si-a permit sa ancheteze o infractiune de mita, in conditiile in care aceasta fapta este una de coruptie, de competenta stricta a DNA si ca in rezolutia de NUP se observa ca se vorbeste despre acuzatia de mita, dar solutia efectiva se da doar pentru spalarea de bani, ne intrebam cum a fost cercetat presedintele atat timp cat s-a pretins mereu ca are imunitate? Nu cumva pentru a se da o rezolutie de NUP trebuie sa se efectueze anumite lucrari in dosar? Asa stand lucrurile, se poate trage o alta concluzie. Anume ca procurorii Carmen Damian si Horia Valentin Selaru au incalcat imunitatea prezidentiala atunci cand au instrumentat dosarul si i-au dat NUP lui Traian Basescu.

Parchetul General a recunoscut practica neunitara in privinta imunitatii presedintelui Basescu

De altfel, la nivelul Parchetului General nu este foarte clar daca presedintele se bucura sau nu de imunitate, existand o practica neunitara, asa cum a explicat Tiberiu Nitu. Intr-un raspuns oferit, la 17 ianuarie 2014, directorului editorial al Antena 3, Adrian Ursu, pe tema imunitatii presedintelui Traian Basescu, Parchetul General a recunoscut ca de opt ani procurorii din aceasta institutie au adoptat o „practica neunitara in materie... unii procurori au apreciat ca presedintele Romaniei se bucura de imunitate, potrivit art. 84 alin. 2 din Constitutia Romaniei, ceea ce impiedica efectuarea de verificari cu privire la existenta faptei sesizate si raspunderea vreunei persoane pentru comiterea acesteia.Practica neunitara consta in faptul ca, in dosarele penale ale lui Traian Basescu, unii procurori PICCJ au dat direct solutii de neincepere a urmaririi penale, iar altii au invocat ca presedintele nu poate fi cercetat penal, intrucat ar avea imunitate:

In perioada 2005 – 2013, la Sectia de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie au fost inregistrate mai multe cauze avand ca obiect plangeri formulate impotriva presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu, in care a fost dispusa neinceperea urmaririi penale, solutiile avand la baza temeiuri de drept diferite. Astfel, in unele dosare s-a dispus neinceperea urmaririi penale, intrucat s-a apreciat ca fapta nu exista (art. 10 lit. a C.p.p.), iar in altele solutia a fost dispusa in baza art. 10 lit. b, c, d, f sau g C.p.p.

Practica neunitara in materie rezulta din interpretarea diferitelor norme incidente in cauza.

Astfel, unii procurori au apreciat ca presedintele Romaniei se bucura de imunitate, potrivit art. 84 alin. 2 din Constitutia Romaniei, ceea ce impiedica efectuarea de verificari cu privire la existenta faptei sesizate si raspunderea vreunei persoane pentru comiterea acesteia.

In alte cauze, procurorii au apreciat ca, atata vreme cat din cuprinsul sesizarii si actelor premergatoare inceperii urmaririi penale rezulta existenta unei cauze care impiedica punerea in miscare a actiunii penale, alta decat imunitatea (fapta nu exista, nu este prevazuta de legea penala, nu a fost comisa de persoana la care se refera plangerea, nu intruneste elementele constitutive ale unei infractiuni etc.), trebuie sa fie avut in vedere cu prioritate acest aspect si, ca urmare, au adoptat o solutie pe fondul cauzei.

Din cele aratate mai sus, rezulta ca solutiile diferite nu sunt urmarea diferentelor de conceptie cu privire la imunitatea prezidentiala, ci ale interpretarilor diferite date art. 10 din Codul de procedura penala.

Trebuie precizat ca cele doua interpretari coexista in practica si literatura de specialitate inca de la intrarea in vigoare a Codului de procedura penala.

In aceste conditii, exprimarea publica a unui punct de vedere de catre un magistrat, referitor la solutia considerata corecta si la celelalte aspecte decurgand din aceasta, este impiedicata de existenta obligatiei de rezerva prevazuta de art. 10 alin. 1 din Legea nr. 303/2004.

In plus, atunci cand magistratul in cauza este procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, s-ar putea pune si problema unei incalcari a principiului independentei procurorului, consacrat de art. 3 alin. 1 din actul normativ mentionat.

Intrucat Directia Nationala Anticoruptie, desi structura a Ministerului Public, are un compartiment distinct care se ocupa de gestionarea informatiilor publice si a relatiilor cu mass-media, urmeaza ca datele de interes pentru dumneavoastra sa le solicitati direct acestei directii”.

*Cititi aici comunicatul PICCJ in legatura cu suspendarea dosarului de santaj al lui Traian Basescu

Comentarii

# obiectiva date 18 April 2014 16:49 +14

I love you, Luju ! 

# obiectiva date 18 April 2014 16:54 +5

SINGURA PROBLEMA ESTE CA.........conform atat vechiului CPP , cat si NCPP nu exista nicio instanta competenta care sa il judece pe presedintele RO, lipseste de la competenta ICCJ.......VERIFICATI !

# obiectiva date 18 April 2014 16:55 +15

si singura speranta ramane LEGEA DIVINA !!!!!!

# obiectiva date 18 April 2014 17:03 +10

Doamne fereste de vreun razboi, pana in dec. 2014, ca ramanem cu SATANA pe viata !!! deci, tot MILA DIVINA ne va salva ! 

# obiectiva date 18 April 2014 17:12 +14

PICCJ este un pervers....nu se putea incepe IN REM vreo urmarire penala in acest caz, deoarece este in PERSONAM, autorul infractiunii fiind ARHICUNOSCUT.......toata natiunea stie cine e si ce a facut baSSescu lui Firea........numai cand autorul, faptuitorul, suspectul, nu se cunoaste se efectueaza in rem....unde au facut astia de la PICCJ fac de drept ?? dar ce ma mir, ca eu primesc ANONIME DE LA PICCJ........daca site -ul nu este actualizat din 2009 si daca TOT KOVESI figureaza ca pprocuror general al RO........

# unul din lumea cea mare date 18 April 2014 17:51 +12

ptr obiectiva//in fond obiectivo EU MA BUCUR CA AU INVOCAT ,,IMUNITATEA,, poate in felul asta IES PROSTII DE ROMANI IN STRADA...... ca la arafat!!!si atunci sa vezi ,,SAPTAMINA PATIMILOR!!!!!,, ASTAI CHIAR NU STIU CUM SA scoata lumea in strada mai repede

# supravietuitorul date 18 April 2014 18:47 +11

Asa zisii implicati ROMANII sunt niste tampizati in masa care se calca in picioare pentru o sticla de aghiasma si pupa moaste. Nu mai suntem in 1941 , cand exista un comisar Alimanescu , care facea curatenie acolo unde JUSTITIA prefacuta protejeaza infractorii. Daca era in Singapore speta, Basescu era de mult oale si ulcele . Insa juzii romani sunt niste MARIONETE platiti cu salarii si pensii fabuloase , tocmai pentru a fi OBEDIENTI.

# obiectiva date 18 April 2014 20:02 +9

ii sugerez lui Gabi Firea, daca nu se poate cu penalul, sa treaca cu CIVILUL.......acolo NU mai e vorba de imunitate.......e cauza civila.....sa ii ceara nasparliului 1 milion de euro daune morale.....ce , numai haineala sa primeasca 10 000 euro ????? asa, degeaba ???

# mircea date 19 April 2014 17:50 -19

mda, ma uit pe geam si vad puhoaie de varanisti cum se scurg spre centrul orasului congestionati atat psihic cat si digestiv de imunitatea lui Basescu. 

# carmen date 18 April 2014 20:26 -23

Santajista asta de Firea cu verdict definitiv si cu obligatia sa plateasca si daune morale nu va sculat parul pe voi ? Tonomatelor !

# obiectiva date 18 April 2014 20:31 +14

LASITATEA , ataca o femeie senator, si GOLANIA SE PLATESTE !

# mircea date 19 April 2014 17:53 -17

o femeie senator care din oism fata de partid sau initiativa proprie se baga in seama drept mascota a unei comisii parlamentare fara nici un Dzeu, care face o ancheta cu care n-are nici o treaba legal, si care culmea ironiei se indreapta spre dezgroparea unor nasoale pesediste facute cu terenuri. Poate e justitia aia divina de care vorbeste una mai sus care isi da singura replica.

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 19 April 2014 18:54 +11

Scoate în evidență că_catul din securistul statului. Nu-l mai spală nimeni pe ăsta. MILENII!!! :roll:

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 19 April 2014 23:43 +4

PTR Băsecurescu, El Pinocchio Maximo// DAR NICI PE MIRCIULICA!!!!!!

# Vali date 18 April 2014 23:56 +11

Esti o mincinoasa, ca si seful tau basexu! Hotararea definitiva e taman invers.

# santinela date 20 April 2014 08:27 +3

Ba da Carmen,se scoala parul pe noi dar cind vedem cit esti de cretina !

# subiectivu` date 23 April 2014 15:27 -2

greu cu logica la luju; presedintele republicii are imunitate asemanatoare cu a palavramentarilor dar nu de acelasi fel; trimiterea la egalitate in fata lejii este o ineptie si arata slabele cunostinte in domeniul contenciosului constitutional ale autorului articolului - n`am timp acum sa caut, cert este ca CCR inca de la primele sale hotarari a aratat ca egalitatea se refera la persoane aflate in aceiasi SITUATIE JURIDICA, presedintele republicii are imunitate dar nu palavramentara atata timp cat nu este membru al acestei autoritati; regulamentele palavramentului ce stabilesc modul in care se ridica imunitatea palavramentarilor au valoare juridica egala cu O pt. presedinte atata timp cat acesta este tert fata de aceste regulamente; ce bine pe noi ca po******tia tarii scade dar numaru` palavramentarilor creste - bine ca si`au luat concediu de 1 luna de zile, pana dupa europalavramentare, ca oricum nu lucrau nimik.

# unul din lumea cea mare date 18 April 2014 18:05 +6

ptr obiectiva//CIND I/AM PORECLIT MAIMUTOI SI TEMBEBRUXELEZ...... multi au fost reticenti!!!!!!!!! ei acum mai aveti reticente la maimutoi si tembebruxelez???

# obiectiva date 18 April 2014 18:08 +5

ma imbolnavesc de nervi...nu ii mai suport !!! voi provoca cate un MEGACUTREMUR in fiecare zi !!!!!!

# unul din lumea cea mare date 18 April 2014 18:08 +3

ptr OBIECTIVA// adina anghelescu a plecat de la LUJU la antena 3

# obiectiva date 18 April 2014 18:10 +9

alegerea sa personala....ramane aceeasi persoana ! eu scriu pe Luju, nu la antena3...

# mircea date 18 April 2014 20:17 -15

de ce ?

# unul din lumea cea mare date 18 April 2014 23:57 +10

ptr mircea//nu mai intreba ca si daca iti explicam tot nu pricepi!!!!!!!mai bine da/i o limba gunoiului ca la asta TE PRICEPI

# FANTELE XXX date 18 April 2014 16:50 +6

Actualul locatar de la PARCHETUL GENERAL poate fi o victima - or mai fi ramas ceva emanatii toxice de la vechii locatari sau o fi pe sub parchet o zona patogena.

# BERCEA MONDIAL: ,, E MANEVRA LU FRAȚII MIEI...........,, date 18 April 2014 16:53 +10

,,ZONA AUTONOMĂ A JUSTIȚIE,, protejează în continuare  organizația criminală ,,PIRATUL,,.  nu este admisibil ca în continuare fostul presedinte al României să beneficieze de NUP sau de SUSPENDAREA URMĂRIRII PENALE. este incorect și nelegal să se invoce prevederile art. 84 alin. 2 fără a se face referire la art. 72 alin. 1 din Constituția României. În cazul de față nefiind vorba despre votul exprimat de BĂSESCU TRAIAN și nici de vre-o opinie politică exprimată de acesta.     Procurorii care au suspendat UP să fie cercetați pentru favorizarea infractorului.      Problema de drept invocată de procurori a fost ,,DEZLEGATĂ,, de ICCJ  completul de 9 judecători. 

# Radu date 18 April 2014 17:22 -26

Luju, chiar nu stiti drept sau nu va intereseaza si vreti cu orice pret sa instigati? E clar ca are imunitate procedurala pe durata mandatului. Care nu functioneaza doar in cazul inaltei tradari. Cititi orice manual de drept constitutional...

# mai citeste date 18 April 2014 17:46 +15

pentru ,,COMENTATORUL RADUU,, : ca pedeapsă că nu știi să interpretezi art. 84 alin. 2 i raport de art. 72 alin 1 din CONSTITUȚIE, scrie de 100 de ori aceste articole.  Da are IMUNITATE  : față de  declarații/opinii politice și  la votul exprimat. reține că este vorba de o conjuncție co******tivă. oricum mai citește. 

# Radu date 18 April 2014 18:40 -18

Art. 84 alin. (2) Constitutie: Presedintele Romaniei se bucura de imunitate. Prevederile articolului 72 alineatul (1) se aplica in mod corespunzator prima teza=imunitate procedurala, absoluta pe durata mandatului (cu exceptia inaltei tradari) a doua teza=imunitate materiala, ca parlamentarii, pentru fapte comise in legatura cu functia. Aceasta imunitate functioneaza si dupa incetarea mandatului. Crede-ma, prietene, ca am citit ceva pana am scris randurile alea. Si uita-te prin tot ce inseamna Constitutii europene sau SUA. Situatia e la fel pe durata mandatului. PS: nu sunt fan Base, dar legea e lege. Plus orice jurist interpreteaza la fel textul. Acum ca luju nu vrea (sau nu poate) sa o interpreteze corect, e altceva. Si stim toti ca Nitu e omul lui Ponta, deci daca si asta e acum aservit lui Basescu, give me a break!

# Pentru cei cu naşul în suflet şi pentru Radu: Să se bucure date 18 April 2014 19:22 +4

Pentru cei cu naşul în suflet şi pentru Radu: Să se bucure numai dar să nu beneficieze de imunitate. Ar fi suficientă numai interpretarea asta ca gunoiul să ajungă la bulău. O formulare mai idioată decât asta cu „se bucură” nu cred că se putea găsi.............

# Radu bate campii date 18 April 2014 19:59 +8

Radule bati campii. Dupa tine, Presedintele ar putea omori in fiecare zi cate un om si nu ar pati nimic, pe durata mandatului, intrucat, chipurile, ar avea imunitate.

# Radu date 18 April 2014 21:32 -14

\'\'dupa mine\'\'? E exact ce zice DNA si PICCJ din 2005 incepand. Te rog, uita-te in Constitutia Spaniei. Au exact acelasi text ca si noi. S-a pus la ei problema cu regele, ce se intampla caci el teoretic e pe viata. Solutia e ca se spera ca va abdica la presiunile societatii civile. Caci in caz contrar, nu ai ce sa ii faci. Idem, in Franta. Si-au modificat Constitutia in 2007 sa fie mai clara: pe durata mandatului nici nu il poti cita ca martor pe presedinte - nici intr-un proces civil macar. Dar se prevede expres ca pe durata mandatului se suspenda prescriptia!

# obiectiva date 18 April 2014 21:38 +2

tampite constitutii.......deci, prese al nostru e ca un rege, este un fel de ZEUS, cum bine a fost poreclit.....propun sa il incoronam pe viata !

# n-ai dreptate, Radule date 19 April 2014 00:21 +6

Imunitatea, in legislatia romaneasca, e definita doar in art.72(1); se refera la voturi si opinii politice efectuate(ATENTIE) \"in exercitarea mandatului\" si nu \"pe timpul exercitarii mandatului\"; pentru acestea \"nu pot fi trasi la raspundere\"; prin urmare, pentru acestea deputatii si senatorii nu vor raspunde niciodata, nici dupa expirarea mandatelor. Primo: imunitatea INLATURA raspunderea penala, nu o suspenda; secundo: intrucat nici un alt text de lege nu defineste vreun alt fel de imunitate decat cea prevazuta la art. 72, a prezuma ca Presedintele beneficiaza de o imunitate speciala ar insemna incalcarea prevederii constitutionale conform careia \"nimeni nu este mai presus de lege\"; altfel spus, daca nu exista nicaieri un text de lege care sa prevada special o imunitate prezidentiala, a interpreta alte texte juridice in sensul unei asemenea imunitati este neconstitutional. 

# Mardei date 18 April 2014 17:31 -25

NU exista proceduri de ridicare a imunitatii! Luju este agent electoral si lcreaza in favoarea psd!

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 18 April 2014 19:20 +7

Dacă mafia securistă nu acceptă să-l cerceteze măcar în joacă, jegul statului va fi suspendat din nou. Să-i urăm succesuri!!! :roll:

# barbu date 18 April 2014 17:43 -20

Nu au suspendat ,ba analfabetilor ci au respins ! Imunitatea nu inseamna ca se amana...ci nu se face !In vecii vecilor NU SE VA PUTEA FACE NIMIC CU ACEASTA FACATURA DE DOSAR! Credeti ca aia care au facut dosarul NU STIAU CA E O PROSTIE ACEST DOSAR ...dar scopul a fost altul ...SA SE VORBEASCA DE EL SI NU DE DUICU ETC

# io mi-s date 18 April 2014 17:47 -17

Incearca sa credibilizeze personajul din propozitie , sa nu-mi spuneti ca exista un singur om care sa creada ca asta chiar l-a favorizat pe basescu.

# VIKY date 18 April 2014 18:09 +6

\"Prin ordonanta din 18.04.2014, constatandu-se ca in cauza exista un impediment legal temporar pentru punerea in miscare a actiunii penale, s-a dispus, in temeiul prevederilor art. 312 alin. 2 Cod procedura penala, suspendarea urmaririi penale.\"...Analfabetii nu au cum sa citeasca, dar poate te ajuta cineva sa iti traduca ordonanta din 18.04.2014.

# Mardei date 18 April 2014 18:11 -22

Adica seful unui stat NATO are tot atata imunitate cat are si senatorul de profesie auto, asa-i? Se vede ca \"peremistul\" bolcas nu-i un caz izolat de jurist secatura! Presedintele nu are imunitate pentru inalta tradare, in rest are. Cum ar fi sa-l cerceteze un procuror pe presedintele tarii la sesizarea unor idioti? Pai ar sta numai in cercetari tot mandatul daca n-ar avea imuitate si la guvern ar fi idioti ca pictor vonta!

# obiectiva date 18 April 2014 18:13 +7

foarte bine !!!!!!!! si ti se pare ca NU poate fi acuzat de INALTA TRADARE ??? 

# VIKY date 18 April 2014 18:28 +10

@obiectiva...Gunoiul de la Cotroceni poate face si crime, ca doar are imunitate,nu?. Va dati seama ce va asteapta dupa acest episod, ca de la amenintare la crima este doar un pas.

# obiectiva date 18 April 2014 18:30 +5

eu sunt O DOVADA inca VIE a faptului ca asta nu se da inapoi de la NIMIC !!!!!! 

# VIKY date 18 April 2014 18:38 +10

@obiectiva...Da, dar acum a luat-o rau pe...aratura, si totul se trage de pe \"aratura\" de la Nana, care o vroia ingropata odata cu boabele de grau. Ghinionul lui este ca adevarul a rasarit odata cu graul.

# MARINARU MATRAFOXAT date 19 April 2014 08:09 +8

Pierdut moșie pe traseul Cotroceni - Jilava. Găsitorului recompensă o fiolă de Chivas.

# obiectiva date 18 April 2014 20:18 +4

NU e bun de nimic in fruntea CSAT....acu, acu, acu` repeta ca papagalul aceeasi chestie, si la protv...ca NU exista riscuri cu granitele RO........asta trebuie demis de urgenta !!!!!!! eu stiu ce este in capul lui PUTIN, pentru ca e Balanta ca si mine, si pentru ca eu STIU sa citesc gandurile........mai bine ca pentagonul, care a angajat o armata de experti psy si de psihologi care sa prevada miscarile lui.......DAR nimic NU voi spune...ASTA ESTE RAZBUNAREA MEA !!!!!!!! NANA de aci si voi de la SRI, si voi de la SIE....

# obiectiva date 18 April 2014 22:28 +4

IMPEDIMENTUL LEGAL TEMPORAR..... reprezinta PUNEREA SUB INTERDICTIE.....prin hotarare judecatoreasca .....a lui baSSescu, adica omul e alienat mintal sau debil mintal, lipsit de discernamant......Măsura interdicției este temporară. Scopul ei este ocrotirea persoanei și a bunurilor acesteia, atunci când este lipsită de discernământ din cauza alienării mintale sau a debilității mintale. Procedura de ridicare a interdicției judecătorești poate începe ori de cate ori au încetat cauzele care au determinat instituirea ei. Ridicarea interdicției poate fi cerută de persoana pusă sub interdicție, precum și toți cei care pot solicita declanșarea procedurii punerii sub interdicție judecătorească. Când hotărârea de ridicare a interdicției judecătorești este definitivă ea se comunică instanței care a luat măsura transcrierii hotărârii de interdicție judecătorească, pentru a se face în registrul special mențiunea despre ridicarea ei. ORDONANTA CONSTATA CA PRESEDINTELE RO ESTE INTERZIS JUDECATORESC..

# unul din lumea cea mare date 19 April 2014 15:11 +2

pentru obiectiva//obiectivo IMI PARE MIE CA NU O SA SE MAI DEA FASOLE CU CIOLAN DE 1 DEC.deja planurile pentru ruperea romaniei ca si pe vremea ribentrop molotov sint facute din 2009.atunci s/a pus prima data in discutie DESTRAMAREA ROMANIEI. chireac stie si el la fel de bine ca si mine dar nu/si permite sa va spuna!!!!!!!!! si primul indiciu de cit de acuta/i situatia este ca RUSIA A DAT UN CREDIT DE 1O MILIARDE(de fapt sint 15) pentru ca ungaria sa construiasca un reactor nuclear!!!!!!!!(ce vrajeala cind el este max 2 miliarde).....si toate astea din cauza imperiului raului si ,,inaltimii sale boc,,romani o sa varsati iarasi singe pentru TRANSILVANIA sa nu uitati asta!!!!cind o sa se intimple sa va aduce/ti aminte de ce v/am scris aici!!!!

# obiectiva date 20 April 2014 11:19 -2

HRISOS A INVIAT ! @unule, poporul roman  care are conducatorii pe care-i merita....cu varf si indesat !! .la ora 00:00 asta noapte, nici macar sa cante in cor, cu popii, NU au reusit.........erau ca niste zombi FARA GLAS , FARA VOCE....care se ducea sa aprinda luminari !! MI SE RUPE, UNULE, de VIITORUL RO !!!!!!!! STIU cu precizie ce se va intampla........si NU avem NICI O SANSA......de vreme ce ne conduc niste LIPITORI TRADATOARE !!!!!! de ce sa ma doara pe mine capul si sa fiu PATRIOT  si NATIONALIST pe GRATIS ?????? iar ei sa castige MILIOANE DE EURO ????? NUUUU, AM INCHIS CERCUL VICIOS....NU MA VETI VEDEA PE CAMPUL DE LUPTA CU STEAGUL RO......CA SA IMI RISC VIATA cum au facut  stramosii mei si apoi sa infund puscariile tarii pe care am aparat-o ...GATA CU PATRIOTISMUL......PUNCT !!!

# obiectiva date 20 April 2014 11:30 -1

adaug ca sa NU se inteleaga gresit ca eu vanez milioanele de euro pentru a fi PATRIOT si NATIONALIST !!! IMI CLAMEZ DOAR DREPTUL la libertatea castigata prin NASTERE ca fiinta umana libera, libera exprimare si toate drepturile si libertatile fiecarui om , CASTIGATE prin simplul fapt ca m-am oferit la proooooosta sa fiu IMPUSCATA in dec. 1989 !!!!!! eu NU am riscat sa fiu IMPUSCATA in dec. 1989  ca sa ajung sa fiu AMENDATA si BAGATA IN PUSCARIE in 2014 doar pentru ca imi CLAMEZ DREPTURILE SI LIBERTATILE.....

# unul din lumea cea mare date 20 April 2014 12:43 -1

pentru obiectiva// si toti cei nebasificati VA DORESCC DIN SUFLET SARBATORI FERICITE SI MULTA SANATATE ,HRISTOS A /NVIAT. in rest obiectivo total de aceeasi parere cu tine!!!!patriotismul si nationalismul au ajuns jigniri.....pentru romani ,ungurii le cultiva cu multa grija. da/le doamne romanilor mintea cea de pe urma

# obiectiva date 20 April 2014 13:19 -1

@unule, ADEVARAT A INVIAT !!! asta noapte, CHIAR am primit un SEMN ca VENIREA este din ce in ce mai aproape !!!  multumesc la fel !!! eu sunt de principiul, in relatia cu PATRIA  si cu LUMEA, de DO UT DES !!!  de 25 de ani am DAT doar eu !!! GATA !!! naivitatea s-a terminat !

# Popescu Ion date 18 April 2014 18:13 +2

Ce are \"sula\" ,articolul 84, cu \"prefectura\", articolul 96. Ii salut pe toti pg-ii lui Basescu!

# d. date 18 April 2014 18:14 +4

are serviciul secret DNA dosare pt toti! nimeni nu misca decat cum ii e bine lui Basescu.

# Dan date 18 April 2014 18:59 0

Cat mai este pana in decembrie?.......

# mircea date 19 April 2014 16:34 -12

fix cat trebuie . Basescu - USL 1-0, 2012. 

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 19 April 2014 17:51 +4

Suspendat în ultima zi a mandatului și valul de dosare care i se vor abate peste freza cu chelie generală vor avea darul să ne mulțumească pe toți. Nici tu nu vei rămâne nemulțumit. :roll:

# visu date 18 April 2014 19:09 +4

Imunitatea inseamna ca nu poate fi luat la audieri, perchezitionat, confruntat, arestat, dar de trimis in judecata, imediat. Restul, e rusinea magistratilor si chiar a multor comentatori chiar si juristi!

# Pentru cei cu naşul în suflet şi pentru Radu: Să se bucure date 18 April 2014 19:27 +4

Pentru cei cu naşul în suflet şi pentru Radu: Să se bucure numai dar să nu beneficieze de imunitate. Ar fi suficientă numai interpretarea asta ca gunoiul să ajungă la bulău. O formulare mai idioată decât asta cu „se bucură” nu cred că se putea găsi

# Mardei date 18 April 2014 19:32 -16

As vrea sa vad cum poate fi trimisa in judecata o persoana FARA sa i se fi intocmit dosar de UP finalizat cu rechizitoriu! Secaturile tip bolcas sunt nelimitate la numar!

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 18 April 2014 19:44 +8

Secătura statului e numai una. Mai sunt 7 luni. :-*

# mircea date 19 April 2014 16:36 -10

AMR asta e fix ca razbunarea aia a prostului neputincios care ar vrea el sa se razbune pentru bazaconiile pe care si le inchipui, dar e prea slab sa si faca ceva , asa ca ameninta el voalat acolo ceva . Nu e clar ce, dar se duce el la sala si ia niste lectii de karate si mai vedem.

# Băsecurescu, El Pinocchio Maximo date 19 April 2014 17:50 +5

Oricât s-ar zbate securiștii, sfârșitul e aproape și nimic nu se compară să-i phooți pe ăștia când vor ajunge neputincioși pentru că_caturile de vieți de zdrențe pe care le-au trăit. :D

# Mie mi s-a parut interesant ca \"fapta exista\" date 18 April 2014 19:37 +4

Cine a comis-o iar e clar. Iar un cuvint cheie mi se pare \"temporar\". Prin urmare, acest dosar este un instrument pentru a-l \"cuminti\", temporar, pe marinar :-)

# Niţu, ăsta de-şi zice procuror general, nu este „VALET” date 18 April 2014 19:46 +6

Niţu, ăsta de-şi zice procuror general, nu este „VALET” CI INFRACTOR. Se face vinovat de favorizarea infractorului gunoi de la Cotroceni........

# Mardei date 18 April 2014 20:02 -17

Informatii de la SRI si SIE au avut toti presedintii. Doar basescu le-a si folosit, chiar daca le-a folosit si-n scop electoral, chestiune care nu ma supara absolut deloc. Dupa plecarea lui, ar fi bine sa fie inlocuit de un presedinte cu apucaturi identice sau chiar mai aprige in ceea ce priveste mazilirea, chiar si doar pe culoare politica, a clasei politice puscariabile!

# mircea date 18 April 2014 20:19 -18

ba cum se face ca toti lachetii pe care i-a plantat Ponta la nivel inalt s-au dovedit a fi falimentari ? Nitu asta zici ca nu exista, e pt Parchet ce e  Sova pt Transporturi, iar Tony si Mona au pus umarul nu o data la niste scoruri de 9-0 cam usturatoare. 

# Una bucata cetatean date 19 April 2014 11:19 +5

Graieste-ne ceva si de Udrea, Videanu, Boiagiu sau Berceanu. Sa vedem daca ai buzele la fel de reci si limba la fel de catifelata si cand \"ghiersuiesti\" de basisti..

# pol date 21 April 2014 09:07 0

Uite ca se face! Si asta doar pentru ca a reevaluat cativa idioti de pdl-isti pupincuristi, pe baza unor prietenii de 4 cuburi, seci si reci la fel ca protocoalele floriste....Acum PSD-ul plateste nota. Ce credeti ca Nitu este din alt aluat decat Kovesi? Pai cat timp a fost mana dreapta a acesteia, ce credeti ca a facut? A supt din tetina pdl-ista si si-a creat averea, relatiile,etc...

# rasputin date 22 April 2014 13:53 +1

Mircea, nu uita, nimeni nu crede ca faceti justitie pana cand nu vedem in puscarie pe Basescu, Udrea, Anastase, Berceanu, Videanu, etc. Puterea poporului e mare, se va vedea la vot. Atunci, scapati doar prin sinucidere. Arestati-i pe cei sus-mentionati si va facem statuie. Altfel, neam de neamul basistilor nu va ramane in Romania, chiar veti muri in tepe in Piata Victoriei. Ati nenorocit tara asta, basisti corupti !

# Smardoi date 18 April 2014 20:36 -18

Frate, Base i-a inchis pe multi! Bravo lui! Si io daca eram in locul lui faceam la fel. Ii incolonam si la parnaie cu ei! La G.A.Z. ii bagam, sa miroasa balega toata pedeapsa =)) Da sti ce-i mai de ras? Pai aia care-au mai dat pomana tot la parnaie au ajuns si aia care au luat pomana se bucura...ce mai vrei frate?

# Valeriu Mangu date 18 April 2014 22:59 -5

Articolul \"Din nou despre imunitatea de care se bucura Presedintele Romaniei\" pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# Valentina Conțescu date 19 April 2014 08:01 +6

Întrebare pentru cei care susțin așa-zisa imunitate absolută a Președintelui României (să uităm un minut că este Băsescu Traian). Dacă, în loc s-o amenințe pe senatoarea Gabriela Firea, o omora sau îi omora soțul în văzul lumii? Trebuia să-l ținem în continuare în funcție? Nu vi se pare că somnul rațiunii voastre naște monștri?

# Valentina Conțescu date 19 April 2014 08:05 +6

Întrebare pentru cei care susțin așa-zisa imunitate absolută a Președintelui României (să uităm un minut că este Băsescu Traian). Dacă, în loc s-o amenințe pe senatoarea Gabriela Firea, o omora sau îi omora soțul în văzul lumii? Trebuia să-l ținem în continuare în funcție? Nu vi se pare că somnul rațiunii voastre naște monștri?

# krudus date 19 April 2014 09:25 -16

Maria Cocoru, Romalo,Tiriung,Tatarici, Marius Mihaita,Constanda si alti escroci care au fraudat Statul Roman sunt intangibili pentru Justitie. Scriu de ani de zile, mai exact din anul 2000 cum se fura cu acte false.Nimeni, nu ma baga in seama pentru ca nu sunt membru de partid. Acesta Comsie Nana, in frunte ziarista Firea sa faca bine daca doreste credibilitate sa ancheteze cum au fost furate cu acte false parcurile din sectorul 3. De ce au fost achitati de Justitie cei din mafia lui Poteras??? Ii multumesc d-lui Presedinte Basescu pentru ca a fost corect si cumparat prin banca acele terenuri . Rusine tuturor acelor ziaristi de la Antene care desi, chiar o parte dintre ei(Geo Colgiu) au demascat fraude cu terenuri ale statului, o sustin doar pe Firea. Si eu sunt roman si spre deosebire de alti politruci ziaristi nu sunt sluga nimanui. Pe Mociornita o invitati la tv sa faca lobby pt restituiri de care au beneficiat doar borfasii.Rusine sa va fie !

# livia date 19 April 2014 13:43 +3

Tov. nitu proc.sef are \" driptate\"  mafiot  basescu traian are iunitate deoarece politica impusa  tarii d regimul mafiot  PDL PMP BASESCU este ub regim mafiot deci politica facuta de Basescu este mafiota.

# Doamnelor si domnilor: MIRACOOOL!MIRACOOOL! MIRACOOOL!MIRACO date 19 April 2014 13:57 -16

Doamnelor si domnilor: MIRACOOOL!MIRACOOOL! MIRACOOOL!MIRACOOOL!Nu mai pot vorbi de emotie :la Poarta Alba s-a produs un MIRACOL ! Lumea este stupefiata, INMARMURITA , NU GASESCU CUVANTUL CORECT …! Si-au anuntat sosirea 5000 de ziaristi din intreaga lume ! Se spune ca va sosi patriarhul Bartolomeu dar si Papa SI ABSOLUT TOTI CALUGARII DE LA MUNTELE ATHOS care nu mai tin cont se securitatea munteleui , dar ce mai conteaza CAND IN ZILELE NOASTRE SUB OCHII NOSTRI S-A PRODUS O MINUNE DE NETAGADUIT NICI DE CEI MAI MARI ADVERSARI AI CRESTINISMULUI pentru ca a fost inregistrata de camerele de luat vederi :IATA PE SCURT : un biet cioban cu frica lui Dumnezeu pe numele lui GIGI PECALII(ci) S-A VINDECAT PRINT-UN MIRACOL DE HERNIDE DE DISC ! ESTE PRIMUL CAZ IN ISTORIA OMERNIRII CAND UN BOLNAV SE VINDECA SINGUR !Nu mai poarta gulerul !Aseara la slujba, GIGI PECALII(ci) NU MAI PUTA GULERUL !GIGI PECALII(ci) S-A VINDECAT ! S-A V I N D E C A T !Intelegeti-mi emotia , voi reveni

# unul din lumea cea mare date 19 April 2014 14:32 +5

ptr Doamnelor si domnilor: MIRACOOOL!MIRACOOOL! MIRACOOOL!MIRACO// ,,voi reveni,, .....MAI BINE NU!!!!!!!!

# Revin, dupa CEL MAI MAUCITOR moment DIN ISTORIA UMANITATAT date 19 April 2014 15:34 -14

Revin, dupa CEL MAI MAUCITOR moment DIN ISTORIA UMANITATATII :PRIMA MINUNE SURPRINSA in direct DE CAMERELE DE LUAT VEDERI: Vindecarea ciobanului GIGI PECALII(ci) -care nu mai poarta guler! Ascultati cum striga multimea in delir !NU MAI POARTA GULER ! NU MAI POARTA GULER ! NU MAI POARTA GULER ascultati si dumneavoastra ! Desi mari somitati ale medicinii roamanesti si mondiale au afirmat de zeci de ori CA DACA NU FACE OPERATIE IN GERMANIA IN CEL MAI SCURT TIMP VA PARALIZA ! Iata ca diagnosticul lor este dat peste cap! GIGI PECALII(ci) NU MAI POARTA GULERUL ! Ziaristii de la reteveul lui ghita nu-si pot explica…”-Dar noi l-am vazut cu guler si chiar el PERSONAL NE-A SPUS CA-L DOARE ! Nu ne putem explica ! DE ACEEA AM FACUT ZECI DE EMISIUNI IN CARE AM CERUT DE URGENTA ELIBERAREA IN VEDEREA OPERATIEI SI ne-am luptat cu tiranul basescu ,cu deneaul cu toti pentru asta “ Revin cu noi informatii

# Iata “eminentele medicinii ” care l-au dign. pe cioban ! date 19 April 2014 17:10 -15

Iata “eminentele medicinii romanesti si mondiale ” care l-au dignosticat pe cioban :in frunte renumitul medic neurochirurg Alexandru Glad Giurea, conf.dr. Marius Bopa, medic primar legist, cel care a semnat Raportul de expertiza medico-legala, depus in instanta de avocatii lui GIGI PECALII(ci) . doctorului M. Schmmmimidt – sef sectie de Ortopedie si Chirurgie a Coloanei din cadrul Ortho-pacalika Praxi-spagalika Munchen-Schwabing- Romanians fraier mis , si ale doctorului H.B. Dabidescu – medic primar neurochirurg din cadrul Spitalului Constantia, si care aproape in unanimitate AU AFIRMAT CA CIOBANUL VA RAMANE PARALIZAT DACA NU SE OPEREAZA DE URGENTA LA O ANUMITA CLINICA DIN GERMANIA –in nici un caz la alta !Ei bine dragii mei toti acesti SPECIALISTI –SOMITATI –SAVANTI (spagari ) de renume mondial S–au fost facut de ras au au fost dati cu k urul de pamant ca niste spagari ordinari au fost insultati si scuipati de multimea dezlantuita de acest MIRACOL !Revin!

# Vindecarea ciobanului –MINUNEA LUMII ! date 19 April 2014 17:14 -14

Vindecarea ciobanului –MINUNEA LUMII ! Dar lucrurile capata o turnura nesteptata: Niste OAMENI RAI DE LA COLEGIUL MEDICILOR AU INCEPUT SA-I ANCHETEZE PE ACESTI SOMITATI ALE MEDICINII si se intreaba impertinent in fata multimii stupefiate :”CUM AU AJUNS ASTIA MEDICI ?” Langa ei un grup de oameni foarte seriosi sustin ca sunt de la denea si ca ei ar sti cum au dat aceste diagnostice pentru ca cerceteaza de mai multe luni dignostice asemanatoare :cancer in ultimul stadiu si haisan a fugit , sinuciderea lui nascase cu ketchap cand Glontul a intrat prin kuurr ....a trecut prin gat ,prin plamani ,s-a intors prin gat ,a trecut de doua ori prin inima ..inainte si inapoi......si a iesit tot prin kuurr …ca alta gaura nu mai avea …. OPERATIA PE CORD DESCHIS la nicolescu SI PESTE DOUAZECI DE MINUTE LE CIUPEA PE ASISTENTE DE K UR, SAU LA COSSMA CAREA AVEA chiar in sala de judecata perfuzia pusa DAR FARA AC! …si la iesirea din sala de judecata a coborat din targa si s-a dus la CHEF .Revin

# SMS-uri primite de la colegii de puscarie ai ciobanului GIGI date 19 April 2014 17:43 -14

Revin cu niste SMS-uri primite de la colegii de puscarie ai ciobanului GIGI PECALII(ci) ! Io sunt nicu ranga colegul preferat a lu nea cici Pecalli(ci) , si declar si sustiu ca nea cici nici n-a mai purtat gulerul de la ultima prezentare la tribunal. Eu Gyany Sapunu -Declar si subsebnesc ca nea ciCI percali(ci) n-a purtat niciodata gulerul in puscarie , si mai mult cand ii injura pe avocati cai cam injura tot timpul ca mnezeii mamii lor ca sa poarte ei daca vreau ka k tul asta la gat ca el s-a saturat si le-a dat si cu el in cap si i-a luat la palme si ca-si baga scuzati de expresie in el de guler si de avocati …mai ales pe baba aia sclifosit o injura si zicea ca-si baga …Eu atat am avut de declarat si va mai aduc la cunostinta ca nici nu mi-a dat banii care i-a promis ca daca spun eu ca el a paralizat de mana dreapta sau stanga ca eu am uitat care ca cand l-am intrebat de care a paralizat zice ca a uitat si el

# Huhu rez date 19 April 2014 16:55 +2

http://www.huhurez.com/2014/04/bolcas-il-va-deposeda-pe-basescu-de.html

# Valeriu Mangu date 19 April 2014 20:47 -6

Articolul \"Traducerea art. 84 alin. (2) al Constitutiei\" pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# Doamnelor si domnilor eveniment epocal l-am prins pe nascase date 19 April 2014 21:56 -12

Mai fratilor asta nu e bombonel ?Ia zii nea bombonele ce mai e pe la matale pe acolo ? Cum a primit Nicu Ranga prima despartire de matale ? Cum te-a primit la revenire ? Ti-ai luat pijamaluta aia cu pisicuti de care era inebunit ? Ti-am spus eu, daca ai pijamaluta aia nici nu-ti mai trebuie sapun.Mai scri, mai scri ? Tot texte ca ala din primul “mandat “ Sa sti ca de curiozitate am citit si eu …mai baiete n-ai talent! Text prolix , scri treizeci de pagini ca sa comunici o platitudine pe care o puteai comunica intr-o propozitie simpla! E drept ca faci impresie la colegi, cand vad aia catamai cartoaie scri …da ..nu e pacat de hartie totusi ? Pe hartia aia se puteau plagia doua sute de doctorate.. ia si tu exemplu plesu sau (cu modestie ) katapievici citesti o propozitie si gandesti la ea trei ceasuri cam aia inseamna sa scri si sa comunici ceva . Acum sa fim si seriosi: tu sti de ce basescu a avut atata succes SI VA MAI AVREA , CA VA FII PREMIER?Crezi ca a fost mai inteligent ca tine ?

# Moldovan date 20 April 2014 17:58 +2

basesule tata multumesc pt. poza,cainele meu a inceput sa latre.

# mircea date 21 April 2014 01:56 -9

Are si luju o poza cu Basescu pe care o freaca pana se intareste. E ca aia cu Ponta cum se ranjeste cretin , de pe EVZ. 

# Florin date 21 April 2014 04:31 -6

Comisia Nana e doar o telenovela FSN in care Ponta si Băsescu ocupa spațiul TV cu propaganda ieftina . Amândoi sunt mari luptători dar coabitează perfect la ordinul Chevron , RMGC , Gittenstein .. Ponta visează sa preia de la Băsescu ștafeta în funcția de Guvernator al Coloniei România!

# pol date 21 April 2014 09:12 -1

Eu eram constipat pana sa vad poza!Acum, dupa ce am vazut-o mi-am revenit! Bine ca nu este 3D, ca ma c....m pe mine!

# CORNELIA GALAVAN date 21 April 2014 10:50 0

PASTE FERICIT TUTUROR MAGISTRATILOR, INCLUSIV CELOR CARE MI-AU DISTRUS VIATA TIMP DE 17 ANI (!) IN MALAXORUL JUSTITIEI MAI RAU DECAT DECAT ACCIDENTUL RUTIER IN URMA CARUIA AM RAMAS INFIRMA ! MAI BINE MURAM IN ACCIDENT DECAT SA AM INCREDERE IN JUSTITIE ! Cazul \'Cornelia Galavan \' a fost investigat de Razvan Savaliuc si a aparut pentru prima data in \'ZIUA\' in 1997 fiind cunoscut ulterior datorita coruptiei si abuzurilor magistratilor in urma unei expertize judiciare ascunsa de procurori pentru musamalizarea dosarului ce a dus la condamnarea in premiera in Romania a primului expert judiciar tehnic auto cu toata opozitia magistratilor. \'S-a facut de ras ca procuror dar a fost avansat sef la DNA\' (RL), \'Cornelia Galavan femeia in carje care a invins sistemul \' (JN), \' Calcata de masina, jefuita de autoritati\' (EZ), \'Expertul n-a facut din victima vinovata\' si alte multe articole aparute in toate cotidiienele centrale si in reportaje tv fiind si in prezent in fata instantei dupa 17 ani !?

# Valeriu Mangu date 21 April 2014 11:56 -4

Articolul “Cheia art. 84 alin. (2) al Constitutiei” pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# aglaia date 21 April 2014 15:11 -5

hristos ainviat

# nea caisa date 22 April 2014 07:13 +5

si basescu s-a trezit!

# nea conopida date 22 April 2014 08:47 -7

Te crezi subtil ! Da ia spune cinstit :L-AI VAZUT VREODATA BEAT ?L-A VAZUT CINEVA VREODATA BEAT ? SI ATUNCI DE CE IL FACEI BETIV ? Pe tine te-a vazut vreodata cineva destept ? Si atunci de ce te dai destept ?

# unul din lumea cea mare date 22 April 2014 09:09 +4

ptr nea conopida//eu l/am vazut beat!!!!! coca...la mitingul fermierilor in 2009

# Nea conopida date 22 April 2014 09:31 -6

Pentru un mare pprost din lumea cea mare !De ce minti nea Lap****** ! Iti dai seama ca e supravegheat de hasnalioti 24 de ore pe zi ...sunt echipaje care lucreaza in 4 schimburi ...nimic ! Da pe al vostru l-a vazut cinava vreodata competent ? Da matur ? Da responsabil ? L-a suspectat macar cineva ca ar fi matur, competent in ceva si responsabil !

# Băscase date 22 April 2014 12:16 +5

Trebuie că ai creierul șters să spui despe un bețiv că n-a fost văzut beat niciodată. Băscase matur, competent și responsabil? Unde dracu\' ai văzut tu bețivi maturi, competenți și responsabili? :lol: Warning, securist cretin detected!!!

# Nea Conopida -cercetator in domeniul prostiei extreme date 22 April 2014 12:56 -4

Dragul meu as vrea sa ne cunoastem! Eu sunt cercetator. Studiez pprostia omeneasca de mult timp..pe rase , pe tari , pe perioade istorice…postarea ta mi-a produs o revelatie ! Cred ca intuiesc la tine prezenta genei de prostie autentica E467EDR75 ! Rationamentu tau ca pe un om nu trebuie sa-l vezi beat ca sa spui ca e betiv, depaseste tot ce am intlnit pana acum in materie de prostie in cariera mea. Ai grija , nu iesi din casa …nu trece strada ,,,,,nuuuuuuuuuuuuuuu nu pune mana pe firele de curent …rezista pana venim tu esti singurul purtator de pe pamant al acestei gene …daca te prapadesti nu vom mai gasi prostie pe pamant !Si mandra specie care a prosperat pe aceste pamanturi va disparea! Sunt prea entuziast si delanat…aproape sa-mi uit meseria…hai totusi sa mai fac un nic test preliminar sa fiu sigur: Intrebarea 1 ) la referndum ai votat pentru demitere?da? Eeeeeste ! Intrebarea preliminara 2)La alegeri ai votat besedeul? Da? Minunat !3) vei mai vota besedeul ? Da! Uraaa tu esti

# Băscase date 22 April 2014 13:50 +4

La referendum l-ai lins în băs pe idolul proștilor, pe bețivul statului, și ai sperat să țină strategia securistă de a menține stârpitura în funcție. Acum, cretinul retardat de tine, sluga securistă de tine, speră cumva într-o prelungire a sistemului mafiot securist, dar nici măcar bețivul statului n-are idee ce naiba să mai facă. Să atace Rusia? Să atace SUA? Nu-i nimic, va continua să tragă de băutură până îi vine o idee. P.S. Rasa ta de securist retardat s-a dezvoltat la coada vacii și nu-și va găsi niciodată alt loc mai potrivit. :lol:

# s date 22 April 2014 09:23 +4

Da treaz? Bagi mana in foc? :o Treaz sau nu, debiteaza la fel. Faci greu diferenta intre a fi sau a nu fi. eu ma abtin ...

# POLO.NICU date 22 April 2014 13:33 +3

:D :D :D ai dreptate nea , nici pe coana Udrea n-am vazut-o la ciocane, adicatelea datorita calitatilor ei intelectuale a razbit in viata... :P Băi ma lasi

# avocat traditional pentru LUJU date 22 April 2014 14:20 -1

Vad ca mi-ati restrictionat si ultimul IP folosit.deci IP-urile celor care il porcaiesc pe Basescu si pe altii(Nitu.Kovesi,etc)raman in functiune ,iar IP-urile celor care incearca sa il ,,atinga,, pe Bota (ori pe botisti) sunt restrictionate.Da,aveti acest drept sa va selectati postacii, dar aplicati aceeasi masura pentru toti.Dupa caum vedeti mai am un IP,asa ca nu sunt afectat de restrictiile voastre.Totusi,ma simt discriminat(si avi avi,si oarecare-pe cafre nu l-am vazut de cateva zile pe net).PS Tot mai mult cred ca unii dintre,,botisti,,ar fi oamenii vostri din redactie.

# continuare date 22 April 2014 14:29 0

Comentariul lui POLONICU e mai nevinovat decat ale mele?Vorba lui,,ma lasi,,?

# ramolitul basescu excrocul securist date 22 April 2014 17:43 +6

8) basinosul toxicomanul ,demisul,sarlatanul,vaporeanul,sugaciul dela anwer :lol: arata ca un speriat de moarte de mosia dela nana unde spala euro furati de gasca lui cu ionescu syda,udrea,boc,videanu,berceanu,blaga,lingaii sri,dna,csm,ccr,miscarea excrocilor pdl in popoularii flamanzi de averi ce mint ca sa votam la jilava cu totii mentionati si eba-ioana cu ei :lol:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.12.2024 – S-a aflat noul ministru al Justitiei

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva