psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PEDEPSE PENTRU AVOCATII CARE "DEFECTEAZA" – Decanul Baroului Alba Ioan Rus ii cere sefului UNBR Gheorghe Florea sa adopte de urgenta propunerea de modificare a Statutului, in sensul excluderii din profesie a avocatilor care colaboreaza cu avocatii din UNBR-Bota: “A fost intensificata ofensiva mediatica a reprezentantilor barourilor ilegale pentru recunoasterea ca fiind legala a activitatilor de asistenta juridica” (Document)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

30 March 2015 13:54
Vizualizari: 9465

Avocati, atentie ca riscati sa fiti exclusi din profesie daca mai colaborati cu persoane inscrise in UNBR-Bota! Cel putin asta propune decanul Baroului Alba, avocatul Ioan Rus (foto), ca masura extrema dupa ce DNA a acuzat-o pe avocata Laura Voicu de instigare la exercitare fara drept a profesiei de avocat, dupa ce a colaborat cu Nicuale Learciu, fiul judecatorului Stere Learciu de la CAB, inscris in Uniunea lui Bota. La trei zile de la momentul retinerii Laurei Voicu de catre procurorii DNA avocatii Ioan Rus si Victor Bleahu, consilier al UNBR, au transmis presedintelui Uniunii Nationale a Barourilior din Romania condusa de avocatul Gheorghe Florea un proiect in care propun modificarea prevederilor din Statutul profesiei de avocat, in sensul introducerii unui nou articol prin care avocatii sa fie sanctionati disciplinar daca sustin sau colaboreaza activitatea "persoanelor care practica ilegal profesia de avocat". Sanctiunea propuse de Ioan Rus si Victor Bleahu este extrema: excluderea din profesie!


Baroul Alba ii vrea afara din avocatura pe avocatii si decanii care au sustinut ca UNBR Bota functioneaza legal

Proiectul, depus de avocatii Rus si Bleahu in data de 23 martie 2015, in care se propune completarea unor prevederi ale Statutului profesiei de avocat, este jusificat de necesitatea clarificarii punctelor de vedere divergente exprimate public in legatura cu cazul Laurei Voicu de unii membri si chiar de unii decani. Ioan Rus se arata ingrijorat de faptul ca unii avocati si chiar decani au sustinut public ca este legala activitatea de acordare a asistentei juridice la organele judiciare din Romania de catre persoanele inscrise in "asa numitele barouri paralele, constituite ilegal, cu incalcarea prevederilor art.1, art. 5, art.60 alin 6 din Legea nr. 51/1995, privind organizarea si exercitarea profesiei de avocat".

De altfel, in scrisoarea trimisa lui Gheorghe Florea impreuna cu proiectul de modificare a Statutului, avocatii Ioan Rus si Victor Bleahu se arata ingrijorati de faptul ca "a fost intensificata ofensiva mediatica a reprezentatilor barourilor ilegale pentru recunoasterea ca fiind legala a activitatilor de asistenta juridica desfasurate de membrii lor avand in vedere si unele solutii favorabile date in acest sens de unele organe de urmarire penala si de unele instante de judecata".

In acelasi document, avocatii Rus si Bleahu, invocand "situatia exceptionala creata de aceste evenimente", propun convocarea Consiliul UNBR intr-o sedinta extraordinara in care, printre altele, "sa se puna in dezbatere si proiectul hotararii de modificare a Statutul profesiei de avocat pe care l-am initiat in calitate de membrii ai Consiliului UNBR". De precizat ca Proiectul de modificare a Statutul profesiei de avocat a fost trimis deja de decanul Baroului Alba, Ioan Rus, catre conducerile tuturor Barourilor membre ale Uniunii conduse de Gheorghe Florea.

Iata ce prevad propunerile formulate de initiatorii proiectului, Ioan Rus si Victor Bleahu:

Art. I. Statutul profesiei de avocat, adoptat prin Hotararea nr. 64 din 03.12.2011 a Consiliului UNBR, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza astfel:

*Dupa art. 41 se introduce un nou articol, art. 41 indice 1, cu doua alineate, avand urmatorul continut:

Art. 41 indice 1. (1) Este interzis avocatului ca in exercitarea oricarei activitati din cele prevazute la art. 3 din Lege sa initieze, sa intretina sau sa sustina relatii de colaborare cu persoane fizice sau persoane juridice care practica ilegal profesia de avocat.

(2) Incalcarea prevederilor alin. (1) constituie abatere disciplinara grava si se sanctioneaza cu excluderea din profesie”.

*Cititi aici propunerea Baroului Alba si scrisoarea transmisa sefului UNBR Gheorghe Florea

Comentarii

# Va este frica!!!! date 30 March 2015 14:09 +8

Va este frica!!!! Dle Rus, sa inteleg ca au facut lobby la CA Iulia? Ca pe circulara CA Iulia se bazeaza domn Florica....Vai capu' vostru de nehaliti.

# Foarte bine! date 30 March 2015 14:15 -4

FELICITARI! Foarte bine! 

# UN TERT date 30 March 2015 14:16 +9

Rusine sa iti fie avocat Ioan Rus ca domnul avocat nu esti. RUSINE !!! UN AVOCAT isi apara si sustine colegii in orice imprejurare. Felicitari pt. LAURA VOICU - este o doamna a avocaturii romanesti.

# Dle Decan!!!! date 30 March 2015 14:17 +6

Dle Decan, dvoastra nu folositi stampila baroului? Aaaa am uitat, nu v-ati infiintat  :eek:

# avi avi date 30 March 2015 15:15 -5

mai omule,tu nu citesti atent?Nu ai vazut ca este vorba despre un act individual al celor doi avocati.Eventual se putea aplica parafa/stampila  lor si nu stampila baroului.Iar te-ai grabit mai bota si iar ai dat-o in bara.Si nu ma compara pe mine cu Rus Ioan.Fugi iute la DNA si plangi putin pe trotuarul din fata ca nu te mai sustine nimeni.Revin:pe mine nu ma afecteaza existenta voastra,dar nu sunteti legali.De altfel nu cred ca mai exista vreo 50 de oameni care ar practica avocatura.Restul pana la 2000 si ceva au alte slujbe si te-au abandonat .

# @ avi avi date 30 March 2015 15:27 -4

Mai omule, Av...., decan al....
Citeza pe avi avi
mai omule,tu nu citesti atent?Nu ai vazut ca este vorba despre un act individual al celor doi avocati.Eventual se putea aplica parafa/stampila  lor si nu stampila baroului.Iar te-ai grabit mai bota si iar ai dat-o in bara.Si nu ma compara pe mine cu Rus Ioan.Fugi iute la DNA si plangi putin pe trotuarul din fata ca nu te mai sustine nimeni.Revin:pe mine nu ma afecteaza existenta voastra,dar nu sunteti legali.De altfel nu cred ca mai exista vreo 50 de oameni care ar practica avocatura.Restul pana la 2000 si ceva au alte slujbe si te-au abandonat .

# @avi avi date 30 March 2015 15:36 -3

Nu sunt Bota, vad ca ai facut o obsesie  :cry:. S-a semnat av.....decan al..... 

# avi avi date 30 March 2015 16:20 0

mai omule,nu ai vazut ca acea adresa nu este emanatia Consiliului baroului si nu are antet?Asa ca nu te da destept si gandeste iniante de a scrie.Repet;este un act.o initiativa emanata de la doi avocati,chiar daca unul este decan.

# bota la dna date 30 March 2015 14:18 0

bota, fugi repede la dna si fa plangere impotriva acestor abuzuri incredibile. Arata-le cine e seful. Fii tare asa cum ai fost cand ai facut plangerile pentru abuzurile dna in privinta lui learciu. Tot baroul te sustine. Cand mergi la dna cu denunturile sa vina macar 1000 de oameni sa te apalude?

# Sile date 30 March 2015 14:27 -2

Dar cum constata ilegalitatea baroul zis traditional?Nu este instanta,nu este de fapt nimic.

# asta e avi date 30 March 2015 14:33 +10

Ce sa-i ceri unui comunist ajuns in capitalism? Acum cind antena 3 i-a dat in vileag ca au concurenta legala , ce au gasit de cuviinta sa faca? Sa-si santajeze colegii cu excluderea. Un asemenea individ ar merita ca toti avocatii traditionali sa treaca la bota iar asta. Lasati efectiv pe tusa ca oricum banii de pensii s-au volatilizat in buzunarele  lor.

# Ana date 30 March 2015 14:51 +6

D-le coleg Rus, subscriu: afara cu avocatii care colaboreaza cu persoane care practica ilegel profesia de avocat. Dar cu acele persoane pentru care s-au pronuntat magistrati- procurori, judecatori- prin decizii definitive, se poate colabora? Sau avocatura este monopolul dvs, si permiteti doar copiilor dvs, si urmasilor ,urmasilor lor? S-au va este teama ca veti muri de foame daca vor practica aceasta profesie, toti absolventii de studii juridice licentiati in drept , capace si tenace, care opteaza pentru a se desavarsi ca avocati?! Rusine!

# barourile libere date 30 March 2015 15:16 +7

Ioane R., tie chiar nu ti-e jena de comportamentul securisto-comunist de care dai dovada ?! Cei ca tine au transformat nobila profesie de avocat intr-o casta de tip mafiot. Repet, daca Bota nu ar fi existat, trebuia inventat, caci datorita acestuia casta mafiota a avocaturii a inceput sa aiba fisuri. Datorita lui Bota licentiatii in drept pot sa acceada in profesia de avocat fara a mai fi nevoiti sa dea uriasa spaga cu care s-au obisnuit cei de teapa lui Ioan Rus. In plus, nerusinarea lui Rus nu are limite, intrucat entitatea din care acesta face parte e ilegala, deoarece, dupa revolutie, cand s-a desprins total de MJ, nu a dobandit personalitatea juridica, asa cum imperativ obliga legea. Prin urmare, Ioan Rus(si nu numai) e hotul care striga hotii !

# EU date 30 March 2015 15:02 +4

BAROUL BOTA ESTE LEGAL SI IN PUTIN TIMP SE VOR REZOLVA ACESTE PROBLEME

# Av.Radu Liviu-Florin date 30 March 2015 18:36 +3

Ptr Eu,asa e aveti perfecta dreptate,asa zisu Baroul Traditional incepe sa piarda teren prin sentintele si ordonantele date de procurori si de judecatori.Apropo stie cine ce se aude de acest infrigement? Parca a dat termemn C.E pina in 05.01.2015 sa de a un raspuns.

# Ha ha date 30 March 2015 21:32 +1

Pai, ori este legal, ori se rezolva in scurt timp aceste probleme?!!

# CUM ? date 30 March 2015 15:14 +10

Va mai aduceti aminte Dle. avocat cum ati intrat in av. pe baza de interviu????????????

# MF date 30 March 2015 15:30 0

Trebuie sa se sesizeze Ministerul de Finante. Suntem mii de avocati care platim 16% impozit si asta ar insemna o gaura mare la bugetul de stat. 

# Au inebunit salcamii date 30 March 2015 16:04 +11

CINE CONTESTA UN AVOCAT DE LA BOTA PLATESTE – Judecatoria Pitesti a obligat UNBR - Gheorghe Florea sa plateasca daune morale de 5.000 lei avocatului Tiberiu Iordache din Baroul Arges – aripa Bota, pentru ca i-a contestat calitatea in instanta. Decizia Judecatoriei Pitesti preceda dispozitia Tribunalului Arges care a recunoscut calitatea de avocat a lui Iordache pe motiv ca "ICCJ a permis acestuia sa asiste un inculpat, in calitate de avocat" (Minuta)......http://www.luju.ro/avocati/barouri/cine-contesta-un-avocat-de-la-bota-plateste-judecatoria-pitesti-a-obligat-unbr-gheorghe-florea-sa-plateasca-daune-morale-de-5-000-lei-avocatului-tiberiu-iordache-din-baroul-arges-aripa-bota-pentru-ca-i-a-contestat-calitatea-in-instanta-decizia-judecatorie

# De cand ei sunt Putere Legislativa ? date 30 March 2015 16:28 +2

.Dar de cand poate poate Consiliul U.N.B.R. sa ia o hotarare pentru modificarea Statutului? Si aici observam un dispret fata de lege si o mani******re a avocatilor. Nu exista nici un text de lege care sa permita aceasta delegare, singurul articol care s-a avut in vedere si la redactarea Hotararii nr. 6 a Congresului din 2014 fiind art. 64 alin. 1 lit d) dar care stabileste clar ca numai congresul avocatilor modifica statutul profesiei pe baza proiectelor intocmite de Consiliul UNBR. Asadar, acest consiliu poate cel mult sa intocmeasca un proiect si in nici un caz sa ia o hotarare de modificare care sa-si produca efecte si apoi sa fie ratificata, caci o astfel de procedura si atributii nu sunt reglementate. av Lucian Sauleanu...

# De cand ei sunt Putere Legislativa ? date 30 March 2015 16:40 -1

.Dar de cand poate poate Consiliul U.N.B.R. sa ia o hotarare pentru modificarea Statutului? Si aici observam un dispret fata de lege si o mani******re a avocatilor. Nu exista nici un text de lege care sa permita aceasta delegare, singurul articol care s-a avut in vedere si la redactarea Hotararii nr. 6 a Congresului din 2014 fiind art. 64 alin. 1 lit d) dar care stabileste clar ca numai congresul avocatilor modifica statutul profesiei pe baza proiectelor intocmite de Consiliul UNBR. Asadar, acest consiliu poate cel mult sa intocmeasca un proiect si in nici un caz sa ia o hotarare de modificare care sa-si produca efecte si apoi sa fie ratificata, caci o astfel de procedura si atributii nu sunt reglementate. av Lucian Sauleanu....http://www.avocatura.com/stire/10990/ne-scriu-avocatii-niste-mici-abuzuri-ale-u-n-b-r-ului.html#ixzz3VsJ4VzLP

# LE-A LUAT  DUMNEZEU MINTILE ! date 30 March 2015 16:43 +2

LE-A LUAT  DUMNEZEU MINTILE ..  PRECUM  INEBUNISE  CEAUSESCU  dictatorul  cu ale sale CC al PCR  si  MAREA ADUNARE NATIONALA ! Unde Va  treziti ? In comunism ? 

# intrebare???? date 30 March 2015 17:30 +4

cind a dat asta examen de admitere in profesie? e de nototietate ca a ajuns in profesie fara examen si acum se da decan. tara impostorilor condusa de niste personaje cu studii indoielnice.

# daa date 30 March 2015 17:51 +4

E corect ce spuneti! Sunt multi chiar f.multi care au intrat in avocatura având nocorul si sansa de partea vârstei, si anume ca au intrat in av. fără ex.de primire, prin urmare striga dupa noi, generatia tânără ca suntem ilegali, ca sa se scoată ei, si sa ne denigreze

# unul date 30 March 2015 19:36 +4

In baroul Braila au intrat doar 2 avocati in ultimii 3 ani (citez pe decanul baroului ). Asta arata "obiectivitatea" testelor de la examenele de admitere, teste puse la punct de avocati care nu au dat in viata lor un examen de admitere .... Restul sunt "mosteniti" din perioada cand se intra pe relatii ...

# daa date 30 March 2015 17:55 -1

dar, toate astea până la un momendat, ca acum când lucrurile vor intra la normal, dupa recunoașterea noastră, încep sa caute tot felul de tertipuri si lucruri necurate, ptr.ca le e teamă că vor fi dati in vileag si totodată vor pierde teren si clientela...

# @daa date 30 March 2015 19:02 +2

Cand? Ca m-am saturat...
Citeza pe daa
dar, toate astea până la un momendat, ca acum când lucrurile vor intra la normal, dupa recunoașterea noastră, încep sa caute tot felul de tertipuri si lucruri necurate, ptr.ca le e teamă că vor fi dati in vileag si totodată vor pierde teren si clientela...

# Av.Radu Liviu-Florin date 30 March 2015 19:20 +2

Bine spuneti,important e sa tine judecatori cont de ordonantele si de sentintele civile pronuntate tot de ei,(adica de colegi judecatori care a judecat pricina penala),ca in rest v-a fi bine,eu de exemplu am avut proces cu Baroul MM ptr ,inselaciune,uzurpare de calitati,fals si uz de fals,si i sa respins actiunea baroului.(astept comentari de la morosanu)

# Ptr.LUJU date 30 March 2015 19:35 -4

eu nu am inteles de ce astfel de personaje pot sa apara in spatiul public, LUJU fiind un astfel de spatiu.este inadmisibil sa spui spui astfel de aberatii cand nici nu cunoasteti problema de fapt si de drept in ceea ce o priveste pe LAURA VOICU.nu a angajat pe nimeni.s-a angajat sa colaboreze cu un avocat care are aceleasi date de identificare ca si al baroului bucuresti traditional.atatea balarii si nulitati nu am mai vazut.atat FLOREA , IORDACHESCU , BOTA sau alti distinsi membrii nu fac nimic ptr avocati.sa va fie rusine tuturor indiferent din ce uniune sau barou sunteti

# un sfat date 30 March 2015 20:40 +1

Ptr.colegii avocati...daca nu luptam fiecare cu onestitate ptr.recunoasterea calității in instanța, ei " prietenii" nostrii, vestitii si renumiții decani ai barourilor, abea asteapta sa ne musamalizeze activitatea noastră si sa ne preseze cu tot felul de amenințări si învinuiri nefondate. Din păcate ptr.ei, nu le-a mers si nici nu o sa le meargă!

# @un sfat date 30 March 2015 21:31 +1

Le-a mers dpdv administrativ: aplicatie EMAP, oficii etc. Dar sper sa se termine in curand.
Citeza pe un sfat
Ptr.colegii avocati...daca nu luptam fiecare cu onestitate ptr.recunoasterea calității in instanța, ei " prietenii" nostrii, vestitii si renumiții decani ai barourilor, abea asteapta sa ne musamalizeze activitatea noastră si sa ne preseze cu tot felul de amenințări si învinuiri nefondate. Din păcate ptr.ei, nu le-a mers si nici nu o sa le meargă!

# @un sfat date 30 March 2015 23:09 0

 nostrii?????????,,sa NE musamalizeze activitatea NOASTRA?????????.

# intrebare??? date 30 March 2015 21:32 +7

da florea cu cine a dat examen ca sa ajunga avocat? dar iordachescu? punem pariu ca smecherii astia nu au dat examen dar l-au inventat ca sa-si rotunjeasca afacerile??

# Antena trei date 31 March 2015 05:53 +1

A fost aseara dl Savaliuc la Antena 3. Nu am prins emisiunea, dar stie cineva daca s-a discutat despre cele doua UNBR?

# pompey date 31 March 2015 06:21 +4

Procurorul bleahu unde dat examenul de primire in barou? La "Transi"?

# Tare!!!!!!!! date 31 March 2015 08:49 +2

Super tare http://bota.ro/wp-content/uploads/2015/03/COMUNICAT-KUR-TIAN.pdf. 

# Lex date 31 March 2015 11:21 +3

dacă va intra în vigoare această propunere de modificare a statutului, un avocat legal recunoscut, mai poate acorda asistenţă juridică unui inculpat trimis în judecată pentru exercitarea fără drept a profesiei de avocat?

# justo date 31 March 2015 14:53 +2

Cu certitudine avi avi =oarecare=avocat traditional. Acest avi avi isi autocomenteaza postarile la intervale scurte de timp, cu nick-ul oarecare. Sunt multi prosti cu deviza "vai ce-mi plac comentariile mele". Avi are un tic, foloseste cuvantul comunist"mai" ceea ce ne comduce spre un mic mosnegut. Are acces la date din cercul lui nea florea, mai putin accesibile avocatilor de rind ceea ce ma face sa cred ca are o functie in baroul neinfiintat. Deci sigur avi nu e kurtyan. Kurtyan seamama cu cel din lumea mare, dar nu cu avi. Avi se trage din tatuc ambasador comunist si mamica profesoara. Avi are timp berechet, ii place pescuitul. Nu are familie. Sta si posteaza in zilele caniculare cind oamenii sanatosi isi plimba familia. Are un ww passat, vechisor, in jur de 4_5 ani. 

# avi avi date 31 March 2015 16:09 -3

mai festeala nationala,ce mai(cuvant comunist) ai acum cu mine?.Posteaza ma despre problemele serioase de pe net si lasa deductiile,,logice,,in seama celor care se pricep.Daca eu sunt mosnegut tu esti Matusalem.Poti sa imi spui din ce barou neinfiintat fac parte?la ce concluzie te ,,comduce,, logica ta subtire,foarte subtire?Am familie,postez cand am timp si imi scot familia la plimbare.Dar nu in slapi si pe la fast-food-uri ci prin Viena,Paris ori aiurea.Ti-am mai zis, nu ma afecteaza existenta voastra dar daca nu sunteti legali,asta e.Si te anunt ca in prezent am patru autoturisme iar passatul are 10 ani vechime.(e numai bun pentru mers,pe aici,in jur,la pescuit).Daca tu crezi ca in marca masinii sta valoarea unui avocat,te inseli.La tine este invers.Te rog lasa-ma in linistea mea si da-te la altii.

# bota examen date 31 March 2015 16:12 -1

bota unde a dat examen? Cine l-a facut decan? dottorante de Chisinau, spune-ne din mareata ta experienta de "avocat", cand ai pledat ultima oara pentru un client?

# Byca date 31 March 2015 17:33 +1

La multa ghine. Orice norma este neconstitutionala si discriminatorie.

# cristi date 31 March 2015 19:41 -5

domnilor de la bota  legea la care faceti referire cum  ca nu ar fi abrogata, din '30 toamna, a fost abrogata tacit prin reglementarea profesiei de avocat printr-o noua lege , 51/1995.  cum poate o fundatie de caritate sa infiinteze barouri? cum a dobandit pompiliu bota calitatea de avocat - s-a autoproclamat... taxă de înscriere baroul bota: o donație de min. 2.000 RON fondatorul "baroului constitutional" a fost condamnat definitiv pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat .  LEGEA 51/1995 este LEGE de ORGANIZARE si NU LEGE de INFIINTARE. ATENTIE: Legile 92/1992 si 304/2004 sunt tot LEGI de ORGANIZARE NU LEGI de INFIINTARE  bota nu a fost legal niciodata.sa terminat circul!! duceti-va la munca 

# crist-avi avi date 31 March 2015 19:54 +3

Ba cristinel, iar ai aparut cu abrogarea tacita? Ma crist-avi, ma pe voi v-a facut tacit mamica voastra timpitei. V-a pacalit florea ca va face avocati si v-a lasat fara case si masini. Ce sa-i faci prostia si domnia se platesc!

# avi avi date 31 March 2015 21:48 +2

si tu ai platit si vei plati ,desi nu esti si nu ai fost domn.cealalta ipoteza este adevarata.PS.Acum ma crezi ,,cristi,,.iarasi logica ta subtire da gres.

# Cristi date 31 March 2015 20:05 -1

Nicio lege nu se abroga tacit in democratie, ci se abroga expres si clar. Cestiunea cu abrogarea tacita se refera la cu totul alceva. Mai citeste te rog si poate o sa intelegi sensul explicatiei.

# crist-avi avi date 31 March 2015 20:39 +4

cristi esti beat. noapte buna. si decat sa te roada cum a ajuns bota avocat, mai bine intreaba cum a ajuns florea avocat si cu cine sau cind a dat examen. pe de alta parte citeste legea 3/1948, dar sa o citesti treaz si dupa ce termini facultatea de drept la o institutie de invatamint serioasa. spiru haret nu se pune.

# jurist date 31 March 2015 20:44 0

art.113 din legea 51/1995

# Olyviu date 31 March 2015 20:10 +5

Parerea mea, e monumental sa ne adresam Presedintelui CSAT cu privire la discriminarea si nedreptatea avocatior UNBR legal infiintat inscrisi in barourile Bota pe teritoriul Romaniei suntem discriminati. Alaturam hotarari judecatoresti cu autoritate de lucru judecat in penal, definitive.

# @COCO date 31 March 2015 21:16 0

AI DREPTATE ! Dar Bota este singurul care poate face asta! Numai el este in masura asta ca Presedinte. Dar sa o faca mai repede sa vedem ce o sa se intample.
Citeza pe Olyviu
Parerea mea, e monumental sa ne adresam Presedintelui CSAT cu privire la discriminarea si nedreptatea avocatior UNBR legal infiintat inscrisi in barourile Bota pe teritoriul Romaniei suntem discriminati. Alaturam hotarari judecatoresti cu autoritate de lucru judecat in penal, definitive.

# avi avi date 31 March 2015 21:54 -2

pune ma oliviane mana pe lege si vezi ce atributii are CSAT-ul. Abea apoi baga-te in seama cu noi pe net.Eventual fa propunerea lui bota ca si el are astfel de idei,,juridice,,.

# Lrisa date 31 March 2015 20:32 +3

Cat de curand o fac eu personal intrucat e urmatorul pas CSAT cum spui inaite de a da statul in judecata alaturi de Ministerul Justitiei. E bine s-o fac pentru ca asa va sti toti reprezentantii CSAT in ce mizerie de tara traim. Iohannis nu stie ma, chiar nu stie!...

# @Albert Kurtyan date 1 April 2015 06:01 +1

Ai dovezi cand dl Bota emite adeverinte false pentru italieni? Stii ca exista plangeri penale pe numele lui din partea italienilor? Pai daca exista sunt pe numele lui, nu pe UNBR 2004. Nu este normal sa arunci cu noroi in noi, cei inscrisi in aceasta uniune, doar ca nu-ti convine tie ca el e Presedinte. Pana la urma doar el a gasit portita, nimeni altcineva. Sa stii ca se profeseaza, greu, dar merge. Este incalificabil sa ajungi sa jignesti in asa maniera.

# mihai date 1 April 2015 09:07 +2

sunt si eu curios de avocatii astia care au traditie de ce nu iau masuri si contra avocatilor care inseala clientii mintindu-i ca le pune dosare pe rol, ca ii reprezinta s.a luandu-le banii fara sa le dea o chitanta sau fara sa faca un contract. Va tot agatati atat ca Bota face si Bota drege dar in acest moment Bota este singurul care poate dovedii CU ACTE ca este infiintat legal. Lasati dracu traditia la o parte si vorbiti pe documente. Tot lovitii in avocatii de la Bota, dar am avut ocazia sa vad cat de incompetenti sunt avocatii traditionali. Sa va fie rusine, ar trebui sa aparati aceasta profesie nu sa va mancati precum cainii. Marii avocati cu traditie puneti mana si nu mai inselati clientii, puneti mana si faceti-va documente, organizati examene transparente nu mai faceti avocati doar ca au pile si dau cu banul in fata. Sunt atati studenti competeni si demni de aceasta profesia care nu pot intra datorita mizeriei care o faceti voi. Lasati-va de prostii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# mister unbr president date 1 April 2015 12:55 +1

De ce mai marii avocaturii nu vor ca avocatii din baroul bota sa nu profeseze? Daca sunteti asa destepti si asa de meseriasi de ce va temeti de concurenta? Sa intelegem ca spagile date de cei care au intrat pe usa din dos ies la iveala? Nu aveti curaj sa va luptati in instanta cu avocatii din baroul concurent? Ori nu va mai ies aranjamentele prin care va vindeti clientii. Noi stim ca sunteti plini de avi avi cu scoli facute cu traista de aceea va provocam sa lasam clientii sa decida ce avocati isi aleg. 

# @mister unbr president date 1 April 2015 15:25 -1

Oficiile......
Citeza pe mister unbr president
De ce mai marii avocaturii nu vor ca avocatii din baroul bota sa nu profeseze? Daca sunteti asa destepti si asa de meseriasi de ce va temeti de concurenta? Sa intelegem ca spagile date de cei care au intrat pe usa din dos ies la iveala? Nu aveti curaj sa va luptati in instanta cu avocatii din baroul concurent? Ori nu va mai ies aranjamentele prin care va vindeti clientii. Noi stim ca sunteti plini de avi avi cu scoli facute cu traista de aceea va provocam sa lasam clientii sa decida ce avocati isi aleg. 

# avi avi date 1 April 2015 15:17 -2

mestere unbr bota president ,reciteste prima fraza si vezi ce mare prostie ai scris(de notorietate laq tine).Noi nu ne temem de concurentga pentru ca stiinta noastra de carte este evidenta iar lipsa voastra de carte este tot evidenta.problema se pune de principiu:voi nu sunteti legali.De ce bota refuza sa publice hotararile privind recursul in anulare,hotararea de la Tg.Jiu ,hotararile celor doua ONG de infiintare a saunelor,barurilor si barourilor dar si cele de dizolvare?pentru ca veti constata ca ati fost trasi pe  sfoara.pe de altra parte,mai  mestere eu nu am facut scoli cu traista precum cei din orastie.Chiar daca ai mei nu au fost foarte bogati,si-au permis sa ma intretina la facultate,masterat si doctorat.pe mine nu ma abandoneaza clientela pentru a se muta la botisti.Saiti spun ceva:intr_o cauza am avut adversar un botist.Nu am spus nimic (decat lui,in particular).Ca multumire ca nu am facut caz, s-a dat in mod ordinar la mine.Desigur a pierdut procesul .Cr mai zici?

# @ x-aviricius date 1 April 2015 16:29 +1

tot aiaci, tot aici? cind nu ai clienti e nasol. treci pe la bota maine sa-ti dea un pol pentru un covrig. 

# BOTA date 1 April 2015 17:12 -2

ai auzit ca kurtyan are dosar penal în usa pt că a vândut pânze pictate de el sub semnătura grigorescu ? Nici el pe alea nu le-a postat pe web ! 

# avi avi date 2 April 2015 15:24 0

Hopa,a aparut nea Pompi!?! O problema de logica:daca Alberto nu a postat falsurile pe net si nici voi nu postati chestiile alea pe care le cer eu si altii,nu inseamna in logica ta subtire,subtire de tot,ca si chestiile voasgtre nu sunt adevarate/legale?!? Iar ai dat cu bota in balta mai nea Pompi.

# Zici tu ceva date 1 April 2015 15:19 +8

Acest circ este intretinut in mod voit pt a masca si a ascunde ilegalitatile bar. traditional. Ia vedeti Domnul av Anghelus ce bine explica ce se intampla cu adevarat. Cautati pe youtube,,avocat Anghelus'' si o sa vedeti. ies la iveala chestiuni foarte grave de la traditionali (de competenta DeNeA) de asta li frica

# aaalo, aaaalo, aaaalllo date 5 April 2015 15:00 +6

DeNeA draga, dar la mahnita bolnava mentala si mai nou si trasnita pe la Cluj, cand vii? hai ca te asteptam! pe cand trimiteti citatiile?

# Parerea mea date 1 April 2015 18:16 +2

Daca nu-i vorba de concurenta loiala si nu ati murii de ciuda ca pierdeti teren si totodată clientela, atuncia nu ati mai fi atat de absurzi si obsedati ca suntem sau nu, in regula. Oricum legea ne da dreptate noua, de aceea oftica si disperarea va cuprinde. Asa ca mai bine nu mai comentati aiurea..

# lege date 1 April 2015 19:09 0

https://www.monitorulsv.ro/Local/2015-02-13/20-de-avocati-din-Baroul-Bota-inclusiv-cel-care-le-a-dat-robele-urmariti-penal-pentru-sute-de-infractiuni-si-acte-materiale

# @lege date 5 April 2015 12:08 0

Bai avi, vad ca vii cu un articol vechi si nedocumentat si te semnezi lege. Vai de capul tau ce acceptiune are legea  in mintiuca bibeloului  comunisto -securisto fosilico. O sa-ti puna astia decoratia de cel mai prost jurist din romanica.

# avi avi date 5 April 2015 14:36 0

Bai bota,iar ai dar cu bota in balta cu logica/deductia ta subtire ,subtire de tot.Nu sunt ,,lege,,dar am vazut si eu articolul.Cam au dreptate domnii procurori.Vi se apropie sfarsitul.Sincer,nu stiu cum te vei descurca ca al carton fara valoare de avocat.

# kurti date 5 April 2015 16:19 +1

kurti, ai servit ceva de Florii ? nu se intelege nimic ! ai dar ca al carton ! Macar de sarbatori ar fi bine sa-l lasi pe bota si sa te linistesti.

# bota date 17 April 2015 08:47 +1

:lol: la puscarie cu excrocii botisti :lol: :lol: :lol:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva