18 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Senatorul PDL Urban e socat: a aflat ca a fost urmarit si scos de sub urmarire penala, printr-o misculatie a procurorilor ICCJ. Urban a sesizat Comisia Europeana si Departamentul de Stat SUA!

Scris de: | pdf | print

16 December 2010 15:06
Vizualizari: 9183

Iata ca si parlamentarii Puterii ajung sa fie intrigati de modul in care lucreaza Justitia la ora actuala. Senatorul Iulian Urban, de la PDL, care este si avocat si membru al comisiei juridice a Senatului Romaniei a ramas socat cand un coleg de-al lui deputat i-a spus ca ar fi avut la Inalta Curte de Casatie si Justitie un dosar in care figura numele sau. Pe blogul senatorului, acesta explica, detaliat, cum au stat lucrurile si se intreaba daca nu cumva, in timpul acestei manevre de incepere a unei urmariri penale fara nici un temei impotriva sa, telefonul sau nu a fost cumva si interceptat. Ba bine ca nu! - zicem noi, care stim ca din aceasta cauza, ca sa existe inghesuiala pe ascultari, se incepe urmarirea penala in cauza. Nu conteaza impotriva cui, totul este ca procurorii sa poata avea motivare in fata judecatorilor Inaltei Curti cand cer mandate de interceptare! In acest dosar, tinta ar fi fost capul lui Adriean Videanu. Ne-am interesat si noi la PICCJ, chiar la seful Sectiei de Urmarire Penala si Criminalistica, Marius Iacob, despre acest dosar. Nu stia. Procurorul sef Marius Iacob ne-a asigurat, insa, ca va face verificari urgente legate de acest caz.

Iata ce spune senatorul Urban despre aceasta situatie surprinzatoare:

Acum vreo 3 saptamani a venit la mine un deputat care mi-a spus " Iulian stiai ca ai figurat intr-un dosar penal de la ICCJ ?" Si asa a inceput totul..... Nu mi-a venit sa cred cand am vazut atunci o rezolutie intr-un dosar penal in care, este drept, sunt scos de sub urmarire penala ca senator. Cum a fost insa posibil sa fiu pus sub urmarire doar pentru ca ma cheama Urban iar in cauza era vehiculat numele unei firme care se numeste tot... Urban. Mai sunt vreo 1400 de firme cu radacina asta, dar Dumnezeule, chiar nu mai verifica nimeni la ONRC in tara asta? Asta ma intrebam atunci. Am primit insa o scrisoare de la persoana care facuse o plangere penala. Scrisoarea este mai jos. Am vazut astfel ca ma aflam in compania lui... Adriean Videanu. De ce ? Pentru ca intre timp Videanu nu mai era ministru, iar anumiti procurori care se ocupa cu "mutarea" dosarelor la ICCJ aveau nevoie de un demnitar. Si uite asa am fost bagat si eu aici. Uite asa se reduce un demnitar la nivel de jalon folosit pe tava unei Justititii cu care nu ne mandrim. Va dati seama ca in baza unei asemenea excrocherii, probabil s-a cerut si obtinut si mandat de interceptare a convorbirilor mele si ale lui Videanu. Absolut aberant, absolut nelegal. Consider si am cerut asa cum vedeti mai jos, atat CSM cat si celorlalte institutii care conduc Justitia Romana sa se implice sa demaste aceasta adevarata retea care muta dosarele la ICCJ. Este momentul sa vedem daca mecanismele de autoreglare ale Justitiei romane chiar exista sau, nu mai avem nici o speranta ca Justitia ne poate duce in mileniul III al democratiei. Cazul este unul care deja a trezit interesul Comisiei Europene unde am trimis materialul tradus. De asemenea il voi trimite si Departamentului de Stat al USA intrucat si acestia au un cuvant greu de spus in ceea ce priveste Justitia romana cu implicare directa in materia MCV-ului. Nu stiu cat de mult isi poate permite o tara din UE sa permita o asemenea ingerinta in zona puterii legislative a puterii judecatoresti !

Catre: Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie

Catre: Consiliul Superior al Magistraturii

Catre: Departamentul National Anticoruptie

Catre: Presedintia Romaniei

Plecand de la sesizarea primita de subsemnatul Iulian Urban de la d-na Farmache Adalgiza Maria, in care aflu cu suprindere faptul ca procurorul CEORT CATALIN a vehiculat in dosarul penal 1357/P/2009 de la ICCJ (numar de dosar 643/42/2010 la nivelul Curtii de Apel Ploiesti) numele subsemnatului, pentru ca plecand de la calitatea mea de senator, dosarul sa poate fi transferat catre ICCJ.

Avand in vedere gravitatea exceptionala a unei asemenea practici care vizeaza invocarea in cauze penale a numelui unor demnitari pentru ca acestea sa fie transferate in competenta de solutionare a unor alte instante. Solicit pe aceasta cale deschiderea unei anchete administrative si penale care sa verifice aspectele ce mi-au fost semnalate de catre d-na Farmache Adalgiza Maria, si punerea sub acuzare a celor care incalcand legea, folosesc numele unor demnitari in vederea mutarii cauzelor penale. Solicit de asemenea Parchetului ICCJ, DIICOT si DNA sa imi comunice daca exista emis vreun mandat de interceptare a convorbirilor telefonice ale subsemnatului avand in vedere vehicularea ilegala a numelui meu in acest dosar. Functie de rezultatul verificarilor, voi decide daca ma voi constitui parte civila intr-un proces impotriva persoanelor vinovate - senator Iulian Urban - 15 decembrie 2010. Iata si cea i-a transmis senatorului Urban partea vatamata din acest dosar, Adalgiza Farmache.

NOTA

In atentia dl. Senator IULIAN URBAN

Subsemnata FARMACHE ADALGIZA VIDRA MARIA, cetatean roman, domiciliata in Municipiul Ploiesti, strada TAKE IONESCU nr.3, pensionara, in varsta de 86 de ani, va informez urmatoarele:

In luna octombrie 2010, cu prilejul actiunii plangerii depusa de mine impotriva rezolutiei procurorului CEORT CATALIN –de la Parchetul de pe langa I.C.C.J., s-a format dosarul nr. 643/42/2010 la Curtea de Apel Ploiesti, moment in care am obtinut dreptul de a studia si xerocopia dosarul 1357/P/2009 al Parchetului de pe langa I.C.C.J.

In esenta in acest dosar sunt implicate firmele S.C. URBAN ELECTRIC S.R.L. si MBTT DEVELOPMENT S.R.L., ambele din Ploiesti, care au aceeasi asociati si administratori, respectiv OPREA STEFAN RADU fost prefect in anul 2009 al judetului Prahova si STEFANESCU MIHAIL (ambii lideri ai PSD Prahova, aflati in sfera apropiata de interese a lui MIRCEA COSMA –Presedinte al C.J. Prahova si a lui ADRIAN NASTASE –deputat PSD al Colegiului MIZIL Prahova, Vicepresedinte al Camerei Deputatilor si Presedinte al Consiliului National al PSD), Executorul judecatoresc MATEI SEBASTIAN, Expertul evaluator MAGHIAR IOAN, PASCU CRISTIANA, FARMACHE ADALGIZA, FARMACHE ANDREI si IAVORSCHI DRAGOMIR, pe fondul implicarii si consecintelor unei licitatii trucate la care au participat cele doua firme.

Astfel am constat, cu surprindere, implicarea numelui IULIAN URBAN in acest dosar, dar si a dl. ADRIEAN VIDEANU, desi eu, sau familia mea, nu am avut onoarea sa ne cunoastem, sau sa facem afaceri impreuna.

Cu acelasi prilej, am aflat calitatea dumneavoastra de senator in Parlamentul Romaniei, poza, studiile, domiciliu, fisa de parlamentar etc., dar si ca prin informarea, din data de 19.10.2009, efectuata de procurorul CEORT CaTaLIN in dosarul 1357/P/2009 - Sectia urmarire penala si criminalistica, se precizeaza ca ” Din examinarea actelor si lucrarilor transmise pe Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, cu adresa nr. 20 /P/2008, din data de 28.02.2008 si inregistrate la aceasta structura sub numarul de mai sus, a rezultat ca cercetarile nu il privesc pe URBAN IULIAN, senator ales in Colegiul uninominal nr.2, Circumscriptia electorala nr.25 Ilfov, astfel incat nu-isi gasesc aplicatiunea prevederilor art.29 alin.1, lit.a C.pr.pen.”.

Mentionez ca, din studiul amanuntit al dosarului in cauza, adresa nr. 20/P/2008, din data de 28.02.2008, nu exista, cum de altfel nu mai apare vreo sesizare, nota, citatie, declaratie etc referitoare la numele dumneavoastra sau firmelor, asociatilor etc.

De asemenea, la acelasi dosar 1357/P/2009 este conexat dosarul 1358/P/2009, al Parchetului de pe langa I.C.C.J. – Sectia urmarire penala si criminalistica, iar in Rezolutia din 14.10.2009, insusita, in 15.10.2009, de Procurorul sef Sectie MARIUS IACOB, acelasi procuror CEORT CaTaLIN ” examinand plangerea penala privind pe VIDEANU ADRIEAN s.a. constata…”in esenta, in cauza se efectueaza cercetari fata de persoana nominalizata, sub aspectul savarsirii infractiunii prevazuta de art.215, alin. 2 C. pr. pen ”. Subliniez faptul ca nici dl. ADRIEAN VIDEANU nu face parte din cunostintele mele / familiei si nu mai apare in vreo alta piesa din dosar, in afara citatului mentionat.

In context, consultandu-ma cu avocata mea, Conf. univ. dr. GABRIELA RADUCAN, dar si cu alti experti, s-a ajuns la concluzia ca motivul implicarii numelor URBAN IULIAN si ADRIEAN VIDEANU, in acest dosar, a fost acela de a putea fi preluat la Parchetul de pe langa I.C.C.J. ( singura institutie competenta sa solutioneze cauze legate de demnitari si parlamentari ) din moment ce la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, conform “Informarii” din data de 19.10.2009, in dosarul 1357/P/2009, acelasi procuror CEORT CATALIN mentioneaza ca ” in cauza a fost definitivata urmarirea penala, iar la data de 23.07.2009 s-a procedat la prezentarea materialului de urmarire penala dupa cum atesta procesele verbale intocmite de procurorul de caz ” (de la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti).

Evolutia cazului:

1. in luna decembrie 2002, fiul meu FARMACHE ANDREI a contractat un imprumut de la numitul MARINOV VLADIMIR din Ploiesti, eu girandul cu o parte din proprietatea mea din comuna Dumbravesti din judetul Prahova;

2. Neputand achita imprumutul, in anul 2004, s-a trecut la executarea silita a proprietatii mele, intocmindu-se dosarul de executare 130 / 2004 al executorului MATEI SEBASTIAN si dosarul instantei ( oglinda) 816 / 2004;

3. in data 07.02.2005, executorul judecatoresc tine licitatia la care participa firmele URBAN ELECTRIC si MBTT DEVELOPMENT (aceeasi asociati /administratori / adresa ) noi nefiind instiintati;

4. in mai 2005, afland in mod aleatoriu de adjudecarea imobilului, am facut contestatie la adjudecare, pe cale civila si, in paralel, plangere penala impotriva executorului judecatoresc si a expertului evaluator;

5. Dupa doi ani de tergiversari si rezolutii ale Parchetului in favoarea executorului si a expertului, I.C.C.J., prin Decizia nr.5307, din dosarul nr. 1382/42/2007, hotaraste “inceperea urmaririi penale fata de executorul judecatoresc si extinderea cercetarilor asupra expertului si a celor doua firme participante la licitatie”. in urma acestei decizii se formeaza la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti dosarul nr.20/P/2008 care isi urmeaza cursul firesc pana in luna aprilie 2009 cand, la acelasi parchet, a fost inregistrata o plangere penala impotriva aceluiasi executor judecatoresc, a mea, a fiului meu si a numitului IAVORSCHI DRAGOMIR, facuta de S.C. URBAN ELECTRIC S.R.L. si inregistrata sub nr. 404/P/2009.

6. Imediat dupa inregistrarea plangerii, firma URBAN ELECTRIC a cerut, in mod repetat, in trei randuri, conexarea dosarelor 20/P/2008 si 404/P/2009, inclusiv la Parchetul de pe langa I.C.C.J., cereri ce le - au fost respinse de Procurorul de caz, Prim Procurorul de la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti si Procurorul General al Romaniei;

7. in data de 18.09.2009, S.C. URBAN ELECTRIC S.R.L. a depus un memoriu, pentru aceeasi cauza de conexare si preluare a dosarelor, la Parchetul de pe langa I.C.C.J., institutie care, in mod surprinzator, de data aceasta a aprobat preluarea si conexarea dosarelor susmentionate, formandu-se dosarul 1358/P/2009 (care-l priveste pe ADRIEAN VIDEANU), dosar care a fost conexat la 1357/P/2009;

8. in data de 19.05.2010, procurorul CEORT CATALIN mi-a trimis Rezolutia 1357/P/2009 din care am aflat ca cei invinuiti au fost scosi de sub urmarire penala, iar mie, fiului meu si lui IAVORSCHI DRAGOMIR s-a dispus N.U.P. Avocata mea a depus plangere la Curtea de Apel Ploiesti, intrucat nu a fost vreodata citata, formandu-se dosarul 643/42/2010. Cu respect, Farmache Adalgiza Vidra Maria (Ploiesti 14 decembrie 2010).

Contactat telefonic, senatorul Iulian Urban ne-a declarat ca nu va lasa asa lucrurile si ca ”in luna februarie a anului viitor, voi discuta cu colegii mei sa stabilim o zi cand ii vom chema pe reprezentantii DNA, DIICOT si Parchetul Inaltei Curti pentru a afla si noi cum sta treaba cu mandatele de interceptare telefonica, in principiu, si in realitate despre ce e vorba in privinta celor 3500 de mandate de interceptare date in anul 2009”.

Solicitare de rectificare din partea Gabrielei Raducan

La articolul publicat astăzi, 16.12.2010 în " Lumea Justitiei” sub titlul "Senatorul PDL Urban e şocat: a aflat ca a fost urmarit si scos de sub urmarire penala, printr-o mişculaţie a procurorilor ICCJ.Urban a sesizat Comisia Europeana şi Departamentul de Stat S.U.A.", la un moment dat, în descrierea faptelor apare şi următorul fragment: "In context, consultandu-ma cu avocata mea, Conf. univ. dr. GABRIELA RADUCAN, dar si cu alti experti, s-a ajuns la concluzia ca motivul implicarii numelor URBAN IULIAN si ADRIEAN VIDEANU, in acest dosar, a fost acela de a putea fi preluat la Parchetul de pe langa I.C.C.J. (singura institutie competenta sa solutioneze cauze legate de demnitari si parlamentari) ..."

Va aduc public la cunostinta faptul ca, desi sunt aparatorul petentei Farmache Adalgiza Vidra Maria, nu am exprimat nici in scris, nici oral, in niciun context, o afirmatie de genul celei descrise mai sus, care ar fi susceptibila de mai multe interpretari si care mi s-a atribuit mie si "altor experti"... In acest sens, va solicit sa rectificati textul avand in vedere nu doar ca nu am facut asemenea afirmatii, dar nici nu am dat vreo autorizare vreunei persoane de a se folosi de numele meu in mod public. Cu speranta ca veti actiona cu celeritate, va multumesc anticipat - Conf.univ.dr. GABRIELA RADUCAN



Comentarii

# Nuti date 16 December 2010 15:22 -4

foarte tareee! ce vor procurorii astia? si-au pierdut capul sub caciulita lui mos craciun????

# xena date 16 December 2010 15:23 +4

Nu ar strica sa fie chemati si cei care au dat autorizatiile...pe neve.Am ajuns o tara in care ne e frica sa vorbim la telefon...Foarte interesanta democratie.

# Nuti date 16 December 2010 15:42 -2

pai numai asta stiu, sa asculte. o sa li se mareasca urechiusele!! :D :D :D :D

# mihail date 16 December 2010 23:23 -2

Vad ca tu stii foarte bine sa fii o frustrata...ce diagnostic ti-a pus psihiatrul draga :-*

# juristul date 16 December 2010 16:45 -4

ati ramas in pana de subiecte pentru ziar ?

# Dixit date 16 December 2010 17:01 +5

Gravitatea consta in aceea ca s-a dispus IUP si ulterior SUP fara stiinta invinuitului!!!! Organul de urmarire penala, dupa primirea sesizarii de la partea vatamata, are - printre altele - obligatia de a stabili identitatea faptuitorului!!! In speta, inteleg ca s-a dat SUP nu pt ca n-ar fi vorba despre acelasi Urban Iulian ci a intervenit o situatie de impiedicare a punerii in miscare a actiunii penale, respectiv calitatea sa de senator! Mai mult, procurorul CEORT CATALIN mentioneaza mincinos ca ” in cauza a fost definitivata urmarirea penala, iar la data de 23.07.2009 s-a procedat la prezentarea materialului de urmarire penala dupa cum atesta PV intocmite de procurorul de caz"!!! Grav. Foarte grav!

# Carmen Amza date 16 December 2010 18:43 +12


Citeza pe Dixit
Gravitatea consta in aceea ca s-a dispus IUP si ulterior SUP fara stiinta invinuitului!!!! Organul de urmarire penala, dupa primirea sesizarii de la partea vatamata, are - printre altele - obligatia de a stabili identitatea faptuitorului!!! Grav. Foarte grav!


Spre ştiinţa d-voastră astfel procedează procurorii în România.

Un judecător, Bălan Laurenţiu de la Judecătoria Vălenii de Munte a terminat în 08.09.2009 şedinţa la ora 9:30.Am fost la ora 8:30 în sala de şedinţe, l-am aşteptat un sfert de oră, procesul meu era al douăzeci şi cincilea, fiindu-mi rău am ieşit din sală iar la ora 9:30 am găsit uşa de la sala de şedinţe încuiată. Mi-am zis că şi judecătorul este bolnav şi a ieşit un pic din sală. Când s-a întors i-am spus că sunt prezenţă. Era ora 9:45 minute. Mi-a spus că şedinţa s-a încheiat şi m-a trimis la judecătorul de serviciu să depun notele scrise.

Cercetând acasă nişte copii ale actelor de la dosar am bănuit un fals material şi i-am făcut plângere penală.

Un alt dosar i-a fost repartizat aceluiaşi judecator Bălan Laurenţiu. Am cerut recuzarea dânsului dată fiind plângerea mea penală. Procurorul de la Curtea de Apel Ploieşti care dăduse NUP-ul nici măcar nu îl anunţase de plângerea mea. Am documente scrise, unele înscrisuri oficiale care atestă tot ceea ce afirm.

Domnul senator Iulian Urban la care m-am adresat si care nu m-a sprijinit cu nimic, face parte din comisia juridica, se poate adresa la forurile internationale atunci cand ii sunt incalcate drepturile sale. Eu va plictisesc pe d-voastră, si imi cer scuze, facandu-le publice pe site-uri.

Aceasta este justiţia română!!! Discreţionară.

# vivi pescaru date 16 December 2010 19:35 +8

Aveti dreptate. Acest Balan Laurentiu este fost politist din Brasov, devenit "magistrat" pe filiera. In realitate e hit-man in serie, la comanda.

# Cristi P. Sturzu date 16 December 2010 19:58 +9

Justitia romana nu este Iulian Urban. Iulian Urban este un troglodit fara nici un caracter pe care nu-l intereseaza altceva decat cum sa mai recupereze niste creante de undeva, de oriunde. Eu personal i-am scris, luandu-i adresa de pe sait-ul lui fantasmagoric, si intrebandu-l colegial, chestiuni foarte importante d.p.d.v. juridic. El nu raspunde nu ca n-are timp. NU mi-a raspuns niciodata. E o hahalera, asa cum l-au numit si colegii lui, un borfaitor oportunist, care numai dracu stie cat a platit si cum s-a lipit de functia pe care o are acum.

# nick date 17 December 2010 06:33 +7

Bravo, domnule Sturzu! Ati caracterizat perfect personajul! Si o spuneti ca unul care stie despre ce este vorba, am inteles ca sunteti colegi de barou. Este o hahalera, un impostor si un plangacios mitocan.

# Nicu date 18 December 2010 11:29 +4

Cristi prea multa atentie ii acorzi senatorului spam de fapt singurul care a platit daune in Romania ptr.infractiuni informatice

# mihail date 16 December 2010 23:19 +1

Nu pot sa inteleg, parca nu ai facut facultatea de drept....de unde pana unde forurile internationale pot influenta cu ceva solutia unui judecator sau procuror...de ce nu se accepta odata ca o solutie data de un judecator sau procuror are caile de atac prevazute de legea nationala, CEDO si CEJ... memoriile facute la parlament, presedentie, ONU etc. sunt forme de influentare a justitiei

# Dixit date 17 December 2010 13:18 +2

De fiecare data constat cu mahnire ca in logica majoritatii comentatorilor de pe acest site relevant este individul impotriva caruia s-au dispus masuri abuzive sau legale de catre instante SI NICIDECUM APLICAREA IMPARTIALA A LEGILOR AFLATE IN VIGOARE!! Daca asa ganditi domnilor, sa nu va mai mirati de nimic! Inseamna ca si dvs. procedati identic! Ignorati fapta, pericolul social, marimea prejudiciului, modul savarsirii faptei si judecati omul din spatele acestora, tinand cont de calitatea sa, pozitia in societate si nu in ultimul rand de puterea sa financiara! Regretabil!

# Radu Dragan date 18 December 2010 11:34 0

din pacate ai dreptate Dixit.E ca in bancul ala in prima zi i-au luat pe homosexuali, nu am zis nimic ca nu eram homo, a doua zi i-au luat pe evrei, nu am zis nimic ptr.ca nu eram evreu..............a cincea zi m-au luat pe mine, nu a zis nimeni nimic ptr.ca nu mai avea cine.

# Alberto Kurtyan date 19 December 2010 00:26 0

Ciudat totusi...

Fapta unui procuror de a utiliza fraudulos numele unui demnitar doar pentru a modifica competenta de cercetare penala a unui dosar... eventual pentru a putea obtine anumite facilitati in cercetare... este o fapta penala in ea insasi.

Este un tertip nedemn al unui procuror, iar CSM ar trebui sa reactioneze prompt.

Singurul lucru pe care i l-as reprosa lui Urban este ca nu apara avocatii din structura paralela mai cu vigoare in Parlament pentru a putea sparge monopolul ilegal al acestei profesii.

# Alberto Kurtyan date 19 December 2010 10:08 +3

Foarte jenantă dezminţirea doamnei avocat Conf.univ.dr. GABRIELA RADUCAN.

Eu nu o cred. Avocat trădător.

# nic0 date 20 December 2010 06:43 +1

Trebuie sa fie o greseala pe undeva, e gabriela raducan conferentiar? I-am citit un articol, extrem extrem de subtire, nici altceva nu cred ca are mai multa consistenta. Traiam vremuri tulburi de tot cand o impostura intelectuala de nivelul raducan poate ajunge conferentiar...

# wITHJUSTICE date 20 December 2010 08:01 0

Nu e nimic jenant.Nu confundati "rectificarea" cu "dezminitirea".Cea din urma, presupune alte lucruri decat indreptarea unei erori.Nu s-a dorit decat sa nu se asocieze numele cu afirmatii pe care persoana nu le-a facut, chiar daca ar fi "dat bine" , in rest nu s-au comentat in niciun felfaptele descrise, chiar daca unele dintre ele sunt simple presupuneri, dupa cum se observa din lectura atenta.
Trebuie sa intelegem o data ptr totdeauna ca nu putem folosi numele unor persoane in spatiul public, fara sa le cerem acordul.E o chestiune si de bun simt, la urma urmei, dar mai intai e un drept ce trebuie protejat.

# nionuts date 20 December 2010 13:18 0

doamne da cata vigilenta la o doamna cu varsta onorabila de 86 de ani... tot respectul pentru astfel de justitiabili. Dac-am fi toti macar pe jumatate la fel de vigilenti muuulte abuzuri s-ar evita in tara asta... Nu pot sa nu ma gandesc, totusi, la o eventuala corelare cu declaratiile "de bine" ale Presedintelui la adresa magistratilor.hmmm

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 17.07.2024 – Fost judecator, actual secretar de stat in MJ, la sueta cu un inculpat

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva