psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

ALEGERI BAROUL ILFOV – Avocatul Serban Lovin a fost ales decan al Baroului Ilfov – structura traditionala. Echipa Lovin si-a spulberat concurenta si a castigat majoritatea posturilor de consilier. Victoria a fost sarbatorita la “Sare si Piper”

Scris de: A.A.S. - R.S. | pdf | print

17 March 2012 21:34
Vizualizari: 9617

 

Victorie detasata a echipei avocatului Serban Lovin (foto) la alegerile pentru conducerea nou infiintatului Barou Ilfov – structura traditionala. Organizate la Clubul Diplomatilor, alegerile pentru Baroul Ilfov s-au facut pentru prima data prin vot electronic. Din cei peste 170 de avocati cu drept de vot, au fost prezenti 88, astfel incat cvorumul a fost asigurat la limita, cu doua persoane in plus fata de numarul necesar. S-a votat electronic, pe cinci calculatoare, iar la numaratoarea voturilor s-a constatat ca avocatul Serban Lovin a castigat detasat functia de decan al Baroului Ilfov, cu 51 de voturi, in fata contracandidatului sau principal, Ion Rogoveanu, care a strans doar 29 de voturi. Au mai existat inca doi candidati pentru functia de decan: doua avocate, Cristina Trelea si Alina Gingirov, care nu au reusit decat 3 si 5 voturi.


Victoria a fost sarbatorita regeste la Restaurantul “Sare si Piper”

Echipa lui Lovin – sustinuta de Asociatia pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor, a carei presedinte este cunoscutul avocat Daniel Fenechiu – a castigat detasat si Consiliul Baroului Bucuresti, care va avea urmatoarea componenta: Alin Paidiu, Mirela Ene, Mihai Costache, Cornel Stefan, Marian Stan, Nicoleta Rusu, Carmen Finaru si Ion Rogoveanu. Decanul Serban Lovin a convocat deja prima sedinta de consiliu care va avea loc in data de 20 martie 2012, la ora 15.00.

La alegerile de sambata au fost prezenti si presedintele UNBR Gheorghe Florea si vicepresedintele UNBR, Dan Oancea. Gheorghe Florea a tinut un discurs de deschidere in care a facut un scurt istoric al Baroului Ilfov. Pe siteul de campanie al echipei Lovin - www.alegeribaroulilfov.ro – castigatorii au lasat urmatorul mesaj: “MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE NE-AU VOTAT!!! MULTUMIM PENTRU INCREDEREA ACORDATA... VICTORIA ECHIPEI "UN NOU INCEPUT" ESTE VICTORIA VOASTRA. VA MULTUMIM!!!”

Dupa emotiile alegerilor, grosul votantilor s-a deplasat la Restaurantul “Sare si Piper” unde au sarbatorit victoria intr-o atmosfera de mare veselie.

Comentarii

# jigodii ordinare date 17 March 2012 21:52 0

tineti-o tot asa, chiolhanuri peste chiolhanuri, ca doar atata va duce capul atata faceti. baroul ilfov este numai in mintea bolnava a profesorului de educatie fizica florea, presedintele prostilor care cotizeaza. bleah fale plingere penala acestor infractori sa vedem ce spun magistratii.

# Cabinete independente ! date 19 March 2012 12:30 +1


Citeza pe jigodii ordinare
tineti-o tot asa, chiolhanuri peste chiolhanuri, .... ".
Care-i pretul schimbarii L51/1995 pentru functionarea cabinetelor independente in piata libera , fara "dictatori alesi " ??? Consider ca este normal sa functionam  fiecare independent sau in asociere cu alti avocati . Piata avocaturii trebuie sa fie libera!  Taxele sa fie doar cele datorate legal catre stat . Fiecare sa raspunda pentru actele personale , in calitatea sa de avocat. Cei alesi decani, respectivi consilieri sa-si exercite functiile  cu un minim de cheltuiala si sa nu perceapa  contributii nejustificate , raportat la beneficiile promise !  Se considera ca banii cotizati sunt in mare parte , pentru pastrarea sau modificarea favorabil a L51/19995 ... se pare ca  toate-s doar povesti , ca ei ajung doar in buzunarele catorva persoane, fara beneficii pentru restul! Nu avem nevoie de Florea, Iordachescu, Bota , Botomei ... s.a. , nu mai suntem turme dezorientate , ne asumam actiunile

# haha date 17 March 2012 22:18 -1

ce fata de "telectual are....muica, sa mor io daca nu ramine florea fara avocati , ii ia dna-ul pe toti. baaaa, macar sa fie estetic omuletul daca minte pauza, cum ati pus asa un dovleac? apropo, ati ales decanul, baroul pe cind vi-l faceti?sau mai bine sa lasam, trage un vint florica si hop apare baroul...vai de popoul vostru de analfabeti ce sunteti.

# unbr.info date 17 March 2012 22:25 -1

Cat timp av. Bleah,va ramane sub papucul d-lui Bota, se intelege ca va ramane doar cu fotografiile din biblioteca!. Cu stima, Dr.Av. Vasile Botomei.

# alu pigus botomel date 17 March 2012 23:27 +2

botomei, nu eşti nici doctor, nici avocat. Eşti un analfabet bolnav, viitor puşcăriaş !

# bota, trezeste-te date 18 March 2012 09:42 +2

Dar ceva concret, aveti de gand sa faceti?

# zuzu date 17 March 2012 22:35 0

Avocatii botisti intra in sfera de competenta a DNA?

# mai zuzurel date 17 March 2012 23:11 0

ce cuvinte elevate folosesti, sfera de competenta, dna... :D :D . fa pisu ca esti prostovan.

# ruzu date 17 March 2012 23:13 0

Nu cerd ca intra. Dar cei traditionali ( unii )  cred ca intra in sfera DIICOT :D :D :D :D

# adelina date 18 March 2012 08:40 +4

A fost infiintat al II-lea barou Ilfov si Bota doarme ... Avocatii lor, bat campii si ei cu lipsa actelor de infiintare a traditionalilor. De ce nu-si apara cauza lor? mijloace si motive au slava D-lui. Doar cu simple comentarii pe lu ju nu se rezolva nimic. Avem instante, Avocatul Popprului CEDO etc. Bota se face doar ca sesizeaza CSM -ul. Avocati de elita din bb treziti/va, preluati conducerea ca fondatorul a obosit si nu vrea sa fie ajutat nici sa colaboreze, e tare cu ai lui dar in raport cu adverarii nu prea mai misca!

# sado-maso date 18 March 2012 10:06 0

mdaaaa.... Av. Poporului, in mare parte e po******ta chiar de catre traditionali, ramane CEDO si cred ca urmatoarele hotarari vor cam arde la fund si la buzunar. Rugam sa se AUTOSESIZEZE cei in masura sa o faca, in legatura cu ilegalitatea de la Ilfov!

# adelina date 18 March 2012 08:48 0

Scuze, am vrut sa scriu ,,adversarii,, ... se mai intampla.

# Alberto Kurtyan date 18 March 2012 08:48 +1

Decizia de înfiinţare a noului Barou Ilfov este ilegală. Hotărârea 66 a UNBR constată că Baroul Ilfov a luat naştere “prin efectul legii” 51 la data înfiinţării Judeţului Ilfov, din 1997. Hotărârea constată în preambul (nici măcar în dispozitiv) că Baroul există deja şi nu mai trebuie înfiinţat. Deci în concepţia UNBR, baroul există din 1997. Este ca în “La steaua” lui Eminescu Era pe când nu s-a zarit, Azi o vedem, si nu e.

# adelina date 18 March 2012 09:42 +4

In sfarsit,ai aparut Alberto. Cam rar in ultimul timp. In opinia mea, si nu numai, te numeri printre av din bb care are ceva de spus dar mai ales de ... facut. Nu mai stati deoparte nici tu, nici Cristi Surzu si nici altii ca voi. Nu am nimic cu dl. Bota dar este vremea schimbarii radicale si in ograda noastra altfel, suntem pierduti cu totii si cu toate hotararile date in favoarea noastra. Stand cu ochii pe traditionali uitam de noi si de interesele noastre. Inca nu am ajuns la capat, mai avem de luptat.

# Ion date 18 March 2012 11:56 +3

Adelina, eu am mai propus, dar nimeni nu m-a luat in seama. Ar trebui sa ne intalnim, sa ne sfatuim si sa vedem ce este de facut. Da, Bota a obosit; este de inteles. Dar noi nu mai putem astepta, mai ales ca avem totul de partea noastra, sunt n solutii la care putem apela.

# pt.adelina date 19 March 2012 06:36 +1

in sfarsit se intampla ceva, ai dreptate e timpul actiunii sau mai bine zis al actiunilor si e bine sa stiti ca aveti sustinere din partea cui nici nu va ganditi. treziti-l si dl. bota, iar in cazul in care poate chiar este bolnav si deci nu mai poate, alegeti repede un comitet de initiativa si la treaba. sunt foarte multe de facut si intradevar nu s-a ajuns la capat!!!

# LĂPUȘNEANU date 18 March 2012 16:51 -2

:o :lol: :cry: Multe hahalere botiste își mai pierd veacul pe aici. Cât despre importanța istorică a acestor alegeri și a acestei ( re )înființări a Baroului Ilfov se vor mai scrie pagini multe într-un viitor nu tocmai îndepărtat. Asta, pentru cei ce vor să știe și să recunoască, pentru că dinspre partea celorlalți, mă îndoiesc să analizeze și să aprecieze obietiv evenimentul istoric pentru avocatura românească postbelică. Oricum, pentru aceștia, îndrăznesc ă le sugerez că va veni o vreme când ” va cădea și capul lui Moțoc ” și vor ”trâmbița” din ” buciumul lor botist” a ” mare jale națională ” ! Vremea e aproape, hoarde de incapabili în a promova un examen exigent profesional și de moralitate ! Apropos, cum stați la capitolul deontologie profesională și la moralitate, versus ” tonalitatea ” postărilor voastre de pe acest site? Aud ??? Impostorilor și decrepiților !

# Lele date 18 March 2012 17:07 +2

Lapusnene, tu sau esti prost, sau esti tampit ! Vorbesti de reinfiintare, idiotule, reinfiintarea cui ?! Paduche ordinar ce esti !

# Ion date 18 March 2012 17:11 +2

Lapusnene, dupa tine, toti ne impartim in smintiti si in misei... tu esti cumva Dreptul Judecator? Nu pari! Dupa cum nu pari a fi nici vreun "deontolog" mai acatarii. Si, apropos de examen, pe vremea mea se intra fara examen. Nu mi-a placut clica de acolo, desi nu am nevoie de promovare fara examen, inca ma simt capabil sa sustin un examen din materiile de drept. Problema este alta, Lapusnene! Sa dau examen pentru a accede unde? Sincer, anturajul vostru nu ma incanta deloc. Sunt oameni pregatiti si nepregatiti in ambele tabere. Si mai gandeste-te la un lucru, daca ai curaj: chiar iti doresti ca acei oameni sa te reprezinte, sa reprezinte structura din care, vrand - nevrand faci parte? Te grabesti cu concluziile, dar uite-te intai in propria curte!

# Cristi P. date 18 March 2012 17:25 +1

LăBuș-nene, nu e frumos din partea dumitale. Eu spun ca daca ai avea minime cunostinte de drept, ai pricepe dintr-o bucata ca impostura si infractionalitatea este la ea acasa, in structurile cutumiare tolerate de peltic. Care, la randul lui, e mana in mana cu clanurile mafiote, conduse de socru-sau Zamfirescu, care este presedinte de onoare al organizatiei cutumiare. Florea si Iordachescu sunt doar doi executanti si buni folcloristi, care, dupa cum se vede, fac ce "vrea" muschii lor, in "țara lui plăcintă."

# av date 18 March 2012 17:47 +1

Chiar nu ai pic de rusine, sa postezi astfel de jigniri la adresa unor oameni ca tine? oameni care u invatat si au terminat facultatile, pentru a profesa! sunt expusi la astfel de jigniri pe un site public? RUSINE tembelule, scoate-ti puroiul din capul ala incuiat, NERUSINATULE ORDINAR! Pe aceasta cale rugam adminul de la ,,Luju'' sa luati masuri, sa stergeti continutul infect pe care ,,LAPUSNEANU'' l-a postat aici.Va rugam sa intelegeti ca nu se mai poate, nu mai toleram asemenea jigniri! 

# LĂPUȘNEANU date 18 March 2012 17:05 -1

Felicitări echipei d-lui avocat Șerban Niculae Lovin, felicitări organizatorilor ( UNBR -unica existentă legal ), pentru inițiativă, pentru efortul și abnegația cu care au militat și au organizat exemplar (re)înființarea Baroului Ilfov ! Rușine impostorilor ce se autointitulează ” avocați în Baroul Ilfov - Bota ” , având sediul ( ori locul de corespondență / reclamă /contact ) într-o baracă de vis-a-vis de Judecătoria Buftea !?! ( Apropos, aveți autorizație de construcție , impostorilor, infractorilor ?!? ) . Vă mulțumesc anticipat pentru „ ploaia” de invective și de suduieli pe care mi le veți adresa , cu certitudine, în bunul stil pretabil caracterului vostru suburban , de maidan, pe care, mai nou, ați început să-l utilizați și între voi, în funcție de ” facțiunile„ din care faceți parte. Gata, s-a spart buba, mai e puțin și vă va umple cangrena socio-profesională ! Va fi vai de capul vostru, cu toată „ susținerea” voastră aparentă di partea unora ce se vor și „ avocați„ și...incompatibili. Urciorul nu merge de multe ori la apă. Veți avea din ce în ce mai mulți adversari , profesioniști ai dreptului deciși să vă distrugă mitul fals pe care-l propagați cu nerușinare !

# Alu pigus lăpuş date 18 March 2012 17:20 0

,,UNBR -unica existentă legal" de fapt unica desfiinţată legal (L.3/48)

# jurist pt Lapusneanu date 18 March 2012 17:44 +1

importanta istorica a alegerilor, a reinfiintarii baroului ilfov.. daaaa...esti un mare avocat, atat de mare ca parca mai mult semeni a militian.mai tii minte explicatia militianului din "cel mai iubit dintre paminteni" cu partea taioasa si partea lemnoasa de la cosor? cam asa ai dat tu acuma cu mucii in...baroul transparent, exista dar nu se vede si nu se vede pentru ca nu exista si tot asa precum marele profesor al vostru, presedinte bulibasa si sef de post. uraaaaaaa, traiasca incalcarea legilor, noi suntem hoti traditionali, prostituate juridice, spagari ordinari etc etc etc.

# bravaaaa date 18 March 2012 19:31 +1

felicitari, ati mai pus o putoare la sustras din banii fraierilor care platesc zeciuiala. bagati mari sa faca falcute chelbosul cu barba.....

# Av. Iuliana Toma date 18 March 2012 22:19 0

:lol:

# SPDD date 19 March 2012 08:11 +2

MA SURPRINDE PROSTIA UNORA CARE NU VOR SA PRICEAPA CA SINGURA UNBR LEGAL INFIINTATA ESTE UNBR BOTA ! IN SCHIMB UNBR FLOREA ESTE LEGAL DESFIINTATA !!! CE E ASA DE GREU DE PRICEPUT ? LEGEA 3/1948 I-A DESFIINTAT CU SUBIECT SI PREDICAT , VORBA DOMNULUI PRESEDINTE BOTA ! SUNT ABSOLUT CONVINS CA DEMERSURILE PE CARE LE VA FACE DL. BLEAH VOR AVEA EFECTUL SCONTAT ! MAI DEVREME SAU MAI TARZIU AVOCATII DIN UNBR FLOREA NU VOR MAI PUTEA PLEDA IN INSTANTE ! E DOAR O PROBLEMA DE TIMP !!!

# corect SPDD date 19 March 2012 08:29 +1

corect era ca av lui florea nu vor mai putea pleda fiindca vor fi arestati, unele pentru prostitutie iar altii pentru mita, falsuri, trafic de influenta etc. daca DNA o tine tot asa, in 2 ani am scapat de borfasii clanului lui florea si acolitii.

# drosophila melanogaster date 19 March 2012 08:41 +1

Exacat asa cum spui, chiar am auzit ca baroul asta traditional, in scurt timp, va primi o ,,lovitura fatala''. suntem tare curiosi si asteptam sa li se interzica odata si pentru totdeauna sa pledeze, daca nu sunt constituiti legal. Problema lor, ca sa zicem asa este ca tinerii avocati sunt incontinuoare dusi de nas in ultimul hal, li se prezinta examene trucate pe care trebuie sa le ia in serios si sa cotizeze sub amenintarea excluderii. Cred ca nici roba nu vor avea drept sa o poarte, in schimb Dl. Bota are rezervare pe roba.

# nedumerit date 19 March 2012 12:32 +1

eu nu inteleg, ce au ales astia? si-au ales partenerii pentru sex?

# Voi chiar credeti date 19 March 2012 17:05 0

Voi chiar credeti ca le vor interzice la traditionali sa profeseze? Ce dracu suntem la gradinita? De asta ce ziceti la Cluj se punea în discutie anul trecut ca avocatii de la baroul paralel sa nu mai poata intra în cladire, daca nu au legitimatie rosie, jandarmul trebuia sa întrebe , cine vi decan? Daca nu e Stanca Ghidro nu puteti intra, s-a renuntat la aceasta anomalie dar a tinut vreo luna.

# rosie date 19 March 2012 18:08 0

aia sunt comunistii lui stanca? legitimatie rosie? au si felinare rosii in birouri? multi maniaci sexuali in barourile neinfiintate.

# SPDD date 19 March 2012 18:20 +1

DE VREME CE TRADITIONALII NU AU PUTUT SA NE INVINGA PANA ACUM E CLAR CA DE ACUM INCOLO NU NE MAI POT INVINGE ! JURISPRUDENTA NU O MAI POT SCHIMBA SI ASTA E MOTIVUL PT CARE NU NE POT INVINGE ! ASA CA MERGETI IN INSTANTE FARA FRICA !

# draga SPDD date 19 March 2012 18:25 0

Draga SPDD jurisprudenta ajuta în toata tara înafara de Cluj, Curtea de Apel e un pericol, o sa-mi dati dreptate în ceva vreme, pana în toamna maxim .......... nu vreau sa cobesc, mergeti în instanta de acord, la Cluj nu încercati, eventual cu procura, dosar penal, rechizitoriu si apoi vai......... atentie

# cluj? date 19 March 2012 18:52 0

clujul a dat cel mai prost profesor de drept, piticul boc. acum vor sa rida toata tara de cluj ca are in componenta instantelor numai boci?

# SPDD date 19 March 2012 20:24 +1

CLUJUL ARE HOTARARI IN FAVOAREA NOASTRA , DE CE BATI CAMPII ? MAI MULT , NU SE POATE TRECE PESTE JURISPRUDENTA UNITARA IN FAVOAREA NOASTRA PT CA S-AR ADUCE ATINGERE PREVIZIBILITATII NORMEI JURIDICE DECI ART. 6 CEDO , SI IN FINAL LA CONDAMNARE CEDO . CAPISCI ?

# rampapapam date 19 March 2012 20:53 +1

Astfel de anomalii se intalnesc numai la Cluj! Cum va explicati ca exista atatea hotarari care consfintesc calitatea de avocat al structurii Bota si se trezesc cativa si incearca oprirea acestora de a se prezenta in instanta ? poftim ? nu mentionez cate drepturi se incalca prin aceste tergiversari si rautati, reaua credinta nici nu se pune in discutie. Dar sa nu uite cei ce contesta legalitatea ca savarsesc o infractiune deosebit de grava si anume : NESOCOTIREA HOTARARILOR JUDECATORESTI, nu mai vorbesc de practica unitara, de ingardirea dreptului la profesare si lista continua. Daca au credinta in Bunul Dumnezeu, nu uitati ca Dumnezeu nu bate cu bota si mai devreme ori mai tarziu va trebui sa dati socoteala la Poarta Mare, nu e totuna daca intrati prin fata ori prin spate, zburatoriti de un sut in cur.Ganditi-va ca aveti si voi copii, dobitocilor, mama voastra de cata magie neagra si blesteme vi sau facut.Intrati linistiti stimati colegi iar in cazul in care sunt probleme cu astfel de relicve comuniste, nu va ramane decat sa le trimiteti o flegma-ntre ochi, dade li se lipesc ochii, deja fierea le cam plesneste la unii.

# Cedo date 19 March 2012 20:42 -1

De acord cu Cedo dar pana acolo madam G face legea

# SPDD date 19 March 2012 20:54 +1

PANA ACUM DE CE NU A FACUT LEGEA ? CA NU E LA NIVEL NATIONAL NICI MACAR O HOTARARE DE CONDAMNARE , TOATE SUNT IN FAVOAREA NOASTRA !!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva