psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Baroul Ilfov, condus de decanul Sergiu Bleah, din structura Bota, anunta ca va sesiza Parchetul cu plangere penala impotriva avocatilor din Baroul Bucuresti, care organizeaza in 17 martie alegeri pentru noul Baroul Ilfov – structura traditionala

Scris de: L.J. | pdf | print

16 March 2012 14:15
Vizualizari: 10997

 

Pentru prima data de cand exista scandalul barourilor paralele, un barou din structura Bota anunta ca va face plangere penala impotriva unui barou cu aceeasi denumire din tabara avocatilor traditionali. Baroul Ilfov, condus de decanul Sergiu Bleah (foto) a difuzat catre presa un comunicat in care anunta ca nu exista niciun alt Barou Ilfov in afara celui infiintat de el si ca avocatii traditionali care au anuntat public ca vor organiza sambata 17 martie 2012 alegeri pentru Baroul Ilfov - structura traditionala ar fi pasibili de raspundere penala. Pentru a-si intari spusele, Baroul Ilfov a atasat comunicatului de presa emis un document datat 17 iunie 2011, prin care UNBR traditional a informat Judecatoria Brasov in dosarul nr 16771/197/2010 urmatoarele: „Referitor la Baroul Ilfov, va comunicat ca nu exista Baroul Ilfov ca membru al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, cu sediul in Bucuresti, Palatul de Justitie, Splaiul independentei nr. 5, sector 5, care este organizata si functioneaza in baza Legii nr. 51/1995” - (vezi facsimil). De asemenea, mai este prezentat si un alt document expediat de UNBR traditional catre Tribunalul Bacau, in martie 2010 in care se mentioneaza ca „...in componenta UNBR nu exista Baroul Ilfov”. Iata comunicatul de presa al Baroului Ilfov condus de Sergiu Bleah, care are si o adresa proprie de internet www.baroul-ilfov.ro :



COMUNICAT

 

<< Luand act de anunturile postate pe internet cu privire la “convocarea Adunarii Generale Extraordinare de alegeri in Baroul Ilfov la data de 17 martie 2012 la Clubul Diplomatic din Bucuresti”, in conformitate cu dispozitiile Legii 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, republicata, in data de 12.03.2012 a avut loc intrunirea Consiliului Baroului Ilfov. Pentru corecta informare a opiniei publice Biroul de Informare publica si Relatii cu Presa - Baroul Ilfov face urmatoarele precizari: Singurul Barou component al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania ce isi desfasoara legal activitatea pe raza judetului Ilfov este BAROUL ILFOV, cu sediul in or. Buftea, str. Stirbei Voda nr.43-45, jud. Ilfov, al carui decan ales in 2008 este av. Sergiu Bleah.

Data stabilita pentru alegerea organelor de conducere ale Baroului Ilfov este 30 septembrie 2012, intrucat este Ziua Baroului Ilfov – data infiintarii Baroului de Ilfov, al carui succesor de drept si de fapt este Baroul Ilfov infiintat in anul 2004. Potrivit site-ului www.baroul-ilfov.ro la rubrica Stiri si comunicate ultimile alegeri au avut loc in data de 26 august 2008, fiind ales decan av. Sergiu Bleah. Printr-o metoda tip „falimentarea Bancii Internationale a Religiilor” mai multi avocati din Baroul Bucuresti fara voia lor au fost inclusi pe un Tablou Provizoriu al unei entitati inexistente legal, insa de drept si de fapt ei figureaza pe tabloul altui barou (vezi www.baroul-bucuresti.ro), barou care le-a eliberat autorizatii de functionare a Cabinetelor de avocati prin deciziile emise din anul 1995 pana in prezent.

Aceasta metoda a stat si la baza emiterii Hotararii UNBR nr. 66/03.11.2011 de a constitui un nou barou pe raza judetului Ilfov, insa aceasta hotararea tardiva contravine Legii nr. 51/1995 care interzice expres aceasta oportunitate. Ratate au fost si demersurile pe care le-a intreprins Dl. Lovin Serban si postate pe www.alegeribaroulilfov.ro, de unde rezulta ca baroul ce urmeaza sa devina funcional de fapt si de drept nu exista si nu poate fi infiintat. Este doar o fictiune a unor personaje din conducerea „avocaturii bucurestene”.

Avand in vedere dispozitiile imperative:

Art.1 alin.2 „Profesia de avocat se exercita numai de avocatii inscrisi in tabloul baroului din care fac parte, barou component al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, denumita in continuare U.N.B.R;

Art. 1 alin.3 „Constituirea si functionarea de barouri in afara U.N.B.R. sunt interzise. Actele de constituire si de inregistrare ale acestora sunt nule de drept. Nulitatea poate fi constatata si din oficiu.

Art. 60 alin.6 Folosirea fara drept a denumirilor „Barou”, „Uniunea Nationala a Barourilor din Romania”, „U.N.B.R.ori „Uniunea Avocatilor din Romania” sau a denumirilor specifice formelor de exercitare a profesiei de avocat de catre orice persoană fizica sau persoana juridica, indiferent de obiectul activitatii desfasurate de aceasta, precum si folosirea insemnelor specifice profesiei ori purtarea robei de avocat în alte conditii decat cele prevazute de prezenta lege constituie infractiuni si se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amenda.”

Baroul Ilfov prin adresa nr.74/22.06.2005 informa U.N.B.R. ca s-a infiintat in anul 2004 si ca este succesorul şi continuatorul de drept al BAROULUI de ILFOV, care a fost desfiintat, de regimul comunist instaurat la putere dupa 1945, prin Legea nr.3/17.01.1948. Barou infiintat, inca din momentul cand profesia de avocat intra in legalitate si anume la 30 septembrie 1831, prin dispozitia Marelui Logofat al Dreptatii, Iordache Golescu.

Prin efectul Legii 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat Baroul Ilfov nou constituit in 2004 face de drept parte din cadrul U.N.B.R., fiind membru de drept fara alte formalitati, simplul act fiind luarea la cunostinta de adeziunea baroului, intrucat nu exista un alt barou pe raza judetului Ilfov. Legea nr.51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, a fost dea lungul timpului modificata si completata, astfel ca prin modificarile aduse se specifica expres ca sunt interzise infiintarea de noi barouri pe langa cele deja existente, prevedere mentinuta si dupa completarile din 2011. Acesti avocati sunt manipulati si dezinformati cu privire la functionarea Baroului Ilfov, astfel ca anumite persoane din structurile de conducere sa profite de pe urma functionarii lui. Nu exista nici un avantaj pentru avocatii din Baroul Bucuresti de a se inscrie in Baroul Ilfov, ci din contra dezavantaje:

Birocratia la care vor fi supusi avocatii pentru a activa pe Ilfov, si anume schimbarea Deciziei de inscriere ceea ce presupune inregistrarea la Administratia financiara, schimbarea stampilelor, siglei, imaginii Cabinetului de avocat, modificarea contractelor de prestari servicii;

Diminuarea incasarilor sub efectul crizei actuale, deoarece odate incheiate acele contracte de asistenta juridica vor trebui modificate ceea ce va presupune un avantaj beneficiarilor care vor profita solicitand renegocierea onorariului;

Spatiul din Calea Mosilor nr. 88, sector 3, Bucuresti unde urmeaza sa fie sediu principal al „Baroul Ilfoveste proprietatea unui avocat Consilier in Baroul Bucuresti foarte influent, iar suma de 15.000 euro se transfera dintr-un buzunar in altul, fara ca avocatii din Ilfov sa beneficieze de ei;

Discriminarea celorlalte barouri din tara, intrucat UNBR pana in 2012 doar a incasat „birul‟ obligatoriu de la barouri in schimb nu a acordat nimic si acum aloca 15.000 euro din ce fonduri si de ce numai pentru „Baroul Ilfov entitate inexistenta juridic;

Alocarea acestei sume de bani este dubioasa deoarece consta in „desocotirea patrimoniului ce urmeaza a avea loc intre Baroul Bucuresti si „ Baroul Ilfov , ceea ce presupune o diminuare a fondurilor Baroului Bucuresti, fapt ce va consta in atragerea oprobiului public din partea confratilor avocati care au contribuit prin cotizatiile obligatorii la fondul UNBR si a Baroului Bucuresti nu la Ilfov;

Dezinformarea si manipularea consta in faptul ca Judetul Ilfov va intra cat de curand in zona Metropolitana a Bucurestiului, iar acesti avocati inscrisi fara voia lor intr-un Barou inexistent se vor intoarce in Baroul Bucuresti fiind pusi in situatia anterioara, mai mare umilinta nu se poate.

Potrivit dispozitiilor legale invocate mai sus Consiliul Baroului Ilfov considera nelegala si vadit abuziva convocarea „Adunarii Generale Extraordinare pentru alegerea organelor de conducere ale autointitulatului Barou Ilfov , menirea avocatilor este de a respecte si aplica corect legea si nu de a o incalca in mod flagrant, fiind considerati parte auxiliara necesara actului de justitie avocatii sunt perceputi ca un reper pentru justitiabili.

Art. 113 alin.1 La data intrării in vigoare a prezentei legi persoanele fizice sau juridice care au fost autorizate in baza altor acte normative ori au fost încuviintate prin hotarari judecatoresti sa desfasoare activitati de consultanta, reprezentare sau asistenta juridica, in orice domenii, isi inceteaza de drept activitatea. Continuarea unor asemenea activitati constituie infractiune si se pedepseste potrivit legii penale.

(2) De asemenea, la data intrarii in vigoare a prezentei legi inceteaza de drept efectele oricarui act normativ, administrativ sau jurisdictional prin care au fost recunoscute ori incuviintate activitati de consultanta, reprezentare si asistenta juridica contrare dispozitiilor prezentei legi.

(4) Consiliile si decanii barourilor au obligatia si autorizarea sa urmareasca ducerea la indeplinire a prevederilor alin. (1) si(2) si sa ia masurile legale in acest sens.

Initiatorii acestui demers ilegal vor raspunde penal, deoarece Consiliul Baroului Ilfov va sesiza organele de urmarire penala

* Cititi aici documentele prezentate de Baroul Ilfov – Sergiu Bleah

* Cititi aici adresa av. Sergiu Bleah, catre UNBR - Andrei Calin Zamfirescu din 2005

* Cititi aici adresa din 2008 a av. Gheorghe Florea care vorbea de examinarea posibilitatii infiintarii Baroului Bucuresti si al judetului Ilfov 

Comentarii

# Omu Negru date 16 March 2012 16:23 +2

Ar fi mai bine să nu mai existe barouri pe sistemul actual, ci pe sistemul colegiului medicilor.

# Cabinete independente ! date 19 March 2012 12:32 +4


Citeza pe Omu Negru
Ar fi mai bine să nu mai existe barouri pe sistemul actual, ci pe sistemul colegiului medicilor.
Care-i pretul schimbarii L51/1995 pentru functionarea cabinetelor independente in piata libera , fara "dictatori alesi " ??? Consider ca este normal sa functionam  fiecare independent sau in asociere cu alti avocati . Piata avocaturii trebuie sa fie libera!  Taxele sa fie doar cele datorate legal catre stat . Fiecare sa raspunda pentru actele personale , in calitatea sa de avocat. Cei alesi decani, respectivi consilieri sa-si exercite functiile  cu un minim de cheltuiala si sa nu perceapa  contributii nejustificate , raportat la beneficiile promise !  Se considera ca banii cotizati sunt in mare parte , pentru pastrarea sau modificarea favorabil a L51/19995 ... se pare ca  toate-s doar povesti , ca ei ajung doar in buzunarele catorva persoane, fara beneficii pentru restul! Nu avem nevoie de Florea, Iordachescu, Bota , Botomei ... s.a. , nu mai suntem turme 

# ultimul_charlot date 16 March 2012 16:41 +3

Daca cei din MJ si judecatorii nu vor sa aplice legea intr-un mod transant ( si clar in favoarea celor legali si cu acte ) poate ca aceste plangeri penale ce vor urma, alaturi de alte demersuri vor face ca odata sa inceteze domnia unora pe care ii intereseaza doar spagile. Oare cu ocazia acestor alegeri, cati bani s-au dus in buzunarul unora ce trebuie sa faca sa iasa cine trebuie? 8)

# Cristi P. Sturzu date 16 March 2012 16:43 +4

Ar fi si mai bine ca tovarasii avocati cutumiari, sa ia lucrurile in serios, nu sa-i bata in continuare joc de aceasta nobila profesie. Ceea ce vor sa faca, este ILEGAL, raportat la Legea 51/1995 modificata si ras-modificata. Eu cred ca merg pe sistemul de drept actual din Romania, despre care Boc spunea ca "ar fi dezastruos daca s-ar pune in aplicare toate hotarariule judecatoresti". Interventia infractionala din partea capilor mafiei, nu va intarzia sa apara. IN orice caz, stimati colegi si stimate colege, aceste eveniment este unul de anvergura, pentru care trebuie sa luptam, pentru care trebuie sa ne aratam toata sustinerea, cu orice pret. Repet, cu orice pret. Haideti sa renuntam la obiceiurile comuniste "du-te tu ca vin si eu pe urma", si, daca va fi nevoie, vom organiza proteste. Meritam sansa de a ne proteja drepturile conferite prin lege.

# Cristi P. Sturzu date 16 March 2012 16:51 0

Revin, cu scuzele de rigoare pentru greselile de redactare. Graba strica treaba. Sunt extrem de nervos. Cine dracu le permite mafiotilor cutumiari, impostorilor tolerati de Predoiu si de gastile lui de lachei, sa activeze si sa reactiveze structuri care nu exista nici de jure si nici de facto? In ce tara bananiera se trezesc acesti impostori ai avocaturii romanesti? De aceea nu exista o autoritate a statului care sa tuteleze organizatiile profesionale ale avocaturii, tocmai pentru a nu exista subordonare, pentru a nu exista sanctiouni pentru gravele infractiuni pe care le savarsesc in vazul lumii, personaje dubioase din cercurile de influenta si interese. De aceea, acestor dinozauri fosilizati li se permite incalcarea FLAGRANTA a legilor care organizeaza si reglementeaza (NU INFIINTEAZA) profesia de avocat sau structuri profesionale avocatiale. CSM? CSM e degeaba. Are alte probleme si alte treburi de rezolvat. Nu este CSM garantul independentei justitiei. Praf in ochi. Vom protesta.

# :)) date 16 March 2012 17:14 -3

verifica daca CSM are acte de infiintare ca legea nu prevede asa ceva. de exemplu - art 18 din lg 304/2004: În România funcţionează o singură instanţă supremă, denumită Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, cu personalitate juridică şi cu sediul în capitala ţării. deci nu scrie nicaieri ca se infiinteaza ICCJ si in mod sigur nu are act constitutiv - Bota are drum liber sa infiinteze una particulara, prin asociatia sa. art 35 din aceeasi lege: Curţile de apel sunt instanţe cu personalitate juridică, în circumscripţia cărora funcţionează mai multe tribunale şi tribunale specializate, potrivit anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta lege. Nici CA nu se infiinteaza, sigur nu au statut sau act constitutiv. si multe alte exemple. Pe scurt, Bota isi poate face sistemul sau judiciar propriu. In rest, bafta la toti si sa aveti clienti.

# av date 16 March 2012 18:50 +3

Si cu diferenta dintre drept public si drept privat, cum ramane? Cu faptul ca in strainatate exista mai multe barouri si o singura instanta de asta ce ziceti? Puneti mana pe carte si cititi legislatia si formele de organizare. Haideti sa ne mai luam, in cele bune si dupa cei de afara, din occident, sa nu ramanem aici sa ne autoizolam cu rautatile si mintile incuiate, ca numai rau ne facem.

# gigi date 16 March 2012 19:18 0

Fals!Nicaieri nu exista mai multe barouri (nu ai inteles ce ai vazut pe net).In rest nu sunt nici pro nici contra voastra.Succes la clienti si multa bafta!

# av date 16 March 2012 19:38 +3

Bun. Poate nu exista barouri, strict sub aceasta denumire(desi te rog sa te uiti mai bine, exista!) dar exista mai multe uniuni, corpuri de avocati. Dreptul de a se organiza, sub diferite forme, a persoanelor de drept privat, este GARANTAT in toate tarile civilizate, doar la noi se incearca ingradirea, nu doar de organizare, de profesare si mai sunt multe altele, dar nu are rost aici sa dezvoltam. In plus, in ce alta tara au existat asemenea lacune legislative in domeniu, ca si la noi? lacune care dupa 89 au fost cat de cat acoperite, nu total.

# pt gigi date 16 March 2012 20:13 +4

In nicio tara civilizata, nu esti dependent de bunul plac al unui asa-zis "indrumator", pentru a deveni avocat . Numai pentru a accede in casta mafiota-Florea e posibila o asemenea ingradire absurda!!!

# se infiinteaza date 17 March 2012 09:48 +4

Voi astia de la zis traditionali faceti confuzie intre magistrati si avocati. Instantele de judecata au la baza Constitutia care le reglementeaza activitatea. Voi, amaratzii de zis traditionali nu aveti nici macar un servetzel jegos pe care sa scrie ca se infiinteaza ceva. Sunteti prostiti si inselati cu basmul traditei pe baza caruia sefii v ostri va inseala in mod sistematic , percepand zise taxe, contributii spagi, care in lipsa actelor de infiintare sunt inselaciune curata! Dar din comentariile voastre, din confuziile jenante pe care le face intre pers. jur. de dr. public si pers. jur. de drept privat, intre magistrati si avocati-care nu sunt nici macar functionari publici in sensul dat de lege, fapt recunoscut de instantele din Romania prin hot. jud def. , va meritati soarta! In definitiv Florea & comp. nu au nici o vina! Ei cer si prostii le dau!:))))))))

# pompiliu bota date 16 March 2012 17:37 +6

Uiţi un mic amănunt: trebuie să îţi admită judecătorul înfiinţarea CSM.

# Cristi S. date 16 March 2012 19:30 +6

Dupa mintea unora, se poate si fara. 8)

# pompiliu bota date 16 March 2012 17:40 +6

Şi mai e ceva: art.191 c.c.: ,,Persoanele juridice de drept public se înfiinţează prin lege."

# jurist date 16 March 2012 19:21 +1

va rugam sa ne scuzati, avocatii traditionali se ocupa cu interpretarea legilor numai in favoarea lor, adica despre cum pot eluda traficul de influenta, ce banci sa mai devalizeze, cum sa obtina onorarii mari de la stat fara munca. mister iordachescu si mister florea, marii juristi ai tarii nu sunt interesati de legi minore, infiintarea persoanei juridice o fac ei printr-un biletel, ce camera de comert, ce administratie financiara...ei poruncesc si omul lor de la mj predoiu se executa. oare nu le este rusine ca s-au facut de ris? de atatea ori s-au facut de ris si in instante cind contestau concurenta si judecatorul le spunea sa taca ca bat cimpii. omul nestiutor de carte nu-si da seama de ridicol, nu-i asa mister iordachescu?

# av date 16 March 2012 20:03 +6

Foarte bine! suntem alaturi de toti cei ce denunta organizarea examenelor si incasarile de bani si spagi fara NICIO BAZA LEGALA.!!!SUCCES

# catre stimatii editori gen Luju date 16 March 2012 20:22 -4

Sfatul meu este sa terminati cu Bota. Niciodata acest om nu va fi primt in instante, cum nu vor fi cei din structura lui. Domnul Bota (tot nu stiu cine e Bota) practica ilegal avocatura, de aceea e trimis in judecata de parchetele locale si nu de parchetele Curtilor. Oameni ca domnul Sturzu pot oricand da examen nu de admitere in barou, ci inclusiv in magistratura. Dar domnul Bota nu poate castiga acest razboi, penibil.Eu in instanta ii cer mandat i i-l voi cere pana imi va demosntra ca cineva poate infiinta structuri publice paralele! Si Patriciu dorea instante private:D

# av date 16 March 2012 20:45 0

,,structuri publice paralele''?? instante private??? :sad: :sad: :sad: :sad: mai bine pune mana pe carte, si citeste diferentele dintre toate aceste tipuri de organizare, sunt tratate intregi care dezvolta ce e de interes public, ce este de interes privat, etc. In niciun caz nu se poate confunda, logic, juridic si cum vreti Dvs.  o uniune de avocati cu niste institutii ALE STATULUI, infiintate prin LEGE! Institutiile infiintate prin lege! nicidecum corpuri de avocati, care au un regum cu totul diferit. Cititi legile si nu dati aiurea cu papagalul. ,,catre stimatii editori gen Luju'' Mai bine taci, te rugam, nu mai dezinforma lumea cu prostii.

# fara av date 16 March 2012 22:13 -5

In lumea asta, asa cum e, toti ne-am supus legilor. In fata instantei in care eu prezidez nu aveti ce cauta, ca altfel si eu, in afara de zeci de examene, imi infiintam instanta paralela. Din tot ce am vazut din ce scrieti, Cristi Sturzu e singurul care are ceva, si mult, de a face cu legea. In rest, eu nu va accept in sala si va cer maxim mandat de reprezentare. E drept. pe Bota nu l-am vazut. De altfel, nu stiu cine e Bota. Si decide-te daca vb. cu dvs. sau cu tu. Luju e de vina ca va tolereaza si ca duceti in derizoriu ideea de avocatura. Eu m-am saturat de voi. Si nu doar eu.

# impertinentule date 16 March 2012 22:35 +1

Tu prezidezi ?! Analfabetule juridic, de 2 bani ! Te dai judecator in speranta ca ne vom speria, mormolocule. Am facut deja pe noi de frica. Noi ne-am saturat de indivizi ca tine, mafiotule ! Abia cand vom curata profesia de avocat de jeguri de genul tau, va fi pace in lumea avocaturii !

# pt "fara av" date 16 March 2012 23:21 0

tu prezidezi in parc sau la tine acasa. ca dupa stratagema de doi bani pe care o folosesti si faci pe-a judecatorul, sigur esti crescut la scoala iordachescu. ca si mentorul tau care afirma ca avocatii iau mita ca sunt saraci , esti dus rau cu pluta.

# da date 17 March 2012 08:30 -7

Eu prezidez. Si la mine nu aveti ce cauta.Clar?

# Av. Catalin Racaceanu date 18 March 2012 09:53 +4

:D :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P

# Cristi P. Sturzu date 18 March 2012 18:48 +2

Doar eu am voie, ok? ;-)

# esti ridicol date 16 March 2012 20:45 +5

Stau si ma intreb, cat de nesimtit poti fi, cutumiarule anlfabet juridic?! Despre ce "structuri publice" vorbesti, penibilule ?! In loc sa taci dracu din gura si sa fii fericit ca, desi sunteti in afara legii, sunteti tolerati si chiar protejati de magistratii corupti, mai ai si incredibilul tupeu sa latri impotriva legalei UNBR-Bota, limbricule !

# av date 16 March 2012 20:59 +6

Exact! cutumiar analfabet juridic, astfel de oameni sunt pericole ! De cand este Romania stat cutumiar? nu o mai dati din gard in gard cu cutuma voastra cu tot. 

# pt maciuca "catre stimatii... date 16 March 2012 21:24 +7

nu ma surprinde imbecilitatea ta. tocmai am vazut un analfabet juridic avocat,cofrate de al tau, boldea de la galati. cum v-au primit in avocatura cind voi nu puteti sa va exprimati? mai primatelor traditionale, nu va este rusine ca nu stiti gramatica, nu puteti sa articulati cuvinte, sunteti catastrofe genetice. si zi ma asa, structuri publice a infiintat bota? bai tembelule, cred ca te refereai la ****** public, ala unde ai dat tu "ECZAMEN" cu profesorul tau antidrept florea. sa -mi ridici tu mie exceptia stii ce ti-as face? ti-as trage o flegma sa te vada judecatorii cit esti de vitel, si cind iesi pe usa judecatoriei, ti-as mai da si vreo doua suturi ca la o ****** .

# Justitiar date 16 March 2012 20:39 +6

Bleah, Fa tot ce se poate la parchet.Plangeri p[enale, ce vrei tu.Iti spun ca ai castig de cauza.Introdu act.in constatare si ai sa astigi

# Clujul date 17 March 2012 07:20 0

Pericolul se apropie, pericolul se apropie, pila mahnita, buta, buda se executa nu se discuta, precedent periculos

# Belzebut date 17 March 2012 08:41 -3

Domnule  Sturzu sa nu faceti vreun  atac  cerebral  de nervi.  Tocmai  am  maturat  pe jos prin sala cu 2 botisti, intr-o sala de civil, de la o instanta ardeleana. Evident erau cu procura speciala, mari avocai.... Sustineau ca mostenirea poate fi dezbatuta inainte de decesul  autorului, daca toti copiii sunt de acord. Era sa mor deras. Am luat si amenda dealtfel de la judecatorul cauzei pt ca nu mi-am putut  stapani rasul vreo jumatate de ora.  Din partea mea sa-i lase pe botisti sa functioneze, abia astept adversari din acestia.

# PE date 17 March 2012 09:47 +1

Se vede cat de bun esti profesional, ca din toate comentariile si din articolul prezentat nu sti sa invoci decat LEGEA JUNGLEI, atata stiti voi, asta o stiti asta o aplicati.

# pt. Belzebut date 17 March 2012 09:55 +3

aoleu, bine ca nu te-ai prapadit. Da de-ai tai tot pret de vreo juma' de ora razi? pentru ca pana la urma tot de un avocat razi, de un coleg, indeferent de unde e. Etica profesionala iti da voie sa te hlizesti prin sala? Chiar daca sunt in aceeasi situatie ca tine ... mie tot nu-mi vine sa rad. Sau poate au dreptul sa rada doar cei care cred ca sunt cu inteleginta si cunostintele peste restul avocatilor. Ei bine, tocmai prin faptul ca recunosti ca te-ai distrat copios, ma faci sa nu te agreez. Iar ca ai ras juma' de ora si ai luat doar amenda e cusut cu ata alba. Trebuia sa iti ceara sa parasesti sala de sedinte si sa revii dupa ce iti trece !!

# pt. belzemut date 17 March 2012 10:15 +5

pt belzemut : 750. Notiune. Generalitati. Partajul de ascendent este actul prin care tatal sau mama ori alt ascendent face in avans, in timpul vietii, repartizarea bunurilor sale intre copiii sau descendentii lui (art. 794 C. civ.). Este un act a carui carcteristica principala este ca ascendentul „imparte bunurile sale, inainte de a fi indivize intre mostenitorii sai” . u5r1rz Partajul de ascendent se poate realiza atat prin donatie (donatie-partaj), adica printr-un contract, act juridic intre vii de formatie bilaterala, cat si prin testament (testament-partaj), adica printr-un act juridic unilateral mortis causa (art. 795 alin. 1 C. civ.). In ambele sale forme, partajul de ascenedent este un act mixt, care combina regulile partajului cu cele ale donatiei sau testamentului. Daca ambele forme au in comun efectul de a atribui individual comostenitorilor bunurile dispunatorului asemenea unui partaj la data decesului acestuia, ....

# Cristi P. Sturzu date 17 March 2012 10:30 +5

Dupa pseudonimul pe care ti l-ai ales, nu ti-as fi raspuns niciodata. Este impotriva conditiei mele umane. Cu privire la aspectul relatat de dumneavoastra, nu pot aprecia decat faptul ca aveti, probabil simtul umorului. Dar in ceea ce priveste o mostenire, ca atare, se poate discuta si dispune asupra ei, INAINTE de decesul autorului, sub forma TESTAMENTULUI, despre care, daca cititi cu mare atentie si cu interes profesional, veti descoperi lucruri absolut minunate. In oriuce caz, rasul este terapeutic, si fara a da dovada de misoginism, mi se pare ca ati ras cumva "ca proasta-n targ", iar amenda pe care ati luat-o reflecta pe deplin slaba prestatie pe care ati desfasurat-o, din inocenta.

# pt Belzebut prostul date 17 March 2012 11:27 +4

Belzebut, cutumiarule penibil, ti-ai incurcat cumva in propria prostie si aroganta ?! Ai vrut sa arunci cu laturi in avocatii din UNBR-Bota si ai reusit sa produci efectul de bumerang, facand dovada slabei pregatiri juridice de care dispui tu si multi alti cutumiari. Te-ai facut de rasul lumii si acum taci ca rahatu-n iarba. Prostul daca nu-i fudul, parca nu e prost destul.

# I date 17 March 2012 11:32 0

Erata: te-ai

# pt belzebut date 17 March 2012 12:26 +4

Eheee! vedeti? cu astfel de belzebuti, justitia nu va merge niciodata. E plina tara de ei, provin din fostele ,,structuri'' ori sunt progenituri de epoleti. Pai in sedinta de judecata, perturbarea sedintei este sanctionata! aaaa, pardon , traim in Romania, unde belzebuti de genul acesta, probabil aparati din spate de undeva, se trezesc ca proasta-n targ, rad, fac ce vor, oricum cetateanul amarat cotizeaza, batjocoresc proprii colegi avocati, fara nerusinare. In instantele straine, daca faceai asa ceva, te internau la un ospiciu, nici macar amenda nu-ti dadeau, cred ca le era mila de tine. Rusine sa-ti fie imbecilule!

# eu pt belzebut date 17 March 2012 19:22 +3

mai timbrezi plingerea penala belzebut? :D :D

# Cristi P. Sturzu date 17 March 2012 20:24 +2

Ah, am inteles care e faza cu maturatul...erati de serviciu la curatenie in instanta respectiva. Ordin de sus, de la "barosanii" cutumiari. Faceti de serviciu, cate unul pe etaj, in judecatorii si tribunale, contra oficii. Ok, nu sunteti de condamnat. 8)

# Av. Catalin Racaceanu date 22 March 2012 13:04 0

:D :D :D :D ''sa nu faceti vreun atac cerebral de nervi''. Tare mai esti analfabet mai ''avocatul p--ii'' care esti.

# pt belzemut singura evingere petitia in ereditate... date 17 March 2012 10:18 +3

626. Notiune. Ca efect al deschiderii succesiunii proprietatea se transmite de la de cujus la mostenitorii sai. Se poate intampla insa ca o persoana sa fie doar in aparenta mostenitor si sa beneficieze de aceasta transmisiune, stapanind bunurile succesorale in aceasta calitate. i8i5ip De pilda, un frate al defunctului, singur mostenitor legal al acestuia, intra in stapanirea mostenirii, iar ulterior se descopera un testament prin care este instituit legatar universal un tert, dovedindu-se ca fratele defunctului a fost astfel exheredat. Daca fratele defunctului nu contesta calitatea de mostenitor testamentar a legatarului si preda acestuia succesiunea lucrurile reintra in normal, dar daca va contesta acest lucru invocand nevalabilitatea testamentului, refuzand predarea mostenirii, se naste un litigiu prin care legatarul va cere instantei sa constate calitatea sa de mostenitor testamentar cu vocatie universala si sa oblige pe parat sa-i predea mostenirea.

# pt belzemut : date 17 March 2012 10:24 +4

in cazul in care esti avocat : de cit de umiliti si jefuiti sunt avocatii, de organele de conducere, nu mori de ris ??? De cita bataie de joc exista in instante , nu-ti vine sa mori de ris ??? Un avocat veritabil nu ar fi scris niciodata ce ai scris tu ... asa ca, "de ris" esti tu ,si nu, altcineva...

# eu date 17 March 2012 13:26 +3

http://www.baroul-bucuresti.ro/stire/decanul-baroului-bucuresti-va-informeaza cata umilire,sa te rogi de institutii sa incheie protocoale,oare protocoalele va infiinteaza? militian

# nedumerit date 17 March 2012 16:17 -2

Cine dreacu e Bota?Ca nu l-am vazut la fata ever!

# PE date 17 March 2012 16:32 -1

La cat de corect scri nici nu ma mir ca nu l-ai vazut, nici nu esti demn de asa ceva. Sau poate ai pus pe altcineva sa scrie ca esti analfabet si nu sti sa scri.

# de pe date 17 March 2012 19:03 0

ce bine ca stII tu sa scrII :P ! Cine e Bota?

# ionel date 17 March 2012 19:27 +3

mai bine intreaba-te cine e tactu? daca nu stii iti spun eu -BOTA. acum poti sa rizi prostanacule ca si militianul care-ti ia zeciuiala de fraier.

# ionelule date 17 March 2012 20:11 -5

Stiu cine e tata si mama. Spre deosebire de tine am trecut de dilemele astea. Cine e Bota?

# ionel pt ionelule date 17 March 2012 20:18 +3

eu n-am dileme. daca ai trecut peste dilemele astea ar trebui sa-mi multumesti. ti-am spus ca bota e taticul tau. pacat ca nu-i semeni la inteligenta. :P

# imi place date 17 March 2012 20:12 +2

imi place ca iordachescu a primit tot felul de imbecili cu bani in satra traditionala. citiva iepurasi imberbi comenteaza si pe aici. mai pufaneilor, mamica ar trebui sa va trimita sa va faceti rost de o domnisoara nu sa stati sa comentati ca niste inepti aiurea pe site. stiinta asta a dreptului e paralela cu voi ca si cu profesorii vostri. scoala de drept iordachescu si florea naste timpiti. la voi nu se preda despre persoana fizica. am vazut niste ciori traditionale care nu faceau diferenta intre reziliere si rezolutiune. de altfel nici nu stiau ca exista asa ceva. bai iepurasilor, nu toti am avut bani sa ne cumparam cartoane, noi a trebuit sa muncim. cind inveti la stat si mama nu are bani de particulara, stiinta e un pic alta. voi , procuratorii de cartoane, sunteti mana cereasca pt decanii hamesiti. noi astia fara bani am optat pt varianta bota, de aici se trage marea diferenta intre voi,escroci,lasi, parsivi, analfabeti juridici si noi astia care stam pe picioarele noastre. traiasca babacii ca sa aveti maruntis de cafea, ca noi ne multumim cu clientela care va ocoleste de "florici si iordachei" ce sunteti.

# jurist date 17 March 2012 20:16 +3

perfect adevarat. daca ai vedea ce facultati de doi bani au absolvit te miri cat de imbecili sunt cei care au avut curajul sa la dea ok-iul sa profeseze. traiasca facultatile de x si 0 care scot timpiti pe banda rulanta. naspa ca unii sunt si judecatori.

# c gh date 19 March 2012 16:40 +2

Domnule BLEAHU, felicitari, in cazul declansarii unui proces civil vom interveni in proces alaturi de dvs. Detin raspunsurile oficiale privind legalitatea infiintarii si functionarii UNBR Gheorghe Florea, de la urmatoareleinstitutii: Ministerul Justitiei, CSM, Curtea Constitutionala, Parlamentul Romaniei - Senat Comisia petitii, Consiliul Legislativ. Putem stabili ziua cand sa va dau aceste raspunsuri daca le considerati utile cauzei dvs. Ar fi bine ca actiunea dvs sa se intemeieze pe art. 196 si urmatoarele Cod civil. Succes

# Avocat Cosmin date 3 April 2012 19:55 0

Stimate domn, v-am urmarit postarile pe site. Sunt avocat in UNBR structura Bota. As dori sa discut ceva cu dumneavoastra, mail, telefon, cum doriti. Adresa mea este avocat_cosmin@yahoo.com, dati-mi un mesaj; as dori sa va rog ceva. Multumesc si astept

# c gh date 20 March 2012 21:28 +2

Nu mai comentati acest articol, vau căzut mușchii ? Este foarte clar si adevarat ca in Romania - tara noastra, daca vor fi date o suta de legi, UNBR presedinte Gheorghe Florea nu mai poate fi infiintata retroactiv. Stimati juristi, eu nefiind jurist, observ ca invocati Legea 51/1995, sunteti in eroare, aceasta lege reglementeaza INSTITUTIA ,,AVOCATULUI,, si nu infiintarea UNBR Gheorghe Florea. Infiintarea UNBR cu sediul in str. Academiei- Presedinte Pompiliu Bota, este cea mai mare lovitura aplicata vreodata juristilor/avocatilor din Romania. Juristii consacrati/renumiti ai Romaniei ar trebui sa recunoasca legalitatea infiintarii UNBR BOTA POMILIU. Eu cred totusi ca pana la urma , cat mai curand ,,gasca ,, se va sparge si vor plati toate ,,daravelele,,. Mult succes domnule presedinte POMPILIU BOTA.

# av date 21 March 2012 13:01 +1

Nu se mai comenteaza acest articol, este adevarat. Nici nu prea mai sunt multe de comentat, doar acei comenteaza care din lipsa de timp si sub imperiul unui trecut foarte ,,fructuos'', datorita loviturii date mafiei avocaturii, nu le mai merge cum mergea mai demult. Sunt cativa care agita spiritele, ashea , aiurea, degeaba. De ani de zile se comenteaza legalitatea baroului Bota, legalitate confirmata de instante si institutii ale statului si nunumai!,,Juristii consacrati/renumiti ai Romaniei ar trebui sa recunoasca legalitatea infiintarii UNBR BOTA POMILIU'' mdaaaa..... chestia e discutabila, nu este nevoie de recunoasterea ori nerecunoasterea unor avocati corupti din tabara traditionala, este indestulatoare recunoasterea institutiilor. Pana la urma, tabara Bota poate sa nu recunoasca pe cei traditionali, au dreptul acesta pe deplin si sa se foloseasca de el.

# solicitare date 3 April 2012 11:21 0

Si, pana la urma, s-a depus plangerea vis-a-vis de alegerile in cadrul Baroul Ilfov ENGAGE?

# av date 3 April 2012 13:56 +1

pt ,,solicitare'' , cu toata stima,: Dvs. chiar nu vedeti in ce tara bananiero-politienesco-comunista, traim??? la ce plangere va asteptati? la ce solutionare?

# solicitare date 3 April 2012 14:12 0

chiar vad in ce tara traim si nu pot sa nu remarc motto-ul "In mintea stramba si lucrul drept se stramba". Nimic mai adevarat. Eram doar curios sa vad reactia Institutiilor. Oricum, un lucru e cert. Pe principiul " sa aparam apararea, sa ne aparam de ceilalti " (tampenie lansata la ultimul congres al UNBR Florea), s-a inceput din nou vanatoarea de vrajitoare. Pe langa inaintarea de modele de imputerniciri la Instante, Parchete, Politie, etc., mai nou au trimis si la ORC-teritoriale. Pai ce sa inteleg? Ca deja se moare de foame, iar avocatii UNBR-Florea au ajuns in (de) mizerie? Ca tot vorbea Fenechiu de puperizare. Deja s-a ajuns la canibalism intre avocati. RUSINE! S-a ajuns sa ne vanam intre colegi, camarazi, CONFRATI chiar. RUSINE! De ce e necesara aceasta lupta in povida unui studiu aprofundat pe teme de drept? Poate pentru a fugi repede la decanat, sa te guduri si sa dai multumit din codita:

# solicitare date 3 April 2012 14:19 +1

Dle DECAN, permiteti sa raportez: AZI AM RIDICAT IN SALA EXCEPTIA LIPSEI CALITATII DE AVOCAT! L-am prins si executat pe X de la Bota. Am facut toata sala sa rada si pe X l-am terminat. Ma puteti recompensa acum cu un biscuite, cu un cub de zahar? Sarutmana sefu'. Stima dom' decan. Va promit ca o sa vanez in continuare. Acest exemplu e reflectarea clara situatiei actuale. Vantorul de botisti ar face bine sa citeasca jurisprudenta, ceva tratate de drept, sa se axeze pe cateva domenii ale dreptului si sa incerce sa fie exceleze! Problema de fond e aceea a PROFESIONALISMULUI si pentru asta ajungi de multe ori sa uit de familie, de prieteni, ajungi sa te refugiezi in carti, in jurisprudenta, ajungi sa faci totul din pasiune pentru profesia pe care o ai, aceea de AVOCAT, sa-ti fie teama de o solutie negativa, sa-ti zdrobesti mintea pentru client, ei bine, atunci esti PROFESIONIST! Si, din pacate, nu gasesti foarte multi :cry:

# Cristi P. Sturzu date 3 April 2012 15:17 0

V-am spus doar, ca nea Florea cioacă va institui la el la stână, portul uniformei din atlas de culoare verde praz deschis , cu pantaloni bufanti si cu fes cu moț. De râsul curcilor, este faptul ca unii colegi tradiționali, cu care eu am o colaborare foarte bună, nici măcar nu știu cine este nea Florea, și l-ar recunoaste doar dupa cateva semnalmente de bază, adică un tataie îndesat și cu față de Muppets Show. Tot acești distinși colegi tradiționali, habar nu aveau ca Doru Boștină a fost condamnat DEFINITV. Cred, dupa toate cele, că nici nea Florea Cioacă nu știe prea bine ce s-a petrecut. El e preocupat îndeosebi de protocoale cu RATB, cu băile publice, cu ecarisajul, se ocupă de cumetrii, de sforării și alte tâmpenii. Chiar și sărmanii tradiționali își doresc ca acești troglodiți cutumiari tolerați, să plece pentru totdeauna din sistem, pentru binele națiunii.

# Cristi P. Sturzu date 3 April 2012 15:21 +1

V-am spus doar, ca nea Florea cioacă va institui la el la stână, portul uniformei din atlas de culoare verde praz deschis , cu pantaloni bufanti si cu fes cu moț. De râsul curcilor, este faptul ca unii colegi tradiționali, cu care eu am o colaborare foarte bună, nici măcar nu știu cine este nea Florea, și l-ar recunoaste doar dupa cateva semnalmente de bază, adică un tataie îndesat și cu față de Muppets Show. Tot acești distinși colegi tradiționali, habar nu aveau ca Doru Boștină a fost condamnat DEFINITV. Cred, dupa toate cele, că nici nea Florea Cioacă nu știe prea bine ce s-a petrecut. El e preocupat îndeosebi de protocoale cu RATB, cu băile publice, cu ecarisajul, se ocupă de cumetrii, de sforării și alte tâmpenii. Chiar și sărmanii tradiționali își doresc ca acești troglodiți cutumiari tolerați, să plece pentru totdeauna din sistem, pentru binele națiunii.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva