22 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CSM INTARESTE POLITIA POLITICA DE LA DNA – S-a dat liber la vanatoare de judecatori pentru solutiile adoptate. CSM a decis pe langa lege ca judecatorii trebuie sa explice procurorilor cum au deliberat. Legea 303/2004 prevede la art. 91: "Judecatorul este obligat sa pastreze secretul deliberarilor si al voturilor la care a participat, inclusiv dupa incetarea exercitarii functiei". CSM propune ca judecatorii anchetati de DNA sa nu intre in dosare de coruptie (Hotararea)

Scris de: George TARATA | pdf | print

6 July 2014 14:58
Vizualizari: 9471

CSM a dat liber la vanatoare de judecatori pentru solutiile adoptate in dosare. Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a decis in sedinta din data de 3 iulie 2014 ca judecatorii nu vor mai putea sa se prevaleze de secretul in fata procurorilor, dupa ce li s-a adus la cunostinta calitatea de suspect. Decizia CSM vine ca un un raspuns acordat pentru zeci de judecatori de la Curtea de Apel Oradea care au sesizat Consiliul cu privire la posibila afectare a imaginii si independentei Justitiei, ca urmare a comunicatului DNA din 31 martie 2014, prin care se anunta inceperea urmaririi penale impotriva judecatorilor, Florica Roman si Denisa Vidican, de la CA Oradea, precum si impotriva judecatorilor Ovidiu Galea si Raluca Beatrix Cuc de la Tribunalul Bihor. Aceeasi judecatori au cerut CSM sa clarifice daca un judecator poate sau nu sa dea detalii din dosar, despre probele dupa care a judecat, despre modul in care a deliberat sau despre cum a gandit cand a pronuntat o solutie.


Astfel, CSM a hotarat urmatoarele:

"Hotarare nr. 846

Raportul Inspectiei Judiciare nr. 1527/IJ/1021/2014 privind sesizarea sub aspectul posibilitatii afectarii imaginii si independentei justitiei prin raportare si la comunicatul emis de Directia Nationala Anticoruptie la data de 31.03.2014 (nr. 338/VIII/3) formulata de unii judecatori din cadrul Curtii de Apel Oradea.

Solutie

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a apreciat ca afirmatiile cuprinse in comunicatul de presa emis de Directia Nationala Anticoruptie la data de 31.03.2014 (nr. 338/VIII/3) nu sunt de natura sa afecteze imaginea si independenta justitiei, fiind vorba despre o informare a opiniei publice despre proceduri penale aflate in derulare, ce reprezinta probleme de interes public din activitatea instantelor si a parchetelor, data publicitatii conform principiului 4 al Recomandarii Rec (2003) 13 a Comitetului Ministrilor catre statele membre.

De asemenea, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a decis urmatoarele:

1.Judecatorii care, in exercitiul functiunii, comit fapte care ar putea avea caracterul unor infractiuni in orice circumstante (de exemplu, accepta mita) nu pot beneficia de imunitate fata de procesul penal ordinar.

2.Obligatia judecatorului de pastrare a secretului deliberarii in legatura cu fapta cu privire la care este cercetat penal inceteaza in momentul in care, in conditiile art.307 din Codul penal (n.r. - Cod procedura penala), i se aduc la cunostinta, inainte de prima sa audiere, calitatea de suspect, fapta pentru care este suspendat, incadrarea juridica a acesteia, drepturile procesuale prevazute la art.83 din acelasi cod, incheindu-se despre toate acestea un proces-verbal.

3.Judecatorul poate fi audiat ca martor intr-un proces al carui obiect este savarsirea unei infractiuni in legatura cu procesul deliberarii".

Legea 303/2004 obliga judecatorul sa pastreze secretul deliberarilor

Decizia CSM intra insa in contradictie cu Legea 303 din 2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor. Aceasta prevede clar, la articolul 91, ca judecatorii sunt obligati sa pastreze secretul deliberarilor, chiar si dupa incetarea exercitarii functiei:

"Art. 91.

(1) Judecatorii si procurorii sunt obligati sa rezolve lucrarile in termenele stabilite si sa solutioneze cauzele in termen rezonabil, in functie de complexitatea acestora, si sa respecte secretul profesional.

(2) Judecatorul este obligat sa pastreze secretul deliberarilor si al voturilor la care a participat, inclusiv dupa incetarea exercitarii functiei".

Totodata, aceeasi Lege 303/2004 stabileste la articolul 99, litera j, ca neresepctarea secretului deliberarii constituie abatere disciplinara.

"Art. 99

Constituie abateri disciplinare:

j) Nerespectarea secretului deliberarii sau a confidentialitatii lucrarilor care au acest caracter, precum si a altor informatii de aceeasi natura de care a luat cunostinta in exercitarea functiei, cu exceptia celor de interes public, in conditiile legii".

Principiile de baza ale independentei Justitiei: "Corpul de judecatori trebuie obligat sa respecte secretul profesional in legatură cu deliberarile lor"

Mai mult, hotararea CSM este in contradictie si cu "Principiile de baza ale independentei Justitiei", act adoptat la al VII-lea Congres al Natiunilor Unite referitor la Prevenirea infractiunilor si Tratamentul Infractorilor, desfasurat la Milano in perioada 6 august 1985 – 6 septembrie 1985 si aprobat prin rezolutiile Adunarii Generale 40/32 din 29 noiembrie 1985 si 40/146 din 13 decembrie 1985.

Iata ce se mentioneaza la punctul 15:

"Corpul de judecatori trebuie obligat sa respecte secretul profesional in legatura cu deliberarile lor si cu informatiile confidentiale pe care le cunosc in cadrul indeplinirii atributiilor lor in alt mod decat prin proceduri publice, si nu ar trebui sa fie constransi sa depuna marturie cu privire la asemenea chestiuni".

Judecatorii urmariti penal pentru coruptie nu vor mai intra in dosare de coruptie

Pe de alta parte, in aceeasi sedinta din 3 iulie 2014, Plenul CSM a decis, dupa cum se poate vedea la punctul 27 de pe ordinea de zi solutionata, ca judecatorii urmariti penal pentru coruptie ar trebui sa se abtina de la solutionarea unor dosare de coruptie:

"Judecatorul fata de care s-a inceput urmarirea penala pentru savarsirea unei fapte de coruptie ar trebui sa se abtina de la solutionarea pricinilor cu aceasta natura pana la clarificarea situatiei sale, intrucat se incalca aparenta de impartialitate si obiectivitate de care orice judecator este raspunzator".

La prima vedere pare o hotarare normala, dar tinand cont de practicile DNA, aceasta va da posibilitatea procurorilor de a scapa de judecatorii incomozi, astfel incat dosarele de coruptie sa ajunga la magistratii "de casa". Concret, oricand DNA poate incepe urmarirea penala impotriva anumitor judecatori, astfel ca acestia vor fi eliminati din dosarele de coruptie, asa cum vrea CSM. Se pune insa problema incalcarii independentei si judecatorilor, carora, asa cum se stie, nimeni nu poate sa le ia dosarele. Iata insa ca o vor putea face procurorii DNA, desigur cu largul concurs al CSM.

Interesant este insa ca, in schimb, CSM nu propune nicio masura sau vreo sanctiune impotriva procurorilor, in situatia in care acestia incep urmarirea penala impotriva unor judecatori, pentru ca apoi sa dispuna scoatere de sub urmarire penala si inchiderea dosarului.

*Cititi aici ordinea de zi solutionata a sedintei CSM din 3 iulie 2014, deciziile CSM cu privire la secretul deliberarii si propunerea ca judecatorii urmariti penal de DNA sa nu mai intre in dosare de coruptie regasindu-se la punctul 27

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 6 July 2014 15:16 +13

wow!!!!!!!!! au descoperit oul lui columb sau piatra filosofala,,JUDECATORII CERCETATI NU MAI AU VOIE SA INTRE IN SEDINTE,,.......cit le/a trebuit sa DESCOPERE CEVA DE BUN SIMT..........si chestia cu judecatorii care NU JUDECA DUPA DOVEZI(hirtii) si asta/i marea gaselnita!!!!!!!!la dracu poate asa O SA ASISTAM LA JUDECATI MAI CA LUMEA.........probabil in sfirsit i/a parvenit si cesemelei faptul ca po******tia/i TOT MAI NEMULTUMITA DE JUSTITIA LUI NERO......SI AU REALIZAT CA IN SCURTA VREME VOR FI SFISIATI IN STRADA LA CITE NELEGIUIRI AU FACUT IMPREUNA CU NAPIRCILE.......DE CAP SA LE FIE JUSTITIA LUI NERO

# BERCEA MONDIAL. ,, e manevra lu frații miei.............,, date 6 July 2014 15:25 +15

Eu cred că ne merităm soarta, toată vina o poartă Parlamentul prin componența sa de ,,neștiutori de carte,, . Art. 134 din Constituție arată foarte clar care sunt atribuțiile CSM inclusiv  ca instanță de judecată, Art. 129  din Constituție arată foarte clar că împotriva hot judecătorești, părțile și MINISTERUL PUBLIC POT EXERCITA CĂILE DE ATAC, ÎN CONDIȚIILE LEGII. Prin urmare CSM plasează DNA - Ministerul Public,, mai presus de lege. Oare parlamentul, Organizațiile prof. ale judecătorilor, decidenții din instanțe, MJ , Onaca,  chiar sunt ,,momâi,, ?????? Cred că ,,VASILICĂ FACE LEGEA,,.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 6 July 2014 15:38 +10

PTR BERCEA//nu/mi spune de onaca!!!!!!!este nemaipomenita vorba ,,CINE SE ASEAMANA SE ADUNA,,........INTR/O SEARA PE MARGINEA UNUI LAC eram cu onaca care se facuse praf!!!!!!!beat coca,era pe vremea cind plecase de la prm la pdldupa ce trecuse parca rapid prin pnl si printre discutiile cu scoaterea romanilor din captivitate din golful aden la care participase si....el,imi arata cum a pus mina pe un loc de 4000mp pe plaja unde era o epava de vapor.imi flutura prin fata o schita cadastrala si imi spunea,,jupinul m/a ajutat sa pun mina pe locul asta,, se observa acum cum se leaga ,,cartulia de la garaj cu jupinul,, de pe vremea suspendarii cind i/a pus la dispozitie casa care a fost HQ ,,cu domnu chestor,nu este bine domnu chestor,, deci betivan la betivan trage(si la spagi) sau scafandru la comandant.eh vine si clipa cind comandantul o sa fie SCUFUNDAT.....atunci sa/l vad pe onaca cum o sa se scufunde cu comandantul la beci

# Anghelus date 6 July 2014 15:33 -13

O DECIZIE  ISTORICA A  CSM   si ii felicit din toata fiinta.  Deliberearea  a  fost in sfarsit pusa  sub controlul legalitatii iar judecatorii nu mai pot abuza de dreptul acesta . Mai este  de lucrat la metodologie  deoarece  combaterea abuzului  ori negijentei in serviciu a judecatorului in materia deliberarii si pronuntarii unor  hotarari judecatoresti  nu trebuie Nici sa  deschida  cutia pandorei sicanarii magiastratului  dar nici sa lase magistratul sa decida  hotarari aberante  cu de la sine putere dincolo de orice urme  de legalitate si probe administrate in cauzele civile si penale.  Raportarea la  legile statului de drept   la jurisprudenta nationala si la tratatele internationale si jurisprudenta  europeana  trebuie sa  fie  fundamentul legalitatii tuturor  hotararilor judecatoresti pronuntate de  magistrati singura insula obiectiva profesionala pe  care  se pot  refugia  cu curajul solutiilor  adoptate . Insa Abuzul nu trebuie sa genereze alt Abuz !

# unul din lumea cea mare date 6 July 2014 15:47 +7

ptr anghelus//mai ne anghelus mai las/o dracului pe aia cu,,Insa Abuzul nu trebuie sa genereze alt Abuz !,, tine/o pe asta ,,DUPA FAPTA SI RASPLATA SAU DINTE PENTRU DINTE SI OCHI PENTRU OCHI,,....... se vede clar ca nu ai fost unul dintre cei multi care am PATIMIT DIN CAUZA JUSTITIEI!!!!!!!!!! eu vreau sa fie abuz pentru abuz!!!!!!!! ca sa simmta SI NAPIRCILE SI VIPERELE CE NE/AU FACUT EI NOUA IN TOTI ACESTI 10 ANI!!!!!!

# Lyly date 6 July 2014 17:13 +10

E o mare vrajeala, dar oricum sunt dosare judecate la mare plezneala a justitiabililor si n-ar fi rau sa se treaca la controale serioase pentru ca prea si-au batut joc de poporul asta de la revolutia de catifea (lovitura de stat) din 1989 pana in prezenta. oricum salariile lor nu sunt justificate si trebuie sa mai dea bani inapoi la stat pentru modul cum au judecat.

# justitiabil date 6 July 2014 17:34 +10

Expun urmatoarea situatie ipotetica: intr-un proces (indiferent de natura), in ultima instanta, judecatorul " judeca stramb" in mod constient si voit ( la prima vedere nu rezulta indicii de fapte de coruptie), fara ca acea hotarare sa poata fi atacata in vreun fel printr-o cale extraordinara de atac. Cum poate fi cenzurat acest abuz al judecatorului?

# iulia date 9 July 2014 21:21 +1

Sunt la fel de interesata de raspuns. La TB am primit condamnare pentru fapte de coruptie, 3 ani cu executare. Sentinta a fost data fara a exista PROBE, DNA a afirmat in rechizitoriu ca nu s-a dat/nu s-a luat mita dar ca o sa se intample. Nu au existat martori, sume, produse sau alte bunuri si nici o data concreta , timp in care s-a desfasurat presupusa fapta de coruptie. Acum dosarul e la CAB si sunt in depresie nervoasa majora recurenta din cauza hotararii nedrepte si a motivarii halucinante data de judecatorul Raul Nestor. in luna aprilie, dupa sentinta data in februarie 2014, am fost diagnosticata si cu o boala autoimuna, boala Hasimoto, cunoscuta si ca boala suparari. Boala evolueaza si nu exista nici un medicament care sa ma ajute, deoarece bolile autoimune nu au leac. Supravietuiesc cu frica dementa ca si la CAB voi avea aceeasi sentinta, tinand cont de decizia CSM, prin care DNA poaet trage la raspundere judecatorii pentru solutiile date. 

# Muguremil Isărezeanu date 6 July 2014 17:42 -11

Voiculescianism (felixism, varanism) = curent  pseudo-filozofic  apărut în România,  în prima jumăte a secolului XXI, pe fundalul unor frământări  socio-politice de anvergură, fondat de Dan Voiculescu (cunoscut în epocă drept Varanul, sau Felix) – fost  informator al securității comuniste. Se caracteriza prin obsesia compulsivă relativă la fostul președinte Traian Băsescu, urmărind exclusiv discreditarea acestuia, prin  orice mijloace. Ideologi reprezentativi : Mihai Gâdea, Mircea Badea. Corifei : Dana Grecu, Radu Tudor, S.R.S., s.a. Epigoni : Pavel Abraham, Bercea Mondial. Oficios : Antena 3, luju.ro. Contemporan  cu  pontologia.  Se adresa în principal pensionarilor cu patru clase și pupătorilor de moaște, categorii sociale mani******bile prin intermediul unor emisiuni TV cu tentă vindicativă. Odată cu încarcerarea liderului spiritual al mișcării , Dan Voiculescu, în iulie 2014  – subsecvent ofensivei D.N.A. (Direcția Națională Antimoguli)  -    s-a produs  colapsul acestui curent ...

# Muguremil Isărezeanu 2 date 6 July 2014 17:44 -11

...deznodământ ireversibil favorizat de implozia iminentă a frustrărilor acumulate  de membrii  săi în decursul acțiunilor eșuate de suspendare a principalului inamic politic și ideologic. Astăzi, la un deceniu de la dispariția de pe scena publică  a iluștrilor săi reprezentanți, care au cangrenat  o societate puternic debusolată,  ecourile curentului se mai fac resimțite doar în cartierele mărginașe ale fostului Sector 5 al Capitalei, odinioară controlat de caracatița voiculesciană. Eșecul în alegerile prezidențiale din 2014 al candidatului susținut de Varan – Victor Viorel-Ponta (copie palidă și discipol al fostului prim-ministru  penal Adrian Năstase) - și, drept urmare, neatingerea țelului suprem de subordonare a justiției, au grăbit sfârșitul unei perioade de tristă amintire  pentru democrația românească. (Mugur Ciuvică, „Memoriile unui băsist reinventat”. Editura Fundația Jos Voiculescu, 2025).

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 6 July 2014 18:00 +10

PTR ASTA DE MAI SUS// ESTI UN CRETIN!!!!!! vreau ,,sa stiu,,CE SE SPUNE IN DICTIONARUL TAU DESPRE imperiul raului,udrea,ritzi,mircea basescu,limbricul vasilica,aia cu sarmale in cap,fanta,macovei,koivesi,morar,ceausescu,baconchi.preda,blaga,boc,boureanu.........SA MAI INTREB? fanta,cap de musca,ala cu aia mica,sprincenata,gaura andrei.......SA MAI INTREB?? mars mai bine si pune la definitia exaustiva si despre coilonelul turcelu cu anl,cu pora si cirnatul,cu cheliosul,2 turturici mari si mici............da bun de tipar la editura balta alba.........actionar basescu

# dank date 7 July 2014 00:20 -9

pt muguremil:foarte tare citatul tau din viitor...vrei sa moara diliul de omul din lumea mare?stii ca el se regaseste printre pupatorii de funduri ...voicukesciene...iar in grila de programe are numai antena 3...poate daca si ar memora si alte posturi nu ar mai imparti lumea in doua.voiculescieni si basisti...

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 00:24 +6

ptr cocalarul dankh si aliasurile lui proaste//citeste ce i/am scris lui mirciulica despre jurnalism.cocalaru/i cocalar si in ziua de paste!!!!

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 00:26 +6

tot pentru cocalarul dankh//cocalarul la cretin trage!!!!!!!

# hai sictir date 7 July 2014 13:56 -7

Mugurelemil Isarezeanu chiar a fost foarte amuzant prin post-ul respectiv iar unul din lumea mare dovedeste aceeasi proasta crestere ca intotdeauna. In loc sa raspunda la fel de inteligent ce face unul din lumea mare? Foloseste expresii gen "cocalarul", "cretin" etc. Ma rog, votant psd, ce sa-i faci.

# Valeriu Mangu date 6 July 2014 17:56 -12

Articolul “O demonstratie a loviturii de stat de tip tehnico-juridic din 6 iulie 2012″, pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu/2014/07/06/o-demonstratie-a-loviturii-de-stat-de-tip-tehnico-juridic-din-6-iulie-2012/

# TITULESCU date 6 July 2014 18:43 +12

C.s,m-ul TREBUIE DESFIINTAT, PUR SI SIMPLU NU STIU DE CE EXISTA INSTITUTIA ASTA. Raspunsurile la plangeri REALE SI DOCUMENTATE ALE JUSTITIABILILOR SUNT NISTE BALIVERNE,NISTE MOJICII ,NISTE SFIDARI GROSOLANE SI NISTE INCURAJARI PE FATA ALE ABUZURILOR DIN JUSTITIE. Institutia asta TREBUIE DESFIINTATA FARA INCURAJARILE EI NICI JUDECATORII NU SI-AR FACE DE CAP PRIN TOATA TARA ASTA. De fapt in salbaticia asta in care cu organismele statului sunt asasinati oamenii de la varf si pana la talpa tarii nici nu putem vorbi de justitie ,e ceva monstruos ,da chiar FARA LIMITA DE NERUSINARE SI DE ABUZ A AJUNS TOTUL? SA VINA RUSII ,SA VINA CHINEZII ,SA VINA EXTRATERESTRII , DAR SA VINA CINEVA SA PUNA CAPAT MACELULUI ASTA ? Exemplu un procuror i-a facut o inscenare la alt coleg procuror asta cu inscenarea lua bani de la tiganii interlopi si ca sa le arate astora ce ii ajuta s-a dus la un asa zis inculpat cu mascatii ca sa ia de la asta niste contracte , contracte ce le putea lua printr-o adresa .

# mircea date 6 July 2014 19:25 -11

Orice lege care ii ia judecatorului din capacitatea teoretica de a abuza de functie fara sa sufere pentru  fapte este binevenita. Prea multe cazuri de mita am avut in ultima vreme pentru a pastra un sistem vechi si corupt.

# avocatu lu vranu date 6 July 2014 21:23 +5

mai mirciulica,nu esti cumva andreea pora?

# mircea date 6 July 2014 23:20 -12

Nu, dar AP e o ziarista demna si poate fi un model de urmat. Campania dusa impotriva ei de slugoii datori vanduti lui Voiculescu este un act marlanesc de ultima speta. 

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 00:04 +5

ptr mircea//bai mirciulica cine/i AP???ai vrut sa spui AFP? DE AGENTIE FRANCE PRESS am auzit si eu,bai mirciulica,bai drogatule cu aere basesti cumva vorbesti de aia cu cirnatul?pai spune mai nea asa ca sa te inteleaga TOATA LUMEA PINA SI EU!!!!!sau iti este rusine pina sa/i si spui numele intreg?bai basistule in(cur),,abil,,uite am sa incerc un pic din putina mea scoala de jurnalism sa/ti explic de ce antena 3 este de succesuri pe cind basistii tai sint in insolventa.la cursurile facute pe la ucla(vreo 4) si pe la uofwa freo 3 lunisoare.primul lucru auzit a fost..,,in presa nu se minte!!!intr/o stire sau intr/un comentariu TREBUIE SA FIE 90/95% ADEVAR SI RESTUL CUVINTELE JURNALISTULUI,comentariul trebuie sa fie facut totdeauna in relatia evenimentului cu viata sociala.si nu am timp de lectii cu tine,deci asta/i reteta de ,,sucesuri,,a antenei 3.ei fac comentarii ale imperiului raului cu zilele pe care le traim noi sub domnia lui.toti banii din lumea asta mare ,continuare........

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 00:13 +4

ptr mircea/continuare//toti banii din lumea asta mare chiar si comoara lui cressus nu/i ajungea ,,varanului,, ca sa plateasca jurnalistii de la antena 3 ca sa o faca VIABILA,asa cum ESTE ,ca drept dovada una/i sa/l asculti pe ursu vs oricare din fostii de la antena 3,una/i sa/l asculti pe radu tudor vs ala cu ochii bulbucati si tiganos,una/i sa/l asculti pe badea vs rirrrritul ala cretin de stie ceva cu fotbalul aaa cap de porc,sa/ti dau si din culisele mele?uite un exemplu si pun pariu ca nimeni nu o stie pe asta decit ,,noi cei foarte putini,, spre exemplu tolontan jurnalistul sportiv,el este baiatul lui nea vasile tolontan fost sef la pasapoarte la otopeni,mama lui este o fosta angajata a lui vitrocim ,ghici cine a fost la vitrocim???varanul!!!!si uite chiar daca tolontan nu/i in relatii foarte bune cu altii din trust totusi nimeni nu/l denigreaza si discrimineaza indiferent de ,,optiile lui politice,,acum intelegi tu ce inseamna sa nu/ti fie rusine cu adoratii tai basisti?

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 00:22 +4

ptr mircea/continuare// si o sa/ti mai confirm UNA(o chestie) pentru care imi voi lua mult rosu,dar nu multa lume dintre JURNALISTI are curajul sa o spuna ca mine cu gura larg deschisa.MULTI DINTRE JURNALISTI SINT OFITERII SERVICIILOR,acum sa nu te gindesti ca unul ca grigore ecrivan este racolat de sectia de politie caracal.cind ai sa auzi ca undeva INTR/UN LOC CALD PE PLANETA UNDE/S EVENIMENTE SOCIALE SAU STARI DE CONFLICT A MURIT UN JURNALIST,atunci sa/ti raspunzi in capul tau,,ala a fost ofiter de inteligence omorit de serviciul de CONTRA INTELIGENTA DIN RESPECTIVA TARA.mirciulica ma intreb daca ai inteles ceva din mica mea polologhie jurnalistica,sint curios daca o sa ma contrazica cineva........chiar si cu tolontan

# avocatu lu varanu date 7 July 2014 16:19 +4

da ,e demna si poate fi un exemplu de urmat mai ales la receptiile la care infuleca fara jena carnatii de Plescoi!

# avocat traditional date 6 July 2014 21:47 +5

mai BTS ,eti in eroare si rau pe deasupra.Un judecator poate fi cercetat pentru o solutie daca a dat-o pe spaga.Dar sa il cercetezi doar pentru solutia insasi,sa te transformi,tu procuror,intr-o instanta extraordinara mi se pare de noaptea mintii.Dar nimic nu ne mira in tra lui basescu,in justitia lui basescu,la oamenii lui basescu si la institutiile lui basescu.Oare se va schikmba ceva incepand cu 2015?Va avea cineva curajul sa ne scape de abuzurile DNA,de Luluta,de incompetentii din CSM?

# unul din lumea cea mare date 6 July 2014 19:39 +6

ptr mircea//mai mirciulica se vede CLAR ca tu fiind un pedelist incurabil si un basist si mai in(cur),,abil,, NU AI TRECUT PRIN SALI ALE JUSTITIEI ROMANE...... eu cred ca o napirca sau o vipera care fac actul de justitie IN HALUL IN CARE/L FAC TREBUIE SA SUFERE SI PENTRU CA IN ULTIMA VREME ADICA ULTIMII 10 ANI AU FACUT TOT CE ESTE POSIBIL CA FAPTE PENALE ATIT IN CPP CIT SI IN NCPP asa ca mucles(nu fratele lui haysam)ci pe romaneste ciocul mic si cu VOI TOTI DEMOCRATII ASTIA FURACIOSI SI PAGUBOSI LA RACOARE+CALDURA

# hai sictir date 7 July 2014 14:06 -8

Unule (cum ii place obiectivei sa te alinte) "faptele penale" nu se regasesc in CPP sau NCPP (cod de procedura penala) ci in codul penal. Credeam ca un specialist ca tine cunoaste diferenta. Ah, stai un pic ..... tu fiind un pic deranjat la mansarda este normal sa scrii doar tampenii.

# TITULESCU date 6 July 2014 19:41 +8

Mircea,dupa tine o justitie care face abuzuri e binevenita? Te intreb o justitie care face abuzuri E JUSTITIE ? Daca e sa fie dat opiniei publice modul in care au intrat in magistratura ,cati ar mai ramane magistrati,sau nu conteaza ? Sunt judecatori nu conteaza cum ,fac ce vor ,maine sunt condamnati pentru coruptie dar azi sunt magistrati. Vezi caracterul neamului asta e de vina pentru tot.

# ionut date 6 July 2014 20:00 +8

Judecatoarea Camelia Bogdan care va fi maine in completul aservit, a fost judecatoare la Constanta. Oare nu este si ea un pion in traficul de influenta privind judecarea dosarelor Bercea? A mai judecat si unele dosare ale lui Vantu, pana la urma fiind chiar recuzata deoarece dadea termene cu viteza luminii si se mai si antepronuntase fata de un alt inculpat din dosar. Motivarea recuzarii de catre jud. Elena Burlan este foarte pertinenta. De asemenea, CSM a emis in iunie 2014, in lucrarea 10389/2014, Hotararea nr. 508 prin care acesteia i-a fost aprobata, la cerere, detasarea in cadrul organizatiei MONEYVAL, ceva care lupta, in zadar probabil, impotriva spalarii banilor si terorismului. Dar ea poate fi si colo, si colo? Si transferata si detasata? Informatiile sant pe internet. De asemenea, ea a mai fost prezenta si in dosarul Loteria, prin aceeasi manevra, a aparut subit in completul de judecata.

# BTS date 6 July 2014 21:01 -9

In mintea voastra incetosata hotararea CSM intra in contradictie cu Legea 303/2004 !!! Nu vi se pare normal ca secretul deliberarii sa nu mai existe in momentul in care judecatorul este cercetat el insusi de fapte de coruptie in cazul care-l judeca,si i se aduce la cunostiinta calitatea de suspect ??? Cum draq sa mai dea o solutie in dosarul in care a luat spaga ??? 

# BTS date 6 July 2014 21:08 -8

In mintea voastra incetosata hotararea CSM intra in contradictie cu Legea 303/2004 !!! Nu vi se pare normal ca secretul deliberarii sa nu mai existe in momentul in care judecatorul este cercetat el insusi de fapte de coruptie in cazul care-l judeca,si i se aduce la cunostiinta calitatea de suspect ??? Cum draq sa mai dea o solutie in dosarul in care a luat spaga ??? 

# Eliminati de urgenta putregaiul din mijlocul dumneavoastra! date 7 July 2014 07:57 -10

Eliminati de urgenta putregaiul din mijlocul dumneavoastra!Scuipati Noruletul lui Buicu introdus ///In Gura justitiei ///! E o rusine pentru justitie ! E o rusine pentru acest neam !

# Eliminati de urgenta putregaiul Traian Băsescu date 7 July 2014 10:22 +10

Eliminati de urgenta putregaiul din mijlocul dumneavoastra!Scuipati-l pe Traian Băsescu! E o rusine pentru justitie ! E o rusine pentru acest neam !

# livia date 7 July 2014 08:26 +6

Dar CSM-ul nu vrea sa ia o decizie prin care magistratii ale caror decizii au fost anulate de CEDO, sa plateasca si pagubele materiale? Poate ar fi mai interesant. In alta ordine de idei cum sa pedepsesti un judecator pentru solutia aleasa? Parca era vorba de inamovabilitate. Sau nu se pune, daca decizia nu corespunde cu ceea ce gandesc slugile? Ce vor face slugile dupa ce le pleaca stapanul? se gandesc la acel moment, sau se cred vesnice?

# EI SUNT MANDRIA NEAMULUI ROMANESC! CINSTE VOUA,EROILOR ! date 7 July 2014 09:09 -10

EI SUNT EROII NOASTRI, EI SUNT EROII JUSTITIEI ROMANE ! Laura Codruta Kovesi, Livia Stanciu , Monica Macovei ,Daniel Morar, Oana Haineala, Horia Georgescu, Alina Bica,Ionut Matei ,Ghica, Danilet,Tulusi, Papici,Mariana Alexandru, medicul legist Mihai Onciu, etc si ultimul pe lista cu voia dumneavoastra TRAIAN BASESCU , fara de care Romania probabil ca ajungea in Uniunea Euroasiatica . CINSTE VOUA EROI AI NATIUNII ROMANE, SALVATORI AI NEAMULUI ROMANESC! Voi sunteti mandria noastra ! Datorita voua statul roman a rezistat, datorita voua suntem inca in Uniunea Europeana si nu in Euroasiatica! Va MULTUMIM CA EXISTATI ! VA MULTUMIM CA ne dati speranta CA SE MAI POATE TRAI IN ACEASTA TARA !ROMANIA ASTEAPTA zile grele , PROCESE GRELE ! EROII SUNT CEI CARE SE REMARCA IN ZILE GRELE ! In justitie regula este simpla : magistratii sunt ori pe lista , ori in puscarie ! CINE URMEAZA PE LISTA EROILOR NEAMULUI ROMANESC ?

# unul din lumea cea mare date 7 July 2014 10:17 +6

ptr al de mai sus//bai prostule chiar asa si este,,romanica a ajuns in ue(n/ar mai fi ajuns)FARA APORTUL IMPERIULUI RAULUI, din cauza coruptiei si a prostiei lui in 10 ani nu a fost in stare sa o bage in shengen(fie vorba intre noi la ce ne trebuie si izmeneala asta).si ca sa te convingi ca nici nu o sa intre uita/te la boicotul lui basescu cu citeva camioane olandeze cu flori cind facea el mare gura si ce a facut......a luat/o pe cale bucala.asta/i mult laudatul vostru gunoi suprem

# KOVESI ANALFABETA date 7 July 2014 09:31 +7

Ia spune-ne si noua un rechizitoriu dat de ,,eroina,, ta Kovesi colonel plagiatore !

# ARGUS date 7 July 2014 23:38 +1

 DOSARUL INTERLOPILOR DIN MEDIAS

# Valeriu Mangu date 7 July 2014 13:06 -5

Articolul "Președintele României  nu știe ca ordonanțele de urgență trebuie adoptate de Guvern sub președinția sa", pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu/2014/07/07/presedintele-romaniei-nu-stie-ca-ordonantele-de-urgenta-trebuie-adoptate-de-guvern-sub-presedintia-sa/

# ADEVARUL date 7 July 2014 22:43 0

PREA TÂRZIU...SPER CA OAMENII SĂ FI ÎNȚELES CĂ SUNT NECESARE LEGI CARE SĂ CORELEZE ACEASTĂ IMPLICARE A MAGISTRATULUI ÎN VIAȚA SOCIETĂȚII LA MODUL REAL,NU PRIN TRADIȚIA PIZDELOR DE DINOZAURI CARE FACEAU JOCUL COMUNISTILOR,MAGISTRATII DE ACEST GEN NU POT SA JUDECE DEOARECE...NU APARȚIN ACESTOR TIMPURI,EI AU NEVOIE DE UN STAT TOTALITAR PENTRU A FUNCTIONA SI IL IMPUN...IN VARIATIUNILE ASA ZISULUI STAT DE DREPT,ORI CE STAT DE DREPT ESTE ĂLA CARE PROTEJEAZĂ ESCROCII?HOȚII?CERSETORII?PT CA DNA-ULE,CEEA CE POTI TU FACE ESTE SA AMELIOREZI SIMPTOMELE,DAR VIRUSII LUCREAZA NEFAST CHIAR DACĂ ORGANISMUL NU MAI FACE FEBRĂ.CSM-UL OFERĂ O JUCĂRIE SI O PROMISIUNE NAIVILOR,EVIDENT TREBUIE SĂ FACEȚI MULT MAI MULT,DEOCAMDATĂ JUSTITIA VĂ SERVESTE EXCLUSIV INTERESELE VOASTRE DE CLAN JUDICIAR,BERCEA-BĂSIST,PENTRU CĂ ASTA SUNTEȚI...NISTE IUDE CARE VĂ TRĂDAȚI ȚARA,PE FIECARE DINTRE NOI...VICTIMELE VOASTRE.SPER SĂ ÎNȚELEGEȚI CĂ ĂSTA ESTE ADEVĂRUL SI NU AVEȚI CE FACE,JUSTITIA VOASTRĂ FORMALĂ ESTE O ESCROCHERIE :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

# parker date 8 July 2014 13:24 -1

Daca judecatorii nu ar fi intrebati de nimeni despre solutiile date s-ar crea posibilitatea abuzurilor caci vedem ca sunt destui judecatori corupti. Ar fi culmea, judecatorii sa protejeze mafiotii care au furat tot ce au putut si sa nu se sesizeze nimeni ca si-au vandut serviciile.

# jack spintecatorul date 9 July 2014 08:03 +1

Dar ce procurori vor investiga? Cei de pa langa juecatorii, ptibunale sau curti de apel? Opinia mea este, ca sa fie cercetati NUMAI de catre cei e pe langa ICCJ. Altfel, totul este o masura fara eficienta. Nici macar procurorii de la curte ae apel apropiata. Si care va fi sanctiunea? Se va restabili situatia anterioara litigiului judecat? Dar daca nu este infractiune cu intentie?

# avocat traditional date 11 July 2014 21:18 +1

Mai fratilor,sa tragi la raspundere penala un judecator pentru o solutie,fara sa ii dovedesti o vina penala,este o porcarie cum numai DNA,CSM si MJ o pot concepe si tolera.Si acum vine Ponta si n e zice ca DNA este mai indepedenta ca mai an.Pai cum sa nu fie independenta cand face ce vrea si nimeni nu ia vreo masura.Judecatorii fac pe ei de frica,avocatii vorbesc in van,ministrul justitiei si procurorul general sunt niste momai iar Ponta face si el sluj dupa ce i-a numit pe astia de mai sus.Unde sa mai cauti dreptate?PSPostarea nu este cu titlu de sentinta si nici pe situatie generala,dar chiar daca am exagerat,adevarul tot l-am spus si razbate clar.

# HULK date 12 July 2014 13:34 +1

In primul rand ar trebui incepand de acolo de sus cu eradicarea penalor si dupa aceea cu cei de jos. :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.07.2024 – Procurorul care vrea sa infunde AUR nu se lasa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva