psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

PREMIERA - Decanul Baroului Bacau-aripa Bota a cerut instantei sa oblige Baroul Bacau-traditional sa-l primeasca fara examen. Curtea de Apel Bacau i-a dat dreptate printr-o sentinta de pionierat! Baroul traditional a declarat recurs (Document)

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

23 October 2011 15:17
Vizualizari: 12428

Actiune fara precedent in Justitie. Decanul Baroului Bacau – aripa Bota, dr. Vasile Botomei (foto), a solicitat in anul 2010 baroului traditional advers sa-l primeasca in randurile sale, mai precis sa-l inscrie in tabloul avocatilor. Avocatul Botomei este unul dintre cei mai activi avocati din structurile infiintate de Pompiliu Bota, care a reusit sa impuna in judetul sau un barou cu autoritate, inregistrat inclusiv la fisc. Atat Consiliul Baroului Bacau, cat si Consiliul UNBR traditional i-au respins cererea, dupa ce un numar de 72 de avocati bacauani traditionali au formulat opozitie la cererea lui Botomei, pe considerente de moralitate si demnitate, considerand ca acesta nu indeplineste conditiile necesare primirii si exercitarii profesiei de avocat. In opozitia celor 72 de traditionali, s-a reclamat ca Vasile Botomei a infiintat o structura paralela pe care a inregistrat-o la organele de administrare fiscala si s-ar fi declarat singur decan peste o grupare care ar fi practicat si folosit ilegal insemnele de avocat.


O sentinta care poate schimba raporturile intre barourile paralele

Avocatul Vasile Botomei a atacat cele doua decizii in contencios administrativ, cerand Curtii de Apel Bacau sa le anuleze si sa oblige Baroul Bacau sa emita decizie de primire/admitere in cadrul profesiei de avocat cu scutire de examen si inscriere in tabloul avocatilor definitivi.

Analizand actiunea avocatului Vasile Botomei, Sectia Comerciala, contencios administrativ a Curtii de Apel Bucuresti (Dosar nr. 144/32/2011) a emis la data de 12 mai 2011 sentinta nr. 77 prin care a admis actiunea, a anulat hotararile Baroului Bacau si UNBR traditional si a obligat Baroul Bacau “sa dispuna primirea reclamantului in profesia de avocat cu scutire de examen, in conditiile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 51/1995 si inscrierea acestuia in tablul avocatilor definitivi ai Baroului Bacau. Cu recurs.”

In motivarea sentintei s-a aratat ca potrivit art. 16, alin. 2 din Legea nr. 51/1995: “...la cerere, poate fi primit in profesie, cu scutire de examen: b) cel care pana la data primirii in profesia de avocat a indeplinit functia de judecator, procuror, notar public, consilier juridic sau juristconsult timp de cel putin 10 ani si daca nu i-a incetat activitatea din motive disciplinare care il fac nedemn pentru profesia de avocat (…) Reclamantul nu neaga ca a constituit un barou paralel si ca a practicat profesia de avocat in cadrul acestuia. Trebuie subliniat ca dreptul la munca este un drept fundamental prevazut atat in Constitutie, cat si de CEDO, acest drept neputand fi restrictionat sau limitat decat in cazurile prevazute strict de lege. In nici o dispozitie legala nu se regaseste prevazuta vreo sanctiune pentru exercitarea profesiei de avocat in cadrul altui barou in afara UNBR. Este adevarat ca in conformitate cu dispozitiile art. 1, alin. 2 si 3 din Legea nr. 51/1995 (2) profesia de avocat se exercita numai de avocatii inscrisi in tabloul baroului din care fac parte, barou component al UNBR si (3) Constituirea si functionarea de barouri in afara UNBR sunt interzise. Actele de constituire si de inregistrare ale acestora sunt nule de drept, insa nefiind prevazuta nicio sanctiune pentru nerespectarea acestor dispozitii, nu se pot aplica interdictii persoanei care le-a incalcat, deoarece orice sanctiune trebuie sa fie prevazuta de lege (…) nu s-au facut dovezi din care sa se poata retine ca urmare a investigatiilor efectuate de catre avocatul raportor cu privire la moralitatea si demnitatea solicitantului de primire in profesia de avocat fara examen, conform dispozitiilor art. 18, alin 4 din statutul profesiei de avocat, au rezultat cele mentionate in Hotararea atacata, ori din opozitia formulata (…) avand in vedere considerentele retinute, instanta constatand ca la data formularii si analizarii cererii reclamantului, acesta indeplinea conditiile prevazute de lege pentru a fi primit in profesia de avocat fara examen, urmeaza a considera ca cererea reclamantului privind anularea Hotararii nr. 19/22 sept.2010 emisa de Baroul Bucuresti, precum si cea privind anularea Deciziei nr. 23/19-20 febr. 2011 a UNBR sunt intemeiate. Intemeiat este si capatul de cerere privind obligarea Baroului Bacau de a decide primirea/admiterea reclamantului in profesia de avocat cu scutire de examen si de inscriere in Tabloul avocatilor al Baroului Bucuresti, avand in vedere ca reclamantul indeplineste conditiile prevazute de legiuitor, impuse pentru a fi primit in profesia de avocat fara examen (…) dorinta reclamantului de a intra in legalitate cu privire la exercitarea profesiei de avocat, denota intentia acestuia de a intra in normalitate, iar respingerea de catre paratul Baroul Bucuresti a cererii, l-ar determina pe acesta sa continue activitatea in afara cadrului legal si continuarea unei atitudini de imoralitate si nedemnitate, de care tocmai se plang paratele.”

Baroul Bucuresti – traditional, dar si UNBR - Gheorghe Florea au declarat recurs impotriva acestei sentinte. Recursurile celor doua entitati le puteti citi mai jos. Recursul se afla pe rolul ICCJ - Sectia contencios-administrativ. Tot mai jos, puteti citi si concluziile scrie ale avocatului Botomei, care solicita respingerea recursurilor Baroului Bacau si UNBR - traditional.

* Cititi aici sentinta Curtii de Apel Bacau

* Cititi aici motivele de recurs ale Baroului Bacau

* Cititi aici motivele de recurs ale presedintelui UNBR Gheorghe Florea

* Cititi aici concluziile scrise ale dr. Vasile Botomei, depuse la ICCJ, prin care solicita respingerea recursurilor

Comentarii

# Adevăratul Bota date 23 October 2011 15:48 +1

Surprinzător Curtea afirmă că Barourile lui Bota sunt ilegale și anormale, iar cele tradiționale sunt cele în legalitate și normalitate. Eu zic să terminăm de tot cu barourile, deoarece această structură seamănă cu cea a Colegiului Medicilor, numai că la medici nu e nevoie de examene în afara celor de la facultate

# Ivan Turbinca date 23 October 2011 16:26 +1

Da, da sa terminam cu tot. Cum a scris baiatul ala de la ANAF in declaratia de avere, cu arsita desertului....

# excelenta hotarare dpdv tehnic date 24 October 2011 11:58 +4

Frumoasa hotarare de contencios administrativ, tehnica si precisa. Asa e, un drept constitutional la munca nu poate fi restrans decat prin lege, nu prin statut (si daca citim textele din statut invocate de UNBR, nu cuprind nici o interdictie expresa, nu confera un drept de respingere). Poate totusi se maturizeaza si contenciosul administrativ - felicitari judecatoarei de la CA Bacau.

# Catalin Racaceanu date 23 October 2011 18:09 -1

Ai perfecta dreptate...Era interesant de vazut cum motiveaza curtea aceasta afirmatie. Poate ca intr-o zi o va face si tare interesanta va fi acea motivare.

# jurist date 23 October 2011 18:51 +3

curtea nu a afirmat ca barourile bota sunt ilegale aveti probleme de atentie ....nici ca cele traditionale sunt legale... e vb de o opinie originala afirmatie eici.. (…) dorinta reclamantului de a intra in legalitate cu privire la exercitarea profesiei de avocat, denota intentia acestuia de a intra in normalitate, iar respingerea de catre paratul Baroul Bucuresti a cererii, l-ar determina pe acesta sa continue activitatea in afara cadrului legal si continuarea unei atitudini de imoralitate si nedemnitate, de care tocmai se plang paratele.” peste 1000 de hotarari judecatoresti arata ca avocatii paraleli activeaza legal conform legii 51 si sunt avocati recunoscuti de stat prin ministerul finantelor si statut...de legea 51... afiramtia este opinia sustinerii faptului ca botomei vrea sa intre in legalitatea unbr -florea deci opinia acestui judecator este ca si unbr florea este legala...afirmatia este facuta cu scopul de al apara pe botomei in sensul acceptarii de catre baroul traditional bacau.... http://baroulbacau.ro/ botomei vrea sa fie membru in ambele barouri in cel traditional de a scapa de ''barfa '' si contestarea celor traditionali..asta e totul in baroul bacau-bota sunt mai multi avocati ca numar decat in cel traditional..

# Wader date 24 October 2011 17:59 +1

[quote name="jurist"]curtea nu a afirmat ca barourile bota sunt ilegale aveti probleme de atentie ....nici ca cele traditionale sunt legale... e vb de o opinie originala afirmatie eici.. (…) dorinta reclamantului de a intra in legalitate cu privire la exercitarea profesiei de avocat, denota intentia acestuia de a intra in normalitate, iar respingerea de catre paratul Baroul Bucuresti a cererii, l-ar determina pe acesta sa continue activitatea in afara cadrului legal si continuarea unei atitudini de imoralitate si nedemnitate, de care tocmai se plang paratele.” peste 1000 de hotarari judecatoresti arata ca avocatii paraleli activeaza legal conform legii 51 si sunt avocati recunoscuti de stat prin ministerul finantelor si statut...de legea 51... afiramtia este opinia sustinerii faptului ca botomei vrea sa intre in legalitatea unbr -florea deci opinia acestui judecator este ca si unbr florea este legala...afirmatia este facuta cu scopul de al apara pe botomei in sensul acceptarii de catre baroul traditional bacau.... http://baroulbacau.ro/ botomei vrea sa fie membru in ambele barouri in cel traditional de a scapa de ''barfa '' si contestarea celor traditionali..asta e totul in baroul bacau-bota sunt mai multi avocati ca numar decat in cel traditional.. [/quote]

# kiki date 23 October 2011 18:41 -1

pentru traditionali am o intrebare: nu v-ati saturat sa o tot luati in freza?? daca sunteti netoti stati cu capul in nisip si nu mai scrieti lucruri trasnite pe site. oricum sunteti nuli si penibili. 

# morarescu date 23 October 2011 18:53 +4

Felicitari domnule dr. Botomei ! Ati scapat de examen !

# jan date 23 October 2011 19:11 0

corect era sa-l feliciti ca nu a dat spaga vreunui imputit de decan.  :D

# morarescu date 23 October 2011 20:04 -2

Botomei asta nu e cel care si-a batut nevasta in urma cu cativa ani pana a bagat-o in spital?

# morarescu date 23 October 2011 20:58 -1

Botomei asta nu e cel care si-a batut nevasta in urma cu cativa ani pana a bagat-o in spital?

# legatura? date 23 October 2011 21:55 +1

Ce legatura are batutul sotiei, cu calitatea de avocat si cu spitalul?

# u date 24 October 2011 19:27 -1

e obsedat omuletul de femeia lui botomei. ptiu perversule.

# intrebare date 23 October 2011 19:19 0

Stie cineva solutia pronuntata de Inalta Curte in recurs? Dosarul a avut termen in recurs pe 14.10, insa nu stiu ce s-a intamplat. Site-ul instantei supreme nu a mai fost actualizat de mai multa vreme si nu este trecut nimic in dreptul termenului

# vasile date 2 December 2011 21:13 0

Amana pronumtarea pentru 30.11.2011

# bogdanp date 8 December 2011 00:20 0

http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=3200000000016285&pg=1&cauta=

# Emil date 23 October 2011 19:30 0

Botomei nu e prea sanatos la cap. Daca s-ar "transfera" in CASTA MAFIOTA, ar scapa UNBR-Bota de un mascarici care a facut mai mult rau decat bine UNIUNII care i-a intins o mana...

# unbr2004 date 23 October 2011 19:54 +1

Eu cred ca ai dreptate!

# jurist date 23 October 2011 19:35 -1

exclusiv decanul baroului bacau traditional si inca un avocat de la traditionali in urmarire penala pentru infractiunea de practica a avocaturii pe nedrept ,ilegal...asta la sesizarea av.botomei respectivii avocati nu au putut proba cu acte legalitatea baroului lor traditional astfel ministerul public a inceput ancheta la sesizarea avocatilor legali unbr-bota proba aici: http://botomeivasile.ro/haratau-petru-este-cercetat-penal-pentru-exercitarea-profesiei-de-avocat-fara-acte-de-barou-3/

# morarescu date 23 October 2011 20:09 +1

Iar va tineti de sotii. Domnule Botomei , habar n-am daca sunteti casatorit, daca v-ati batut sau nu sotia...Colegii dumneavoastra sunt pusi pe glume...

# nedumerit date 23 October 2011 20:13 0

care colegi , cei traditionali sau cei LEGALI??? :lol:

# funeriu date 23 October 2011 20:17 0

ma intreb cind apare p-aici avocatul partidului tatelor ??? oare o fi gasit-o pe elodia la iasi????? :lol: :lol: :lol: :lol:

# olodia date 23 October 2011 20:30 +1

Fenechiu? N-a gasit-o la Iasi, ca intre timp ea plecase de acolo.

# Rica date 23 October 2011 20:59 0

daca era in baroul LEGAL INFIINTAT, ce draq a cautat la traditionali? nu-l inteleg...ce prost!

# morarescu date 23 October 2011 21:01 +4

Daca se respinge recursul, actualii colegi devin fosti, daca se admite recursul si se respinge pe fond cererea , actualii colegi isi pastreaza actualitatea (valabil si pentru ipoteza admiterii recursului si trimiterea cauzei spre rejudecare instantei de fond). Oricum, se pare ca domnul Botomei si-a facut inamici in ambele tabere.  :lol:

# bogdan p date 8 December 2011 16:06 0

Domnul Botomei a pierdut la Inalta Curte procesul cu Baroul Bacau si cu UNBR-ul. AMÂNĂ PRONUNŢAREA LA 30 NOIEMBRIE 2011.AMÂNĂ PRONUNŢAREA LA 6 DECEMBRIE 2011. DECIZIA NR. 5862/6.12.2011.ADMITE RECURSURILE . MODIFICĂ SENTINŢA ÎN SENSUL CĂ RESPINGE ACŢIUNEA RECLAMANTULUI BOTOMEI VASILE ,CA NEFONDATĂ.OBLIGĂ INTIMATUL RECLAMANT LA PLATA CĂTRE RECURENTUL BAROUL BACĂU A SUMEI DE 1120 LEI ŞI CĂTRE RECURENTA U.N.B.R. A SUMEI DE 1000 LEI CHELTUIELI DE JUDECATĂ. :-*

# MELISA MATEI date 9 December 2011 08:53 0

Este interesant sa vedem motivarea Inaltei Curti. Asteptam cu interes.

# ILINA date 23 October 2011 21:14 +3

botomei a fost dat afara din examenul de primire in baroul iasi pentru ca a fost prins pe cind incerca sa copieze . in anul urmator s-a inscris la examen in baroul neamt.tot n-a intrat.acum vad ca dl doctor in drept vrea sa devina avocat fara examen.daca baroul d-lui bota e legal si poate profesa-ma intreb de ce tine neaparat dl.doctor sa intre in celalalt barou ? si a propos-nu numai ca si-a batut sotia dar aceasta a si divortat de el .nu este un om de calitate .

# Ema Aron date 23 October 2011 21:25 0

Greu examenul dle Botanel? Aveti un nume predestinat :))))))) 

# ultimul_charlot date 24 October 2011 00:39 +4

Ce mai e de zis... Mai e putin si se termina circul asta creat de unii dintre av. traditionali/clasici... si unii magistrati. Din categoria "ba al nostru-i mai..." Sa vedeti la Tribunalul Botosani in dosarul 501/40/2011 cum un magistrat ( sotia unuia din consiliul traditionalilor ) printr-o incheiere nu recunoaste calitatea de avocat dupa care prin sentinta, da cheltuieli de judecata - onorar avocat aceleiasi persoane. ( av. legal, cu acte, binenteles :roll: ) Si sa fie originala, dupa 2 saptamani, in alt dosar iar nu recunoaste calitatea aceluiasi av. caruia initial ia acordat cheltuieli.

# Cristi P. Sturzu date 9 December 2011 09:11 0

Avem si noi specimene pe aici, care judeca dupa ce i se spune la telefon. Paradoxal, mi-a fost respinsa o actiune simpla, pe OG 5/2001, atent formulata si probata, expuse frumos calcule matematice pt. OG9/2000, si-mi tranteste oistea-n gard dupa 2 amanari ale pronuntarii...."se respinge". Mori cu zile, mai ales cand auzi toti descreieratii guvernamentali vorbind despre reforma accelerarii proceselor. Sa fie stearsa de pe fata pamantului atat OG 5 cat si 119/2007. Ce proceduri de urgenta, ce facilitati...pe dreptul comun fratrilor, ca sa dureze mai mult decat prescriptia, ce mama dracului!

# Cristi P. Sturzu date 9 December 2011 09:20 +1

Iertare, am pierdut un "l" de la "li se spune" pe drum. Nu de alta, dar sacalii abia asteapta.

# Rudolf date 24 October 2011 11:45 -1

Botomei este un iresponsabil si e calul troian folosit de UNBR-ul MAFIOT pentru a compromite UNBR-Bota. Rog colegii de la Baroul Bacau(Bota) sa-l excluda din profesie pe acest mascarici jalnic care face jocul CASTEI MAFIOTE(FLOREA). N-are decat sa ingroase randurile acestei structuri mafiote.

# Maestro date 24 October 2011 12:21 +1

De acord. E de toata jena. D.le Botomei, asta se numeste tradare.

# GM date 24 October 2011 12:08 -2

Vreau sa imi explice cineva, daca Vasile Botomei face parte dint-un barou legal constituit ? de ce s-ar duce el intr-un barou nelegal?

# Vasile Dragan date 24 October 2011 13:10 -1

Botomei e un om extraordinar, nu mai vorbiti prostii.

# jurist date 24 October 2011 13:51 -1

si daca se transfera care-i problema? poti sa apartii de ambele barouri fara sa demisionezi. este vreo interdictie in lg.51/91? NU, deci poate activa unde vrea. problema nasoala este ca la traditionali trebuie sa platesti lunar taxa pe prostie ca sa faca salar smecherul sef si acolitii.de asta se zbat unii si scriu timpenii pe site. 

# jurist date 24 October 2011 13:55 0

Stiu cum e in  "lumea justitiei". BOTOMEI are perfecta dreptate! Multi tin cu el dar nu se afirma. Fraieri sunt cei care-l critica. Nu va fundamentati criticile!

# jurist pt jurist date 24 October 2011 14:46 +1

se pare ca suntem mai multi juristi pe aici.  problema este in felul urmator, sunt doua barouri. unul cu acte -infiintat de bota si unul traditional desfiintat condus de florea. omul poate opta in ce barou se va inscrie. eu personal optez spre aripa bota. de ce? simplu, din doua motive,unul este examenul trucat si pe bani multi in care au fost admisi tot felul de nescoliti cu facultati la X si O si al 2 lea motiv, zeciuiala, o taxa lunara care se adauga la contributiile catre stat care sunt semnificative(ca procente din total venit). dar asta nu trebuie sa deranjeze pe nimeni, loc pe piata este pentru cei care sunt seriosi si studiaza. normal ca terchea berchea din baroul traditional urla, daca el vine la instanta sa-si bea cafeaua si sa birfeasca in loc sa studieze si sa aprofundeze. la acesti nenorociti li se dau din mila oficii, ca sa aiba cu ce-si plati oficiile. ori acestia sunt viteii care rag cel mai tare, de aia nu auziti un avocat adevarat sa comenteze.

# anonim date 24 October 2011 14:03 0

Toate cele bune pentru BOTOMEI! Are perfecta dreptate in tot ceea ce face! Atat eu cat si colegii mei, ii uram mult succes pe viitor!

# Calugarul Vasile date 24 October 2011 15:24 +1

A cititi cinvea recursul decanului Baroului Bacau - aripa fara acte? Gigi Nucu are probleme serioase de tot cu gramatica, da grave rau, mai mult, nici macar nu a motivat recursul in drept, cerand casarea cu rejudecarea pe fond in recurs, funny shit.

# Calugarul Vasile date 24 October 2011 15:25 +2

Eu personal gasesc greu de inteles cu poate cineva care nu stapaneste limba romana, aspect evident din ce scrie in recursul B BC traditional, sa detina functia pe care o are Gigi Nucu.

# I.P.S. Daniel date 26 October 2011 15:49 +3

:D :D :D Pt ca e cel mai bun dintre ei, Vasile. De aia sterge Botomei pe jos cu ei de 7 ani de zile. Adevaratele valori nu se baga la conducere. Pot trage sforile din imbra :P

# danilus prepeleacus date 24 October 2011 15:48 -2

multi, prosti, din bacau, pe deasupra si calugari.

# k date 24 October 2011 16:22 +1

ce scoala vrei de la astia admisi cu pile si relatii in casta condusa de militieni? uita-te la fenechiu sa vezi ce "as" al gramaticii este... cred si eu ca toti manelistii dreptului, deghizati in decani si profesori, proveniti din rindul militienilor, nu stiu sa scrie si sa motiveze o cerere. ei stiu sa se umileasca si sa lase la aprecierea instantei. astia-s avocatii traditionali. multa faima daca se poate, titluri pompoase, stiinta ZERO. mai era unul pe aici ,mare avocat al partidului ratatilor, care batea cimpii fara sa argumenteze in drept. el era mai destept decat cei 1000 de magistrati dar nu stia sa scrie cu doi de i si cu cratima. pt. militienii avocati si cei de teapa lor , cratima = liniuta de unire; semnul= inseamna egal, da?? :-* :-*

# marius date 24 October 2011 17:46 +1

Foarte bine!Pot exista doua barouri.De ce va este frica de concurenta?Oamenii pot opta pentru serviciile unui avocat din baroul traditional sau a unuia din cel legal infiintat.Cei capabili si integri vor fi mai solicitati decat altii cu mai putine calitati conform legii evolutiei-supravietuieste cel mai bun.In ce priveste pe d-nul decan avocat doctor VASILE BOTOMEI consider ca este un luptator si merita sa nu mai fie contestat.

# Botonei Prostovanei date 24 October 2011 18:17 -1

Ha ha ha. Pai daca DECANUL asa-zisului barou doreste sa se inscrie in celalalt barou.... Ati ajuns de rasul lumii, fraierilor.

# iii date 24 October 2011 18:21 +2

pina acum singurul prost de pe aici esti tu, mutantule!

# iii date 24 October 2011 18:23 0

PREMIERA - Decanul Baroului Bacau-aripa Bota a cerut instantei sa oblige Baroul Bacau-traditional sa-l primeasca fara examen. Curtea de Apel Bacau i-a dat dreptate printr-o sentinta de pionierat! Baroul traditional a declarat recurs (Document) var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-17676130-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); Luni, 24 octombrie 2011 CAUTA "In mintea stramba si lucrul drept se stramba"- parintele Arsenie BOCA DEZVALUIRI AncheteEvenimenteMusamalizariCazuri celebreCazuri patologiceDosarele revolutiei MAGISTRATI InstanteParcheteDNADIICOT AVOCATI Cazul avocatuluiCase de avocaturaBarouri INSTITUTII CSMServicii secreteINEC-INMNotariONGPolitia RomanaANIPenitenciareMinisterul JustitieiExecutoriUNPIR - Insolventa OPINII EditorialInterviu INTERNATIONAL CEDONON-EUUE CULISE Vorbe de fumoar CONTACT

# Avocat date 24 October 2011 18:26 0

Pai daca baroul traditional este ilegal, iar cel al lui Bota este legal, ATUNCI DE CE AR VREA BOTOMEI SA PLECE DE LA BAROUL LEGAL LA CEL ILEGAL ? Cred ca raspunsul trebuie cautat undeva in manualul de logica de clasa a IX-a.

# avocat cu acte date 24 October 2011 19:44 -2

,,Pai daca baroul traditional este ilegal, iar cel al lui Bota este legal, ATUNCI DE CE AR VREA BOTOMEI SA PLECE DE LA BAROUL LEGAL LA CEL ILEGAL ?'' R: sa dovedeasca cat de ilegal e cel ilegal.

# ooo date 24 October 2011 19:51 +1

esti penibil moncher, cauta un site pe masura intelectului tau. daca tot scrii prostii, macar nu le repeta ca ne plictisesti.

# jurist date 24 October 2011 21:38 0

pt. avocat motivul declarat de botomei este acela de a scapa de ''cancanul'' celor traditionali......de aceea vreas a se inscrie si acolo...botomei nu a declarat altceva decat asta...deci deduceti logic...

# NORMALITATE date 24 October 2011 19:33 +1

eu cred ca asta e cel mai important pas spre unificare si stingere a conflictului. din aceasta decizie se confirma (oare a cata oara) ca e legal sa activezi in care barou doresti. numai florea, zamfirescu, hasoti si alti citiva mosulici,  nu vor sa priceapa ca s-a terminat cu tovarasul.mai mergeti acasa "tinereilor" ca v-a cam trecut vremea, e timpul sa vedem care sunt valorile adevarate si nu cele create pe spaga, minciuna, coruptie, pile etc.

# ILINA date 25 October 2011 00:16 0

Intrebare pentru ""avocatii ""baroului "legal""Bota-Botomei : oare de ce nu sunteti primiti ca avocati din oficiu la arestari ? De ce nu puteti aigura aprarea din oficiu la politie , parchet,instanta ?Astept raspuns .De ce doar cei de la baroul traditional si"" ilegal"" cum pretindeti voi pot asigura si sunt recunoscuti pentru o astfel de aparare ? Astept.

# Irina date 25 October 2011 08:20 0

La aceste intrebari..care's mai multe, nu doar una cum gresit ai scris...iti poate raspunde doar..ministrul justitiei. Prietenii stiu de ce! Asa ca nu mai astepta raspuns aici..adreseaza-te corect cu..cererea.

# Cristi P. Sturzu date 25 October 2011 11:28 +1

Exagerezi. Am participat la audieri la Politie si nu a deranjat pe NIMENI faptul ca nu sunt avocat la Florea, ci la Bota. La Parchete si Instante sunt inca presiuni exclusiv politice din partea gangsterilor letargici dupa monopolul pierdut. Dar, toate la timpul lor, fiecare isi va lua rasplata, dupa faptele facute. Apropos, ai o problema cu ghilimelele sau le folosesti doar asa, de hobby?!?

# cam cum date 27 October 2011 21:23 0

Ati uitat sa mentionsti in ce calitate ati participat la audieri la politie. Poate nu erati in calitate de avocat.

# Avocat traditional date 25 October 2011 15:19 +2

Felicitari maxime pt toti cititorii acestui articol ,indiferent de parerile pro sau contra !!!!! Cu totii aveti pareri bune legate de profesie si mai putin bune despre viata personala a cuiva . Noi ca adevarati avocati ,indiferent de aripa din care provenim trebuie sa dam dovada de cultura ,profesionalism si eticheta. Hai sa lasam cancaniadele pt emisiunile tvr. Eu , ca si sotie mi-am dorit sa-l am pe sotul meu langa mine in Baroul traditional ,pt a putea lucra frumos impreuna.Nu-l mai judecati degeaba pe acest om fara sa-i cunoasteti viata personala !!!!!! nu sunt sotia batuta , ci aia iubita !Cu totii iubm , ne despartim , dar nu comentam tracutul cuiva , ci incercam sa-l cunoastem si sa- l respectam. Cauza sunt eu ! Va respect pe toti , si incercati sa luati in viata doar ceea ce este bun de la un om !! Hai sa ne ajutam si sa ne separam de prosti si inculti ! AVOCATII ADEVARATI LUPTA PENTU DREPTATE !

# Avocat traditional date 25 October 2011 15:39 +2

Viata merge inainte, lasand in trecut toate formele si metodele perimate de actiune .Cei care nu inteleg evolutia vietii sunt condamnati sa se zbata intre timpuri,pana vor afla ca trebuie sa mearga in pas cu timpul, cu privire catre viitor !Viata asigura succesul celor care privesc catre viitor si actioneaza in spiritul viitorului ! Tot ea pedepseste aspru pe cei care incearca intoarcerea in trecut. Lupta dintre progres si traditie e cea mai complexa !

# Bravo date 25 October 2011 16:49 0

Bravo! Felicitari pentru comentariu! nota 10.

# Hm date 25 October 2011 16:51 -1

Mie mi se pare ca e de nota 8.

# Avocat traditional date 25 October 2011 17:09 +1

Multumesc pt note ! Sunt fffff bune ! nu sunt nici eu perfecta.Dar respect o parere a unei persoane care are curajul sa-si spuna numele , nu doar sa dea un calificativ . Aceasta persoana cu identitatea de : Hm , e cam greu de definit !? Dar oricum multumesc inca o data anonimilor care au inteles comentariul meu . Trebuie sa ne apreciem prin profesionalism , corectitudine , curaj ,sinceritate , si sa nu fim rautaciosi unii cu ceilalti. Esti oricum un dragut distins sau o draguta . Va doresc tuturor pace in suflete si multi bani din avocatura !!!!!

# Ion Popescu date 25 October 2011 17:17 0

Ion Popescu ma numesc si sunt avocat netraditional, baroul celalalt.

# Avocat traditional date 25 October 2011 17:19 0

Distinse sau distinsa : "Hm". Te rog sa-mi spui cum pot urca la nota 10 !!! Vreau sa merg la marire de nota ! Cum facem ?

# Irina date 26 October 2011 12:04 0

Hm...telenovela. :-|

# Avocat traditional date 25 October 2011 17:26 +1

Distinse domn Ion Popescu , Av Mihaela Botomei va doreste tot binele din lume pt curajul dvs de a iesi din anonimat !!!!Cum sa va conving ca sunt o tipa de nota 10 ?Meritati un premiu ! Iubiti ? Daca nu , de aceea mi-ati dat o nota asa mica ! As dori sa mai comunicam cumva !? Din ce oras sunteti ?

# Ion Popescu date 25 October 2011 17:34 0

Tare imi e frica ca sunteti o doamna cu barba. Oricum, cred ca e o premiera pe luju, ar putea sa infiinteze o rubrica de matrimoniale. Asa de frumos scrieti ca as vrea sa mai comunicam. Facebook, tweeter, messenger, skype, gmail, yahoo, posta traditionala?

# Avocat traditional date 25 October 2011 17:51 0

Ma faci sa rad!!!!! nu am barba ! Cauta-ma si te vei convinge ! Platesc daune morale pt barba ! Daca e frumusete le dai tu . Vrei ? Te risti ? Un avocat bun probeaza si dupa aceea pledeaza !

# Ion Popescu date 25 October 2011 18:06 0

Si e frumusete?

# Dr.Vasile Botomei date 25 October 2011 17:52 -1

Am luptat si am dovedit ca sunt barbat! Multumesc tuturor pentru aprecierile facute la adresa mea. Ambele structuri revendica unicitatea dreptului de organizare a profesiei de avocat. In acest domeniu nu este ca la partide pentru a se aprecia ca o tradare daca te inscrii la UNBR-ul concurent. Dorinta mea este sa le unesc. Sper sa reusec. Incerc sa dovedesc un exemplu personal. Vreau ca intro zi sa fac o mediere intre ambele structuri. Domnul avocat doctor Florea in calitate de Presedinte al UNBR traditional VREA! Mi-a confirmat acesta dorinta recent in cadrul unei intalniri la ICCJustitie din 13-10-2010. Dialogul dintre mine si domnia sa a fost vazut de mai multi avocati din ambele uniuni. Este un onorabil domn, deschis dialogului, insa nu a fost abordat de nimeni altcineva in acest sens.

# jurist date 25 October 2011 19:45 0

eu te-am intuit perfect. de altfel am si scris intr-un comentariu ca e primul pas spre unificare. sunt insa tot felul de maimutoi, care au interese obscure si pun piedica unui act de normalitate. e loc pt toata lumea in avocatura, mai putin pentru lichele. ori tocmai aceste lichele comenteaza si se impopotaneaza cu fel de fel de merite, doar doar le va baga cineva in seama. se vede clar pe site cine sunt nulitatile care vor sa parvina prin orice fel de mijloace. unii sunt in stare sa se imbrace in clovni si sa se angajaze avocati la psihiatrie, doar ca sa-i remarce cineva. 

# Dilema! date 8 December 2011 16:36 +1

Scuzati domnu`, dar am o curiozitate: Dr. e numele sau prenumele dvs., ca din context nu-mi dau seama?! Si calitatea de barbat trebuie demonstrata in alta parte, in alte batalii, nu cele juridice, eventual sotiei, careia din comentarii am dedus ca deja i-ati demonstrat-o, nu intr-un mod onorabil! Acum serios, putina modestie nu strica nimanui si mai bine calcati pe iarba decat sa o fumati! :-*

# morarescu date 25 October 2011 18:52 0

Simpla scurgere a celor 10 ani inseamna lupta si barbatie ?! Poate nu am inteles eu bine consiferentele hotararii...Trebuie sa recunosc faptul ca nu ar fi pentru prima oara. Este insa pentru prima oara cand realizez ca cei din partea Moldovei au un cult pentru Unire. Si pentru basme...

# pt morarescu date 25 October 2011 19:38 0

cei ca tine sunt frine in calea progresului. ia-l si pe avocatul partidului fara nume si duceti-va unde a ....iapa. daca toti cei de aici au comentat frumos si politicos, ai venit tu marele mistocar. exista posibilitatea ca nick-il sa-l foloseasca vreun anormal,sau vreun junior de asta fara carte, caz in care imi cer scuze anticipat.

# kkk date 25 October 2011 21:09 0

cei dunspre partea moldovei au un cult pentru unire si pentru o ciomageala pentru cei ca tine.

# pentru morarescu date 25 October 2011 21:28 -1

Duttyyeeeee......mulje vaca

# Maria date 25 October 2011 21:56 0

Fiti tare „STIMATE DOMN”

# morarescu date 25 October 2011 21:59 +1

Haideti sa lamurim problema : 1. Chiar admitand ca dr.Botomei a avut o astfel de discutie cu dl. Florea, aceasta a avut un caracter privat si fara consimtamantul presedintelui UNBR nu putea fi reprodusa si difizata. Lipsa de eleganta. 2. Daca admitem continutul discutiei relatate ca fiind real, dl.Florea este pus in dificultate deoarece una declara si alta ar vorbi in particular. Lipsa de eleganta. 3. Ce castigati dvs. prin "unire" ? Veti plati tocmai ce criticati :"zeciuiala" si veti sustine eventual, examenul de definitivat. 4. Ce castigam noi prin "unire"? Eu unul nu pierd nimic. Nici nu castig.     W.Shakespeare : " Soarta unei glume nu depinde de gura care o spune ci de urechea care o asculta". Mai usor cu jignirile distinsi anonimi.

# pentru morarescu date 25 October 2011 22:15 -1

Sa lamurim mai bine problema.1.nu e sigur ca discutia a avut un caracter privat.2. Domnul Florea, e treba dansului daca e pus in dificultate, ori nu, nu e treaba ta.3. Stai tu linistit ca nu vom plati zeciuaiala, iar examenul de definitivat deja a fost sustinut, de unii.4. Ai raspuns singur la intrebarea prosteasca, pusa chiar de tine, culmea !, printr-un raspuns pare-se destul de pertinent.“Fragii cresc sub urzici, iar fructele cele mai sănatoase prosperă și se coc adesea în vecinătatea planteler de proastă calitate.” William Shakespeare , asadar, mai usor cu citatele de Shakespeare.

# Cristi P. Sturzu date 25 October 2011 22:37 0

As vrea sa cred ca nu esti din baroul cutumiar Cluj. Unu la mana. Doi, de oriunde-ai fi, prin scrierile tale tensionate ma faci sa simt ca esti extrem de stresat. Moldova nu numai ca are un cult sublim pentru unire, dar a dat si cele mai luminate minti, acestei tari care se va prabusi curand sub povara ranchiunii, daca nu intervenim intr-o unitate de vointa.

# MARIA MILITARU date 25 October 2011 22:55 +1

Nu am cunostiinte an domeniu, sant un simplu om din multime,dar, am sa adaug un comentariu cu mult bun simt ,pentru acest „Distins Domn”. Am citit multe comentarii scrise la adresa acestui domn,dar, unele dintre ele sant rautacioase. Cand vrem sa aratam cum este omul care vrem sa-l terfelim prin mocirla , de fapt aratam omul din noi,plin de egoism ,rautate si invidie. Omul care se considera si este de valoare nu poate sa aduca atingere celuilalt de langa el. Acel om este absolvit de orice amplinire si traieste din esecuri . De vrem ce prin gesturile noastre rautacioase sa facem rau unui om? Trebuie sa-l apreciem la justa lui valoare.Toti gresim , nu santem perfecti an aceasta lume. De ce sa raspundem cu rau la bine? Ar fi mai bine sa iertam si sa fim mai buni noi ansine , care ne simtim lezati de anumite persoane. Procedam cu rautate atunci cand santem fiinte slabe si ne andreptam cu ura si nedreptate , spre cel care este mai puternic , mai corect si mai bun aproape an toate, fata de cum santem noi. Se pierd valori an Tara aceasta , tocmai pentru acest fapt care dainuie si nu se v-a sfarsi niciodata . Asta nu anseamna ca omul cu valoare v-a putea fi usor de doborat . Prin firea lui , prin menirea prin care a fost adus pe lume , nu se v-a lasa anfrant si doborat de nimeni. El v-a lupta , pentru ceea ce reprezinta omenirea, pentru dreptate , adevar , bine si respectul pentru semenii lui. V-a anvinge antotdeauna! Raul creste an noi si nu stim sa al oprim. Noi ai dam dimensiune si rautatea creste an toate formele spre nefericirea noastra. Trebuie sa fim mai rationali, mai demni si sa nu mai insultam. Stimate Domn ! santeti un om de mare valoare , cu Înalta clasa . Va faceti profesia cu multa raspundere si Înalt profesionalism , cu toata seriozitatea care va caracterizeaza. Prin felul cum rezolvati problemele juridice , sfaturile competente an materie de drept confidentialitatea problemelor pe care le rezolvati cu promptitudine si la nivelul celor mai analte asteptari, inclusiv pledoarii rezonante , acord de mediere si celelalte an domenii diferite , toate acestea , trebuie sa ne bucure pe noi oamenii care venim an contact direct cu dvs. Stimate Domn, santeti un Domn! Primiti tot omul cu multa caldura , santeti generos ,ferm an actiune, un mare om! Un Domn pentru societatea an care traim cu totii. Pentru unii, pareti un spin care anteapa si doare, dar nu va lasati, mergeti mai departe . Luptati si ve-ti anvinge! Santeti puternic! Nu ve-ti dezamagi pe nimeni. Toata stima!

# TomSawyer date 26 October 2011 10:43 0

Excelenta "trairea", dar sunteti varza la gramatica. Sa nu va suparati, dar e adevarat.

# Irina date 27 October 2011 09:01 0

Cum spuneam si mai sus...telenovela...de doi lei! Nici gramatica nici "traire"..nici nimic. Multa..vrajeala!

# TomSawyer date 27 October 2011 09:10 -1

Gresesti, Irina. Esti rea. Esti prea tensionata. Prea "constipata" ca sa ma exprim neacademic. De aici vine rautatea si...mâhnirea voastră. Sau de la Cluj, de la boci.

# Irina date 27 October 2011 11:00 +1

De ce gresesc? Ca nu suport exprimarea de..2 lei si greselile gtamaticale? Nici nu iti imaginezi ce buna, relaxata si..destinsa sunt. ;-) Dar nu suport..tradarea...si explicatiile de 2 bani (ca lei e cam mult!) cand vin din partea aceleiasi persoane ascunsa dupe diferite nickname-uri! Lamurit? Multumit? Daca nu...asta e.

# TomSawyer date 27 October 2011 11:28 0

Tradarea, da, este un lucru oribil. Pe exprimare m-am pronuntat si eu. Dar trairea...ah, trairea!... Trairea e sublima. Mai ales ca vine (poate) de la o femeie. Si uite, pentru ca tot mi-ai redirectionat atentia de la subiect in doar trei randuri de comment, nu vreau sa imi imaginez ce buna, relaxata si destinsa esti. Ar insemna sa o dau in fantezie. Mai bine ne intalnim. Ce zici? :-)

# Irina date 27 October 2011 15:16 +1

Draga...aventurierule, daca prin commenturile mele ti-am creat vreo..fantezie, sorry, chiar nu am vrut. Nu am facut decat sa-ti raspund la acuzele aduse (rea, tensionata, constipata). :roll: Ce traire draga, fii serios...telenovela proasta (ca si cum ar exista si telenovela buna! :P ) .

# TomSawyer date 27 October 2011 15:35 -1

Irina, retrag acuzele. Primesc ceva in schimb>? Dar, trebuie sa recunosti ca Botomei a avut 'coioso' (citez pe Loredana Groza) de s-a îmburicat el asa de tare la baroul desfiintat. Daca jumate dintre colegi ar fi asa de 'coioso' ca el, s-ar face lumina mai repede decat am putea crede. Deci...poate mai povestim cand ne intalnim. Daca nu...asta e.

# Irina date 27 October 2011 16:38 0

Hmm, " Ïrina"nu e decat un nickname, deci..de la cine astepti sa primesti ceva ..in schimb? :lol: Sincer, pe mine ma intereseaza ca avocatii din Baroul din care fac parte sa fie lasati sa-si faca treaba...si prea putin ma intereseaza ce face Botomei in interesul lui! ps: Am ras cu lacrimi la faza cu Loredana.... :lol:

# morarescu date 25 October 2011 22:59 0

Ai dreptate. Stresul de fiecare zi. Parca mai mare odata cu varsta. Pana la urma faceti ce vreti. Dar nu mai jigniti pe cei care vad altfel decat ati vrea voi sa vada. Am facut trimitere la basme pentru ca sunt singurele istorioare capabile sa te rupa de realitate, oferindu-ti o lume paralela, ireala insa. Scuze daca cineva s-a simtit jignit. Noapte buna.

# jurist pt morarescu date 26 October 2011 08:53 0

abia acum va inteleg si sunt perfect de acord, toti suntem stresati de grija zilei de maine. toti avem familii si ne zbatem sa punem ceva pe masa. hai sa fim oameni si sa ne ajutam reciproc, fiindca nu suntem vesnici si nici nu vom mosteni pamintul. daca si colegii dv ar fi mai realisti si mai umani, sunt sigur ca putem sa traim fara a ne dusmani. asta ar trebui sa fie spiritul oamenilor din zilele astea, cind nu stii ce sa mai faci ca sa-ti achiti datoriile si sa nu te lase astia pe drumuri.

# Maria M date 26 October 2011 18:14 +1

Multumesc pentru apreciere! Daca v-a placut „trairea” mai conteaza gramatica ? Cred ca santeti un dragut !

# Maria Militaru date 28 October 2011 21:50 0

Stimata Domnisoara/Doamna avocat nickname (Irina) Am citit comentariu care l-ati facut cu precadere ,persoanei mele. Vreau sa va informez ca ,„nu sant una si aceiasi persoana la care a-ti facut referire.” Activitatea mea nu este an domeniul juridic. Daca a-ti fi citit mai bine comentariul facut de mine , a-ti fi putut face deosebirea termenilor folositi . Eu, sant o Doamna sensibila, gingasa si generoasa. Consider ca ar fi mult mai bine sa ne exprimam prin cuvinte frumoase ,fara sa ne jicnim . Toti santem fiinte ale Divinului, si daca santem buni si ne iubim unii cu altii ,bunul D-zeu ne iubeste. Fiti mai buna! Acest limbaj nu se potriveste cu profesia de avocat. Nu m-am suparat ca mi-ati trimis acel comentariu rautacios, dar permiteti-mi sa va trimit un mesaj din inima cu vorbe frumoase si ganduri bune, de care sa va amintiti an orice clipa din viata. Pentru a simti bucuria vetii si pentru a amparti dragostea cu altii, an primul rand trebuie sa încercati sa va iubiti. În Biblie citim „iubeste -ti aproapele ca pe tine însuti”. Daca pe dvs. va iubiti mai putin , este imposibil sa îi iubiti pe altii. Dragostea , care exista an dvs. este aceeasi dragoste pe care o oferiti altora si pe care o primiti an schimb de la altii. Daca va iubiti si va acceptati (cu toate defectele si calitatile) împartiti dragostea care se antoarce la dvs. Amintiti-va antotdeauna, ca ceea ce deschide inima si permite energiei dragostei sa circule , este ancrederea. În acelasi timp, ceea ce anchide inima ,este andoiala.Trebuie sa stiti ,ca ancrederea si îndoiala sant doua valori ale aceleasi energii. Aceasta anseamna , ca daca an dvs. exista multa îandoiala exista la fel de multa ancredere. Este suficient sa schimbati energia îndoielii cu energia îancrederii pentru a avea de doua ori mai multa.Numai asa se poate accentua bogatia interioara a sentimentelor care poate facilita patrunderea în sensibillele zone ale „eu-lui” nostru.Asa ne acceptam mult mai usor asa cum santem, cu calitatile si defectele noastre, ne recapatam echilibrul emotional si armonia interioara.Asadar, fiti mai angaduitoare si alungati frica ce v-a patruns, ca ar fi posibil ca „Stimabilul Domn dr. Botomei Vasile ” nu v-ar lasa sa va practicati profesia an liniste. Fiti linistita an privinta aceasta! Am observat ca aveti verb. Ca sa va linistiti , cititi un vers frumos dintr-o poiezie scrisa de Mihai Eminescu sau o rugaciune zilnic. Apropo , datii un pupic lui TomSawyer merita , este un dragut!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva