11 May 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

RAZBOIUL ROBELOR – Judecatoarea Mihaela Ciocea, de la Curtea de Apel Bucuresti, a depus plangere penala la PICCJ impotriva presedintei Lia Savonea, a ex-presedintelui Dan Lupascu si a judecatoarelor Alina Ghica si Ileana Danaila acuzandu-i pe toti de santaj si solicitandu-le zeci de mii de euro daune morale. Conducerea Curtii de Apel Bucuresti sustine ca detine probe ca situatia reala este alta decat cea reclamata de Ciocea (Plangerea penala)

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

10 January 2013 16:29
Vizualizari: 13082

 

O mai tineti minte pe judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea (foto) de la Sectia a IX-a Civila a Curtii de Apel Bucuresti, care a fost cercetata disciplinar de CSM pentru ca a protestat in Piata Universitatii in data de 25 ianuarie 2012, exprimandu-si nemultumirea fata de modul in care este condusa societatea, dar si sustinerea personala fata de protestatari? Ei bine, judecatoarea Mihaela Ciocea, intr-un mesaj transmis redactiei noastre, acuza ca este supusa presiunilor din partea conducerii Curtii de Apel Bucuresti si ca a depus la Parchetul Inaltei Curti de Casatie si Justitie o plangere penala impotriva presedintei instantei, Lia Savonea, a ex-presedintelui CAB, Dan Lupascu, a ex-presedintei CSM, Alina Ghica, a sefei Sectiei a IX-a Civila, Ileana Danaila si a grefierului sef al a acestei sectii, Daniela Marina Ungureanu, motivand ca cei trei „au dispus masuri nelegale impotriva sa in cursul procedurii disciplinare demarate impotriva sa”. Plangerea penala a primit numarul 154/07.01.2013. Contactata de Lumeajustitiei.ro, presedinta CAB, Lia Savonea ne-a declarat ca stie de aceasta plangere penala si ca nu vrea sa faca niciun comentariu pe marginea acestui subiect ”avand in vedere ”starea generata de conduita doamnei Ciocea generata in Curtea de Apel Bucuresti”. Totodata, conducerea CAB sustine ca toate demersurile facute de institutie sunt legale, sustinute de probe, dar multe din demersuri nu au putut fi comunicate judecatoarei Ciocea intrucat aceasta lipseste des de la serviciu.


Sesizarea facuta de judecatoare catre Lumeajustitiei.ro

In sesizarea facuta catre Lumeajustitiei.ro, judecatoarea Mihaela Ciocea arata urmatoarele: „Incepand cu luna octombrie 2012 nu mi se mai plateste decat cca 65% din indemnizatia de judecator, pentru lunile noiembrie si decembrie 2012 am fost eliminata din planificarea sedintelor de judecata fara nici o justificare legala (...) Presedinta Curtii de Apel Bucuresti, Lia Savonea a acceptat sa ma programeze, din nou incepand cu ziua de astazi 8.01.2013 numai dupa ce, in cursul lunii decembrie a obtinut, sub presiune, promisiunea mea de a-mi gasi un alt loc de munca.

Mai mult, la 19.10.2012 a fost plasata in Intranet-ul instantei o decizie a prsedintei CAB (care mie nu mi-a fost comunicata) in care aceasta dispune "sesizarea comisiei medicale si, desi i-am scris de cca 3 ori in cursul lunilor noiembrie si decembrie 2012, sa imi comunice care este acea comisie medicala, nu am primit niciodata un raspuns. Am apreciat ca si aceasta modalitate este doar o maniera de presiune pentru a ma determina sa plec din instanta, alaturi de intreruperea conexiunii la Intranet si toate celelalte pe care le-am mai adus la cunostinta opiniei publice. Deoarece am considerat ca aceste actiuni imbraca forma santajului in forma calificata reglementata de art. 194 alin. 2 C.pen am inregistrat pe rolul Parchetului ICCJ o plangere penala sub nr. 154/07.01.2013 atat impotriva presedintei CAB, Lia Savonea, a fostului presedinte Dan Lupascu si a presedintei CSM Alina Ghica pentru masurile nelegale dispuse in cursul procedurii disciplinare demarate impotriva mea”.

In legatura cu comisia medicala care ar fi trebuit sa o expertizeze psihiatric pe judecatoarea Mihaela Ciocea, aceasta sustine ca a solicitat conducerii CAB, inca din luna noiembrie a anului trecut, sa-i comunice care este aceasta comisie medicala mentionata in Hotararea Colegiului de conducere al instantei, din data de 19.10.2012. Ciocea mentioneaza ca aceasta hotarare nu i-a fost niciodata comunicata si ca a luat cunostinta de continutul ei din Intranet-ul CAB. Judecatoarea Ciocea ne-a transmis ca a luat legatura personal cu directorul INML (Institutul National de Medicina Legala), medic legist Dan Dermengiu, ”avand in vedere faptul invederat de catre doamna vicepresedinta Elisabeta Rosu potrivit caruia evaluarea psihiatrica a judecatorilor se face de catre IML. Raspunsul domnului director a fost mult mai categoric dar sensul sau a fost acela ca persoanele care m-au trimis la IML nu au minime cunostinte despre atributiile acestei institutii”. Conducerea CAB subliniaza ca ”nu este vorba de o comisie a INML, si ca in Hotararea din 19.10.2012 a fost sesizata comisia speciala care se regaseste la un Centru de diagnostic si tratament din Bucuresti, acolo unde exista o comisie care ii expertizeaza psihiatric pe toti viitorii magistrati cand intra in sistem”.

Plangerea penala si despagubirile solicitate

In plangerea penala pe care judecatoarea Mihaela Ciocea a inregistrat-o la PICCJ impotriva colegilor sus-mentionati, se subliniaza, printre altele: “Presiunile au atins apogeul in momentul in care, la data de 19.10.2012 a fost plasata in Intranet decizia nr.46 a Colegiului de Conducere prin care, la art.3 s-a dispus: ”Sesizeaza comisia medicala de specialitate in vederea evaluarii doamnei judecator Mihaela Lamiita Ciocea. Desi mie nu mi s-a comuniat niciodata aceasta decizie si motivul dispunerii unor astfel de masuri si nici temeiul de drept al acestora, am aflat de continutul acesteia de la alti colegi din instanta. La scrut timp, o adresa similara mi-a fost comunicata sub semnatura presedintei CSM, invinuta Ghica Alina, care mi-a comunicat ca, in lipsa mea, s-ar fi dispus obligarea mea de a ma prezenta la IML, pentru a se face cercetari privitoare la imprejurarea daca am avut reprezentarea consecintelor faptelor ce au fost retinute in cuprinsul cercetarii disciplinare si savarsite in perioada noiembrie 2011 - februarie 2012. Nici aceasta adresa nu cuprinde motivele dispunerii unei astfeld e masuri la cca 11 luni de la momentul demararii procedurii disciplinare. Apreciez ca este dovedita coordonarea intre conducerea Curtii de Apel Bucuresti si cea a conduceri Sectiei pentru judecatori a CSM, nu numai prin trecutul comun al persoanelor ce au asigurat aceste functii ci si prin actiunea simultana a acestora (…) Tin sa precizez ca presiunea pe care am resimtit-o din partea actiunilor intreprinse de catre Inspectia Judiciara si Sectia de Judecatori ale CSM nu consta in desfasurarea procedurilor disciplinare insesi ci in durata nejustificat de lunga a acesteia, in caracterul repetat (va pot indica cca 7 sesizari facute de Colegiul de conducere al CAB in decurs de cca un an cu situatii absolut inventate) si in maniera abuziva de desfasurare a acesteia, in care nici conudcerea Curtii si nici inspectorii nu ascultau punctul meu de vedere inainte de a intocmi acte in care mi se aduceau acuzatii grave doar pe baza afirmatiilor facute de grefieri si apoi de judecatori (…) In speta, faptele invinuitilor imbraca forma agravanta a infractiunii (n.red.- santaj), astfel cum este reglementata de alin.2 al art.194 C.pen., deoarece consta in aducerea cunostinei publicului, a personalului Curtii de apel Bucuresti, a unei fapte imaginare, o presupusa boala psihica, compromitatoare nu numai pentru prestigiul profesional dar si pentru statutul profesional al victimei, avand in vedere ca potrivit statutului profesiei de magistrat, exercitarea acestei profesii este incompatibila cu o boala psihica...”

Conform plangerii penale, judecatoarea Mihaela Ciocea solicita despagubiri daune morale in valoare de cate 50.000 euro judecatorilor Alina Ghica, Dan Lupascu, Lia Savonea si Ruxandra Ileana Danaila (sef Sectie a IX-a Civila a CAB). De asemenea, Ciocea mai solicita despagubiri si grefierei sef a Sectiei a IX-a, Daniela Marina Ungureanu, invaloare de30.000 euro.

Pozitia conducerii CAB si absentele din pontaj!

Contactata telefonic, presedinta Curtii de Apel Bucuresti, Lia Savonea ne-a spus ca stie de aceasta plangere penala. “Avand in vedere starea generata de conduita domanei Ciocea generata in randul judecatorilor cat si al grefierilor, ma determina sa am o atitudine rezervata in exprimarea unui punct de vedere privitor la aceasta situatie”, ne-a declarat presedintele CAB, Lia Savonea. Pe de alta parte, conducerea CAB ne-a comunicat ca prin Hotararea din 19.10.2012, Colegiul de conducere al CAB a sesizat comisia medicala de specialitate, iar aceasta comisie se afla la un centru de diagnostic si tratament din Bucuresti unde se realizeaza aceste expertize pentru toti magistratii care intra in sistem.

In ce priveste taierea unui procent din salariile judecatoarei Mihaela Ciocea pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie, conducerea CAB arata ca pontajul realizat evidentiaza urmatoarele: in luna octombrie 2012, judecatoarea Ciocea a avut 60 de ore nelucrate, I noiembrie a avut 21 de zile absente nemotivate iar in decemrbie 2012, 56 de ore absente nejustificate. In contradictoriu, judecatoarea Ciocea a declarat pentru Lumeajustitiei.ro ca a lucrat mult de acasa, si a transmis lucrari prin mail, ceea ce se poate dovedi.

* Cititi integral plangerea penala a judecatoarei Mihaela Ciocea depusa la PICCJ in data de 7.01.2013

Comentarii

# Respect date 10 January 2013 16:44 +14

Respectele mele adresate judecatoarei Mihaela Ciocea - un om curajos atacat de nulitatile mafiei basiste /

# Bravo ei date 10 January 2013 16:49 +19

Doborati Mafia din Curtea de Apel. Don Lupascu stie ceva?

# DOREL date 10 January 2013 16:53 -6

Graba strica treaba, mai draga ! Mai usor cu adeziunile si (ma rog) cu respectele in alb ca, daca e adevarat ca are atatea absente nemotivate, e alta mancare de peste ! Nu te supara, frate !

# GRESELI LA TOT PASUL date 10 January 2013 21:40 -1

PROBABIL CA MADAM JUDE PUTEA SA SE ABTINA ATUNCI, INSA CUM SE POARTA COLEGII DE BREASLA NU E CORECT

# hihi date 10 January 2013 17:23 -10

schimbati macazul fratilor, colega a deraiat...

# hihi date 10 January 2013 18:47 -10

iarasi mi-ai sters postarea, razvane. nu zbierai deunazi ca vrei libertate de exprimare? razvane, tu esti censor morum?

# hihi date 10 January 2013 19:05 -10

bla bla bla. nu pricepeti, voi colegi judecatori, care nu umblati prin fumoare, ca sunteti urmatorii pe lista? ca veti fi plimbati cu catuse de politisti (ca altceva nu va mai fi), prin fata guvernului si parlamentului, unde va vor scuipa mancatorii de mici electorali si bautorii de bere rosie, iar apoi veti fi tarati in fata comisiei juridice si luati la intrebari de becali?

# ha ha date 10 January 2013 22:00 +4

Domnule judecator HiHI ,  ai curaj si onoare sa-ti desvalui identitatea??!!  sau nu ai motiv !!

# hihi date 10 January 2013 23:01 -1

exact. nu am nici un motiv. asa cum nu ai nici tu. deoarece si eu, si tu, avem libertatea de a scrie sub protectia anonimatului. face parte din libertatea de exprimare, gresit inteleasa de majoritatea celor de pe aici. iar oricare dintre noi va depasi limitele unei discutii decente, este obligatia moderatorului sa ne cenzureze. si o face, arareori din pacate, si numai pe spranceana. 

# Ezoteric date 11 January 2013 01:00 -1

Inteleg ca asta e nebuna,dar danilet si ghica sunt sanatosi la cap,nu !? Iar aia 8 milioane care au votat sa scape de ei sunt cumparati,minori sau nebuni ! E clar,astia vor bataie cu pietre,chiar nu au bun simt sa plece linistiti. Ce ma mir,nici ceausescu nu a inteles ca e momentul...

# DOREL date 11 January 2013 09:04 +3

Sincer, ma mir cum poate atata lume sa puna botul la acte de nebunie (pardon de vulgaritate, da' trebuia !) ca acum ! Cititi mai fratilor, plangerea si o sa va convingeti ca e vorba, nici mai mult, nici mai putin, de delir ! Parerea mea ... Si, b): paralela cu Ceausescu e corecta, prin iulie - august 1989 un ambasador prieten i-a transmis sa demisioneze ca sa se salveze, da' el nu si nu, a ramas ca proasta-n targ pana la Targoviste. Nenorocirea, in cazul lui, a fost vaca de Elena care conducea. in fapt s-a impuscat singura si pe ea si pe el (si sa ne amintim de : "Victoras ai grija de copii !"). Sic transit gloria mundi ...

# olivia-maria marcov date 11 January 2013 12:56 +1

@ Lãmâitei ( sau jud.Mihaela Ciocea ) : Am citit si eu plângerea asa cum este ea atasatã în format pdf, prezentului articol de presã al ziarului Lumea Justitiei si o voi si imprima pe hârtie, sigur cã este scrisã în stil si limbaj juridic, dar dincolo de acest aspect, cred cã este interesantã. Tot din presã am citit mai demult, în urmã cu mai multe luni de zile, cã judecãtorii nu au pãrut interesati, sau dornici sau grãbiti sã candideze pentru functia de presedinte al Curtii de Apel Bucuresti. Îmi place mult lectura si mã gândesc la "Procesul" scris de Kafka. Am mentionat prenumele Lãmâita, pentru cã îl gãsesc foarte frumos, exprimând puritatea si sensibilitatea si frumusetea naturii, dar si vigoarea ei. Ei bine, Lãmâita, se pare cã tu, o singurã tânãrã doamnã, ai reusit sa 'sperii" judecãtorii si grefierii, pe toti cei din Curtea de Apel, din rândurile scrise în articolul de mai sus, asta reiese. Mã întreb dacã în mod expres, judecãtorii si grefierii Curtii de Apel Bucuresti au spus ei cã se simt - eu stiu, speriati, sau dezorientati sau destabilizati sau nedumeriti ? Asa au spus ei cu totii sau cei mai multi dintre ei ? S-au pierdut asa rãu cu firea ? Trebuie sã recunosc cã ai solicitat mari daune morale, de exemplu, din câte stiam, la Curtea Europeanã de la Strasbourg, daunele se acordã în sume ( concret vorbind ) mai mici ( chiar dacã se solicitã mai mari ), dar, pe de altã parte, desigur cã o persoanã prejudiciatã este o persoanã prejudiciatã, chiar vãtãmatã. Ceea ce conteazã, ca o remarcã, este omul, fiinta umanã si sãnãtatea lui, si abia apoi statutul profesional, omul fiind cel important si care conteazã. Din pãcate oamenii, prea multi, este pentru toti regretabil, pentru toti, în Justitie, mai ales aceia care au o vechime de dinainte de 22 decembrie 1989, data Revolutiei din România, trãiesc cu convingerea ca viata omului, sãnãtatea si drepturile lui nu conteazã. Nu stiu, deci nu stiu, dar mã gândesc cã modul în care ti s-a vorbit, felul în care s-au comportat cu tine unii, precis nu toti, te-au determinat - este o întrebare pe care mi-o pun eu, întrucât situatia aceasta ne-a fost înfãtisatã în presã si de cãtre presã - sã iei parte ( tot presa ne-a spus ) la evenimentele din noiembrie 2011 ? sau când au avut loc, acelea care, se pare ti-au fost reprosate si care au dus la o sanctiune pe linie disciplinarã ; au dus la o sanctiune disciplinarã, nu ? Si sanctiunea disciplinarã, se mai pare încã cã nu tine cont de principiul acela "Non bis in idem" atunci când e pusã în aplicare, adicã la nemurire s-ar zice, pe o perioadã lungããã... si în final determinatã sau nedeterminatã. Astãzi, tinerii s-au schimbat, ei sunt altfel si mã gândesc cã se confruntã generatii diferite, si exact asta se întâmplã prin situatia prezentã. Este trist cã trebuie sã se ajungã la o plângere, pentru cã, în lipsa ei, iarãsi rezultã cã în Curtea de Apel, nu poti avea parte de liniste, pace si un trai senin. Adicã, necontenit, ti se aratã cã nu esti doritã, este, parcã ar fi ceva compulsiv, termenul e obsesiv-compulsiv, in felul în care necontenit, iar si iar, ti se explicã, aratã cã prezenta ta nu e doritã si unde - unde ? - la Curtea de Apel care nu este o proprietate particularã, ci este totusi, chiar si în România cea originalã din atâtea puncte de vedere ( dupa cum Istoria grãieste de la sine ), o institutie de Stat într-un Stat de Drept. Ceea ce întristeazã pur si simplu este cã, pe mine mã întristeazã, iat totusi, pângerea ta, prin forta împrejurãrilor, se îndreaptã si în contra unor persoane tinere, asa de tinere ! Sincer, nu as fi vrut sã vãd cã se ajunge aici. Pot sã spun cã este foarte neplãcut sã se facã presiuni asupra ta, eu cred cã trebuie sã mã pun în locul tãu, si mai cred cã eu în locul tãu oricum si demult, de la prima presiune fãcutã asupra mea ca judecãtor, demult, as fi scris celor mai înalte autoritãti si foruri. Dar, e un lucru stiut cã niciunui judecãtor nu i-ar plãcea sã se fac asupra sa presiuni ! Bine, cred cã mã opresc aici cu scrisul si as vrea sincer ca toti judecãtorii sã se punã un moment în locul tãu, de la începutul situatiei de fapt : de la ce a pornit de fapt, totul ? Totusi, o Curte de Apel si încã aceasta din Bucuresti are multi judecãtori ! Ei se pregãtesc ani de zile pentru profesia lor si sunt persoane capabile si oameni inteligenti. Eu mai cred cã viata din România, a fost rea, si a fost, dar trebuie sã fie si mai bunã. Si se poate. Sunt oameni capabili si perspicace, cu mintea vioaie si sunt convinsã cã niciunuia nu i-ar plãcea sã simtã presiuni asupra sa. A mai existat un articol despre tine, Lãmâita si atunci mi-ai retinut atentia, din acel articol, dar si din toate comentariile care au fost scrise, sub acel articol, am impresia cã tu cunosti bine limba germanã si ai fãcut studii în Germania. Asa un om preocupat de pregãtirea profesionalã, dornic sã studieze si inteligent, nu se poate sã nu fie respectat ! Acum existã plângerea ta si, desigur, vom vedea ce urmeazã, însã faptul ca atare de a avea pe rol, la instantã, la parchet, o plângere, o cerere, implicã si presupune mult consum nervos, si îngrijorare si sigur, supãrare, nemultumire. Rãmâne cred de tinut minte, cã, la început, asupra ta s-au facut presiuni si acest lucru a fost de naturã sã te îngrijoreze, pe bunã dreptate.

# Pol date 13 January 2013 08:39 -2

Stati linititi....la cum se misca Parchetul de repede aceasta plangere va fi solutionata peste cativa ani, cand nu va mai avea nici un impact...Evident ca solutia data de procurori va fi un mare NUP, ca fapta nu exista si alte bla-bla-uri politice...Cel putin asa patim noi, cetatenii plebei platitori de taxe pentru salariile parchetarilor, uneori mai mari decat cele ale judecatorilor,desi nu solutioneaza timp de 12-16 luni nici macar un dosar!!!!......D-na Lamiita: Cave canem!

# Nenea cel negru date 11 January 2013 17:14 -1

Olivia-maria - morcov Un mesaj de la un suflet pereche catre alt suflet pereche, care stiu ca sti ca stie germana si ca se fac sau nu presiuni in sensul ca daca sunt presiuni atunci inseamna ca acestea sunt reale, dar daca nu sunt, inseamna ca nu sunt reale deci sunt ireale. Atunci de ce vorbeste lumea cand nu vorbeste nimeni pe nicaieri. E o conspiratie pentru ca pestii au vorbit mult si de aceea sunt muti dar sunt si alunecosi, dar daca erau doar alunecosi si vorbeau? Inseamna ca acestia nu mai stateau in apa, fiindca apa le astupa gura deci se face presiune asupra lor sa nu vorbeasca. Eu ma gandesc acuma la nemuritorul roman "O iei in mana" al lui Malineanu si vad deja scena procesului de constiinta al tractoristului asezat pe ciuci si citind Kafka.

# mihaela ciocea date 11 January 2013 19:18 +2

Ati uitat sa precizati cele 5 noi sesizari pe  care conducerea CAB le -a tot facut impotriva mea catre CSM si ca cercetarea pt Piata Universitatii nu s-a  terminat nici azi.

# mihaela ciocea date 11 January 2013 19:41 +4

Dupa iesirea in Piata Universitatii mi s-a intrerupt zilnic conexiunea la Intranet-ul instantei, deci eram in imposibilitate de a lucra. Dupa doua luni am cerut sprijinul presedintelui Lupascu pentru remedierea acestei situatii iar el mi-a spus textual: "Plecati de aici doamna judecator! Gasiti-va loc in alta parte!" Cand am scris la CSM am primit doar reactia Ministerului Justitiei care l-a trimis la CAB pe directorul Directiei Informatica. S-a nascut asa o situatie penibila incat, fostul presedinte, Dan Lupascu nu si-a mai depus condidatura dupa expirarea mandatului lui in iunie 2012. Am realizat ca a fost legata situatia asta de problema mea atunci cand noua presedinta, Lia Savonea mi-a spus cu lacrmi in ochi: "Domnul Lupascu ne-a ajutat pe toti". Mi-a cerut insistent o solutie pretinzand ca nu ma mai poate programa in sedinte pentru ca nu vrea nimeni sa inre cu mine. Abia cand am promis ca am sa plec mi-a raspuns: "Bine, dar asta va mai dura putin, nu? Pana atunci vom gasi o modalitate sa fiti programata in sedinta" Decizia cu comisia medicala a fost pusa pe Intranet in batjocura. Mi-am dat seama de asta din faptul ca Savonea nu se putea abtine sa nu pufneasca in ras. Decizia nu are nici o motivare in fapt sau in drept. Am primit adresa in care scrie negru pe alb IML iar azi aflu de pe luju despre o comisie de la Centrul de Diagnostic. Dovada batjocurii este ca desi au sesizat o comisie medicala, acum intru in sedinta. Deci... cui ii lipseste logica?

# olivia-maria marcov date 12 January 2013 12:11 -4

@ mihaelei ciocea sau Lãmâitei : Cu siguranta - numai cine nu vrea nu intelege ce scriu, sau cine nu poate intelege - ca menirea unui judecator nu este acela de a-si desconsidera semenii, de a manifesta irascibilitate, iritare, enervare fata de oameni, atunci cand li se infatiseaza o situatie. In orice domeniu al cunoasterii ar face cineva facultatea, cu siguranta de-a lungul anilor de studiu si la sfarsit, cand sustine examenul de licenta - profesorii nu il pregatesc pentru a se comporta urat, neplacut, dezagreabil si intolerant cu semenii sai, fie ei colegi sau toti ceilalti semeni ( altii decat colegii de "breasla" ). Intr-adevar, daca tu scrii mai sus ca dna Lia Savonea avea lacrimi in ochi si a spus ca : "Domnul Lupascu ne-a ajutat pe toti", inseamna ca asa s-au intamplat lucrurile si jud.Savonea asa a spus. Pana aici este simplu. Este o situatie de fapt. Mai departe insa, daca Domnul Lupascu i-a ajutat pe toti, se cadea sa te ajute si pe tine. Eu sunt convinsa ca o pregatire in invatamantul superior cu siguranta nu se face pentru a deveni intolerant, neingaduitor cu semenii tai, si asa este. Nicaieri in lume, nu exista vreo universitate, facultate care sa ii invete pe studenti sa fie intoleranti sau sa ii ajute "pe toti" dar pe unii sa nu ii ajute ! Iata, sistemul acesta judiciar, Justitia, instantele, de-a lungul timpului au cunoscut si au vazut situatii de fapt, de o mare varietate si bogatie as spune eu. Si se pot da exemple. Cand un judecator este judecator, nu exista sa nu vrea un grefier sa intre cu el in sedinta. Mai demult, imi amintesc de o sedinta de colectiv, in care presedinta instantei de la acea vreme a afirmat ca unii ( grefieri, pesemne ) nu vor sa intre in sedinta de judecata cu oricare dintre judecatorii instantei, ci prefera pe unul anume ; adica, isi exprimau preferintele. Ca atare, presedinta aceea a spus ca, din clipa aceea, ea nu mai vrea sa auda ca exista capricii, si fiecare sa intre in sedinta cu cine e planificat, ba, mai mult, va planifica chiar grefierii cu judecatorii pe care nu ii doresc, pentru ca oamenii trebuie sa lucreze cu toti. Intr-adevar, o instanta nu este un loc unde sa spui ca iti afirmi capriciile. Pe de alta parte, totusi, si dupa sedinta aceea de colectiv, grefierii au fost totusi, lasati sa isi aleaga judecatorul cu care sa intre in sedinta, insa, au fost si planificari de sedinte in care mai trebuia sa intri si cu cine nu doreai anume. Cum am spus, cand cineva nu te place si nu te doreste, nu se intreaba daca este firesc sa nu te placa, daca din partea sa a facut tot ce se putea, daca din partea sa a oferit intelegere, a manifestat dorinta de a lucra in bune conditii. Cand in instante, oamenii incep cu sanctiunile, se creeaza o adevarata psihoza si nu mai inceteaza, daca nu e psihoza, nu stiu cum sa o denumesc : o activitate compulsiva. Mai intai ca rolul unui judecator nu este de a sanctiona oamenii. Un judecator trebuie sa faca lumina, sa imparta dreptatea, sa infaptuiasca Justitia. Prea mult a intrat in obicei judecatorilor ca ei trebuie sa sanctioneze. Este un "obicei" care le-a intrat in sange. Oamenii simt nevoia la tot pasul sa si amplifice situatii care se pot intelege, nu sunt complicate, mai ales pentru cei care lucreaza in acel mediu, in acele colective si care inteleg ce se intampla. Eu sunt convinsa ca oamenii trebuie sa se ajute intre ei. Nimeni, dar nimeni in lumea, nu este angajat intr-un post pentru a lovi in semenii sai, de o maniera sau alta ! Este revoltator cata salbaticie exista. Mai grav este altceva : ca oamenii simt nevoia sa caute si sa adopte un cadrul legal pentru a-si intemeia salbaticia ! Sa incercam sa reumanizam oamenii, din moment ce, anii lungi de comunism i-au facut sa creada numai in puterea sanctiunii. In Justitie, sanctiunea a fost un "remediu" pentru toate suferintele oamenilor, pentru tot ce le trebuia si nu aveau. In tot cazul, este un apel la reumanizare pe care il fac. Si o spun serios : omului ii e dat sa fie om. Nu astept sa se rada de ceea ce scriu. Cititi, toti cei care aveti pregatire, cand e vorba de literatura de specialitate ea este vasta si omului care iubeste cartea ii sade bine sa fie intelept si sa realizeze ca are continuu ce invata. Nu suntem atoatestiutori. Nici nu se poate, stiinta evolueaza continuu. Iata, nu este normal ca oamenii sa fie, sa ramana insensibili, unii la durerile sau dorintele legitime ale semenilor lor. Nu este caraghios ce scriu eu. O spun foarte serios. Nu e nimic caraghios. Cei care nu simt nimic fata de tot ce e omenesc, fata de durerile altora, sunt sociopati. Mi se pare totusi ciudat sa nu se poate gasi o cale de dialog si cuvintele sa nu razbata in creierul oamenilor care iata au si diplome. Sa le pastreze, caci pentru asta au muncit, dar sa realizeze ca diploma nu iti da o pregatire sau specializare in Intoleranta, si in Felul in care sa iti Lovesti semenii pentru ca nu iti place de ei ! Cum adica nu iti place ? Cum adica ? Asa, poate si tu, care nu iubesti sau nu suporti pe cineva, la randul tau vei gasi pe cineva care sa iti arate dispretul sau sau ostilitatea sa. Nu se poate asa. Ca o instanta sa ajunga sa lucreze numai dupa pofta inimii, si sa intri in sedinta dupa cum iti place. Maine poimaine poate ca vom dori sa intram in sedinta cu vreo vedeta, cine stie ? ( Pentru ca vedetele au charisma si plac oamenilor mult ). In alta ordine de idei, instantele duc lipsa de oameni si vor duce, in fapt, cam mereu lipsa de oameni : sunt multe dosare, si nu sunt destui oameni. Cand iti cauti un loc de munca, cu siguranta nu cauti un loc de pedeapsa. Dar astazi un loc de munca parca ar fi o pedeapsa, un loc de detentie. Cu privire la presiunile care se pot face intr-o instanta. Se pot face presiuni si asupra unuia sau mai multor judecatori, si asupra grefierului sau grefierilor. Cel putin asupra unui grefier s-a facut presiune. Aceasta vine din instinctul unor oameni de a-i domina pe semenii lor. Si in viata nu trebuie si nici nu e frumos sa ii domini pe ceilalti. Trebuie sa fii si tu alaturi de ceilalti. Eu sunt convinsa ca se pot da exemple de presiuni facute asupra grefierilor, asupra judecatorilor si cine stie, va veni poate si vremea cand judecatorii isi vor da seama ca trebuie sa nu tina sub tacere aceste lucruri. Viata intr-o instanta ( curte, etc. ) nu este usoara. In general oamenii trebuie sa se accepte unii pe altii, pentru ca nu suntem toti la fel, nu toti gandim la fel : de aceea suntem daruiti cu graiul, si trebuie sa explicam, sa dialogam. La IML - daca nu exista modificari recente - cel putin noi in facultate asa am invatat, si anume : la IML se fac expertize psihiatrice. In cadrul unei expertize psihiatrice exista si expertiza psihologica. Cat priveste expertiza psihiatrica, cand se dispune ea, in primul rand, o arata codul de procedura. As vrea sa le spun celor care manifesta neintelegere, ca, atunci cand un om nu ti se adreseaza in registrul cu care tu esti familiarizat, nu inseamna ca e un om prost, nu inseamna ca e un om rau, nu inseamna ca e un om care nu stie ce vorbeste ! Daca eu nu voi intelege un Curs de matematici de nivel superior, nu inseamna ca profesorul care il tine, este un nebun care nu stie ce spune ! Eu chiar incerc sa fac un apel la calitatile oamenilor, nu la defectele lor. Lamaita, situatia cu care te confrunti tu in Justitie, la Curtea de Apel, nu este atipica. Justitia, instantele, de cand functioneaza ele in Romania au vazut multe ! Nu e cazul acum sa se inceapa cu exagerarile. Trebuie sa cautam sa ne intelegem unii pe altii : ce spun eu asa de neinteles ? Cine a citit, a studiat mai mult, cine are si functii de conducere, cum s-ar spune cine poate mai mult, poate si mai putin ! Si cui i se da ( in viata ) mai mult, i se si cere mai mult. Toata stiinta, cunoasterea nu folosesc la nimic, daca esti un om bun cu unii, si rau cu altii care nu ti-au facut nimic. Lamaita, tu i-ai facut ceva domnului Lupascu, incat i-a ajutat pe toti Judecatorii, dar pe tine nu te-a ajutat ? I-a ajutat pe toti judecatorii... De ce si-a pierdut rabdarea cu privire la tine ? Ei bine, dar fiecare din noi, avem personalitatea noastra. Cu privire la modul in care instantele si-au desfasurat activitatea, modul concret, adica ? Adica obiceiurile acestea ale instantelor, de pilda mai multi vin cand vin la serviciu, stau cat stau, dar cand se supara conducerea, sau colegii pe cineva, incep sa i se caute prezentele si absentele care sunt numarate cu scrupulozitate ! Cand nu te vor judecatorii sau chiar grefierii - ceea ce nu e cinstit ! nu e cinstit ! nu e normal ! - poti sa stai non-stop in instanta, la birou, in sali de sedinta, iti vor gasi altceva ! Adica, sa nu se creada ca sunt lucruri noi pe lumea asta si niste adulti care citesc articolul de mai sus, acum incep sa tremure vazand continutul si absentele si prezenta.... Cand un judecator lipseste din instanta, cineva, presedintele instantei, un coleg, cineva tot stie unde este si cat absenteaza. Nu se poate ! Apelam la medici ? Eu am spus si repet : cititi, studiati, lumea nu se termina numai cu manualele de Drept ! Stiinta omenirii nu sta numai in domeniul Dreptului. Este o munca care iti cere timp, dedicare, iti cere sa iti iei din timpul poate pentru distractie, dar e util ! Dar crede cineva ca medicii s-au nascut de ieri ??? Ca doctorii sunt niste bieti naivi ? Ce inseamna un doctor cu experienta ? Un psiholog ? O fi vreun tampit ? O fi vreunul slab cu duhul ? Eu am supus situatia prin care treci si colegilor mei si profesorilor mei. Si cunostintelor mele care sunt pregatite in alte domenii de activitate, dar sunt oameni invatati. In tot cazul, cand cineva, chiar necesita o terapie, de regula, terapia sa face si celor din anturajul persoanei ! Pentru ca o persoana nu traieste singura, in codru ! Iata, judecatorii si grefierii traiesc intr-o instanta. Pe mine ma revolta ce se intampla, ma revolta lipsa de intelegere. Cum am spus cine poate mai mult, poate si mai putin. Ar fi bine ca oamenii sa aiba o personalitate buna si sa isi iubeasca semenii, nu sunt cuvinte inutile acestea. Nu sunt. Si chiar si un doctor, un psiholog, ajuta omul, vine in sprijinul sau, nu il loveste ! Eu am deschis destul de multe carti de psihologie, am invatat si in facultate si voi continua sa citesc si sa invat : niciunde nu se recomanda rautatea si nervozitatea si a da in semenul tau ! Este inuman asa ceva ! Nu am facut facultatea de una singura, am avut foarte multi colegi care au citit ce am citit eu, au fost la aceleasi cursuri ca si mine. Cunosc si persoane care au absolvit Psihologia in cadrul universitatii noastre. Nimeni nu rade. Eu nu am vazut specialist sa rada de om sau sa inceapa sa spuna PLECATI DE AICI ! Nu vreau sa fiu rea, dar in fond, dintr-o institutie a Statului, puteti pleca si dvs. care indemnati la asta pe Lamaita Ciocea. Sa ramanem oameni si civilizati.

# psihiatru date 12 January 2013 23:58 +2

0livia şi Lămîiţa,aveţi o singură soluţie:un bărbat viril.Fetelor este o problemă serioasă.Nu ignoraţi această recomandare medicală.

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 10:04 +1

@ Catre cel ce scrie sub numele "psihiatru" : Cata lipsa de respect ! Si, ai fi dumneata acel barbat viril ? Ce stii despre viata noastra, incat iti permiti sa vorbesti asa ? De Educatie ai auzit ? Acuma serios : dumneati esti acel barbat viril ? Iti oferi serviciile ? Te rog sa nu te mai citesc cu asa remarci !

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 10:53 -3

De cate ori intru pe site-ul acesta, apare cineva care intelege sa glumeasca, sau sa vorbeasca chiar urat. Acest site este al unui ziar Lumea Justitiei, intru pe acest site sa citesc stiri din Lumea Justitiei, deci nu in alt scop. Si sincer, asa cum multi se plang de lipsa de timp, timpul cand este - nu inteleg sa il pierd cu oameni malitiosi, sau rai, sau care inteleg ca o problema de genul celei de mai sus se rezolva prin prezenta unui barbat viril. Ma intreb cati ani ai cel care scrii sub pseudonimul "psihiatru", dar ce varsta ai oare ? In acest caz, al judecatoarei Mihaela Lamaita Ciocea, ea, o tanara judecatoare primeste indemnuri sa plece de la Curtea de Apel, care in fond este locul ei de munca. Totul a pornit se pare, prin faptul ca, intr-o zi s-a intamplat sa se faca presiuni asupra ei, intr-un dosar, a fost ulterior chiar scoasa din sedinta de judecata. Aceasta tanara femeie isi poate pierde locul de munca, si iata vine un om brav si curajos ca 'psihiatrul" si recomanda in viata mea si a tinerei judecatoare un barbat viril. Pentru ca asa stiu oamenii ca se vorbeste aici si ca viata trebuie batjocorita ! Domnule care iti spui "psihiatru", lasa aici pe site cartea dumitale de vizita, de barbat viril, eu nu am nevoie, eu nu te-am cautat, eu nu te cunosc ! Dar in trecut, un amic mi-a spus ca nu are prieten si daca ii pot recomanda pe cineva ! Te rog sa nu faci asa glume cu mine ! Cand se intampla un eveniment neplacut, de genul acestuia in care fara voia ei, judecatoarea Ciocea a fost sau s-a aflat implicata, unii rad, batjocoresc, sau cum se spune aici "fac misto", altii nu se amesteca si evita, altii sunt de-a dreptul lasi, si in fine, altii chiar inteleg sa priveasca cu rautate oamenii care isi apara drepturile si viata. Nu stiu daca ti se pare normal domnule care iti spui "psihiatru", ca pe un site sa spui ca doua femei pe care nu le cunosti, a caror viata nu o cunosti, au nevoie de un barbat viril. Sunt unii care parca cauta pricina omului ! Ti-am facut ceva dumitale ? Sau cum sa inteleg initiativa dumitale ? Medicina legala scrie ca un barbat se maturizeaza la 25 de ani. Ma intreb cati ani dumneata, "psihiatrule" ? Asa si razi inainte, unii lovesc inainte, dumneata razi inainte ! Cum razi tu de mine, sa rada altii de dumneata ! Si ce faci rau, sa ti se faca !

# dimitrie date 13 January 2013 18:13 +1

S-au gasit doua nebune sa se consoleze ! Intr-o intitutie cu 400 de oameni toti se aliaza impotriva Lamaitei ? Chiar e o Ioana D Arc a zilelor noastre... cel mai simplu ar fi daca ar urma un tratament pentru boala pe care o are si si-ar vedea doar de judecata nu de plangeri prin presa si aparitii la TV. Asta face un judecator, judeca dosare nu ?

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 18:50 -1

@ Dimitrie : Uite ce este, Dimitrie, o persoana careia i se pare normal sa se exprime spunand asa : "doua nebune sa se consoleze", pesemne dumneata nu intelegi situatia de fapt expusa : judecatoarea Ciocea Mihaela a fost inlaturata din Planificarea sedintelor de judecata si nu a mai fost lasata sa intre si sa judece dosare. Si nici mesajul meu nu l-ai inteles. Cum sunteti voi obisnuiti sa vorbiti ! Dumneata cutezi sa spui ca suntem "doua nebune" ! Realizezi ce spui si cum te exprimi ?

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 18:58 0

@ Dimitrie : Dupa dumneata, Dimitrie, judecatoarea MIhaela Ciocea care a fost inlaturata din sedintele de judecata de catre alte persoane, fara voia ei, tot ea, judecatoarea Ciocea trebuie sa faca un tratament si apreciezi dumneata ca ea are o "boala" si ca ea si cu mine, in plus, suntem "doua nebune" ? Acuma sincer, nu ai nicio retinere sa te exprimi asa ? Sistemul tau nervos chiar nu are nicio retinere ? Substanta dumitale cenusie ? Nu ? Nimic ? Nicio frana ? Nicio judecata ? Asa, pur si simplu, afirmi cu convingere ca Mihaela Ciocea - judecatoare, si eu insami suntem 'doua nebune" ? Cum sa judece Dimitrie dosare daca nu este lasata sa intre in sedinta de judecata ? Ia spune ! Hai, spune ! Doamne, ajuta-l si pe omul acesta sa rationeze si sa aiba capul pe umeri !

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 19:10 -1

@ Dimitrie : Dimitrie, judecatoarea Mihaela Ciocea spune ( adica scrie, infatiseaza in scris ) ca i s-a spus sa plece din instanta, din curtea de apel bucuresti. Intelegi Dimitrie ? I s-a spus Mihaelei Ciocea sa plece din curtea de apel. Uite, este o fraza simpla aceasta. Nu comporta dificultati la citire. Situatia de fapt pe care o reclamã Mihaela Ciocea a început mai demult, prin luna aprilie, a anului 2010. Chiar nu intelegi, sau te faci ca nu intelegi ? Sau nu vrei sa intelegi ? Sa te lumineze Dumnezeu si sa te ajute ! Si pe mine sa ma ajute sa intalnesc oameni cum trebuie si care nu vorbesc ca dumneata si gandesc sanatos !

# pt. olivia -maria marcov date 13 January 2013 19:25 0

E ''dimitrie cel bun '' și știu eu ce știu de așa nație masculină.Eu îl prefer pe CI.Chiar e plăcut să stai la taifas cu CI ,e totuși un sufletist, și sunt convinsă că citește toate ''dedicațiile'' cu maxim interes .Apoi,știe cum,unde și când să-ți și răspundă.Și lasă-l pe Dumnezeu ,că are altele pe cap! :sad:

# olivia-maria marcov date 13 January 2013 20:35 0

@ "Pt. olivia-maria marcov" : Da, trebuie sa iti spun, sau sa spun, ca, a trecut destul de mult timp de cand nu am mai citit comentariile articolelor postate de ziarul Lumea Justitiei. In fiecare zi, sau searã, sau cand e cazul, primesc Newsletter-ul de la Lumea Justitiei. In luna decembrie 2012, au existat niste zile in care, brusc, incetasem sa primesc, ca de obicei, Newsletter-ul lor. Dar, de catva timp, situatia s-a restabilit, si primesc din nou Noutatile Lumii Justitiei. Despre comentariile de pe Luju.ro : nu am citit nici articolele toate, insa ma uit peste titlurile lor, cu atat mai putin am citit comentariile. Insa, nu stiu, parca, revenind, asa, la prima vedere, as spune ca persoana pe care o mentionezi tu, acel " CI ", nu prea mai apare ca in trecut, asa este ? Nu prea mai apare CI ? Nu o mai fi avand timp, sau s-o fi plictisit, sau viata il ocupa cu altceva. Cat despre Dumnezeu, pai, sa stii ca noi, toti oamenii sunt chiar noi "pe capul lui", negresit, cu totii. In seara asta am ascultat si privit slujba, pe un site nou deschis : catedralaonline punct ro. Cand vor difuza si alte site-uri slujba, cred ca ma voi uita si la alte slujbe, de pe alte site-uri, daca vor aparea. Sufletisti ar trebui sa fim toti si sa nu mai traim intr-o societate care ne bruscheaza. Eu nu stiu nimic despre "Dimitrie", m-as bucura sa fie "cel bun" ; poarta numele unui sfant, dar sfintii sunt buni. Multumesc pentru mesaj. O seara in pace si liniste ! Imi plac si zilele si serile linistite !

# ANONIM date 13 January 2013 23:06 +3

DREPTURI SALARIALE RESTANTE ESALONAT 2016, TAXE SI IMPOZITE RESTANTE NEESALONAT,LUATE DE STAT PRIN DECLANSAREA EXECUTARII SILITE. PAI CUM STATUL ARE DREPTUL SA EXECUTE SILIT IAR EU NU AM VOIE SA EXECUT STATUL. NASOL ART.6CEDO PROCES NEECHITABIL

# catalin date 14 January 2013 08:09 +3

Da, a lucrat de acasa. A luat dosare acasa, nu? Si conducerea CAB-ului a ramas indiferenta, desi avea pata pusa pe ea. Si unde mama dracului zice in ROI ca fiecare isi poate face treaba acasa fara a mai trece pe la serviciu. Eu sunt grefier. Pot sa-mi iau si eu dosare acasa si sa trimit prin mail incheierile si toate alea????

# olivia-maria marcov date 14 January 2013 15:06 0

@ Catalin : Salut, Catalin ! Tu esti deci, grefier ? Uite, stii, - stii bine ca pe marginea vietii de fiecare zi din instante se poate scrie mai mult. Imi place sa si destind atmosfera, pentru ca nu trebuie sa fim tensionati, deci nu considera cele ce voi scrie cu "tensiune" si cu teama. Sa stii ca mie, in trecut, mi-au placut si judecatorii si grefierii, si arhivarii. Imi plac oamenii, sa stii ca da, - bine, te rog numai sa nu ma contrezi acuma, citeste numai ce iti scriu ! - insa, fireste, nu sunt placute conditiile de viata. Oamenii au si ei fiecare si personalitatea sa, si viata sa cu bune sau mai putin bune, adica impliniri si neimpliniri, cu dificultati de viata, fine. Din pacate, da, apar uneori si interese. Da, interese, ele pot aparea. Sunt numai niste "date ale problemei". Acuma, sa stii ca daca jud. Mihaela Ciocea a lucrat acasa, trebuia sa se ia act de munca ei, a tinut legatura prin e-mail cu colegii sau cu sefii, sau cu seful/sefa, nu stiu concret si exact cu ce persoana. Te rog sa ma crezi ca fiecare om trebuie inteles. Si tu, tu care esti un grefier ai toata simpatia mea, sa stii ca da. Eu pot sa spun mai multe, dar nu imi place sa fiu prea directa intotdeauna, pe urma... in fine....sa zicem sa nu prea imi face placere, pentru ca imi pierd buna dispozitie. Dar Mihaela Ciocea ar putea crea un Precedent si dupa ea, alta si alta persoana, pana acum vad ca e prima care a avut curajul. Daca se creeaza un precedent, ar inseamna sa se tina cont de munca acasa, cum sincer ar fi normal. Stii ce inseamna munca : dosarele acelea care sunt, stii bine, NENORMATE. ( Pentru acest motiv nu voi spune "norma de munca", pentru ca scumpele dosare sunt absolut NENORMATE ). Sa stii ca in trecut, multi grefieri ( fete, femei in majoritatea lor ) lucrau si acasa, sau veneau sambata la serviciu. Nu se poate ca judecatorii, grefierii care lucreaza in instante, la curti, sa nu cunoasca grefieri, judecatori cu mai multa vechime ca ei, care lucreaza de mai demult decat ei, si de la care sa afle care era in trecut viata in instante ; poate ca si azi a ramas la fel, in buna masura. Nu stiu : spun si eu : daca as fi azi in instanta, as cauta persoane care lucreaza de multi ani si le-as ruga sa imi povesteasca cum se lucra, care era atmosfera, daca apreciaza ca, fata de trecut, acum sunt schimbari in bine, etc. Pe de alta parte, exista cate un om care cand e sef, mai poate avea si alta preocupare, de pilda, cadru universitar, si nu stiu acuma, ca nu am verificat, daca orele de curs ca sa zic asa, sunt in Orarul facultatii, in afara orelor de program de la judecatorie, tribunal sau curtea de apel, dupa caz, sau Orarul studentilor nu tine cont de Programul Curtii de Apel, sau al Judecatoriilor, Tribunalului, etc. De exemplu, am cunoscut un judecator care era si cadru universitar, motiv pentru care cand nu se afla in instanta, la judecatorie, se afla plecat catre facultatea unde presa sau, la inceput, tinea seminarii, sau si le pregatea si asta necesita un timp, fireste. Dar vezi tu ? Am impresia ca, faptul ca uneori nu era in instanta, a nemultumit, si cum, necum, persoana nu a mai fost judecator ! Pe cand, vreun altul mai mare in functie, si-a pastrat si functia si in timpul programului de lucru din instante, poate ca mai lipsea, ca sa mearga sa predea, sa isi tina cursul, sau daca lipsea eu nu stiu exact unde se afla in acel moment ( sefii nu motiveaza subalternilor decat prea rar, nu explica pe unde se afla ei cand ii cauti ).

# olivia-maria marcov date 14 January 2013 15:19 +2

@ Catalin : Remarc ca esti un grefier curajos si un grefier iubit de colegi, Catalin, pentru ca, altminteri, imi spun in sinea mea, presupun ca se poate afla cine este grefierul "catalin" care scrie comentarii pe Luju.ro. Si e bine ca scrii ! Dar nu vad prea multi ca tine, care de bine, de rau, sa isi treaca la pseudonim un prenume si sa mai si spuna ca sunt grefieri. Mi-ar placea, eu am vrut intotdeauna ca atmosfera intr-o instanta sa fie cat mai fireasca si normala, si oamenii sa nu munceasca tensionati. Eu o sustin pe judecatoarea Mihaela Ciocea. O sustin. Cand m-am angajat, in trecut, in judecatorie, eu am vorbit cu oamenii care aveau vechime, unii foarte mare, si cat de cat ei mi-au povestit atmosfera. Odata am vazut si niste fotografii : intr-un grup, inainte de 22 dec 1989, erau niste judecatori si grefieri. Au fost vremuri asupra, am auzit atunci, povestirea, pentru oamenii din Justitie, inainte de 1989. Problema ca este ca instantele au un tipar de comportament, ca si oamenii, pe care il reproduc la nemurire, pe care l-au preluat de la cei de dinaintea lor si pe care il lasa mostenire cand parasesc Justitia. Si sunt tipare de comportament neplacute, rele, nedrepte, abrupte, care dauneaza sanatatii oamenilor, iti creste tensiunea, te streseaza.... Pe urma, nu stiu cum e acum si peste tot in instante, dar se vorbea urat oamenilor, erau sub presiune, amenintare, sanctiuni.... Tu stii bine, Catalin ca acel Regulament de Ordine Interioara pe care il mentionezi scrie lucruri aberante si imposibil de pus in practica : sa rezolvi munti de dosare in 24, 48 de ore - sa remarcam, orele sunt precise si mereu aceleasi la numar, orele cerute ca termen de rezolvare a lucrarilor din dosare, iar saptamanal pe rolul unei singure sedinta de judecata, cine stie cate dosare nou intrate, si nou aparute ( iti place termenul acesta de nou aparute ? cum ti se pare ? ) ! Nu se stie, pentru ca numarul dosarelor nou-intrate care sunt repartizate la unii cate 2,3 la altii cate 20... este un numar variabil !

# olivia-maria marcov date 14 January 2013 15:35 0

@ Catalin : Sa stii ca, si ai vazut poate ca asa este, poate, nu te cunosc, si spun 'poate", nu stiu experienta ta de viata in instanta si cate ai vazut pana la ora asta, dar intr-un sistem intolerant si rau, anacronic si aberant, oamenii au de patimit : sunt si vatamati si prejudiciati. Acuma in Romania, sistemul invechit persista cam mult timp, e anacronic, de la 1989 si pana azi au trecut multi ani de zile ! Problema e asta : li se cere oamenilor sa fie niste roboti, sa nu fie oameni, ori ei sunt oameni. Nu sunt roboti, nu sunt "arieni" - sa iti explic, mai citesc presa, mai citesc carti si chiar o carte despre regimul lui Hitler, din trecut - ( mai ieri, un articol in EVZ.RO scria ca Hitler crestea copiii germani pentru a fi arieni, rasa superioara si de mici, daca nu se nasteau blonzi, asistentele medicale - asa era regula, absurda, dar se respecta atunci ! - copiii erau expusi la raze ultraviolete, cica, asa li se deschidea parul la culoare, si erau tinuti asa, la raze, pana le devenea parul blond ! ).Nimanui nu ii place sa munceasca, si sa primeasca in schimb, sanctiuni sau ordine de maniera : "De ce dna grefier-sef ati platit ore suplimentare lui Marcov ? ", sau sa fie taiat la prima si sa intre de 2, - 3 ori pe saptamana in sedinta de judecata si careva de sus sa il atace. Ma gandesc ca mai intai de sus, e omul atacat, dar se intampla si altfel : se duc cate unii, colegi sau nu, la vreun sef, si seful nu spune nu reclamagiilor ! Seful spune reclamagiilor : "Daca vreti voi, de ce nu ? " Probabil, fie de frica sa nu isi sacrifice linistea, sa nu se puna rau cu sefi mai mari, ca pe urma, iata, ca un exemplu, nu se mai poate duce la facultate sa isi predea cursul, in timp ce e si judecator.... Ei bine, aici, in acest punct, nu mai exista corectitudinea ! Eu sunt inclinata sa vad bunatatea in orice om, sau calitatile, partea buna, dar trebuie sa recunosc ca exista oameni rai, exista rautate, si asupra bunatatii unora, m-am inselat.

# Catalin date 15 January 2013 08:02 +3

@ Olivia-Maria Marcov: "acum ca a lucrat acasa, trebuia sa se ia act de munca ei". N-as prea crede. Si eu lucrez acasa ca n-am incotro, dar nimeni nu ia act de munca asta. D-aia MJ-ul, prin bunatatea si intelepciunea-i specifica a construit sedii de instante: ca sa se munceasca acolo. Nu mai comentez faptul ca plimbarea unui dosar pe-acasa prezinta riscuri, nu mai zic nici de faptul ca trimiterea minutelor sau hotararilor prin mail, de pe statii nesecurizatecomporta de asemenea riscuri. Nu va cunosc nici pe dvs. nici pe colega, dar asa cum zicea un alt personaj de pe-aici, daca 400 de oameni zic ca esti intr-un fel .... ar cam trebui sa iei in serios. Si, doamna, lucrez de 17 ani in justitie. Am vazut si trait multe. Eu stiu cum se desfasoara lucrurile. Eu stiu ...... destul de multe.

# un tăciune și-un cărbune date 15 January 2013 11:31 -1

...spune bade,spune toate câte le cunoști dar pe noi ne iei drept proști ;-) ;nu vreau să fiu rea dar cred că ar cam trebui să nu-ți dai cu părerea dacă lucrezi la aceeași instanță-și doftor precis nu ești

# olivia-maria marcov date 15 January 2013 18:59 +2

@ Catre persoana cu pseudonimul "un taciune si-un carbune" : Eu sunt chiar buna. De unde rezulta ca eu lucrez la aceeasi instanta cu judecatoarea Mihaela Lamaita Ciocea ? Vai, mie ! Poftim de dovedeste ca eu lucrez la aceeasi instanta cu ea ! Please ! Si psihologie judiciara precis am facut in facultate, am dat si examenul de an, precis am facut psihologie si a si trebuit sa citesc cursuri, tratate si manuale. Am citit psihologie judiciara si psihologie in general ( adica din alte ramuri ale psihologiei ). Acestea sunt rautati, lipsa de politete si de Dumnezeu, in plus, nu inteleg de ce sunteti rai cand cineva isi apara drepturile ? Intr-o lume a Justitiei, a proceselor si litigiilor, exista persoane care se supara rau pe cei care isi apara, sau incearca sa isi apere drepturile. Cand cineva reclama, e suficient sa reclame, nu-i asa ? Pai bine, in lumea avocatilor si a judecatorilor, apar persoane in opinia carora omul nici nu trebuie sa cuteze sa se apere, ci trebuie sa incaseze !

# era pentru Cătălin date 15 January 2013 19:17 0

n-am vrut să-i fac ''dedicăție'' ,precis el a înțeles :-x Olivia ești prea sensibilă -fă un efort de voință că lumea sigur nu -ți vrea răul

# olivia-maria marcov date 15 January 2013 19:28 0

@ Catre "Era pentru Catalin" : Ok, ok. Eu, oricum vreau o reactie pozitiva din partea oamenilor, nu indracirea lor ! Vreau si conditii umane de lucru, de munca. Intr-adevar, si sa stii ca nu toata lumea imi vrea raul, in niciun caz ! Acuma sincer. Asa este. In Justitie insa oamenii se apara greu, pentru ca nu se solidarizeaza, si din cauza faptului ca pe urma au viata grea cu sefii sau vreun sef. Adesea e si o chestiune de orgoliu la sefi, cineva, candva, mi-a spus acest lucru cu gurita sa, e serios si adevarat ce spun. Si, din orgoliul unui sef, te trezesti ca mama te-a nascut om, si sefii te fac minge de ping-pong ! Ok, scuze, daca nu am privit cu atentie mesajul si sunt si putin grabita, am intrat hotarata sa ies cat mai rapid de pe site... de altfel ma miram sa mi se spuna "Bade", pentru ca eu stiu, mai degraba o mioara as putea fi, dar refuz sa fiu aceea din Miorita, o balada care ma copleseste prin fatalitatea acceptata de ciobanul in chestiune, invidiat de colegii lui de "profesie"... O seara buna si lui Catalin, Catalin, lucreaza, lucreaza, tot mai mult, ai terminat odata dosarele acelea ? E deja ora 19.27, mai ai la ele de munca ? Cand te vei hotari sa vrei mai bine, sa scrii pe Luju.ro, precis am sa gasesc comentariul tau ! O seara buna tuturor !

# Bolivia Morcov date 15 January 2013 19:56 -1

Uhhh, iari aparusi, Marie, cu interminabilele tale derapaje. Apropos, piftie stii sa faci? De-aia fara gelatina din comert. :lol:

# olivia-maria marcov date 15 January 2013 20:15 0

@ Persoana : "Bolivia Morcov" : Asculta, din ce initiativa, sau cu ce ganduri, adica ce doresti, incat intervii mereu cand scriu eu vreun comentariu pe Luju.ro ? Ce ti-am facut ? Pe dumneata ce te supara ? Cum adica "iari aparusi" ? Ce inseamna asta ? Ia spune, de ce vorbesti despre piftie ? Pana acum si in lumina mesajelor tale din trecut, ai mentionat si "ghiveciul", remarc ca si piftia si ghiveciul sunt doua mancaruri moi. Mai spune si un alt cuvant in afara de "derapaje", un cuvant de care nu te dezlipesti, de asemenea iti plac anumite feluri de mancare. Nu te-am rugat sa intervii. Nu mai insista. Am vazut ca esti spiritual ! Ok ! Am tinut minte.

# olivia-maria marcov date 15 January 2013 19:19 -1

@ Catalin : daca lucrezi acasa, este din cauza ca este mult de munca, si munca nu ti-o face nimeni, daca tu nu o faci, deci nu lucrezi degeaba. E adevarat, si se stie, ca este mult si mereu mai mult de lucru, si ca ar trebui platite orele suplimentare. Mai intai de toate, ar trebui angajat suficient Personal in toate instantele, curtile, apoi daca ar fi suficient Personal, destule efective, cine stie, poate nu ar fi cazul sa stai mereu la munca, in sediul instantei, la birou, peste orele de program sau sa muncesti acasa. Intr-adevar, asa este, sunt riscuri atunci cand dosarele sunt lucrate acasa si purtate pe drum. In urma cu niste ani nici nu exista macar e-mail, internet, nu existau nici calculatoare. Pe urma, cand au aparut, timid, calculatoarele in instante, au aparut la Arhive, cate unul, incet, incet....Sper oricum ca doresti un sistem mai bun, doar daca de 17 ani de cand lucrezi, nu si ajuns sa te obisnuiesti cu modalitatile concrete de lucru si cu munca mereu mai multa...Nu cred ca 400 de persoane zic sau ar zice ceva "in acelasi fel", sau ca ar zice ceva. Este imposibil, o sectie a Curtii de Apel nu cred sa aiba un efectiv de 400 de angajati, anume a IX-a Civila. In rest, nu se vorbeste asa, concret, ar trebui numarate persoanele ca sa stii ceva sigur. Ceea ce uimeste intotdeauna este faptul ca in Justitie, angajatii nu ar trebui sa se certe, sa se ia unii de altii, niciodata, dar niciodata, ori la noi se intampla ca neintelegerile sa fie intre colegi, intre oamenii care fac parte dintr-un colectiv, mai larg sau mai restrans. Judecatorii trebuie sa judece dosarele, avocatii sa apere interesele legitime si drepturile clientilor lor, si asa mai departe. Nu exista intre oameni solidaritate... Vezi .... te-ai gandit daca toate instantele sunt asa, precum cele din Romania ? Oamenii sa nu se ingaduie, sa se ia unii de altii, asta ti se pare normal ? Sunt convinsa ca nu exista 400 de oameni care sa spuna in vreun fel ceva. Tu de ce esti impotriva ei ? Daca toti gandesc asa ca tine, anume ca : " daca mai multi spun intr-un fel, asa este, sau asa o fi !", asa o fi, adica de ce sa mai depui efortul sa gandesti cu mintea ta ? Tu, de exemplu, esti nemultumit pentru ca e mult de lucru, sau ai vreo nemultumire anume, precisa si obiectiva impotriva Lamaitei, Cataline ? Intr-adevar, chiar daca lucrezi acasa, incheierile de sedinta tot trebuie sa le cosi la dosarele respective. Eu cred ca ea a lucrat acasa pentru ca au inlaturat-o din Planificarea de sedinte, si din aprilie 2010 nu mai are liniste si pace. Daca in mod insistent era indepartata din sedinta de judecata, in timp ce ea dorea, vroia sa intre in sedinta de judecata, ce trebuia sa faca ? Probabil ca a lucrat acasa dosarele pe care le avea in lucru. Exact, ce te supara la Lamaita pe tine ? Sper in tot cazul sa urmeze si ani mai buni in Justitie, in instante si curti, dupa cum se vede, trebuie si oamenii sa vrea acelasi lucru, cu totii, sau macar cei mai multi. O seara buna, acuma esti acasa si lucrezi din greu la dosare ? Inca vreo 17 ani, tot inainte ? Si tot asa ? Nu vrei conditii mai bune de munca, respect, demnitate ? In fond, fiecare are dorintele sale de viata.

# Catalin date 16 January 2013 07:45 +2

Un taciune si-un carbune, iata ca o spun pe bune: Vreti sa vorbim despe calitatea actului de justitie din Romania? Cam greu, pentru ca nu mai exista. Sistemul judiciar a intrat in derapaj de multa vreme si este impins tot mai tare la vale. Judecatorii trec din ce in mai rar pe la serviciu, iar hotararile, in proportie de peste 80% sunt motivate integral de grefier. Iar in celelalte, grefierul face tot cam 80-90%. Vi se pare normal ca dintr-o hotarare de 11 pagini, grefierul sa bata, singur, 10?Vi se pare normal ca judecatorul sa puna toate dosarele in brate grefierului, dupa ce in prealabil s-a obosit sa scrie pe coperta A sau R, sa-si puna geanta pe umar si sa o stearga dupa ce a iesit din sedinta? Ca, deh!, e obosit. Iar a doua zi cand se deranjeaza sa vina la serviciu (daca e deranjaza) il ia la rost pe grefier ca nu a terminat minutele. Iar pe la pranz incepe sa te frece ca nu-s gata incheierile si el se grabeste sa plece. Pe judecator nu-l intereseaza balamucul platit scump care se numeste Ecris. Da, judecatorul sufera. De prea mult timp liber.

# ...pe astea le știu toți date 16 January 2013 13:01 0

...credeam că-i vorba de altceva-acu' vezi să nu te identifice că-ți taie din salariu și poate te trezești și cu cine știe ce '' făcătură '' :cry:

# olivia-maria marcov date 16 January 2013 11:27 -1

@ Catalin : Ei bine, daca e asa cum spui, vezi bine ca Lamaita sau Mihaela Ciocea nu face exceptie de la regula judecatorilor. In schimb, cate unii dintre judecatori considera ca trebuie sa ia atitudine impotriva ei. Tu spui ca "judecatorii trec din ce in ce mai rar pe la serviciu", si ea, una singura, Lamaita, o singura judecatoare trebuie sanctionata cu reducerea din salariu, pe baza unor foi de prezenta sau a unui pontaj. Sa recunoastem ca munca grefierilor si a judecatorilor e o munca care uzeaza si e bine ca omul sa se menajeze. In schimb, da, grefierii nu sunt menajati. Judecatorii au vrut salarii mai mari, si iata, le-au dobandit la un moment dat, in schimb pentru grefieri nu au spus niciodata nimic, nu au spus ca si ei merita un salariu mai mare, chiar daca nu egal cu al judecatorului. De notat este faptul ca Lamaita, judecatoarea adica, a fost mai intai inlocuita din completul de judecata, apoi scoasa din Planificare, insa ea a vrut sa intre in sedinta de judecata, lucru de care se si plange de altminteri, ca a fost eliminata, inlocuita, scoasa din sedintele de judecata, sau ca, nu a mai fost planificata anumite perioade de timp. Probabil ca, intre aceste perioade de timp, ea era totusi lasata sa intre in sedinta de judecata. Catalin, sa stii ca in trecut, sentintele erau motivate de grefierii-dactilografi, uneori ma intrebam cum de stiu ei asa de bine sa motiveze sentinte ? Eu am spus ca imi plac, cu titlu general, judecatorii, pentru ca sunt oameni care au dat dovada de tenacitate, ambitie, munca sustinuta in timp, intr-adevar insa nu e bine sa se cada nici in extrema cealalta. Adica sa nu se mai vina deloc pe la serviciu. Pentru ei insisi nu e bine, nu pentru acel pontaj sau sefi sau prezenta. Vreau sa spun ca ei vor trebui sa vina totusi cand si cand, si pentru ca ei nu vin - si repet, eu inteleg faptul ca e o munca care chiar uzeaza, munca aceasta a judecatorului, in sedintele de judecata, apoi acuma ei trebuie sa invete Noile coduri foarte bine si pentru asta le trebuie timp, constant ei trebuie sa fie la curent cu noutatile, modificarile legislatiei, etc. - deci, reluand fraza, firul ei, - pentru ca judecatorii nu vin la serviciu decat rar, este un motiv serios, un motiv ca ei sa caute o modalitate de a lucra acasa, si sa nu fie discutii pe acest aspect. Cum adica sa nu fie discutii ? Adica sa nu li se poate reprosa ca nu au fost in instanta, desi au muncit acasa. In cele din urma, trebuie pastrat un echilibru, dar trebuie ca se poate si asta. Deocamdata eu cred ca ei sunt totusi, cum sa spun, obositi, da, deci stii cum e intr-o sedinta, cred ca esti un grefier de sedinta, lume multa, stii ca e greu si au spus-o multi altii, e greu sa vorbesti, sa te faci inteleg de oameni care provin din medii diferite, care au pregatiri diferite. Judecatorul trebuie sa ii asculte pe toti, si sa se faca inteles. Nu e usor cand lucrezi cu oameni care nu inteleg adesea ce le spui, nici ce masuri iei, pentru ca - simplu - ei nu sunt judecatori ! Probabil ca judecatorii, impreuna, vor trebui sa redefineasca, reconfigureze situatia lor de fapt la munca, modul de a lucra, de munci, sa cada cu totii de acord, sa nu mai apara discutii si divergente. Insa e important sa gandesti sanatos, si ei sa gandeasca sanatos, corect, sa nu ia decizii care sa nu tina cont de drepturile unuia sau unora dintre ei. Din momentul in care "judecatorii trec rar la serviciu", este o decizie incorecta, bazata pe o judecata, pe un rationament gresit, sa se propuna sanctionarea Lamaitei, o judecatoare careia i se spune ca nu a mai venit la serviciu, ca are absente - sa i se taie din salariu si concret, ea sa incaseze mai putin decat salariul ei intreg. Ideea e ca apar neconcordante si judecatorul cu mintea lui limpede este chemat prin vocatia sa de judecator, tocmai sa le inlature. Este un aspect importat aici : judecatorul cand judeca in sedinta publica, dosare, litigii, cauze, ce face el ? Da solutii corecte. De ce da el solutii corecte ? Pentru ca judeca corect. Ok pana aici. Acuma : cand se afla in colectivul de judecatori, sau si de grefieri, dupa caz, al unei instante, judecatorul trebuie sa judece la fel de corect, si sa emita rationamente la fel de corect, nu erori de judecata ! Pentru ca, daca procedeaza altfel, ceva nu e in regula, nu e ok, nu e "sanatos". Am recitit plangerea Lamaitei si anume partea in care ea expune Situatia de Fapt : ei bine, totul a pornit de la faptul ca s-au facut presiuni asupra ei sa nu mai intre intr-o sedinta, in care era planificata sa intre, la un termen de judecata 1 noiembrie 2011 cred. Mai demult, a mai fost publicat un articol cu privire la Lamaita si am citit comentariile de sub articol, ea insasi ( eu cred ca era ea insasi aceea, scria mihaela ciocea ) spunea ca o colega a ei, judecatoare, a fost in trecut, presedinta sectiei a V-a a Tribunalului Bucuresti, si ca ar fi facut o presiune asupra ei, intr-un dosar. Cu alte cuvinte, as fi vrut sa fie explicata situatia de ea, de Lamaita, a fost vorba de o altã presiune, intr-un alt dosar si la o alta instanta, anume la Tribunalul Bucuresti ? Asa este ? Daca asa ar sta lucrurile, in total am putea vorbi de doua presiuni facute asupra ei de una sau doua colege ( nu stiu daca e aceeasi persoana ) judecatoare, si, pesemne, in doua dosare diferite ? ? ? In comentariile ei, din dreptul acelui articol, MIhaela Ciocea scria ca ea i-a spus sefei ei, - cand s-a aflat sau cand a ajuns la Curtea de Apel Bucuresti - de la Sectia a IX-a Civila, despre aceasta situatie. Daca nu este asa, nu o fi asa. Ea a scris un comentariu si eu tocmai spun ca mi-ar fi placut ca acel comentariu sa fie putin mai explicativ, sa dezvolte putin mai mult, sa ne fie clar, caci noi nu cunoastem situatia de fapt si nu avem cum sa stim ce a fost in trecut.

# olivia-maria marcov date 16 January 2013 11:46 -1

@ Catalin : Sunt de acord si trebuie ca si grefierii sa aiba mai putin de lucru. In ultimii ani, incepand cu 1999, incoace, grefierii au avut mai mult, si nu mai putin de lucru. Pentru ca in 1999 a fost creata Scoala Nationala de Grefieri. Astazi, si de maniera generala, exista tendinta la multi oameni de a munci, a lucra cat mai mult acasa, sau daca nu acasa, insa in liniste, si comunicat prin e-mail, este o tendinta care se manifesta si in lumea juristilor ( fosti sau actuali avocati, judecatori, etc. ) Este adevarat, cand la Stat, este mai greu de realizat acest lucru. In cele din urma, omul nici nu trebuie sa dispara, ci sa continue sa fie o prezenta, dar in acelasi timp sa se poata menaja, sa nu simta mereu sub stres, presat de timpul care trece rapid ( de exemplu, e trafic mare, intarzii la munca ! ) Cu privire la Scoala Nationala de Grefieri, cineva a spus ca atmosfera e rea, adica un fel de "inchisoare", ma rog, adica o institutie in care omul se simte chiar prea constrans de exigente. Sunt si persoane, macar una, care a renuntat la Scoala aceea pentru ca atmosfera era neplacuta. Pentru ca si grefierii sa aiba conditii mai bune de munca, trebuie discutat tot cu oamenii, si ei sa aiba o personalitate buna. De maniera generala, judecatorul trebuie sa fie o personalitate buna ! E trist ca ei apasa mult asupra grefierului, e foarte trist si dezamagesc ! Despre conditiile de la SNG se poate discuta, de admitere. Ce vrei, se poate discuta, sau se poate scrie, si trebuie scris. Totusi, atunci cand spui sau scrii ceva, trebuie sa cauti totusi ca ceea ce spui sau scrii, sa ajunga la ratiunea, intelegerea, personalitatea destinatarului. Exista persoane care nu suporta o discutie deschisa, un dialog, nu il admit, altii nu suporta sinceritatea, si in fine, cu altii e inutil, pentru ca ei iti vor purta ranchiuna si vor cauta sa iti faca poate chiar rau, pentru ca ai spus direct ce era de spus. Dar bine, astfel de oameni nu sunt chemati sa fie judecatori. Ce parti, care justitiabili ar avea incredere sa isi supuna litigiul, cauza, pricina in fata unor oameni care nu rationeaza ok ? In fine, in ce ma priveste, daca e ceva de retinut aici, pe aspectul muncii grefierilor, eu l-am simtit pe pielea mea, dar am cautat sa ma fac inteleasa in fata judecatorilor. Am scris despre felul cum se traieste si s-a trait si inainte chiar de 1989 in Justitie, in instante, am scris si am tot scris, si pesemne voi mai scrie. Sa recunosc, ca pentru ceea ce altii fac rau, sau strica, tu trebuie sa iti iei din timpul tau si sa explici, si sa iti pledezi cauza cea buna, si da, iti consuma timpul. Dar sa fie cu folos. Pe de alta parte, personalitatile care nu sunt bune, nu sunt bune si daca nu fac lucruri bune, esti pus in situatia sa explici si sa iti pledezi cauza. In tot acest timp, ele isi vad de viata lor, uneori isi fac cereri prin care isi apara reputatia si asa mai departe...

# unul din lume date 16 January 2013 12:48 0

onorabila judecatoare ciocea(folosesc onorabila caci chiar este o onoare sa imparti dreptatea si sa nu il ai pe nasul in suflet)felicitari si aprecierea mea pentru curaj. din nefericire lumea dvs se strimtoreaza in fiecare zi ,judecatorii au ajuns cirpe cu nasul in suflet.chiar eu m/am lovit de justitia romaneasca care/i chiar oarba,oarba dupa ea si mai ales este facuta pentru nasul din suflet mai ales cind hirtiile ilegale si abuzive sint semnate chiar de el. mie gunoiul de basescu mi/a nationalizat o proprietate chiar daca era platita cu hotariri judecatoresti definitive,irevocabile ,executorii si atentie EXECUTATE ,pentru care judecatorii cab au zis ca nu aveau voie sa mai faca asa ceva caci intrase in circuitul civil de 9 ani . judecatorii cu nasul in suflet au ignorat deciziile cind vedeau ca semnatarul ilegalitatilor este gunoiul de basescu(doar il au in suflet pe nasul,nu!!) acum ,in orice zi, astept judecarea la cedo. dupa judecarea la cedo sper sa si cistig(un fel de a s

# unul din lume date 16 January 2013 12:52 0

se pare ca exista cenzura electronica ,nu am mai fost lasat sa/mi termin postarea. deci.......(un fel de a spune avind in vedere ca trebuie sa ma rejudec la iiccj unde/s cei mai multi judecatori cu nasul in suflet sper ca voi onorabilii fara nasul in suflet sa salubrizati focarele de infectie de microbul nasul in suflet ONORABILA CIOCE AVETI TOATA CONSIDERATIA MEA UN NIMENI

# unul din lume date 16 January 2013 12:55 +1

onorabila judecatoare ciocea(folosesc onorabila caci chiar este o onoare sa imparti dreptatea si sa nu il ai pe nasul in suflet)felicitari si aprecierea mea pentru curaj. din nefericire lumea dvs se strimtoreaza in fiecare zi ,judecatorii au ajuns cirpe cu nasul in suflet.chiar eu m/am lovit de justitia romaneasca care/i chiar oarba,oarba dupa ea si mai ales este facuta pentru nasul din suflet mai ales cind hirtiile ilegale si abuzive sint semnate chiar de el. mie gunoiul de basescu mi/a nationalizat o proprietate chiar daca era platita cu hotariri judecatoresti definitive,irevocabile ,executorii si atentie EXECUTATE ,pentru care judecatorii cab au zis ca nu aveau voie sa mai faca asa ceva caci intrase in circuitul civil de 9 ani . judecatorii cu nasul in suflet au ignorat deciziile cind vedeau ca semnatarul ilegalitatilor este gunoiul de basescu(doar il au in suflet pe nasul,nu!!) acum ,in orice zi, astept judecarea la cedo. dupa judecarea la cedo sper sa si cistig(un fel de a s

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 10.05.2024 – Procurorul Adrian Mircea isi ia definitivatul

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva