psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

UN JUDECATOR CERE DESFIINTAREA DNA – Gheorghe Morosanu: „DNA a nenorocit oameni, a distrus familii, a tulburat grav activitatea in economie, administratie si politica... Structura stalinista, represiva... A tulburat foarte grav si greu remediabil increderea in justitie, insasi lozinca 'DNA/Sa vina sa va ia!' impingand Romania intr-o isterie a celor care vor 'sange'... Un organism atat de nociv si de criminal trebuie desfiintat... Demisia ori demiterea baschetbalistei nu ajuta cu nimic”

Scris de: L.J. | pdf | print

10 July 2017 16:02
Vizualizari: 28312

DNA este o institutie stalinista si represiva, care a nenorocit oameni, a distrus familii, a produs grave prejudicii economiei, administratiei si politicii din Romania, si care a afectat poate iremediabil increderea in Justitie. DNA este un organism nociv si criminal care trebuie desfiintat. Este opinia lui Gheorghe Morosanu (foto), fost judecator si fost presedinte al Judecatoriei Bicaz, un magistrat apreciat pentru pozitiile sale publice si pentru felul sau de a gandi liber. Un magistrat care a facut gestul de a-si cere scuze unui petent intr-o incheiere de indreptare a unei erori materiale. Ceea ce a deranjat extrem de mult CSM, fapt pentru care s-a trecut la represalii impotriva lui Morosanu, acesta fiind sanctionat disciplinar.


Gheorghe Morosanu a analizat in termeni extrem de duri, dar cat se poate de corect, ceea ce se intampla de ani de zile la DNA. Analiza lui Morosanu se regaseste intr-un text trimis Lumeajustitiei.ro, intitulat sugestiv „Demisia DNA”. Un text in care fostul judecator arata ca „demisia ori demiterea baschetbalistei nu ajuta cu nimic”, fiind nevoie de masuri mult mai ferme.

Iata textul fostului judecator Gheorghe Morosanu:

Demisia DNA

Demisia ori demiterea baschetbalistei nu ajuta cu nimic.

In sistemul actual, e foarte posibil ca in locul ei sa vina o persoana idem, plus/minus, cu ceva nuante.

De ce? Foarte simplu: pentru ca, in sistemul actual, inlocuitorul ar fi tot rodul unei negocieri, nu numai intre presedinte si prim-ministru, cum a fost ante, ci a unei targuieli mult mai complexe, acum fiind implicati: primul secretar Dragnea, SRI, CSM, ambasade si chiar presedinti euro-atlantici. Adica toti cei care, dinauntru si dinafara, apara de zor independenta justitiei.

Si-atunci, care e solutia, domnu Geo?

Am zis mai zilele trecute, repetand ceea ce tot spun si scriu de ani buni, ca in toate structurile justitiei, ca si in altele, se impune a se institui sistemul alegerii conducatorilor de catre colectiv, ca si autoreglarea in adunarile generale a chestiunilor profesionale si deontologice.

Ei bine, singur ma corectez, la modul cel mai sever: in cazul DNA aceasta solutie nu este suficienta.

DNA a fost croita din start, ori a devenit in cel mai scurt timp, o structura politica, politizata, stalinista, represiva - mai vreti? mai puneti de la voi orice epitet, tot ce e mai rau. A nenorocit oameni, a distrus familii, a tulburat grav activitatea in economie, administratie si chiar in politica. A tulburat grav, foarte grav si greu remediabil intr-un termen onest, increderea in justitie, insasi lozinca 'DNA/Sa vina sa va ia!' impingand Romania intr-o isterie a celor care vor 'sange', linsaje ca in Far-West, eventual executii tip 'procesul' Ceausestilor.

Si mai e ceva: acest sistem politico-judiciar de-a dreptul mafiot - sa nu ezitam a pronunta cuvintele adecvate - s-a constituit intr-o mare bataie de joc la adresa tuturor procurorilor - o profesie atat de respectabila si de importanta.

Si-atunci?

Solutia este foarte simpla, desi nu-mi fac iluzii ca va fi simplu de aplicat.

Un organism atat de nociv si de criminal trebuie desfiintat. Nu trebuie sa existe trei feluri de procurori, cum nu sunt trei feluri de judecatori. Trebuie sa fie un singur fel de procurori, departajati doar pe grade de jurisdictie, si, foarte important, specializati pe materii cum ar fi infractiunile bancare, financiare, spalarea de bani si altele.

Trebuie redate societatii NORMALITATEA, increderea si prezumtiile elementare.

Toate acestea nu sunt posibile atata timp cat sefii justitiei sunt desemnati prin 'negocieri' de catre un sef de partid condamnat (chiar daca abuziv, prin presiune DNA), un prim ministru de conjunctura, un ministru al justitiei 'conferentiar' si mai ales un presedinte timorat, timorabil si puscariabil.

Mai la concret, masuri:

-Parlamentul sa ia "la mana" toata pleava de ordonante care au nenorocit tara, iar cand ajunge la ordonanta DNA sa o respinga scurt (ce sa fac, dau si eu indicatii parlamentului, cum a dat marele presedinte, in prima zi de mandat);

-Printr-o lege de trei fraze sa se instituie sistemul democratic de ALEGERE a conducatorilor din toate structurile de parchete si justitie de catre colectivele respective;

-serviciile de intelligence sa fie dirijate fain-frumos sa-si vada de treaba lor;

-ambasadele si presedintiile europene si transatlantice sa fie informate cu toata gentiletea diplomatica despre faptul ca Mafia s-a nascut in Italia, a traversat Europa, apoi Atlanticul, unde a cucerit America si a jonctionat cu Mafia rusa, in sfarsit, ca România este un stat de drept care isi rezolva problemele la fel de usor sau de greu ca toate celelalte.

In aceste conditii, demisia/demiterea baschetbalistei nici nu mai prezinta vreo importanta. Pigmeii, oricat ar fi de masivi si de agresivi, se ratacesc in praful stelar al istoriei”.

Comentarii

# livia date 10 July 2017 16:10 +57

Un articol excelent. Intradevar totul sta in mana Parlamentului. DNA trebuie desfiintat; CONCURS serios pentru ocuparea tuturor posturilor, inclusiv cele de conducere. Interzicerea detasarilor. Concurs, si iar concurs.

# Ultimul Charlot date 10 July 2017 18:44 +8

Nu doar la Parlament. Problema este la judecatorii care admit cererile DNA. De la cele de arestare si prelungire a arestarii pana la solutiile pe fond. Daca procurorii DNA sunt timisi la Parchet, ei au putere 24 ore. Dupa, TOATA nemubia asta e creata de judecatori. De ce nu spunem lucrurilor pe nume ca judectorii sunt fie santajabili fie slab pregatiti, fie acoperiti...ca judecatorii sunt marele putregai din justitie

# Colivie date 10 July 2017 19:25 +1

Pai da mai ales judecătorii sunt putregai santajabili si foarte slab pregătiți, ei sunt cei care dau verdictul. Ei sunt vinovati de toate  verdictele date gresit. Sa vedem ce face Tudorel ca se mișca extrem de greu.

# Linxx date 11 July 2017 07:12 0

Pai toata haita de politicieni cau la putere a dat vre-un concurs??????? Apropo de competenta!!!

# ruxandra date 11 July 2017 12:50 +1

Politicienii care se afla in Parlament sunt triati prin "concursul" alegerilor. De aceea au si legitimitate. Daca sunt competenti sau nu, decide electoratul.

# Jeanot date 11 July 2017 21:58 +1

#ruxandra cum decideti, ca elector, sa nu fie decat competenti in parlament atata timp cat dvs votati o lista intocmita de un partid, si nu puteti radia vreunul din lista, ori votezi toata lista ori mergi la alt partid care e la fel binenteles. In concluzie ori nu ati inteles nimic ori mani******ti

# abcd date 11 July 2017 18:53 0

Pai sa se desfiinteze , zic ! doar ca despre ce concursuri mai vorbim daca se desfiinteaza ?!

# Doru date 10 July 2017 16:34 +12

Felicitări domnule Judecător ! Din toți ”tremuricii” aștăa de politicieni nu îndrăznește unul să vină cu o propunere legislativă de Reformare a sistemului Judiciar... și desființarea acestei Mafii DNA și cealaltă DGAF. Ambele aduc o pată pe numele România... de parcă aici ar fi toți infractori. ANAF trebuie să devină o ”instituție partener” al contribuabililor și nu un Câine de pază.  DNA e pur și simplu o Mafie.... justiția are nevoie de un singur fel de Judecător și un singur fel de Procuror. Dragi Parlamentari: Aveți curajul să faceți ordine în țara aceasta și îndepărtați această rușine de pe obrazul țării voastre...

# Mda... date 10 July 2017 16:45 +12

Domle nu e vorba doar de DNA și de politicieni . E vorba de toată tara. Uitați-vă pe www.activenews.ro  sa vedeți ce zice ROGER STONE despre faptul ca suntem cei mai ascultați oameni de pe planeta. Chiar nu va e rușine sa ziceți doar de DNA? celelalte instituții cheltuie banii statului  pe interceptări (va mai mirati de ce nu avem bani la buget)și baga ani grei oamenii la puscarie ca multi dintre procurori sunt învățați cu șpăgi sau interese grase asa ca dacă nu întrunește  condițiile( nu le ești de folos) te arunca la bulau ani grei. Toată justiția românească este o mafie nu doar o singura instituție. Este ca și cum ai zice ca dacă faci curat într-un colt al casei restul casei nu mai contează și este perfect curata. Hai sa fim serioși!! REFORMA ÎN TOATĂ JUSTIȚIA NU DOAR ÎN DNA.

# Doru date 10 July 2017 17:16 +6

Eu foarte clar m-am pronuntat ”Reformarea Sistemului Judiciar” și abia apoi am spus ”Desființarea DNA”... această instituție este una în plus pe lângă Parchetele arondate Judecătoriilor, Tribunalelor și Curților de Apel. Pentru ce două instituții paralele ? Pentru ce să toace banii de la Buget încă o instituție în plus ? Că doar Procurorii de la Parchete ce să mai facă ?dacă ăștia de la DNA se bagă peste tot ? La început era vorba că DNA se ocupă doar de marii corupți de la 1.000.000 euro în sus... dar pe ăștia ia ignorat total și se bagă în toate găinăriile... precum șa domnul Judecător Greblă cu Caprele sau Curcile... a făcut acest Judecător un prejudiciu peste 1.000.000 euro că a crescut niște animale într-o grădină ? DNA este umbra securității Ceaușiste... nu mai trăim în comunism ci într-o ”democrație controlată”... ori ce faci ești bun de plată.  Așa cum spune domnul Judecător Gheorghe Moroșanu... toate OUG-urile trebuiesc desființate, că ăstea au dat totul peste cap...

# Doru date 10 July 2017 21:56 0

Eu foarte clar m-am pronuntat ”Reformarea Sistemului Judiciar” și abia apoi am spus ”Desființarea DNA”... această instituție este una în plus pe lângă Parchetele arondate Judecătoriilor, Tribunalelor și Curților de Apel. Pentru ce două instituții paralele ? Pentru ce să toace banii de la Buget încă o instituție în plus ? Că doar Procurorii de la Parchete ce să mai facă ?dacă ăștia de la DNA se bagă peste tot ? La început era vorba că DNA se ocupă doar de marii corupți de la 1.000.000 euro în sus... dar pe ăștia ia ignorat total și se bagă în toate găinăriile... precum șa domnul Judecător Greblă cu Caprele sau Curcile... a făcut acest Judecător un prejudiciu peste 1.000.000 euro că a crescut niște animale într-o grădină ? DNA este umbra securității Ceaușiste... nu mai trăim în comunism ci într-o ”democrație controlată”... ori ce faci ești bun de plată.  Așa cum spune domnul Judecător Gheorghe Moroșanu... toate OUG-urile trebuiesc desființate, că ăstea au dat totul peste cap...

# FELICITARI! date 10 July 2017 17:22 +3

O pozitie foarte ferma, transanta si mai ales NORMALA! personal nu ma mir ci doar apreciez pozitia domnului judecator. De ce? Pai simplu, ptr ca am exact aceeasi pozitie. Tiriplicii astia care se joaca cu politica ptr pensii babane ar face bine sa ia aminte si sa se apuce de treaba. Nu mai e timp, altfel veti da doar de Marea Adunare Nationala cu numele putin schimbat.

# geo date 10 July 2017 17:46 +1

Felicitări domnule judecător!. Aveți perfectă dreptate. Să vedem dacă are cineva curajul unei asemenea măsuri, când se știe prea bine că baschetbalista este susținută de Hans (în principal).

# PINTEA date 10 July 2017 20:27 +8

Are dreptate. DNA trebuie desfiintat, numai ca nu s-a nascut persoana care sa ia aceasta decizie. Asta nu a facut parte din programul de guvernare. Tot Universul s-ar abate asupra bietei noastre tari atat de supuse, daca s-ar lua aceasta decizie: klemm - ar face atac de cord, amabasada Olandei (ambasada Rusiei, Chinei, Bulgariei, nu comenteaza niciodata lupta noastra vajnica anti-coruptie, dar vine mica si tupeista Olanda sa latre), macovei-soros, resist, ar fi razboi nuclear. Pana cand adevaratii magistrati, revoltati la maxim de abuzurile acestei institutii, nu ies in strada si nu protesteaza vehement, asteptam mult si bine.

# Druckerul din Mehala date 10 July 2017 20:27 -9

Cum sa desfintezi DNA-ul ?...ai fost platit ptr ce spui ? cine te-a platit ?...unii ca Udrea ?...daca desfintam DNA-ul putem sa si punem lacat pe Romania ...daca incercati ceva cred ca va fi NU revolutie ...va fi macel .

# Magdalena Valentina Feru date 10 July 2017 21:01 +1

Pe cine ameninti dumneata cu macelul , domnule? Dumneata nici numele nu ai curaj sa ti-l dai. Cu cine te bati dumneata, mai exact -pe cine macelaresti? Ai si un nume, ca sa aflam cine ameninta cu crima?

# Druckerul din Mehala date 10 July 2017 22:11 -2

Ha ha , nu crima , taiat coarnele la pesedisti , la urmatoarele alegeri o sa dati chix , o sa ramaneti numai cu asistatii sociali .

# @ propagandizdu' DNA mehala date 10 July 2017 21:46 +1

pe tine cine te plateste tovarase propagandist sa postezi asemenea bazaconii??? Cred ca e bine sa te macelaresti singur daca tot ai porniri de genul asta si scapam de-o grija. Dupa care desfiintam si DENEAUA criminala!

# Pt druckerul de mahala date 10 July 2017 22:50 +4

Adică cum îți permiți sa ameninți România cu măcel? Da cine e DNA? d-amu dacă nu mai e DNA sa nu mai fie nici România? Și nu numai DNA sa se desființeze și DIICOT sa fie desfiintat. TREBUIE reformata toată justiția. Și mai măscărici zis Druckerul de mahala sub "ocrotirea" justitiei actuale DNA ȘI DIICOT s-au furat pădurile și s-au distrus toate fabricile. Mai Druckerul ți-e frica ca îți cade postul plătit regește și mai și furi pe lângă salariu? Toti impostorii ăștia ziși procurori așteaptă ponturi, șpăgi grase, mishmashuri.DIICOT  aresteaza persoane cu  gainarii de infracțiuni , nici prejudiciul nu-l pot demonstra ,iar judecătorii fac întocmai ce spun procurorii. NESIMȚIȚILOR.  VA FI MĂCEL POATE DACĂ NU SE VA REFORMA ÎNTOCMAI JUSTIȚIA ASA CUM NI S-A PROMIS POATE VOIAI SA ZICI!!!

# profesionalism date 11 July 2017 13:03 +3


Citeza pe Druckerul din Mehala
Cum sa desfintezi DNA-ul ?...ai fost platit ptr ce spui ? cine te-a platit ?...unii ca Udrea ?...daca desfintam DNA-ul putem sa si punem lacat pe Romania ...daca incercati ceva cred ca va fi NU revolutie ...va fi macel .
Si cine va declansa macelul? Ambasada sua, nu-i asa? Si va fi finantat de austrieci prin raifeisen bank? sub inaltul patronaj al lui klaus? Ghinion! Exista oameni care nu au uitat cum s-a schimbat guvernul Ponta!

# nicolae date 10 July 2017 20:32 +4

SOLUȚIA IDEALĂ ! CINE ARE CURAJ SĂ O PUNĂ ÎN PRACTICĂ ?

# Druckerul din Mehala date 10 July 2017 20:36 -8

Cum sa desfintezi DNA-ul ?...ai fost platit ptr ce spui ? cine te-a platit ?...unii ca Udrea ?...daca desfintam DNA-ul putem sa si punem lacat pe Romania ...daca incercati ceva cred ca va fi NU revolutie ...va fi macel .

# Ilie date 10 July 2017 22:10 +2

Judecatorii sunt timorati si sunt bine venite aceste articole pentru incurajarea magistratilor slabi.

# santinela date 11 July 2017 07:24 +5

Judecatorule "care esti tu judecator",indignatul neamului, uiti se pare un lucru si anume acela ca DNA-ul a ajuns o mizerie,o istitutie represiva la comanda cu ajutorul masiv al VOSTRU,adica al judecatorilor de aceeasi speta ca procurorii DNA.

# Pif date 11 July 2017 11:21 +2

Omul si-a exprimat opinia, nu a dat cu parul. In plus, fiind la pensie, nu-l mai poate sanctiona disciplinar CSM-ul . Daca ai citi un articol mai vechi, publicat tot de luju, intitulat "Magistrat lichidat de sistem", in mod sigur n-ai mai fi asa de pornit impotriva lui, nefiind cazul sa generalizezi, considerandu-l croit dupa acelasi tipar al judecatorilor agreati de Sistem. Nu toti judecatorii sunt asa cum ii consideri tu, de aceeasi speta ca procurorii DNA.

# Florin date 11 July 2017 12:32 +3

Cerere foarte corecta. DNA trebuie desfiintat si procurorii si cazurile de coruptie trecuti la Parchetul General. Din moment ce strainii le cer rezultate anticoruptie in acets parchet separat, de aici si presiunea pe ei de a face dosare de impatc, cu orice pret, de unde apar inevitabil si abuzurile.

# Dan date 11 July 2017 13:41 0

Lupta impotriva coruptiei nu inseamna abuzuri. Si eu sunt de acord sa se starpeasca coruptia dar conform legii din Romania, si nu legii din jungla. Inteleg ca unora le place varsarea de sange dar nici chiar asa. Altfel ati gandi cei care vreti varsare de sange daca cineva drag voua ar trece prin malaxorul procurorilor.

# constantin date 11 July 2017 14:32 +2

imi pare rau ca un articol fain si la obiect este umbrit de fel de fel de licurici care nu mai respecta continutul in cauza.chiar nu putem fi seriosi?da asta ar fi solutia desfiintarea dna-ului organizatie stanilista.va spune un om care a petrecut vre-o 7 ani in disputa cu dna si judecatorii slugarnici.s-a ajuns in situatia in care un presedinte de instanta pe care il denuntasem pentru coruptie a scimbat fara motiv completul de judecata si a trecut ea presedinte de complet.acum aceasta nesimtita are o pensie de 14.000 lei iar eu ca sa indrept abuzul ei am cheltuit peste 80.000 lei cu avocatii,expertize si deplasarea la mai multe instante din tara.procurorul dna are o pensie de 18.000 lei si arunca cu bani prin crasme de la tara.este adevarat ce scrie judecatorul in cauza dar prea elegant pentru jigodiile de la dna si unii judecatori acoperiti.singura solutie eliminarea stalinistilor din sistemul judecatoresc.

# Druckerul din Mehala date 11 July 2017 16:16 0

De ce oamenii cinstiti nu cer desfintarea DNA-ului ?...ce parere aveti de marioneta de Dragnea ?...isi bate joc de romani ?...v-am pus 3 intrebari pertinente .

# Druckerul din Mehala date 11 July 2017 16:38 +1

Ia sa va aud acum pe aia cu gura mare...DNA a ajuns si la spitalul * Obregia * , acolo s-au cumparat lucruri supraevaluate si de 10 ori , dar Sorin Oprescu a tinut-o in brate pe managera Monica Boer , azi a fost arestata de catre DNA doamna Elena Faur sefa achizitii , mana dreapta a Monicai Boer , vin zile grele ptr ele ...ce spuneti acum de DNA ? daca va fi eliberari cu arest la domiciliu sa va legati de judecatori...acolo ii buba mare , nu la DNA .

# Druckerul din Mehala date 11 July 2017 17:07 +2

Acum sunteti bucurosi ?...DNA a pierdut in procesul lui Mazare , au fost 25 de achitari , pedepse cu suspendare !...auzi d-le , 4 ani cu suspendare , cred ca numai in Ro se mai intampla ...dar , inca nu ii gata , o sa vedem la inalta curte .

# constantin date 11 July 2017 21:42 0

Cu un judecator curajos si liber nu se face justitie! Cati judecatori are Romania si cati au curajul sa gandeasca si sa actioneze conform propriei constiinte? Felicitari D-lui Judecator pentru faptul normal de a spune ce gandeste. Sper sa nu fie supus represaliilor din partea "colegilor magistrati" care sunt corupti si/sau santajabili astfel fiind supusi intereselor Binomului SRI-DNA. Din pacate, asa-numitul sistem de justitie din Romania este cel mai corupt sistem. Rusine tuturor judecatorilor, procurorilor, grefierilor si tuturor celor care fac parte din sistemul de justitie din Romania pentru nedreptatile si crimle judiciare comise impotriva propriului popor doar din obedienta pentru niste mafioti care au condus si conduc SRI, DNA, Procuratura Generala, Presedintia, partide politice, etc.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva