psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

UNBR - Florea somat de avocati sa infiinteze Baroul Ilfov! Pompiliu Bota sustine ca el a infiintat Baroul Ilfov din 2004!

Scris de: L.J. | pdf | print

24 March 2011 17:48
Vizualizari: 8671

Apropiata incepere a activitatii Tribunalului Ilfov pune pe jar lumea avocaturii. Av. Dr. Lovin Serban Niculae din Baroul Bucuresti a trimis o solicitare scrisa presedintelui UNBR, Gheorghe Florea, in care i-a solicitat acestuia sa demareze procedurile de infiintare a Baroului Ilfov, pe motiv ca termenul de incepere a activitatii judiciare in cadrul Tribunalului Ilfov este preconizat pentru data de 1 mai 2011. Scrisoarea avocatului Lovin o puteti citi integral la finalul articolului. Pe de alta parte, mai multi avocati au reclamat faptul ca in ultimele luni judecatorii numiti la Tribunalul Ilfov si care activeaza in prezent in cladirea „Junior” a TMB solutioneaza cauze de competenta Tribunalului Bucuresti. Incurcatura creata pe partea magistratilor de la Tribunalul Ilfov domina in prezent si pe partea barourilor, zona in care atat UNBR – Florea, cat si UNBR – Bota isi disputa apartenenta Baroului Ilfov.


Daca UNBR – Florea nu a infiintat pana acum Baroul Ilfov, asa cum reiese din solicitarile avocatilor din barourile afiliate, Pompiliu Bota, creatorul barourilor paralele sustine ca el a creat Baroul Ilfov inca din 2004. Iata declaratia acestuia data pentru Lumeajustitiei.ro: „Baroul Ilfov este infiintat deja din 2004, functioneaza deja legal si nu poate fi infiintat a doua oara. Noi am primit aprobarea magistratilor. Teoria conducatorilor vechilor barouri este ca ei nu trebuie sa infiinteze niciun barou, intrucat ele au existat din 1900 toamna.... iar domnul Hasoti chiar a afirmat ca ei nu infiinteaza baroruri, ci sa se constate prin efectul legii infiintarea barourilor. Asa suna vorbele lor magice. Eu am primit aprobarea pe ONG, de la procuror si judecator, sa infiintez baroruri. Si am infiintat inclusiv Baroul Ilfov. O entitate desfiintata prin Legea 3/1948, cum sunt barourile celorlalti, nu are cum sa infiinteze un barou desfiintat, care nu are statut, act constitutiv. Cum ar putea o asemenea structura sa infiinteze? Daca UNBR - Florea s-ar duce acum la tribunal sa infiinteze Baroul Ilfov si-ar contrazice teoria ca barourile lor s-au infiintat prin efectul legii, iar pe de cealalta parte, mi-ar da mie dreptate pentru ceea ce am spus de la bun inceput: ca barourile trebuiau infiintate pe aceasta cale. Din informatiile mele, am auzit ca Hasoti, sfatuindu-se cu colegii lui din UNBR, a afirmat ca 'sa se constate infiintarea Baroului Ilfov prin efectul legii, noi nu infiintam barouri ca Bota!'

Pompiliu Bota ne-a trimis o adresa cu siteul Baroului Ilfov - http://www.baroul-ilfov.ro

* Cititi aici scrisoarea av. dr. Lovin Serban Niculae catre presedintele UNBR Gheorghe Florea!

Comentarii

# jurist date 24 March 2011 18:45 +6

si uite asa iese adevarul la suprafata. marii avocati v-a demonstrat bota ca sunteti niste prostovani. cum sa infiintati ceva ce s-a infiintat deja prin hotarare judecatoreasca definitiva? mai vine si geniul hasoti care o da cu bita-n balta. deci toate profesiile liberale s-eu infiintat cum e si firesc, cei cu pregatirea in domeniu practica meseria, numai rahatii astia de avocati ca sa justifice spagile dau niste examene trucate, mecanismul e simplu, intai te pica si apoi iti maresc la contestatie nota daca cotizezi la maestrul sef. Speram sa se termine odata cu acest mafiotism si sa putem practica meseria pentru care ne-am pregatit, Adevaratul examinator este clientul, el decide cine ramine pe piata si nu niste nerusinaticare se cred buricul pamintului.

# misu date 24 March 2011 19:04 -2

bravo domnilor, recunoasteti ca bota va surclaseaza la stiinta si inteligenta? ce rahat ati introdus la art.1 din Legea 270/2010 ? stiti ce inseamna asta ? CA NU MAI PUTETI INFIINTA BAROURI !!! Si cum LEGEA DISPUNE NUMAI PENTRU VIITOR, EA NEAVIND PUTERE RETROACTIVA INSEAMNA CA ATI INTRAT SINGURI IN RAHAT. asa ca in locul vostru as recunoaste aripa Bota si fie as fuziona fie ar functiona tacit doua barouri si toata lumea ar fi fericita. De altfel de pierdut ar pierde doar cretinii care nu stiu carte si clientii le-ar da flit.

# Cristina date 4 April 2011 23:00 0

Ai dreptate,ar trebui sa recunosca si aripa Bota,ca uricum un avocat traditional  nu e mai bun ca cel din aripa Bota si clientul face diferenta intr-un proces...daca avocatul e slab pregatit..sigur ca acel client nu il va mai contacta,indiferent din care bareu face parte.Eu cred ca ar trebui sa se unifice barourile.

# Cristi P. Sturzu date 24 March 2011 20:58 +2

Prin efectul legii? Oare chiar n-ati evoluat deloc? Oare chiar ati dormit profund pana acum? Predoiu e zero, nu mai poate face mare lucru. E pe blacklist. Nu stiati?

# Cristi P. Sturzu date 24 March 2011 21:01 +2

Hasoti?1? Sa se ia de mana cu Sova si sa faca ministeriu' avocaturii desfiintate. Dupa aia sa manance ce si mai ales cat vor.

# avocat traditional date 24 March 2011 22:00 -2

eu cred ca se poate face trebusoara asta prin .....asumarea Iresponsabilitatii :D :D :D :D . la cit de prosti suntem sa nu va mirati!!!

# Av.Dr.Vasile Botomei,decan Baroul Bacau-UNBR date 24 March 2011 23:08 -3

In Bacau a fost rezolvata definitiv problema dintre barouri. Sunt inregistrate si recunoscute ca functiune doua barouri de avocati. Baroul Bacau-UNBR cu sediul in Bacau ,str. Republicii 27,A,1-3 si, Baroul Bacau -AFJ,cu sediul in Bacau , str.Mihai Viterazu 12,D. Ambele barouri au cate un Tablul al avocatilor. Statutul Baroului Bacau-UNBR, hotararea judecatoreasca de recunoastere a infiintariii, conditiile de inscriere si statutul UNBR sunt publicate pe www.baroulbacau.ro. Noi ajutam oamenii sa traiasca. Multumim domnului Presedimte BOTA Pompiliu ca a reusit sa sa infiinteze in fiecare judet cate un barou cu acte. A reusit sa introduca concurenta intre barouri si a liberalizat accesul juristilor in profesia dce avocat! Apartinem de doua UNBR-uri. Un UNBR cu acte de infiintare constituit din barourile infiintate in 2004, in baza Legii 51/1995 modificata prin Legea 255/2004. Al doilea UNBR fara acte de infiintare, fara statut, fara hotarare de judecatoreasca, existent de facto, reprezentat de domnul Presedinte Florea Gheorghe. Ce ziceti ? Este bine sa functioneze cate doua barouri in fiecare judet!?

# Avocat Ovidiu Nistea date 25 March 2011 09:03 0

Bine zici colegule Botomei Vasile, o singura remarca Doar Unbr Bota e barou, Traditionalii sunt desfiintati de 63 ani prin legea 3. Ei nu vor putea niciodata sa îsi rezolve problemele din structura lor decat dobandind sentinta de înfiintare sau trecand la noi prin transfer. Va asteptam traditionalilor.

# Racaceanu Catalin date 25 March 2011 10:55 +1

:D Baroul Bacau AFJ -asociatia familiara judeteana adecatelea. Denumire mai buna nici ca se putea

# Ion Ionescu de la B date 25 March 2011 10:14 -6

asa-zisul barou bota este o facatura ordinara; in el s-au inscris toti looserii care nu au putut intra in nicio profesie legala: magistrat, notar, avocat. in gruparea bota s-au inscris tot felul de tzepari care isi spun avocati. gruparea infractionala a lui bota a reusit si inca reuseste, prin santaj si amenintari, sa scape de binemeritata desfiinare.

# Cristina date 4 April 2011 23:07 0

Mai Ion ionescu esti prost ca noaptea!!!!Idiotule sa intri in baroul traditional,trebuie sa dai bani grei si aia sunt si prost pregatiti unii dintre ei.Mai documenteaza-te mai panarama

# Ion Ionescu de la B date 25 March 2011 10:35 -5

asa-zisul barou bota este o facatura ordinara; in el s-au inscris toti looserii care nu au putut intra in nicio profesie legala: magistrat, notar, avocat. in gruparea bota s-au inscris tot felul de tzepari care isi spun avocati. gruparea infractionala a lui bota a reusit si inca reuseste, prin santaj si amenintari, sa scape de binemeritata desfiinare.

# misu date 25 March 2011 13:37 +1

ion ionescu de la bou ? looserii vietii sunt cei dau spaga fiindca cerebelul nu-i ajuta. apropo halatul cit mai e la voi? a voi nu aveti halat, voi sunteti cei cu sortul adica cizmarii meseriei... aia de la bota v-o trag la B cu toate modificarile si paramodificarile voastre iesite din tigve de netoti.

# Cristi P. Sturzu date 25 March 2011 15:10 +1

Nene, desfiintarea a fost in 19 patrushopt. Esti derutat si confuzat deplin. INtotdeauna trecerea de la iarna la primavara a cauzat oarece "miscari" la mansarda. Reveniti-va, oameni buni. Desteptati-va, nu mai aruncati cu laturi in stanga si-n dreapta, ca nu ajuta pe nimeni. De-asta e Romania varza. Din cauza ******i care zace in multi de talia ta. Am o curiozitate...B e acelasi B de la personajul Bulã. Ca prea semanati la stil...

# tony date 25 March 2011 12:41 -2

pe data de 07.04.2011, toti cei 3 practicanti ai meseriei din Baroul Bota sunt asteptati la protest! veniti cu o singura masina, sa aiba loc si ziaristul de la 0TV 8)

# Cristi P. Sturzu date 25 March 2011 15:05 +1

Ma ofer eu. Sa vin cu A6-le 3.0 Quattro sau cu Land Cruiseru'? Asta asa ca sa-ti crape neuronul ala bolnav in timp ce tu te dai cu capul de pereti, latrand la comanda mafiotilor monopolisti. Ba nimeni, dar chiar nu ti-e rusine un pic? Ce te f...ramanta mai tare? Faptul ca esti mai frustrat decat altii sau frica de concurenta de piata? Oi fi si tu vr'un Sova cu ministerul avocaturii cu tot!?!

# Racaceanu Catalin date 29 March 2011 12:48 0

:D Vai ce va mai roade sclavilor care sunteti. Pupinbasisti cu diploma. :P :P :P :P

# cacaceanu cacalin date 29 March 2011 18:42 0

esti o mare somitate caca...lin. cred ca esti traditional de la descalecat...

# misu date 25 March 2011 13:40 -1

tony iti place sexul in grup? fugi repede acasa poate mai prinzi ceva. ia-i si pe aia trei +ziaristul de la otv ca sa se simta bine doamna.

# tony date 25 March 2011 15:56 +1

pe pariu ca nu vor fi mai mult de 3 persoane ? cu tot cu D Bota si cu doamna vajnica de la asociatia victimelor magistratilor ( scuze daca i-am gresit calitatea D-nei, stiti despre cine vorbesc ) ?

# Avocat Ovidiu Nistea date 25 March 2011 16:00 0

Domnule Ion Ionescu esti un comunist, pupincurist, Misu esti un habarnist, Bravo lui Bota, nu te lasa la ei Racaceanu

# misu date 25 March 2011 21:59 +2

av.nistea,  am habar mai mult decat crezi, sunt de acord cu ceea ce a facut Bota, pe care sincer il admir. sunt jurist si sa stii ca-i respect pe avocatii din aripa Bota pentru ca sunt niste tipi isteti, stiu si carte si cum sa se apere de lichelele care datorita spagii date de taticu au ajuns mari avocati in ghilimele.

# Avocat Ovidiu Nistea date 26 March 2011 09:29 0

Scuze Misu, eu ma refeream la Tony. Ma bucur Misu ca gandesti bine si normal. Sunt printre primii avocati de la UNBR Bota Baroul Cluj si lupt de mai bine de 5 ani.

# gigel date 28 March 2011 21:13 +1

nea Nistea, exista un singur UNBR, nu exista UNBR FLOREA sau UNBR Bota. Acest UNBR este a celor ce au acte de infiintare, cert este ca numai Bota are acte de infiintare, ceilalti sunt niste pacalici , :cry: care au luat bani multi de la papagalii traditionali si acum s-a intors bumerangul contra lor.]

# Avocat Ovidiu Nistea date 28 March 2011 21:49 0

Perfect de acord Gigel. Repet sunt membru al Uniunii Naţionale a Barourilor din România structura Bota, a se vedea siteul Unbr Bota unde aper pe tablou, 2004 septembrie avocat stagiar, respectiv 2006 definitiv pe poziţia 1079. Ceea ce tu spui eu o susţin de peste 6 ani.

# Avocat Ovidiu Nistea date 28 March 2011 21:52 0

Ps: poziţia 1093

# Avocat cu acte date 6 April 2011 11:23 0

Pai bine mai cutumiarilor, cum ceretzi mai sa fie infiintat Baroul Ilfov cand toate cutumele voastre - zise Barouri-desfiintate din 1948) sunt infiintate prin lege?:)))) Va dati cu stangu` in dreptul, hahalelelor!:))) Si uite asa ii dati dreptate lui Bota!:))))))))

# Racaceanu Catalin date 1 May 2011 19:43 0

:D si pana la coada au infiintat baroul ilfov... :P

# tanas radu date 9 June 2011 20:40 0

sunt satul de tara,sunt satul de carte,sunt satul de basescu,sunt satul de boul de boc si mai ales de cel mai mare bou predoiu,un analfabet,plecati mai ,plecati in cea mai indepartata insula ,lasati=ne

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva