psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

UPDATE - Fiul fostului judecator suprem Traian Gherasim, avocatul Andrei Gherasim, retinut de DNA pentru tentativa de mituire a unui judecator suprem. Suma: 200.000 euro! Curtea de Apel Bucuresti judeca cererea de arestare a avocatului

Scris de: L.J. | pdf | print

12 April 2012 21:44
Vizualizari: 10633


UPDATE - Procurorii DNA l-au prezentat pe avocatul Andrei Gherasim si pe omul de afaceri Nikolaus Mann la Curtea de Apel Bucuresti, vineri dimineata, cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile. Cererea este solutionata de judecatoarea Mihaela Nita. Vom reveni...

Avocatul Andrei Gherasim, fiul fostului judecator suprem Traian Gherasim (foto 2), a fost ridicat, joi dimineata de DNA, si a primit ordonanta de retinere, intr-un dosar in care este acuzat ca ar fi incercat sa mituiasca, cu 200.000 de euro, un judecator suprem. Din primele informatii, se pare ca avocatul ar fi incercat o mituire pentru omul de afaceri timisorean Nikolaus Man, care avea interes ca mai multe procese sa ii fie stramutate de ICCJ. La randul sau, omul de afaceri a fost intors de la vama de dimineata, de catre procurorii DNA si adus in Bucuresti, pentru audieri. Andrei Gherasim este avocat din anul 2003 in Baroul Bucuresti, iar tatal sau, Traian Gherasim, fost judecator la Sectia penala Inaltei Curti s-a pensionat in toamna trecuta. Mama avocatului Andrei Gherasim, judecatoarea Elisabeta Gherasim, este sefa Sectiei contencios-administrativ a Tribunalului Prahova.


Un judecator al ICCJ ar fi semnat denuntul in cauza

Conform unor surse judiciare, dosarul impotriva lui Andrei Gherasim ar fi fost pornit tocmai de la denuntul unui judecatori suprem a carui mituire s-a incercat. Unele surse sustin ca judecatoarea Joita Preda ar fi fost cea care a semnat denuntul pentru procurorii DNA. Pe de alta parte, insa, alte voci sustin ca, in realitate, judecatorul nu ar fi facut un denunt, sau l-ar fi facut dupa momentul in care procurorii DNA au aflat de comiterea infractiunilor, si ca, la finalul acestei saptamani, s-ar pune de-o propunere de arestare cu privire la magistratul suprem. Si, daca ne gandim ca in weekend este de permanenta completul format din Ionut Matei, Ioana Bogdan si altii, si ca informatia cu privire la implicarea judecatorului circula de mai multe zile pe piata, s-ar putea ca eventualul denunt sa fi fost facut prea tarziu.

Dosarele lui Mann la ICCJ

Nikolaus Mann figureaza la instanta suprema cu doua procese prin care cerea stramutarea unui dosar, cereri de stramutare respinse insa! Una dintre firmele sale, SC Euromobille Sanandrei a cerut, la finalul anului 2011, sa se judece cu o alta societate la alta instanta din tara, cerere respinsa de ICCJ. O alta cerere de stramutare facuta de omul de afaceri a fost de asemenea respinsa de ICCJ.

Comunicatul DNA – Acuzatiile pentru care s-a solicitat arestarea preventiva

„Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie efectueaza cercetari penale fata de inculpatii:

- MANN NIKOLAUS in sarcina caruia s-a retinut infractiunea de cumparare de influenta si

- GHERASIM ANDREI, avocat in cadrul Baroului Bucuresti, in sarcina caruia s-a retinut infractiunea de trafic de influenta.

Din Ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmita de procurori a rezultat urmatoarea stare de fapt:

In data de 4 aprilie 2012, inculpatul Gherasim Andrei, avocat in cadrul Baroului Bucuresti, a pretins de la inculpatul Mann Nikolaus, prin intermediar, suma de 100.000 euro pentru a interveni pe langa magistrati din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie si Tribunalului Brasov, fata de care a lasat sa se creada ca are influenta, pentru a-i determina pe acestia sa adopte solutii favorabile inculpatului Mann Nikolaus in doua dosare civile. Unul dintre acestea avea ca obiect o cerere de stramutare a cauzei iar altul anularea unui contract.

In acest scop, la data de 12 aprilie 2012, inculpatul Gherasim Andrei a primit, prin acelasi intermediar, suma de 50.000 de euro, reprezentand o parte din banii pretinsi.

Inculpatilor li s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala. La data de 12 aprilie 2012, procurorii anticoruptie au dispus retinerea acestora pe o perioada de 24 de ore, urmand a fi prezentati Curtii de Apel Bucuresti cu propunere de arestare preventiva pe termen de 29 de zile.”

Comentarii

# Cristi P. Sturzu date 12 April 2012 22:32 +3

Asa baieti, nu va lasati! Sus, sus, sus, tot mai sus. ;-)

# DOREL date 13 April 2012 09:27 +6

Mie mi se pare cusuta cu ata alba (ma rog, portocalie....pardon, verde !), ceva nu se potriveste: daca denuntatoarea iesise la pensie odata cu Traian Gherasim, de unde si pana unde mita ? Poate - hai sa zicem - trafic de influenta, da' in delirul generalizat de la DNA, nu trebuie sa luam de bun ce ni se transmite din Stirbei Voda ! Mai degraba, e o operatiune in 3 timpi, asta e timpul 1, sa asteptam continuarea. Si, b): -

# DOREL date 13 April 2012 09:32 +5

.. pe langa arestarile de week-end, DNA inaugureaza arestarile din Vinerea Mare ! Probabil completul din recurs (bineineles, deja stabilit "aleatoriu") se va pronunta in Duminica Pastilor ! Punem pariu 1. pe componanta completului si 2. pe solutia din recurs (ca solutia de la fond, oricum, conteaza prea putin !) ?

# DOREL date 13 April 2012 09:43 +5

P.S. Mai draga LuJu, da' poate ne spuneti cine e judele de la CdA Buc care-l va aresta ...aaa.. pardon, va judeca cererea de arestare ? Dumitru Mirancea sau Silvia Cerbu ?

# CI date 13 April 2012 16:03 +1

Cine naiba arestează pe baza celor susținute de denunțători constrânși și a unor interceptări neautentice? Se arestează doar pe infracțiuni de audiență! La noi în țară, Breivik era deja liber! Arestarea lui ar fi fost ceva politic.

# DOREL date 13 April 2012 18:33 +1

Ma' nene, cred ca nu te-ai trezit bine dupa alea 40 de pahare si iar amesteci merele cu perele ! Si, b): da', pana la urma vad ca voi, astia din Stirbei Voda, intelegeti cum devine treaba si cam asteptati la cotitura, nu ? Parerea mea ...

# ziua judecatii date 13 April 2012 10:11 +7

Praf si pulbere sa se aleaga de sanatatea si avutul magistratilor corupti.Fie ca atotputernicul sa le plateasca insutit faptele lor si familiei lor. Pentru magistratii corecti - sa le insuteasca binele ,sanatatea si fericirea,lor si familiei. Rugaciuni in acest sens. Se va face curatenie in Romania.

# rugaciune comuna date 13 April 2012 10:53 +4

Rugaciune comuna a poporului roman ina acest sens. Dumnezeu va da fiecaruia dupa cum merita.

# DOREL date 13 April 2012 15:43 0

Ar fi bine sa fie asa, da' eu ma indoiesc ! Si, b): ca se ne mei descretim fruntile in Vinerea Mare, o gluma de pe vremea dinainte - V.I.Lenin ajunge in rai si il roaga pe Sf Petru sa-i aranjeze o audienta la Dumnezeu. Zis si facut, Dumnezeu e de acord, Lenin se prezinta in fata Domnului, cade in genunchi si zice: Doamne, iarta-ma ! Dumnezeu, se uita lung si raspunde: am sa-ti spun doua lucruri - mai intai ca ai uitat ca trebuie sa te adresezi cu "tovarase" si, apoi, cum ? dumneata mai crezi in Dumnezeu, tovarase Lenin ?

# curios date 12 April 2012 22:40 0

si in cealalta poza cine e?

# HAHAHA date 12 April 2012 22:43 +1

nu-i vezi ce bine seamana? fiul si tatal. scrie, nu citesti? foto2!

# curios date 12 April 2012 23:24 +2

pai eu de foto 1 intrebam, ca seamana cu un unchi de al meu

# Horea Bortan date 12 April 2012 22:50 +1

Alt avocat afectat de pauperizare. Devine un trend. Linia demarcatoare dintre profesionalism, deontologie profesionala si integritate morala a devenit initial linie discontinua. La ora actuala nu mai e trasata deloc. Ca sa nu mai vorbim despre "adevaratii avocati" cum se autoproclama liderii traditionalistilor. Desi e condamnat penal cu sentinta definitiva, dl. Bostina apare in continuare ca si avocat activ pe tabloul Bucuresti. Probabil la fel de repede va fi suspendat si "maestrul" Gherasim. Mister Iordanescu are probleme mult mai importante acum decat respectarea legii. Legea e necesara doar cand le convine lor. 

# jurist date 12 April 2012 22:55 +1

tineti-o tot asa pina nu mai ramine nici un iepuras de la iordachescu liber. sunt afectati de pauperizare ? pai cine i-a pauperizat? examenul de intrare si zeciuiala? oare cine beneficiaza de pe urma acestor fraieri care au cumparat roba? ghici dna ghicitoarea mea!!! 

# Stelian date 12 April 2012 22:55 0

In primul rand nu putem face comentarii cu privire la motivele retinerii pentru ca orice cetatean se bucura de prezumtia de nevinovatie iar procurorii executa in general ordine de la cei care i-au numit. Dar trebuie observat ca pentru prima data se ajunge la un membru al unei familii de seama din "justitia" romana si anume fiul avocat al unui fost procuror general adjunct al Romaniei, fost de asemenea judecator la sectia penala a Inaltei Curti si al unei judecatoare de la Curtea de Apel Ploiesti ! Mai mult ca probabil, tatal avocatului a lucrat si in procuratura comunista ! Iar CSM-ul nu a facut nimic pentru a delimita relatiile mai mult decat de familie din justitie. Este de exemplu cazul familiei Pantea (Pantea Vasile, fost procuror militar, Pantea Paula, fost procuror la Parchetul General, in prezent judecator "suprem" iar fiul avocat. Mai mult, Pantea Vasile a sesizat Curtea Constitutionala - unde sotia sa a fost procuror - ca trebuie sa participe si la procese la Inalta Curte !  

# Horea Bortan date 12 April 2012 22:59 +1

Nu faceam astfel de afirmatii. Mai curand exprimam un oximoron pe care aceasta situatie mi-l aduce. Va dati seama ca asocierea termenilor (altminteri contradictorii :D ) avocat-traditional-mita-euro e capabila sa starneasca macar zambete. Asta fara sa afecteze prezumtia de nevinovatie,

# Horea Bortan date 12 April 2012 22:56 0

Probabil liderii traditionalilor se considera mai presus de lege. Ar trebui sa puna un logo nou pe barouri. Ceva similar motto-ului dinastiei britanice, "Dieu et mon droit". Doar ce Dumnezeu, ei sunt singurii care au dreptul divin de a taia si a spanzura. Dumnezeule, cum indrazneste pasarea sa cante sau vantul sa suspine printre frunze fara aprobarea traditionalistilor :D

# Cineva date 13 April 2012 00:27 -5

ANDREI ESTE NEVINOVAT!! Se va demonstra! Este cel mai sufletist om de pe pamant! Il ador si ma rog pentru el!!!

# ene viorel vilhem date 13 April 2012 13:37 +5


Citeza pe Cineva
ANDREI ESTE NEVINOVAT!! Se va demonstra! Este cel mai sufletist om de pe pamant! Il ador si ma rog pentru el!!!
NENOROCITUL ASTA DE ANDREI GHERASIM mi-a pretins in 2009 suma de 100.000€ pentru a-mi obtine o revizuire a unui dosar penal. In 2010 noiembrie mi-a fost respinsa definitiv in ciuda faptului ca i-am platit onorariul in avans , lasandu-mi impresia ca ar fi ” aranjat“ ca totul sa fie bine. Bineinteles ca am ramas si fara bani si bun de plata in fata legii deoarece acest « OM SUFLETIST » m-a lasat balta si fara bani in ciuda faptului ca in contract era sti******t la clauze speciale , onorariu de succes!!! E UN SARLATAN ORDINAR CARE SE FOLOSESTE DE FUNCTIILE SI STATUTUL TATALUI SAU!!!

# ene viorel vilhem date 13 April 2012 13:51 +4


Citeza pe Cineva
ANDREI ESTE NEVINOVAT!! Se va demonstra! Este cel mai sufletist om de pe pamant! Il ador si ma rog pentru el!!!
NENOROCITUL ASTA DE ANDREI GHERASIM mi-a pretins in 2009 suma de 100.000€ pentru a-mi obtine o revizuire a unui dosar penal. In 2010 noiembrie mi-a fost respinsa definitiv in ciuda faptului ca i-am platit onorariul in avans , lasandu-mi impresia ca ar fi ” aranjat“ ca totul sa fie bine. Bineinteles ca am ramas si fara bani si bun de plata in fata legii deoarece acest « OM SUFLETIST » m-a lasat balta si fara bani in ciuda faptului ca in contract era sti******t la clauze speciale , onorariu de succes!!! E UN SARLATAN ORDINAR CARE SE FOLOSESTE DE FUNCTIILE SI STATUTUL TATALUI SAU!!!

# hotul striga hotii date 13 April 2012 16:28 0

ce bine ar fi in astfel de situatii daca in loc de apasare, fiecare si-ar vedea barna din propriul ochi. Pai dumneata ai fost condamnat definitiv la 12 ani de talharie, iti amintesc eu daca ai uitat: am preluat informatia de pe portalul public: 10.Cu privire la inculpatul Ene Vilhem Viorel În baza art. 211 alin. 2 lit. a,b,e C. pen. cu aplicarea art. 13 C. pen. şi art. 37 lit. a C. pen. condamnă inculpatul Ene Vilhem Viorel la o pedeapsă de 12 ani închisoarea pentru săvârşirea infracţiunii de tâlhărie. În baza art. 65 alin. 1 C. pen. aplică inculpatului pedeapsa complementară a interzicerii drepturilor prev. de art. 64 lit. a şi b C. pen. pe o perioadă de 5 ani. În baza art. 39 alin. 1 C. pen. contopeşte această pedeapsă cu pedeapsa de 3 ani şi 6 luni închisoare aplicată inculpatului prin sentinţa penală 1231/2000 a Judecătoriei Oradea, urmând ca în final inculpatul să execute 12 ani închisoare şi 5 ani interzicerea drepturilor prevăzute de art. 64 lit. a şi b... si nu mai am spatiu..

# andreea trif date 13 April 2012 18:16 +3


Citeza pe hotul striga hotii
ce bine ar fi in astfel de situatii daca in loc de apasare, fiecare si-ar vedea barna din propriul ochi. Pai dumneata ai fost condamnat definitiv la 12 ani de talharie, iti amintesc eu daca ai uitat: am preluat informatia de pe portalul public: 10.Cu privire la inculpatul Ene Vilhem Viorel În baza art. 211 alin. 2 lit. a,b,e C. pen. cu aplicarea art. 13 C. pen. şi art. 37 lit. a C. pen. condamnă inculpatul Ene Vilhem Viorel la o pedeapsă de 12 ani închisoarea pentru săvârşirea infracţiunii de tâlhărie. În baza art. 65 alin. 1 C. pen. aplică inculpatului pedeapsa complementară a interzicerii drepturilor prev. de art. 64 lit. a şi b C. pen. pe o perioadă de 5 ani. În baza art. 39 alin. 1 C. pen. contopeşte această pedeapsă cu pedeapsa de 3 ani şi 6 luni închisoare aplicată inculpatului prin sentinţa penală 1231/2000 a Judecătoriei Oradea, urmând ca în final inculpatul să execute 12 ani închisoare şi 5 ani interzicerea drepturilor prevăzute de art. 64 lit. a şi b... si nu mai am spatiu..
In acel proces sa decis achitarea definitiva si irevocabila a inculpatului Ene Vilhem Viorel de acuzatia de talharie dar este tipic si de inteles ca acesti avocatei sa nu aiba habar de lumea inconjuratoare. Intradevar, acel baiat este inchis, pentru cu totul altceva si la o cu totul alta pedeapsa dar nu asta e relevant acum. Inportanta este speta in sine, care denota faptul ca acest avocat nu este un sfant nevinovat ci unul care a cofundat notiunea de avocatura cu cea de iluzionist. Iluziile vandute in schimbul unor sume colosale au distrus familii, vieti... Apropo, ca se pare ca acesta este nivelul de cunostinta al celui care a facut aceasta completare.Cum pot fi contopite doua pedeapse in momentul in care nu a fost pronuntata o decizie definitiva la una din ele? Posteaza adresa portalului in care este publicata hotararea decondamnare a lui Ene V.V la 12 ani inchisoare pt talharie.

# Cineva date 13 April 2012 00:30 -8

Domnul Gherasim, intr-adevar este un domn! Cine l-a cunoscut poate sa confirme!! Iar de doamna..., jos palaria!!   Sustine-ti familia asta, nu veti fi dezamagiti!! Numai bine tuturor!

# Claudiu date 13 April 2012 00:40 -3

Ce titlu de******ati pus si voi... In loc sa fiti mai buni in saptamana asta , sa doriti binele oamenilor... Stiti doar sa criticati si sa radeti, dar nu uitati ca roata de va intoarce! Stiti voi daca sunt vinovati? Ati aflat o stire si taiati in carne vie, iar ei sufera... Rusine! Va vede Dumnezeu, mai, oameni buni!!!

# Horea Bortan date 13 April 2012 00:44 -5

Ai dreptate , "Cineva".., m-a luat gura pe dinainte... Din lipsa de ocupatie am scris... Poate nu sunt vinovati.. Traian Gherasim este un om corect, poate si fiu sau... Legat de Man, nu-sh ce sa zic....

# Horea Bortan date 13 April 2012 01:03 +1

Iar daca insisti sa scrii in numele meu, te rog ceva. Scrie corect. Citeste toate postarile mele, nu vei gasi greseli de grafie. Cuvantul "fiu" se scrie in acest context FIUL, L fiind articol hotarat proclitic. Nu-sh nu exista in limba romana, iar eu utilizez gramatica Academiei Romane. Asa am invatat la scoala. 

# Horea Bortan date 13 April 2012 00:47 +3

Faceti bine si nu recurgeti la chestii murdare semnand comentarii in numele altora. Chiar daca nu va place un comentariu, nu aveti nici un drept sa faceti asta. Macar aveti demnitatea de a semna cu numele vostru. Anonimatul face vorbire despre verticalitatea si onoarea voastra. 

# Horea Bortan date 13 April 2012 00:59 +1

Si sa fie clar. Nu il cunosc pe domnul, nu stiu ce caracter are. Stiu cateva lucruri. Ca noi ca si oameni nu suntem definiti prin toate actiunile noastre. Sunt oameni extrem de buni care ajung sa faca lucruri reprobabile, insa asta nu inseamna ca devin rai. Pur si simplu au avut un rationament care ulterior nu s-a dovedit corect. E foarte posibil ca firea dansului sa fie alta. O greseala nu este definitorie pentru caracterul unui om, atata vreme cat nu persista in ea.  Dar mai stiu si ca fara foc nu iese fum. Oricum, sufleteste nu ii este usor in momentul de fata, sunt sigur. Draga "Cineva"...poti sa te semnezi, ai onoarea numelui tau si mandria exprimarii opiniei. Chiar daca e gresita opinia, nu conteaza. Nu adopta comportamentul unei lichele, e sub demnitatea unui absolvent de facultate sau de fiinta umana.

# ai dreptate date 13 April 2012 09:51 -4

ai dreptate, un om nu e definit doar printr-o acţiune singulară şi nu trebuie pus la zid pentru o greseala facuta in viata, insa, din pacate, astfel de lucruri sunt frecvente in justitie. imaginea le-o terfeleste tocmai presa nu neaparat dna-ul, care face cercetari, isi face si el treaba, asta ii este misiunea, insa calaii astia de pe luju abia asteapta sa faca terci imaginea cuiva, cu atat se delecteaza si ei, foarte urat, asteptati sa se dea verdictul final cu privire la vinovatia cuiva si apoi dati-va cu parerea

# Ezoteric date 13 April 2012 01:16 +5

Cazul in sine nu l-asjudeca. Ma intreb doar cati oameni o fi abuzat sau trimis la puscarie dl G ,chiar atunci cand nu era convins ca e corect sa faca asta. Zilele trecute am citit pe luju de un caz in care dl G,membru intr-un complet,a condamnat un om intr-un caz in care intervenise prescriptia,dar ce a mai contat ?! A gresit,e evident,dar de cate ori a mai facut-o ? Si daca asta i-a costat pe unii o zi,sau o luna,sau un an de libertate ? S-au daca a facut si alte lucruri cum ar fi...sa pacaleasca oamenii... Cu diverse...N-as vrea ca fiul sa plateasca pacatele tatalui,dar Dumnezeu are reguli care nu se aproba la csm. Se va rezolva cazul,nu imi fac griji,banuiesc cum ,dar nu pot sa va spun acum... Dl G are trecere la femei.

# Ezoteric date 13 April 2012 01:21 +7

Urmariti cazul,baiatul e doar o momeala. Nici chiar tatal nu e principalul vizat,doar e pensionar. Mai e cineva ,cred ca o doamna,care are de luat multe decizii in perioada urmatoare.

# Daniel Rata date 13 April 2012 01:25 +3

Ce discuti... Paste fericit tuturor si legat de cei doi arestati..., sper sa le fie si lor bine! O noapte linistita! Eu m-am hotarat sa fiu mai bun!! Va pup!

# Braun date 13 April 2012 01:26 0

Cine se ocupa de caz la dna ?

# George date 13 April 2012 01:41 0

Nu se stie cine se ocupa de caz, dar, macar pronuntarea stie cineva cand se va da?!

# Ezoteric date 13 April 2012 01:50 +1

Greu de spus,vine weekendul,planul e deja facut la cab. Miza e la csj,toti sunt cu ochii nu pe solutie ci pe o anume persoana,care trebuie sa se hotarasca ce face. Cazul in sine nu e important. Apropo,cum putea dl avocat sa ii mituiasca pe judecatorii csj. Ii cunoaste de undeva ?

# Ana Larisa date 13 April 2012 01:50 -2

Doamne Dumnezeule, ajuta-l pe Andrei, te rog.... Da-i intelepciune, putere si rabdare in momentele astea! Iti multumesc pentru ca stiu ca va fi bine..!

# George date 13 April 2012 01:52 -1

Ezoteric, dar, tu ce crezi ca este de fapt..?

# George date 13 April 2012 01:53 -1

Ezoteric, dar, tu ce crezi ca este de fapt..?

# Ana Larisa date 13 April 2012 01:54 -4

Doamne Dumnezeule, ajuta-l pe Andrei, te rog.... Da-i intelepciune, putere si rabdare in momentele astea! Iti multumesc pentru ca stiu ca va fi bine..!

# Ezoteric date 13 April 2012 01:59 +1

Un plan de a ingenunchia csj inaintea unor decizii importante. Avocatul a fost vulnerabil,nu cred ca a facut ceva,dar un capat de ata e suficient. Tinta e tatal si prin el,o alta persoana. In plus e posibil ca mai multi oameni inselati de o anumita 'echipa' sa mai ofere gloante anchetatorilor. La ploiesti se faceau si se desfaceau multe.

# lt.col.(r) Naziru (sri) date 13 April 2012 05:23 0

1)N.Mann este unul dintre cei mai potenti oameni de faceri care s-a incapatant sa nu cotizeze la PD-L in ultimul timp.Unul dintre procesele care le are pe rol este impotriva unei firme conduse de un fost sef SIPI aservit intereselor de partid portocalii si sponsor neoficial al portocaliilor 2)Andrei Gherasim este unul dinre cei mai buni avocati din tanara generatie pe ramura drept penal-comercial, dreptul afacerilor.Este de asemenea unul dintre cei mai bine pregatiti asistenti univ.ai Facultatii de Drept Buc.Corectitudinea sa poate fi pusa la indoiala si rasturnata prin probe temeinice. 3)Traian Gherasim este unul dintre cei mai buni judecatori pe care i-a avut ICCJ, lucru ce reiese din motivarile hot.sale.Prin prisma functiilor pe care le a detinut (procuror general adj.si judecator suprem)este detinatorul unor informatii nu tocmai convenabile pentru actualul regim cu referire la increngaturile politico-juridice si presiunile extra-judiciare(acesta fiind motivul iesirii la pensie)

# lt.col.(r)Naziru (sri) date 13 April 2012 05:29 +2

Consortiul romano-german cu care se afla in conflict N.Mann nu este la prima actiune de mazilire a rivalilor in afaceri de acest gen pe filiera DNA-SRI.De asemenea Alton a comandat controalele ANAF si Garda Financiara la firma lui N.Mann.Afacerile dubioase si incercarea de mazilire a adversarilor consortiului Alton au ajuns pana la urechile OLAF(Bruxelles) care are in desf.o ancheta a acestei firme in Europa de Est.DNA-ul si SRI-ul au trecut de partea infractorilor devenind uneltele acestora impotriva celui care in momentul de fata este cel mai mare investitor roman in agricultura.

# lt.col.(r)Naziru (sri) date 13 April 2012 05:41 +3

Din momentul ridicarii afaceristului timisorean N.Mann si pana in prezent organele judiciare de ancheta i-au interzis sa-si ia cu el medicamentele prescrise de medic (el suferind de diabet si tensiune arteriala), fiindu-i astfel pusa in pericol viata (spre ex.daca nu i se adm.insulina in 48h intra in soc)si facandu-se vinovati de infractiunea pedepsita si sanctionata de art.267^1 cod penal "Tortura" (a se vedea in acelasi sens si Rapoartele organismului europeana CTP vis a vis de Romania si deciziile CEDO: Petrea c./Romaniei, Tanase c./Romaniei, V.D.c/Romaniei...etc.).DNA-ul si SRI-ul au devenit sub conducerea maiastra a dibaciului conducator de la Cotroceni varful de lance al crimei organizate din Romania si executantii unor actiuni infractionale la ordin.

# Laurentiu date 13 April 2012 06:15 0

Tare , articolul tau, Naziru... Am si emotii cand citesc.. Ma intereseaza mult acesc caz, cum se va finaliza, mai ales ca l-am cunoscut pe domnul Andrei. Este un om extraordinar de corect, nu cred ca are vina aici... Sunt cu inima stransa pentru el. Este un om puternic dar si sensibil... Doamne ajuta!

# Naziru date 13 April 2012 06:20 0

nu-l cunosc pe domnul av.Gherasim si nici pe fostul judecator Gherasim-personal ci doar prin prisma informatiilor pe care le detin datorita activitatii desfasurate insa nu pot sa le fac publice.si eu cred ca e nevinovat.

# lt.col.(r)Naziru (sri) date 13 April 2012 06:16 +4

Asta nu e "Curatenia de Paste" este "Executia de Paste"(trebuie sa ne amintim ca aceasta practica a devenit "cutuma"pentru abaterea atentiei de la furaciunile clanului mafiot condus de Basescu(privatizarile CupruMin si Rosia Montana), reamintim doar "spectacolul"Becali din preajma sarbatorilor pascale soldat cu justa achitare).Curatenia de Pasti ar fi fost daca erau retinuti membrii gruparii de crima organizata portocalie si destructurata aceastei organizatii mafiote: Basescu, Udrea, Boc, Blaga, Videanu, Stolojan, Igas, MRU, Predoiu, Morar, Magureanu, Maior, Coldea, Tulus, Papici, Blejnar, L.D.Stanciu, I.Matei...

# Laurentiu date 13 April 2012 06:25 -4

Mare dreptate ai..., nu ca as fi subiectiv! Ai idee cand va fi pronuntarea..? Daca a fost retinut in jurul orelor 10:00  , pentru 24 ore..., cand se va afla , in principiu, ce se mai intampla..? Sincer, sunt foarte trist asa , chiar imi pare rau pentru dumnealui..  Numai de bine se-aude despre el , in afara faptului ca am avut onoarea de a-l si cunoaste... Serios e o onoare! Este un super domn! Prezentabil, foarte serios si mai mult decat modest pe langa ceea ce poate.. Doctoratul, am citit ca l-a luat cu 10! Este tun! In fine, parca as fi frate cu el, dar imi pare rau, oricum..

# lt.col.(r)Naziru date 13 April 2012 06:58 +2

Desi monopilizez spatiul si-mi cer scuze anticipat romanul trebuie sa fi corect informat si sa se trezeasca pana nu e MULT prea tarziu (prea tarziu e deja): 1)OLAF in ancheta in curs de desfasurare retine prejudicierea statului roman in sarcina Alton cauzat de activitatea sa economico-infractionala.Drept urmare DNA-ul aresteaza concurenta Alton, adica pe N.Mann, 2)Numele Traian Gherasim fara ca el sa cunoasca acest aspect a fost vehiculat ca posibil min.al justitiei in viitorul guv.USL. 3)Ptr.a intelege ceea ce se intampla in aceste momente in Romania studiati ceea ce se intampla in Italia lui G.Andreotti identic pana si la asasinatele comandate (vezi ca ex.in Rom.cazurile Crivat si atentatul Pivniceru) 4)Mann si Borbely sunt victime colaterale a procesului de "privatizare"a Rom.contra comision si pe 2 bani. 5)Va fi arestat cu siguranta, totul a fost pus la punct din timp, pentru a se ajunge la completul de asasini judiciari I.Matei&co.de la ICCJ

# Laurentiu date 13 April 2012 07:36 +1

Doamne fereste, cum suna stirea pe aceasta tema la tv(acum pe Antena3).. Il baga pe domnul Traian(tatal lui Andrei), la inaintare! "Fiul fostului adjunct procuror..", de ce credeti? Sa ii strice frumoasa imagine la care a lucrat de la inceputul carierei.. Are dreptate Naziru si Ezoteric ca fiind de fatada arestarea fiului dumnealui... Cat despre domnul Andrei , pacat ca este tarat in mocirla asta.. Nu a facut nimic rau, are prea mare frica de Dumnezeu sa faca magarii.. Nu ar face in nici o perioada a anului, mai ales in saptamana asta..  Oare cand va fi pronuntarea..? 

# EVV date 14 April 2012 15:00 +3

Mai Laurentiu, vorbesti asa de frumos despre av. A.G , m-ai coplesit. Frica acestuia fata de D_zeu 365zi/an , sincer... Aici nu este vorba de vreo atrocitate comisa de acesta impotriva umanitatii si nici vreo asociere cu vreun pedofil notoriu ci pur si simplu de infractiunea de trafic de influenta in goana inbogatirii rapide. Exista nenumarati miliardari care trec neobservati prin societate, in schimb domnul avocat se scalda in lux de cel mai inalt nivel fara a depune vreun efort supraomenesc. Vlad, a postat o parte din proprietatile aflate in posesia acestui avocat. Un PASTE FERICIT tuturor!

# Atentie la neatentie date 13 April 2012 09:22 +3

In atentia d-nei L.D.Stanciu: Invatati din greselile altora, iar greseala recunoscuta este pe jumatate iertata,poate sarbatorile pascale va aduc mintea cea de pe urma: in cazul Italiei si premierului G.Andreotti, printre cei care au raspuns penal pentru coruptie si increngaturi cu Mafia au fost si judecatori si procurori trimisi dupa gratii, Andreotti datorita "omertei" a fost achitat din lipsa de probe.Ar fi bine sa iesiti din aceasta "Pax Mofiosa" cu Basescu-PD-L-DNA-SRI,in care ati intrat si ati tarat si ICCJ-ul.Daca nu din bun simt si datorita recapatarii constiintei, reveniti-va macar dintr-un min.inxtinct de conservare.

# satu mare date 13 April 2012 09:45 +1

Curatenie si la Satu Mare,la magistrati ! Ho,ho ,ce se impune.

# Dragoi Cristian date 13 April 2012 11:14 0

Ce stil are presa asta.. Pentru a face un titlu cât mai "bomba" se folosesc de orice nume mai important al vreunui vecin, prieten, ruda, coleg, etc. al persoanei principale, indiferent dacă au cea mAi mică legătura sau nu cu cauza. Asta pe de o parte, iar pe de alta parte, informatia pura, primara, oferită de anchetatori este atât de bine impletita cu supozitii, banuieli, prejudecati, si altele de felul acesta ca e foarte greu sa mai faci o delimitare clară între adevăr si fictiune. In orice caz, cum au mai sesizat mulți dintre cei care au mai comentat, dl. profesor (mă simt onorat sa ii fiu student) este un expert al Catedrei de Drept Penal. Este un domn deosebit, respectabil, cu mult bun simt si cu teama de Dumnezeu. Doamne-ajuta-i!

# Cotonea Gabriel date 13 April 2012 11:29 -1

Cu siguranță este doar un pion folosit într-o inscenare, si ceea ce va urma pare a fi de mult pus la cale pentru a șoca publicul larg sau pentru niște răzbunari, reglari de conturi.. Eu personal cred ca cineva vrea sa se razbune pe dl. Traian acum, cand dumnealui nu mai este in funcție, pentru niște "necolaborari", "defavoruri" sau "fixatii comuniste" pe care le-a avut in munca respectabila ce a depus-o peste tot pe unde a trecut, si neavand nici un capat de ata, nici un motiv de acuzare, a lovit in fiul dumnealui.. Păcat! Sper din tot sufletul la o rezolvare justa a cazului, ca unul care am cunoscut deontologia profesională a dlui. Andrei Gherasim. Succes!

# Cotonea Gabriel date 13 April 2012 11:55 0

Cu siguranță este doar un pion folosit într-o inscenare, si ceea ce va urma pare a fi de mult pus la cale pentru a șoca publicul larg sau pentru niște răzbunari, reglari de conturi.. Eu personal cred ca cineva vrea sa se razbune pe dl. Traian acum, cand dumnealui nu mai este in funcție, pentru niște "necolaborari", "defavoruri" sau "fixatii comuniste" pe care le-a avut in munca respectabila ce a depus-o peste tot pe unde a trecut, si neavand nici un capat de ata, nici un motiv de acuzare, a lovit in fiul dumnealui.. Păcat! Sper din tot sufletul la o rezolvare justa a cazului, ca unul care am cunoscut deontologia profesională a dlui. Andrei Gherasim. Succes!

# Margelatu date 13 April 2012 12:49 -3

Hei, Luju, unde va e transparenta, ca de deontologie profesionala nu mai poate fi vorba?! La orice actiune/arestare  pe care o face DNA, sariti cu gura sa aparati infractorii. Care e de fapt scopul vostru ascuns?! Nici intr-un caz corectitidinea! Bine ca nu sunteti credibili si nu va preaiu minciunile, televiziunile! :lol:

# CI date 13 April 2012 16:05 +1

Scopul? Cashul... ;-)

# Margelatule, esti dus? date 13 April 2012 12:58 +3

Margelatule, ce ai tata? Unde vezi tu ca sunt aparati Gherasim si fiul lui????? Sau te-ai trezit cu fata la cearsaf???

# CI date 13 April 2012 16:11 +2

Stai, nu te grăbi. Să vezi în articolele de mâine ce scenariu se țese, ce abuzuri ale DNA se dezvăluie...Deci răbdare. Dacă e vorba de dat mită și de o anchetă a DNA, atunci omul e nevinovat!Așa ni se spune pe Luju...Rămâne ca ziua de mâine să ne contrazică!

# Sorin Pintilie date 13 April 2012 13:41 +1

Pt Margelatu' : încearcă sa faci diferența între articol si comentarii. Serios, ca altfel te faci de ras. Comentariile aparțin publicului, fiecare are dreptul de a-si exprima opinia public, o poți face si dumneata. In general comentariile sunt scrise lucid, la obiect. M-as mira sa nu fie reținut in continuare. Ar fi ceva atipic pentru sistemul românesc. In general se merge pe o linie..prima data de anchetatori o buna bucata de vreme..după care dacă se simte in stare un judecător sau un complet sa schimbe parcursul judecatii, studiind mai minutios părțile, documentație depusă, probele mai mult sau mai puțin concludente existente - ia decizia de punere in libertate si apoi instant întreaga presa se focuseaza pe tagma judecătorilor. Sa vezi apelative, gratulari, clasificari in masa.. Tipic românesc! Sper ca azi sa se respinsă propunerea abuzive a DNA. Bafta si urmări, răspunsul! Sorin Pintilie

# ene vilhem viorel date 13 April 2012 14:00 +1

Sa-i puna cineva poza reala acestui ANDREI GHERASIM caci aceasta poza nu este a sa! (foto 1)

# vlad date 13 April 2012 18:02 +5

tot felul de scenarii politiste in aceste comentarii ! deci : vila in Ploiesti, vila casa de vacanta, apartament in centrul Bucuresti de la RAPPS pt d-l Gherasim de cind era proc gen adj si judecator pe care vrea sa il cumpere pe sest cind va fi scos la vinzare abuziv pe citeva mii de euro, apartament in zona rezidentiala cabinet avocatura Andrei Gherasim,altapartament Herastrau locuit de dl avocat, masini de lux Mercedes si Porsche Cayenne pt amindoi ! Si cine poate mentiona ce procese de succes a avut dl av ca sa aiba asemenea venituri ? Ca nici cu dna Elisabeta ( Bruna ) Gherasim nu ne e rusine in acelasi sens de fata buna ! Iar dl Traian Gherasim, in prezent notar este firesc sa il tina de mina pe fiul sau in sala de judecata ca doar i-a fost interfata......

# EVV date 13 April 2012 22:01 +1

justitia romana.... imi provoaca GREATA!!! :-x :-x

# Ezoteric date 14 April 2012 00:11 +1

Margelatu,nu fii trist si nici nervos,noi iubim dna,ii mai tachinam si noi asa,ca intre prieteni,eu sustin ca dosarele de la dna sa nu mai mearga in instanta,sa se dea solutia chiar la dna,eventual cu un asesor po******r ca martor,poti fii tu sau in ziarist fara studii dar de 'bunacredinta'. Andrei gherasim-munca silnica pe viata ! Ti-ar place,haiducule !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva