28 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CAPU' FACE, CAPU' TRAGE - Judecatorii din CSM l-au deferit pe Daniel Morar Inspectiei Judiciare. Morar este acuzat ca a atentat la independenta magistratilor si a incalcat Codul deontologic dupa ce l-a numit “frustrat” pe judecatorul Horatius Dumbrava. Morar a calificat CSM ca fiind comod pentru puterea politica si i-a sfidat pe judecatorii care i-au revocat pe Ghica si Danilet (Sesizarea)

Scris de: George TARATA | pdf | print

8 March 2013 14:20
Vizualizari: 5899

 

Prim-adjunctul Procurorului General al Romaniei, Daniel Morar (foto), a fost reclamat la Inspectia Judiciara a CSM, dupa interviul halucinant pe care l-a acordat, in urma cu cateva zile, Revistei 22, in care i-a atacat pe judecatorii Adrian Toni neacsu si Horatius Dumbrava si a sfidat vointa celor peste 1.600 de magistrati din tara care i-au revocat pe Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet din Consiliu. Sectia pentru judecatori a CSM a sesizat Inspectia Judiciara joi, 7 martie 2013, dupa ce Daniel Morar a declarat, printre altele, ca judecatorul Dumbrava nu a avut un mandat mediocru in anul in care a condus CSM si ca este un frustrat, ca revocarea lui Danilet si Ghica reprezinta un avertisment dat de judecatori celorlati membri ai CSM sau ca in momentul de fata exista un CSM comod pentru puterea politica.


In aceste conditii, Sectia pentru Judecatori a CSM a sesizat Inspectia Judiciara pentru a stabili daca, prin afirmatiile sale, Daniel Morar a afectat independenta sistemului de justitie, a judecatorilor si procurorilor, a incalcat normele Codului deontologic si daca a avut o conduita necorespunzatoare pentru functia pe care o ocupa.

Iata comunicatul Sectiei pentru judecatori a CSM cu privire la sesizarea Inspectiei Judiciare:

Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii a decis azi, in unanimitate, sa sesizeze Inspectia judiciara privind afirmatiile facute de domnul Daniel Morar, prim – adjunct al Procurorului General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in interviul publicat in Revista 22 din data de 05.03.2013 daca prin aceste afirmatii:

- a fost afectata independenta sistemului de justitie, a judecatorilor si procurorilor (art. 1 alin. 2 si art. 30 alin. 2 din Legea nr. 317/2004 privind organizarea si functionarea C.S.M.);

- s-au incalcat normele Codului deontologic al judecatorului si procurorului (art. 18 alin. 2 din Codul deontologic);

- a avut o conduita necorespunzatoare in calitatea sa de prim–adjunct al Procurorului General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie sau daca a savarsit o abatere disciplinara (art. 97 alin. 1 din Legea nr. 303/2004)”.

Daniel Morar: “Vreti sa ne intoarcem la CSM din 2011 condus de Horatius Dumbrava? Si acum vedem un membru al CSM frustrat, care a pornit razboiul cu colegii lui din CSM, determinat de faptul ca anul trecut au pierdut alegerile in fata doamnei Ghica, iar anul acesta in fata doamnei Haineala... E un CSM extrem de comod pentru puterea politica”

Amintim ca Daniel Morar a acordat un interviu naucitor Revistei 22, dupa ce judecatorii Cristi Vasilica Danilet si Alina Ghica au fost revocati din CSM. Cu aceasta ocazie, Morar s-a erijat in aparatorul celor doi magistrati, despre care a afirmat ca, alaturi de procuroarea Oana Haineala, au salvat, in vara anului trecut, statul de drept in Romania. In acelasi interviu, Daniel Morar a lansat un atac incredibil la adresa judecatorului Horatius Dumbrava si a sfidat vointa a peste 1.600 de magistrati care in mod democratic si legal au stabilt ca Danilet si Ghica trebuie sa plece din CSM.

Prezentam in continuare pasaje din interviul lui Daniel Morar:

Vreti sa ne intoarcem la CSM din 2011 condus de Horatius Dumbrava? O presedintie absolut mediocra, un om care n-a rezolvat absolut nimic in 2011. Un om care a ratat total mandatul, lucru pe care i l-am spus in doua randuri, n-a facut lucruri pe care putea sa le faca. Si acum vedem un membru al CSM frustrat, care a pornit razboiul cu colegii lui din CSM, determinat de faptul ca anul trecut au pierdut alegerile in fata doamnei Ghica, iar anul acesta in fata doamnei Haineala. Nu se intreaba daca nu cumva candidatii pe care ii sustin ei, gruparea domnului Dumbrava, sunt mai slabi decat ceilalti? Sa ne uitam un pic la planurile de management. Vedem niste oameni extrem de inversunati unul impotriva altuia. In conditiile acestea, nu cred ca CSM poate sa joace un rol reformist si din pacate ne va confirma destul de repede”.

CSM nu va mai fi ca CSM de anul trecut, care a fost singurul moment, singurul an in care CSM a iesit in evidenta cu atitudini clare, ferme, precise, vocale, exprimate la timp, nu la 2 saptamani, si corecte. CSM nu a fost reformist nici in 2005, 2006, 2007, 2008 si, dupa cum il vad, nu va mai fi nici de acum inainte. Prin urmare, un CSM nereformist nu are cum sa faca lucruri bune in perspectiva numirilor de la varful sistemului judiciar in perioada urmatoare. Din moment ce vedem un CSM care isi exclude colegii reformisti, nu vad alta atitudine a lor pe viitor. Adica scapam de reformisti, ca reformistii sunt vocali, si o sa facem regulile asa cum credem noi!

E un CSM extrem de comod pentru puterea politica. Asta ne asteapta. Un CSM care, o sa vedeti, nu va reactiona la acuzele oamenilor politici sau va reactiona dupa cateva luni, cand nimeni nu-si mai aduce aminte declaratia omului politic. Or, ce a diferentiat CSM din anul 2012 de ceilalti ani a fost faptul ca avea o reactie la timp, adecvata si la timp. Ce poate sa faca CSM? Nu poate pedepsi pe nimeni, poate doar sa ia o atitudine, sa spuna: aici, domnilor politicieni sau domnilor inculpati, indiferent cine sunt, ati depasit masura. Atat a spus CSM: atentionam ca aceasta afecteaza independenta sau reputatia magistratilor. Pai, daca nici aceasta reactie publica nu o avem la timp, care e rostul CSM?”.

Strict judecand dupa ce s-a intamplat marti la CSM si dupa ce s-a intamplat in ultimele doua luni, cred ca ne-am imbatat cu apa rece. La nivel de majoritate nu e un sistem reformat (…) Eu cred ca nu se poate vorbi de un CSM reformist ca urmare a votului de marti. Nu faptul ca nu mai sunt Danilet sau Ghica. Modul cum s-a votat masiv pentru o revocare fara motive arata ca nu poate fi un CSM reformist. E un CSM incolonat. Am constatat cu dezamagire ca, din cei 19 membri ai CSM, doar acesti doi oameni, doamna presedinta si cu mine, am insistat sa ni se spuna motivele. Altfel, asistam la o executie sumara, fara motive, chestie care e specifica unei perioade apuse pentru noi, perioadei comuniste. Raspunsul stiti care a fost? Nu inteleg sa va spun motivele, imi raspunde domnul presedinte din Ramnicu Valcea, le aveti in hotararile instantelor. Sunt multe si ar trebui sa-i chemati pe fiecare dintre cei 1.500 de judecatori care au votat cu da la revocare. M-am uitat prin hotararile adunarilor generale. Unele nu au deloc o motivare, iar altele au o motivare idem prin idem, adica se spune: „nu si-au exercitat corespunzator atributiile de serviciu“. Pai, asta spune legea. Tu, ca acuzator in acest proces, trebuie sa ne explici in ce fel domnul Danilet si doamna Ghica si-au incalcat atributiile de serviciu. Am vazut o hotarare in care se spune ca nu a votat cu un judecator, ci cu un procuror, si in felul asta nu a reprezentat interesele judecatorilor. E un avertisment foarte dur dat de colectivele de judecatori membrilor alesi ai CSM, care spune simplu: nu faceti ce vrem noi, o sa va revocam pentru ca asa vrem noi. E trist ca plenul CSM a achiesat la acest punct de vedere. Exceptand doi oameni, care s-au straduit sa intrebe care sunt motivele, toti ceilalti au tacut si ati vazut ca 14 intr-un caz, 11 in celalalt au votat revocarea, fara sa li se prezinte un motiv. E un avertisment cat se poate de dur, e o lectie: nu faceti cum spunem noi, va revocam!”.

*Cititi aici sesizarea Sectiei pentru judecatori a CSM

*Cititi aici interviul lui Daniel Morar

Comentarii

# VIKY date 8 March 2013 14:40 +36

” Modul cum s-a votat masiv pentru o revocare fara motive arata ca nu poate fi un CSM reformist. E un CSM incolonat.”...Daca mai era un neuron in creierul mariei tale, nu faceai afirmatii de genul asta. Asta denota analfabetism, disperare si teama. Un om simplu nu cred ca ar face asemenea declaratii, de teama sa nu cada in ridicol, dar cand afirmatia vine de la unul care ar trebui sa reprezinte justitia, da-mi voie sa iti spun, ca mai mare gunoi uman ca tine, nu exista.

# Sebastian date 8 March 2013 16:44 +25

Masura capacitatii de intelegere a ratiunilor cele mai *profunde* a justitiei si sistemului judiciar o regasim in afirmatia acestui *domn* procuror, potrivit careia cei doi revocati din CSM ar fi fost *reformatori*. Aprecierile critice ale acestui domn procuror sunt, in esenta lor, expresia cea mai clara a faptului ca el insusi apara o cauza politica. Intr-o ultima analiza, in esenta declaratiilor sale, acest *domn* procuror nu sustiune altceva decat faptul ca cei doi mari reformatori judiciari revocati ar fi fost executati sumar, iar efectul acestei executii ar fi transformarea CSM intr-o institutie comoda politic. Oare nu e insultator fata de cei peste 1600 de magistrati-judecatori, care si-au manifestat vointa revocatorie, sa sugereze ca au actionat din ratiuni politice? Cu atat mai mult cu cat el insusi slujeste cat se poate de clar un interes politic. Din analiza sistemica a interviului sau reiese cu evidenta ca in conceptia acestui domn procuror statul de drept se indentifica exact cu acea persoana, impotriva careia poporul roman, intr-o proportie de peste 7,4 milioane de cetateni, a votat pentru demiterea lui. Iar cei care l-au aparat pe acel om au aparat Statul de drept. Domnule Procuror, nu aveti cumva cam mult tupeu si obraznicie sa ne sfidati capacitatea de intelegere a unor lucruri atat de simple? Stim prea bine cine sunteti!!!

# ARGUS date 8 March 2013 21:21 +8

Corect,Sebastiane!

# Marinaru date 8 March 2013 14:41 +35

Un \"NEMERNIC NERUSINAT\" descris de virful magistratilor.Caderea lui va fi naprasnica si abia o astept sa scapam de securitatea ceausisto-basesciana.

# brutus date 8 March 2013 14:42 +37

o sa hahaie si asta si o sa mictzioneze ca si pana acum pe legi care pt el sunt facultative .... sa vedem finalul acestei mizerii, acestei javre de om care a spalat javra ordinara ...

# Vigilanti date 8 March 2013 14:50 +21

Daţi impresia că sunteţi nişte judecători pârliţi. Vă umblă ăsta, Morar-sforar, prin gură aşa cum vrea el, după voia lui şi după legile strâmbe care vă guvernează. Nu-nţelegeţi? procurorii vă judecă, vă SFÂRTECĂ, VĂ JUPOAIE de vii, nu voi pe ei. Voi sunteţi nişte NEPUTINCIOŞI, iar oamenii VĂD ASTA, comentează, îşi pun întrebări şi vă condamnă în bloc, masiv, că sunteţi o tagmă îngenuncheată, coruptă şi vopsită, amestecată şi divizată, doar cu interese meschine, mercantile, personale sau de grup etc. Păcat de cartea şi ştiinţa de carte pe care le aveţi, da\' caracteru\' şi determinarea, stoicismu\' şi dârzenia, curaju\' şi destoinicia, CAMARADERIA şi prietenia ş.a., toate astea nu se învaţă din cărţi, se \" cimentează\" individual, se trăiesc personal, se dezvoltă cu timpu\' sau pe loc, se simt, se aşează cu timpu\' în fiecare, se cuceresc şi se păstrează cu sacrificii, iar lista poate continua. O singură judecătoare îmi place cu adevărat, la nivel de demnitate, profesionalism şi curaj: Natalia

# Roberta date 8 March 2013 15:03 +16

Corect Vigilanti,subscriu !

# avocat modern date 8 March 2013 14:53 -30

...de unde se vede ca legendara RETEA a lui Catalin Voicu nu-i...mit - iata cum RETEAUA s-a aratat la fata, mai zglobie ca niciodata. iata cum Justitia din Romania, cu Muona minizdra, se intorce la vremurile de trista amintire in care, in Justitie, taiau si spanzurau ,,distinsi,, alde Rodica Sanda Stanoiu, Lidia Barbulescu, Maria Huza, Florica Bejinariu, Ioan Amarie, Viorica Costiniu...

# anton date 8 March 2013 15:10 +24

Repede ai ajuns aici mai puroi basist .Sunteti greu de starpit dar nu imposibil

# judecator destept si cinstit, poate singurul date 8 March 2013 15:07 -33

ce trebuie inteles din articol: o vaca, Natalia Roman de la UNJR, ofticata ca Morar a grait evidente precum ,,Modul cum s-a votat masiv pentru o revocare fără motive arată că nu poate fi un CSM reformist. E un CSM încolonat,, ,,apa e uda,, ,,se poate pierde tot ce s-a câştigat în aceşti ani,, ,,cerul e albastru,, ,,Domnii Dumbravă şi Neacşu ne-au explicat la televizor cu două-trei zile înainte de plenul CSM cum trebuie să votăm. Altminteri erau extrem de preocupaţi să nu se antepronunţe cu privire la o cauză într-o comisie a CSM, dar la televiziune s-au putut duce să spună categoric că aceşti oameni trebuie revocaţi,, ,,iarba e verde,, ,,mare parte dintre judecatori si procurori, cel putin cei care pun problema in termenii acestia, au un mare deficit de cultura demoratica si de cultura juridica,, ofera un pretext ,,unanimitatii,, de 5 dobitoci patati din CSM sa-i buseasca dosarul impecabil al lui Morar, dand astfel pretext Muonei Pizniceru sa-i refuze sefia la Parchet/DNA.

# VIKY date 8 March 2013 15:16 +26

\"... dosarul impecabil al lui Morar,...\"...Mai ai pamantul sub picioare?. Daca il ai, vezi sa nu se rastoarne cerul pe voi, gunoaie in putrefactie. Asta nici de gunoier nu merita pus, nu la PG. Sper sa ii freasca D-zeu pe romani de o asemenea nenorocire.

# anton date 8 March 2013 15:27 +28

E groasa fratilor daca puroiul basist ataca in haita.Simt deja sula in coaste. Daca pica morar( DAAAAAA DOAMNEEEEEE) , daca in locul lui este pus un procuror nu usl-ist ci unul cu legea in suflet nu cu nasu , in scurt timp vom avea un puscarias pe nume BASE. Da fratilor e groasa rau pentru ei daca judecatorii din csm il ataca insfarsit pe puroiul de morar. Acum este momentul ca toti judecatorii , toate asociatiile lor sa-i ia de gat si sa-i distruga. Intreb .... in Romania nu mai exista procurori cinstiti ? Daca nu .... desfintati procuratura si numiti judecatori in locul lor. Domnilor judecatori acum ori niciodata . Pe EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

# dan date 8 March 2013 15:36 +27

1. cred ca procurorii nu ar mai trebui lasati sa devina judecatori 2. daca procurorii sunt acceptati in CSM, ar trebui sa fie reprezentati exact in acelasi procent in care casta intervine in actul de justitie (20%?) 3. in mod clar presedintele CSM TREBUIE SA FIE UN JUDECATOR DE O INALTA TZINUTA MORALA.

# JUDEX date 8 March 2013 15:47 +18

Vad ca parerile sunt impartite dar limbajul cste unul singur,cu note mai accentuate(eufemistic spus) din partea sustinatorilor lui Morar.Daca mi se permite vreau sa spun si eu cate ceva:Morar,in calitatea lui de sef al DNA a facut cel mai mult rau ideii de justitie.A acceptat/indicat/orientat (?) ac tivitatea abuziva pana la extrem a procurorilor DNA.A acceptat lipsa de profesionalism (chiar cu abuzurile lor au achitari 10%) si nu a luat masuri nici macar acolo unde s-au sesizat judecatorii,gazetarii,politicienii.Modul in care s-a comportat si se comporta este tipic unui activist de partid din anii 50.Nu il intereseaza nimic,nu-l deranjeaza nimic,nu-l afec teaza/impresioneaza nimic.El o tine pe a lui,una si buna.Ma mir de ce ministrii de justitie nu iau ei insisi masuri.Mi se pare dubioasa tacerea Monei Pivniceru.(la Predoiu era de inteles)Iar in calitatea lui de astazi Morar intrece orice limite.Avea dreptate profesorul Barsan.Interviul datr de Morar,aprecierile lui si acolo si la CSM si prin alte parti, sunt de o impertinenta(eufemism) crasa.Bine a facut sectia dse judecatori cu aceasta sesizare.Este destul ca inspectia sa constate doar o putina depasire a competentelor sale,ca Morar trebuie dat afara de Mona,parlament,presedinte,SRI,ori de portarul de la CEC.Cei care posteaza lucruri urate despre judecatori sunt cei care ii apara de Ghica si Danilet si nu altii care sunt efectiv nemultumiti de unul sau altul dintre judecatori.

# dan date 8 March 2013 16:35 +10

din pacate (sau din fericire) procurorii sunt procurori; indif ca-s la dna, diicot sau alte parchete (care oricum s-ar chema sunt DE PE LANGA...CURTZI DE JUSTITIE). ei..procurorii..pot ajunge oricand si oricum...in diverse structuri parchetare...ba chiar si iata, in CSM. problema e ca nu-si vad de treaba lor, asa cum ar trebui, dar au sentimentul ca pot face mai bine treaba altuia mai calificat. sincer, e un sindrom al feminismului, pe care il pot intelege. ideea e ca alde Morar..nu ar face nimic daca nu ar fi sustinut si scos la inaintare de o duzina de procuroare (inclusiv alea \"reformate\" in judecatoare) si civice. Morar isi va rupe gatul...dar conclavul viciat va ramane.

# vlad date 8 March 2013 20:55 +9

da ce credeti ca numai achitarile trebuie luate ca \"esece\"? nuuuuu, dle, sunt acum ,oameni in puscarii carora , dupa ce au fost achitati pe un rechizitoriu facut politic la comanda, s-a mers la cei cu nasul in suflet, la suprema, care le-a rezolvat condamnarea! , deci, indiferent cat de nevinovat esti, te aduc la inaltele dreptati si acolo te \"fac\".....asta e reteaua.....daca trebuie sa fii bagat la zdup, te baga, au oamenii lor......fac ceva pe probe, pe nevinovatie si pe viata unui om, iAR HOTII NOTORII, conduc \"sistemul\".

# avocat traditional date 8 March 2013 21:46 +7

Mai fraiere de Vlad.Ai perfecta dreptate,daca dreptatea noastra din Romania este perfecta.Asa este,cred ca 90%din achitatii din teritoriu(inclusiv Bucurestiul) sunt condamnati la ICCJ.Cine i-a facut pe astia(sau mai bine zis pe astea,ca sunt numai femei pe acolo) judeccatori?Unde au facut scoala si cine le-a invatat meserie?Sunt vrteo cateva ca daca le intrebi cati ani au afli ca varsta lot nu este cat vechimea in munca a 70% din avocatii dfe la ICCJ.Ba unele mai merg si in concewdiu de nastere:uziti mai fraieril0or,judecatoare la ICCJ in concediu de nastere.La fel si cu fatucile de șla Parchetul General.Astea daca apare o prob lema juridica in sala,nu ca dau din colt in colt,stau nemiscate si ingana ceva precum nestiutorul la corigenta.Si mai vreti justitie in Romania.Oare nici unul din cei cu decizie nu au aflat cum se ajunge judecator in Anglia?Tineretea este buna dar nu intotdeauna si ,mai ales,in justitie.

# VIKY date 8 March 2013 16:40 +10

Maria Ta (a se citi Morar), poate nu sunt atat de inteligenta ca tine, incat sa gandesc ce inseamna pentru Maria Ta, un CSM reformist, ce a fost pana la revocarea celor doi?. Sa inteleg ca in profunda ta gandire (i)logica, un CSM care trebuie sa apere independenta justitiei, trebuie sa fie format dintr-un presedinte procuror cu grade de la SS, subordonat MJ si PG, un vice (Suspendata), care face jocurile politice a gunoiului de la Cotroceni, un judecator (Suspendatul), care in mandatul sau se ocupa exclusiv de politica, un membru CSM cu drept de vot (Maria ta), ales incalcand legea, doua reprezentante portocalii din partea Societati Civile, un membru procuror-securist (Stanciu), care este la ordinele dictatorului. Acestia sunt reformistii Mariei tale, pe care ii aperi cu o dementa iesita din tipare?.

# CI date 8 March 2013 17:18 -10

Dumbravă e un lingău oportunist. Voi pe LUJU aţi spus-o şi nu v-a contrazis nimeni. Acum de ce vă supăraţi pe Morar? Vă reamintesc ce tam-tam aţi făcut că DNA nu se sesiza din oficiu să-l cerceteze pe Dumbravă...

# D. date 8 March 2013 17:51 +8

Mr. President se pare ca iar perde teren. Poate ca asta este calea sa-și salveze onoare CSM-ul sau, ma rog... ce a mai rămas din el :)

# D. date 8 March 2013 17:56 +9

Poate ca unii dintre ei au minimul de inteligenta incat sa inteleaga ca acum \'Nasul din suflet\' este pe curba descendenta... ori fac acum alegerea salvatoare, necesară, ori se vor duce la vale odata cu nașu\' :)

# EL E DUMBRAVA date 8 March 2013 18:04 -7

DUMBRAVA, CARE DUMBRAVA ? AAA, ALA CU COIFUL DE HARTIE. PAI DACA SI ASTA-I JUDECATOR , ATUNCI PAPADOPOL CE A FOST?

# Bruno date 8 March 2013 19:09 -11

Vedeti voi sa se teama Morar? Eu vad ca spune lucrurilor pe nume. S-au sifonat domnii si doamnele din CSM. ? Da, pentru ca ei urasc din suflet aceste adevaruri. Cat despre bandele de impostori poreclite \"asociatii\", vesnica pomenire si toata greata de pe planeta...

# TARA CU POLARITATEA INVERSATA date 8 March 2013 23:42 +3

Dumbrava a fost ca si Danilet protejatul Monicai Macovei. Carierismul, ca trasatura de caracter dominanta a facut ca din procuror sa ajunga prim-procuror orientandu-se ca un politician versat spre gasca cea mai puternica din orasul Targu Mures, gasca ce avea in componenta sefii din Politie, Garda Financiara, Justitie, servicii secrete. Judecatoarea Roman Natalia a fost in relatii extrem de stranse cu Dumbrava, acesta a sustinut-o pentru a ajunge presedinta SO-JUST a carui membru fondator este. Dispus sa tradeze pe oricine Dumbrava se da in general pe langa mai-marii zilei, un bun exemplu fiind Dobre Ciprian Presedintele PNL si totodata Presedintele C.J. Mures. Dumbrava are mai multe belele la activ si dosarul sau de cadre se afla la sefii Seviciilor secrete, fata de revolutionar si de reformator pe care si-a tras-o acum avand un scop precis: ramanerea in in prim-plan. Morar si-a angajat sora la Primaria TG. Mures, primarul de acolo avand mai multe dosare penale in lucru.

# TARA CU POLARITATEA INVERSATA date 8 March 2013 23:57 +3

Dosarele Prim-Vice-Presedintelui PDL, primarul Florea Dorin au fost musamalizate de o procuroare pe numele de Curca Elena, care la schimb, a primit de la Morar functia de procuror - sef Serviciu Tg. Mures. Datorita acestui fapt DNA Mures se afla de 3 ani consecutiv pe ultima pozitie dintre toate serviciile teritoriale, fiind practic anihilata. Asadar, numirile pe crieterii politice a procurorilor sefi de servicii a facut din DNA o troaca formata din sefi betivi (Tulus), fara coloana vertebrala (Morar), derbedei (Cerbu, Alexandru) si curve (actuala fosta sefa interimar). Intr-o tara in care cei care conduc sunt viermi, derbedei, betivi si curve, iar elitele sunt marginalizate, ultima farama de democratie este compromisa. Din nefericire, Romania nu mai este un stat de drept iar vina se imparte intre politicienii de kakao pe care ii avem si cetatenii care accepta acest lucru.

# Florica Amoraresei date 9 March 2013 12:19 +4

Morar procuror general infractor impreuna cu ceilalti penali - Bocsan, Cerbu, Tulus, Cerbu, Alexandru, Stoina, etc trebuie sa plateasca solidar abuzurile, erorile si submediocritatea in dosarele instrumentate la comanda .

# astralo schengen date 9 March 2013 18:42 -2

Felicitari d-l Morar pentru toata activitatea depusa in lupta cu fostii si actuali interlopi politici si magistrati corupti .Lupta cu actuala mafie din magistratura reprezentata la varf de escroaca pivniceru si acolitii ei reprezinta drumul spre normalitate intr-un stat membru UE.

# un cetatean neturmentat date 9 March 2013 22:46 +4

Mai Castralo fara minte,nu poti tu sa stai cuminte?Tu vrei acuma sa te lupti, cu magistratii cei corupti?Incepe atuncea dumneata,cu procurori din DNA.Si ca sa nu lupti in zadar,incepe cu Daniel Morar.Caci turma fara antemergator,sa piarda va fi mai usor. Si acuma mai idiotule,ce ai cu d-na Pivnioceru?Cum poti vorbi despre mafia din magistratura reprezentata de Ministrul justitiei?Tu ca procuror inca nu ai aflat cu nu Min.Justitiei este sef al judecatorilor?Sper ca vorbind despre magistrati nu te-ai referit si la procurori,ca astia nu sunt magistrati

# unul din lumea cea mare date 11 March 2013 02:10 +2

abia acum!!!!!!mai judecatori de 2 bani cu sufletul mis si nasul mare abia acum ati facut ce trebuia facut de foarte mult timp? simtiti ca vi s/a apropiat funia de par si ca urmati la interogatoriul lui morar? asta/i problema voasta ca nu aveti moralitate. de ce ati ASTEPTAT PINA ACUM?DE CE A ZBURDAT MORAR LIBER SI TOATE NAPIRCILE PROCUROARE?I/AU ,,PROCURAT LINISTE GUNOIULUI DIN SUFLETUL VOSTRU?DAR CU CEI DIN CCR CE SE INTIMPLA?GUNOIUL DIN COTROCENI NU TREBUIE SA/SI TERMINE MANDATUL,DEJA A INCEPUT IARASI SA IMPROASTE CU VENIN auzi drace ca el a manevrat in interiorul constitutiei care l/a salvat. asta/i un scuipat chiar in ochii celor25% deintre onorabili,cu haina haineala ce se intimpla?dar cu danilet?dar cu ghica?dar cu ceilalti care incalca legea ,,on the dailly basis,,? am facut cerere de pe vremea lui kovesi sa mi se spuna daca sint urmarit pe ,,baza de securitate nationala,,si nici un raspuns am facut cerere la piccj sa mi se dea voie sa/mi vad un dosar solutionat nup

# unul din lumea cea mare date 11 March 2013 02:15 +2

si nici un raspuns.de ce nu se fac plingeri impotriva ,,tutulor,,celor care au indoit legea dupa bunul lor plac? morar de mult trebuia sa stea la racoare.asa au bagat ei oameni nevinovati.acum sinteti viteji caci simtiti ca sfirsitul gunoiului este aproape??????de ce nu intra si complici de teapa lui pavelescu(avocatul nesuferit care umple rtv)asta/i stiut ca el cara spaga judecatorilor si judecatorilor . oricum voi onorabililor si gunoaiele voastre de procurori trebuiti bagati la ,,FAVORIZAREA INFRACTORILOR,,

# anton date 11 March 2013 14:49 +1

Mi-e teama ca din cauza unor nenorociti , base , covesi, morar si Jumate din CCR, justitia romana este compromisa astfel ani de acum incolo chiar daca sunt aruncati la gunoi coruptii si ramanem numai cu cei mai cinstiti judecatori si procurori asupra oricarei decizii va plana -prezumtia de coruptie- de care vor profita cei cu adevarat corupti, criminali etc.Prefer insa o justitie dura dar , nu numai pe lege ci pe cinste. Asta se poate realiza daca procurori fac un pas inapoi ,denunta si ei coruptia din procuratura si dupa exemplul judecatorilor fac si ei curat in ograda lor si apoi pe picior egal la aplicarea legii sa puna noi baze ale statutului judecator/procuror.

# anton date 12 March 2013 12:51 +1

Propun tuturor sa facem un apel catre toti procurorii cinstiti din romania sa-si depuna candidatura, altfel se schimba intre ei moraru cu turnatoru si ramanem cu puroiul basist pe cap.

# tradatorul morar date 12 March 2013 13:40 +2

acest interlop morar spalator de dosare la pdl,basescu seful mafiei 8) cu haineala ,ghica,danilet -nataflet aspazia sa fie judecati ca neau tradat pe 98% care lam demis pe porcul :-* verde basinescu puturosul dela cotrocenii un individ dominat de satana :eek:

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva