27 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

CONTINUA SA LE RADA IN NAS – In pofida votului celor 1.200 de judecatori care l-au alungat din CSM, Cristi Vasilica Danilet pretinde ca nu si-a pierdut niciodata calitatea de membru al Consiliului. Danilet pune la indoiala capacitatea judecatorilor care au propus revocarea sa de a lua decizii singuri: “Nu au stiut ca am dreptul sa votez un procuror la conducerea CSM, lasandu-se influentati de televiziunile acaparate politic”

Scris de: George TARATA | pdf | print

18 February 2014 13:15
Vizualizari: 6537

Judecatorul Cristi Vasilica Danilet (foto) continua sa ii sfideze pe cei 1.200 de magistrati care anul trecut, pe vremea asta, l-au revocat din CSM brat la brat cu judecatoarea Alina Ghica. Dupa ce a incasat salariu, diurna si decontarea chiriei si a unor calatorii, aferente perioadei in care era revocat, fara sa participe la sedintele CSM, Vasilica Danilet sustine ca nu si-a pierdut niciodata calitatea de membru al Consiliului, chiar daca a fost alungat de colegii sai din tara.


Intr-un interviu acordat publicatiei “Informatia de Maramures”, judecatorul Vasilica Danilet pune la indoiala capacitatea celor judecatorilor care au propus revocarea sa de a lua decizii singuri. Astfel, magistratul considera ca acestia s-au lasat influentati de televiziunile “acaparate politic”, iar colegii sai din CSM care au votat pentru revocarea lui au facut-o sub presiune: “Cu privire la excluderea din CSM va spun ca eu nici o clipa nu am pierdut calitatea de membru CSM: s-a propus revocarea mea de unii colegi care nu au stiut ca am dreptul sa votez un procuror la conducerea CSM, lasandu-se influentati de televiziunile acaparate politic; iar majoritatea membrilor CSM au votat revocarea mea in starea de presiune astfel creata”.

Mai mult, Vasilica Danilet sustine ca Hotararea de revocare a fost suspendata automat in momentul in care a atacat-o in instanta. Asta desi, stim bine cu totii, Curtea de Apel Bucuresti care l-a readus in mai 2013 pe Danilet inapoi in CSM in ciuda vointei celor 1.200 de judecatori intai s-a pronuntat pe suspendarea Hotararii de revocare si abia apoi pe anularea ei: “Decizia de revocare am contestat-o in justitie si, potrivit reglementarilor in vigoare, s-a suspendat punerea ei in executare. Dupa 3 luni, am avut castig de cauza in justitie si s-a anulat decizia de revocare, recastigand astfel o pozitie de membru deplin al CSM. Cred ca toata lumea a inteles astfel ca nu poate fi luata o decizie cu privire la cariera unui magistrat, fie el si membru CSM, pe criterii arbitrare: numai daca as fi incalcat legea as fi putut fi revocat, ceea ce nu s-a intamplat”.

Vasilica Danilet pretinde ca a fost o victima politica dupa ce a avut curajul de a atrage atentia politicienilor ca incalca independenta Justitiei

Altfel, Vasilica Danilet a aflat si de ce a fost revocat din CSM. De vina este, spune magistratul, curajul sau. Mai exact, Danilet pretinde ca este o victima politica, dupa ce a “atras atentia politicienilor” ca incalca independenta Justitiei:

Tot „scandalul” acesta, pornit de fapt in vara lui 2012 cand am atras atentia politicienilor ca au comis incalcari inacceptabile privind respectarea independentei justitiei – iar sanctionarea lor de organizatiile europene si reprezentantii unor state cu democratie consolidata (S.U.A., UK, Germania, Franta) a aratat ca eu si un grup mic de magistrati curajosi care am adoptat pozitii ferme am avut dreptate – tot acest „scandal”, asadar, mi-a adus un fel de notorietate. Oamenii au vazut ca exista judecatori curajosi, dispusi sa dezvaluie abuzurile autoritatilor, care se lupta pentru independenta justitiei nu ca un privilegiu pentru magistrati, ci ca un drept pentru cetateni, cetateni care sa fie astfel convinsi ca exista organisme menite sa ii ocroteasca daca sunt corecti si sa ii sanctioneze pe cei incorecti. Cariera mea este croita pe merit: nu depind de popularitate – in trecutul meu am mii de procese solutionate, zeci de mii de persoane trecute prin sala, am pronuntat hotarari care au schimbat jurisprudenta, am instruit sute de tineri magistrati. In plus, eu nu cred in numar, ci in calitate. Daca am convins pe cineva – si miile de prieteni de pe Facebook demonstreaza ca da – atunci eu sunt multumit; daca ideile mele vor fi preluate si duse mai departe, de cetatenii cu care am pornit un dialog onest sau de tanara generatie de juristi, voi fi chiar fericit”.

Nimic de comentat.

Comentarii

# Tatu date 18 February 2014 13:23 +12

Pai, asa merita onoratii daca nu au stiut sa meraga pana la capat! Ii face Danila din vorbe. Sunt zmei cu justitiabili ignorandu-i si persiflandu-i dar ca este vorba de lege devin ...pisicuti!

# tepelus date 18 February 2014 16:43 +5

semneaza si raspindeste,,http://www.petitieonline.com/raspunderea_materiala_pentru_magistrati_contra_votul_nostru#form

# unul din lumea cea mare date 18 February 2014 21:36 +6

limbricul tor limbric si .....in ziua de azi......ce sa va fac daca nu nu este singe in instalatie si ,,toti respecta legea in romanica,de a devenit tara cea mai corupta din europa,, bine va vace limbricul ca va ,,calca in picioare si va umileste.....ca doar o aveti pe ,,madame baltag calare pe bator,mai asteptati oleaca ca o sa fie CALARE pe pluta de pe bistrita,,(ca sa trec prin literatura romaneasca- bai astia tineri si ILITERATI NU DA/TI CU ROSU INCA)mor de placere cum va scuipa cu flegma in ochi limbricul si ,,ce tupeu de european cu papion, a prins,,(cuvint de cod delta p indicator)

# LUMEA REALA date 18 February 2014 17:03 +13

Da, Vasilica, tu esti fericit pe facebook.

# LUMEA REALA date 18 February 2014 17:05 +8

Da, Vasilica, tu esti fericit pe facebook.

# Adina Daria Lupea date 18 February 2014 13:48 +37

Tu nu sfidezi pe nimeni Cristi. Ti-o spun eu, care ti-am fost colega de birou si prietena candva. Tu nu mai prostesti pe nimeni. S-a terminat! Ai fost revocat de peste 1200 de judecatori, te-ai intors cu acordul CCR ba erai si pregatit la Conferinta pe noile coduri sa ne tii o prelegere. A fost un moment glorios pentru tine sa te retragi in glorie, inainte sa se ridice din plina conferinta toti judecatorii Curtilor si sa iti spuna in fata ca nu ii mai reprezinti. A picat transmisiunea! Ar fi fost un spectacol impresionant. Daca te retrageai in glorie era mai bine. Altfel, vei avea parte de spectacolul jalnic...Like and share! PUP

# Adina Daria lupea date 18 February 2014 14:15 +25

Te asteptam sa imi explici noile coduri penale. Te-a  inzapezit cineva? Sunt toate calomnii? Eu inca spre disperarea ta exist si afirm in continuare ca minti!

# morarescu date 18 February 2014 21:27 +8

Doamna Adina Daria Lupea, iar daca sunteti cine lasati sa se creada, Doamna Judecator, puteati sa-l sunati pe colegul dumneavoastra si sa-i spuneti toate acestea : ca minte, ca prosteste, ca ce vreti dvs. In spatiul public insa trebuie sa dati dovada de retinere. Serpii incolaciti in jurul gatului dumneavoastra nu par sa va sufoce...Cu deosebita stima

# unul din lumea cea mare date 18 February 2014 21:43 +12

pentru morarescu//tocmai asta face si diferenta intre oameni cu coloana si intre oameni cu coloana sanitara,,totdeauna romanica a vut TRADITIA de clevetitori!!!!,,sa nu ne expunem in public,,oricum breasla voastra judecatoreasca este compromisa,doar atitudinile publice au sanasa sa va revigoreze si sa probati ca se vrea o schimbare morala,altfel tot limbrici si gunoaie o sa va numiti sa te gindesti la asta,,totdeauna padurea se revigoreaza dupa un incendiu,,daca ai inteles ceva bine!!!(cuvint de cod outlet sov presure)

# morarescu date 18 February 2014 21:56 +9

Am inteles. Abia acum am inteles pe deplin.

# Vlad date 18 February 2014 16:19 -17

Din cate stiu eu, Cristi Danilet, a fost revocat pt ca a votat ca un procuror sa fie presedinte al CSM, situatie permisa de Constitutie. E adevarat, s-a incalcat o cutuma creata in timp. Deci a fost din orgoliu de catre judecatori. Mie nu mi se pare un motiv fondat.

# jude date 18 February 2014 17:49 +11

Mie mi se pare însă un motiv fondat! Dumnealui a fost şi şi-a făcut campanie la instanţe, respectiv la judecătorii şi nu la Parchete, adica dânsul a fost votat de judecători ca să-i reprezinte pe judecătorii de judecătorii în Consiliu şi exact acest lucru nu l-a făcut! mAI PE ŞLEAU DÂNSUL A REPREZENTAT PROCURORII iar dacă vrea să ne prostească acum că vezi Doamne are mandat imperativ trebuia să aibă curajul de la momentul candidaturii să ne spună: dragi colegi, votaţi-mă în Consiliu să vă reprezint dar să ştiţi că eu voi vota acolo după cum îmi câtă mie cucurezul, fără să ţin cont şi de părerile voastre, că deh eu acolo mă reprezint pe mine şi pe cine vreau eu, nu voi, daţi-vă încolo de fraieri! Şi aşa votam în cunoştinţă de cauză! Vreau să spun că nu-i nici o difenţă între Cristi Vasile Danileţ şi domnii care candidează la Parlament minţind poporul (în diverse modalităţi)! Să înţeleagă asta!

# pentru jude date 19 February 2014 01:22 -6

Daca ai fi fost jude ai fi stiut ca membrii consiliului sunt liberi sa voteze dupa propria-i constiinta si nu pot fi trasi la raspundere pentru votul lor. Dar tu esti jude precum e cloaca mizerabila de aici lume a justitiei.  :D

# jude date 19 February 2014 02:50 +8

Despre ce conştiinţă vorbiţi DVS ? Despre aia care în mod evident lipseşte unora ? Conştiinţa aia nu includea cumva şi votul primit de la judecători (pentru ca aceştia, adică judecătorii să fie reprezentaţi în Consiliu de către dl Danileţ iar nu procurorii) ??

# tot pentru jude date 20 February 2014 00:21 +2

Unde scrie ca judecatorul/procurorul ales de judecatori/procurori TREBUIE sa raspunda in fata alegatorilor pentru voturile date in timpul mandatului? Ce credeti ca se aleg acolo? Marionete? Posibil sa va fi pierdut de tot mintile incat sa nu mai distingeti intre marionete si oameni adevarati? Oameni integri, cu coloana vertebrala zic. Referitor la votul d.lui Danilet, repet: UNDE ESTE INDEPENDENTA JUSTTIEI? Cumva nu ar trebui ea sa apartina si membrilor CSM? Ce soi de independenta ar trebui sa apere acest Consiliu daca membrii lui sunt constransi sa voteze la indicatiile altora? Despre ce profesionisti vorbim aici? 

# jude date 20 February 2014 02:06 +5

Potrivit articolului 126 din Constituţie, justiţia se realizează prin Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi prin celelalte instanţe judecătoreşti stabilite de lege! Asta înseamnă că justiţia nu se realizează prin CSM iar independenţa justiţiei nu este egal independenţa membrilor CSM! Bunul simţ trebuia să fie în măsură a determina membrul CSM care simte că nu mai poate reprezenta magistraţii care l-au trimis în Consiliu, să demisioneze! Simplu, nimeni nu trebuie să se simtă forţat să rămână membru CSM dacă ideile sale se despart de ideile celor pe care îi reprezintă! Ar fi un principiu elementar pe care orice ales ar trebui să îl cunoască şi să-l pună în practică! Am înţeles însă că ei, aleşii vor să fie aleşi nu pentru a reprezenta o colectivitate, oricare ar fi aceasta, ci de a se reprezenta în special pe sine! Care ar fi argumentul să mă convingă pe mine că ideile dl Danileţ sunt mai bune decât cele ale 1200 de juzi care au solicitat revocarea sa? În afară de cele ale CC, evident?

# :) date 20 February 2014 03:22 -3

Argumentele sunt mai multe, nu doar unul: - NIVELUL DE PREGATIRE PROFESIONALA (apropò, dl Danilet a fost singurul care avea la cunostinta reglementarea conform careia presedinte al CSM poate fi si un procuror?), - PROFESIONALISMUL cu care-si desfasoara activitatea, - CURAJUL de care da dovada in fata atacurilor voastre injuste. Apoi, o Europa intreaga stie ca a fost PRIMUL JUDECATOR care a avut curajul sa vorbeasca public despre coruptia din justitie! Si sa nu-mi spuneti ca n-ati auzit de asa ceva ca altfel ma determinati sa cred ca va desfasurati activitatea pe Luna (in cazul in care aveti o functie in domeniu), - ACTIVITATILE CIVICE in care se implica incepand din 2010, etc.   Si lasati-ma cu locul unde se realizeaza justitia, ca nu despre asta vorbesc cand aduc in discutie INDEPENDENTA ce ar trebui GARANTATA DE CSM.  :) Pana la a ajunge sa vorbiti de BUN SIMT, indicat ar fi mai intai sa va documentati despre semnificatia acestei sintagme. Si nu doar dvs. ... 

# :) date 20 February 2014 03:39 -3

Ah si inca ceva: pentru a ramane mebru CSM nu este obligatoriu a impartasi in continuare ideile celor care te-au ales DACA acestea se despart de principiile Statului de drept printre si INDEPENDENTA si INTEGRITATEA justitiei.  Mai pe inteles: daca \'turma\' o ia pe aratura, nu este obligatoriu s-o urmeze si cei integri care dispun de o gandire independenta ;) . Is right?   

# jude date 18 February 2014 18:00 +15

Fiecare apariţie a lui în CSM reprezintă o gravă insultă la adresa judecătorilor, a tuturor judecătorilor, chiar dacă a fost votat numai de cei de la judecătorii, pe care cică îi reprezintă în Consiliu! Trebuia să aibă decenţa de a se supune voinţei acelora care l-au trimis acolo şi prin votul cărora a devenit membru CSM ! Dacă la un moment dat a simţit că-i musai să-i reprezinte pe magistraţii procurori era corect să demisioneze din funcţia de judecător şi să solicite să fie numit procuror, după care să-şi depună o nouă candidatură! Aşa ar fi fost cinstit! Dar ce mai e corect pe lumea asta?

# emil date 18 February 2014 13:51 +26

Arogant si obraznic. Este bolnav de ingamfare si nici nu mai merita bagat in seama.Judecatorii, pe viitor, sa deschida ochii pe cine aleg sa-i reprezinte in  CSM. La ultimele alegeri au dat in bara total ......

# unul din lumea cea mare date 19 February 2014 01:12 +6

pentru jude si emil//probabil ca atunci cind voi ii votati ar trebui sa fie o clauza de genul ,,INDIFERENT PE CITI ANI TE NUMIN ,CIND ITI VOM SPUNE SA PLECI SA NU MAI COMENTEZI,,abia astept sa/l vad pe limbric judecat de VOI cei care JUDECATI si apoi sa va vad cum o sa/l aruncati ,,in arena la lei,,caci tot de judecata publica o sa aibe parte. chiar acum aud pe cnn cit de grav a degenerat la kiev situatia ,21 de jurnalisti raniti,16 morti din care 6 politisti.cei din sediul partidului lui ianukovici atacati cind incercau sa fuga cu masinile,i/au incendiat cu sticle molotov- aviz limbricului cica molotovul nu face bine la limbrici si basisti(cuvint de cod pilot,s selector switch)

# Vasilică Vasilache date 18 February 2014 13:51 +17

E tare tipul! S-a molipsit de la \"hărnicia\" idolului său Macovei şi i-a fost tîrşală să verifice cine fu Ogoranu, plătit fiind de stupid people să îi aducă osanale în veci ! ! !  Bietul \"samurai frasgil\" fu pus în situaţia să trădeze, peste ani, alianţa cu SUA. Dar acum eurodeputatul PDL recuperează acuzînd \"Antonescu urăşte SUA\". Ogoranu s-a încadrat cu întreaga viață deplin și pentru totdeauna în Rezistența armată anticomunistă din România, conducând șapte ani Grupul Carpatin Făgărășan. În această calitate a desfășurat un parteneriat militar cu NATO anticomunist în anii 1951-1954. Pentru lupta sa a fost condamnat de instanțele comuniste în contumacie la zeci de ani închisoare și, la urmă, de două ori la moarte. Timp de 29 de ani, organele securității nu au putut să-l captureze. Prins în 1976, a fost salvat de la execuție la intervenția directă a președintelui american, Nixon.

# Nume si Prenume date 18 February 2014 13:56 +22

Deci daca critici un mebru csm anume (danilet, haineala ghica...) subminezi jusitia si ataci statul de drep, dar daca spui ca majoritate judecatorilor iau decizi \"lasandu-se influentati de televiziunile acaparate politic; iar majoritatea membrilor CSM au votat revocarea mea in starea de presiune\" nu sumbmineaza increderea in justitie si nici de cum nu poate fi considerat un atac asupra institutilor statului :D

# mitică date 18 February 2014 14:03 +21

După cum spune , Dănileț , a fost pus la CSM de SUA , UK , Germania , Franța . Unii spun totuși că JUDECĂTORII AU VOTAT LA ALEGERI PENTRU CA Dănileț să fie ales membru CSM ȘI , TOT EI AVEAU DREPTUL SĂ-L REVOCE ( FĂRĂ AJUTORUL STRĂINILOR ) ... AȘA O FI ??????!!!!!!!!??????!!!!! 

# Adina Daria Lupea date 18 February 2014 14:33 +22

Asculta-ma bine. Mie nu imi pasa de ce regim ai fost albit si nu voi sta sa ma rog de tine. Nu mai iesi in numele nostru, nu ne reprezinti. Spre deosebire de tine, noi nu depindem de vreun regim politic, deci nu ne mai obosi cu po******ritatea ta!

# comentator date 18 February 2014 14:52 +15

Nu,d-na aceasta creatura chiar depinde de un regim politic.Acela al lui Basescu.Asa ca , cel putin , pana in decembrie sta bine , mersi !

# unul din lumea cea mare date 19 February 2014 01:22 -4

pentru adina daria lupea//ba da madam lupea voi judecatori ati fost MINJITI DE REGIMURILE POLITICE SI V/ATI APLECAT LA TEAVA LOR CACI NU ATI AVUT DECIT COLOANA SANITARA SI NU VERTEBRALA(vrei nenumarate exemple???)de VOI a depins si vasilica,caci nu am AUZIT SA FI PUS CIOCANELELE JOS IN SEMN DE PROTEST ASA CUM ATI FACUT PENTRU SALARIILE VOASTRE asta ca sa nu/mi spui ca era o actiune ilegala.NU ERA NIMIC ILEGAL ilegal a fost ca voi judecatorii v/ati lasat calcati in picioare si ati pactizat cu politicienii gunoi si in mintea mea si a multora asta/i ,,rest judicata,,case sau daca vrei este COMPLICITATE,iti alegi ce vrei madame(cuvint de cod reset after overspeed test)

# mandat reprezentativ vs mandat imperativ date 18 February 2014 15:29 +15

Motivul pentru care a fost admisa exceptia de neconstitutionalitate a fost acela ca legea e neclara si nu prevede un set de atributii ale membrului CSM. Revocarea a fost democratica, in limitele mandatului reprezentativ, care nu presupune ca reprezentantul poate face ce il taie capul pe intreaga durata a mandatului, fara a da socoteala nimanui. Motivele pentru care au fost revocati retinute in pv de adunarile generale sunt corecte si ar fi fost constitutionale (in limitele mandatului reprezentativ) daca erau prevazute in lege. Celor doi nu le-a cerut nimeni sa voteze ceva intr-un anumit fel. Li s-a reprosat abuzul de putere. Nu poti fi reprezentant al unor reprezentati care nu vor sa-i mai reprezinti. E un principiu care vine de undeva din neoliticul timpuriu ...

# nicolae date 18 February 2014 18:34 +11

Sa-ti moara la intrare ,mai Facalet ? Mai curva masculina , nu ti-e rusine sa spui asemenea tampenii? Javra basista !

# jus date 18 February 2014 21:48 +7

\"unul din lumea mare\" m-ai innebunit cu \"cuvint de cod...\" explica-ne si noua muritorilor care pricepem mai greu ce semnificatie dai cuvintelor astora care par de neinteles.

# mircea date 18 February 2014 22:07 -5

A ajuns cenzura lui Constantin Dan cap de p3nis si pe Luju ? Mi-a disparut comentariul de mai devreme, si vorba ceea \" eu m-am chinuit mult sa fac comentariul asta, si voi mi-ati dat de m-ati julit \" :))))

# ADEVARUL date 19 February 2014 15:09 +6

PRIETENE BASIST,DIN COMENTARIILE SI P#%LE PE CARE T-I LE DAU EU ZILNIC SA LE SUGI,MAI RAMAN POATE 1%,MULTUMESTE-TE SI TU CU PORCARIILE CARE ITI MAI RAMAN,CA SI ASA PUT AICI CA DRACU,ZICI CA ESTI UN DIHOR.ORICUM FAPTUL DE A-I AMINTI BABEI STANCIU CA OCUPA ABUZIV TOATE INSTITUTIILE JUSTITIEI,EA FIIND FORMATOR LA INM,IN CSM,ICCJ,SI DRACU MAI STIE PE UNDE SI-A BAGAT COADA,VINE VB. A DERANJAT-O LA MODUL IN CARE SI-AR DORI,MAI MULT DECAT CE-I DA BARBATU O DATA PE AN,CAND IL PRINDE BEAT,SI ZILNIC BASE.,SA INCHIDA TOATE SITE-URILE IN CARE SE VORBESTE DESPRE INCOMPETENTA SI RAPACITATEA UNUI SISTEM-VB. VINE JUDICIAR-PE CARE IL PATRONEAZA SUB EGIDA MAFIEI BASISTE.CE MERITATI VOU GUNOAIELOR? :-)

# mircea date 19 February 2014 21:18 0

pe bune ? scrii \" t-i \" dezlegat ?  :o :))))

# unul din lumea cea mare date 19 February 2014 01:38 +6

pentru jus//folosesc cuvintele de cod caci sint vreo 3 gunoaie sau limbrici care posteaza sub aliasul meu ,,unul din lumea cea mare,,si pentru ca sa ma diferentiez de ei folosesc cuvinte cod din aviatie si in engleza,asta/i metoda ca sa o fac pe lily/koko/dankh1/chinezoaica(toata aliasurile sint ale unei procuroare) .altfel crezi ca le/as folosi?imi asum orice scriu numai ca sint persoane care au doar coloana ,,sanitara si nu vertebrala,,sper ca ai gasit logica explicatia(cuvint de cod overspeed latching)

# Catalin date 19 February 2014 08:25 +7

Despre poporul roman: \"capul ce se pleaca, sabia nu-l taie\"; \"daca voi nu ma vreti, eu va vreau\". Asta-i istoria noastra, asta-i poporul roman. Si daca ombilicul asta se simte mai fericit pe Facebook, de ce nu ramane acolo? Ar face bine civilizatiei. Reale.

# unul din lumea cea mare date 19 February 2014 12:10 +6

pentru catalin//,,\\\"capul ce se pleaca, sabia nu-l taie\\\";,, DA,DAR NICI PREA PLECAT CA SE VEDE CURU,,

# Dora date 19 February 2014 08:55 +7

Eu pun la indoiala capacitatea judecatorilor care l-au trimis in CSM.Cum de au fost atat de orbi ca sa voteze aceasta parodie de judecator sa devina membru CSM?

# unul din lumea cea mare date 19 February 2014 10:20 +7

pentru dora//problema/i ca daca au ales dintre ei ,,un limbric,,ca vasilica iti dai seama citi limbrici ca vasilica mai sint intre ei???eu asa ma gindesc ca au ales cel mai bun limbric al lor ca sa/i reprezinte si apoi din limbricism a defectat in basism.oricum au ales dupa chipul si asemanarea cu ei,gindeste/te ca astia au comuniune de idei si este o casta sudata!!!!!(cuvint de cod turbine assy)

# CRISTI DANILET VA FI IN CURAND MINISTRU AL JUSTITIEI.! date 20 February 2014 10:39 -4

CRISTI DANILET VA FI IN CURAND MINISTRU AL JUSTITIEI.! Este un judecator care A INTELES CARE E MENIREA JUSTITIE, SI A JUDECATORULUI ! Comparati-l cu caricaturile de judecatori care IES IN FATA SI URLA CA EI SUNT DE PARTEA BANDITILOR ,CA VOR SA INTRE IN GASCA MARILOR SPAGARI DIN JUSTITIE,-de ex aia care face liste de samnaturi pe internet ,aia care a ajuns sefa la asociatia spagarilor din justitie, sau Ceatza ,ala ....care nici n-a fost numit BINE ca loctiitor SI A URLAT CA VA FACE ORDINE INTRE JUDECATORII CINSTITI ,Apel catre judecatori , voi sunteti inteligenti! NU SE POATE VA NU VEDETI CAT DE INSTABILA ESTE PUTEREA IMPUSA DE MAFIE! VA CADEA! SIGUR VA CADEA !!! POATE INTR-UN AN ,POATE IN 3 LUNI,POATE IN 3 ZILE! Nu va predati mafiotilor!. DACA SUNTETI CINSTITI NU AVETI TEAMA DE NIMENI ! Luati-va ca exemple EROII NATIUNII ROMANE MACOVEI,MORAR ,KOVESI,STANCIU ,HAINEALA,DANILET,GHICA GEORGESCU PAPICI ,TULUSI ....SI ATII .GLORIE LOR ! LE MULTUMIM CA EXISTA!

# Goe date 20 February 2014 11:00 +4

Si noi multumim ca exista unitati sanitare specializate in tratamentul bolilor psihice. Totusi nu inteleg ce se intampla. Cam odata pe luna iti dau aia drumul sau mai scapi in vreun birou unde este internet? Nu-i nimic, in curand o sa ti se alature si Danilet si o sa va jucati impreuna. O sa faceti guverne, majoritati parlamentare in salon si intre 2 electrosocuri si un dus rece mai bagati si cate o motiune.

# LULU TRANSSEXUALU date 22 February 2014 14:51 +2

Dle Goe, nu vă e frică de mafia băsistă şi băieţii cu ochi albaştri ? ? ? Nu uitaţi că în ochii lui Vasilică mulţi românaşi sunt pseudo-oameni (pe bune că aşa s-a exprimat, verificaţi!). Bietul Vasilică e o victimă, nu şi-a ajutat părinţii bătrîni că se consideră \"copil din flori şi de pripas\" cît despre fiica cea mare - pretinde ca mama să aibă demnitate să îşi crească odrasla. Tipul e de milioane, ce mai . . .

# obiectiva date 24 February 2014 10:56 0

DIN PUTUL GANDIRII ......... “Înainte de 2004, dacă voiam să trec la o instanță superioară, trebuia să merg la șeful meu să-mi dea o aprobare – a povestit Cristi Danileț. Dacă voia, bine, dacă nu… Acum dai concurs și poți ajunge inclusiv la Înalta Curte. Concursul de admitere la INM sau magistratură este unul din cele mai serioase, poate la SRI mai este așa. Dacă ai trecut, poți spune că ți-a pus Dumnezeu mâna în cap. Ai stabilitate, independență, salariile sunt printre cele mai bune din sistemul bugetar, condițiile foarte bune. După 25 de ani de activitate te pensionezi, iar pensia este 80 la sută din ultimul salariu brut.” Judecătorul Danileț nu a vorbit doar în termeni buni despre această “calitate”: “Despre judecători nu se știu prea multe. Nu se știa nici înainte, dar nici acum. Este acel om îmbrăcat în negru, care nu e nici preot, nici ninja, nici Batman. Mai aflăm pe internet de câte unul care a făcut ceva rău.” (sursa ziaruldebacau)

# Mariana date 7 March 2014 13:26 0

Oare pentru ce suntem blestemati noi Romàni, sà suportàm si sà plàtim salarii asa de mari la acvesti oamenI. Dupà ce cà i au salarii de peste 12000 mii de roni pe lunà , mai plàtin si pentru anomaliile ce le fac iei la pronuntarea unor sentinte, unde CEDO, nu le dà dreptate. Asa cum un sofer isi plàteste amenda pentru cà a gresit, asa si judecàtorul care a adat sentinta gresità sà plàteascà.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva