psdolt
28 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

KLAUS CAPTIVUS – Presedintele acorda cec in alb gastii Kovesi-Onea-Negulescu. Iohannis refuza sa fie mediator intre victimele procurorilor si sistemul judiciar, creditand Noua Securitate. Cu o prestatie lamentabila, Iohannis a iesit sa o spele pe sefa DNA si sa acuze “penalii”. Intrebat daca a citit stenogramele despre falsurile DNA, Iohannis a raspuns ca “nu” si ca nu il intereseaza. Presedintele a oferit un raspuns halucinant despre miciunile lui Kovesi: “Chestiuni din auzite”

Scris de: George TARATA | pdf | print

15 February 2018 21:35
Vizualizari: 9401

Intors din Tenerife, presedintele Romaniei Klaus (foto stanga) a avut, joi seara 15 februarie 2018, prima reactie legata de scandalul provocat de inregistrarile devastatoare ce arata cum se fabrica si se falsifica dosare la DNA. A fost o iesire stupefianta, prin care Klaus Iohannis ne-a demonstrat din nou ca este reprezentantul Noii Securitati care a acapat si distrus Romania. Iohannis a acordat un cec in alb gastii formate Laura Kovesi – Lucian Onea – Mircea Negulescu si a confirmat ca nu vrea sa fie mediator intre victimele procurorilor abuzivi si sistemul judiciar. Acelasi Klaus Iohannis a aratat intregii tari ca nu da doi bani pe dramele suferite de oamenii nevinovati, ale caror vieti si cariere au fost distruse de procurorii abuzivi.


De fapt, singurul scop al lui Klaus Iohannis a fost sa o spele pe sefa DNA Laura Kovesi si sa ingane acuzatiile acesteia privind un asa-zis complot al “penalilor”. Iohannis a explicat ca este multumit de activitatea DNA si a conducerii DNA, dar si ca nu vede in acest moment niciun motiv pentru revocarea Laurei Kovesi (foto dreapta). El insusi fost penal, presedintele Romaniei a avut o prestatie lamentabila, refuzand sa raspunda la intrebari incomode. Spre exemplu, Klaus Iohannis a pur si simplu nu a dorit sa dea un raspuns la intrebarea pusa de jurnalista Sorina Matei, care a dorit sa afle ce intelege el prin termenul de “penal” si i-a explicat ca orice persoana se bucura de prezumtia de nevinovatie. Tot la intrebarea Sorinei Matei despre exercitarea rolului de mediator, Iohannis a mestecat un raspuns cum ca “nu ma vad chemat sa mediez intre DNA si persoane inculpate”.

Acelasi Klaus Iohannis nu a dorit sa comenteze minciunile Laurei Kovesi, explicandu-i ziaristului de la An tena 3 ca “va referiti la chestiuni din auzite”, desi exista un documente al Inspectiei Judiciare care atesta ca sefa DNA a denaturat adevarul atunci cand a spus ca exista expertize care ar sustine ca inregistrarea in care cerea decaparea premierului ar fi suferit juxtapuneri. Nu in ultimul rand, intrebat daca a citit stenogramele inregistrarilorprivind falsurile care se faceau la DNA Ploiesti, Iohannis a raspuns ca “nu”, si ca nici nu il intereseaza.

Si ca prestatia sa fie dezastruoasa pana la final, Klaus Iohannis pur si simplu a tacut si nu a vrut sa ii mai raspunda jurnalistei Sorina Matei, care a revenise la microfon incercand sa afle de la presedintele Romaniei ce intelege prin termenul de “penal”.

Iata declaratiile facute de Klaus Iohannis joi, 15 februarie 2018:

„Buna seara! Avem - oare a cata oara? - un scandal in spatiul public si cred ca, de data aceasta, destul de multa lume se asteapta sa-mi expun opinia in aceasta chestiune. Din punctul meu de vedere, lucrurile se pot rezuma la putine cuvinte. Niste penali fac o incercare disperata sa atace si sa discrediteze Directia Nationala Anticoruptie si conducerea acestei directii. Dupa parerea mea, aceasta incercare este una jalnica si neconvingatoare, iar opinia mea despre munca DNA o cunoasteti, dar imi face placere sa o repet. Dupa parerea mea, Directia Nationala Anticoruptie si conducerea DNA fac o treaba foarte buna, iar acest atac, sau aceasta incercare de atac din partea unor penali, este de natura sa imi confirme ca DNA face o treaba buna.

Am avut in aceasta dupa-amiaza o intalnire despre care cred ca este bine sa stiti. Am primit pe doamna Prim-ministru Dancila si pe domnul Presedinte Dragnea aici, la Cotroceni. Aceasta intalnire a fost planificata inca din seara in care a avut loc depunerea juramantului din partea noului Guvern si rostul acestei intalniri a fost de a defini cadrul colaborarii institutionale intre mine si noul Guvern. Am discutat, in cadrul acestei intalniri, despre nevoia de colaborare in unele proiecte care sunt de importanta nationala, si as mentiona cateva, pe care le-am si discutat. Primul si cel mai important: pregatirea pentru Presedintia Consiliului Uniunii Europene. Al doilea mare program national este, evident, Centenarul. Centenarul nu este doar al cuiva, este al Romaniei si al romanilor si cred ca este nevoie de o coordonare a actiunilor.

O chestiune punctuala a fost, de asemenea, discutata. I-am invitat pentru aceasta toamna, la un summit, pe mai multi presedinti din regiunea noastra, un summit care se numeste 'Summitul Celor Trei Mari' si aici, varianta optimala, e nevoie de colaborarea buna cu Guvernul. si, da, am discutat si despre justitie, si despre ce s-a convenit cu ministrul Justitiei si mi-am exprimat si nemultumirea ca exista un nou scandal legat de justitie, mai exact de DNA, in spatiul public.

Doamna Prim-ministru mi-a relatat, foarte pe scurt, desigur, ca a avut o discutie cu domnul ministru al Justitiei, caruia ii lasa mana libera in ce priveste aceasta chestiune vizavi de DNA. si, la putin timp dupa aceea, ati putut urmari pozitia ministrului Justitiei care ne-a informat ca ne va informa.

Daca doriti, puteti sa puneti cate o intrebare!"

Sesiune de intrebari si raspunsuri:

Jurnalist: Buna seara! V-ati exprimat in aceasta declaratie de presa folosind sintagma 'niste penali'. As vrea sa va intreb foarte specific cum definiti dumneavoastra aceasta sintagma 'niste penali'? Va referiti la persoane suspecte de anumite fapte penale? Va referiti la persoane urmarite penal? Va referiti la persoane inculpate sau la persoane condamnate definitiv? Pentru ca, potrivit Constitutiei si legilor in vigoare, toate beneficiaza de prezumtia de nevinovatie. si, in acest context, as vrea sa va intreb, cand, in perioada mandatului dumneavoastra, pentru ca potrivit Articolului 80, alin. 2 din Constitutie, spune ca 'Presedintele Romaniei vegheaza la buna respectare a Constitutiei si a functionarii autoritatilor publice.' As vrea sa va intreb, in ultimii 3 ani si 3 luni de cand sunteti Presedinte, cand v-ati exercitat acest rol de mediere, veghind la buna respectare a Constitutiei, in conditiile in care procurorul-sef al Directiei Nationale Anticoruptie s-a constatat ca a incalcat de doua ori doua decizii ale Curtii Constitutionale si cand v-ati exercitat rolul de mediator intre puterile statului, precum si intre stat si societate, cand vorbim de buna functionare a sistemului judiciar?

Klaus Iohannis: Asta a fost toata intrebarea? Sau mai e?

Jurnalist: Da, o intrebare din doua parti: cu penalii si cu rolul Presedintelui potrivit Constitutiei.

Klaus Iohannis: Da, asta cu penalii am explicat-o de suficiente ori, nu este cazul sa revin, iar in chestiunea cu medierea s-a atins un subiect foarte serios si care imi este foarte drag mie. De fiecare data cand apare o problema publica, desigur, m-am implicat in felul in care am inteles sa o fac la momentul respectiv sa fac medierea.

Jurnalist: Cum definiti dumneavoastra aceasta sintagma 'niste penali'- inculpati, suspecti, urmariti penali sau persoane condamnate definitiv, pentru ca toate beneficiaza, domnule Presedinte, de prezumtia de nevinovatie?

Klaus Iohannis: Asa este. Multumesc!

Jurnalist: Referindu-ma in primul rand la intrebarea colegei mele, spuneati ca v-ati exercitat acest drept, de a media, in diverse ocazii in mandatul dumneavoastra, cum anume ati mediat in acest scandal din Justitie intre doamna Kövesi si cei intre care exista acest scandal, si daca dumneavoastra nu vedeti o problema reala in acest moment la Directia Nationala Anticoruptie dupa aparitia unor inregistrari extrem de grave, care arata legaturi intre procurori din DNA si penalii despre care faceti dumneavoastra vorbire in declaratia dumneavoastra? Si chiar daca ati spus de multe ori ca nu luati in serios acele inregistrari s-a dovedit ca cele referitoare la procurorul Negulescu, spre exemplu, erau reale, nu erau facaturi.

Klaus Iohannis: Justitia, dupa cum probabil va amintiti, se infaptuieste in sala de judecata. In aceasta situatie, nu ma va chema sa meditez intre DNA si persoane inculpate, nici nu este nevoie. in aceasta speta, judecatorii isi vor spune cuvantul, dupa care vom afla concluziile.

Jurnalist: Cu inregistrarile?

Klaus Iohannis: M-am exprimat destul de clar in prima parte.

Jurnalist: Cei doi factori importanti in aceasta chestiune, ministrul Justitiei, domnul Tudorel Toader, care a facut o declaratie mai devreme, si doamna Kövesi, au fost chemati la Cotroceni la discutii, de exemplu?

Klaus Iohannis: De exemplu, cu domnul ministru al Justitiei voi avea in zilele urmatoare o discutie.

Jurnalist: Si cu doamna Kövesi nu simtiti nevoia?

Klaus Iohannis: Daca va fi nevoie, voi avea o discutie si cu doamna Kövesi, si daca tot va mai fi nevoie, e posibil sa avem o discutie si in trei.

Jurnalist: Daca veti primi o propunere de revocare a doamnei Kövesi, de la domnul Tudorel Toader, sau vedeti in acest moment elemente pentru revocarea doamnei Kövesi? Si aici vreau sa va intreb, pentru ca ati primit de curand un raport de la Parlament care face referire inclusiv la doamna Kövesi, acel raport dupa analiza Comisiei pentru alegerile prezidentiale, care spune ca doamna Kövesi, pe atunci Procuror General, a fost acasa la un om politic si a intervenit in alegeri.

Klaus Iohannis: Da, am primit acel raport, este in studiu. Multumesc!

Jurnalist: Domnule Presedinte, ministrul Justitiei a spus in declaratia de astazi ca la preluarea mandatului a primit promisiunea ca nu vor exista presiuni politice in deciziile sale si acest lucru se respecta si acum. Dupa intalnirea pe care ati avut-o astazi si cu doamna prim-ministru si cu domnul Liviu Dragnea, aveti, impartasiti opinia ministrului Justitiei, aveti incredere ca aceasta analiza a activitatii DNA si a conducerii DNA se va face fara presiuni politice?

Klaus Iohannis: V-am relatat care a fost pozitia doamnei prim-ministru. In toata discutia pe care am avut-o in aceasta dupa amiaza, nu mi s-a parut ca se fac presiuni asupra ministrului Justitiei.

Jurnalist: Deci aveti incredere ca decizia lui Tudorel Toader va fi una obiectiva si nu una politica.

Klaus Iohannis: Este un profesionist renumit si, cu siguranta, pozitia cu care va iesi, atunci cand va iesi, va fi bine fundamentata juridic.

Jurnalist: Buna seara! Domnule Presedinte, as vrea sa va intreb in legatura cu declaratia pe care a facut-o aseara doamna Kövesi si in care spunea ca Inspectia Judiciara a declarat ca fiind false acele inregistrari in care ea ar fi cerut sa se ajunga la Premier, acele inregistrari celebre cu decaparea. In realitate, Inspectia Judiciara a declarat contrariul. in opinia dumneavoastra, ce legitimitate mai are un astfel de sef al unei structuri publice, in conditiile in care a mintit public in legatura cu un document oficial?

Klaus Iohannis: Cred ca va referiti la chestiuni din auzite. Asa ceva nu comentez.

Jurnalist: Nu sunt din auzite. Procurorul sef DNA spunea ca acele inregistrari in care se cerea decaparea dosarelor..

Klaus Iohannis: Cred ca va amintiti ca nu comentez spusele altora. Imi spun propriile lucruri.

Jurnalist: Inteleg, dar cum comentati? Ce opinie aveti in legatura cu faptul ca un sef de institutie minte in mod public?

Klaus Iohannis: Nu comentez deloc. Nu va unde este minciuna si nu stiu la ce va referiti. Eu nu urmaresc toate povestile de televizor.

Jurnalist: Un lucru spune doamna Kövesi, alt lucru spune Inspectia Judiciara. Acolo este minciuna.

Klaus Iohannis: Multumesc! Daca mai are altcineva o intrebare.

Jurnalist: Atat dumneavoastra, cat si doamna Kövesi va referiti la un atac concentrat al penalilor asupra justitiei. In Romania, coruptia este o amenintare la adresa securitatii nationale. As vrea sa va intreb daca ati primit informari din partea serviciilor cu privire la aceasta operatiune concertata de asalt asupra justitiei. in cazul in care nu ati primit, nu vi s-ar parea ca este o problema, avand in vedere, cum spuneam, ca este o amenintare la adresa sigurantei nationale?

Klaus Iohannis: Aceste informari pe care le primesc de la servicii au antetul 'secret' sau 'strict secret' si stiti bine ca nu pot nici sa confirm, nici sa infirm astfel de lucruri.

Jurnalist: Atunci, daca nu doriti sa raspundeti, v-as intreba de ce l-ati chemat si pe domnul Dragnea astazi la discutii, avand in vedere ca si dansul este un „penal”, conform definitiei dumneavoastra si vorbeati despre colaborarea cu Guvernul. Domnul Dragnea nu face parte din guvern. Sau daca ati dorit sa vorbiti si cu sefii Parlamentului, de ce nu l-ati chemat si pe domnul Tariceanu?

Klaus Iohannis: Aici trebuie sa corectez un pic, apropo de chemat. Cu ocazia festivitatii de investitura, am fost intrebat daca dupa cateva zile de exercitiu al functiunii de Prim-ministru voi fi de acord sa avem intalnire intre noi trei, si am fost de acord si astazi am avut aceasta intalnire.

Jurnalist: Domnule Presedinte, ati reusit sa parcurgeti stenogramele care au aparut in media in ultimele zile?

Klaus Iohannis: Nu.

Jurnalist: Si nu sunteti interesat de a le urmari?

Klaus Iohannis: Nu.

Jurnalist: Ce asteptari aveti in momentul de fata de la domnul ministru Tudorel Toader?

Klaus Iohannis: Mai repetati, va rog?

Jurnalist: Ce asteptari aveti...

Klaus Iohannis: Ce asteptari?

Jurnalist: Da.

Klaus Iohannis: Asteptarile uzuale pe care le am de la un ministru profesionist. Adica sa trateze domeniul cu maxima seriozitate, competenta, profesionalism si curaj.

Jurnalist: In contextul in care vedem acest atac al unor lideri PSD si al altor parlamentari PSD la adresa DNA si a sefei DNA, regretati faptul ca ati acordat a treia sansa PSD de a ramane la guvernare, de a guverna tara dupa alegerile din 2016?

Klaus Iohannis: Este un pic devreme pentru evaluare. Va dati seama ca astazi am avut prima intalnire cu doamna Prim-ministru de cand a fost investita si va mai dura chiar un pic pana cand se poate face o analiza a guvernarii.

Jurnalist: Din discutia de astazi cu domnul Dragnea si cu doamna Dancila, cu cine ati discutat institutional mai mult despre Ministerul Justitiei si DNA? Cu doamna Dancila sau cum domnul Dragnea?

Klaus Iohannis: Despre Ministerul Justitiei am discutat cu doamna Prim-ministru, in mod natural si evident.

Jurnalist: Am remarcat ca ati spus ca ati avut prima intalnire cu doamna Premier. Observ o schimbare a discursului in ceea ce priveste relatia institutionala cu puterea, am observat si o schimbare a discursului celor de la putere. V-as intreba daca ati conditionat cumva aceasta buna colaborare institutionala cu puterea?

Klaus Iohannis: Nu stiu exact in ce sens intelegeti dumneavoastra daca am conditionat buna colaborare. Eu am colaborat cu toate guvernele si am prins suficiente. Cred ca rolul Presedintelui este si acesta, sa inlesneasca colaborarea cu Guvernul pentru a rezolva problemele tarii, nu pentru a le complica. Asta, desigur, in masura in care Guvernul abordeaza cu seriozitate si competenta toate chestiunile de care raspunde.

Jurnalist: Ma refeream, de exemplu, la conditionari de genul bunului mers al justitiei sau la modificari legislative la care dumneavoastra tineti si de care ati vorbit in repetate randuri in trecut.

Klaus Iohannis: Cred ca nu trebuie sa amestecam lucrurile prea tare. Nu am vorbit despre legile justitiei, nici nu am de gand sa vorbesc cu Premierul despre o chestiune care este demult in cu totul alta faza. Legile justitiei sunt in faza in care au fost contestate la Curte, retrimise la Parlament si la momentul oportun voi face declaratii publice despre intentiile mele. Nu am nevoie de sfatul Guvernului in aceasta chestiune si nici de colaborarea sau necolaborarea Guvernului.

Jurnalist: V-as intreba daca este corect, sa spunem, in momentul de fata, din ce ati vorbit pana acum, ca nu o veti revoca pe doamna Kövesi, avand in vedere ca sunteti multumit de activitatea DNA si ne spuneati ca, daca va fi nevoie, veti avea o intalnire cu dumneaei si cu domnul Toader si, daca va fi nevoie, si de o intalnire in trei?

Klaus Iohannis: Asta cu revocarea constat ca este o preocupare intensa in spatiul public. Momentan, sincer, nu vad motive de revocare. Dar, s-ar putea sa existe unele pe care nu le cunosc eu si pe care le cunoaste ministrul Justitiei. In acest caz, cu siguranta, domnul ministru va veni extrem, extrem de bine documentat, daca ar solicita asa ceva. inca o data, acum nu cunosc motive de revocare. Cum s-a aflat ca nu a existat niciun control la DNA, altul decat cel din vara anului trecut, despre care nu s-a mai auzit mare lucru, probabil s-a terminat cu bine. Nu a existat nici macar o discutie la nivelul conducerii DNA, m-ar surprinde ca asa, cvasi peste noapte sa apara motive serioase si bine fundamentate pentru o ipotetica solicitare de revocare.

Jurnalist: As vrea sa va intreb, pentru ca e o intrebare la care nu ati raspuns. In momentul investirii Guvernului Dancila, ati avut o discutie cu presedintele PSD, Liviu Dragnea. Ce ati discutat in acele minute?

Klaus Iohannis: Am avut intr-adevar, o discutie scurta si confirm cele relatate la momentul respectiv in spatiul media. A fost o discutie scurta, in doua puncte, despre vizita mea pe care urma sa o fac la Bruxelles, foarte scurta, si am convenit aceasta intalnire cu doamna Prim-ministru.

Jurnalist: Cum vedeti finalizat acest scandal din jurul DNA?

Klaus Iohannis: Cum il vad finalizat? Se va finaliza singur, pentru ca dupa un timp, lucrurile vor merge mai departe. Nu stiu cate casete si cate ore de inregistrari o sa mai prezinte cei care le-au prezentat pana acum, dar nu conteaza. Acest film l-am mai vazut acum cred ca aproximativ un an de zile, tot asa cu un inculpat care a disparut si au inceput sa apara casete de inregistrari si alte lucruri. Eu cred ca aceste chestiuni trebuie lasate justitiei pentru clarificare.

Jurnalist: Au mai fost alte dezvaluiri pe care le-a facut si Liviu Dragnea, chiar va fi deschisa o comisie de ancheta in Parlament, referitor la Serviciul pentru Protectie si Paza, Lucian Pahontu este acuzat de Presedintele PSD ca ar fi folosit aceasta institutie pentru a obtine informatii in mod ilegal despre demnitari.

Klaus Iohannis: Da, am auzit vehiculandu-se astfel de chestiuni in spatiul public. Mie nu mi-a relatat asa ceva. Daca veni vorba, am o opinie destul de clara si despre SPP si activitatea SPP, incepand de la director pana la ultimul angajat. SPP este un corp de profesionisti care fac o munca foarte buna, foarte grea. Ii apreciez pentru munca pe care o depun, si nu numai eu, si multi altii ii apreciaza. De exemplu, Organizatia Natiunilor Unite apeleaza frecvent la SPP pentru protectia unor demnitari care sunt trimisi in zone complicate. Parca si in Parlament exista asa, o intentie de a forma ceva, un fel de comisie pentru a verifica aceasta activitate. Activitatea SPP si a conducerii SPP este analizata de CSAT, iar acest demers in Parlament mi se pare, daca imi permiteti sa ma exprim un pic mai informal, asa o aflare in treaba politicianista. Fiindca daca s-ar fi vrut sa se analizeze activitatea SPP, se putea face fara probleme in comisiile de aparare, conform legii.

Jurnalist: Poate puteti lamuri o intrebare care circula in spatiul public. Daca dumneavoastra ati primit informatii de la Lucian Pahontu, informatii care sa exceada cadrul legal.

Klaus Iohannis: Nu, nu am primit. Nici nu am solicitat astfel de informatii sau informari. Eu am o relatie institutionala buna, corecta, cu toata lumea din subordinea mea si nu i-as expune la asa ceva.

Jurnalist: Dumneavoastra ati afirmat ca sunteti multumit de activitatea DNA. Legat de activitatea DNA, dumneavoastra, in decursul acestor ani, ati venit si cu o Strategie Nationala de Aparare, in care ati inclus problema defrisarilor. Tot la fel de buna este activitatea DNA in momentul in care, de atatia ani, se discuta, exista plangeri la nivelul Directiei Nationale Anticoruptie si nu exista niciun dosar legat de taierile ilegale, de tot ce inseamna aceasta problema la nivel national?

Klaus Iohannis: Imi amintesc de o afirmatie a doamnei ministru Pana, inainte sa plece din motive de sanatate de la minister, ca lucrurile au luat o turnura foarte pozitiva si ca aceste defrisari ilegale sunt sub control si datorita legii promovate de domnia sa. Am luat aceste chestiuni de bune.

Jurnalist: Domnule Presedinte, avand in vedere ca s-au exprimat mai multe...

Klaus Iohannis: Nu va suparati, fu vorba de o intrebare, dumneavoastra v-ati epuizat timpul de intrebare. Multumesc!

Jurnalist: Ceilalti colegi au avut mai multe intrebari.

Klaus Iohannis: Multumesc.

Jurnalist: Domnule Presedinte, potrivit articolului 80, alineatul 2, din Constitutia Romaniei, care se numeste, specific, 'Rolul Presedintelui', adica rolul dumneavoastra, alineatul 2 spune ca trebuie sa va exercitati rolul de mediator atat intre puterile statului, cat si intre autoritati si societate. Societatea discuta de cateva saptamani despre niste lucruri petrecute in niste institutii de Parchet, si ma refer aici la Serviciul Teritorial Ploiesti al Directiei Nationale Anticoruptie, in care atat justitiabilii, nu penalii, cat si procurorii, discuta despre niste probe false, care ar trebui sa existe in dosarele penale. As vrea sa va intreb, pentru ca certificarea acestor probe false este facuta atat in ordonanta procurorilor DNA Ploiesti, cat si in incheierea instantelor de judecata, as vrea sa va intreb, ca mediator in societate, intre societate si puterea judecatoreasca, daca considerati ca buna functionare a justitiei, echilibrata, independenta, sta in prezentarea in instante de probe false, domnule Presedinte.

Klaus Iohannis: O intreb pe doamna Consilier de Stat Barsan daca mai sunt colege sau colegi jurnalisti care nu au pus acea intrebare, sa ii indrume spre microfon. Multumesc!

Jurnalist: Deci nu imi raspundeti la aceasta intrebare referitoare la probe false prezentate in instantele de judecata de catre procurori, domnule Presedinte? Adica acuzarea, reprezentantii statului roman pe care ii reprezentati si dumneavoastra?

Jurnalist: Ca sa nu fie niciun dubiu, as vrea sa va rog sa ne precizati ce anume inseamna sintagma 'niste penali' si sa ne spuneti daca presedintele PSD, Liviu Dragnea, poate fi considerat penal?

Klaus Iohannis: Aceste chestiuni le-am explicat cu alte ocazii si mai devreme astazi, multumesc.

Jurnalist: Domnule Presedinte, in contextul ultimelor evolutii de pe scena politica, dar si dupa intalnirea pe care ati avut-o astazi cu premierul si cu presedintele PSD, cat de aproape sunteti de declansarea acelui referendum pe tema justitiei pe care l-ati anuntat inca de anul trecut?

Klaus Iohannis: Deocamdata cred ca trebuie lamurite legile justitiei, care sunt in procedura parlamentara, respectiv, de punere de acord cu decizia Curtii Constitutionale, dupa aceea vor ajunge, probabil, la mine, dupa care, daca mai sunt neclaritati sau puncte unde e nevoie de o aplecare asupra unei modificari, voi face anunturile respective si dupa aceea, daca este cazul, putem sa discutam si de altceva.

Jurnalist: Domnule Presedinte, in mod punctual, in cazul in care va exista o cerere de revocare a Procurorului sef din partea ministrului, veti tine cont de avizul consultativ al CSM?

Klaus Iohannis: CSM s-a dovedit a fi o institutie foarte dedicata, cum si in Constitutie scrie, in sensul garantarii si intaririi independentei justitiei si ca atare, iau toate demersurile CSM foarte in serios. Va multumesc tuturor, va doresc o seara buna!"


Comentarii

# HAI SIKTIR! date 15 February 2018 21:41 +30

NU ne miră minciunile penalului Joiannis von Ciolannis. Se agață ca înnecatu de paiul oferit de 1/4dokta Ko...

# Vasilica date 15 February 2018 22:14 +9

Ăştia doi nu mai vor sa plece de la puterea statului mafiot NICIODATĂ. DIKTATURA lui Herr klown a prins radacini! trebuia suspemdat deja de la prima incălcare de constituție si D-na Cucuvea la fel... astia nu vor recunoste nici un adevar niciodată? Românii daca nu vor sta ,,ca morții" nu se va mai putea inlatura s6atul paralel. Fara Denuntare ,Dezvăluiri din interiorul statului mafiot si Desecretizarea totală a dna+diicot+sri+spp...etc, care ar trebui propusă si facuta de mormolocii din PARLA,ENT,... Daca NU? e inutil si mai putem astepta încă 28 de ani in zadar :-* Culmea ca SUNT fparte multe metode inca pt a distruge acest cancer la nivel nationat DAR NIMENI NU VINE CU SOLUTII CORECTE doar abureli si piste false adika ,praf in ochi la prosti" :-x

# Coana-Mitza date 16 February 2018 03:27 +13

Tot aşa a început Hitlerismul, Stalinismul şi Băsismul însă mutantul ăsta e inimaginabil de drăcos. Cu câtă nesimțire ADEVĂRATUL PENAL al STATULUI MAFIOT PENAL să vii pentru câteva minute din extazul vacanțelor si sa ignori orice adevăr evident al miilor de abuzuri ale Statului Paralel de peste 12 ani. Pe ăsta îl doare-n C#R de țara şi de Români chiar de-ar fi băgați toți nevinovați în puşcărie. Conducător blestemat ca ăsta nu a văzut planeta. Auzi măăă SUPERPENALULE! Tu Nu meriți respectul românilor! -Lasă rânjitul! -Să dai românilor înapoi toți banii furați şi de vacanțe dar mai ales averile înapoiate naziştilor! :sigh:

# Concluzii date 16 February 2018 00:35 +3

Pai normal ca nu ne mira, era ceva de asteptat. Trebuie sa ne punem mari semne de ? ce vor de fapt PSD ALDE ca de un an si ceva numai minciuni. Pe klaus nu l-au suspendat cand a incalcat constitutia la proteste,acu se plang ca vezi Doamne nu ii sprijina klaus,legile justitiei zero, tot tin timpul in loc si nu fac nimic, ba remanieri si toate alegeri gresite, desecretizarea protocoalelor si arhivei SIPA zero( manda a zis deja ca nu se poate), bugetul sri marit, deci nu fac absolut nimic pt tara,cand a fost sa scoata lumea in strada impotriva abuzurilor nu au facut,gata au gasit motiv s-acolo sa nu mai faca, doar pt curu lor fac. Mai bine ati analiza aceasta situatie si o sa trageti concluzia ca sunt niste mincinosi care doar pretind ca vor altceva, caci rezultate zero, doar se plang ca sunt impiedicati, dar cand e vorba sa faca ceva zic ca nu pot. Sunt niste escroci inutili toti , niste tradatori de neam.

# zn-zn*!* date 15 February 2018 21:41 +18

Despre impotenta in politica si performanta prostiei/ Monty Python visions: https://www.youtube.com/watch?v=BzrI15uw92k https://www.youtube.com/watch?v=71l1KytVNcY https://www.youtube.com/watch?v=qUvf3fOmTTk https://www.youtube.com/watch?v=VfF6UyGsW7Y https://www.youtube.com/watch?v=HKv6o7YqHnE

# proverb pai/bîrna date 15 February 2018 21:46 +9

Profu Ghinion se face că-și uită statutul de penal....

# Goargăș date 15 February 2018 21:53 +8

'Rați-ai dracului cu melcii voștri! Gata, îmi fac actele pentru a deveni cetățean rus...Măcar Putin are quoaie...

# Edelweiss - Refugee from Bukowina date 15 February 2018 22:23 +3

Trece-mă și pe mine pe lista de la ambasadă, că vin și Io* să depun actele! :roll:

# un mizantrop date 16 February 2018 02:16 +4

Serbia nu e buna? Au si niste comunitati de romani, si vlahi care vorbesc romana, ne e mai usor pana invatam limba...Ca, in rusi n-am incredere, mai ales cand se inteleg, pe ascuns, cu nemtii...De cate ori, in istorie au facut afaceri rusii cu germanii, romanii au avut de patimit. Eu sunt d-ala de nu uita, parca, sarbii sunt mai prietenosi si nici nu sunt in UE si daca mergem mai multi, nici n-or sa mai doreasca sa fie... Oricum, vin si eu cu toata familia.

# Tudorelll date 16 February 2018 11:04 +9

Dar de ce sa fugim noi in alte tari si sa lasam tara asta pe mana lor? Nu e mai bine o rascoala? Hai sa ne unim, sa ne strangem, sa devenim niste haiduci, sa il prindem la colt de strada pe orice magistrat al sistemului. Ce e asa de greu? Ii prindem si le aratam noi lor. Haideti fratilor sa ne dam intalnire si sa vedem ce e de facut. Ne intalnim la un miting?

# Ioana date 16 February 2018 11:38 +3

Pai hai sa ne unim noi romanii, caci astia de la guvernare nu fac nimic. Este singura unica si cea mai eficienta solutie. De acord intru toate cu @ Tudorelll. Trebuie raspindit sa iasa cat mai multi oameni

# IIo date 16 February 2018 12:45 +2

Ies si eu, dar unde sa ne intalnim? LU-JU, propune-ti voi o intalnire intr-un loc anumit. Nu putem sa discutam si sa comentam mereu aici. Din N-V-S-E ne strangem cu totii si stabilim ce sa facem. Ajunge cu comentarii pe aici, ca asta nu ajuta la mai nimic.

# un mizantrop date 16 February 2018 15:46 +1

Noi, cred, spre deosebire de postacii obisnuiti, suntem aia care au avut incredere in institutiile statului, in valorile statului de drept, in drept si dreptate. Tocmai asta e motivul deznadejdii noastre, ca noi am crezut, unii chiar au servit, sau servesc, inca, sistemul. Cum ar veni, niste avizati. Deci, noi nu putem sa facem rascoala, nici macar revolutie, decat cu respectarea legii (!). Asa ca, pana facem o petitie pentru schimbarea articolului neconstitutional cu procurorul magistrat, nu ne ramane decat sa ne plimbam si noi pe trotuar, la momente importante pentru "justitie", asa, ca tot civilizatul, pentru ca noi nu suntem reprezentati de nimeni, asa ca de ce am avea nevoie de unul sa strige catalogul...Dar, tot azilul politic e solutia

# Robin Hood date 16 February 2018 16:19 +2


Citeza pe un mizantrop
Tocmai asta e motivul deznadejdii noastre, ... Deci, noi nu putem sa facem rascoala, nici macar revolutie, decat cu respectarea legii (!).
Unde-i lege nu-i tocmeală, dar cand vezi ca celor ce aplica legea nu li se aplica legea, atunci inseamna ca legea pentru unii e muma, iar pentru altii e ciuma. @Tudorelll, @Ioana si @IIo au dreptate, trebuie sa ne strangem, sa ne unim, sa ne facem noi o lege a noastra tip Robin Hood sau Spartacus, ceva ca o lege a junglei. Pai cand vedem ca Alina Bica a fost urmarita pentru ca s-a intalnit la Paris cu Udrea, dar lui Vasilica Danilet ca s-a intalnit cu ambasadoarea Olandei la un restaurant, Kovesi a fost in sufrageria lui Oprea, nu se vede ca legea nu e egala pentru toti? Legea Junglei tip Robin Hood e cea mai buna, oameni simpli impotriva sistemului.

# un mizantrop date 16 February 2018 19:43 +2

Noi am ajuns la disperare, tocmai, ca institutiile statului au fost luate ostatice de indivizi, care, nu numai ca incalca legea, dar au pretentia ca ilegalitatea, daca e dictata de ei, sa inlocuiasca si legea si dreptatea. Nu poti sa actionezi ca Robin Hood, haiducia presupunea niste cazuri de abuz, atunci cand abuzul e oficializat de cei ce ar trebui sa-l previna, exact asta n-ar trebui facut, sa incalci legea, ajungand, astfel, pe aceeasi treapta cu ei. Si-au "tras" cod penal, interpretabil, un soi de Pat al lui Procust, menit sa le serveasca interesele de breasla, au infiintat institutii, platite gras, fara obiect de activitate, le dam noi ocazia sa se "evidentieze"?! Noi nu suntem din neamul lui Sandy, sau Malin Boc, pe noi nu ne apara ONG-urile, politicienii "se dezic" repede de orice, oficiul discriminarii si avocatul poporului au murit, pe noi nu ne reprezinta nimeni. Dar, o plimbare pe trotuarele de la Cotroceni si DNA, cu ocazii oficiale, tot as face...Dreptul meu. Inca...

# Barny date 16 February 2018 22:06 -4

Mai mizantrop lasa-ne in pace. Romanii nu ies pt Dragnea si bunastarea lui asa cum de altfel asa are in cap ca am vazut ce a facut de un an de zile NIMIC, probabil doar pt el. Lumea iese in strada ca si-a pierdut rabdarea si s-au saturat de impostorii procurori si judecatori romani, niste falsori mai infractori ca cei pe care ii acuza. Ce mizantrop esti de pe la psd sau din sistem si ti-e frica ca iti cade postul platit regeste degeaba? JOS SISTEMUL ASTA PUTUROS SI DISTRUGATOR ..., nu se mai poate continua asa, si numai in strada este singura solutie, astia din politica care au promis ca fac au mintit, asa ca doar strada este SOLUTIA.

# un mizantrop date 17 February 2018 02:46 +2

A zis cineva ceva de Dragnea, de PSD?! Numai atat poti, sa gandesti in ei si noi, partinic?! Eu vorbeam in numele celor nereprezentati de nimeni, de cei "uitati", de care nu-si aminteste decat fiscul...Nu cred nici in rascoale, nici in revolutii, mi se pare ca astea intorc umanitatea din evolutie si e dreptul meu. Mi-am expus un punct de vedere, dar, astia ca tine, care impart totul in alb si negru le taie cheful de viata si "nealiniatilor" ca mine. N-ai decat sa faci ce vrei, eu n-am zis ca nu sunt de acord cu ce manifestatii vrei tu sa faci, cu lozincile tale, am zis doar ca nu mi se pare deloc in regula sa clamezi respectarea si restaurarea domniei legii prin incalcarea ei, ca nu ne-am deosebi cu nimic de tefelisti...

# Robin Hood date 17 February 2018 18:58 0

@un mizantrop, am rugamintea sa citesti asta: :cry: http://www.sebastianbargau.ro/2013/05/17/eugen-grigore-omul-care-n-a-plecat-capul/ :cry: Sau cauta pe google despre Grigore Eugen, apoi cred ca iti dai seama. Daca azi ar trai Eugen Grigore, ar intra direct in procurori, judecatori, in tot sistemul corupt. Noi de ce nu am putea face la fel?

# Edelweiss - Dumirit de Bukowina date 15 February 2018 22:03 +17

Da! Mi-am lămurit și ultima nedumerire: dacă aceste LIFTE alogene suferă de AUTISM SOCIAL sau de NEMERNICIE HIPOFIZARĂ. Varianta b) este cea adevărată. A fost confirmată în seara aceasta, prin HALUCINANTA și INCREDIBILA prestație a Întâiului Turist al Țării. După stereotipul țăranului lui Marin preda, care privind intrigat la girafă, declară sentențios că „așa ceva nu există”, și Întîiul Traveller al Nației pe Banii Pu_limii și-a stabilit ca modalitate comportamentală tactica struțului: Bagă capul adânc în nisip și crede că dacă NEAGĂ LA NIVEL ENUNȚIATIV EXISTENȚA PROBLEMEI, ATUNCI ÎN MOD AUTOMAT PROBLEMA NU EXISTĂ LA NIVEL METAFIZIC. O asemenea atitudine este eficientă doar într-o latură nesemnificativă și asigură starea de confort personal al STRUȚULUI CU CAPUL ÎN NISIP ȘI KURUL AFARĂ EXPUS PRĂDĂTORILOR.

# laș + trădător (LAȘII SUNT CRUZI) date 15 February 2018 22:18 +4

Trădătorul sas ne-a tras o țeapă prea mare de la începutul domniei (renunțarea, de capul lui, la datoria istorică a Geermaniei de 19 MILIARDE EUR) ca să mai aibă reticențe...

# Sargent date 16 February 2018 12:17 +4

informatiile despre planul iohAnusului se afla pe net... google nu sterge nimic: "Iată ce spunea zilele trecute, despre efectele ”Dosariadei”, Klaus Iohannis, un președinte despre care se înmulțesc vertiginos datele că a fost promovat nu de alegători și de partide, ci de serviciile secrete: ”Eu cred că va creşte credibilitatea clasei politice, fiindcă aici avem foarte multe aşa-numite dosare grele, care acum ajung să fie lucrate şi acum se face lumină. Părerea mea, că după ce se termină, vom avea mai puţini politicieni cunoscuţi şi este loc pentru ceva ce se numeşte înnoirea clasei politice. Mulţi dintre cei pe care i-am văzut ani sau decenii la rând la televizor vor fi în altă parte sau vor sta acasă, în cel mai bun caz, şi se va face loc pentru noi lideri, noi politicieni, pentru o nouă credibilitate.” Avem, iată, o recunoaștere oficială că acțiunea anti-corupție de la noi nu vizează doar pedepsirea infractorilor, ci și schimbarea din temelii a sistemului politic."

# viitoru sejur al călătorului grăbit? date 15 February 2018 22:05 +5

După sejurul la THE RITZ-CARLTON, Abama (Tenerife) normal că nu-l interesează decît un alt sejur, la fel de elegant. Hotelul arată ca o cetate, izolată de de sărăntoci. Are FUNICULAR pînă la plaja exclusivistă. Grăbăți-vă să prindeți rezervare, doar 444 euroi/noapte :P .

# Edelweiss - Dumirit de Bukowina date 15 February 2018 22:06 +12

Căci, este atitudine de struț să declami cu impardonabilă seninătate asupra faptului că „înregistrările sunt neinteresante”, că „nu interesează conținutul lor” și mai ales să nu răspunzi la întrebări tranșante de un caracter conclusiv fără putință de tăgadă. Așadar, acești struți cu capul în nisip, care s-au uitat țărănește la girafa problemelor grave din sistemul judiciar și apoi au concluzionat „AȘA DERAPAJE NU EXISTĂ!”, nu sunt AUTIȘTI SOCIAL ci sunt niște NEMERNICI SADEA. :sigh: Acestea fiind spuse, întrucât domeniul justiție NU MAI ESTE UN DOMENIU DE INTERES PENTRU CETĂȚENII CINSTIȚI, aceștia își pot canaliza interesul către identificarea căilor, mijloacelor și metodelor de autoapărare eficientă împotriva INFRACTORILOR EMANAȚI DE GRUPURILE INFRACȚIONALE ORGANIZATE DIN DOMENIUL OCUPAȚIONAL JUSTIȚIE PUTREFACTĂ.

# Erwin date 15 February 2018 22:14 +24

Penibilul nostru Presedinte al tarii ne arata ce poate : grimase de dispret si vorbe de nating, mizand pe ce crede el si maniacii din umbra, ca pot mani****** prin minciuni sfruntate si forta securitatii de persuasiune si intimidare, adica ultima vorba a unui comunist: Noi si armata(!?) Vom vedea desfasurari la limita imposibilului pentru a pastra democratia, dar nu si magarii la putere astazi (cei in puncte cheie!). "Vreme trece, vreme vine, Toate-s vechi si noua toate; Ce e rau si ce e bine/ Alte masti, aceeasi piesa, Alte guri, aceeasi gama, Amagit atât de-adese Nu spera si nu ai teama/ Privitor ca la teatru Tu în lume sa te-nchipui: Joace unul si pe patru, Totusi tu ghici-vei chipu-i, Si de plânge, de se cearta, Tu în colt petreci în tine Si-ntelegi din a lor arta Ce e rau si ce e bine. citate din Glossa/ Mihai Eminescu

# KWI e serios or doar constipat? date 15 February 2018 22:30 +3

Chestiune minoră, altminteri s-ar fi implicat! „O să fiu un președinte serios, fiindcă toată viața mea am fost om serios”, 10.11.2014

# Edelweiss- Chronikar de Bukowina date 15 February 2018 22:45 +1

Nu mai repet calupurile concatenate ale postării de azi, de la articolul „Pute a hoit”. click acilișa (să cresc oleacă în Zelist) :roll: https://tazmaniandemoon.blogspot.ro/2018/02/the-stinking-carrion-justitia-putrefacta.html

# un mizantrop date 15 February 2018 22:53 +14

Bine, ca Iohanis e prost si ticalos, nu mai e o noutate. Ca e o sluga a sefilor lui Klemm si majordomul lui Merkel, iar nu se mira nimeni... Ciobanul ajuns in capul trebii, care-si inchipuie ca tot romanul ii e obligat cu "dijma", sa huzureasca el pe coclauri pare foarte deranjat cand i se aminteste de o fisa a postului. Cel mai grav lucru in tot scandalul e ca au impartit Romania in penali si nepenali, in inculpati si neinculpati. In clipa in care ti s-a scris numele pe un dosar, ca orice, sa aiba si procurorul "de munca", iti pierzi toate drepturile cetatenesti, devii un paria, deja condamnat de procurori, presedinte si slugile lor. Nu mai ai dreptul la libera exprimare, e odioasa si pomenirea numelui tau...Ce directiva europeana?! Astia sunt in evul mediu si organismele de aparare a drepturilor omului, platite de noi toti, inclusiv de "penali" si "inculpati" dorm complice la abuz.

# adrian date 15 February 2018 23:01 -21

Presedintele nu se implica.Face foarte bine.

# Capac date 16 February 2018 18:08 +4

Nu vrei să ne jucăm un joc? Hai să începem! Recunoaște securistul!?!

# Ştürbführer Joianes date 15 February 2018 23:01 +4

Boul şi cămila. Atât.

# Viorel date 15 February 2018 23:17 +10

Credeam, cunoscându-l încă din Institutul de marină pe Băsescu, că el este ”superlativul” lipsei de caracter. Acum am constatat că, deși sunt destul de matur, m-am înșelat amarnic. Johannis îl depășește, în lipsa de caracter. Ce a făcut în apariția din seara asta mi se pare, de departe, cea mai brutală și nesimțită îngenunchere a libertății acestei țări și acestui popor. Văd, cu acest ”președinte”, negru viitor. Mi s-a dus, pe apa sâmbetei, tot optimismul.

# Iancu date 16 February 2018 06:08 +7

Nu , nu trebuia sa ne lasam inselati ,au fost atatea informatii publice din care ne puteam da seama ce lichele sunt, amandoi .Joianis e o sluga acum , nu a iesit ca a vrut , asa i s-a ordonat .Si nu , Joianis e copil de mingii pe langa Basescu .Primul e sluga statului statului paralel , secundul este membru fondator .

# Pintea date 16 February 2018 00:00 +3

Probabil a fost chemat si el de urgenta din Tenerife si a primit ordin sa iasa in aparare. Si-au programat impreuna conferintele, ”eu azi”, ”tu maine” ca sa stie ce sa spuna. Sau ce sa nu spuna. Ranjetul lui o ia inaintea cuvintelor, nu este expresia unei stari interioare de buna-dispozitie, ci este ranjetul nemtesc,, sinistru. Un nimeni, umflat, facut presedinte si care, prin ranjet si complicitate periculoasa cu o gasca corupta ce a acaparat tot, justitie, putere, institutii, terorizeaza o tara intreaga.

# Andreea date 16 February 2018 00:50 +2

jurnaliștii, cetățenii care au crezut că dl Dragnea luptă cu SISTEMUL se simt abandonați.

# Pif date 16 February 2018 01:45 +1

Fiind plecat in concediu, nu si-a batut capul cu scandalul de aici. Ajuns acasa, la Palat, s-o fi simtit santajat de unii ca daca o revoca pe Kovesi, nu-si termina mandatul. Nu-mi explic altfel iesirea lui bizara si penibila. Daca tot a afirmat la final ca ia toate demersurile CSM in serios, de ce oare nu l-a inspirat pozitia exprimata de Presedinta CSM ? Era firesc sa solicite anchetarea de urgenta a situatiei de catre organele abilitate, tocmai pt. a nu afecta imaginea DNA in care are incredere.

# nae girimea date 16 February 2018 07:00 +2

"KLAUS CAPTIVUS – Presedintele acorda cec in alb gastii Kovesi-Onea-Negulescu." Nu-i bai ! Tudorel trebuie sa ceara revocarea lui Kovesi , sa-l lase pe Klaus cu ea in brate ! Ar fi un spectacol care s-ar traduce imediat in vot masiv negativ pt amindoi .

# CWQ date 16 February 2018 08:07 +3

Iohană , asta e moartea ta politică ( în afară de #rezist - niște vuvuzele foarte vocale și agresive care încă mai stau la „ căpătâiul ” tău să te plângă - nimeni nu te mai susține ) , prin felul execrabil în care te-ai comportat aseară , prin lașitatea și aroganța unui om care nu iubește această țară nici cât negru sub unghie . PS Rușine caricatură de președinte care nici până acum nu știi ce înseamnă să fii mediator - prin fișa postului - și negi orice evidențe numai pentru a-ți păstra fotoliul moale , cald și bine plătit ca să poți merge în vacanțe nesfârșite prin toată lumea . Cei care te-au votat , oare știu c-au pus lupul paznic la oi sau nici acum nu văd eroarea politică pe care au făcut-o ? Întreb , n-am dat cu parul !

# Marius date 16 February 2018 08:19 +6

Intre DNA, Johannis si Gestapo nu e nici o diferenta. Cand zambesti afland despre suferintele semenilor, cand minti cu nerusinare ca sa-ti speli corpul jegos si constiinta imbibata de sange, cand sfidezi cu atitudinea ta o tara intreaga e clar ca iti lipsesc mai multe doage. Ar fi interesant sa aflam care e miza acestor personaje, fara suflet, fara inima, fara compasiune, fara simtul responsabilitatii, fara constiinta. Ce a cautat acest personaj sinistru in invatamant cand principalele calitati ale unui dascal sunt dragostea si empatia?

# Ghita Bizonu' date 16 February 2018 08:33 +2

Ati uitat de cestia cu casa iaia obtinuta prin fals? Cum misca Wener cum Carmen face cunostinta cu preventia!

# mitica date 16 February 2018 08:56 +2

Mai penibil nici ca se putea! :-x Individul asta este o rusine nationala!

# marius date 16 February 2018 09:28 +2

Știam că un profesor se caracterizează prin dragoste și empatie, nu prin indiferență, dispreț, aroganță și arbitrariu.

# teodor date 16 February 2018 11:37 0

Klaus captivus... E demonstrat acum ca e prins in lanturi de dosare grele... Nu ne mai ramane decat sa asteptam, statul e construit in asa fel incat nu se pot arde etape altfel decat constitutional... Rezistentii care aparau dreptatea, justitia, aia am devenit noi...

# Awa date 16 February 2018 12:03 +4

O sa se ajungă și la noi ca-n america .Oameni disperați, nedreptățiți și abuzați vor ataca cu mitraliere, oricum nu vor mai avea nimic de pierdut!!Acolo o sa se ajungă , dar ce le pasa!!!!

# tunaru date 16 February 2018 13:04 0

sunt tunuri la arsenal

# UN ROMAN date 16 February 2018 13:11 +5

in 1989 am cantat DESTEAPTA-TE ROMANE. Oare este asa? Suntem constransi sa ne parasim tara pentru ca pentru presedintele ei nu suntem cetateni romani, ci PENALI. As vrea sa-i spun ca asa cum isi tine nevasta cu calitatile si bubele ei, zicandu-i sotie, tot asa ne-a luat si pe noi romanii acestei tari, fie savanti, fie muritori de foame , fie penali si ca vrea nu vrea trebuie sa ne spuna ROMANI. ei produc penali pe banda rulanta, fie ca sunt sau nu, numai ca sa isi satisfaca placerile. Si noi stam cu fustita ridicata! Hai sa nu-i dam satisfactie lui Alexandru Lapusneanu. Acum nu trebuie sa ne ascundem in paduri ci sa iesim in strada, sa facem curat democratic. Daca cei multi nu sunt de acord atunci exista o singura cale: Pribegia.

# Edelweiss - Lexicolog de Bukowina date 16 February 2018 13:32 +4

Am găsit ATRIBUTUL definitoriu pentru prestația Întâiului Turist al Țării: JWK a devenit IMPERTINENT. A evolua de la stadiul de pămpălău la cel de IMPERTINENT presupune existența unui confort de stabilitate și securitate, conferit de soliditatea systemului național represiv. IMPERTINENȚA lui klaus denotă forma solidificată, cristalizată, cizelată, finisată a sistemului autocratic valah. Cred că e timpul ca în baza unui înțelept instinct de autoconservare, de a pune punct aici oricărei activități don-quijotești. Treburile în Wallachia-Tribalia - Republik Procurorilor TâNpiți și a Juzilor Scelerați au devenit deosebit de periculoase și Io* am deja experiența intratului în închisoare pentru DELICTE DE OPINIE și doar în baza unui infect dosar fuckătură, față de care negulescu-zdreanță ar deveni invidios. Nu vreau să mai risc încarcerarea pentru exprimarea liberă a opiniilor în chestiuni interes public și care SUNT MÂNĂRITE ÎNTRE ÎNALȚII PENALI AI ȚĂRII - JWK LCK LD. semnat: UN OM CINSTIT!

# livia date 16 February 2018 13:49 +3

O fi si captivus, precum organul, dar eu cred ca este "retardus". Nu merita comentat nimic din ceea ce zice, deoarece nu zice; are doua propozitii scurte pe care le repeta: am urmarit/urmaresc cu atentie, sunt preocupat si cuvantul "penal".

# Pif date 16 February 2018 14:50 +1

Iata ca de data asta nu l-ai nimerit in automatismele caracteristice. A dat-o pe goarna din repertoriu doar pe aia cu penalii , de natura "sa confirme ca DNA face o treaba buna" cu mentiunea anterioara ca penalii fac o "incercare disperata sa atace si sa discrediteze DNA si conducerea sa" astfel incat " aceasta incercare este una jalnica si neconvingatoare" .Fiind plecat in concediu in Tenerife, si-a exprimat indirect scuza ca nu a urmarit cu atentie si ingrijorare ce se dezvaluie in spatiul public, apeland alte formule ajutatoare : chestiuni din auzite; nu urmaresc toate povestile de la televizor; scandalul se va fi finaliza singur pt.ca, dupa un timp, lucrurile vor merge mai departe; momentan, nu vad motive de revocare, dar s-ar putea sa existe ;iau toate demersurile CSM foarte in serios. Evident, incerc sa gasesc ceva pozitiv in tot ce a declarat Klaus Captivus, plecand de la prezumtia ca un om ajuns presedinte nu poate fi totalmente retardat, incapabil de a strecura un SOS.

# Edelweiss - Archivar de Bukowina date 16 February 2018 14:42 +1

Forma apoteotică a IMPERTINEȚEI DERBEDEULUI NEO-SECURIST este dată de fraza rostită de Sabbathic Goat - Capra lui Klaus Baphomet, la ședința de bilanț a DNA din luna februarie 2017: „UN PROCUROR NU FALSIFICĂ DOSARE, NU FABRICĂ PROBE, NU URMĂREȘTE AGENDE OBSCURE ȘI NICI NU FACE JOCURI POLITICE” :eek: Nu-i așa că, aparent, am putea să ne pishăm pe noi de râs, :P dară ne împiedică oleacă usturimea kurului :-x față de ce ne așteaptă să pătimim în Wallachia Tribalia - Republik Procurorilor TâNpiți și a Juzilor Scelerați, Raia Americănească cu statut de Colonie Penitenciară și Experimentală?

# Edelweiss - Archivar de Bukowina date 16 February 2018 15:02 +3

Iar dacă fack pentru ultima oară oficiile de archivar aL memoriei scurte a rumânului cel definit de mintea de pe urmă, să-i acordăm o binemeritată cununiță de lauri Gazetarului Ion Cristoiu, care, la nivelul anului 2016 (parcă) a postulat o expresie care astăzi își are echivalența cuvintelor în aur pur: „PROCURORII DNA NU STRĂLUCESC NICI MORAL ȘI NICI PROFESIONAL, ACTIVITATEA LOR - PESTE TOT ÎN LUME PRESUPUNÂND INTELIGENȚĂ PUSĂ LA LUCRU - CONSTĂ DOAR ÎN A FACE ROST DE UN DENUNȚ.” - Ion Cristoiu (referință: august 2016 http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-miercuri-10-august-2016/ )

# Edelweiss - Rarinc retired de Bukowina date 16 February 2018 15:07 +1

Iar ULTIMA mea postare reprezintă reamintirea unui post similar ca dispoziției sufletească, din februarie 2017, cu 3 luni înainte de a intra în închisoare. Atunci avusesem clarviziunea să aduc în actualitate 2 termeni esențiali: GLEICHSCHALTUNG și ERMÄCHTIGUNGSGESETZ. Pentru conformitate acilișa: https://tazmaniandemoon.blogspot.ro/2017/02/stockholm-capitala-coloniei.html :roll: Iar ca ultim cuvânt pe acest site, doresc tuturor redactorilor, cititorilor, postacilor etc. să aveți grijă de voi, să fiți prudenți, înțelepți, calculați și cumpătați! Păziți-vă dosul împotriva Gunoaielor și Zdrențelor emanate de Grupurile Infracționale Organizate din Justiția Putrefactă.

# Ion date 16 February 2018 15:18 +1

Cromatic, cea mai evidentă a fost evoluția de la roz bonbon la vânăt cenușiu

# Jos Statul paralel ! date 16 February 2018 16:31 +2

Va dati seama ce ascunde speriatul asta arogant si cat poate fi de grav de nu cracneste nici in fata unor dovezi evidente ? Ce gretos poate fi acest fripturist , bisnitar de case pus pe capatuiala ! Va amintiti ca primul lucru dupa ce fu ales a fost sa-si renoveze/amelioreze vila , nu stiu care, cu peste 1 mil de EURO pentru cand se retrage sau va fi retras din functie ? Scabros !

# Dragos date 16 February 2018 20:43 -76

E mult mai greu sa convingi un roman ca a fost pacalit, decat sa-l pacalesti. Voi nu vedeti ca astia vor sa se victimizeze cu inventia asta a lor "statul paralel"? Statul paralel sunt exact ei, toti politicienii, de la primul la ultimul, ei joaca la dublu mereu. Uitati-va la tara asta, va place? Eu sper ca sa-si lege toti cate o mare piatra de gat, si sa se arunce in Dunare. De la presedinte pana la soferii parlamentarilor. Toti. Au facut praf tara asta, si-au umplut buzunarele, si acum fac pe victimele sau nevinovatii. Politica romaneasca e ca un cacat, si n-ai cum sa apuci un******de partea curata.

# Dragos date 16 February 2018 21:25 +2

Am uitat să amintesc de Securitate. După revoluție s-a îngrijit tocmai pentru ca nimeni să nu jefuiască România, dovadă că în ultimii 28 de ani nu am înregistrat niciun eveniment notabil în zona corupției. Securitatea românească e ca o prăjitură cu frișcă și n-ai cum s-o apuci fără să te umpli de frișcă. :-*

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.11.2024 – Laura Kovesi, ministru de Justitie. Danilet, varianta de rezerva

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva