28 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

UITE CINE-I PLANGE – Judecatorii Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet, revocati din CSM de peste 1.600 de magistrati, sunt aparati de fostul ministru al Justitiei, Catalin Predoiu: “Au fost pedepsiti pe nedrept si mult prea rapid. Suspect de rapid”. Predoiu o ataca voalat pe Mona Pivniceru

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

19 February 2013 18:42
Vizualizari: 5496

 

Judecatorii Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet, revocati din CSM de peste 1.600 de magistrati din intreaga tara, au un aliat in persoana fostului ministru al Justitiei, Catalin Predoiu (foto). Acesta ii lauda pe cei doi judecatori, precizand ca Alina Ghica a contribuit decisv la eficentizarea Consiliului, iar Danilet la crearea si impunerea unei Strategii de integritate in sistemul judiciar.


In aceste conditii, Catalin Predoiu sustine ca revocarea celor doi din CSM a fost suspect de rapida: “Daca sunt iregularitati formale in deciziile de revocare, atunci trebuie aplicata legea, e simplu. Nu ma feresc s-o spun, Ghica a contribuit decisiv la eficientizarea CSM, lucru reflectat in rapoartele MCV in premiera, iar Danilet, asa putin exotic si volubil cum e el, a contribuit fundamental la crearea si impunerea unei Strategii de integritate in sistemul judiciar, ambii au avut rezultate bune in CSM. De aceea, spun ca au fost pedepsiti pe nedrept si mult prea rapid. Suspect de rapid. E dreptul fiecaruia sa-si aleaga drumul, daca considera ca asa isi poate atinge obiectivele in sistemul judiciar. La randul meu, am trecut prin cinci guverne urmarind un singur lucru, proiectul codurilor. Atat Ghica, cat si Danilet m-au criticat copios si uneori chiar atacat in trecut, dupa cum d-na ministru stie bine ca o apreciez, deci nu cred ca pot fi banuit de subiectivism, insa asa vad eu lucrurile si asa doresc sa le exprim, fara ocolisuri si calcule”.

Catalin Predoiu: “E important ca in CSM sa avem o majoritate reformista”

De asemenea, fostul ministru Catalin Predoiu a explicat, intr-un interviu acordat ziare.com, ca, din punctul sau de vedere, evenimentele petrecute in cadrul CSM reprezinta o capcana intinsa sistemului judiciar in care s-a cazut prea usor. Important este insa, in opinia lui Predoiu, ca in CSM exista o majoritate reformista: “E un blocaj in care s-au amestecat mize personale si mize de sistem, o capcana intinsa sistemului judiciar in care s-a cazut prea usor. E important ca in CSM sa avem o majoritate reformista. Agitarea sistemului si scandalurile provocate in CSM decredibilizeaza sistemul judiciar in ansamblu si e pacat de toata munca depusa in ultimii ani pentru stabilizarea Justitiei.

Acestea sunt evolutii care vor fi greu de reparat. Si eu am avut turbulente in CSM, dar am actionat totdeauna pentru calmarea lor, pentru ca reverbereaza in sistem si se rasfrang asupra actului de justitie. Cred ca ministrul in functiune poate calma si debloca situatia in CSM si in sistem, mai ales ca provine din acesta, actionand pentru sprijinirea reformelor”.

Predoiu crede ca e putin ciudat ca Alina Ghica a candidat la vicepresedintia CSM, dar mai ciudat i se pare ca Mona Pivniceru a acceptat sa fie ministru

Daca despre Alina Ghica si Cristi Vasilica Danilet, Catalin Predoiu are o parere buna, nu la fel stau lucrurile in ceea ce o priveste pe Mona Pivniceru. Fara sa ii pronunte numele, Predoiu a criticat-o pe Mona Pivniceru pentru ca a ales sa fie ministru de Justitie, in conditiile in care pentru acest lucru a trebuit sa isi dea demisia din magistratura. De altfel, Predoiu considera ca acest lucru este mai ciudat decat faptul ca Alina Ghica a vrut sa candideze pentru postul de vicepresedinte al CSM, dupa ce detinuse sefia Consiliului: “I s-a reprosat lui Ghica faptul ca a candidat la vicepresedintie, ceea ce recunosc ca e putin ciudat, dupa ce a fost presedinte, dar nu e mai ciudat decat sa treci de la Curtea de Apel la ICCJ, apoi la CSM si in fine sa renunti la toate aceste mandate neincheiate ca sa mergi la MJ”.

Comentarii

# Sebastian date 19 February 2013 19:16 +43

Marele exemplu de etica si moralitate, care a acceptat din\"ratiuni morale\" si personale,desigur ;-) ;-) ;-) sa faca parte din guverne consecutive de orientari diferite, se considera acum a fi o personalitate indreptatita sa faca filosofia deontologiei sistemului judiciar...ba mai mult sa-si aroge rolul unui judecator moral al unor persoane net superioare dumnealui din punct de vedere moral si profesional-exclusiv cele doua personaje revocate, in raport de care chiar nu e greu sa fii moralmente superior. Cred ca daca i s-ar fi propus sa \"vegheze\" la administrarea justitiei acestui \"tanar\" avocat curajos, n-ar fi avut chiar nicio jena sa sara din guvernul PDL in Guvernul Ponta...la fel precum a sarit din Guvernul Tariceanu in guvernul Boc Mare om!

# ARGUS date 19 February 2013 23:42 +9

Corect Sebastiane.predoiu ar trebui sa stea cominte in anonimat,dupa cate minmuni a facut ca ministru.Si eu cred ca ar fi trecut fara jena in alta barca daca i s-ar fi propus.Il consider vinovatul principal al aparitiei noilor coduri care vor bulversa justitia din Romania.Tot asa cu mica lui reforma in justitie.ex.art.320/1 C.pr.penala.Te salut cu consideratiune

# Cu reciprocitate, draga Argus, te salut si eu ! date 20 February 2013 08:58 +1

:-) :-) :-) ;-)

# PREDOIU A FOST MINISTRUL DE AUR date 22 February 2013 20:53 0

justitia fara predoiu era la 60% din cat este ........... istoria se scrie legea 202 a dat semnalul bye, bye multor potlogarii :-| <img src=ops:' />

# un cetatean neturmentat date 22 February 2013 21:26 0

Era la 60% .Nu este poate acum prin faptul ca acest predoiu nu a facut nimic bun pentru justitie.Vorbesti de legea 202 .Tu esti practicant al dreptului ori profesor de dans?Ce a adus bun aceasta lege?Anularea recursului pentru anumite cauze(vezi declarari de neconstitutionalitate),introducerea art.74/1 C.pena;l(idem)art.320.1 C.pr.penala?O porcarie menita a aburi pe inculpati si pentru a da gir in alb rechizitoriilor.lasa=te mai asta de mai sus de postari si de meserie.Ori vrei numai sa bagi zazanie pe net ?

# MARE OM date 20 February 2013 03:25 0

Mare om, mare caracter.

# NULITATILE (relative) date 22 February 2013 20:59 0

juristii sunt mediocri prin definitie, sadar invidia este la ea acasa si avocatul de sute Eur/ora devenit apoi ministru de succes, trebuie o digestie foarte buna, multi nu au cum sa digereze succesul altuia!!

# un jurist oarecare date 22 February 2013 21:54 +1

Auzi mai NULITATE,de unde ai aflat tu ca juristii sunt mediocri prin definitie ?daca te referi la consilierii juridici esti un bou iar daca te referi la toti jiuristii(judecatori,avocati,procurori) esti un idiot.Cine esti tu mai nesimtitule sa ai dreptul de a-i face pe juristi mediocri?Totusi te-ai referit la jurisconsulti.Vei fi vreun avocat care se da mare si desconsidera pe jurisconsulti?Sau vei fi vrfeun judecator care nu stie ced vorbeste?Sau esti vreunul dintre avocatii condamnatuljui bota ,avocati care numai ei exiswta in lumea justitiei? Asa cum am spusșesti un idiot

# Marinaru date 19 February 2013 19:20 +33

Un fripturist si o lichea care si-a urmarit doar avantajele personale.Mona Pivniceru,nu ceda la nicio presiune.Respecta legea si numeste procurorii,iar marele avocat Predoiu sa stie ca 1600 de magistrati au pus un verdict care condamna mafia din CSM.Predoiu sunt 1600 de magistrati !!!!! E fara comentarii.....din partea ta....

# Mareane date 19 February 2013 19:23 +28

Te-ai tampit definitiv. Daca ai crezut ca vei conduce CSM prin Ghica, pentru socrul tau personal am un mesaj. Te-ai inselat!

# ginerica date 19 February 2013 19:24 +34

Predoiu ca om politic e o nulitate: l-a batut infractorul Ghiveciu cu 9 la 1 în alegeri la Buzau ! Ca avocat e tot o nulitate: l-a propulsat Valerica Stoica in fct de M.J. De fapt nu e om, e o lichea basista !

# VIKY date 19 February 2013 19:27 +36

Alt gunoi basist. Spune individule, ce ti-a promis gunoiul de la Cotroceni in schimbul vomei pe care ai scos-o pe gura?. Credeam ca ai putina demnitate, dar se pare ca tu esti ex ministrul corupt de care se scria in urma cu o saptamana. Acum te are la mana, si vei juca dupa melodiile gunoiului de la Cotroceni.

# Opinie date 19 February 2013 19:40 +27

Ce poate fi mai jenant decat sa vezi un gunoi portocaliu(Predoiu) aparand alte jeguri basiste(Ghica si Danilet)????? :lol:

# Dacia date 19 February 2013 19:45 +23

Parafrazandu - l pe @Sebastian : \"Mare om, mare caracter e si Predoiu asta!\" Parca e frate cu marinarul.

# Sebastian date 19 February 2013 19:55 +10

E placut cateodata sa mai fii si parafrazat... :-) :-) :-)

# Ion Gramatică date 23 February 2013 19:30 +1

Este o citare, nu o parafrază!

# opinia publica date 19 February 2013 19:54 +15

oare individul asta nu poate fi tras la raspundere? pont: cum se platesc oficiile unei persoane care nu are acte de infiintare???suntem curiosi. uite asa lichelele ca avocat traditional incaseaza bani din buzunarul cetateanului onest si dupa aia vine si se lauda ca-si cumpara 20 de calculatoare. eu i-as propune sa-si cumpere 20 de doze de rudotel ca e dus cu capul.

# Obiectiva date 20 February 2013 00:24 +5

Treci mai prostul satului acolo unde iti este locul:la spitalul nr.9.Acolo nu ai nevoie de bani pentru rudotel.Il primesti gratis

# ANTI-OBiectiva date 20 February 2013 13:49 -1

Obiectiva, esti barbat sau femeie? :-* ca pari mai mult a femeia barbat..

# obiectiva date 20 February 2013 15:00 +4

iar au aparut HOTII de NICK uri...asta cu O mare NU sunt eu, originala.....eu sunt femeie, dar hotii astia sunt barbati, certo, ca blestemul trebuie sa functioneze ...ala cu sa li se usuce ouale ca smochinele si sa le crape ca nucile, la TOTI HOTII de nick uri de pe Luju !!! ARGUS, ia vezi ! nu esti bun nici sa identifici hotii, mai astepti cafele !!!

# opinia publica date 20 February 2013 16:20 0

ma bucur ca nu ai scris acea timpenie, obiectiva! asta este cel care semneaza avocat traditional, un individ labil psihic care are nevoie sa se ascunda in spatele nick-ului unei domnisoare/doamne.

# ARGUS date 22 February 2013 22:11 0

Tu opinie publica nesanatoasa la minte.Nu sunt av.traditional si nu cred ca ai vreun motiv sa crezi asta.In fond, vrei sa bagi zazanie intre cei care posteaza pe net.Te=am mai vazut pe undeva si nici acolo nu mi-aplacut cum gandesti/.ted rog sa o lasi in pace pe oviectiva,inmdiferenmt ca esti sau nu de acord cu ea.Sa nu te mai prind ca te bagi intre noi ca iti rup picioarele.

# obiectiva date 20 February 2013 16:34 +2

ARGUS, haimana care te pretinzi sereist ! nu auzi ca vreau sa identifici hotii ! iar intru in pauza de postat daca nu actionezi ! (oricum intru in pauza de postat ca la momentul tratamentului nu am acces la calculator) ! jos basse ! jos toata lumea !!! am nick-ul din 2005 ! urrrraaaaaaa !

# obiectiva date 20 February 2013 16:39 0

bai, nu mai fura nick/ul altuia, retardatule !!!

# ARGUS date 20 February 2013 19:10 0

Mai fato,de unde ai scos-0 asta ca ma pretind sereist?Sunt un oarecare la o institutie(e drept ,puternic0 si atata tot.daca vrei ,totusi,sa identific hotii de pseudonime da-mi putin timp si ti-i dibuiesc.Dar,cu o conditie:cand bem cafeaua aia?Acum chiat te las ,ca am treaba.Pe seara ,puiule

# obiectiva date 20 February 2013 20:09 +1

asta cu sereistul e de la clona !!! ai zis ca te prinzi care sunt eu si care hotul de nick uri ! pai, identifica/i si bem cafeaua....sa imi dai lista ....

# ARGUS date 20 February 2013 22:05 0

Obiectivo,in 2-3 zile unii dintre astia nu vor mai semna cu n umele tau,iti garantez.Vezi insa ca am identificat vreo cateva ca fiind ale tale pe c are insa nu le recunosti.Ai grija,nu te juca,timpul meu este afectat si altor interese.

# obiectiva date 20 February 2013 22:21 +2

te inseli amarnic ! ce am vazut ca nu era scris de mine, am spus...ce nu am mai vazut, nu stiu....TOO LATE ! nu mai e nevoie....ma ameninti de prima data de cand esti pe aici si te conversezi cu mine !!! AZI, ai intrecut masura si ma ameninti peste limita, ma faci si neroada ! du/te naibii si navaleste peste sexoasa monica macovei..... NU MAI E NECESAR sa depistezi nimic ! iti ramane timp liber cat vrei...eu NU ti/l voi mai ocupa deloc !...absolut deloc !!! ma voi consacra meditatiilor....

# ARGUS date 20 February 2013 22:29 0

Acum chiar ca esti naroada.Nu te-am amenintat niciodata.Poate ai inteles gresit intentiile mele de a ma intalni cu tine.Esti si mai naroada ca ma trimiti la Monica macovei.Ce sa fac eu to fato cu asta.N-as putea nici cu o cutie de pastile albastre si nici dupa o sticla de spirtoase si vreo 2 l de vin.Cam atat se bea pe la Costinesti cand fac avocatii lui florea congres.Chiar vrei sa ne despartim?Astept raspuns ,dar numai maine.Hai,pa.

# obiectiva date 20 February 2013 22:36 +1

ma simt prea naroada ca sa merit timpul tau pretios...ai facut o IMENSA GRESEALA.....la mine, orice ACT de AMENINTARE are efectul invers scontat !! nu mai astepta nici un raspuns !!! EVITA/MA !

# avocat BBXXX date 19 February 2013 19:56 +22

Acest SSS-it intai trebuie sa dea banii inapoi care i-a luat el cu socrul lui si cu Stoica ptr. CODURI care sunt un dezastru> Ce o fi facut casa lui de avocatura de a luat atatia bani ptr. consultanta la noile coduri. DNA-ul sa se autosesizeze ptr. sifonarea a multor zeci/sute de milionae de euro catre casa lui de avocatura. Doamne nu mai vine unul ca Vlad Tepes ptr. astia care au furat Romnia cu totul.

# targovisteanu date 19 February 2013 19:58 +18

Din cate graieste gura lumii, Catalin Predoiu, a cam fost convins prin mijloace specifice sa ramana ministru si in guvernul eminamente portocaliu. I s-a format convingerea din cauza \"chestiunilor si socotelilor\" din dosarul BIR in care este implicat onor socrul sau. Se mai pare ca in conditii similare a paarasit PNL si dom\'profesor Stoica. In orice alte conditii tot respectul pentru cei trei. In orice caz modul in care pune problema este clar o forma de presiune asupra sistemului judiciar. Altfel spus le transmite celor 1600 sa fie mai blanzi cu cei doi revocati si in acelasi timp instiga la nerespectarea legii. Daca la nivelul CSM actul normativ este nerespectat putem spune ca este scanteia care poate aprinde incendiul ANARHIEI?

# Nela date 20 February 2013 21:12 +3

Stimate domnule Targovisteanu,     Din relatari ale maestrului meu si ale altor colegi cu mai mare experinta am inteles ca PREDOIU s-a zbatut sa faca pe plac lui BASESCU pentru a-si mentine postul de ministru al Justitiei cu scopul de a putea sa influenteze instantele in care se judecau procese in care erau implicati socrul si nasul sau (Calin ZAMFIRESCU si Arin STANESCU), care erau  „eroii” dosarelor privind falimentarea Bancii Internationale a Religiilor.  Singura/unica realizare semnificativa a mandatului sau a constituit-o ferirea rudelor sale de rigorile legii !? 

# Tony date 19 February 2013 21:19 +12

\"Alina Ghica a contribuit decisv la eficentizarea Consiliului, iar Danilet la crearea si impunerea unei Strategii de integritate in sistemul judiciar.\" - A tunat si i-a adunat. Toti, personajele aceluiasi film prost cu prosti.

# oregon date 19 February 2013 21:27 +17

Ca magistrat imi permit sa afirm despre Pre2 ca este unul dintre cei mai nenorociti ministri ai justitiei pe care i/a avut

# oregon date 19 February 2013 21:35 +13

continuare mesaj: tara aceasta! Poate doar sinistra Stanoiiu l-a intrecut! Iar acum vine sa dea lectii! In scurt timp se va vedea haosul creat prin asa zisele opere legislative la care a fost partas, mai ales NCPC! El a sustinut sus si tare ca NCPC putea intra in vigoare inca din 2012, desi nu exista bani, personal, infrastructura, etc, nici macar acum! Il voi injura si blestema din plin, pe el si acolitii sai! O merita cu varf si indesat. Un nenorocit!

# orin date 19 February 2013 22:52 +6

predoiu si corlatean doua jalnice figuri afisate la MJ.aici aveti dovada nulitatilor in drept puse sa conduca oameni cu pregatiri deosebite. din pacate acesti doi pacalici , ambii ajunsi avocati de conjuctura, unul avind pregatire de \"ginerica\" si celalat pregatire \"politica\" picat de doua ori si admis pe usa din dos, si-au permis sa jigneasca 3000 de licentiati in drept, care muncesc sa-si intretina familiile. noi , cei 3000 de contribuabili , refuzam sa platim salariile acestor nemernici care au trait pe spatele nostru, ei fiind adevaratii avocati parazitari.

# VIKY date 19 February 2013 21:39 +16

\"Adrian Mititelu a facut o declaratie surprinzatoare. El si-a amintit, brusc, chiar in momentul in care procurorii l-au pus sub acuzare, ca un fost ministru de Justitie, avocat de meserie, i-ar fi propus sa intervina pe langa procurorul care se ocupa de cazul sau, lucru pe care l-a refuzat.\"....Te recunosti holrea basista: fost ministru-avocat?.

# cocorico date 19 February 2013 22:27 +14

Cretinul asta vorbeste neintrebat? Norocul nostru ca s-a ocupat el de \"coduri\", ca d-aia merg ele asa de bine!!!!!! Si ce spune despre extra,super, hiper - exoticul danilet , ca s-a ocupat de INTEGRITATE in justitie. Unde e scuipatoarea?  E nebun asta? Poate ca pt. madam pivniceru , a fi ministru e incununarea carierei sale. Nu e un veterinar pus la  transporturi. Poate ca, spre deosebire de dl. Coduri predoiu , stie ce face.

# estera date 19 February 2013 22:30 +16

Catanil! CATANILLLL? CATANIL?!!!!!!tu te auzi mai flacau basist cand vorbesti? tu care ai fost pres in fata basascului?!nu ti-e rusine sa emiti pareri despre Mona Pivniceru? Tu nu meriti sa ii pronunti nici numele macar acestei doamne! esti mai rau ca Dannileata, esti lipsit de caracter omule. de ce ti se pare ciudat ca Pivniceru a acceptat sa fie ministru la justitie, sa inteleg ca si tu ai fost la fel de ciudat ca si tu ai acceptat sa fii ministru la justitie?! sau tu vrei sa fii numai tu sa nu mai fie altu ca tine! aceasta doamna nu avea cum sa ajute deloc justitia din posturile pe care le-a ocupat pana a fi ministru deoarece este un vacar care vrea sa fie toate asa cum vrea el. nu se gandeste macar laDumnezeu ca prin ceeace vrea el isi bate joc de po******tia unei tari  iar cativa prosti ca tine mai CATANIL ii tin isonul vacarului care in scurt timp, de atata rautate ce zace-n el ii va invada parkinsonul. DUMNEZEU NU VA DORMI SI IN SCURT TIMP VA AVEA GRIJA DE CEI CA TINE CA VACARU   

# De pe net, DA BUN ! date 19 February 2013 23:08 -11

DEZASTRU IN JUSTITIE ! Sunt aproape 1700 de judecatori CORUPTI ! SE CUNOSC CU NUME SI PRENUME ! SUNT CEI CARE AU VOTAT CA TURMA “”fara nici un motiv “” revocarea unor judecatori de la CSSM…la comanada “zanei maffiotilor –blonda lui Voronnin” Poate unii vor sustine …ca a fost vot deschis …ca ei gandeau altfel…dar au fost fortati de sefi …dar atunci ori sunt pprroosti ori sunt influientabili ,,,,si NU MERITA SA FIE JUDECATORI ! PASTRATI LISTELE ,…SA-I TINEM MINTE SI SA-I URMARIM…SA VEDEM CE PROCESE VOR JUDECA SI CE SENTINTE VOR DA !!! NU TREBUIE SA MAI AIBA NICIODATA UN ROL IMPORTANT IN JUSTITIE ! DATI-I AFARA ! Banda care a pus mana pe tara …va cadea mai repede decat credeti… Suntem in U.E . ! Cat credeti ca va rezista ….? Ce veti face atunci? P.S. Acum inteleg de ce JUDECATORII ASTIA NU se MAI simt REPREZENTATI DE CEI DIN CSSM! stiti de ce ? AIA ERAU CINSTITI ! ! SI Acum la putere a venit maffiia ….si ASTIA CINSTITI nu o reprezinta !

# moromete date 19 February 2013 23:25 +10

Doamne, multi \"spalati pe creier\"are tara asta! Sa spui ca 1700 de judecatori ar fi corupti pentru ca ar fi votat pentru revocarea celor 2 figuri triste din CSM, este ceva incalificabil! Sau, ca sa fiu mai precis, un comentariu ce provine de la un oligofren ori de la o persoana profund lipita de curul lui Base! Howgh!

# De pe net, DA BUN ! date 19 February 2013 23:35 -12

ca te vad mai destept ...raspunede-mi la o intrebare pe care o pun pe net de o luna si nu reuseste nimeni sa-mi raspunda... CE AU GRESIT CEI DOI ? PENTRU CE MOTIVE AU FOST REVOCATI ? ....Dar te rog sa-mi raspunzi serios ...nu ca Viki ...obiectiva ..adevarul si alti batuti de soarta...in cap ...

# VIKY date 20 February 2013 13:27 +6

Mai, tu nu esti batut de soarta, esti un gunoi uman. Nu vezi ca esti deja penibil, oligofrenule?. Nu este destul atat, dar mai esti si chior. Numai de gunoaie sa inconjurat dictatorul de la Cotroceni. Politica in justitie, iti spune ceva, gunoiule?.

# ADEVARUL date 19 February 2013 23:13 +3

REGRETABIL FAPTUL CA NU PUTEM DISCUTA DESPRE EVENTUALE SOLUTII DE REZOLVARE A PROBLEMELOR NOASTRE,PE FONDUL DICTATURII CEAUSISTO-BASISTE DAR CANCERUL JUSTITIEI A BLOCAT F. GRAV ROMANIA SI DOAR EL,PRIN HOTIILE CARE IL ALIMENTEAZA SI EFORTUL DE SALVARE A APARENTELOR,PENTRU A SE ALIMENTA SI DIN BUGETUL EUROPEI,MAI EXISTA.ESTE VORBA DESPRE UN VIRUS SOCIAL PE CARE MCV-ISTI INTERESATI DE SALVAREA APARENTELOR EUROPENE IL TREC CU VEDEREA,PENTRU CA NOI CA NATIUNE NU MAI CONTAM.Basescu se multumeste sa vanda fier vechi,Ponta viseaza mai mult decat este cazul ca ne imprumutam bine,dar nimeni nu spune raspicat:NU DOAR JUSTITIA ROMANA ESTE BLOCATA LA NIVELUL ASAZISELOR INSTANTE,CI FIECARE DINTRE NOI-OBLIGATI SA TRAIM INTR-O TARA A HOTIEI,MINCIUNII SI SUPRAVIETUIRII.

# De pe net, DA BUN ! date 19 February 2013 23:38 -10

Si ca sa scapi de hotie de ce nu-l susti pe Morar CARE ESTE CATEGORIC CEL MAI BUN ! asa cum recunoaste si mona...

# un cetatean neturmentat date 19 February 2013 23:47 +9

Morar?Fii domnule serios.ce vrei sa ajungem Romania justitiei din anii 50?

# Predoiu ? Un colaborationist date 20 February 2013 00:17 +9

scirbos.

# Pelticui Pre2 date 20 February 2013 00:58 +10

Pelticu Pre2 poa să sugă aia fleașcă la morți*!* Că tot îi place limbajul vulgar colorat: măgar mare, are nevoie de „bâtă ieși din sac” - să-i îndrepte cocoașa și să-i scoată fumurile din cap!! Rongeur de cul; smart ass ...sta sera ti buccio*_* 8) :-*  

# Pentru Nea Turmentatu date 20 February 2013 08:03 -7

CARE E DE ACORD CU REVOCAREA LUI GHICA SI DANILET ,DAR REFUZA SA DEA ARGUMENTE. Zici ca nu-i mai reprezinta pe cei care i-au pus acolo. Care sunt bai,Nea turmnetate interesele celor care i-au pus acolo?Si nu ai raspuns la acele intrebari descisive:PENTRU CE VINA AU FOST REVOCATI ?CONCRET CE AU FACUT ? DACA EU ITI REVOC TIE DOUA PALME ,NU E NORMAL SA MA INTREBI DE CE ?Daca intr-o seara eu ma inteleg cu 1700 de mafioti si corupti prin telefoane ,mailuri,SMS-uri si-ti revocam a doua zi cate doua palme nu ar fi normal sa intreb de ce ? ITI RASPUNDEM CA NU NE MAI REPREZINTI PE NOI PE MAFFIOTI PE NOI PE CEI CORUPTI ! E DE AJUNS ? UNDE AI FACUT BA,DREPTUL ...DACA L-AI FACUT ? LA SPIRU ERETE ?

# Pentru Nea Turmentatu date 20 February 2013 09:26 -5

Ba ,ma lasi ? Hai sa-ti spun eu de ce i-au revocat pe Danilet si Ghica ,ca sa nu mori pprroost ! I-au revocat TOCMAI PENTRU CA SUNT CORECTI !, ca n-au bube, ca nu sunt santajabili… Crezi ca pe mine nu m-au luat intr-un colt….nu m-au prelucrat..ce beneficii o sa avem …”CA ACUM A VENIT UNA DE-A NOASTRA “( –POATE DE-A VOASTRA !) -Pe Morar si pe Kovesi de ce-I resping , CAND TOATA LUMEA STIE CA SUNT CEI MAI BUNI ! Ii resping TOCMAI PENTRU CA SUNT CORECTI , ca sunt nesantajabili …Pe basescu de ce l-au suspendat ? Ca n-a respectat constitutia ? -LAU SUSPENDAT PENTRU CA A DAT INDEPNDENTA JUSTITIEI SI A INCEPUT SA STRANGA MAFIOTII ….De aia ! Apropo tu ce interese ai avut cand ai votat revocarea?…Sti ce ,da-ti singur cele doua palme ca eu fac alegie la pprrosti si la ipocriti.Acum ca ai priceput-sper,explica-le si celorlalti 1699.Tu gandete-te ca astia vor fi scuipati de la putere mai repede decat crezi si LISTA CELOR 1700 DE CORUPTI AUTODENUNTATI RAMANE !

# VIKY date 20 February 2013 13:40 +3

Parerea mea este ca nici cioban la oi nu ai fi bun, ca si alea sunt mai destepte decat tine. Doar la maturat gunoaie ai fi bun/a, ca te-ai confunda cu ele, si nu ar baga lumea in seama ca mai sunt si gunoaie umane pe acest pamant.

# CI date 20 February 2013 08:37 +9

Pentru cine nu știe, Ghica  are aceeași nași de cununie ca si Predoiu! Spiritual sunt un soi de frați! ASA ca e de înțeles\" echidistanta si impartialitatea\" lui Predoiu!

# ci date 20 February 2013 15:30 +2

ia uite bre ce le mai stie CI. deci stii ca justitia in romanica e o increngatura de mafioti, rude prin alianta etc.stii cit este de competent predoiu sau corlatean. stii ca avocatura e casta escrocilor ca de acolo pornesc toate sarlataniile, o fabrica de facut bani, de la \"admiterea in profesia lui florea\" si pina la lichidarile de banci. stii ca socrelu lui bilbiitul asta este \"marele sef al avocatilor\", cel care s-a ocupat de BIR impreuna cu arin stanescu sau ce nume mai are de israelit. stii dar te faci prost si uneori dai cu mucii in fasole cind lumea urla impotriva acestor mafioti care au papat banii statului de pomana.

# Nela date 20 February 2013 20:56 +1

Pentru @anonimul/anonima ci,      Este dureros de adevarat ca rude ale lui PREDOIU (socrul Calin ZAMFIRESCU si nasul Arin STANESCU) au lucrat la o fabrica de facut bani, respectiv la devalizarea bancilor particulare romanesti, inclusiv a Bancii Internationale a Religiilor, ceea ce le-a permis sa pape multi, foarte multi bani fara sa faca cea mai mica investitie !?       Bine ar fi ca cineva (?) sa puna problema declansarii unei urmariri penale vizand identificarea artizanilor distrugerii sistemului bancilor patriculare cu capital majoritar romanesc !

# VIKY date 20 February 2013 21:30 +3

Atata timp cat justitia este in mainile dictatorului, nu vei auzi numai de dosare fabricate politic. Intresul lui este sa distruga noul guvern, luandui pe toti la rand (inscenari se fac cat cuprinde), si sa propulseze psdul din nou la putere. Asa pot sa isi acopere toate delapidarile de ordinul miliardelor de euro, cu care sau asigurat pentru urmasii lor, iar pe voi, po******tia, va inglobat in datorii pentru 3 generatii. Ma mir ca noul guvern nu este constient de asta, si nu ia masuri impotriva derapajelor din justitie. Daca nu se iau masuri drastice, exista pericolul ca Romania sa devina tara dictatoriala.

# obiectiva date 20 February 2013 15:06 +3

CINE e PREDOIU ???? un mucos incompatibil si penal...da`, mossadu` , predoiule, mossadu` functioneaza ori ba ??? CE FAC CEI 500 000 DE CETATENI ISRAELIENI CARE AU DOBANDIT CETATENIE ROMANA ILEGAL , CU INCALCAREA LEGII NATIONALE, care habar nu au UNDE este RO pe harta ????? cata MITA ai primit sa le dai cetatenie romana la evreii israelini ???? Doamna Ministru Pivniceru, CAUTATI listele cu israelieni la Ministerul Justitiei, care au capatat cetatenie romana pe vremea maleficul agent mossad PREDOIU ! luati lista la puricat si retrageti/le cetatenia romana ...de UNU` am sa ma ocup eu personal !!! pana in TURCIA ! ca intra in turcia ca SPION israelian, cu pasaport romanesc....traznet, nu ? daca e RAZBOI, va arat eu JIHAD !

# un sustinator al judecatorilor !!! date 20 February 2013 15:09 +3

Nesimtirea lui predoiu e maxima: stai cu mainile in san in fata unei femei,la cat e tembel se poate vedea cu ochiul liber din atitudinea magistral redata de imaginea foto;un imputit traseist,un sasait penibil,un borfas care orice poate discuta cu oricine dar nu justitie cu ministrul acesteia,mi-e scarba numai cand mi-amintesc la ce mod a dezertat din PNL ca sa nu piarda ministerul...

# obiectiva date 20 February 2013 15:27 +4

eu, predoiule, CONSIDER EXTREM DE SUSPECT rapiditatea cu care sunt PEDEPSITI jud. Neacu si jud. Dumbrava...de ANI si DNA...suspect de rapid !!!

# georgeta date 20 February 2013 15:47 +3

La ce te poti astepta de la unul cu nume parca predestinat?Predoiu s-a predat in miinile lui Basescu imediat , ajutind astfel mult trimbitata,, independenta,, a justitiei .

# Nela date 20 February 2013 20:41 +4

Draga Georgeta,      Ai perfecta dreptate ! Predoiu s-a predat în mainile lui BASESCU cu un singur scop: sa obtina suspendarea urmarii penale impotriva socrului (Calin ZAMFIRESCU) si a nasului (Arin STANESCU), care erau implicati in falimentarea frauduloasa a Bancii Internationale a Religiilor.  Fiind santajabil, Predoiu a jucat exclusiv pe muzica lui BASESCU. A actionat constant sub amenintarea ca, daca nu va face ce i se cere, va fi redeschis imediat dosarul privind falimentul Bancii Internationale a Religiilor, cu consecinte devastatoare asupra familiei sale. Predoiu si-a salvat ilegal familia,  contribuind insa imens la decredibilizarea justitiei romane !

# obiectiva date 20 February 2013 16:51 +2

Doamna Ministru Pivniceru, sper ca realizati ce ARMA MORTALA aveti in mana ???? puteti distruge pe baSSescu, pe baSSisti, pe serviciile secrete, NATO, inclusiv....cu listele cu cetatenii israelieni care au primit cetatenia romana ilegal, pe timpul mandatului lui PREDOIU ! pentru ca, primind cetatenie romana, primesc si PASAPORT ROMANESC si pot intra sa SPIONI ISRAELIENI, in ORICE TARA ARABA sau musulmana, ceea ce un cetatean israelian nu poate face pentru ca e arestat pe loc !!! AVETI ARMA prin care putem scapa de tot regimul baSSescu printr/o lovitura !!! GANDITI/VA ce inseamna ca rusia, iranul, statele arabe sa STIE ca ROMANIA a acordat cetatenie romana evreilor israelieni doar ca sa poata fi SPIONI in tarile lor....un CONFLICT DIPLOMATIC INTERNATIONAL....si cresterea la rosu a riscului de atentate teroriste.....macar dam de lucru la SRI !!! nu mai au grija noastra !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 26.07.2024 – Judecatoarea Blanariu a primit reject. CSM a facut curat dupa procurorul Gherman

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva