psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

AVOCATI, DORMITI LINISTITI - Casa de Asigurari a Avocatilor a infiintat un SRL pe care face afaceri hoteliere. SC Complex Balnear si de Recuperare C.A.A. SRL in care asociat unic este Casa de Asigurari a Avocatilor a construit un hotel in Techirghiol in care s-au bagat milioane de lei din banii adunati de la avocati. Exista avocati care se tem pentru banii lor si acuza faptul ca fondul privat de pensii ar eluda autorizarile si supravegherea CSSPP (Documente)

Scris de: L.J. | pdf | print

11 March 2014 17:19
Vizualizari: 23049

 

O afacere hoteliera de mare anvergura a pus in ultima vreme avocatii pe jar. Tot mai multi avocatii din Uniunea Nationala a Avocatilor din Romania, condusa de presedintele Gheorghe Florea (foto 1), lanseaza in spatiul public intrebari cu privire la garantiile pe care le au cu privire la fondul privat de pensii, la care cotizeaza in prezent cu 11% din venituri (procent marit de la 10% de la inceputul acestui an). De curand, avocatul Ion Anghelus, din Baroul Dambovita, cu 15 ani vechime in profesie a acuzat public faptul ca: „Avocatul este impiedicat arbitrariu sa-si onoreze personal obligatiile profesionale din contractele cu clientii, de o entitate UNBR/ CAAv care cihar NU ARE NICIUN FEL DE CONTRACT SCRIS DE ASOCIERE SI NICIUN FEL DE CONTRACT SCRIS DE ASIGURATOR-ASIGURAT, entitate ABUZIVA care dicteza si traieste ca un parazit CAMATAR exact din banii avocatilor... JUSTITIA nu a inteles ca timp de 15 ani administrarea acestui fond privat de pensii eludeaza autorizarile si supravegherea CSSPP, cu incalcarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat de Organele profesiei din CAAv/UNBR?


Milioane de lei investite in Complexul „Corpore Sano”, care in 2012 a avut un profit de 65.000 lei

Intrucat sistemele de pensii, de stat sau private, ridica mari semne de intrebare pe viitor, in conditiile in care ele devin tot mai greu sustenabile, exista avocati care privesc cu serioasa indoiala sistemul de pensii administrat de Casa de Asigurari a Avocatilor, care functioneaza in cadrul UNBR. Privirile lor s-au indreptat asupra unei afaceri privite cu scepticism, respectiv Complexul balnear „Corpore Sano”, din staiunea Techirghiol – Constanta (foto 2), in care s-au investit milioane de lei, iar profiturile nu sunt mai mari decat s-ar fi obtinut daca acesti bani erau tinuti in depozite cu dobanda la termen, in banci. Nu mai departe de anul 2013, mai precis prin Hotararea UNBR nr 5 luata in timpul Congresului Avocatilor din 29-30 martie 2013, s-a decis „acordarea sumei de 900.000 lei pentru complexul balnear si de recuperare Corpore Sano... cu titlu de IMPRUMUT”. Hotararea a fost semnata de presedintele UNBR Gheorghe Florea, iar in curpinsul ei s-a mai mentionat ca s-a respins alocarea a 800.000 lei pentru o alta investitie hoteliera similara de la Poiana Brasov.

Afacerea hoteliera, menita sa mareasca profiturile Casei de Asigurari a Avocatilor a fost gandita ca un SRL. Astfel, in vara anului 2012, Casa de Asigurari a Avocatilor a infiintat ca asociat unic SC Complex Balnear si de Recuperare C.A.A. SRL, cu un capital social de 100.000 lei, administrator cu puteri depline fiind numit un anume Septimiu Sebastian Bourceanu.

Pe internet exista multe voci care critica faptul ca desi initial s-a promis ca un avocat care va merge la cura la Techirghiol va plati doar 50 lei pe camera/noapte, in fapt plateste 150 lei sau mai mult.

Este acest hotel o afacere care va garanta siguranta fondului de pensii a avocatilor? Nu cumva exista un risc de faliment, ca orice afacere derulata pe o societate comerciala din aceasta tara? Va fi acoperita din profiturile anuale investitia uriasa facuta in acest hotel, cata vreme pe 2012, conform datelor oficiale de la Registrul Comertului, profitul a fost de doar 65.000 lei?

Lumeajustitiei.ro ii invita public pe conducatorii UNBR sa lamureasca temerile avocatilor privitor la siguranta sistemului lor de asigurari, cu atat mai mult cu cat unii avocati acuza lipsa unui control din partea CSSPP.Precizam ca Lumeajustitiei.ro va publica lamuririle UNBR catre avocati privitor la aceste afaceri comerciale, daca onor conducerea Uniunii va binevoi sa le ofere.

* Cititi aici actul constitutiv al SC Complex Balnear si de Recuperare C.A.A. SRL

* Cititi aici Raportul de la Registrul Comertului privind datele oficiale despre SC Complex Balnear si de Recuperare C.A.A. SRL

* Cititi aici Hotararea nr. 5/2013 a UNBR privind imprumutarea Complexului cu 900.000 lei

* Cititi aici pliantul publicitar al Complexului „Corpore Sano”

Comentarii

# eu date 11 March 2014 17:49 +16

dl Florea nu trebuia sa -i intrebe pe toti avocatii,donatori la aceasta Casa de pensii gen FNI daca sunt de acord sa se realizeze aceasta ..investitie\"? si daca sunt investiti banii avocatilor acestia nu ar trebui sa aiba parte din profit ,in speta ,sa beneficieze aproape gratis de serviciile complexului mai ales ca este admis si accesul persoanelor non avocat deci profitul ar fi incasat de la terti.ar trebui sa se faca un audit extern sau o expertiza mai ampla intr-un dosar de cercetare penala daca se constata ca banii ce ar trebui sa fie platiti ca pensie au fost deturnati cu semnatura acestui individ catre ceva pentru care avocatii nu au votat sa se investeasca

# POLO.NICU date 11 March 2014 17:58 +2

Orice stabiliment are nevoie de un hotel...s-au mai multe

# www.unbr.eu date 11 March 2014 18:36 0

www.unbr.eu ADMITERE IN PROFESIA DE AVOCAT! site partener www.bota.ro

# TI-E FOAME BOTA, CA VAD CA ITI FACI RECLAMA date 12 March 2014 15:02 0

SITE-UL PE CARE BOTA IL AFISEAZA ESTE UN SITE PERSONAL. NU VA MAI LASATI INSELATI, OAMENI BUNI. BOTA NU MAI ARE NICI O CALITATE IN UNBR, FIIND EXCLUS DIN PROFESIE. VEDETI ADEVARUL, PE www.unbr-legal.ro.

# unbr.eu date 12 March 2014 15:14 0

Iar te oftici, avi: Bota are 2 site-uri: www.unbr.eu si www.bota.ro si nu are sediul la Socola !

# www.unbr.eu date 11 March 2014 18:37 +2

www.unbr.eu ADMITERE IN PROFESIA DE AVOCAT! site partener www.bota.ro

# liv date 12 March 2014 09:33 +4

Preturile cerute sunt mai mari decatla hoteluri de 4stele din statiuni mult mai bune decat techirghiol,iar pt.avocati nu e niciun beneficiu.mai mult,trebuie sa ai tot felul de adeverinte pt.tratament,inclusiv cass ,desi e in circuit inchis-e clar afacerea cuiva,iar avocatii nu beneficiaza de casa lor proprie

# avocat cluj date 14 March 2014 10:22 0

Adica noi dupa ce finantam complexul ala, trebuie sa si platim ca sa mergem acolo? aberant ca si cum la mine acasa ar tebui sa platesc chirie rusine lu florea, lucreaza pe banii nostrii impotriva noastra si pt interese obscure

# singura solutie date 11 March 2014 17:49 -3

singura solutie: sa mergem in bloc la UNBR - Bota !!!

# Waler date 11 March 2014 17:53 +6

Bah, ne lesi...?!? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Du-te, vere, invirtindu-te !!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)

# pol date 11 March 2014 18:49 +4

Ce ziceati mai despre donatii? Cine a donat de ani de zile si nu va beneficia de nimic? Hai sa va auzim acum?!1...2....3...si: BEEEEEE!!!!Oilor!

# eu date 11 March 2014 17:55 +8

;-) inainte ar trebui ca organele in drept sa faca ceva cercetari dar pentru asta ar trebui ca macar un avocat sa depuna o plangere si tare mi-e ca le este cam frica. varianta Bota e sustinuta doar de ,,avoc\" de la el si...atat. or fi infiintati dar daca in instante nu sunt primiti....pana acest Florea nu dispare nu stiu daca se poate vorbi de recunoasterea celuilalt UNBR. si sa nu uitam de Predoiu si ceilalti av din parlament

# hai la bota date 11 March 2014 18:01 0

Haideti la Bota. El nu are nici hoteluri si taxa de inscriere la concurs este de doar 2000 de lei. Si sunt sanse mari sa intrati. Haideti cu toti la Bota 

# avocat traditional date 11 March 2014 22:01 +2

nu are hoteluri? si le facem acu\', din donatiile obligatorie ale nevertebratelor . Care taxe?Scrie negru pe alb donatie (impusa) Plante scriitoare ce sunteti

# www.unbr.eu www.unbr.eu www.unbr.eu date 11 March 2014 18:38 +2

www.unbr.eu ADMITERE IN PROFESIA DE AVOCAT! site partener www.bota.ro cursuri INPPA lunare conform Legii 51/1995

# www.unbr.eu date 11 March 2014 18:42 -3

www.unbr.eu

# avocat Bucuresti date 11 March 2014 22:59 0

www.unbr.eu Bota ,singurul membru.Ha,ha,ha.

# DNA date 11 March 2014 18:53 +4

Poate ca ii primeste la tratament gratuit si pe judecatorii care le refuza dreptul de a pleda celor de la Bota....Poate au incheiat un PROTOCOL si in privinta ungerii cu namol, ca de la atata stat pe scaunele alea incommode li s-au flescait bucile....

# GATA!!! date 11 March 2014 20:07 +1

Mai lasati-o balta cu Bota asta al vostru. Suntem satui de placa asta stricata.....Scrieti-va comentariile la articolele care va privesc pe voi.

# gata gata ati luat teapa date 11 March 2014 20:25 +7

Bai nene, daca nu va deschidea capul Bota , ca vi se fura banii, voi traiati in minciuna inca 100 de ani. Ar fi timpul sa recunoasteti ca florea si gasca v-au cam facut la bani. Voi cu munca si iei cu profitul. Ati facut circ, v-ati luat de colegii vostri si chiar ii voiati la puscarie. De ce? Stiati foarte bine ca nu v-au lezat drepturile. V-ati lasat amagiti ca niste copii de niste escroci de decani care aveau interesul  sa va ascunda adevarul pentru a stoarce de pe voi bani grei. In timp ce decanii va santajau cu escluderea daca nu platiti smecherii isi faceau hoteluri din banii vostri de pensii. Ia vindeti hotelul sa vedeti ce investitie proasta au facut. Cei de la bota platesc pensia la stat si acolo ai cat de cat siguranta.asa trebuie sa faceti si voi, asocierea cu securistii din avocatura o sa va aduca numai pagube.

# crustaceu date 11 March 2014 20:58 -2

sigur, poate fi sustinut de av. din parlament, l-au sustinut parlamentarii si pe chitoiu, ce naiba, si pe toti coruptii, numai ca e costisitor, astia din parlament se schimba des si cer bani de alegeri;apoi florea e corect si nationalist, nu si-a facut hotel in caraibe ci la techirghiol, apoi de sa ii mai intrebe pe prosti daca ei tot nu doresc sa afle, pe motivul nu pune intrebari ca nu vei fi mintit!Mie imi place florea , majoritatea clientilor mei vin tepuiti de traditionali, apoi se aduc unii pe altii, si in curind traditionalii o sa schimbe cif-urile daca le au cu un CAEN in turism, Dragi profi de facultate cat mai multe locuri in anul universitar la turism1 vin traditionalii!

# crustaceu date 11 March 2014 21:02 +1

si fotomodele stagiare pentru inamolire, salvamari, cu chiloti pe care sa scrie art. de lege si cocteiluri cu formol de la IML, pentru o viata lunga sa prinda vesnicia lasata de la ferdinand, parca asa scria pe chestia aia, ca barourile sunt vesnice!

# neinnamolitu\' date 11 March 2014 21:56 -1

\"innamolire\" cu 2 de \"n\" dobitocule ! mars la gramatica analfabet botist . completeaza-ti studiile dobitocule

# namolu roz date 12 March 2014 15:14 0

Vad ca te pricepi la namol. Iti place sa ti se impinga namolul la deal ?

# alex date 11 March 2014 21:08 +3

SA FIE O SINGURA AVOCATURA IN CARE SA SE INTRE PRINTR-UN EXAMEN TRANSPARENT LA CARE SA SE POATA PREZENTA FARA PILE ORICE LICENTIAT IN DREPT!

# oarecare date 11 March 2014 21:14 -1

Este treaba noastra cum ne fraerim noi colegii mai botistilor , important sa traim bine ca nu avem zece vieti. Voi nu observati ca nu se plang avocatii nostri si pot ca pot sa platesca acei baini barourilor !... Inseamna ca au si de unde plati ... Cum luam noi banii din oficii, nu este treaba botistilor si mai bine veniti si voi la examen sa va luam macar banii odata pe an, la noi platiti taxe si nu luati exemenul ca asa vrem noi, sa platiti si voi zeciuiala sub aceasta forma. Daca a statul inca mai are bani pe la ministerul de justitiei si pentru barourile traditionale pe care le considerati vloi nelegale, noi inaca stim cum sa mulgem din bugetul lor bani frumosi, ca doar de aceea suntem si acceptati de stat dominat de oamenii nostrii pana si in parlamemnt.

# botist date 11 March 2014 22:52 +2

Ai dreptate ,,oarecare\'\' . ,, cainele de drum lung si prostul de grija altuia\'\'

# oarecare date 11 March 2014 23:01 0

ai dreptate ,botistule.oare de ce ai tu grija noastra?

# cititi si va minunati! date 11 March 2014 21:17 +3

Acesta e calibrul avocatilor Bota ! http://teodorescunicusor.wordpress.com/category/inexistenta-si-nulitate-absoluta-institutii-publice-iccj-si-alte-instante-de-judecata-guvern-parlament-etc-dosar-6812014-iccj-caf-statul-roman-chemat-in-judecata-pentru-neindeplinirea-obligatii/

# carasul date 11 March 2014 21:38 +1

Nu trebuie sa fi avocat sa te minunezi mai prostule. Trebuie sa pricepui ca esti prost si inselat de floricelflocel constrund hotel.

# pr oareCACAre date 11 March 2014 21:47 +3

Iar ai aparut betivane? Vezi ca daca iti migreaza colegii la bota nici oficii nu o sa mai pupi parazitule. O sa mergi de buna voie pe centura si in mod sigur  nu ca avocat. Adio bir adio spaga decan adio prosteala colegi. OareCACAre  ce te faci daca trebuie sa supravietuiesti cu banii din avocatura ? E trist nu-i asa? Ambasadorul ti-a inchis robinetul si cum natura nu te-a dotat intelectual o sa cam iei masa pe la cantina de ajutor social.

# avocat traditional date 11 March 2014 22:52 -4

mai acesta,trompeta botistilor!Nu vor migra la bota colegii mei ,oficiile se vor plati,eu nu fac oficii si nici parazit nu sunt.Chestia aia cu centura a scris-o un agramat care,coincidenta?aceleasi greseli le face,precum le faci tu(matii/tactu).Eu cu banii din avocatura nu numai ca supravietuiesc dar imi fac si provizii serioase,pentru mai tarziu.Ambasadorul nu mi-a inchis robinetul asa ca ,natura dandu-mi un intelect consistent,nu voi fi nevoit, ca altii, sa traiesc din donatiile fraierilor.\\Dar,prefer sa mananc la cantina de ajutor social ,dar liber,decat sa mananc la Marshal cu sabia parchetului deasupra capului.Cat despre intelectul tau,vezi numele pe care l-ai luat mai sus.Lipsa de civilizatie specifica unor zone imunde ale copilariei si tineretii tale.

# traditional?ce esti parizer? date 11 March 2014 23:47 +2

Bai filfizonule vorbeste in numele tau si nu al avocatilor adevarati.degeaba cumetre, eu chiar am si vorbit cu mai multi colegi sa parasim corabia lui florea. Si o sa o parasim multi daca nu reusim sa debarcam parazitii ca tine, capusele profesiei. Tu zici ca trebuie sa cotizam ca tu sa pui deoparte din munca noastra, nu? Bine te\'a invatat tatinetu comunistul, cei al meu e al nostru si cei al tau e numai al tau. Mare ****** de om mai esti, sluga perversa. Se vede ca esti o lichea admisa prin furtisag, te sperie munca si ca nu mai primesti pomana. M-am saturat sa impart cistigul cu prostii si puturosii profesiei.

# avocat traditional date 12 March 2014 22:00 0

ne crezi ,mai botistule,prosti pe toti?Scrii in numele avocatilor traditionali,lucru nepermis chiar si unui pseudointelectual ca tine.Esti de la noi?du-te invartindu-te.Eu cred ca esti un fefeist ajuns la bota,ca prea esti paralele cu gramatica.Pune mana pe limba gramatica si vezi cum se scrie,,cei,,.Jalnicule!

# obiectiva date 11 March 2014 23:15 0

eu, una, as da o lege.....toti avocatii de ai lui florea sau bota, nu conteaza, care pierde procesul, SA DEA INAPOI TOTI BANII CLIENTULUI.........sa vedeti cum ati rupe codurile si legile si Constitutia, nici nu ati mai pleca din tribunale, si nu ati mai sta sa va certati pe Luju, exact ca precupetele si tigancile.......

# obiectiva date 11 March 2014 23:19 0

cu aceasta ocazie ati intelege ce este ala BAN MUNCIT din greu, nu castigat la parleala si plesneala....la jumulit nefericitii ajunsi prin salile IADULUI, ca doar Ch Dickens nu a scris degeaba BLEAK HOUSE...........ca daca usor il castigati, de aceea il si dati lu` florea, aia 11 % sa isi faca hotel, sa-si faca ginerele ministru al justitiei 8 ani de zile, sa isi faca vacantele prin honolulu, etc....NU i-ati mai dat NICI UN BAN...........va asigur eu !

# zeciuiala evreiasca date 11 March 2014 23:28 0

Cotizati baieti si fete, cotizati ca nici nu stiti unde \'s banii vostri. Doar kermit stie...nea florea si haita de lingai milogi.

# Articolul este vadit tendentios date 12 March 2014 04:52 -2

si indreptat impotriva profesiei de avocat exercitata de avocatii membri UNBR. Spun acest lucru pentru ca avocatii nu sint singura categorie profesionala care beneficiaza de case de odihna. La nici o alta casa de odihna nu s-a pus problema in termeni de profitabilitate dar, vad, e musai sa se puna in cazul acestui hotel destinat odihnei avocatilor. Este rusinos pentru un site dedicat justitiei sa opereze cu doua standarde de logica. :-|

# intrebare date 12 March 2014 09:59 +2

De curiozitate, in cazul caselor de odihna ale celorlalte categorii profesionale, daca exista, au fost acestea facute din banii de la fondul lor privat de pensii? Multumesc.

# Exista un fel de dicton in materie de investitii date 12 March 2014 16:07 0

care spune ca omul intelept nu-si transporta toate ouale in acelasi cos. Cum ar veni, in chestiunea gestionarii banilor, sa nu-i pui in acelasi loc pe toti. In cazul banilor din fondul de pensii, ar veni aplicat in sensul de a nu fi pusi toti banii in depozite bancare. Prin urmare, a investi banii din fondul de pensii intr-un activ care macar sa le conserve valoarea, ar putea fi o varianta de rezerva impotriva unui crah al sistemului bancar/monetar. Asa ca o critica a acestui mod de a investi banii avocatilor strinsi in fondul de pensii ar trebui sa gaseasca argumente mai pertinente decit cele schitate de articol. Nu mai vorbim de faptul ca investirea banilor de la Casa de Asigurari intr-un anume obiectiv se decide de Congres, respectiv de Adunarea Generala a Baroului. Deci nu e nici o manevra oculta ci e decizia majoritara a unor profesionisti ai dreptului ce au votat in cunostinta de cauza o modalitate de investire a banilor lor.

# profesie ? date 12 March 2014 07:11 0

nu e atac la profesie, ci la entitatea desfiintata unbr ! voi va credeti posesorii profesiei, deaia aveti statutul profesiei, nu al entitatilor barou, unbr. Citeste art. 9 din Constitutie.

# awa date 12 March 2014 07:45 0

Temeiul de drept  in baza caruia s-a dispus unilateral acordarea imprumutului catre un SRL?  Exista asa ceva? :-* 8) ;-) 8) :-*

# oarecare date 12 March 2014 08:51 -2

Tu iei prea in serios site-ul asta care e echivalentul ziarulul \" Libertatea \". Fata de la pagina 5 - mereu Bota. Sunt penibili dar isi platesc si ei asa datoriile catre Bota. Cat despre gasca lui, membrii \" baroului \", nu au fost, nu sunt si nu vor fi niciodata avocati, stiu si ei asta, altfel ar fi venit la protest, vreo 10 activi, restul gura casca, din 5.000 de membri.

# ADEVARUL date 12 March 2014 09:43 +2

PROBABIL CĂ NU ÎȚI ESTE SIMPLU SĂ ACCEPȚI FAPTUL EVIDENT CĂ DUMNEATA ȘI FANTOMELE AVOCAȚILOR DE TIP FLOREA SUNTEȚI NISTE RĂMPȘIȚE ALE TRECUTULUI COMUNIST,AZI DE MARE ACTUALITATE,PENTRU CĂ ISTORIA SE REPETĂ,DAR NU UITA DE OAMENI,STĂ ÎN PUTEREA NOASTRĂ SĂ DEPĂȘIM CONDIȚIA RIDICOLĂ LA CARE SOMNUL INDUS DE CĂTRE ESCROCI L-A INDUS JUSTITIEI,AZI VIOLATĂ ÎN TIMP CE UNII CA SI TINE SE MULTUMESC SĂ O CONSIDERE FATA DE LA PAGINA 5.SĂ TE FEREASCĂ PE TINE DUMNEZEU SĂ AJUNGĂ JUDECĂTORII LA BĂSISTI SI LA CEI CARE AZI-IN CSM,CCR SI ATATEA ALTE LUPANARE-ÎI PROTEJEAZĂ SI ÎNCURAJEAZĂ ÎN FAPTA LOR ODIOASĂ,VIOLUL ÎN GRUP-TU FREACĂÎI-O COMPLICE SI FII TOT PE LÂNGĂ SUBIECT,UN GURĂ CASCĂ OARECARE   :eek:

# oarecare date 12 March 2014 11:22 0

Anuntul cu hotelul este pe site de 2 ani. Acum a mai gasit Luju un motiv sa il mai invie putin pe Bota ... Puteti sa ma banati ( adica sa imi luati caii de la bicicleta ).

# Rares date 12 March 2014 11:42 0

Fii linistit, daca vreodata ne vom intalni, \"iti vom lua si caii de la bicicleta\"...,

# kolea date 12 March 2014 19:05 0

eu iti iau si bicicleta oareCACAre... :D :D :D :D apropo stii unde este sediul la instanta? pe dinauntru in nici un caz nu ai vazut-o si o sa scrii ca are pereti rosii si felinar la poarta.

# adrian date 12 March 2014 11:45 0

bataie de joc cu banii nostri!   RUSINE!  RUSINE! RUSINE! RUSINE!

# ADY date 12 March 2014 11:46 0

bataie de joc cu banii nostri!   RUSINE!  RUSINE! RUSINE! RUSINE!

# ADY date 12 March 2014 11:52 0

bataie de joc cu banii nostri!   RUSINE!  RUSINE! RUSINE! RUSINE!

# UNBR date 12 March 2014 13:39 -1

SOLUTIA: WWW.unbr-legal.ro

# Anonim date 12 March 2014 20:07 0

UN SFAT, MERGETI LA- WWW.unbr.info. Aici se înscrie fara contributii colosale.

# unbr Socola date 12 March 2014 14:38 0

Scrie complet: unbr cu sediul la Socola !

# unbr Socola date 13 March 2014 14:08 0

DA, nea bota, DIN CITE STIU SPITALUL DE PSIHIATRIE sOCOLA ARE CASECTIE ANEXA  UNBR.EU CU SEDIUL IN ACADEMIEI 4-6 SECTOR 3BUCURESTI!! ACOLOESECTIA PENTRU CEI PERICULOSI!!! :D :D :D :D :P :P :P

# unbr Socola date 13 March 2014 14:32 0

Pai acolo e adresa unbr-agramaticus: Ieşi, Socola !

# unbr Socola date 13 March 2014 14:50 0

MAI nea bota, SECTIA PENTRU BOLNAVII PSIHIC PERICULOSI A SPITALULUI SOCOLA ESTE IN BUCURESTI, STR.ACADEMIEI NR.4-6, DAR DACA VREI LA IASI, SE REZOLVA......MAI NOU AM AUZIT CA PENTRU AIA CA TINE LA SOCOLA IASI AU SI CUSTI CU GRATII!! :P :P :P :D :D :D

# AVIATOARE date 13 March 2014 15:16 0

avi, acolo are ,,sediul,, idolul tau nimernicu, betiv si agramat ca tine !

# AVIATOARE????????? date 13 March 2014 16:21 0

AUZI nea bota...SUNT EU AVIATOARE CUM ESTI TU AVOCAT... :D :D :D :D :D :D :D  NIMERINCU E BETIV???? INTREB SI EU CA NU-L STIU DECIT DIN POZE SI DIN AUZITE......ORICUM, MAI BINE BETIV SI ONEST DECIT LAUTAR ESCROC PRECUM DUMNEATA.....nea bota..... DACA MA INSOR ANUL VIITOR TE CHEM SA-MI CINTI LA NUNTA!!!! PLATESC BINE!!PAROLLL!!!! SPER CA AI UN REPERTORIU BUN CA ALTFEL NU DAU EU ASA BANII.........

# dilema date 13 March 2014 16:39 0

Am o dilema, esti ****** C-tin sau fratele lui-falsul avocat Iorgulescu: http://bgarecuperari.ro/alexandru-iorgulescu-fals-avocat-retinut-in-incinta-judecatoriei-pitesti

# DILEMA date 13 March 2014 19:12 0

:D :D :D :D :D :D MAI FRATE DA MARE E GRADINA DOMNULUI SI MULTI...........MAI SUNT IN EA!!!! ASA OAMENI N-AM MAI INTILNIT DECIT PE LUJU!!!!! PE BUNE!!!!! DOUA TABERE, DA CE VORBESC EU CA DACA-L PUNEM SI PE BOTOMEI SUNT CHIAR TREI TABERE !!!!!CARE MAI DE ARE..... TRADITIONALII CARE CIT DE CURIND VOR AJUNGASA LI SELIPEASCA STOMACUL DE COLOANA VERTEBRALA DE FOAME CA NU VOE MAI AVEA CE MINCA INTRUCIT NEA FLORICA A HOTARIT CA SCLAVIILUI VOR FI MAI INTII SUSPENDATI SI APOI ELIMINATI DIN PROFESIE... CITIVA RETARDATI CARE CRED CA BOTA E PRESEDINTE SI INCA NU SI-AU DAT SEAMA CA ADEVARATII AVOCATI REVOLUTIONARI NU MAI DAU NICI MUCIIPE BOTA SI CEI CARE IL MAI BAGA INCA IN SEMA PE BOTOMEI......CE FAUNA!!!!!!! TREZITI- VA COPII!!!!  

# cine te ia date 13 March 2014 16:32 0

aviatoare, cine te ia asa urat, analfabet si fara dinti ! ,,SA-MI CINTI ,, ,,STIU DECIT,, hi,hi,hi!!!

# oops date 13 March 2014 20:38 0

http://www.opiniatimisoarei.ro/vila-avocatilor-de-la-valiug-obiectiv-turistic-de-500-000-de-euro-produce-pierderi-bugetul-baroului-timis/01/10/2011/

# B.I. date 13 March 2014 21:27 0

Va dati seama la ce nivel se spala banii oamemnilor si nu le pasa la nemernici. Ce barouri si ce politica sau juistitie ... Daca ei nu au acte de infiintare, cum au reusit frate sa afca asa ceva si pe banii cui ? ...

# oarecare date 13 March 2014 21:31 0

Au informat ei pe cineva cum folosesc banii nostri pentru pensii ? Eu nu stiu sa ne informat . Ce spuneti, daca de doi ani au pus un fel de text sa justifice deturnarea fondului de pensii in acest fel .

# avocat traditional date 13 March 2014 22:23 0

sa mori tu,mai fals oarecare?

# GUY FAWKES date 14 March 2014 11:02 0

Ma ramelor traditionale! Avocat traditional! Dumneata esti SOSO PARASCHO! Te am descoperit ma securistule! I a zi tu ma ce ti mai fac dosarele tale din germania mai fiu de amabasador ce esti!

# oarecare date 14 March 2014 11:03 0

Altcineva a postat in numele meu, unul cu multiple personalitati. Nu-i bai, e plin luju de avocati ca el, daca noi nu-i bagam in seama, atunci cine ? Instantele ? In niciun caz. UIA sau CCBE ? N-au auzit de ei. CEDO ? Le-a spus-o clar in 2004. Daca nu luju, atunci cine ? Daca nu acum, atunci cand ? Presa serioasa ? Radem deja. II mai asteptam la urmatorul protest peste 10 ani.

# avocat traditional date 14 March 2014 13:40 0

Se pare ca am fost mintiti la modul ordinar. I-am luat apararea lui florea si imi este rusine de gogomaniile pe care le-am scris. Scuze fratilor traditionali si botisti.

# GUY FAWKES date 14 March 2014 11:06 0

Ma ramelor traditionale! Avocat traditional! Dumneata esti SOSO PARASCHO! Te am descoperit ma securistule! I a zi tu ma ce ti mai fac dosarele tale din germania mai fiu de amabasador ce esti!

# oarecare date 14 March 2014 15:02 0

DOMNULE FLOREA DEMISIAAAA!!!!

# avocat traditional date 14 March 2014 20:45 0

Mai botistilor,ne credeti prosti?Postati mizerii sub nick-urile noastre.Credeti ca nu se prinde nimeni?Iar tu mai prim terorist al istoriei esti un prost.Il vezi tu pe nea Parascho,nepotul lui Tanase,scriind pe net?Esti penibil precum mentorul tau.Mai intri in instante?cred ca nu si de aceea te bagi in seama cu noi.Te credeam,totusi,mai destept decat multi dintre botisti.vad ca nu sari departe de trunchi.Ba inca nu te-ai desprins.

# botanist date 15 March 2014 13:50 0

Da halatu\' ? cat e halatu??? halatu\' domle halatuuuuuuuu....... :cry:

# Marian - Intrebare pentru avocati date 15 March 2014 14:00 0

Daca vreau sa dau A.N.P.-ul in judecata - implicit  Ministerul Justitiei - , care este modelul de formular pentru  chemare in judacata pe care trebuie sa-l  completez si de unde descarc acest model de formular ? Multumesc !

# Crin date 18 March 2014 22:07 0

Avocati traditionali, dormiti linistiti. Baronii barourilor inexistente de jure va fura banii cu voia voastra. Ii dati de buna cuviinta si unii nici nu apucati pensia aceea la acre visati. Nu exista un model de formular ci numai conditii prevazute fie de codul de procedura penala, fie de codul de procedura civila. Vedet plangerea penala si condotiile prevazute in textul legii sau cererea facuta la instanta civila de contencios si conditiile acolo prevazute expres inclusiv art 52 din Cinstitutie daca va ajuta cu art 194-204 din C,p.civ. Trebuie sa mai aveti si dovezi pe care le alaturati sau martori, iar fapta ar fi bine sa nu fie prescrisa de legi dle Marian .

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva