psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Frisoane pentru UNBR si Baroul Bucuresti? – S-a infiintat Asociatia pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor. Presedintele asociatiei Daniel Fenechiu sustine: „Dorim relatii de colaborare onesta cu organele profesiei!”

Scris de: Adina A.STANCU - R.SAVALIUC | pdf | print

12 September 2011 17:08
Vizualizari: 12545

Avocatul Daniel Fenechiu (foto) devine pe zi ce trece o voce tot mai prezenta in breasla avocatilor. Si nu numai el. Alaturi de alti 24 de avocati cunoscuti din Baroul Bucuresti - dintre care enumeram pe Mihnea Stoica (consilier in Consiliul Baroului Bucuresti) George Moloman, Mihai Rapcea, Ingrid Zaarour etc – maestrul Daniel Fenechiu a pus bazele Asociatiei pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor (ADSA). Judecatoria Sectorului 2 a admis, miercuri 07.09.2011, cererea formulata de cei 25 de avocati din Baroul Bucuresti avand ca obiect acordarea personalitatii juridice a Asociatiei pt Dialog si Solidaritate a Avocatilor si a dispus inscrierea acesteia in registrul special al asociatilor si fundatiilor. ADSA isi are sediul la aceeasi adresa a cabinetului de Avocatura Fenechiu – Savu.


Membrii si organele de conducere

Potrivit actului constitutiv si statutului, membrii ADSA sunt urmatorii:

- Aron Mariana-Manuela

- Bercea Ramona-Madalina

- Burciu Remus-Iustinian

- Caraman Daniel

- Constantin Iosefina

- Cosoiu Loredana

- Epure Clement

- Fenechiu Catalin-Daniel

- Habara Simona-Mihaela

- Hincean Rodica-Sabina

- Iancu Angelica

- Moloman George Claudiu

- Nan Cristina-Mihaela

- Paidiu Hubert-Alin

- Popescu Antonie

- Pruteanu Alexandra

- Racoviceanu Silvana-Mihaela

- Rapcea Mihai

- Stoian Grigore Gabriel

- Radulescu Bogdan-Viorel

- Stefan Nicole-Soranda

- Savu Gabriela-Iuliana

- Stoica Mihnea-Octavian

- Zaarour Ingrid

- Zorkoczy Julia

ADSA este condusa de Daniel Fenechiu, in calitate de presedinte ales pe un mandat de 4 ani, ajutat de avocatii Aron Mariana-Manuela – vicepresedinte; Caraman Daniel – vicepresedinte; Stoian Grigore-Gabriel – vicepresedinte; Paidiu Hubert-Alin – vicepresedinte; Zaarour Ingrid – secretar general si Habara Simona-Mihaela – trezorier.

Declaratie la cald a presedintelui Daniel Fenechiu pentru Lumeajustitiei.ro

Intrebat de Lumeajustitiei.ro care a fost scopul pentru care a fost infiintata ADSA si ce anume urmareste, precum si in ce relatii se va situa in raport cu U.N.B.R. si Baroul Bucuresti, Daniel Fenechiu ne-a precizat: „Dupa cum rezulta din insasi titulatura ADSA, este evident si la vedere, ca principalele obiective ale noastre sunt promovarea dialogului si solidaritatii intre avocati. In acest sens, avem in vedere o serie de activitati care au ca scop eficientizarea promovarii si apararii drepturilor si intereselor socio-profesionale ale avocatilor. Vom incepe prin a ne cunoaste mai bine, prin a inventaria si centraliza problemele cu care ne confruntam si, evident, prin a propune si implementa solutii reale care sa contribuie la rezolvarea acestora. Relativ la pozitionarea noastra fata de U.N.B.R. si Baroul Bucuresti, precizez ca toti fondatorii ADSA sunt membrii ai Baroului Bucuresti si U.N.B.R.. De altfel, este important de stiut ca nu pot dobandi calitatea de membri ADSA decat membrii barourilor care functioneaza in cadrul U.N.B.R. Ne dorim relatii de colaborare onesta cu organele profesiei si credem ca acest lucru este nu doar posibil ci si necesar. In final, vreau sa arat ca ADSA este o organizatie deschisa tuturor colegilor care isi doresc sa vina alaturi de noi.”

Potrivit documentelor de infiintare ale ADSA, scopul declarat al acestei formatiuni este urmatorul:

a. Stabilirea si dezvoltarea legaturilor socio-profesionale si interumane, atat intre membrii asociatiei cat si intre acestia si avocati nemembrii interesati, in vederea initierii, dezvoltarii si consolidarii dialogului intre avocati si a solidaritatii profesionale si interumane.

b. Monitorizarea si centralizarea pe categorii (clasificarea) a problemelor cu care se confrunta avocatii in vederea identificarii solutiilor aplicabile si initierii demersurilor avand ca obiect remedierea acestora.

c. Sustinerea acelor demersuri ale confratiilor ce vizeaza conservarea si apararea drepturilor colective si/sau individuale ale avocatilor si/sau contracararea actiunilor, de orice natura, care atenteaza la libertatea si independenta profesiei de avocat.

d. Constituirea de grupuri de lucru avand ca obiectiv initierea, sustinerea si dezvoltarea dialogului cu organele profesiei de avocat si/sau autoritatile statului, pe teme de interes pentru avocati (organizarea si exercitarea profesiei, pregatire profesionala, confraternitate, comunicare, drepturile si obligatiile avocatilor, remedii, fiscalitate, etc.).

e. Initierea si/sau sustinerea initiativelor legislative ce au menirea de a imbunatatii viata si activitatea profesionala a avocatilor, precum si perfectionarea nivelului profesional al avocatului.

f. Cooperarea cu institutiile de invatamant superior juridic, organele profesiei de avocat – UNBR si Barouri, precum si cu orice alte autoritati si/sau institutii in vederea elaborarii programelor cadru si organizarii de cursuri privind pregatirea profesionala.

g. Initierea, dezvoltarea si consolidarea dialogului cu asociatii profesionale ale avocatilor atat din Uniunea Europeana cat si din intreaga lume in vederea realizarii unui real schimb de experienta in ceea ce priveste organizarea si exercitarea profesiei de avocat.

h. Monitorizarea, analizarea si dezbaterea evolutiilor doctrinei si jurisprudentei europene.

i. Organizarea de reuniuni stiintifice profesionale (congrese, conferinte, simpozioane) si participarea la reuniuni si la schimburi de experienta in tara si strainatate.

j. Sprijinirea avocatilor in demersurile lor privitoare la bursele de studiu, realizarea unor specializari sau alte forme de pregatire profesionala

k. Culegerea si diseminarea de informatie juridica (constituirea de baze de date, website-uri, editarea de brosuri, pliante si publicatii, constituirea unei biblioteci juridice si de puncte de documentare on-line), elaborarea si editarea unor publicatii de specialitate.

l. Colaborarea/cooperarea cu organizatii profesionale care activeaza in zona juridica si/sau de interes pentru zona juridica, atat din tara cat si din strainatate.

m. Dezvoltarea si imbogatirea vietii culturale a avocatilor prin organizarea de manifestari literare, artistice si sportive, organizarea de excursii interne si internationale, in acest mod realizandu-se strangerea legaturilor dintre membrii asociatiei.

n. Infiintarea si gestionarea activitatii unui Club al Avocatilor.

* Cititi aici actul constitutiv al ADSA

* Cititi aici statutul ADSA

Comentarii

# Wallace date 12 September 2011 18:22 +4

Acest Fenechiu nu scapa niciodata prilejul de a-si arata solidaritatea fata de CASTA MAFIOTA, UNBR-Predoiu-Zamfirescu, cea care-si inchipuie ca a confiscat profesia de avocat, blamand, totodata, permanent UNBR-Bota, singura care lupta cu adevarat pentru eradicarea coruptiei din sistem. Asadar, nimic nou la orizont; aceeasi Marie cu alta palarie...

# Rapcea Mihai date 12 September 2011 23:07 0

Evident, cum se ridica unul mai breaz sa faca ceva, apar detractorii. Dar ceva dovezi aveti in sprijinul afirmatiilor voastre, cand vorbiti de solidaritate cu ”casta mafiota” ? Intamplator, Fenechiu este unul dintre cei mai aprigi si consecventi contastatari ai alegerilor Baroului Bucuresti din acest an, ai caror beneficiari au fost tocmai gasca cu care spuneti ca solidarizeaza.

# iepuras date 12 September 2011 23:22 +3

de fapt acest fenechiu nu vrea altceva decat un pic de glorie. n-a reusit sa-l bata pe melitian si sa conduca turma acestor prosti si acum se zbate sa iasa in evidenta prin alt mod.

# Ingrid Zaarour date 12 September 2011 23:28 -1

Maestrul Fenechiu este cel mai valoros avocat din Bucuresti. Chiar daca pana acum nu s-a auzit nimic de el, este un talent copt la batranete. Eu il ador si vreau sa-i cant ca Marylin Monroe lui Kennedy.

# th58m date 12 September 2011 23:34 +5


Citeza pe Ingrid Zaarour
Maestrul Fenechiu este cel mai valoros avocat din Bucuresti. Chiar daca pana acum nu s-a auzit nimic de el, este un talent copt la batranete. Eu il ador si vreau sa-i cant ca Marylin Monroe lui Kennedy.
....valoros, are grad de comparatie ?!?... :eek:...oricum, cel mai...de ce nu este la ghencea, bellu, străulesti ?!?... :sad:....iar, de căntat poti să-i cănti, ca gigi marga :P

# Botanel Botica date 12 September 2011 18:53 -3

Cand ADSA va incepe sa se ocupe de voi botanisti-ca trebuie s-o faca cineva,candva(iar daca n-o vor face pe mine nu ma vor avea membru) vai de steaua voastra de rebuturi galagioase...Iar tu Wallace vei avea soarta celebrului personaj...care spre deosebire de tine insa era pozitiv nu rebut galagios.

# Wallace date 12 September 2011 19:53 +1

Botanele, cand ADSA va incepe sa se ocupe de noi, va face C-----L praf... Vai de steaua ta de psihopat si pseudo-jurist. Soarta, de care pomeneai, s-ar putea sa o ai tu cu mult inaintea mea, nulitate ordinara !

# Botanel Botica date 12 September 2011 20:08 0

Vin vremuri grele pt botanisti,Wallace.Limbajul de rebuti analfabeti si galagiosi nu va va scapa de urgie.Intrati in randul lumii:inscrietiva la examenul de accedere in profesie organizat de UNBR-toti care treceti de controlul psihologic.Pseudostructura ilegala Bota se va prabusi in neant de unde a aparut prin gresala unui magistrat .Nu simtiti urgia?

# Wallace date 12 September 2011 20:52 0

Analfabet esti tu, mascariciule ! Mai invata(daca ai cu ce) gramatica limbii romane ! Se scrie(corect) "inscrieti-va", dobitocule ! De fapt, tu esti dovada clasica a tembelilor analfabeti care patrund in CLOACA TRADITIONALA MAFIOTA, pe motiv ca sunt rudele "avocatilor", magistratilor, politrucilor sau datorita SPAGII substantiale !!!

# Cristi P. Sturzu date 13 September 2011 08:35 +1

Mie mi se pare, de departe, ca tu tocmai incepi sa te partzai pe tine de frica a ceea ce va urma. Faptul ca vorbesti ca ultimul agarici luat de pe strada de patrula de la "comunitari", arata ca nu esti mai breaz decat multi alti latrai anonimi care nu musca, tot de frica. Cu alte cuvinte, cu perdeaua de rigoare ma straduiesc sa te fac sa intelegi ca parerea ta NU conteaza. Dar scrie in continuare, poate asta te linisteste. E moca. Si faptul ca nu vezi "chestiile" din clanul vostru, arata cat de departe esti de lumea adevarata, reala.

# mmm date 12 September 2011 22:38 0

mai botanel prostovanel, tu esti un pacalici care n-are ce cauta printre oameni cu scoala. exprimarea ta, de departe ne arata ca esti imatur si PROST. de altfel nu trebuie sa insisti, cei de teapa ta sunt zerourile vietii.

# avocatel date 15 September 2011 15:14 0

,,Dezvoltarea si imbogatirea vietii culturale a avocatilor prin organizarea de manifestari literare, artistice si sportive, organizarea de excursii interne si internationale, in acest mod realizandu-se strangerea legaturilor dintre membrii asociatiei.'' :D :D :D :D :D :D :D :D - Vai de ei, daca imbogatirea vietii culturale se face de catre organizatie!Cred ca fiecare-si imbogateste viata culturala pe cont propriu. - Prima data scoateti zeciuiala, apoi dade or ramane bani si de carti si cultura! :D - Ce asociatie? de binefacere?

# Matrix date 12 September 2011 20:12 0

Nu va mai pierdeti timpul cu rebuturile botaniste.E pacat sa-i bagati in seama cand ii ignora toata lumea!Ignorare si mor singuri.De ciuda.Ca nu-i mai baga nimeni in seama...Soarta anonimilor ciudosi,invidiosi si neputinciosi.

# Inzaghi date 12 September 2011 20:59 -1

Bai Matrix, cat de penibil esti. Mai grav e ca nici macar nu-ti dai seama, latraule de 2 bani.

# Mariana date 12 September 2011 21:18 0

Opriti-va traditionali, botanisti .. etc. Cum este posibil sa va jigniti in felul acesta? De unde atata ura? Nu ia nimeni clientul celuilalt, suntem colegi indiferent din ce barou facem parte. Calitatea face diferenta, nu baroul. Daca va fi desfiintat baroul lui Bota, asta este, o sa va bucurati dar cu asta nu o sa fiti nici mai bogati si nici mai destepti...

# AVOCAT date 12 September 2011 21:11 +5

Eu sunt avocat la Bota. Problema este ca mor de foame. Oficii nu pot sa fac, pentru ca oficiile le fac ceilalti, de la Baroul traditional. Cat despre clienti, ce sa mai zic. Ma feresc ca de dracu sa zic ca sunt din Baroul paralel. Daca aud asa ceva clientii fug cat ii tin picioarele... Iar la societati mai mari ce sa mai zic. Aia ma verifica din start in tabloul avocatilor traditionali, pe site-ul Baroului lor. Oricum, cred ca am facut o mare prostie sa ma inscriu la Baroul Bota, ca imi tipa foamea in gat.

# Melisa date 12 September 2011 21:27 -1

Daca este adevarat de spui tu AVOCAT (dar nu cred), atunci iti dau un sfat> mai pune mana pe carte. Clientul se uita cum te exprimi, ce tactica adopti in solutionarea unui litigiu, daca mai raspunzi la tel dupa ce incasezi onorariul, daca il consiliezi in legatura cu sansele pe care le are vis a vis de adversarul sau, etc. Cunosc multi avocati de la Bota care nu mor deloc de foame. Cunosc si de la traditionali dar care chiar mor de foame. Dar si de o parte si de alta asemenea specimene sunt exceptii, SAU ASA AR TREBUI SA FIE.

# DOL date 12 September 2011 22:48 0

Faza cu incasatul onorariilor si apoi "dat bir cu fugitii" chiar e reala....au patit-o si niste cunostinte de-ale mele...

# Botanel Botica date 12 September 2011 22:18 +2

O abordare rezonabila,onesta si corecta a unui om care a fost pacalit de ideea ca botanistii sunt avocati.Acest om mai are o sansa si ii doresc sincer succes.Pt curaj,pt onestitate,pt cinste...

# pt. Botanel Botica date 12 September 2011 22:51 0

Tu esti chiar nesimtit. Mai ai curajul sa comentezi pe aceasta pagina dupa ce te-ai facut de cacao !? O tii ca prostul pe a ta, latrand aiurea. Hai sa-ti mai produc o mare bucurie; raspunzandu-i lui Bota, CSM-ul i s-a adresat oficial cu formula "Domnului Bota-PRESEDINTELE UNIUNII NATIONALE A BAROURILOR DIN ROMANIA". Baga-ti gheara in gat de ciuda!!!

# Botanel Botica date 12 September 2011 22:58 +2

Sa-i spui individului asta condamnat de drept comun PRESEDINTELE UNIUNII NATIONALE A BAROURILOR DIN ROMANIA e BLASFEMIE.POATE GURU SECTEI BOTANISTILOR. In rest succesuri ca aveti nevoie.

# je date 12 September 2011 23:09 -1

ma monsenieursule, fugi repede acasa ca sa prinzi un sex in grup :lol:

# Petru Diaconu date 12 September 2011 23:38 -1

Asculta Botanele, gunoiule de ultima speta, infractorule, da-ti numele real si te vei alege cu un proces pentru calomnie. Derbedeule, Bota a castigat la CEDO impotriva Romaniei tocmai pentru ca a fost condamnat pe nedrept. Te faci ca nu stii !? Dupa aceea i s-a desfiintat decizia de condamnare si in Romania de catre ICCJ, prin revizuire . Ulterior a primit si daune morale, tot in Romania, pe langa cele primite la CEDO !!! Tu esti oglinda CASTEI MAFIOTE TRADITIONALE; mincinos, las, incompetent, corupt, propagandist de tip sovietic !

# Cineva date 13 September 2011 00:52 +1

Bota, esti si vei ramane un biet puscarias de pripas. Ai uitat cand dadeai declaratii la sectie... Acum vad ca ti-ai imbogatit palmaresul. Esti si escroc. Ar trebui sa iti crape obrazul de rusine ca dintr-un derbedeu tanar ai devenit un golan batran care stai pe banii bietilor avocati de la tine care poate sunt luni in care nu castiga nici cat un salariu decent.

# Altcineva date 13 September 2011 01:24 -3

Fratilor, cititi comentariul lui "Cineva". Acest "Cineva" este prototipul securistului ceausist infect, care a parazitat profesia de avocat. Totusi, nu va faceti griji intrucat Bota va deparazita profesia!

# vio date 12 September 2011 23:43 0

botanel botanica, cred ca ai putza mica, motiv pentru care incerci sa te dai mare pe aici :lol:

# micutzul fum date 12 September 2011 23:50 0

vio esti fata sau baiat? oricum comentariul tau imi place mult, rima este ok, merita botanica asa ceva :sigh:

# vio date 12 September 2011 23:59 -1

ms micutzule fum pentru comentariu, sunt fata si il admir pe d-l bota pentru ceea ce face

# micutzul fum date 12 September 2011 23:55 0

vio esti fata sau baiat? oricum comentariul tau imi place mult, rima este ok, merita botanica asa ceva :sigh:

# ghita date 12 September 2011 23:19 -1

mai avocat, ai vrea tu sa faci parte din baroul bota, dar n-ai multe...daca mori de foame inseamna ca esti prost, si de regula asta se intampla la traditionali. din tembel, pe care tata l-a facut avocat pentru ca sa impresioneze familia, nu poti face intelectual. asta este si in cazul tau draga prietene avocat. ps daca ai fi din baroul bota, ai fi incercat ceva mai inteligent si nu o diversiune de mic ciocoflender. noi te iertam ca pe astia bolnavi nici legea nu-i pedepseste.

# Osman Enghin date 12 September 2011 22:24 -1

interesanta pozitia lui Avocat.  Cred ca mai degraba vrea sa persifleze structura Bota. Prietene , daca ai nevoie de un loc de munca si de cineva care sa iti arate cum se castiga banii te angajez. Ca sa nu mori de foame. Niciun client nu a verificat prima data din ce structura fac parte , dar intotdeauna mi-am informat clientii despre structura. Si aproape nimeni nu a cautat din asta un motiv. Prima data au analizat ideile si parerile mele, tinuta si vocabularul meu. Daca mori de foame si ai vrea in cealalta structura doar pentru oficii ... nu prea te numesti avocat. Avocatul este INDEPENDENT , atat profesional cat si financiar de oricine.  Poate ar trebui sa iti schimbi meseria.

# Alt AVOCAT date 12 September 2011 22:56 +2

Are dreptate colegul AVOCAT. Si eu patesc la fel. In plus, mai e o problema. Vine avocatul advers la tine. Dai mana, una-alta, apoi incep discutii de genul: ai fost la cursul cutare? ce parere ai de cutare consilier? Vii la Palatul Parlamentului la petrecerea cutare a Baroului Bucuresti? Il stii pe cutare? A ajuns nu stiu ce... etc. etc. etc. In plus, cand intru in camera rezervata avocatilor, aia incep sa vorbeasca de-ale lor, de Barou, amintiri din facultate si cate si mai cate. Te simti aiurea sa spui ca tu esti din alta structura. Parca ai fi un sectant sau un ciumat. Ba inca te iau la ochi si iti baga strambe apoi in instanta: Exceptia lipsei calitatii de reprezentant si cate si mai cate. Asta ca sa se stie si viata reala a noastra, dincolo de acest topic.

# Aron date 13 September 2011 00:12 +2

1. Toate invectivele adresate aici nu legatura cu infiintarea ADSA; 2. ADSA este infiintata de catre 25 de membrii avocati ai BB si nu reprezinta o structura paralela (cititi statutul). Meritul ii apartine atat maestrului Fenechiu cat si celorlalti membri 3. Sunt sigura si am cunoscut avocati din B Bota care mi-au recunoscut ca intentioneze sa intre in BB din aceleasi motive descrise mai sus de cei doi membrii ai Bota 4. Daca pretindeti ca sunteti la fel de buni sau chiar mai buni, unii decat ceilalti, ar trebui sa adoptati o atitudine civilizata, respectuoasa. Sa aratati si sa impuneti respect fata de profesia de avocat. De fapt cine pe cine defaima? Membrii bota pe avocatii BB din cate sesizam aici. 5. B Bota il asociez cumva cu acei taximetristi care practica meseria fara licenta si tarife mari neafisate la vedere, care dupa 2-3ani au intrat in legalitate ...Nu vreau sa jugnesc, dar daca voi, cei din Baroul Bota considerati ca sunteti in legalitate, purtati-va ca adevarati AVOCATI!

# Aron date 13 September 2011 00:16 +1

P.S. iertati-mi erorile de scriere, dar am scris de vreo 3 ori pana mi-a fost postat pe site comentariul :)  ;-)

# Daniel Fenechiu date 13 September 2011 07:12 -2

Excelenta abordarea!Din pacate ,dupa cate vad,exista prea putina ratiune si abunda procesele de intentie.Personal nu pot raspunde unor formulari ce contin un limbaj ca cel utilizat...Fac un apel la ratiune si decenta,fara de care nu poate exista dialog.Inceta-ti cu trivialitatile si pune-ti in discutie ideile,nu persoanele.Exprimarile triviale si injurioase nu fac cinste nimanui...

# anakosa date 13 September 2011 16:42 0

Subscriu Daniel Fenechiu. Excelenta abordare Aron. Sunt avocat BBota, si salut infiintarea ADSA. De ragula cand doi se bat al treilea castiga. Spun prezent ''apelului la ratiune''

# Aron date 13 September 2011 00:21 0

P.S. iertati-mi erorile de scriere, dar am scris de vreo 3 ori pana mi-a fost postat pe site comentariul :)  ;-)

# Wallace date 13 September 2011 00:47 -1

Aron, tu esti inca o dovada a faptului ca, cel putin fata de UNBR-Bota, membrii ADSA nu sunt cu mult diferiti fata de GANGSTERII castei traditionale. Din insusi comentariul tau reiese, cat se poate de clar, lipsa ta de obiectivitate. Draga Aron, noi suntem, spre deosebire de voi, in legalitate, dar observ ca tu, ca si Fenechiu, va stergeti undeva cu zecile de hotarari judecatoresti definitive care au confirmat legalitatea UNBR-Bota. N-am vazut nici din partea voastra vreo initiativa prin care sa propuneti unirea celor 2 structuri. Dimpotriva, aratati cu degetul inspre noi(exact ca mafiotul Predoiu) calomniindu-ne. Stii care e diferenta intre noi? In vreme ce noi pledam pentru democratizarea, cu adevarat, a profesiei de avocat, voi sunteti, cel mult, pentru o schimbare a conducerii CASTEI. E ca si cum noi am lupta pentru o tara democratica de tip occidental, in timp ce voi doriti pastrarea comunismului, dandu-i o fata mai "umana".

# Daniel Fenechiu date 13 September 2011 08:51 -2

Stimate domn care te ascunzi in spatele unui pseudonim...Membri ADSA sunt toti membri ai Baroului Bucuresti si ai UNBR.Sunt avocati care incearca-la vedere si in mod public, sa faca ceva pentru breasla noastra.Ceva definit clar si indicat transparent in Statutul ADSA.Aprecierile tale-sub pseudonim, despre oameni pe care nu-i cunosti,despre idei si intentii care iti sunt straine sunt nu doar neavenite ci si jicnitoare , atat pentru oameni care-cred eu, nu ti-au gresit cu nimic si nu si-au permis sa faca aprecieri despre tine,cat si pentru cei care ne cunosc, spre deosebire de tine...Probabil cand vei invata sa dialoghezi civilizat,fara procese de intentie,interogatorii si invective vei primi raspunsuri france si oneste la problemele pe care le vei supune dialoguli civilizat.In detrimentul aprecierilor tale la adresa mea(desi nu ne cunoastem si nu inteleg pe ce baza ma "judeci"),iti doresc o toamna frumoasa...

# xxl date 13 September 2011 08:38 -1

bag seama ca d.Fenechiu este un mare maestru in a eluda legea. e rusinos pt un avocat care nu recunoaste cinstit cind pierde. ce sa aperi d fenechiu? impostura si incalcarea legii? recunoaste ca bota are acte si e legal, chiar daca nu-ti convine. asa vei da dovada ca esti asa cum te pretinzi, adica corect si cinstit. in caz contrar las-o balta.

# Daniel Fenechiu date 16 September 2011 14:21 -1

O sa incerc sa-ti raspund...In opinia mea exista o singura uniune-UNBR ,formata din Barourile existente in 1995...Nu cred ca un cetatean-fie el si d-l Bota,poate sa infiinteze barouri pe care,apoi sa le grupeze intr-o uniune..Cine i-a acordat d-lui Bota titlul de avocat?Cum s-au contituit acele barouri?Cei care le-au contituit aveau anterior constituirii calitatea de avocati?Pot fi legale ca structuri profesionale de avocati entitati costituite din neavocati care apoi confera fondatorilor neavocati calitatea de avocati?Sunt doar cateva intrebari...care va vor ajuta sa intelegeti de ce am opinia pe care o am..Evident va urma un potop de injuraturi si invective-m-am invatat...si ,probabil,nu raspunsuri care sa contracareze opinia mea...Cam atat si poate primesc raspunsuri civilizate...Oricine poate gresi,nu?Demonstrati-mi ca gresesc...

# Robert date 16 September 2011 15:10 -2

Fenechiule, in primul rand te rog sa nu fii propagandist. Niciodata membrii UNBR-Bota nu au avut, neprovocati, un limbaj suburban in comentariile postate pe aceasta pagina. Altfel au stat lucrurile cand colegi te-ai tai, de genul mitocanului Rufus si altii, au incercat, fara succes, sa-si bata joc de noi, la modul cel mai ordinar cu putinta. Cu privire la legalitatea UNBR-Bota, crede-ma ca nu te pot intelege; indiferent ce parere ai avea tu in legatura cu acest aspect, se pune legitima intrebare: tu, mai ales ca esti si jurist, respecti sau nu hotararile judecatoresti definitive care au consfintit, cu autoritate de lucru judecat, legalitatea UNBR-Bota !? Restul e cancan. Si acum sa discutam putin de legalitatea UNBR-lui din care faci parte; realitatea juridica, chiar daca nu-ti convine, e ca vechile barouri au fost desfiintate, cu subiect si predicat, prin Legea 3/1948 si n-au mai fost niciodata reinfiintate, potrivit pr. simetriei in drept. Asadar, in 1995 nu existau barouri, de jure.

# Pentru domnul Fenechiu date 16 September 2011 15:20 0

Sa-i raspundem domnului Fenechiu la intrebarea cine i-a acordat lui Bota calitatea de avocat: simplu - instanta a infiintat un barou, care a acordat calitatea de avocat potrivit legii. Acum sa-i punem noi intrebarea cheie domnului Fenechiu: cine i-a dat lui calitatea de avocat? o structura care nu exista, care n-are personalitate juridica? Deci cam pe aici se invart lucrurile la baorul traditional, cine a fost primul, oul sau gaina?

# Daniel Fenechiu date 16 September 2011 17:09 +1

Voiam de la tine o abordare mai ampla...zici tu ca instanta"a infiintat un barou"...Instantele...in opinia mea ,nu pot infiinta barouri...Or,tot in opinia mea,barourile pot fi constituite doar din avocati...care la data costituirii baroului au DEJA calitatea de avocati...Asta e opinia mea...

# anonymus date 16 September 2011 17:32 0

...si mai intai cine-a fost?Oul sau gaina? :D

# Lolo date 16 September 2011 18:21 -1

Daniele, las-o balta. Stii foarte bine ca, dupa revolutie, o perioada destul de lunga, se dobandea calitatea de "avocat" stagiar, prin simpla inscriere in "barou"(e adevarat, inexistent din punct de vedere juridic). Deci, "baroul" iti conferea calitatea de avocat, in cazul in care ar fi fost reinfiintat legal si nimeni altcineva. In plus, se poate filozofa la infinit pe acest subiect, insa un lucru este cert; UNBR-Bota este mai legala decat cea "traditionala".

# Daniel Fenechiu date 16 September 2011 19:46 +1

Lolo,sunt lucruri diferite...Repet Baroul Bucuresti si celelalte barouri-din structura UNBR,nu au fost-in opinia mea, niciodata inexistente dpdv juridic...Stabilirea modului de constituire a structurilor d-lui Bota nu are nicio legatura cu UNBR si barourile componente...Nu stabilim prin comparatii fortate...Intrebarile mele au un sens...Fara o explicatie sustenabila in drept ,in opinia mea,structurile D-lui Bota sunt in afara cadrului legal...O spun cu argumente si accept argumente contrare...Daca exista..

# Lolo date 16 September 2011 20:35 0

Iata ce a constatat un judecator curajos, competent si corect, prin Sent.pen. DEFINITIVA nr.1251/15.12.2010, Jud.sect.1 Buc. : "au fost DESFIINTATE barourile avocatilor si UAR, in locul acestora infiintandu-se colegii de av.(Legea 3/1948);...se impunea ca Decretul-lege 920/1990 sa prevada in mod expres DESFIINTAREA Colegiilor de av. si INFIINTAREA Barourilor si Uniunii Barourilor; in absenta unei astfel de reglementari, singura concluzie care se impune e ca prin acest act normativ NU S-A INFIINTAT nicio noua structura a avocatilor din R.; nici Legea 51/1995 nu contine prevederi referitoare la desfiintarea colegiilor si INFIINTAREA Barourilor, ci reglementeaza modul de organizare si exercitare a profesiei; intre timp, sesizand LACUNELE acestei legi, se INFIINTEAZA Barouri judetene, in conditiile legii." Si exemplele ar putea continua...

# Irina date 18 September 2011 16:35 0

In ce dosar? Ca e penal am priceput. Ma intereseaza numarul dosarului si obiectul! Multumesc!

# Rufus date 13 September 2011 12:27 +1

Imi place ca Bota e un fel de erou de la termopile. Numa ca nu e mort inca... Ce se mai razboieste el cu toata lumea, ce mai protesteaza. Daca se tinea de scoala acum era probabil unul din zecile de mii de avocati din tara asta. Dar na, nu i-a placut cartea. Nici lui si nici discipolilor semiretardati care-l urmeaza. Si e tare ca oricare ar fi subiectul, se baga si ei imediat in seama desi nimeni nu-i ia in considerare. Le da toata lumea cu flit. Cred ca e greu si frustrant intr-adevar sa rezisti pe baricade in conditiile astea. Din punctul asta de vedere sunteti de admirat. BOSCHETARILOR!!! Get a job!

# Sturzu cel Amabil date 14 September 2011 08:11 0

Ai perfecta dreptate Rufus.

# Cristi P. Sturzu date 14 September 2011 12:56 0

Nu faceti parte din categoria oamenilor inteligenti. Traiti cu totii intr-o alta lume, cu adevarat paralela cu cea incare noi, oamenii, ne desfasuram activitatea de zi cu zi. Adica, dosare in instante, judecatorii, tribunale, CA etc. Nu am intalnit pana acum pe nimeni care "sa-mi dea cu flit" (halal exprimare). Continuati sa derapati si noua ne va fi mult mai bine. Garantat! Atitudinea mizerabila de a posta sub un nume real sau altul, este inca o dovada a faptului ca latraiii traiesc printre noi, incurca lumea si ne consuma inutil, oxigenul. Astfel, in curand planeta va muri, sau mai intai se va imputi groaznic, din cauza lor, a latrailor anonimi.

# Sturzu cel Mic date 14 September 2011 14:22 0

instante, apoi judecatorii, tribunale, CA. sturzu a auzit de tribunale si judecatorii :lol:

# Rufus date 13 September 2011 13:20 -4

Deoarece in clipa asta am un moment de luciditate si sinceritate, trebuie sa va spun adevarul. Am intrat in CASTA MAFIOTA TRADITIONALA datorita SPAGII de 20000 euro. Recunosc ca prea multa minte nu am, dar asta nu conteaza catusi de putin in Romania, intrucat daca ai bani rezolvi orice. Si in facultate am cumparat toate examenele, iar mai apoi si licenta, bineinteles. Totusi, nu-mi convine ca in UNBR-Bota pot intra toti licentiatii in drept care stiu carte, fara a fi obligati sa dea spaga de rigoare de la noi. De aici vine si marea mea frustrare si ura impotriva lui Bota. Structura LEGALA infiintata de acesta, ne face noua concurenta, iar eu si multi colegi de-ai mei trebuie sa ne recuperam banii dati pe spagi.

# the real rufus date 13 September 2011 17:47 +3

nea bota... n-am vazut niciodata hotz mai prost decat prostul care se vrea hotz. vrei sa te afirmi? afirma-te! ia-o pe ulei, fura si dormi la locul faptei! acum sincer, si pe vremea matale se lua asa greu bacu'? macar 10 clase puteai sa faci, sunt sigur. nu trebuia sa abandonezi scoala sperand aiurea ca intr-o zi vei convinge lumea ca esti avocat! hai fiti seriosi ce mama dracu'? sunt atatea meserii frumoase ce trebuie-ncercate. (apropo, "get a job" nu inseamna "ia-mi numele". iar ai inteles gresit)

# Rufus date 13 September 2011 17:55 -3

Nu stiu cine e "the real rufus" si nici nu ma intereseaza intrucat e un diversionist ordinar. V-am spus si repet; in momentele de luciditate si sinceritate, desi sunt extrem de rare, recunosc ca sunt intarziat mintal.

# pompiliu bota date 13 September 2011 18:05 0

Nu va mai certati copii ca nu ajungeti nicaieri. as mai sta la discutii dar tb sa fug repede pana la otv. ma tot rog de danutz asta sa ma ia si pe mine avocat in vreo cauza, chiar si banala. dar se lasa greu baiatu! zice ca de trancanit pe post sunt bun ca fac audienta avand priza la savantii care urmaresc oteveul dar la instanta are nevoie de un avocat "normal". nu inteleg exact ce vrea sa zica. mai ales ca daca-mi iau pastilele la timp sunt chiar stabil... haida pa! mafiotilor!

# Ruptus date 13 September 2011 14:44 -2

Cui, cui i-ai dat ? Vreau si eu sa intru la Barou, insa nu cunosc pe nimeni caruia sa ii dau cei 20.000 de euro. Va rog mult sa ma ajutati.

# pufus date 13 September 2011 15:38 -2

rufus , tu nu ai fost lucid nici cind te-o fatat mata. lasa drogurile si iarba si treci la spalat ca mirosi a ....traditional prost.

# Osman Enghin date 13 September 2011 15:59 +3

Stimati colegi de breasla. Caci in breasla sunt inclusi toti , si cei din Bota si cei din Zamfirescu. De ce oare nu incercati sa dialogati in mod corect , coerent si cat mai putin vulgar? Prin noianul de agramatisme si invective greu dai de ideile exprimate. Incercati sa adoptati un ton cat mai civilizat si cuvinte care sa poata fi reproduse in lumea larga.

# maxu08 date 13 September 2011 16:53 -1

datele de contact ale Asociatiei unde se pot gasi?

# plm date 13 September 2011 21:40 0

Daniel,in New York,in perioada interbelica italienii erau muschii iar uvreu erau mintea.un uvreu ai,iti mai trebuiesc banii si muschii.nu te angaja in dispute.Domnul Bota exista.Razboaiele nu sunt bune decat in situatii limita.Ai o echipa entuziasta dar fara cascaval si branza de oaie e cam greu.Domnii ce sunt in aripa sau sub aria domnului Bota au si ei drepatea lor.Toti vrem sa punem ceva pe masa la finalul zilei, atat noi cat si ei.semper amicum.stii tu cine.

# adevarat sau fals? date 13 September 2011 22:01 0

reproduc ce spun tovarasii astia "de altfel, este important de stiut ca nu pot dobandi calitatea de membri ADSA decat membrii barourilor care functioneaza in cadrul U.N.B.R." deci d fenechiu, voi n-aveti barou, nu sunteti unbr, in concluzie adsa nu poate avea membri. v-ati constituit total aiurea. mai bine va constituiati legal, va aliati cu d bota, si avantajele erau multiple, va enumar cel putin 2: -scapati lumea de birul numit zeciuiala si se termina cu vrajba intre absolventii de drept.

# av traditional date 14 September 2011 11:28 +1

birul asta este total inutil. ne-am saturat sa fim oi de muls pentru imbuibarea altora. suntem multi care speram sa se termine odata cu aceste magariisi sa ne vedem de dosarele noastre fara a fi jecmaniti. nu conteaza ca e baroul bota sau baroul no name, important este linistea ...pecuniara si nu stresul ca nu am bani si sunt pus sa platesc restante si penalitati ca sa-mi desfasor activitatea. n-avem nevoie de iordanescu, zamfirescu sau mai stiu eu care pentru care sa cotizam si sa-i caram in spate.

# Daniel Fenechiu date 14 September 2011 11:38 -1

Putina decenta domnule..Maestrul Cristian Iordanescu a trecut in nefiinta de ani buni(vreo 4..).A fost un mare om,un mare avocat.E trist ca poti sa postezi asemenea lucruri...

# adi date 14 September 2011 11:55 0

Am citit cu atentie toate comentariile postate aici..si mi-am pus o intrebare??? Oare cei care s-au gandit sa posteze aici"unele comentarii" sunt in primul rand oamenii?? Sunt juristi?? Sunt si comentarii pertinente...dar vocabularul de mahala al unor "comentatori" ma pune pe ganduri... Nu stiu cati se pretind si sunt in acelasi timp si avocati...dar un asemenea limbaj denota ca nu prea ai ce cauta in aceaste profesie indiferent care este baroul de care apartii... Insa nu pot remarca , ca avocatii din UNBR au cu totul si cu totul alta tinuta...adica decenta, in comparatie cu ceilalti...

# adi date 14 September 2011 12:30 0

Mi se pare grotesc pentru cei care se ascund sub pseudonime, sa cred ca sunt avocati...sau ca macar au terminat o facultate. Chiar nu inteleg cu ce va deranjeaza aceasta asociatie?? Cei care au infiintat-o bravo lor!!! Mai mult acesti oameni au depus munca, efort, suflet pentru ceea ce au facut....si-au rapit din timpul lor timp pentru a infiinta aceasta asociatie nu va obliga nimeni nici sa faceti parte din ea...asa ca nu vad cu ce va deranjeaza. Oricum initiatorii acestei asociatii sunt nume grele in avocatura...iar ai asocia cu mafioti este total nefondat. Indiferent de statutul clientilor dumnealor...domnilor pseudo-avocati nu ati auzit nici macar de prezumtia de nevinovatie?? Iar pentru dl. Bota..daca personal apostat acel mesaj, nu pot afirma decat ca isi merita soarta si ca ar cam fi cazul sa nu mai dea buxna la OTV ci sa mearga la medic...in vederea schimbarii medicatiei.

# Florin Marza date 14 September 2011 13:16 0

Asculta, adi, nu mai fa tu pe lupul moralist ca esti penibil(penibila). Dupa cum scrii se observa stilul arogant si "superior", specific membrilor CASTEI MAFIOTE. Pseudo-avocat esti tu si gasca din care faci parte, nesimtitule ! Faceti bors cu asociatia voastra cu tot, oricum nu ne intereseaza ! Dupa cum scrieti se vede ca sunteti din acelasi aluat ca si GANGSTERII "avocaturii". Nu ne sperie toata MAFIA avocaturii, cu atat mai putin voi. In legatura cu mesajul pe care chipurile l-ar fi postat Bota, desi doar daca esti un oligofren nu-ti dai seama ca sub acel nume a postat un derbedeu de la voi, ai avut un pretext sa-l persiflezi pe Bota; iata cine sunt asa-zisii reformatori ai castei. Iar tu Fenechiule, ti-ai aratat adevarata fata atunci cand i-ai adus osanale unuia dintre cei mai mari fosti MAFIOTI(Iordanescu) ai CASTEI TRADITIONALE.

# misu date 14 September 2011 13:27 0

lasa-i pe bulumaci sa manince bors cu polonicul. atat ii duce capul. ce pretentii ai de la cei intrati cu spaga in sistem? astia nu fac fata cu pregatirea lor in fata celor din aripa bota. din lasitate ar scelalai pe sub scarile instantei si ar fugi la mamica sa le dea bani ca sa nu moara de foame.

# adi date 14 September 2011 14:08 0

Cine v-a spus ca fac parte din sistemul avocatesc??? Si daca nu va sperie aceasta"gasca" de ce sariti asa in sus?? De ce folositi vocabular nedemn de profesia dv?? In primul rand, din modul in care va exprimati si cum "corect" scrieti in limba romana pareti a nu fi terminat nici macar liceul !! m-as feri sa-mi angajez un asemenea avocat daca ar fi nevoie!! Si nu inteleg care este amestecul d-lui Fenechiu in toata conversatia mea de "lup moralist"?? Mai mult daca dl. Bota permite sa i se foloseasca numele si nu i-a atitudine intr-o asemenea situatie...are o problema...garantat eu nu sunt oligofren/a...

# Florin Marza date 14 September 2011 14:21 0

adi, inainte de a da lectii altora, invata gramatica limbii romane, ca te faci de rasul lumii. Se scrie corect "nu ia atitudine" si nicidecum "nu i-a atitudine". Prostul daca nu-i fudul, parca nu e prost destul.

# aditu date 14 September 2011 15:25 0

adi draga, daca n-ai tangenta cu noi, cu bransa asta, mai bine vezi ca poate ai altceva de facut. cauta si tu un site unde sa conversezi despre ceea ce cunosti.

# adi date 14 September 2011 18:30 0

Imi cer scuze pentru i-a in loc de ia domnule Marza, dar cred ca m-am molipsit de la stilul dv. de a scrie corect. Iar pentru asa zisul "aditu" il anunt ca am libertatea sa conversez unde vreau, pe orice site public, este un drept prevazut de Constitutie cat si de CEDO, atat timp cat comentariile mele sunt pertinente...si in comparatie cu ale dumneavoastra ceilalti chiar sunt pertinente... Eu nu inteleg de ce sunteti totusi asa de inversunati asupra acestei noi asociatii, cu ce va impiedica sa va desfasurati buna activitate in continuare?? Nu cred ca prezinta un asa mare pericol social infiintarea acestei asociatii...sau va deranjeaza faptul ca unii au puterea sa faca lucruri bune...si din neputinciosi deveniti si frustati?? Scuzati eventualele greseli de ortografie, dar chiar "m-ati enervat la nervi"

# aditu date 14 September 2011 20:25 0

aici e un articol in care doua tabere isi expun opiniile pro si contra? care e interesul tau aici?

# Koko date 15 September 2011 00:03 0

adi, pe langa faptul ca esti analfabet, esti si obraznic, latraule "traditional".

# adi date 15 September 2011 08:43 0

D-le KOKO, de unde ati dedus ca as fi analfabet?? Si latrau "traditional" Daca totusi sunt o "ea" Ambele "complimente"nu prea merg...se cam contrazic!!!

# Anonim date 14 September 2011 23:51 0

S-a infiintat o asociatie, ADSA, lucru pentru unii dintre voi se bucura, altii nu....bun...pentru cei care se considera totusi avocati, nu credeti ca deja sunteti pe marginea penibilului? Pentru niste avocati, membrii ai UNBR sau ai baroului Bota, nu credeti, totusi, ca era mai interesant sa intrebati ce isi propune, concret, sa faca aceasta asociatie? Daca va deranjeaza atat de tare ADSA, de ce nu infiintati voi o alta asociatie, tocmai in ideea de a contracara miscarile ADSA? Era mai interesant sa vezi niste comentarii ai unor avocati - indiferent de barou - care schimba idei si isi sustin convingerile cu argumente decat sa vezi mizeriile care s-au scris aici......

# Anonim date 15 September 2011 00:08 0

*comentarii ale unor avocati, ma scutati....

# Rufus date 15 September 2011 10:52 +1

Ceea ce propuneti dvs. este o atitudine ce tine de normalitate. Din pacate insa, nu se poate pune aceasta problema pe situl luju. Din cauza ca este virusat. Acest site este virusat cu "Viermele BOTA". Acest parazit dispune de un impresionant vocabular format din cateva zeci de cuvinte (casta, mafioti, traditionali, latrai, obraznici, analfabeti, spaga etc) A... era sa uit - legal si ilegal. Foloseste in exprimare ambele forme desi, invariabil, le confunda sensul. Acest vierme periculos distruge orice sansa a unei discutii decente. Se observa ca indiferent care ar fi subiectul, viermele face ce este el programat sa faca: sa repete mecanic si obsesiv aceleasi si aceleasi idei rigide si stupide. De aceea propun administratorilor sitului o devirusare cat se poate de serioasa!!! :eek:

# Fufus date 15 September 2011 13:04 -1

Mai bine propune intrarea voastra in legalitate, mîhniţilor.

# Pt Rufus date 15 September 2011 11:15 -2

Draga paranoic mic, Rufus-Pulus, pentru toate mahalagismele si jignirile pe care le-ai adresat membrilor UNBR-Bota,( se vede de la o posta ca esti un schizofrenic obsedat de Bota, ), daca vei avea "norocul" sa ne intalnim vreodata, iti promitem o sedinta de masaj pe gratis.

# Rufus date 15 September 2011 11:38 +1

POPOmpilistule, se vede treaba ca sunteti asa de disperati sa vedeti cum arata o sala de judecata incat sunteti dispusi sa o cunoasteti chiar si din interiorul boxei acuzatilor! nu mai bine organizati voi o excursie la vreo instanta? mergeti disciplinat doi cate doi aliniati, in coloana, si sunt sigur ca o sa va lase sa intrati. daca va intreaba politistul de unde veniti, ziceti ca de la Voila. nu de alta dar sa fiti credibili. ca sunt sigur ca asa aratati! :-*

# Fufus date 15 September 2011 13:02 -1

Sugus rufus, esti mort de ranchiuna. O sa-ti faca boc, pardon, poc ficatii in tine. Ia o pauza de un sugus! Ofticatule!

# pt rufus date 15 September 2011 15:08 -1

daca la ora aia ai postat comment-ul e clar ce  fel de avocat esti.   :D :D :D   cred ca trebuie sa ne facem pomana sa-ti dam ceva de lucru "maestre" ca o sa mori de foame.

# Rufus™ date 16 September 2011 12:34 +1

intelepciune romaneasca: cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia! ;-) Multumesc pentru propunere dar timpul meu de lucru e ocupat 100%. Putinul timp de relaxare vi-l dedic in schimb voua, sectantii din "MARTORII LUI BOUA"... pardon, Bota.

# Fufus date 16 September 2011 13:04 -1

Ia-o-ncet sau ia-o pe-ndelete, ca o sa-ti crape aorta-n tine si nu ca ne-ar deranja, dar fara latrai ca tine, viata e pustiu"! :lol:

# Pt Rufus date 15 September 2011 12:09 -1

Vai, ce ne-ai mai speriat , am facut pe noi de frica. Pentru un badaran ca tine, exista solutii de indreptare, nicio grija...

# Rufus™ date 15 September 2011 12:43 +1

Oh doamne, ce barbati adevarati! Clocoteste testosteronu-n voi! L-ati prins la inghesuiala pe ¨micul¨ Rufus... Ce vi s-a terminat vocabularul si acum tot ce v-a ramas este exprimarea fizica? e de inteles. sunteti adevarati artisti sa formati atatea fraze cu cele doar 20 de cuvinte pe care le cunoasteti, dar... pana la urma chiar nu mai ai ce sa zici. oricum, daca esti in cautarea cuiva care sa-ti mute falcile la spate - L-AI GASIT! ramane doar sa ne dam o intalnire 8)

# Pt Rufus date 15 September 2011 12:59 -1

Si cu cat esti mai mitocan, durata masajului va fi mai mare.

# adi date 15 September 2011 13:37 0

Daca nu o puneti si de o tranta...nu are farmec!!! RUFUS versus FUFUS!!! Poate ajungeti si la CEDO!!!

# Anonim date 15 September 2011 14:51 -1

Este trist sa observi ca niste persoane, care se pretind a fii avocati, pot avea astfel de "discutii" publice...totusi, v-ati cam indeparat de subiect... S-a infiintat ADSA - acesta este subiectul articolului de mai sus... Cu ce va deranjeaza, concret, existenta acesteia? va afecteaza in vreun fel pe plan profesional sau personal??? Pentru cei interesati de ADSA, ce obiective credeti ca ar putea atinge aceasta asociatie? Considerati ca va poate ajuta in descoperirea problemelor avocatilor din zilele noastre si rezolvarea acestora? Chiar daca nu raspundeti la aceste intrebari, va rog, respectuos, dati curs unor discutii decente si pertinete fata de profesia de avocat.....Multumesc.

# Av. Moloman George date 15 September 2011 20:53 0

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...

# adi date 16 September 2011 14:02 -1

Adevarat ai spus.Moloman George!!.....si noi aveam prea mult timp liber in opinia altora!!! Asa ca ce s-au gandit unii:" daca nu au ce face , hai sa o puna de o asociatie!!! Hai sa mai vad pe altii care pot sa mai faca o asemenea asociatie!!!

# opinie date 16 September 2011 14:10 0

Nu mai pot sa faca nicio asociatie, stimate comentator. Nu mai au cum! Daca marii avocati ai dvs. nu s-au prins ce trebuie facut. ce sa le mai faci!? Aveau alte probleme... cum sa imparta spagile si sa numere banii... Da' nu e o problema... Intrarea in legalitate se poate face simplu... Doar trebuie sa o negociati.

# Matrix date 18 September 2011 12:06 0

Ma intreb cand vor putea organiza botanistii un eveniment ca cel de aseara de la Palatul Parlamentului?In fapt ei nici nu prea au ce sarbatorii....Traditie ioc..inaintasi ioc..valori ioc...Inteleg ca s-au infiltrat cativa,pe post de insotitori...Au avut ce vedea...ceva ce ei nu vor putea organiza niciodata...Macar sa aiba termen de comparatie...Decanul nostru a fost magnific.Sa-l compari cu Bota e un sacrilegiu.Consilierii nostri au fost stralucitori..Un succes la cate structura Bota nu poate nici visa...

# Pulus date 18 September 2011 12:23 0

Latrai aroganti si laudarosi!Nu-i meritul vostru,ba!Sefii vostri fura si jecmanesc prostimea iar apoi ,cu ceva maruntis,va dau o pomana sa-i mai votati inca o data.Va meritati soarta.Haideti la Bota,unde e democratie...

# jjj date 18 September 2011 20:54 0

esti un gibon plouat

# CH 69 date 18 September 2011 12:17 0

Pe banii fraierilor din casta mafiota se poate organiza orice.Bani sa ai..Sigur si-au tras niste spagi!Iar celebra opozitie,mareata A.D.S.A. tace malc.Sunt cu totii o apa s-un pamant si n-ar fi exclus ca celebra asociatie sa fie o creatie a lui Florea&Iordachescu..Ia fata fraierilor.Fenechiule,cum e cand baroul vostru toaca banii vostri pe prostii?Sau iti e frica sa iei pozitie?Ai facut matu gros si acum silamtio stampa?

# Daniel Fenechiu date 19 September 2011 08:26 0

Putina decenta domnilor...

# CH 69 date 19 September 2011 08:28 0

Da' voi aveti decenta Fenechiule?

# helen date 10 October 2011 23:28 0

Pana una alta va certati ca prostii ..Nu am vazut si nici auzit de un avocat de la baroul Bota in puscarie  asa ca.....Ceea ce nu poti demonstra ca e ilegal ...este LEGAL nu sunt in nici un barou ..asa ca nu ma puteti acuza de impartialitate ....Poate de prea multa luciditate. Asa ca dlor avocati, certati-va dvs in continuare , pe site .....dar cei destepti castiga procese si bani in alta parte .... mi ar trebui putin curaj sa ma inscriu la dl bota ..dar am obosit ...si de discutiile dvs si de sistem. Asa ca...plec in vacanta....ciao

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva