psdolt
25 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

Gheorghe Florea ales, din nou, presedinte al UNBR - La Congresul Avocatilor au iesit la iveala tot felul de frustrari: “Cozonacul e din ce in ce mai mic!”; “Pentru tacaneala mea, da-mi bani sa ma tratez!”

Scris de: L.J. | pdf | print

10 June 2011 16:01
Vizualizari: 9407

Cozonacul e din ce in ce mai mic”, s-a plans decanul Baroului Mures, la Congresul Avocatilor 2011, de la Hotelul Marriott, facand aluzie la cei 26.000 de colegi din toata tara, care nu mai castiga ca inainte. Pentru mult asteptatul Congres al Avocatilor, majoritatea decanilor din tara si-au pregatit discursuri asurzitoare, victimizante, unele din ele comice pe alocuri. Printre altele, pe ordinea de zi a Congresului Avocatilor, prezidat de presedintele UNBR Gheorghe Florea si presedintele de onoare Calin Andrei Zamfirescu (foto) s-au aflat discutarea raportului anual pe 2010, alegerea membrilor consiliului UNBR si a conducerii Casei de Asigurari a avocatilor. Evident ca de la acest congres nu putea sa lipseasca “avocatul sef al Justitiei din Romania”, ministrul Catalin Predoiu, care a si rostit cuvantul de deschidere, cu gandul la inainte-mergatorii sai.


Predoiu: “Combaterea coruptiei este o provocare sociala, politica si economica”

Predoiu le-a multumit avocatilor pentru sprijinul acordat in elaborarea noilor Coduri, dupa care a mentionat: “(...) Este pentru mine, ca si pentru multi dintre dumneavoastra, primul congres fara Victor Anagnoste. Intamplator sau nu, disparitia Presedintelui de Onoare Victor Anagnoste a incheiat o epoca pentru profesia de avocat. Epoca renasterii in libertate, a reorganizarii si cresterii institutionale. O epoca inceputa in 1990, conturata mai clar in 2005, odata cu adoptarea legii de organizare a profesiei. Ce epoca incepe odata cu acest Congres electoral? Depinde de alegerile dumneavoastra. (…) Aveti, de asemenea, de facut o serie de alegeri in plan strategic. Spre exemplu, modul in care va raportati la reforma sistemului judiciar, implicandu-va, cum ati facut foarte bine in legatura cu implementarea Codurilor, sau ramanand doar obiect al masurilor de reforma. O alta alegere strategica este legata de combaterea avocaturii nelegale. Puteti ajuta statul sa desfasoare acest demers legitim, printr-o conduita institutionala adecvata, sau puteti alege sa dati apa la moara celor care doresc sa mentina confuzia. Cele mai importante alegeri sunt insa in plan axiologic. Comisarul european Cecilia Malmström spunea in urma cu cateva zile ca fenomenul coruptiei afecteaza toate statele membre, in grade diferite. Adauga faptul ca 4 din 5 cetateni europeni considera coruptia un flagel care afecteaza viata de zi cu zi a oamenilor. Combaterea coruptiei este o provocare sociala, politica si economica. As adauga faptul ca este si o provocare profesionala. Profesiile juridice pot da un sprijin eficient statului in combaterea coruptiei, prin mentinerea integritatii profesionale in rândul profesiei. O alta alegere axiologica este legata de consolidarea statului de drept. Profesia de avocat poate contribui substantial la respectul regulii de drept si prin aceasta la consolidarea statului de drept. In fata unui congres precedent, un fost presedinte al International Bar Association spunea ca avocatul este in contact permanent cu cetatenii si poate contribui la diseminarea respectului regulii de drept”.

Decanii s-au plans si au tinut discursuri pompoase: “Sa aparam apararea, sa ne aparam de ceilalti!”

Unul dintre decanii care a luat cuvantul a explicat ca “noi ne tacanim de la cat stam cu clientul. Deschidem usa si clientul e la usa, daca nu castigam, daca castigam nu mai vine la usa. Si noi cand il vedem la usa, ne tacanim. Si atunci trebuie sa ne tratam, in castel, in Spania. Si ii spunem clientului: pentru tacaneala mea, da-mi bani sa ma tratez. Vreti sa ne ducem la serviciu in tramvaie? Nu uitati ca in America avocatii sunt cei mai bogati oameni”. Dupa care decanul a relatat ca citeste dintr-o carte scrisa de presedintele Obama, de unde a desprins ideea ca visul american este sa-l respecti pe cel care a reusit in viata, si a atacat CSM-ul, spunand ca nu e bine ca in Consiliul Superior al Magistraturii sa se afirme in Plen ca: “nu e bine sa aveti relatii bune cu avocatii. Atunci, cu cine sa fie, daca nu cu noi?”, si-a incheiat retorica maestrul de la bara Congresului. Decanul Baroului Dolj si-a aratat indignarea ca sesizarile avocatilor jigniti de magistrati au avut efect zero. Alti vorbitori s-au plans ca sunt umiliti in sala de sedinta de catre magistrati, iar decanul Baroului Mures a tinut o pledoarie agresiva impotriva Baroului Bota, catalogat dreptavocatura clandestina, facuta de niste impostori, care nu au avut curajul sa se inscrie la un examen. Si sunt vreo 3.000”. Reprezentantul Baroului Mures a facut apel la colegi, in plin congres, ca sa lupte impotriva acestui “flagel”, si sa se ridice in sala de judecata sa spuna completului “acest om nu este avocat si mai mult decat atat, sa faca plangeri si pe textele de lege noi, care stabilesc ca infractiune purtarea robei, a insemnelor etc, ale UNBR”. In acest sens, reprezentantul de la Mures a spus ca este o urgenta trimiterea tabloului electronic al avocatilor la Ministerul Justitiei, pentru a putea fi date mai departe instantelor, “care sa stie cine este avocat si cine nu”. Din luarile de cuvant ale multora dintre vorbitori a tasnit sloganul de lupta “sa aparam apararea, sa ne aparam de ceilalti”.

Imediat dupa discursurile avantate ale decanilor, presedintele UNBR, Gheorghe Florea, a declarat deschisa sesiunea de vot, anuntandu-i insa in acelasi timp pe cei prezenti ca urmeaza mult asteptata masa si e de preferat sa se voteze inainte, ca pana dupa pauza de doua ore se se poata afla si rezultatul votului. Astfel ca, inaintea binei-meritate pauze avocatii Calin Andrei Zamfiresc si Doru Ioan Taracila au stat pe langa urnele de plexiglas ca sa se asigure ca toate voturile celor prezenti sunt introduse in urne (foto 2). Pentru orele 21.00 s-a anuntat si un banchet.

Vom reveni cu rezultate votului.

UPDATE: Dupa exprimarea voturilor, presedintele UNBR, Gheorghe Florea a fost din nou reales presedinte al acestei Uniuni. In esenta, ca si la recentele alegeri de la Baroul Bucuresti, a ramas aceeasi conducere....

Comentarii

# barourile libere date 10 June 2011 16:59 0

Aceasta haita de GANGSTERI ordinari, autointitulata UNBR-"traditionala", au facut din avocatura cea mai corupta profesie din Romania !!! Vom lupta impotriva acestor MAFIOTI pana la VICTORIA FINALA !!! Promitem ca vom scapa aceasta nobila profesie de aceasta CIUMA !!! 

# UPDATE V.M. S.C. date 11 June 2011 09:08 +5

Avocatura in paragina , asta vedem acuma - trebuie mai multe : 1. calitatea 2. pozitia in societate 3. rezolutii - asistenta juridica ar trebui sa fie acceptabila si asta se obtine prin control si prin raspundere materiala ; pozitia >> evident functia de Avocat al Poporului a fost gandita tocmai pentru avocati iar la noi avem ne-practicieni, functionari de stat; idem la CSM >> trebuie sa existe macar un avocat acolo ca om de legatura cu breasla si aparator la dreptul omului ; rezolutii : ar trebui azi , ceasu 12 UNBR sa aiba curajul emiterii unor rezolutii >> sa condamne inexistenta unor avocati la Avocatul Poporului ; sa condamne desemnarea unor impostori (decani sau rectori) la CSM , sa ceara la puterea politica sa desemneze avocati la CSM ......... intr'un gest de reconciliere cu trecutul - Anagnoste era un Domn pe cand astia sunt spagari (milionari, e drept, dar tot spagari) si candva , peste ani , vom avea iarasi breasla avocati ....

# dupa ce stii daca .... date 12 June 2011 14:04 0

dupa ce stii daca personajul este un BOU sau un AVOCAT ? - simplu : vezi cate exceptii ridica la proces !! (evident ca toate sunt respinse, boul este tot bou !) he, he .... :eek: :-|

# chelu date 10 June 2011 17:10 +2

oare ce vor face acum decanii barourilor judetene cand vor exista 8 regiuni deci 8 decani deci doar 8 vacute de muls!!!!!!!!!!!!saraaaaciiii.vor muri de foame

# Daniel Fenechiu date 10 June 2011 23:11 0

Stii-banuiesc,cine moare de grija altuia,nu?Deocamdata nu sunt 8 regiuni.Cand vor fi vom vedea..

# gogu date 11 June 2011 10:35 +3

lasa dom fenechiu, faceti voi vreo 99 de microregiuni. da eu propun de lege ferenda, ca tot modificati legea 51 din proasta in mai proasta, ca la 5 avocati sa va alegeti un decan. prin rotatie fiecare sa fie decan o luna de zile ...calendaristice. 

# Ha Ha Ha Ha date 10 June 2011 17:12 +3

Din pacate tot ceea ce inseamna autoritatea judecatoreasca in Romania este in colaps. Nu ma refer numai la magistrati, fie ei judecatori sau procurori. Ma refer si la avocati, fie ei traditionalisti sau de orice alta coloratura, la notarii publici, la executorii judecatoresti si la consilierii juridici. Au trecut 21 de ani de la inlaturarea lui Ceausescu si totul este cu susul in jos. Nimeni nu se mai intelege cu nimeni. Nimeni nu mai are niciun fel de autoritate in tara asta ! La Inalta Curte judecatorii se denunta unii pe altii, procurorii din parchetele normale ii urasc pe colegii lor de la DNA, procurorii de la DNA nu pot sa prinda niciun magistrat sau avocat corupt si nu ma refer aici la sarmana aia de la Cornetu sau la avocata din Dambovita cu ANL-ul. CSM-ul este o forma fara fond. Termenele in instanta sunt extrem de lungi. Taxele de timbru sunt din ce in ce mai mari. UNBR vrea examene dure pentru intrarea in avocatura. INM organizeaza examene si mai dure. Nimeni nu se intreaba cum a fost posibil ca mii de analfabeti sa termine o facultate, atat timp cat ei nu trebuiau sa termine nici macar liceul. Profesia de avocat, care este o profesie liberala, devine cu fiecare an o profesie tot mai telecomandata. Magistratii, in numele libertatii, fac orice fara ca cineva sa-i traga la raspundere. Nu exista magistrati, avocati, notari, executori care sa fie sanctionati disciplinar de organele profesiei desi abaterile disciplinare, inainte de a fi penale, sunt vizibile si de pe Marte ! Din pacate justitia este intr-un mare blocaj ! Extrem de periculos pentru ca nicio societate nu poate functiona fara justitie ! Cat priveste UNBR ? Nu stiu daca va mai fi organizat si viitorul congres !

# chelu date 10 June 2011 17:28 +3

de ce oare acest mos -zamfirescu-mai este la conducerea UNBR atata vreme cat este cercetat in legatura cu o banca,parca?si apoi de ce nu se sesizeaza anaf-ul din oficiu sa controleze putin actele baroului sa stim ca nu dam bani degeaba.ce e sistemul public de pensii la pamant dar ce o fi al avocatilor.parerea mea ca multi mananca din contributii.insa este clar ca din ce in ce mai multi se gandesc si la alternativa,,bota"

# misu date 10 June 2011 20:55 +4

A SCAPAT DE CAND ESTE GINERELE PREDOIU MINISTRU, ARE NUP LA MANA..... A REDEVENIT IAR AGRSIV SI SANCTIONATOR.. ISI DIGERA IN TIHNA CIOLANUL DE .. LA CONDUCEREA

# ,,bAnCa ReLiGiIIoR'' date 10 June 2011 17:36 +4

Vai saracii, ce discutii au... ci ca sa se interzica purtarea robei de catre cei de la Bota, vai da chiar asa? Cine este decanul care interzice acest lucru? Ce ar fi sa depuna avocatii lui Bota niste plangeri la Uniunea Internationala a Avocatilor, sa-i suspende pe toti cei care sunt prinsi cioara vopsita? fie ei decani corupti fie capete din conducerile barourilor? CONSILIUL CONCURENTEI ! de ce nu va sesizati in legatura cu sforile trase de traditionalii astia imputiti care pun tot felul de piedici in cursul dezvoltarii si practicarii unei profesii libere cum este avocatura?

# justitie? date 10 June 2011 17:50 +3

ce cauta predoiu acolo? n-are bani de masa? asta este baroul traditional, chefuri si distractie cat incape. normal ca asa zisii decani maninca ciuperci, examenele sunt o sursa importanta de venit ca din meserie cam putintel. cum or sa-si imbuibe burdihanele daca nu jecmanind pe fraierii care platesc zeciuiala. bine le-a facut AVOCATUL BOTA ca le-a dat peste nas si le-a aratat ca sunt niste papagali care habar nu au de meserie. predoiu ce stie sa faca? nimic, ii pune in ipostaze jenante pe judecatori. sa speram ca in 2012 o sa le aratam usa la acesti politicieni dubiosi.

# de-a dreptul oripilat ! date 10 June 2011 19:47 0

1. decanul Baroului Mures a tinut cel mai pompos discurs, axat, din cele relatate pe Baroul Bota, care de fapt e UNBR. MOTIVE? Pai in primul rand o fi frustrat, oricum nu pare a fi un decan cu coloana vertebrala atata timp cat singurul speech a fost axat pe concurenta. Sau o fi avand vreo intelegere de genul "ma iau de Bota, ma luati langa voi, ma mentineti decan pe regiune" (asta ca tot se vorbeste de regionalizarea Romaniei). 2. Avocatura nelegala? Interesant de vazut ce inseamna asta. Probabil este nelegala orice forma de organizare a profesiei in afara CASTEI nenorocite bazata doar pe rudenie, cumetrie, spaga, prietenie cu organele judiciare ale statului unde, cu foloase sau nu, se rezolva cauzele grele aducatoare de bani gri (nu neaparat negri)

# Mahnitu' date 10 June 2011 19:59 0

,,Sau o fi avand vreo intelegere de genul "ma iau de Bota, ma luati langa voi, ma mentineti decan pe regiune" - cam asa au stat lucrurile si prin Cluj la reinstalarea a II-a oara a ,, Doktor Mahnitus Barous la ,,carma conducerii.

# de-a dreptul oripilat ! date 10 June 2011 20:09 0

domnul la care ma refer e in poza nr. 2 in fata domnului Taracila

# de-a dreptul oripilat ! date 10 June 2011 19:53 +1

3. Ca observatie generala. Atat in mai cat si azi, se vede ca marii avocati, de calitate, nu s-au lansat in discursuri populiste impotriva unuia sau altuia, impotriva colegilor avocati, ci, dimpotriva, au stat in banca lor si au facut cinste acestei profesii. O sa-i dau dreptate domnului de la Mures in ziua in care ii vad pe Ciorbea, Mateut, Budusan, Matei, Dancu ... (sunt sute si sute insa acestea au fost primele nume ce mi-au venit in minte), insa acesti maestri nu se lanseaza in polemici populiste ci isi vad de cauze, se documenteaza, scriu tratate s.a.m.d.

# de-a dreptul oripilat ! date 10 June 2011 19:56 +1

4. pana la urma dicutam "discutii". Intr-o piata concurentiala normala calitatea serviciilor face distinctia, departajarea intre prestatori de servicii, cel care este indreptatit sa faca departajarea este CLIENTUL si PORTOFOLIUL de rezultate acumulate. Si acum la final, nu ma mai banuiti de avocatura! Sunt doar un umil observator al profesiilor juridice si traiesc cu speranta ca vom intra odata in normalitate!

# de-a dreptul oripilat ! date 10 June 2011 19:58 0

4. pana la urma dicutam "discutii". Intr-o piata concurentiala normala calitatea serviciilor face distinctia, departajarea intre prestatori de servicii, cel care este indreptatit sa faca departajarea este CLIENTUL si PORTOFOLIUL de rezultate acumulate. Si acum la final, nu ma mai banuiti de avocatura! Sunt doar un umil observator al profesiilor juridice si traiesc cu speranta ca vom intra odata in normalitate!

# lurlai date 10 June 2011 20:08 -4

oare de ce avocatii lui Bota stau pe acest site? se uita si critica tot ceea ce se intampla in lumea juridica....probabil din frustrare...strugurii sunt acrii?! nu-i asa?...pune-ti mana, invatat, dati examen de intrare in profesie si apoi exercitati-o cu demnitate......atata timp cat ati terminat doar facultatea di ati devenit peste noapte avocati facuti de Bota, nu puteti ridica pretentii....sunt de inteles frustrarile voastre

# nvm date 10 June 2011 20:13 +5

si de ce frustratii traditionali stau pe site si comenteaza? "cozonacul e din ce in ce mai mic"? :)) Eu spus sa va vedeti de clientii vostri, sa-i reprezentati cu demnitate, celeritate, seriozitate si-atat. Atat doresc personal de la profesia asta. Indiferent de ce fel de avocat esti, te rog fa-ma sa ma simt bine ca avem avocati de calitate si-atat!

# nvm date 10 June 2011 20:15 -1

si de ce frustratii traditionali stau pe site si comenteaza? "cozonacul e din ce in ce mai mic"? :)) Eu spus sa va vedeti de clientii vostri, sa-i reprezentati cu demnitate, celeritate, seriozitate si-atat. Atat doresc personal de la profesia asta. Indiferent de ce fel de avocat esti, te rog fa-ma sa ma simt bine ca avem avocati de calitate si-atat!

# oripilat date 10 June 2011 20:20 +5

Normal ca avocatii lui Bota stau pe site, stau si cei traditionali, dar nu ies la comentarii doar cand ,, trebuie'' De altfel traim intr-o tara unde criticile se pot exprima in mod liber oriunde, ori ma insel? nu este permisa critica? Din comentariul tau reiese gandirea absolut ingusta neocomunista pe care o ai si o mai si afisezi! ce tupeu, mai apoi ii trimiti sa puna mana pe carte ! vai vai, ce oameni. De unde stii ca avocatii lui Bota nu au pus si nu pun mana pe carte? mai incet cu declaratii denigratoare si jignitoare.

# koko date 11 June 2011 00:15 -1

Tu pe ce carte ai pus mana? Cr ti-a intrat? Un as sau un septar?

# oripilat date 11 June 2011 11:26 +2

,,Ai carte, ai parte'' :D :D :D :-*

# misu date 11 June 2011 00:00 +1

lurlai, mai fasola noi am dat examen pe realitate la unbr bota spre deosebire de voi care ati dus porcul din batatura sa va vada tata avocati. pentru ce sa mai dam examen inca odata? n-am inteles? nu ti-ai facut plinul decanule?

# koko date 11 June 2011 00:17 -2

Ce integrama ai completat la examen?

# kiki date 11 June 2011 10:11 +3

mai bine o integrama decat un bilet la ....ordin, pt decan.    :P

# " in America avocatii sunt cei mai bogati oameni " date 10 June 2011 20:13 +8

avocatii sunt cei mai bogati oameni in America pentru ca sprijina legea si in acelasi timp ocupa pozitii de virf in societate! mii de avocati sunt ministri, guvernatori, presedinti de stat, etc. ....... Romania are avocati care se plang ca sunt tacaniti .... dar niciodata avocatii in Romania nu au fost macar vreun AVOCAT AL POPORULUI (desi este la mintea cocosului ca trebe un avocat) nici la CSM, iar faptul ca MJ are avocat este o minune de noroc; magistratii sunt o casta iar voi sunteti barou paralel! fraieri peste poate ( de ce sa va respecte magistratii? ) - Avocatul poporului e tot dascal de cand e lumea, CSM-ul ia neveste psd iar nu un avocat; ce mai vreti? DASCALII CU FUNCTIA - AVOCATII CU FURATUL ! SA TRAITI BINE ! ps : in loc sa subliniati voi impostura Corina CSM o face domn Prezident - voi mucles - meritati ce aveti !

# mclawro date 10 June 2011 21:45 +2

Stimate comentator, in America baroul este in subordinea Ministerului Justitiei. La noi e institutie de drept privat si utilitate publica, oricat s-ar incerca sa se spuna altfel de diversi cu diverse interese mai mult sau mai putin clare. Cat despre chestia cu respectul din partea magistratilor, de unde stiti ca nu sunt respectati colegi de-ai nostri? A! Faptul ca sunt denigrati, ca li se fac plangeri penale si ca sunt fortati sa nu practice - in diverse moduri - asta nu inseamna ca nu sunt respectati de magistrati. Legea e una pt. toti. Nu apartine unui grup sau a altuia... Atat timp cat este rezolvata problema clientului, ce altceva mai conteaza? respectul celorlalti dintre cei desfiintati in 1948? Ne lipsim de el. Cu stima

# esti de-ai lui BOTA date 11 June 2011 12:53 0

preferabil, discutia sa ramana despre avocati si starea lor :-| 8)

# America are un singur criteriu : REZULTATUL date 12 June 2011 21:35 0

:lol: intr'adevar : oare de ce sa va respecte lumea? unde-i rezultatul? :eek:

# simona date 10 June 2011 22:48 -4

Bravo Baroul Mures, Felicitari domnului decan! In sfarsit, unul dintre decani a ridicat o PROBLEMA de Congres. Pacat ca dl decan de la Dolj nu a insistat, era o alta situatie grava ce trebuia discutata pe serios....

# avocatB date 10 June 2011 23:09 +4

Multi viseaza la stele :lol: , incearca sa aplice numai ce le convin din anumite legi..adica citesc numai ce le convine.Mai mari decani de barouri desfiintate de lege, isi inchipuie sau doresc sa aiba un sistem juridic precum in SUA :-) , dar se pare ca au lipsit la numite cursuri, sistemul judiciar din Ro, provine din sorginte comunista, nimic nu sa schimbat in bine decat gasca gangsterilor "traiesc bine", sclavii platesc birul-zeciuiala, coruptia duduie si justitia este ineficienta.Doamne ce isi doresc..auzi sa negociezi cu procurorul, mai copii nu va mai uitati la televizor :D .Imi pun intrebarea cum se simte un avocat cand apara un infractor gen "violator, talhar sau criminal" si, pune concluzii de achitare, gen "nu sunt probe la dosar"..sunt partasi cu infractorii. :-* Pentru toti avocatii din baroul "traditional" cel desfiintat in anul 1948:diferenta dintre acest site si site-urile "traditionale", pe acest site nu functioneaza CENZURA, asa ca ciocul mic :lol: .Stim ca adevarul este dureros, dar adevarul iese la lumina.In ceea ce priveste C.A.A., poate ne spune cineva ..un exemplu, la cat se cotizeaza cat punctaj de pensie si, cu ce pensie are un avocat la sfarsitul stagiului de cotizare.Raspunsul corect nu il veti afla niciodata :-* , important este sa cotizati pentru satisfacerea clientelei Florea & Zamfirescu :P .Prin modificarea legi nr.51/1990, avocati au luat painea de la gura consilierilor juridici, "mamaliga" sta sa explodeze si la ccj, sunt curios ce se intimpla daca 18.000 de consilieri trec la baroul bota :lol: :-* .In rest sa auzim numai de bine, lupta continua. :-)

# Daniel Fenechiu date 10 June 2011 23:25 -2

Cei care incercati sa va bagati in seama "structura",comentand tendentios problemele noastre si acreditand idei fantasmagorice-cum ca avocati din BB ar putea trece in structura voastra-cu siguranta aveti probleme existentiale si vi le tratati impaunandu-va cu fantasme.Un dus scotian sau un somn bun,dublate de un exercitiu de bunsimt v-ar putea rezolva problemele...

# Mesi date 10 June 2011 23:44 +1

Fenechiule, observ ca incepi sa devii din ce in ce mai arogant si sa semeni tot mai mult cu MAFIOTUL Zamfirescu si gasca acestuia. Sarcasmul tau ieftin si faptul ca iti aperi CASTA MAFIOTA cu indarjire nu ne intimideaza catusi de putin, dimpotriva...

# unul date 11 June 2011 00:09 +2

coane fenechiu, cam miroase a capital electoral traditional. din ce in ce mai mult iti dai cu firma in cap. se pare ca te cam faci de pomina, credeam ca esti un avocat bun, dar daca nu ai auzit de legea 3 din 1948 si de neretroactivitatea legii etc vis-a vis- de avocatii din unbr bota , e grav. carente mari in cunostintele juridice. explicabil, asa maestri asa discipoli.

# carente date 11 June 2011 00:23 -2

Mai juristule cu nume de sturz. Ti-am mai spus, nu e suficient sa auzi de legea aia din 48, ca sa fii si tu #telectual#.

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2011 20:02 0

Cred ca visez, dl. Fenechiu! Nu pot sa cred ca dvs/ ati scris astfel. Inca nu va iau la bani marunti privind istoria barourilor si cred ca nici nu am sa o fac, pentru ca m-ati lamurit cu acest comment. M-ati intristat.

# Daniel Fenechiu date 12 June 2011 20:56 0

Cristi P Sturzu,nimic din ce am scris si tu dezavuezi,nu are legatura cu tine...Pari un om civilizat,te exprimi normal si nu te ascunzi in spatele unei identitati incerte..Sincer imi pare rau daca ceva ce am postat te-a lezat.Din pacate imi mai pierd si eu cumpatul cand vad atatea  delatiuni si

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2011 20:04 0

Ba chiar m-ati "mâhnit", ca la Cluj, unde traiesc toti bocii acestei tari.

# simona date 10 June 2011 23:26 -5

de unde stii domnule cum se negociaza cu procurorii? Ai fost acolo de vorbesti? da-ne niste nume daca tot faci afirmatii de-astea despre avocati...un nr de dosar, ceva.....aaaa, nasol: nu ai acces la Parchet... vorbesti din off ! In alta ordine de idei, ce te freaca grija de pensia noastra? Plateste la dumneata acolo ce ai de platit si scuteste-ne. Nu dormi noaptea de pensia mea?! Aceeasi cerere si pt dvs: nume aveti? ca avocati suntem toti p-aci....

# simona date 11 June 2011 00:11 -2

imi cer scuze, sunt pe ciclu si ma intelegeti.....

# avocatB date 11 June 2011 09:05 +3

Pentru simona!.Citeste bine comentariul meu, se vede ca esti superficiala :lol: , probabil din cauza "ciclului", ia un nurofen forte si iti va trece :-* si , inca un lucru, acest site nu este al "tau", sau al altcuiva indiferent din ce barou facem parte.Aici sistemul de cenzura nu functioneaza, precum site-ul juridice.ro, ciocul mic :-x , daca ai pretentia ca esti doamna, dar din limbajul suburban pe care il folosesti rezulta altceva :-x .Stai linistita, nu ma interseseaza pensia ta, a fost doar o intrebare retorica, pentru cei ce cotizeaza si nu stiu la ce.Sper sa apuci sa citesti raportul cenzorului de la CAA, nu de altceva dar este trecut la secret.Apropo, acum ceva timp in urma s-a scris in presa ca un mare procuror de la parchetul Buftea "tragea" la o avocata pe masa din instituite si, in pauza negocia cu procurorul "spaga" pentru fiecare dosar, culmea era si nevasta de politist.Felicitarile mele DNA, tot inainte pentru eradicarea coruptiei din justitie. :-)

# simona date 11 June 2011 12:15 -2

CEA DE-A DOUA POSTARE NU-MI APARTINE, era evident pt orice om serios ca nu as scrie asa ceva. Oricine are dubii poate consulta admin-ul. Cum eu postez intotdeauna cu numele meu real respectiv Simona este clar ca s-a gasit vreun istet sa fie amuzant....doar tampitii au inghitit galusca. So, admin-ul ii va lamuri cine anume a postat prostia aceea daca tine musai. Pt dl "avocat B" : limbajul suburban nu ma caracterizeaza si nu stiu unde l-ai vazut...expresia "ciocul mic" folosita de tine este la acelasi nivel cu latratura anterioara. Citeste-ti textul -prima postare- si vei vedea in ce hal scrii....insulti limba romana la fiecare rand domnule draga... Poate iti vezi greselile. poate nu...toti avem scapari de dactilo dar tu esti insistent raaaauuuu....."provine din sorginte" ??? asta e MAXIMA! Nu mi-ai raspuns la intrebare, ai luat leapsa cu "ciclul" si te-ai pierdut in peisaj.....sau ai ajuns la dosarul Nelu Carpen si ne-ai lamurit?! Il stim pe de rost, zi-ne ceva nou si explica cu negocierea....PS : stai linistit, am citit bine comentariul tau, pot sa-ti mai indic vreo cateva montruozitati legate de gramatica...dar....... sa nu te fac de ras chiar de tot...

# chelu date 11 June 2011 09:08 +2

d-le Fenechiu,stiu cine moare de grija altora insa pe mine ma freaca grija mea,daca se mai reduc din decani poate cotizez si eu mai putin ca s-au cam ingrasat.oricum nu aveti fata de decan.pe langa problema avocatilor ,,noi" sa le zic asa mai traim si cu frica ca nu mai luam pensii.eu zic ca daca nu era ceva putred nu se discuta pe la colturi si la congrese atacati si acesta problema-unde sunt banii de pensii.oricum multi dintre noi ne vom suspenda ca mai bine castig ca gunoier decat ca avocat si acolo nu trebuie sa dau voua cota care fie vorba intre noi oricum va fentam

# kiki date 11 June 2011 10:31 +1

o gramada de cumparatori de diploma de la facultatile no name au intrat in avocatura si au facut de rusine aceasta profesie. de aia si judecatorii nu va respecta. e normal sa nu acceptati concurenta. cine naiba are nevoie de un avocat prost? culmea ca astia comenteaza p-aici. avocatii adevarati cistiga bine si nu-i intereseaza prostiile. in schimb loazele vor decani, nu vor concurenta ca li se imputineaza tainul, sa faca bani iliciti din prostirea fraierilor.

# josnic date 11 June 2011 11:26 +1

cind nu excelezi prin inteligenta ce poti sa faci ca sa obtii capital electoral? incepi sa insulti concurenta ca si pseudodecanul de la baroul inexistent mures, nu-i asa d-le Fenechiu? josnic si sub demnitatea unuia care se pretinde avocat.

# Domnului decan de la Mures date 11 June 2011 12:02 +1

am citit pledoaria sa impotriva celor din UNBR ca asa e corect si nu Bota. A facut-o mai mult in nume personal sau in numele acelora care se simt amenintati, cu clientela tot mai putina. Dar e foarte simplu de inteles, iar logica ar fi urmatoarea: maine avocatii din Baroul Teleorman (sa zicem) decid sa se mute cu familiile lor in judetul Mures, din varii motive. Fiind de profesie avocati, implicit vor profesa, cozonacul va fi iar mai mic, etc. Si-atunci vine domnul decan si o sa spuna: "sa aparam apararea, sa ne aparam de ceilalti", sa se ridice in sala de judecata sa spuna completului “acest om nu este avocat din Baroul Mures si mai mult decat atat, sa faca plangeri si pe textele de lege noi, care stabilesc ca infractiune incalcarea principiului teritorialitatii barourilor” - NU M-AR MIRA SA APARA O ASTFEL DE REGLEMENTARE. Azi maine avocatii vor avea competenta teritoriala in functie de baroul din care fac parte :)))

# sa aparam apararea date 11 June 2011 12:51 +7

,,sa aparam apararea'' aparatorilor aparati prin apararea apararii aparate :D :D :D :D :D

# aparator date 11 June 2011 20:00 +6

,,sa aparam apararea'' aparatorilor aparati prin apararea apararii aparate, aparatorii apararii, aparandu-si apararea aparata de aparatorul aparat prin aparatorii apararii aparate de aparatori.

# Ema Aron date 11 June 2011 14:22 0

Am citit toate postarile si nu pot sa fiu decat dezamagita de atitudinea si limbajul unora care vorbesc despre demnitate. Nu inteleg de ce in spatele unui nikname sunteti atat de "curajosi". De ce va folositi de numele altora si postati sub numele altei persoane? Simona H nu ar posta aici nimic aberant, iar cel care a postat in numele Simonei e demn de toata mila. 

# Ema Aron date 11 June 2011 14:24 +2

Ca vorbitor nativ de limba română, înţeleg şi mă angajez să respect următoarele principii atunci când folosesc limba română: 1. Voi scrie întotdeauna noştri şi voştri, cu un singur i. 2. Voi scrie întotdeauna creează, agreează, cu doi e. 3. Voi scrie întotdeauna Nu fi ! , cu un singur i. 4. Voi scrie fii, cu doi i, doar la imperativ afirmativ (Fii !) şi la conjunctiv prezent (tu să fii, tu să nu fii). În rest, pe fi îl voi scrie cu un singur i:nu fi!, vei fi, poţi fi, ai fi, ai fi fost, să fi fost. 5. Voi scrie întotdeauna o zi, Zi ! şi Nu zice !. Voi folosi doi i doar în Zi-i (lui/ei)! şi doar cu cratimă. 6. Pe -ţi îl voi separa de verb cu liniuţă doar dacă pot să-i adaug un tu … ţie / al tău: (Tu) trimite-ţi copiii (tăi) la şcoală! (Tu) pune-ţi semnătura (ta)!. 7. Verbele terminate la infinitiv în -i le voi scrie cu un singur -i şi la viitor şi la condiţional. Voi scrie întotdeauna voi fi, aş fi, pot fi; vei şti, ai şti,poţi şti; vei reuşi, ai reuşi, poţi reuşi. Sunt conştient de fap

# Ema Aron date 11 June 2011 14:28 +1

unt conştient de faptul că, în afară de verbele a pustii, a se sfii, a prii, a înmii, toate celelalte verbe terminate în -i se scriu cu un singur -i la infinitiv, viitor şi condiţional. 8. Voi scrie miniştrii, cu doi i, numai dacă miniştrii poate fi înlocuit în acelaşi context cu ministrele sau doamnele. Prin urmare, voi scrie întotdeauna ambii miniştri, ceilalţi miniştri, cei 15 miniştri ai cabinetului. 9. Voi scrie membrii, cu doi i, numai dacă membrii poate fi înlocuit în acelaşi context cu membrele. Prin urmare, voi scrie întotdeauna ambii membri, ceilalţi membri, cei 15 membri. 10. Voi scrie mândrii, cu doi i, numai dacă mândrii poate fi înlocuit în acelaşi context cu mândrele. Prin urmare, voi scrie întotdeauna Fiţi mândri !, suntem mândri. 11. Voi scrie întotdeauna îmi, îţi, îşi, într-un cuvânt. 12. Voi scrie întotdeauna înşală, aşază, cu -a-, şi greşeală, cu -ea-. 

# simona date 11 June 2011 14:58 0

Ema, eu cred ca postarea sub numele meu ii apartine chiar acelui "AvocatB". Observ ca nimeni altcineva, indiferent de baroul din care face parte nu a inghitit asa o poveste tembela...toata lumea de pe acest site ca eu nu insult , imi spun parerea si atat, nu cobor la niveul atacului la persoana. Insa, de aici si pana la a lua lectii de penal-proc. penala de la neica nimeni care ne denumeste "complicii infractorilor" e distanta...mare! este absolut normal sa reactionez. Ce sa mai discutam despre faptul ca nu a depasit nivelul claselor I-IV si nu stie sa se scrie in limba romana. Poate-si ia niste notite din post-ul tau. Incerc sa pastrez discutia la un nivel civilizat atat timp cat nu sunt atacata personal.

# Ema Aron date 11 June 2011 15:06 +1

13. Voi scrie întotdeauna vreun, vreo, într-un cuvânt. De asemenea, înţeleg şi sunt de acord că în momentul în care încalc oricare dintre principiile de mai sus îmi pierd dreptul de a declara ca limbă maternă limba română. Sunt de acord ca, în caz contrar, să fiu urmărit pentru înşelăciune şi abuz de încredere, faptul de a fi avocat sau ziarist constituind, în acest context, circumstanţă agravantă... 

# Ema Aron date 11 June 2011 15:54 +1

13. Voi scrie întotdeauna vreun, vreo, într-un cuvânt. De asemenea, înţeleg şi sunt de acord că în momentul în care încalc oricare dintre principiile de mai sus îmi pierd dreptul de a declara ca limbă maternă limba română. Sunt de acord ca, în caz contrar, să fiu urmărit pentru înşelăciune şi abuz de încredere, faptul de a fi avocat sau ziarist constituind, în acest context, circumstanţă agravantă... 

# morarescu date 11 June 2011 17:10 +1

Ema, te superi degeaba.Te enervezi degeaba.Te consumi degeaba.Acesta este un site care traieste din publicitate.Este normal sa fie asa si este si o garantie a independentei realizatorilor.Publicitate crescuta presupune trafic mai mare.Trafic mai mare presupune interes crescut.Dezbateri.Stiri.Materiale.Nu in ultimul rand, dependenta.De grotesc, incultura, patima, mizerie. Administratorul sitului are parghiile necesare sa corecteze.Daca nu o face inseamna ca este multumit.Ca si cei care injura, ca si cei care se ascund ca sa poata injura.

# jojo date 13 June 2011 17:40 0

simona, ema aron, morarescu si altii, comentati aiurea si mai aveti gura, pardon scris pe aici. in primul rind habar n-aveti sa cititi o lege, nu stiti lucruri elementare de drept spre ex. neretroactivitatea legii, habar nu aveti de puterea unei hotarari judecatoresti etc. licentiatii in drept ca voi, prost pregatiti refuza concurenta. bine ca va dati destepti si mancati rahat pe site. asa ca nu va mirati ca meritati sictiriti ca niste diletanti.

# Cristi P. Sturzu date 11 June 2011 20:26 +2

Stimate colege si stimati colegi! Gangsteriada nu va avea sfarsit. Cat timp un ministru marioneta pus la Justiti din intamplare va face jocurile grupului UNIC de interese, cat timp vom suporta...vom mai suporta un presedinte dictator (remember 1989), cat timp un Boc isi face de cap pe catargul lui Zeus, nu ne asteptam la niciun progres. Vedeti si vopi preabine ce se petrece. Haideti sa ne gandim la un proiect de parteneriat. Haideti sa ne reinventam. Haideti sa interactionam intru nobletea scopului nostru unanim si legitim. Pana nu e prea tarziu. Mahnirea se amplifica, cozonacii sunt din ce in ce mai mici...Ring the bell?!?

# Catalin Racaceanu date 22 June 2011 15:07 0

Cam asta avem de facut.Deocamdata. Dar cica - vorbe de fumoar - se fac presiuni asupra procurorilor si judecatorilor sa o trimitere in judecata urmata de condamnare. N-ar fi prima data. Sa-l vad pe procurorul care a dat NUP acum un an cum motiveaza o trimitere in judecata

# lauremil75 date 11 June 2011 21:14 0

pacat ca nu exista mai multi asemenea d-lui Sturzu in Baroul Bota ! este moral si capabil, necazul sau este ca nu a nimerit grupul corect! D-le Sturzu, vedeti bine traseul : din baroul Bota in Barou, nimeni nu a mers invers, vedeti-va viitorul si interesul, dati examen pentru barou! stiti bine cati pleaca de la dvs din barou spre traditionali! NIMENI invers si asa va fi mereu! lasati smecherii ( cei exclusi disciplinar din alte profesii ) - grosul baroului dvs. si incetati sa credeti in gluma de barou! gluma pentru ca e infiintat de un ONG, de o judecatoare care a semnat ca primaru, culmea, pentru o fundatie din Balesti, jud. Gorj !!! cine naiba a auzit de localitatea asta !!! lasati anomaliile juridice, nu negati existenta unui barou cu avocati gen Neagu, Stoica, Mateut, etc! nu fortati la maxim nota bunului simt juridic, veti trai in deruta pana la desfiintarea si tragerea la raspundere ! nu uitati, si Vantu e tras la raspundere, desi e mic copil pe langa japca lui bota cu donatiile

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2011 09:34 +1

D.le lauremil, haideti sa judecam corect. Baroul "Bota" cum ii spuneti dvs. si multa alta lume, putea sa ia nastere si in Papua Noua Guinee si sa functioneze si in Romania bine mersi, cu conditia sa fi fost infiintat INAINTE de Legea 255/2004. Punct. "Gluma de barou", cum ii spuneti dvs., este o structura infiintata prin lege si care nu a putut fi scoasa in afara acesteia prin niciun demers mojic al grupului de interese. Faptul insa ca nu ne bucuram de o recunoastere unanima si incontestabila, vine din faptul ca "asa zisii lideri ai monopolismului, in frunte cu tipul ala uns ministrel al justitiei, vor sa tina sub papuc tot ce misca. Asta este problema, este una simplu de inteles dar din nefericire, ea treneaza tot din "ordinul" mai marilor puterii. Iar toate acele plangeri penale RIL-uri si nu mai stiu ce nazbatii de circulare, sunt aincercari grosolane si mizerabile de a scoate structura noastra in afara legii. Nici la legionari nu am vazut asa ceva. NIci in comunismul chinez.

# avocatB date 11 June 2011 22:18 0

Nu judeca pe nimeni inainte de al cunoaste.Citeste DEX si probabil vei intelege sinonimul cuvantului "sorginte" scris de mine.In ceea ce priveste afirmatia cu IV clase, deja mi-am format parerea despre tine :-* .Norocul meu :P ca nu ai fost in comisia de examinare la limba romana :lol: , stai linistita sunt destui colegi si clienti care ma apreciaza.Daca tu chiar crezi ca postarea imi apartine, te inseli, cred ca ai lipsit la cursurile de logica juridica. :-)

# Daniel Fenechiu date 12 June 2011 00:48 0

Pt a va lamuri ce poate fi lamurit printr-o comunicare intre o persoana cu identitate la vedere si o persoana care isi ascunde identitatea va precizez urmatoarele: 1-Faptul ca atat eu cat si unii din colegii mei luptam impotriva unor lucruri pe care le consideram ca nefiind in regula inseamna ca ne preocupa situatia profesiei noastre.Pe de alta parte insa nu exista profesie fara probleme..): 2-Imi mentin parerea ca cei din afara Baroului Bucuresti nu au ce cauta in a comenta problemele noastre.Aplicabil si celor din structura Bota. 3-Daca am lezat pe cineva cu reactile mele regret ,intrucat nu e scopul meu sa atac..Nici macar pe cei care ma ataca ...constant si-si dau cu parerea despre mine fara sa ma cunoasca.. In rest sa auzim numai de bine...

# Cristi P. Sturzu date 12 June 2011 09:24 0

D.le fenechiu, ma fortati sa va "contrez" din nou. Incercati cu disperare sa castizati profesia, care nu va apartine, cu titlu de proprietate intelectuala. Profesia aceasta nu este nici a dvs., nici a baroului dvs. nici a noastra (i.e. structura avocatiala infiintata de dl.Bota). Prin mesajul dvs., mie imi spuneti ca nimeni nu trebuie sa "imixtioneze" in problemele structurii din carte faceti parte. Sa va fie limpede ca nu ne intereseaza ce rufe va spalati in interiorul structurii (atentie, nu al profesiei). Daca va preocupa in adevar problema profesiei, o minte mai lucida nu ar fi "invartit" de atatea ori Legea 51, doar de o pica cumva in picioare in favoarea monopolismului. Mi se pare ca nu vreti niciun progres. Vreti conservarea starii de facto, ceea ce mie imi arata cat de tare va pasa de aceasta profesie.

# Kermit date 12 June 2011 09:48 0

Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie in frunte cu marinarul Popeye, bossun-ul sau cel mic si "sugar", piratul de carton care "predoi" tot ce misca, presedintele reales Kermit si mai traiasca si infloreasca si scumpa noastra casta care vrem s-o facem cult masonic. Sa traiasca si "fata cu mingea de baschet" care este responsabila cu RIL-urile la comanda si sa-l bage si p'ala ca sa fie legea civila retroactiva in timp, chiar de la inceputurile lumii daca se poate. Care este.

# alin date 12 June 2011 13:01 +2

plictisitor Congresul.o masinarie de vot extraordinara.cum a iesit din consiliu permanent Piti Stanculescu?cum de a intrat Oancea?il stie cineva ca avocat?cum de a intrat anonimul Flavius Munteanu?cine ii baga cine ii scoate?cum de a iesit Tanasescu si Danescu?cosa nostra va spune ceva?70 de milioane de euro?ce se intampla cu banii astia?cine da un raport?ma uitam cum toti vorbeau in liniste.barouri sarace ce asteapta sa fie bagate in seama.Bucurestiul a acaparat de ani de zile tot iar cappo delli tutti cappi nu este Florea,este Zamfirescu.un conglomerat jidanesc, tiganesc si makidonesc.ostrosvschi un betiv notoriu pescuit si bagat la disciplina,sef.lupii tineri din baroul bucuresti nu au sanse atata timp cat nu veti stii sa fiti uniti.domnule Fenechiu ma asteptam sa luati cuvantul si sa dati cu ei de pamant.o sarada pe banii fraierilor numit congres.

# Daniel Fenechiu date 12 June 2011 13:50 +1

Era practic imposibil sa fac ceva util si eficient..Desi participam pentru prima data la Congres am inteles repede ca nu pot face decat eventual atmosfera...Or cei care ma cunosc stiu ca nu sunt adeptul formelor fara fond..O sa-ti explic pe scurt de ce.. Congresul este format din: 1 - membri comisiei Permanente alese la precedentul Congres+pres de onoare 16 persoane 2 -membri vechiului consiliu UNBR(alti decat cei ai Com Perm) cca 40 pers 3- decanii in exercitiu-membri de drept atat ai Consiliului Unbr cat si ai Consiliului 4-delegatii celor cca 23.000 de avocati din tara,alesi in AG ale barourilor,cate un delegat la 200 de avocati Deci 106 membri de drept ai congresului(practic toti membri Consiliului UNBR,care se cunosc intre ei ff bine,sunt impreuna de multi ani,hotarasc impreuna de multi ani,au-de regula,o strategie comuna) si 115 delegati ai celor 23.000 de avocati(care nu se cunosc intre ei,nu au strategii comune,voteaza functie de informatiile pe care le au de la decanul lor sau reprez lor din Consiliul UNBR) Ai in vedere ca in unele Barouri delegatii fac corp comun cu decanii lor.Ca in BB din cei care am vrut sa schimbam ceva am fost 3(eu , Gabi Stoian si Remus Burciu) si ni s-au alaturat alti cativa confrati-Cudrici,Maduta,Rosu Eugen(un apropiat ar regretatului Cristi Iordanescu) si alti cativa al caror nume nu-l pomenesc pt a nu-i expune-in total fiind 16 din 46 de delegati.Restul de 30-practic 2/3 din delegatie erau apropiati ai actualei conduceri a BB..Eu am candidat la Consiliu Unbr si la Consiliul Casei-unde l-am concurat pe D-l Nicu Tiberiu- si am luat 30 respectiv 27 de voturi 15-16 din Buc+Prahova,Buzau,Bacau,Dolj carora le multumesc Deci analizand putin e clar ca nu aveam nici o sansa..Am luat cuvantul dar sala -cateva aplauze,avea alti favoriti..Asa e ...in acesst tip de democratie.. CONCLUZIE: PT A REFORMA PROFESIA E NECESAR SA INCEPEM CU BAROUL BUCURESTI.UN DECAN PUTERNIC SI DEVOTAT PROFESIEI SI UN CONSILIU ONEST SI INTERESAT DE PROBLEMELE PROFESIEI( si receptiv,deschis noului,transparent) SUNT PREMISA FARA DE CARE ...DOAR VORBIM... ASA CA RAMANE CA PRINCIPALA PRIORITATE SUSTINEREA CONTESTATILOR/CERERILOR IN ANULAREA AGEA DIN 21 MAI SI-ODATA CU REFACEREA ALEGERILOR- VOM VEDEA CINE REPREZINTA CU ADEVARAT AVOCATII DIN BUCURESTI..?(: APOI VOM PUTEA PRIVI IN VIITOR...

# alin date 12 June 2011 13:10 +1

plictisitor Congresul.o masinarie de vot extraordinara.cum a iesit din consiliu permanent Piti Stanculescu?cum de a intrat Oancea?il stie cineva ca avocat?cum de a intrat anonimul Flavius Munteanu?cine ii baga cine ii scoate?cum de a iesit Tanasescu si Danescu?cosa nostra va spune ceva?70 de milioane de euro?ce se intampla cu banii astia?cine da un raport?ma uitam cum toti vorbeau in liniste.barouri sarace ce asteapta sa fie bagate in seama.Bucurestiul a acaparat de ani de zile tot iar cappo delli tutti cappi nu este Florea,este Zamfirescu.un conglomerat jidanesc, tiganesc si makidonesc.ostrosvschi un betiv notoriu pescuit si bagat la disciplina,sef.lupii tineri din baroul bucuresti nu au sanse atata timp cat nu veti stii sa fiti uniti.domnule Fenechiu ma asteptam sa luati cuvantul si sa dati cu ei de pamant.o sarada pe banii fraierilor numit congres.

# simona date 12 June 2011 15:22 0

Alin are dreptate...trebuia dat cu ei de pamant. Din pacate si Daniel Fenechiu are dreptate. Lucrurile arata exact asa cum le-a descris....ne-a ajutat putin Prahova, Dolj-ul (cu un decan f bun dealtfel), Buzaul, Bacau....si cam atat. Bucuresti-ul -partea care nu face front comun cu decanul- nu are puterea sa schimbe major situatia. Deocamdata.

# th58m date 13 June 2011 01:26 0

:roll: lasă-i dracului de comunisti... sturzu-le, n-ai ce face ?!?... lasă-i să se voteze, să-si atribuie titluri, grandori in familie.. <img src=ops:' /> nu vezi că nu-i bagă nimeni in seamă???... nu mai au nici o legătură cu lumea reală :sad:  

# simona date 13 June 2011 11:07 +2

are cineva bucată mare de vată sau de tifon sterilizat pentru a opri o hemoragie... mi-am băgat unghia'n gât

# fanfan date 13 June 2011 18:23 0

simona fata, de ce nu ne lasi in pace? ia-ti si prietenii cu IQ-ul redus si parasiti urgent acest site. cauta-ti un prieten, fa ceva bun si dispari.

# simona date 13 June 2011 22:56 -1

Fanfan baiatule, de ce nu casti tu nitel ochii? Ori esti prieten cu ala care posteaza sub numele meu?!

# psiholog date 13 June 2011 21:18 0

citind aceste comentarii se pare ca as avea ceva clienti. mediocritatea este apanajul celor care critica, cine nu crede poate citi studiile de specialitate. acesti mediocri nu se pot afirma prin ceva constructiv si atunci vor incerca sa se dea 'destepti', vor critica absolut tot, intr-un mod nociv atat pentru ei cat si pentru ceilalti. din ce vad eu pe acest site, unii critica aripa bota, unii gen simona, fenechiu,morarescu s.a. stimati domni/doamne inainte de a critica pe cineva care a facut ceva pentru a iesi din anonimat (d.Bota), spuneti-mi si mie prin ce v-ati remarcat in profesie? nu cumva e ceva putred si ar trebui sa vedem cat e halatul?  :lol:

# simona date 13 June 2011 22:47 -1

Faptul ca iar se posteaza de catre un NEICA NIMENI sub numele meu denota o frustrare enorma...n-ai reusit "maestre" fata in fata?! E greu....aici ai dreptate....dar poti sa incerci, sa-ti vedem stiinta.....Cum era domnule Sturzu cu "latraii' ? Ai cui sunt? Ca de la mine din barou sigur nu-s....toti colegii mei au postat sub numele lor real......Morareascu, Ema Aron, Daniel Fenechiu...cred ca l-am deranjat rau pe baiatul ala fara nume care in schimb se foloseste de al meu....vai de capul lui saracu'!

# Daniel Fenechiu date 14 June 2011 11:38 +1

No, tu Simona cu "s" mic, esti varza! faci Barou' de rusine, nu mai debita toate tampeniile aici.. chiar nu mai ai clienti!?

# avocatBE date 14 June 2011 12:23 +1

<img src=ops:' /> primul interviu cu d-na simona: http://www.youtube.com/watch?v=IT7MqqpC8E0&feature=related

# Daniel Fenechiu date 14 June 2011 15:21 +1

DACA S-A AJUNS PANA ACOLO CA UN NESIMTIT-pentru ca altfel nu pot sa-i spun-SA POSTEZE SUB NUMELE MEU ATACURI LA ADRESA UNEI COLEGE PE CARE O RESPECT E TRIST...ASTA E UNA DIN DIFERENTELE DINTRE NOI SI VOI-IN VREME CE NOI NU NE JENAM SA POSTAM CE CREDEM SUB NUMELE NOASTRE,VOI VA ASCUNDETI SUB ANONIMATUL UNOR CUVINTE FARA NOIMA SAU,MAI GRAV SUB NUMELE UNORA DINTRE NOI...E TRIST SI ,SINCER,NU VA INTELEG..VA E JENA DE NUMELE VOSTRU?NU AVETI CURAJ SA VA ASUMATI CE POSTATI?CELOR CE PROCEDATI IN ACEST MOD SA VA FIE RUSINE..

# Petru Cretu date 14 June 2011 22:35 0

Daniele, las-o mai moale cu generalizarile de tipul " noi cei buni si voi cei rai", pentru ca nu tine. Sa nu completam noi diferentele dintre noi si voi, pentru ca voi ati avea o imagine extrem de sifonata...

# Cristi P. Sturzu date 14 June 2011 12:01 0

Eu cred ca daca vom reusi sa ne intelegem cumva, chiar si printre latraturi, sigur s-ar realiza cel putin o unitate de gandire. Eu m-am convins cine latra si sunt foarte "mihnit" ca cei mai slabi de inger pica in plasa celor care asmut la latrat. Si-apoi e ca-n bancul acela care are ca replica "cine a inceput primul?". Haideti sa ne concentram pe probleme serioase. Altfel, este iminent riscul ca o anumita majoritate sa devina masa de manevra de uz general in tacticile diversioniste.

# Daniel Fenechiu date 14 June 2011 12:01 +1

No, tu Simona cu "s" mic, esti varza! faci Barou' de rusine, nu mai debita toate tampeniile aici.. chiar nu mai ai clienti!?

# jurist date 14 June 2011 16:09 +1

banul dezumanizeaza. e loc pentru toata lumea pe piata. intrebare pt. traditionali : avocatii aripei bota v-au luat clientii? problema de principiu este examenul trucat, pentru care unii au platit. daca s-ar da un examen din nou de catre toti avocatii, corectat de o comisie neutra, pariem ca din 20000 de traditionali vor ramane maxim 10-15% ?

# hahalere date 14 June 2011 22:22 +1

pe acest site sunt multi care nu au cunostinte despre si in drept. acestora le reamintesc ca prin legea 3/1948 s-a desfiintat uniunea avocatilor. conform principiului simetriei, ce s-a desfiintat trebuia reinfiintat pentru a lua nastere baroul. orice persoana fizica sau juridica, pentru a exista, intai trebuie sa se nasca. nu-i asa laudarosilor care comentati de pe acest site si va dati avocati? avocati facuti la gramada pe banii parintilor, toti boii fac masterate si doctorate gen lenuta ceausescu.

# diletanti date 15 June 2011 00:03 +1

multi nu au pus mina pe carte, traiasca post liceala la x si o. din pacate acestia au intrat cu pile si relatii in baroul inexistent, iar spiritul de gasca cauta sa acopere aceste carente prin atacuri la oamenii care n-au reusit sa indeplineasca conditia pecuniara pretinsa de acesti decani murdari.

# Catalin Racaceanu date 21 June 2011 08:44 +1

''Cozonacul'' s-o fi micsorat dar prostia creste exponential.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.11.2024 – ICCJ a lamurit cum ramane cu Sosoaca (Document)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva