23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Judecatorul Iulian Dragomir, de la Inalta Curte, a arestat-o pe colega sa Maria David, pentru 29 de zile. Judecatoarei i s-a facut rau in sala de sedinta!

Scris de: Voichita RASCANU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

29 February 2012 17:01
Vizualizari: 14507


Magistratul care va solutiona cererea procurorilor DNA de arestare preventiva, pentru 29 de zile, a judecatoarei Maria David, de la Sectia civila a Inaltei Curti, este cunoscutul judecator Iulian Dragomir (foto). Inculpata Maria David, acuzata de DNA ca a pretins 200.000 de euro pentru aranjarea unor dosare de la alte instante, a fost adusa miercuri dimineata, in jurul orei 10.00, la sediul Inaltei Curti unde se va decide in sedinta secreta daca exista indici temeinice care sa justifice privarea sa de libertate.


Vestea retinerii judecatoarei David i-a bulversat pe multi dintre judecatorii ICCJ, care s-au exprimat in mediile lor ca nu ar fi crezut-o niciodata capabila de asemenea fapte pe colega lor de la Sectia civila, care parea o persoana la locul ei.

Daca exista sau nu probe care sa determine cercetarea ei in stare de arest, urmeaza sa fie stabilit de judecatorul Iulian Dragomir. Acesta din urma a candidat anul trecut pentru sefia Sectiei penale a instantei supreme si a pierdut in fata colegei sale Corina Jijiie, care a devenit astfel sefa Sectiei penale. Iulian Dragomir este unul dintre cei trei judecatori ai Inaltei Curti (alaturi de vicepresedinta Rodica Aida Popa si Georgeta Barbalata) insarcinat cu emiterea mandatelor de interceptare pe legea sigurantei nationale.

UPDATE ora 14.00 - Judecatorul Dragomir a ramas in pronuntare. Judecatoarea David a plans in sala de judecata

Sedinta de judecata a inceput in jurul orei 11.00, iar judecatoarea Maria David a fost adusa incatusata in sala de judecata. Conform informatiilor pe care le detinem, aceasta parea in stare de soc, plangea si era palida la fata. La un moment dat i s-a facut chiar rau. La Inalta Curte judecatoarea a fost sustinuta si de fiica sa, care a asteptat pe holurile instantei supreme terminarea sedintei de judecata.

UPDATE ora 17.30 - Judecatoarea a fost arestata pentru 29 de zile

Judecatorul Iulian Dragomir a decis trimiterea dupa gratii, pentru 29 de zile a colegei sale Maria David. Solutia nu este definitiva, putand fi atacata cu recurs la Completul de 5.

* Cititi aici comunicatul DNA privitor la retinerea judecatoarei Maria David si motivele pentru care s-a pus in miscare actiunea penala impotriva acesteia

Comentarii

# culoare date 29 February 2012 12:42 +9

Voi credeti ca garoiul nu o aresteaza? Pe necitite, instantaneu. Justitie de tzigani fara coloana, lingai si slugarnici.

# La puscarie date 29 February 2012 21:19 +5

Propun: incolonarea Inaltei Curve de Casatie si transmiterea in pas alergator catre parnaie! Bravo domnule judecator, felicitari, o decizie de admirat!

# ham date 29 February 2012 12:42 +17

au o carca de bani salariu.. nu le e rusine.... nu se mai satura.... ulcioru nu merge de multe ori la apa

# ditu date 2 March 2012 16:21 +2

acets iu..sufera de schiz.parandent

# cunoscutul judecator? date 29 February 2012 13:54 +15

In ce sens negreala e cunoscut judecator? Ca s-a tot agitat, a tot candidat si a tot fost respins. Asta inseamna ca e "cunoscutul judecator"? Mai degraba "cunoscutul impostor".

# Mitica date 29 February 2012 14:07 +5

E clar. Sa-i faca familia pachet, ca are de stat.

# nu neapărat date 29 February 2012 14:53 -5

Nu prea cred să se azvârle toți așa, la a admite arestările pe bandă rulantă.Ce,crezi că musai va admite?

# Mitica date 1 March 2012 00:11 +4

Credeai ca ma insel? Daca ajungi in fata lui Dragomir la mandat, deznodamantul e unul singur. 

# slugarnicia nu e curaj date 1 March 2012 07:02 +8

Ai dreptate, toti chibitii astia nu stiu ce vorbesc. Nu e nici un fel de curaj din partea tiganului, e executare de rol. Cate cereri de mandat de interceptare a respins? Nici una. Cate cereri de arestare preventiva a respins? Nici una. Adecarul e ca la ICCJ coruptia e in floare, dar si ceea ce face dragomir tot coruptie e.

# DUBII date 29 February 2012 14:43 +12

Se stie ca toti judecatorii de la suprema si apele sunt supra inregistrati si monitorizati. Toti stiu asta. Indiferent de cum au ajuns pe functiile detinute judecatorii de la suprema si apele sunt suficienti de inteligenti sa realizeze ca nu pot misca nici un fir de nisip fara stinta organelor.... Daca la nivelul magistratilor de la suprema si apel se intimpla "fapte de coruptie" banuiesc ca acest lucru se poate realiza numai cu acordul activ sau tacit al organelor..... asa ca.... cei cazuti au calcat pe coada organul.... ori sunt victime de sacrificiu pentru prostirea vesticilor ca in ograda noastra se lupta cu coruptia.... iar daca sunt masgitrati care sunt corupti chiar daca stiu ca pot fi prinsi... atunci insemna ca sunt atat de prosti ca sincer sa fiu la arest preventiv ar trebui sa intre si cei care i-au pus pe functie! :D

# A_L_I_E_N date 29 February 2012 15:09 +5

avocatul Zamfirachi a declarat, in fata CABv, inca din octombrie 2010 - ca "s-a dat liber la (arestat) judecatori", a spus despre protocoalele neconstitutionale ( SSID )incheiate intre SRI si PICCJ. S-a consemnat partial, iar judecatoarea a refuzat sa mai asculte si alte explicatii de gen ... Zamfirachi dorea sa explice atunci de ce se dorea reducerea sa la tacere si decredibilizarea. Ulterior, i s-a interzis sa ia legatura, in orice mod, cu presa ...

# Olivia-Maria Marcov date 29 February 2012 16:07 0

Profesoara noastra in anul IV de facultate, ultimul an, cand, in semestrul 2 ea ne-a tinut cursul de " Succesiuni ". Doamna Maria David, profesoara noastra. Ne aflam in semestrul doi al anului IV de facultate, cand, intrand la cursul de " Succesiuni, ea a venit, s-a asezat la catedra si s-a prezentat foarte frumos, ne-a spus ca este judecatoare si ca este judecatoare la Sectia Civila a Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Ulterior, ne-a spus si ca a participat la elaborarea Noului Cod Civil. O prezenta agreabila, nu respingea studentii daca se apropiau sa ii puna intrebari legate de curs, sau de displina pe care o preda ea. Incurajatoare, cand am spus ca s-a modificat Codul Civil si ca trebuie invatat de la capat totul, cu atentie, ea mi-a spus ca se poate, ca " veti vedea, o sa va obisnuiti ", si inca " te obisnuiesti ", si-a predat disciplina de drept cu placere, cu pasiune. Mi-a retinut atentia cand preda, atunci cand ea a explicat ca a fi judecator la ICCJ, judecator suprem, necesita o atentie marita, vigilenta, intrucat deciziile Inaltei Curti sunt cel mai adesea cele care fac destinul unui om. Mi-a placut ce a spus, intrucat realitatea pe care o traim ne da motive de ingrijorare si este foarte bine sa stii, sa ti se spuna, sa afli ca la Inalta Curte de Casatie si Justitie, fostul Tribunal Suprem, fosta Curte Suprema de Justitie vegheaza magistrati seriosi si in mainile carora soarta oamenilor este una mai buna. Ne aflam la cursul din ziua de 9 martie 2009, ora 16.30, am notat in Caietul din anul IV, care contine Note de Curs, notele mele de curs, profesoara noastra a vorbit atunci despre Succesiuni, caracterele juridice ale succesiunilor, despre Deschiderea mostenirii, locul deschiderii mostenirii, despre ( 1 ) regula ultimului domiciliu, ( 2 ) locul unde isi are bunurile - imobilele, aici ne aflam cand ea ne-a recomandat sa citim Buletinul Curtii, adica jurisprudenta Curtii ( ICCJ ) si ne-a spus, si am notat in caietul meu ca s-a constatat, ca au fost multe CI, adica carti de identitate falsificate, apoi ne-a spus ca trebuie sa folosim orice mijloc de proba pentru a verifica locul ( Cum facem dovada ultimului domiciliu ? Cu certificatul de Deces, cu mentiunile inscrise in cartea de identitate ), ne-a mai spus si ca instantele verifica certificatele de mostenitor, anume veridicitatea celor inscrise in ele, cu atentie, insistand asupra faptului ca ICCJ, este ultimul nivel si cel mai inalt si ca are o importanta covarsitoare ca judecatorii supremi sa fie foarte atenti si sa verifice.

# augusta.tigra date 1 March 2012 20:40 0

cucoana asta habar n-avea de drept; era grea de cap!

# Olivia-Maria Marcov date 29 February 2012 16:33 -9

M-am intrerupt din scris, intrucat blocul nostru este in plina reabilitare, ma refer la lucrari de reabilitare ( renovare ) a imobilului, si lucratorii au venit sa masoare fereastra camerei in care ma aflu, pentru ca vor schimba geamurile. Am vrut sa mai scriu despre profesoara noastra de Succesiuni, care a inceput predarea disciplinei sale vorbind despre caracterele juridice ale Succesiunii, era o persoana si o doamna care nu stresa pe nimeni, era foarte ok si chiar intelegea exuberanta colegilor tineri, studentilor adica, care ii puneau intrebari din fotoliu, ne aflam in Amfiteatrul din Berceni, sediul facultatii noastre de Drept din sos. Berceni nr. 24, sector 4, ( Metrou : Aparatorii Patriei ), si astfel, se putea intampla ca si colegii sa puna intrebari si sa vorbeasca odata cu ea, ii placeau oamenii, studentii, era foarte ok, deschisa, se simtea, imbracata in deux-pièces-ul ei alb-crème, fina si eleganta, naturala, nu zabovea niciodata dupa curs cu noi studentii, trebuie sa explic ca in facultate, studentii sunt entuziasmati de profesorii lor si le place, ne place sa ne oprim de vorba cu profesorii, dar cand ne indreptam spre catedra, sa ii punem intrebari era foarte deschisa, o persoana care nu merita si nu trebuie speriata, traumatizata de evenimentul prin care trece. Procesul penal este traumatizant, sta scris si in cursurile de drepturile omului, este tot ce i se poate unui om intampla mai rau, sincer, in mod ideal sa nu i se intample nimanui, daca insa se intampla, iata, a fost o prezenta fina si echilibrata, punea pasiune cand incepea sa iti dezlege misterele si tainele dreptului, ale mostenirilor, preda intr-un ritm alert. Nu ma mira ca plange, realitatea pe care o traim ne face sa plangem in fiecare zi pentru noi, viata noastra si pentru ce vedem in jurul nostru, sunt atatea nedreptati si rele, atata violenta, atata agresivitate. Nu vreau sa pateasca nimica rau, sa se poarte cineva urat, rau cu ea. Si era decisa sa ne puna sa invatam, asa mult, pentru ca noua ni se parea mult, adica ea preda foarte repede, si ne spunea ca in procesul de invatare, pentru ca inveti toata viata ' te obisnuiesti ", " Va veti obisnui ", a spus ea increzatoare, " o sa vedeti " , " cu timpul, te obisnuiesti ", da, era hotarata pentru noi, sa invatam, sa tocim, ea nu a spus sa tocim, asta spun eu. O doamna cu incheieturi fine, cu maini fine, in palma avea scris cu pixul, m-am gandit ca poate are nepoti si ii ajuta sau face lectiile cu ei, ca o scolarita, era increzatoare pentru noi ca vom fi avocati intr-o buna zi.

# ALO, FATUCO! date 29 February 2012 17:23 +8

ce dracu are fata asta fratilor, II VINE DIN CUR PE GAT? cred ca i-a luat o juma de zi sa scrie toate elucubratiile astea! in ce sens? ...in ceea ce o priveste pe dna jude, care numai doamna nu mai este ea, daca, intr-adevar, a pus mana pe verzisori, atunci sa mearga LA PUSCARIE, LAA PUSCARIE!

# Iulian date 29 February 2012 17:46 +6

Macar Olivia- Maria Marcov are demnitatea de a-si asuma cu fruntea sus ce scrie. Tu, insa, esti un nimeni, pierdut in multimea care arunca las cu noroi. Si asa vei ramane, amice. Caci asta iti este destinul: om de nimic! Nu esti capabil sa te exprimi daca nu dai pe dinafara paturile din tine. Asta este una dintre consecintele negative ale libertatii de exprimare. Prost inteleasa. De oameni ca tine. 

# Pentru Olivia Marina Marcov date 1 March 2012 14:58 0

Serios, stimata domnisoara??!!! Distinsa dvs. profesoara care va vorbea asa frumos despre mosteniri, mi-a dezmostenit copiii admitand proba cu martori spre a demonstra ca vointa mortului ( tatal copiilor mei),nu a fost sa cumpere bucata de pamant ce figura in certificatul de mostenitor al copiilor mei !!! A cumparat, asa...fictiv!!! Stiau cei vii care era vointa mortului cand era si el in viata!!! Foarte corect, nu? Tot asa v-a invatat si pe dumneavoastra sa judecati? Sa-i dea Dumnezeu atata sanatate, cata dreptate a facut copiilor mei si tuturor celor pe care i-a judecat!!!

# Olivia-Maria Marcov date 3 March 2012 10:43 0

Drept raspuns : Ceea ce am scris eu cu privire la profesoara noastra Maria David, mai intai, a fost faptul ca dna Maria David a fost profesoara noastra in facultate. Apoi, am scris ca ea la curs ne-a explicat ca judecatorii Inaltei Curti ( ICCJ ) sunt foarte atenti si verifica, asa cum am spus, certificatele de mostenitor si datele inscrise in acte, in general, intrucat au exista multe carti de identitate false. Ceea ce am scris poate fi recitit, nu revin asupra frazelor alcatuite si scrise. Eu am fost studenta dnei profesoare Maria David. Ceea ce am scris eu este serios, este asa cum am scris, este si simplu. Dar mi se pare ca este si important. Dumneavoastra ati intervenit si ati expus, ati infatisat o situatie despre o judecata, cu privire la o cauza, la un dosar aflat pe rol, cu privire deci la o judecata. Eu nu am scris nimic despre judecata. Eu am fost studenta in amfiteatrul unei facultati de Drept si profesoara ne-a predat cursul de Succesiuni sau Mosteniri in anul IV, ultimul de facultate. Nu am asistat niciodata la o sedinta publica de judecata a dumneaei, in care ea sa fi condus sedinta publica de judecata. Inteleg ca atunci cand cineva are ceva pe suflet, are o situatie de expus, care i se pare nedreapta sau de care nu e multumit, nu incepe prin a spune " Serios ? ", ca o replica la cele spuse de o alta persoana, in cazul de fata de mine, pentru ca nu vad legatura. Nu exista o legatura intre faptul ca eu am spus ca mi-a fost profesoara, ca verifica cu atentie identitatea persoanei si certificatul de mostenitor si ceea ce ati infatisat dumneavoastra, anume o situatie despre care spuneti ca v-a fost nefavorabila. La catedra, la curs, se prezinta notiuni de teorie, se poate mentiona practica instantei, dar in facultate studentii nu sunt invatati sa judece. Insa, in opinia mea, judecata, atunci cand cineva ajunge sa fie judecator este dupa intima convingere a judecatorului, a celui care o face, judecata aceasta, judecatorul trebuie convins, prin probe si prin mijloacele legale, toate cate exista si sunt mentionate in legi, in codul de procedura, trebuie convins, ajutat mai intai sa inteleaga bine o situatie de fapt care ii este lui straina, intrucat nu " joaca " niciun rol in ea, este o situatie a partilor din dosar, din proces, pe care partile o arata cum a fost ea, cum este ea, cu probe, judecatorului. Din toate probele administrate si dupa ce fiecare parte, si, dupa caz, avocat, expune toate cererile sale, cate sunt ele, concluziile sale, la final, judecatorului trebuie sa i se contureze situatia de fapt asa cum a fost ea in realitate, si cat mai clar cu putinta, el trebuie sa fie intim convins ca una sau alta dintre parti, sau partile, fiecare in parte, au dreptate. Judecatorul nu stie cu adevarat care au fost relatii interumane dintre parti, de fapt el nu stie nimic, de aceea se si administreaza probe in cauza, el nu cunoaste partile, nu stie cum gandesc ele, cum se comporta ele, cum percep ele viata, o realitate, el este pus insa in situatia de a intelege o situatie care nu ii apartine, numai prin prisma unor acte de la dosar, a sustinerilor partilor, a probelor care se administreaza in cauza. Si nu mi se pare un lucru usor acesta. Iar un proces nu este usor tocmai, nici pentru partile care se judeca, nici pentru judecatorul care cauta sa faca lumina. Daca, si cand ajungi judecator, tu care esti judecator, si care esti si un om, o fiinta umana care gandeste, rationeaza, judeci, asa cum ai invatat la facultate, asa cum ai citit, invatat din Tratate, manuale, cursuri, coduri, legi, sigur, exista si jurisprudenta, chiar si Inalta Curte are jurisprudenta ei, mai ales ea, Inalta Curte. As spune ca fiecare om judeca cu tot bagajul sau de cunostinte, dar si cu firea, temperamentul, personalitatea sa, daca este judecator, am pornit considerand ca un om este judecator si pus sa judece. Importanta este si experienta, are o mare importanta, ea se dobandeste cu anii, necesita timp. De altfel, exista la instante si o practica, da, acum ma refer la alte instante, nu la ICCJ, neunitara, solutii diferite, in pricini care seamana, sau pot semana, iar Inalta Curte intotdeauna s-a straduit sa unifice solutiile, sa faca astfel incat practica sa nu mai fie asa " diferita " in solutiile ei, in spete, pricini asemanatoare. Profesoara noastra in aceasta clipa este o persoana intr-o situatie dificila. Este un fapt acesta. Daca, deci daca, as fi judecator in mod clar m-as abtine. Ceea ce am vrut sa spun in scris despre ea, eu am spus. Cred eu ca este important, eu asa cred. Este o persoana bine pregatita si cu o capacitate mare de a invata, studia, lucra, caci si judecatorii si de fapt nu numai ei, in toate domeniile de activitate, astazi exista formarea continua, omul invata toata viata, si este bine ca este asa. Este o persoana care a spus studentilor sa invete, a insistat ca trebuie sa invatam, si cred ca acest lucru spune despre ea ca este o persoana responsabila, constiincioasa, si care asuma. Este si un om care iubeste oamenii, cel putin pe noi studentii ne placea. Ea a predat dreptul civil- succesiuni. Este o persoana care a stiut ca suntem la inceput de drum pe calea studiului Dreptului, ca si capacitatea de studiu, se castiga, se dezvolta treptat, ca este nevoie de un oarecare timp, ca totul sa se petreaca progresiv, a tinut cont deci de noi asa cum eram noi, si a formulat o grila cu intrebari de examen potrivita, nici prea incarcata, dar in niciun caz nici lejera, dimpotriva. A stiut ca pastreze echilibrul. Este un om inteligent, un om cumpanit, dar cred ca este si un om sensibil, este umana. In ce priveste cazul expus de dumneavoastra, situatia care va priveste, pe care ati expus-o mai sus, eu as fi incercat sa ii vorbesc simplu, deschis, si / sau i-as fi scris. Cand doresti sau trebuie sa spui ceva in viata, este bine sa o faci, sa cauti o cale sa o faci. Comunicarea, si eu cred ca intotdeauna se gaseste o cale de comunicare, ajuta foarte mult, enorm. De altfel, in ce ma priveste, dupa un curs, chiar m-am dus si am intrebat-o direct, daca toate institutiile noului cod civil vor fi / sunt modificate, schimbate, adica ma interesa daca voi avea nevoie de multe carti, cursuri noi, sau daca cursurile, cartile pe care le aveam deja, si le am, mai pot fi de folos dupa intrarea in vigoare a noului cod civil, sigur, intr-o masura ele sunt si raman de folos. Am vrut deci sa aflu de la ea, direct, mai ales ca ea ne-a spus ca a facut parte din Comisia care a elaborat noul cod civil si era in masura sa imi dea cel mai precis raspuns. Inteleg ca exista o nemultumire la dvs. acum, inteleg prea bine, dar in mod sigur nu am intervenit aici pe pagina asta, si nu intervin pentru a judeca judecata profesoarei mele Maria David. Insist si spun ca inteleg ce spuneti, mai ales e clar, sunteti nemultumita de o situatie. Am fost studenta ei si ma abtin. Din tot ce am scris insa rezulta opinia mea despre ea.

# Olivia-Maria Marcov date 3 March 2012 10:45 0

Drept raspuns : Ceea ce am scris eu cu privire la profesoara noastra Maria David, mai intai, a fost faptul ca dna Maria David a fost profesoara noastra in facultate. Apoi, am scris ca ea la curs ne-a explicat ca judecatorii Inaltei Curti ( ICCJ ) sunt foarte atenti si verifica, asa cum am spus, certificatele de mostenitor si datele inscrise in acte, in general, intrucat au exista multe carti de identitate false. Ceea ce am scris poate fi recitit, nu revin asupra frazelor alcatuite si scrise. Eu am fost studenta dnei profesoare Maria David. Ceea ce am scris eu este serios, este asa cum am scris, este si simplu. Dar mi se pare ca este si important. Dumneavoastra ati intervenit si ati expus, ati infatisat o situatie despre o judecata, cu privire la o cauza, la un dosar aflat pe rol, cu privire deci la o judecata. Eu nu am scris nimic despre judecata. Eu am fost studenta in amfiteatrul unei facultati de Drept si profesoara ne-a predat cursul de Succesiuni sau Mosteniri in anul IV, ultimul de facultate. Nu am asistat niciodata la o sedinta publica de judecata a dumneaei, in care ea sa fi condus sedinta publica de judecata. Inteleg ca atunci cand cineva are ceva pe suflet, are o situatie de expus, care i se pare nedreapta sau de care nu e multumit, nu incepe prin a spune " Serios ? ", ca o replica la cele spuse de o alta persoana, in cazul de fata de mine, pentru ca nu vad legatura. Nu exista o legatura intre faptul ca eu am spus ca mi-a fost profesoara, ca verifica cu atentie identitatea persoanei si certificatul de mostenitor si ceea ce ati infatisat dumneavoastra, anume o situatie despre care spuneti ca v-a fost nefavorabila. La catedra, la curs, se prezinta notiuni de teorie, se poate mentiona practica instantei, dar in facultate studentii nu sunt invatati sa judece. Insa, in opinia mea, judecata, atunci cand cineva ajunge sa fie judecator este dupa intima convingere a judecatorului, a celui care o face, judecata aceasta, judecatorul trebuie convins, prin probe si prin mijloacele legale, toate cate exista si sunt mentionate in legi, in codul de procedura, trebuie convins, ajutat mai intai sa inteleaga bine o situatie de fapt care ii este lui straina, intrucat nu " joaca " niciun rol in ea, este o situatie a partilor din dosar, din proces, pe care partile o arata cum a fost ea, cum este ea, cu probe, judecatorului. Din toate probele administrate si dupa ce fiecare parte, si, dupa caz, avocat, expune toate cererile sale, cate sunt ele, concluziile sale, la final, judecatorului trebuie sa i se contureze situatia de fapt asa cum a fost ea in realitate, si cat mai clar cu putinta, el trebuie sa fie intim convins ca una sau alta dintre parti, sau partile, fiecare in parte, au dreptate. Judecatorul nu stie cu adevarat care au fost relatii interumane dintre parti, de fapt el nu stie nimic, de aceea se si administreaza probe in cauza, el nu cunoaste partile, nu stie cum gandesc ele, cum se comporta ele, cum percep ele viata, o realitate, el este pus insa in situatia de a intelege o situatie care nu ii apartine, numai prin prisma unor acte de la dosar, a sustinerilor partilor, a probelor care se administreaza in cauza. Si nu mi se pare un lucru usor acesta. Iar un proces nu este usor tocmai, nici pentru partile care se judeca, nici pentru judecatorul care cauta sa faca lumina. Daca, si cand ajungi judecator, tu care esti judecator, si care esti si un om, o fiinta umana care gandeste, rationeaza, judeci, asa cum ai invatat la facultate, asa cum ai citit, invatat din Tratate, manuale, cursuri, coduri, legi, sigur, exista si jurisprudenta, chiar si Inalta Curte are jurisprudenta ei, mai ales ea, Inalta Curte. As spune ca fiecare om judeca cu tot bagajul sau de cunostinte, dar si cu firea, temperamentul, personalitatea sa, daca este judecator, am pornit considerand ca un om este judecator si pus sa judece. Importanta este si experienta, are o mare importanta, ea se dobandeste cu anii, necesita timp. De altfel, exista la instante si o practica, da, acum ma refer la alte instante, nu la ICCJ, neunitara, solutii diferite, in pricini care seamana, sau pot semana, iar Inalta Curte intotdeauna s-a straduit sa unifice solutiile, sa faca astfel incat practica sa nu mai fie asa " diferita " in solutiile ei, in spete, pricini asemanatoare. Profesoara noastra in aceasta clipa este o persoana intr-o situatie dificila. Este un fapt acesta. Daca, deci daca, as fi judecator in mod clar m-as abtine. Ceea ce am vrut sa spun in scris despre ea, eu am spus. Cred eu ca este important, eu asa cred. Este o persoana bine pregatita si cu o capacitate mare de a invata, studia, lucra, caci si judecatorii si de fapt nu numai ei, in toate domeniile de activitate, astazi exista formarea continua, omul invata toata viata, si este bine ca este asa. Este o persoana care a spus studentilor sa invete, a insistat ca trebuie sa invatam, si cred ca acest lucru spune despre ea ca este o persoana responsabila, constiincioasa, si care asuma. Este si un om care iubeste oamenii, cel putin pe noi studentii ne placea. Ea a predat dreptul civil- succesiuni. Este o persoana care a stiut ca suntem la inceput de drum pe calea studiului Dreptului, ca si capacitatea de studiu, se castiga, se dezvolta treptat, ca este nevoie de un oarecare timp, ca totul sa se petreaca progresiv, a tinut cont deci de noi asa cum eram noi, si a formulat o grila cu intrebari de examen potrivita, nici prea incarcata, dar in niciun caz nici lejera, dimpotriva. A stiut ca pastreze echilibrul. Este un om inteligent, un om cumpanit, dar cred ca este si un om sensibil, este umana. In ce priveste cazul expus de dumneavoastra, situatia care va priveste, pe care ati expus-o mai sus, eu as fi incercat sa ii vorbesc simplu, deschis, si / sau i-as fi scris. Cand doresti sau trebuie sa spui ceva in viata, este bine sa o faci, sa cauti o cale sa o faci. Comunicarea, si eu cred ca intotdeauna se gaseste o cale de comunicare, ajuta foarte mult, enorm. De altfel, in ce ma priveste, dupa un curs, chiar m-am dus si am intrebat-o direct, daca toate institutiile noului cod civil vor fi / sunt modificate, schimbate, adica ma interesa daca voi avea nevoie de multe carti, cursuri noi, sau daca cursurile, cartile pe care le aveam deja, si le am, mai pot fi de folos dupa intrarea in vigoare a noului cod civil, sigur, intr-o masura ele sunt si raman de folos. Am vrut deci sa aflu de la ea, direct, mai ales ca ea ne-a spus ca a facut parte din Comisia care a elaborat noul cod civil si era in masura sa imi dea cel mai precis raspuns. Inteleg ca exista o nemultumire la dvs. acum, inteleg prea bine, dar in mod sigur nu am intervenit aici pe pagina asta, si nu intervin pentru a judeca judecata profesoarei mele Maria David. Insist si spun ca inteleg ce spuneti, mai ales e clar, sunteti nemultumita de o situatie. Am fost studenta ei si ma abtin. Din tot ce am scris insa rezulta opinia mea despre ea.

# zi-mi dacă în 10-14 noiembrie 2010... date 3 March 2012 11:34 -2

...ai dat examen de admitere la baroul București?Te întreb pentru că cineva de pe site și-a permis o aluzie la un comment de-al meu,o aluzie vulgară, deși eu nu am avut nici o atitudine vulgară ( tot persoana face pe victima-culmea -și mai vrea scuze).Eu nu mai am listele cu cei admiși.Poate mă ajuți să lămuresc acea conotație,deloc vulgară,avută de mine în vedere ca și alternativă la reușita la examene a unora :cry:

# Elisabeta date 4 March 2012 19:02 +1

Mai bine ai pune mana pe carte si nu ai cauta scuze esecului tau lamentabil. Nu ajuta nimanui, nici macar tie, sa creezi o alta imagine celor care au avut incredere in tine: parintilor tai.

# Scuze pentru eșec? date 4 March 2012 19:30 -1

Eu credeam că scuze trebuie să-și ceara cei care și-au scris lucrarea șoptită-n cască de amici-și cei care le permit toate astea, ca și cei care au pierdut lucrările.Afișarea rezultatelor după 3 luni este ceva nemaiîntâlnit.Să nu încurajezi atitudini precum cea a persoanei ce a postat sub nick-ul ''Iulian''.Pesemne nu ai înțeles cu adevărat despre ce a fost vorba.

# Elisabeta date 4 March 2012 20:06 +2

Tu ai inteles ce a facut Iulian? Nu cred. Ai inceput cu superficialitati de genul ca ti-a virusat calculatorul si nu mai stiu eu ce ti-a mai facut. Dupa parerea mea, Iulian a fost un gentleman adevarat. A luat apararea Oliviei, persoana pe care nu o cunoaste si asupra careia aproape toti "comentatorii"au aruncat o avalansa nejustificata de atacuri si trivialitati. Si tu ai facut parte dintre acestia. Si nu e cazul sa o faci pe fecioara Maria negand, reciteste-ti comentariile. Atat cele adresate Oliviei, cat si cele adresate lui Iulian. Iar in discutiile cu tine a fost mai mult decat civilizat. Am toata consideratia pentru omul acesta. 

# Da,din păcate date 4 March 2012 20:19 -2

Eu i-am luat apărarea Oliviei într-o formă rece,fară sentimentalisme,fiindcă sunt un om dur,așa mi-e firea.Persoana în cauză m-a atacat-la modul vulgar.De ce nu vrei să vezi adevărul?

# Olivia-Maria Marcov date 5 March 2012 20:27 +1

Elisabetei : Multumesc, Elisabeta. Am vazut ce ai scris. Mie imi dau lacrimile. Dar sa fiu sincera, cu destul de putine exceptii, comentariile celor care scriu in spatiul dedicat unor comentarii, sunt socante. Astazi nici nu am mai dorit sa intru pe pagina aceasta, dar spre sfarsitul dupa-amiezii am citit un articol ( fara legatura cu Justitia, mediul judiciar, sau ziarul acesta ) care m-a facut in cele din urma sa deschid ziarul in aceasta seara. Am intrat si pentru ca " Iulian " a intervenit si pentru ca doream sa vad ce se intampla. Altminteri insa nu mai doream sa deschid ziarul. Asa procedand, deschizand totusi pagina aceasta, am vazut comentariile tale, Elisabeta. Dupa cum se vede, uneori cuvintele nu sunt suficiente pentru a exprima o parere, o opinie sau a expune o situatie. Cine nu vrea sa inteleaga, nu intelege. Nu mi-a fost usor sa citesc aceste comentarii, pe toate, si de pe alte pagini, si mai ales nu imi explic agresivitatea, ba chiar violenta unora dintre ele. In general vorbind sunt socante, nu numai acelea neplacute care au fost facute la adresa mea. Ele arata o realitate ingrijoratoare, care nelinisteste. Daca viata azi nu e foarte usoara, acest mod de a comenta, neplacut, pe care unii il au, cu siguranta ca nu va rezolva lucrurile si nu ne va aduce o viata mai buna.

# care-i soluția? date 5 March 2012 23:41 0

Crezi că dacă publicația aceasta n-ar mai exista s-ar rezolva neliniștea?Nu!Crezi că neliniștea se datorează acestor comment-uri?Nicidecum! Este important să știm ce se petrece în lumea asta-care e și cu bune și cu rele.Dacă mai putem să și comentăm evenimentele ,atunci e perfect.Cât privește identificarea celor care comentează, aceasta este dovada clară că se dorește îngrădirea libertății de exprimare și cenzura.Nu uita,și pentru asta au murit 1000 de oameni acum 20de ani.

# Olivia-Maria Marcov date 6 March 2012 13:55 0

Cu privire la chestiunea examenelor, drept raspuns : In facultate, in cei patru ani de studii de lunga durata de licenta, am invatat si am luat corect examenele mele. De altfel, din anul intai, semestrul 2, toate examenele, pentru prima data, au fost organizate pe calculator, pe computer, sub forma unui test-grila. In anul intai semestrul intai, examenele au fost examene scrise. Dupa aceasta insa, incepand din semestrul 2, anul I, toate examenele au fost si s-au sustinut pe computer, in computer erau incarcate testele-grila cu intrebarile de examen si variantele de raspunsuri, din care trebuia aleasa sau bifata varianta corecta pentru fiecare intrebare. Cu privire la admiterea la Baroul Bucuresti ( in toamna anului 2010 ) : Eu nu am dat niciodata admitere la Barou. Cu privire la libertatea de exprimare : toate drepturile omului si libertatile sale fundamentale exista, trebuie sa existe, dar, in acelasi timp, ele trebuie exercitate cu buna-credinta. In acest sens se exprima in mod clar Constitutia Romaniei revizuita in 2003 si azi in vigoare, precum si Noul Cod Civil intrat in vigoare la 1 octombrie 2011. Intrucat, nu trebuie uitat faptul ca exista, à défaut, adica in lipsa bunei-credinte, Codul Penal care incrimineaza insulta si calomnia, infractiune care a figurat mult timp in codul penal roman, apoi, pentru o perioada de timp a fost abrogat articolul care prezenta, definea, descria insulta si calomnia, adica fapta de natura penala a fost dezincriminata. Cand eu eram in anul I 2005-2006, Codul penal ne arata ca este abrogata aceasta infractiune. In anul 2 am studiat dreptul penal- partea speciala si nu am studiat insulta, calomnia, intrucat articolul care le prevedea era abrogat. Cand am ajuns in anul 3, am studiat dreptul penal partea speciala, din nou, dar, din nou, fara insulta si calomnie, infractiune nestudiata. Cand am ajuns in anul patru si ultimul de facultate, anul universitar 2008-2009, m-am dus la librarie sa imi cumpar cateva carti, cursuri pentru examenul de licenta care se apropia si cu ocazia aceea am cumparat, din nou, ( inca ) un cod penal - sa fi fost al 3 lea cod penal din facultate cumparat de mine - intrucat la acea data fapta de natura penala, insulta, calomnia, figura ca infractiune, era incriminata - din nou incriminata. In 4 iulie 2009 am sustinut examenul de licenta. Cu privire la modul de desfasurare al examenului de licenta, si pentru a disipa orice suspiciune ; in sala de admitere, in ziua examenului de licenta, fiecare student a intrat cu cartea sa de identitate si cu o sticla de apa de jumatate de litru, era o zi caniculara. In rest, nu am avut voie sa intram cu nimic in sala de examen, nici cu telefoane mobile, si cu niciun mijloc de comunice, tehnic. Cartea de identitate si 1/2 litru de apa. Este bine sa te exprimi dar sa te exprimi cat mai ok, cat mai frumos. Nu ne cunoastem, altfel nu ai fi intrebat cum mi-am luat examenele. Personal, am apreciat ca " Iulian " a venit in apararea mea si apreciez si in clipa aceasta. Intr-adevar, exista si subliniez ca trebuie sa existe drepturile omului, dreptul de libera exprimare, totusi am facut precizari cu privire la acestea. Uite, eu tocmai am citit doua articole publicate pe pagina www culturavietii punct ro, sunt doua articole acolo, pentru cei care pot fi interesati de dreptul la viata, care poarta titlul, unul : " Fara iubire, fara rusine ", autorul fiind Roger Scruton, si al doilea este " Bioetica pe intelesul tuturor ". Bioetica imi place, ma intereseaza, are legatura cu viata, cu dreptul la viata, si pot spune ca are puncte comune si cu notiunile din cursul de Teoria Generala a Dreptului, curs scris si predat noua in facultate de Profesorul univ. dr. Costica Voicu, un curs pe care l-a scris in mod minunat, a fost inspirat cand l-a scris, dar, fireste si solid documentat. Foarte mult imi plac si articolele de pe o alta pagina www paxlaur punct com. Si, fireste am si alte lecturi.

# off! date 6 March 2012 14:58 0

...of,Olivia,cum nu pot să văd și eu buna credință a persoanei ce a postat ''Iulian''...când eu nici nu am afirmat că mi-a accesat sitemul și că mi-a găsit adresa de e-mail.Afirmația mea a fost că-l pun să-mi plătească facturile,fiindcă pe 01.03.2012,un virus informatic mi-a păpat,ca să zic așa bunătate de calculator,adică a folosit cu nesimțire IP-ul meu și a lansat un virus și acum am IP 213 subnet 255-O SĂ VINĂ FBI-ul.ASTA NU-I glumă Olivia!

# Bovinia Niuton Gion date 3 March 2012 11:36 0

Da'cu arcu', stii sa tragi?

# Bolivia Niuton Gion date 4 March 2012 19:53 0

Da' sarmale stii sa faci?

# Olivia-Maria Marcov, du-te la cratita date 29 February 2012 16:40 +7

Iar ai aparut? tot nu iti iei tratamentul si din cauza asta postezi kilometri de timpenii? lasa-ne sa respiram si nu mai bate cimpii cu atit asiduitate ca ne ametesti. LASA-NE!!!!!!!!!!!!!!!!

# fată,cum dracu ai ajuns tu la Drept? date 29 February 2012 17:07 +6

Nu vreau să fiu prea acidă,dar te chinui în van;apoi,cu așa exprimare literară,cum ai trecut tu examenele-că precis n-au fost toate...orale :cry: ?

# Iulian date 29 February 2012 17:48 -2

Olivia si-a luat examenele mai mult ca sigur invatand. Alternativa despre care vorbesti o mentionezi din propria-ti trista experienta. Imi pare rau ca ai trecut prin asa ceva. Sincer.

# e bine că-i iei apărarea,totuși date 29 February 2012 19:22 +1

...Nu vorbesc decât despre o alternativă,cum zici,însă nu are conotația pe care o dai tu-posibil ai mintea strâmbă ,altfel ai fii perceput înțelesul propriu al cuvintelor ori tu nu înțelegi sensul limbii române ?

# Iulian date 1 March 2012 22:09 +3

Dar ce conotatie crezi tu ca dau acelei alternative? Si, in plus, mi-ai putea defini, rogu-te, sintagma " minte stramba"? Multumesc frumos.

# conotația wi-fi date 2 March 2012 05:17 -2

...ai auzit de ea? Lasă-te păgubaș ,că te pun să-mi plătești facturile,dacă mai repeți gestul de ieri-prietenii știu de ce!

# Iulian date 2 March 2012 09:49 +2

Asadar, tu crezi ca eu dau conotatia wi-fi alternativei :-). Apoi imi spui ca vrei sa te intretin, platindu-ti facturile. Cred ca-ti scapa niste sensuri pe undeva.  Tie si prietenilor tai care stiu de ce;-).

# o sucești ca la Ploiești! date 2 March 2012 10:20 -2

Chiar așa,o sucești ,te faci că nu pricepi ,și folosești conexiunea mea la internet cu nesimțire! Vrei o mostră de vulgaritate?Bun! :cry: Băi Pulea,pe cine crezi tu că îmbrobodești?

# Iulian date 2 March 2012 10:50 +3

Vocabularul pe care-l folosesti spune multe despre tine. Iar ideile de persecutie pe care le ai, vorbesc elocvent despre starea ta mentala. Nu stiu cine esti insa te asigur ca luni voi demara in mod oficial demersurile pentru ca administratorii site-ului sa fie obligati sa-mi comunice adresa ta de e-mail si ip-ul de pe care ti-ai postat comentariile. Te asigur ca vei observa la tine o schimbare radicala de tonalitate si de exprimare. Te pup:-)!

# deci mă ameninți date 2 March 2012 11:11 -2

Înseamnă că intenționat ai postat ,și mulți dintre cei care-și pun comment-uri pe site tot timpul au arătat că ,in fapt suntem supravegheați !Eu nu găsesc acest fapt unul legal intr-un stat democratic.Dacă își imaginează cineva că statul într-o formă mascată poate să-și persecute cetățenii,atunci nu mai este România democratică ci,România totalitară,măi dragă!

# Iulian date 2 March 2012 19:01 +3

Nu te amenint, te ajut sa te autoeduci responsabilizandu-te pentru ineptiile si dejectiile cu care improsti. Apoi, daca ai avea un dram de cultura juridica, ai constientiza ca amenintarea cu un rau legal (tragerea la raspundere pentru acte/fapte cu caracter prejudiciant pentru un tert) nu este infractiune.  Si vorbesc foarte serios, pentru insultele aduse o sa ai posibilitatea sa inveti legislatie romana in cadrul propriului tau dosar. Poti incepe sa-ti cauti un avocat. Cere-i un sfat chiar Oliviei;-).

# care inepții și care dejecții? date 2 March 2012 19:10 -2

...dar să-mi explici pornind de la insinuările tale și până la inepțiile sau dejecțiile mele,și nu mai continua că am sentimentul că de mai multă vreme cauți prilejul să provoci o anumită stare de fapte. In fond,ce te nemulțumește(fii explicit)?

# Iulian date 2 March 2012 19:09 +3

Ai inca posibilitatea sa-ti ceri scuze si sa stopam onorabil tot ce poate deveni un vis urat pentru tine. M-a deranjat mult modul in care ai inteles sa-mi vorbesti, acuzatiile pe care mi le-ai adus. Nu ma cunosti, nu stii cine sunt, nu stii ce fel de om sunt. Daca nu ai un dram de bun simt, nu interactiona cu semenii tai pe net, ramai izolata in comunitatea in care se foloseste limbajul cu care esti tu obisnuita.

# și pe mine mă deranjează destule date 2 March 2012 19:24 -2

...apoi, înțeleg că tot ce ți-a produs acest disconfort este o acuzație a mea.Bun! Conotația ta -alternativa -pe care eu nu am înțeles-o ca și sens -care era?Vrei să-mi explici acel sens?

# intrebare date 2 March 2012 19:29 0

Puteti trece in privat conversatiile? Ne cam plictisiti, si unul, si altul.

# interdicții date 2 March 2012 20:31 -2

Să nu interacționez cu semenii mei,să stau izolată in comunitatea mea-domnule, mă acuzi de persecuție dar crede-mă ești cel care persecută!Ești agasat ,dar imaginează-ți că eu sunt și mai agasată. Află cum au intrat unii in Baroul București scriindu-și teza în timp ce altul i-o șoptea în cască-conectat wi fi (smartphone).Eu nu am făcut aluzii vulgare gen-”îmi pare rău de trista ta experiență”...Sunteți vinovați că nu luați măsuri și sunt fraudate examenele peste tot,nu doar la Baroul București ci și la INM.Nu te cunosc,și nu mă cunoști, dar să mă ameninți ,că nu ai dreptate!

# Iulian date 2 March 2012 21:20 +3

Am vorbit serios, astept scuzele tale. Altfel vom ajunge sa ne cunoastem si nu cred ca va fi in circumstante prea placute. Nemultumirile legate de fraudarea unor examene sunt ale tale, personale. Nu trebuie sa jignesti pe nimeni din cauza asta. Daca ai asistat la asa ceva, trebuia sa ai curajul sa iei pozitie si sa denunti. Te abati, insa, de la problema pe care ai generat-o. Eu nu te-am jignit, nu inteleg de ce ai facut-o tu. Nu inteleg de ce se arunca atat de usor cu noroi in mod las, in spatele unor pseudonime/identitati false.  

# să-mi cer scuze,tot eu date 2 March 2012 21:38 -2

Explică-mi tu alternativa ,că tot făceai aluzie la trista mea experiență,fiindcă ai apucat să înfigi un cuțit acolo unde durea,asta e o metaforă. Nu am motive să-mi cer scuze.Denunțurile au fost făcute și zac la sertar,că deh ,sunt prea mulți dintre cei cu tă****** sus pus.

# Iulian date 2 March 2012 21:55 +2

Este ok, stai linistita atunci. Lasam lucrurile sa-si urmeze cursul firesc. Ne vom intalni curand si vom lamuri intreaga situatie. Preferam sa scutim reciproc si timp si nervi. O seara buna.

# Iulian date 2 March 2012 21:58 +1

Este ok, stai linistita atunci. Lasam lucrurile sa-si urmeze cursul firesc. Ne vom intalni curand si vom lamuri intreaga situatie. Preferam sa scutim reciproc si timp si nervi. O seara buna.

# nu mai am lămuriri de dat date 2 March 2012 22:14 -2

Cine se scuză se acuză!

# Iulian date 2 March 2012 19:59 +3

Ai inca posibilitatea sa-ti ceri scuze si sa stopam onorabil tot ce poate deveni un vis urat pentru tine. M-a deranjat mult modul in care ai inteles sa-mi vorbesti, acuzatiile pe care mi le-ai adus. Nu ma cunosti, nu stii cine sunt, nu stii ce fel de om sunt. Daca nu ai un dram de bun simt, nu interactiona cu semenii tai pe net, ramai izolata in comunitatea in care se foloseste limbajul cu care esti tu obisnuita.

# vis urât,auzi date 2 March 2012 23:28 -2

...Fă tu să fie pentru mine un vis urât și străduiește-te să fie pe măsura coșmarului pe care-l trăiesc eu de 20 de ani-e bine așa? Nu vei avea scuze de la mine!

# Iulian date 2 March 2012 20:11 +3

Ai inca posibilitatea sa-ti ceri scuze si sa stopam onorabil tot ce poate deveni un vis urat pentru tine. M-a deranjat mult modul in care ai inteles sa-mi vorbesti, acuzatiile pe care mi le-ai adus. Nu ma cunosti, nu stii cine sunt, nu stii ce fel de om sunt. Daca nu ai un dram de bun simt, nu interactiona cu semenii tai pe net, ramai izolata in comunitatea in care se foloseste limbajul cu care esti tu obisnuita.

# Dan date 1 March 2012 00:24 +2

mai Iulian, eu cred ca esti bine intentionat. Dar am si eu doar o intrebare. Ai avea curaj sa o angajezi pe Olivia ca avocat, indiferent de speta?

# Iulian date 1 March 2012 19:25 +3

Salut, Dane. Nu depre a o angaja pe Olivia ca avocat indiferent de speta este vorba. Apoi, sunt alte criterii dupa care se angajeaza un avocat, nu dupa analiza catorva randuri publicate ca si comentarii la un articol online. In egala masura, daca Olivia ar fi avocat, ar fi, daca nu stagiara, atunci la inceput de cariera, ceea ce inseamna ca nu ar putea exercita apararea "indiferent de speta", luand in considerare macar instantele la care ar avea dreptul sa puna concluzii.  Este vorba despre o acuta lipsa de bun simt dezlantuita sub protectia anonimatului. Inteleg sa fie o polemica de idei, dar sustinuta cu argumente, nu cu laturi de Ferentari. Poate ca administratorii site-ului ar trebui sa modereze comentariile, sa  impuna niste reguli de utilizare. Mizeriile lansate de catre cititorii "de inalta tinuta morala" ai acestui site ma determina sa-l citesc din ce in ce mai rar. Si probabil ca sunt multi care au aceeasi reactie ca si mine.

# EI ,NA! date 1 March 2012 20:30 -2

Vrei cam multe!La mintea ta întortocheată,nu mai reușești să înțelegi nici sensul limbii române,măi dragă! ;-)

# Iulian date 1 March 2012 22:13 +3

Da, ai dreptate, mai, draga, nu reusesc sa vad metafora nevinovata in vulgaritatea primitiva:-). Si nici nu caut sa muncesc cu mine pentru a ajunge la performanta asta.

# in mintea strâmbă și lucrul drept se strâmbă date 2 March 2012 05:02 -2

...Cum bine a spus-o cineva ,ți se potrivește de minune. Mai apoi,te dai la insinuari de-a dreptul vulgare dar...tot eu sunt vulgară :cry: după părerea ta.N-o mai lungesc,ți-ai permis să-mi cauți adresa de e-mail,m-ai virusat,și am pierdut juma de zi să repornesc sistemul.Ești feroce,măi dragă! RUȘINICĂ!

# Iulian date 2 March 2012 09:53 +3

Lansezi acuzatii destul de grave - ca ti-am gasit adresa de e-mail, ca ti-am accesat fara drept sistemul si ti l-am virusat. Nu am cunostinte necesare pentru asa ceva, nu m-as deda la astfel de lucruri. Chiar daca sunt lansate in virtual sub anonimat, eu as fi mai retinut in afirmatii. Mai, draga cui vrei tu sa fii.

# nu? date 2 March 2012 10:47 -2

Surprinzător ,tu nu ! După ce o dai la întors ,mai regreți și...chipurile experiența mea tristă :cry: deși eu nu sunt printre cei cu experiențe dintr-acelea -triste,mă faci vulgară etc...înțeleg că e o tactică de a sfida oamenii.Deocamdată nu-mi e frică decât de ...cer să nu cadă pe mine!Apoi,dacă am o opinie o spun pe șleau că nu cred în cenzura cuiva,indiferent prin ce mijloace m-ar sfida-rar devin vulgară!

# metafora nevinovată/vulgaritatea primitivă date 4 March 2012 07:31 -2

...identificarea mea (IP-ul)îți era cunoscut la momentul comentariului din 02.03.2012,ora 09.53 deoarece vorbești de metaforă ,incă din 01.03.2012,ora 22.15 prin asocierea metaforei nevinovate cu așa zisa vulgaritate primitivă.Sunt convinsă că la ora 09.45 erai la serviciu ,insă serviciul tău constă în identificarea celor care postează :cry: Te-a deranjat comment-ul meu din 24.02.2012 vis-a-vis de polologhia Oliviei(și atunci îmi știai IP-ul). Nu te mai obosi să-mi deschizi tu un dosar,părerea mea este că există un dosar deschis de mai multă vreme,cu interceptări ilegale!Nu mai corespundea cu cel din 14.02.2012 FIREȘTE. Aștept să mă contactezi LEGAL,măi dragă!

# Dan date 1 March 2012 23:50 +2

Nu site-ul e de vina pentru comentariile cititorilor, ca dovada ca nu se cenzureaza nimic. Fiecare spune ce vrea, cat vrea, dar la randul sau e supus comentariilor celorlalti. Eu, dintr-o experienta personala la inceput am crezut ca e vorba de o alta persoana, nu de Olivia. De o avocata din Baroul Bucuresti care de vreo  ori a incercat sa intre in magistratura dar spre fericirea generala nu a reusit. Si aia avea o logoree, in fine nu mai puteai deschide gura de ea. Acea pseudo-avocata -o cheama maria Salcianu - mi-a facut acum vreun an o plangere penala pentru insulta (desi era dezincriminata de multa vreme...a drac' carte...). Crede-ma ca de mult nu m-am mai distrat ca atunci cand am fost la Politie sa dau cu subsemnatul pe creatia ei. Radeam eu, radea avocatul meu, radeau politistii....cam asa s-a apreciat "creatia" ei. Retarda aia a scris vreo 8 pagini, argumentand o infractiune care nu mei era in Codul Penal. Ce s-a intamplat? Nimic, doar logoreea ei a facut-o de ras. 

# Bolivia Niuton Gion date 29 February 2012 16:47 +7

Cu niste sunatoare comprimate sa mai incerci. Sau Calmogen Plant. N-ai treaba? N-ai de invatat?

# CI date 29 February 2012 17:46 +2

Cinste lui! Are curaj ******lău! Bravo! Eu nu cred că eram capabil să-mi arestez un coleg! Îl scuipam între ochi, dar nu mai mult...Interesant în articol e pomenirea lui Barbălată, de 3 ori mai coruptă...Aștept ziua când va fi arestată...de colegul Iulian Dragomir!

# Dan date 1 March 2012 00:15 +4

Pe zi ce trece devii din ce in ce mai simpatic. Dar o flegma in ochi, e prea putin, macar un cap in gura ca sa simta. Totusi zi-mi o vorba, asa caustic cum esti. Ce i s-a intamplat doamnei jude e pentru pacatele recente sau pentru alea trecute?

# danilet taci! date 29 February 2012 18:01 +5

Pentru cine nu s-a prins inca cine e CI, reamintesc, e vasilica, independent. Acum, sa iti spunem ceva CI, ca stii scuipa in ochi stim deja, dar sa-ti iasa din cap ca vei ajunge vreodata sa ai "curajul" de a-ti aresta un coleg, pentru ca nu ti-ai lua niciodata examenul de Curte de Apel macar. Tu esti bun sa bestelesti condamnatii fosti magistrati si, daca ai putea, sa ii mai condamni o data, ca sa incerci, tot degeaba, sa iti rezolvi frustrarile. Inca nu ti-a trecut boala cu anticoruptia? Ca restul stim ca nu mai trec...

# c date 29 February 2012 18:16 +1

Domnilor din sinteza comentariilor acestui articol rezulta ca judecatorul care a dispus arestarea doamnei, ar aproba si solicitarile interceptarilor convorbirilor telefonice intemeiate pe Legea 51/1991 privind siguranta nationala a Romaniei. In aceste conditii daca acest judecator a aprobat si interceptarea convorbirilor telefonice ale judecatoarei, evident ca mandatul de arestare este nul. Avocatul judecatoarei trebuie sa solicite de urgenta:propunerea interceptarii, de cine este semnat mandatul sau autorizatia, atunci sigur se ajunge si la o colaborare intre serviciul de informatii care a solicitat interceptarea si judecator. Sigur exista si un dosar de urmarire informativa, ca baza legala a solicitarii interceptarii si filajului.Cu stima

# dispret date 29 February 2012 18:39 +7

Isuse, "c" ! Exista tineri carora li s-a furat tineretea si prabusit orice speranta, fiind obligati sa munceasca cite 10-12 ore pe zi, pentru max. 1000 lei /luna, din cauza evaziunilor fiscale savirsite de cei asemanatori cu clintul acestei judecatoare, si de lacomia celor asemanatori ei , care se joaca cu sutele(milioanele poate) de euro, si d-ta faci avocatura clandestina dind consultanta fata de un mandat de arestare, pe care-l intrezaresti ca fiind "nul" ?! Oare ce fel de gunoi uman poti fi (chiar si astea avind o ierarhie...) ? Mi-ar place sa te intilnesc si sa-ti trintesc un scuipat pt. modul cum gindesti , dar fata de un jeg ca tine ...scuipatul meu e prea demn si nu mi-l murdaresc cu unul ca tine ... Sinteti niste sobolani intrati in putrefactie, toti cei care justificati aceste crime fiscale si-i aparati pe ratacitii astia care se joaca cu soarta acestu popor, unde va aveti poate inca in viata parintii si ingropati stramosii, si unde va cresteti copii. GUNOAIE MENAJERE !

# soricel date 29 February 2012 18:54 +2

iulianuss dragomirussss= secu=secu=secu=secu=rusine celor de la sri . de ce ta****** nu recunoaste ca inca mai are nevoie de fostii secu.  pai executantul asta nu e cel filmat mai demult in hotelul x ??

# ??? date 29 February 2012 19:26 +9

Bordea, da-ne mai multe detalii!

# ham ham date 29 February 2012 18:57 +3

titlul e cam tendentios daca a mancat-o ... asta e

# Aociatia justitia corecta date 29 February 2012 19:23 +7

Doamne, nesatuli mai suntem noi, romanii! 90% din po******tia acestei tari ar fi fericita daca ar avea salariul acestei doamne judecator. Dar iata ca un salariu generos nu a fost de ajuns, o cariera ajunsa pe culme nu a contat! Lacomia strica omenia... sau duce dupa gratii!! Scrie in articol ca i s-a facut rau. Dar cand a savarsit fapta nu i-a venit rau?? Bravo celor care au avut curaj, daca o sa il vad si pe Bombonel macar 29 de zile la racoare mai dau o sansa acestei tari Justitia e cu noi romanii.Multumim.

# Felicitari DNA , brava justitie!!!!!!!!!!!!!! date 29 February 2012 19:33 +4

Se vorbeste de multa vreme ca judecatorii de la CA Ploiesti sunt niste spagari nenorociti. Sa ne spuna DNA pe care din ei trebuia sa-l influenteze Maria David? Ca sa nu scape nenorocitii, ar trebui cercetati toti judecatorii de la CAP. Daca nu-s capabili sa elimine spagarii dintre ei, sa plece toti, sa lase locurile libere. Au dreptate olandezii, sa nu primeasca Romania in Schengen. Cu asa o justitie nu putem intra cu adevarat in randul tarilor europene. Daca vor fi arestati judecatorii corupti (adica vreo 50%), vom merita sa intram in Schengen. Multi oameni au terenuri si cladiri din mosi stramosi si acesti penali de arges si dambovita nu le recunosc. Traiasca justitia universala.

# ASOCIAŢIA VICTIMELOR MAGISTRAŢILOR DIN ROMÂNIA(A.V.M.R.) date 1 March 2012 06:39 -2

Judecătorii corupţi (a se citi "infractori") sunt în proporţie de 100% nu de 50%. Luaţi-le dosarele soluţionate la verificat şi vă veţi convinge ! Preşedinte A.V.M.R., av. Neagu Rodica(tel.0743242121).

# Vlad Tepes date 29 February 2012 19:42 -1

Vlad Tepes a fost numit drept Cavalerul dreptatii ! Numele de Dracula, care apare in documentele vremii, se datoreaza "Ordinului dragonului" pe care l-a primit tatal lui Vlad Tepes.Ce doreste Doamna? 200.000 ouro? AI CAM LUAT teapa?Asta vor oamenii de rand.Sa puneti stop coruptiei.Lumea fara de arginti saluta curajul Domnului Judecator Dragomir. La mai multi Domnule judecator !!!!!!!!!

# Olivia-Maria Marcov date 29 February 2012 20:18 -9

Multumesc, Iulian. Multumesc, domnule. Monsieur, je vous remercie. Eu doresc o lume buna si civilizata, nu doresc nimic rau si nelalocul sau. Cu privire la examene, pentru a le trece este nevoie sa inveti, un profesor este un profesor si de altfel examenele erau examene organizate sub forma de test-grila, eram trecuti prin toata materia. Profesoara noastra de " Succesiuni " a lucrat cu noi la curs, chiar a afectat timp din durata cursului de o ora si 20 de minute, pentru a ne antrena la un test simulat, pentru a ne obisnui. Nu spunea ea ca ne vom obisnui ? Ca, ' te obisnuiesti " ? In mod sigur, in facultate un profesor nu uita niciodata ca este un cadru didactic. Iar in ce o priveste pe profesoara David Maria, ea era un om foarte uman, dar stia ca trebuie sa inveti, sa stii carte. Desi preda intr-un ritm alert, ea avea o atitudine frumoasa, care incuraja studentul. A fost profesoara noastra si nu este usor sa citesti despre ea randuri asa de dureroase. I s-a facut rau. Un proces este un proces, insa la noi se pune prea multa presiune. Avem oameni care invata carte, care stiu carte, negresit, insa modul de viata, ' stilul " este unul foarte agresiv, rau, nociv oamenilor. Eu doresc o societate mai linistita, oamenii care ajuns magistrati sunt oameni cu experienta, ei sunt investiti cu autoritate, ei pot sa isi desfasoare activitatea cu calm si cu profesionalism. Este de dorit ca si tara noastra sa fie una care sa respecte omul din toate punctele de vedere, adica ma uit, citesc comentariile din seara aceasta, niciodata nu am primit comentarii asa de neplacute, sunt socante totusi. Oamenii buni care exista, oameni cu suflet bun, oameni care stiu si carte, sunt cei care trebuie sa traiasca intr-o societate mai buna, mai senina. Nu spun nimic rau. La facultatea de Drept m-am dus singura si m-am inscris, erau multi ani de cand unchiul meu dorea sa ma vada studenta la Drept, cred ca el isi pierduse speranta ca se va mai intampla in ce ma priveste, ma incuraja tot timpul, dar nu numai pe mine, iubea oamenii si tinerii care isi doreau sa invete Dreptul si sa se poarte frumos cu oamenii, cunoasterea, stiinta lor, pregatirea lor sa o puna in valoare la modul cel mai frumos si benefic. Nu inteleg comentariile rele, suntem oameni, eu sunt un om din specia umana, sunt o fiinta umana si am un ADN uman, omenesc. Eu sunt un om. Sunt un om bun. Stiu ca viata ete dificila si este greu ca este asa, dar, ok, daca e asa, cine o va face mai frumoasa, daca nu noi insine, dar cu totii ? Mi-am luat corect examenele la facultate, nu este nevoie sa fiu jignita asa de urat si de vulgar. Intotdeauna mi-am dorit sa stiu, dar, mi-am dorit sa am si note mari, pentru ca si notele conteaza, ele reflecta interesul tau pentru anii tai de studiu, pentru studiu, arata ca esti un om care acorzi importanta studiului. Procesul penal este traumatizant, cand citesti o stire, care poate privi si un necunoscut, cum sunt Actualitatile la TVR sau PROTV, despre accidente, despre tot ce e rau pe lumea asta, nu te doare ? De aceea de altfel prefer sa citesc mai mult in presa, si evit sa privesc si sa ascult despre toate relele pamantului care si-au facut loc la noi in tara de mai multi ani, si care par sa nu mai treaca. La curs, in facultate, am remarcat seriozitatea cu care profesoara, doamna Maria David ne-a explicat ca judecatorii sunt atenti, ca ei, la nivelul ICCJ sunt vigilenti, ca verifica ceea ce sta scris intr-un dosar, identitatile, in sensul ca ea a spus ca au existat carti de identitate false. Si astazi retin ce a spus ea, cum sa o spun ? Este probabil ca profesorii nostri de drept dintre care unii erau si practicieni ai Dreptului, au vrut totusi sa ne menajeze, pentru ca mediul academic, facultatea, anii de facultate sunt ani frumosi, si ei sunt diferiti de realitatea instantelor de judecata, a proceselor care se judeca, de aceea am retinut ca ea a fost si singura care ne-a spus cele de mai sus. Profesorii de Drept la curs sunt oameni foarte agreabili si placuti, bine, ok, nu toti sunt intotdeauna foarte simpatici studentilor, depinde cum vorbesc la curs, cum vorbesc cu studentii, insa sunt oameni care stiu carte, sunt oameni inteligenti, sunt persoane citite, eu am un profund respect pentru ceea ce este si inseamna un PROFESOR. Intotdeauna am spus ca avem nevoie de profesori. Este exclusa vulgaritatea cu mine, va rog sa evitati sa va exprimati vulgar la adresa mea, sunt o persoana care nu traieste vulgar, sunt o persoana credincioasa, un om bun si care isi doreste sa fie mereu un om bun, pentru oameni. De altfel, cand scrii asa cu privire la mine, asa cum este comentariul de mai sus, care vorbeste despre felul in care am trecut, pesemne examenele, inseamna ca nu numai eu sunt aceea jignita, dar si profesorul sau profesorii. Eu nu sunt un om care sa ' treaca " un examen. Eu sunt un om care invata pentru examen, eu sunt un om care doreste nota maxima la un examen. Sunt un om care citeste mult, port ochelari de vedere, imi cresc progresiv dioptriile, desi medicul oftalmolog mi-a spus ca nu ar trebui sa mai creasca, sunt un om care citeste si invata, este corect, imi plac si alte lecturi, am si alte preocupari, citesc relatii internationale, psihologie, si am vazut ca profesorii sunt oameni invatati, au citit foarte mult, mai mult ca mine, este firesc, au inceput mai demult, au ani de experienta si studiu inaintea mea, de aceea exista profesorul pentru a fi un model. Tatal meu este un profesor, el nu s-a desprins de carte, de catedra, de tabla neagra si de creta alba, de laboratorul lui de mecanica fluidelor din facultatea de matematica. Nu stiu ce aveti cu mine, de ce tineti sa ma jigniti ? Dar ce v-am facut eu, pentru numele lui Dumnezeu ? Viata nu e usoara pentru nimeni, nici pentru mine, nu stiu ce aveti cu mine ? Dar ce fel de mediu este acesta unde se vorbeste si gandeste asa urat ? V-am facut eu ceva ? Va impiedic sa va traiti viata ? Sunt un om, si iubesc viata si oamenii, dar putini ar putea avea regulile stricte de viata pe care le-am avut eu in viata mea, si putini ar putea avea disciplina mea, va rog foarte mult, vulgaritatile, jignirile, vorbele urate, insinuarile la adresa mea sa inceteze, eu ma exprim frumos si spun frumos ca va rog. Scriu in limba romana, nu-i asa ? Nu imi plac complicatiile, viata unui om nu trebuie cheltuita in complicatii, nu trebuie irosita, de altfel nu e normal si sanatos sa cauti cearta cu dinadinsul, nu e normal asa ceva. Mediul Justitiei chiar este unul destul de precis, exista tribunale, curti, instante, judecatorii, parchete, justitiabilii au fiecare aparatorii lor, avocatii lor, fiecare isi are rolul sau. Un proces are loc cand are loc, dar nu incepem acum sa facem un proces pe pagina unui ziar. Oameni buni, daca aveti probleme in viata, aflati ca toata lumea le are, viata iti cere putin efort si bunavointa, nu scrie nicaieri ca in viata trebuie sa asculti insultele si jignirile altuia, venite din senin, fara temei. Fiecare are probleme de viata pentru ca ele apar, inerent. Pe aceasta pagina exista persoane care cauta pricina. Nu este o reactie sanatoasa aceasta. Fiecare are viata sa, si este loc pentru toata lumea care manifesta bunavointa. Mie imi place foarte mult de exemplu mediul academic. Exista drepturile omului, nu incetez sa spun ca ele exista, exista persoane, cetateni care refuza sa admita ca exista pentru toti oamenii si cetateni drepturi ale omului si cetateanului. Exista Constitutia Romaniei, exista tratate internationale. Eu nu ma chinui in van. Eu am viata mea si personalitatea mea. Multumesc lui Dumnezeu ca eu cunosc oameni ! Dar ma rog pentru binele tuturor. Este greu de trait si mai greu sa profesezi intr-un mediu ostil, inuman de ostil si anormal de ostil, o societate in declin, in deriva. In seara aceasta o bucurie mi-a facut Iulian. Am retinut. Adica tin minte. Tuturor semenilor mei, va doresc o seara frumoasa !!! Iulian, multumesc.

# Dan date 1 March 2012 08:38 +3

".....eu sunt un om din specia umana, sunt o fiinta umana si am un ADN uman, omenesc".  :D :D :D

# dovada date 29 February 2012 20:36 +5

"olivia" Cum poti tu posta asa un cearsaf de labilitati, cind textul este limitat din server ? Si cu asta, am DOVEDIT ca nu esti olivia ....

# Antidovada date 29 February 2012 23:53 -1

Esti cu adevarat dovada prostiei si limitarii care traieste in „server”. Daca tu nu esti capabil sa insailezi mai mult de un rand oare ce te freaca grija pentru o fiinta sensibila chiar si cu un animal ca tine?!

# pentru Olivia date 29 February 2012 20:43 +2

Daca vrei sa supravietiesti in aceasta jungla, pentru ca justitia romana este o jungla, ca intreaga societate romaneasca, va trebui sa renunti la sentimentalisme. Sa pastrezi in sufletul tau sensibilitatea si trairile, dar cam atat. Si cand vei ajunge jurist practicant, sa incerci sa le dai o forma mai sintetica. Nu in ultimul rand, sa inveti sa treci peste jigniri si peste rautati, pentru ca incercand sa propovaduiesti iubirea (la modul absolut spun) te vei simti mereu ranita. Eu sunt un om rabdator, dar crede-ma, desi comentariile tale in esenta sunt extrem de umane, nu vei gasi aici, pe luju si cred ca nicaieri in lumea virtuala,si in special cea privitoare la justitie si politicieni, intelegerea pe care o astepti. Si, rabdatoare cum sunt, crede-ma, nu am totusi timp sa le citesc pana la capat. Asa ca sintetizeaza, invata ca viata e dura, ca nu traim in povesti cu zane si lumea e plina si de mitocani.Nu-ti mai pune mintea cu ei iar daca nu poti, mai bine retrage-te o vreme, pana vei invata aciditatea limbajului. Numai bine si succes la examene!

# lasati-o in pace! date 29 February 2012 21:21 -5

toti cei care va luati de persoane precu Olivia sunteti niste netrebnici. Fra suflet, fara omenie, niste mameluci care trancanesc aiurea si cometeaza injurios, deci care nu au argumente. eu ma bucur ca mai exista si oameni ca ea. Succes Olivia si nu ai baga in seama toti veninosii!

# Olivia-Maria Marcov date 1 March 2012 12:54 +1

" Lasati-o in pace ! ", iti multumesc, si tu sa ai succes, si doresc omenilor reusita in toate actiunile lor bune, pozitive, este si trebuie sa fie loc pentru noi toti, multumesc si asa sa fie cum spui, sa ne ajute Dumnezeu pe toti ! si sa ne inspire !

# name date 1 March 2012 10:12 0

magistrati nesatuli... bravo DNA!

# IOAN DUSCAS date 1 March 2012 11:33 0

CATEVA GUNOAIE DE MAGISTRATZI CORUPTZI MI-AU DISTRUS VIATZA PENTRU CA ASHA AU VRUT EI ! PENTRU CA SUNT NISHTE GUNOAIE UMANE IMPLICATE IN ACTZIUNI DE FURTURI IMOBILIARE ! DECI DIN ACEST PUNCT DE VEDERE AR FI NORMAL SA MA BUCUR CAND VAD CA CRE-UN MAGISTRAT AJUNGE SA FIE NENOROCIT ! DAR NICIODATA NU POT SA NU-MI PUN PROBLEMA DACA PE BUNA DREPTATE SAU DUPA URECHE A FOST NENOROCIT ACEL MAGISTRAT ! DACA A PRIMIT MITA ESTE NORMAL SA PLATEASCA PENTRU ASHA CEVA DAR EU ASH VREA CA PROBELE DETZINUTE SA FIE DE NATURA A DEMONSTRA FARA A LASA LOC DE DUBII CA MITA A FOST PRIMITA !! SHI NU CA AR EXISTA POSIBILITATEA SAU DISCUTZII DIN CARE SA REIASA CA AR FI EXISTAT INTENTZIA DE A PRIMII MITA ! DUPA PUTZINELE CUNOSHTINTZE PE CARE LE AM IN DOMENIU FATZA ACESTUI JUDECATOR (DIN FOTO) IMI ARATA UN CARACTER INCOMPATIBIL CU CEL NECESAR POSTULUI PE CARE IL OCUPA ! DAR INTERESELE INFRACTORILOR DIN SERVICII PRIMEAZA IN FATZA INTERESELOR SOCIETATZII !

# Olivia-Maria Marcov date 1 March 2012 12:40 0

Am citit mai sus comentariile voastre. Sa incerc sa aduc un raspuns acestor comentarii, poate nu in ordine, poate nu tuturor. Sa fiu sintetica, sa sintetizez, sa fiu scurta ? Din capul locului voi spune, si insist, nu este nimeni obligat la lectura, eu nu citesc decat cand am timp si comentariile care imi retin atentia, sau persoane care imi retin atentia, caut sa vad cum scriu si ce spun ele, dar nu citesc intotdeauna si totul. Al doilea, aici, in spatiul acestor comentarii, nu suntem in sala de judecata. Aici suntem pe pagina unui ziar. Ne aflam si insist, pe pagina unui ziar, in spatiul pus de ziar la dispozitia oamenilor, a opiniei publice. Cand te afli intr-un loc, este bine sa stii unde te afli, imi spun mie, pentru ca nu am in intentie sa supar pe nimeni, nu este rau sa repet, dar pe urma comentariul ajunge mai lung si multi nu au timp sau nu au rabdare. In ce ma priveste cand sunt intr-un loc, ma uit unde ma aflu, pe pagina unui ziar in mod clar nu ma aflu in instanta de judecata. prin urmare sa face diferenta intre munca pe care specialistii in Drept o depun in instanta, si comentariul dintr-o pagina de ziar virtual. Cand esti sintetic, incepi sa pari " dur " sau rautacios, sau poate arogant, sau semet. Eu nu sunt semeata si nu sunt aroganta. Intotdeauna cand un om explica, sau cauta macar sa explice ceva, cuvintele aduc lamuriri, sau macar intelegi ca omul nu este un om rau. Necunoscutul sperie, iar cand incepi sa cunosti un om, sa il vezi asa cum este el, si nu cum ti se pare ca ar fi el, deja nu iti mai e frica, teama, sau deja nu mai ai atatea retineri, rezerve, te familiarizezi treptat cu el, cu firea lui si cu felul in care el intelege viata. Eu am vazut cum se desafasoara munca in judecatorie, o cunosc, munca intr-o instanta de judecata, am asistat si la sedinte de judecata, dar iata intru pe pagina acestui ziar si cand intru nu intru ca un avocat, ca un consilier juridic, cum sa o spun eu mai clar ? Nu am un job aici, nu sunt un om care presteaza aici o munca, nu astept sa se ia dosarul daca sunt, as fi avocat, al clientului meu, nu astept sa intre judecatorul in sala de judecata, nu sunt la un serviciu, la un loc de munca. Este o diferenta categorica. Munca pe care un om o face isi pune amprenta asupra sa, dar, fiecare spre binele lui, trebuie sa stie, si sa faca efortul de a nu cadea in rutina, poate ca se cere un mic efort. Stiu ca dupa mai multi sau chiar numai cativa ani de practica, oamenii devin mai rapizi, mai alerti, isi fac munca mai repede, deja ei stiu, cunosc, au experienta unei judecati, si munca lor ei o fac mult mai repede. Acestea fiind spuse, stiu ca iti ramane si ceva timp, cu timpul, mai greu este inceputul, ca orice inceput. Sintetic ? Nu suntem toti la fel, am inteles bine aspectul muncii, al felului in care se lucreaza. Dar nu suntem toti la fel si nu gandim toti la fel. Eu vreau sa imi expun un punct de vedere. Am inteles ca i se aduc obiectiuni neincetat punctului meu de vedere. Totusi eu am dreptul la el si imi afirm acest drept. Stiu sigur si vreau numai sa spun, exista si alt fel de oameni, societatea la noi este mai putin binevoitoare, mai iritata, tracasata ca alte societati, exista sigur si clar oameni care iubesc oamenii, care se simt bine printre oameni, si aceia muncesc, sau sunt ocupati. In mod sigur exista si altfel de oameni, si nu sunt singura sa spuna asta, nu sunt singura sa fi remarcat ca societatea noastra se cramponeaza de ceea ce nu merge, si nu face un efort pentru ca lucrurile sa mearga mai bine. Daca altii pot, alte societati poti, societatii acesteia ce ii lipseste si ea de ce nu poate ? Eu doresc o lume mai buna, si ea poate exista, exista, in concret la altii, insist, de ce nu si la noi ? Cui i-ar dauna o societate mai buna ? Nu toata lumea priveste lumea prin prisma si prin ochii societatii noastre, si oamenii sunt mai fericiti, si calitatea vietii lor e mai buna. Nu suntem nici singurii oameni in lumea aceasta, exista inca multi altii, si sunt diferiti de noi, iar noi intre noi, iarasi, nu suntem toti la fel. Acesta deci, revin si repet, nu este un dosar, nu trebuie nimeni sa citeasca, nu sunt concluzii puse in fata instantei de judecata. Vedeti aici o sala de sedinta ? Eu nu o vad. Vad ecranul monitorului meu cand scriu si pagina aceasta, alba, de ziar, in spatiul afectat opiniilor, parerilor, punctelor de vedere ale celor care, mai mult sau mai putin, sunt interesati de lumea Justitiei. Eu am lucrat in acest sistem. Multumesc. Dar nu mi-au placut conditiile de munca, asa cum sunt ele, intotdeauna am dorit conditii mai bune de munca, pentru mine si pentru toti de acolo, am primit si critici cand in anii 1990 si ceva...1995 ? am spus ca avem salariile prea mici, a fost nevoie de mai multi ani de zile, pentru ca oamenii sa inceapa sa reactioneze, si sa o faca corect, sanatos, si sa isi ceara drepturile salariale cuvenite, si mai crescute. Oamenii nu erau pregatiti sa reactioneze, sa lupte pentru ei, sa lupte in sensul bun, legal, al cuvantului. Peste tot in lumea civilizata s-a ajuns la civilizatie, pana azi asa a fost, si la castigarea drepturilor pentru ca oamenii au inteles ca sunt oameni si ca au drepturi, cand nu li s-au dat ei nu au incetat sa le ceara, sa le revendice. Nu sunt vorbe goale acestea, este istoria umanitatii si pana ieri chiar, putina rabdare, sunt un om care a citit si istorie si nu sta cu mainile in san, asteptand sa i se explice cum e in sala de sedinta, in care a lucrat mai multi ani de zile. Nu stiu daca cineva ma intelege, ok ? Intelege cineva cand spun ca a fost munca mea, aceea si ca nu mi s-a parut just, corect sa muncim in asa conditii rele ? Am vrut pentru toti, am primit critici, s-a si ras de mine, peste mai multi ani, am ales sa plec, si am plecat, nu se putea munci asa, omul trebuie respectat, este om, este demn, mai ales demnitatea este un atribut al omului complet calcat in picioare in Romania, Stat de Drept. credeti ca nu va puteti face munca, castiga existanta decat intr-un mediu veninos, urat ? Nu cred sa fie asa. Cearta si artagul nu profita nimanui si cel mai bine inteleg asta cei care ajung sa fie judecati pentru a se fi certat in exces, a fi cautat omului pricina. Omul nu are timp pentru el insusi. Dar are timp sa fie rau, nepoliticos, atoatestiutor. Oamenii care scriu aici, nu ar trebui sa se atace intre ei, sa se certe intre ei, nu suntem intr-o sala de judecata. Nu cred sa fie scopul articolelor de presa acesta. A fost o perioada lunga de timp pana cand, judecatori si grefieri au inteles ca numai ei singuri pot lupta pentru ei si nu are cine sa vina in mod special ca le respecte drepturile, daca primii, ei insisi, nu sunt respectuosi fata de munca lor si retribuirea, remunerarea ei. Astazi da, magistratii au salarii mari, sunt salarii bune, chiar mari, ok, grefierii nu au insa nici azi salarii mari, intre grefier si judecator exista o diferenta, dar munca este grea, presupune atentie, vigilenta, responsabilitate, trebuie sa ii dai fiecaruia ceea ce legal i se cuvine. Magistratii azi lupta pentru ei, au inceput chiar sa spuna ca nu au suficienti judecatori, dar volum de munca prea mare, este firesc, pentru ca munca este nenormata si dosare pe rol se inregistreaza in fiecare zi, ar fi trebuit sa prevada acest lucru in urma cu mai multi ani cand insa nu toti parea de acord ca munca e prea multa si timpul prea scurt, si omul are si el fortele lui pe care le are, dar nu e un robot. Cand toti se vor pune de acord sa respecte si sa recunoasca drepturile tuturor, Justitia va incepe si la noi sa mearga mai bine, pana atunci insa e o diferenta intre ea si Justitia din alte tari, din cele civilizate, enorma, colosala, nu se pot face comparatii. Oamenii in alte tari sunt respectuosi, asculta, citesc, respecta opinia altuia, pentru ca e opinia altuia, cauta sa inteleaga, nu se ridica impotriva semenilor lor. Impreuna sunt receptivi, nu se intampla pagube, nenorociri, reclamatii, imprecatii, pentru ca toti inteleg ca trebuie sa schimbe ceva in bine, si pun umarul, contribuie, fiecare cu ce poate. Este firesc ca avocati, magistrati si toti ceilalti sa fie tracasati, pentru ca Justitia spune ca nu are buget suficient, ca nu are personal suficient, am citit aici in ziar un articol in care se spune ca presedintele Curtii de Apel Bucuresti a facut multe cereri si a aratat ca are nevoie de judecatori, ca sunt prea putini judecatori. Stiti ceva ? A ajuns sa o spuna, a ajuns sa vorbeasca, el un magistrat, un judecator. A fost nevoie de mult timp, lui, i-a trebuit mult timp sa inteleaga ca oamenii sunt importanti, ca un om se formeaza profesional in timp si ca omul nu trebuie aruncat si bestelit, si jignit si dat la o parte, acum rel cere judecatori, a venit si clipa in care, el, un om adult, un magistrat a inteles. Cati ani i-au trebuit ? In vara 1998 la judecatoria sector 1, birourile erau invadate de dosare, invadate, putini grefieri si multe, multe, sute de dosare in lucru. Presedintele judecatoriei a cerut ' intariri " adica grefieri care macar o luna, doua, o perioada, sa fie delegati sa ajute la terminarea dosarelor in lucru, si a facut o cerere la Tribunalul Bucuresti, fostul TMB, ori, presedintele TMB de atunci a spus ca nu se poate asa ceva, a refuzat categoric. A refuzat. Peste putin timp presedintele TMB din vara 1998, a ajuns promovat presedintele Curtii de Apel Bucuresti, peste cativa ani, prin iarna 2004, erau alegeri intre judecatori pentru postul, functia de presedinte al CSM, el a fost acela care a castigat pentru ca oamenii aveau incredere in el. Si eu am avut. Inca aveam. Si am dorit sa ajunga presedinte al CSM. Astazi el nu mai este presedinte ale CSM, el si-a reluat functia de presedinte al Curtii de Apel Bucuresti, acum el spune ca nu are, abia acum, judecatori, nu am citit inca ca el spune si ca nu are grefieri, grefierii sunt oameni si ei, nu a sosit clipa sa spuna ca grefierii au si ei drepturi, el un judecator care cunoaste Dreptul, Constitutia Romaniei, drepturile omului si stie ca oamenii sunt egali intre ei, si toti trebuie sa aiba conditii bune de munca, toti, nu muncesc ei cot la cot ? Fiecare isi are munca, rolul, pregatirea sa, dar muncesc intr-un colectiv de oameni. Bine, acum am de citit, si am vrut numai sa spun ca oameni buni, nu va doreste raul nimeni, dar trebuie cu totii sa va vreti binele, cu totii, nu numai cativa, nu numai unii care sunt mai buni, mai amabili, mai draguti. Exista oameni care nu gandesc urat, ei exista, ei inteleg bine viata. Am de citit, si eu am programul meu. Sigur m-as si bucurat, ar fi fost o placere sa va mai scriu, dar pentru voi, pentru unii este o neplacere. Credeti ca pentru mine este o placere sa vad relele din mediul judiciar ? Este o mare tristete. Trebuie sa vedeti ce se intampla in lume, cum gandesc, cum actioneaza oamenii, sa cititi in presa noastra, in cea straina, numai cititi, nu stati, nu va inchideti in voi, deschideti-va, din 2007 suntem un stat membru in UE si pana azi climatul a ramas inclestat, tensionat ca intr-o tara in plin razboi. Criticile celor care au criticat eu le-am inteles. Credeti-ma si pe mine cand o spun, o spun stiind, exista multi oameni si in Romania, care citesc foarte repede, devoreaza o pagina scrisa, au o capacitate imensa de a citit, de a cuprinde, chiar de a intelege informatia pe care o ei o lectureaza, as vrea sa am capacitatea lor, ei exista, sunt unii care au un cap de elefant, eu sunt mai ... nu lenta, nu sunt lenta, dar imi place sa stau putin sa cuget cand citesc ceva... exista insa oameni de exceptie si eu intotdeauna am in minte vii, astfel de oameni, unii se mira de mine ca scriu mult, sau ca citesc mult, eu ma minunez de altii care ma intrec cu mult.... asa este viata.

# Bolivia Niuton Gion date 1 March 2012 13:38 +1

Scrie, draga neichii, scrie, caci scrisul e terapeutic. Din tot puțul cugetării tale, îmi picară ochii pe pasajul ăsta ... "nu am citit inca ca el spune si ca nu are grefieri, grefierii sunt oameni si ei" si mi-am dat seama ca e mare ghețuș la circumvoluțiuni, și că e totalmente inutil să mai încercăm să te conectăm cumva, cu planeta. Dă-i înainte, cu tupeu. Scrie. Scrie tot. N=ai ambiție dacă nu scrii niște comment-uri de trei, patru sau cinci ori mai mari. Nu înțeleg de ce ai privilegiul unui text box atât de mare, și noi ne căznim ca boii și ca vacile să scriem SINTETIC în spațiul permis de admini. Ne-ai spart!

# se explica date 1 March 2012 13:45 -1

Acum am priceput. Fost grefier, studenta la Spiru Haret unde preda doamna proaspat arestata. Deci scrie, asa pricepem si cum ai ajuns in anul IV.Sa nu cumva sa sintetizezi, ca se goleste monitorul si te dezumanizezi.

# SPIRTU! date 1 March 2012 13:54 -2

Adică SPIRTU' HARET-măi dragă! :-*

# pompiliu bota date 1 March 2012 13:33 -2

Dacă a arestat-o Iulian Dragomir înseamnă că sunt probe.

# pompilica date 1 March 2012 17:19 -1

Domnul Dragomir sa mai invete. De pilda, diferenta dintre sedinta nepublica si cea secreta, consecintele juridice si faptul ca doar nepublicitatea sedintei obligatorie de a fi publica e motiv de nulitate absoluta. Sa mai invete sa salute, sa nu faca pe arogantul cand nu e cazul si cand uita sa se duca la fostii sefi de la Spalarea Banilor ca poate il mai albesc si pe el.Un mafiot!

# iarasi matroana date 1 March 2012 15:05 +1

Nu, imbecilule vopsit, inseamna ca sunteti doua jigodii de hunedoara care va flatati unul pe altul, ca intre ciudati.

# țara lu' plăcintă date 1 March 2012 15:35 +1

Ce mizerabil (vorb)esti, bai cutumiarule. SI eu sugerez respectuos adminilor sa cenzureze integral aceste bestii cu pretentii de fiinta umana.

# jurist propunere pt administratorul site-ului date 1 March 2012 15:26 0

sugerez sa limitati numarul cuvintelor care pot fi scrise la un comentariu.

# paul goma date 1 March 2012 15:55 -1

Pentru Olivia, Da, lasati-o in pace...fata are o adevarata fuga de idei...e schizofrena in puseu...si stiu ce vorbesc!

# Olivia-Maria Marcov - sunt nebuna date 1 March 2012 16:25 0

Olivia tata, cred ca in curind o sa ne imbolnavesti pe toti cu aiurerile tale fara rost, posturi unde sintaxa este o specie pe cale de disparitie si putul gindirii extrem de generos in produse filozofice. dupa ce ca esti o ratata ne mai ocupi si ecranul cu aberatiile tale de am nevoie de 10 minute sa scroll-ez pina la ultimul comment din cauza ta. Esti asa de ...incit nici nu intelegi ce vrem noi de la tine. dar asa este cu nebunii, xanaxul ii rupe de realitate si se cred mari cugetatori. Insa tu esti doar o rumegatoare. Poate reusesti sa intelegi asta.

# EU date 1 March 2012 21:05 0

TOTI CEI INSELATI DE ASA-ZISUL AVOCAT CONSTANTIN VICTOR SUNT RUGATI SA SE PREZINTE IN ZIUA DE 06.03.2012 IN VEDEREA FORMULARII UNOR PLANGERI PENALE. 

# vlad date 1 March 2012 22:14 0

un singur lucru este important de retinut ca,este rusinos ca un magistrat sa faca asa ceva.nu au ce cauta astfel de oameni in sistem.daca nu se pot abtine sa traiasca cinstit numai din salariu de ce nu pleaca in alte profesii unde pot cistiga bani mai multi si poate mai usor. este simplu de raspuns mai putin ii intereseaza salariul vor sa aiba puterea functiei ca sa poata trai din venituri ca salariul este prea mic. daca la inalta curte se intimpla asa ceva ne imaginam ce poate exista la celelalte instante ,curti de apel tribunale si judecatori. saracii justitiabili mor cu dreptatea in mina daca nu au bani sa plateasca magistratii fie ei judecatori sau procurori. vai de justitia noastra. cum sa mai ai incredere ca ti se va face dreptate de catre magistrati cind ei nu respecta legea si nu au vericalitate.

# IOAN DUSCAS date 1 March 2012 22:26 +1

DACA A PRIMIT MITA ESTE NORMAL SA PLATEASCA PENTRU ASHA CEVA DAR EU ASH VREA CA PROBELE DETZINUTE SA FIE DE NATURA A DEMONSTRA FARA A LASA LOC DE DUBII CA MITA A FOST PRIMITA !! SHI NU CA AR EXISTA POSIBILITATEA SAU DISCUTZII DIN CARE SA REIASA CA AR FI EXISTAT INTENTZIA DE A PRIMII MITA ! DUPA PUTZINELE CUNOSHTINTZE PE CARE LE AM IN DOMENIU FATZA ACESTUI JUDECATOR (DIN FOTO) IMI ARATA UN CARACTER INCOMPATIBIL CU CEL NECESAR POSTULUI PE CARE IL OCUPA ! DAR INTERESELE INFRACTORILOR DIN SERVICII PRIMEAZA IN FATZA INTERESELOR SOCIETATZII ! PRIN URMARE AM O TENTATIVA IREZISTIBILA DE A FACE PUTZIN PISH PE TOATE GUNOAIELE INFRACTZIONALE SECRETE ! IN SPECIAL PE CELE ACOPERITE !!

# george un pagubit de catre magistrat. date 2 March 2012 09:23 -4

Cred ca e momentul sa dau si eu in vileag daca tot e pe fata. Stim cu totii cei care am batut la potile justitiei romanesti, ca numai aceasta ''doamna'' David este o hamesita si o avara . La Ploiesti am avut o actiune in constatrea nulitataii abs. a unui c.v-c, cu toata diligenta si prudenta si probe concludente si elocvente, a fost respinsa actiunea. M-am lamurit ca nu-i mai acatarii decat la Timisoara sau celelalte instante din tara. La Timisoara am avut ghinionul sa ajung pe mana unei judecatoare Rizac Doina. O parvenita betiva care ar fi clacat, daca nu ar fi plecat de la Hunedoara. Aceasta nenorocita m-a stors de bani de pe la inceputul anilor 2000 si pana si-a terminat vila de la Dumbravita. Am avut un proces greu ani de zile ,''doamna'' mi-a promis tot timpul ca va intervenii si ma va ajuta. I-am platit un pret exagerat de mare. Asta era debitoare la toate bancile din judet, locuia in apartament cu chirie , toata lumea pe care o cunostea trebuia sa o imprumute sau sa o sponzorizeze,- era si pilot de raly-. Aceasta d-na magistrat fara caracter si scrupule a adunat bani din tot, ar fi calcat peste cadarvre ,numai sa faca fata creditorilor. Si-a incendiat Dacia 1300 asigurata ca sa incaseze banii de asigurare , ca sa poata sa-si cumpere Matiz , acum are Ford .O spagara care ulterior promovarii la Tribunalul Timis, vindea solutii prin instantele de la Timisoara, a ajuns de la starea de ''insolventa'' iminenta , sa detina gipanne si imobile prin tara si sa-si faca si progenitura avocat, si proprietar cu apartament ANL. Pe toate acestea ii le-a dat'' D-zeu ''in cel mai scurt timp, drept rasplata faptului ca a ajuns judecator la Timisoara,loc propice pentru nevoile unui magistrat imoral, debitor fara capatai, care s-a combinat cu un barbat insurat la care i-a distrus casnicia. Daca DNA v-a face investigatii cu privire la ascensiunea materiala rapida a acestei ''doamna '' magistrat Rizac Doina , va exploda si la Timisoara . Ar fi doar prima din lista. Traim apogeul nesimtiri , in loc de magistrati onesti respectabili in fata carora sa-ti scoti palaria pentru faptele lor , am ajuns sa deplangem azi soarta justutiabililor nevoiti sa ajunga in mainile ; de ex unei curve betiva, imorala, spagara, micinoasa imogatita peste noapte fara just temei, in dauna noastra a tuturor. Fiecare dintre noi care am cunoscut cazuri concrete ar trebui sa le dezvaluim pe nume, sa ajutam la starpirea lor.Trebuie sa se puna odata capat acestui vacarm din JUSTITIA DIN ROAMANIA. Vivat DNA!

# vezi să n-o pățești date 2 March 2012 12:05 0

Domne,scăpași neamenințat!Pe tine nu te trage la răspundere Iulian? I-auzi,că de luni demarează anchetă oficial!Toată lumea știe că se petrec astfel de lucruri de multă vreme -că ne este arhivat IP-ul și mai sunt și alte șmecherii care se fac în mod abuziv. Nu mai e libertate de opinie,nu avem dreptul nici să mâncăm ,nu avem dreptul nici să respirăm...nu avem dreptul nici să ne plângem!Păi ziceți fraților așa că NOI NU MAI AVEM NICI UN DREPT! :cry: :cry: :cry:

# gheorghe date 4 March 2012 16:59 +3

Pentru istetul de George, mai multa prudenta in afirmatii.Destul de confuz in detalii, ce odata trebuie si probate. Sa-i propuna D-nei judecator sa-i cedeze locuinta ANL ! Sa-mi explice cum poate un judecator sa urce o scara superioara plecand din alt judet daca este atat de viiciat? O cunosc din Deva pe D-na judecator, nu personal! M-ai lasat paf duduie ...presupun ca esti o DUDUIE plina de intelepciune.Cand te pui si postezi despre o persoana cu un anumit statut, verifica! Te intrebi unde-i nesimtirea? In ograda ta! Ce sa-ti fac daca nu ai ajuns magistrat? Eu, nu te-as ierta! Te-as da pe mana celor ce aplica legea. Dar...nu se stie niciodata...Cine striga "hotul"? Putina demnitate si decenta! RUSINE ! RUSINE PINOCHIO !

# ești cu noi sau împoticva noastră? date 4 March 2012 17:28 -3

:D :D :D zic și eu,cu mintea mea de femeie,ne bagi pe toți la pârnaie? Ne bagi la pârnaie că avem o opinie și o susținem?Domne,cred că ai ceva cu femeile :cry:

# Gheorghe date 4 March 2012 22:26 +2

Sunt cu ADEVARUL! Iubesc FEMEIA! Pretuiesc femeile puternice asa cum este D-na Judecator.Cat despre georgica-pagubita...ce as putea spune.O cunosc, m-am documentat oarecum. Omul este masura lucrurilor ! Nu a invatat asta la facultate! Nici un barbat nu ar folosi asa un limbaj la adresa unei femei! O țața, da. Un barbat care se respecta are un alt limbaj! daca se gandeste putin , stie la ce ma refer...Aici nu este cazul...D-nul, D-na, pot arata sursele , probele si apoi putem discuta. Nu sunt misogin! Dar intamplator cunosc calitatea persoanelor in discutie... Cand o femeie este lovita pe nedrept, de netrebnici ce nu au ajuns la struguri, nu poti avea un alt limbaj.Sa-si decline identitatea, daca tot s-a folosit de numele D-nei judecator, si apoi vom vedea...Cand esti corect si nu ai nimic de ascuns iti dai numele. Adevarul nu poate fi indus de anonimi ce nu doresc decat razbunare. Lasati justitia si celelalte organe de stat sa-si faca treaba! Dreptul la cuvant l-am castigat, dar si la IMAGINE ! Tehnica moderna ajuta mult la aflarea adevarului. Frumoase Doamne, care sunteti Doamne, va doresc o primavara frumoasa! Nu fiti atat de incrancenate...viata este frumoasa !

# cerbu date 2 March 2012 17:29 +2

Judele asta este de etnie ROMA, sau TIGAN, prea nu seamana a roman. o fi cunva ARAB?

# pentru cel ce postează sub nick-ul ''Iulian'' date 4 March 2012 15:27 -2

Cea mai mare greșeală a unui bărbat este să subestimeze intuiția și inteligența unei femei!

# Elisabeta date 4 March 2012 18:50 +2

Pentru "no name" care a tot incercat sa polemizeze cu Iulian:Am citit initial amuzata, apoi intrigata schimbul vostru de replici.Omul ala ti-a dat clasa si tu nici nu ai observat. Imi doresc sa aiba clementa sa nu dea curs hotararii de a te identifica si a te determina sa ceri bani parintilor sa-ti platesti avocatii care sa te apere prin instante.Caci la asta s-ar ajunge, parintii tai ar suferi, nu tu.Esti o tanara cu puseuri adolsecentine care inca nu stie cu ce se mananca viata. Nu intamplator, sa stii, ai ratat examenul de admitere in profesia de avocat.Profesionistii dreptului au facut si fac parte din elita societatii, indiferent de profesia pe care o imbratiseaza: avocat, magistrat, notar, s.a.m.d. Au o anumita tinuta morala, o anumita demnitate, nu folosesc expresii de genul celor folosite de tine, de ex. cand ai scris cu pseudonimul"o sucesti ca la Ploiesti". Sunt sobri si demni chiar si in "intunericul"spatiului virtual. Caci in anonimat iti arati adevarata valoare morala.

# Aceea nu e demnitate date 4 March 2012 19:52 -1

Dună mine, a fi demn înseamnă a avea tăria să privești adevărul în față .Eu mi-am asumat acele replici și dacă opinia celorlalți a fost diferită,nici nu am insistat să mi-o impun in vreun fel. Însă rețin când cineva imi dă clasă,cum spui .A fost persecuție! .Dacă ar fi avut clasă nu s-ar fi exprimat aluziv s-au ar fi tăcut.În nici un caz nu ar fi folosit cuvântul vulgar-pentru că nu era vulgar ceea ce am încercat să spun. Am fost înțeleasă greșit așa că trebuia să-i arăt în cuvinte ce este o vulgaritate primitivă.Nu e plăcut !Nu-mi place nici mie dar trăim timpuri în care lumea se face că nu pricepe sensul limbii române. ,

# Elisabeta date 4 March 2012 18:59 -1

Pentru aceeasi "no name": Or, tu, domnisoara, ai ratat nu doar examenul de admitere in profesia de avocat ci, se pare ca si pe cel de OM civilizat. Tu ar trebui sa cauti repere morale si sa le urmezi, astfel incat sa contribui, daca nu la schimbarea in bine a societatii,macar la cultivarea unei oaze de oameni "de calibru". Caci faci parte din noua generatie, care reprezinta viitorul natiei noastre. Pentru tine si multi cei asemeni tie am doar un singur sentiment: DEZAMAGIRE!

# Elisabeta sunt dezamăgită eu! date 4 March 2012 19:21 -1

Nu ai înțeles starea lucrurilor.Nu judeca aparențele,căci adâncimea lucruriloe e sufocantă!

# Elisabeta date 4 March 2012 20:13 +2

Ma amuzi! Care adancime? O doamna nu vorbeste astfel, draga mea. Apoi, fii sincera: daca ai fi fost fata in fata cu acel domn, Iulian, sau cu oricare altul, nu are importanta, i-ai fi vorbit asa? Putin probabil. daca ai fi fost fata in fata cu un barbat pe care nu-l cunosteai, i-ai fi vorbit asa? Iarasi, putin probabil. Stii ce ai facut cu "mostra ta de vulgaritate"? Ai starnit inutil porniri vindicative.

# Adâncimile nu sunt pentru oricine date 4 March 2012 20:32 -1

Nu este cazul să -mi pun viața pe sticlă!Am oroare să-mi intre cineva în intimitate cu atât mai mult să emită aluzii ,nu știe dumnealui cine sunt dar,dacă știe,atunci lucrurile stau în alt mod .Nu este cazul să expun acum pașii de mâine.Suntem egali în fața legii și cel care pretinde respect ,este oblicat să respecte la rândul lui.

# Elisabeta date 4 March 2012 20:18 +1

Spune-mi, te rog, ce s-ar intampla daca, fara sa ia in calcul ca esti un copil pana la urma, va continua ceea ce a afirmat ca intentioneaza sa faca? Imi poti raspunde? Am o fetita aproape de aceeasi varsta cu tine. Am ferma convingere ca nu vorbeste asa cum ai vorbit tu. Pentru ca, dincolo de educatia pe care am reusit sa i-o dau, are discernamantul de a face diferenta intre anumite stari de lucruri. 

# Am o vărstă și-mi asum date 4 March 2012 20:39 -1

Sunt femeie de 40 de ani și nu permit nici o formă abuzivă.Admit că aș deveni în anumite contexte vulgară,EU MĂ APĂR SINGURĂ așa cum o fac și pentru ai mei.Expresia ”...acuma vrei să te întrețin” ,judecând la rece ,este oribilă.Nu credeți? Rămân la opinia că persoana respectivă a plănuit acest moment!

# Laurentiu date 5 March 2012 00:30 +1

Cucoana, ai ajuns la 40 de ani degeaba! Am citit si eu articolul s comentariile. In afara de Iulian, Elisabeta, Gheorghe si Pompiliu, nu stiu daca a mai scris careva fara sa arunce cu mascari. Pentru ei, jos palaria. Matale... sincer...sa-ti fie rusine. Rusine si pentru examenul ala ratat la barou, rusine cum bine spunea Elisabeta, la examenul de OM. Cred ca talica o dai la intors ca la Ploiesti. Uite, de exemplu, ultimul comentariu. Ce a zis Iulian ala, si cum o cosmetizezi mneatale acum. Sincer, rusine! cere-i scuze omului. De comportamente demne avem nevoie, nu de exemple de cocalari.SUNTEM SATUI DE VULGARITATE, SUNTEM SATUI DE LASITATE, SUNTEM SATUI DE MESCHINARIE, SUNTEM SATUI DE N O N V A L O R I! Nu ceilalti (statul, ei, aia, ailalti) suntem de vina pentru unde am ajuns ci noi, toti! Pentru ca noi toti, bucatica cu bucatica, participam la devenirea noastra zi de zi! Nu stiti sa vorbiti civilizat, de ce iesiti sa va devarsati in public?!

# Laurentiu date 5 March 2012 00:41 +1

Il felicit pe Gheorghe pentru comentariu. Cum spunea el, daca nu ai nimic de ascuns, iti dai numele. Il felicit pe Iulian pentru atitudine si pentru comentarii. O felicit pe Doamna Elisabeta, o femeie de caracter! Sunt oameni pe care as vrea sa-i cunosc si sa-i am in preajma. Oameni ca ei vreau sa vad in jurul meu. De hahalere, pitipoance, vedete made by capatos sunt satul, suntem satui! Daca se intampla ce s-a intamplat cu judecatoarea asta, DACA ESTE ADEVARAT, si noi suntem vinovati ca permitem asa ceva! Nu exista dare de mita fara mituitor, eu asa stiu. Schimbarea porneste intotdeauna de la baza piramidei. Si eu numesc asta ATITUDINE. ATITUDINEA BUNULUI SIMT! Dumneavostra aveti mari carente la acest capitol, doamna!

# Cu așa discurs... date 5 March 2012 09:35 0

Cu așa discurs,măi Laurențiu,din punctul meu de vedere,este clar că nu ai înțeles! Ironiile persoanei ce postează''Elisabeta'' chiar mă dezamăgesc,pentru că face aluzii la Fecioara Maria și alte cele,dacă am o credință o păstrez pentru mine-nu mă folosesc de termenii religioși ca să blamez lumea. Ceea ce nu înțelegeți măi fraților este că hărțuirea oamenilor se poate face în diverse moduri,unul fiind chiar ceea ce a încercat persoana ce a postat sub nick-ul Iulian. Dacă nu-i vorba de hărțuire,de ce insistați atât în a afla identitatea celor care postează? Discursul meu este unul de bun simț și-i sugerez Oliviei să nu mai fie atât de impresionată de amabilitățile unora ca cel ce postează sub nick-ul Iulian,și să nu mai expună ceva din viața sa personală căci VA FI O VICTIMĂ! Toate bune fraților!

# Oi fi vreun demiurg si tu :-)) date 5 March 2012 11:20 0

Vad ca singura care pricepe esti tu, "neinteleas-o" :-))! daca restul nu pricepe un lucru, este ce tot cauti ca o fata batrana sa vorbesti deocheat, apoi sa vii cu tentative de a o da la intors precum cele pe care le afisezi pe aici? Vant bun din pupa acolo unde iti este locul, doamna in pragul pensionarii!

# polemici și nu numai date 5 March 2012 14:49 0

Mulțumesc frumos de ''complimente'' :D :D :D

# Dan date 5 March 2012 15:08 0

Nici azi nu i-au dat drumul. 

# mulțam frumos de ''complimente'' date 8 March 2012 18:27 0

...dar este posibil să fie o încurcătură serioasă pe aici! Și da,net-ul meu merge,chiar dacă am auzit zvonuri și am crezut că FBI-ul va întrerupe net-ul pentru cei care au calculatoarele virusate.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva