psdolt
28 November 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

psdolt psdolt psd

LIVIU DRAGNEA EXECUTAT PENTRU CA ERA NATIONALIST - Fostul judecator CCR Petre Lazaroiu acuza condamnarea politica a lui Dragnea si dezvaluie presiunile facute asupra Curtii Constitutionale: “Tinta a fost mai mult disparitia de pe scena politica a lui Dragnea. Venise cu alte chestiuni noi, mai nationaliste, mai de alta natura, si lumea n-a inghitit acest lucru. Lumea care trebuia... Colegilor mei le-a fost teama sa mai judece... ICCJ s-a grabit sa judece in loc sa astepte decizia CCR”

Scris de: Bogdan GALCA | pdf | print

3 July 2019 19:06
Vizualizari: 14348

Ceea ce era evident cu ochiul liber a fost confirmat miercuri, 3 iulie 2019, chiar din interiorul Curtii Constitutionale. Condamnarea fostului lider PSD Liviu Dragnea (foto) a fost una politica. Iar cel care acuza acest lucru este nimeni altul decat ex-judecatorul constitutional Petre Lazaroiu. Nimeni altul decat cel care a fost raportorul pe sesizarea presedintelui Camerei Deputatilor privind existenta unui conflict juridic de natura constitutionala cauzat de refuzul ICCJ de a constitui complete specializate in judecarea cauzelor de coruptie.


Mandatul lui Lazaroiu a expirat inainte ca CCR sa sa se pronunte pe sesizarea privind Completele de 3 judecatori ICCJ si sa o admita, stabilind ca Dragnea, dar si multi altii care au fost trimisi in judecata in dosare de coruptie, nu au fost judecati in fond de complete specializate in infractiuni de coruptie, condamnarile fiind pronuntate astfel pe langa lege.

Fostul judecator CCR a declarat la Antena 3 in emisiunea Catalinei Porumbel ca nu crede ca miza a fost incarcerarea lui Dragnea, ci eliminarea acestuia din viata politica. Intrebat daca din punctul sau de vedere decizia de condamnarea a fostului lider PSD a fost una politica, Lazaroiu a raspuns fara ezitare: “Cu siguranta, n-am nicio indoiala”.

Pe de alta parte, fostul judecator constitutional a acuzat si faptul ca ICCJ s-a grabit sa pronunte decizia in cazul fostului lider PSD, desi normal era sa astepte hotararea Curtii Constitutionale. Dar nu doar atat. Petre Lazaroiu a dezvaluit si ca asupra judecatorilor s-au facut presiuni pentru a nu se pronunta in acest caz inaintea deciziei Completului de 5 al ICCJ.

Iata declaratiile facute de Petre Lazaroiu:

“Dosarul lui Liviu Dragnea este unul atipic. Din cate am inteles, a ridicat o exceptie de nelegala compunere a Completului de 3 judecatori care i-a fost respinsa de Completul de 5 judecatori. Ca urmare a respingerii, el a facut sesizarea de neconstitutionalitate. Parerea mea este ca ICCJ s-a grabit sa judece in loc sa astepte decizia CCR, pentru ca el (Dragnea-n.r.) are si motive de revizuire, si de contestatie in anulare. Revizuire are oricum. Nu cred ca tinta a fost bagarea lui Dragnea in puscarie. Tinta a fost mai mult disparitia de pe scena politica a lui Dragnea. Venise cu alte chestiuni noi, mai nationaliste, mai de alta natura, si lumea n-a inghitit acest lucru. Lumea care trebuia. Cu siguranta, n-am nicio indoiala (raspunsul lui Lazaroiu la intrebarea daca condamnarea lui Liviu Dragnea a fost una politica-n.r.).

Foarte multi colegi n-au suportat presiunea si au zis ca mai bine amanam pentru plenul urmator. In momentul in care patru judecători spun ca nu vor sa judece, nu se mai poate judeca in complet de doar cinci judecatori.  Am zis bine, eu plec, nu am vreo problema sa plec, dar voi care ramaneti veti avea o problema pentru ca vor veni altii si va trebui sa judecati. Ori ca e alba, ori ca e neagra, solutia trebuie data. Nu s-a vrut atunci. Colegilor mei le-a fost teama in acea conjunctura sa mai judece. Au zis ca este prea mare presiunea ca noi sa judecam. Solutia trebuia data atunci, pentru ca toata lumea, inclusiv Inalta Curte astepta decizia noastra. Eu nu le imput nimic colegilor mei. Ei au avut un argument forte si au zis 'De ce totdeauan trebuie sa arunce totul in curtea noastra. Lasati Inalta Curte sa judece si sa ne lase pe noi in pace, sa nu ne mai implice in toate scandalurile politice'. La acest argument am zis ca nu pot sa spun nu, aveti dreptate".

Comentarii

# livia date 3 July 2019 19:16 +24

Daca le e teama sa judece, sa plece acasa. Acolo, acasa nu li se intampla nimic. Daca sunt judecatori, sa judece. Au tot amanat pana au inchis omul. Niste babalaci!

# X-link date 3 July 2019 19:34 +13

Niste criminali, niste lasi ! ROMANA NU ARE NVOIE DE GENII, CI DE CARACTERE! Vasile Pavelcu

# Homoroceanu Adrian Camil date 3 July 2019 20:31 +16

L.Dragnea nu a ales ca predecesorul sauV.V.D. sa fie PIGMEU.El a ramas patriot.Si din cauza aceasta Soros ,Basescu,Iohannis,Klemm,Timmermans,si alti tradatori l au etichetat pe Dragnea drept nationalist pt. ca prin masurile luate a urmarit binele romanilor,mafia ,SRI- ul sabotand eficienta masurilor dispuse.Tot la fel ,a fost etichetat nationalist,si s a petrecut cu primul detinut politic: M.Eminescu.dorit safie dus dupa gratii inscenandu i se iar ulterior intr un loc de retinere pt a fi asasinat Ar fi laudabila suspendarea tradatorului Robert Negoita santajat de institutiile de forta ale sistemului paralel si agreat de.acoperitul V.V.Ponta.Nu trebuie extinsa masura fata de alti: L.Plesoianu,. Stefanescu, Serban Nicolae ora20.20ziua3.07.19

# Gilu date 3 July 2019 20:35 +16

Orice ar face Dragnea , a fost condamnat din afara tarii si nu are nicio sansa de revizuire ! Atat CCR cat si Inalta Curte nu au facut altceva decat sa execute ordine, primite de la stapani ...Nimeni nu e de capul lui , in tara noastra ; ordinele vin din exterior ...Daca nu ma credeti , cititi cu atentie Istoria Romaniei !

# Completele de 3 alese nealeatoriu din toata tara!?! date 4 July 2019 02:38 +3

Dar cum poti tu ca roman accepta asa ceva ? Sa stii ca altii din afara dau ordine de incalcare a legii si noi romanii sa nu ne revoltam ?!? Apoi lucrurile sunt SPUSE NICI PE SFERT. Completele de judecata nu doar cele care nu au fost specializate pe infractiuni de coruptie sunt ilegale, CI ABSOLUT TOATE COMPLETELE DE 3 JUDECATORI DIN TOATA TARA SI DE LA TOATE PARCHETELE AU FOST CONSTITUITE ILEGAL DIN CAUZA CA NU AU FOST ALESE IN MOD ALEATORIU asa cum spune legea, asadar titlurile acestea pompoase sunt iarasi cu sferturi de masura dedicatie doar pt vipuri ? De ce nu pt toata lumea ? Va dati mari ca doriti a se face justitie cu adevarat in Ro,cand de fapt vorbiti de ilegalitatile din justitie IN MOD SELECTIV DOAR DE CORUPTIE !!! CE facem cu completele de 3 Judecatori din toate parchetele tarii alese nealeatoriu? Plus ca existenta protocoalelor ANULEAZA ABSOLUT TOATE DOSARELE ultimilor 10 ani DIN TOATA TARA( si nu doar a vipurilor) 8)

# Liviu Dragnea este un detinut condamnat politic date 3 July 2019 20:39 +12

Liviu Dragnea este detinul in instanta fara motivarea instantei in care avocatii lui Dragnea au ridicat o exceptie de nelegala compunere a Completului de 3 judecatori care i-a fost respinsa de Completul de 5 judecatori Nu a avut dreptul la un proces corect. Respingera a fost clar o decizie abuziva Completului de 5 (un singur judecator din cei 5 a avut o opinia separata). Se impune o plangere la CSM impotriva judecatorilor care i-au incalcat lui Dragnea dreptul la un proces corect. CSM-ul poate sa se autosesizeze / sa explice cum se poate ca un Complet sa discrimineze  un cetateai pe criterii politice sau sa explice ce sanctiuni aplica judecatorilor care au abuzat si nu au asteptat decizia CCR in procesul lui Liviu Dragnea. Oricum, dupa redactarea hotararii judecatoresti... Completul de 5 merita o plangere penala din partea lui Liviu Dragnea pentru a stabili cine a facut presiuni pentru a fi urgentata condamnarea dupa o judecata nelegala pe fond in Complet de 3 aiurit.

# Pintea date 3 July 2019 21:02 +9

Nu, acelor judecatori nu le-a fost teama sa judece, ei au boicotat intentionat sedinta de judecata, exact cum fac acum membrii CSM! Scopul lor era tergiversarea! Probabil ca d-nul Lazaroiu a interpretat consensul lor privind refuzul de a judeca drept o presiune! Cum poate un judecator CCR sa refuze sa judece?? Daca le era teama, de ce nu au facut plangeri penale? Si le era teamă ca ce? Ca ii impușcă? D-nul Lazaroiu nu ne-a spus cine erau respectivii judecatori! Stanciu, Morar si mai cine, si mai cine? Acesta este un abuz in serviciu, dar vedeti, de asta nu le-a fost teama deloc! Deja CCR intregita si cu penibila de Simina Tanasescu - care il santaja anul trecut pe Lazaroiu, devine majoritar o cloaca ce actioneaza mafiotic! Executa comenzi politice! Putem spune clar MAFIA din sanul CCR: Stanciu, Morar, Tanasescu si care o mai fi.

# Lechi date 3 July 2019 21:03 +12

Pronostic : Dragnea iese din puscarie si candideaza independent la presedintie Ii spulbeta pe toti si castiga din primul tur ?

# Deci esti judecat ca esti roman !!! Pe scurt. date 3 July 2019 21:05 +15

Hopa , in Romania au voie numai jigodiile numite din-afara , Tradarescu (care sa ne controleze prin curs , adica sa tina devalorizata munca noastra la de 4 ori fata de munca unui brunet de peste Atlantic ) , ori lingaii cum ar fi Mocirlos , ori tradatorii libidinosi de tara cum ar fi unii de la SRI si SIE si STS , sau grasane ranzoase plagiatoare ... :eek: Va iesi rau pt. gasca asta de securisti imputiti si aroganti. Lumea e saraca poate , saracit de catre ei din sistem, dar nu e proasta ; vom trai si vom vedea ... PLESOIANU PRESEDINTE !

# Lina si Gherghina date 3 July 2019 21:50 +7

Povesti. Au amanat in cunostinta de cauza si, probabil in "telepatie" cu ICCJ. Miza era ca judecatorii sa se pronunțe inainte de CC, pt ca decizia acesteia sa nu fie obligatorie pt ICCJ, cu consecinta trimiterii procesului la instanta de fond si reluarea in totalitate a judecatii. Nu se poate face vreo cale extraordinară de atac, compunerea instantei specializare fiind obligatorie doar la prima instanta, nu si in apel, deci nu exista motiv pt contestatie in anulare, care tinde sa rejudece apelul.

# La apel s-a solicitat "dreptul la un proces echitabil" date 4 July 2019 11:41 +4

LUI DRAGNEA  I S-A RESPINS ACEST DREPT... adica Dreptul de a fi Judecat pe Fond asa cum prevedea deja Legea declarata Constitutionala ulterior de catre CCR si anume:  TREBUIA "JUDECAT PE FOND DE CATRE DE UN COMPLET DE 3 JUDECATORI SPECIALIZAT"... Consecinta logica a respingerii cererii este aceea ca, in loc sa astepte pronuntarea Deciziei de catre CCR, Completul de 5 Judecatori A ABUZAT DE PUTEREA DE A JUDECA SI S-A PRONUNTAT PROFITAND DE FAPTUL CA LA "ICCJ-TARCEA" RESPECTAREA LEGILOR PRIVIND COMPLETELE SPECIALIZATE A AVUT VALOAREA HARTIEI IGIENICE... Se impune sesizarea CSM sau chiar o plangere penala impotriva celor 4 judecatori din apel... Contestatia in Anulare revine!? CEDO este alta cale... dar mai intai remarcati tergiversarea motivarii deciziei la ICCJ... O alta proba privind condamnarea politica a lui Dragnea o reprezinta si amanarea de 4 ori a Deciziei privind Completele de 3 specializate de catre CCR asa cum declara un fost Judecator CCR la acel moment... MAFIE NU JUSTITIE!

# Edelweiss - Ivory Tower Observer date 3 July 2019 22:10 +5

Deci metastazele cancerului din Grupul Infracțional Organizat „Justiția de Stabor și Paradeală Protocolară” se extind, cuprind noi și noi zone alteori TABU prin însăși atribuțiunile lor de veritabili piloni ai stabilității edificiului social. După DNA au început să se cangreneze, să duhnească a mortăciune și să arate în tonuri vineții multe dintre Parchete. Apoi și-au etalat putreziciunea morală și comportamentală sute și sute de Androizi și Cyborgi judiciari, ce funcționează doar pe baza mecanismului ceasornic și a cheiței întoarsă de neo-securist. Apoi a venit rândul baborniței gestapoviste de la ÎCCJ să devoaleze lozinca de pe frontispiciul Curții Supreme: „Lasciate ogni speranza voi ch'entrate!”. Zilele acestea vedem, cu regret, cum pecinginea Ticăloșiei în stare sublimată cuprinde CSM - garantul independenței justiției, iar apoi, asaltul metastazelor asediază, urcă zidurile și intră chiar în Castelul Templierilor Constituționali. :eek: MAKTUB! (trad: „Așa a fost scris!”)

# Marian date 3 July 2019 22:17 +15

Puscaria politica a lui Dragnea s-a tras de la repatrierea tonelor de AUR romanesc de la Londra. Credeti ca soarta aurului va fi aceias cu a tezaurului de la Moscova in urmatori 100 ani?. Nationalismul unui roman NU suna bine.Nationalismul ambasadorilor este "VERY GOOD".

# Edelweiss - Ivory Towr Prophet date 3 July 2019 23:32 +3

Și de acolo i se trage, dar cumulat și cu represaliile față de modificarea anexei la Legea Offshore prin care a pus botniță pohtei hămesite a corporatiștilor alogeni, jinduitori moka la resursele naturale ale Koloniei Rroemenikatanga.

# gelu date 4 July 2019 11:25 +6

Dragnea a comis o singura mare gresala. Trebuia in primul rand ca PSD si Alde sa dea legea transparentizarii finantarii ONG care sa le catalogheze ca retele de influienta externa pe cele finantate din exterior. Trebuia sa dea mai apoi o lege prin care parlamentarii in momentul cand parasesc partidul care i-a trimis in Parlament sa-si piarda mandatul de deputat. Si trebuia sa se mearga pana la capat cu Comisia SRI dupa care sa se dea o Lege a Sigurantei Natioanle prin care SRI sa fie demilitarizat si redus la 1/6 din personalul existent. Dupa care puteau sa vina usor si modificarile Legilor Jsutitiei, repatierea aurului, aducerea la zi a numarului de cetateni cu drept de vot din Romania, scoaterea STS din procesul electoral..... Asta a fost marea gresala a lui Dragnea, a deschis prea multe fronturi.

# Edelweiss - Ivory Tower Strategist date 4 July 2019 13:36 +4

Ai dreptate, gelule! Dacă ar fi să compar situația în termeni militari, dragnea ar fi trebuit întâi să pregătească câmpul tactic printr-un uriaș „foc de artilerie” legislativă și abia când erau realizate premisele necesare susținerii ofensivei, să declanșeze această ofensivă. Dragnea nu a intreprins nici o acțiune pregătitoare care să-i asigure succesul operațiunilor de anvergură ulterioare. S-a dus ca Mucea în ambuscadele și capcanele câmpului tactic înțesat de neo-securiști.

# santinela date 4 July 2019 07:29 +3

Cele 4 TUTE care l-au judecat pe Dragnea si l-au condamnat au primit ORDIN sa faca asta, repede,repede, fiindca se stia ce decizie va lua CCR. Astea s-au executat si apoi au facut chef cu ceilalti nenorociti din ICCJ. Se va intoarce roata insa si o sa o faca destu de repede astfel ca asemenea specimene nu vor mai po****** ICCJ !

# ioan date 4 July 2019 12:19 +1

Haosul paste Romania! Nici nu te poti astepta la altceva dupa ce vezi cum sunt incalcate legile,intr-un mod sau altul,pe rand de kovesi,yohanis,parchete,inalta curte,c.s.m.,mai nou si CCR prin refuzul de a judeca,acesta se pare ca fiind exemplul urmat si de altii,si care ar putea fi devastator pentru tara,cand va fi imbratisat si de popor.Poate tocmai asta se urmareste.

# gelu date 4 July 2019 12:50 +3

Mai grav este faptul ca 4 judecatori din CCR au refuzat sa participe la sedinta care stabilea daca si completele de 3 au fost ilegale sau nu. Ceea ce dovedeste faptul ca cei 4 judecatori CCR platiti cu zeci si zeci de mii lei luna sunt #rezist in cuget si simtiri. Tot la fel cum si judecatorii de la ICCJ au sarbatorit cu sampanie condamanrea lui Dragnea la inchisoare. Asta nu mai Justitie Independent Nu Este, ci Politie Politica pe fata. Cati dintre judecatorii CCR si ICCJ sunt controlati de SRI numai aghiuta stie???

# gelu date 4 July 2019 13:50 +2

Securistii din SRI actioneaza sub acoperire in Parlament, CCR, CSM, ICCJ, PCCJ, DNA, DIICOT, MAI, Guvern, Parlament, BMR, PNL, PMP, PSD, ProRomanoa, USR, Alde, mass-media, MAPN.......deci Romania numai stat democratic nu e. Este un Stat Paralel condus de struturile de forta SRI, STS si SPP avandu-l ca papusat de prim rang pe neamtul corcit mioritic ce-si are resedinta de trandaveala la Palatul Cotroceni. Principala indatorire a STS este aceea de a fura alegerile de orice fel, fie ca sunt alegeri parlamenntare, locale, pro-europene sau presidentiale. Alegerile fiind cea mai mare teapa trasa prin gura cetatenilor care cred ca alesii votati de ei conduc aceasta tara. Cand practic Romania este condusa de securistii numiti si infilitrati in tot ce misca in tara asta, nu politicienii votati de popor.

# Petru Braun date 4 July 2019 15:25 0

Nu e condamnat politic ci condamnat la comandă de băncile străine și multinaționalele..habar nu aveţi ce înseamnă un condamnat politic habar nu aveţi cum este torturat un condamnat politic Dragmea din cei3ani făcea 1an jumate pe când un condamnat politic face în coadă și peste..eu sunt condamnat politic din perioada comunistă

# Homoroceanu Adrian Camil date 4 July 2019 18:55 +3

Mesajul trimis pe calea" atacului furibund"din ziua pronuntarii CCR judecatorilor CCR ce au constatat conflictul.intre Parlament si ICCJ-de catre captivul Presedinte al PNL L.Orban( invitat al Ambasadei SUA)reprezinta un mijloc de santaj la Presedintele CCR pt ca motivarea dec. CCR da fie facuta astfel incat avocatii condamnatului pe nedrept Dragnea sa nu se poata prevala de aceasta decizie in sensul exercitarii revizuirii impotriva deciziei politice produs al infractiunii.Adica sa fie discriminatorie negativ in raport de tinta contracandidat virtual prezidential pana in ziua condamnarii vadita represiune ora18.50ziua 04 iulie 2019

# Constantin Octavian. date 1 May 2021 09:32 0

Dacă sînteți conectați la realitate veți vedea că are dreptate.Ati crezut în ipocriți,farsori si minciună. Iata ca "realitatea dovedește că v-ați înșelat. Ipocriții ,farsorii si mincinoșii sunt cei care care trebuiesc înlăturați.Deschide-ti bine ochii si lăsați creierul sa judece.!!.

# ionescu date 1 May 2021 23:50 +13

criminalii care l-ati condamnat pe dragnea sa se astepte///

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 27.11.2024 – Laura Kovesi, ministru de Justitie. Danilet, varianta de rezerva

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva