23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Motivare trasa de par pentru arestarea lui Max Balasescu: Procurorii DNA au reusit sa probeze ca banii s-au oprit la Cristian Ene, un pretins interpus. CAB nu a relevat nicio implicare directa a procurorului Balasescu in pretinderea mitei (Incheierea)

Scris de: L.J. | pdf | print

2 February 2012 17:34
Vizualizari: 9328

 

Judecatoarea Liliana Badescu, de la Curtea de Apel Bucuresti, a dat o motivare sumara si globala in dosarul in care a dispus arestarea preventiva a procurorului Max Balasescu si a altor doua persoane, lasand legalitatea probelor pentru judecarea fondului. Desi procurorii DNA au servit presei o informatie potrivit careia exista o inregistrare ambientala clara in WC-ul Parchetului intre Balasescu si denuntator, in care se negociaza mita, instanta nu a redat nici macar pasaje din presupusa discutie, care ar fi avut loc in toaleta, limitandu-se sa anunte ca exista o inregistrare. Initial, procurorii DNA i-au cercetat pe Marian Simireanu si Ene Cristian pentru trafic de influenta, in urma denuntului facut de un anume Dobrescu, insa, in urma interceptarii convorbirilor acestora, s-au sesizat din oficiu pentru complicitate la luare de mita si luare de mita pentru procurorul Balasescu.


Procurorii au scurs informatia ca Max Balasescu l-a citat pe denuntator printr-un sms transmis lui Ene Cristian si ca procurorul a negociat spaga direct cu denuntatorul in toaleta parchetului, CAB nu retine aceste elemente!

Miercuri seara, imediat dupa finalizarea dezbaterilor de la CAB, inainte de pronuntarea solutiei, procurorii au lasat sa se scurga catre presa informatia ca Max Balasescu a fost surprins intr-o discutie ambientala clara, cu denuntatorul, discutie care a avut loc in toaleta Parchetului de la Ilfov, si in care s-au negociat sumele pe care procurorul ar fi urmat sa le primeasca. Mai mult, procurorii au sustinut ca Max Balasescu l-a chemat pe denuntator la audieri printr-un sms pe care i l-a transmis lui Ene. Instanta a retinut insa altceva, in conformitate cu sustinerile procurorului de sedinta. Astfel, instanta a aratat ca Denuntatorul D.S. s-a prezentat la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Ilfov si i-a spus jandarmului care era de serviciu la punctul de acces ca este asteptat de catre procurorul Balasescu Maximilian Ion. Cu toate ca nu fusese citat in vreun fel si nici macar nu luase anterior legatura in vreun mod cu procurorul Balasescu Maximilian Ion, acesta l-a primit in biroul sau pe denuntatorul D.S. si l-a audiat, aceste imprejurari derulandu-se intocmai asa cum afirmase si invinuitul Ene Cristian Marian”. Rezulta ca nici procurorii nu au sustinut, asa cum au aruncat in presa, ca Balasescu l-a citat pe denuntator printr-un sms dat lui Ene, si nici “faptele” nu s-au petrecut asa cum ii spusese Ene denuntatorului, adica ridicarea imediata a sechestrului si disjungerea cauzei.

Mentiunea procurorilor cu privire la implicarea procurorului Balasescu, preluata si de instanta, a fost: “In cauza de fata, din probele administrate, pana in acest moment rezulta ca exista date suficiente din care se apreciaza ca Balasescu Maximilian Ion, in calitate de procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Ilfov, avand repartizat spre instrumentare dosarul nr. 2/P/2011 in care este cercetat, alaturi de mai multe persoane, denuntatorul D.S. pentru complicitate la infractiunea de inselaciune cu consecinte deosebit de grave, a pretins, in cursul lunii ianuarie 2012, cu ajutorul inculpatilor Ene Cristian Marian si Simirianu Marian suma de 300.000 Euro urmand ca aceasta sa fie remisa in doua transe de 100.000 Euro si respectiv 200.000 Euro, mentionand ulterior denuntatorului in mod direct ca partea de folos care urma sa ii revina reprezenta suma de 50.000 Euro (inregistrarea convorbirii purtate in mediu ambiental la data de 31.01.2012). Asa cum rezulta din inregistrarea respectivei convorbiri purtate in mediul ambiental, procurorul Balasescu Maximilian Ion i-a confirmat denuntatorului D.S. ca toate actiunile complicilor sai, Ene Cristian Marian si Simireanu Marian au fost exercitate cu stiinta sa si in numele sau, inclusiv pretinderea unui folos, cu titlu de mita”. Numai ca inregistrarea despre care fac mentiune si procurorii si judecatorul de la CAB nu a fost facuta publica, cu exceptia unei franturi din aceasta, in motivare. Din respectiva frantura de conversatie reiese cum procurorul Max Balasescu ii explica unui invinuit ce urmeaza sa se intample in dosarul sau, fara nicio mentiune despre bani sau vreun alt folos. Iata conversatia retinuta de instanta: deci, eu pe cincisprezece fac rechizitoriu’. In momentu’ in care am facut rechizitoriu’, prin rechizitoriu se dispune disjungerea… Pe data de saisprezece, din punctu’ meu de vedere, pentru ca pot sa ti-l mai tin o zi, doua, pana cand se face disjungerea si cu toate actele, o sa faci tu si cu doamna E.… faceti plangere impotriva a… sechestrelor… sechestrului… eu va comunic ca a… sechestru’ este ridicat, dupa care a… mai stam o saptamana, doua, trei, vedem cum, si va dau solutia de… de scoatere…”. Procurorii au sustinut de asemenea ca, a doua zi de la aceasta discutie, Balasescu a facut demersuri la IGPR pentru restituirea de indata a bunurilor catre denuntator. Ori, rechizitoriul nu era facut, cererea de care vorbise procurorul Balasescu nu era aprobata. Prin urmare, nu exista niciun temei legal in baza caruia bunurile sa ii fie inapoiate denuntatorului! Una peste alta, motivarea arestarii, mai ales in ceea ce priveste pericolul social este aceeasi referire vesnica la sentimentul de insecuritate pe care l-ar avea populatia, daca inculpatii ar fi cercetati in stare de libertate, dar si referirea discriminatorie la functia pe care o avea Balasescu, functie care cantareste mai mult la o arestare, fata de calitatea pe care o are, de exemplu, un hot de masini.

* Cititi aici, integral, Incheierea de arestare a procurorului Max Balasescu

 

Comentarii

# trnctza date 2 February 2012 17:48 0

nu ma bag, nu ma amestec dar stiu ca atunci cand mananci din troaca ,te mananca porcii

# Probe Vax date 2 February 2012 19:13 +8

nu exista nicio proba directa, doar denuntul unui tigan nenorocit cu piranda arestata de Max. Foarte credibili denuntatorii DNA, merita o prima.. :-*

# DOREL date 3 February 2012 02:59 +1

Asta cam asa e, da' e riscul meseriei, cum o dai nu e bine ...

# CI date 2 February 2012 18:06 +2

Când dosarul ajunge pe mână de avocați află și presa ce e în el. Fotografiază cu telefonul mobil referatul procurorului sau copiază fragmente pe care apoi le vând prin presă, așteptându-se să li se ia și un interviu să se vadă la televizor cum combat ei ca mari avocați, maeștri și buni oratori pe deasupra. În plus tot ei înjură procurorii că au scurs în presă informații ca să facă atmosferă. Hai nu ne credeți fraieri chiar pe toți, că mai cunoaștem și noi...

# cereb date 2 February 2012 18:44 +6

HABAR NU AI de realitate. Daca nu esti chior vei observa ca toate TOATE materialele aparute in presa sunt de o calitate ireprosabila. NU AM VZT nicaieri fotografii facute cu tel mobil. Nici macar copii de o mai proasta calitate. Referatul procurorului ca si incheierea ar trebui sa fie transmise material inculpatului si apararii ATENTIE: pe cheltuiala statului. CEDO a condamnat explicit pentru asta Austria. Ura asta contra avocatilor iti este buna pana vei avea nevioe de unul! Daca excluzi relatiile dintre procurori, politisti si presa (nu obligatoriu pe bani, ci scurgeri interesate) daca excluzi grefierii, lucratorii de la executari penale, dactilografii si lucratorii de la compartimentele arhiva si registratura si spui k doar avocatii VAND catre piesa, eu zic k nu stii pe ce lume traiesti! Cine sa le cumpere si cu ce bani? copii care strang informatii in instante sunt vai de mama lor iar stabii din presa nu au nevoie de fragmentele din dosare. TOT ce a aparut e de supercalitate.

# crb date 2 February 2012 18:47 +8

Asae. Probabil un fotocopiator al vreunei institutii dar si timp la dispozitie sa copiezi. ARHIVELE, SALA DE JUD SI REGISTRATURILE SUNT SUPRAVEGHEATE VIDEO. Nu ai unde k avocat sa faci poze pe furis.

# crb date 2 February 2012 19:07 0

Asae. Probabil un fotocopiator al vreunei institutii dar si timp la dispozitie sa copiezi. ARHIVELE, SALA DE JUD SI REGISTRATURILE SUNT SUPRAVEGHEATE VIDEO. Nu ai unde k avocat sa faci poze pe furis.

# CI date 3 February 2012 04:50 -5

La arestare nu vi s-a dat dosarul în sală? Măcar ați asistat pe cineva la o arestare? De ce faceți pe neștiutorii?

# crb date 3 February 2012 07:34 +6

breeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! NU AI CUM SA FACI FOTO IN SALA!!!! dosarul sta NUMAI IN PRIMA BANCA, este multa lume cu ochii pe tine, NU AI CUM sa faci copii pe sestache. Tocmai k stiu, d aia postez. Tot ce iese in presa e de calitate nu facut in fuga pe genunchi.

# CI date 2 February 2012 18:14 -3

Pe România TV au povestit ce e prin dosar și ce scrie în referatul procurorului. Măcar ăștia au fost onești, nu au mai dat vina pe procurori pentru scurgerea de informații. Sursa nu au spus-o, dar nici nu-ți trebuia mult să îți dai seama de la ce avocat a venit marfa și cât au plătit pentru ea. Pe Max nu-l cocoloșiți, că practica corupția de multă vreme, dar nu l-a prins nimeni. Lui i-au făcut-o intermediarii. Omul a cerut pentru el vreo 50.000 de euro. Dacă intermediarii nu s-ar fi lăcomit să ceară pentru ei 250.000 de euro, nici nu aveam denunț și Max era și azi un procuror cinstit în luptă cu clanurile. Câte editoriale de laudă cu eroul Max am mai fi citit noi pe Luju. Dacă DNA-ul o ține tot așa, în curând nu o să mai aveți pe cine lăuda! Fără supărare...

# cedeiIIII date 2 February 2012 18:35 +5

Este a nu stiu cata oara cand imi confirmi, maestre CI, ca vreodata ai avut o minima tangenta cu penalul si te crezi doctor in drept.A nu stiu cata oara cand tipi pe aici, sperand ca vei fi confundat cu un procuror DNA si a infinita oara cand crapa anticoruptia in tine. Pana la a-ti satisface obsesile maladive, ar trebui sa stii ca atunci cand interceptezi un procuror prefacandu-te ca de fapt interceptezi un denuntator iti poate scartai de mama focului condfirmarea autorizarii data de Tribunal si nu de Curte, cata vreme interferezi in convorbirile private ale unui magistrat. Unu. Doi. Nu te vad revoltat de sesizarea venita "din oficiu" dupa vreo saptamana de interceptari la greu ale unora doi care vorbesc ei fara ei despre un procuror. Si cand pana si denunatorul zice ca acel procuror nu vrea 300.000 de euro, "intermediarul' sa zica, dupa ce a latrat 5 zile, ca domnul procuror "nu stie ce vorbeste". Daca "nasul" tau de penalist nu iti spune cat de cusuta cu ata alba e toata povestea, atunci iti doresc sa ai aceeasi soarta pe interceptari nelegale, in care doua persoane vorbesc despre tine vrute si nevrute. Si iti mai doresc un dosar unde toata probatiunea sa stea in convorbiri interceptate pe care apoi sa nu le mai gasesti la dosar.Iar denuntaorul sa fie bloonnnd ca asta de aici. Bafta!

# fanel date 2 February 2012 19:28 +2

editoriale cu laude la Max Balasescu? Baiete CI, esti un ordinar plartit, mincinos, parvenit in lumea justitiei si imi pare rau ca nu-ti restrictioneaza astia IP-ul ca eu iti trageam demult un sut in c...apul ala sec!

# CI date 3 February 2012 05:03 -5

N-ar fi mai bine să te informezi înainte de a deschide sfincterul ăla de gură? Uite un link: http://www.luju.ro/opinii/interviu/profil-de-procuror-de-mare-risc-max-balasescu-este-pasionat-de-lichidarea-clanurilor-interlope-si-de-motocros?pdf

# CI? date 2 February 2012 19:43 -2

Si care ti-e problema? Ca nu te lauda pe tine si operele tale complete? Stii tu care sunt, nu trebuie sa iti amintesc eu. Aaaa, ti-o iei in freza de la luju sistematic si ti-ai gasit un ID pe cat de transparent, pe atata de idiot. Sa-ti spun ceva vesti. Ti-o vei mai lua, oricate ID-uri portabile ai avea. Eu stiu cine esti :D

# CI date 3 February 2012 05:07 -1

Nu cer să fiu eu lăudat. Să-l laude pe Max, pe Carpen, Betelie și alți asemenea eroi ai justiției.

# nu conteaza date 3 February 2012 11:49 +4

Bai hahalera indoctrinata in grajdurile de la DNA, tu nu meriti nici macar sa le faci pantofii! Cine ii cunoaste, ii apreciaza oricum, javra turnatoare!

# CI date 3 February 2012 18:33 -4

Cum DNA le-a prilejuit lui Betelie și Max o binemeritată revedere, mesajul inept de mai sus nu poate fi scris decât de lighioana ce-și zice Nelu Carpen. Aștept o reuniune finală a celor 3...înăuntru!

# CI date 2 February 2012 18:22 -1

Un procuror nu are de ce să invite un inculpat la ****** să-l audieze și să poarte discuții despre câte zerouri vrea el. Dacă vrei să-ți vină cineva la audiere nu-i ceri finului tău prin sms să-l aducă pe inculpat la audiere, că ăla nu e agent procedural. În fine, fiecare își face treaba (mare sau mică) acolo unde se simte mai bine. De ce nu a renunțat la birou dacă își face anchetele la toaletă? :o

# Aktimur Aikeen date 2 February 2012 19:19 +2

mirica,io zic sa taci;si asta incepand de acum...

# mihaela date 2 February 2012 18:33 0

Draga CI, imaginea ta de procuror perfect care citeaza partile la domiciliu si le audiaza in cadrul formal in biroul lui, limitand dialogurile la problemele cauzei, nu are nicio legatura cu realitatea. Oricum nu cu realitatea din mintea lui max Balasescu. Toata lumea ii stia naravurile si nu de ieri de azi. deznodamantul a fost pe cat de penibil, pe atat de previzibil. Ce, crezi ca daca ar fi cerut doar 50.000 euroi nu patea acelasi lucru? Ar fi avut acelasi final, daca nu in acest dosar, cu siguranta in urmatorul

# CI date 3 February 2012 04:59 -2

Cred că 50.000 i s-ar fi părut denunțătorului rezonabil și n-ar mai fi denunțat nimic.

# bolnavule! date 2 February 2012 19:21 +4

bai CI, tu esti si bolnav si chior1 Unde ai vazut tu ca l-a citat pe sms? reiese din motivare ca nu, si ca tiganul ala asa numit enuntator s-a prezentat singur. Doi la mana, hai sa asteptam dosarul pe fond, nu sa dam cu pietre ca poate-ti cade tie una-n cap1 poate e asa, poate nu, poate altfel....

# DOREL date 3 February 2012 03:03 +1

Mai degraba as zice ca CI e un diversionist bine pregatit ...

# oblea date 2 February 2012 21:08 +1

multi juzi nu stiu sa scrie. mai bine ar plati ziaristi de la luju sa scrie ca lumea pentru ei. le-ar ramane sa puna numerele de articole si gata.

# oblea,nu te da zeu date 2 February 2012 22:10 +2

Oblea, nu te da zeu, ca sarcasmul se intoarce si te musca de f..d. Nene, ziaristul e liber sa interpreteze cum vrea muschiu lui stang o incheiere. Atata timp cat nu ii altereaza continutul, iar luju publica in intregime incheierile, cat nu minte grosolan, ziaristul poate sa provoace chiar, prin modul in care se exprima. Nu te da zeu, ca nu esti, si judecatorii "e oameni". Deci,ca sa concluzionez, atata timp cat esenta e data mot-a-mot, interpretarile sunt ale ziaristului ! Si, ca sa preintampin din partea ta stereotipul cu "jurnalistul este obiectiv", nu te mai chinui! Jurnalistii "e si ei oameni", si nimeni nu le poate interzice opiniile sau interpretarile. Acestea sunt condamnabile de abia daca ziaristul inlocuieste adevarul, asa cum reiese el dintr-un act, cu interpretarea proprie

# AB date 2 February 2012 23:26 +3

Tare as vrea sa stiu care este adevarul in cazul acestui procuror. Ma cutremura gandul ca ar putea fi victima unei inscenari a tiganilor. Sper ca judecatorii vor fi cu adevarat drepti pentru ca a trimite, Doamne fereste!, un procuror de talia domnului Max Balasescu, in inchisoare , nevinovat, mi se pare mai rau ca a-l ucide prin tortura.

# sergiu nicolaescu date 3 February 2012 03:57 +7

Dupa cum stiti bani pentru filme nu prea mai sunt dupa revolutie si nu prea pot sa mi fac meseria, asa ca as dori pe aceasta cale sa l rog pe d-ul presedinte sa ma numeasca procuror sef la DNA, il iau si pe baiatul asta Mungiu cu mine consilier, pacat ca a murit Eugen Barbu (ar fi facut niste rechizitorii traznet) dar il luam pe Pavel Corut in schimb.Eu de ex.pe inregistrarile audio-video de aici bagam ceva urmariri cu motociclete, ceva pac-pac (ca in "Un comisar acuza") adica sa fie show de show, sa stea mata in mustati cand s-or viziona in instanta.In echipa doresc sa pastrez si cativa procurori de acolo cum ar fi Morar, Papici, Tulus, Doana, Bocsan, Cerbu si ii mutam intr-o Sectie Speciala a DNA cu sediul la Spitalul 9 sub conducerea, supravegherea si indrumarea unui medic specialist in astfel de cazuri-consider ca asta ar fi si singura solutie sa scape de catuse dupa ce cade regimul actual.

# sergiu nicolaescu date 3 February 2012 04:00 +8

Pastilele astea cu opinia publica nu prea tin, opinia publica si-a pierdut incredere in spectacolele mediatice livrate de DNA, si atat timp cat Basescu, Udrea, Videanu, Blaga, Oprea... au primit certificate de buna purtare de la DNA despre ce lupta anticoruptie vorbim?Lumea parca a iesit in strada ptr.coruptia actualului regim, deci ar tine faza cu opinia publica daca ar fi astia cei anchetati, altfel DNA-ul nu e altceva decat OTV-ul "anticoruptiei" si cancerul justitiei din Romania.

# joaca date 3 February 2012 10:01 -5

prefer asta , ca stiu ca din 100 %dna un 10 % dna curat si bun tot este, procurori&judecatori&polisiti , stie toata lumea ca s-au creat filiere ahhahh, nu suntem chiar dusi cu pluta decat  sloganul lui iliescu "un presedinte pentru linistea noastra" si ei pe dedesupt ne-au lasat saraci mai bine mahalagiu de base, ca aflaram multe sub mandatul sau

# sergiu nicolaescu date 3 February 2012 14:30 +3

Iliescu e la el acasa de vreo 7ani, si dupa mandatul lui PIB-ul statea bine, si inflatia nu era ca acum....in fine ideea e ca e la el acasa sub paturica de multicel.Ceva despre Dr.Petru Groza, Dej nu poti sa ne spui?Eu cred ca si astia au o parte de vina in mandatul lui Basescu,daca stau bine sa ma gandesc nici Burebista nu e strain de ceea ce se petrece de 7 ani sub mandatul marinelului si cred cu tarie ca si el la sabotat pe Basescu.

# sergiu nicolaescu date 3 February 2012 14:31 -1

l-a sabotat, scuze

# doru date 3 February 2012 12:19 0

luni e recursul, vedem ce vor spune si "supremii", desi solutia e "stiuta".

# no name date 3 February 2012 14:58 +6

Ce rost au toate discutiile astea? inca nu ati observat ca vechea securitate a fost inlocuita de acest DNA? exista parchete la nivel de judecatorie, tribunal, CA si ICCJ... care este rolul DNA? ne lasam mintiti, nu avem curaj (in afara de cei cativa amarati de la Universitate) sa demascam coruptia, ipocrizia si bataia de joc la care suntem supusi de zeci de ani... Pe de alta parte - CEDO, Consiliul Europei & comp... daca ar fi institutii neutre, ar fi intervenit pana acum.

# no name date 3 February 2012 15:22 0

Ce rost au toate discutiile astea? inca nu ati observat ca vechea securitate a fost inlocuita de acest DNA? exista parchete la nivel de judecatorie, tribunal, CA si ICCJ... care este rolul DNA? ne lasam mintiti, nu avem curaj (in afara de cei cativa amarati de la Universitate) sa demascam coruptia, ipocrizia si bataia de joc la care suntem supusi de zeci de ani... Pe de alta parte - CEDO, Consiliul Europei & comp... daca ar fi institutii neutre, ar fi intervenit pana acum.

# SMH pentru C.I date 3 February 2012 21:59 +5

Draga C.I, esti dobitocul absolut! Nu cumva lucrezi la DNA? Parca recunosc stilul...marsh si cumpara-ti un COD, daaa, ala in care scrie negru pe alb ca tu bati campii pe aci...

# CI date 4 February 2012 07:05 -2

Cam de la ce pleacă supărarea ta? Nici n-aș îndrăzni să-ți spun că ăsta e limbaj de scroafă, nu de doamnă care te pretinzi a fi?... Cu ”marș” să i te adresezi mămicuței tale când o scoți din staul de la muls! Simplul fapt că îți spui avocată nu înseamnă că și ești și nu trebuie să te simți lezată când se mai scot la iveală metehne din profesie, zău așa! În fine, salutări Emei! ;-)

# denuntatorul date 4 February 2012 03:54 +3

Indicii temeinice: ieri am vorbit la tel.cu un prieten si i-am spus ca o sa i dau mita lui Basescu sa ma angajeze consilier.Ce parere are Cerbu despre asta?Astept referatul cu propunerea de arestare pentru Zeus.

# CI date 4 February 2012 07:10 -3

Te-a și chemat Băsescu în buda de la Cotroceni pentru un interviu? Speța ta e prea simplă...

# denuntatorul date 4 February 2012 07:57 +4

Pai nici Balasescu nu l-a chemat pe ala la buda, asta sustine Cerbu dar niet probe.La mine nu poate sa sustina la fel, de ce sa facem discriminari si justitie selectiva?Si vezi ca ati scapat din greseala la montaj discutia dintre Dobrescu si Simirianu cand primul ii spunea "Ajuta-ma sa-l fac pe Balasescu!" aveti grija sa dispara pana la trimiterea in judecata.

# DOREL date 4 February 2012 08:12 +3

Pai, atunci inseamna ca e provocare sigur ! Singura problema e daca a fost cu voia DNA, asta insemna exonerare completa ...

# denuntatorul date 4 February 2012 15:18 +3

Hai sa nu ne mai pitim dupa cires: Dobrescu a fost prelucrat la DNA de Cerbu; cu lectia invatata l-a contactat pe Simirianu un om de mare caracter din clanul lui Nutu Camataru, dl. Dobrescu zis "Ologu" in mediile academice ii spune academicianului Simirianu citez"Ajuta-ma sa-l fac pe Max!", ca doar asta i se ceruse .Simirianu a refuzat initial de frica sa nu-l bage la mititica Max cum a facut cu multi acad.asisderea lui.Ulterior Simirianu il gaseste pe papagalul de Ene finul lui Max.Max nu l-a chemat pe Dobrescu la el, asta a venit aiurea in tramavai ca vrea el sa dea declaratii, la incercarea de a forta flagrantul (avea aparatura asupra lui), Max refuza ii spune "Ce ba, esti nebun!".........cam asta e pe scurt. Simirianu fiind proxenet de meserie si sarac cu duhul a picat ca prostul, ajutand un imbecil sa-l faca pe Max sa scape Melisa si Vanessa mai usor si sa fie razbunate.Dobrescu n-a avut in viata lui 300.000 de coco, banii erau de la DNA.Max nu a cerut si nu a primit niciun ban.

# denuntatorul date 4 February 2012 15:26 +2

Cerbu a avut informtiile despre dos.vrajitoarelor de la consoarta sa judecator la CAB, inclusiv despre dl.dr.Dobrescu zis Ologu.Astfel s-a gandit ca datorita notorietatii dos.sa fac el spectacol cu arestarea procurorului vrajitoarelor, de ce?pai simplu:1)se remarca2)se abate atentia opiniei publice de la problemele cotidiene si de la starea de nemultumire care a cuprins toata po******tia3)se abate atentia de la condamnarea lui A.Nastase fara probe, a dat bine stirea, acum nu e bine sa o lungim ca ies mizeriile la suprafata.

# denuntatorul date 4 February 2012 15:33 +1

Cerbu i-a promis lui Dobrescu imunitate in propriul dos.dar si ca va avea grija prin intermediul consoartei ca sa iasa dos.Vrajitoarelor bine cand va fi trimis in instanta.

# CI date 4 February 2012 18:21 -3

Când îi aduci la cunoștință unuia textul de lege care prevede o cauză de impunitate nu înseamnă că-i promiți ceva! :-?

# CI date 4 February 2012 18:12 -2

Când formulezi un denunț împotriva unuia, bănuiesc că nu-i vrei binele, nu? Adică vrei să-l ”faci!”, să fie prins pentru că e șpăgar! Iată o altă interpretare! Asta dacă se acceptă și alte puncte de vedere decât cele dictate prin editoriale... :P

# DOREL date 4 February 2012 07:59 +1

Si care e problema, mai draga ? In Stirbei Voda (si nu numai !) se poate face orice film, chiar si cu Base! Si, b): Problema si mai adevarata e ca toate (toate - toate !) probele cu inregistrari ale DNA sunt in pom, prietenii stiu de ce ...

# gabi date 4 February 2012 09:08 +1

Buna dimineata< dle CI. Ce faci, n.ai somn? Te.ai trazit cu gandul la Ema? Ai abandonat visele erotice cu Alice?

# CI date 4 February 2012 17:52 -1

:lol:

# CI date 4 February 2012 18:18 -1

<img src=ops:' /> N-am vise erotice cu ele, dar îmi sunt dragi! Uneori mai și glumesc când scriu de ele...

# denuntatorul date 4 February 2012 16:04 +3

Singura persoana care trebuia arestata si trimisa in judecata in speta de fata este procurorul Cerbu pentru savarsirea infractiunilor de instigare la dare de mita, arestare nelegala si cercetare abuziva.

# doru date 4 February 2012 17:01 0

...in forma continuata si in concurs cu grup organizat din care face parte si sotioara d-lui, chit ca nu a avut intentie directa.... dar mai stii??

# CI date 4 February 2012 18:01 -2

Rămâne înregistrarea aia audio-video a episodului procedural din budă! E discuția aia nasoală de câte zerouri vrea Max. Înregistrarea de care Dorel zice că e trucată cap-coadă! Eu pe Dorel n-aș îndrăzni să-l contrazic. Dacă e așa, atunci e trucată și înregistrarea în care Nelu Carpen cerea peștele ăla drept mită! Nu-i așa, Dorule? Eu sunt curios dacă procurorii care se perindă pe Luju ne pot spune dacă au mai audiat în toaletă și dacă da, de ce? Iată o întrebare!

# rea credinta date 4 February 2012 21:54 +3

asta e rea credinta e fata! unde ai cititi tu vreo proa ca exista discutii din ******? sa vedem, sa citim, de ce nu le-au dat in motivare? de ce nu au facut nicio trmitere la vreo fraza de acolo? aberezi aberezi ca doarte crede cineva!

# CI date 5 February 2012 10:31 0

Dă-i un search pe net, citește orice ziar vrei. Peste tot scrie, mai puțin pe Luju.

# CI date 5 February 2012 10:33 0

Televiziunile, fără excepție, au relatat episodul și alte trucuri ale lui Max pentru a evita un flagrant.

# Aktimur date 4 February 2012 22:39 +2

Tot nu te potolesti?

# CI date 4 February 2012 18:16 -4

La urma urmei, e bine că DNA-ul face curat prin parchete și că deșeuri precum Max B., Mihai B. și Nelu C. dispar din peisaj, că nu fac cinste profesiei. Văd că s-au apucat serios și prin avocatură...E bine! Toți ăștia care au intrat în profesie prin ”dos”, poate și la propriu să ne lase...Că noi putem face șuete...

# doru date 4 February 2012 20:35 +1

"e bine că DNA-ul face curat prin parchete" sa stii ca pestele de la cap se impute, iar cu metodele practicate "urmatorul" la DNA o sa fii tu. Metode din astea i-si mai permit doar rusii (nu zi de chinezi ca o sa gresesti). Iar in Rusia, zilelele acestea sunt mari manifestari de strada. I-ti spune ceva asta?

# imposibil date 4 February 2012 22:42 +3


Citeza pe doru
"e bine că DNA-ul face curat prin parchete" sa stii ca pestele de la cap se impute, iar cu metodele practicate "urmatorul" la DNA o sa fii tu. Metode din astea i-si mai permit doar rusii (nu zi de chinezi ca o sa gresesti). Iar in Rusia, zilelele acestea sunt mari manifestari de strada. I-ti spune ceva asta?
Pai...n-are cum, ca ei la DNA :D nu-si toarna colegii...deocamdata!! :D !

# zana buna date 4 February 2012 20:26 +2

CI....vezi sa nu fi intrat prin "dos"..ca nici zana buna nu te mai poate scoate!!! Nu te bucura de raul altuia !!Ai vazut vreo fila macar din dosarul acela??

# zana buna date 4 February 2012 21:01 +2

CI..nu-i frumos sa vorbesti asa urat...unor doamne!!! Chiar daca te ascunzi sub o identitate falsa macar spune seria , nr.CNP-ul...ca observ ca incep sa-ti placa numerele...detinuti in general au numere nu nume!!!

# SMH pentru acelsi infect CI date 4 February 2012 23:32 +4

Daca esti atat de informat, de ce nu vii tu ma baiatule sa ma injuri de mama in fata? Crezi ca m-as descurca? Pt tine fac un efort....Vezi ca luni sunt la CAB si la birou, marti ma gasesti la TB si mai departe, daca nu te descurci iti mai comunic eu programul...Hai ca-ti explic eu cum e cu mamele, cum nu-i frumos si deloc sanatos sa le implici in discutii...mai ales pe-a mea!

# CI date 5 February 2012 10:39 -1

O șatenă cu ochi verzi...nărăvașă!? Hm...Me like it! :P Scuze...ai dreptate, doar mi s-a părut mie că ești vulgară!

# CI date 5 February 2012 10:56 -1

Sunt de acord că utilizarea următoarelor cuvinte: ”Infect”, ”dobitoc absolut”, ”marș” când mi te-ai adresat nu denotă cultură de mahala, ci o bună creștere, dar sunt curios dacă așa te adresezi și clienților sau la CAB ori TB unde pretinzi că te duci? Eu nu-mi amintesc să fi făcut vreo remarcă în ce te privește așa că, duduiță, spune-mi de la ce a plecat supărarea ta?

# CI date 5 February 2012 11:13 -2

Cine a scris mai jos mesajul ăsta semidoct e amanta/amantul tău? Patosul cu care scrie o/îl dă de gol...Cuvântul ”******t” îi stă mereu pe limbă că aș putea jura că a căpătat gust. Spune-i că eu nu bag în seamă toți scatofagii, cel puțin nu pe ăia care nu au promovat 8 clase primare. ”Mamă adoptivă” se spune, bă, ”mamă adoptatoare” o fi aia care te a alăptat și cu care ai făcut duș până la majorat! (dacă ești băiat, nu ”băiată” :P )

# C.I..M.I...D.N.A date 5 February 2012 01:00 +2

Nu stiu de ce toata lumea ii da atentie lui CI pt ca profilul sau psiho-social este urmatorul; 1. a fost avortat si a supravietuit 2. a fost abuzat si d`aia face denunturi regizate 3. a ajuns la DNA ca orice alt ****** (probabil DNA) 4 alta varianta...este avocat/avortat de ma`sa...muritor de foame 5. nu stie nimic din dosare, dar sa nu neglijam ca are informatii (deci nu excludem varianta DNA/avortat) 6. are vise erotice cu cine nu POATE (bine...el nu poate deloc).... 7. mama lui adoptatoare l-a maltrat si se ia de alte mame 8. e ca un vierme....se baga si iese din toti cacti 9. o suge fara sa o ude 10... ....... ....... completati voi spatiile punctate

# tot pt. CI date 5 February 2012 08:42 +3

bai CI a cam dat de dracu. eu te-am mai avertizat sa-ti vezi de treaba ta, dar tu nu si nu, vad ca iti e cald cu dintii`n gura. daca te dibuie careva de pe aici ai belit-o sa ma ierti, o sa iasa pe nasoale, zau. oare C vine de la ...cerbu? :sad:

# CI date 5 February 2012 10:50 0

Băi, dar câte știi tu despre supt. Bănuiesc că nu vorbești din cărți, ci... Încă un lucru: când mă luați la înjurături, poate mă lămuriți ce anume din ce am susținut eu v-a nemulțumit. Din curiozitate...Altfel fac eforturi să vă bag în seamă.

# crb date 5 February 2012 11:12 +1

Iti spune eu de ce m-am suparat. Ai impresia preconceputa k toti - judecatori, avocati, notari, procurori sunt de tot rahatul - exceptie fac politistii si procurorii dna care desigur sunt Dumnezei pe pamant. Practic avocatura de penal si m-a jignit postul tau ref la vinderea fragmentelor fotografiate din dos catre presa, atata timp cat de 19 ani da cand sunt avocat fug de presa k de dracu, incarcand sa pastrez discretia la maxim. Si NU sunt singurul. Ai acuzat la modul general si in mod gratuit. Altfel de multe ori am fost de acord cu tine.

# crb date 5 February 2012 11:17 0

Din ce am citit in posturile de mai sus, cred k SMH e suparata k i-ai transmis ca i cunosti identitatea - ai salutat o anume Ema - probabil cunostinta comuna si i-ai spus k e bruneta cu oki verzi, in conditiile in care eu nu stiam nici dk e femeie. Daca nu i transmiti macar de unde o stii, arata de parca te ascunzi k******rile dupa pseudonim in cond in care ea ti a transmis locurile unde o poti gasi. Oricum, ai dreptate, ea si-a cautat-o, nu tu ai inceput.

# crb date 5 February 2012 11:20 0

am scris -”ca m u1eri le”- si mi-a instelat cuvantul. Nu am dat miuje nimanui.

# CI date 5 February 2012 11:25 -1

E ceva pervers în mine! Îmi place când mă înjură... :D :roll: Îți dai seama că mă sparge dacă mă duc luni la ea la birou...pentru o consultație, ceva. Să zicem că aș fi vrut să o cer de nevastă pe Ema și nu știu cum e cu regimurile ăstea matrimoniale...Va trebui să mai amân până îi trece lui SMH supărarea!

# CI date 5 February 2012 11:20 -1

Avocații ”iscusiți” și cu lipici la clienți sunt vocali și de nedesprins de pe ecrane! Rețeta duce la prosperitate. Că avocați au dat în presă date din referatul procurorului cunosc. Unii le-au zis pe gură la interviu și le-am văzut la știri. Nu zic că fac toți la fel, că poate unii nu au învățat încă metoda, dar se practică. Cunosc cazuri când au dispărut acte din dosar, că grefiera ți-l dă la bară, desface o eugenie și își vede de ale ei, judecătorul nefiind în sală. Se dau documente și de la grefă și de pe unde mai trece dosarul. Nu cred că judecătorii dau astfel de informații în presă. Părerea mea...Nu pretind că am dreptate, dar așa cred eu...

# crb date 5 February 2012 11:26 0

cel mai bun exemplu e aparitia in presa a stenogramelor din dos Voicu. Aparitia lor nu il favorizau ci dimpotriva. La arestare, daca lucrezi in sistem stii k nimik nu impiedica oricare din politistii care lucreaza la dos. SA STEA IN SALA, SA SUPRAVEGHEZE. Nu ai nici timp sa-l faci la bara, crede-ma. Pe de alta parte, k sa te fac mat, explica-mi cum PLM au aparut in presa inregistrari video din dosare? un exemplu e caltabosul dar dk sunt o groaza. Tot avocatii cu tel mobil cand grefiera era cu eugenia?

# crb date 5 February 2012 11:38 +1

Marian Nazat, Dan Apostol, Eugen Vasiliu, Eugen Ostrovschi, Adrian Roseti, Ion Neagu, Ovidiu Budusan, Gheorghe Florea, Viorel Spanu, Domnica Antoniuc, Dan Nastrut. Uite pe scurt cativa din oamenii pe care i stiu si care au k una din liniile directoare ale profesiei - to keep a low profile - in relatia cu presa. Nu ai idee cum se intampla - clientii adevarati, cei potenti, apreciaza sa nu ti pui fusta in cap pe tv, sa nu se afle nimik sau cat mai putin. ceilalti - normal ca o anumita categorie care te vede pe sticla crede k esti automat si bun dar sunt clienti de o categorie..., iarta ma, eu nu mi as dori avocati ca Dancu sau Paula Iacob de ex. Tare cu SMH, dar tot trebuie sa i transmiti ei cum i-ai aflat identitatea, k altfel da rau de tot! arata securistic!

# crb date 5 February 2012 11:40 0

PLM de fapt dk stau sa ma gandesc ai si tu dreptatea ta! am vzt de multe ori exemplare care faceau de tot rahatul avocatura.

# CI date 5 February 2012 11:41 0

Înregistrările video sunt de la poliție! Șefii unităților de poliție vor să afle lumea și superiorii lor că sunt eficienți! Cum a apărut Papici cu înregistrări audio în presă? Instanța a dat o copie de pe CD la inculpați? Atâta știu eu, or mai fi și alte explicații...La bară nu ai timp să copiezi tot referatul procurorului, dar câteva replici din dialoguri pe telefoane tot poți copia pe hârtie că ai cel puțin jumătate de oră să studiezi dosarul (în realitate doar referatul procurorului). Un exemplu de copiat replici de prin dosare aș putea să dau dacă m-aș încorda și aș vrea că l-am văzut cu urechile mele! Cam asta e...A! înregistrarea cu Remeș a fost dată sigur de cei de la DGIPI, că ăstora le place în presă!

# crb date 5 February 2012 11:50 0

e usor sa gasesti brese. de aia si apar, k dosarul trece prin multe maini - politisti, registratori, grefieri, dactilografi, avocati, etc. Mai pleaca si in recurs la instanta superioara, unde se repeta traiectoria. Actele de urmarire penala raman zile - nopti in arhivele instantelor. Odata ce dos a parasit unitatea de parchet, multe sunt posibile. De aia nici o ancheta interna nu a putut dezvalui sursa scurgerilor, si tot de aia cei care fac copii si le transmit stau linistiti - poate fi de oriunde.

# crb date 5 February 2012 11:54 0

e usor sa gasesti brese. de aia si apar, k dosarul trece prin multe maini - politisti, registratori, grefieri, dactilografi, avocati, etc. Mai pleaca si in recurs la instanta superioara, unde se repeta traiectoria. Actele de urmarire penala raman zile - nopti in arhivele instantelor. Odata ce dos a parasit unitatea de parchet, multe sunt posibile. De aia nici o ancheta interna nu a putut dezvalui sursa scurgerilor, si tot de aia cei care fac copii si le transmit stau linistiti - poate fi de oriunde.

# CI date 5 February 2012 11:57 0

Cu SMH nu am nimic, mi se pare agreabilă și o prețuiesc. Am exagerat mai sus și îmi pare rău. Demonii din mine au provocat-o! Avea replici legate de Ema și îi știu prietenele acesteia. Deci nu e greu de intuit cum o cheamă. Ține de intuiție. E legat de Ema de care de asemenea îmi place (cum spunea altcineva de pe LUJU, ”mai ales când e în pantaloni scurți”) :P

# doru date 6 February 2012 08:41 +1

acum CI asteapta cu nerabdare sa scrie si Ma-Ma  :D

# crb date 5 February 2012 12:02 0

tare!!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva