22 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

NIMENI NU-I CA EA – Sefa Inaltei Curti Livia Stanciu pretinde ca este un model pentru colegii ei judecatori: “M-am bucurat foarte mult cand am auzit si din partea colegilor, nu neaparat de la instanta suprema, sigur si de la instanta suprema, dar colegii judecatori din tara, care mi-au precizat ca reprezint din multe puncte de vedere un exemplu pentru domniile lor”. Stanciu face agenda Parlamentului: “Nu se impune in acest moment nicio lege de amnistie, nicio lege de gratiere”

Scris de: George TARATA | pdf | print

24 October 2014 17:12
Vizualizari: 6936

Iata ce declaratie a putut sa ofere presedinta Inaltei Curti de Casatie si Justitie, judecatoarea Livia Stanciu (foto). Sefa ICCJ a declarat vineri, 24 octombrie 2014, nici mai mult, nici mai putin, ca este un exemplu pentru colegii ei judecatori de la instanta suprema si din tara. Livia Stanciu pretinde ca nu vrea sa para lipsita de modestie, dar ca asa i-au transmis judecatorii de la ICCJ si de la alte instante.

Presedinta Inaltei Curti a precizat ca, din punctul ei de vedere, un lider, un conducator trebuie sa judece cele mai complex dosare, cauzele fanion pentru Justitia din Romania. In opinia Livei Stanciu, in acest fel liderii dau curaj si celorlalti judecatori:


Cred ca, in calitate de reprezentant al puterii judecatoresti, am demonstrat de cele mai multe ori, si ca judecator de asemenea, si m-am bucurat foarte mult cand am auzit si din partea colegilor, nu neaparat de la instanta suprema, sigur si de la instanta suprema, dar colegii judecatori din tara, care mi-au precizat ca reprezint din multe puncte de vedere – acum sa stiti, sa nu par lipsita de modestie - un exemplu pentru domniile lor. Ma bucura ca aud acest lucru. Mi se pare ca intotdeauna un lider, un conducator, trebuie intotdeauna sa judece cele mai complexe cauze, 'cauzele fanion', spun eu, pentru Justitia din Romania, pentru instanta pe care acei judecatori o reprezinta, pentru ca in felul acesta dau curaj si celorlalti judecatori, nu ca acestia ar fi lipsiti de curaj, dar mi se pare ca aceasta este o modalitate de actionare unica din partea tuturor magistratilor”.

Livia Stanciu: “Ori de cate ori ar fi greseli in activitatea actului de justitie, sigur sa le sanctionati, dar sa le sanctionati intotdeauna cu foarte, foarte multa obiectivitate”

In acelasi context, Livia Stanciu a tinut sa precizeze ca le-a transmis in permanenta judecatorilor sa nu tina cont de declaratiile politice. De asemenea, sefa ICCJ a avut un mesaj si catre ziaristi, carora le-a spus sa sanctioneze atunci cand e cazul greselile comise in actul de justitie, dar sa o faca cu foarte multa obiectivitate:

Am spus de foarte multe ori ca oamenii politici au depasit limitele admisibile ale discursului public, i-am incurajat insa intotdeauna pe colegii mei, ca independent de activitatile pe care le realizaeaza, fie in mod direct de aparare a reputatiei profesionale sau prin sesizarea directa, din oficiu, a CSM a Inspectiei Judiciare, prin acele communicate de presa care apar, independent de acest lucru ei trebuie sa isi continue activitatea de judecata, care se deruleaza doar in salile de sedinta. Nu tinem cont, va spun din start, nimic din ceea ce se dezbate in afara salii de sedinta, chiar daca de multe ori sunt si lucruri care se prezinta trunchiat prin raportare la ceea ce anume desfasoara judecatorul. Este bine ca aceste situatii in ultima perioada, din punctul meu de vedere, au devenit din ce in ce mai rare, ceea ce demonstreaza ca si dumneavoastra, cei cu care eu, cel putin cat sunt la conducerea acestei instante, imi doresc sa avem o relatie foarte buna. O relatie foarte buna, atentie, in ce sens? Ori de cate ori ar fi greseli in activitatea actului de justitie, sigur sa le sanctionati, dar sa le sanctionati intotdeauna cu foarte, foarte multa obiectivitate. De asemenea, sa le prezentati tot la fel de corect pe cele care sunt realizate, si atat pot sa va spun, cu mari eforturi de catre toti judecatorii din aceasta tara. Eu nu spun numai de judecatorii de la Inalta Curte, desi cam vedeti la ce ora se termina sedintele de judecata, si faptul ca in ultima perioada constat din ce in ce mai mult acest lucru, ca ele sunt prezentate de marea majoritate a colegilor dumneavoastra cu multa obiectivitate, cel putin pentru mine, si aici cred ca sunt in asentimentul tuturor colegilor, ne bucura enorm de mult”.

Livia Stanciu: “Livia Stanciu va prezenta un punct de vedere si un punct de vedere extrem de argumentat. Concluzia insa finala pe care vreau sa o retineti: nu se impune in acest moment nicio lege de amnistie, nicio lege de gratiere nici abrogarea dispozitiilor, nici lui 13, nici lui 13 indice 1, nici 13 indice 2 din Legea 78/2000”

Altfel, Livia Stanciu a facut si agenda Parlamentului. Sefa ICCJ a precizat ca nu se impune in acest moment o lege de amnistie sau o lege de gratiere, precizand in acelasi timp ca nu este de acord nici cu o aborgare a art. 13 din Legea 78/2000: “Cred ca stiti dinainte raspunsul judecatorului Stanciu. Nu, absolut nu. Pentru ca sigur aici, haideti permiteti-mi ca o sa dezvolt daca se pune aceasta problema in cadrul comisiilor juridice, pentru ca ele vor fi discutate, se impun a fi discutate in Comisia juridica atat a Senatului, cat si a camerei decizionale, respectiv a Camerei Deputatilor, pentru ca ar fi multe aici de spus, si asa cum ma stiti de fiecare data, poate spre nemultumirea altora, Livia Stanciu va prezenta un punct de vedere si un punct de vedere extrem de argumentat. Concluzia insa finala pe care vreau sa o retineti: nu se impune in acest moment nicio lege de amnistie, nicio lege de gratiere nici abrogarea dispozitiilor, nici lui 13, nici lui 13 indice 1, nici 13 indice 2 din Legea 78/2000”.

Raspunsul presedintei Inaltei Curti a venit in urma unei intrebari puse de un jurnalist, in contextul interceptarilor din dosarul de la DNA in care sunt implicati Viorel Hrebenciuc si Dan Sova, in care cei doi lideri PSD vorbeau despre o lege a aministiei si gratierii, precum si despre articolul 13 din Legea 78/2000, despre care Hrebenciuc afirma ca este “doborator”.

Comentarii

# unul din lumea cea mare date 24 October 2014 13:25 +35

rati ai dracului de ss/isti si gestapovisti.ati invatat de la stapinul vostru imperiul raului sa chinuiti batrinii,le/ati luat dreptul la viata acum vreti sa/si asasinati in ,,autobuzele mortii civilizate,, cu care/i transpoertati la bucuresti pentru ,,SOLEMNITATEA SEDINTEI DE AUDIERE JUDECATOREASCA,,........CIND II HARTUIATI PRIN SATE CU BIBLIA PE CAPOTA MASINII NU MAI ERA SOLEMNITATE????!!!!rati ai dracului de infractori numiti judecatori sprincenati.cuvint de god landing gear beam

# unul din lumea cea mare date 24 October 2014 13:27 +1

erata,, SA/I SI ,,

# Titi Berlogea date 24 October 2014 14:11 -36

Domnule, vi se umfla cumva ganglionii sau va creste glicemia daca folositi un limbaj urban? Asta ca sa nu mentionam continutul postarilor care sint varza.

# securistul de serviciu date 24 October 2014 21:24 +25


Citeza pe Titi Berlogea
Domnule, vi se umfla cumva ganglionii sau va creste glicemia daca folositi un limbaj urban? Asta ca sa nu mentionam continutul postarilor care sint varza.
TITI, intr-o tara libera,exprimarea si opiniile sunt libere.Cu toate ca noi nu prea traim intr-o tara libera, nu esti obligat sa citesti sau sa comentezi ceea ce nu-ti convine. In ceea ce ma priveste,eu voi comenta spusele D-nei Stanciu pornind de la afirmatia.."din multe puncte de vedere,sunt un model pentru colegii mei".N-as vrea sa-l copii pe Felix Rache dar fireasca este intrebarea:aveti si colegi orbi in justitie??? 8) 8) Sau cei mai multi dintre ei au privirea la fel de agera precum zeita ce va guverneaza??? :roll: :roll: :roll: <img src=ops:' /> <img src=ops:' />

# Domnului fara nume date 25 October 2014 17:10 -22

Dupa numarul si continutul postarilor banuiesc ca sinteti un fel de "moderatorul de serviciu" al sectiunii de comentarii. Eu n-am scris sub nici o forma ca opiniile trebuie oprite, eu m-am referit la forma in care sint facute. Folosind logica dumneavoastra inseamna ca "am liber"de la autoritatea numita LUJU sa fac orice afirmatie despre personae sau institutii in orice forma cred de cuviinta. Noroc ca eu ma ghidez dupa lege si nu dupa LUJU. Legea aplicata de judecatorii pe care-I criticati in aproape fiecare articol face referinta la pedepse pentru denigrari publice fara dovezi admisibile. Va pun si o intrebare (retorica): ce s-ar intimpla cu LUJU daca legea s-ar aplica ca in orice tara civilizata si unul din cei care se simt denigrati ar actiona publicatia in instanta pentru continutul articolelor, nu pentru comentarii. Si daca tot injurati pe cineva macar dati-va si numele.

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste date 25 October 2014 17:24 +20

Legea nu se aplică atunci când îți plouă ție în gât din lipsă de cap. Dacă cei ce se simt denigrați se îndreaptă împotriva unei publicații se întâmplă aplicarea legii. Fie denigratul își câștigă dreptatea în instanță, fie se face de cacao dacă judecătorul nu-i admite cauza. Însă voi, securiștii staliniști, înțelegeți prin "țări civilizate" Rusia, China sau Coreea de Nord, unde presa reprezintă pericole la adresa securității statelor mafiote. Într-o societate normală la cap oamenii trebuie încurajați să critice pentru a evita orice derapaj al instituțiilor de forță ale statului. Dar nu, tu, securist odios, vrei iarăși 50 de ani de ode și cântări, în care tu și familia ta adunată de la coada vacii și plantată în Primăverii din retrocedări trucate, să fiți scutiți de presă și exprimare liberă. Totul trebuie controlat și toți trebuie să răspundă pentru că tu ai dat din coate și ai evoluat de la statutul de milițian cu patru clase.

# Titi Berlogea date 25 October 2014 19:31 -21

Nu stiu de ce ma mir ca sinteti asa de prost. Daca ma chemati in justitie am dovezi pentru ce scriu. Derapajele majore nu vin de la institutii ci de la indivizii cu creierul (??) spalat ca matale.

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste date 25 October 2014 20:44 +17

Tu scrii numai pupinbăsisme patetice. Ce dovezi ai tu, creier spălat? Despre cum lingi băsul zi lumină noapte plină?

# Titi Berlogea date 25 October 2014 22:07 -12

Am dovezi ca esti prost cu acte.

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste date 25 October 2014 22:43 +11

Am spus deja că ești un pupinbăsist patetic. Te repeți. O fantezie repetată nu se transformă în realitate. Se duce și băs, te vei duce și tu. :lol:

# wlady date 26 October 2014 10:43 +9

Mi-este jena sa comentez ceva la adresa acestei (DOAMNE)plina de caracter,ca si stapanul ei.

# obiectiva date 27 October 2014 05:14 +4

TITI BERLOGEA EGAL TICU ISARI........... EVAZIONISTUL FISCAL...... :P :P :P si bassistul imputit... :-x :-x :-x :-x

# klopstock date 24 October 2014 13:37 +36

DEZAGREABILA ACEASTA AUTOLAUDAROSENIE A ACESTEI PROCURORITE CEAUSISTE CARE,CUM BINE SPUNETI FACE EA AGENDA PARLAMENTULUI.BINEINTELES CA STAPANII EI N-AU INVATAT-O LECTIA SEPARATIEI PUTERILOR IN STAT.O ADEVARATA SORA GEAMANA A LUI KOVESI.IATA GARDIENELE STATULUI DE DREPT IN ROMANIA.DE CE N-AU INTREBAT-O CARE SUNT CAUZELE PENTRU CARE IL JUDECAU PE IOHANNIS DUPE ALEGERI,IAR MAI APOI S-AU RAZGANDIT ?

# obiectiva date 24 October 2014 13:46 +29

ARE MARE DREPTATE....NU acum se impune legea gratierii si amnistierii, ci cand va fi si ea la bulau ca sa PROFITE DE EA.........acu` NU ar beneficia..... :P

# obectiva date 24 October 2014 14:36 -21

recunosc, ceam scris mai sus e subectiv ca ieu este ifractoare penala cu gena de rahat ca pana si copi mei e handicapati

# livia stanciuc date 24 October 2014 16:13 -9

SUNT CEA MAI TARE DIN CARTIER...nimeni nu -i ca mine, ca o sfanta intre sfinti, ca luna intre stele......eu sunt Dumnezeu pe pamant voi sunteti viermi, rame, nevrotici, zombies..... :P

# obiectiva date 25 October 2014 12:32 +9

ca general SRI cu 7 stele va pot CONFIRMA ca CICA urmeaza GABRIEL OPREA...Doamne, ajuta !    UDREA si-a vandut casa pentru ca va fugi din RO imediat dupa alegeri ! averea e deja transferata, mai trevbe` sa isi puna hoitul in avion si zbbbbrrrr ! spre DUBAI ! asta, daca NU va pleca ca hayssam printre oi, pe ullimul vapor romanesc, pe BRICUL MIRCEA, CONDUS DE BASS !

# obiectiva date 25 October 2014 13:25 +9

ANUNT PUBLIC CA L-AM REEVALUAT PE PONTA ! S-AR PUTEA SA IL SI VOTEZ ! :-) IN 29 IAN 2014, guvernul da OUG 29.01.2014 prin care spune ca MEDICUL NU ESTE FUNCTIONAR PUBLIC....o trimite catre parlament, parlamentul catre SATANA, AI SA MORI IN CHUNIRI JAVRA ORINARA, CERE REEXAMINAREA DOAR A ACESTUI PUNCT CARE CONDUCEA LA APLICAREA LEGII PENALE DE DEZINCRIMINARE A MEDICULUI DETINUT.......TIMP DE 10 LUNI ILEGAL.......BASSESCULE...MOTI JABRA ORDINARA !!!!  :-x :-x :-x

# obiectiva date 25 October 2014 13:26 +3

Traian Băsescu, Președintele României, a semnat luni, 14 iulie 2014, cererea de reexaminare asupra Legii privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 2/2014 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Cererea integral: Domnului Călin Popescu-Tăriceanu, Președintele Senatului, În temeiul Articolului 77 alineatul (2) din Constituţia României, republicată, formulez următoarea CERERE DE REEXAMINARE asupra Legii privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 2/2014 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Motivele cererii sunt următoarele: Articolul I pct. 38 al legii transmisă spre promulgare prevede modificarea alineatului (2) al Articolului 375 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, după cum urmează: „ 

# obiectiva date 25 October 2014 13:27 +3

„Având în vedere natura profesiei de medic şi obligaţiile fundamentale ale medicului faţă de pacientul său, medicul nu este funcţionar public şi nu poate fi asimilat acestuia.”. Prin această modificare a Legii nr. 95/2006 medicii nu mai pot fi asimilaţi în categoria funcţionarilor publici în sensul legii penale, care consideră funcţionar public, potrivit Articolului 175 alineat (2) din Codul Penal, orice persoană „care exercită un serviciu de interes public pentru care a fost învestită de autorităţile publice sau care este supusă controlului ori supravegherii acestora cu privire la îndeplinirea respectivului serviciu public”. Astfel, prin modificările operate de Articolul I pct. 38 al legii transmisă spre promulgare, medicilor li se diminuează răspunderea penală pentru toate infracţiunile la care subiectul activ este un funcţionar public, în sensul legii penale. Dacă asemenea fapte nu ar fi descurajate prin mijloacele dreptului penal, valorile fundamentale, ocrotite de Codul Penal,

# obiectiva date 25 October 2014 13:30 +2

valori de rang constituţional, precum statul de drept, democraţia, respectarea Constituţiei şi a legilor, care sunt consacrate, prin Articolul 1 alin. (3) şi (5) din Legea fundamentală, printre valorile supreme, ar fi încălcate....ETC, ETC, ETC, BLA, BLA, BLA, IACA DACA NU PUNEA IN DISCUTIE SI STATUL DE DREPT, NU ERA ACEST UNIC PUNCT DIN LEGE CERUT A FI REEXAMINAT DE CATRE SATANAAAAAAAAAAA , O LEGECARE E DESTUL DE MARE, CE DOVADA MAI VIE VRETI CA EU AM FOST TINTA RAZBUNARII PERSONALE A JAVREI ORDINARE DE LA COTROCENI ????? :eek: :eek: :eek:

# obiectiva date 25 October 2014 13:35 +5

asta, in timp ce TOATE PLANGERILE MELE PENALE TRIMISE LA DNA CENTRAL formulate impotiva magistratilor corupti , se spala DNA ul de pe stirbei PE MAINI, CA PILAT DIN PONT, CA EL ARE TREABA doar CU MOSII SI BABELE DE LA REFERNDUM, si le trimite TOT LA PARCHET........parlament, va ordon desfiintati DNA ul,,,,, dar o poate face di GUVERNUL pentru ca TOT de guvern a fost data !!!!!!! HAI, LA LUPTA ! IAR BASSESCU SA FIE ACUZAT DE INALTA TRADARE SI VIRA LA BULAU CU SATAN ! VREM DREPTATE PANA LA CAPAT !

# obiectiva date 25 October 2014 16:47 +2

aduc aminte TUTUROR JUDECATORILOR de la tribunalul si curtea de apel BACAU  care au judecat APLICAREA LEGII PENALE DE DEZINCRIMINARE si s-au pronuntat numai  HAIS SI numai CEA, NUMAI ASUPRA ACESTEIA NU, CA INCA DIN 2006 prin LEGEA 95/2006 art. 375 sti****** negru pe alb ca MEDICUL NU ESTE FUNCTIONAR PUBLIC ! eiii, ia sa vedem noi cine e ANALFABET JURIDIC ???? nu cumva cineva trebuie sa paraseasca sistemul juuridic si sa plece dupa viky la cules capsuni in spania ????? CINE IMI PLATESTE FIECARE ORA si FIECARE MINUT PETRECUT ILEGAL IN PUSCARIE din 3 febr. 2014 daca NCP si NCPP au intrat in vigoare de la 1 febr 2014 ora 00 si eu am fost condamnata pe 31 ian. 2014 nu stiu la ce ora, ca minuta a fost emisa pe 01 febr. 2014 ora 01.11.?????? ILLUMINATI ??? extraterestrii ?????? :cry: :o :-?

# Viky zis capsuna dulce date 24 October 2014 14:50 -36

asta nui nimic sal vedeti pe periculosul mircea badea care stie karate si alte cuvinte periculoase cum se lauda ca latrina lui are cea mai mare audienta.

# ANTIBASESCIAN date 24 October 2014 15:07 +33

Da' cine dracu' esti tu, MORTACIUNE, de stabilesti destinele oamenilor din tara asta ??? O POSIBILA PENALA, ASTA E EXEMPLU; TAU, TATA FLOARE ???

# Vasile date 24 October 2014 15:31 +31

Doamna Procuror comunist, tot Parlamentul a votat Codul Penal prin care ii baga pe oameni la puscarie, tot Parlamentul are dreptul sa adopte legea amnistiei si gratierii. Nu ai tu competente sa stbilest data si conditiile. Tu judeci dupa legile facute de Parlament, nu faci tu legi ca sa poti baga cati mai multi oameni la inchisoare pe degeaba.

# judecatorul Stanciu date 24 October 2014 18:31 +26

Iar vorbeste de ea la persoana a III-a? Si noi care credeam ca s-a vindecat! Nu e niciun exemplu demn de urmat de catre magistrati dar daca judecatorul Stanciu vrea sa auda niste linguseli, nicio problema. Sunt gratis, mama soacra!

# gabi date 24 October 2014 19:52 +17

Si Ceauseasca era un model pentru colegii ei , academicienii !

# Memor date 25 October 2014 12:33 +11

Bine, bine, dar ea macar nu se lauda cu gura ei, ii lasa pe lingaii de serviciu s-o faca!

# perla date 24 October 2014 22:01 +13

De cand un magistrat(nu ii dau calificare), insa parlamentul face legi(bune sau proaste), Nu a motivat de ce nu ?? S-a considerat un exemplu !!! Asa fara argumenteee !!!

# AntiMafia date 25 October 2014 01:00 +12

Hotii la inchisoare !!! De la toate partidele, inclusiv - bozgorii - de la udmr. Incepand cu 22 12 2014 Base aka Pletosul de la Cotroceni s-ar putea sa nu stea in Vila lac 3 de cca 26.000 mp (aproape 3 ha) ci la Jilava in cativa metrii patrati. Udrea il va vizita in camera .......

# Valeriu Mangu date 25 October 2014 01:33 -11

Articolul "De ce Curtea Constituțională trebuie totuși să verifice, din oficiu, dacă printre candidații la funcția de Președinte al României se găsesc ofițeri "acoperiți" "(I)-(VII), pe:  http://ascunzisuri-constitutionale.eu

# Traian Bășină, stăpânul slugilor securiste proaste date 25 October 2014 15:04 +12

CCR poate să verifice și rațiile la pâine. :-*

# dana date 25 October 2014 05:07 +19

Stanciu estre patroana de bordel juridic ...O codoașă basista

# santinela date 25 October 2014 08:04 +19

Asta-i plecata cu pluta rau de tot,chiar se crede cea mai buna in meseria ei.Alo cineva de la spitalul 9 sa raspunda !Va dati seama ce este in mintea acestei slugi ordinare basiste sa se considere cea mai buna ea, cind face motivari dupa luni de zile,cind condamna fara probe si spune acest lucru,cind piraste Romania oriunde ii vine la gura,cind FACE agenda Parlamentului ?? Pentru ce a facut judecatorul ala, subordonat dvs,de a duce batrinii ca pe niste saci, cica la audieri, ar fi trebuit sa va ascundeti nu sa iesiti cu astfel de cretinisme.

# Salvamar date 25 October 2014 08:40 +17

femeia asta este un exemplu de ASa NU!!! ”Cuvantarea” ei este tipica sedintelor PCR. Mentalitatea de procuror comunist. Se lauda singura, invocand opinia unor judecatori din teritoriu (in orice meserie sunt lingai, ca asa a supravietuit Ceasca 25 ani). Stereotipiile de limbaj comunist o bantuie. Citeaza despre sine cu vocabular din ziarul Scanteia. Va amintiti cum era elogiat de ziarul Scanteia Basescu? El si nava Biruinta erau fanionul comunismului, acu avem si fanionul justitiei - pe madam Livia Stanciu. Era incredibil tot discursul ei in fata presei. Madama asta uita ca justitia este independenta, dar nu este STAT in STAT. Din pacate pe asta nu are cine sa o sanctioneze, ca Parlamentul nu are un CSM sau o Inspectie judiciara. Complice la dosarele politice instrumentate de DNA, aceastei individe ar trebui sa i se interzica sa profeseze in Romania. In orice tara DEMOCRATICA, dupa declaratia ei ca este partenera DNA, adica a procurorilor, ar fi dus la o demitere din justitie.

# VIKY date 25 October 2014 08:57 +19

"... si ca judecator de asemenea,..". Da, ai dreptate cucoana, ca esti si "judecator", numit pe hartie de catre gunoiul de la Cotroceni, ca in realitate esti procuror comunist, dar nu unul ca pe vremea raposatului, ci unul mult mai odios. Te-ai uitat vreodata in oglinda, sa-ti vezi adevarata fata?. De sentimente, remuscari, nu se pune problema ta, acestea sunt specifice doar speciei umane, din care tu nu faci parte, numai ca infatisare. Nici macar cu un animal domestic nu poti fi comparata, numai cu unul din jungla, dar nici acolo cu orice animal, doar cu cel care lasa doar cadavre in urma lui. Pofta ta de distrugere a ajuns atat de atroce, incat cred ca ai distruge si progeniturile tale (daca le ai). Sper din suflet sa vina ziua in care vei plati mormanele de minciuni si cimitire in care ai ingropat ADEVARUL.

# Moldovan Gavrilă date 25 October 2014 08:58 +16

Stimată D-nă judecător cred cu tărie că sunteţii exemplu răului în justiţie că nici nu sesizez răul care îl produci justiţiei şi implicit societăţii româneşti,democraţiei, viitorului copiilor noştri. Dumneavostră şi mulţi alţi magistraţi care vă bateţi joc de justiţie de dreptate şi adevăr de popor trebuiţi să fiţi în boxa acuzaţilor. Dacă mai faceţi şi afirmaţii că sunteţi apreciată de colegi ,ce să spună colegii în faţă cînd aplicaţi reguli staliniste, cred că ar trebui să fiţi evaluată din punct de vedere emoţional să nu spun altfel.

# Ghita Bioznu' date 25 October 2014 09:55 +20

madama asta ca persoana fizica isi poa da parerea ca orice cetatean - inclusiv baba Safta din Cioara de Sus. Insa ca judecatoare ar trebui sa stie ca parerea ca judeactor ei despre agenda parlamentului este cel putin deplasata - judecatorii aplica legile nu le fac !! Si finmdca madama este judecator as zice ca art 13 din legea 78 este interpretat cam ciudat .. atunci cand urmaresti un om politic ptr ca umbla dupa voturi si zici ca voturile ar fi folosase necuvenite .. asta cam pute a totalitarism .. Idem sa il bagi la sbarna pe Becali ptr ca a dorit sa "premieze" o victorie la fotbal (coruptie in fotbal find un meci "aranjat" ca o echoa sa piarda ! )

# gigi date 25 October 2014 10:47 +16

:Dcare mi-au precizat ca reprezint din multe puncte de vedere un exemplu pentru domniile lor”   ARE  FOARTE  MARE  DREPTATE..A  UITAT  SA  PRECIZEZE  ,,,UN  EXEMPLU  NEGATIV.. :lol: :lol: :lol: .

# Memor date 25 October 2014 12:29 +17

Lauda-ma gura care n-are cine ma lauda? Am vazut-o si pe asta! Asa ceva mai rar dar in justitia noastra orice este posibil. Un om normal s-ar preta la asa ceva? Pai daca sefa inaltei curti este asa, ne mai miram de ce se intampla? Dumnezeu sa ne aiba in paza! In ce societate traim?!!

# VIKY date 25 October 2014 13:20 +16

"In ce societate traim?!!". Intro societate bolnava, pe care doar VOI puteti sa o insanatositi. "Medicamentul" miraculos il detineti doar voi, acesta este VOTUL. Daca voi iesiti masiv la vot, puteti schimba sistemul bolnav din ultimii 10 ani in primul tur de scrutin, sa nu ii dati sansa gunoiului de la Cotroceni sa va arunce a doua oara voturile la cosul de gunoi.

# ADEVARUL date 25 October 2014 22:56 +4

BINE VIKY,PUNEM ALT POLITICIAN...DAR SE VA SCHIMBA CEVA LA NIVELUL MENTALITĂȚII MAGISTRATULUI,CUMPOATE FI CONSTIENTIZAT VIS-A-VIS DE FAPTUL CA EL ESTE SERVITORUL JUSTITIEI SI AL OAMENILOR-JUSTITIABILILOR-SI NU VICEVERSA?JUDECATORII SE MULTUMESC SA SE COMPLACĂ IN A TRAGE SFORI PT A-SI CONSERVA AVANTAJELE DE COMUNISTI IMPUTITI,EI DE CE NU PERFORMEAZĂ?SUNT PE ZI CE TRECE MAI GROBIENI SI LACOMI,PUTUROSI,CORUPTI SI ABSURZI.CE DRACU MAI CAUTĂ GENUL DE OAMENI STANCIU,COVESI,MORAR IN MAGISTRATURĂ?VOI MAGISTRAȚILOR NU SUNTEȚI DECÂT NIȘTE STOMACURI AMBULANTE...PARADOXAL...AM OBSERVAT CĂ VĂ DOARE IN CUR CÂND UNA DINTRE VOI SE REVOLTĂ LA ADRESA MÂNCĂRII...CĂ DOAR NU SCRIE PE VOI GREVA FOAMEI SAU ALTCEVA DECÂT SUNTEȚI...NIȘTE IUZI...DRACU SĂ VĂ PIEPTENE :-) :-) :-) :-) :-) :-)

# Ilie Marian date 25 October 2014 15:26 +12

Da. Are perfecta dreptate. Este un model CARE NU TREBUIE URMAT DE NICIUN JUDECATOR, DE LA NICIO INSTANTA din Romania. Ca sa fii judecator MODEL, TREBUIE SA AI COLOANA VERTEBRALA !

# Sistemul ,,infinit" date 26 October 2014 03:45 +3

:D  CE GROZĂVIE ! CUCOANĂ, CUCOANĂ ! ŢI-AI TATUAT CARUL MARE PE PARTEA DIN STÂNGA TA, A GÂTULUI ŞI TE CREZI ..-VENITĂ DIN CER ?!!! EŞTI VENITĂ CU PLUTA ! SPUNE POPORUL ! MONICA MACOVEI DIN JUSTIŢIE !!!!

# Regina Sprancenelor date 25 October 2014 21:49 +10

De unde stie distinsa judecatoare ca nu se impune o lege a amnistiei, a fost ea in penitenciare sa vada din ce cauza este Statul Roman condamnat de CEDO la despagubiri ? Se baga in seama ca musca pe *****.

# Gogu date 25 October 2014 22:04 +9

Parerea mea este ca ceasta doamna are multe in comun cu doamna Kovesi: vine din provincie, are fruntea-ngusta, a fost promovata de chior, spune multe tampenii si ARE sustinerea ambasadei americane. Pana cand romanii nu vor realiza ca acesta pseudo democratie existenta in Romania, cu multe nulitati la butoane, este impusa de amerlocia si pe cale de consecinta nu vor iesii cu ZECILE DE mii in strada, tara se va adanci intr-o dictatura de tip sud american... PUNCT!!!

# ADEVARUL date 25 October 2014 22:45 +5

EU SUNT DE ACORD CU ACEASTĂ NULITATE STANCIU CÂND AFIRMĂ CĂ ESTE UN MODEL PENTRU MAJORITATEA COLEGELOR EI...DACĂ NU AR FACE AFIRMAȚIA ACEASTA PENTRU A LE ȘANTAJA,O DATĂ ÎN PLUS, PE SĂRACELE MAGISTRATE CARE SUNT CONVINSE ASTFEL DE CAPACITĂȚILE EXTRAORDINARE DE UTILE ALE RESPECTĂRII LEGII OMERTA ÎN RÂNDUL MAFIEI JUDICIARE BĂSISTE,DEOCAMDATĂ.STANCIU TU NU AR TREBUI SĂ FII NICI MĂCAR ÎN LIBERTATE,NU TE SUPĂRA DAR FACI UMBRA DEGEABA PĂMÂNTULUI ÎN CEL MAI BUN CAZ,EU NU AM AUZIT NIMIC BUN DESPRE TINE...LA CE CALITĂȚI TE REFERI?ESTI O FIINȚĂ ODIOASĂ...DIN CAUZA TA,PENTRU CĂ AI COMPROMIS MISIUNEA CSM-ULUI PRIN ASERVIREA LUI POLITICIENILOR,INSTANȚELE SUNT CUM SUNT...POATE TU ZICI CĂ BINE,VAI DE CAPUL TĂU.NUMAI TIE ITI ESTE BINE,PROCESELE DUREAZĂ ANI DE ZILE SI DEGEABA...TU ESTI DEGEABA :-)

# pol date 26 October 2014 07:58 +7

Doamna ar trebui sa mai ia cateva lectii de gramatica....se vad lacunele si in exprimarea scrisa, ca sa nu mai vorbim despre cea vorbita ....Probabil pentru ca a trait prea mult intre agramatii care au propulsat-o in functia actuala...

# visu date 26 October 2014 11:06 +1

S-a auzit c-a cazut parul din nasul, la tango-ul cu astfel de specimene.

# ICCJ.1332.1.== date 26 October 2014 15:37 +1

Mi-a fost respinsa o cere de stramutare a cauzei, pe motivul ca apartorul meu dna. avocat C. nu a prezentat documente/motive clare, justficative, suficiente? sau asa ceva, nimic clar??? Pai daca aveam asa ceva veneam in fata dv. mergeam la colegii din DNA. NU?.... nimeni nu vine in fata ICCJ fara un motiv, temere legitima, nu iese fum fara........Pacat eu va multumesc si sper ca doar bunul Dzeu. mai poate face ceva, cu acest sistem.Dati in continuare credit unor colegi spagari!

# @1332.1 date 27 October 2014 20:20 0

Nu-ti pierde speranta, nu astepta bine de la oameni cu suflet rau/

# Avocatul31 date 28 October 2014 10:46 +1

O gaina motata,penibila când cotcodaceste,ca ce bun cocos e basescu,asa zice si udrea si nevasta lui...saraca,poate o are buna,mai ceva ca a lui vadim,un star porno basescu asta,plateste bine curvele sa-l rezolve si sa-l laude...aviz amatorilor care spera sa-i indeplineasca fanteziile...

# Alin date 29 October 2014 08:39 0

Vreti sa lucrati online cateva ore pe zi pentru viitorul dumneavoastra? Aveti oportunitatea sa va integrati intr-un proiect grandios. Veti intelege mai multe   dupa ce imi trimiteti un email cu textul “detalii proiect” pe  parteneriatdeaur@gmail.com

# #george date 3 August 2015 18:16 0

Nu poti trai o viata pozitiva cu o minte negativa  q=ilie+carabulea&biw=1280&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqPiQupWNxwIVhxcsCh3KCAc_#imgrc=S2MHSjArfvID8M%3A Nu poti trai o viata pozitiva cu o minte negativa

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.07.2024 – Procurorul care vrea sa infunde AUR nu se lasa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva