23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Pinocchio, sef la Inalta Curte - In scandalul indemnizatiilor de conducere luate de fostii sefi de sectii de la ICCJ, presedintele instantei, Livia Stanciu, a reclamat public o "ilegalitate" pe care ea insasi a comis-o!

Scris de: Voichita RASCANU | pdf | print

26 April 2012 17:52
Vizualizari: 7315

 

Inalta Curte este in fierbere dupa ce presedintele acestei instante, judecatoarea Livia Doina Stanciu (foto), a decis sa sisteze, printr-un ordin din februarie 2012, indemnizatiile de conducere pentru fostii sefi de sectii ai instantei supreme, printre cei afectati de aceasta masura fiind si fostul vicepresedinte al instantei supreme, judecatoarea Lidia Barbulescu. Dupa ce Lidia Barbulescu a contestat ordinul din februarie al lui Stanciu, considerandu-l abuziv si nelegal, informatiile despre scandalul mocnit “s-au scurs” catre presa. Iar eroina a parut, cel putin pentru moment, presedintele ICCJ, Livia Stanciu, care a declarat ca, “imediat” ce a luat la cunostinta despre faptul ca fostii sefi de sectii isi incaseaza indemnizatiile de conducere si dupa finalizarea mandatului, a dat un ordin de sistare a acestui lucru “profund ilegal”.


Adevarul insa nu este acesta. Adevarul, asa cum reiese chiar dintr-un raspuns oficial transmis Lumeajustitiei.ro de Biroul de Presa al Inaltei Curti, este ca Stanciu, in calitate de presedinte, a semnat doua ordine prin care fostii sefi de sectii si fostii vicepresedinti isi incasau, si dupa finalizarea mandatului, indemnizatia de conducere: ordinele au fost pentru Lidia Barbulescu si pentru fostul sef al Sectiei Penale, Anton Pandrea. Prin urmare, presedintele ICCJ a spus un neadevar. Intrebarea este de ce a facut Lidia Stanciu asta, mai ales ca avea toate acoperirile legale in momentul in care a semnat cele doua ordine pentru Barbulescu si Pandrea. Si, mai ales, de ce s-ar fi autodenuntat presedintele ICCJ ca a comis doua ilegalitati?

Declaratia facuta presei de presedintele ICCJ, Livia Stanciu, cu privire la indemnizatiile de conducere, este contrara faptelor sale. Stanciu a comis o ilegalitate in prima zi de mandat la conducerea instantei supreme

Presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, judecatoarea Livia Stanciu, a declarat, in Romania Libera, in 17 aprilie 2012: Imediat ce am luat la cunostinta de faptul ca fostii presedinti, vicepresedinti si presedintii de sectie incaseaza indemnizatia de conducere, am semnat ordinul 47 din 9 februarie 2012 ca aceste indemnizatii sa nu se mai plateasca. Este profund ilegal ca persoane care nu mai ocupa functii de conducere la Inalta Curte sa primeasca in continuare indemnizatiile de conducere".

Asadar, Stanciu sustinea ca a dat ordinul pentru taierea indemnizatiilor “imediat” ce a luat la cunostinta ca acestea sunt inca incasate de fostii sefi de la suprema. Iata insa ce ne-a transmis Biroul de Presa al ICCJ, la solicitarea facuta de Lumeajustitiei.ro in urma cu cateva zile: “(...) Prin Ordinul nr. 203 din 17.09.2010 emis de presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie. jud. dr. Livia Doina Stanciu (in prima zi de mandat), s-a stabilit pentru dna. Jud. Lidia Barbulescu, careia ii incetase mandatul pentru functia de conducere pe care o detinuse – vicepresedinte al instantei supreme- , o indemnizatie de incadrare bruta lunara echivalenta cu indemnizatia corespunzatoare acestei ultime functii, la care se adauga sporurile aferente, aplicandu-se totodata diminuarea cu 25%, conform Legii nr. 118/2010 (...)”. Prin urmare, in prima sa zi de mandat la conducerea ICCJ, Stanciu a comis o ilegalitate, asa cum singura s-a pronuntat. Daca la primul ordin ar fi putut avea scuza ca nu stia ce semneaza, Stanciu a “recidivat”, in 2011, atunci cand i s-a terminat mandatul de presedinte al Sectiei Penale judecatorului Anton Pandrea, cand tot presedintele instantei supreme, judecatoarea Livia Stanciu i-a semnat ordinul prin care judecatorul si-a luat tot atatia bani ca si atunci cand avea functia de conducere, pana la pensionare. Iata ce ne-a transmis Biroul de Presa al ICCJ despre acest lucru: “Asadar, persoanele care au incasat indemnizatii echivalente functiilor de vicepresedinte, respectiv presedinte de sectie dupa ce nu au mai detinut functiile de conducere si perioadele pentru care s-a facut plata, sunt urmatoarele: (…) Barbulescu Lidia (16.09.2010-01.02.2012), Pandrea Anton (04.08.2011-01.10.2011)”.

Deci, Stanciu a comis doua ilegalitati, dupa cum singura le-a denumit. Si inca e in functie. In cea mai inalta functie din Justitia romana.

*Cititi aici raspunsul transmis Lumeajustitiei.ro de Biroul de presa al Inaltei Curti de Casatie si Justitie

 

Comentarii

# mai bine mai tarziu date 26 April 2012 18:07 +17

Bine ca si-a dat seama de ilegalitate, chiar daca mai tarziu, si a avut verticalitatea sa revina asupra unei erori. Chiar nu am chef sa platesc impozite pentru a se lafai o individa penala ca Lidia Barbulescu. A, voi plati impozitele bucuros cand vor fi pentru intretinerea ei in inchisoarea unde sta cumatrul sau Bercea Mondialu'.

# DOREL date 29 April 2012 03:04 -5

Nu asta e problema, oamenilor ! Nu conteaza de loc ce bani ia L Barbulescu sau a luat A Pandrea, ceea ce conteaza e cum a ajuns Livia Stanciu presedinta ICCJ: inyelegerea a fost pe pe filiera A Pandrea - Tr Basescu, inclusiv refuzul numirii Lidiei Barbulescu, promisiunea indeplinirii ordinelor prezidentiale (Puiu Popoviciu, M. Gutau, Fl Costiniu, C. Voicu, A Nastase) ! Si, b): si, de fapt, de aici vine, mai dragilor, diferenta de tratament dintre Pandrea si Barbulescu, din ordinul sefului ! Parerea mea ...

# Anti_Hrist_dorel date 29 April 2012 18:16 +7

Adica tie ti se pare ca Lida Barbulescu merita sa fie presedintele Inaltei Curti????????

# DOREL date 29 April 2012 20:29 0


Citeza pe Anti_Hrist_dorel
Adica tie ti se pare ca Lida Barbulescu merita sa fie presedintele Inaltei Curti????????
Nu am vrut sa spun asta, da' din pacate, a fi pe lista neagra a nacialnicului Basescu e o dovada ca esti mai bun decat aia de pe lista buna a chiorului ! Nenorocirea e ca amandoua au condamnat oameni nevionvati, L Barbulescu pe magistratii din lotul Fesiuc - Acatrinei - Bojinca + av. Lidia Peter iar L D Stanciu pe M. Gutau. Dumnezeu nu bate cu parul, Lidiei Barbulescu i-a murit un nepot in accident de circulatie iar Liviei Stanciu - barbatul. Pacat de copilul nevinovat !

# Necuratu date 29 April 2012 22:17 +4

Amin!

# doru date 30 April 2012 00:32 +4

cu Lidia Peter ai gresit. Bine ca nu ti-ai amintit de stagiara ei, Roxana Numaistiucum care vindea droguri la Jilava, in rest , ca de obicei , ai dreptate.

# DOREL date 30 April 2012 07:53 +4

Problema e ca magistratii au fost condamnati pe baza unor inregistrari falsificate (de cine oare ?), falsuri demonstrate negru pe alb de cei 2 experti (Catalin Grigoras si Vasile Turcitu) ! Dosarul de aici trebuie rejudecat ! Despre Lidia Peter nu stiu ce sa zic. Si, b): procurorii anchetatori au fost Ioana Albani si Flavius Crasnic. Pana acum, Ioanei Albani i-a murit barbatul ....

# CI date 30 April 2012 08:51 +1

Da, e Dumnezeu...băgat în micile detalii ale justiţiei dâmboviţene, în răfuielile noastre mărunte! Dumnezeu care răzbună neputincioşii...prinşi în flagrant cu înregistrări audio-video...evident contestabile!

# DOREL date 30 April 2012 13:54 +3

Ba' nene, de' esti chiar diliu !! Pai daca 2 (doi) experti oficiali au demonstrat ca inregistrarile erau falsificate, tu ce strada cauti, ma' vere, nu vezi ca ati luat-o de tot razna ?? Adica, tie cum ti-ar veni sa fii condamnt pe inregistrari falsificate - falsificate ? Da' poate-ti vine randul, la urma urmei vreau sa cred ca mai exista Dumnezeu ! Si, b): au ..., scuze, imi promisesem sa nu te mai bag in seama pentru ca, de fapt, nu mai existi ! Sau, in fine, existi degeaba ! Parerea mea ....

# CI date 30 April 2012 16:22 +5

Până acum, din câte ştiu eu, nici un expert oficial nu a susţinut că în vreun dosar trimis în instanţă înregistrările ar fi fost "falsificate", ci doar că duplicatele înregistrărilor digitale, nu pot fi declarate autentice, după standarde analoge! De tot râsul! Adică făceau evaluări ale unor înregistrări digitale după standarde ale unei asociaţii profesionale din SUA, când chiar asociaţia spunea pe site-ul ei că standardele lor se aplică doar înregistrărilor analoge! Nu s-a vorbit niciodată de falsificări, uneori discutându-se de intervenţii, de editări. Adică a mai fost tăiată înregistrarea când spre pildă omul care purta microfoane şi camere de filmat făcea ****** şi se înregistra. Partea cu urinatul se tăia şi evident intervenţia se vedea. Dar de aici la falsificare...Eu mă refeream la altceva, la faptul că tu crezi că Dumnezeu i-a omorât unuia sau altuia soţul sau copilul ca să răzbune o nedreptate juridică comisă pe plaiul mioritic! Dă-mi voie să mă îndoiesc, dar în fine...părerea ta! Mie nu are cum să-mi vină rândul, că am grijă să dorm bine, nu-mi complic viaţa. Eu nu poftesc la ce nu mi se cuvine. Îmi pare rău că ai fost prins cu mită, dar nu da vina pe alţii...asta în sine e o nedreptate! Blestemele tale la adresa mea, mă distrează...

# CI - expertul de la CSM date 30 April 2012 22:13 +2

Nu stii dar exista, bineinteles cu Pop la butoane care isi contrazice propriile expertize prin declaratii ulterioare si e viitor locatar al penitenciarelor, nu mai exista dar cand erau intr-adevar experti alta era situatia: Raportul de expertiză criminalistică nr.175/03.06.2002, experţii: ing. Vasile Turcitu şi ing. Cătălin Grigoraş, cercetat la Institutul Naţional de Expertize Criminalistice:înregistrările nu erau autentice şi conţineau mai multe intervenţii (ştersături)/Raportul de expertiză criminalistică nr.391/23.12.2002, experţii: ing. Vasile Turcitu şi ing. Cătălin Grigoraş, cercetat la Institutul Naţional de Expertize Criminalistice:înregistrările de pe casetele audio supuse expertizei nu sunt originale, benzile magnetice conţin intervenţii tehnice (copiere, editare, ştergere, inserare şi montaj audio)

# pentru CI,diliul date 5 May 2012 08:30 0

:D :D :D cand DOREL te-a facut diliu tu nu ai protestat.Esti bine crescut,parerea mea.Pai,te-am facut io p...zda creata si tu ai ras amuzat,mai mult,mi-ai dat moara la apa,vorba aia! :-x Esti chiar mult prea bine educat.Inca o data, scuza-ma!EU TE NOTEZ NUMAI CU PLUS

# Bai Buca date 30 April 2012 23:20 +2

Bai Buca, nu mai da minusuri ca dam si noi plusuri dupa!

# 2009 - EDITORIALUL EVZ: Imaginea justiţiei: Lidia Bărbulescu date 26 April 2012 18:14 +14

Era un mediocru judecător la tribunalul din Slatina până când prietena ei, senatorul PSD de Olt Rodica Stănoiu, a promovat-o direct în postul de judecător al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Cutuma era ca, anterior unei astfel de promovări, să deţii un post la o Curte de Apel. Doamna Bărbulescu nu trecu se prin această etapă, nu avea niciun fel de activitate ştiinţifică şi nu luase nici măcar doctoratul. Ca o paranteză, din 2000 până acum, ea nu a reuşit să obţină acest titlu ştiinţific şi se pare că a fost exclusă de la doctorat. Prin 2003, tot urmare a recomandării Rodicăi Stănoiu, Bărbulescu a ajuns vicepreşedinte al instanţei supreme. Cum s-a mutat în Bucureşti, cum şi-a luat apartament de serviciu. Legal, au decis colegii ei de la Înalta Curte, după o sesizare a fostului ministru Monica Macovei. Şi-a ajutat fata să se angajeze la CSM, dar numai după ce a avut grijă ca din materia pentru concurs să se elimine proba de drept civil. La Înalta Curte s-a făcut remarcată prin faptul că a tergiversat timp de trei ani dosarul generalului Stănculescu.

# avocat curios date 26 April 2012 21:10 +7

Oare aceasta d-na Barbulescu provine din neamul Barbulescu-ruda cu Ceausescu din Scornicesti/Olt?

# Cumnata lui Lica Barbulescu? date 26 April 2012 21:42 +10

Elena Bărbulescu era una dintre surorile lui Nicolae Ceauşescu, analfabetă cu diplomă de profesor de istorie, care ajunsese Inspector general şcolar la Olt. Vasile Bărbulescu a fost soţul Elenei Bărbulescu, prim secretar al judeţului Olt, la bază fiind şef de atelaj (ăla care mâna carul cu boi) la CAP Scorniceşti.

# Cine este Lidia Barbulescu date 26 April 2012 21:44 +9

1. Lidia Barbulescu este maritata cu Constantin Barbulescu, nepot de frate al lui Lica Barbulescu, sotul Elenei Barbulescu, sora lui Nicolae Ceausescu. 2. Rodica Stanoiu este nasa Lidiei Barbulescu. Pe vremea cand era senator PSD de Olt, Rodica Stanoiu este cea responsabila de numirea Lidiei Barbulescu in fruntea justitiei de la Olt. Consecinta: numeroase procese au fost mutate ulterior la Olt. Apoi a fost numita la Curtea Suprema, fara a mai trece si prin stadiul de judecator de Curte de Apel. Doi ani mai tirziu a ajuns vicepresedintele Curtii. Monica Macovei a reclamat-o la CSM in 2005 pentru trafic de influenta, L. Barbulescu modificand examenul de capacitate in magistratura pentru ca fiica sa, Alina Barbulescu, sa poata promova. In prezent Alina este angajata la CSM. 3. O alta podoaba a sistemului este Maria Huza, luata si ea de la Slatina si numita la Bucuresti presedinta de tribunal de catre aceeasi Rodica Stanoiu. O alta lupta a Monicai Macovei. Toata serparia din justitia de la Olt a fost mutata la Bucuresti de catre PSD. Si, incredibil, este ceea ce PSD-ul ne propune in continuare.

# Pe Buca l-a facut nevasta Mereanu date 28 April 2012 09:52 +4

Cotidianul nostru dezvaluia, cu un an in urma, o parte din invirtelile al caror protagonist era Constantin Buca, pe atunci presedinte al Tribunalului Olt. Pe linga tranzactiile dubioase cu masini de lux - un Ford si un Mercedes, pe care le primise pentru folosinta de la Zenobie Epuras, fostul director de la SUINPROD Caracal, vinzindu-le ca si cind erau ale lui dupa moartea proprietarului - presedintele de tribunal avea o alta „buba in cap“: semna hotaririle judecatoresti si toate celelalte documente ale institutiei pe care o conducea cu un nume fals. De fapt, dupa cartea sa de identitate, Buca se numea Mereanu inca din 2002. Isi schimbase numele, impreuna cu sotia si fiul sau, insa a tinut secret acest lucru. Mai mult, continua sa-si desfasoare activitatea si sa semneze hotaririle judecatoresti si alte documente tot cu vechiul nume, situatie de-a dreptul incredibila.

# Avocat cunoscator date 29 April 2012 22:18 +5

Da. Provine!

# 2009 date 26 April 2012 21:18 +6

"Propunerea CSM pentru viitorul presedinte al Inaltei Curti nu este de natura sa ne dea sperante ca exista cu adevarat o dorinta de reforma in ceea ce priveste aceasta instanta, aflata la varful puterii judiciare. Chiar unii contracandidati ai d-nei Barbulescu au evidentiat o parte din deficientele care se regasesc astazi in activitatea Inaltei Curti si care tin de activitatea de management a conducerii acestei instante, exercitate interimar de doamna Barbulescu. Traiectoria profesionala a doamnei Barbulescu, propulsata la Inalta Curte direct de la Tribunalul Olt de catre fostul ministru al Justitiei, Rodica Stanoiu, precum si pozitiile publice prin care incerca inchiderea unor discutii pe probleme reale ale sistemului judiciar nu sunt de natura sa o recomande pentru ocuparea acestei functii de maxima importanta in sistemul judiciar." - Laura Stefan, coordonator programe anticoruptie SAR

# DOREL date 30 April 2012 08:05 +2

Eroare, mai draga ! Laura Stefan e un nimeni propulsat de Monica Macovei pe post de activist - agitator, nu a spus nicodata nici cel mai mic adevar ...

# Era mai bine in trecut, nu? date 26 April 2012 21:23 +11

Magistratul Lidia Barbulescu este recunoscuta pentru relatiile tensionate pe care le are cu presedintele Romaniei, Traian Basescu, si cu fostul ministru al Justitiei, Monica Macovei, dar si pentru prietenia stransa cu un alt sef al Justitiei din Romania, Rodica Stanoiu. Monica Macovei a cerut CSM, in 2007, cercetarea Lidiei Barbulescu pentru trafic de influenta, sub suspiciunea ca ar fi intervenit, in calitate de membru al Comisiei de legislatie a CSM, pentru a favoriza angajarea fiicei sale. Concret, ea ar fi cerut modificarea regulamentului la examenul de intrare la Institutul de Criminologie, cerind sa se scoata Dreptul civil. Fiica sa urma sa dea concurs la Institut. CSM a stabilit insa, cu 16 voturi contra si 2 pentru, ca nu este necesara o ancheta.

# CI date 1 May 2012 11:55 +3

Eu unul uitasem episoadele ăstea. Reamintirea lor ne face la toţi bine. Îi privesc cu atenţie pe toţi politicienii. Parcă, din punctul ăsta de vedere, Predoiu a fost decent!

# gogu 45 slatina date 26 April 2012 21:27 -13

despre doamna Barbulescu probabil vorbiti din ziare. Ca fost coleg de facutate - grupa, am o alta parere. Are intradevar o inteligenta cu mult peste medie, capacitate intelectuala si o logica juridica excelenta. sa lasam traiectoria profesionala in seama altora care o cunosc si au lucrat impreuna. OK ?

# satan date 26 April 2012 21:34 +7

Poate daca si-ar schimba cocul ala si nu si-ar mai accentua buzele alea cu cîrmîz ar fi mai aratoasa putin. Arată ca o babă comunistă. Zici că e Leana.

# Pulimea Taichii date 26 April 2012 21:53 -7

Văd că tunurile sunt puse pe doamna Bărbulescu. Dar tema articolului pare a fi despre inconsecvenţa întru (i)legalitate a dnei Stanciu. Şi-atunci, întreb şi io - CSM-ul n-ar trebui să iniţieze un mic control la ICCJ ? P.S.: Plec, optimist, de la premisa că nu toţi membrii CSM sunt sinecurişti abulici 8)

# DOREL date 30 April 2012 08:06 -3

Poate ... securisti abulici ! Parerea mea ...

# Marius date 27 April 2012 12:09 -4

Paradoxal, nu mi-am pierdut speranta ca buna-credinta exista. Va asigur ca nici macar unul dintre autorii acestor comentarii nu o cunoaste pe doamna Barbulescu, pentru ca cine o cunoaste stie ca este o persoana de o inalta tinuta morala si profesionala. Toti cei care o cunosc o respecta cu toata sinceritatea Sa nu ne mai lasam influentati de oameni mici care denigreaza cinstea si onoarea; vom deveni ca ei

# Ezoteric date 27 April 2012 16:01 -3

Barbulescu e de vina pentru relele din justitie ! Ca vine de la slatina,daca venea de la cluj sau sibiu nu era nici o problema,ca e in relatii proaste cu macovei,ca nu o slugareste pe stanciu. Ca e ruda cu ceausescu,etc. Dar legat de solutii putem spune ceva? Un abuz,condamnari la cedo,arestari aiurea ? Pai daca le facea se numea ionut matei si era buna,nu o mai critica nimeni. Ca era de partea 'binelui'. Asa...

# CI date 27 April 2012 18:02 +5

De remarcat pozele cu favoriţii voştri: Morar, Papici, Kovesi, Stanciu. Ba cu gura căscată, ba scărpinându-se în fund!

# ic date 27 April 2012 19:26 +3

corect astea sunt perechile pe camere la parnaie Morar-Papici la Rahova si Kovesi-Stanciu la Targsor

# CONTRA_CI date 27 April 2012 19:26 +2

De remarcat ca orice persoana publica este supusa atentiei mass-media non-stop. Este imposibil sa nu fii fotografiat intr-o ipostaza dezavantajoasa. Si tu poti fii prins pe ******, daca exista intentia. Cu privire la EZOTERIC si neamurile lui Barbulescu, va spun atat: Comunismul a produs cele mai multe victime nevinovate, mai multe decat Holocaustul nazist. Sunteti niste jeguri mafiote nesimtite.

# Ezoteric date 27 April 2012 21:15 +2

Da,asa e cu ipostazele din poze. Dar fata de nebun nu are totusi toata lumea,si nici gesturi de nebun. L-ai vazut vreodata pe ionut matei ce grimase si scalambaieli face in sala ? Da,comunismul a facut victime,dar au trecut 20 de ani de atunci si victime politice sau ale incompetentei si prostiei(combinata cu rautate) sunt in continuare. Cand ma uit la astia am senzatia ca nu mai sunt barbati si femei normale in tara asta,n-am spus frumosi ( frumusetea vine si din interior),am spus normali. Si echilibrati. 

# Dan date 29 April 2012 16:39 +4

Sinistra e gasca asta de magistrati adusa la Bucuresti de Rodica Stanoiu de la Olt si de la Dolj. Niste lichele fara scrupule care au nenorocit oameni. Si e greu de cr ezut ca vor plati vreodata..doar daca Dumnezeu dragutul o avea alte planuri cu ei. 

# CI date 29 April 2012 17:15 +2

Aşa e! Aproape că uitasem de epoca Stănoiu, cea mai neagră perioadă postdecembristă! Şi ce personaje a adus cu ea! Cel mai mult le urăsc pe Cuza şi pe Uliescu!

# ilie date 29 April 2012 19:44 +3

In Romania avem o justitie de cah. Justitia romana a devenit o latrina in care s-au strans si solidarizat impotriva firii umane, impotriva tuturor valorilor lumii civilizate si impotriva statului de drept, cele mai rapace, hidoase, infioratoare si dezgustatoare mutatii ale speciei umane in general si ale natiunii romane in special. Tribunalul Olt a fost transformat într-un bazar în care se vând la tarabă sentinţe judecătoreşti, judecatorii afisind o totala indiferenta in fata dreptatii, fara a avea puterea de a se desface de prejudecatile care le intuneca vederea.

# http://www.youtube.com/watch?v=h5GCjB_JdNA date 29 April 2012 22:23 +3

Sa ne radem cu Lidia! CURTEA EUROPEANA A DREPTULUI OMULUI! SE cheama "TOVARASA LIDIA BARBULESCU JUDECA IN DIRECT PROCESE VIITOARE 07 09 2009" si e pe youtube. Se vede ca Suprema le are bine cu Cartea si Cu dreptul. DREPTULUI OMULUI, incredibil, cata nesimtire are in ea. Mai platiti-i niste bani ca ia prea putin la cum stapaneste legea.

# INM pentru varsta a treia = Ana Aslan date 29 April 2012 22:29 +4

Pai si ce nu e corect, nu se cheama asa!???? Va dati seama ca asta nu a deschis in viata ei o carte a lui Vincent Berger? Si noi invatam ca prostii la INM tot felul de cauze. Auzi, Curtea Europeana ale Dreptului Omului.... doamne dumnezeule. Daca taceai filozof ramaneai! Asa sunteti toti pe la ICCJ? De aia nu se aplica CEDO in Romania, ca nici nu stiti ce e el si ce vrea de la organele de Partid si de Stat.

# Intoarcerea stafiilor - Theophyle date 30 April 2012 09:20 +4

Greu de contrazis articolul din Le Monde de ieri (in romana si in original) care sustine ca justitia romaneasca este bazata pe fostii judecatori comunisti si infiltrata de fostele cadre ale turnatorilor securisti. In articolul din Le Monde, care prezinta cazul Floricai Bejinaru, se sustine ca “Prezenta fostilor membri ai Securitatii in aparatul judiciar al Romaniei explica probabil, in parte, lentoarea reformelor din justitie si din lupta impotriva coruptiei, iar aceasta prezenta pare masiva”. Deoarece am mai scris despre ea, nu am reluat aceste date din Le Monde. Daca nu ar exista pericolul ca o alta stafie sa reapara, probabil ca nici nu m-as fi referit la aceast articol. Dar astazi auzim ca dna Lidia Bărbulescu se gandeste sa-si redepuna dosarul pentru functia de Presedinte Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Cum spune ea: a “fost îndemnată de colegi să candideze la şefia Curţii”. Care colegi credeti, exact aceia despre care cotidianul francez a scris, zice Lidia Bărbulescu: “Nu am luat o decizie. Colegii mei, care m-au îndemant să-mi depun candidatura şi prima dată, insistă să candidez din nou. Colegii mei mi-au spus că dacă nu voi candida din nou, ar fi ca şi cum aş accepta criticile care mi-au fost aduse, în general şi, în particular, de preşedintele Traian Băsescu. Cert este că mai am două zile, în care trebuie să mă decid“. Aici. Sper sa se gandeasca suficient de bine si sa nu-si incerce norocul, stiind ca Presedintele Basecu nu poate refuza o numire de doua ori. Sper ca aceasta doamna, care apare in public de parca a fost machiata in salonul de pompe funebre, aratand la propriu si la figurat ca o stafie a comunismului sa-si pastreze minima decenta si sa ne scuteasca de aceasta criza constitutionala, care ar putea fi produsa de tupeul ei si al colegilor ei, atat de “apreciati” la nivel european.

# Tzundrea date 2 May 2012 20:54 +1

Ce legatura este intre Liva Stanciu, Lidia Barbulescu, Stanoiu, Luisa :D Macovei , Curtea Constitutionala si Institutul National de Geriatrie ANA ASLAN? ICCJ si CCR ar trebui sa se mute intr-un pavilion dealtfel recent renovat la "Ana Aslan" din Otopeni.

# Andrei date 5 May 2012 01:26 0

Sunt intrigat de minciunile astea.o barfa sau un articol de ziar sunt probe ale veritatii sau argumente?comentariile astea joasnice ma fac sa am rezerve fata de cititorii dvs.dezamagitor..doamna pe care o denigrati NU ARE NICIO LEGATURA cu neamul invocat (cercetati), este un magistrat remarcabil,se bucura de aprecierile colegilor si ale oamenilor de mare valoare profesionala si,permiteti-mi,este foarte eleganta si foarte rafinata.

# Andrei? date 6 May 2012 21:52 +1

Draga Andreia, despre neamul Barbulestilor se pot spune multe daca este cazul. Nu mai incerca sa dai cu aur pe rahat ca mustele au si miros nu doar vaz. Cel mai bine ar fi sa se retraga toti componentii din sistemul judiciar si sa ne scuteasca de obraznicia lor!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva