23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

TOTUL PENTRU BASESCU – In loc sa verifice scurgerile ilegale de interceptari din dosarele PICCJ, presedinta CSM Alina Ghica cere Inspectiei Judiciare sa cerceteze daca declaratiile lui Victor Ponta, Mihai Voicu, Varujan Vosganian si Ramona Manescu incalca independenta Justitiei

Scris de: Adina A. STANCU - Razvan SAVALIUC | pdf | print

13 August 2012 09:33
Vizualizari: 6326

 

Sunt mai grave scurgerile de stenograme ale interceptarilor din dosarele penale ale procurorilor PICCJ sau faptul ca niste politicieni reclama aceste scurgeri, care constituie infractiuni ori abateri disciplinare, si care fac jocul presedintelui suspendat Traian Basescu? In loc sa dispuna verificari pentru a se stabili cine a scurs catre presa documente secrete din anchetele unor procurori, presedinta CSM Alina Ghica (foto) s-a apucat luni, 13 august 2012, de la prima ora a diminetii, sa sesizeze Inspectia Judiciara cum ca, vezi Doamne, declaratiile de protest ale unor politicieni referitoare la respectivele interceptari ar constituiposibile incalcari ale independentei Justitiei”. Pentru noi e clar: judecatoarea Alina Ghica face politica lui Traian Basescu, pe fata, cu sfidare fata de corpul magistratilor si justitiabililor, inchizand ochii la aspecte de o gravitate maxima pe care CSM nu a vrut sa le verifice niciodata si anume cum in toate dosarele-spectacol interceptarile DNA, DIICOT ori ale Sectiei de urmarire penala din PICCJ ajung ilegal in presa in scop de discreditare politica.


Publicam in continuare sesizarea Inspectiei CSM, semnata de judecatoarea Alina Ghica, care asa intelege sa rasplateasca oferta premierului Victor Ponta de a oferi sistemului judiciar posibilitatea de a avea un propriu ministru al Justitiei si de a se trece bugetul instantelor judecatoresti din administrarea MJ in cea a ICCJ.

Catre: INSPECTIA JUDICIARA

In atentia doamnei Judecator Rica Vasiliu- Cravelos – inspector sef

In baza art. 30 alin. 1 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii si art. 7 alin 4 (a) din HCSM nr. 326/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, va solicit dispunerea si efectuarea unor verificari cu privire la apararea independentei sistemului judiciar, ca urmare a prezentarii, pe mai multe posturi de televiziune si in presa scrisa si on-line din tara, a unor afirmatii - facute de importanti reprezentanti ai partidelor politice - referitoare la activitatea Parchetului de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie.

Analizand diferitele afirmatii vehiculate recent in spatiul public, constat urmatoarele:

1.La data de 11.08.2012, doamna europarlamentar Ramona Manescu, in cadrul unei conferinte de presa care a avut drept obiect dezbaterea solicitarii adresata Camerei Deputatilor de catre Parchetul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, de acordare a avizului pentru inceperea urmaririi penale a fostului ministru al Administratiei Victor Paul Dobre a afirmat ca: "Unul dintre aceste mijloace de presiune pare sa fie astazi Parchetul General, foarte apropiat domnului Traian Basescu si foarte drag presedintelui suspendat, prin sesizarea pe care a adresat-o Parlamentului si publicarea in extenso a convorbirilor telefonice dintre ministri ai Guvernului Romaniei, dintre care unul membru CSAT, si care conform legii ar fi trebuit avertizat asupra inregistrarilor convorbirilor lui... USL solicita CSM sa se autosesizeze urgent in raport cu acest demers al Parchetului General, demers in care Parchetul devine un arbitru politic intr-o criza constitutionala". Sesizarea Parchetului adresata Parlamentului in cazul lui Dobre este "o forma de presiune inacceptabila, iar din punctul de vedere al parlamentarilor USL aceasta sesizare nu va fi acceptata in legislativ si cu siguranta nu va fi pusa pe ordinea de zi a legislativului".

2.La data de 09 august 2012, domnul senator Varujan Vosganian, a postat pe blog-ul personal textul (preluat si comentat de numeroase publicatii de presa): „ …constat ca s-a intrecut masura. Un chestor este deja invinuit cu promptitudine, in numai doua zile de week-end, la recomandarea expresa a presedintelui suspendat. Lui ii urmeaza inca un secretar de stat si apoi un ministru, pe motive pe care nu le intelege nimeni, cum ca nu si-ar asuma raspunderea pentru niste lucruri despre care toata lumea stie ca nu sunt adevarate. Listele electorale sunt transportate la Parchet cu noaptea in cap, fara sa fie clara legalitatea acestei masuri inedite”… ”De ce s-a dezlantuit acum Parchetul in a ancheta pe toti cei ale caror actiuni pot afecta reintoarcerea la Cotroceni a presedintelui suspendat? Pana acum credeam ca CCR are menirea de a solutiona criza politica. Acum se pare ca aceasta responsabilitate trece, intr-un mod de neinteles, in sarcina Parchetului General. Dar nu cred ca asta e genul de solutionare de care aveam nevoie.”

3.La data de 10 august 2012, domnul deputat Mihai Voicu, vicepresedinte al PNL, a declarat: "...Se pare ca in Romania respectarea legii devine, in viziunea unora, abuz in serviciu. Sunt uimit de aceasta cerere si din pacate cred ca are puternice conotatii politice (...) Nu cred in justetea acestei cereri".

4.La data de 09 august 2012, domnul prim-ministru Victor PONTA, a declarat:. "....Ca fost procuror, fac un apel la fostii mei colegi procurori sa evite pe cat posibil situatiile ridicole. Nu mi s-a parut deloc amuzant, desi probabil ca este, sa vad ca sunt anchetate manechinele domnului Mazare. Cred ca procurorii din aceasta tara trebuie sa prinda criminali, violatori, trebuie sa ancheteze oameni corupti, talhari. Manechinele domnului Mazare nu trebuie sa le ancheteze procurorii.... fac acest apel ca fost procuror. Tin la meseria de procuror si la prestigiul acestei meserii mai mult decat la orice altceva. Prestigiul de om politic e mult mai confuz. Cand esti procuror sau judecator ai un anumit statut. Te apuci sa le anchetezi pe fetele lui Mazare?....".

De asemenea, intr-o scrisoare remisa de cabinetul premierului ambasadelor straine acreditate la Bucuresti, se face referire la "abuzurile impotriva cetatenilor romani care au participat la referendum..."‚ audierea lor "...poate fi interpretata ca o intimidare la adresa tuturor cetatenilor romani care au votat la referendum...".

Declaratiile acestora au fost preluate de numeroase publicatii, in continutul unor articole de presa in care au fost analizate si dezbatute aspecte care vizeaza cercetarile penale efectuate de Parchetul inaltei Curti de Casatie si Justitie in legatura cu modalitatea de organizare si desfasurare a referendumului din data de 29 iulie 2012.

Prin afirmatiile "Unul dintre aceste mijloace de presiune pare sa fie astazi Parchetul General, foarte apropiat domnului Traian Basescu si foarte drag presedintelui suspendat, prin sesizarea pe care a adresat-o Parlamentului... s-a indus ideea ca justitia este aservita politic sau, mai mult, controlata politic.

Asa-zisa implicare politica a fost accentuata prin trimitere la diferiti lideri politici, precum si la alte persoane publice care au fost sau sunt acuzate de savarsirea unor fapte penale

Mai mult, in contextul materialelor de presa difuzate si a transmisiunilor televizate, afirmatiile cu caracter general la adresa activitatii parchetelor, prin asocierea improprie a termenilor, respectiv a unor nume de politicieni si cazuri anterioare mediatizate, induc si ideea unei implicari a politicului in justitie, in mod preponderent in activitatea procurorilor, sugerandu-se ca justitia, in ansamblul ei, nu e straina de influentele politice.

Toate aceste aspecte pun in discutie atat independenta magistratilor, cat si a sistemului judiciar in ansamblul sau, conturandu-se ideea unei justitii care nu corespunde standardelor europene si care raspunde la comenzi politice.

Totodata - contrar prevederilor Constitutiei Romaniei si cu ignorarea principiilor fundamentale ale statului de drept – se incearca, prin diverse asertiuni, inducerea ideii ca nu toti cetatenii ar fi egali in fata legii, respectiv a procedurilor penale.

Raportat la afirmatiile sus-mentionate, va solicit efectuarea de verificari pentru a se stabili daca, prin acestea, s-a adus atingere independentei justitiei, cu consecinta subminarii autoritatii acesteia si inclusiv a sistemului judiciar.” - Judecator Alina Nicoleta GHICA

PS – Intuim ca in cateva zile, Inspectia Judiciara va constata ca independenta Justitiei a fost „grav afectata”, comunicatul va fi difuzat de europarlamentara Monica Macovei prietenilor ei de la Bruxelles ca "dovada" a imixtiunii Guvernului Ponta in Justitie, iar procurorii PICCJ vor mai servi presei o serie de stenograme din secretul „anchetelor” incurajati de atitudinea partizana a presedintei CSM.

*Cititi aici sesizarea Inspectiei Judiciare

Comentarii

# pusa date 13 August 2012 09:46 -22

Din sursele mele, Dobre a fost impins sa semneze hirtia care a mai nenorocit o data Romania dupa ce a primit asigurari ferme ca procurorii NU vor fi lasati sa-l ancheteze! Adevarul e ca daca Dobre isi va da drumul la gura, speriat de anii grei de puscarie, criza politica se va rezolva in 5 minute, avind in vedere numele grele pe care le va turna! Nu ne va fi suficient numarul de procurori pentru a-i “racorii” pe toti cei implicati in prabusirea Romaniei.

# ti-am puso date 13 August 2012 10:03 +19

Din sursele nostre dosarele vor fi instrumentate a la long caci daca vor fi trimise in instanta vor primi achitare la primul termen! Parol!

# iritare maxima date 13 August 2012 11:16 +21

Alinuta, independenta justitiei este afectata daca faci presiuni asupra instantelor pt ca ele sunt independente. Nu si daca vorbesti liber despre abuzurile unor organe represive care nu sunt independente. Nu uita, Alinuta, parchetele sunt subordonate si se vede cui asa ca independenta lor nu poate fi afectata prin niste declaratii democratice, intr-o tara in care s-a murit pentru libera discutare a abuzurilor.

# Cetateanu' turmentat date 13 August 2012 11:44 +10

nu inteleg nimic... sesizare mandrei de mai sus se contrazice cu un comunicat de presa ce a fost emis tot azi ( "...Consiliul Superior al Magistraturii neavând posibilitatea legală de a se “autosesiza” cu aspectele invocate de doamna europarlamentar")........ :-*

# Lacramioara Axinte date 13 August 2012 13:37 +11

Contradictia dintre cele doua comunicate postate astazi ar fi de ras daca nu ar fi chiar tragic faptul ca o institutie publica, cum este CSM-ul, ne arata ca se sesizeaza din oficiu, caci ce altceva reprezinta cererea "conducerii" CSM catre Inspectia judiciara de a efectua verificari privind presupuse incalcari ale independentei justitiei, doar cand are chef ori alte interese, ce transpar, totusi, cu usurinta, avand in vedere si refuzul aceleiasi conduceri de a convoca Plenul pentru a lua act de demisia doamnei judecator Pivniceru. http://axinte10.wordpress.com/2012/08/13/conducerea-csm-nu-e-in-vacanta/

# E de dosarele X date 13 August 2012 13:59 +14

Anterior: 1)CSM-ul este in vacanta si revine dupa 20 ca sa poata lua act de demisia dnei jud.M.Pivniceru, o chestiune destul de importanta fiind vorba de propunerea de a prelua portofoliul de ministru al justitiei; Ulterior si simultan: 2)CSM-ul se sesizeaza din oficiu privind afectarea (cf.notiunii din dictionarul medical) independentei justitiei prin unele luari de pozitie ale unor persoane fizice (in fapt sesizari catre CSM); 3)CSM-ul nu se poate autosesiza (cf.DEX a se sesiza din oficiu)cu privire la abuzurile si incalcarile procedurale savarsite de magistrati 1)+2)+3)=prostie, obedienta si nimicnicie

# Rasu'Plansu' date 13 August 2012 14:32 +11

Vorba lui Ioan Rus: "Cat de prost sa fii?" Pai cam ca Ghica.

# la piata date 13 August 2012 21:08 +9

Cand te duci la piata te lansezi in barfe ca o cotofana cu mana in sold, te agiti, te incalzesti, asa ca iti lasi blana mitoasa pe umeri si ii dai cu debitul verbal la inaintare.

# realitatea date 13 August 2012 09:52 +23

Pusa esti prosta de dai in gropi.Mascarada cu justitia aservita chiorului"pe fata",a dovedit ca sunt oameni incomozi condamnati cel putin la sifonarea imaginii.Mai e putin si scapam de voi lepre portocalii.

# intrebare date 13 August 2012 10:00 +22

Nu se poate, a redactat si semnat singura docomentul??? Unde sunt Haineala si Licu? S-au dat cu poporul? Nu se poate! Va bate la popou cu dosarele proprii taticul!

# alexandra date 13 August 2012 10:04 +25

Asa ceva depaseste orice limite. Membrii CSM sunt platiti cu multi bani publici ca sa faca politica! Traim intr-o tara a absurdului, in care hotul striga primul, cu mult tupeu:hotii!

# sandu date 13 August 2012 10:06 +24

Fantastic, ce a reusit sa produca CSM, parca era in vacanta! Sau cand e vorba de politica lasa la o parte si vacanta!

# varza date 13 August 2012 10:09 +24

Csmul era in vacanta doar cand trebuia sa rezolve problema numirii la Ministerul Justitiei in ceea ce o priveste pe Mona Pivniceru. In rest, desi este abatere disciplinara furnizarea de date din dosar, nu conteaza daca esti de partea care trebuie. A se vedea cazul Elodia sau dosarul Balan.

# andrei date 13 August 2012 10:14 +17

Ce ar fi sa facem un apel catre Barroso, Reding,UE, CE, americanul lui Hillary si altii, sa faca un apel pe langa CSM, poate se intruneste sa rezolve situatia de la MJ? Ce ziceti, ne da la inspectia judiciara?

# pt.andrei date 13 August 2012 10:17 +16

Mai rau, ne ia parchetul pentru complicitate la lovitura de stat! :lol:

# Mishu date 13 August 2012 10:06 +22

RUSINE !!!! Despre ce independenta vorbiti ? Poate in cea mai neagra perioada a comunismului JUSTITIA SA FI FOST MAI INGENUCHIATA DECAT ACUM !!!! POATE....

# FILIERA COANA NUTZI date 13 August 2012 10:06 +10

ALINUTA=ELISABETAS = trupaSAVOI= NEA LUPULET=COANA NUTZI.  ASTA.I GASCA ! DE EX COANA ELISABETASS CONDUCE UN JEEPULET HONDA . DIN PACATE IN ROMANIA JUSTITIA ESTE VIOLATA ZILNIC DE CHELIOS SI CORUPTII PORTOCALII. DAR FILIERA NEA LUPULET POATE FI DISTRUSA . SE OCUPA CU IMPARTIREA CASCAVALULUI . 

# Barbie date 13 August 2012 10:17 +22

Ghica era in vacanta si nu putea sa ia act de demisia dnei Pivniceru.Si uite ca din vacanta in bikini se sesizeaza rapid cand e vorba de Basescu.Pai atunci avem 3 intrebari:O fVoicu,Vosganian,Ponta sunt cumva magistrati ca CSM-ul cu asta ar trebui sa se ocupe in principal?i una dintre cele santajate cu inregistrarile xxx din arhiva DNA?Parchetul nu-l vede in dos.referendumului?Pai daca nu vede parchetul s-ar putea sa-l vada la propriu deoarece strada este gata sa dea in clocot.Solutia este sa iesim in strada, cand o persoana este sustinuta de justitie si servicii impotriva po******tiei solutia e doar o noua revolutie.

# Barbie date 13 August 2012 10:20 +14

Erata:O fi una dintre cele santajate cu inregistrarile xxx din arhiva DNA?Parchetul nu-l vede in dos.referendumului?

# Barbie Girl date 14 August 2012 06:55 +2

Da, probabil ca la ea este pe baza de SPP-isti. O sprijina moral cu organul din dotare.

# CUCU date 13 August 2012 10:28 +10

fiti siguri ca are inregistrari xxx la parchet, orice parchet ce are asemene inregistrari trebui sa demisioneze de urgenta, si sa fie condamnat la ani grei de puscarie

# Ilarion date 13 August 2012 10:41 +10

1.Eu nu inteleg,Pusa este nickname-ul lui Luluta,Danilet sau Macovei.2.Autorilor sunteti fruntasi pe lista lui LC.3.Organismele europene nu vad decat ce este ireparabil si doar masele in strada le-ar determina sa-l lase din brate pe suspendatul supus,pentru ca ar pierde piata de prosti.4.Poate aflam cine a promovat-o pe Alina si la cererea cui.Suces in continuare.

# livia date 13 August 2012 11:27 +15

Alina Ghica nu stie ce-i aceea adevarata intimidare a Justitiei.Şefa CSM se bâlbâie în cazul ameninţărilor proferate de Giovani Becali la adresa judecătoarei Teodorovici.Intrebata despre aceasta amenintare Alina Ghica SE BALBAIE.Judecătoarea Alina Ghica uită că principala ei datorie este să creeze reperere morale şi comportamentale faţă de cei pe care îi are în aria de responsabilitate. Şefa CSM confundă regretabil profesia pe care o are cu datoria de cetăţean, în sensul, că atunci când este întrebată de către presă cu privire la un incident ale cărui probe sunt irefutabile, se prevalează de funcţia pe care o are pentru a nu-şi asuma nicio responsabilitate morală ca persoană. Poreclită „Barbie” de către colegi, noul şef al CSM, Alina Ghica, se preocupă mai mult de cum să-şi arate nurii, decât să-şi etaleze potenţa intelectuală, moral şi administrativă în sistem.

# livia date 13 August 2012 11:30 +16

Îmbrăcată mereu în fuste scurte şi mulate, fâţâindu-şi fizicul pe coridoarele CSM, Ghica va deveni cel mai probabil un instrument al celor potenţi cu adevărat, chiar dacă sunt amorali şi interesaţi politic. În orice stat civilizat al acestei lumi, un asemenea incident, precum cel în care a fost implicat Giovani Becali,care a amaenintat o judecatoare ar fi fost soluţionat în 24 de ore mai ales că există o casetă video filmată la locul faptelor. Ghica este însă ocupată să-şi aleagă toaletele pentru întâlnirile cu reprezentanţii Ambasadei Olandei, sperând ca măcar fizicul ei să ne aducă Schengenul la poartă si astfel prostituatele Andreei Marta/Blejnar/basescu sa poata circula libere in tarile U.E.Caracatitza teroristului Basescu Traian sugruma justitia romana.una din tentacule este Alina Ghica.

# CSM=Consiliul Superior al Magariilor date 13 August 2012 12:01 +14

CSM ii raspunde Ramonei Manescu:CSM arată, luni, că pot fi dispuse verificări cu privire la posibile abateri disciplinare ale procurorilor la sesizarea oricărei persoane sau la sesizarea din oficiu a inspectorilor judiciari, neavând posibilitatea legală de a se "autosesiza". DEX: AUTOSESIZÁ vb. refl. a se sesiza din oficiu Si era clar ca la Inspectia Judiciara se referea Ramona Manescu, plus ca exista si o sesizare scrisa a USL-ului. Mai sunt multi imbecili in CSM-ul asta, ce se ascund printre vorbe?

# Van Gogu date 13 August 2012 13:17 +12

Ramona Manescu ii da binecuvantarea prin gura lui Ghica adica ii spune ca e obedienta: http://www.cotidianul.ro/in-loc-de-raspuns-am-primit-acuzatii-191247/ Se apropie sfarsitul regimului, oamenilor nu le mai este frica, acum ei aleg cum vor sa arate sfarsitul prin violente sau pe cale democratica.

# anamaria205 date 13 August 2012 12:30 +12

Basescu trebuia sa plece pe 1 august, cand aflase ca 7,4 milioane de romani au spus "DA" pentru demiterea sa. Nu a facut acest lucru si s-a incapatanat sa continue lupta, chiar daca era impotriva propriului sau popor! Noi meritam un presedinte care sa lupte pt noi, nu impotriva noastra!

# Ionica date 13 August 2012 15:31 -6

Daca te consideri jurista cred ca ar trebui sa nu mai faci asemenea afirmatii care fac parte din propaganda USL-ista. Cata po******tie are Romania? Doar 7.4 milioane? PS Recunosc nu m-am dus la vot pentru ca chestiunea nu era alegere a lui Basescu ci de demitere (care pe mine unul nu ma intereseaza)! Cine vrea sa-l demita sa se duca la vot! Si eu daca vreau sa castig un proces fac toate demersurile pentru a-l castiga... De unde pretentia asta ca paratul sa faca dovada ca e legitim?

# Ionica date 13 August 2012 15:45 -2

Daca te consideri jurista cred ca ar trebui sa nu mai faci asemenea afirmatii care fac parte din propaganda USL-ista. Cata po******tie are Romania? Doar 7.4 milioane? PS Recunosc nu m-am dus la vot pentru ca chestiunea nu era alegere a lui Basescu ci de demitere (care pe mine unul nu ma intereseaza)! Cine vrea sa-l demita sa se duca la vot! Si eu daca vreau sa castig un proces fac toate demersurile pentru a-l castiga... De unde pretentia asta ca paratul sa faca dovada ca e legitim?

# andri date 13 August 2012 17:28 +6

Daca NU voiai sa il demiti pe prezident, aveai optiunea la referendum sa votezi: NU. Ai preferat sa fii LAS, ca mai toti astia cu sange portocaliu! Ai preferat sa asculti indemnul celui mai comunist dintre toti comunistii, acela de a nu te prezenta la vot, desi acest drept l-am obtinut in '90 cu multe vieti pierdute la caderea comunismului!! Daca prin lege ti s-ar interzice sa te duci la vot, cum ai reactiona?!

# Ionica date 13 August 2012 17:53 -4

Pai de ce sa ma duc la vot sa-l sustin? Nu suntem intr-o procedura de alegeri ca sa ma duc sa-l votez. Dace eu te-as chema in judecata si te-as acuza ca ai furat soarele de pe cer te-ai prezenta la proces?

# Ocaua mare date 14 August 2012 10:02 +4

Bai ionica ( cu"i"mic ,asa cum esti si meriti). Intelegem de ce ti-ai ales nick-ul asta, ca sa vada lumea cat de "mare si inteligent" esti. De cand e lumea, cei care au fost interesati de soarta lor au stat acasa , sub pat, si nu au votat! Au murit oameni multi pentru dreptul de a-si hotari soarta, numai cei destepti si curajosi ca si tine, au stat sub pat si au inteles ca daca nu voteaza iese candidatul al caror fun sunt ei, curajosii! Incepand de azi te numesc asa cum esti inscris in constiinta ta si a celor ca tine: KKT-ule!

# ana24 date 13 August 2012 14:12 +6

Inca o data se vede cine este de partea lui Basescu si cine nu. Continua sa corupa romanii. Nu i-au juns anii trecutii in care a tot facut asta.

# mariejeanne date 13 August 2012 14:13 +12

Daca nu va pleca rapid de pe scena politica, Basescu va continua sa ia masuri punitive impotriva celor ce i se opun, va fi comandantul suprem al acestei nave care se scufunda, va duce la epuizarea completa a resurselor poporului, iar aceia care pana acum au "trait bine", mafiotii, hotii, miseii pd-l-isti, o vor duce-o si mai bine!

# avsen date 13 August 2012 14:59 +7

Vai de CSMeul nostru .Se vede de la o posta cine si cum il conduce."Cum e turcu si pistolu" .Dar cu justitia cum ramane ? Ce cred judecatori care a ales-o pe distinsa? Hai odata dna Pivniceru !! Nu uita insa sa ei nota !

# jalnic date 13 August 2012 15:30 +6

E jalnic, mai ales pentru voi din luju. Nu mi-as dori sa inghit acum lamaile verzi sa va treaca greata atunci cand ati fost mai isteti ca noi si o sustineati pe mimoza asta desi nici dracu nu stia de unde a rasarit. Sper ca acum este clar ca femeia nu are alt azimut decat pe ea, sper sa va cereti scuze ca pe alti contracandidati i-ati nimicit in defavoarea ei, sper sa pricepeti ca si voi puteti gresi, ca magistratii si ca oricine. Sper sa luati inapoi laudatiile la adresa piticoatei si sa va cereti, macar subtil, scuze ca o blonda ingenua v-a dus de nas pana si pe voi...Si sper sa nu repetati greseala!

# andri date 13 August 2012 17:18 +6

In tara asta totul pute a PILE, CUNOSTINTE, RELATII PCR-ul de trista amintire, nimic, nimeni nu mai este cu adevarat independent, toti sunt legati intre ei prin relatii de rudenie, cumetrie, prietenie si interese comune! As vrea sa vad si eu o justitie independenta in Romania dar ma tem ca nu se va putea chiar daca schimbam ceva pe ici pe colo; Ma tem ca lucrurile au ajuns atat de departe incat doar peste generatii vom mai putea spera ca politicul sa nu se mai foloseasca de justitie ca o arma impotriva inamicului politic! Daca Parchetul, CSM-ul ar fi simetrici in anchete, luari de pozitie, sesizari, interceptari etc, etc as incepe sa cred ca incepe ceva sa mearga bine in justitia asta. Omul de rand nu are cum sa aiba incredere in aceasta asa-zisa justitie!

# Tanti Mahala date 13 August 2012 17:23 +12

Mahalagioaica asta cu mana in sold mai bine sa isi vada de bubele din cap! E urata cu spume si parvenita! Cum ai ajuns Barbie in CSM? Tu si cu matura ailalta cu carlionti facuti cu prenadez!

# hahi date 13 August 2012 19:43 +8

La fel ca si oaia cealalta, macar cealalta, adica Haineala e procuror, adica procura de toate si are si carlionti kusher.

# cititor date 13 August 2012 17:28 +8

"Toate aceste aspecte pun in discutie atat independenta magistratilor, cat si a sistemului judiciar in ansamblul sau, conturandu-se ideea unei justitii care nu corespunde standardelor europene si care raspunde la comenzi politice." Da, cucoana judecator, oricine are dreptul sa puna in discutie gradul de independenta al magistratilor, oricine are dreptul sa "contureze ideea unei justitii care raspunde la comenzi politice".  La facultate nu v-a "conturat" nimeni ideea libertatii de opinie?

# starurile justitiei date 13 August 2012 17:39 +10

Doamna asta e sefa CSM? Ce revelatie, de cate ori o vedeam pe sticla ziceam ca e purtator de cuvant sau secretara celei cu par lung. Oricum, au devenit niste staruri si incepem toti din tara sa-i cunoastem ca pe politicieni. E bine, draga justitie, e bine? Eu zic ca nu e bine. 

# Michael date 13 August 2012 17:49 +7

Dar doamna aceasta nu s-a sesizat ca iesirile zilnice ale suspendatului sunt PRESIUNI asupra justitiei ? Sau erau INDICATII?

# Bizonul sfios date 13 August 2012 18:13 +8

Din pacate se vede treaba ca nu este cea mai buna idee catapultarea unor tinerei in functii de mare raspundere.

# madam pora date 13 August 2012 18:17 +8

Sunteti singuri ca aceasta individa -A.G. este sefa CSM ? Eu zic ca este una din fetele coanei Marta .Producea ... la oral , ceva de speriat. Mai trebuie sa va documentati.

# Taraba in piata date 13 August 2012 18:27 +7

Corect, cu gura produce banul. Are fatza de precupeatza care vinde leustean si mazare in piatza!

# Cantar date 13 August 2012 18:29 +11

Va injura lumea doamna presedinte! Zice ca sunteti centurista si nu aveti prestanta! De ce nu puneti buldogul pe ei doamna presedinte? Nu stiu daca e bine doamna presedinte! Dati drumul la inspectie pe ei doamna presedinte!

# Fuckerul inselat date 14 August 2012 10:15 +3

Imi vreau cei 10 euro inapoi.Am platit o ora....Acum ca s-au conectat la un organ influent, astea cred ca au devenit inteligente. Fetelor sa stiti ca inteligenta nu e contagioasa! Nu se ia! Cu asta te nasti iar desteptaciunea o dobandesti.Asa ca, mars pe centura inapoi.

# pe linia CSM date 13 August 2012 18:24 +10

In CSM-ul asta nu e nimeni zdravan la cap. Dupa ce au reusit performanta ca statul roman sa fie condamnat la CEDO in urma unei decizii CSM (cauza Barsan), dupa ce au incuviintat perchezitii in sediul CSM, in biroul unui membru CSM care este habarnist in ale calculatoarelor (chiar! au gasit ceva?) decredibilizandu-se singuri, dupa ce s-au razboit cu avocatii lui Nastase, acum arata ca nu pricep nici in ce consta o opinie politica. Astia nu inteleg in ce consta independenta justitiei. Procesul este public tocmai pentru a putea critica decizia instantei. Urmarirea penala este nepublica pentru a proteja persoanele si am dreptul sa critic incalcarile procurorilor. Asta cu atat mai mult cu cat nu au fost pusi sub invinuire. Oamenii politici au dreptul si obligatia sa faca aprecieri politice la felul in care functioneaza justitia. Opinia d-nei Manescu este politica si legitima. Sper ca nu vreti sa va legitimam abuzul! Ca asta inseamna luarea in discutie doar a cererii parchetului.

# florin.stefan date 13 August 2012 18:36 +6

desi sunt atatia romani care l-au invitat sa plece Basescu se incapataneaza sa ramana la conducere. E timpul sa pleci Basescule. Milioane de romani au votat pentru demitere. Poti sa-ti iei adio de la titlul de presedinte al Romaniei.

# Visatorul date 13 August 2012 18:38 +3

Dna Ghica este un om echilibrat,demn,vertical,onest,dornic sa redea magistraturii imaginea pe care o merita,beneficiaza de increderea magistratilor care isi pun mari sperante in capacitatea ei de munca si de a gestiona situatiile dificile.Ei,...nu mai aruncati cu rosii si oua...am zis si eu asa...nu mai are voie omul sa abereze?

# vlad date 13 August 2012 19:08 +6

Este cat se poate de evident ca poporul roman nu il mai vrea la conducere pe acest om care ne-a mintit si ne-a furat timp de 8 ani de zile. E momentul sa se retraga de pe scena politica. Din punctul de vedere a milioane de romani Basescu este deja demis. El este singurul care vrea sa accepte realitatea.    

# tudor date 13 August 2012 19:11 +6

Cu siguranta scapam pe 31 august!!  Basescu nu se mai poate intoarce la Cotroceni in conditiile in care peste 50% din po******tia reala a Romaniei a fost de acord cu demiterea acestui personaj. In plus...a facut prea mult rau acestei tari. Nu il mai vrem la conducere.

# Cristian date 13 August 2012 19:12 +9

Stimata doamna...nu uitati : Cei 7.5 mil de oameni cu riscul de a putrezi in puscarie,Isi vor face DREPTATE !

# john date 13 August 2012 19:12 +6

oricat ar incerca sa ignore realitatea nimeni nu poate contesta cele 7, 5 milioane de DA-uri. Romanii au iesit la vot pentru a -l demite pe Basecu. Este cat se poate de evident ca nu il mai vor la conducere pe acest personaj care in 8 ani de zile doar a mintit, furat, si umilit poporul roman.

# teodora date 13 August 2012 20:56 +5

Romanii l-au invitat pe Basescu sa plece pe 29 iulie dar acesta se incapataneaza  sa se intoarca la Cotroceni. Ar trebui sa realizeze ca nu mai este dorit la conducere si sa lase locul unor oameni competenti la conducere.

# vali date 13 August 2012 20:58 +5

Crin Antonescu ne demonstreaza in fiecare zi ca poate fi un presedinte demn care se gandeste la viitorul poporului roman.  Basescu ne-a furat, umilit si mintit timp de 8 ani de zile. Ne-am saturat de el. CCR o sa valideze referendumul si vom scapa in sfarsit de el.

# hahaitu vs. restu date 13 August 2012 21:47 -5

Ha ha ha ... buna gluma! Clism antonescu nu stie limba engleza nici cat mama mare, e un chiulau de top ten si e nesimtit si obraznic. La fel ca monkey ponta. Doi maimutoi mincinosi. Da' lasa-i dracu p-astia, ca tot o sa ne lovim de ei. Poate cineva sa spuna de ce tataia Ilici nu se afla in puscarie in acest moment, pentru toate nenorocirile pe care le-a facut pesedeul in anii "de glorie", in anii de furat tot ce se putea fura, in anii in care s-au distrus toate bazele agricole, irigatiile din Romania, in anii cand minerii au facut prapad umnan si material? Asta stiti sa spuneti, sau pe vremea aia va jucati cu putza in nisip la Mamaia? repet, ca sa va intre in bibilici....stie cineva de ce Iliescu nu se afla la bulau IN ACEST MOMENT? Ca dealtfel, rahat stie toata suflarea sa manance....

# Iulica date 13 August 2012 23:34 +2

Daaa. tov profesor, stiu io, stiu io...Nenea Ilici nu s-a dus la puscarie atunci cand trebuia ( adica oricand... s'acuma e bine) pentru atunci cand trebuia (s'acuma e bine) nenea prim ministru Ponta era prea mic ca sa se "autosesizeze" parchetu' ( s'acuma e la fel... da' nu-i bine). Si cand o sa creasca nenea Ponta... nenea Ilici n-o sa mai fie...

# hahaitu vs. restu date 14 August 2012 10:13 0

Bravo, Iulica. Stai jos, 10. ;-) Si pana cand o sa mai creasca monkey ponta, ROmania va pierde definitiv directia democratiei si a bunului simt, despre care cocota clism antonescu vorbeste fara sa stie ce este acela.

# ALUPIGUS LA RESTU 8,5 MIL date 14 August 2012 10:25 -2

Bah Iulica esti la fel de prost ca profesorul tau hahait.Un 10 de la el inseamna ca esti repetent pe viata! Iliescu nu se afla la bulau acum pentru ca nu a furat nici o casa din Mihaileanu, ca nu vrea vila Dante pe MOKA , nu acopera miliardele furate de "copiii lu' Traian"....Se vede ca si-a imprastiat samanta in toate colturile centurilor si falezelor...Au iesit numa' prosti cu limba aspra si cocosati si doar balbaite buzate siliconate si agramate pline de succesuri. De la cei 7,5 milioane de spartani un salut calduros :arza-v-ar focu'! Iar de la ceilalti 1 milion de votanti : ALUP IGUS !

# hahaitu vs. restu date 14 August 2012 11:09 0

Ba gaozare, sa stii si tu de la mine ca orice dobitoc poate fi convins sa faca ceva, daca-i dai doi mici puturosi si o bere ieftina. Deci, tine minte trei cuvinte: Ilici la puscarie, pentru toata hotia din trecut, prezent si viitor a pesedeului. Si daca inca nu te-ai prins ca iminenta lovitura de stat e tot "mandria" lu' taica Ilici, inseamna ca sunteti cu pluta, iremediabil. Cand iti repui in functii toti prostii gen abramburista (vezi proiectul cu repetentii la bac, deveniti studenti in "anul pregatitor" la universitate) , cand esti disperat sa faci si chiar faci zob CCR si toate celelalte institutii ale statului, cand incerci sa corupi toti magistratii tarii si sa-i pui in slujba PSD, cum se numeste, bai cap patrat? Lovitura de stat, dar tu esti prea putin la minte ca sa-ti dai seama ce se intampla cu adevarat. Toata Europa si SUA au observat ca in Romania democratia este cu ujn picior in groapa. Tu, voi, insetatii de putere, habar n-aveti. Tu si alti varza d"destepti" gen Sova ...

# Fata cu nume de strada sau de pe strada date 13 August 2012 20:59 +6

Doamna presedinte, ce grad aveti? Sunteti decat colonea sau v-a dat mai mult? Si daca da, cine v-a dat si ce sau cat? Ati luat? Probabil ca da, ca de aia sunteti unde sunteti. Jos mana din sold, basoaldo!

# Din Rus date 13 August 2012 21:05 +8

Alinuta, stii ce a zis fostul ministru Rus? "Cat poti fi de prost? Chiar cat poti fi de prost?" Ne spui tu?

# Soldatul sovietic si femeia lui date 13 August 2012 21:07 +8

Mamaaaaaa.. ce facea acolo? Se imbraca sau se dezbraca? Ce fason de maturatoare care a furat blana din dulapul stapanei... Ce aspect de ilegalista din Rusia care a intrat in casa burgheziei si a pus mana pe hainele bune.... Vai vai vai... Asta e varful justitiei? Pai Mona Pivniceru e parfum!

# Alberto Kurtyan date 15 August 2012 19:22 +2

Ha hahahahahahahah! Intr-adevar postura este nepreţuită! De ţaţă cu mâinile-n şold. De slujnică hoaţă prinsă că se îmbracă în hainele patroanei.

# Coana Alinuta date 13 August 2012 22:06 +8

Madamo, nu mai umbla imbracata cu haine mulate ca a trecut vremea ta. Uita-te si tu cum sta fusta aia pe tine, ti se vede burta, te-ai ingrasat. Accepta si tu ca ai o varsta si nu mai esti chiar asa apetisanta si fii mai decenta. Para-Shuto!

# iulica date 13 August 2012 23:23 -6

'Ai ca sunteti proaste toate!. pai de unde si pana unde monser, le-a facut Base pe toate. Ce naiba ganditi cu ciorapii ?!!! Daca cititi putin Constitutia, o sa vedeti ca Presedintele nu poate face mare lucru in tara. Daca nu stiti cine v-a facut-o va zic io ( sic).Goovernu v-a facut-o la toate. Asa ca partidelor care au guvernat sa le multumiti. Si chestia asta o stiu si maimutele alea de la PSD (FSN), da' problema lor e ca nu poti suspenda un partid. Asa ca se incordeaza si ei la Presedinte. Ce, credeti ca are importanta cine e Presedinte daca avem euro la 3 lei bucata si kilu' de benzina la 2.5 lei? Noo conteaza de loc, atata vreme cat ne da ce vrem. Pana acu' numa' FSN( acu' isi spune PSD) ne-a dat ce vrem... f'o 2 ani ...si ne-a pus sa platim pentru asta urmatorii 10. Acu' decand v-ati aruncat ca proastele pe Basescu, n-aveti decat sa va bucurati cu EUR-u la 5 lei bucata si kilu de benzi la 6 lei. Adeca, viol viol... da' daca nu-i cu violenta... io ce povestesc la vecine ?!!

# Blana de turcana date 14 August 2012 23:44 +2

Caldura mare neicusorule!Zibelina dansei nu se compara cu blana de turcana ...beheheeee!

# Naparca date 15 August 2012 16:24 +2

Alinuta, ce faci tu in CSM? Ti-ai luat si tu un concediu de 6 ani si te-ai dedulcit la beneficiile demnitarului?

# Miorita date 15 August 2012 18:01 +2

Asta e blanita mea ,da ;-) m'neata ce ai cu ea?Hai ca sunteti invidioase toate!Daca ne ajuta sa intram in Schengen ...o felicitam! Madama Merkel e greu de convins , nu-s sanse sa razbim-LA ANU' SI LA MULTI ANI...

# Ghica este pentru noi Bejinaru II date 14 August 2012 16:58 +3

Blonda de la Drept, Barbie, este o demna urmasa a altei usuratice, "doamna" Florica Bejinaru. Se pare ca doar varsta si parul alb le confera acestor femei onorabilitate, in rest calca pe cadavre ca inaintasa lor, Ana Pauker. Urate, proaste, rele. Bravo!

# Marinaru date 14 August 2012 17:17 +3

Din ce magistratura vine Ghica la CSM ?! Cumva Galati ?! Vedeti cum era catalogata coruptia in magistratura galateana si nu o sa va mai mirati ca Antonie Solomon si-a gasit libertatea si intelegerea la Galati ,venind dintr-o localitate vecina cu Galatiul,din Craiova ! EI STIU CA NOI AM INTELES CLAR CA FAC CE VOR NU CE E LEGAL;DAR SINT CONVINSI CA NOI NU LE PUTEM FACE NIMIC CA NU AVEM JUSTITIE C O R E C T A. Sint protejati de mafia basista care taie si spinzura cum vor EI. Taie, pina CIND ????????

# Hotu striga hotii date 14 August 2012 18:39 +2

Astea nu sunt alea doua care tipau de Dumbrava ca face si drege? Acu le-au tras pantofii din picioare si s-au pus cu curul pe scaunul lor? Lasa fetelor ca v-o trage si voua altcineva!

# Alberto Kurtyan date 15 August 2012 19:10 +2

Se vede clar, cadrul este dintr-o filmare facuta cu camera ascunsa intr-o geanta. Filmarea este facuta de jos, de la nivelul de la brau sau de la o geanta de umar.

# Somn usor Kur tyan date 15 August 2012 19:46 +1

Hai ca te-ai sculat si tu din somn! Care e relevanta pentru speta in cauza?

# Faraonesei Ghiculeasa date 15 August 2012 21:43 +2

Alinuta, trece si vremea ta cu siguranta. Esti deja batrana ca femeie si nurii tai incep sa fie trecatori, vin fetele tinere din spate. Probabil ca din spate ai venit si tu. Sau vin altii din spatele tau. Esti rea si proasta. Esti o nulitate ca om, ca judecator, ca membru CSM si ca presedinte CSM. Nu mai fa trafic de influenta si nu iti mai aduce oamenii tai in CSM. Nu mai fuma in spatii publice chiar daca te crezi invincibila. Tupeul tau nespus deranjeaza. Esti vulgara si obraznica si infatuata si tupeista. Nesimtito.

# Risipa banului public date 15 August 2012 22:07 +1

Alinuta, se mai platesc diurne pentru magistratii care nu sunt din Bucuresti? Dar care iau bani si pentru chirie?

# ionut date 16 August 2012 07:51 +1

Justitia reformata de base este superba. Dar cred ca se uita de sub lagatura aia pe care o are pe ochi, si cam triseaza.

# tsoara888 date 17 August 2012 23:14 0

inca o putoare basista, scuzati pleonasmul !, care dupa caderea kmerilor portocalii va muncii eventual pe "centura" deoarece nimeni nu va angaja coruptia personaficata , oricum de la prostitutia intelectuala trece tot la prostitutie...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva