19 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Vorbe de fumoar – 11.07.2011 - Se naste o noua moda la judecatori: hotarari motivate copy/paste cu poze din rechizitoriu

Scris de: L.J. | pdf | print

11 July 2011 16:05
Vizualizari: 4352

 

* Dupa ce in presa au aparut nenumarate hotarari judecatoresti redactate in sistem copy/paste, numai cu schimbarea numelor inculpatilor, sau, uneori, nici macar cu acest detaliu, o noua moda se naste printre judecatorii romani: hotararile au fost upgradate la hotarari copy/paste cu poze. Fotografiile nu sunt nici ele unele de amatori sau artistice, ci au fost facute chiar de politistii sau procurorii care au lucrat in anume dosare, si inserate apoi in rechizitoriul trimis instantei. Probabil din spirit de colegialitate, sau poate ca sa nu mai piarda timpul si sa nu mai iroseasca consumabilele instantelor pe zeci de pagini pentru a-si motiva o hotarare, unii judecatori au ales cea mai simpla cale: au dat copy/paste din rechizitoriu, cu tot cu fotografii. Asteptam cu interes momentul in care locul fotografiilor va fi luat de filmulete, locul sintagmei “instanta deliberand” luat de “instanta vizualizand”, si asa mai departe. Deh, o generatie hi-tech!

 

* Stiti cum se depisteaza un dosar fabricat de DNA, spre exemplu? Dupa faptul ca in volumele dosarului sunt inserate in copii xerox aceleasi documente, uneori multiplicate si de 10 ori. Asa, ca sa para dosarul cat mai voluminos si sa nu stie judecatorul unde sa mai caute. Adica sa nu-i sara in ochi probele in aparare, pierdute printre miile de pagini cu maculatura. Daca n-ai un avocat istet, care sa indice judecatorului ce anume si la ce fila sa caute, risti sa cazi in panza de paianjen a procurorilor. Noroc ca multi judecatori observa, iar achitarile DNA nu sunt deloc putine.

 

Nota: Informatiile din aceasta rubrica trebuie luate sub beneficiu de inventar, ele facand parte din categoria zvonurilor sau pamfletului. Luati-le ca atare!

Comentarii

# maxu08 date 11 July 2011 16:32 +3

am gasit si in dosarele DIICOT zeci de pagini dublate sau triplate in cuprinsul unui rechizitoriu care avea 1300 pagini :)) si mi-au oferit 3 zile ca sa analizez 54 de volume - asta numesc ei respectarea dreptului la aparare prin prezentarea materialului de urmarire penala!!

# Costel Marculescu-avocat date 11 July 2011 18:58 +2

Exact !!! Ce dreptate aveti ! Exact ca in dosarul Vama otopeni !!!

# DOREL date 12 July 2011 09:39 0

Sa nu pierdem din vedere ca se poate face copy-paste numai dupa fisierul word. Si, atunci, grav e ca procurorul trimite judecatorului fisierul rechizitoriului, si mai grav e ca judecatorul accepta fisierul (intrucat CPP nu permite !!) si degradant ca judecatorul da copy-pase dupa rechizitoriu (cum s-a spus, inclusiv convorbirile telefonice sau ambientale in varianta cosemetizata din rechizitoriu ..). Asa se intampla numai la scoala cu repetentiabilii care copiau de la colegi chiar si numele celuilalt ... Asa ca, revenind la oile noastre, atunci cand (1) judecatorul primeste de la procuror fisierul rechizitoriului si (2) redacteaza hotararile cu copy-paste dupa fisierul word, nu mai poate fi vorba de o instanta impartiala si independenta in acceptiunea Conventiei si a CEDO (macar daca ar da, acolo, o nota de subsol, sa nu fie furt de proprietate intelectuala !). Si, b): ce va/vor face judecatorul/ii care a/au copiat rechizitoriul cand se va pune problema raspunderii (apud Traian Basescu) ? Intreb si eu, nu dau cu parul ...

# Justin date 12 July 2011 15:10 0

Ce parere aveti despre judecatorii care primesc INTEGRAL fisierul cu solutia si motivarea condamnarii, apoi semneaza fara a se uita pe el? Unul dintre ei se numeste MIRANCEA DUMITRU, care de altfel a afirmat intr-o sedinta publica faptul ca ”DNA-ul conduce Romania” si orice parere a procurorului are valoare de lege.

# Alberto Kurtyan date 12 July 2011 15:41 0

In acest caz, ar trebui sa il revocam din functie pe judecator si sa il punem pe grefierul care a redactat sentinta in locul lui. Daca grefierul stie meserie mai bine ca judecatorul, atunci sa fie el judecator.

# DOREL date 12 July 2011 16:58 0

Din pacate, obiceiul de a copia in hotarare/i argumentele din rechizitoriu este mai raspandit decat am crede si este incurajat de pseudojudecatorii care nu vor " sa-si faca singuri probleme" (cu DNA, serviciile, cu sefii ...). Necazul vine acusi-acusi, cand marinelul a descoperit ca se platesc bani (si ce bani !) pe condamnarile de la CEDO si asta-i singurul lucru care nu-i convine lui : sa i se fure banii pregatiti pentru fel de fel de frunze, de sali de sport, pentru Costanda si, in fine, pentru unde mai sunt nevoile portocalii. Asa ca va cere sa plateasca cineva, nu are imporanta cine (judecatorii sau procurorii), sa plateasca oricine numai guvernul nu. De aia a si sarit Predoiu cu legea raspunderii acum, cand a intarcat balaia, si mai vin si alegerile ...

# dragos mircea ENE date 14 July 2011 11:15 0

Judecatoria sectorului 2 Bucuresti Sectia Civila DOSAR NR. 43901/300/2010 TERMEN INITIAL:26. 07. 2011,TERMEN MODIFICAT ULTERIOR: 21. 07. 2011 CAMERA C CIV VARA 6 Doamnă Preşedinte ALINA PETRUTA BUCULEI, Subsemnatii,ENE DRAGOS MARIAN mandatar fiu al tatalui meu e ENE NICANOR GEORGE , domiciliati în Bucureşti Şos.Mihai Bravu nr. 2,bl.60 B, Sc.1,Et.8.ap4.5,sector 2, ,în calitate de cetăţeni români ,victime a regimului comunist şi neocomunist ,dar şi de luptători anticomunisti,, în principal,in temeiul art.21 din constitutie coroborat cu art ART. 34 din constitutie,coroborat cu art.172,173 si urm din O.G.nr.92/2003 rep,art.6,10,13,14,17,18 C.E.D.O., dar si pe prevederile tezei finale a art.53,adică pe prevederile Convenţiilor Civile şi Penale împotriva CORUPŢIEI,art.6(1), art.10, art13, art.14,17,18 din C.E.D.O., art.2,art.3 din ACORDUL EUROPEAN privind persoanele participante la procedura C.E.D.O. ,-art.5-ref. la Responsabilitatea Statului.,art.18 paragraf 1, paragraf 3 -din Convenţia penală privind corupţia, formulam şi depunem in termen legal prezenta CERERE DE REEXAMINARE in ceea ce priveste masura abuziva de stabilire a taxei de timbru si timbru judiciar STABILITA PRIN DISPOZITIA DATA DE JUDECATOR ODATA CU CITATIA PRETINS EMISA IN 5 IULIE CU STAMPILA DE SOSIRE A POSTEI 11.07. 2011PRIMITA IN 11.07.2011,TAXA IN CUANTUM DE 194 LEI, STABILITA CU REA CREDINTA PE BAZA UNEI PREZUMTII RELATIVE ADMINISTRATIV –SI JUDECATORESTI CA AM AVEA UN ANUMIT VENIT IMPUS ,SI AM CONTATAT ANUMITE SUME NEDATORATE . Solicitam revenirea asupra modalitatii stabilirii timbrajului ,constatand ca prezenta contestatie la executare este scutita de la plata timbrajului MENTIONEZ CA DEPUN PENTRU COMUNICARE IN COPIE INCA UN EXEMPLAR AL CERERII DE CHEMARE IN JUDECATA ,SENS IN CARE SOLICIT SA ACORDATI UN TERMEN INDELUNGAT DE JUDECATA PENTRU CA PARTEA CAREIA I SE COMUNICA SA CHIBZUIASCA SI SA FIE IN MASURA SA POATA PUNE CONCLUZII PENTRU ASIGURAREA DREPTULUI LA APARARE SI PENTRU CREAREA PREMISELOR DESFASURARII UNUI PROCES ECHITABIL .SOLICIT UN TERMEN LUNG IN LUNA SEPTEMBRIE 2011SI PENTRU A FI AUDITORIU PREZENT IN SALA DE SEDINTA . ADMINISTRATIA FINANCIARA NU A DEPUS LA INSTANTA DE JUDECATA SI SOMATIE CE MA PRIVESTE ,RESPECTIV A MANDATARULUI , ASTFEL PREMEDITANDU-SE COMPORTAMENTUL ABUZIV AL INSTANTEI ASUPRA ACESTUIA,INCERCANDU-SE SA FIE ELIMINAT DIN CALITATEA DE REPREZENTARE CU ATAT MAI MULT CU CAT JUSTIFICA SI UN INTERES LEGAL PERSONAL . Solicit sa aveti in vedere prevederile literei p) orice alte actiuni, cereri sau acte de procedura pentru care se prevad, prin legi speciale, scutiri de taxa judiciara de timbru; Art. 18. - (1) Determinarea cuantumului taxelor judiciare de timbru se face de catre instanta de judecata sau, dupa caz, de Ministerul Justitiei. (2) Impotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru se poate face cerere de reexaminare, la aceeasi instanta, in termen de 3 zile de la data la care s-a stabilit taxa sau de la data comunicarii sumei datorate. (3) Cererea se solutioneaza in camera de consiliu de un alt complet, fara citarea partilor, prin incheiere irevocabila. (4) In cazul admiterii integrale sau partiale a cererii de reexaminare, taxa de timbru se restituie total ori, dupa caz, proportional cu reducerea sumei contestate. In ce priveste solutionarea unei astfel de chestiuni, Curtea Constitutionala a decis ca cererea de reexaminare a taxei judiciare de timbru trebuie solutionata inainte de intrarea in fondul cauzei. Instanta competenta Practic, “se solicita doar un control asupra legalitatii si temeiniciei sumei ce reprezinta taxa judiciara de timbru, conditie prealabila a accesului la instanta”, specifica aceeasi curte in decizia nr.581/2005. AVAND IN VEDERE PRINCIPIUL DE DREPT AL NEAGRAVARII SITUATIEI IN PROPRIA CALE ADE ATAC,instanta de judecata este obligata fie sa mentina fie sa reduca taxa de timbru, aceasta datorita faptului ca, in orice cale de atac, instanta nu poate sa creeze partii o stare mai grava decat cea anterioara cererii. Desi aceasta cerere ea insasi o cale de atac, nu inseamna ca incheierea irevocabila data de instanta nu poate fi atacata pe alta cale. Nu se poate ataca individual cererea de reexaminare, dar poate fi atacata odata cu fondul!! CE considera ca taxa de timbru împiedica accesul liber la justitie Comisia Europeana nu a fost multumita de recentele modificari aduse de autoritatile române legii achizitilor publice. Comisia cere aplicarea liberului acces la justitie, respectiv eliminarea taxei de timbru, precum si majorarea amenzii aplicate autoritatii contractante pentru anularea unui contract acordat nelegal. Executivul a stabilit, în luna martie, noi reguli de atribuire a contractelor si rezolvare a contestatiilor. Astfel, persoanele fizice sau juridice care contesta în instanta rezultatul unei licitatii privind marile proiecte de infrastructura sunt obligate sa plateasca o taxa de timbru de 2% din valoarea contractului. Banii vor fi recuperati numai în cazul în care decizia este emisa în favoarea contestatarului. Executivul a introdus aceasta taxa pentru a limita numarul de contestatii care blocheaza proiectele, însa CE considera ca taxa împiedica accesul liber la justitie. “Noua taxa de timbru, împiedica accesul liber la justitie. În aceste conditii, vor fi modificate prevederile privind taxa de timbru, posibil chiar prin eli¬minarea acesteia”, potrivit observatiilor transmise de CE autoritatilor. “Comisia si-a exprimat îngrijorarea fata de taxa de timbru cu privire la accesul liber la justitie, acces ce trebuie garantat de stat, majorarea acestei taxe de timbru putând atrage o limitare a dreptului la actiune. S-a cazut de acord ca o solutie de compromis ar putea fi revenirea la Legea cadru, în speta Legea 146/1997 privind taxele judiciare de timbru. S-a avansat si varianta modificarii ulterioare a acesteia, desi exista hotarâri ale CEDO cu privire la cuantumul taxei judiciare de timbru stabilit prin Legea 146″, potrivit CE. AMENDA INEFICIENTA În cazul în care contractul de achizitie publi¬ca a produs efecte juridice sau daca anularea întelegerii ar avea efecte negative mai mari decât cele pozitive, instanta poate sanctiona autoritatea contractanta, daca exista motive imperative de interes general, cu o amenda de pâna la 2% din valoarea obiectului contractului. În ceea ce priveste amenda aplicata autoritatii contractante, Comisia a aratat ca nivelul de 2% din valoarea obiectului contractului este considerata “ineficienta si nedescurajanta”, amintind ca nivelul mediu al amenzii la nivelul statelor membre CE este de 15% din valoarea contractului. “Solutia agreata în unanimitate a fost de flexibilizare a amenzii, între un plafon minim de 2% si 15%, ramânând la la¬titudinea instantelor de judecata stabilirea va¬lorii efective”, conform scrisorii. In acest sens anexez o incheiere de sedinta [dosar26764/300/2009 din 28.04.2010]a aceleiasi instante de judecata care e reveni asupra masurii abuzine de obligare cu rea credinta la plata unei tazxe de timbru –ca expresie a incalcarii acvcesului liber la justitie,in conditiile in care legea pe care magistratul trebuia sa o aplice ,considera ca sunt scutit de plata taxei de timbru.acestra cu atat mai mult cu cat ,noi nici macar nu realizam veniturile pe care am fost pobligati sa declaram ca le-am realizat,din moment ce noi ne imprumutam si sa luam marfa,iar din marfa vanduta innapoiem datoriile cu care cumparam marfa.Daramite sa mai si obtineam vreun profit.Daca nu am muncii aproape pe degeaba,regimul neocomunist aflat la putere- continuator al personalitatii juridice al fostului regim de trista amintire ,ne-ar declara ca si in trecut “paraziti “–daca nu am muncii toata ziua pana noaptea.si tot pauperi am ramas pentru ca nu am fost educati sa furam de la altii.S-a pretins mincinos de catre PDL ca re si-a pus ciracii in toate posturile cheie ,ca se incurajeaza in realitatea,se incerca spolierea celor cu activitati independente ,falimentare firmelor ,pentru mentinerea monopolul unor grupuri de interese nelegale asupra domeniilor vizate!Dupa plata obligatiilor,noi nu ramanem nici cu jumatate din ceea ce am declarat! La completarea declaratiei de venit ni s-a spus sa completam macar cu minimul respectiv pentru ca altfel trebuie inchisa asociatia familiala-in caz de faliment.ce incvercam sa videm si noi si majoritatea celotr asflati in hala obor niscaiva ciorapi,pijamale,….ni s-a spus sa nu completam la pierderi ca altfel ne e rentabila acctiviattea.noi incercam sa ne ducem viata de azi pe maine ,si astia ,clasa exploatatoare ,pretinde ca ne imbogatim noi,niste amarati si nu ei care au conturi in strainatate,si care nu le tine animeni (ANAF.ANI)socoteala,caci doar sunt la putere de atata timp si detin in manatoate parghiile . Daca fratii mei ar avea bani (despre care se pretinde ca ar avea bani), mi-ar da si mie bani sa imi cumpar haine si incaltaminte si nu mi-ar imprumuta pentru cateva ore hainele si incaltamintea lor cu care eu mandatarul ma prezint in fata instantei de judecata pentru a nu da satisfactie celor care au adus famila ENE in starea jalnica existenta. Pentru ca imi indeplinesc obligatiile procesuale respective pentru ca depun exemplare a actelor depuse in dosarele instantelor judecatoiresti , cei de ;la arhiva pretind despre familia ENE ca “au bani de fac atatea copii de pe actele depuse in vederea comunicarii lor,iar noi nici nu le comunicam partilor adverse”! Pe de alta parte ,in raport cu suma contestata,,prin modul de stabilire a taxei de timbru,se incalca in mod evident prevederile art.6 paragraf din Conventia pentru garantarea efectiva a drepturilor omului,in sesnsul ca trebuie sa se garanteze de catre statul roman (-parte la respectiva Conventie Europeana)inclusiv -prin instantele sale de judecata ,Accesul Gratuit la Justitie ,pentru a ti se proteja in mod efectiv drepturile garantate prin dreptul intern si dreptul extern.solicit sa aveti in vedere ca practica judiciara a E.C.H.R.in cazul stabilirii taxei de timbru exorbitante in raport cu venitul efectiv realizat si nevoile celui obligat arbitrar la un anumit cuantum ,este obligatorie pentru judecatorii interni. Suntem restantieri la plata intretinerii,stam cu caloriferele inchise desi tatal nostru este bolnav de inima,si nu avem nici macarun televizor in stare buna de functionare,iar statul vrea sa ne jecmaneasca tot pe noi ,sa se imbogateasca fara justa cauza –chiar si prin stabilirea unor taxe ,impozite ori taxe judiciare exorbitante,tot pe noi trage ,pe cei considerati RAME,care nu avem nici ce pune pe masa! INTERESUL ILEGAL AL CELOR CARE NE ASUPRESC SI CU OCAZIA STABIRII TAXEI DE TIMBRU ,TRANSPARE IN MOD VADIT CHIAR DIN CUPRINSUL LEGII:Art. 25. - (1) Din sumele realizate din cheltuielile judiciare avansate de stat din bugetele aprobate Ministerului Justitiei si Ministerului Public pentru desfasurarea proceselor penale, care sunt suportate de parti sau de alti participanti la proces, in conditiile prevazute de Codul de procedura penala, precum si din amenzile judiciare, un procent de 25% constituie venituri la bugetul de stat si se cuprind distinct in bugetul de venituri si cheltuieli al Ministerului Justitiei. Executarea silita a debitelor se efectueaza de organele de executare ale unitatilor teritoriale subordonate Ministerului Finantelor Publice in a caror raza teritoriala isi are domiciliul sau sediul debitorul, potrivit legislatiei privind executarea silita a creantelor bugetare. Art. 26. – …b) o cota de 10% va fi cuprinsa in bugetul de venituri si cheltuieli al Consiliului Superior al Magistraturii si va fi folosita pentru asigurarea pregatirii profesionale a judecatorilor, procurorilor, personalului auxiliar din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea, cat si a personalului din aparatul propriu al Consiliului Superior al Magistraturii, prin Institutul National al Magistraturii si, respectiv, Scoala Nationala de Grefieri, precum si pentru cheltuieli de investitii si cheltuieli curente; (2) Din diferenta de 75% din sumele prevazute la alin. (1) se constituie un fond cu destinatie speciala pentru stimularea personalului din sistemul justitiei, in contul nr. 119 01.07. "Fondul pentru stimularea personalului potrivit dispozitiilor legale". (3) Diferenta de procent de 25% din sumele prevazute la alin. (1) se constituie venituri la bugetele locale. (4) Sumele provenind din taxele judiciare de timbru se constituie venituri la bugetele Senat: AMANAREA INREGISTRARII SEDINTELOR DE JUDECATA PANA IN 2012;preluarea atributiilor privind gestionarea bugetului instantelor de catre ICCJ, amanata pana in 2012, 2 martie 2011. Plenul Senatului a aprobat, miercuri, in calitate de prima camera sesizata, o ordonanta prin care se amana pana in anul 2012, preluarea de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie a atributiilor Ministerului Justitiei referitoare la gestionarea bugetului curtilor de apel, tribunalelor si judecatoriilor, precum si a inregistrarii sedintelor de judecata. Ordonanta a fost aprobata cu 62 de voturi ''pentru'' si 50 ''impotriva'', cu toate ca proiectul de lege a avut un raport de respingere intocmit de Comisia pentru buget din Senat.Trecerea bugetului de la MJ la ICCJ a fost mereu amintita de catre magistrati si membri ai CSM ca o masura pentru intarirea independentei justitiei si a limitarii influentei politice in procesul judiciar. Proiectul de lege mai are ca obiect de reglementare aprobarea unor masuri financiar - bugetare care sa asigure diminuarea cheltuielilor publice in anul 2011 prin mentinerea restrictiilor referitoare la ocuparea posturilor vacante si la achizitionarea de autoturisme, mobilier si aparatura birotica. Ordonanta de urgenta nr. 109/2010 a fost aprobata de Plenul Senatului cu toate ca proiectul de lege a avut un raport de respingere intocmit de Comisia pentru buget din Senat. Raportul a fost respins la vot, in plen, cu 59 de voturi "impotriva" si 50 de voturi "pentru". Masurile de reducere a cheltuielilor publice se refera la mentinerea unor restrictii referitoare la ocuparea de posturi vacante si la achizitionarea de autoturisme, mobilier si aparatura birotica. De la aceste restrictii sunt exceptate ocuparea in anul universitar 2010-2011 a posturilor de preparator universitar, asistent universitar, lector universitar, precum si achizitionarea autoturismelor din ''Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national''. ART 13ALIN 3Legea 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, prevede ca sedintele de judecata se inregistreaza prin mijloace tehnice video sau audio ori se consemneaza prin stenografiere, iar inregistrarile sau stenogramele se transcriu imediat. Legea nr. 304- 2004 din 28.06.2004, modificată prin Legea nr. 247-2005, privind organizarea judiciară, Capitolul III (Dispoziţii generale privind procedura judiciară, Art. 13:– (1): Şedinţele de judecată se înregistrează prin mijloace tehnice video sau audio, ori se consemnează prin stenografiere. Înregistrările sau stenogramele se transcriu de îndată. (2) Grefierul sau specialistul în stenografie consemnează toate afirmaţiile, întrebările şi susţinerile celor prezenţi, inclusive ale preşedintelui comletului de judecată. (3) La cerere, părţile pot primi o copie a transcrierii înregistrărilor, stenogramelor sau notelor grefierului. NICIODATA MAGISTRATII NU VOR SA IMI ELIBEREZE STENOGRAMELE SEDINTEI DE JUDECATA PENTRU A PUTEA SA CONSEMNEZE IN INCHEIERILE DE SEDINTA MINCIUNI JUDICIARE FOLOSITOATE IN DAREA UNEI SOLUTII ILEGALE.IN RESPEFCTIVA CAUZA . Amanarea inregistrarii sedintelor de judecata se datoreaza imposibilitatii de a achizitiona echipamentele pana la data initial stabilita prin Legea nr. 274/2005. In cursul anului trecut, Seviciul specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul Ministerului de Justitie a derulat procedura de achizitie pentru dotarea instantelor cu echipamentele necesare. Insa, intreaga activitate de achizitionare a acestor echipamente prezinta complexitate in organizare, iar, din cauza intarzierilor procedurale care au aparut in cadrul licitatiei publice, s-a renuntat la achizitionarea echipamentelor, aceasta urmand a fi reluata in anul curent. Prin ordonanta de urgenta a Premierului Emil Boc, PANA IN IANUARIE 2012 MAFIA JUDICIARA IN SOLIDAR CU MAFIA EXECUTIVA ,AU CAMP LIBER LA ABUZURI JUDICIARE IMPOTRIVA FAMILIEI ENE ,DIN MOMENT CE NU SE inregistreaza audio-video SEDINTELE DE JUDECATA. Ca atare ,intemeiul art .146 litera d din constitutie ,INVOC EXCEPTIA DE NECONSTITUTIONALITATE A art. III din Titlul XVI din Legea nr. 247/2005 privind reforma in domeniile proprietatii si justitiei ,referitor la prorogarea termenului de amanare a inregistrarii sedintelor de judecata este cauzata de imposibilitate premeditata de a achizitiona echipamentele..Neconstitutionalitatea invocata o raportez la textul constitutional ce statueaza infaptuirea justitiei[art.124],realizarea justitiei [art.126],publicitatea sedintei de judecata [art.127]. COROBORAT CU ART.131 SI ART 15 SI 16.DIN CONSTITUTIE Înfăptuirea justiţieiARTICOLUL 124 (1) Justiţia se înfăptuieşte în numele legii. (2) Justiţia este unică, imparţială şi egală pentru toţi. (3) Judecătorii sunt independenţi şi se supun numai legii. Statutul judecătorilorARTICOLUL 125 (1) Judecătorii numiţi de Preşedintele României sunt inamovibili, în condiţiile legii. (2) Propunerile de numire, precum şi promovarea, transferarea şi sancţionarea judecătorilor sunt de competenţa Consiliului Superior al Magistraturii, în condiţiile legii sale organice. Instanţele judecătoreştiARTICOLUL 126 (1) Justiţia se realizează prin Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi prin celelalte instanţe judecătoreşti stabilite de lege. UniversalitateaARTICOLUL 15 (1) Cetăţenii beneficiază de drepturile şi de libertăţile consacrate prin Constituţie şi prin alte legi şi au obligaţiile prevăzute de acestea. (2) Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile. Egalitatea în drepturiARTICOLUL 16 (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări. (2) Nimeni nu este mai presus de lege. NECONSTITUTIONALITATII O FAC ,REFERITOR LA infaptuirea justitiei[art.124],realizarea justitiei [art.126],publicitatea sedintei de judecata [art.127]. COROBORAT CU ART.131 SI ART 15 SI 16.DIN CONSTITUTIE ! DE ASEMENEA RAPORTEZ NECONSTITUTIONALITATEA SI LA CONTINUTUL ARTICOLUL 30 DIN CONSTITUTIE (Libertatea de exprimare) 1. Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor , prin viu grai, prin scris, sau prin alte mijloace de comunicare în public sunt inviolabile. 2. Cenzura de orice fel este interzisã. JUDECATORII C.A.B.CONDUS DE UN AGENT AL SECURITATII ,DAN LUPASCU, MA CENZUREAZA MAI RAU CA PE TIMPUL COMUNISMULUI! NECONSTITUTIONALITATEA INVOCATA A ALINEATULUI 4 A ART.68 SED RAPORTEAZA SI LA ART 24 DIN CONSTITUTIE CARE VIZEAZA UN DREPT SI NU O OBLIGATIE DE A FI ASISTAT DE AVOCAT!!!! ARTICOLUL 24 (Dreptul la apãrare) 1. Dreptul la apãrare este garantat. 2. În tot cursul procesului, pãrtile au dreptul sã fie asistate de un avocat, ales EU ,ca mandatar NU DOAR CA STAPANESC ELEMENTELE DE DREPT ,DAR PUN PROBLEME MAJORE DE DREPT MAGISTRATILOR PROMOVATI LA INSTANTA DE RECURS ,PE CRITERII DE OBEDIENTA SI NU PROFESIONALISM ,MAGISTRATII NU CONSEMNEAZA IN ACTUL PROCESUAL DEZBATERILE URMATE IN SEDINTA !!!! AM FOST TOT TIMPUL AMNDAT ABZV DC CAT JDCATO INCOMP-ETYENTI SANTAJATI SI MAFIOTZATI DESI ERASU INCIDENTE CAUZELOR IN CARE AM FODT AMENDAT PREVEDERILE Art. 27 CPRCIV. Judecatorul poate fi recuzat: 1. cand el, sotul sau, ascendentii ori descendentii lor, au vreun interes in judecarea pricinii i; 8. daca a primit de la una din parti daruri sau fagaduieli de daruri ori altfel de indatoriri; 7. daca si-a spus parerea cu privire la pricina ce se judeca; 9. daca este vrajmasie intre el, si una din parti, sotii sau rudele acestora pana la gradul al treilea inclusiv. EVIDENT CA ERA VRAJMASIE INTRE ENER NICANOE GEORGE MANDATARUL SAU SI MAGISTTRRATII RECUZATI … MAGISTRATII DIN INSTANTELE DE JUDECATA AFLATE IN ROMANIA ,NU CUNOSC SI NU APLICA LEGILE ,PENTRU CA NU DIN RESPECTAREA LEGILOR SE CASITGA BANI MURDARI ,CI DIN INCALCAREA SISTEMATICA A ACESTORA DIN INCALCAREA LEGILOR IN ROMANIA IES BANI NEGRI ,BANI MURDARI ACEST ADEVAR L-A TRANSMIS TRAIAN BASESCU CELOR PE CARE I-A PUS IN FUNCTII LA P.M.B., LA PREFECTURA ,IN MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE , IN MINISTERUL JUSTITIEI SI AL LIBERTATILOR CETATENESTI .IN INSTANTE SI PARCHETE ,PENTRU CA PRIVILEGIATII SA SE IMBOGATEASCA PESTE NOAPTE SI PENTRU A SE IMPLINI DEZIDERATUL “SA TRAITI BINE !!!!” Familia Basescu e de origine turc Datorita infatisarii s-a spus in repetate randuri ca familia Basescu ar trebui sa aiba origini tataresti, mai mult din partea mamei fratilor Basescu. Informatia a fost amplu analizata - culmea - de Adrian Severin, pe vremea cand era inca tovaras in FSN cu actualul presedinte. Basescu insa a negat informatia cat s-a putut, ba chiar a declarat ca nu e suficient sa ai prieteni in comunitatea tatara "ba chiar sa fii si nasul unui tatar, fara sa trebuiasca sa fii si tu tatar la randu-ti..." Mai nou, insa, iata ca fratele presedintelui, Mircea Basescu, cel care seamana la fel de bine cu mama sa, ca si Traian Basescu, scapa o dezvaluire referitor la fiica sa Raluca, pe cand explica de ce s-a asociat aceasta in firma InterPrest Trading cu inculpatii Mircea Banias si Laurentiu Mironescu: "Această societate intenţiona să facă depozitare, rafnării, nu ştiu ce drăcii cu petrol, dar aveau nevoie de cineva care vorbească bine engleza şi turca. Fiica mea cunoaşte aceste două limbi şi le vorbeşte destul de bine."Fireste, se pune intrebarea, de unde vorbeste atat de bine Raluca Basesu limba turca? Care nu e o limba tocmai usoara si nu se prinde, asa, depe strada, iar la Constanta nu e chiar atat de uzuala, pe cat ai zice ca un oradean a prins maghiara de pe la prieteni si de pe la vecini, mergandpur si simplu la piata. Ne lamureste profesorul Mustafa Mehmet: "Basescu nu e tatar, ci cuman... localitatea dobrogeană unde s-a născut Preşedintele României, după ce a purtat timp de secole, denumirea turcească de Murfatlar (deformare din Muruvvetler), a primit numele de Basarabi. Cu alte cuvinte, Basarabii au reprezentat începutul unei etape cu totul nouă pentru istoria ulterioară. Se poate afirma că, de atunci şi până în zilele noastre, a evoluat în strânsă legătură cu desfăşurarea istoriei popoarelor turcice..." La aflarea acestei vesti, poetul Mircea Dinescu nu s-a putut abtine sa nu comenteze: "Acum imi dau seama de ce Basescu nu e uman, pentru ca el este cuman! Iar daca e turc, de asta ii place lui de Boc si-l tine la putere, ca in limba turca, Boc inseamna cacat! Uite cum se lamuresc toate lucrurile. la vremea lor..." Cumani și pecenegi în Țara Făgărașuluila sfârșitul secolului 13 ale unor variate seminții turcice tradițional migratoare cum ar fi cumanii, pecenegii, și, într-o mai mică măsură uzii sau chiar bulgari turcici (originari din regiunea fluviului Volga). [[Lawrence Eagleburger: Aveţi un aliat solid în James Baker. Adrian Năstase: Vreau să mă refer la Clauza Naţiunii cele Mai Favorizate. Este foarte importantă pentru industria românească. Românii nu pot concura pe piaţa americană dacă nu se bucură de clauză. Pentru noul acord comercial vor începe negocieri la 21 octombrie. Tendinţa este foarte bună. Rămâne problema vitezei acestui proces. Cât timp va lua. Negocierea este uşoară, dar factorul timp e important. Dacă acordarea clauzei nu are loc până la sfârşitul anului, încheierea de contracte pentru anul viitor va fi imposibilă. Lawrence Eagleburger: Vom vedea acest punct. În această etapă, nu cred că putem accelera. Alegerile ar putea însă modifica situaţia. Avem nevoie de fapte pentru susţinerea acordării clauzei în Congres. Alegerile ar putea schimba situaţia. Este nevoie de o atmosferă bună. Dacă încercăm acum, ne vom îneca în Congres Altă problemă: consulatele generale ale României la New York şi Chicago. Lawrence Eagleburger: Sper că nu vor fi acolo oameni de la Securitate. Lawrence Eagleburger: Aveţi în ambasadorul nostru la Bucureşti un prieten.Securitatea, drepturile omului în general, ale minorităţilor, în special în legătură cu minoritatea ungară, ţinerea alegerilor libere au condus la ideea, prin comparaţie cu Cehoslovacia, Polonia, Ungaria şi Bulgaria, dacă România este în urmă. Până acum am avut mari rezerve. Aceasta a motivat întârzierea acordării clauzei naţiunii celei mai favorizate II. Masuri pentru incurajarea atragerii lichiditatilor po******tiei- Eliminarea controlului asupra surselor de bani folositi la achizionarea primelor doua locuinte, timp de trei ani. Se sustine ca masura nu urmareste favorizarea persoanelor cu venituri ilicite, ci repornirea sectorului de constructii, considerat “locomotiva” economiei elene.- Inghetarea impozitelor pe proprietate la actualul nivel. Masura este contrapusa programului actualului guvern..]] TOTODATA INVOCAM PRIN MANDATAR EXCEPTIA DE NECONSTITUTIONALITATE A ARTICOLULUI DE LEGE DIN LEGEA DE ORGANIZAREA JUDICIARA CARE INCALCA PREVEDEREA IMPERATIVA CONSTITUTIONALA POTRIVIT CAREIA MAGISTRATII SA FIE NUMITI IN BAZA UNUI CONCURS SCRIS SI NU A UNEI FORMALITATI POLITICE REPREZENTATE DE UN SCURT INTERVIU Formular Legal texts and the Official Journal of the European Union are available in the *) = câmpuri obligatorii Centrul de contact Europe Direct încearcă să vă pună la dispoziţie informaţiile solicitate sau să vă îndrume către o altă sursă. Totuşi, informaţiile furnizate nu pot fi considerate obligatorii din punct de vedere juridic. (*) = câmpuri obligatorii Cod de securitate Introduceţi caracterele din imagine în caseta Organizaţia : Persoană fizică Prenume : dragos marian Nume : ene Sex : Masculin Ţara : România E-mail : contact@altermedia.ro Subiect Proceduri decizionale şi reuniuni ale Comisiei Comentarii : NICIODATA MAGISTRATII NU VOR SA IMI ELIBEREZE STENOGRAMELE SEDINTEI DE JUDECATA PENTRU APUTEA SA CONSEMNEZE IN INCHEIERILE DE SEDINTA MINCIUNI JUDICIARE FOLOSITOATE IN DAREA UNEI SOLUTII ILEGALE.IN RESPEFCTIVA CAUZA . Amanarea inregistrarii sedintelor de judecata se datoreaza imposibilitatii de a achizitiona echipamentele pana la data initial stabilita prin Legea nr. 274/2005. In cursul anului trecut, Seviciul specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul Ministerului de Justitie a derulat procedura de achizitie pentru dotarea instantelor cu echipamentele necesare. Insa, intreaga activitate de achizitionare a acestor echipamente prezinta complexitate in organizare, iar, din cauza intarzierilor procedurale care au aparut in cadrul licitatiei publice, s-a renuntat la achizitionarea echipamentelor, aceasta urmand a fi reluata in anul curent. Prin ordonanta de urgenta a Premierului Emil Boc, PANA IN IANUARIE 2012 MAFIA JUDICIARA IN SOLIDAR CU MAFIA EXECUTIVA ,AU CAMP LIBER LA ABUZURI JUDICIARE IMPOTRIVA FAMILIEI ENE ,DIN MOMENT CE NU SE inregistreaza audio-video SEDINTELE DE JUDECATA. Dacă întrebarea dumneavoastră se referă la un site de internet, vă rugăm să indicaţi adresa (URL-ul) acestuia : nu am calculator Doresc să primesc un răspuns în limba următoare ? : română (ro) Doresc să primesc un răspuns în următoarele limbi alternative ? : română (ro) Vă mulţumim pentru mesajul trimis SOLICIT SA VA PRONUNTATI MOTIVAT PRIN INCHEOIERE MOTIVATA PE EXCEPTIILE DE NECONSTITUTIONALITATE SI SATRIMITETI LA CURTEA CONSTITUTIONALA INTREG DOSARUL IN ORIGINAL SI NU IN COPII CE NU POT FI AVUTE IN VEDERE DE C.C.R. STIIND CE I-AM SCRIS COMISARULUI EUROPEAN ,BASESCU SI PREDOIU SE RAZBUNA PE FAMILIA ENE INCERCAND CA PRIN FUNCTIONARII PUBLICI PRECUM MAGISTRATII SANTAJATI ,SA SE IA MASURI EXTREME MAI RELE CHIAR SI DIN TIMPUL COMUNISMULUI. Blogs of the European Commissioners Neelie Kroeshttp://blogs.ec.europa.eu/neelie-kroes/ Neelie Kroes is Vice President and Digital Agenda Commissioner at the European Commission. With 40 years experience in politics, business and technology, Ms Kroes writes openly and incisively about how she is bringing together a long-term vision for Europe’s digital future; from an effective online single market to high-speed broadband to e-inclusion and our cultural heritage. [[ENE DRAGOS MARIAN says: Your comment is awaiting moderation. May 29, 2011 at 3:15 pmmso-bidi-language:#0400;} Curtea Europeană a Drepturilor Omului, Consiliul Europei Prezentată în conformitate cu art. 34 al Convenţiei Europene a Drepturilor Omului, precum şi cu art. 45 şi 47 ale Regulamentului Curţii I. Părţile Reclamantul/Reclamanta I. A.1. Nume ENE 2. Prenume DRAGOS MARIAN 3. Sex: masculin/feminin MASCULIN 4. Cetăţenie ROMANA 5. Profesia ABSOLVENT DE LICEU-FARA LOC DE MUNCA PE CONSIDERENTUL CA SUNT NEPOT DE CHIABUR 6. Data şi locul naşterii [..13 iulie 1978 Bucuresti .]; 7. Domiciliul în Bucureşti Şos.Mihai Bravu nr. 2,bl.60 B, Sc.1, Et.8.ap.45,sector 2, ROMANIA 8. Telefon 021 2526369 9. Adresa actuală (dacă diferă de pct. 7) [...]; 10. Numele şi prenumele reprezentantului/reprezentantei (dacă este reprezentat se va anexa şi procura semnată de reclamant) [..]; 11. Ocupaţia reprezentantului/reprezentantei [.FARA LOC DE MUNCA DIN CAUZA REGIMULUI CRIMINAL DE SORGINTE SECURIST-NEO-COMUNISTA..]; 12. Adresa reprezentantului/reprezentantei [...ACEASI CA A REPREZENTATULUI]; 13. Telefon [...]; 14. Fax [...]. înalta Parte Contractantă împotriva căreia se introduce cererea) II. Expunerea faptelor PENTRU CA ARAT PERMANENT STAREA REALA A JUSTITIEI ,MAGISTRATII corupti ,incompetenti si politizati MA AMENDEAZA ABUZIV ,MOTIVAND CUM LE CONVINE PENTRU A DA VINA TOT PE MINE FIIND CATALOGAT CA NEBUN PENTRU CA AM CURAJUL SA SPUN ADEVARUL IN FATA CHIAR MAGISTRATILOR CE FAC PARTE DIN MAFIA JUDICIARA DIN ROMANIA CARE ESTE MUSAMLIZATA INTERESAT SI LA E.C.H.R. DE CATRE COLONELUL DE SECURITATE CORNELIU BARSAN CARE OFEREA CATE UN EXEMPLAR DIN MANUALUL NOU EDITAT LUI MARIN URECHE DE CATE ORI SE MAI EDITA UN ANUMIT NUMAR DE EXEMPLARE! PARLAMENTARII OPOZITIEI P.S.D. –P.N.L. –P.C., NU AU INTRODUS DIN DECEMBRIE 2009 PANA AZI 29.06.2011,NICI O MOTIUNE DE CENZURA IMPOTRIVA MINISTRULUI DEZVOLTARII ELENEI UDREA PREFERAT PRESEDINTELUI ,DE TEAMA CA TRAIAN BASESCU SA NU PUNA PRESIUNE PE INSTITUTIILE STATULUI PENTRIU ASE RAZBUNA PE SEMNATARII EVENTUALEI MOTIUNI . REPRESIUNEA CARE AR FI URMAT DIN PARTEA INSTITUTIILOR FOLOSITE CA POLITIE POLITICA ,EVIDENT ERA LA SUPRAFATA CONDUSA DE MINISTRUL JUSTITIEI CATALIN PREDOIU AUZIND CA AM TRANSMIS COMISIEI EUROPENE INFORMATIA RELEVANTA PENTRU STAREA JUSTITIEI ,RESPECTIV LIPSA PREMEDITATA A INTREGISTRARII SEDINTELOR DE JUDECATA INCA DIN ANUL 2005 PANA IN PREZENT ,ACUM INSTANTELE JUDECATORESTI AFLATE IN SUBORDINEA M MINISTERULUI JUSTITIEI PREDOIU ,O CAM INTORC PENTRU A CADEA VINA PE ALTUL ,ADICA PE C.C.R. ! PENTRU CA AM SOLICITAT RESTITUIREA IN NATURA A TRENULUI NOSTRU, SI AM DECONSPIRAT MAFIA DMINISTRATIV JUDICIARA,AM FOST AMENDAT PERMANENT ! Atribuţiile Primarului General al Municipiului Bucureşti conform Legii nr. 215/23.04.2001 modificată şi completată de Legea nr. 286/2006 Primarul îndeplineşte următoarele atribuţii principale: a) asigură respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, a prevederilor Constituţiei, precum şi punerea în aplicare a legilor, a decretelor Preşedintelui României, a hotărârilor şi ordonanţelor Guvernului; dispune măsurile necesare şi acordă sprijin pentru aplicarea ordinelor şi instrucţiunilor cu caracter normativ ale miniştrilor şi ale celorlalţi conducători ai autorităţilor administraţiei publice centrale, precum şi a hotărârilor consiliului judeţean; CE NE-A RASPUNS PRIMARUL GENERAL AGENTUL SECURITATII SORIN OPRESCU ALBIT DE CATRE C.N.S.A.S. SI MAGISTRATII INSTANTELOR IN ASA ZISA AUDIENTA ?”NU MAI SUNT IN ARHIVA PMB ACTELE DUMNEATA PENTRU CA LE-AU SMANGLIT CIORDIRTORII ,MANGLITORII! IN JUR DE ORA 14.45,ASTEPTAND UN CONSILIER JURIDIC [MIHAI ILIE PENTRU A INTREBA DESPRE SITUATIA JURIDICA A TERENULUI AFLAT IN SECTORUL 1 AL FAMILIEI ENE PRELUAT DE SECURITATEA PARTIDULUI COMUNIST ]ERAM DE FATA IN VARA ANULUI 2000 IMEDIAT DUPA ALEGERILE P.G.,CHIAR LA ETAJUL 1 LA JURISTI,CAND A INTRAT VICEPRIMARUL GENERAL SORIN OPRESCU SI LE SPUNEA JURISTILOR “VOI VORBI CU VOI PROBLEMELE PE CARE LE AVETI !” NUMAI CA PRIMARUL GENERAL TRAIAN BASESCU ,ALES PRIN FRAUDA NU A VRUT SA IMPARTA PRADA CU CONTRA-CANDIDATUL SAU OPRESCU DIN PARTEA P.D.S.R.-PENTRU A NU ISI PUNE IN PERICOL VIITOREA CANDIDATURA LA PRESEDENTIA RO.IN 2004! DUPA CE A URMAT DISPOZITIA DE SUSPENDARE A DIRECTORILOR GENERALI DIN P.M.B.SORIN OPRESCU A DEMISIONAT DIN FUNCTIA ALEASA DE VICEPRIMAR! METODA INFRACTORILOR DE A MITUI SANTAJA SI FOLOSI SAU ELIMINA PE CEI CARE LE STAU IN CALE ESTE DE NOTORIETATE IN LUMEA INFRACTIONALA . IN ANUL 2000,[P.G.]DAR SI IN 2001[PRESEDINTE P.D.]SEFUL HAITEI A FOST ALES TRAIAN BASESCU PENTRU CA ARE APTITUDINI CERTE DE A ELIMINA PE TOTI EVENTUALII ADVERSARI POLITICI !!!AU URMAT REUSITELE PREZIDENTIALE DIN CINCINALELE BASISTE 2004SI 2009! Sinecuristii SECURITATII lui BASESCU SINECÚRĂ, sinecuri, s.f. Slujbă, funcţie bine retribuită, care cere muncă minimă sau nu cere nici o muncă. – Din fr. sinécure. sinecúră s. f., g.-d. art. sinecúrii; pl. sinecúri SINECÚR//Ă ĩ f. Funcţie bine remunerată fără a face nimic sau aproape nimic. [G.-D. sinecurii] /

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 18.07.2024 – Avocat omorat in casa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva