22 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

ZORNAIE CATUSELE – Filmarea cu camera ascunsa, ajunsa la procurorul DNA Marius Iacob, demonstreaza cum Mircea Basescu, fratele presedintelui Traian Basescu, negocia eliberarea lui Sandu Anghel, zis Bercea Mondial. Florin Anghel: “De ce nu-i spui lu' Traian?... Da' daca matale te duci la el si el trimite... ca trimite biletul ca sa-i dea drumul". Mircea Basescu: “Stie ma! ...La mine au ajuns 250 de mii... Asa era tot mersul facut, sa-l condamne cat a stat pana acum" (Inregistrarile Video)

Scris de: L.J. | pdf | print

18 June 2014 22:55
Vizualizari: 10837

Se aude zornait de catuse in familia prezidentiala. Filmarile realizate cu camera ascunsa in care apare Mircea Basescu, fratele presedintelui Traian Basescu, este surprins in timp ce dadea asigurari despre eliberarea lui Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, cu rudele acestuia, au fost date publicitatii. Inregistrarile au fost prezentate de jurnalistul Mihai Gadea, miercuri seara, 18 iunie 2014, in cadrul emisiunii Sinteza Zilei de la Antena 3.

Filmarile efectuate in luna februarie 2012 au fost depuse la dosarul de trafic de influenta deschis dupa plangerea lui Florin Anghel (fiul lui Bercea Mondial) impotriva lui Mircea Basescu, dosar instrumentat de procurorul Marius Iacob, adjunctul sefei DNA Laura Codruta Kovesi. Fratele presedintelui este filmat pe ascuns de Bascica, in timp ce discuta despre pedeapsa pentru Bercea Mondial, despre cum urma sa intervina la Inalta Curte de Casatie si Justitie ca Sandu Anghel sa execute doar durata din arestul preventiv, caci asa era stabilit, despre cum urma sa se duca la Traian.


Iata o prima discutie intre Florin Anghel, zis Basica, si Mircea Basescu:


Basica: Prima data, cand a luat aia 350 de mii, te-ai dus matale cu el in masina si i-ai dus la Bucuresti, asa-i?

Mircea Basescu: Nu

Basica: Da' ti i-a adus...

Mircea Basescu: Mai, sa stii ca mi-a dat.

Basica: Ti-a dat. Da' stai putin, da' o parte din ei unde e ma manca-ti-as?

Mircea Basescu: Da' sa stii ca la mine a ajuns...

Basica: Toti?

Mircea Basescu: La mine au ajuns 250 de mii.

Basica: Atata?

Mircea Basescu: Da.

Basica: Si la el restul?

Mircea Basescu: Eu d-aia eram curios atuncia cand mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate... Deci la mine atat a ajuns, sa stii!

Alta discutie intre Basica si Mircea Basescu


Basica: Hai sa vedem cum il scapam pe tata.

Mircea Basescu: Trebuie!

Basica: Trebuie... cand mai trebuie ma nene ma, ca uite l-a condamnat bai frate!

Mircea Basescu: Eu asta si voiam, sa se ajunga la...

Basica: Sa-l condamne?

Mircea Basescu: Sa-l condamne la 1 an.

Basica: Da' stii cand matale mi-ai zis ca-l condamna la 10 luni sau la 1 an?

Mircea Basescu: Nu ti-am zis io asa?

Basica: Si ia uite la cat l-a condamnat!

Mircea Basescu: Pai asa era tot mersul facut... sa-l condamne cat a stat pana acuma si gata! Era toata lumea multumita, si presa, si politicienii...

Basica: Pai ai vazut ca si presa a sarit ca prea mult i-a dat lu' Bercea? Dar stai putin, da' matale cand te duci acuma ultima oara la Traian, cand pleci la Traian?

Mircea Basescu: Sper sa ma duc sambata, duminica.

Alta discutie intre Basica si Mircea Basescu


Basica: Daca mata depui o cerere de inlocuire manca-ti-as p(...) ta... Dar sa n-o pui pana nu-ti faci toate notele!

(...)

Basica: Mi-ai zis 'Florine, du-te si depune-o, ii da drumul de la Craiova, ca daca nu-i da drumul de la Craiova nu mai poti sa mai faci recurs la cerere, ca asta e fara drept de recurs!'.

(...)

Basica: Cand i-am dat aia 350 de mii de euro, matale ai stiut de ei?

Mircea Basescu: Nu.

Basica: De aia 350 de mii n-ai stiut?

Mircea Basescu: Care?

Basica: Ba da, ai stiut nene, nu stii ca ai spus 'Du-te si du-i lu' Marian?'. Cand am venit io prima data la matale... Am venit cu mama dup-aceea cu aia 350 de mii dupa mine si (indescifrabil) lu' matale aia 250 (...) sau din a doua transa? Ca io i-am dat doua transe lui, o data 350 de mii si o data 250, si matale ai stiut de ambele doua transe ai stiut.

Mircea Basescu: Nu, nu. Am stiut de una, am stiut doar de una.

Basica: De o transa ai stiut?

Mircea Basescu: Una...

Basica: De aia 350 de mii ai stiut mata... Du-te si da-mi-l pe tata afara, te rog io...

Mircea Basescu: Nu se pune problema!

Basica: Te rog io mult de tot, sefule.

Mircea Basescu: Trebuie sa-l scoatem!

Basica: Scoate-l afara...

Mircea Basescu: Deci e clar, da? Nu mai da la nimeni!

Basica: Nu mai dau la nimeni nici o mie de lei, la nimeni. Daca vrei ti-i aduc pe toti aici, mi-i tii matale ca sa vezi ca nu mai merg pe nicio mana, numai da-mi-l afara.

Mircea Basescu: Acuma nu mai da la nimeni niciun ban.

(...)

Mircea Basescu: Lasa-l ma pe Marian, treaba ta ce ai cu Marian, dar nu Marian e problema mea. Problema mea e Anghel Sandu.

Basica: Problema noastra e tata, sa scape tata.

Basica: Trebuia sa te duci ma demult la Traian sa-l fortezi ca sa-i dea drumul... La el poti ma sa-i spui ca e frati-tu'...

Mircea Basescu: Unde... La Traian, ma duc! Da' nu pot sa ma duc eu la Craiova, sa ma duc eu la...

Basica: Pai nu, cum sa te duci matale acolo?! Ca si daca te-ai duce, n-ai face nimic... Tot el, ca el e...

Mircea Basescu: Mai rau fac.

Basica: Pai, vezi! Da' daca matale te duci la el si el trimite... ca trimite BILETUL... ca sa-i dea drumu'.

(...)

Basica: Suna si zi-i ca sa nu mai faca recurs parchetul. Sa facem decat noi recurs, ca daca ii face recurs parchetul, ii mai da ani, poate sa-i mai pluseze. Da' daca nu-i mai face, poate sa-i mai ia din ani...

Alta discutie intre Basica si Mircea Basescu:


Basica: Sa traiti domnu comandant, terminati suntem!

Mircea Basescu: Cred.

Bascia: Terminati... nu credeti ca suntem terminati... Suntem terminati, nu jucarie!

Basica: Domnu comandant, eu nu ma mai inteleg cu Marian. Se lauda pe la aia p'acolo pe la Draganesti ca suntem niste prosti. Ca a luat banii de la noi si si-a luat masina pe banii nostri! Te rog sa ma crezi. Asa au zis muncitorii aia ai lui. Sa mor eu daca mint. Nu stiu ce sa facem ca nu mai o ducem... Prima si prima data cand a venit la noi, stii ce ne-a zis? Ca l-ai trimis matale ca sa vina el, ca sa ia alea, ca sa te forteze el pe matale, sa fii matale mai obligat, ca sa ii dai drumul lui tata.

Mircea Basescu: Eee (n.r. - injura) eu am facut tot ce am putut.

Basica: Stai sa-ti zic... cand l-ai trimis matale sa ia aia 350.000... I-am adus alea...v-am adus alea si dupa aia v-am mai adus aia 250.000. Si cand i-am dus pe aia 250.000, stii ce mi-a zis? Ca matale deja ai dat un milion de euro ca sa-l scapi... si acuma? Uite manca-ti-as...7 ani jumate! Domnu comandant... aici nu e vorba de avocata, aici nu e vorba de judecator, aici e vorba de politica, ca e finu lu' Basescu si sa dam din asta in ala, dar eu zic manca-ti-as... sa va duceti sa-l scoateti ca moare ala acolo, ma nene ma! Deci eu ce mai sper nu-i vorba de... Dar cu Traian nu ai vorbit, manca-ti-as? De ce nu-i spui lu' Traian? La Traian de ce nu trimiti, sa faca el acolo?

Mircea Basescu: Stie, ma! Crezi tu ca nu stie?!

Alta discutie intre Basica si Mircea Basescu:

Mircea Basescu: Eu vreau sa vad la recurs...

Basica: Mai nene, la recurs... ce recurs? Vrei ca sa stramuti dosarul?

Mircea Basescu: Da.

Basica: Ca sa nu se mai judece la Craiova.

Mircea Basescu: Sa nu se mai judece la Craiova, da.

Basica: Pai daca vrei asa, fa-o manca-ti-as... ta. Fii atent in cat timp poti sa faci asta, in maxim 10 zile, mai sunt noua zile la dispozitie.

Mircea Basescu: 10 zile are pentru recurs.

Basica: Da.

Mircea Basescu: Pai sa faca avocata cerere.

Basica: Pai fii atent, iti fac cererea de stramutare si vin in doua trei zile la matele cu ea.

Mircea Basescu: S-o vad si eu.

Basica: Pai matale degeaba o vezi ca nu stii matale ce e in cererea aia. Degeaba o vezi matale.

Mircea Basescu: Corect. Pai si atunci de ce vii cu ea la mine?

Basica: Pai vin ca sa...

Mircea Basescu: Pai trebuie depusa acolo.

Basica: Pai stai putin, trebuie sa o iei matale sa o depui sau sa trimiti matale pe cineva sa o depui, stii de ce? Ca sa iei termenul in 2-3 zile, ca sa poti s-o stramuti, ca asa astia de la Inalta Curte iti da termen in doua-trei luni.

Mircea Basescu: Da? Bai dar nu, nu pot eu sau frate-miu sa aparem acolo, de ce nu intelegeti?

Basica: Pai stiu ca nu poti sa apari manca-ti-as, dar mai aveti o portita dumneavoastra, puteti... n-aveti voi un om de baza care sa-l trimiteti pe sustache sa faceti, ca aveti, da nu v-ati fortat nota, ca dumneavoastra daca fortati nota...

Mircea Basescu: Eee, nu, am fortat-o de dracii au gasit-o.

Basica: N-ai fortat-o nene, ca daca fortai...

Alta discutie intre Basica si Mircea Basescu:

Mircea Basescu: Recursul unde se judeca?

Basica: Fiti atenti cum e acuma, la Slatina, la Tribunal s-a incheiat dosaru', n-o sa mai ajunga acolo. Acuma, recursul se va face de la Curtea de Apel Craiova la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Daca nu... Du-te mancati-as si da-i drumul acum.

Mircea Basescu: Nu, acuma nu poate sa-i dea drumul!

Basica: De ce?

Mircea Basescu: Lasa-l sa faca recursul... eu asta vreau... sa nu mai...

Basica: Mai nene, pai ce recurs? Pai poti sa-l dai afara si acum...

Mircea Basescu: Da?

Basica: Pai fii atent, poti sa-l dai afara o data la mentinere, sa nu-i mai prelungeasca, ca e nevinovat si o data sa-i pui cerere de inlocuire sa nu paraseasca localitatea, merge se de asta.

Mircea Basescu: Merge?

Basica: Merge. Dar daca o pui, manca-ti-as, n-o mai pune ca mai speri, ca vedem ce facem. Pune-o, la tanc! N-o mai pune mancati-as ca moare omul ala acolo. Ca si mie mi-a dat to 7 ani jumate. Eu as spune cu putere si cu... sa te duci mancati-as... la Traian, sa vorbesti cu el sa nu mai … sa sa duca direct, sa-l ia de acolo...

Mircea Basescu: Bai, tu de ce nu intelegi ca presedintele nu se poate tu nu vezi, toti astia pe la toate televiziunile se uita numai dupa c.... lui, la nu stiu ce. El nu poate sa apara.

Comentarii

# Papulici date 18 June 2014 23:06 +44

Uneltele de la DNA au dosar cu probe. De ce mai este la ora 23 Mircea Băsescu în libertate? În maxim o oră să vă reparați greșeala.

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei......,, date 18 June 2014 23:49 +37

CONCLUZIA: cerem demisia lui TRAIAN BĂSESCU, CODRUTA KOVESI, IACOB MARIUS, LIVIA STANCIU, GEORGE MAIOR CEREM ARESTAREA IMEDIATĂ A LUI MIRCEA BĂSESCU

# jos date 18 June 2014 23:54 +28

filiera MAFIOTĂ : MIRCEEASC BASESCUL - TRAINIUL BASESCULEL - SILVIAN STANCIULIA.

# Nitu, trezeste-te! date 19 June 2014 00:00 +31

Basescu a transformat Romania intr-un stat mafiot. Cheile justitiei si ale serviciilor sunt la el si trebuie arestati cu toti pentru starpirea acestui cancer. Sefii DNA trebuie si ei arestati daca incearca sa acopere acest mega-scandal. Si madam Stanciu la fel!

# FINUL NERECUNOSCĂTOR date 19 June 2014 04:06 +22

Aiurea! La cîte mînării face justiția cea independentă s-o găsi o cale să ne fraierească din nou. Ce frumușel fu soluționat cazul cu finuța, acum va fi salvat nașul, ca în mafia din cizmă...

# gelu date 19 June 2014 09:34 +16

Totii sefii serviciilor si institutiilor de forta ale statului din 2005 si pana astazi care l-au acoperit pe mafiotul Basinescu Traian si neamul lui trebuie sa-si dea demisia dupa care trebuie sa fie cu toti arestati pentru infractiunea de protejare a clanului infractor Basinescu indiferent ca acestia sunt de la SRI, STS, SPP, SRI, SIE, DNA, Parchet General, DIICOT, CSM si ICCJ.

# ion date 19 June 2014 10:01 +13

relaxea-te si bucura-te de ce iti aduce un zimbet... nu se va intimpla absolut nimic, in citeva zile se va stinge povestea, cel mult membrii familiei bercea aflati in recluziune vor avea parte de "accidente" rare si extrem de greu de explicat... e o ciocnire intre 2 culturi mafiote, dintre care una are statul, prizonier. dela aparitia lui abraham ca si avocat, era evident ca se urmarea o negociere... evident, in limita "legii" 8)

# Papulici date 19 June 2014 10:26 +13

Asta să le-o spui mămăligarilor din miorița. Nu toți acceptă soarta asta de victime. Guvernul și Parlamentul trebuie să solicite ajutorul instituțiilor europene pentru destructurarea mafiei securiste din România, iar românii vor ieși în stradă dacă aceste lucruri normale nu sunt realizate urgent.

# bau date 19 June 2014 12:44 -4

Pe unde o fi flacaul cu napalmul ? Acum ii dau dreptate. :P

# Papulici date 19 June 2014 12:53 +4

Ce distractiv era acum 3 ani când Antena 3 începea să vorbească timid despre securiștii din România. Acum, seară de seară, numai despre asta vorbesc. Da, cu napalm veți fi rezolvați. :lol:

# dank date 18 June 2014 23:23 -37

da.. vad o inselaciune la mircea basescu...nu trafic de influenta. .a luat banii sa faca "mersul" pe un an condamnare.nu a promis ca va inrerveni la vreo instanta...iar pt inselaciune partile se pit impaca... :lol: oricum nasoala situatia...prilej bun pt omul din lunea mare sa si excite neuronii...

# Papulici date 18 June 2014 23:33 +25

Ce caracter ai. Securist jegos. :-*

# unul din lumea cea mare date 19 June 2014 01:09 +23

ptr papulici//poate (se)curista.......dar cu certitudine procurareasa fraiera,ca de asta arata justitia cam ca ea,si asta se demonstreaza clar cu probele de asta seara.asa de fraieri de i/au FACUT TIGANII.vor nu vor trebuie sa/l aresteze pe fraierul de mirciulica de la apa mare si imperiul raului o sa fie fortat sa/si dea demisia(am curaj sa tin pariu)

# Ghita Bizonu' date 19 June 2014 00:41 +24

Din pacate ptr tine MB a comis traficu e influenta ... Asa ca sitatia se albastreste pe fiecare ora ce trece .

# bau date 19 June 2014 12:47 +2

Si vine o ploaia si spala tot si ramane alb, alb, alb. (CCR poate confirma). :sad:

# unul din lumea cea mare date 19 June 2014 01:04 +19

ptr dankh//vad ca ti/ai mai adaugat 2 aliasuri proaste,chiar daca ai mai schimbat din stil si fonturi.mai ,,procuratoarea dankh cu aliasurile tale proaste,, tu faci jocuri de ,,inteligenta,, cu mine,chiar daca te auto numesti petre sau bily.mai invata intre ale inteligentei si a jocurilor,tu acea ,,procuratoare ,,esti atit de slaba profesional ca sint convins ca si breslasii tai te ocolesc.si/ti mai prorocesc ceva o sa se introduca si raspunderea materiala !!!!pina acum cele prorocite de mine observ ca sau cam intimplat,martori sint cei din jurul nostru cu MEMORIE

# Asistena date 19 June 2014 02:34 +22

Dank, e trafic de influenta clar. Art. 257 Traficul de influenţă Primirea ori pretinderea de bani sau alte foloase ori acceptarea de promisiuni, de daruri, direct sau indirect, pentru sine ori pentru altul, săvârşită de către o persoană care are influenţă SAU CARE LASA SE SA CREADA CA ARE INFLUENTA asupra unui funcţionar pentru a-l determina să facă ori să nu facă un act ce intră în atribuţiile sale de serviciu, se pedepseşte cu închisoare de la 2 la 10 ani. Trebuie arestat preventiv! mai ales ca este frate de Presedinte, si se presupune ca poate influenta ancheta. Nimeni nu e mai presus de lege! Despre ce vorbim?!

# ana date 18 June 2014 23:24 +36

basescu, unde e independenta justitiei????? Acum vreau sa te vad!!

# Dank fa-ti bagajele si pleacă date 18 June 2014 23:46 +30

La puscarie mizerabililor !!! Acolo sa putreziti, de la mic pana la mare , iar voi restul care le-ati cântat in struna, i-ati pupat in cur si-n p..a, jeguri penale din cauza cărora tara asta a ajuns unde a ajuns, faceți-va bagajele si dați-i drumul de aici cat mai aveți timp

# Bobo date 19 June 2014 01:01 -21

Halal manevre au mai facut cei..incriminati...de a luat nea interlopul 7 ani sau cat a luat....:)))...Sincer...si eu,daca as fi fost in situatia lu mircica asta,le aruncam unor fraieri pe la nas ca le rezolv problemele cu justitia,la oha,ii prosteam de bani,si pe urma...incercam sa ii duc de nas,ca am incercat ..ca bla bla bla....iar banii ii faceam pierduti......Treaba grava era daca chiar il facea scapat pe bercica....dar...uite ca nu..deci,ce i se imputa de fapt lu nea mircica?...ca a fraierit niste tigani??..vaaai....cat de grav......e posibil asa ceva...:)))))

# unul din lumea cea mare date 19 June 2014 01:16 +20

ptr bobo// ce spui tu este valabil in lumea smenarilor maradona de prin zetari,dar aici ESTE VORBA DE FAMILIA PREZIDENTIALA.....altele sint implicatiile.ce zic cancelariile as we speak?romanica/i ceva mai mult decit clanul basescu sau bercea,macar dpdv diplomatic ,statal,geostrategic si .........etc.astea/s chestiile ,,care se pune,,

# Cingo date 19 June 2014 08:28 +17

Da, in acest caz a luat 7 ani si a iesit scandalul la lumina. Cate astfel de aranjamente au fost reusite oare si interlopii sunt liberi si ne rad in fata?????

# Cingo date 19 June 2014 08:30 +15

Da, in acest caz a luat 7 ani si a iesit scandalul la lumina. Cate astfel de aranjamente au fost reusite oare si interlopii sunt liberi si ne rad in fata?????

# BINEINTELES CA E O FACATURA !Au INROSIT ..PIXELUL ALBASTRU date 19 June 2014 01:15 -24

BINEINTELES CA E O FACATURA ! Rasuflase de cateva saptamani CA SE LUCREAZA IMTENS LA MOMTAJ , ca Au INROSIT ..PIXELUL ALBASTRU , ca le mai lipseau niste fragmente si-l mai trimeteau pe basisca sa mai vorbeasca ceva cu nasu DAR DIN CARE SA REZULTE alteva adica sa rezulte exact FRAZELE DE CARE AVEAU NEVOIE la montaj ca in emisiunile lui GAITZA …VA MAI AMINTITI CA-I INTREBAU ceva SI REZULTA ceva cu totul uluitor ,,,…. ..Dar sincer nu PREVEDEAM AMPLOAREA DEMERSULUI ! Si cred ca intuiesc motivul …AVEAU NEVOIE DE UN MOTIV SPUMOS CA SA SCOATA LUMEA IN STRADA CUM AU FACUT CU RAED ARAFAT !

# unul din lumea cea mare date 19 June 2014 01:19 +22

ptr BINEINTELES CA E O FACATURA !Au INROSIT ..PIXELUL ALBASTRU// ESTI CRETINOPAT!!!!

# OBSERVATIE: FACATURA E ATAT DE PENIBILA INCAT NICI UN POLITI date 19 June 2014 01:37 -28

OBSERVATIE: FACATURA E ATAT DE PENIBILA INCAT NICI UN POLITICIAN SI NICI UN ALT POST DE TELEVIZIUNE NU S-A REFERIT LA EA ,CA SA NU SE FACA DE RAS !

# mAI ESTE O EXPLICATIE date 19 June 2014 01:41 -28

mAI ESTE O EXPLICATIE: In aceste zile se dau niste sentinte inportante ...actorasul , nicusor , stapanul antenelor ....si aceasta facatura de montaj are scolul sa-i demoralizeze. pe cei care dau aceste sentinte ..adica judecatorii sa gandeasca asa : ....daca-l dau pe basescu jos...ar trebui sa ma pun bine cu mafiotii...si sa -i faca scapati pe banditii astia !

# Ar mai fi o explicate date 19 June 2014 07:18 +22

Alta explicatie ar fi ca tui esti atat de tampit, incat sa crezi ca cineva ar putea "pune botul" ca imbecilitatile ce le debitezi sau ca "baietii" nu ar fi dat publicitatii, cel mai mic element de dubiu asupra autenticitatii filmarilor. Aduceti-va aminte de penibilul argumentelor din "filmul" pixelului albastru. Chiar credeti ca nu ar mai fi gasit o secatura ca Funeriu?

# SI ASTA ESTE O FACATURA ORDINARA date 19 June 2014 08:31 -24

SI ASTA ESTE O FACATURA ORDINARA -EXACT ca SI FILMULTUL CU COPILUL ! DESPRE ASTA DISCUTAM, despre pixelul albastru----filmuletul cu copilul A FOST FALSIFICAT --- s-a demonstrat in instanta ---si a recunoscut chiar si autosrul ca a falsificat filmul cu pixelul algastru .SI ACESTEA ---SUNT FACATURI ORDINARE ---ASA CUM FACEA FILME GAITA ---SI IESEA ALTCEVA

# Avocatul31 date 19 June 2014 08:36 +23

Este posibil,este chiar probabil ca si tu să fii o facatură ordinară!

# Avocatul31 date 19 June 2014 08:38 +19

dacă si lui mircea,comentatorul basist de pe aici ii este rusine sa se mai semneze...e gravă,sper ca reactie magistratiilor sa fie exemplară!

# mircea date 19 June 2014 09:39 -18

Prezent. Nu imi e rusine dar vreau mai intai sa mai aflu elemente. In momentul miroase a 80 % idiotenie marca MB si 20 % regie Intact. Dar e posibil sa imi schimb parerea.

# Papulici date 19 June 2014 10:22 +13

Să dea cancerul în tine dacă Traian Băsescu n-a numit slugile de la ICCJ, transformând procurori șantajabili, cu bube la dosar, în judecători? Să dea cancerul în tine dacă țiganii n-au dat 600 mii euro pentru eliberarea infractorului prin intermediul șefului mafiei securiste? Să dea cancerul în tine dacă înregistrările prezentate au fost regizate? De ce le-au clocit țiganii 2 ani de zile, iar acum au ajuns toți în pârnaie? Pentru că Traian Băsescu nu este șeful mafiei securiste? :-*

# mircea date 19 June 2014 10:31 -15

sterge-te de spume la gura si sterge monitorul de scuipat nervos, ca sa citesti mai bine ce urmeaza sa zic. Am zis eu insumi ca Mircea Basescu e un personaj dubios, ancorat in cercuri dubioase si e o piatra de moara legata de piciorul presedintelui, si astept in mod ferm o delimitare si niste explicatii convingatoare de la viitorul fost presedinte al Romaniei. Prin "regie intact" ma refer la premeditarea acestui dialog halucinant, nu la trucare in sine. Boul de MB a cazut in capcana, si nu pare o capcana pusa la cale de isaura si basica, sa fim seriosi.  

# Papulici date 19 June 2014 10:38 +14

Care e regia în proporție de 20%? Despre ce capcană vorbești? Măi, pârlitule, tu înțelegi ce înseamnă 600 mii euro? Țiganii au plătit și au făcut înregistrarea că banii lor nu reprezintă donații. Mircea Băsescu a confirmat că a primit banii, că a făcut tot posibilul, dar la recurs va rezolva prin ICCJ. Care e capcana? Că nu le-a mai dat banii înapoi țiganilor și că structurile mafiote securiste i-au băgat pe țigani la pușcărie? Stai departe de tastatură că-ți curge din gură, pupinbăsistule!!!

# mircea date 19 June 2014 10:46 -14

pari cel putin functional cerebral, asa ca nu pot decat sa concluzionez ca faci pe prostu'. Prin capcana ma refer la initiativa de a filma intalnirea si un anumit fel de a pune intrebari, care dpmdv depaseste inteligenta unui tigan cu 3 clase, si deci care pare exersat si dirijat. Asta nu inseamna absolut deloc ca nu s-a intamplat si ce zici tu, si nu pot decat sa sper ca DNA va trata exemplar cazul lui MB. Daca nici acum nu dai semne ca ai inteles punctul meu de vedere, ma opresc aici.

# Papulici date 19 June 2014 10:53 +13

Până și rubedeniilor lui Băsescu au mers pe încredere. Le-au dat banii fără să gândească. Normal că atunci când au realizat că au luat țeapă, au mers la fratele jegului statului să spună cu gura lui câți bani a luat. Pentru tine, un libidinos lingău al băsului, asta este capcană. Sunt curios ce ai face tu dacă ai ajunge în situația să pierzi un șmen de 600 mii euro. Probabil te adresezi autorităților. Îți curge din gură.

# mircea date 19 June 2014 11:17 -11

tocmai, ca nu e "normal". Eu nu cred in stare un tigan alafabet sa puna la cale o astfel de actiune, si aici suspectez ca a fost instruit de oamenii lui voiculescu cum sa procedeze. Si cu asta cred ca am epuizat toate combinatiile posibile de cuvinte in romana prin care sa ma explic, altfel trebuie sa incep sa desenez. Repet, asta nu il disculpa pe MB de suspiciunea de trafic de influenta, inselaciune, whatever. Nu pot sa nu ma intreb daca nu cumva voiculescu a supralicitat si cu promisiunea ca se va interveni pe cale politica, ulterior alegerilor din toamna, in acelasi scop pentru care s-au dus tiganii si la basesti.

# ALAFABETU date 19 June 2014 11:21 +8

alafabetule! Cine zice ala e!

# Papulici date 19 June 2014 11:23 +12

A fost instruit în 2012 și a dat înregistrările după ce a ajuns în pârnaie în 2014? Și voiculescu știa de înregistrări din 2012? Senzațional ce e în capul tău numai ca să-i dai lui băs un alibi. Ai nevoie de o ultimă speranță că Băsescu nu e bandit. Din nefericire, el e bandit, iar tu, retardat demonstrat.

# mircea date 19 June 2014 11:34 -10

problema e ca sunt foarte reticent sa iau ceva de bun de la A3, si sunt extra reticent cand e vorba si de tigani. basestii sa se duca amandoi dupa bercea daca se adevereste povestea, singura dezamagire cu adevarat ar putea veni doar de la DNA daca se ingroapa povestea .

# Papulici date 19 June 2014 11:37 +10

OK, Băsescu e nevinovat pentru că imaginile au apărut la Antena 3. DNA București nu a preluat dosarul ca să mușamalizeze cazul. Țiganii nu sunt băgați grup în pușcărie, chipurile pentru șantaj, iar Mircea Băsescu nu e în libertate. Bănuiesc că te consideri patriot și speri la o Românie curată, frunzărind Evz și hotnews.

# SECURISTU DISLEXIC date 19 June 2014 12:19 -4

Părea să sufere de dislexie bietul de el. Nici pomeneală. Scîrbit el însuși de job, tastează cu greață...

# VORBIM DISCUTII date 21 June 2014 06:12 +3

I-auzi brîul: Eu nu cred in stare un tigan alafabet sa puna la cale o astfel de actiune... Explicație banală: Nu, în spatele acestor scandaluri se află realitatea corupției și...tehnologia. Acum 10 ani, doar serviciile specializate aveau aparatură de înregistrare sau interceptare. Astăzi, oricine poate cumpăra cu o sută de euro tehnică de vârf, cu care să dea jos combinații de milioane. Practic, s-au privatizat înregistrările și s-au democratizat stenogramele. E aproape imposibil să mai ții sub obroc un scandal: în jumătate de oră, tehnologia l-a difuzat până în Alaska. Nu e nevoie să cumperi o tipografie sau o televiziune, ci doar un telefon mai deștept și o cartelă de internet. Același progres tehnologic care permite autorităților să ne spioneze la nivel de membrană celulară, permite și poporului să le monitorizeze faptele și să le dea în vileag.     - See more at: http://www.dcnews.ro/cine-se-afla-in-spatele-inregistrarilor-care-zguduie-romania-polonia-i-turcia_446536.html#sthash.O

# Bobo date 19 June 2014 01:41 -22

ptr 'unul din lumea cea mare"....dar tu de ce ti  musai sa ..demontezi cei care au ceva...obiectiv de spus?.....iar tu..clar esti cam..partinitor.....si daca esti atat de...interesant..de ce gigel a luat 7 ani  ..cu tot cu manevrele astea..care il au ca tinta de fapt pe basel??...Pe mine sincer ma intereseaza ca un tigan de 2 bani e la inchisoare,si ar trebui sa fie si multi altii,cei de speta lui ma refer,nu generalizez acum,iar legat de...locutiunea in cauza....vad ca tu sti exact cum a stat treaba intre cei implicati...probabil ai fost prin preajma......cum necum,toata treaba e cusuta cu ata alba,din orice parte ar veni...nu-s unii mai nepatati decat altii...sa fim seriosi...

# Papulici date 19 June 2014 07:58 +24

Traian Băsescu a spus că a luat 250.000 euro pentru problema lui Sandu Anghel, care poate fi rezolvat la recurs prin ICCJ, unde sunt slugile lui Traian. Pe mine ma intereseaza ca toata SECURITATEA sa ajunga la puscarie!!!

# mircea date 19 June 2014 09:41 -15

sa nu cumva sa se inchida postul TV favorit si sa dispara partidul politic favorit, daca tot se intampla ce zici tu ( sa ajunga toata fosta securitate la inchisoare ).

# Papulici date 19 June 2014 10:11 +14

La data de 26 martie 1990, prin Decretul nr. 181, Virgil Măgureanu a fost numit în funcția de director al Serviciului Român de Informații, îndeplinind această funcție până la 25 aprilie 1997. În iunie 2001, Alianța Națională a fuzionat cu Partidul Democrat, cu care se afla în tratative din ianuarie. La acel moment, președintele Alianței Naționale era Virgil Măgureanu. :-* După ce a plecat din SRI cu dosarele prostalăilor din servicii și justiție, i-a șantajat și i-a controlat până când Traian Băsescu a ajuns ȘEFUL MAFIEI SECURISTE DIN ROMÂNIA.

# izaur date 19 June 2014 01:55 +25

REFORMA STATULUI - TRAIAN BASESCU SI MONICA MACOVEI

# Suleiman date 19 June 2014 08:22 +21

....ce va mai mirati ca nu il aresteaza pe Mircea Basescu?! O sa iasa tatucu sa dea totul pe Ponta. Nu e el seful guvernului?! Ministerul Justitiei nu e in guvern?! eee vedeti?! d'aia nu'l aresteaza.... ufff si serviciile astea care e proaste ele.....cum de nu au scapat de inregistrarile astea pana acum....?!

# Suleiman date 19 June 2014 08:24 +16

....ce va mai mirati ca nu il aresteaza pe Mircea Basescu?! O sa iasa tatucu sa dea totul pe Ponta. Nu e el seful guvernului?! Ministerul Justitiei nu e in guvern?! eee vedeti?! d'aia nu'l aresteaza.... ufff si serviciile astea care e proaste ele.....cum de nu au scapat de inregistrarile astea pana acum....?!

# bucurestean date 19 June 2014 08:36 +20

Vedeti cum e viata? Mai devreme,sau mai tarziu toate se platesc! Tiganii l-au facut presedinte,tiganii-l ingroapa! Mi-e teama,insa,ca daca dosarul e la ,,Elodia'' o sa asteptam vreo 7 ani,pentru ca nu-i asa,dosarul e ,,foarte complex''si justitia trebuie lasata sa-si faca treaba in liniste pentru ca e ,,independenta''! Zau? Sau cum ar zice a lu'Bercea:,,zii sa moara mata ca e endependenta''!? 

# xxx date 19 June 2014 09:15 +20

Se va constata că şi fratele preşedintelui beneficiază de imunitate, imunitatea fiind moştenită genetic de ambii fraţi. Ar mai fi de spus că niciunul dintre fraţii lui Ceauşescu nu ar fi îndrăznit să facă trafic de influenţă pe socoteala lui nea Nicu. Unde am fost şi unde am ajuns?

# Florin date 19 June 2014 09:33 +13

PIXELUL ALBASTRU, PIXELUL ALBASTRU, este un trucaj in photoshop.

# VIKY date 19 June 2014 10:33 -15

daca hemoroizii varanului au ajuns sa se uite in gura de tigani si sa monteze tromboane ca funeriu picat la bac, mirela bugetara, iovan si studenta au murit din cauza de sts, plus si alte si alte porcarii santajiste, inseamna ca au ajuns la disperarea sobolanilor incoltiti din filmul si cartea cel mai iubit dintre pamanteni unde se zice sa sobolanii incoltiti sar la testicule.  ca concluzie, le doresc sclavilor turnatorului de familie felix fix atata sanatate pe masura direct proportionala cu buna credinta pe care-o manifesta.

# Papulici date 19 June 2014 10:40 +13

Înregistrările sunt cu Mircea Băsescu, fratele lui Traian Băsescu, șeful mafiei securiste din România. Cred că la el în gură ne-am uitat. Urmează să facem și alte lucruri acolo.

# RESPECT & CIVILIZATIE date 19 June 2014 10:51 +12

Cum de apare așa comentariu? Să se șteargă automat orice tekst cu tzigan! Nu are voie decît INCENDIATORUL CEL ISCUSIT să îl folosească!!!

# Imi este rusine ca traiesc in Romania date 19 June 2014 10:43 +15

Sincer sa fiu , nu am treaba cu politica ! Imi este rusine ca traiesc intr-un stat condus in stil mafiot ! Ma intreb? AVEM PARLAMENT ??? AVEM D.N.A. ? AVEM POLITIE ????? Un boschetar daca fura de foame o paine dintr-un magazin lejer primeste puscarie 2 ani !!! Doamna Codruta K. ? Domnule Nitu ? Consiliul superior al Magistraturii ? Acu stati ascunsi prin sertare ? RUSINE STAT DE DREPT !

# Catalina date 19 June 2014 10:47 +14

ALOOOO TELEVIZIUNILE -- ZIARELE--- DE CE NU INFORMATI SI SA TRANSNSMITETI CATRE TOATE TELEVIZIUNILE OCCIDENTALE ACESTE FILME,,INREGISTRARI,, DE CE NU TRANSMITETI CATRE PARLAMENTUL EUROPEAN SI CANCELARIILE LUMII ACESTE INREGISTRARI -- ALO AMBASADA SUA ?? DORMI ??? ALO PPE DORMI ?? ALOOO MONICA MACOVEI UNDE ESTI ???

# mircea date 19 June 2014 11:01 -17

parca A3 era un fel ce CNN local, de ce nu s-au achitat ei de marele act de patriotism - acela de a imprastia viral filmuletul cu micul basescu si basica mondial ?

# Papulici date 19 June 2014 11:12 +12

Normal, propaganda securistă poate sacrifica audiența și interesul telespectatorilor pentru că trăiește numai din bani furați de la stat de către mafia securistă. Slugile trebuie să când melodiile acceptate de Nicolae Beaușescu.

# TRUPA ȘO-PE-EI date 19 June 2014 11:18 -14

Nu-s de invidiat cei dijurnîi zilele astea din trupa ȘO PE EI! Dar de ce să nu transpire nițel pentru pîinea albă pe care o mănîncă chiar de nu le au la compuneri și eseuri...

# Facatura IESE LA IVELA! Iata ce spune un specialist. date 19 June 2014 11:19 -14

Facatura IESE LA IVELA! Am vorbit cu un specialist.Iata cataeva idei :1) este convins ca este o facatura –un montaj cum se fac la emisiunile tv in care un personaj este intrebat ceva –CEL INTREBAT ESTE IN FATA – CEL CARE INTREABA NU SE VEDE IN IMAGINE, iar apoi SEPARAT EL PUNE ALTA INTREBARE ,si uneste intrebarea noua cu raspunsul vechi SI IESE O COMEDIE! Vezi emisiunile facute de GAITZA ! Iata cateva idei pe care a apucat sa mi le spuna:1) imaginile NU AU NICI O TREABA CU DISCUTIILE! 2) SE SUCCED INTREBARILE LUI basisca, cu raspunsuri separate. 3)Dupa prima auditie, EXPERTUL mi-a spus ca dupa ureche a sesizat ca ZGOMOTUL DE FOND ESTE DIFERIT LA INTREBARI SI LA RASPUNSURI –CARE ARATA CA AU FOST SEPARATE IN TIMP.Chiar si INTERVENTIILE lui basisca SUNT SEPARATE IN TIMP.4)Ultima afirmatie :In mod sigur Mircea nu e vinovat :Noi la teatru NU AVEM UN ARTIST CARE SA AIBA NATURALETEA RASPUNSUILOR LUI mircea.Daca Mircea a mintit si totusi a fost atat de naturalMAINE IL ANGAJAM LA TEATRU !

# Papulici date 19 June 2014 11:24 +13

Nu există nicio îndoială că securiștii sunt proști. Au fost recrutați numai pe pile și relații și nu sunt capabili să reziste unor situații reale de viață. Mulți dintre ei abia știu să traverseze strada.

# TRUPA ȘO-PE-EI date 19 June 2014 11:40 -13

Să nu exagerăm! Unii fură îndemnați de părinți spre un job sigur, alții neavînd ce face cu diplome fără căutare s-au convertit. Au și slujbași buni dar sunt folosiți la chestii serioase. Sunt puși să comenteze cei de la baza salarizării, care nu le au la supralighioane, cronopii și alte bîzdîgănii și atunci se screm să ne închidă gura făcîndu-se de băcănie cu perlele ce le scapă.

# Papulici date 19 June 2014 11:45 +13

Exista presă în România până să mă uit eu în jos la zdrențele care prosteau în față. :-*

# Iata cum s-a facut FACATURA DE FILM ? date 19 June 2014 12:01 -13

Iata cum s-a facut FACATURA DE FILM ? Iata un dialog al lui Gaitza cu un artist :Tu cate partide de secs faci pe saptamana ? Cam 21 ... cate trei pe zi uneori mai multe si cate 5-6 pe zii dar atunci nu mai mananc nimic !Asa facea Gaitza emisiunile umoristice ? punea o intrebare (el nu se vede in imagine, iar in timp ce ala raspunde el nu vorbeste ) apoi el singur in studiou pune o alta intrebare , si apoi monteaza intrebarea a 2-a cu raspunsul aluia ! ex intreaba : Tu cate mere mananci pe saptamana ? Cam 21 ... cate trei pe zi ,uneori mai multe si cate 5-6 pe zii, dar atunci nu mai mananc nimic !! Apoi pune el singur intrebarea: Tu cate pertide de secs faci pe saptamana ? Si uneste intrebarea asta cu raspunsul initial si iese asa: Tu cate pertide de secs faci pe saptamana ? Cam 21 ... cate trei pe zi uneori mai multe si cate 5-6 pe zii dar atunci nu mai mananc nimic !

# Gottwald date 19 June 2014 12:51 +7

Bai penibilule, nici macar mircea basinescu nu a indraznit sa nege autenticitatea inregistrarilor, a pretins doar ca cele prezentate ar fi fost scoase din context. Iti dai seama cat de penibil de idiot esti??? Evident ca nu, altfel ai inceta sa te prostituezi pe aici. 

# Papulici date 19 June 2014 13:11 +6

La ăsta se referea securistul TRUPA ȘO-PE-EI ca făcând parte din cea mai joasă speță a securiștilor. Prostovanii n-au înțeles că de aproape 10 ani oamenii citesc în primul rând comentariile, nu articolele papagalilor plătiți de securiști. Și doar securiștii ar fi putut fi atât de proști încât să plătească acești semianalfabeți să reproducă propaganda securistă copy-paste în tot on-line-ul de limbă română, făcând-i extrem de ușor de reperat și de evitat. :lol:

# Avocatul31 date 19 June 2014 13:24 +5

handicapatule din dragoste,dacă nu esti pe interes,crezi ca mircea basescu face de 250.000 de ori secs iar basescu de 350.000?nuuu basescu face de 18 milioane de ori secs oral,cu noi toti,zilnic,se numeste MUE,unora ca tine chiar le place ****** basista,poate ar trebui sa scrii un articol despre asta...sau macar un comentariu.

# mircea date 19 June 2014 12:14 -11

apropo, a pomenit cineva in sezatoarea A3 de aseara ca totusi Mondial a primit 9 ani de inchisoare ? 

# Papulici date 19 June 2014 12:20 +9

Așa e, Băsescu n-a mai intervenit probabil de frica presei. E ca și cum le-ar fi spus românilor că nașul lui Mircea Băsescu e scutit de pârnaie pentru că e rudă cu fratele mafiei securiste, încă din 2012. Dar ai observat că nu le-a mai dat banii înapoi? :lol:

# mircea date 19 June 2014 12:40 -10

prietene, se poate sa fi tras MB un tun unor tigani, nu exclud, duca-se dupa mondial in puscarie. Pe mine ma intereseaza daca actul de justitie a fost dus pana la capat sau a fost obstructionat iar institutia Prezidentiala, ca putere in stat, si-a respectat granitele. Informatia , de altfel cea mai indemana si de netagaduit, naste doua concluzii alternative : ori basestii au incercat influentarea justitiei si n au reusit, ceea ce inseamna ca ICCJ are intr-adevar un nivel sanatos de autonomie,  ori nu au facut-o deloc. 

# Papulici date 19 June 2014 12:43 +9

De cazul Necolaiciuc ai auzit? Regina vămilor ce mai face? Șantajul lui Bendei? Nu vezi controlul justiției? Românii îl văd, iar Traian Băsescu este evident șeful mafiei securiste din România.

# Gottwald date 19 June 2014 12:48 +8

Idolul tau nu a respectat niciodata nimic in afara de propriul interes. Ma gandesc cu scarba ca in martie 2011 Basina Voda se prefacea in fata presei ca nici nu stie cum il cheama pe cumatrul lu' fra-su...

# unul din lumea cea mare date 19 June 2014 12:48 +7

ptr mircea//ori le/au facut pe amindoua! AU TRAFICAT SI.....SI.BAI BASISTILOR NU OBSERVATI PENIBILUL?mirciulica nu incerca sa o dai cotita ca alba ca zapada,este exact pctul lui de vedere.voi si negru incercati sa/l albiti

# Avocatul31 date 19 June 2014 13:28 +5

actul de justitie este dus pană la capăt in laboratoarele vrajitoarei Stanciu,de unde escrocii-basisti urmau sa-si primeasca izbavirea,dar fiind prea prosti nu au mai avut rabdare sau ce,poate stii tu mai mult satana basista,mircea negru.

# Gottwald date 19 June 2014 12:43 +7

Ce relevanta are??? Traficul de influenta subzista indiferent daca interventia promisa a avut sau nu loc.

# Paul date 21 June 2014 21:01 -2

Culmea ca de Poanta, Antena 3 nu zice nimic. Ca vinde Tara  la fel de mult ca si Base.... 

# P(a)ula date 21 June 2014 21:09 +2

Nu fură de la țigani și nici nu-și pune cățeii de la DNA să mătrășească victimele. După ce scăpăm de bandit, se vor vedea și bubele altora. Nu-i poți spune unuia care se îneacă în lac să aibă grijă că începe să plouă.

# mai ai luat bani dela tigani basescu traian&mircea date 23 June 2014 18:50 +1

;-) 8) la puscarie traian mafiotul cu familia de hotii,cu kövesy,stanciu,zegrean,morar,macovei,blaga,udrea, si cei din sri care ling :P mafia basescu stie tot mapamondul cazul :-) ce mafie a organizat basescu interlopul mondial,nu dansa traian cu tiganii nu primea maria lantul de aur la gatlej ???? :lol: :lol: :lol: gata cu mafia bsinosilor fosti securistii :zzz

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 21.07.2024 – Procurorul care vrea sa infunde AUR nu se lasa

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva