23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

ARANJAMENTE PENTRU CCR – Gaspar, Cojocaru si Predescu ”expira” peste trei luni din CCR. Ministrul Justitiei, Mona Pivniceru ar avea sanse sa ajunga judecator la CCR doar daca ar trece „examenul” numirii unor sefi de parchete agreati de Presedintele Traian Basescu

Scris de: L.J. | pdf | print

12 March 2013 15:11
Vizualizari: 5786

Mandatul a trei judecatori ai Curtii Constitutionale expira in luna iunie a acestui an. Este vorba Axinte Gaspar, care a fost numit de Presedintie, Aspazia Cojocaru si Ion Predescu, din partea Senatului. Conducerea Parlamentului a stabilit ca, pana in data de 18 martie, fiecare grup parlamentar sa faca propuneri la Comisia juridica, pana in 21 martie se vor discuta propunerile, iar pana la sfarsitul lunii martie sa fie numiti de catre Parlament. In mass media a aparut informatia ca ministrul Justitiei, Mona Pivniceru si Valer Dorneanu ar fi pe lista celor ce ar urma sa fie propusi la Curtea Consitutionala, iar Tudor Chiuariu ar urma sa fie propus pentru scaunul de la Justitie. Pana acum, insa, nu exista nicio confirmare oficiala.


Lumeajustitiei.ro are, insa, o alta informatie legata de aceste „miscari anticipate” pe tabla de sah politico-juridica. Numirea Monei Pivniceru la CCR ar fi posibila doar daca aceasta, in calitate de ministru al Justitiei, ar achiesa la propunerea unor procurori pe care presedintele Traian Basescu si-i doreste in fruntea Parchetului Inaltei Curti de Casatie si Justitie si a Directiei Natinale Anticoruptie. In caz contrar, Mona Pivniceru, chiar daca ar fi propusa, nu ar avea sanse mari de numire din partea Presedintelui Romaniei.

Adjunctul Avocatului Poporului, Valer Dorneanu si ministrul Justitiei, Mona Pivniceru vor fi sustinuti de social-democrati si de liberali pentru a fi numiti judecatori la Curtea Constitutionala, sustin surse din interiorul USL. Mandatul a trei judecatori CCR expira in luna iunie 2013. Este vorba Axinte Gaspar, care a fost numit de Presedintie, Aspazia Cojocaru de Camera Deputatilor si Ion Predescu, din partea Senatului. Contactat de Hotnews.ro, Valer Dornenu a declarat: "Au existat discutii, dar cata vreme nu exista o propunere oficiala in acest sens nu doresc sa fac comentarii". Mona Pivniceru nu a facut, pana acum, nicio declaratie legata de acest subiect. In locul Monei Pivnicieru la ministerul Justitiei, liberalii avanseaza numele fostului ministru al Justitiei, Tudor Chiuariu, insa varianta nu este sustinuta de PSD, in special de Victor Ponta in conditiile in care acesta este implicat intr-un dosar aflat in curs de judecare si ar suscita reactii asemanatoare celor legate de ministrii Liviu Dragnea si Relu Fenechiu. Sursele citate sustin ca daca premierul Ponta nu accepta propunerea PNL s-ar putea merge si pe varianta unui tehnocrat.

Premierul Victor Ponta a declarat public ca Partidul Social Democrat nu a decis inca pe cine va sustine pentru cele doua functii de judecator la Curtea Constitutionala care urmeaza sa se vacanteze, dar considera ca Valer Dorneanu este unul dintre oamenii cei mai bine pregatiti si calificati pentru CCR. ''Cred ca i s-a facut o mare nedreptate in acea noapte de neuitat", a aratat Ponta.

In ce priveste plecarea Monei Pivniceru de la Ministerul Justitiei la CCR, ca judecator constitutionalist, surse confidentiale ne-au dezvaluit ca numirea ei la CCR este strans legata de ”modul in care se va comporta vizavi de procurorii agreati de Presedinte pentru a f numiti la DNA si PICCJ”.

Comentarii

# dan date 12 March 2013 16:14 +31

o intoxicare sau diversiune deoarece dupa ce ar numi slugoi basisti la conducerea dna si pg - nimeni nu poate garantab ca basescu isi va respecta intelegerea . oricum baselu e presat de CE sa nu mai amane numirea procurorului general .

# Chiuariu reloaded date 12 March 2013 17:51 -18

Cu Chiuariu ne-am facut de ras peste hotare. Eu zic sa il numeasca tot pe el, sa fie penibilul cat mai mare. :lol:

# masochistii date 12 March 2013 20:37 -20

Dati minusuri ca prostii. Daca gealatul ne face de ras, voi sustineti-l in continuare. O sa ne taie fondurile UE pentru prostie si incompetenta, iar voi veti fi veseli, cu Chiuariu in frunte :lol:

# DOREL date 13 March 2013 09:48 +12

Undeva e o eroare ! Mona Pivniceru si Val. Dorneanu vor fi numiti de Senat si de Camera Deputatilor chiar si mpeste cadavrul lui Tr. Basescu ! Asa ca, nu exista presiune pe M.P. pentru numirea procurorilor doriti de marele carmaci ! In ceea ce-l priveste, Tr. Basescu poate s-o numeasca si pe Elena Udrea, dar - asa, de narav - a lansat o competitie intre Livia Stanciu si Emil Boc (pe care voia sa-l numeasca la CEDO in locul lui Corneliu Birsan, de aia toata tevatura cu Gabriela Birsan ..). Asa ca, Livia Stanciu, ca fraiera, o sa-l condamne si pe Voicu ca pe Nastase, chiar daca, one day after, o s-o traga de n-o sa se vada ! Parerea mea ...

# Aurel date 13 March 2013 11:46 +11

Dar ce se intampla cu marea blonda a CCRului, doamna Motoc, cea stabila emotional si fooooarte responsabila si mai ales, raspunzatoare la telefoanele de la Cotroceni?

# Dram date 12 March 2013 16:18 +31

De cand numeste basescu judecatorii CCR? Stiam ca el are dreptul sa propuna unul singur, dar si acesta urmeaza sa fie votat in Parlament. Poate gresesc...

# ficus date 12 March 2013 16:59 -21

pai da nea...e mana-n mana cu nea...ponta. nu? si parlamentul e cu jonglerii.

# Sebastian date 12 March 2013 16:44 +45

Ca magistrat-judecator de cariera, Doamna Ministru al Justitiei Mona Pivniceru reprezinta o solutie foarte buna pentru a dobandi calitatea de Judecator constitutional si o garantie a exercitarii acestei calitati cu moralitate si profesionalism. Resping zvonul potrivit caruia Doamna Ministru ar putea face compromisuri cu propria constiinta juridica in numirea unor procurori in fruntea Ministerului Public, cu scopul accederii in calitatea de Judecator constitutional.Sunt absolut convins ca Doamna Ministru i-a inteles caracterul respectivului personaj, iar tinuta sa umana net superioara o face *incompatibila* in a tranzactiona cu principiile, care reprezinta crezul moral si profesional al Domniei-Sale. Exprim deplina incredere in Omul Mona Pivniceru, eminent om de drept.

# DAN date 13 March 2013 09:16 -13

Doamne, ce naiv!!! Pun pariu ca esti sigur ca sotia nu te-a inselat sau nu te-ar insela vreodata :)))))

# Sebastian date 13 March 2013 09:28 +9

Domnule DAN, sunteti cumva femeie?

# capatu` satului date 13 March 2013 12:44 -6

domnu` Sebastian, va raspund io in numele plebei pe care nastase a numit`o p..ime: respingem orice atac la adresa d-nei Pivniceru, atacu se poate desfasura numai in masina lu` nastase (presa a relatat si fotografii in care madam pivniceru urca in autovehiculu` celui mai capabil prim ministru infractor)daca privim usor in trecutu` dumneai observam ca aceasta a galopat puternic in spatiul public pt. drepturile majistratilor (sporuri nesimtite, etc). asa ca n`ai ce sa respingi, ma refer la ipoteza unui eventual compromis, in orice caz, angajatii luju in calitate de salariati ai lui felix antenescu (proprietarul antenelor) cel care a pus structurile securiste deasupra relatiilor de familie cu rudele apropiate, nu prea au habar de normele lejii fundamentale; tb. sa fi dus cu pluta sa crezi ca presedintele republicii va propune un om ca pivniceru la CCR, mergand pe acelsi rationament gresit al luju am putea ajunge ca radu stroe de la pnl sa fie si el o varianta a presedintelui republicii

# emil date 12 March 2013 17:08 +30

O diversiune, ma indoiesc ca d-na Mona  Pivniceriu ar face compromisuri pentru a ajunge judecator la CCR.

# tina70 date 12 March 2013 18:09 -33

Nu cunosc activitatea in justitie a D-nei Piniceru, insa m-as bucura daca cineva de aici de pe blog ar aduce 3 argumente solide pentru care d-sa ar putea fi un excelent judecator la CCR cum vad eu scris pe aici---eu una am ramas neplacut surprinsa ca simplu cetatean de propunerile celor 2 procurori la functiile publice care nu au primit avizul CSM si care care confundau notiunle elementare legate de CE, si mai mult ma las si mai greu convinsa dupa revocarile de la CSM la care d-ei a achiesat  :) ?? 

# Sebastian date 13 March 2013 08:46 +11

Avizul din partea cui sa-l primeasca? Din partea unui procuror-reprezentant al Ministerului Public in CSM, care trebuia sa fie chiar el inlocuit de catre unul dintre cei doi candidati...si care s-a napustit pur si simplu cu intrebari si aprecieri vadit nepoliticoase, ca sa nu spun altfel...N-ar fi trebuit oare sa fi manifestat el insusi o rezerva? Din partea unui alt procuror care, in trecut...a trimis SMS-uri cu un continut potrivnic eticii profesionale, cu *pup* in coada? Din partea unui alt procuror - destinatar al acelorasi SMS-uri, purtand un *pup* in coada...Foarte curios ca nu va dezamagesc oameni ale caror prestatii publice nu-i recomanda sa decida asupra carierei in magistratura a unor magistrati...insa ramaneti *neplacut surprinsa* de Doamna Ministru Mona Pivniceru...Doamna...din intamplare v-am lecturat in timp comentariile...E firesc sa fi ramas neplacut surprinsa...Nu stiu insa daca doar ca simplu cetatean...

# Băiatu lu Luluţa date 12 March 2013 18:39 +19

Surse nedemne de speranţă şi  încredere susţin că, într-adevăr, Descreieratul de la Cotroceni condiţionează definitivarea completării CCR de numirea în fruntea PG şi a DNA a două personalităţi arhicunoscute ale sistemului juridic naţional. Este vorba despre  Elena Băsescu, la PG, şi Traian Igaş, la DNA. 8)  

# LICA date 12 March 2013 19:05 +5

DACA VREI SA SCAPI DE CINEVA CAPABIL SI INCOMOD , EXISTA SOLUTIA PROMOVARII SI BASTA. URMASUL DNEI PIVNICERU VA FI UN ADEVARAT BASIST CU INCUVIINTAREA PRESMIERULUI BASIST VICTOR NAUM PONTA, CANTARETUL COTROCENILOR .

# Sebastian date 12 March 2013 19:14 +16

E totusi un castig pentru tara sa ajunga un judecator moral si stiutor de carte la CCR. Comparati-o, va rog, pe Doamna Ministru cu judecatorii CCR, exclusiv cei care au pronuntat opinia separata la Referendumul national, opinie separata ce vadeste stiinta de carte. Veti vedea o categorica diferenta de clasa. Am facut vorbire despre judecatorii care au avut opinia separata, intrucat am apreciat atitudinea lor de a nu gira un act jurisdictional care i-ar fi transformat in judecatori de trista amintire, legandu-si numele de un act nedrept. De aceea cred ca sunteti usor exigenta in apreciere.

# DAN date 13 March 2013 09:18 -7

bai Crin, calmeaza-te ca il super pe Victoras... TOUCH-SCREEN!

# georgeta date 12 March 2013 19:27 +10

Eu nu cred ca un om care a renuntat la statutul de magistrat obtinut corect si prin munca de o viata pentru a prelua Ministerul Justitiei, ar renunta pentru o sinecura care mai depinde si de Basescu. Chiar cred ca doamna Mona Pivniceru vrea sa puna pe un drum corect justitia Romana si sa ajute la readucerea magistratului la nivelul de respect si independenta pe care trebuie sa-l aiba.

# avocat traditional date 12 March 2013 21:52 +8

Eu cred ca d-na Pivniceru nu are ce sa faca.Ministru nu poate sta o viata.In politica nu po vad.Asa ca are de ales: a se reintoarce,undeva,la vreo instanta,superioara totusi si a fi de acord cu nominaslizarea ei pentru CCR.Mi se pare firesc sa fie de acord cu CCR.De acord cu Sebastian ca ar fi un castig pentru tara.deci pentru justitia romana(la modul general zis,pentru ca stiu despre natura juridica a acestei institutii a CCR).Oricum nu va fi ,,un troc,, pentru aceasta functie.

# Mihnea Costroiu date 13 March 2013 00:23 -5

Cine a scris articolul asta ori e prost ori e prost! In vara expira mandatele a 3 judecatori si vor fi 3 noi numiri. Una a Camerei, una a Senatului si una a Presedintelui. Deci 2 USL si 1 Basescu. In cadrul USl unul PSD, unul PNL (asa s-au inteles). Dorneanu si Pivniceru sunt numele vehiculate pentru cele 2 numiri ale USL-ului. Ce treaba are Basescu aici? Cat de prost poti sa fii sa crezi ca Pivniceru ar pute fi propunerea lui Basescu?! Dar da, ceva adevar de tip radio Erevan este aici. Numirea Monei Pivniceru depinde de succesul procedurii de numire a procurorilor, fiindca la prima incercare a ratat urat de tot. Nu fiindca Basescu i-a respins propunerile, ci fiindca le-a facut si le-a sustinut pana in panzele albe cu toate ca erau doua caricaturi de procurori. Daca repeta aceasta \"performanta\" nu mai are ce cauta ca ministru si nici nu va mai fi sustinuta la CCR fiindca inseamna ca e \"ingramadita\"!

# Miraj date 13 March 2013 08:28 +6

Cine a scris acest articol nu este prost deloc! Ganditi putin: csm condus de oamenii nedemnului nu a aprobat transferul/delegarea/suspendarea din functia de magistrat a doamnei Pivniceru in functia de ministru. Doamna Pivniceru, manata de buna credinta si intentii asisderea, si-a dat demisia, a renuntat la cariera de magistrat pentru a pune umarul la edificarea unui sistem judiciar independent-si aici o acuz de o impardonabila naivitate. Momentul? Cand guvernul Ponta era interimar, dupa demiterea guvernului mru. Apare astfel prima fisura in cariera doamnei Pivniceru, generata de nesiguranta viitorului in sensul in care in politica nimic nu este ceea ce pare a fi... Daca nu stiti, va spun eu: dupa alegerile parlamentare, postul de ministru al justitiei a fost disputat, lucru care nu ar fi trebuit sa se intample, mai ales din partea premierului. Asta a fost momentul \"constientizarii fortate\" pentru doamna Pivniceru, un fel de mini-santaj. Toate tergiversarile din csm, numirea sefilor la dna etc nu au avut alt scop decat tragerea de timp pentru a se ajunge la momentul expirarii mandatelor celor trei judecatori. Ca o parere personala in privinta nominalizarilor pentru functiile de sef dna si pg, orice propunere facuta de doamna Pivniceru ar fi fost respinsa de nedemn- exceptie morar si altul cu nasul in suflet. Cea mai sigura metoda de a scapa de un om incomod este promovarea acestuia. Pentru a fi sigur, nedemnul chiar doreste numirea ministrului actual al justitiei in pozitia de judecator ccr. Stiti, in parlament, chiar si cu aceasta majoritate se pot ivi surprize...aparent, ar fi un fel de sacrificiu al damei-ce ironic, nu?- dar nedemnul nu pierde nimic, are mandatul garantat de mincinosul ponta-dreptate pana la capat?- nu mai are voie sa candideze, nu-l mai intereseaza ccr. Va accepta doamna Pivniceru? In mod cert, da! De ce? Va spun tot eu: fiind in apropierea culiselor, a vazut ce se intampla acolo, asa incat...stiti, vremurile eroilor au apus , sunt de domeniul basmelor...

# Mihnea Costroiu date 13 March 2013 09:02 +1

Eu am spus ca doamna Pivniceru, daca va fi sa fie propusa la CCR va fi propusa de liberali, probabil din partea Senatului, nu de Basescu. Exclud aceasta varianta! Sunt sigur ca Basescu ar fi respins orice propunere, dar una e sa propui niste oameni care sa aiba o oarecare consistenta (nu spun ca ar trebui sa fie niste varfuri cu toate ca asa este normal) si alta e sa propui niste caricaturi. Acele propuneri sunt descalificante pentru doamna Pivniceru, iar faptul ca nu a renuntat la ele dupa prestatia publica jalnica a celor doi a fost halucinant pentru mine.

# Sebastian date 13 March 2013 09:10 +6

Dar de ce actuala majoritate politica nu i-ar da posibilitatea *maestrului ne-ntrecut in lucrurile sfinte* sa o numeasca chiar el in functia de Judecator constitutional, daca tot isi manifesta public dorinta de a scapa de Doamna Ministru din pozitia pe care actualmente o ocupa?

# Miraj date 13 March 2013 10:05 +2

...pentru ca nu are nevoie de aprobarea acestei majoritati! Desigur, poate interveni o situatie ciudata, sa vina propunerea atat din partea lui, cat si a majoritatii politice.Desigur, dpdv al majoritatii ar fi de preferat ca numirea sa vina din partea nedemnului, ar castiga astfel, inca un judecator. de aici si siguranta mea ca propunerea va veni din partea demisului-pot pune ramasag ca nu va fi nominalizata de majoritate, vezi argumentul de mai sus..

# Sebastian date 13 March 2013 10:36 +3

Actuala majoritate ar dovedi inteligenta politica, daca l-ar determina pe acest *maestru ne-ntrecut in lucrurile sfinte* sa o propuna chiar el pe Doamna Ministru, fara insa a-i oferi ceva la schimb...Intr-adevar, e greu de crezut...Insa...ar fi o eroare care va costa procente, daca ar facea un troc politic in materia numirii procurorilor parchetelor... Nu exclud ca o asemenea imprejurare sa atraga chiar disensiuni in USL...

# Miraj date 13 March 2013 11:05 +3

Nedemnul va ceda fara a primi nimic la schimb-de fapt a primit, este sigur de doua lucruri: isi duce mandatul pana la capat si nu va fi tras la raspundere penala pentru nimic-pur si simplu pentru ca in acest fel subrezeste din temelii increderea in usl. desi omul dezghetat stie ca doamna Pivniceru este o persoana integra, va fi receptata-cu ajutorul oficinelor basiste- ca fiind , daca nu omul basescian, cel putin la fel ca toti ceilalti, adica semnatara unui fel de pact cu nedemnul... Daca ati observat, doamna la care facem referire este una din putinele persoane-daca nu singura- in care romanii mai cred cu adevarat. Si acum, un moment de sinceritate: Nic un om politic nu are interesul ca justitia sa functioneze corect! Priviti in jur, tara este o ruina, in agonie, s-a furat si se ura in continuare, fara a fi gasit vreun vinovat! Si cand spun justitie, ma refer in primul rand la procurori. Or fi si judecatori corupti, nu neg, dar ei judeca numai ce li se prezinta in instanta. Iar in instanta ...Si cum toti, dar toti politicienii nostri sunt vinovati de situatia de fapt... Stiti, domnule Sebastian, mereu am fost fascinat-stiu, nu este cuvantul potrivit, dar descrie exact trairea mea interioara- de felul in care se incearca transferarea responsabilitatii pe umerii cetatenilor...toti suntem vinovati pentru ca i-am ales...ignorandu-se adevarul, si anume ca acesti politicieni au exploatat speranta cetateanului de rand, speranta intretinuta prin promisiunile desarte din campaniile electorale.

# Sebastian date 13 March 2013 11:42 +3

Distins Domn, nicaieri in lume politicienii nu sunt iubiti. Dar nu poate fi conceputa o societate fara politica si oameni politici. De asemenea, in mod dramatic, in politica alegerea nu poate fi facuta intre bine si rau, ci intre rau si mai putin rau. Optiunea mea este ca nu trebuie sa dramatizam situatia. In ce ma priveste, cred ca actuala putere se inscrie totusi intr-o rezonabilitate. Este evident ca schimbarile in bine nu pot surveni in mod rapid si substantial. Din perspectiva mea, acceptand aceasta stare de fapt, apreciez totusi ca nu exista acea sfidare fatisa proprie regimului basist si guvernelor acestuia. Nu vad la actuala putere politica o atitudine de sfidare a cetateanului.

# Laurenţiu date 13 March 2013 12:53 +1

Iată o generalizare greşită. Există politicieni iubiţi. Exemple: Vaclav Havel, Klaus Iohannis, Mariana Cîmpeanu etc.

# Miraj date 13 March 2013 13:25 0

Va inselati! Politicienii din toata lumea sunt iubiti! Va dau doua exemple pe care nu puteti sa le negati: Hugo Chavez si nedemnul. Singura diferenta in iubirea pentru cei doi consta in ...sistemul de referinta. In timp ce pe primul l-au iubit-sunt convins de acest lucru-mare parte dintre cetatenii Venezuelei, nedemnul este-inca- iubit de cei carora le-a facut jocurile, din interiorul sau exteriorul tarii. referitor la alegerea ce poate fi facuta, inca mai gasesc un punc de sprijin in relativitatea termenilor...si sistemul de referinta :-) ...Eu nu dramatizez situatia, sunt doar un atent observator al realitatii, supus , normal erorilor de perceptie si judecata dar, cu toata stima, nu reusesc sa intrezaresc rezonabilitatea pomenita. Nu am avut asteptari exagerate si iluzorii, sunt un om rational si, cumva, educat. Dar sfidarea am simtit-o , mai acut decat cea de care au dat dovada exponentii regimului basist. O sfidare in forma continuata. A inceput la aflarea vestii ca a fost semnat un pact! A continuat cu numirea ministrilor in functie, cu inlocuirea vechii camarile cu oamenii puternicilor zilei in posturi in care nu au ce cauta oameni pusi pe criterii politice...cu racolarea, acceptarea-cum vreti sa o numiti- a celor care ne-au sfidat fatis timp de cativa ani...cu preluarea temelor criticate atunci cand actualii se aflau pe bancile opozitiei...cand proiectul de modificare-sau elaborare - a constitutiei se face in spatele usilor inchise, fara a fi ascultate si dorintele vulgului... cand mi se impune o regionalizare a tarii fara a mi se putea demonstra, in afara unor fraze sforaitoare, lipsite de continutul stiintific, logic, necesitatea acesteia...cand , in dispretul legilor inca in vigoare in aceasta tara, flutura drapele straine, agitate de indivizi care cer faramitarea tarii si nu sunt pedepsiti...dar...poate nu ma pricep la politica, asa incat va rog sa ignorati spusele mele...

# Sebastian date 13 March 2013 13:43 +1

Mi se pare ca va raportati la judecati exclusiv morale. Ceea ce nu e de condamnat. Doar ca realitatea trebuie luata asa cum este ea. Nu doresc sa intram in vreo polemica. Indraznesc doar va mai spun ca daca maine s-ar organiza din nou alegeri generale parlamentare, as vota la fel.

# Miraj date 13 March 2013 13:57 0

Corect! Mos maiorum si morala, izvoare de drept. Pe cale de consecinta, nimic din ceea ce este imoral nu este legal. :D Dupa cum spuneam, nu ma pricep la politica...dar nu sunt de acord cu dumneavoastra...cu riscul de a intra in polemica...stiti, daca toti traitorii de pe acest pamant ar fi luat realitatea asa cum este ea, si in ziua de astazi am fi trait cu convingerea ca pamantul este plat...ca soarele se roteste in jurul lui...ca exista Mos Craciun...ca nedemnul este cinstit, neprihanit... In fond , care-i realitatea? :-)

# Sebastian date 13 March 2013 14:04 +1

*Singurul lucru absolut este ca totul e relativ* Realitatea este a fiecaruia dintre noi si o percepem in chip subiectiv.

# Miraj date 13 March 2013 09:17 +3

Viitorul ne va confirma-sau infirma, dupa caz- spusele!Cunoscandu-l pe nedemn, ma stept sa fiu eu cel care a intuit evenimentele viitoare.Cat despre caricaturi, din pacate, dupa cum merg lucrurile, ma tem ca doamna Pivniceru le-a ales pe cele mai reusite si, in mod cert, cele care nu-l aveau pe nasu\' in suflet. Cat despre prestatie...au jucat si ei dupa cum a cantat muzica...

# Mihnea Costroiu date 13 March 2013 09:07 +1

Pe de alta parte nu e nicio noutate. Se stia inca de la desemnarea sa ca ministru al justitiei, functie pentru care a fost obligata sa renunte la calitatea de judecator, ca totul s-a facut pe perioada scurta cu promisiunea ca va fi numita de liberali la CCR, numai sa rezolve problema cu procurorii pana atunci. Si aici a cam dat-o in bara.

# Miraj date 13 March 2013 09:22 +4

Sincer, nu am stiut aceasta \" noutate\"! Dar, daca este adevarat, este, oarecum-cel putin pentru mine- descalificant pentru doamna Pivniceru. Nu o credeam capabila de...aranjamente, sa spunem. Raman la parerea mea, ca a fost victima unor aranjamente peste capul ei, ca parte nescrisa a acordului de coabitare intre nedemn si mincinos.Pacat!

# Mihnea Costroiu date 13 March 2013 14:00 +1

Dar eu nu vad niciun aranjament intre USL si Basescu aici. Pur si simplu i s-a cerut sa preia functia de ministru oarecum independent si oricum magistrat de cariera, intr-o perioada dificila in care sa rezolve in principal problema cu numirile procurorilor. Apoi revine pe functie de judecator, dar la CCR unde e mai bine. Nu vad niciun aranjament cu Basescu aici!

# DAN date 13 March 2013 09:21 -2

Dar si-a pus cineva problema... Curtea Constitutionala a Romaniei este numita POLITIC! Garantul respectarii constitutiei de catre cele trei puteri in stat, este un factor rezultat politic... Asta nu observa nimeni??? Chiorilor nebasisti!

# Miraj date 13 March 2013 09:36 +7

Asta se stia, care-i treaba? Dura lex, sed lex! A observat toata lumea, si daca cineva mai avea indoieli, s-a convins vara trecuta, la referendum...bine, inteleg, ai vrut si tu sa te dai inteligent dar...nasol, ai ras de banc dupa ce toti l-au si uitat! :D

# Laurenţiu date 13 March 2013 10:36 +1

Dacă oameni valoroşi şi atenţi cu cariera lor - precum Mona Pivniceru şi Valer Dorneanu - vor accepta posturi de judecători CCR înseamnă că USL a pus cruce ideii de a pune controlul de constituţionalitate sub umbrela ÎCCJ. :sad:

# Miraj date 13 March 2013 11:07 +1

...asa cum a pus cruce tuturor angajamentelor din campania electorala...dreptate pana la capat...

# Nu neaparat date 13 March 2013 12:42 +2

Ne este neaparat nevoie sa renunte la aceasta idee foarte buna. La ICCJ fie se poate infiinta o sectie Constitutionala, fie se va judeca in complet de 9 judecatori. Dna. Pivniceru nu va avea nicio problema sa treaca la ICCJ. Ceilalti actuali membri ai CCR ...

# VIKY date 13 March 2013 13:23 +2

Concursul organizat de Mona Pivniceru pentru a selecta un procuror pentru Parchetul General şi unul pentru DNA este contestat de preşedintele Traian Băsescu cu argumentul că în felul acesta se evită asumarea făţişă a unei alegeri. \"Nu sunt de acord cu ce a cerut Comisia Europeană, cu acest concurs, cu selecţie. De ce? Pentru că nu e în lege. În lege e ministrul propune, CSM avizează, preşedintele decide. Acest filtru era suficient\", a spus preşedintele într-un interviu la Digi 24, susţinând că i-a semnalat acest lucru ministrului Justiţiei înainte de prima selecţie, printr-o scrisoare.............Si totusi, nu se impune de urgenta un control psihiatric al acestui individ?. Este fara ratiune, fara bun simt...

# Miraj date 13 March 2013 13:29 +2

Nu, presedintele nu decide, presedintele numeste, adica unge in functie. O interpretare tipic basista, sprijinita si de ccr-ul personal.

# Laurenţiu date 13 March 2013 13:31 +1

Nu e fără raţiune. E perfid. De altfel, dacă îl analizezi comparativ cu ceea ce numim, îndeobşte, diavol - nu poţi găsi deosebiri semnificative :-|

# STUCHITE-AR O MIE DE DRACI “AMANTA DE REGISTRU “ date 15 March 2013 01:12 0

Daca Morar si Kovezi SUNT CATEGORIC CEI MAI BUNI DIN TARA , DE CE NU VREA BLONDA SA-I NUMEASCA ? Si ea A ZIS SI IN FATA LUI BASESCU, SI LA BRUXELLES ...\" CA RECUNOASTE CA Morar si Kovesi SUNT CEI MAI BUNI DIN TARA !\" DAR , CA NU VREA EA SI PACE! ca nu sta tara in doi oameni.... Daca ii are la indemana pe LEO MESSI si CRISTIANO RONALDO ….de ce vrea sa-i puna pe Banel si Papura ?ASTA DA , GANDIRE DE BLONDA ! Dar …Nu fiti naivi !…ea nu din pprostie nu-i numeste pe Morar si Kovesi …. EA DA TUNURI MARI !…livreaza 60 milioane amantului la REGISTRU …Se pregateste la caile ferate CEA MAI MARE FRAUDA DE LA VANZAREA PETROLULUI … SE ESTIMEAZA O FRAUDA DE 10 MILIARDE CU SPAGA DE UN MILIARD PARA …de aia nu-l vor pe Morar CA ASTA E CINSTIT ! N-ARE MAMA N-ARE TATA! Ei au nevoie de un mafiot ca procuror general…sa-I dea si lui niste oase …si sa taca! Vreti sa stiti , CARE SUNT CEI MAI CORUPTI PROCURORI DIN TARA ! Sunt aia PE care O SA-I NUMEASCA BLONDA !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva