23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

BASESCU APLAUDA PROPUNERILE LUI PONTA - Presedintele este multumit ca Victor Ponta i-a respectat doleanta: "Premierul a constatat ca e bine, ca a apreciat activitatea Laurei Codruta Kovesi". Basescu: "Codrut Olaru, om cu performante la parchet, Kovesi om cu performanta la Parchetul General, Tiberiu Nitu? o nominalizare..."

Scris de: E.D. | pdf | print

4 April 2013 20:14
Vizualizari: 4753

Presedintele Traian Basescu a comentat joi, 4 aprilie 2013, de la Palatul Cotroceni, nominalizarile pentru functiile de conducere din PICCJ, DNA si DIICOT facute de premierul Victor Ponta, in calitate de ministru interimar al Justitiei. Basescu a lasat sa se inteleaga prin intregul discurs ca va accepta propunerile premierului.

Presedintele Basescu a precizat ca a stabilit cu Victor Ponta procedura de urmat in cazul numirii sefilor la marile parchete, respectiv legea statului roman, si nu procedura recomandata de Comisia Europeana. Traian Basescu a evitat sa spuna daca i-a sugerat vreun nume lui Victor Ponta, dar a precizat ca este cunoscut faptul ca si-ar dori ca Laura Codruta Kovesi sa conduca DNA, pentru ca este un procuror cu performanta la Parchetul General, la fel cum si Codrut Olaru este un procuror care a facut performanta la DIICOT. In ceea ce il priveste pe procurorul Tiberiu Nitu, propus de Victor Ponta la sefia Parchetului General, Presedintele Traian Basescu a spus ca acesta este "o nominalizare".


Traian Basescu a mai afirmat ca nominalizarea Laurei Codruta Kovesi la DNA de catre Victor Ponta arata ca "premierul a constatat ca e bine, ca a apreciat activitatea Laurei Codruta Kovesi". In schimb, daca premierul Victor Ponta ar fi propus "niste procurori care nu erau cunoscuti, am fi putut discuta de nevoia de transparenta".

Cat despre procedura anterioara de numire a sefilor la marile parchete, Presedintele Traian Basescu a sustinut ca a respins propunerile facute de fostul ministru al Justitiei, Mona Pivniceru, pentru ca aceasta, desi si-a asumat efectuarea unei proceduri transparente in numirea sefilor PICCJ si DNA, nu ar fi indeplinit acest criteriu. De asemenea, Presedintele a sustinut si ca ar fi informat-o pe Mona Pivniniceru ca ii vor fi respinse propunerile inca din luna octombrie 2012.

Prezentam in continuare principalele declaratii ale Presedintelui Traian Basescu:

Pentru a nu avea dubii cu privire la legislatia romana, dau citire articolului care stabileste care sunt procesul si procedura de desemnare a procurorilor. Legea 303/2004, art 54: "Procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, prim-adjunctul si adjunctul acestuia, procurorul general al Parchetului National Anticoruptie, adjunctii acestuia, procurorii sefi de sectie ai acestor parchete, precum si procurorul sef al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism si adjunctii acestora sunt numiti de Presedintele Romaniei, la propunerea ministrului justitiei, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii, dintre procurorii care au o vechime minima de 10 ani in functia de judecator sau procuror, pe o perioada de 3 ani, cu posibilitatea reinvestirii o singura data".

Ce inseamna practic asta: ca sunt 24 de functii la Parchetul General, DIICOT, DNA, care inseamna sefi de directie, adjuncti, sefi de sectie.

Impreuna cu prim-ministrul am stabilit urmarea acestei proceduri fara nicio abatere. Este responsabilitatea premierului pe cine propune, nu a societatii civile, partidelor, nici a procurorilor. Nu procurorii decid nominalizarile.

Singurele restrictii sunt vechime 10 ani ca procuror sau judecator si perioada mandatului: trei ani. Nu spune ca la DNA se numesc numai procurori de la DNA. Procurorul e procuror si aplica legea indiferent unde face serviciul. Esential in relatia mea cu prim-ministrul a fost sa respectam legea.

O procedura care ar da impresia unei selectii pe baza unui concurs n-ar face decat sa creeze demnitarilor si institutiilor implicate sa spuna "Merge prost, dar daca ei au castigat concursul...".

Avizul CSM este consultativ, nu e obligatoriu pentru presedinte.

Aceasta e motivatia pentru care am cerut premierului, in procesul de desemnare, sa urmeze exact legea. Va aduc aminte ca, pe 1 octombrie, i-am transmis lui Pivniceru, ministru al Justitiei atunci, o scrisoare cu 2 elemente importante. Ii spuneam ca nu voi numi procurorii pentru ca a urmat o procedura netransparenta. O atentionam in prima parte ca nu voi desemna procurori pe cei rezultati dintr-o astfel de procedura. In a doua parte ii exprimam optiunea mea pentru asumarea propunerilor de catre ministru. Era inainte ca propunerile cu cei 2 procurori sa ajunga la mine. Ea a stiut ca voi respinge cei 2 procurori pentru ca nu indeplineau un criteriu fundamental.

Dansa putea spune "Ce sa fac? Asta a rezultat din concurs...". Eu nu puteam spune asta pentru ca eu nu aveam o optiune facultativa. La mine era decizia, capatul lantului de desemnare.

Aceasta e motivatia, nevoia de motivare a raspunderii, pentru care am cerut ministrului Justitiei sa transmita la CSM propuneri asumate. S-a facut asta pentru o parte din cele 24 de functii de demnitate din Ministerul Public. Acum e etapa in care CSM analizeaza si va decide. Nimeni nu va interfera procedurile CSM, cum sper ca nimeni sa nu aiba pretentia sa interfereze procedurile celorlalte institutii implicate. Nu putem avea succes daca ne implicam unii in treburile altora.

Speranta mea e ca acest proces care va fi asumat de fiecare structura din lantul decizional ne va duce la succes.

Voi continua sa protejez Justitia de ingerinta politicului unde pot si stiu si sper ca trendul bun pe care a inceput sa se miste activitatea parchetelor va continua iar propunerile facute pana acum de premier nu-mi dau niciun motiv sa cred ca vor fi scimbari in trendul cresctor de rezolvare a problemelor care tin de Justitie.

Definitivarea desemnarii pe cele 21 de functii vacante din 24 cate trebuiesc desemnate de presedinte trebuie facuta urgent. Avem apropape un an de cand procurori delegati la randul lor delega. Tot sistemul de conducere al Ministerului Public e afectat de o consistenta instabilitate. Problema e cat mai merge... si procurorii aceia de dosar, cei despre care vorbim, nu sunt cei care lucreaza dosarele. Oamenii cu dosarul sunt procurorii obisnuiti, desemnati de CSM. Lipsa unor conduceri stabile pe toate palierele Ministerului e riscanta si decredibilizeaza sistemul in interiorul lui.

Cele stabilite cu ministrul Justitiei sunt legate si de o anume strategie. Ideea a fost sa incercam sa numim cateva functii importante, dupa care sa lasam celor numiti posibilitatea sa faca propuneri catre Ministerul Justitiei pentru cei subordonati lor, ceea ce nu inseamna ca, daca e nevoie, nu putem declansa desemnarea tuturor celor 21 de procurori. E o chestiune in care incercam o colaborare cu CSM si presedinte-ministru al Justitiei. Sa speram ca vom putea atinge acest obiectiv.

Eroarea extraordinara pe care o fac partidele politice, incercand sa dea solutii, sa faca presiuni pentru desemnarea procurorilor, vreau sa stiti ca nimeni nu va reusi sa influenteze acest proces.

Partidele politice incearca sa faca presiuni sa dea solutii pentru desemnarea procurorilor. Nimeni nu va influenta acest proces, decat in mod institutional fiecare in baza sa de selectie.

Nu e important daca am cerut un nume pentru DNA. E cunoscuta optiunea mea pentru doamna Kovesi daca asta era problema. Daca propunerile ar fi fost pentru niste oameni adusi din tara pe care nu-i cunostea nimeni am fi putut spune ca e o procedura fara transparenta. Codrut Olaru, om cu performante la parchet, Codruta Kovesi om cu performanta la Parchetul General, Tiberiu Nitu e o nominalizare, eu nu am respins pe nimeni pentru incompetenta ci pentru modul de desemnare. Nu vad unde e lipsa de transparenta. Pe Codruta Kovesi o aveti in fata de sase ani. Nu cred ca a observat cineva interventii in dosare. Daca premierul Ponta scotea de sub birou niste procurori care nu erau cunoscuti, am fi putut discuta de nevoia de transparenta.

Am vazut controversa intre CSM si Guvern cu privire la Daniel Morar. Probabil o actiune in constatare la CCR ar fi necesara, pentru ca desemnarea procurorului general adjunct, al sefului DNA e o atributie a presedintelui. Nu-mi permit sa fac recomandari CSM. E o problema a CSM, sunt o structura independenta.

Cred ca premierul a constatat ca e bine, ca a apreciat activitatea Laurei Codruta Kovesi. Un sef la o asemenea structura, fie ca vorbim de DNA, sau Parchetul General nu sunt cei care fac dosare. Atributiunile lor sunt legate de administrarea structurii sau de acel ultim aviz. Victor Ponta e procuror, au am destula experienta privind la acest sistem. Imi dau seama ce inseamna un astfel de sistem in care din 24 de functii, 21 sunt vacante.

Victor Ponta m-a sunat sa-mi spuna ca a demisionat doamna Pivniceru, daca sunt de acord cu desemnarea sa ca interimar si i-am spus ca sunt de acord.

Comentarii

# Mda, intr-adevar Olaru a avut rezultate date 4 April 2013 20:33 +17

la DIICOT iar Nitu este si optiunea lui Pivniceru. Iar daca Olaru este merituos, de ce e pus doar adjunct ? Si, in plus, intreb si eu ca Morar, ce experienta are Kovesi in anticoruptie ? Ori e pusa tocmai pentru ca nu are competente deosebite in acest specios domeniu penal ? Sau ma-ntreb ca si un comentator de pe-aici: va coordona Bica flagrante pe la miezul noptii ca sef la DIICOT ? Ori, poate, numai obedienta conteaza ca sa fii sef de parchet in Romania ponto-basista ? :-|

# VIKY date 4 April 2013 20:49 +28

Este pusa sa pazeasca DOSARELE GRELE din sertarele lui Morar, acolo este si Flota, si....si....si...

# Trist date 4 April 2013 20:54 +20

Aceste nominalizari sunt expresia unei lipse acute de oameni competenti. Au fost desemnati niste oameni pentru ca altii nu sunt sau nu sunt vazuti, acesta este adevarul. Kovesi nu straluceste, o vad cu totii, insa e o domnisoara care nu deranjeaza. Nitu ....nu mai vorbim. Bica, mereu in cautarea unei sinecuri, pupa tot ce prinde, se are bine cu toti deci nu deranjeaza. Olaru, era oricum pe-acolo. S.a.m.d. Deci drama asta e. Nu avem profesionisti sau ii avem dar nu avem proceduri pentru a ii promova.

# Pai, paza de acest fel date 4 April 2013 20:59 +16

nu e infractiune ??? Traim, cumva, intr-un stat mafiot ? :-|

# RAVI date 5 April 2013 09:33 +3

Ce l-a facut pe cel care s-a catarat la functia de premier pe voturile celor care au fost mintiti si l-au crezut anti basescu ca incepand cu 1 aprilie 2013sa devina purtatorul de cuvant al Domnitorului Traian Basescu cel Inconsecvent? Greu de zis. Cert este ca “cel Inconsevent” a reusit sa-l reevalueze pe Sinucigasul Victor Ponta, cel care a mimat foarte bine anti basismul si care acum si-a dat “arama pe fata”. Sinucigasul reevaluat de catre “cel Inconsecvent” a inceput sa recite din notitele primite de la consilierii Domnitorului. O fi asta blestemul procurorului Cristian Panait, blestem venit dintr-o lume imateriala in care sufletele nu-si afla linistea pana nu li se face dreptate pe pamant? :cry:

# VIKY date 4 April 2013 21:16 +18

Tovarase Chirias din Deal, cu tot respectul, dar cred ca o internare urgenta la psihiatrie este obligatorie. Tupeul si marlania de care dai dovada, nu poate fi trecuta cu vederea de un om sanatos la cap. Ma intreb cum pot unii (si ma refer la cei din varfurile institutiilor tale: CCR, CSM, ANI, CAB, PICCJ, DNA,...) sa iti accepte acest tupeu infect, dar consider ca si dansi au acelasi caracter infect, ca stapanul lor. Actiunile lor le cunoaste toata tara, chiar si strainatatea, fiind felicitati doar de 4 \"prestidigitatori\" din toata UE: Barosu, Reding, Merkel si Gay. Restul lumii din UE cunosteau adevarata fata a \"succesurilor\" din justitie, dovada fiind: STOP SCHENGEN.

# anton date 5 April 2013 08:26 +10

Vinovat nu-i cine cere , vinovat e cine DA.Dupa ce base a vorbit si si-a dat arama pe fata ponta mai are o sansa : sa retraga lista propusa pe motiv ca vrea sa o depuna *completa*.Apoi sa depuna o lista pe gustul JUSTITIEI nu usl, pnl, pdl.Asa Ponta ar devenii *eroul*natiunii si l-ar termina pe base si l-ar trimite la BALACEANCA unde-i este locul.

# VIKY date 5 April 2013 08:45 +9

@anton...Nu se stie care sunt dedesupturile acestei marsavii cu lista propusa de Ponta. Cu toate declaratiile lui tardive, ca Morar detine monopolul, ca el vrea sa numeasca sefi doar din structurile lui...eu cred ca intelegerea a fost facuta cu CSM si gunoiul din Deal, si lista a primit-o Ponta, nu el a propus. Ce este dubios pe lista este Nitu, care sunt convinsa ca a fost idea Haimanalei doar pentru ochii lumii, si a lui Ponta, deoarece la interviu il va pica, si vor avansa doar cei 4 crai de la rasarit a gunoiului. Atunci Ponta chiar nu mai poate face nimic, si nici nu va recunoaste ca nu a fost propunerea lui. Cu gunoaie nu faci intelegeri, doar le indepartezi si cureti locul.

# ovidiu date 4 April 2013 21:31 +12

Daca in Romania am avea un Presedinte adevarat, un Ministru al Justitiei cinstit si competent (cum a fost Pivniceru) si un CSM neinfiltrat de servicii si de carieristi(e), atunci am avea si procurori sefi de calitate. Dar cu Basescu si CSM-ul actual nici un procuror de calitate (competent si nemanjit) nu ar putea fi numit in functie pe baza meritelor proprii. Concursul organizat de Pivniceru la cerinta CE era in principiu o formula corecta, dar in situatia din Romania a esuat. S-au inscris prea putini, pentru ca realizau ca urmeaza sa fie respinsi oricum de Basescu, atata timp cat nu-i chema Morar sau Kovesi. Iar la un nou concurs nu s-ar mai fi inscris decat procurori \'basisti\', cum ar fi din camarila lui Morar de la DNA. Situatia nu s-ar fi putut rezolva democratic decat daca Basescu ar fi fost demis: atunci s-ar fi putut organiza un concurs adevarat pentru sefia Parchetelor. Dar Ponta a optat pentru coabitare, nu suspendare / demitere, iar trocul cu sefii Parchetelor e o consecinta.

# bicuta date 4 April 2013 21:37 +13

e vb de doamna bicuta ? super tare ! vezi dosar diicot-vanzare sediul social somaco catre sirianul abdulah nour / in 2002-2003 proc sef m.g.- acolo gasiti mai multe note scrise de manuta ei  ! super tare ! deci gasca lui muscatel salveaza procuratura !  bravo !!!! dar nu e de mirare - tatucu se cunoaste inca din 2000 cu muscalicoss / de verificat firmele de transport in care apare numele parintelui lui georgel !!!!!!!!! rau ai ajuns nea florianeee!!!!! te.a facut nutzica / la fel ca si in 2005!!! super tare !!!! eu tot nu inteleg =din toate serviciile nu s.au gasit niste oameni normali ?

# Dana date 4 April 2013 23:16 +7

:-) :-) e posibil sa aveti dreptate . in dosarele penale  ale afaceristului radulescu stefan/ dosar tofan trans apar numele proc g.m. si bic.atat finul cat si nasul g.m. sunt implicati direct in furtul celor 100 milioane euro . banii au fost transferati in usa.

# VIKY date 4 April 2013 21:41 +16

Ca sa nu uit firul vorbelor, raman tot la acest tupeu infect de care dai dovada, in a mani****** si a minti po******tia pentru ati atinge scopul marsav. Ai iesit si ai urlat impreuna cu alcolista ca a fost lovitura de stat, si ca noul guvern vrea sa puna mana pe justitie. Ai iesit pe sticla de n-ori urland ca UE vrea alegeri transparente la Parchete, dar defapt tu si Barosu vroia aceleasi slugi. Ai facut manevre la CSM, si ti-ai instalat ilegal sluga inainte cu 3 zile de a expira mandatul lui Ghica. Ai facut manevre cu Morar, delegat peste delegat, incalcand legea. ACUM vii si spui ca doresti sa se aplice legea Romaniei, nu cerintele UE, mai si recunosti ca ti-ai dorit-o pe pupila la DNA, si chiar ai rugat-o pe doamna Pivniceru. Ce sa inteleaga romanii din toata aceasta \"comedie\" sau \"parodie\"?. Dupa umila mea parere, concluzia finala este ca romanii au un persedinte intrus, penal, fara discernamant, fara bun simt, fara logica, dar cu o ura acerba fata de po******tia tarii.

# brutus date 4 April 2013 21:53 +8

ia uitați-vă cum aproape cu un an în urmă, \"pisicul\" ponta răcnea din toți rărunchii că NICIODATĂ, NICIODATĂ DAR NICIODATĂ NU VA AVEA VREO NEGOCIERE cu băsănăul: http://www.youtube.com/watch?v=i4CdpmtkF_M

# CI date 4 April 2013 22:08 0

Ponta şi Băsescu sunt doi cretini, doi mincinoşi, doi combinagii! E bine că au sărit asociaţiile profesionale. Acum chiar au motive să o facă! Să ne fie ruşine că nu scuipăm în ochi asemenea idioţi! Presimt că vor urma mai multe arestări din rândul apropiaţilor lui Băsescu şi Ponta...Nu poţi să impui un om într-un colectiv care nu-l acceptă! Niţu şi Ponta sunt două nulităţi!

# CI date 4 April 2013 22:14 0

Erată: \"Niţu şi Kovesi\" am vrut să scriu. Dar nu am greşit nici când am scris de Ponta! Băsescu era oricum un 0.

# Problema nu mai e basescu, ci ponta date 4 April 2013 22:28 +10

Ponta este cel mai mizerabil produs al clasei politice postrevolutionare. Cum poti sa iesi de la CSM si sa spui ca propunerile le va face viitorul ministru, stiind ca tocmai le-ai lasat lista? O asemenea flegma intre ochi nu ne-a mai tras nimeni! Apoi sa vii cu o justificare pentru oligofreni: am vrut sa scap de Morar! Pai, numirea lui Morar la CCR a fost publicata in MO. O fi jucat un pic de teatru, dar nu i-a trecut niciodata prin cap sa nu se duca. Toata cariera lui arata ca este un oportunist capabil sa calce pe cadavre. Numirile n-au nicio treaba cu Bruxelul, cu interesul justitie sau cu Basescu, ci doar cu interesul lui personal. L-a lovit primul pe Nastase in 2004, de 2 ori ministru cu Boc, a negociat cu UDMR a doua zi dupa alegeri. La ce va asteptati de la el? Deocamdata sa-si lamureasca golurile din biografie, ca sunt prea multe semne de intrebare pentru varsta lui...

# CI date 4 April 2013 22:31 +2

Nu credeam să ajung să o regret pe Mona Pivniceru! Un ministru slab, dar pe lângă doi idioţi ca Ponta şi Băsescu e un geniu! Curată nebunie...

# CI date 4 April 2013 22:51 +4

O văd pe Afrăsinie pe Antena 3. Trec peste faptul că a spus de 3 ori că e judecător. Restul lucrurilor spuse sunt corecte. Felicitări.

# Ana date 5 April 2013 00:01 +8

Cita umilinta pt Ponta!! Si pt noi toți, care l-am votat!!!

# Florin date 5 April 2013 00:03 +9

Simt aceeași umilită, ca si in vara, după referendum!!!iarasi si-a bătut joc de noi Basescu! 

# Ana date 5 April 2013 00:07 +5

Cita umilinta pt Ponta!! Si pt noi toți, care l-am votat!!!

# cetateanu date 5 April 2013 00:28 +9

in ziua in care va fi instalat codrutei kovesi, in functia de procuror sef laDNA, va fi zi de doliu pentru ROMANI.

# Base Maidanezul date 5 April 2013 00:35 +5

Corect a_politic: de șobolanii băsiști și de calicismul mental al celor ce se vreau încă la putere, nu scapi decât prin măsuri radicale de re_organizare, re_structurare, și reformularea constituției, ...dar nu-i văd pe zgârie-brânză Koveși și alți gealați băsoiști la o treabă adevărată de curățire și restructurare, pentru așa vremuri de k_k_t și la așa prezăș*_* Hă-hă, dragă Ponta, care te-au hipnotizat, Barrosu sau Yeti Băseu-zmeu?! Băă, USL, nu vedeți ce vede toată lumea, că iar o scaldă în declarații CE al PE, și fac experiențe de cobai pe justiția română, ca viitor profil al unei Europe absolutiste, ...unde drepturile individului ca cetățean dispar, dar stâna cu oi, rămâne*_*  Nu de alta, dar prea i se permite ineptului Băsescu, acest calic mental să joace bambilici cu țara!! Spre sclavagism global, în zbor!!! 

# Maidanezu Base date 5 April 2013 00:39 +7

Dacă aici am ajuns, în fața ignoranței guvernului Ponta și a USL_ului, a tupeului malefic a lui Băsescu, -  în mod sigur și clar trebuie să ieșim protestând în stradă, magistrați, șomeri, pensionari, că restul se fac că o duc bine, în Piața Victoriei, în Piața Universității, la kilometrul 0, în fața Parlamentului, în jurul Palatului de la Cotroceni, chiar să cerem interpelări de cuvânt în plenul parlamentului, să denunțăm asemenea aranjamente politizate*!* și scandând: -„Noi de aicea nu plecăm, NU plecăm acasă// Până nu ne căpătăm - Libertatea Noastră!!” p.s. Ponta dând mâna cu Barrosu și cu pârțu Base, se pare că a devenit Zombie Transformer. Poate doamna Pivniceru s-a ferit, și a ieșit din jocul măgarilor. Poate istoricii vor avea ce scrie despre manevre subversive securisto-masonice*_* Ce democrație, justiție, constituție, stat de drept, ...le aruncă în aer pe toate Yeti Băseu, ...până când îi vine și lui rândul, în fața lui Dumnezeu*_*

# Asociația magistratilor date 5 April 2013 07:16 +7

;-) dar de ce ce nu olaru procuror general? Koveshi șef la diicot  si nitu la DNA? Sau olaru la DNA , nitu procuror general si koveshi la diicot? Secretul e de koveshi tocmai la DNA?

# VIKY date 5 April 2013 07:27 +11

DOSARELE sunt la DNA, nu la PG sau DIICOT. Pe gunoi il intereseaza doar DNA, care pazeste tonele de dosare ale lui si ale pdlistilor. Nu uita ca si dosarele cocotei Nuti, Blejnar, Videanu,...zac tot la DNA, si nu uita ca sesizarile facute de guvern in urma verificarilor, sunt tot pe masa(deocamdata) la DNA, si ele TREBUIE bagate in sertar, sau verificate vreo 7-10 ani (dovada dosarele lui Radulescu, in care se \"lucreaza\" de 7 ani).

# soapte date 5 April 2013 08:08 +6

:lol: :lol: nu mai conteaza cine vine la dna . Toata lumea a aflat ca coana Nutzi a incasat milioane de euroi din vanzarea activelor sechestrate mobins, tofan trans , somaco . Filiera era arhicunoscuta =antonela c@company+ speranta m.c@company+ nutzica . Acum e momentul ca cei din DNA sa dea in cine trebuie ! tremura ta****** ! nu mai e la butoane ! 

# VIKY date 5 April 2013 08:29 +10

@soapte...Tocmai ca nu va da in cine trebuie, daca la butoane este Kovesi. Vor da in cei care deranjeaza mormanul de gunoi, ca sa nu respire mirosul din interior, vor fabrica dosare politice, fara ca cineva sa poata misca un deget, vor incalca legea cu bocancii, fara ca cineva sa se atinga de ei. Ponta trebuie sa schimbe \"cararea\" pe care a luat-o, sa realizeze ca poporul la ales sa ii apere interesele lui, nu interesele mafiei basiste.

# O fi avut vreun rol in obedienta lui Ponta date 5 April 2013 08:36 +4

fata de Basescu - praful facut recent de Macovei cu redeschiderea dosarului uciderii procurorului Cristian Panait ? http://www.academiacatavencu.info/opinii/plagiatorul-victor-ponta-suspect-de-omucidere-in-memoriam-cristian-panait.html :-*

# anton date 5 April 2013 08:41 +7

Toata lumea radea de Boc , carpa , presul lui basescu .Daca nu era piata Universitatii traiau binemerci si acum , Ponta si USL n-ar fi existat.A fost piata Universitatii boc s-a dus la cluj basescu a ramas binemerci si Acum ponta 2 este boc 7 , usl este pdl 2 ,nu-i asa ?.

# anton date 5 April 2013 09:21 +9

Toti am vazut filme in care ;politistul , judecatorul,presedintele ....etc ,dupa scenariu, coane fanica ,se comporta ciudat si in final aflam ca aia raii ii rapisera pe cineva si daca NU.........Asa s-a comportat ponta in ultima saptamana.Ca un animal prins la colt care urla , latra si se repede urat la oricine se apropie.Am deschis ochii la emisiunea Danei Grecu unde am vazut un ponta crispat, nervos, alunecos, care intreaga emisiune nu a privit decat in jos, pe pereti ,niciodata in ochii interlocutorilor sau macar in camera....spre noi.Ma uitam la cei din studio care erau stupefiati , parca asteptau sa se termine bancul si sa rada in hohote. N-A FOST BANC.Ma uitam la Dana Grecu care la un moment dat avea lacrimi in ochi si tot revenea cu intrebarea , DE CE ASTIA domnu ponta si raspunsul era acelasi... asa cred EU ca este bine ,pentru liniste in tara si pace pe pamant.Ma uitam la Radu Tudor care nu pricepea ce se intampla si ii facea semne Danei sa renunte ca totul era penibil.

# anton date 5 April 2013 09:22 +7

Pagina 2 . - Domnule Ponta daca v-a fost *rapit* cineva spuneti nu tratati cu teroristii , daca aveti *schelete *in beci demisionati . E clar ca aveti o mare problema .Nu suntem de acord domnu ponta sa va rezolvati problema tradand pe cei care v-au ales.E valabil pentru tot USL.

# cetateanul date 5 April 2013 10:36 +1

olaru merita mult mai mult.. intentionat l au incaltat cu functia aceasta sa nu mai prezinte pericol.. daca era concurs si participa olaru lpentru functia de procuror general nu mai aveau ce sa mai faca asa ca au facut jocul murdar...

# anton date 5 April 2013 10:40 +1

Pag 1 - Toti am vazut filme in care ;politistul , judecatorul,presedintele ....etc ,dupa scenariu, coane fanica ,se comporta ciudat si in final aflam ca aia raii ii rapisera pe cineva si daca NU....Asa s-a comportat ponta in ultima saptamana.Ca un animal prins la colt care urla , latra si se repede urat la oricine se apropie.Am deschis ochii la emisiunea Danei Grecu unde am vazut un ponta crispat, nervos, alunecos, care intreaga emisiune nu a privit decat in jos, pe pereti ,niciodata in ochii interlocutorilor sau macar in camera....spre noi.Ma uitam la cei din studio care erau stupefiati , parca asteptau sa se termine bancul si sa rada in hohote. N-A FOST BANC.Ma uitam la Dana Grecu care la un moment dat avea lacrimi in ochi si tot revenea cu intrebarea , DE CE ASTIA domnu ponta si raspunsul era acelasi... asa cred EU ca este bine ,pentru liniste in tara si pace pe pamant.Ma uitam la Radu Tudor care nu pricepea ce se intampla si ii facea semne Danei sa renunte ca totul era penibil.

# VIKY date 5 April 2013 11:34 +9

\"Azi, Morar a solicitat public Consiliului Superior al Magistraturii să revoce detaşarea sa în fruntea Ministerului Public.\"...Manevra gunoiului de la Cotroceni a iesit exact pe placul lui, asta ca sa urgenteze numirile pe posturi, inainte sa se trezeasca lumea.

# IESI AFARA JAVRA ORDINARA IMPOSTOARE BASESCU date 5 April 2013 11:36 +3

Pentru batjocorirea votului de catre USL a celor 7.403.836 romani antiJavra Ordinara vom sta acasa la eventualul referendum constitutional,europarlamentare,prezidentiale datorita mizeriei umane care il caracterizeaza pe Pisicul Coabitant Basificat Ponta .De cand USL-ul ne-a pacalit in IUL-DEC 2012 ca ne va scapa de Javra Ordinara Impostoare Basescu atitudinea celor 7.403.836 va trebui sa fie de\"Reject\" in sustinerea USL pana isi vor da seama ca au fost alesi pentru rejectarea si bagarea Javrei Ordinare Impostoare Basescu la parnaia Jilava(locul lui Nastase este inca cald pentru Impostorul Mafiot Basescu) Coabitarea lui Tonta(indiferent de motivele invocate,consider penibil) reprezinta o FLEGMA data celor 7.403.836 care au crezut in onorabilitatea USL.

# IESI AFARA JAVRA ORDINARA IMPOSTOARE BASESCU date 5 April 2013 11:40 +3

Raspunsul nostru al celor 7.403.836 va trebui sa fie BOICOTUL asupra USL la orice tip viitor de scrutin /referendum. Cum a zis dnul Ghise(adevarat liberal) bine le face USL-ului Javra Ordinara Impostoare Basescu ca le-o da zilnic in bot ,ei crezand ca po******tia este imbecila si nu realizeaza ca ei au puterea reala sa il indeparteze in orice moment(prin suspendare,constarea demiterii de catre Parlament conform proiectului total valabil juridic al dnului Ghise,inalta tradare a intereselor cetatenilor Romaniei cu 2/3 din Parlament).Posibilitati sunt garla vointa politica sa fie….7.403.836 BOICOTATI USL la viitoarele scrutine/referendumuri…sa coabiteze Tonta&USL cu PDL-eleprele,UDMR-isti,PPDD-isti,isti si alti isti…. Dati mai departe acest mesaj pana va intelege USL-ul ca motivele penibile cu banii europeni&UE scandalizata&USA revoltata….etc… de rejectarea Javrei Ordinare nu prind la cei 7.403.836 romani AntiJavra Ordinara Impostostoare Basescu. RUSINE SI BOICOT MIZERABILULUI PONTA

# costi-1 date 5 April 2013 16:03 -2

Declaratia  lui Morar pentru nominalizarea Codrutei la sefia DNA l-a suparat pe sef.Daca CSM se gandeste o luna pana sa inceteze detasarea ,iaca pozna ,procuror general e tot Morar.Asta da justitie !

# bsinosu idiot cu procurii date 9 April 2013 11:35 0

gunoiul basescu 8) chiorul blestemat sa piara in iad cu ciausescu-hitler-stalin-lenin-hrusciov-castro-videanu -udrea-eba-maior-macovei-preda-kövesy-morar-zegrean-aspazia-motoc-petre labaroiu-ponta tradatorul :P lingau basist-haineala-ghica-danilet-gasca de infractorii pdl unguientul kobe .

# avocat traditional date 9 April 2013 13:57 0

Vezi ca i-ai uitat pe l 3/48,Rambo,Roko,Koko.Veta,iijj,Manfred,dankh1 ,uie,alupigus,bota&co.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva