23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DNA a perchezitionat doua judecatoare de la Tribunalul Bucuresti, acuzate de fapte de coruptie. Potrivit unor surse, ar fi vorba despre judecatoarele Viorica Dinu si Antonela Costache. Dinu judeca dosarul lui Voiculescu si recursul pentru eliberarea lui Nastase. DNA a confirmat efectuarea perchezitiilor

Scris de: L.J. | pdf | print

13 March 2013 23:56
Vizualizari: 8421

 

Procurorii DNA au efectuat miercuri, 13 martie 2013, perchezitii la doua judecatoare de la Tribunalul Bucuresti. Cele doua sunt acuzate de fapte de coruptie, in legatura cu dosare in care sunt implicati mai multi interlopi, iar in acest dosar ar fi vizati si cativa avocati. CSM a incuviintat efectuarea perchezitiei, iar cei doi magistrati urmeaza sa fie dusi, cel mai probabil, la Directia Nationala Anticoruptie pentru audieri. DNA a confirmat faptul ca se desfaoara o astfel de actiune, dar nu a facut public numele celor doua judecatoare.


Totusi, potrivit unor surse citate de site-ul money.ro, ar fi vorba despre judecatoarele Viorica Dinu si Antonela Costache de la Tribunalul Bucuresti. Conform acelorasi surse, cele doua judecatoare ar fi primit mita 100.000 de euro.

Viorica Dinu este judecatoarea care solutioneaza dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare in care a fost trimis in judecata fostul senator Dan Voiculescu. De asemenea, tot ea este cea care il judeca pe Sorin Ovidiu Vintu pentru favorizarea infractorului, in cauza referitoare la fuga lui Nicolae Popa. Nu in ultimul rand, potrivit acelorasi surse, Viorica Dinu face parte din completul care trebuia sa judece luni, 18 martie 2013, recursul procurorilor la dfecizia de eliberare conditionata a lui Adrian Nastase.

In ceea ce o priveste pe Antonela Costache, aceasta este cea care a emis mandatul de arestare a lui Gregorian Bivolaru. Tot ea ar fi judecat si dosarul fostului consilier guvernamental Fanel Pavalache.

Vom reveni cu amanunte.

Comentarii

# A VENIT UNA \"DE-A NOASTRA \" date 14 March 2013 00:20 -30

Ei acum intelegeti de ce erau aceste doua putoori asa de entuziaste sa se voteze REVOCAREA LUI GHICA SI DANILET? Ele AU FOST ANIMATOARELE PRINCIPALE ale puciului...intebati cum ii abordau pe sestache pe judecatori si le sugereau..\"va amintiti....noi v-am sustinut totdeuna...acum ne bazam pe sprijinul dumneavoastra ...ca a venit \"una de-a noastra\"...o sa ne ajute...osa deblocheze...\"

# baba rada date 14 March 2013 00:27 +36

Ma tem ca tu esti o putoare... si inca una care miroase a basinos.... Ce treaba au cele 2 de la tribunal cu revocarea celor 2? poate in capul vostru, al basistilor cu creierul spalat.... ghica si danilet au fot suspendati ca nu e moral, etic si dupa unii legal, ca un procuror sa fie presedinte csm.

# Sebastian date 14 March 2013 08:43 +18

Am lecturat amuzat pretioasele comentarii ale distinsilor comentatori, simpatizanti ai orientarii *reformiste* in Sistemul nostru judiciar. Depasind observatia ca din prea mult zel al spiritului critic, dumnealor isi grefeaza comentariile si cu vulgaritati si speculatii (i)logice ce nu au legatura cu alte subiecte de substanta ale Sistemului nostru judiciar, le reamintesc acestora ca inca nu s-a reusit *reformarea definitiva* a sistemului, incat vinovatiile si sanctiunile penale sa fie stabilite de procurorii *independenti*. Din nefericire pentru dumnealor, inca, in acest stat in care *inteleapta reforma* nu si-a atins limitele genialitatii promotorului ei, justitia se infaptuieste de catre instantele de judecata. In ce ma priveste, chiar m-as bucura ca distinsii procurori *independenti* sa se degreveze, in sfarsit, de acele dosare cu votanti tarani de la referendum, pusi sa jure cu mainile pe bibliile asezate pe capotele masinilor, in chip procedural, spre a avea timp de a se ocupa si de plangerile indreptate impotriva celor care au jefuit tara noastra fara precedent, in ultimii ani de guvernare reformista glorioasa. Dragi comentatori *pro reformisti*, nu va grabiti sa prejudecati fondul cauzelor, pana a se fi pronuntat in ele si judecatorii. Reforma dumneavoastra inca nu a consacrat legislativ prezumtia vinovatiei in persoana celui retinut sau perchezitionat de catre *procurorii independenti*, fata de care dumneavoastra va manifestati necontenit simpatia si admiratia. Putintica rabdare!

# Marian date 14 March 2013 10:17 -5

Toti intuiam ca se iau spagi enorme in justitie, dar ne-au trebuit cateva zeci de ani, un Basescu, o Macovei si un DNA care sa confirme acest lucru!... Cele doua doamne, pline de case, Audi TT si conturi babane in banci, sunt legate, cum altfel, de oameni \"de bine\" ca Voiculescu, Vantu si Sile Camataru. Mi-e sila!...

# Sebastian date 14 March 2013 10:31 +7

Stimate domnule Marian, stiti ce inteleg eu din comentariul dumneavoastra? Anume ca intuitia dumneavoastra pe care ati purtat-o in constiinta pret de cateva zeci de ani, in sfarsit v-a fost confirmata, CU PUTERE DE LUCRU JUDECAT, de catre - citez - *un Basescu, o Macovei si un DNA*. Aflu astfel de la dumneavoastra care sunt cele mai profunde convingeri ale cetatenilor din tara noastra, care simpatizeaza cu aceasta orientare.

# baba rada date 14 March 2013 00:29 +9

Ma tem ca tu esti o putoare... si inca una care miroase a basinos.... Ce treaba au cele 2 de la tribunal cu revocarea celor 2? poate in capul vostru, al basistilor cu creierul spalat.... ghica si danilet au fot suspendati ca nu e moral, etic si dupa unii legal, ca un procuror sa fie presedinte csm.

# obelisc date 14 March 2013 00:33 +31

Cu tot respectul, vorbiti aiurea in tramvai! Cele doua persoane despre care se vorbeste in articol nu au avut nicio treaba (dar chiar niciuna) cu revocarea lui Ghica sau Danilet, pentru simplul motiv ca sunt judecatoare de tribunal! Or, madam Ghica a fost revocata de judecatorii de la curtile de apel, iar Danilet de cei de la judecatorii! Deci, nu mai mancati rahat ca vi se apleaca! Sau asa va indeamna nasul din suflet? Doamne, v-a luat mintile matrozul! Vai de sufletul vostru!

# vorba prostului date 14 March 2013 08:32 +17

Zi-le, obelisc!!!! Sa se stie macar cum sta treaba. Scuipacii astia n-ar trebui combatuti cu argumente ca ei au o sarcina, dar macar asa stim si noi adevarul.

# brutus date 14 March 2013 09:56 +9

ete ca iese si morar dimpreuna cu haimanaua ca paduchii in frunte ! javra ordinara din dealu\' cotrocenilor n-are liniste .... ordinari dom\'le, ordinari ... vai de tzara asta, ce-a fost si ce-a ajuns, si ce-i mai pacat este ca-i si po******ta cu mizerii de oamenii si-i le mai si suporta pamantul duhoarea si respiratia ...  

# A VENIT UNA \\\"DE-A NOASTRA \\\" continuare date 14 March 2013 00:24 -13

o sa ne ajute...o sa deblocheze...\\\" daca reusim sa scapam de astia doi...pe urma punem si acolo tot de-ai nostri...

# vant de libertate date 14 March 2013 00:34 +10

Aoleu ... Ce s-a intamplat cu justitia ( cu j mic !!! ... unii din bransa meritati dispretul nostru !!! ) ???? NASUL DIN SUFLET ce face ??? Nu le ajuta ??? ... Sigur ca NU !!! El ( amantul feroce - betivan , curvar chior , cu fatza ca un bidon turtit ) s-a sters la CUR cu ele , bineinteles , numai dupa ce i-au facut \" treaba murdara cu ajutorul \" justitiei independente \", iar acum pot pleca LA PUSCARIE ... IN CELULA LUI ADRIAN NASTASE ( sau mai bine intr-una a violatorilor recidivisti ! ) !!! Asa judecatori ... asa procurori ... asa judecata ... VAI DE TARISOARA NOASTRA ... VAI DE VIITORUL COPIILOR NOSTRI ... !!!

# DE CAND BLONDA E IN FLOARE ...NICI IN COATE .NU MA DOARE date 14 March 2013 00:59 -18

Aici se vede clar \"ca e un dosar politic \"...ele saracele n-au nici o vina sunt cam ca ...alba ca zapada si scufita rosie ! BASESCU E VINOVAT SI DE DATA ASTA !El...tiranul le-a bagat sute de mii de euro in buzunar!...si ele nu si nu !Basescu a intervenit pe langa ele sa-l scape pe bombonel si pe felix!...si ele nu si nu ! ...la fel si la oita barsana...TOT BASSESCU II BAGA SUTE DE MII DE EURO FORTAT IN BUZUNAR ...EA NICI NU VOIA .. basescu i-a faut dosar politic si lui neacsu....tot basescu i-a bagat 50 000 de para in buzunar fara sa stie...BREKING NEWS : SE PARE CA TOT BASESCU L-A FORTAT PE FERNEGHIU SA CUMPERE TRANSFORMATOARE VECHI DE LA TIGANI ...SI SA LE VANDA CA NOI LA STAT...SI-I-A BAGAT TOT FORTAT 6 MILIOANE DE PARA IN BUZUNAR...el (ferneghiu....nici nu voia )...INTREBARE:dACA ASTIA \"MICI si fara functii inluiente \" SUNT ASA ....CAM DE LA CAT INEPE SPAGA LA BLONDA

# avocat modern date 14 March 2013 01:14 +4

,,Numele Antonelei Annemary Costache apare în dosarul fostului senator PSD, Cătălin Voicu. Fostul judecător Cristian Jipa, de la Curtea Supremă de Justiție, a povestit că a văyut mai mulți magistrați care făceau antecamera la vila lui Cătălin Voicu din strada Carol Davilla. “Eu am aflat de locația din Carol Davilla de la colega mea, care era de fapt și sefa Sectiei a II-a Penală, Antonela Costache. De fapt, eu am vorbit cu Cătălin Voicu să o ajute cu niște probleme de sănătate, urmând ca acesta să o sune pentru a-i comunica ce a rezolvat. Antonela Costache mi-a spus ulterior că s-a întalnit cu Voicu Catalin în strada Carol Davilla, unde acesta avea o locație, dar atunci eu nu știam de existența acestei locații”. Ulterior acestei intalniri, potrivit declarației lui Jipa, între Costache și Voicu au mai avut loc întrevederi..,, - EvZ

# avocat modern date 14 March 2013 01:24 -13

voi, luju.ro, de ce ati dedicat doar doua randuri neutre judecatoarei corupte Antonela Annemary Costache nepomenind ca nenorocita face parte din Reteaua Catalin Voicu? realizati ca puteti lasa impresia, evident gresita, ca nu sunteti independenti?

# Iepurila date 14 March 2013 01:39 -18

la Latrina3 a iesit fum megru pe cos :P

# Ezoteric date 14 March 2013 02:18 +13

Cerere : doresc sa ma inscriu in reteaua catalin voicu- si boul ala are retea in tara asta ?! Sau in orice alta retea pe care o identifica ev zilei,pe surse. Asta pt a obtine informatii pe care ulterior sa le prezint organelor in drept ! Vreu sa colaborez,vreu in retea ,vreau sa denunt ,vreau oameni la parnaie,vreau sa le citesc stenogramele cu sunetele in timp ce se caca ! Doamne ,sunt un bun roman,nu i asa ?! Ce mandru sunt de tara mea ! Tara Procurorilor,a Mascatilor,A Catuselor,a Perchezitiilor ! Ce superb,m as fi putut naste in Franta si as fi fost frustrat ! 

# ezoteric, pe la colturi date 14 March 2013 08:36 +9

Ai uitat sa mai spui ceva: TOATE astea PE FATA, nu ca pe vremuri. Tremura rahatul in toti, cine sa mai faca justitie? Procuratorii nu se baga sa fie SEFI, judecatoristii nu mai stiu ce decizii sa ia ca dnistii ii aresteaza, si atunci....

# Ezoteric date 14 March 2013 02:06 +11

Corectul dl jipa e calificat pt a fi elogiat de acest regim si aceasta po******tie lipsita de onoare ! Un praduitor ideal,in Tara Delatiunii ! Ce frumos declara despre femeia aia,dupa ce el a trimis o acolo ! Ce complet e,ce reper moral ! Ce frumos e sa colaborezi cu organele statului ! Oare copii lui sunt mandrii de el ? Eu sunt mandru ca sunt conationalul lui ! Un exemplu de cetatean ! Si un gunoi de om ... Oare astia traiesc mult,genetic vorbind !? 

# ezoteric, pe la colturi date 14 March 2013 08:40 +4

\"SLAVA DOMNULUI\" cum zicea un c in viata, ca avem 2 ministrii la puscarie. Nu e aaaaabsolut SINISTRU????!!!! Mai rau ca la canibali

# Salvamar date 14 March 2013 09:47 +6

De cand citatele din EvZ sunt ADEVARURI IMUABILE? Ma faci sa rad si sa te intreb daca postezi din poarta de la Modrogan sau din biroul lui Morar. Daca vom reusi a il inlocuim pe Morar cu un procuror independent poate vom afla si noi isoria recenta a activitailor POLITICE ale DNA. procesul lui Voicu este o prostie. Din moment ce judecatorii de la ICCJ au declarat ca nu a fost nici o interventie a lui Voicu sau a altcuiva in dosarele incriminate, pe ce se bazeaza dosarul? Pe niste interceptari telefonice si pe vorbe? Pai daca eu declar ca am ucis un om, procurorii nu ar trebui sa gaseasca probe ca afirmatia mea este reala? Tot dosarul Voicu este o prostie cat casa. daca nu ar fi fost judecat de COMPLTUL NEGRU, nici un judecator normal la cap nu ar fi dat vreo sentinta. Ca sa nu mai vorbim de falsificarea probelor....

# carcotas date 14 March 2013 10:57 -4

Spui ca-ti doresti un procuror independent ,care insa sa te ajute sa afli daca DNA s-a implicat in politica! Nu vezi nimic in neregula in faptul ca-i fixezi independentului o agenda care te intereseaza pe tine? Acuma, sunt eu de pe alta planeta sau voi chiar nu realizati ca NU PUTEM AVEA INCREDERE IN JUSTITIA din tara asta, in primul rand din cauza proastei calitati umane a personalului. Inainte sa se implice politicul sau sa intervina ispita argintilor, omul numit judecator este cauza mocirlei in care ne balacim. Judecatorii adevarati fac procurori onesti si avocati cinstiti.

# Iepurila date 14 March 2013 01:23 -12

De aia au ales asa repede papa in seara asta, a fost conspiratie DNA, sa abata atentia. Europenii conspira impotriva lui Chizdiceru :P

# Ezoteric date 14 March 2013 01:59 +12

Idilic ! Mai avem inca 1300  si ceva de arestat ! Si pe urma ramanem numai noi ,PROCURORII ,plus vreo cativa de la iccj ! Noi si familiile noastre,vom avea tara la picioare ! Si vom fi in... ScHENGEN ! Ce bine va fi ! Doamne,ce gand...ce vom face cand iesi toti astia din puscarie ?! Ii bagam la loc,fir ar mama lor a dracu ! Ca ne ajuta baietii si ambasadele ! E tara noastra ,baaaaa ! 

# ezoteric, pe la colturi date 14 March 2013 08:42 +3

Pentru postarea asta era raspunsul. \\\"SLAVA DOMNULUI\\\" cum zicea un c in viata, ca avem 2 ministrii la puscarie. Nu e aaaaabsolut SINISTRU????!!!! Mai rau ca la canibali

# CI date 14 March 2013 02:39 -8

Madam Lupea ce părere are pe subiect?

# VIKY date 14 March 2013 03:04 +1

Buei portocaliilor nemernici vedeavas chinuind-uva in chinuri atroce si eu sa am placerea sa va dau lovitura de gratie cu toporu in cap, pai buey prostilor nebuni, aflati bai ca duamnele judecatoare au fost arestate de politia politica a lui basescu, ca de fapt doamnele judecatoare justifica perfect legal ca presupusa mita de 100000 de euro e in fapt decat niste imprumuturi umanitare pe care oameni de mare omenie ca Domnul Profesor Universitar Doctor Dan Voiculescu, ca marele familist Sile Camataru, ca distinsul erudit carturar Sorin Ovidiu Vantu lea imprumutat ca sa le ajute sa-si plateasca intretinerea dupe aeasta iarna grea cand au explodat facturile din cauza lui basescu. TRAIASCA PRESEDINTELE ROMANIEI, DOMNUL CRIN GEORGE LAURENTIU ANTONESCU!

# D. date 14 March 2013 03:38 -3

[quote name=\"VIKY\"]Buei portocaliilor nemernici vedeavas chinuind-uva in chinuri atroce si eu sa am placerea sa va dau lovitura de gratie cu toporu in cap, pai buey prostilor nebuni, aflati bai ca duamnele judecatoare au fost arestate de politia politica a lui basescu, ca de fapt doamnele judecatoare justifica perfect legal ca presupusa mita de 100000 de euro e in fapt decat niste imprumuturi umanitare pe care oameni de mare omenie ca Domnul Profesor Universitar Doctor Dan Voiculescu, ca marele familist Sile Camataru, ca distinsul erudit carturar Sorin Ovidiu Vantu lea imprumutat ca sa le ajute sa-si plateasca intretinerea dupe aeasta iarna grea cand au explodat facturile din cauza lui basescu. TRAIASCA PRESEDINTELE ROMANIEI, DOMNUL CRIN GEORGE LAURENTIU ANTONESCU![/quote] Viki, Viki, Viki vezi cum scrii

# VIKY date 14 March 2013 14:05 +3

Daca nu ti-ai luat medicamentele asta se intampla, scrii in numele altora, gunoi, si iti mai dai si raspuns. Diagnosticul bolii tale este mai grav decat mi-am inchipuit, si sunt convinsa ca numai pamantul te va schimba.

# VIKY date 14 March 2013 13:58 +3

Gunoi portocaliu, se pare ca ai insomnii, sper din suflet sa fie de lunga durata. Scriind in numele meu, lumea poate contempla adevaratele gunoaie, care sustin unul si mai mare din Deal. Sper sa scapi de insomnii , doar cand vei da ortul popii.

# VORBA LU\" LUPEA ADINA DE LA CLUJ: CE AU FOST SI VOR FI JUZII date 14 March 2013 07:28 -1

CELE 2 DISTINSE JUDECATOARE INFRACTOARE SUNT EMBLEMATICE PT TRIBUNALUL BUCURESTI, SECTIILE I SI II PENALE. DIN PACATE , IN ACEA FAUNA , MISHUNA ASTFEL DE EXEMPLARE INFECTE, CARE SUNT MANGAIATE SI SE HRANESC DIN MANA INFRACTORILOR. :-x :-x :-x

# DISTINSA SI INTEGRA SI IMPARTIALA LAURA ANDREI CE ZICE? date 14 March 2013 07:41 +10

Doamna laura, dvs sunteti sefa celor doamne cu bratari, pe linie administrativa ;-) Ce mai faceti doamna laura, binishor? ;-) Sunt cuminti judecatorii de la TMB? ascultatori ? Sau mai fac si pe independentii? ;-) Nu prea fac , nu? Sunt dresati bine , felicitari si complimente dna laura ,laura andrei !!!!!! ;-)

# JUDECATORII E CINSTITZI date 14 March 2013 07:55 +7

antonela costache srl este presedinta sectiei II penala de la tmb. Nu putea obtine o astfel de functie fara sprijinul si recomandarea conducerii tmb. SI APROPO\" DE JUDECATORI CINSTITI, LA JUDECATORIA SECTOR 4 CAND FACE DNA O VIZITA , ASA , DE CURTOAZIE? :-* SHPAGA NU CUNOASHTE JURISDICTIE!!!

# CAB LE PUNE LIBERE PE CELE 2 INFRACTOARE date 14 March 2013 08:02 +5

LA CAB, O SA CONSIDERE JUDECATORII CA CELE 2 SHPAGARE NU PREZINTA PERICOL , CA AU LICEUL LA BAZA , SUNT SUFERINDE ( AU HEMOROIZI DE LA STATUL INDELUNGAT PE SCAUN , IN VEDEREA IMPARTIRII DREPTATII) SI AU UN LOC DE MUNCA STABIL :D SI LE VOR DA DRUMUL IN MEDIUL LOR NATURAL , LUMEA JUSTITIEI :D :D

# cab date 14 March 2013 13:29 -1

Io zis sa le impuste direct, in direct si in reluare si dupa aia sa le dea drumul. Asa s-ar face dreptate

# vorba prostului date 14 March 2013 08:29 +3

ce-i mai tare si mai tare decit mina procuroare?  Daca nu e nimic politic in rahatul asta, nu stiu ce sa mai zic.  Daca au pus botul sau mai bine zis contul, trebuie sa plateasca.

# IOAN DUSCAS date 14 March 2013 08:32 +7

SOKOTEALA IE KA NIMENI NU TRBUIE SA FIE DEASUPRA LEGII ! DAR NIMENI SI ABSOLUT NIMENI NU POATE FI SUSPECTAT SAU FACE OBIECTUL UNOR ANCHETE SAU PERCHEZITII IN CONDITIILE IIN CARE NU EXISTA DOVEZI SOLIFE IMPOTRIVA ACELEI PERSOANE ! INDIFERENT CINE AR FI ACEEA PERSOANA ! LA ROMANIKA SECURISTO-DEFORMATA SE IA UNA BUNATA ORDIN DIN SPATIUL INFRACTIONAL SECRET , SE PRIMESTE DOUA BUCATI COLAJE INREGISTRARI DINTRE VECINII PERSOANEI VIZATE SI IN BAZA ACESTORA SE PREZINTA LA USA TRUPE DE MASCATI BA CHIAR SE SPARGE USA KAND CATE UN MASKALAU NITEL MAI DILAU PARE IN INTARZIERE CU REACTIA DIPPLOMATIKA NEPUTINCIOS ASISTATA DE BIETUL LOKATAR DERANJATOR DE MAMA KORUPTIE ! TREBURILE ASTEA MURDARE SE FAK DE OBICEI PENTRU A SE IMPUNE SOLUTII SAU PENTRU A MATRASII CEVA JUDE MAI TARE DE URECHI LA INIDCATIILE INFRACTORILOR DIN ZONA SECRETA !ASTA-IN ROMANIKA SECURISTO-INFUNDATA ! REPUBLIKA PO******TA DE ORGANIZATII INFRACTIONALE FINANTATE DE LA BUGET !

# filip date 14 March 2013 08:47 +9

In contextul actual nu are nici o importanta ce au facut in realitate cele doua judecatoare. Ceea ce se straduieste DNA-ul sa faca in ultima perioada (dupa ce si-au pus-o pe procuroarea Haineala in fruntea CSM-ului) este sa transmita un semnal judecatorilor din toata tara ca ei sunt jupanii.

# carcotas date 14 March 2013 11:06 -3

Cred ca esti ca si mine un om care munceste pentru banii pe care-i are; plecand de la asta, chiar avand dreptate ca DNA-ul se umfla in pene, ce doresti, sa se faca ca nu vede cand juzii iau spaga? Apoi, nu juzii lasi i-au facut mari pe astia de acum de la DNA? Antoanela Costache l-a judecat pe crapul Pavalache, in presa germana pe vremea aia PNA-ul pocnea de infatuare, cand totul fusese smecherie pusa la cale de serviciile care aveau misiunea sa dea Europei un exemplu de cat de hotarata e Romania sa-i termine pe corupti. Ne furam caciula singuri, asta e!

# filip date 14 March 2013 11:46 +4

Sunt de acord ca judecatorii care iau spaga trebuie urmariti, dar eu spuneam ca, acum, mult mai important este semnalul pe care-l dau procurorii catre ceilalti judecatori: daca mai misca in front, pot oricand s-o pateasca la fel!

# Iovanescu date 14 March 2013 09:10 +6

Din pacate, nu am vazut nicio pozitie luata fata de ingerintele statului roman in actul de justitie, in procesele civile si de contencios. De ani buni, oricat de ticalos ar fi statul in raporturile civile si administrative, instantele nu il sanctioneaza ci sunt extrem de docile si fidele angajatorului. Acest tip de ingerinta este cel putin la fel de grav ca si coruptia din dosarele penale. Standardul scazut de viata din Romania este direct influentat de prima de incurajare pe care justitia o da institutiilor nefunctionale ori abuzive. Nu in ultimul rand, serviciul public al justitiei in procesele civile si de contencios pare mai degraba setat cum sa nu rezolve problemele justitiabililor decat sa le rezolve. Aceasta deoarece judecatorul este mai intai preocupat sa nu isi atraga mania angajatorului in timp ce legea, echitatea ori justetea sunt ultimele dintre reperele avute in vedere la pronuntarea unei solutii. Este dezamagitor!

# carcotas date 14 March 2013 11:09 +1

SUBSCRIU ! judecatorii romani isi abandoneaza zilnic rolul de arbitri in duelul particularilor cu statul, trec majoritar de partea statului.

# Baumax date 14 March 2013 09:23 +2

DECAPITAREA MAFIEI DIN JUSTITIE. Laura Andrei, presedinta (se pare \"pe viata\") a Trib. Bucuresti. Fosta jude a Jud. S 4 Buc. a fost colega la \"4\" cu actuala prese, Mariana Feldioreanu si cu actuala prese a sect. civile, Popa Cornelia. Tot la \"4\" a mai activat ca jude si prese Puschin Corina, actuala prese a sectiei a III-a civ. a TMB, activand ca \"detasata\" ca judecator la tribunal in perioada 2006 - 2010, pe cand era prese la \"4\". Tot de la \"4\" e si Iulian Tartau, jude la sectia a IV-a.Mai e nevoie sa va spun ce mafie s-a instalat? Mafia de la Judec S4, patronata (ati ghicit) de ... Laura Andrei. Cum functioneaza?: Daca se doreste la \"4\" o anumita solutie, nici o problema! Se vorbeste cu tanti Feldioreanu Mariana si/sau cu tanti Cornelia Popa si astea vorbesc cu judec de cauza (mai precis i se arata pisica nepromovarii). 

# ...continua date 14 March 2013 09:24 +3

Judecatorul, de cele mai multe ori cu cas la gura si abia iesit din stagiatura, constient ca promovarea lui trece si pe la cele doua otrepe, Feldioreanu si Popa (care de mediocre ce sunt, n-au promovat in sistem, ramanand la \"4\" simple judecatoare de aproape 20 de ani), cedeaza santajului si da solutia. Mai departe, dosarul ajunge la tribunal, unde coana Laura Andrei, cu care cele doua tanti se bat pe burta (atentie, burta lu\' tanti Popa e mare), cu care fostele sale colege si prietene au vorbit deja, isi traficheaza influenta de presedinte si vorbeste cu sefa sectiei care are dosarul in apel sau recurs (daca se nimereste la sectia a III-a, e mult mai simplu, pt ca aici e prietena ei, Corina Puschin), iar otrepele din complet mentin solutia. Voi veni cu exemple, dar mai intai sa-mi iasa \"Strasbourg\"-ul.

# Baumax date 14 March 2013 09:29 +5

DECAPITAREA mafiei de la CAB, SECTIA A II-A PENALA SI PT CAUZE CU MINORI SI FAMILIE, avem judecatoarea SILVIA CERBU,  al carei sot este PRIMPROCURORUL D.N.A.,VIOREL CERBU...!!!

# Salvamar date 14 March 2013 09:38 +3

Nu stiu daca cele doua judecatoare sunt vinovate. Pana la final ele trebuie sa se bucure de prezumtia de nevinovatie (asta daca nu schimbam codul penal dupa capul lui Macovei). Actiunile astea pe baza de asa zise \"denunturi\" care se fac in INTELEGERE cu procurorii pentru micsoarea pedepsei unor penali pe mine ma ingrijoreaza. Sa nu uitam doua din dosarele lui Nastase (bratarile dacice si cel cu spalarea de bani), care s-au bazat pe astfel de asa zise \"probe\" si care dupa OPT ani s-au incheiat cu NUP!!!! Oare cati bani s-au cheltuit pentru aceste dosare inventate de procurori? Acum am senzatia ca procurorii lui base si Haineala le arata pisica judecatorilor si le arata ce pot pati pentru ca nu sunt OBEDIENTI si nu asculta de dorinta procurorilor. Asta este justitie? Daca astea doua judecatoare erau corupte nu era mai usor sa se organizeze un flagrant? Sa aplezi la denuntatori, gen Jenica Boierica, este degradant pentru procurori si sistemul nostru de justitie.

# Baumax date 14 March 2013 09:39 +6

Mafia din Justitia din Romania. Acest sistem mentionat mai sus FUNCTIONEAZA inca de pe vremea lui Ceausescu PE ACESTE PREMIZE DE INCUSCRIRE SI PRIETENIE, este CORUPT PANA IN MADUVA OASELOR si fara vreo sansa de insanatosire. La aceasta concluzie a ajuns si dna Ministru Pivniceru, care prefera o retragere diplomatica, nefiind in putere sa tina piept Mafiei DNA-DGIPI-PICCJ-SRI-CSM. ..si fara vreo sansa de insanatosire. Incepand de la Procurorul General, cu nevasta si fratele, pana la ultimul grefier care isi baga sotul sofer sau om de serviciu, CARACATITA ACEASTA este  VENINOASA,  BLOCHEAZA SI SUFOCA ROMANIA.

# TRAIAN date 14 March 2013 10:33 0

Domnilor sunt judecatori care accepta comvertirea unei simple fise de calcul in titluri de propietate,unor Ordine 15056/1943 fara sa tina cont de nimic fara celeritate,interzicand accesul la justitie,ignorand hotarari ale instantelor de fond,preferand ....,alceva in loc sa trimeata dosarul inapoi la fond ,ca aceasta sa faca o mancare buna \" gustoasa acum avand si ingrediente ,,Delicatul\"vezi Dosarul 37334/3/2008 este de noaptea minti.

# @corbu.ifrim date 14 March 2013 09:44 +5

LAURA ANDREI!!! Nu inteleg de ce nu e mentionata Laura Andrei, judecator si vicepresedinte al Tribunalului Bucuresti, cu sotul notar (Jean Andrei) si profesor la Facultatea de Drept a Universitatii Bucuresti, iar cumnata avocat in Baroul Bucuresti? Oare atat de mare sa fie influenta d-nei Laura, incat nimeni sa nu aiba curajul sa vorbeasca! De ce oare?

# Barbu date 14 March 2013 09:55 +8

Coruptia extinsa din sistemul judiciar este cunoscuta dar si mai grav utilizata de toate taberele politice cand se afla la putere. Ceea ce sare in ochi in acest caz ( dar si in altele ) este faptul ca pe langa posibilele pete ale celor doua magistrate - care trebuie dovedite printrun proces - momentul ales de \"justitiarii\" prezidentiali din DNA este tocmai cu 3-4 zile inainte de judecarea dosarelor Nastase si Voiculescu, doi dusmani declarati ai presedintelui! Chiar daca cei doi o avea pete ( probabil doar presedintele nu are ) momentul pentru atac ales de buldogii din DNA ai presedintelui este vizibil si de intimidare. Liderii USL par sa nu vada pericolul nenumirii unor conducatori care sa aduca echilibru in turma buldogilor si implicit a liderului lor politic.

# maria date 14 March 2013 10:17 +9

Domnilor judecatori , stiu ca sunt si  judecatori  necinstiti , nu stiu  daca cele doua judecatoare sunt vinovate de ceva , daaar , sigur , stiu un lucru :  DACA NU  LUPTATI SA VA APARATI DREPTURILE SI   ONOAREA  VETI FI ,, CALARITI \'\'  de  PROCURORI  ! Nu ginditi :  mie nu mi se intimpla ! Miine poti fi TU , DOMNULE JUDECATOR !  Speranta mea ca Romania nu va ajunge 100 %   un stat politienesc  e legata   NUMAI  de voi ! Va rog , fiti curajosi si demni ! 

# astralo schengen date 14 March 2013 10:27 -3

Putorile astea doua sunt din gasca moldovencei corupte sluga turnatorului , la puscarie cu ele .

# adel date 14 March 2013 10:50 +6

daca judecatorii continua sa taca si sa doarma, uite asa o sa-i ridice basescu pe toti. Nu am vazut nicio reactie din partea asociatiilor judecatorilor la Barsan, Neacsu, la cele doua judecatoare

# obiectiva date 14 March 2013 11:04 +7

bai, frate, astia NU mai au un strop de bun simt...inainte de a sti ce dosare au, spuneam ca , intr/adevar, au pact cu clanurile mafiote....DNA e cel mai mare CLAN mafiot !!! E O MINCIUNA....sunt urmarite de DNA ca sa judece \"cum trebuie\", dupa indicatiile dementului naional, la comanda politiei politice, ....ca urmare si directa consecinta...NOI, POPORUL, satul de circ FARA PAINE, vrem DESFIINTAREA URGENTA A DNA !!! prin OUG ca si la infiintare !!!!

# avocat traditional date 14 March 2013 14:45 +2

Mai fratil9or,ce v-ati repezit asac precum leul asupra prazii?Inca nu sdtitiodespre ce este vorba si dati in amaratele alea ca in hotii de cai.lasati sa aflam mai multe desopre ele si apoi asa comentam.oricum ,prezumtia de nevin ovatie nu trece prin birourile voastre.Credeti ca mie imi plac judecatorii incorecti/necinstiti/spagari?Nu imi plac dar cand au d ceva de genul acesta sunt mai circumspect.mai ales ca informartiile vin de la DNA-10% achitari.Din juristi ,zic eu corecti,unii v-ati transformat in delatori ordinari.sa creed ca acestia dunt colegi cu cei infierati aici?deci tot judecatori?Sau sunt printre ei si avoc ati care vorbesc (ca si ceilalti) dupa ureche ori interese pierdute in instante?

# lumina date 14 March 2013 20:12 -1

vorbim toti ca sa nu adormim. Asa ni se sustrage atentia de la problemele adevarate ... mor oameniii ... de foame... fara locuri de munca... cu hotii de la banci adusi  pe capu nostru... cu FMI-ul si altii care omoara usor, usor , neamul nostru, si noi ne bucuram de necazul unora...bulagrii, italienii, spaniolii, ce fac ?! ... ei nu vorbesc, ci au trecut direct la treaba... au alungat furnizorul de energie electrica CEZ din tara ca si-au batut joc de oameni...s.a.m.d. ...!!!

# lumina date 15 March 2013 14:21 0

vorbim toti ca sa nu adormim. Asa ni se sustrage atentia de la problemele adevarate ... mor oameniii ... de foame... fara locuri de munca... cu hotii de la banci adusi  pe capu nostru... cu FMI-ul si altii care omoara usor, usor , neamul nostru, si noi ne bucuram de necazul unora...bulagrii, italienii, spaniolii, ce fac ?! ... ei nu vorbesc, ci au trecut direct la treaba... au alungat furnizorul de energie electrica CEZ din tara ca si-au batut joc de oameni...s.a.m.d. ...!!!

# lumina date 16 March 2013 09:55 0

vorbim toti ca sa nu adormim. Asa ni se sustrage atentia de la problemele adevarate ... mor oameniii ... de foame... fara locuri de munca... cu hotii de la banci adusi  pe capu nostru... cu FMI-ul si altii care omoara usor, usor , neamul nostru, si noi ne bucuram de necazul unora...bulagrii, italienii, spaniolii, ce fac ?! ... ei nu vorbesc, ci au trecut direct la treaba... au alungat furnizorul de energie electrica CEZ din tara ca si-au batut joc de oameni...s.a.m.d. ...!!!

# rozalia date 18 March 2013 12:17 0

:lol: si procurorii primesc mita si i fac nevinovati pe faptasii reali

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva