22 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DOUA SAPTAMANI PANA LA VERDICT IN DOSARUL “TELEPATIA” – Judecatoarea Gratiela Constantin de la Tribunalul Bucuresti a fost pe aceeasi lungime de unda cu procurorul DNA, respingand toate cererile avocatilor apararii. Dan Voiculescu: “Eu am mare incredere in Justitie, in ciuda unor presiuni care se fac”

Scris de: Adina A. STANCU - Elena DUMITRACHE | pdf | print

29 August 2013 17:31
Vizualizari: 6423

 

UPDATE - Dan Voiculescu a declarat la iesirea de la Tribunal: “Noi nu sunt probe, nici directe, nici indirecte, nici marturii, nici declaratii, nici indicii ca as fi fost implicat in aceasta privatizare”.

Dosarul "Telepatia" este la un pas de a primi solutia finala pe fond. La Tribunalul Bucuresti a avut loc, joi, 29 august 2013, ultimul termen din cauza privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare, in care presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu (foto), este acuzat de infractiunea de folosire de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, a influentei si a autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri sau alte foloase necuvenite si spalare de bani, ambele in forma continuata.


La termenul de joi, judecatoarea Gratiela Constantin de la Tribunalul Bucuresti a finalizat audierile din dosarul nr. 25497/3/2012 si a anuntat ca in doua saptamani se va pronunta. Procuroarea de sedinta de la DNA a cerut condamnarea lui Dan Voiculescu la pedeapsa maxima pentru infractiunea de spalare de bani, 12 ani. In timpul sedintei, judecatoarea Gratiela Constantin, despre care Lumeajustitiei.ro a aflat ca, in cariera sa, a fost si procuror, parea ca nu o intereseaza mai deloc cererile avocatilor apararii inculpatilor din acest dosar si in aceste conditii a si respins foarte rapid fiecare dintre probatoriile solicitate de avocati.

Inainte de a intra in sala de judecata, Dan Voiculescu a declarat ca are incredere in Justitie, in ciuda presiunilor care s-au facut in acest caz: “Cred ca eu si domnul profesor Mateut n-ar fi trebuit sa venim astazi, dar acum pentru ca am venit o sa intram. N-ar fi trebuit sa venim pentru ca organele doamnei Udrea si ale domnului Basescu au dat verdictul. Daca va uitati in presa de astazi scrie cuvant cu cuvant: “Instanta trebuie sa...”. Cand un ziar spune ca “trebuie instanta sa” nu cred ca e vreo imixtiune in Justitie. (…) Eu am mare incredere in Justitie, in ciuda unor presiuni care se fac tocmai de cei care spun ca n-ar trebui sa facem presiuni. Mai presiune decat “instanta trebuie sa” eu nu cred ca mai exista”.

Dan Voiculescu a fost intrebat si despre presupusul denunt impotriva sa, despre care anumite publicatii a scris ca ar fi fost facut de Nelu Iordache la DNA: “Nu-l cunosc pe Nelu Iordache, nu l-am vazut niciodata, n-am luat masa cu el, n-am fost la el acasa, n-a fost la mine acasa. E jenant, dar in Romania nimic nu mai conteaza, important e ca telepatia cucereste Romania”.

Audierile de martori

A urmat o lunga sedinta. Pana la ora publicari acestui material, pledoariile avocatiilor nu se incheiasera, dar judecatoarea anuntase deja ca se va pronunta in doua saptamani. In timpul sedintei de judecata, judecatoarea Gratiela Constantin i-a audiat pe martorii Laurentiu Lupu si Mihai Lazar, acesta din urma propus ca martor de presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu.

Primul martor audiat a fost Mihai Lazar. Prezentam pasaje din timpul audierilor:

Mihai Lazar: Sunt un specialist in domeniul economic, actionar, am derulat afaceri si asa am ajuns sa ocup aceste functii

Judecator: V-a numit cineva in aceste functii?

Mihai Lazar: AGA stabileste conducerea unei firme...Nu am semnat u contractul cu ICA. Cercetarea prezenta interes pentru GRIVCO. Nu stiu daca la momentul ala societatea avea ca obiect cercetarea in domeniul alimentatiei. Am semnat multe contracte de-a lungul timpului. Nu stiu amanunte despre un contract de superficie la care se face referire in dosar.

Avocat: Cine a avut initiativa semnarii contractului cu ICA si a participarii la licitatie?

Mihai Lazar: GRIVCO a urmarit anunturile de privatizare. Deorece eram interesati de cercetare in alimentatie, am prezentat AGA de a participa la privatizarea ICA. AGA s-a intrunit si am primit acordul sa participam la licitatie.

Avocat: Cu Domnul Voiculescu ati discutat pe aceasta tema?

Mihai Lazar: Am discutat la AGA, a fost si el prezent atunci si a fost de acord sa mergem mai departe. Nu am avut anterior, inainte de AGA, discutii cu Voiculescu despre privatizarea ICA.

Judecator: Cum s-a luat decizia?

Mihai Lazar: S-a votat, toti au fost de acord, a fost prezent si domnul Voiculescu. El a fost de acord sa mergem mai departe.

Judecator: Mai departe ce s-a intamplat?

Mihai Lazar: A mai fost convocata AGA unde s-au discutat detalii tehnice.

Judecator: A participat si Dan Voiculescu?

Mihai Lazar: Nu-mi amintesc, dar am luat cunostinta de hotararile luate. La momentul respectiv am separat functiile, AGA l-a desemnat pe directorul general executiv, care era Sorin Pantis (n.r. trimis in judecata in acest dosar), sa continue procesul de privatizare.

Judecator: Cine s-a ocupat de procedurile prealabile licitatiei?

Mihai Lazar: Sorin Pantis. Nu stiu cine a mai participat la licitatie. il stiu pe Voiculescu din 1978 si intre noi sunt relatii de prietenie si respect. Asupra mea este greu sa se faca influente. Nu s-au exercitat influente pe linie de afaceri din partea lui Voiculescu. Am obtinut intotdeauna aprobari de la AGA. Sunt o persoana foarte ocupata si nu stiu daca Voiculescu a facut presiuni asupra altor persoane.

Avocat: Stiti daca GRIVCO avea fonduri necesare pentru privatizarea ICA?

Mihai Lazar: Firma avea si nu avea fonduri, fluxul de capital era oscilant, in functie de aceste fluctuatii. La momentul privatizarii nu stiu daca erau fonduri in conturile firmei.

Avocat: De ce GRIVCO nu a participat la majorarea de capital si s-a imprumutat la domnul Voiculescu?

Mihai Lazar: Probabil nu erau bani in contabilitate la momentul respectiv. Contractul de imprumut reprezenta cea mai buna solutie financiara.

Avocat: Exista vreo legatura intre dumneavostra si conducerea ADS?

Mihai Lazar: Nu.

Avocat: De unde a stiut GRIVCO de privatizarea ICA?

Mihai Lazar: Din anuntul public, dar nu mai stiu unde a fost facut. Nu am gasit personal anuntul respectiv. Cineva din firma m-a anuntat. Colectivul firmei GRIVCO s-a ocupat de urmarirea anuntului de privatizare. Nu mai stiu cine exact, daca era un colectiv...

Avocat: Hotararea AGA cu privire la desemnarea lui Pantis era imperativa?

Mihai Lazar: Da!

Avocat: Implicarea lui Pantis in privatizare s-a facut dupa hotararea AGA de imputernicire sau la un alt moment?

Mihai Lazar: Pantis s-a ocupat de participarea la privatizare dupa hotararea AGA. GRIVCO era in aceeasi curte cu ICA, l-am cunoscut pe Mencinicopschi.

Procuror DNA: GRIVCO trebuia sa plateasca datoriile ICA asa cum se spune in contract?

Mihai Lazar: Nu am particpat la privatizarea ICA. Nu stiu clauzele exacte ale contractului. Si eu am imprumutat firma GRIVCO cu bani. Prin 2007 am imprumutat firma cu cateva sute de mii de euro.

Ulterior, dupa audierea martorului Mihai Lazar, instanta a procedat la audierea martorului Laurentiu Lupu. Redam pasaje din audierea martorului Laurentiu Lupu:

Laurentiu Lupu: Lucrez la Ministerul Agriculturii din 2005-2009, ca director al Directiei Juridice. Nu am semnat niciun act legat de privatizarea ICA SA. Nu mai tin minte ce am semnat

Avocat: Stiti cum s-a constituit ministerul parte civila pentru un prejudiciu pretins, in conditiile in care in noiembrie 2002, toate veniturile ADS erau transferate la Ministerul Finantelor?

Laurentiu Lupu: In putine cauze s-a constituit ministerul ca parte civila. Aceste cereri ajungeau fie la Directia Juridica sau la Directia Buget. La Directia Juridica nu ajungea in timp util un raspuns de la Directia Buget. In cazul ICA, cred ca am semnat adresa de constituire ca parte civila din partea ministerului. Am transmis adresa primita de la DNA la ADS pentru un punct de vedere. Adresa DNA de constituire ca parte civila am trimis-o la ADS si la Buget.

Avocat: S-a consultat ministrul Ciolos cu martorul daca se constituie parte civila?

Laurentiu Lupu: Nu s-a consultat cu mine.

Avocat: Dupa ce s-a constituit parte civila ministerul, Directia juridica a primit raspuns de la ADS?

Laurentiu Lupu: Da.

Avocat: Raspunsul de la ADS a venit dupa ce ministerul s-a constituit parte civila?

Laurentiu Lupu: Ministrul nu semneaza adrese de capul lui, singur. Opinia ADS a venit cu intarziere la Ministerul Agriculturii si a fost remisa la DNA.

Dupa audierea celor doi martori, avocatul inculpatului Nicolae Vlad Savulescu, fost sef al Directiei privatizari concesionare din cadrul Agentiei Domeniilor Statului (ADS) a sustinut in fata instantei ca acuzatiile de fals si uz de fals aduse clientului sau au fost prescrise, motiv pentru care instanta a dispus suspendarea sedintei pentru cateva minute.

Dupa aproximativ 15 minute sedinta a fost reluata. Avocatul inculpatului Nicolae Vlad Savulescu a aratat ca infractiunile de instigare la fals sunt prescrise inca din 2011, iar probatoriul este epuizat. Acesta a mai precizat ca la data de 9 aprilie 2013, instanta a mentinut o expertiza evaluatorie a ICCJ, care arata ca expertul nu a elaborat varianta de calcul asa cum a dispus Inalta Curte de Casatie si Justitie, solicitand in acest sens sesizarea expertului pentru a fi completata expertiza. In acelasi timp, avocatul lui Savulescu a cerut si audierea evaluatorului care a intocmit expertiza, afirmand ca este posibil sa poata fi acuzat de fals, pentru cum a evaluat sediul ICA. Cererile acestuia au fost sustinute si de ceilalti avocati din sala.

De cealalta parte, avocatii lui Dan Voiculescu au solicitat judecatoarei Gratiela Constantin sa incuviinteze audierea in calitate de martor a fostului ministru al Agriculturii, Dacian Ciolos, si a lui Eugen Spulber. In ceea ce il priveste pe Dacian Ciolos, aparatorii lui Dan Voiculescu au precizat ca este necesar ca Ministerul Agriculturii sa emita un raspuns in care sa se precizeze daca exista documente interne prin care sa poata fi justificat prejudiciul, iar daca ele exista, sa fie trimise instantei ca mijloc de proba.

Dupa enuntarea cerererilor de catre avocati, procurorul DNA a contracarat fiecare solicitare a avocatilor apararii. In cazul solicitarii de audiere a lui Dacian Ciolos, procurorul anticoruptie a sustinut ca nu este necesara audierea acestuia, si nici nu se impune o solicitare catre Ministerul Agriculturii pentru emiterea unnui raspuns in care sa se arate daca a existat un prejudiciu. De altfel, nici cererea privind audierea expertului care a intocmit raportul de expertiza nu este necesara, in opinia procurorului. In ceea ce priveste prescriptia in cazul infractiunilor pentru care este acuzat Savulescu, procurorul DNA a sustinut ca termenul de prescriptie este de 12 ani, si va expira in aprilie 2015.

La randul ei, judecatoarea Gratiela Constantin a respins cerererile avocatilor: “Totusi, in cazul instigarii la uz de fals s-a implinit termenul. Nu este utila sesizarea expertului. In cazul celor trei inculpati care au cerut incetarea procesului ne vom pronunta pe fond. Cererile facute de Dan Voiculescu, respinse”.

Comentarii

# DOREL N date 29 August 2013 17:57 +14

Felix are incredere in justitie pana la pronuntarea sentintei. Daca aceasta ii va fi defavorabila sa vedeti ce incredere mai are in justitie.

# POLO.NICU date 29 August 2013 18:13 +14

Si Adrian Nastase avea aceeasi incredere in justitie. Urmarea se stie

# Roby date 29 August 2013 20:34 +4

Toti INFRACTORII au !Ati vazut vreun infractor politruc sa zica da, domnule, m-ati prins, am demnitate, execut pedeapsa...! Nu, ei sunt victime politice, dizidenti, luptatori antibasescu iar ceilalti sunt toti niste basisti ordinari!

# un cetatean plictisit date 29 August 2013 21:52 +2

Aveți dreptate, rage demnitatea, numai în madam\' Macovei, în dom\' Băsescu, Zegrean, Udrea, Videanu și alți domni și doamne care au legătură cu justiția, în diferite poziții \"procesuale\" și rămași cu onoarea \"nereperată\", da\' cu \"poziția (și averea) nezdruncinată\". Îmi cer iertare, dar nu stăpânesc termenii juridici.

# unul din lumea cea mare date 29 August 2013 18:42 0

dracu mai are incredere in justitie!!!!!!nu sint in potriva lui voiculescu dar am sa/i ,,soptesc ceva din sursele mele,, si apropos de ce zice cineva de mai sus si de mai jos..pina te condamna are nevoie judecatoarea de ceva timp ca sa/si primeasca INSTRUCTIUNILE DE LA COTROCENI.....normal ,,TELEPATIC SI MORGANATIC( de la fata morgana pentru unii),si stii ceva dane.....aici gresiti cu totii astai cu balls ca ,,AVETI INCREDERE IN BASESCU(adica justitia lui)eu nu mai am inceredere in justitie dupa ce justitia m/a furat la DRUMUL MARE ca sa nu/l infunde GUNOI pentru ce a facut in hirtiile mele.si eu am fost PROST si am crezut LA UN MOMENT DAT.m/am lecuit dupa ce am vazut ca dupa ce m/au pus sa platesc o proprietate si mi/au incasat banii apoi GUNOIUL mi/a nationalizat mica proprietate si apoi dupa ce a ajuns presedinte napircile si viperele mi/au spus ,,SA ASTEPT SA PLECE DE LA COTROCENI CA NU SE POT ARESTA INTRE EI,,(citat din napirca piccj)asa ca dane!!!!!!!!!AVETI VOI INCREDERE !!

# intrebare date 30 August 2013 10:25 -7

Am mai auzit ca judecatorul hotaraste sa RESPINGA CEREREA INVINUITULUI de a aduce martori si dovezi in favoarea sa. Ma uit si eu la filme americane si n-am vazut NICIODATA ca judecatorii la ei (care sint niste sefi supremi nu ca la noi niste marionete) sa nu vrea sa accepte dovezi.

# roby date 30 August 2013 15:23 +6

Cand cererile invinuitului sunt formulate cu rea credinta, pentru tergiversarea cauzei, nefiind pertinente, concludente si utile pentru solutionarea cauzei, ce ati vrea sa faca judecatorul??? Aaa, sa se uite in gura varanului felix si sa faca ce zic gadea sau ciuvica! Curat murdar!

# hunter date 29 August 2013 18:16 +7

3,6 ha si 1 ha constructii in Baneasa la pretul de 106000€ . statul este vanzatorul!!! cine este cumparatorul?

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 29 August 2013 18:51 +6

pentru hunter//aaaaaaaa chiar ai DREPTATE.....mihaileanu..cine/i PROPRIETARUL????? pmb a fost proprietarul BORDEI......cine/i beneficiarul? pmb a fost proprietarul.o,h.......cine/i ,,MOSTENITORUL,,???traficul de armament(oare de ce nu merge la sesiunea onu??)...cine/i preacinstitul din tribunalul federal de la ny???alegerile cu seci.......cine/i ,,PATRONUL,,sa mai insir dintre ,,PROPRIETATILE,,gunoiului?si voi atia cu balls aveti incredere in loc sa aratati TINTIT CU DEGETUL SPRE JUSTITIA GUNOIULUI

# un om date 29 August 2013 21:46 +6

Cine e proprietar in MIHAILEANU? Ca primaria nu mai e....o fi cumva primarul? raspunde la asta intai.

# unul din lumea cea mare date 29 August 2013 22:20 +2

pentru un om//a fost primarul acu/i gunoiul.....nu stiu daca te satisface raspunsul ......daca/i sa fiu exact ar trebui sa raspund ,,gunoiul moralist,,

# visu date 29 August 2013 19:10 +2

In romanica s-a intors sensul unor termeni si astfel, pe un enunt corect abuzeaza aplicatorii de legi: complicitate la abuz in serviciu pt unul care n-are nicio treaba cu serviciul, dare de mita pt o donatie civila, trafic de influenta pt o influenta morala, neexistenta juridic, etc. Rusine sa ne fie ca-i toleram pe cei cu astfel de gandire iar varanul sa faca ceva concret in sensul acesta, nu o simpla afirmare a increderii sale telepatice!

# jos serviciile date 29 August 2013 20:45 +8

Guvernul Ponta nu mai respecta programul de guvernare ! A incercat Pivniceru o - Dreptate pana la capat ! dar basistul Ponta a mazilit-o pentru a o pune pe Kovesi ! USL nu a candidat vorbind de Chevron , Coabitare , RMGC . Ponta ne-a mintit ! Trădătorul care si-a ascuns intențiile pana la alegeri .

# JOS PONTA, JOS PSD-ul ! date 30 August 2013 01:08 +1

Vor urma condamnari pe banda rulanta pentru referendumul de anul trecut, probabil ca vom fi si noi condamnati pentru ca am votat ! Ponta a facut BLAT cu spioanca Kovessi, cu Basina Voda si cu nenorocitii de on-ANI-sti ! Sacrifica tot (electoratul, PNL-ul, pe Dragnea, apropiatii,etc) pentru ca sa ramana premier ! Romanilor ...nu mai dormiti !

# le serpent date 29 August 2013 22:05 +4

timpul nu mai are rabdare cu domnul profesor... :D

# tipic date 29 August 2013 22:16 +3

razi ca fufa la plaja!

# REDUNDANT date 29 August 2013 23:39 +5

Daca Voiculescu e nevinovat cum zice el, să ne arate măcar un singur caz în România, când un ”muritor de rând” a reușit să cumpere o asemenea avere pe 2 lei. Bănuiesc că astfel de șanse pentru un ”neica nimeni” sunt mai mici decât să ghicești cele 6 numere la LOTO. Bănuiesc că explicația logică a ”reușitei” în afaceri este că la momentul privatizării ICA Varanului I-a fost favorabilă alinierea tuturor planetelor din toate galaxiile tuturor universurilor care au conlucrat pentru el.E clar, e sub o stea norocoasă.

# unul din lumea cea mare date 30 August 2013 00:51 0

pentru super redundant//eu sint supraredundant si zic ,,un muritor de rind ca si voiculescu este ,,gunoiul de rind,, videanu,blaga,udrea,cocos si citi si mai citi.o lista exhaustiva nu o pot publica aici.......astaia nu fac parte din pi,din ecuatia venusiana,din marte........uite la ce ma mai gindesc eu redundantule.......zic ca tine de voiculescu dar as mai zice ceva......astia din lista exaustiva nu au furat?de ce nu au facut si ei macar ,,o fundatica,, nu o fundatie ca voiculescu....care sprijina copiii suprainteligenti,sprijna batrinii sa dea statul asta coclit si cocalarizat,in judecata pentru pensii si cite si mai cite nedreptati,facute de justitia alba si imaculata,virgina rupta,voiculescu a mai facut un ziar care ne ma ,,ilumineaza,,un post de radio,un post tv cu ceva programe bune (chit ca eu urmaresc doar antena 3)cite joburi a facut ,,gunoiul ,,si la citi oameni da de mincare voiculescu pe niste eforturi cinstite care se numeste munca.gunoiul bea bere pe banii nostrii .

# dankh date 30 August 2013 19:39 +6

omule esti avocatul gunoiului varan?inteleg criticile la adresa lui Base...si acolitii, poate ai dreptate...dar sa i iei apararea lui Felix?esti un demagog murdar..esti penibil omule...abia astept sa ceara fiscul declaratii de avere de la privati...sa vedem cum justificati furaciunile

# unul din lumea cea mare date 31 August 2013 11:44 -4

pentru dankh-alias dodo si multe alte id/uri//dankh.....mie nu are cum sa/mi ceara fiscul NIMIC....toate veniturile mele de 24 de ani sint realizate in afara romaniei.irs/ul le/a impozitat,altele pe care le am in ro sint impozitate imediat la sursa deci....????!!!!!si pentru TINE NAPIRCA AM INTELES DE CE AI ATITEA ID/URI,INTRI DE PE ACELE ID/URI SI DAI CU ROSU SA FACI SA SE CREADA CA CEI CARE POSTEAZA SINT DEZAVUATI SI PENTRU TINE LA IDIOTENIILE TALE DAI CU VERDE.DANKH/DODO NUMAI SI RAHATUL ACESTA DOVEDESTE PRICEPEREA PROCURORILOR IN RELE.DACA TE PRETEZI LA ASA CEVA AICI IMI IMAGINEZ CUM FACI SI RECHIZITORIILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!CHIAR ESTI UN PERICOL PUBLIC!!!!!!

# dankh date 1 September 2013 08:47 +1

vorbesti de fisc...dar nu mi ai rasp d c il aperi pe varan...frustrat mic ce esti...poate ai auzit ca dac repatriezi profitul obtinut in strainatate platesti impozit..dsc nu l repatriezi lasa ne lasa ne..ramai und esti ca nu avem nevoie de infeactori demagogi care iau apararea coruptilor sub pretextul k si altii s corupti...afara fin tara cu tn.esti persona non grata

# viitorul date 30 August 2013 01:03 +4

DA JUSTITIA ESTE ATOTPUTERNICA SI DICTATORIALA. Cui i-a pasat de procesul sotilor CEAUSESCU? A FOST ECHITABIL?CUI I-A PASAT DE DOSARUL REVOLUTIEI? NOROC CU CEDO. MAINE POTI FI TU..NU BASESCU CI SISTEMUL INSTALAT DUPA REVOLUTIE  PRODUCE POLITICIENI,PRESEDINTI ,OAMENI DE AFACERI>ETC.. TIN DOSARE CAT VOR EI, DAU SENTINTE CUM VOR EI ,NU RESPECTA LUCRUL JUDECAT DE CEDO, NU SUNT RECEPTIVI LA DECLARATIILE OAMENILOR POLITICI. .DECLARATIA LUI PONTA : \"MASINA LOR DE FURAT A FUNCTIONAT MAI BINE DECAT A NOASTRA: A FOST CERCETAT?CE STIE DE MASINARIA DE FURAT? ESTE TAINUIRE

# unul din lumea cea mare date 30 August 2013 01:20 -1

pentru viitorul//mai viitorule ai multa dreptate!!!!!poate s/ar mai putea ierta cite ceva dar ,,gunoiul de la cotroceni ,,a furat speranta,a furat oportunitatea oamenilor pentru un pic de mai bine,cum dracului se face ca si ceausescu (care chiar daca a construit pe eforturile noastre ceva in romanica) a impins in bejenie fara sa o spuna deschis romanul ,gunoiul i/a impins deschis si in gura mare in immigratie pe floarea natiei(profesori,doctori,ingineri)de ce mai viitorule sintem un neam blestemat!!!!!!de ce dracului avem noroc numai de blesteme........si parca cel mai crunt este blestemul gunoiului,de ce dracu rominul in loc sa aibe parte de justitie a avut parte doar de scuipat in ochi????cred ca nici tu nu poti raspunde viitorule!!!!!!!

# VIITORUL date 30 August 2013 02:47 +1

pentru unul din lumea cea mare/eu sunt simplut,tu poate jurist dar nu base a furat a doua oara ci PONTA cu GUVERNU a facut recesamantul. De ce a mintit?Ce familie nustie cati copii are ?De ce a raportat mai multi cu drept de vot?De blestemati !care natie crestina omoara un conducator in ziua de CRACIUN? ce tradatori de neam si tara.Dar sti ma rog sa maora la fel.Si biserica sa faca slujbe de iertare a pacatelor ca asa scrie BIBLIA sa scapam de blesteme,Nu ca a fost bun dar nu omarat in ziua de craciun.Cat despre noi de am fi uniti in fata poporului ei ar fi niste viermi.CSM condus de procuror de ce?Pentru ca judecatori sunt lasi si fricosi de ar fi uniti ar fi condusi de judecator,Ce nu stim ca rolul important in societate il are PARCHETUL el face cercetare ca atare sa ne alegem noi poporul PROCURORUL GENERAL JUDECATORII DE LA CURTEA CONSTITUTIONALA si SA raspunda in fata poporului nu merita nu mai este ales.LA FEL SI AVOCATUL POPORULUI ales de popor.

# VIITORUL date 30 August 2013 02:51 +1

pentru unul din lumea cea mare/eu sunt simplut,tu poate jurist dar nu base a furat a doua oara ci PONTA cu GUVERNU a facut recesamantul. De ce a mintit?Ce familie nustie cati copii are ?De ce a raportat mai multi cu drept de vot?De blestemati !care natie crestina omoara un conducator in ziua de CRACIUN? ce tradatori de neam si tara.Dar sti ma rog sa maora la fel.Si biserica sa faca slujbe de iertare a pacatelor ca asa scrie BIBLIA sa scapam de blesteme,Nu ca a fost bun dar nu omarat in ziua de craciun.Cat despre noi de am fi uniti in fata poporului ei ar fi niste viermi.CSM condus de procuror de ce?Pentru ca judecatori sunt lasi si fricosi de ar fi uniti ar fi condusi de judecator,Ce nu stim ca rolul important in societate il are PARCHETUL el face cercetare ca atare sa ne alegem noi poporul PROCURORUL GENERAL JUDECATORII DE LA CURTEA CONSTITUTIONALA si SA raspunda in fata poporului nu merita nu mai este ales.LA FEL SI AVOCATUL POPORULUI ales de popor.

# PRAF IN OCHI date 30 August 2013 01:24 +2

Fără a disculpa pe toți Videnii care au vina lor si trebuie sa răspundă, să mai lăsăm fundațiile lui Voiculescu că sunt făcute doar pentru imaginea lui de filantrop. Faptul că și-a pus toate resursele media în slujba unui partid e frumos? Faptul că în fiecare zi latră unii la televiziunile lui împotriva a tot ce este contra varanului, fără a conta dacă au sau nu dreptate, e bine? Așa că să lăsăm deoparte ”actele lui de caritate” de 5 bani. Aș vrea și eu sutele de milioane dacă nu miliarde de dolari pe care I-a luat de la Ceaușescu si as face numai acte de caritate si fundatii sa creada lumea ca sunt Mesia pe pământ.

# viitorul date 30 August 2013 01:42 +2

DACA SUNTEM CONDUSI DE CEI CARE STIU SA FURE VOTURI ,CE PRETENTI AVEM ?DACA CEI CE AU TRAS IN NOI SUNT INCA LA PUTERE CE PRETENTI DE DREPTATE SA AVEM? CUI II PASA DE BANII  PUBLICI PIERDUTI DE STATUL ROMAN LA CEDO ?CUM EXPLICATI: JUDECATOAREA BEATA LA VOLAN LIBERA ,JUDECATOAREA CARE A OMORAT OAMENI LIBERA SI MAI MULT EA JUDECA CAT ESTE DE MORALA IN FATA UNI INVINUIT CU ACEEASI SPETA? DECI PUTEM OMORI CA S-A DEFECTAT MASINA PENTRU TOTI CETATENI, PUTEM DEA CA ESTE PRACTICA JUDICIARA CARE SE APLICA LA TOATE DOSARELE..JUDECATOARE CARE ARE 2PROCESE PIERDUTE LA CEDO PENTRU ARESTARE FARE PROBE ,PROFESOARA LA DREPT? STUDENTII I-AU EZEMPLUE,INCALCAND LEGEA AVANSEZI SAU NU RASPUNZI PENAL,COMPROMISA JUSTITIA SI PE VIITOR.MAI RAU CA DICTATURA COMUNISTA.ASTA TREBUIE SEMNALAT LA EUROPA SI INALTULUI COMISAR PENTU DREPTURILE OMULUI.UNDE SUNTETI VOI ORG.PENTRU DREPTURILE OMULUI? SOCIETATEA CIVILA?NU APAR PE VOICULESCU, DAR AVEM NEVOIE DE JUSTITIE CORECTA CARE RIDICA TARA ECONOMIC SI POLITIC.

# viitorul date 30 August 2013 01:57 +3

DACA SUNTEM CONDUSI DE CEI CARE STIU SA FURE VOTURI ,CE PRETENTI AVEM ?DACA CEI CE AU TRAS IN NOI SUNT INCA LA PUTERE CE PRETENTI DE DREPTATE SA AVEM? CUI II PASA DE BANII  PUBLICI PIERDUTI DE STATUL ROMAN LA CEDO ?CUM EXPLICATI: JUDECATOAREA BEATA LA VOLAN LIBERA ,JUDECATOAREA CARE A OMORAT OAMENI LIBERA SI MAI MULT EA JUDECA CAT ESTE DE MORALA IN FATA UNI INVINUIT CU ACEEASI SPETA? DECI PUTEM OMORI CA S-A DEFECTAT MASINA PENTRU TOTI CETATENI, PUTEM DEA CA ESTE PRACTICA JUDICIARA CARE SE APLICA LA TOATE DOSARELE..JUDECATOARE CARE ARE 2PROCESE PIERDUTE LA CEDO PENTRU ARESTARE FARE PROBE ,PROFESOARA LA DREPT? STUDENTII I-AU EZEMPLUE,INCALCAND LEGEA AVANSEZI SAU NU RASPUNZI PENAL,COMPROMISA JUSTITIA SI PE VIITOR.MAI RAU CA DICTATURA COMUNISTA.ASTA TREBUIE SEMNALAT LA EUROPA SI INALTULUI COMISAR PENTU DREPTURILE OMULUI.UNDE SUNTETI VOI ORG.PENTRU DREPTURILE OMULUI? SOCIETATEA CIVILA?NU APAR PE VOICULESCU, DAR AVEM NEVOIE DE JUSTITIE CORECTA CARE RIDICA TARA ECONOMIC SI POLITIC.

# viitorul date 30 August 2013 02:45 +2

DACA SUNTEM CONDUSI DE CEI CARE STIU SA FURE VOTURI ,CE PRETENTI AVEM ?DACA CEI CE AU TRAS IN NOI SUNT INCA LA PUTERE CE PRETENTI DE DREPTATE SA AVEM? CUI II PASA DE BANII  PUBLICI PIERDUTI DE STATUL ROMAN LA CEDO ?CUM EXPLICATI: JUDECATOAREA BEATA LA VOLAN LIBERA ,JUDECATOAREA CARE A OMORAT OAMENI LIBERA SI MAI MULT EA JUDECA CAT ESTE DE MORALA IN FATA UNI INVINUIT CU ACEEASI SPETA? DECI PUTEM OMORI CA S-A DEFECTAT MASINA PENTRU TOTI CETATENI, PUTEM DEA CA ESTE PRACTICA JUDICIARA CARE SE APLICA LA TOATE DOSARELE..JUDECATOARE CARE ARE 2PROCESE PIERDUTE LA CEDO PENTRU ARESTARE FARE PROBE ,PROFESOARA LA DREPT? STUDENTII I-AU EZEMPLUE,INCALCAND LEGEA AVANSEZI SAU NU RASPUNZI PENAL,COMPROMISA JUSTITIA SI PE VIITOR.MAI RAU CA DICTATURA COMUNISTA.ASTA TREBUIE SEMNALAT LA EUROPA SI INALTULUI COMISAR PENTU DREPTURILE OMULUI.UNDE SUNTETI VOI ORG.PENTRU DREPTURILE OMULUI? SOCIETATEA CIVILA?NU APAR PE VOICULESCU, DAR AVEM NEVOIE DE JUSTITIE CORECTA CARE RIDICA TARA ECONOMIC SI POLITIC.

# viitorul date 30 August 2013 02:49 0

DACA SUNTEM CONDUSI DE CEI CARE STIU SA FURE VOTURI ,CE PRETENTI AVEM ?DACA CEI CE AU TRAS IN NOI SUNT INCA LA PUTERE CE PRETENTI DE DREPTATE SA AVEM? CUI II PASA DE BANII  PUBLICI PIERDUTI DE STATUL ROMAN LA CEDO ?CUM EXPLICATI: JUDECATOAREA BEATA LA VOLAN LIBERA ,JUDECATOAREA CARE A OMORAT OAMENI LIBERA SI MAI MULT EA JUDECA CAT ESTE DE MORALA IN FATA UNI INVINUIT CU ACEEASI SPETA? DECI PUTEM OMORI CA S-A DEFECTAT MASINA PENTRU TOTI CETATENI, PUTEM DEA CA ESTE PRACTICA JUDICIARA CARE SE APLICA LA TOATE DOSARELE..JUDECATOARE CARE ARE 2PROCESE PIERDUTE LA CEDO PENTRU ARESTARE FARE PROBE ,PROFESOARA LA DREPT? STUDENTII I-AU EZEMPLUE,INCALCAND LEGEA AVANSEZI SAU NU RASPUNZI PENAL,COMPROMISA JUSTITIA SI PE VIITOR.MAI RAU CA DICTATURA COMUNISTA.ASTA TREBUIE SEMNALAT LA EUROPA SI INALTULUI COMISAR PENTU DREPTURILE OMULUI.UNDE SUNTETI VOI ORG.PENTRU DREPTURILE OMULUI? SOCIETATEA CIVILA?NU APAR PE VOICULESCU, DAR AVEM NEVOIE DE JUSTITIE CORECTA CARE RIDICA TARA ECONOMIC SI POLITIC.

# viitorul date 30 August 2013 02:54 0

DACA SUNTEM CONDUSI DE CEI CARE STIU SA FURE VOTURI ,CE PRETENTI AVEM ?DACA CEI CE AU TRAS IN NOI SUNT INCA LA PUTERE CE PRETENTI DE DREPTATE SA AVEM? CUI II PASA DE BANII  PUBLICI PIERDUTI DE STATUL ROMAN LA CEDO ?CUM EXPLICATI: JUDECATOAREA BEATA LA VOLAN LIBERA ,JUDECATOAREA CARE A OMORAT OAMENI LIBERA SI MAI MULT EA JUDECA CAT ESTE DE MORALA IN FATA UNI INVINUIT CU ACEEASI SPETA? DECI PUTEM OMORI CA S-A DEFECTAT MASINA PENTRU TOTI CETATENI, PUTEM DEA CA ESTE PRACTICA JUDICIARA CARE SE APLICA LA TOATE DOSARELE..JUDECATOARE CARE ARE 2PROCESE PIERDUTE LA CEDO PENTRU ARESTARE FARE PROBE ,PROFESOARA LA DREPT? STUDENTII I-AU EZEMPLUE,INCALCAND LEGEA AVANSEZI SAU NU RASPUNZI PENAL,COMPROMISA JUSTITIA SI PE VIITOR.MAI RAU CA DICTATURA COMUNISTA.ASTA TREBUIE SEMNALAT LA EUROPA SI INALTULUI COMISAR PENTU DREPTURILE OMULUI.UNDE SUNTETI VOI ORG.PENTRU DREPTURILE OMULUI? SOCIETATEA CIVILA?NU APAR PE VOICULESCU, DAR AVEM NEVOIE DE JUSTITIE CORECTA CARE RIDICA TARA ECONOMIC SI POLITIC.

# Justitia Cascadorilor Rasului date 30 August 2013 05:52 0

Pe langa asta cu telepatia ....Ce scrie intr-un rechizitoriu cu referire la o presupusa infractiune de trafic de influenata: \"...cercetări ce au dus la identificarea unei structuri infracţionale specializate în săvârşirea de infracţiuni de corupţie şi structurată funcţional după reguli tip «al-Qaeda», în care rolul fiecărui membru era clar conturat şi limitat la propriul şi, respectiv, următorul palier de acţiune\", se arată în rechizitoriul procurorilor DNA Iaşi. Parerea mea este ca la DNA o conditie de baza la angajare este sa ai scleroza in placi. Regiulile dupa care functioneaza Al Qaeda nu sunt cunoscute ci doar analizate de CIA de strategi si analisti militari de renume din lume, dar in niciun caz nu au fost descoperite de DNA Iasi. Prin urmare poate ar fi bine ca sediul DNA sa se mute in incinta spitalului de la Socola.

# CATI MAGISTRATI VOR FACE PUSCARIE PENTRU DOSARUL ICA ? date 30 August 2013 09:20 +5

Pentru cei care afirma CA WARANUL N-ARE NICI O LEGATURA CU ICA : E clar ca a foat O FRAUDA ! Daca waranul ,n-a vrut …de ce a ajuns la el terenul de 70 milioane de euro ? Daca nu l-a vrut de ce n-a iesit la telivizor sa STRIGE : “FRATILOR, NISTE PROSTI .NISTE INCOMPETENTI DIN GUVERN MI-AU DAT MIE UN TEREN , EU NU-L VREAU ! EU NU-L VREAU ! EU NU-L VREAU ! LUATI-L INAPOI SI PE PROSTII ASTIA DATI-I AFARA SAU BAGATI-I LA PUSCARIE !- Si ar fi devenit un personaj pozitiv …ar fi devenit o vedeta . ..i-as fi strans mana ! as fi fost mandru ca in tara exista oameni de asemenea calitate morala! Pe scurt n-a facut asta pentru ca este un BANDIT ! CEL MAI MARE BANDIT DIN ISTORIA ACESTEI TARI ! O TARA INTREAGA STIE ASTA ! Daca cineva s-ar COMPROMITE IN ASA HAL INCAT SA-I DEA MAI PUTIN DE 10 ANI, VA INTRA EL IN PUSCARIE = CU SIGURANTA = SI VA FACE RESTUL

# unul din lumea cea mare date 30 August 2013 13:23 -1

pentru CATI MAGISTRATI VOR FACE PUSCARIE PENTRU DOSARUL ICA ?// cum ai stabilit clasamentul,, Pe scurt n-a facut asta pentru ca este un BANDIT ! CEL MAI MARE BANDIT DIN ISTORIA ACESTEI TARI ! O TARA INTREAGA STIE ASTA ! Daca cineva s-ar COMPROMITE IN ASA HAL INCAT SA-I DEA MAI PUTIN DE 10 ANI, VA INTRA EL IN PUSCARIE = CU SIGURANTA = SI VA FACE RESTUL,, sper ca magistratii care l/au corcolit pe gunoi sa faca si ei puscarie!!!!!!!incepind cu cei de la ccr pina jos la ultima judecatorie

# Nobudy date 30 August 2013 09:46 +4

5 ani cu executare ! Mark my Words !!!...:)))

# the great pretender date 30 August 2013 11:50 +6

gresesti, visatorule. Condamnarea va fi de 8+ ;-)

# SENTINTA IN ACEST PROCES NE ARATA DACA AM SCAPAT DE COMUNISM date 30 August 2013 12:39 +4

Orice judacator care-i da mai putin de 10 cu executarea VA FACE PUSCARIE !

# RAZBUNATI-NE ! DATI-I WAR RANULUI =EXACT ATAT CAT MARITA ! date 30 August 2013 15:46 +3

Magistrati RAZBUNATI-NE ! DATI-I WAR RANULUI =EXACT ATAT CAT MARITA ! Nici o zi in plus , nici o zi in minus ! Magistrati PUTETI FACE ISTORIE ! Sentinta voastra nu inseamna numai pedepsirea unui bandit ,ci inseamna DESPARTIREA DE O LUME ! INSEAMNA DESPARTIREA DE BOLSEVISM ! INSEAMNA INTRAREA IN EUROPA ! Magistrati ,ridicati-va la inaltimea MISIUNII ISTORICE PE CARE O AVETI ! VOI PUTETI SA REDATI SPERANTA UNUI INTREG POPOR ! Voi putesti sterge rusinea pe care a suportat-o acest popor din partea celui mai mare BANDIT CARE A TRAIT PE ACEST PAMANT ! DAND O SENTINTA ABSOLUT CORECTA VOI PUTETI STERGE UMILINATA SUFERITA 23 DE ANI DE ACEST POPOR ! RAZBUNATI-NE !

# varanul basescu ????? date 30 August 2013 16:54 -2

:lol: 8) chiorul blestemat de popor un infractor dement :zzz fost securist :P lingau ciausescu ,violator :-* in anul 1973 a studentei doinea renea :sad: acesati pe net cazul asa basescu violator :lol: sa vedeti de ce este chior si cu cicatricea pe obrazul stang,un hot criminal,demis de popor nerusinatul cu justitia lui de hotii ce iau spaga si fac dosare prin tetepatie :lol: :lol: :lol: macacu in gura lui de borfas -condus de satana in iad :eek:

# cucu date 27 September 2013 00:18 +1

Ba, esti tampit! Uita-te la varanul tau cel nestimtit.... Atata avere si infractiune... Cine poate crede ceva din nevinovatia lui. Asta demult trebuia sa intre in puscarie!!!!!!

# Om bun date 30 August 2013 17:52 +1

Schimba tratamentu\', că sigur este greșit. Dacă, totuși, te mai bântuie gândurile revanșarde, mergi putin pe la psihiatru. Ai mai mari șanse de reușită împreună cu Napoleon, Cezar, Burebista sau alți eroi pe care ii vei cunoaște    acolo.

# om bun date 30 August 2013 17:54 0

Mesajul este pentru \"RAZBUNATI-NE ! DATI-I WAR RANULUI =EXACT ATAT CAT MARITA !\".

# Mircea date 30 August 2013 22:07 +1

Parerea mea pur personala, ea urmariti desfasurarea proceselor in care avocatul Mateut reprezenta clientul sau, rand pe rand toti ajung in puscarie, eu cred ca Mateuti este un foarte bun colaborator sub acoperire, nici nu pot crede altceva ! Asa ca, incet incet toti clientii lui de calibru, ajung in puscarie ! Bravooooooooooooo, DOM.. profesor

# hunter date 4 September 2013 13:11 +1

Mateut in fata evidentelor zdrobitoare nu poate face decat sa traga de timp ani buni !!!

# cloca securista basescu porcul kaka date 31 August 2013 17:08 -3

:lol: romanii din tara ori fugiti de dracul basescu ori :-* rabdati fome ori va rasculati,ce se intanpla acolo este ca in sodoma si gomora dracii csm haineala :-? dna spiona kövesy :-x porcul taiat basescu si inputit 8) chiorul va joca cu procurorii cum vrea :P lingaii decoratii platiti bine si mai fac si spaga dela interlopii :sigh: ponta si usl cu 7o % se lasa linsati de mafia pdl,hotii care au jefuit tara rad bine de voi sunt bogati,fara munca <img src=ops:' /> le transmit ca nu vor duce averile in lumea de apoi si ca vor fi judecati,viata este scurta aici si vor trai in iad daca mai cred acesti diavolii :-*

# Popa Nciolae - Tulcea date 8 September 2013 20:53 0

Impulsul creator ne apartine pentru redresarea Romaniei. Va rog pe toti care doriti sa gandim startegii si sa participam la libera organizare si asociere in acest sens pe intreg teritoriul Romaniei. A se vedea Avocat Popa Nicolae.blogspot.ro sau popatnicolae@yahoo.com

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva