23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

INCA UN AVOCAT SALTAT - Procurorii DNA l-au retinut pe avocatul Claudiu Mihai Pascu, din Baroul Dolj, pentru trafic de influenta si complicitate la luare de mita. Pascu a fost prins in flagrant in timp ce primea 5.000 de lei. In acelasi dosar a fost retinut si un ofiter de politie judiciara (Comunicatul)

Scris de: G.T. | pdf | print

17 April 2013 13:26
Vizualizari: 10153

 

Avocatul Claudiu Mihai Pascu, din Baroul Dolj, a fost retinut miercuri, 17 aprilie 2013, de procurorii DNA pentru trafic de influenta si complicitate la luare de mita. In acelasi dosar a fost retinut ofiterul de politie judiciara din cadrul IPJ Dolj, Radu Cale, acuzat de luare de mita.

Potrivit DNA, avocatul Claudiu Mihai Pascu, la initiativa ofiterului Radu Cale, a pretins de la denuntatori suma de 15.000 de lei, lasand sa se creada ca poate interveni pe langa un procuror de la Parchetul Judecatoriei Craiova pentru a le da o solutie favorabila acestora intr-un dosar in care sunt cercetati. Avocatul ar fi primit marti, 16 aprilie 2013, prima transa de 5.000 de lei, dandu-i in aceeasi zi ofiterului Radu Cale suma de 1.000 de euro pentru ca acesta sa ii propuna procurorului o solutie favorabila denuntatorilor. De asemenea, marti seara, avocatul a mai primit o a doua transa de 5.000 de lei, ocazie cu care a fost prins in flagrant de procurori.

Cei doi vor fi prezentati in fata Curtii de Apel Craiova cu propunerea de arestare preventiva.


Prezentam in continuare acuzatiile DNA:

Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Serviciul teritorial Craiova efectueaza acte de urmarire penala fata inculpatii

PASCU MIHAI-CLAUDIU, avocat la Baroul Dolj, in sarcina caruia s-au retinut infractiunile de trafic de influenta si complicitate la luare de mita,

CALE RELU, ofiter de politie judiciara, cu gradul profesional de subcomisar in cadrul I.P.J. Dolj, in sarcina caruia s-a retinut infractiunea de luare de mita.

Din ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmite de procurori a rezultat urmatoarea stare de fapt:

In ziua de 15 aprilie 2013, in calitate de avocat in cadrul Baroului Dolj, inculpatul Pascu Mihai Claudiu, la initiativa lui Cale Relu, ofiter de politie judiciara, a pretins unor denuntatori suma de 15.000 lei, sustinand ca ar putea sa intervina la un procuror de la Parchetul de pe langa Judecatoria Craiova, astfel incat sa fie adoptata o solutie favorabila denuntatorilor, intr-un dosar penal in care sunt cercetati.

La data de 16 aprilie 2013, inculpatul Pascu Mihai – Claudiu a primit de la denuntatori, din totalul sumei pretinse, o prima transa in valoare de 5.000 lei din care a remis, in aceeași zi, inculpatului Cale Relu, ofiter in cadrul Politiei Municipiului Craiova suma de 1.000 euro pentru ca acesta din urma sa propuna procurorului o solutie favorabila denuntatorilor, in dosarul in care aceștia sunt cercetati.

In seara aceleiași zile, de 16 aprilie 2013, inculpatul Pascu Mihai Claudiu a mai primit de la denuntatori a doua transa in valoare de 5.000 lei, imprejurare in care procurorii au procedat la constatarea infractiunii flagrante.

In ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmite de procurori se arata ca initiativa angajarii ca avocat a lui Pascu Mihai Claudiu in dosarul in care denuntatorii sunt cercetati pentru comiterea de infractiuni, precum si cea privind pretinderea de bani de la denuntatori, a apartinut inculpatului Cale Relu.

Inculpatilor Pascu Mihai Claudiu și Cale Relu li s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala, iar la data de 17 aprilie 2013, procurorii anticoruptie au dispus retinerea acestora pentru 24 de ore, urmand a fi prezentati la Curtea de Apel Craiova cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

In cauza, procurorii au beneficiat de sprijinul ofiterilor de politie din cadrul M.A.I – Directia Generala Anticoruptie”.

* Cititi aici comunicatul DNA

Comentarii

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu fratii miei.......,, date 17 April 2013 15:07 0

Avocatul PASCU MIHAI CLAUDIU cred că face parte din Baroul ,,CONSTITUȚIONAL -BOTA,, . Propun ca decanul Baroului sau președintele UNBR să fie cercetați.     Aici este ,,șerpărie ,, în toată regula.

# DOSAR OENAL date 17 April 2013 15:14 +2

         Nu ai dreptate BERCEA aces avocat face parte din UNBR - Gheorghe Florea, vare in ultima perioada au încheiat ..PROTOCOALE ,, cu majoritatea instituțiilor statului de aplicare a legii. Mau mult Gheorghe Florea a afirmat la congres în fața MARINARULUI DE LA COTROCENI, că se practică avocatura ilegal.       De ce nu a spus marinarului că foarte mulți avocați din UNBR -ul pe care cu onoare nu-l conduce sunt cercetați pentru fapte de corupție (ȘPAGĂ, MITĂ ) ???????????     Știe CSM, MJ, DNA, MAI, că un procent de 10% din banii proveniți din șpagă sunt spălați prin plata contribuției către UNBR ????????.          

# tataia kermit zis florea protocol date 17 April 2013 15:36 0

Treaba e clara. Bota face avocatura ilegala, Florea face avocatura \"penala\". SI mai face protocoale, ultimul incheiat cu uniunea cimitirelor evreiesti, ca tot e el taticul sfintei zeciuieli.

# fane date 17 April 2013 15:15 +2

Credeti ca la CA Craiova, vor primi mandate? Ce este si acolo... cu bomba atomica faci curatenia in justitia din Craiova. Dar ce \"denuntatori cinstiti\", pentru ca ei sant cei care ofera bani si dupa aceea tot ei te toarna ca sa se razbune, nu din simtul cinstei si al onoarei. Ca altfel nu ar fi ajuns cu dosare la parchet. La Craiova sant multi avocati corupti, iar judecatori si procurori, cam 99,99%. Mai este una, o avocata care ar trebui arestata, Fuchs Judith, barbat-su este judecator la Caracal, il cheama Veselin. Face un trafic de influenta ceva de groaza, face parte dintr-o retea. A fost si amanta multora,printre care si a lui Daniel Stancu, purtatorul de cuvant de la Tribunalul Dolj.

# DI date 12 July 2013 09:46 +1

Iudith Fuchs are 3 plangeri penale la DNA pentru trafic de influenta, in toate s-a dispus neinceperea urmaririi penale. Isi aranjeaza completele, intervine peste tot. In blocul in care sta (cel din care s-a aruncat sandu Cosmin) stau numai judecatori si procurori, e o cloaca de trafic acolo...

# EȘTI ÎN EROARE date 17 April 2013 15:18 -2

     Este o minciună, UNBR nu obligă nici-un avocat să plătească 10% din onorarii. Domnul președinte Gheorghe Florea chiar a recomandat să se renunțe la aceaste sume tocmai pentru că ar putea să provină din Furt.

# av date 17 April 2013 16:11 +1

,, UNBR nu obligă nici-un avocat să plătească 10% din onorarii.\'\'  :D dar ca sa plateasca mai putin catre Barou -fac evaziune fiscala-e in floare! cati av traditionali inseala statul netaind chitante?

# Nicu de la Găiești date 17 April 2013 15:27 +4

Din data de 4 aprilie AVOCAȚII DIN GĂIEȘTI sunt în grevă pe motiv că avocații din UNBR Bota Pompiliu sunt agreați la instanțe, parchet , poliție , etc.        La 16.04 . 2013 instanța , parchetul au solicitat Baroului Găiești :           - actele de înființare, funcționare, statutul, etc , dar au refuzat să le prezinte afirmând în scris că au caracter confidențial.                Avocații din UNBR Bota au inaintat la aceste instituții actele solicitate.                 cred că ar fi o ocazie să se tranșeze această situație.

# Av date 17 April 2013 16:14 +3

Nu se va transa, cel putin in curand. In schimb urmeaza o ploaie de plangeri penale contra av traditionali care de 10 ani sicaneaza si nu se mai satura. Bumerangul incepe sa se intoarca. Traditionalii inca mai cred ca au actele,,in confidentialitate\'\' Vai de voi

# Avo date 18 April 2013 00:12 +2

E foarte bine! Sa asigure UNBR Bota oficiile! Felicitari magistratilor de la Gaesti ca nu se lasa intimidati de traditionalii-penali!!!

# avi/avi date 18 April 2013 00:23 -3

Acolo unde un act procesual este semnat de un avocat botist,vom avea nukiotatea acelui act.Si asta din doua motive:in primul rand ca avocatul botist nu este avocat in sensul legii(mai ales a legii de procedura penala)si in al doilea rand pentru ca apararea lui este zero dpv.al pregatirii profesionale.Deci?

# avi, avi anal-fabeticus date 18 April 2013 06:26 0

Deci avi, tata, esti nul in gramatica: ,,nukiotatea acelui,, ,, in sensul legii, a legii,, 

# avi/avi date 18 April 2013 22:52 0

nulitate esti tu botistule.Eu gresesc la scris,tu gresesti zilnic,in orice.Esti un zero absolut.Oare cum te mai suporta fostul vostru sef,actualul vostru sef,si alti botisti cu sitlul tau de dobitoc?dar,daca stau bine si gandesc(nu ca voi,pe bune) ma intreb:nu esti tu chiar bota?

# MARIA LINDICA date 17 April 2013 15:42 -6

Nu mai comentați dacă nu sunteți siguri. Sigur vă spun că nici UNBR - Bota Pompiliu nu are acte de înființare sau funcționare, statut , etc.     Este o mare eroare să mai afirmați că UNBR Florea Gheorghe nu are acte de înființare. Ele au fost anexate în copie la toate ,,PROTOCOALELE ,,încheiate cu MJ; CSM; Avocatul Poporului, etc.

# manifest date 17 April 2013 17:16 +3

Tribunalul Gorj şi Judecătoria Tg-Jiu cu privire la actele de înfiinţare a Baroului Gorj cu care a încheiat protocol pentru spaţiul din incinta instanţei, a răspuns că nu deţine acceste acte şi că nu arhivează asemenea documente.

# justitiabil date 17 April 2013 15:50 +1

sunt satul de avocati pana in gat....VA TOT CERTATI CARE CUM E LEGAL/ILEGAL....TOTI AVOCATII SUNT LA FEL INDIFERENT DIN CE BAROU PROVIN AM AVUT PARTE DE MULTI AVOCATI BUNI ATAT DE LA TRADITIONALI CAT SI DE LA BOTA ..DAR SUNT UNII PROFITORI ......DOAR BANII II INTERESEAZA SI ATAT ! NU VA MAI CERTATI ATATA PE TEMA ASTA A BAROURILOR AVOCATI...NU ARE SENS....

# av date 17 April 2013 16:17 +1

Esti in eraoare mare frate! daca crezi ca toti sunt profitori. Avocatul lucreaza pentru bani, deci e normal sa fie rasplat pentru munca lui care este cateodata deosebit de solicitanta, in spatele unei pledari in instanta stau ore, zile intregi de documentare, sta facultatea si anii grei de studiu. poate esti din categoria care vrea totul pe gratis.

# Iuliu date 17 April 2013 16:24 -3

Justitiabil- cred ca tu esti asa zia avocat de la Bota si scrii sa faci praf. Cei de la Bota nu sunt primiti in nicio instanta sau parchete, nu mai aburiti lumea. Si spune-mi si mie unde este satul Gaiesti, sau este la Bota in minte. Nu ati fost, nu sunteti si nu veti fi niciodata avocati in Romania. Luati-l de gat pe Bota al vostru si cautati o tara bananiera, poate acolo va tine minciuna. In tot Ardealul va scot judecatorii din sala inainte de a deschide gura. Daca nu credeti veniti si spuneti ca sunteti aqvocati la Bota si veti vedea cum zburati din sala. INCETATI SA MAI DEZINFORMATI.!!! 

# ȚIGANIADA date 17 April 2013 16:56 +3

 pentru ,,Iuliu,,  Dar Șpaga, șpaga este legală la voi ????????????? Cel care se întreține pe sine sau altul din ȘPAGĂ, DIN ȘPAGĂ, DIN ȘPAGĂ ======cum îl numești tu idiotule ?????????

# pt Iuliu date 17 April 2013 17:45 +2

Mai derbedeule, faptul ca tu si toata gasca din care faci parte, adica desfiintata unbr-flocea, sunteti tolerati de catre magistratii corupti ai acestei tari, nu inseamna ca profesati legal, ci dimpotriva !

# av bota date 17 April 2013 20:50 +2

Oligofrenule! nu mai dezinforma! vrei sa-ti sterg nasul ala mucos cu cateva hotarari date de-a lungul timpului, in care av bota sunt recunoscuti? clar! negru pe alb apar avocati bota recunoscuti in toate instantele.Si stai asa, asta e in tara asta de rahat, dar sa vezi cum practica cativa in strainatate, ca AVOCATI, pe bani grei desigur, nu pe mizilicuri specifice romanicii.

# avocat traditional date 18 April 2013 11:54 0

mai Iuliu ,coleg al meu.Te-ai speriat de bota si prostovanii lui ,de nu mai raspunzi?Dupa ce m-ai lasat sa ma bat cu ei si prostia lor,ai aparut intr-un final iar apoi ai abandonat. hai ma Iuliule continua ,cum rog sa contiune si avi/avi ori Sator Arepo.Cu bolovanii astia nu ar trebui sa ne purtam cu manusi.Nu sunt foarte multi,pentru ca majoritatea sunt de buhna credinta,dar fraieriti de bota se complac acum in situatia de paria ai avocaturii.daca vrei ,scrie ceva pe net si o sa iti raspund.

# analfabet traditional date 18 April 2013 12:13 0

Auzi, ce tupeu pe analfabetu traditional: ,,eu nu am facut nicio greseala de gramatica,, (!!??!) Ăi, dobitocule, tu gafezi cum respiri : ,,hai ma Iuliule,, ,,rog sa contiune,, ,,sunt de buhna credinta,, ???!!! Ăi, dobitocule, de ,,buhna,, intrebare, de ce te roade asa tare existenta lui Bota ? Tu oricum nu poti absolvi scoala primara ca esti prea prost ! Nu te mai baga in vorba cu avocatii !

# avocat traditional date 18 April 2013 12:32 0

problema 1.Nu sunt greseli de gramatica.Sunt de tehnoredactare.problema 2.M-am luat in vorba doar cu un avocat:Iuliu.Voi nu sunteti avocati.Problema 3.Daca cineva dintre c ei care posteaza este dobitoc,eu sigur nu sunt.Problema 4.Amandoi am absolvit scoala primara,eu la Bucuresti,tu in vreun satuc uitat de ceausescu.Diferenta este ca tu ai absolvit-o in zadar.Problema 5.daca esti avocat ,cum draq postezi toata ziua la orele in care azr trebuie sa fii in instanta(rectific:in curtiole instantelor cu lista de donatii in mana)Problema 6.Nu pune aceeasi intrebare ,cu referire la mine.Eu am clineti cu bani,imi aleg cauzele,am timp,iar parintii,asa cum ti-am mai scis,au baza financiara solida.Poate vorbesc cu e3i sa iti dea ceva donatii.Problema7.Atentie-vin italienii!!!!

# agramatule traditional date 18 April 2013 13:27 0

Chiar ieri, intr-un comentariu de 2 bani, ca de altfel toate comentariile tale, ai scris \"tea facut\", in loc de \"te-a facut\". Esti jalnic !

# pentru inginerul ratat,ajuns jurist din intamplare date 18 April 2013 16:57 0

bai acesta a lu Pigus.Poate mai gresim unii din repezeala,dar tu gresesti tot timpul.Si gramatical,si in actiunile tale,si in viata publica(?) ori privata.Asa esti tu,nu te mai poate schimba nimeni.Ramai acelasi derbedeu pe care il stiu oamenii din XXXX si toti avocatii din Romania.Cat de curand o sa o incurci cu baroul paralel.Si tot ,cat de curand,voi inlocui XXXX cu o localitate draga tie.

# obsedatule date 18 April 2013 23:29 0

Tembelule traditional, orice ai face si oricat de nociv esti pentru societatea noastra, nimeni nu te poate vindeca de boala mintala de care suferi.

# AVOCAT ADY XXX ptr. IULIU date 17 April 2013 17:42 +5

Tu dezinformezi IULIU. Sunt primiti in aprope toate instantele. Sunt cateva exceptii unde se gasesc\"prietenasii\" vostrii si le fac sicanii la av. BOTA. Fac APEL catre toti avocatii BOTA. Trebuie sa ne unim sa luam \"taurul de coarne\" si sa nu abandonam aceasta lupta. Nu se poate trebuie sa ne intalnim sa facem memorii la PARLAMENT, GUVERN, AVOCATUL POPORULUI etc. sa ridicam exceptia de neconstitutionalitate a art. 1; 26;60; 113 din Leg. 51/1995-texte de lege pe baza carora ne tin in cercetarii si doresc sa ne faca la norma \"infractori\". Este inadmisibil a mai tine in vigoare aceste norme de incriminare penala dupa aderarea Romaniei la U. E. incalcand Tratatul , Directivele 98/5/CE; 77/249/CEE; 2005/36/C.E.; 2006/123/CE; Constitutia si mulkte texte de lege. Prin ce fac ei nu fac decat sa ne constranga/santajeze, sa ne impiedice sa participam in procese ca avocati legali (194; 261 indic. 1 C.P.) Unii colegi de la noi au declansat actiunii atat la CEDO, la instantele din Romania in baza art. 58,72,75; 252-257;1349-1371;1381-1393 C.Civ; art. 111 C.proc. civ. si O.G 137/2000 privind combaterea discriminarii prin care a cerut instantelor sa oblige pe \'traditionalii\" care i-au calomniat prin instante sa respecte hotararile judecatoresti prin care s-au dat solutii de NUP sau SUP sa respecte aceste hotarari, sa inceteze cu activitatile ilicite prin care ai nostrii sunt calomniati, a solicitat si daune morale si a ridicat exceptia de neconstitutionalitate a textelor de lege mai sus aratate. Cei care doresc din colegii nostrii sa formuleze interventii accesorii pot sa o faca in dosarele care sunt pe rol, dosare si actiuni care vor fi comunicate catre UNBR BOTA in zilele urmatoare sau direct colegilor nostrii. Trebuie facute si alte demersuri legale, nu este posibil ca timp de peste 10 sa ne hartuie, sa ne distruga familiile prin ingradirea acestor drepturi si sa ne supuna la tratamente inumane, degradante. daca in U.E avocatura se practica in paralel prin mai multe UNBR-uri(asociatii profesionale cu denumiri si conduceri diferite) , ba mai mult si prin prestare de servicii fara a fi obligatoriu sa te inscrii in barou la noi de ce ne interzic. In baza art. 11; 20 si 148 din Constitutie a codului civil si codului de procedura civila dreptul U.E se aplica obligatoriu si cu prioritate fata de dreptul intern. Acesti \'traditionali\" comit genocid \" profesional fata de noi, vor sa ne \"omoare\" profesional, fizic si psihic in masa. Unde mai este posibil asa ceva.

# manifest date 17 April 2013 19:04 +5

În România se întâmplă toate astea, aici nu se respectă autoritatea de lucru judecat a hotărârilor judecătoreşti în materie penală de instanţele civile, aici organele de urmărire penală te citează la fiecare plângere penală în loc să le conexeze pe toate, aici nici judecătorul nu-şi recunoaşte propria hotărâre, aici lipsa actelor de înfiinţare a unui barou este acoperită de magistraţi, aici se aplică legea retroactiv, aici nu se ia nicio măsură împotriva celor care fac toate asta, aici e raiul abuzurilor.

# No coment date 18 April 2013 08:23 +1

Ma bucur cand vad ca se mai misca ceva in tara asta, ceva cu adevarat, insa e mult prea putin si se pare ca e nevoie de mult mai mult! Din pacate, asa cum am mai spus singura activitate vizibila si concreta e \" colectionarea\" de solutii, care sa fim seriosi, nu prea ajuta la nimic, intr-o tara in care nici macar directivele europene sau deciziile c.e.d.o. nu se respecta.  Sunt convins ca a venit vremea ca si cei care au suferit de pe urma plangerilor penale de pana acum, sa faca pasul in a reclama pe cei care le-au facut acele plangeri, tot sub aspectul practicarii unei profesii fara drept, sa vada si domniile lor ca se poate si asa.  S-ar putea ca de pe urma unor astfel de demersuri sa apara si ceva surprize si de ce nu s-ar transa odata pentru totdeauna acest fraticid. In orice tara normala ar putea activa nu una, ci oricate organizatii profesionale ale avocatilor, a se vedea de exemplu cele ale mediatorilor, dreptul la asociere fiind unul pentru care multi si-au dat viata. 

# Iuliu date 17 April 2013 18:52 -5

Numeste in concret tari din UE unde sunt mai multe Uniuni si nu Barouri, in afara de Belgia, unde exista 2 uniuni, dar infiintate pe criterii de limba vorbita, adica franceza si germana si atat. Voi membrii UNBR Bota nu puteti face mare lucru fara conducatorii vostri, insa pe acestia nu ii intereseaza altceva decat donatiile. La traditionali macar se sustine un examen, la voi in schimb nimic altceva decat un simulacru de examen pe care il ia fiecare. Spune-mi care sunt subiectele si unde sunt afisate, dar cine sunt examinatorii vostri. La voi exista o singura persoana:BOTA infractorul care si-a facut barou pentru a nu da examen in structura existenta si atunci si acum, iar voi puturosii il urmati. La examen cu voi si daca sunteti buni oa sa fiti avocati. Cine ar angaja un asemenea avocat caruia ii este frica de un examen. Care este garantia ca asigura un serviciu calificat. Din pacate in Romania sunt mai multi absolventi de drept decat muncitori, dar calitatea studiilor este precara   

# un nene date 17 April 2013 19:26 +5

cati din barou traditional au dat examen si cati sunt cu interviu

# raspuns date 18 April 2013 00:03 +1

95% intrati cu interviu, restul de 5% pe baza de politica .

# pt Iuliu date 17 April 2013 20:13 +3

Bai cretinule, mai scuteste-ne cu asa-zisul examen, pe care oricare analfabet il promoveaza daca da SPAGA sau este ruda de \"traditional\", magistrat sau politruc. Diversiunea aceasta a expirat demult, doar tu esti prea prost si inca nu te-ai prins. Ti-e frica de concurenta, mizerie umana ce esti. Sa-si aleaga justitiabilul aparatorul, nu sa i se impuna, de imbecili ca tine, doar membrii unei caste mafiote.

# av, pt Iuliu date 17 April 2013 20:57 +1

Sii, draga iuliu, acum ca tot se apropie Pastele, i-ti doresc ,,toate cele bune\'\' ,,multa sanatate\'\' si ,,impliniri profesionale\'\'  :D  :D 

# pt av, pt Iuliu date 17 April 2013 21:01 0

Colega, \"iti\" doresc si nu \"i-ti\"... Fii mai atent.

# av, pt Iuliu date 17 April 2013 21:48 -2

Aaaaa... scuze, ma grabeam ca ma asteapta maine ceva dosare cam grele, rectific iti.

# SATOR AREPO date 18 April 2013 11:46 +1

Da,sunt coleg cu toti aceia care scriu si fac misto de voi.Desi nu ii cunosc personal,apreciez postarile lor.Si inchei cu vorbele intelepte ale voastre:alupigus

# AVOCAT ADY XXX-PTR. IULIU date 17 April 2013 19:12 +6

Mai nesimtitule sa faci lenesa pe MATA ca nu te-a avortat. Mai citeste GUNOIULE sa vezi ca in majoritatea tarilor din U.E. se practica avocatura si prin prestarea de servicii si ca angajat si prin mai multe UNBR(asociatii). Vezi directivele mai sus amintite cat si leg. 51/1995 si statutul care au preluat si transpus aceste directive si posibilitati. Numai ca sunt doar pe hartie intrucat voi procedati de o maniera infractionala in sensul art. 323 C.P. in vederea comiterii faptelor penale mai sus amintite. Aveti grija ca la 261 indic. 1 C.P. si tentativa se pedepseste numai ca voi sunteti tinuti in \"brate\" de unii magistrati care au \"rubedeniile \" la voi in UNBR inscrisi si trecuti pe tabloul incompatibililor. trebuie o data si o data sa se autosesizeze DNA si alte organe U.P. intrucat unele fapte pe care le comiteti voi sunt asimilate faptelor de coruptie( Leg. 78/2000) fapte pe care voi le comiteti unele mascate(exp. 194 C.P. ) in sesnsul ca ne amenintati si ne faceti plangeri ptr. a ne constrange sa nu mai practicam avocatura noi si sa deturnati clientii la voi. Cum de este posibil ca noi cu acte de infiintare sa nu fim lasati sa practicam profesia iar voi care nu aveti acte de infiintare si capacitate juridica( vezi 187 din codul civil si urmat) sa practicati avocatura. E ca atunci cand eu circul cu o masina imatriculata pe drum public iar tu cu una neimatriculata iar politistul imi face mie dosar penal. Oarba si DNA-ul dupa voi sa se tina(dupa unii care comiteti aceste fapte).

# SATOR AREPO date 17 April 2013 23:01 -2

Bai Ady,analfabet botist.Invata ma limba gramatica si nu te lua dupa Bota care nu mai vrea si nici nu mai poate sa invete ceva.Se scrie nostri,******,vostri,sicane,hartuiasca etc.Si tu zici c a estio avocat ?mai stii si alte acte normative sa le aduci in argumentatia ta?dar mai acesta,stii tu care sunt elementele constitutive ale infractiunilor asa zis savarsite de traditionali.Vezi mai fost amaraqt de jurist ca dreptul se invata nu se asculta cu urechea.

# Pt OPERA (!) date 18 April 2013 06:35 +1

,,mai fost amaraqt de jurist,, ,,tu zici c a estio avocat ?,, ??? Cred ca ai fost coleg cu tembelu traditional !

# pt SATOR AREPO date 18 April 2013 13:31 0

Tu nu esti coleg cu tembelul traditional, ci esti chiar acel dobitoc.

# avocat ADY XXX date 17 April 2013 19:22 +4

Avocatul PASCU MIHAI CLAUDIU este in baroul DOLJ UNBR FLOREA-vezi pag. 25 din tabloul baroului. Asa ca nu mai dezinformati ca numai cu asa ceva umblati.

# avocat traditional date 17 April 2013 22:47 -3

Asa cum am banuit,nu va puteti abtine de la a jigni pe cei care nu sunt de acord cu voi.A intervenit Iuliu,cu un comentariu de bun simt iar voi ati sarit pe el.Acelasi vocabular de derbedeu,aceleasi invective ,aceleasi fraze fara inteles,fara idei,fara argumente.mai avocat Ady XXX,inainte de a incepe sa ppostezi,invata limba romana.Stai rau de tot cu topica frazei,cu acordurile,cu ortografia etc.De fapt,la ce sa ne asteptam de la voi,cand insusi intaistatatorul vostru posteaza si foloseste unicul vocabular pe care il cunoaste:vocabularul de derbedeu.Poate cineva sa imi spuna unde se afla baroul Gaiesti?Ziceti de actele baroului Gorj,care nu s-ar afla la instante.Posibil,dar nici ale voastgre nu sunt acolo.cautati-le la circiuma din Balesti,locul potrivit pentru Bota si locul in care acesta isi defuleaza nostalgiile nespuse cu privire la celebra lui inventie bulumaca a baroului paralel cu dreptul.Vreti concurenta,vreti ca oamenii sa va aleaga dintre ceilalti?Bine,dar inainte invatati carte,deveniti avocati intr-o organizatie legala si apoi vom vedea.Oricum, Iuliu are dreptate.printre altele si acolo unde va indeamna sa scapati de Bota.

# agramatului traditional date 18 April 2013 06:30 +1

Ai dreptate traditionalule tembel: ,,inainte de a incepe sa ppostezi,invata limba romana!,, ,

# analfabet traditional date 18 April 2013 10:43 +1

Prostane, numai tu nu scapi de Bota si de greselile crase de gramatica !

# AVOCAT TRADITIONAL date 18 April 2013 11:15 -2

Pana acum nu am facut nici o greseala gramaticala.In schimb toti postacii lui bota habar nu au de gramatica.Inclusiv intaistatatorul baroului de circiuma Balesti.Cat desepre ,,prostane,, il mai aud pe Bota(ffff rar) prin salile de sedinta(sau mi se comunica de colegii din teritoriu).Asta,desi se intituleaza avocat(si inca unul renumit) habar nu are de drept.Un inginer ratat si un fefeist de drept nu are cum ajunge la intelegerea dreptului.Si ,repet,in afara de invective,injurii si vocabular de derbedeu nu stie nimic.PS ca sa vedeti ce habarnist este,observati postarile lui:erorile de tehnoredactare ale mele el,in nemernicia lui,le transforma in erori gramaticale.Este penibil,hilar,fiind un personaj de ieftina parodie.Urmeaza italienii!!!!!

# prostane traditional date 18 April 2013 12:01 +1

prostane traditional: ,,erorile de tehnoredactare ale mele el,, , tu ce limba dai, ca de scris nu e cazul !

# agramat prin traditie date 18 April 2013 12:05 +1

agramat prin traditie, nu se spune: ,,toti postacii habar nu au,, , se spune niciun postac analfabet ca av,,traditional,, habar nu are sa scrie !

# AVOCAT TRADITIONAL date 18 April 2013 12:23 -1

Rectificare:nici un postac din asa zisul barou bota nu are habar de gramatica,desi,asa cum am scis anterior,este corect. Rectificare 2: incapand cu intaistatatorul de pe Academiei si din curtile instantelor unde sta cu lista de donatii in mana.Rectificare 3:si de pe la notariate unde i se dau mandate de reprezentare.Gratuite,desigur.

# Rectificare date 18 April 2013 12:49 +1

Rectificare: nu esti prostan, esti dobitoc ,,traditional\", analfabet irecuperabil: ,,asa zisul,, ,,am scis,, ,,incapand cu,,  

# SATOR AREPO date 18 April 2013 16:50 0

Ei mai bota(initial am vrut sa scriu,,domnue bota,, dar nu meriti) ce bine te cunosti pentru a folosi pentru altii ceea ce te caracterizeaza.Nu,nu sunt ,,avocatul traditional,,dar sunt tot avocat adevarat si legal.Sunt legal pentru ca profesez conform legilatiei actuale si adevarat pentru ca stiu carte,stiu meserie,am clienti si imi merge bine.Aproape ma identific cu avocatul traditional.mai putin parintii,eu nu sunt baiat de bani gata.Tu,ca un borfas ordinar,insulti pe toata lumea,folosesti cuvinte inadmisibile in vocabularul unui avocat si nu intelegi unc lucru simplu:baroul bota nu functioneaza legal iar fostul sef,Pompiliu Bota este condamnat penal ,definitiv,fiind in posturea de puscariabil.Cat despre intelect,cultura juridica,abilitate profesionala,cultura generala si grasmatica,(a lui bota ,desigur) mai bine sa vorbim despre altceva.Pentru avocat traditional,Iuliu,avi/avi si altii:haideti sa ii terminam pe astia pe net,ca in realitate o sa aiba grija altii.

# SATOR AREPO date 18 April 2013 17:10 0

Nu te chinui sa imi raspunzi:stiu ce vrei sa spui.Asa ti-as fi spus eu,pentru ca stiu cine esti si ce poti,daca as fi si eu un derbedeu.Pentru ca nu sunt, ma abtin

# bah plugarule date 18 April 2013 22:04 0

bah asta, mare avocacatzel. Nu ai putea sa o termini pe ****** ? Sau vrei sa terminam noi in guritza ta ? De ce nu functioneaza legal UNBR-ul infiintat de Bota nataraule ? Sute de judecatori si procurori sunt prosti iar tu si cativa idioti pseudo-avocati sunteti destepti. Voua chiar nu va este rusine de voi ? Cat de penibili puteti fi ??

# OPERA ROTAS date 18 April 2013 22:47 0

cand ti-a zis cineva ca esti idiot a avut dreptate.Un nesimtit,un derbedeu,un golan,un om de nimic.Si te dai mare sef al avocatilor.Nu am vrut sa intru in polemica neprincipiala cu tine,dar m-ai provocat.Daca altii au fost mai ponderati,eu nu sunt.Asa ca asteapta-te sa fiu mai dur ca tine.Oricum nu voi fi derbedeu pentru ca sunt,totusi,un intelectual.Tu nici daca iti iei diploma de doctor(nu doctoratul care presupune stiinta de carte) nu te vei putea numi intelectual niciodata.Inginerul prost,tot prost ramane chiar daca face pe juristul.Nu vrei sa ne publici foaia ta matricola de la drept?

# Semanatorul Arepo conduce cu mainile proprii plugul date 18 April 2013 22:53 0

bah asta, mare avocacatzel. Nu ai raspuns intrebarilor ce ti le-am adresat.

# TENET OPERA ROTAS date 18 April 2013 23:23 0

Mai derbedeule,vrei sa iti raspundf la intrebari?Alea sunt intrebari?Niste porcarii demne de un santierist penal.de ce suntgetio nelegali?pentru ca nu indepliniti cponmditiile legii.Un ONG(de fapt o) de carciuma sateasca nu poate infiinta barouri.Judecagtorul ala care a aprobat chestiile voastre tampite,a fost la randul lui tampit.Ai dreptate,numai noi suntem destepti.Nu stiu cati de la tine sunt destepti,dar cativa,in frunte cu tione sunt idioti de=a dreptulEsti un nimeni,.un zero absolut.Ingineria ai abandonat-o pentru incompetenta,dreptul il cunosti precum ciobanul biochimia,esti incult,necivilizat,lipsit de caracter si tembel.Si sa mai stii cevaȘnoi intram in instanta cu delegatie de avocat,tu vii cu mandat de reprezentare.ce avocat esti tu mai prostovane daca folosesti mandatele alea?Imi ceri sa raspund la intrebari,dar tu ai raspuns la vreo intrebare pusa de altii ,aici ,pe net?Si vorba unuia adu=ti aminte ca la tine in sat ti se spunea A LU PIGUS.

# palindrom date 18 April 2013 23:51 0

bah asta, mare avocacatzel. Deci un judecator a fost tampit. Si ca el, alte sute. Deci tara e plina de judecatori tampiti si de avocatii geniali. De ce nu spui in instanta, in sedinta publica, parerea ta, judecatorilor ? Cu traficul de influenta cum e ? Se vor umple puscariile cu colegi de-ai tai. Toata lumea se bucura, mai ales justitiabilii. Infractorii si flocea, nu. Va e frica de concurenta si aplicarea onestitatii in aceasta profesie. Nu o mai aburi atata cu profesionalismul si tot felul de gargara ieftina. Din dosarele DNA reiese profesionalismul vostru. In intermedierea spagii, exclusiv. Cand isi va cere scuze in mod public flocea ptr. colaborarea avocatilor sai cu infractorii ? Asa participa flocea la infaptuirea justitiei, prin complicitate cu infractorii ptr. bani ?? Nu va este rusine, gunoaielor ??

# SATOR AREPO date 19 April 2013 00:05 0

Bai dobitocule,in gunoi te=a fatat ****** dar ai avut noroc de un vecin care te=-a gasit si te-a bagat in lume.Altfel ramanei vitel si nu bou,ca acum.Tu vorbesti de onestitate?oare onestitatea nu presupune si legalitate?Voi sunteti in legalitate?E normal ca dintre noi sa fie dibuiti de procurori(in mod normal nu este normal) unii corupti (ori presupusi corupti,ori necorupti dar care trebuie sa ajunga corupti) pentru ca noi suntem de 10 ori mai multi decat voi .Noi intram in procese,voi nu sunteti agreati.Noi avem clientela,voi nu prea.Asa ca asta nu este un criteriu pentru a fi sau nu avocat in legalitate.Oricum,noi stim carte,suntem profesionisti si suntem pe val.Voi,vai de mama voastra de parliti.

# palindrom date 19 April 2013 00:14 0

Ramane valabil ce am spus mai devreme. In plus : esti doar un dobitoc ce faci de rusine profesia de avocat.

# SATOR AREPO date 19 April 2013 00:21 0

macar eu sunt avocat adevarat.Tu?un idiot cu pretentii de jurist.(nota bene:am zis jurist ,nu avocat).Esti mai jalnic decat fostul vostru sef.

# SATOR AREPO date 19 April 2013 00:33 0

mai prostalaule,te-am lasat in pace si m-am facut ca nu vad cum postezi.Dupa 2/3 zile mi-ai datr de inteles ca stii chestia cu Sator Arepo.Acum insisti cu palindromul.Cu cine crezi tu mai prostovane ca stai de vorba?Cum nu te pricepai la c eva,imediat mergi pe goagal sa te informezi.esti jalnic mai sfertodoctule,est jalnic

# fraierului care se joaca cu un cub inscriptionat date 19 April 2013 10:26 0

bah nataraule, doar seara trecuta am observat ce porecla folosesti. Nu stiu cine te-a bagat in seama zilele anterioare. Tocmai, stiu cu cine stau de vorba. Cu un dobitoc. Nu sunt dl Bota. Ai polemici pe aici probabil si cu dl Bota dar fii sigur ca are multi aliati cu care mai discuti pe aici. Cat despre goagal, prostalaule, este o sursa actuala de informare. Carti si materiale informative se gasesc din ce in ce mai multe pe internet, este firesc si benefic. Dar nu pentru prostalai ca tine. Sunt lucrari stiintifice si cursuri post-universitare ( de master si doctorat ) care se acceseaza exclusiv prin internet, nataraule. Valoarea le este data de continut si nu de forma de prezentare, prostalaule. Esti un schizofrenic patologic.

# SATOR AREPO date 19 April 2013 16:23 0

bai acesta,tu cu cine grezi ca vorbesti(corespondezi,dialoghezi etcetc)?Eu nu stiu ce inseamna internet?trebuie sa vii tu si sa explici.De fapt nu am inteles nimic din ceea ce ai vrut sa comunici.Ce-i cu c artile si tratatele,lucrarile stiintifice si postuniversitare?crezi ca eu nu stiu de ele?Tu crezi ca ljuc rarea mea de doc torat am scris-0 uitandsu-ma pe cer?Am scris si eu dsin alte carti(poti sa imi zici plagiator) dar tot doctor sunt.Si chiar daca am creier de bibilica,eu cand merg in instanta prezint delegatie avocatiala si nu un prapadit nelegal de mandat.

# analfabetului sator .... (?) date 19 April 2013 17:20 0

,,dar tot doctor sunt,, Ăi, prostane, tu esti doctor ? Esti mai dobitoc ca botomiei: ,,cine grezi ca vorbesti,, ,,etcetc,, ,,crezi ca ljuc rarea mea de doc torat,, ,,scris-0 uitandsu-ma,, ,,dsin alte carti(poti sa imi zici plagiator,,   Tu nu esti plagiator esti un amarat de agramat retardat si obsedat de Bota !

# SATOR AREPO date 19 April 2013 18:40 0

Doctor,nedoctor,sunt pledant ,acceptatm in instante ,fara discutii.Si mai am si clientela barosana.Agramat,neagramat,sunt avocat pledant si acceptat de instante,fara discutii.Si mai si si clientela barosana.Nu Bota ma obsedeaza ci faptul ca un neavenit in ale dreptului se da mare avocat.

# fraierului care se joaca cu un cub inscriptionat date 19 April 2013 17:47 0

bah asta, mare avocacatzel. Normal ca nu ai inteles mesajul, tu fiind schizofrenic patologic. Iti tot repet, stiu cu cine vorbesc cand e vorba de persoana ta. Cu un dobitoc. Bine ca recunosti pana la urma ca ai creieras de bibilica, felicitari ptr. faptul ca recunosti. Vina recunoscuta e pe jumatate iertata. Dar ce ne facem cu schizofrenia ta, care te impinge la comportament agresiv incontrolabil ? Mandat nelegal ?? Care-i ala ?Nu ai obosit sa tot emiti idiotenii pe aici ?

# SATOR date 19 April 2013 18:34 0

ce vorbesti?numasi aseara ai aflat de mine?mai,aseara te-ai dicumentat ce inseamna chestia asta cu un cub etc...rectific:nu8 mandatul este nelegal ci participarea voastra in instanta cu mandat.Uneori va merge,cu judecatori afoni in ale dreptului si cu avocati care va lasa in pace.oi fi eu schizofrenic dar sunt avocat pledant si nu merg cu mandate aiurea prin instante.Si8 nicfi cu liste de donatii.

# anal fabetului sator... date 19 April 2013 11:09 0

Nu esti avocat pt ca nu stii sa scrii: ,,domnue bota,, ,,conform legilatiei,,  ,,nu intelegi unc,, ,,posturea,, ,,grasmatica,, !!!! Ce sa mai vorbim de Legea 3/48 si alte probleme inaccesibile pentru creierul tau de bibilica !

# UNIUNEA NATIONALA A BAROURILOR (CEA LEGALA) date 17 April 2013 23:48 +1

NOU! UNBR ORGANIZEAZĂ ÎN 26 aprilie 2013 EXAMEN DE PRIMIRE ÎN PROFESIE - DREPT PENAL, DREPT PROCESUAL PENAL, DREPT CIVIL, DREPT PROCESUAL CIVIL, LEGEA NR. 51/1995, REPUBLICATĂ - INFORMAȚII – TELEFON UNBR: 021/3150244 Acte necesare înscrierii 1.Copii după actele de identitate şi stare civilă – xerox 2.Dovada calităţii de licenţiat în drept – xerox 3.Certificat de cazier din care să rezulte că nu vă găsiţi în vreunul dintre cazurile de nedemnitate prevăzute de art. 13 din Legea nr. 51/1995, replublicată – original 4.Două fotografii color – 3×4 cm; 5.Taxă de înscriere (o donaţie de min. 2.000 RON); 6.Certificat medical (clinic sănătos, nu este în evidenţă cu boli cronice neuropshihice şi contagioase) – original; Calitatea de AVOCAT DEFINITIV se dobândeşte conform art. 20 alin. 1, 2, 5 din Legea nr. 51/1995, republicată.

# au crescut taxele la barou date 18 April 2013 10:27 +2

http://www.unbr.ro/fisiere/file/CONGRES_2013/HOT_CONSILIU/HOTARAREA_CONSILIULUI_UNBR_NR_692_28-03-2013-PRIVIND-PENSIILE+CONTRIBUTIILE_080413-OK-EMAIL.pdf. noi ne certam si taxele la barou s-au marit incepand cu 1 aprilie. unde o sa ajungem? 11 % la barou plus 16% la fisc plus cota la sanatate,etc . s-a supus la vot la congres aceasta crestere sau s-a votat la nivel de conducere? se mai intreaba cineva de ce multi aleg baroul bota?

# avocatului, traditional mancator de rahat date 18 April 2013 12:56 +1

Deci s-a marit la 11% contributia la CAA, da ? Pai un prost traditional mai sus spunea ca nu e adevarat !

# pentru toti botistii,inclusiv pentru derbedeul sef date 18 April 2013 21:47 -1

Noi platim 10/11% pentru viitoarea pensie.Voi nu platiti nimic pentru ca nu aveti CAA.Platiti la stat pentru viitoarea voastra pensie(cei care platesc).Imi poate raspunde cineva (nu bota ca asta-i analfabet) ce pensie va avea unul de al vostru,acum in varsta de 35 de ani?

# avocatului flocist, traditional mancator de rahat date 18 April 2013 21:55 +1

Va avea in functie de cotizatie. Bah fraierilor, in viitor, profesia de avocat se va liberaliza. Drept consecinta, cotizantii si cotizatiile la CAA vor scadea dramatic. De unde veti lua pensie peste 25-30 de ani bah fraierilor ??? CAA nu e sac fara fund, daca nu intra, nu are ce sa iasa. Fraierilor.

# Pensie? Joi, pe programul 2 ! date 19 April 2013 17:15 0

,,Voi platiti 10/11% pentru viitoarea pensie\" ? Care pensie? A mancat-o demult Nicu Tiberiu cu gangsterii Predoiu, Zamfirescu, Flocea si Iordachioaie !!

# avi/avi date 19 April 2013 17:26 0

Ce pensie au mancat aia mai botistule?predoiu si Zamfirescu ,Florea si Io5rdacchioaie nu am nimic de a fqace cu casa de pensii.mai ales ca Iodachioaie este cantaret si nu avocat.vedeti pe net ce fonduri enorme sunt la CAA si apoi sa comentati.Din auzite si eu stiu ca baroul vostru nu mai are un ban.

# pentru botisti date 18 April 2013 23:46 -2

Tot idiot,tot idiot?Cum se va liberaliza profesia?In ideea voastra daca va vor face autoritatile si pe voi avocati?In zadar mai botistilor,concurenta va fi intre noi traditionalii si nu intre noi si voi.Poate bota va face concurenta unor prostovanmi de la noi,In rest,totul va fi ok pentru noi.

# ptr. prostalau date 18 April 2013 23:53 +1

Prostalaul, tot prostalau. Mai gandeste-te, prostalaule. Daca esti in stare .....

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva