23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

INCREDIBIL! - Din interceptari care dateaza din decembrie 2012, reiese cum judecatoarele Antonela Costache si Viorica Dinu aveau in plan sa convinga alti colegi magistrati sa ia mita! Costache catre Dinu: „Fii atenta! Avem 15 si 15. Eu mi-am oprit o mie. A fost 16-16, sunt 15-15. Sunt 30, i-am numarat! si asta nu-i tot ca nu-i dau lui ... Mie mi-a adus 35. Noi cat sa ne oprim?"

Scris de: L.J. | pdf | print

15 March 2013 13:54
Vizualizari: 10472

 

In interiorul referatului prin care procurorii DNA au cerut arestarea celor doua judecatoare de la TMB, Antonela Costache (foto) si Viorica Dinu, se afla denunturi, autodenunturi si marturii de recunoastere a vinovatiei, si transcripuri ale unor convorbiri incredibile intre cei doi magistrati arestati la primele ore ale diminetii de 15 martie 2013. Procurori sustin ca pentru eliberarea lui Dinel Staicu Nutu au luat 150.000 de euro.


Cele doua judecatoare sunt suspectate ca au facut trafic de influenta pentru eliberarea lui Sile Camataru, pentru care ar fi primit 100.000 de euro. Ele vroiau sa convinga si alti colegi magistrati sa ia spaga in anumite cazuri aflate la instanta. Din interceptari rezulta ca judecatoarea Viorica Dinu a fost avertizata de o colega de la Curtea de Apel Bucuresti sa nu se bage in dosarul omului de afaceri Nelu Iordache. "Sunt foarte speriata pentru ca e un dosar monitorizat din afara. Ce mi-au zis astia de la Curte. Au zis: Nu, nu te baga(...)".

Cititi aici fragmente relevante din interceptarile aflate la dosar:

Viorica Dinu: Sa-i mai dau de aici. O sa-i spun. Antoanela, Ia de aici cat crezi tu! Da-i Ioanei (judecatoare) . Daca ea nu vrea si nu vrea, dupa asta ii spun: Uite, suma ramane aici. Si impartiti-i voi. Ii dau ei mai mult, numai sa vrea, si impart eu cu Ioana mai putin. Daca nu s-o putea, vino maine si ti-i dau, si oricum ii iau diferenta si-i spun ei ca sunt total 55 (...).

(...)Viorica Dinu: Bai, bai, nu vezi ca nu conteaza ca a venit USL-ul la putere... pentru spaga te leaga.

Daniela Petre (jurist, sotia avocatului Daniel Costel Petre) : E mai bine asa, ca maine vreau sa bag si cererea pentru Iordache (omul de afaceri Nelui Iordache, patron la ROMSTRADE, arestat preventiv), ca sunt pe el.

Viorica Dinu: La recurs nu stiu, n-ai nicio sansa, pe cuvantul meu. Stii ce se intampla. Sunt foarte speriata pentru ca e un dosar monitorizat din afara. Ce mi-au zis astia de la Curte. Au zis: Nu, nu te baga ca nu, nu se (...)

Interceptare telefonica din 19 decembrie 2012:

Antonela Costache: Daca se admite contestatia se desfiinteaza decizia din recurs. Poate delibera in .... se poate termina la CAB, judecand recursul.

Viorica Dinu: Pai da, ma, ca e definitiva solutia ei. Au admis, in principiu, ii pune liberi. Aia e!

Antonela Costache: Asta e consecinta, mai! (...)

Antonela Costache: Dar tu la cine te-ai dus, la Antoaneta (judecatoare) pentru asta?

Viorica Dinu: Da! Dar a fost asa: Vorbim cu Veronica (judecatoare) ca sa intre invers.

Antonela Costache: Ca mai multe societati nu au fost citate si dosarul asta fara completul asta si mai sunt si alte complete cu care nu poti sa vorbesti, dar poate ... pentru ca acuma, deci, cu asta, cu Veronica (judecatoare), a ramas ca ne da banii

Viorica Dinu: Pai da, si sa incerce sa le convinga.

Interceptare telefonica din 21 decembrie 2012:

Viorica Dinu (catre Antonela Costache): A fost chemata la DNA si e terminata. Acum cateva zile e chestia ... Mi-a zis de aia, ca e speriata, ca a chemat-o la DNA si a stat patru ore sa dea declaratii ... chiar de asta nu te mai poti atinge.

Interceptare ambientala din 21 decembrie 2012:

Antonela Costache: Fii atenta! Avem 15 si 15. Eu mi-am oprit o mie. A fost 16-16, sunt 15-15. Sunt 30, i-am numarat! si asta nu-i tot ca nu-i dau lui .... (neinteligibil - n.r.). Mie mi-a adus 35. Noi cat sa ne oprim?

Viorica Dinu: Pai, cat zici tu!

Antonela Costache: Ne oprim, ne oprim ... cate doua jumate, dam 30? Ca ajungea...

Viorica Dinu: Si eu zic ca ajungea. Dar sa stii ca ajung.

Vom reveni cu amanunte.

Sursa foto: gandul.info

Comentarii

# G L O R I E - - - - E R O I L O R ----R O M A N I E I ---M O date 15 March 2013 14:17 -26

KOVESI. si MORAR sunt CEI MAI BUNI PROCURORI DIN ISTORIA ACESTEI TARI ! EI SUNT ADEVARATII EROI AI R O M A N I E I ---M O D E R N E ! Orice incercare a BLONDEI LUI VORONIN DE A NU-I NUMI IN POSTURILE CHEIE Oo va umple de rusine …si va fi O INSULTA LA ADRESA INTELIGENTEI POPORULUI ROMAN ! Daca nu era Morar aceste jigodii de judecatoare ar mai fi scapat sute de banditi !

# inglorious bastards date 15 March 2013 15:47 +19

CITA SPAGA AU LUAT ASTEA IN ULTIMII 8 ANI DE CIND SINT  BASSS, COVESSSI SI MORARRRU  LA PUTERE?  Noroc ca a venit usleul si face curat in jutitie. 

# unul din lumea cea mare date 16 March 2013 10:22 +6

si eu care ca idiotul mai credeam ca 25% dintre judecatori sint corecti. azi schimb procentul 15%, si nu va mai zic onorabili judecatori ci tovarasi. deci predictiile mele se apropie de adevar,astept sa vad cind o ridica pe LAURA ANDREI(abia astept sa o vad pe ****** luata caci si ea are treaba cu clanurile - o sa scriu aici dupa ce o vor ridica). stiu ca daca o sa sciu ce a facut laura andrei nu o sa creada lumea si se vor revarsa semne cu rosu(as prefera comentarii) la TB este cancerul justitiei in celelalte tribunale doar sida. acum imi explic de ce de 20 de ani sint pe scarile justitiei si din decizii definitive ,irevocabile,executorii si executate au devenit nule si casate dupa 3,9 ani(atentie tovarasi judecatori!!!! dosarele DESCHISE DUPA 3,9 ANI) ACUM IMI EXPLIC DE CE T.B. NICI NU LUAU IN CONSIDERATIE DECIZII EMISE ONORABILI JUDECATORI(si ca mirsavia sa fie bine facuta nici nu citau deciziile depuse la dosar)

# unul din lumea cea mare date 16 March 2013 10:31 +2

acum imi explic multe mirsavii care mi s/au intimplat chiar daca la acel moment eram bulversat. acum imi explic de ce se dadeau decizii definitive ,irevocabile si executorii,eu am platit banii si apoi tovarasele precupete ale justitiei faceau varza totul cind vedeau ca cererile si hirtiile erau semnate de gunoiul de la cotroceni. da ,din proprie experienta va spun ca tovarasele judecatorese se uita cine semneaza hirtiile si chiar daca/s ilegale le spala si le apreteaza. acum imi explic de ce eu procedam corect si altii (gunoiul din cotroceni) folosea doar numere de decizie care NU AVEAU NIMIC IN COMUN CU CAUZA. acum imi explic cum JUSTITIA a ajuns o CLOACA ,,NU/MI ESTE FRICA DE JUSTITIE IMI ESTE FRICA DE CINE MA JUDECA,, ESTE INGROZITOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# langa-danga, danga-langa date 15 March 2013 16:01 0

Nu inteleg de ce ii lauzi atit pe procurori?! :-? Uiti, probabil, ca nu procurorul baga \"la racoare\" NUMAI JUDECATORUL FACE JUSTITIE. Am vazut avocati si judecatori care au luat mita, dar nu am vazut inca procurori care au luat mita. Am vazut cum au obligat oamenii sa jure pe biblii, cum incercau sa-l convinga pe unu sa declare cum s-au inteles intre ei, dar ceva rascoliri pe la ei, nu prea

# Vlad date 15 March 2013 16:05 +15

Balasescu e un procuror care a luat mita. Gasesti rechizitoriul pe luju.ro Din pacate a luat doar 5 ani in prima instanta la CA Bucuresti. Poate va lua mai mult in recurs la ICCJ. Altii sunt fostii prim-procurori Nelu Carpen de la Buftea si Apostol de la Sibiu. Ori mai fi si altii.

# carcotas date 15 March 2013 16:32 0

Avocatii nu sunt functionari, sunt liberi profesionisti, asa ca nu pot savarsi infractiunea de luare de mita.

# frustratu langa danga date 15 March 2013 18:06 +2

bai desteptului uiti ca procurorul creaza, strange probele...daca nu stie sa le stranga nici judecatorul nu e sesizat...iar daca procurorul stie sa faca dosarul judecatorul indeplineste o formalitate:condamna

# The Punisher date 17 March 2013 00:14 +2

Ți-a scăpat porumbelul din gura ”procurorul crează probele ”.

# The Punisher date 16 March 2013 23:59 +1

Din păcate pentru noi , în România avem două categorii de judecători : cei care judecă drept și cei care sunt corupți și au bătut palma cu D.N.A. Cei din a doua categorie ar trebui să știe că mai devreme sau mai târziu( când vor deveni incomozi sau nu vor mai executa comenzile D.N.A. ) vor fi ei înșiși învinuiți și apoi inculpați intr-un dosar penal. Sfatul meu pentru toți este să fie mulțumiți cu veniturile primite de la stat și să judece drept, altfel, mai devreme sau mai târziu vor cădea în plasa D.N.A.

# interesant date 15 March 2013 16:19 +9

CITAT DIN PRESA Mani******rea sistemului permite controlul Justiției Un  sistem de repartizare aleatorie care poate fi maniu******t de un grefier-arhivar, ar putea fi mani******t și de conducerea instațelor, în cazurile speciale, care vizează personalități. Astfel, dosarele sunt trimise la un complet favorabil fie inculpatului, fie  Mai multe acuzații în acest sens au fost lansate în presă cu ocazia scandalurilor generate de interceptări-stenograme sau de arestări preventive. Jurnaliștii și avocații au vehiculat scenarii potrivit cărora procurorii au judecători favoriți, adică se adresează unor anumiți judecători, care nu resping niciodată cererile. Repartizarea aleatorie ar fi eliminat acest risc. De altfel, grefierul a fost lăsat în libertate, iar presa portocalie a evitat subiectul, mai grav chiar decât fapta așa numitelor ”judecătoare șpăgare”.

# interesant date 15 March 2013 16:20 +7

CITAT DIN PRESA Mai mult, la Înalta  Curte de Casație și Justiție, unde conform legii sunt judecați demnitari, există numai două complete de judecată pentru recurs: din unul face parte președintele instanței supreme, din celălalt, vicepreședintele. Compunerea acestor complete este întotdeauna aceeași. Prin urmare, dacă nu există repartizare aleatorie la acest nivel, ce să mai vorbim de instanțele cu grad mai mic de jurisdicție. La judecata pe fond, unde intră trei judecători, sunt mai multe complete, printre care și ”completul negru”, care l-a condamnat pe Năstase. Cum a ajuns la acel complet dosarul ? Aleatoriu sau…dirijat? Că doar am văzut că se poate! Și până acum, mulți avocați pledanți cred că sistemul aleatoriu de repartizare a dosarelor este doar un mit și în realitate el nu funcționează.

# The Punisher date 17 March 2013 00:10 +5

Ai uitat de Președintele Completului de 3 care ” îl are pe nașu-n suflet ”. 

# la catusul date 15 March 2013 21:13 +4

intrebarea legitima este: mult clamata reforma de succes a justitiei dlui Morar, Kovesi, Baesescu a mangaiat pe crestet 8 ani astfel de specimene corupte, da? cine raspunde pt astfel de oameni pusi in functii cheie? cred ca tot reformatorii de mai sus! daca e adevarat ca 99% din justitiari sunt corupti, ori slab pregatiti, tot lor li se datoreaza acest rezultat, reformatorilor!, romanul obisnuit purtat 10 ani prin procese de catre justitiarii proaspăt reformati, acum in puscarii, pe motive de oponenta politica, la ce sa mai spere? poate in restul de 1% din cei 100%....care, 1%, chiar daca vor sa indrepte lucrurile, li se fac dosare si zornaiesc catusele reformatorilor justitiei.

# Goe date 15 March 2013 14:20 +36

Acum o sa aveti cate 15 si 15...ani. Jigodiile dracului.

# cocorico date 15 March 2013 16:03 +6

Nu asta e problema, sa ia dupa fapte, problema e ca nu se mai limpezesc odata apele in justitie.

# Vlad date 15 March 2013 14:39 +19

Unde-i JUDEX si duduia care ma criticau acum circa 2 saptamani cand am zis ca mi se pare dubioasa achitarea din cazul farmacistelor? Si cand am zis ca avem in Romaina magistrati fricosi sau corupti si ca din cauza asta multi interlopi scapa cu achitati, cu pedpse mici sau chiar cu suspendarea executarii pt fapte grave ori ca Sile Camataru nu trebuia liberat conditionat pt ca are antecedente penale si Judex imi spunea ca nu merit sa fiu judecator si ca am apucaturi de procuror, SE PARE CA AM DREPTATE IN CEEA CE SPUN. Si poate ca nu merit sa fiu judecator, dar judex si gagicile astea nu au ce cauta in magistratura. Facem pariu ca nu vor lua mai mult de 5 ani la judecarea definitiva a cauzei?

# JUDEX date 15 March 2013 15:35 +5

Mai Vlade,si acum sunt convins ca nu poti fi judecator.Esti prea incrancenat in ideea ca toti invinuitii/inculpatii sunt, a priori, vinovati.la tine, prezumtia de nevinovatie s-a transformat in prezumtia de vinovatie.Am impresia ca esti un umil procuror care tine la meseria lui (mi se pare corect/uman/firesc_ dar nu stie cum sa se man ifeste in aceasta publicitate anonima.Sper ca estge asa si nu esti un procuror,in adevar,abuziv si ticalos.Si sa te intreb ceva:care este deosebireea dintre achitarea unui vinovat (sa zicem cazul farmacistelor)si condamnarea unui nevinovat(vezi cazul Tundrea)? dar despre cazul Pacuraru ce parere ai?

# Vad date 15 March 2013 16:00 +2

Ti-ai facut o idee gresaita. Eu respect prezumtia de nevinovatie si nu am spus niciodata sa fie condamnati nevinovatii, dar ca sa iesi tu in evidenta nu ai citit atent atunci ce am scris. Cel mai grav este sa fie condamnat un nevinovat, ca sa iti raspund la intrebare. Aici nu exista dubii. Iar cazul Tundrea, precum si cazul Anca sunt grave erori judiciare ale Jstitiei si nu doar ale Ministerului Public. Ca si magistrat trebuie sa ai in vedere probele existente si dispozitiile legale si atunci cand efectuezi , ca procuror, uramarirea penala, nu trebuie sa ai idei preconcepute sau sa te lasi influenatat de sentimente. Sunt persoane care iti trezesc antipatie din cauza arogantei ori a unui comportament neadecvat, dar pot sa fie nevinovate. Cazul Pacuraru nu il cunosc suficient de bine dar sunt de parere ca orice persoana trebuie anchetata daca exista indicii ca a savarsit o infractiune. Daca esti nevinovat, nu ai de ce sa iti fie frica.

# JUDEX date 15 March 2013 16:11 +4

Asa o fi ,cum zici tu Vlade,dar eu nu am vrut sa ies in evidenta cu nimic.Ce ai scris acum nu se prea potriveste cu cele scrise anterior,dar oricum,am inteles ce vrei sa comunici.iti mai s[pun ceva:din judecagtorii existenti astazi doar 30% sunt cum ar trebui sa fie.restul sunt fie slab pregatiti,fie influentabili,fie corupti , fie fricosi.Nu iti argumentez,pentru ca poti si tu sa gandesti.Te salut.

# Vlad date 15 March 2013 16:24 +1

Sunt de acord cu tine. Poate nu m-am exprimat suficient de calr si din cazua asta ai inteles gresit. Imi cer scuze daca am folosit un limbaj mai dur. \"Succesuri\":).

# Pamanteanul date 15 March 2013 16:12 +2

Da-ne coordonatele planetei in care locuiesti ! Cu tot respectul va amintesc ca traim in Romania (lui Traian Basescu& galbenul Morar & Fatalaul Kovesi si bica Macovei) si orice persoana poate fi anchetata fara indicii ca a savarsit o infractiune. Daca esti nevinovat,poti sa infunzi puscaria...linistit !

# Cristina date 15 March 2013 14:53 +11

Vlad si eu cred ca nu vor lua mai mult. Uita-te la cazul Catalin Voicu care a luat 5 ani pt o mita de 250.000 euro, daca bine tin minte. Iar Costiniu, judecator la ICCJ, deci nu oricunde, a luat 4 cu supendare. Sa zicem mersi daca li se va da cu executare. Se apara intre ei.

# catalin date 15 March 2013 15:03 +6

de aia se grabeste viorica de onoare sa puna mana pe CSM ...ca- putrezeste gloaba la racoare !

# catalina date 15 March 2013 15:55 +4

e, hai, ca nici cu csm nu mi-e rusine.

# cristi date 15 March 2013 15:56 +7

Nu se apara intre ei. Si arestarea asta a fost decisa tot de JUDECATORI. Oameni corecti, care au decis in cunostiinta de cauza.

# Cristina date 15 March 2013 16:20 +7

Citeste inca o data interceptariel dragu meu si ai sa vezi cum vorbeau ca ele influenteaza dosare la CAB si ca au acolo : \"mai sunt si alte complete cu care nu poti sa vorbesti, dar poate ... pentru ca acuma, deci, cu asta, cu Veronica (judecatoare), a ramas ca ne da banii\". Se intelege ca sunt si judectori corecti, dar formulerea \"mai sunt si alte complete\" ma face sa cred ca acestea reprezinta o exceptie. Iar afirmatia : \"La recurs nu stiu, n-ai nicio sansa, pe cuvantul meu. Stii ce se intampla. Sunt foarte speriata pentru ca e un dosar monitorizat din afara. Ce mi-au zis astia de la Curte. Au zis: Nu, nu te baga ca nu, nu se (...) \" demonstreaza ca nu se tem ca incalca legea, ci de mult criticata UE. Deci, daca dosarul lui Nelu Iordache nu ar fi monitorizat, ar fi dispus sa fie eliberat. Si atentie cum spune: \"Stii ce mi-a zis astia de la Curte\" deci e clar ca au vorbit inainte rezolvarea problemei. Sau cel putin asa am inteles eu.

# cetateanu date 15 March 2013 16:32 +4

cristi, ,,arestarea judecatorilor a fost la comanda, corb la corb nu îşi scoate ochii\", i-a exemplu de la curtea de apel oradea, celebrul judecator Mircea Puscas nu a fost aresta si 80% din colegi s-au abtinut.

# cristi date 15 March 2013 16:36 +4

Si atunci, cetatene, ce zici: mai e cineva alb in toata justitia asta? In cine sa mai avem incredere?

# cetateanu date 15 March 2013 23:00 +2

cristi, în justitia actuală nu poti avea incredere, seamănă cu aşa zisă justitie din ani 50, de pe vremea colectivizari.

# HCC date 15 March 2013 15:11 -6

bai cataline,ti s-a mai zis de cateva ori ca esti habarnist mancat de ura.Tu nu poti comenta serios la problemele serioase de pe net?Cred ca esti si cata,si CI si eu,si alti mancati de rautate.Probabil un procuror stagiar care se baga singur in seama.

# o parere date 15 March 2013 15:31 +13

Sa nu ii uitam si pe avocatii care sunt implicati pana in gat in treaba asta

# Lupa date 15 March 2013 15:35 +7

Si Ioana din ambiental cine e? Cumva Ioana Sipoteanu ?Noua sefa a secției a 2 - a?? Pe ea nu o întreabă de sănătate ? Ah, am uitat , ea e SRI - sta si nu se pot atinge D ea ...

# CAB date 15 March 2013 16:14 +7

Dar VERONICA CINE E????

# IOAN DUSCAS date 15 March 2013 15:36 -4

DAKA ESTE ADEVARAT CA ACESTE DOUA JUDEKATOARE AU LUAT MACAR O PARTE DIN BANII DESPRE CARE ESTE VORBA IN ACEST CAZ TREBUIE SA RASPUNDA PENTRU CEA CE AU FACUT ! DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE PROBLEMA MARE ESTE KA EXISTA O TRUPA DE INFRACTORI IN SERVICILE SECRETE CARE PRIN MONTAREA DE SCENARII IN APROPIEREA CELUI VIZAT II PUN IN CARCA PE ACEASTA CALE CE SI CUM VOR ! EXISTA O TURPA DE INFRACTORI IN SERVICIILE SECRETE CARE PRIN INTERMEDIUL UNOR COLABORATORI SUNT CAPABILI SA MODELEZE VOCI SI SA FACA COLAJE ASTFEL INCAT APROAPE ORICE PERSOANA CAT DE CINSTITA AR FI EA POATE FI \"FACUTA\" PE ACEST MODEL ! PAREREA MEA ESTE CA DACA FETELE ASTEA NU AU LUAT MITA CI AU FOST LUCRATE IN ACEST FEL AR TREBUII SA INSISTE PE EXPERTIZAREA INREGISTRARILOR ! MIE DE SAPTE ANI DE ZILE O TRUPA DE INFRACTORI DIN DNA ALATURI DE INFRACTORI DIN MINISTERUL DE INTERNE SI INFRACTORI DIN SERVICIILE SECRETE ZI DE ZI IMI MONTEAZA SCENARII IN PREAJMA DIN INREGISTRAREA CARORA AI JURA CA SUNT ASA CUM DORESC ACESTI INFRACTORI PUBL

# nea ioane date 15 March 2013 15:40 +7

infractorule, crezi ca scapi cu expertize de cacao. ai pus botul, te au inregistrat si acum o dai pe expertize. la puscarie

# CI date 15 March 2013 19:25 +2

Foarte tare comentariul! :D :lol: :-)

# IOAN DUSCAS date 16 March 2013 10:18 +1

SOKOTEALA ESTE KA LA ROMANIKA SEURISTO-MAFIOTA DNA UL DERULEAZA ACTIUNI TIPIC MAFIOTE DE VANARE A UNOR PERSOANE INCOMODE ! FAPT PENTRU CARE DESI DORESC FOARTE MULT CA JUDECATORII CE PUN MANA PE CEA CE NU LE CORESPUNDE SA FIE ELIMINATI DIN SISTEM NU POT SA NU IMI PUN PROBLEMA \"DAR DAKA ESTE VORBA DESPRE MONTAJE?\" IN ACEASTA TARA EXISTA TRUPE DE INFRACTORI DIN RANDUL PROCUROTILOR , A MINISTERULUI DE INTERNE SI A SERVICIILOR SECRETE CARE ZI DE ZI DERULEAZA ACTIUNI TIPIC MAFIOTE VIZAND ELIMINAREA IN STIL MAFIOT A UNOR PERSOANE DERANJANTE DE INFRACTORI PUBLICI !

# un punct de veder date 15 March 2013 15:38 +7

1. pare un dialog ca la piata 2. citind dincolo de randuri, poti intelege ca e o filiera, judecatori-cu cei de la curtea de apel-avocati si grefieri 3. vad ca la unele emisiuni, in ianuarie se vorbea de judecatori ca de niste oameni deosebiti, parca il vad pe gandea, etc cum vorbeau de juecatori ca de niste sfiinti, acum nu vb nimik anntena3. 4. o sa spuneti ca nu trebuie sa i bagam pe toti in aceasi oanal, sa nu uitam ca la un lant de otel, daca o veriga este din hartie valoarea lantului este data de hartie, pt ca lantul acolo cedeaza

# dan date 15 March 2013 16:08 +5

Cred ca antena 3 nu se ocupa de toate gunoaiele. Foarte rau. Da\' ai vazut ce ziceau astea, ca daca a venit uslul si iei spaga - te leaga , ceva gen - nu ca pe vremea pdlului

# un punct de vedere date 15 March 2013 17:36 +6

se poate interpreta si asa, sau se poate interpreta ca pe vremea USL ului se asteptau la o clementa la spaga

# Stati! date 15 March 2013 15:46 -1

A ascultat vreun judecator aceste convorbiri? Oameni buni, exista? Pentru ca e anormal, doua judecatoare de penal nu puteau vorbi asa la telefon, cat de corupte ar fi fost! Pariati cu mine ca nu exista asa ceva?

# stau! date 15 March 2013 16:11 +4

Mai ca m-as baga la pariu, dar nu le-am vazut la tv noaptea, tipind ca sint nevinovate si ca e o inscenare. Nici mie nu-mi vine sa cred ca poti vorbi asa, ca prostu, la telefon...

# fane date 15 March 2013 17:18 +4

poti sa vorbesti cand uiti cine esti si te crezi puternic. sunt multi judecatori asa

# avocat traditional date 15 March 2013 16:19 +6

Mai acestia de mai sus,aveti dreptate,intr-un fel.Stiti ce cred eu?Au fost proaste ca au pus botul la bani ,dar au fost incemensurabil mai proaste ca au putut vorbi chestiile alea la telefon cand orice fasta mare de la gradinita stie ca telefoanele magistratilor,procurorilor,avocatilor(si a altor functionari publici) sunt ascultate.Mai Stati, s-ar putea sa ai dreptate si acele transcrieri sa nu corespunda realitatii.Viitorul ne va deslusi nedumeririle.

# stam, dar gandim date 15 March 2013 17:41 +6

astea doua nu aveau nicio retinere in a lua spaga. daca observi in convorbiri ii cataloga ca lasi sau... pe cei care nu luau spaga ca ele sau nu mai voriau sa ia spaga pt ca a fost chemata la DNA. daca s a dat arestare si s a luat si avizul csm, inseamna ca multi juzi au ascultat. asa cum a fost si in cazul doamnei barsan, degeaba plange domn profesor, pe care il cred de buna credinta, dar sa nu uitam ce a facut doamna barsan dupa inceperea urm pen: a sarit pe mona pivniceru, reprosandu i ca a uitat ca o invita in casa ei, de ce a votat pentru

# sa se privatizeze penalul si spagile sa fie afisate pe lista date 15 March 2013 15:49 +2

daca tot legalizam contra naturii sa legalizam si spaga.

# cocorico date 15 March 2013 15:52 +5

Situatia e cam asa: nu mai e CEVA putred in \"danemarca\", \"danemarca\" e PUTREDA TOATA. si o intrebare: cita spaga au luat judecatorii care l-au bagat la zdup - fara dovezi , dupa cum singuri au spus - pe nastaselu????? Dnaul se sesizeaza si aici. Credeti-ma ca nu sint DELOC, da deloc o simpatizanta a lu\' nastase, da\' ma intreb si eu...

# cocobongo date 15 March 2013 16:56 -3

Fac pariu că dacă și judecătoarele astea ar fi avut soții judecători la CEDO...era un abuz, etc,etc.

# CI date 15 March 2013 19:32 -3

Daaaaaaaaaaaaa! Abuzurile DNA...ştim, am văzut emisiunile de la Antena 3 şi transcrierile lor de pe Luju.

# ovidiu date 16 March 2013 20:17 +1

Judecatoare?Care judecatoare?Parca-s niste precupetyze ce -si vand constiinte pe tarabe in piata.m vazut figura uneia dintre ele,curat fiica de fomisti ce urasc justitia,politia si tot ceea ce ii poate prinde la furat.Cum de ajung aceste nefwerite judecatoare?Cu Vasilica buricatul am inteles a fost carator de servieta la stalinsita Macovei, dar astea doua ce si unde au prestat sa faca justitia de ras?Oare sunt fiice de militieni? Cate asemenea amarate mai suint prin justitie?

# coco date 15 March 2013 17:01 +4

Cocobongo, esti confuzat amice!

# emma date 15 March 2013 17:02 +2

Judecatorii sunt INDEPENDENTI si se supun numai LEGII....ori daca asa este.....atuci ca oricare alt infractor de rand pot fi arestate....iar daca cele doua dive de la TMB nu vor merge pe disp.320/1 c.p.p.,pedeapsa lor va fi de minim 4 ani cu executare....aveti exemplul judecatoarei Maria David-4 ani cu executare pe nerecunoastere si exemplele pot continua.....sunt putine cazuri in care inculpatul ce a detinut anterior calitatea de judecator isi recunoaste faptele.....

# fane date 15 March 2013 17:22 +4

e o intreaga mafie. de ce nu s-a urmarit toata filiera? din discutii se pare ca mai sunt si alti judecatori si chiar de la alte instante. de ce s-au oprit doar la astia si pe ceilalti nu-i vad?

# CI date 15 March 2013 19:37 -1

Păi, au făcut şi procurorii ce şi cât au putut! Am văzut că e o campanie acum pe Antena 3 să se modifice legislaţia să se reducă cât mai mult mijloacele de \"luptă\" pe care le pot utiliza procurorii, ca să fie linişte, pentru că nouă, nu-i aşa? nu ne trebuie scandaluri din astea!

# fane oarcă date 16 March 2013 09:44 +5

procurorii, ca si politia de altfel, oricum utiliezeaza alte mijloace decat cele legale, oricum fac abuzuri si sunt la fel de corupti... si e foarte probabil sa nu fi luat toata reteaua tocmai pentru ca unii dintre corupti sunt aservitii lor. despre asta e vorba domnule procuror.

# CI date 15 March 2013 18:16 +4

Unde e Afrăsinie? Ce are de spus Baltag? Ce mai ştiţi de Spânu, Viorica Costiniu? Aţi auzit de Mateescu? Unde sunt în astfel de momente cheie aceşti vajnici luptători USL împotriva DNA, a procurorilor (care nu sunt magistraţi, ci suboameni demni de dispreţ). Pe Antena 3 e linişte, adică se vorbeşte de carnea de cal. Pe LUJU văd că au dispărut articolele de înjurături feroce împotriva DNA, iar campania politică de defăimare a lui Morar, Kovesi, Nistor, Oprean, Ţuluş, Papici, Cerbu, Mariana Alexandru a luat o mică pauză. Dumbravă a intervenit de RTV să ne spună că nu ne putem face o părere până nu se pronunţă instanţa. Mişto! Tuturor le dau un citat din Viorica Dinu: \"Păi, nu vezi că nu contează că a venit U.S.L.-ul la putere… Pentru şpagă te leagă” Aştept un alt editorial semidoct al duduiei Lupea să ne ia cu filosofie bahico-juridică, aroganţe şi insinuări de 2 parale!

# C*I* date 15 March 2013 22:06 -6

Bai CI procuror retardat.de ce te bagi acolo unde nu cunosti despre ce este vorba? Nu vezi c a toti de pe aici nu te acceptam ? Esti jenant cu aprecierile tale,,pozitive,, privind acesti procurori care au facut de ras profesia aceasta care,sa fim corecti,este nobila si necesara in societate.Te urmaresc de mult,m-aqi vobligat sa im ischimb nikul,am facut-o din respect fcata de tine,dar,crede-ma,nju te pot in nicki un fel aprecia.Esti inregiomentat politic si ceea ce postezi nu se raporteaza la profesia de procuror ci la aceea de om cu nasul portocaliu in suflet.Fii mai obiectiv si atunci putem disciuta de la egal la egal.Asa,in stilul tau,crede-ma,.nu pot sa ma cobor la astfel de discutii.

# Istratie date 16 March 2013 18:45 -3

 D-na M.Alexandru, D-nii Papici [când nu se grăbește] și Cerbu sunt procurori fătați, nu ouați! Ăilalții de-i zâsăși au voie de la mine să le facă bocancii sus-numiților. În alte cuvinte, propaganda matale nu ține. Nu e drept să parvină Morar sau aialaltă pe munca osândită și devotată a procurorului Cerbu, de exemplu. Cei trei or fi exagerat din devotament în profesie și, atunci când a fost cazul, au fost corijați de către instanțe dar, orice s-ar zice, nu s-au vândut. Cu ori fără politică ei tot procurori vor fi. Se vor schimba președinți și pim-miniștri, rânduieli și năravuri, papi și patriarhi, curve proaspete vor străluci pe firmament dar pe acești procurori îi veți găsi, la ore târzii, migălind în anchete. Noi, desigur, îi vom înjura de la peluză....  

# Adina Lupea date 15 March 2013 18:31 -5

De data asta dragule nu e  de gluma.Eu sunt aici. Ma puteti invinui de orice. De mita niciodata! Apreciez interventia voastra in forta. Veti renega ceva oameni, insa sigur nu ii puteti anihila! Lovitura de gratie e dincolo de asta. 

# ion date 15 March 2013 18:37 +3

Unde sunt cei care in comentarii ne dadeau lectii despre onoare si reputatia magistratilor? Onoarea se refera la respectarea intelegerii facute cu inculatii (daca nu reusesc va dau banii inapoi) si reputatia refera la renumele printre infractori (de la Sile pana la Dinel). Oricum nu mai este mult si o sa facem si din aceste \"distinse doamne\" niste victime ale luptei politice, o sa primeasca cu suspendare de la colegele lor undeva peste vreo 7 ani cand nu o sa mai intereseze pe nimeni. Ca doar nu va asteptati sa faca bulau niste doamne care au servit atat de bine, si nu sau bagat pe dosarele \"venite de afara\".

# anton date 15 March 2013 18:42 +7

Doamne dna ne crede prosti.Daca nu erau in buda si am impresia ca li se pregateste ceva,cele doua mai stateau bine merci pana dna mai avea nevoie de o actiune de sa cada ioropa in cur , gen vamesii transportati cu basculanta iar noi prostimea sa iesim cu mic cu mare sa inaltam oda-dna-ului carele iar ne-au salvat de coruptie. Oda-lu-morar......MERINOS PUROI NENOROCIT.

# Victima date 15 March 2013 18:46 +6

Doamna judecator, judecatorii trebuie sa judece, asa-i? Iertati-mi indignarea, dar in cele 13 procese dintr-un singur an, cu aceleasi parti, 2 judecatoare au \"judecat\", restul au scris hotarari din burta, apoi au motivat la repezeala scriind prostii mai mari ca ei. Sper ca o televiziune sa fie interesata de asemenea idiotenii care hotaresc soarta unor oameni, care incurajeaza minciuna, inselatoria, lipsa de responsabilitate, care nenorocesc niste copii nevinovati si incurajeaza anarhia. Colegii dvs. sunt cei care provoaca sufocarea instantelor, fiindca daca un copil nu-si face lectia, primeste nota 4, daca judecatorul nu deschide dosarul, DA O HOTARARE, apoi motiveaza cu tampenii, stiind ca nimeni nu-l va trage la raspundere. Tara asta arata asa si din cauza Justitiei, Justitia este cea care a acoperit jaful, faradelegea, ridicand la rang de virtute hotia si minciuna.

# viky date 15 March 2013 19:45 +1

ma dau batuta. Nu credeam ca baietii de la dna sunt atat de meseriasi. Si fetele noastre asa de proaste. Forza dna!

# obiectiva date 15 March 2013 20:12 0

soro, iti arde de gluma? Tu stii ca sefu nu a bagat banii pa luna asta? Sa vezi cand afla ca i-au schimbat judecatoarea! Fato, am auzit ca si predicatoru a plecat in concediu!

# obiectiva date 15 March 2013 20:40 +2

iar furi nick ul, idioato ??? cine e predicatorul , cine e sefu ????

# viky date 15 March 2013 22:35 0

stiu draga, ca nu te dai proasta. Nu esti tu vinovata. Intreaba pe ci :D

# VIKY date 17 March 2013 14:16 +2

Gunoias, te racoresti, te racoresti?. Vezi ca iti sufla prea mult vant in bostan. Va simtiti sfarsitul, gunoaie portocalii?

# Fara ascultari DNA e KK date 15 March 2013 20:50 -1

Ce forta au ma \"meseriasii\" de la DNA? Ca asculta? Poate isi bateau judecatoarele joc de ei! :D ca de prins cu banu in mana nu se vede nimic!!!! Totul e pe inregistrari :-x

# obiectiva date 15 March 2013 20:44 +4

Interceptare ambientala din 21 decembrie 2012: Antonela Costache: Fii atenta! Avem 15 si 15. Eu mi-am oprit o mie. A fost 16-16, sunt 15-15. Sunt 30, i-am numarat! si asta nu-i tot ca nu-i dau lui .... (neinteligibil - n.r.). Mie mi-a adus 35. Noi cat sa ne oprim? Viorica Dinu: Pai, cat zici tu! Antonela Costache: Ne oprim, ne oprim ... cate doua jumate, dam 30? Ca ajungea... Viorica Dinu: Si eu zic ca ajungea. Dar sa stii ca ajung. VAAAAAIIIIIIII.... DIN GANDUL.RO !!!!!! NU SE POATE !!!! FETELE ASTEA IMPARTEAU PIZZA.......VA SPUN SIGUR !!!! in instante se comanda pizza la greu.....iar o pizza costa cam 15 lei !

# EB date 15 March 2013 21:18 +1

Raspuns pentru CI \"Unde e Afrăsinie?\": Se ascunde. O mustra constiinta sau o arde buzunarul - \"ma simt invinsă! Nu mai am puterea nici măcăr să mă mai revolt!\"

# Ionel Hasotti date 15 March 2013 21:19 -2

Buna seara, Adina Lupea esti judecator , nu ? Bravo tie ca ai curajul sa postezi comentarii asumandu-ti identitatea.Stau si ma minunez cat de inversunati pot fi judecatorii si procurorii unii impotriva altora , sub haina larga si calda a anonimatului.Halal libertate de expresie !

# D. date 16 March 2013 22:08 -4

[quote name=\"Ionel Hasotti\"]Buna seara, Adina Lupea esti judecator , nu ? Bravo tie ca ai curajul sa postezi comentarii asumandu-ti identitatea.Stau si ma minunez cat de inversunati pot fi judecatorii si procurorii unii impotriva altora , sub haina larga si calda a anonimatului.Halal libertate de expresie ! [/quote] Aveti dreptate dar ... Nu e vina lor. La cata prostie exista in jurnalistii nostrii ma pot astepta sa vad cum ii intreaba pe avocati, judecatori sau procurori: \"Daaaa, Ati postat pe LUJU?\" (Daaaa, Sunteti vinovat? Da de ce ati omorat-o?\"). Deci cred ca in aceste vremuri nu prea putem vorbi de libertate de expresie in sensul pe care il doriti dumneavoastra si pe care ni-l dorim cu totii dar pe care inca nu ni-l permitem.

# gramatica date 16 March 2013 22:26 +2

Nostrii e cu un i  :-*

# florea date 15 March 2013 21:50 +7

ar fi interesant de vazut cate plangeri au avut la csm fetele astea si cum au fost curatate de inspectia judiciara. poate ar trebui cautat si pe la csm urma spagii...

# Ioan date 16 March 2013 20:36 0

Stau si ma gandesc, ce au astea doua tarfe in bostanu ala ce tine loc de cap ? In primul rand, terfelesc imaginea magistratilor corecti si cinstiti, in al doilea rand, zau can si cum vroiau sa se opreasca din acest mod de viata, daca mai vroiau sa se opreasca ? Javrele dracului !

# EB date 16 March 2013 20:55 0

S-au crezut Dumnezeu, ca si colega Afrasinie Madalina. Ele cu sala lor de judecata! Sa le ierte Dumnezeu! \"Nu cerca cele necercate si nu voi sa ajungi cele neajunse! Amin.\" - Parintele Cleopa

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva