23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

L-A LUAT VALUL INDICATIILOR PRETIOASE – Interimarul de la DNA, procurorul Calin Nistor, il da pe spate pe Traian Basescu: “Exceptional CV, exceptional. Sa candideze sau sa fie propus”. Basescu despre plecarea Monei Pivniceru la CCR: ”I-as multumi lui Dumnezeu sa se intample asta”. Presedintele a verificat-o sase luni pe Livia Stanciu: “Nu auzisem de dansa si am cerut sa mi se aduca toate dosarele in care a intrat in complet in ultimii cinci ani”

Scris de: George TARATA | pdf | print

13 March 2013 14:00
Vizualizari: 5863

Procurorul Calin Nistor (foto), delegat de Daniel Morar in fruntea DNA, este unul dintre favoritii lui Traian Basescu. Presedintele s-a aratat impresionat de activitatea profesionala a lui Nistor si l-a indemnat pe acesta sa se inscrie in procedura de selectie organizata de ministrul Justitiei, pentru functia de procuror-sef al DNA. Traian Basescu a declarat marti seara, 13 martie 2013, la Digi 24, ca procurorul Calin Nistor are un CV excpetional, repetand acest din urma cuvant de trei ori: “Exceptional. Exceptional CV, exceptional. Sa candideze sau sa fie propus, pentru ca presedintele nu poate face un singur lucru: nu poate propune”.


Basescu a criticat procedura Monei Pivniceru: “Cum poti sa caracterizezi mai bine un procuror decat uitandu-te ce rechizitorii a facut, care au fost finalizate cu condamnari in instanta, cate rateuri a avut? Ca asa, sa vii cu un baiat frumos care miroase a stiu eu ce, a Dior e usor. Si spui: uite ce frumos!”

Traian Basescu a criticat din nou procedura de selectie a Procurorului General al Romaniei si a procurorului sef al DNA. Presedintele a precizat ca nu este de acord cu acest concurs, aspect pe care i l-a transmis ministrului Justitiei, Mona Pivniceru, dar si Comisiei Europene. Basescu a afirmat ca, din punctul sau de vedere, procedura folosita pana acum pentru numirea sefilor PICCJ si DNA - aceea ca ministrul Justitiei propune, CSM avizeaza si presedintele numeste – reprezenta un filtru suficient: “Eu pot sa va spun ca nu sunt de acord cu ce a cerut Comisia Europeana, cu acest concurs, cu selectie, cu... In acest sens i-am scris doamnei Pivniceru o scrisoare inainte de primul exercitiu. De ce? Pentru ca nu este in lege. Noi nu avem in lege asa ceva, noi avem foarte precis scris in lege ca ministrul propune, CSM analizeaza, da un aviz, presedintele decide. Filtrul era suficient (…) Dar acest filtru era suficient: un ministru al Justitiei care trebuie sa-ti asume desemnarea unui om de buna calitate, profesional si moral. CSM? Pai cine ii cunoaste mai bine pe procurori decat CSM? La randu-mi, eu privesc optiunea ministrului, privesc raportul CSM si avizul CSM si imi iau informatiile din toate zonele din care pot culege informatii despre un om care trebuie sa-l numesti procuror general al Romaniei sau procuror-sef DNA sau procuror-sef DIICOT. Filtrele erau suficiente. De aceea i-am scris doamnei Pivniceru: aveti aceasta varianta acceptata in discutiile cu Comisia, pana acum nu am avut aceasta procedura, au fost procedurile legale, si la punctul doi ii spuneam: sunt gata sa va sustin daca adoptati solutia legala.

Pentru ca aici suntem in fata unei exagerari si nu stiu cine vorbeste de slugarnicie in mediul politic. Nu poti sa chemi procurorii si, pana la urma, cand vei constata ca nu isi face treaba la DNA sau la Parchetul general, ce spui? Pai, sa vedeti, asa a iesit din concurs, la note a iesit bine. Cum poti sa caracterizezi mai bine un procuror decat uitandu-te ce rechizitorii a facut, care au fost finalizate cu condamnari in instanta, cate rateuri a avut? Ca asa, sa vii cu un baiat frumos care miroase a stiu eu ce, a Dior e usor. Si spui: uite ce frumos! Vreau sa vad ce dosare ai, ce experienta profesionala ai.

Eu i-am dat aceste doua variante si vreau sa stiti ca nu i-am lasat doar dansei scrisoarea. Scrisoarea am transmis-o si la Comisia Europeana sa stie ca acesta este punctul de vedere al presedintelui Romaniei. Daca doamna ministru insista cu procedura aceasta falsa, neasumata, neasumata... sa organizam un concurs, sa vedem... Domnule, mie nu imi spune nimic un concurs cand e vorba despre procurorul general, de procurorul-sef al DNA, prim adjunct si procrurorul-sef DIICOT. Vreau procurori care au dosare facute, vreau sa vad propusi procurori care au obtinut condamnari si nu li s-au intors dosarele pentru ca sunt prost facute. La functiile astea, la fel de bien poate sa vina un proaspat absolvent al Institutului National de Magistratura. Va dau scris ca omul ala va stii foarte bine si Codul Penal si Codul de Procedura, dar nu o sa aiba dosare in spate, cum se intamplase cu domnul de la Cluj, avea un an si jumatate de la ultimul rechizitoriu”.

Traian Basescu a declarat ca va discuta cu premierul Victor Ponta in aceste zile cu privire la numirea Procurorului General si a procurorului sef al DNA, intrucat situatia este mult mai dificila. Presedintele s-a referit la faptul ca in afara sefilor PICCJ si DNA trebuie numiti si adjunctul Parchetului General si a Directiei Nationale Anticoruptie: “Voi discuta cu primul ministru zilele acestea, sa gasim o solutie, pentru ca, unde e problema? Noi nu suntem in deficit numai cu numirea procurorului general, a procurorului-sef DNA sau DIICOT. Nu avem niciun adjunct la parchetul general care sa mai fie in mandat, nu avem niciun adjunct la DNA, toti sunt la doua mandate, deci trebuie alta persoana. Nu numai atat. sefii de sectii sunt toti cu mandatele expirate in DNA si DIICOT. Deci suntem intr-o situatie dificila si ne jucam de-a concursurile pentru a nu ne asuma”.

Traian Basescu a verificat-o sase luni pe Livia Stanciu

Vrand sa arate ca este extrem de exigent atunci cand vine vorba despre numirea unor oameni in fruntea unor institutii importante din sistemul judiciar, presedintele Basescu a dat-o ca exemplu pe sefa Inaltei Curti de Casatie si Justitie, judecatoatea Livia Stanciu. Traian Basescu a mentionat ca a verificat toate dosarele in care a fost implicata aceasta, inainte de a o numi ca presedinta a ICCJ: “Sa va spuna doamna Stanciu, spre exemplu, dupa ce i-a dat aviz pozitiv CSM, sase luni am tinut-o pana la desemnare, presedinta Inaltei Curti, pentru ca nu auzisem de dansa si am cerut sa mi se aduca toate dosarele in care a intrat in complet in ultimii cinci ani”. Intr-o alta declaratie mai veche, Traian Basescu explica faptul ca i-a chemat la o cafea pe doi magistrati vechi in profesie si le-a cerut pararea despre Livia Stanciu inainte de a o numi sefa ICCJ, iar informatiile ulterioare acestei declaratii duceau cate numele lui Anton Panrea – sef al Sectiei Penale a ICCJ la acea data si catre fostul presedinte al Curti de Apel Bucuresti, Dan Lupascu.

Basescu i-ar multumi lui Dumnezeu daca Mona Pivniceru ar pleca la CRR si zice ca l-ar accepta pe Tudor Chiuariu ca ministru la Justitie

Pe de alta parte, presedintele Traian Basescu s-a referit la posibila plecare a ministrului Justitiei Mona Pivniceru la Curtea Constitutionala a Romaniei. Basescu a declarat ca i-ar multumi lui Dumnezeu daca s-ar intampla asta, intrucat astfel premierul Victor Ponta ar trebui sa propuna sefii PICCJ si DNA. Presedintele este convins ca Ponta ar putea debloca situatia, intrucat ca procuror, intelege foarte bine gravitatea situatiei: “I-as multumi lui Dumnezeu sa se intample asta, pentru ca ar trebui premierul sa-si asume. E seful Guvernului si ar trebui sa-si asume desemnarea. Si sunt convins ca el intelege, ca procuror, ce inseamna sa lasi parchetele fara conducere la nivel de sef, adjuncti si sefi de sectii. Sunt convins ca premierul Ponta intelege foarte bine gravitatea.

Stiu ca avem o problema dificila din punctul de vedere al functionarii acestor institutii. Si eu cred ca o sa ne trezim cat de curand cu un semnal de la Comisie: Alo, ce faceti? Pentru ca nu poti sa o tii tot asa si sa spui: Da, in vreo doua luni mai termini un concurs. Eu cred ca (n.r. - premierul Ponta) ar putea debloca situatia”.

In ceea ce priveste posibila numire a lui Tudor Chiuariu la Ministerul Justitiei, in cazul in care Mona Pivniceru ar pleca la CCR, Traian Basescu a declarat ca ar putea colabora cu acesta, insa atat timp cat este vorba despre o colaborare institutionala: “Domnule, orice ministru, numai sa-mi propuna candidati pentru aceste functii vitale, candidati care au ceva in spate. Nu-i treaba mea, important e sa inteleaga gravitatea situatiei din parchete. Eu pot colabora cu oricine, atata timp cat colaborarea se refera la institutii. Daca e sa discutam – Domnule presedinte, hai sa mai intervenim si noi pe un dosarel, aici nu pot colabora cu nimeni”.

Basescu: “Daca exista procuror care sa poata spune ca i-am dat indicatii cu privire la o persoana, inseamna ca eu sunt un om fara onoare”

De altfel, Traian Basescu a afirmat ca nu exista niciun procuror care sa poata spune ca i-a cerut sa ii faca vreunei persoane un dosar: “Si chiar tin sa va spun, vad campania asta Basescu care face dosare, nu exista un procuror care sa va poata spune ca presedintele i-a spus: fa-i un dosar aluia sau nu-i face sau eu sa fi fost intrebat. Asta e o minciuna in care, de regula, cei care au dosare isi cauta o scuza, refugiindu-se in politic, sau cei care vor un sistem de justitie subred. Eu o spun public: daca exista procuror care sa poata spune ca i-am dat indicatii cu privire la o persoana, inseamna ca eu sunt un om fara onoare”.

Comentarii

# gabriel date 13 March 2013 14:32 +39

Moare piratul de ciuda ca Mona Pivniceru nu-i face jocurile :lol:

# Cutarescu Ixulete date 13 March 2013 15:02 -31

Mai lujisti antenisti, ii e frica patronului vostru Felix de un alt procuror incoruptibil si nesantajabil , de ii purtati toate sambetele astuia cu cravatica roz? Va dati de ceasul mortii de vreun an incoace si nu reusiti sa faceti jocurile cum dicteaza interesele puscariabililor pe care ii compatimiti de zor. Hai sss...ucces !

# Ixulescu Cutarete date 13 March 2013 15:32 +5

http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/de-ce-nu-este-dorit-procurorul-calin-nistor-la-conducerea-directiei-nationale-anticoruptie-295792.htm

# VIKY date 13 March 2013 15:33 +15

Da, noi vom avea succese, si voi...succesurile

# Miraj date 13 March 2013 15:37 +22

O fi el incoruptibil si nesantajabil dar, dpdv profesional este nulitate. Ar fi interesant de stiut cum a mai stat in magistratura dupa ce a acuzat un ministru, care ministru a fost achitat de instanta pentru ca fapta nu s-a confirmat.Culmea, acum ar fi si avansat!

# pompei date 13 March 2013 18:39 +7

care incoruptibil? daca ati sti cum si-a facut casele..... dar daca are protectie, deh!

# Adrianit date 14 March 2013 06:19 +1

Ce nu va este clar? Dl \"preșe\", este cel care susținea câteva zile în urmă, implementarea ideilor unor nulități ca Funeriu, lăuda calitățile lu\' Udrea, i-a promovat pe Macovei, Igaș, Baconschi și alții ca ei.  Uitați-va ce consilieri are! Restul este nesimțire și tupeu.

# cocorico date 13 March 2013 15:46 +10

io sint de acord cu tine, dar ce-au facut incoruptibilii si nesantajabilii tai de cind e bas la putere, de oooooopt ani? Auzi, ooooopt ani. Ce-au pazit de nu l-au condamnat pina acu? ha? SSSSSarpe ce esti.

# ana date 13 March 2013 18:25 +7

pare-se ca moare de ciuda! Dar am impresia ca Dna Pivniceru Mona nu mai poate si pleaca inainte sa rezolve aceasta problema! Pacat fiindca char am sperat ca va reusi!

# bercea mondial> ,, e manevra lu fratii miei...,, date 13 March 2013 14:33 +30

Nici-o numire domnule Traian Basescu, DNA urmeza sa fie in organizarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie ca ,,SECTIA NATIONALA ANTICORUPIE,, condusa de un adjunct al procurorului general prin rotatie la 5 ani. Morar sau Nistor pot fi numiti procurori sefi sau generali la PARCHETUL DE PE LANGA PALATUL COTROCENI.

# mama leone date 13 March 2013 15:07 -28

Asta sa o crezi tu bercea mondial! Nu va va lasa Comisia Europeana sa destructurati DNA. Stie si ea, cum stiu si romanii ca aveti probleme cu procurorii DNA, pentru ca nu raspund la comenzi politice. Felix motanul viseaza mult, dar prost. Pana acum cu Pivnicereasa lui cu tot nu i-a iesit nimic! Ha, ha, ha!!! va agitati voi pe la Antene, latrina3, mai nou si pe la Realitatea,dar nu va fi cum va doriti! Abia asteptam sa scapam de pleava asta de securisti, gata sa calce tot in picioare ca sa stea departe de puscarie!

# bibicu69 date 13 March 2013 15:21 +14

\"In mintea stramba si lucrul drept se stramba\" - parintele Arsenie BOCA

# Intrebare... date 13 March 2013 15:40 +7

Nu te-ai intrebat: are unde sa se strambe lucrurile?.

# VIKY date 13 March 2013 15:23 +19

Si totusi, cu toti consilierii (a se citi cateii) din jurul lui, nu este unul care sa il traga de maneca, sa-i aminteasca de scrisoarea de dragoste a madamei Re(L)ing, cu privire la procedura de selectie a sefilor la DNA si PG?. Nu este nimeni sa-i aminteasca motivul pentru care a respins cele doua propuneri ale MJ?. Acest joc murdar, practicat de acest gunoi de la Cotroceni, a fost facut cu scopul de a porni UE impotriva noului guvern, si impotriva MJ. Si-au facut jocurile, au trambitat in UE idea ca noul guvern vrea sa puna mana pe justitie, iar acum vor sa forteze nota, ca Ponta sa faca numurile pentru posturi. Care este substratul acestor jocuri?.

# georgeta date 13 March 2013 15:26 +17

Nici nu ma mir ca Basescu e incintat de Nistor,doar cine se aseamana se aduna.Unul mai controversat decit celalat.Ce sa faca cu un procuror sef fara pata?Cum sa-l mai incalece?

# mama leone date 13 March 2013 15:39 -21

VIKY draga, Chiar ma intrebam ce faci, somezi? Ti-ai luat leafa pe luna trecuta? Draga nu mai esti eficienta deloc. Si textele tale sunt atat de asemanatoare indiferent de subiect. Ma dezamagesti, tu care erai atat de vigilenta. Ce ai draga, ati primit instructiuni sa sariti pe Ponta! Pai mai cu forta, nu asa moale! Cele doua propuneri, au fost respinse si foarte bine a facut Basescu, cei doi erau jalnici, cel de la DNA cred ca avea un IQ sub medie! iar alalat ziceai ca a aterizat la un casting la vreo prezentare la Botezatu. Asa ca practic interviul de la CSM a fost ceva nemaipomenit! Eu una m-am distrat, daca Pivnicereasa a facut prostia sa trimita mai departe cele doua propuneri la presedintie, a aratat saraca cat o duce capul si pe ea. Este cam limitata femeia, chiar daca la inceput, Felix motanul a crezut ca avand ea gura mai mare, ii pune la punct pe toti. E nu a fost chiar asa. Hai VIKY draga, sa te vad mai activa, ca batalia nu s-a terminat. UE este cu ochiul pe noi si voi va agitati prea putin, si nu prea aveti spor.

# ma-ta leone date 13 March 2013 15:53 +10

Aia 2 erau cam mutulici da nici cu dirigintii care i-au scos la treaba nu mi-e rusine. Morarul ala si madam aia nu mai stiu cum o cheam ii intreba din documente pe care ei insisi nu le vazusera decit cu 24 de ore inainte si care erau cam secrete, asa ca tolomacii aia NU AVEAU DE UNDE SA STIE. Si mai erau si timorati, saracii, vi-i imaginati ce tupeisti ar fi fost in fata politicienilor    :lol: :lol: :lol: De piniceru ce sa zic, n-am vazut-o deloc cu gura mare , ea si-a vazut de treaba ei , daca nu stiai, a angajat 600 (SASESUTE) DE PERSOANE IN JUSTITIE, alora de la brusel le zice pe limba lor cum e cu legea in romania, din pacate NU face politica.

# VIKY date 13 March 2013 16:20 +12

Ca sunteti jalnici si penibili, este putin spus. Comportamentul vostru de ultimi borfasi perversi, in frunte cu gunoiul de la Cotroceni, provoaca doar scarba, repulsie si revolta. Nici din gresala voi nu puteti fi numiti oameni, doar scursuri ale societatii, care au facut cel mai mare rau poporului roman. Placa zgariata cu UE, poti sa o pui spre ascultare eventual alcolistei Macovei, cand este treaza, bineinteles, ca aici nu tine vraja. UE la care te referi tu, sunt trei pesonaje cu interese foarte mari in Romania, iar unul dintre aceste personaje este mafiotul Barosu, care a dat mana la afaceri ilegale cu gunoiul de la Cotroceni. Din cauza afacerilor sa trecut peste vointa poporului, si a ramas inscaunat de acesti trei, asa zisi UE(!). Sfarsitul vostru nu este departe, au cazut altii mai mari decat un gunoi cu pretentii de presedinte, care defapt nu reprezinta pe nimeni, doar interesele lui meschine pentru a-si proteja libertatea.

# cocorico date 13 March 2013 15:39 +14

A luat-o razna... Auzi, acu e impotriva lu\' europa. Vrea sa ne duca spre rusia sau sa ia sarea si posta... Cum adica a verificat-o pe madam stanciu? Hai, ca-i tare. Si madam stanciu ce zice? E multumita ca o verifica un marinar? Cred ca e foaaaarte mindra ca altfel nu inteleg de ce tot dadea din cap a aprobare cind erau umar la umar in csm.

# nici la anul pe-acum date 13 March 2013 15:45 +6

nu vom iesi din provizorat care este o chestiune de esenta a sistemului.

# Magistratilor Romaniei date 13 March 2013 15:55 +12

E cam praf taranoiu....

# capsunar date 13 March 2013 16:01 +13

bineanteles ca CV-ul lui e pe placul Kiorului,un apropiat al interlopilor totdeauna e binevenit in clanul Basescu!!nu m-ar mira sa apara si Soric printer preferintele Kiorului la sefia DNA,ce daca n-are experienta si calificarea necesara,asta e un amanunt banal de care nu ar trebui sa ne impiedicam in lupta cu Dreptatea si Adevarul

# Marinaru date 13 March 2013 16:01 +14

O fi cerut si dosarul FLOTA ?! Toate le stie omul asta si nu stiu cum nu i-a plesnit capul pina acum de atitea cunostinte.....

# Adi date 13 March 2013 16:17 +11

Vedeti ce s-a intamplat in dosarul procurorului TRanca de la Valcea cu rechizitoriu intocmit de Nistor! Nu cumva instanta l-a achitat? Verificati ! Mare competent dl. Nistor!

# Cata date 13 March 2013 16:46 +14

POFTIM?????????????????? Presedintele a verificat-o sase luni pe Livia Stanciu: “Nu auzisem de dansa si am cerut sa mi se aduca toate dosarele in care a intrat in complet in ultimii cinci ani” CE-I ASTA???????????????? cine e limbricul asta de basescu???? asta mai este inca in libertate???????????? basescule, draghe, o sa dai cu subsemnatu de o sa consumi toata cernealea din librarii...

# basicuta date 13 March 2013 17:54 +11

da ce oare a verificat? o fi expert pe proc.pen. sau... ca nici madam Livia nu e experta si ea are nevoie de oarece cursuri in domeniu! aaaa am, inteles, voia sa stie din activitatea dmneaei de procuror comunist si cred ca verificat dosarele in care madam era un pic....santajabila! sa nu uitam unde e madam acu....pai asa se face justitie in Romanica, si uite cum se deconspira unii...

# ana date 13 March 2013 18:22 +8

tare tine Basescu la aceste functii! Se vede de la distanta ca ii este o frica, de moare!!!

# Dosarul basescu pute! date 13 March 2013 19:49 +5

Nu moare, dar face pe el.... si pute rau!

# obiectiva date 13 March 2013 18:50 +6

ASTA are mutra de infractor !!! e potrivit manusa pentru satana cotrocenista....dom/le, am ajuns sa il vad la TV si NU vad decat o MARIONETA si nici NU il mai aud !!!! tot ce spune, trece pe langa urechile mele !!! nici macar NU ma mai enerveaza, doar mi/e INDIFERENT !!! iar il freaca grija de SUA si privatizarea spitalelor....

# danilet cu moartea-n suflet date 13 March 2013 18:51 +6

banuiesc ca prin \"verificare\"se intelege un process echivalent cu \"reevaluarea\".prietenii stiu de ce!

# obiectiva date 13 March 2013 18:54 +7

satana a verificat/o pe madam livia staniciu la o cafeluta la cotroceni ???? timp de 6 luni ???

# !!!!!! date 13 March 2013 21:45 -1

alo! ferentari! vico, obiectivo! uitati-va la rechizitoriile baiatului cu cravata roz. apoi in propunerile din iarna ale mejeului. vede neuronul vostru vreo diferenta? 

# obiectiva date 13 March 2013 21:58 0

ba, semn de exclamatie, esti cumva donsoara daniela morar ??? ce cadou primisi, soro, de 8 martie ????

# VIKY date 13 March 2013 21:59 0

Noi vedem diferente intre un gunoi uman, si un om integru. Acest gunoi uman din poza, apartine Dealului, iar romanii vor “campii“, nu dealuri.

# !!!! date 13 March 2013 22:20 0

da vico, tu bati campii. hai repede cu gunoiu de replica, deseara se ia curentu in ferentari si nu mai apuci

# ARGUS date 13 March 2013 22:22 -2

Unde dracu ai disparut obiectivo?Te astept de o luna.fara tine nu prea am avut chef sa scriu.O singura problema:are oare Presedintele tarii competetna/abilitarea/dreptul sa ceara de la instante dosarele alea?Eu am cautgat prin legi nu am gasit asa ceva.Ori s-a dat mare,pentru ca o vrea pe dama aia la CCR ori ,daca e asa si l-a scapat gura,este grav.Am facut sapaturi(e drept,numai azi) dar nu am aflat nimic despre chestiile astea.O sa verific.Am niste amici care cunosc multe.Mai obiectivo,Calin asta nu e chiar prost.A dat-0 in bara cu Pacuraru (si nu numai) dar in rest stie carte,stie ce vrea si mai are si mama si tata.Bine,ca il are si pe nasu in suflet ,este o alta problema,dar decat Morar,mai bine el.Mai acum cativa ani i-am verificat activitatea sub unele aspecte si profesional nu prea am avut cum sa il pictez.In alte chestii nu sta el prea bine,dar asta tine de viata lui personala.Ce zici de cafeaua aia?O bem intr-o zi la ,,maresalul Antonescu,,?

# obiectiva date 14 March 2013 11:28 +1

ma cheama spiritul naturii, a venit primavara, Argus, dragule !!! ma bucur ca mi/ai dus dorul....daca cineva e ridicat in slavi de SATANA, scuipa in san, treci mai departe, rade/l de pe lista si fa din el persona non grata !!! baSSescu trebuie sa ia lectii de la Crin Antonescu, cum s/a comportat ca presedinte interimar...aveam senzatia ca ASA, DA !!! cafeaua, DA, suna/ma diseara !!!

# nicolae date 14 March 2013 11:10 +1

Ca de obicei , ne plimba de la o minciuna la alta . Mananca c.... cu gura plina !

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva