23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

LA UN PAS DE LIBERTATE – Judecatoarea Antonela Costache ar putea petrece Pastele acasa. Judecatorul Stan Mustata de la Curtea de Apel Bucuresti a dispus eliberarea acesteia sub control judiciar. Costache nu are voie sa se apropie de Tribunalul Bucuresti

Scris de: George TARATA | pdf | print

26 April 2013 13:04
Vizualizari: 5566

 

Judecatoarea Antonela Costache (foto), arestata preventiv pentru fapte de coruptie alaturi de colega sa de la Tribunalul Bucuresti Viorica Dinu, ar putea petrece Pastele in libertate. Antonela Costache a fost eliberata provizoriu, joi seara, 25 aprilie 2013, sub control judiciar. Decizia, care nu este definitiva, a fost luata de judecatorul Stan Mustata de la Curtea de Apel Bucuresti.

Antonelei Costache i-au fost impuse mai multe restrictii. Astfel, judecatoarea nu are voie sa paraseasca municipiul Bucuresti si judetul Ilfov decat cu acceptul instantei, trebuie sa se prezinte in fata organelor de urmarire penala de fiecare data cand este chemata si are obligatia de a veni la Politie periodic, potrivit programului de supraveghere. De asemenea, judecatoarei Antonela Costache i-a fost interzis sa se apropie de sediul Tribunalului Bucuresti.


Iata minuta incheierii din data de 24 aprilie 2013 privind eliberarea provizorie sub control judiciar a Antonelei Costache:

Admite cererea de liberare provizorie sub control judiciar formulata de inculpata Costache Antonela Anemary. Dispune punerea in libertate provizorie sub control judiciar a inculpatei Costache Antonela Anemary, arestata preventiv in baza M.A.P nr.11/UP/15.03.2013 emis de Curtea de Apel Bucuresti – Sectia a II-a penala. In baza art.160(2) alin.3 Cod procedura penala, pe timpul liberarii provizorii, inculpata este obligata sa respecte urmatoarele obligatii:

a) sa nu depaseasca limitele teritoriale a municipiului Bucuresti si judetului Ilfov, decat cu incuviintarea instantei;

b) sa se prezinte la organul de urmarire penala sau, dupa caz, la instanta de judecata ori de cate ori este chemat;

c) sa se prezinte la organul de politie in a carei raza teritoriala domiciliaza conform programului de supraveghere intocmit de organele de politie;

d) sa nu isi schimbe locuinta fara incuviintarea instantei care a dispus masura;

e) sa nu detina, sa nu foloseasca si sa nu poarte nicio categorie de arme.

In baza art.160(2) alin.31 Cod procedura penala, inculpata este obligata ca pe timpul liberarii provizorii sa nu se apropie de sediul Tribunalului Bucuresti si sa nu se apropie de niciuna dintre persoanele implicate in prezenta cauza (denuntatori, martori, experti). In baza art.160(2) alin.32 Cod procedura penala, cu referire la art.160(10) Cod procedura penala atrage atentia inculpatei asupra cazurilor si conditiilor revocarii masurii liberarii provizorii. Cheltuielile judiciare raman in sarcina statului. Cu recurs. Pronuntata in sedinta publica, astazi 25.04.2013”.

Antonela Costache este acuzata de trafic de influenta, luare de mita si complicitate la trafic de influenta

Amintim ca judecatoarele Antonela Costache si Viorica Dinu de la Tribunalul Bucuresti au fost retinute in data de 14 martie 2013 de procurorii DNA, pentru mai multe infractiuni de coruptie. A doua zi, judecatoarea Isabelle Tocan de la Sectia a II-a Penala a Curtii de Apel Bucuresti a dispus arestarea preventiva a acestora. Antonela Costache este acuzata de trafic de influenta, luare de mita si complicitate la trafic de influenta. Potrivit DNA, Costache si Dinu ar fi acceptat sa primeasca 150.000 de euro pentru a-l elibera pe omul de afaceri Dinel Staicu. De asemenea, conform procurorilor anticoruptie, cele doua judecatoare ar mai fi primit sume de bani pentru a interveni in alte dosare.

* Cititi aici de ce sunt acuzate judecatoarele Antonela Costache si Viorica Dinu

Comentarii

# MUSTATZA, MUSTATZA date 26 April 2013 13:54 +5

MUSTATZA, MUSTATZA ;-) IA YI CINE-I ANTOANETA, DA VERONICA? :D MILOSULE, CARE ESTI ;-)

# DOREL date 26 April 2013 20:47 -4

Hai s-o tragem pe Academiei: Antoanela Costache este victma unei oripilante inscenari, n-are nici o vina (sau, ma rog, aici n-are nici o vina) ! Stan Mustata nu e un fitecine, si-a dat sema cum sta treaba si a dres busuiocul cum a putut, a dat o solutie \"gospodareasca\" si nici nu si-a batut cuie-n bocanci ca infanteristu\' ! De ce, maine-poimaine, cand (asa cum a zis-o pe sleau marinalul) or sa fie pusi sa plateasca procurorii si judecatorii din cauza carora nevinovati au stat in puscarie sa aiba el vise urate (mai are putin pana la pensie, nu se stie peste 2-3-4 ani cine va judeca actiunile in regres !) ?? Bref: asta trebuie sa fie o lectie suficienta pentru toti, inclusiv (si mai ales !), pentru judecatorii din recurs: daca Stan Mustata a dat solutia asta, inseamna ca dosarul e varza rau ! Parerea mea ...

# DOREL date 26 April 2013 20:51 +2

Erata: prezidentu\' a zis ca procurorii si judecatorii din cauza carora au stat in inchisoare oameni nevinovati trebuie sa plateasca, da\' n-a spus si cum: civil sau/si penal ! That is the question ! Parerea mea ...

# JUDEX date 26 April 2013 22:03 +3

CORECT.Niciodata nu am avut incredere in rechizitoriile DNA.Mereu le-am privit sub beneficiu de inventar.Aproape toate dosarele aveau vicii(de toate felurile) si aveau intotdeauna miresme de abuz.Un lucru normal cand te gandesti(de fapt cunosti)ca majoritatea procurorilor nu sunt profesionisti.Si stiu ce vorbesc.

# Istratie date 26 April 2013 22:58 +1

Bun, și?!

# JUDEX date 27 April 2013 22:22 0

Bun si c e-i ?Nu-ti convine ceva?Am zis ceva banal/cunoscut/notoriu/de la sine inteles?Crezi ca nu am dreptate?

# DOREL date 26 April 2013 23:48 -1

Nenorocirea e ca de la DNA (si, din pacate, nu numai) au fost goniti profesionistii, au ramas ciurucurile care au fost intaratate ca niste caini sa faca nenoriciri si sa protejeze dupa cum suna ordinu\' ! Procurorii profesionisti au fost descurajati, marginalizati, haituiti, eliminati ori arestati ! Asa trebuia, asa s-a intamplat ! Simplu de tot ! 

# gogu steriade date 26 April 2013 13:59 +6

costiniu cu suspedare, costache liberata provizoriu.... nu se scoate cui pe cui...

# cred ca e omare diferenta intre Isabelle Tocan si mustata date 26 April 2013 17:51 +8

unu-i prinde , altul le da drumul .

# sile vasile date 26 April 2013 18:00 +6

Mustața e un ȘORIC al justitiei romanesti : \" de ce este interlop Mararu - ca dă bani la oameni şi le ia camăta ?...Sunt procurori care dau bani\" declara , cu lacrimi în ochi, şeful IPJ Neamţ

# Ezoteric date 26 April 2013 18:56 +10

Banda asta de curve si vagabonzi denumiti \"magistrati\" sau \"justitia independenta\" sar calul rau de tot ! Eu sunt de acord ca un judecator,care nu a omorat pe nimeni,sa fie judecat in libertate. Sunt convins ca dl mustata va avea multe argumente in sensul eliberarii. Dar de ce aceste argumente nu sunt valabile si pentru alte persoane,intelectuali,care au fost in serviciul public ? De ce acolo e pericol social si punct ? De ce acolo nu e cariera ,copil,boala etc ? Starea de normalitate e numai pt banda voastra de betivi,pt restul,teroare ! 

# un roman indignat date 26 April 2013 19:33 +5

Vai mama ei de pi..a oparita , pai cum e posibil , du ce se vorbeste de spaga de 800000 euroi ????. Oameni buni faceti greva si nu mai acceptati sa dea nimeni o hotarare pe viata voastra , hotarare data de o prostituata , ajunsa judecator dupa ce sa cracit cu toti martalogii , interlopii , are copil fara tata si altele . PROSTITUATI ORDINARI , BETIVI , care pun viata oamenilor in pericol.

# DOREL date 26 April 2013 20:58 +3

Se vede ca esti deraiat rau, ma\' nene, daca te legi pana si de un suflet nevinovat (copila Antoanelei), al carei tata e prea bine cunoscut ! Daca parintii au divortat (asta-i viata, n-a ales copilul !) nu trebuie sa calcam in picioare (si) fiinte nevinovate ! Mentalitate de procuror iresponsabil ! Parerea mea ...  

# ERos date 28 April 2013 20:15 0

Cate vieti distruse de magistrati, crezi ca un plod in plus mai conteaza? Unii au murit si cui a pasat

# Ezoteric date 27 April 2013 00:11 +1

De acord cu dorel. Ideea voastra e sa distrugeti oameni si familii,intrand cu bocancii. Voi nu rezolvati un caz,mentalitatea e Hai sa il facem pe asta ! 

# Un cititor date 27 April 2013 08:16 +2

@ Dorel si Ezoteric. Un simplu comentariu nu releva nici idei si nici altceva, decat dreptul la libera exprimare, fiecare dupa cum simte. Justitiabilii au si ei copii, familia, slava Domnului, nefiind dreptul si apanajul exclusiv al cioclilor in roba neagra. Si nu procurorii sunt problema, ci juzii vostri dragi. Pana la urma, la ei e pixul si ei dau hotararea, nu procurorii. Eh, iata in acest caz, puteti rasufla usurati, \"s-a facut dreptate, dom\'ne...\"

# DOREL date 27 April 2013 19:04 +1

NU, NU, NU ! Libera exprimare si fiecare dupa cum simte - acasa in fata oglinzii sau in bucatarie cu usa inchisa sau, ma rog, in gand ! Pentru ca asa procedeaza dupa aia si judecatorii incapabili si invechiti in rele, si ei \"apreciaza\" sau \"opinia lor e ..\" ca s-a savarsit o fapta, ca exista probe sau indicii, ca cineva sau altcineva trebuie arestat preventiv sau condamnat ! Nu, fratioare, daca ai o opinie, spune pe ce te bazezi, spune si textul de lege, ca d-aia putrezesc prin inchisori atatia si atatia oameni nevinovati, d-aia atatia si atatia copii cresc fara pariniti care se sfsie de dorul lor ! Asta-i, mai draga, realitatea din Romanica ! Daca nu stiai, era timpul sa afli ...

# Un cetatean date 27 April 2013 20:21 +2

A se scuti persoana mea de prezenta si alesele dumitale consideratii. Parerile expuse pe un site sunt una si cele juridice exprimate in cadru oficial sunt alta. Nu mai submina posibilitatea si dreptul liberei exprimari cu privire la un subiect public, ca nu tre\' sa-ti fac incadrari legale ca sa spun ceva intr-un comentariu. Cat despre ce bavaradj expui dumneata acolo, ti-am mai explicat, multumeste-le JUDECATORILOR, I-AI DRACULUI ACASA SI PUPA-I CA PE SFINTELE ICOANE. SI NU-MI DA LECTII, CA DACA NU-MI BAGI SI O LUMINA IN OCHI NU POT SA MA CONCENTREZ.

# DOREL date 28 April 2013 10:53 +1

Mai nene, cred ca n-ai inteles nimic si pe deasupra mai sesizez si oaresice contradictii \"in self\" ! Adica, mai draga, vrei sa spui ca o persoana poate avea niste pareri (opinii) personale diferite de cele juridice (oficiale) ? Pai, atunci n-am facut nici o branza, inseamna sa ne scufundam cu totii in paranoie, schizofrenie, dublare a personalitatii si alte alea ... Si, b): ce vreau sa spun e asa: nici sub scuza ca e o parere nu avem voie sa gresim sau , ma rig, sa improvizam, intr-o chestine atat de grava cum e libertatea unui om ! Pentru ca (ma repet - e nevoie !) imediat procurori zelosi si iresponsabili vorbesc despre rezonanta sociala si bla, bla, bla, si cu asta au demonstrat pericolul concret pentru ordinea publica ! Dupa aia vin si judecatorii peversi care pe motivarea asta baga oamenii in puscarie, bine ca s-a scos pedeapsa cu moarte, ca unu\' ca tine era capabil sa condmane pe cineva la moarte penru ca asa i s-a parut in ziua aia ! Asa stau lucrurile neicusorule ! 

# Un cetatean date 28 April 2013 17:36 +1

Nu sunt \"nene\" cu tine. 1. Nu-i problema ta ce vreau eu sa zic. Te depaseste. 2. Vorbesti din carti, iti arat eu o adunatura de oparite in roba neagra care debiteaza \" o sama de cuvinte\" in niste hotarari. Dar nu ti le arat, ca tu esti unu\' din ala care daca vede zice ca nu se poate, o fi dracului vreo greseala, ca sunt exceptii si alte ineptii. Nu ma mai aborda, nu-mi mai raspunde, ca nu avem ce ne spune. Si reiterez, ca bag sama ca-i nevoie: sa ai parte de judecatorii tai iubiti sa-ti imparta dreptatea.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva