23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

LIVIA STANCIU L-A BAGAT SI PE GIGI IN PUSCARIE – Judecatorii Livia Stanciu, Francisca Maria Vasile, Sandel Lucian Macavei, Ionut Mihai Matei si Rodica Cosma de la ICCJ i-au dat 3 ani de inchisoare lui Gigi Becali. Se confirma de ce SRI l-a retinut pe Becali pe aeroport sa nu plece in Israel. Se stia ca Becali va fi condamnat cu executare. Verdictul a fost dat nepermis, ca la fotbal, cu 3 la 2 (Minuta)

Scris de: Elena DUMITRACHE - George TARATA | pdf | print

20 May 2013 16:03
Vizualizari: 30140

Completul de 5 judecatori al Inaltei Curti format din sefa ICCJ Livia Stanciu (foto), Francisca Maria Vasile, Sandel Lucian Macavei, Ionut Mihai Matei si Rodica Cosma a decis luni, 20 mai 2013, condamnarea omului de afaceri Gigi Becali la 3 ani de inchisoare cu executare. Becali a primit initial 2 ani de inchisoare in dosarul privind schimbul de terenuri cu MApN. Judecatorii au hotarat de asemenea anularea suspendarii executarii pedepsei de 3 ani de inchisoare din dosarul referitor la sechestrarea hotilor de masini. In final, pedepsele au fost contopite astfel ca Gigi Becali va efectua 3 ani de inchisoare.


Becali va fi dus in aceasta seara in arestul Politiei in vederea pregatirii transferului in penitenciar.

Victor Babiuc si Dumitru Cioflina au fost condamnati la cate 2 ani de inchisoare tot cu executare. ICCJ a decis si interzicerea unor drepturi pentru 5 ani in cazul lui Becali, Babiuc si Cioflina.

Doi judecatori au facut opinie separata in sensul respingerii recursului DNA si mentinerii solutiei de achitare

Desi dreptul ar trebui sa fie o stiinta exacta, solutia de condamnare a lui Becali a fost luata cu 3 la 2. Paradoxal, desi judecatorii care au dat achitarea initiala la fond sunt de la Inalta Curte (Completul de 3) si au acelasi grad profesional cu cei din Completul de 5 care au pronuntat condamnarea definitiva, un simplu calcul aritmetic arata urmatoarele:

- 5 judecatori ICCJ s-au pronuntat pentru achitare (3 de la fond si doi din recurs)

- doar 3 judecatori ICCJ au decis condamnarea

Cum este posibil in legislatia Romaniei ca mai putini judecatori cu acelasi grad profesional si de jurisdictie sa bage un om in puscarie peste decizia altor 5? Iata o tema care ii lasa lui Gigi Becali deschisa calea la CEDO si demonstreaza ca solutia sa de condamnare este una nedreapta.

In 24 mai 2012, Becali si ceilati inculpati din aceasta cauza, Victor Babiuc, Ioana Babiuc si Dumitru Cioflina, au fost achitati la fond, de Completul de 3 judecatori format din Lucia Tatiana Rog, Ana Maria Dascalu si Stefan Pistol.

In dosarul schimburilor de terenuri cu MApN, Gigi Becali a fost trimis in judecata in noiembrie 2010, printr-un rechizitoriu intocmit de procuroarea DNA Mihaela Moraru-Iorga, confirmat de Doru Tulus, seful Sectiei a II-a DNA. Actualul deputat a fost acuzat de pentru complicitate la abuz in serviciu contra intereselor publice, in forma calificata si continuata. De asemenea, in aceeasi cazua, fostul ministru al Apararii, Victor Babiuc, a fost acuzat de abuz in serviciu contra intereselor publice, in forma calificata si continuata, si luare de mita, fiica acestuia, Ioana Babiuc, de complicitate la luare de mita, iar fostul secretar de stat in MApN si fost sef al Marelui Stat Major General, Dumitru Cioflina, de abuz in serviciu contra intereselor publice, in forma calificata.

Cele doua schimburi de terenuri dintre MApN si Gigi Becali au avut loc in 1998 si 1999, ele fiind aprobate de Victor Babiuc si Dumitru Cioflina. La 5 octombrie 1998 a fost incheiat primul contract intre MApN si Becali, prin care se predau la schimb 8,80 hectare de teren al MApN situat in intravilanul localitatii Voluntari si 9,36 hectare de teren situat in comuna Stefanesti, judetul Ilfov al lui George Becali. Peste cateva luni, mai exat in 4 iunie 199, a fost incheiat un alt contract, prin care Becali a predat MApN 21,5 hectare de teren in zona comunei Stefanesti, in schimbul unui teren de 20,9 hectare in Voluntari. Procurorii DNA sustin ca in urma acestor schimburi de terenuri, statul a fost prejudiciat cu 892.758 dolari.

* Cititi aici minuta ICCJ

Comentarii

# Anda date 20 May 2013 18:16 +34

Doamne , Doamne caută din cer si vezi ce animale ne judeca!  Unde trăim ?  Rusine sa va fie  ICSJ. 

# John date 20 May 2013 18:30 +21

Bine,bine dar ai de gand sa faci ceva concret in privinta asta sau astepti un semn de la Zana Maseluta?

# DOREL date 20 May 2013 18:35 +16

Pai, lucururile erau clare - clare inca de azi noapte ! Si, b): de dimineata aminteam intelepciunea rabinului din Buhusi: mai, da\' asa vine de se leaga !

# Steaua falimentata si \"preluata\" de generalul izmana Oprea date 21 May 2013 00:06 +18

Lenin spunea, intr-o scrisoare din 1921 prin care cerea modificarea si completarea Codului Penal, ca: \"Noi trebuie sa justificam teroarea si sa o legalizam.\" (Opere complete, editia a V-a, p.191), \"doamna\" Stanciu ca vechi procuror comunist este bine pusa la punct cu aceste \"principii de drept\", cu dreptul in general este straina dar in ceea ce priveste executiile la comanda si cu invataturile lui Lenin este foarte bine pregatita.

# gopo date 20 May 2013 19:44 +40

In SUA pentru condamnare este necesara unanimitatea juratilor, altfel omul este achitat. N-or fi ei prosti degeaba.

# Din America date 21 May 2013 19:22 +6

Sorry, tocmai am facut jury duty (eu locuiesc in California). Daca nu se ajunge la decizie unanima de condamnare judecatorul declara hung jury. Rezultatul este mistrial, adica procesul se va relua cu alti jurati. \" A hung jury does not imply either the defendant\'s guilt or innocence\" Situatia e si aici jalnica. In majoritatea cazurilor juratii decid pe baza unor amanunte care i-au impresionat si nu tin cont de lege (ti se dau textele de lege inainte de deliberation, se cheama \"jury instructions.\"). Sunt mii de oameni nevinovati in puscarie, mai ales cei cu engleza aproximativa. In California s-au inchis zeci de instante anul acesta din cauza ca s-au taiat fondurile. Eu zic ca sistemul de drept de civil law e mai bun, dar trebuie eliminate coruptia.

# Dodo date 21 May 2013 19:32 +3

Astept sa vina \"unul din lumea cea mare\" sa inceapa sa explice cat de bine e cu juratii. Cum se respecta drepturile condamnatului in SUA, la aproape 15 ani de la hotararea CEDO Soering contra UK, cum\"a jury of your peers\" e mai bun decat un judecator. Cum pot sa fie juratii obiectivi si incoruptibili. Si ca e de bine faptul ca te judeca, de multe ori, oameni simpli pe care avocatii ii pot influenta exact asa cum vor. 

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 19:43 +2

pentru dodo//asa/i mai bine sa fie influientat jugeul(cei 5 sau 3 )de gunoiul de la cotroceni????

# Dodo date 21 May 2013 20:07 +4

in primul rand, e influentat, nu \"influientat\". in al doilea rand, nu devia de la subiect. orice avocat bun poate sa influenteze juratii, marile case de avocatura chiar au persoane care se ocupa fix de asta, de scotocit in trecutul juratilor, pentru ca le putea gasi slabiciunile, si astfel sa stie cum sa-si faca pledoaria, sa-i \"atinga la sentiment\". nu vreau sa pornesc o discutie pe tema asta. daca esti curios, cauta studiul facut de professor Andrew Leipold de la University of Illinois College of Law, asupra a 75 000 de federal criminal trials intre 1989 si 2002 (ca tot vorbesti ca era o perioada de glorie a justitiei americane. si citeste si hotararea soering c uk (1989), ca sa vezi ce parere are cedo despre felul in care se comporta statul american cu condamnatii, dreptul la un proces echitabil si durata rezonabila a proceselor in SUA.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 20:35 +2

pentru dodo//aloof,chinezoaica ,,,cos cite aliasuri mai ai esto o napirca de procuroare care vrei sa indoi justitia dupa cum vrei tu!!!!!!!! tot apropos de studii 80 si ceva la % dintre procurori si politisti mint la bara in fata onorabililor judecatori.asta ai citit/o? si a fost spusa si facuta public aceasta statistica de cel mai mare profesor penalist de la harvard!!!!! deci napirca ramine napirca si in ziua de constantin si elena. dodo/aloof/cos/alba ca zapada/chinezoaica si cum iti mai zici,voi procurorii nu sinteti magistrati(asta te roade groaznic-puterea)voi sinteti corupti si abuzivi,vreti sa condamnati si copilul din burta mamei ca sa para ca munciti,cind se inainteaza plingeri dormiti pe ele unele putind sa fie rezolvate in citeva saptamini,le dati la politie sa faca aia harcea parcea din ele sau le disjungeti ca sa le nulificati(apropos de jury nulifficatio la care faci referire)nu sustineai ca cedo recomanda demolarea causa resjudicata?in civil!!!esti o abuziva cu ifose

# Dodo date 21 May 2013 20:47 -2

Deci, ti-ai dat arama pe fata! cand te contrazice cineva, zici ca-i aceeasi persoana si ca-i procuror. ca n-ai argumente si, ce sa faci... avand in vedere ca mai tot timpul stii informatii \"pe surse\", de la tot felul de institutii, precum si faptul ca ai tot timpul ziua suficient timp sa raspunzi la toate mesajele - mi-e clar! esti platit de luju! bravos! du-te sa-i pupi in fundic pe voiculescu si pe ponta. cica ai lucrat in justitie in sua, dar a trebuit sa vina \"din america\" sa indice ca ceea ce spusese gopo e gresit. 

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 21:20 0

pentru dodo//cos//aloof //ai multiple personalitati!!!!este periculos niciodata in viata vietilor mele nu am lucrat in justitie dodo.nici nu am afirmat vreodata asa ceva.dar am afirmat ca stiu ceva drept aerian si maritim si ceva conventii internationale.dodo,procuricoCE SPUNE GOPO ESTE CORECT RECISTESTE PARTEA CU HANG JURII(PE CARE TI/A EXPLICAT/O ONORABILA DIIN CALIFORNIA PERFECT) procurico sa ne FEREASCA DZEU SA AJUNGEM VREODATA PE MIINILE TALE,AI SI DEFICIENTE DE INTELEGERE SI ESTI FIXISTA CREZI CA AI DREPTATE SI NICI NU CITESTI.ESTI UN PERICOL PUBLICGOPO ARE DREPTATE SI ONORABILA DIN AMERICA TI/A EXPLICAT CA LA NAPIRCI TU NU VREI SA INTELEGI.ESTI MACOVEI!!!!!!!!!

# Dodo date 21 May 2013 21:27 -3

Mie mi-a explicat mie sau tie, dobitocule? Cu cine a discutat, cu mine sau cu tine?  Dar n-ai decat! Comenteaza pana-n ziua de apoi. Hai, da-i inainte! Da-i! Da-i! Ca plateste taicuta voiculescu. Hai, pupincuristule! Hai! Ce ti-a mai zis taicutul pe surse? 

# unul din lumea cea mare(tot din america!) date 21 May 2013 19:37 0

pentru din america//mie mi se pare mai bun sistemul common law.cit am trait eu acolo(23 de ani) mi s/a parut mai bine sa fiu condamnat de un juriu decit de un singur juge.california este adevarat ca a fost devastata din cauza crizei dar totusi nu/i coruptia din justitia romaneasca,probabil nu mai au bani sa aduca translatori cum era in anii 90/2000,intimplator faceam traduceri la court la un moment dat(pe la inceputurile periplului meu)de ce trebuie sa stiu legea?trebuie sa ma uit la evidente,cu incadrarea se ocupa juge/ul si daca/i cazul faimos juriul este cazat si nu are dreptul la informatii din afara(o.j.simpson)

# Din America date 21 May 2013 20:16 0

Stimabile \"din lumea cea mare.\" Eu am fost avocat si judecator in Romania vreo 10 ani dupa facultate iar acum lucrez tot in sistemul judiciar aici. Common law aici e o farsa si de obicei, in materie penala, castiga cel care are un show mai bun si manipuleaza probele mai bine. Ca judecator in civil law system ai ca scop aflarea adevarului. Tocmai am fost la un seminar saptamana trecuta unde un judecator spunea in mod onest ca atunci cand da sentinta trebuie sa aleaga intre o parte/avocat care te minte cu nerusinare si cealalta parte/avocat care te minte in mod rezonabil si ca de cele mai multe ori sistemul de justitie e doar interesat sa pedepseasca pe cineva fara sa fie interesat in aflarea adevarului. Aici avocatii sunt insarcinati cu aflarea adevarului deoarece ei sunt cei in charge of collecting evidence. E clar ca ei vor mani****** probele pentru clientul lor. Deci sistemul nu are nicio legatura cu adevarul. The Show Must Go On and that\'s all.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 20:48 0

pentru din america//onorabila judecatoare(si nu o spun la misto) inteleg tot ce ati spus si am trait acolo 23 de ani(v/am si spus ca am tradus in court la seattle).nu stiu de cind ati ajuns in sua,dar lucrind in doj(nu am dubii ca aveti idee de ce vorbiti)din nefericire nu mai aveti legatura cu ce se intimpla actualmente in justitia romaneasca,coruptia a juns insuportabila din cauza gunoiului din cotroceni.(eu fiind o victima a lui-procurorii constatind negru pe alb ca s/au facut incalcari ale legii dar nu indreapta incalcarile!!!!!asa era si in sua???)aici procurorii vor sa fie magistrati si ei sint cei mai corupti,incer sa le explic ca ei nu/s onorabili judecatori dar nu accepta sa piarda puterea.poate ii explicati procuroarei care sustine ca se pot casa deciziidefinitive irevocabile executorii si executate(in civil)dupa 4 ani ca in sua nu exista asa ceva,ca nimeni nu se joaca cu proprietatea ta (de asta/i second ammendament)cum ti/o nationalizeaza base ca are el chef ca/i primar.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 20:53 0

pentru din america//eu nu am lucrat in justitie stiu doar ceva drept aerian si maritim. lucrind in cadrul dot/faa(o spun asa ca sa nu inteleaga decit cine trebuie)oricum multa lume nu intelege ca nu are ce cauta coruptia in justitie (aici este lupta pentru puterea discretionara) multumesc de vorbe si timp

# Din America date 21 May 2013 21:04 +1

Stimabile \"din lumea cea mare\" sunt ferm convins ca in Romania coruptia a ajuns la cote apocaliptice. Si eu am plecat de acolo tot din aceasta cauza. Eu chiar am crezut in anul 2000 ca securitatea nu mai exista si ca justitia se poate curata din interior. Se pare ca m-am inselat fiindca mi s-a facut un dosar penal fara probe si procurul de caz m-a asigurat ca probele nu conteaza. Eu vorbesc de sistemele de drept de civil law si common law, iar opinia mea este ca sistemul de civil law e, in principiu, mult mai bun decat cel de common law. Atat si nimic mai mult. Over and out.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 21 May 2013 21:45 0

pentru din america//roger loud and clear,sincer imi pare rau,normal ca toti avem experiente cu procurorii abuzivi si nu disput ca nu exista si in sua(ex marsha clark)ma uitam chiar acum citeva zile la un show pe cnn si era gloria alreed cu faimosul profesor penalist de la harvard,fost in teamul o.j-imi scapa numele acum)cel care a afirmat si a scandalizat america ca politistii si procurorii mint la bara.nu pot sa ma bag cu dvs in discutii de fundamentale intre cele doua sisteme,,am spus mie mi se pare ,mai corect common low,nu depind doar de un judecator ci de mai multi din jury deci !!!!asa cred eu si da am experiente proaste cu justitia civila in ro de 20 de ani(pe proprietate platita si cu plata taxelor up to date)dar nationalizata de gunoiul de la cotroceni in 2002 dupa ce justitia a zis ca imi apartine.in ro cei din justitie nici nu vor sa spuna cum ii cheama!!!deci va imaginati ce este ,mai rau ca la tijuana cu multa consideratie,yours.......

# Dodo date 21 May 2013 21:14 -2

pt. unul din lumea cea mare: te doare ca in lege se prevede ca-s magistrati? te mananca, nu-i asa?  sa te manance in continuare. tu o sa continui sa zici ca nu-s magistrati si-or sa te asculte aia de pe luju. au fost magistrati cand era la putere psd. au fost magistrati cand era la putere pntcd. au fost magistrati cand era la putere pdl. sunt magistrati acum ca sunt la putere cei de la usl si s-a aratat clar ca nimeni nu intentioneaza sa schimbe asta. eu am fost procuror, dar am trecut la notari (mai putin stres, mai multi bani) dar mi-a ramas draga profesia. asa ca poti sa povestesti tu pana-n ziua de apoi, ca tu vorbesti, tu auzi. stii unde-i doare pe procurori de opinia ta? dar imi place ca tu crezi ca si tu contezi: vezi ce repede te-am facut sa te aprinzi? hihihihi.. 

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 21:55 +1

pentru dodo//vai de cei carora le faci hirtiile daca intelegi la fel cum ai inteles ce a zis gopo si onorabila judecatoare din sua. incompetenta combinata cu reaua vointa aprinde orice om cinstit.deci implicit ai recunoscut pe cale de conseccinta ca luai spaga si ca procuroare si ai preferat notariatul ca luai si mai multa. notarita ca si baseasca???vai mama lor de notari daca si pe tine si pe baseasca v/au ,,adoptat,,ai si sufragerie de 800mp?(din spaga de procuroare)

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 22:10 +1

pentru dodo//daaaaaaa sint editorialist la luju,si da ma plateste voiculescu,deci nu iau spaga ca procuror muncesc cinstit,,ca editorialist,,asta/i deosebirea dintre noi !!!!!dorm linistit daca bat mascatii la poarta,ii trimit sa vina cu aprobare de la altfel de onorabil judecator nu de la cei cu nasul in suflet,probabil ca tu nu dormi linistita ca mine(sic) ce pastile roz iei pentru somn?si cite? dodo !!!!mereu exista justitie imanenta(o gasesti si in dreptul religios si in dex explicatia)si ca ,,editorialist luju,, totdeauna am fost antrenat in sua sa fac orice pina in ultima secunda ca sa salvez vietile oamenilor ,,nu sa contribui la depravarea lor deci vezi diferenta intre ,,editorialisti,,si napirci?

# Dodo date 21 May 2013 22:15 +1

Tocmai pentru ca nu luam spaga, de-aia am plecat din parchet. Salariul era destul de mic, stresul maxim. O viata am, de ce sa lucrez pentru nerecunoscatori ca tine, curatand strazile de infractori ca sa primesc flegme de la personaje ca tine? Asa ca.... acum ma trezesc la ce ora am chef, daca vreau sa lucrez, lucrez, daca nu, nu. Nu semnez nicaieri condica. Cei care nu vor sa ma astepte pot sa mearga la oricare alt cabinet - ca-i plin orasul de ele. Si banii vin. Si cum mama naibii sa iei spaga ca notar, cand tu iti faci singur tarifele? Hai, spune-mi cat de mult ma urasti! Nici nu stii cata satisfactie imi dai! Succesul in viata e bun, te face fericit. Faptul ca altii te invidiaza intr-atat incat isi consuma timpul si energia ca sa te urasca, ca sa vorbeasca despre tine - asta- extaz pur! 

# unul din lumea cea mare date 22 May 2013 11:21 0

pentru dodo//asta ai inteles,ca te urasc?vai tie,doar te compatimesc!!!!!ai cotit discutia pe bani???nu/ti pot raspunde caci citesc si altii dar salariul meu de ,,editorialist luju,,stationat in europa are cam 4 zerouri in fiecare luna.se pare ca nici nu ai idee ce/i ,,extazul pur,,probabil ca in cariera ta de procuror doar ,,jucariile,,ti l/au provocat(ai deci si frustrari sexuale-recomand pentru tratament cape d,angde franta,fun for twoo roterdam si singapore aaaaa si paris pour le deux se gaseste ceva si la wienna )da si poti lua spaga ca si notarita(nici macar nu esti!!!!!!)cind faci acte aiurea ,,cam cum s/a facut cu schimburile de terenuri fara titlul de proprietate in cazul becali,chiar ma intrebam in cazul acesta ,,unde/i notarul???,,

# Dodo date 22 May 2013 11:48 0

4 zerouri, ca sa stai sa bati campii pe aici? cam atat are comisionul meu pt 1 sg contract imobiliar! eram odata tanar procuror care dorea sa ajute oamenii, si-am intalnit multi d-astia ca tine, asa ca am decis ca n-are rost sa-mi bat capul, ca statul nu-ti da spor la salariu pt stresul provocat de dobitoci; acuma va iau bani si pentru o amarata de legalizare, si-mi place sa va vad frustrati ca pentru 2 minute de munca iau mai multi bani decat multi pt o zi intreaga. sunt propriul meu sef, spre deosebire de tine, sluga pe la politicieni. si esti stationat in europa? de-aia ziceai ca in fiecare dimineata mergi ajungi la buftea la serviciu pe la ora 10 si vezi nush ce treburi cu procurorii la nush ce birt? mama, cum stii tu de jucariile sexuale, nici nu ma mira, n-are cum sa stea cineva langa un mitoman ca tine, daca stii sa-mi recomanzi jucarii sexuale inseamna ca le-ai folosit si tu, ca tre sa-ti versi undeva frustrarile. 

# Salvamar date 22 May 2013 13:25 0

Dodo, cat ai dat SPAGA sa ajungi NOTAR? Ca am si eu pe cineva care se vrea notar. Daca imi spui ca ai intrat prin forte proprii fara sa dai ceva sau sa strangi cu usa (santaj) cu informatiile culese din dosarele pe care le aveai in lucru esti un mare MINCINOS!!!!

# Dodo date 22 May 2013 13:40 +1

Aha, deci n-ai nicio problema sa dai spaga, e drept? N-a fost nevoie de nicio spaga sau santaj, am asteptat momentul potrivit, ani de zile, pana cand un notar fost profesor care ma cunostea a vrut sa iasa din profesie si mi-a lasat mie cabinetul. Ai sa zici ca-i nepotism; o fi. Procedura a fost complet legala, un notar poate sa lase cabinetul cui vrea. Te oftici?

# nesimtitule date 22 May 2013 15:16 0

Dupa ce te-ai strecurat in casta mafiota a notarilor( care este, cel putin, la fel de mafiota ca cea a unbr-flocea ), esti si obraznic ! Profitati, paduchilor, ca traim intr-o tara de tip african, in care profesiile liberale au fost confiscate de GANGSTERI.

# Dodo date 22 May 2013 15:40 +1

Da, profit, caci cetatenii acestei tari nu merita nimic, nici cea mai mica urma de compasiune. pt ca ii poate duce cu zaharelul orice politician. pt ca traiesc intr-o tara in care analfabetismul si prostia sunt la rang de virtuti. pt ca atunci cand intra in inchisoare unul de-a capusat statul, toti incepeti sa-l plangeti. da, profit, si-o sa profit in continuare. e o vorba romaneasca- \"nu mor caii cand vor cainii\", ai inteles? catelus botist

# unul din lumea cea mare date 22 May 2013 18:25 -1

pentru dodo//bati cimpii!!!!!!cu certitudine ai probleme sub scufita. involuntar ii vad ce fac pe cei din buftea si aud despre ei!!!(oare pentru ca mi/a dat sarcina voiculescu??) din tot ce exprimi se vede clar ca ai fost si esti o procurica spaguita.aia care stim sa citim printre rinduri intelegem loud &clear,daca as da la un psiholog sa citeasca tot ce ai scris ,diagnoasticul este,,nu ai voie nici pe strada sa mergi fara insotitor,,d/apai sa mai exerciti si meseria de napirca.observi ca esti luata la misto si incerci sa epatezi cu ,,ispravile notariale,,? nu te cred ca esti notarita si sint sigur ca in eul tau strafund iti doresti asta si....ai frustrari caci si colegii tai se uita la tine cu tristete(ca esti napirca) take care

# Sebastian date 20 May 2013 20:23 +34

Rog respectuos pe comentatorii documentati sa spuna cati dintre cei trei judecatori majoritari sunt fosti procurori? Ca simplu cetatean, cred ca aceasta condamnare nu creaza cetatenilor romani sentimentul unui act profund de justitie. Dimpotriva, sentimentul unui act de injustitie, prin care increderea in sistem va fi uzurpata si mai mult. Eu asa gandesc.

# Ezoteric date 21 May 2013 03:46 -5

Poate pare simplist,dar daca voi avea dreptate imi va fi ,iar ,ciuda. Steaua a suparat prea mult ca brand romanesc. Daca va fi preluata de un occidental....cine stie....nu va grabiti cu comentarii...sa stam vreo trei luni,poate mai repede...eu stiu ceva.....

# valer date 22 May 2013 12:18 0

Oare Livia Stanciu nu este in incompatibilitate.Cum poate ea sa fie si in Curte si in CSM.Sa spunem ca cineva vrea sa o reclame la CSM, ce se intampla?.Ajunge tot la ea.ANI ce face nu se sesizeaza pe legea existent .Pentru ca legea existent este proasta.De ce nu cere modificarea legii?

# unul din lumea cea mare date 20 May 2013 18:21 +24

oficial justitia/i moarta ,odihneasca/se in pace!!!!!traiasca inchizitia. nu p luati ca eu sint sustinator becali. amintiti/va de cind am spus din sursele mele ca basescu o sa se razbune pe bietul idiot!!!!!!!!! sa mai adug ca de tirg stia si ,,coabitatorul,, si ca a fost troc? oricum cred ca trebuie cei care nu au alte cetatenii sa se incoloneze spre avionul de congo.nu stiu daca/s on sale tiketele deci mai sustine vreun procuror ceva de genul ca/s analfabet? eu sustin in continuare ca ei sint niste napirci si justiti/ai moarta ma LAMENTEZ SI VAICARESC PENTRU JUSTITIE nu pentru gigi becali el a fost tras pe roata justitiei exclusiv din cauza lui base si cu troc ponta ,urmeaza srs asta a fost un art din troc fericew de romani!!!!! habenus inchizitia!!!!!!!!!!!!!Cititi comentariul de ieri de la 1640

# DISTRATU date 20 May 2013 20:13 -11

[quote name=\"unul din lumea cea mare\"]oficial justitia/i moarta ,odihneasca/se in pace!!!!!traiasca inchizitia. nu p luati ca eu sint sustinator becali. amintiti/va de cind am spus din sursele mele ca basescu o sa se razbune pe bietul idiot!!!!!!!!! sa mai adug ca de tirg stia si ,,coabitatorul,, si ca a fost troc? oricum cred ca trebuie cei care nu au alte cetatenii sa se incoloneze spre avionul de congo.nu stiu daca/s on sale tiketele deci mai sustine vreun procuror ceva de genul ca/s analfabet? eu sustin in continuare ca ei sint niste napirci si justiti/ai moarta ma LAMENTEZ SI VAICARESC PENTRU JUSTITIE nu pentru gigi becali el a fost tras pe roata justitiei exclusiv din cauza lui base si cu troc ponta ,urmeaza srs asta a fost un art din troc fericew de romani!!!!! habenus inchizitia!!!!!!!!!!!!!Cititi comentariul de ieri de la 1640[/quote] DIN CAUZA FAPTULUI CA CEILALTI DIN LUMEA AIA MARE A VOASTRA SUNT CA TINE, VAI NOUA

# unul din lumea cea mare date 20 May 2013 20:34 +4

pentru distratul//ce vrei sa zici procurica? de ce nu spui???hai curaj!!!!!!!ca altfel aveti curaj sa arestati oameni ilegal!!!!!!voi trebuie de ieri sa vi se deschida dosar penal pentru lipsire de libertate!!!!!!!!!! hai procurica esti tare cind este vorba de ilegalitati,ce faci acum cind nu le poti face??? (oricum esti anonim,asa curaj ai???sau iti este frica ca iti i/a inchizitia adresa de ipo??? procurica ,procurica!!!!!!!! ce curajos esti cind iti lipseste tarquemada(asta era la pg sef)

# brutus date 20 May 2013 18:22 +14

vai steaua voastra ! mi-e scaRba de ****** asta comunista ....

# VIKY date 20 May 2013 18:45 +20

Jigodie comunista este prea putin spus, cred ca este reincarnarea lui Hitler. Numai uitandu-te la poza ei, te trec fiorii. Am urmarit-o la sedinta din CSM, cand a fost discutata revocarea celor doi, si se vedea pe fata ei doar ura, nu emana nimic uman aceasta creatura. Nu cunosc viata privata a acestei creaturi, dar cred ca nici un caine nu ar sta in casa cu ea.

# satrap date 20 May 2013 18:25 +25

Va jucati cu viata oamenilor, dar nu uitati, mai aveti 12 luni si totul se va intoarce si veti vedea si pedeapsa voastra.

# preoteasa date 20 May 2013 18:31 +14

Cel care a dictat este DIAVOLUL!!! Cei care servesc diavolul si-au vandut sufletul! Vor fi vanduti si blestemati ei si copii lor! Din neam in neam!

# eu date 20 May 2013 18:32 -19

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: In sfarsit ****** de becali a ajuns unde-i e locul,urmeaza sa fie transferati si \"colegii\" cat de curand! Gunoiul drecu cata lasitate,vroia sa fuga la rugaciuni,lasa nene ca ai timp acum de rugaciuni!

# TOT EU date 20 May 2013 18:37 +35

o sa-l astepte si pe BASINA VODA &COM

# ockiu date 20 May 2013 19:03 +15

ce bine-ar fi sa se intample ceea ce zici tu - ma voi multumi si chiar daca`l baga ca nu are par pe cap.

# bre date 20 May 2013 19:11 -19

[quote name=\"eu\"] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: In sfarsit ****** de becali a ajuns unde-i e locul,urmeaza sa fie transferati si \\\"colegii\\\" cat de curand! Gunoiul drecu cata lasitate,vroia sa fuga la rugaciuni,lasa nene ca ai timp acum de rugaciuni![/quote] cauta alt loc unde sa scrii cand marii infractori ai romaniei sunt condamnati. in orice alt loc (cu exceptia A3) decizia va veni ca un lucru firesc. nu si pe luju. luju este portavocea \"nevinovatilor\"

# nimeni date 20 May 2013 18:54 +24

Eu unul nu inteleg cum au  putut sa opreasca un om liber din a face ce vrea el?? pentru ca aznoapte becali era un om fix liber, nu stiu detaliile dosarului si asa ca o sa ma abtin in ce priveset decizia, totusi nu inteleg de ce becali s-a supus aseara in a nu mai pleca din tara... in momentul ala era liber!

# DaRKneSS date 21 May 2013 03:11 -8

Liber, da\' cu \"ceva\" la cazier <img src=ops:' /> . Vreo 3 ani neispasiti <img src=ops:' /> . Asta insemna suspendarea... poate mai existau si niste note de subsol in sentinta aia :-* era liber cum e Huidu akum ;-)

# viorica date 20 May 2013 18:56 +21

doamne da,ca tot asta sa il bage si pe sinistrul nostru,presedinte!!!!!!! doamne,mai tinei acolo pe astia cu dare de mana!!!! sper!!!

# kosty date 20 May 2013 18:56 +14

Ce fata d etransexual, are asta!  :-?

# pandele date 21 May 2013 09:36 +9

o fi fericita duduia aceasta?un om a facut atata bine si ea il baga la zdup pentru nimic .rusine,rusine!

# FANEL date 20 May 2013 19:03 +14

PAI EU AM AUZIT ALTCEVA !! CUM CA DUPA LEGE AR TREBUI,, SA EXISTE DOAR 2 COMPLETE DE 5 ,,!!! SI ACUM FUNCTIONEAZA MAI MULT DE 2 !!! PAI DE CE NU SE RESPECTA LEGEA ??? SI O ALTA CHESTIE POSIBILA AUZITA = ,,2 DIN 5 SUNT OFITERI / SAU RUDELE LOR !,, E ADEVARAT ??

# VIKY date 20 May 2013 19:13 +10

Poate 5 din...*2*.

# PONTA SUSPENDAT PENTRU VOTUL DETURNA date 20 May 2013 19:10 +25

Lui Becali i se targe de la Basescu adică Dracul frate cu Ponta care se razbuna pe Becali pentru Referendum . Becali e mai sarac cu duhul si a cazut in pacatul trufiei dar Basescu trebuia sa infunde puscaria de pe vremea cand era primar daca in tara asta exista justitie !

# fane oarcă date 20 May 2013 19:11 +21

dreptatea, echitatea, democratia raman doar la stadiu de vise pentru romania. in romania securitatea este la putere. s-a confirmat inca odata, daca mai era nevoie... rusinos pentru justitie si pentru oricine face asa justitie!

# Robert date 20 May 2013 19:18 +31

Rusineee LIVIA STANCIU.  Aceasta ****** a nenorocit sistemul judiciar din Romania. O sa vina si ziua judecatii pt. ea.

# ramona date 20 May 2013 19:22 +15

:sad: cand nimeni nu a facut nimic el a ajutat din ce a avut din ce nu a avut a ajutat ....................singurul dintre romanii cu bani.... pentru ce este condamnat?????????/// ca a facut schimb cu statul???/ de ce statul a acceptat schimbul?????????/ de ce nu sunt judecati si cei implicati????????????? suntem o tara de rahat nu suntem nimic.........pacat pentru copii nostri nu au niciun viitor, fiecare isi vede interesul......este o lectie pentru cei care deschid gura.........)

# ghoerghe date 20 May 2013 19:24 +21

doasr politic clar si pt. mcv. becali nu e un sfant, nu e un model, dar nu poti condamna un om daca nu ai probe. daca aveau probe, sareau 100 de procurori sa arate probele(scugeri in presa etc.) decit sa bagi un om nevinovat in inchisoare , mai bine lasati 10 faptuitori in libertate !

# albă ca zăpada date 20 May 2013 20:27 -12

[quote name=\"ghoerghe\"]doasr politic clar si pt. mcv. becali nu e un sfant, nu e un model, dar nu poti condamna un om daca nu ai probe. daca aveau probe, sareau 100 de procurori sa arate probele(scugeri in presa etc.) decit sa bagi un om nevinovat in inchisoare , mai bine lasati 10 faptuitori in libertate ![/quote] Unul din făptuitori să fie cel care ţi-a violat fata, s-au ţi-a omorât mama. Să te văd dacă mai spui lucrul acesta. Nu există sistem perfect oricât de mult ne-am dori. Tot timpul vor exista erori judiciare, dar să laşi 10 făptuitori în libertate...prefer să fac închisoare nevinovat. E parşiv modul în care l-au executat, da. Sper să fie la fel de parşiv şi după ce se schimbă conducerea ţării.

# erată date 20 May 2013 20:29 -5

,s-au ţi-a omorât mama. sau ţi-a omorât mama.

# unul din lumea cea mare date 20 May 2013 20:46 +13

pentru alba ca zapada//procurico fara minte asta/i o vorba americana!!!!!!!!!!,,mai bine 10 infractori in libertate decit unul condamnat pe nedrept,, sarmana de tine de unde sa ai tu idee de acest concept pe care de la avocati la judecatori il respecta in lumea civilizata si ca sa/ti explic ca poate o sa te giondesti la acest concept,ideea/i urmatoarea cei 10 vinovati mai devreme sau mai tirziu ajung in mina lunga a justitiei dar cel nevinovat care sta in puscarie nu ai cum sa/l mai recompensezi cu tot aurul din lume pentru fiecare zi petrecuta in puscarie!!!!!!!! ti se pare o doctrina umana????nu!!!!caci esti procurica de romanica unde ce vreti voi este justitie si cu gunoiul de la cotro ,ca stati cu gura la teava lui cu ordine,asa ca mai citeste sau asculta. bun de invatat si cazul o.j.simpson (vezi ce a patit marsha clark!!procurica,care a incercat sa insceneze si sa aranjeze probele- a fost exclusa si i s/a luat dreptul la pensie,mi se pare mie ca/i cam justitie,la voi cum este????

# albă ca zăpada date 21 May 2013 19:56 0

Atunci îţi doresc ca cei 10 nevinovaţi care ţi-au violat fata să ajungă în mâna lungă a justiţiei mai târziu, după ce şi-a mai revenit puţin. Nu de alta, dar să poată rememora toate plăcerile oferite de cei 10. În plm de specialişti! Realitatea e dură, sclavule!

# unul din lumea cea mare date 22 May 2013 11:33 0

pentru alba ca zapada//esti o NAPIECA aloof,chinezoaica,dodo.....

# Laurenţiu date 20 May 2013 19:25 +28

Decizia este eronată în ceea ce-l priveşte pe Becali întrucit acesta este doar beneficiar al unui presupus abuz in serviciu iar aceasta infracţiune nu este susceptibilă de complicitate din partea beneficiarului - anterior anului 2004 cind a fost adaugat la Lg. 78/2000 art 13 ind 2. Prin urmare, asistăm la o făcătură juridică prin care DNA reuşeste să substituie o dare/luare de mită pe care nu le-a putut proba - cu un Frankestein judiciar făcut din bucăţi de art. 248 si resturi de la alte institutii de drept. Iar ansamblul - cusut cu stîngăcie - a fost animat cu electricitatea ce se scurge din ochii celor 2 cyborgi ai lui TB, Stanciu & Matei.

# Mihu date 20 May 2013 23:42 +9

Traim in Absurdistan, atunci cand 5 judecatori te achita si 3 te trimit in final dupa gratii, nu se poate numi justitie. Plus ca luat dosarul la bani marunti se arata a fi o eroare de drept imensa, @Laurentiu punctand foarte bine acest aspect. Ce este si mai absurd este faptul ca un procuror de la PICCJ si SRI-ul stiu dinainte solutia instantei supreme si-l opresc sa iasa din tara; de ce a fost nevoie de asa ceva?Simplu: daca era in Israel, forta mana instantei sa judece corect, o cerere de extradare cu 5-3, el fiind om politic si condamnat de cei 3 pentru ca a avut profit dintr-o afacere era sortita esecului.

# Laurenţiu date 21 May 2013 09:24 +9

Mda, justiţia penală emanată de juzii ICCJ e la fel de dreaptă precum privirea tătucului lor. :-|

# cos date 20 May 2013 19:35 -17

LA INCHISOAREEEEEEEEE CU VOI !!!!!! TOTI LA INCHISOAREEEEE...URMEAZA SI SCUMPII LUI VERI ! :D :D :D

# VIKY date 20 May 2013 19:51 +27

De ce nu urlii: la inchisoare cu adevaratii mafioti care au devastat tara, incepand cu idolul tau gunoiul de la Cotroceni, Udrea, Blejnar, Radulescu, Videanu...?. Acest dosar in care a fost condamnat Becali este politic cap-coada. Dar uneori este si justitie divina pe acest pamant, si vor plati toti dupa faptele lor, in special gunoiul de la Cotroceni cu sleacta lui de carpe, numiti din gresala procurori.

# unul din lumea cea mare date 20 May 2013 20:56 +8

pentru cos//cos mai foloseste si aliasul aloof ,pretinde ca lucreaza in belgia,vrajeala de procurica fara minte de la o judecatorie obscura.am mai avut discutii cu ea si sustinea aberatii de genul ca cedo este pentru anularea deciziilor definitive ,irevocabile,executorii(in civil!!!!!!)vorbeste prostii cel putin dupa mintea mea de justitiabil,rest judicata este un fel de stai becali nu ai voie sa iesi din romanica ,ca vrea procurica(cu rime) deci ti se aplica legea fys(daca nu gasesti traducerea ti/o spun eu,doar intreba/ma

# CI date 20 May 2013 19:45 -11

Din câte se ştie rechizitoriul a fost întocmit de Mihaela Moraru, aia pe care o înjuraţi voi...la comandă!

# ANDA date 21 May 2013 00:05 +7

:lol: :lol: :lol: BRAVO EI !!! TARE PROCUROAREA ASTA !!! NUMAI IN DOSARUL LUI RADULESCU STEFAN =PRIETENUL LUI TATUCA S.A INCURCAT PUTIN / 7 ANI !!!  ORICUM DOAMNA AM AUZIT CA ARE O PROBLEMA REALA CU SOTUL !!! SA VERIFICE !!! POATE E NUMAI VRAJEALA ...SAU POATE NU !?!?!  ORICUM NIMENI NU E PERFECT !!! DOAR SA EXISTE CINEVA CU MULTA RABDARE SI TALENT !!!

# sa/ti dau chilotii jos date 21 May 2013 17:14 0

ce are in cur are si in cap parasuta neterminata biologic..a judecat cu,curul asa/s si unele femei ...procuroare

# Teodor Bita date 20 May 2013 19:49 +26

Este greu de apreciat corect fara sa vezi dosarul. Dar faptul ca aceeasi oameni sunt de serviciu cand se da sentinte in cazuri controversate, este o bila pentru justitia romana. Culoarea bilei o stabileste cine vrea, in functie de interese. Cei care privim insa din afara putem doar sa tragem concluzii personale. Cert este ca un numar redus de judecatori par sa faca legea asa cum le este dictata.

# Ion date 20 May 2013 20:43 +16

justitie de infractori

# ANKALAVINIA date 20 May 2013 20:48 +14

justitie de rahat......bine k pe asta l au condamnat si pe ratatul de HUIDU l ati pupat in cur si l ati lasat liber dupa ce a omorat 3 suflete nevinovate.Rusine justitiei de rahat din ROMANIA.L ati bagat la puscarie ca sa i papati niste bani de avere nesatuliilor!

# jiji date 20 May 2013 21:09 -6

lasa-l mai pe huidu ca ala nu a furat .......daca ai conduce zilnic ai intelege ce spun ....deci gigi a primit ce a meritat si ma bucur daca urmeaza si verii cu toto clanul..........a facut gigi acte de caritate cu banii furati mai lasati atat smerenie ......ce dracu sunteti asa prosti de asta suntem condusi de niste golani...

# VIKY date 20 May 2013 22:36 +12

Se pare ca pentru tine conteaza banii, nu viata unui om. Mari gunoaie a-ti ajuns, daca voi considerati hartia mai presus de viata unui om. Unde este umanitatea din voi, a-ti vandut-o si pe aia pentru bani?.

# Tepes date 22 May 2013 20:41 0

Ai******in cap desteptule... si ai lasat urme pe aici. Pune-ti mai bine prezervativul in cap si culca-te ca nu stii nimic.

# Tepes date 22 May 2013 20:45 +1

Ti-au pus astia stelute sa-ti straluceasca rahatul. de aia te vezi istet. Esti si tu un lingau al celor care au vandut tara asta. Meriti tras in teapa si tu ca esti complice prin afirmatii.. scuze daca te-am trezit. fixeaza-ti ala.

# dankh1 date 20 May 2013 21:12 -5

iar scenarii...iar ordine de la base(a nu se citi ca s basist), iar procurori si judecatori abuzivi...iar inculpati nevinovati...ma intreb ce postari erau daca era achitat...la fel, procurori abuzivi ca l au trimis in judecata nevinovat...vai de postacii astia complexati de pe luju...Bravo judecatorilor si procurorilor..tre sa inteleaga norodul (inclusiv cel de pe luju)ca exista justitie pentru toti

# unul din lumea cea mare date 20 May 2013 21:32 +6

pentru dankh1//avearea/i parte de justitia romana!!!!!!(nu/i imprecatie este o dorinta a mea personala))

# un oarecare interesat de speta date 20 May 2013 22:36 0

Mai Guy ,asta-i bota ori un botist batut in cap.

# doggy date 22 May 2013 13:54 0

Ai vreo obsesie, dude? Ia un sanalax! :-) O sa vezi lumea altfel! :lol:

# VIKY date 20 May 2013 21:50 +8

*.tre sa inteleaga norodul (inclusiv cel de pe luju)ca exista justitie pentru toti*....Da intr-adevar trebuie sa inteleaga *norodul* ca este justitie numai pentru el (norodul), ca pentru gunoaiele basiste, justitia este oarba. Va veni si pentru voi ziua judecatii, *fii pe pace*.

# dankh1 date 20 May 2013 23:18 -4

[quote name=\"VIKY\"]*.tre sa inteleaga norodul (inclusiv cel de pe luju)ca exista justitie pentru toti*....Da intr-adevar trebuie sa inteleaga *norodul* ca este justitie numai pentru el (norodul), ca pentru gunoaiele basiste, justitia este oarba. Va veni si pentru voi ziua judecatii, *fii pe pace*.[/quote]viky crezi ca becali face parte din norod?te inseli...justitia se face pe cazuri individuale.legea se da pentru situatii generale...eu sunt multumit cand cei care au pagubit tara asta cu milioane de euro intra unde le e locul.afacerile care pagubesc statul sunt infractiuni la fel de grave ca si coruptia...si daca sunt din gasca lui base sa intre si ei...

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 00:11 +6

pentru dankh1//pina la un pct iti dau dreptate,numai ca justitia trebuie sa/i prinda si sa/i intemniteze CORECT LEGAL.asta face diferenta intre o JUSTITIE DREAPTA si O JUSTITIE CORUPTA. totdeauna justitia se face conform legilor din catastife SUB NICI O FORMA CU ILEGALITATI.azi becali chiar daca/i vinovat probabil(acum in acest moment ii acord beneficiul nevinovatiei)din cauza ilegalitatii de ieri noapte justitia/i pusa in lumina coruptiei si in curtea gunoiului de la cotroceni(si asta/i adevarat) daca jiji era condamnat fiind in israel era blamat,mitul jiji era din nisip spalat de ape asa acum este pe soclu de beton si avem ce comenta.justitia/i corupta period(asta face diferenta ticalosii judecati corect merita ce merita judecati incorect devin martiri)

# dankh1 date 21 May 2013 08:34 -6

nu trebuie sa te gandesti ca prin ridicarea lui JIJI de la aeroport a fost o ilegalitatea...procurorii stiau ca azi se pronunta instanta si pt a impiedica eventuala, repet eventuala sustragere i au dat o masura preventiva intr un alt dosar.perfect legal.statul trebuie sa si ia masuri de precautie...Chiar Jiji a afitrmat ca nu s ar mai fi intors din tara.Erau indicii ca incearca sa se sustraga.Iar ce ai spus tu ca inculaptii treb intemnitati legal e un truism...problema e cine stabileste ce e legal?Marea majoritate a opiniei publice, jurnalisti, postaci pe luju,sau altii aflati in sit similare(pe picior de condamnare) sau specialistii magistrati care instrumenteaza cauza respectiva?Sunt sigur ca si daca s ar pune la dispozitia po******tiei rOMANIEI TOT DOSARUL LUI BECALI SAU NASTASE MULTI NU AR STI DACA SUNT VINOVATI SAU NU.Pt ca mecanismele prin care \"au comis 0\" nu sunt pe intelesul tuturor...dar asta nu o stiu decat cei care isi dau seama ca dreptul este pt juristii si nu pt jurnalisti

# Salvamar date 21 May 2013 09:05 +10

Dank, nu sunt simpatizant Gigi Becali din foarte multe motive, dar ca SRI sa stie cu o seara inainte ce sentinta se va da mi se pare INFIORATOR. Asta nu mai tine de dosare etc....tine de modul cum se face justitie in Romania. Afirmatia ca mecanismele justitiei nu sunt pe intelesul tututuror este o PROSTIE. De ce? Pai petru ca ele trebuie sa fie pe intelesul tuturor, altfel de ce in SUA ar mai exista juratii, care sunt oameni simpli alesi aleatoriu, fara pregatire juridica? Oare un om cand merge in justitie nu ar trebui sa inteleaga de ce este judecat? Ce mecanism \"misterios\" pentru publicul larg este o afirmatie dintr-o sentinta ca cineva este judecat ca \"exemplu\" si \"simbol\"? Cine hotaraste asa o prostie? In ce lege? Judecata trebuie sa fie limpede, clara si pe intelesul tuturor si sa nu contina \"mecanisme\" pe care omul sa nu le inteleaga. In clipa in care justitia este ca in viziunea ta devine TORTIONARA si NEDREAPTE ca in fascism, comunism. inchizitie.

# dankh1 date 21 May 2013 10:01 -6

salvamare nu iei in calcul ca actiunea procurorilor(nu a SRI) a fost preventiva?de ce ar trebui neaparat necesar ca procurorul sau politistul trimis sa l ridice pe JIJI de la aeroport sa fi stiut de condamnare?in mod sigur au stiut de eventualitatea condamnarii nu de condamnare...cate elemnete de logica si putine cunostinte de drept te ar ajuta sa intelegi ca am dreptate.daca nu intelegi, ii multumesc lui dzeu ca esti doar salvamar si nu ma judeci tu...

# indisciplinatu date 21 May 2013 13:42 0

[quote name=\"dankh1\"]salvamare nu iei in calcul ca actiunea procurorilor(nu a SRI) a fost preventiva?de ce ar trebui neaparat necesar ca procurorul sau politistul trimis sa l ridice pe JIJI de la aeroport sa fi stiut de condamnare?in mod sigur au stiut de eventualitatea condamnarii nu de condamnare...cate elemnete de logica si putine cunostinte de drept te ar ajuta sa intelegi ca am dreptate.daca nu intelegi, ii multumesc lui dzeu ca esti doar salvamar si nu ma judeci tu...[/quote] Hai, ne lasi cu \"preventia\"??? :P

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 14:02 0

pentru indisciplinatu //faci si creezi confuzie cred ca ai vrut sa/i raspunzi lui dankh1 nu salvamarului el sustine ce sustinem si noi. crezi ca/i necesara o erata?

# VIKY date 21 May 2013 14:58 +2

Indisciplinatul i-a raspuns lui dankh1, care nu este pe aceeasi lungime de unda cu Salvamar. Danch1 sustine *preventia*, de acea ii raspunde la sfarsit: Hai, ne lasi cu \\\"preventia\\\"??? :P

# Salvamar date 22 May 2013 13:21 0

Danka, in legea romaneasca NU exista notiunea de \"preventie\" in sensul spus de tine si este profund ILEGAL. Nu, nu sunt procuror sau judecator, dar daca as fi si as aplica \"legea\" asa cum o vezi tu de \"misterioasa\" probail ca ai ajunge ca eroul lui Kafka prin puscarie. Ca si in romanul \"Procesul\" predomina \"misterul\" si nu legea - adica o justitie \"preventiva\" a procurorilor asa cum o gandesti tu.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 21 May 2013 09:13 +6

pentru dankh1//deci sa inteleg ca truismul din drepturile universale ale omului,,dreptul la libera circulatie,,(romanica este semnatar???)este cam vrajeala (la curtea guvernatorului). dankh!!!!!!ma gindeam ca poate te/ar aresta azi cineva ca poate sa te codamne miine (sau 3 luni) caci am ,,senzatia ca vrei sa fugi,, nu/i raautacios comentariu rste doar ce am eu impresia!!!!!nefiind simbrias al justitiei si neintelegind cu mintea mea putina . jiji devine martir din cauza coruptiei el fiind de drept comun.vedeti ce ati reusit sa faceti? uita/te si la citi au accesat acest articol intelegi acum ca societatea s/a divizat din cauza gunoiului de la cotroceni??? asta/i rezultatul cind faci ilegalitati evidente si nu ,,preventie,,(harul romanilor sa te imbalsameze cu vorbe)

# Dan date 21 May 2013 09:14 +7

Nu trebuie sa fi politist la circulatie pentru a realiza ca o masina se indreapta direct in parapet ! Juristii nu sunt Dumnezei ! Eu unul m-am saturat de aceasta superioritate afisata permanent si nesimtit a \"blocului\" justitiar din aceasta tara visavis de restul po******tiei considerata de \"ei\" a fi needucata ! Sub aceasta \"masca\" profesionala dar si pe baza linistii neintemeiate a po******tiei, se produc astfel de aberatii juridice, aberatii justificate de oamenii Sistemului cu lupta impotriva coruptiei, un razboi creat din necinste in care plasa cad oameni anosti, potenti financiar, dar care nu reprezinta nicio miza in jocul politic al Sistemului ! Mare pacat de aceasta natie pacificatoare, care prin metode inumane, este condusa cu voia sa de o structura politico-economica nedemocratica !

# dankh1 date 21 May 2013 09:56 -2

dane nu vezi nicio diferenta intre fapta de a intra cu masina in parapet si finantarea elegala a unei campanii electorale?sau transferul unor fotbalisti prin intermediul unor firme offshore care incaseaza 90 la suta din pretul contractului pt consultanta iar statul roman primeste impozitul doar pt 10 la suta?dupa ce banii trec prin cateva firme si conturi din tari protejate de secretul bancar?jusristii nu s dumnezei, dar din fericire legea o aplica magistratii, nu jurnalistii sau inginerii in constructii.Eu zic ca asa e normal.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 10:30 +3

pentru dankh1//se pare ca nu intelegi si introfuci colaterale in subiectul de baza.era vorba despre lipsire de libertate si tu o interpretezi preventie!!!!!preferam sa fie condamnat in rem si apoi prins,daca se facea cerere prin externe israelul il deporta(deportare termen juridic scos de un ,,necunoscator,,se aplica si extradare).o sa/mi spui ca nu avem lege de extradare cu israel.nici nu trebuie.de ce il extrada???din urmatoarele reasons;1)nu era evreu este crestin.2)nu era politic ca sa sustina ca/i este pusa viata in primejdie.3)israelul are interesul sa/si antreneze helicopteristii in ro,de cind s/au certat cu turcii si nu mai fac antrenamente acolo(motive politice si nu stau sa fac lectii de geopolitics)israelul nu iubeste crestinii si in special fanaticii crestini condamnati de drept comun. suficiente motive?

# Dan date 21 May 2013 13:48 0

Nivelul de inteligenta si cultura al unui individ, nu anuleaza bunul simt (cei sapte ani de acasa) al acestuia aflat in dezbatere de idei cu alt individ mai slab pregatit !  Cel putin la vedere ! Daca ar fi sa vorbim cinstit, acest \"caz Becali - schimb de terenuri\", trebuia eventual judecat si finalizat de mai mult timp, nu acum cand practic elemente din dosar nici nu mai pot fi indreptate, luate in calcul ! Mai departe, mergand \"pe firul\" cazului, nu stiu ce i se poate imputa direct lui Gigi, vina principala este a fostului ministru al apararii si nu numai dar in niciun caz vina \"condamnatului\" ! Sau poate s-a dorit a fi un exemplu dat de justitie, sa arate ca justitia este ferma in decizii, un baubau pentru cei ce vor mai incerca astfel de fapte antisociale ! Nu stiu sigur ce sa dorit, dar cu siguranta inscenarea produsa duminica seara cu oprirea de la imbarcarea in avion a unui OM LIBR, imi da mie fiori pe sira spinarii ! 

# Dan date 21 May 2013 13:59 +1

Inainte de a acuza pe cineva, este bine ca noi sa ne punem in locul persoanei respective si sa incercam sa privim astfel problema, dupa care vom vedea daca mai acuzam sau nu ! Eu vorbesc aici despre nedreptate sociala, \"joaca\" institutiilor statului cu vietile oamenilor, in niciun caz de justitie dreapta si corecta. Justitie dreapta si corecta vom avea numai atunci cand va disparea conceptul de inamovibilitate a judecatorilor, adica vor raspunde personal fata de deciziile luate individual in justitie de catre acestia ! Atunci putem fi ceva mai linistiti si mai siguri ca suntem eventual judecati corect, in spiritul legii !

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 14:17 +1

pentru dan//total de acord cu tine.....bunul simt lipseste napircilor de procurori si unei mari majoritati de onorabili judecatori. se cred mici dumnezei......si de asta si din cauza ,,cafelelor lui mihaileanu,,s/a ajuns la coruptia infioratoare din justitie

# Dan date 21 May 2013 14:25 +1

Si alta concluzie pe care am \"degustat-o\" gretos, faptul ca autoritatile statului s-au grabit sa-l retina pe Becali in tara deoarece stiau cu certitudine ca omul este deja condamnat ! In ce tara traim ? Ce democratie spunem ca avem si aparam? Ce calitati umane si profesionale au oamenii alesi de NOI sa deserveasca justitia? Cine sau ce institutie poate verifica si eventual penaliza greselile \"produse\" de justitie ? Cine poate reda inapoi viata acelor oameni intemnitati ca urmare a unor hotarari judecatoresti eronate ? Ce trebuie eu ca individ, parte a acestei societati sa fac, daca sentimentul de siguranta sociala in aceasta tara a disparut ? Cui ma pot adresa eu in astfel de situatii ? Ganditi-va romani, la toate aceste probleme grave ale societatii si incercati sa nu mai judecati superficial !

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 15:01 +1

pentru dan// ,,Ce trebuie eu ca individ, parte a acestei societati sa fac, daca sentimentul de siguranta sociala in aceasta tara a disparut ?,, as incerca sa/ti raspund cu riscul ca ai sa crezi ca/i misto! ctred ca un bilet de congo ne/ar trebui,norocul meu este ca am dubla cetatenie si mereu o sa fie un ultim loc intr/un ultim avion

# VIKY date 21 May 2013 15:22 +1

De ce majoritatea sa se supuna minoritatii?. Voi sunteti milioane, ei, o mana de gunoaie umane. Ce ar fi sa le rezolvati lor bilete pentru Congo?. Tara este a voastra, nu a gunoaielor care au devastat-o, macar a ramas peisajul geografic superb, care nici ala nu este exploatat la maxim, pentru turism, ca in alte tari. Cucoana de la turism a avut grija sa manance miliarde pe gondole, partii de schi nepracticabile si parculete la sate, pentru mancat samanta pe bancute. A, era sa uit posetele si pamtofii.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 15:35 0

pentru viky//chiar acum ma uitam si vedeam rezultatul justitiei corupte si ordinul dat de ,,mihaileanu la cafea,, becali a ajuns martit primit cu ovatii la penitenciar cu plinsete in satul rast. napircile dracului de procurori si napirca de la cotroceni i/au facut soclu de marmura(corectez mai devreme ziceam de beton) unui infractor de drept comun asta/i rezultatul unei justitii corupte si lipsita de credibilitate.din muritori faci martiri o sa mai vina si biserica (ca/i ultrasensibila la bani)si il face si sfint,sfintul becali!!!!!)sper sa vad si primirea gunoiului la rahoca(as prefera bata alba la stuf) si a lui stanciu si acolitii ,si laura andrei si haineala si a madamei vuton si roberta si sulfina (care a omorit oameni cind a deschis digurile la inundatii ,noaptea ,fara sa anunte oamenii)imi este o scirba gretoasa de ce vad in tata gunoiului(si ce o sa mai urmeze la coproductia gunoiului cu pontificatul cu fundal pdl)

# huidu ce face date 20 May 2013 21:51 +10

huidu ce face??? a omorat trei oameni si freaca menta acasa!!

# Dodo date 20 May 2013 21:58 -5

Huidu a fost condamnat pt o singura infr din culpa. Uiti ca si Jiji a avut deja o condamnare cu suspendare. A avut sansa sa stea sa frece menta acasa. 

# tara lu placinta date 20 May 2013 22:05 +13

huidu e oligofren. nu stiu daca de la bradul ala care i-a intrat in gura la ski, sau as a fost, dar n-are nicio presioune. I se rupe, la radioul ala infantil pe care nu-l mai ascult din cauza lui. nu suport sa-i aud vocea, criminalului inconstient. daca isi facea zob copiii?..., si-a pus cumva problema asta huidu asta? te uiti in spate in viraj pe vremea aia? nu inseamna ca esti oligofren? pentru mine chisefem nu mai exista. mizerie de justitie din romania. cine dracu se crede derbedeul asta? ce mare vedeta e? ce vedete sunt circarii astia toti de 2 lei buchetul? de toata jena...

# indisciplinatu date 21 May 2013 13:45 0

Se plimba in weekend-uri prin Herastrau...poarta ochelari de soare. :o

# tara lu huidu date 22 May 2013 14:01 +2

Dar prin curtea puscariei nu se putea plimba mai bine? Asa, erau mult mai linistiti conducatorii auto care se deplaseaza regulamentar pe soselele patriei. Nu-i asa, fir-ar ma-sa ei de justitie romaneasca! :-* Macar sa nu-l mai aud dracului pe radioul ala de circ. Huidu este un CRIMINAL. A UCIS din CULPA!

# Lili date 21 May 2013 00:42 +11

Acum intelegeti de ce era absolut necesar ca Basescu sa-si numeasca oamenii lui la parchete, fara ei pierdea si ICCJ, deoarce doamna Stanciu se va face cat de curand vinovata de 4 condamnari aproape sigure la CEDO (Gutau, Becali, Nastase si altii, Voicu), ori daca dupa astfel de performante, procurorii ar fi fost independenti era foarte usor de probat infractiunile de represiune nedreapta si abuz in serviciu in forma calificata retinute in sarcina presedintei ICCJ, iar judecatorii supremi s-ar fi gandit de doua ori inainte sa execute ordinele lui Basescu si ale serviciilor.

# Tepes date 22 May 2013 20:56 +1

Nu o sa faca nimic CEDO. Din afara ne vine toata rautatea. Procurorii nostri sunt manevrati de politicienii corupti, iar acestia de UE !

# Adel date 21 May 2013 02:21 +9

De ce credeti ca javra de Basescu nu a plecat la Bruxelles ? Pentru a inrosi telefonul secret cu Livia Stanciu , va dati seama cate indicatii pretioase a dat acest gretos la ICCJ pentru condamnarea lui Becali .Urmeaza si cei din fotbal , este o manevra ieftina trimiterea dosarului pentru expertiza . Justitia clocita de ani de zile de Basescu ! Nu merge nicaieri dupa investitii in exterior , cloceste de la Cotroceni tot ce trebuie sa puna in functii cheie . Fraieri ne crede , ii va suna sfarsitul , nimic nu ramane neplatit . Dar Udrea , Videanu , Blejnar , Hoara, asfaltangii , etc . de ce nu raspund penal ?

# ARMATA ROMANA MAI ARE ONOARE ? date 21 May 2013 06:38 -5

Livia Stanciu EROU AL ROMANIEI MODERNE ALATURI DE KOVESI ,MORAR , TULUSI ....! La fel si ceilalti doi care au votat pentr( nu stiu caare sunt DAR SUNT EROI !) aR TREBUI CA DNA SA SE AUTOSESIZEZE ....pentru ce motive ceilalti doi au votat achitatrea si de asemenea ceilalti 3 de la decizia anterioara ! Ce era neclar ? ...compara terenurile ... ARMATA MAI ARE OARE ONOARE ?DE CE NU IA ATITUDINE IMPOTRIVA ACESTUI BANDIT CARE \"A PROSTIT ARMATA ROMANA ?\"

# ARMATA !ARESTATI ACESTE MIZERII DE JUDECATORI! date 21 May 2013 17:24 0

armata romana sa apere onoarea ei si sa /i aresteze cu forta pe acei judecatori ...care i/si bat joc de ea!datorita lui babiul si cioflina sunt in nato

# Un microbist date 21 May 2013 08:24 -7

Ba, da prosti sunteti ! Ia explicati-i asa lui nea JIJI ...ca poate asa pricepe : La campionatul mondial daca in grupe echipa A bate echipa B cu 7 la zero si in finala echipa B bate echipa A cu 1 la 0 .....dupa mintea voastra ar trebui mers la Cedo si declarata CASTIGATOARE ECHIPA A CU 7 LA 1 ! Ba da pprroosti sunteti !

# Steffan date 21 May 2013 09:26 +6

@Un microbist > Boule..care esti bou.... la fotbal, la campionatul mondial,  in grupe, daca s-ar juca tur retur, echipa A ar fi calificata in fata echipei B (ADICA PE INTELESUL TAU BOULE CARE ESTI BOU), la acelasi grad de jurisdictie 7-1 ar califica echipa A. dar, exact in exemplul tau, BOULE, finala are un grad de jurisdictie mai INALT, deci poate castiga echipa B, chiar cu 1-0 si ar deveni campioana, pe cand in cazul de fata , cu Gigi Becali judecat de 8 judecatori de acelasi grad , si condamnat la inchisoare, desi a castigat cu ...5-3,...diferenta este ENORMA.BOULE CARE ESTI BOU.Asta e de fapt esenta articolului, adica fondul problemei.

# Cristi date 21 May 2013 09:35 +5

foarte limpede si babeasca explicatia.. ca pentru cei mai simpli la minte asa.. mai zi-i de vreo 3 ori \"boule care esti bou\", ca sa ii intre in reflex si sa se mai gandeasca de cateva ori inainte sa dea drumul perlelor izvorate din putul gandirii sale :D

# un microbist date 21 May 2013 12:14 -1

BA,VOI V-ATI PROSTIT DE TOT? BOULE CARE ESTI BOU ! ...pai si in cazul lui Jiji e la fel ... instanta de 5 este SUPERIOARA INSTANTEI DE 3 CHIAR DACA AR FI FACUTA DIN ACEEASI JUDECATORI ! C-ASA-IN IN FOTBAL ! ...CAND TREC DE LA INSTANTA DE 3 LA CEA DE 5 LE CRESTE UN KKOOII IN PLUS ! SUNT ALTCEVA (au cate trei )…!... NU SE POT ADUNA CU AIA Dela instanta de 3 (ca aia au numai doua) ! Ai inteles BOULE CARE ESTI BOU? e altceva ...e altceva SUPERIOR ! Cand trece iar la instanta de 3 pierede koiul ala ….

# stelistul date 27 May 2013 21:57 0

Nu va necajiti.mai dragilor,ca ala care va face bou este unul adevarat.Este un jalnic botist care in afara de a jigni nu stie nimic.

# Pele date 21 May 2013 08:41 -2

Pe acest site si Gigi poate deveni personaj pozitiv. :lol:

# Cristi Lavin date 21 May 2013 08:53 -5

Miliardari de carton, gen Becali şi Adrian Năstase, despre care n-ar trebui să vorbim niciodată,  dar vorbim despre ei doar fiindcă sunt nişte indivizi care nu-şi mai încap în pene  şi se umflă pe zi ce trece într-o gonflare a orgoliului care nu-şi mai cunoaşte limitele (şi asta doar pentru că au un căsoi mai cu moţ, aurit pe alocuri, respectiv în părţile kitsch),  ei bine,  acest gen de oameni, nişte cocalari imobiliari care îşi arată atât lanţul de la gât,  dar şi palatul, sunt mândri nu pentru faptul că s-au chivernisit, ci pentru că au ajuns în altă clasă socială prin şpagă şi furt. Adică n-au fost faimoşi,  după care şi-au tras casă,  ca Michael Jackson,  ci invers: după ce şi-au tras casă,  au devenit faimoşi,  că alt motiv de faimă nici nu exista din partea lor. Au reuşit să-şi tragă palat, aşa cum noi reuşim să ne scărpinăm în cur,  doar că ei parcă ar avea hemoroizi şi se scarpină tot timpul!  

# Cristi Lavin date 21 May 2013 08:55 -5

Aceşti oameni nu mai pot fi daţi afară din case şi din propriul orgoliu decât prin închisoare. Ai zice că trebuie să ajungă la mititica (după ce au locuit la „măricica”,  pe Zambaccian sau pe Bdul Aviatorilor) ca să înveţe o lecţie. Şi anume aceea că Iadul, dacă nu mai există în Cer, s-a camuflat în profan şi trebuie ispăşit în timpul vieţii. Lăsând la o parte aspectul că nici pe departe puşcăria nu mai reprezintă un Infern, de care ai putea să te temi, mai ales că perioadele de ispăşire au devenit mai mici decât un concediu, sau poate tocmai din această cauză oamenii nu-şi revin din sminteala lor nici măcar după închisoare. La început, Năstase considera puşcăria o ruşine insuportabilă şi a încercat să se sinucidă, ca mai apoi s-o considere o muză inspiratoare care l-a făcut să scrie cărţi pe bandă rulantă. Şi ca grotescul să fie maxim, după ce a ieşit din închisoare, Năstase s-a trezit cu un respect al celor din jur de zece ori mai mare, a devenit aproape o figură religioasă. 

# Cristi Lavin date 21 May 2013 08:59 -5

În cazul lui Becali, el era deja o figură religioasă şi sunt curios cum va fi privit după ce va ieşi din închisoare. Probabil va vi imposibil să se supraliciteze în acest sens. Dacă Becali nu se va apuca să scrie cărţi în închisoare, mă aştept ca o miuţă cu colegii de celulă tot să bage şi el în CV, ca spor de clemenţă (era să zic demenţă). Iar dacă are norocul şi scapă săpunul la duşuri, o să-l vedem la un marş gay după ce se liberează. Închisoarea a devenit un fel de ultim nimb de glorie, un fel de îmbălsămare în timpul vieţii, mai ales că mausoleul există deja şi nu mai trebuie construit, ca în cazul lui Lenin.

# bond vagabond date 21 May 2013 09:07 +8

o fi frate si cum zici tu...dar securitatea e pe noi mai rau ca inainte, n-ai vazut ca la toti le era frica sa vorbeasca aseara, nicio declaratie... nimic. tacere. toti stateau si se uitau. e la fel grotesc si asta!

# Tepes date 22 May 2013 21:07 +1

wă lavine, numai figuri ai in cap... vezi ca ti s-a sucit gatul si intelelegi invers. BECALI E CEL MAI BUN POLITICIAN DIN TARA ! Sa tii minte asta. O fi el mai simplu, dar e un nebun intelept. Hai culca-te, ca nu pricepi.

# maria date 21 May 2013 09:13 +7

Madam\' livia stanciu as dori sa ai coloana vertebrala sa ii judeci si pe basescu,popoviciu(parca ti-a fost in mana) si toti servitorii marelui conducator  bugetar cu o avere \"fara numar\"!  Esti cumva judecatorul care a fost chemat la o \"cafeluta\" cu proprietarului vilei din Mihaileanu?  Ce incredere are faraonul nostru in femei! Le promoveaza fiindca  stie el de ce...

# Sirbulescu Angel date 21 May 2013 09:22 +8

Iesiti dracului odata in strada, pana nu o trageti de par pe proasta asta si alti prosti ca ei o sa fim in continuare o tara de rahat.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 10:00 +8

si pe gunoiul de la cotroceni sa/l tragerm de par?

# hunter date 21 May 2013 10:25 -4

realist , este cineva care crede in nevinovatia lui Becali ?

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 10:44 +2

pentru hunter//toti stim si credem ca/i vinovat!!!!!!!!!!!!!!DAR!!datorita ilegalitatilor comise din ordinul gunoiului de la cotroceni in acord cu ponta (si am pus asta pe site de duminica de la 1640 la art cu stanciu si familia becali) si dupa ce a fost lipsit de libertate ilegal,sarmanul idiot ,,suporter a lui hristos,, a devenit MARTIR.PREFERAM SA/L VAD FUGIR,CONDAMNAT IN LIPSA SI ADUS PE CALEA DILIGENTELOR DIPLOMATICE.asa sarmanul idiot a devenit martir si justitia a ramas violata de gunoiul de la cotro(ca deobicei) asta/i parerea mea de justitiabil.!!!!!!!!!!statul trebuie sa fie ciorect si cu cei incorecti de asta/si zice STAT DE DREPT. a auzit cineva de notiunea aceasta????!!!!!

# Mda.. date 21 May 2013 10:55 +5

De crezut se crede la Biserica, la ICCJ se probeaza vinovatia si se motiveaza deciziile. Putem crede ca fiind prieten cu Hrebenciuc a ajuns la Babiuc si contra unui comision au batut palma...asta putem crede noi, procurorii trebuie sa probeze asta, nu au probat dupa cum reiese si din motivarea completului investit cu solutionarea fondului...in momentul in care acuzatia nu este probata, vorbim despre un om NEVINOVAT din pdv juridic (\"in dubio pro reo\"). Ca sa intelegeti mai bine ar trebui fiecare in parte sa va ganditi cum ar fi sa fiti condamnati pe \"credinta\", supozitii, banuieli, presupuneri...cum suntem un popor de barfitori ar trebui pe logica asta sa fim toti la inchisoare. Iar pe \"judecata\" ca un agent imobiliar are profit intr-o tranzactie-schimb-imobiliar (asta fiind scopul comertului si economiei de piata), nedovedindu-se cu probe ca a savarsit o infractiune, ar trebui arestati toti oamenii de afaceri.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 11:18 +4

pentru mda//am sa adau eu ceva din motivare(minuta),,schimbul a fost ilegal caci nu aveau titlul de proprietate pentru teren,, deja devine in opinia mea ceva foarte tulbure!!!!!!!! cum adica?statul -MAPN- NU AVEA TITLUL DE PROPRIETATE ASUPRA TERENULUI????!!!!!!!!!! ATUNCI CUM A FACUT SCHIMBUL CU BECALI???????STATUL ESTE EXCROC?????

# georgeta date 22 May 2013 01:26 0

statul e compus de escroci,si in afara de asta domnul becali a fost judecat de niste incompetente niste inculte nu le pot numi judecatoare pe astea ,asa e in rominia ma intreb unde sunt cei buni ,de am ajuns sa avem numai gunoae,arestati mafia nu pe domnil gigi 

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 21 May 2013 11:36 +1

tot pentru mda//,,De crezut se crede la Biserica, la ICCJ se probeaza vinovatia si se motiveaza deciziile,, mi se pare ceva ciudat din afirmatia ta,,la iccj se probeaza VINOVATIA,, deci NEVINOVATIA nu intra in calcul????deci toti care merg acolo ar trebui sa se duca doar cu boceluta,nu/i drum dublu sens??hmmmmmmm deci am inteles bine???acolo te asteapta vagonul care opreste doar la baie????(apropos la trenurile cu evrei si dusurile din lagarele de concentrare si cyclon B)

# mda date 21 May 2013 12:05 +5

1)unde e paguba adusa in patrimoniul statului daca statul nu avea titlul? 2) din pacate la ICCJ nu se probeaza nimic, se executa si atat, nevinovatia nu e musai sa o probezi ca de aia exista si dreptul la tacere spre ex.; 3) din pacate procurorii probeaza \"faptele\" prin \"viu grai\", adica ii transmit dnei Stanciu pe cine vor musai sa condamne si nu mai intereseaza pe nimeni piesele din dos. Mai departe dna Stanciu tine cate o sedinta pe luna (cum a fost si saptamana trecuta) si se dicteaza solutiile din dosare.

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 21 May 2013 12:39 +1

pentru mda//sper ca esti macar judecator,esti de bun simt. se pare ca ai auzit si de fifth ammendament(foarte important in opinia mea)la dracu si pionierii aia inculti si/au facut constitutia acum vreo 200 de ani in 24 de ore si culmea/i ca rezista si azi si nici nu vrea,,ponta sa o revizuiasca,, total de acord cu tine ,,mda,,si cum am zis sper ca esti macar onorabil judecator(doamnee !!!cita nevoie are tata asta de onorabili judecator)

# un simplu cetatean date 21 May 2013 11:41 +1

. nU este nelegala anularea suspendarii pedepsei de 3 ani. Dupa lege se anuleaza o pedeapsa suspendata daca, dupa pronuntarea hotararii de suspendare s-au descoperit si alte infractiuni savarsite de cel condamnat. Or, infractiunile pentru care a fost condamnat ieri Becali erau cunoscute la data pronuntarii sentintei de condamnare. Contopirea unor pedepse pentru prima data in faza recursului nu este o dispozitie total nelegala? Prin contopirea pedepselor in recurs, fara ca aceasta sa fi facut obiectul judecatii in faza fondului incalca dreptul inculpatului la exercitarea unei cai legale de atac , atunci cind hotararea il nemultumeste.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 12:04 +3

pentru un simplu cetatean//la dracu si cu justitia asta!!!!!!,,mda,,zicea ca doar se probeaza vinovatia!!!!!!,,eu cu minte putina si neintelegind justitia(vorba lui dankh1)ca/s ,,norodul sau narodul,,devin confuz? deci ce se face in justitia de la iccj????imi spune si mie un SPECIALIST????PREFERABIL UN ONORAT JUDECATOR.IMI SPUNE DACA A FOST LEGALA SECHESTRAREA LUI JIJI?DACA NU AU FOST TITLURI DE PROPRIETATE CUM S/AU FACUT SCHIMBURILE?PE GENUNCHI?NOTARI EXISTA LA ROMANICA?ALA CUM A PUS SEMNATURA SAU NU SE FOLOSESC NOTARI,DOAR PROCURORI?????

# un simplu cetatean date 21 May 2013 12:59 +1

Becali a fost condamnat la 3 ani cu suspendare sub supraveghere in dosarul de sechestrare de persoane. Art.85al.1 c.pen. dispune ca se anuleaza suspendarea executarii unei pedepse daca se descopera ca cel condamnat mai savarsise o infractiune inainte de pronuntarea hotararii prin care s-a dispus suspendarea sau pana la ramanerea definitive a acesteia pentru care I s-a aplicat pedeapsa inchisorii chiar dupa expirarea termenului de incercare. In speta, infractiunea pentru care a fost condamnat ieri Becali, la 2 ani inchisoare pentru complicitate la abuz in serviciu, chiar daca a fost savarsita inainte de condamnarea la pedeapsa cu suspendarea executarii, nu a fost descoperita dupa aceasta condamnare , ci era cunoscuta si se afla in curs de judecata la data primei condamnari. Asadar, nu exista temeiuri legale pentru anularea pedepsei suspendate, anularea operand numai in cazul cind faptele precedente sunt descoperite dupa pronuntarea hotararii de condamnare cu suspendare.

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 13:31 0

pentru un simplu cetatean//,,eu tot narod sint,,si nu am inteles(vezi ca/s ghilimele) de ci ai spus (sau napircile au zis = mai bine spus) 1),, complicitate la abuz in serviciu,, becali lucra la mapn ????becali poate face abuz in serviciu cind el este antrepenor? 2)schimbul de terenuri trebuia trecut si validat de un notar? 3)unde/i notarul? 4)ca sa faci un schimb ai nevoie de cadastru ,intabulare? 5)avea statul titlul de proprietate care sta la baza scjimbului notarial,cadastru si intabulare? vezi de ce/s ,,narod,,? si de ce nu inteleg ,,sechestrarea de persoana si lipsirea de libertate..????? mai incerci sa/mi explici...ca pentru ,,narozi,,poate mai sint si altii. am inteles care/i sustinerea ta pe art 85al1 cppdar sint ,,narod,,si nu inteleg inainte de asta

# sa nu vorbim despre lucruri pe care nu le stapanim date 21 May 2013 14:38 +1

faptele nu sunt considerate infractiuni  in momentul in care sunt descoperite ci printr-o hotarare definitiva si irevocabila. Anularea suspendarii este corecta. Ar fi bine sa nu inventam critici pe probleme de procedura daca nu avem studii juridice

# unul din lumea cea mare date 21 May 2013 16:20 0

pentru,,sa nu vorbim despre lucruri pe care nu le stapanim,,de ce nu ai amabilitatea sa/mi raspunzi la cele 5 neclaritati? si o sa mai fac o preciere vis a vis de caracterul lui jiji ,,se vere ,,razboinicul luminii= in loc sa ceara un duhovnic a cerut de urgenta avocatul SA/I FACA IMEDIAT CERERE DE GRATIERE LA GUNOIUL DE LA COTROCENI CIND ,GUNOIUL L/A SI INFUNDAT si ce se mai dadea el sf gheorghe cu spada si ca el se lupta cu balaurul,doame si cind colo/i ,,catelus cu parul cret......vedeti napircilor ce martir ati facut cu prostia voastra?????pe toti cei care l/au condamnat i/as baga (nu numai)in aceiasi celula cu ,,martirul,, asta/i rezultatul justitie corupte de catre gunoiul jucator

# pt narozi date 22 May 2013 10:04 0

complicitatea la infractiuni sav de functionari publici se retine si pt cei ce nu sunt functionari, cata vreme stiau ca cel care a comis fapta e functionar (M.Udroiu - \"Drept penal. Partea generala.Partea speciala\", editia 3, ed. C.H.Beck, 2011, pg. 431); intabularea are doar efect de opozabilitate fata de terti, nu are efect asupra validitatii titlului de prop (mai ales ca vb de anii 90 si de un teren din buc) a se vedea legea 7/1996 si art. 56 din legea 71/2011-abia dupa ce se va trece tot buc pe cf are sa influenteze cu ceva titlurile de prop;de notar nu stiu, habar n-am daca trebuia autentificat schimbul in perioada despre care vb., daca trebuia si a stiut, merita si el sa fie coleg de celula cu cei 3

# tot pt narozi date 22 May 2013 10:09 0

ca sa se inteleaga diferenta opozabilitate-validitate: contractele de vanzare si schimb erau valabile chiar daca terenurile nu erau icnrise in cf, doar ca produceau efecte doar pt parti; tertii puteau oricand sa conteste dr de proprietate, cata vreme nu erau incris in cf, asa ca ei nu aveau cum sa stie despre operatiunile facute de parti

# UNUL DIN LUMEA CEA MARE date 22 May 2013 12:01 0

pentru narozi//tot pentru narozi//multumesc mai m/ai luminat am inteles acum,,in romanica actele au un mare grad de precaritate nimic ,,DEFINITIV SI IREVOCABIL(gen pravila sau act de improprietarire)satiu ca actele se TRANSCRIAU IN REGISTRUL DE TRANSCRIERI LA JUDECATORIE. in orice caz se pare ca s/a interpretat si gonstitutia in acest caz nu se zice ca ,,statul garanteaza dreptul de proprietate,,??? daca fac comentarii le fac caci am trecut prin chestii de genul asta chiar cu gunoiul din cotroceni mi/a nationalizat o mica proprietate platita din ordinul justitiei si,,nationalizata,,de el fara ordin al justitiei(folosesc nationalizare caci banii/s tot la statul roman azi cind vorbim si platesc si taxe de proprietate) intelegi de ce sint ,,narod,,?

# pt narozi date 22 May 2013 12:14 0

ai avut nelamuriri, ti-am raspuns, tu decizi daca-ti convine legea sau nu. de-aia acum, pe noul cod civil, se prevede obligativitatea cf-ului, care e de mult timp in transilvania; de-aia e mai clara situatia imobilelor in transilvania, iar in rest e vraiste; registrul ala de care vorbesti a fost cea mai mare prostie conceputa de legiuitor, nici nu mi-am batut capul sa inteleg prostia aia, cu atat mai putin treburi de genu pravile sau alte chestii, traind in trasilvania, unde si tanti leana are cf si totu-i clar; fara cf proba dr de prop e probatio diabolica, imposibil de facut. 

# unul din lumea cea mare date 22 May 2013 18:53 0

pentru narozi//ai perfecta dreptate si te/as cimpleta si in bucovina/i la fel ca si in transilvania(a fost parte a imperiului austro ungar)la sudisti sint actele funciare vraiste si cind ,,mai ai norocul sa ai primar pe gunoiul de la cotroceni,,vezi rezultatele. in spatele celor mai mari excrocherii imobiliare in bucuresti este gunoiul de la cotroceni. chiar daca o fac pe narodul mi/a trebuit ceva timp sa citesc si sa inteleg modul pervers al actelor de proprietate in romanica. ti le contesta oricin si cine/i la putere poate sa/si permita orice.napircile de procurori nici nu baga in seama ilegalitatile comise de gunoi chiar daca constata ca/s ilegalitati in actele semnate de el. de asta justitia/i blamata s/a pus la dispozitia tevii lui cu ordine si suge tot pe nerasuflate multumesc de vorbe si timp!

# Romania date 21 May 2013 16:34 +2

Justitia e independenta :P :o

# Romania date 21 May 2013 16:46 +1

Justitia e independenta :P :o

# sa facem o revolutie si sa /i impuscam pe acesti nenorociti date 21 May 2013 17:20 0

rahat independenta,,e mana chiorului ...dar dosarele flota si alro de ce nu le judeca handicapatii???e ma lui base cu pupincuristii securitatii si justitia de******din romania ..mai bine judecau ceoi din bangladesch...astia au dreptul..cu dreptul(spaga)

# Tepes date 22 May 2013 21:12 0

Justitia e phututa demult, puiule. Si nici Romania nu mai este EA.

# GEPETO date 21 May 2013 17:10 +1

FUFELE DIN JUSTITIA COMUNISTA ..AU JUDECAT CU CE AU IN FUND ASTA E SI IN CAP!...E O JUSTITIE DE HAZNA!

# Romania date 21 May 2013 17:48 +1

Urmeaza sa o vedem pe stimabila Procuroare ceausita ,Macovei si pe o alta stimabila de la Csm in parlamentul european , plangadu-se ca se fac presiuni asupra justitie !

# Constantin date 21 May 2013 18:04 -6

Multa sanatate Doamnei Judecator si felicitari pt. decizia luata. Singura de altfel care ar fi fost normal sa se dea. becalului nu ii pot ura decit: \"La mai MARE!\".

# Tepes date 22 May 2013 21:16 +1

Vezi ca te-asteapta iadul, măi blasfemie. Si o sa ai ”fericirea” sa te vezi cu cotoroanta asta acolo. bucura-te cat mai poti.

# Constantin date 21 May 2013 18:07 -5

Multa sanatate Doamnei Judecator si felicitari pt. decizia luata. Singura de altfel care ar fi fost normal sa se dea. becalului nu ii pot ura decit: \"La mai MARE!\".

# ADEVARUL date 21 May 2013 21:09 -1

STATUL ROMAN A FOST EXCROCAT DE CATRE GEORGE BECALI SI COMPLICII CU CARE IMPARTE AZI O CELULA,CU ”DOAR” CATEVA SUTE DE MILIOANE DE EURO.INDIVIDUL ASTA ERA DOVADA FAPTULUI CA IN TARA NOASTRA SMECHERIA ESTE LITERA DE LEGE,ACUM CONVINGEREA CU PRICINA SE CLATINA-POATE ESTE UN SEMN.DACA PROCURORII SI JUDECATORII ISI VAD FIECARE DE TREABA LOR,CARE ESTE COMPLEMENTARA-SOARELE POATE RASARI SI IN TARA NOASTRA.DECIZIA ESTE USOR TARDIVA,RIDICOLA RAPORTATA LA GRAVITATEA FAPTEI,DAR DE NOTA 10-IN PRINCIPIU.STANCIU SI TRUPA EI AU SPALAT UN PIC DIN RUSINEA SI NEPUTINTA CARE MANANCA JUSTITIA ROMANA,ACEST COMPLET DE JUDECATORI A FACUT CINSTE ROMANIEI,SUNT UN EXEMPLU SI PENTRU CA MI-AU CREAT ILUZIA CA JUDECATORUL ISI POATE FACE DATORIA,LE MULTUMESC-SI IN NUMELE CELOR CARE NU INTELEG PENTRU CE.

# Tepes date 22 May 2013 21:18 +1

ADEVARUL SULII... ai si tu destul rahat pe creier.

# breaking news date 21 May 2013 21:27 0

opiniile separate nu au fost, nicidecum, pentru achitare. bagati-va mintile in cap

# gigi la puscarie date 22 May 2013 04:20 +2

in sfarsit l-au bagat la puscarie si pe hotul asta. Multi ii plang de mila ca si cum ar fi om bun,ce oameni aiurea. Asta numai din schimbul de terenuri a facut 135 milioane euro,Avicola a falimentat-o si 1000 de oameni sunt pe drumuri ca sa mai faca pe furat inca 1 milion euro,la Steaua nu investeste,ci imprumuta bani ca si Copos,iar la o adica isi ia banii inapoi,nu risca nimic...plus altele. Iar prostimea care munceste pe 1000 ron de dimineata pana seara ii este mila de el,boul boilor. Nimic nu a facut,nimic legal,de echipa si-a batut joc(nu a adus un jucator de valoare,un antrenor bun la cei 400 milioane cat are el),la fel si de oricine nu era de acord cu el. Este un analfabet si un hot cum nu mai exista altul si lumea il voteaza si il plang de mila...prostimea ,lichelele,analfabetii \"latra\" ca au facut numai bine,dar ei au furat ca in cotru\'.....iar foarte multi fraieri ii plang. Cum sa ne fie bine in tara ,daca am ajuns sa plangem hotii care au furat sute de milioane?

# unul din lumea cea mare date 22 May 2013 12:13 0

pentru gigi la puscarie//total de acord cu tine ,numai(opinie)ca statul trebuie sa/l bage ,,CORECT,, altfel il face MARTIR(si nu este -tot opinie). gigi a ajuns acolo doar din ura personala a gunoiului de la cotroceni ,(asta face diferenta in opinia mea)daca ajungea din cauza justitiei atuni nimeni nu/l mai putera jelui si jeluitorii nu mai puteau zice decit ,,asa a vrut dzeu,, si tot ca opinie ,,pe viitor romanica nu trebuie sa mai aibe pres (abreviere facuta intentionat)jucator,,. sper ca nu am suparat multa lume(doar pe napircile de procurori)

# Iuda date 22 May 2013 09:48 +2

Luju=mani******re; se găsesc destui fraieri sa pună botul...

# anti iuda date 22 May 2013 12:14 0

Constat ca esti cu adevarat IUDA dupa cum gandesti despre acest sit. Dar nu ti-ai pus problema ca Livia Stanciu este in incomatibilitate.Cum poate ea sa fie si in curte si in CSM.Sa spunem ca cineva vrea sa o reclame la CSM ce se intampla.Ajunge tot la ea.ANI ce face nu se sesizeaza pe legea existent .Pentru ca legea existent este proasta.De ce nu cere modificarea legii?

# jiji date 22 May 2013 15:37 +2

,,sa puna bota,, nu sa puna botu.La bota sunt fraierii.

# var\'tu ion, si mai prost date 22 May 2013 16:03 -1

Poate dai in cufureala, din cauza lu\' bota, bai latraule cutumiar si tolerat de sistemul comunist dupa care plangeti in fiecare zi! O sa muriti de atata ranchiuna de cutumiari frustrati!

# Roman date 22 May 2013 20:05 +2

Ce față de drac are scorpia ! E deja blestemată ! In doua saptamani va afla ca are cancer, iar cand Becali va iesi din puscarie, ea se va duce la dracu.

# Tepes date 22 May 2013 20:11 +1

Doamne, in ce intuneric se afla oamenii astia ! Statul a fost prejudiciat din 90 incoace, cand scursurile politice au vandut strainilor aproape toata tarisoara asta. Si nimeni de la iliescu pana la basescu nu a facut macar puscarie, cu toate ca trebuiau executati. Justitia noastra e la mana UE si fac aia ce vor cu Romania. Pacat.

# ioan mm date 22 May 2013 21:55 -6

Livia Stanciu merita toata stima si consideratia noastra, aprecieri valabile pentru toti cei trei judecatori care au avut curajul de a vota conform ADEVARULUI !!! Faceti cinste Romaniei, felicitari !

# joker.giurgiu date 23 May 2013 14:00 0

CRETINULE! <img src=ops:' />

# REMEMBER date 22 May 2013 21:58 +3

Deciziile acestei holere, dupa bunul plac si dupa ordinele de la Cotro......... Decizia nr. 2619/2011 – tentativă de omor calificat constând în lovituri cu cuțitul, 55 de zile de îngrijiri medicale, viața pusă în pericol – pedeapsă cu suspendare, - Decizia nr. 1228/2010 – tentativă de omor calificat constând în multiple lovituri cu securea în cap și în membre – 30-35 zile de îngrijiri medicale și viața pusă în pericol – pedeapsă cu suspendare, - Decizia nr. 1257/2012 – tentativă de omor calificat constând în lovitură cu parul în cap – 65 de zile de îngrijiri medicale și viața pusă în pericol – pedeapsă cu suspendare, etc.

# RREMEMBER date 22 May 2013 22:40 +3

*Procurorii DNA sustin ca in urma acestor schimburi de terenuri, statul a fost prejudiciat cu 892.758 dolari*....Daca statul nu era proprietar a acestor terenuri, cum a fost prejudiciat statul?.

# simplu marian date 23 May 2013 13:10 0

adevarul este ca in tara asta nimeni nu a furat nu a distrus nu a pacalit,sintem tara aleasa de dumnezeu ca fiind gradina raiului))),terminati cu prostiile si vaicarelile ,puneti mina la munca si nu mai jeliti cei mai nemernici pun gasi hoti si ordinari oameni din tara asta ,indiferent ce rasa politica ,sociala si altele or fi ei,ati inebunit toti?,s-au eu nu inteleg daca este real s-au nu daca traiesc sau doar visez.?

# GRAMATICUS date 23 May 2013 15:29 0

mai mariane,chiar esti simplut,rau de tot.Nu am inteles nimic din ceea ce ai scris.In alta ordine de idei,vezi ca s-au se refera la un verb in timp ce tu te refereai la o conjunctie sau(ori).Nu te critic cu adjective demne de un derbedeu (este unul pe aici care are obiceiul de a folosi tot felul de cuvinte neadecvate,dar el nu are minte si este un derbedeu notoriu) ,dar fii mai atent pe viitor.

# HUMPR NEGRU date 24 May 2013 00:30 +1

TOVARASUL TRAIAN BASESCU, INCULPATUL DIN DOSARUL FLOTA, A ORDONAT JUSTITIEI DIN ROMANIA SA SACRIFICE CATVA CORUPTI, (IN AFARA DE EL, LUI SA II DEA DOAR NUP) SI ORI CU PROBE, SAU CEL MAI ADESEA FARA PROBE SA II BAGE LA ZDUP, CA SA VADA SI LUMEA MARE CA JUSTITIA DIN COLONIA GUVERNATORULUI FUNCTIONEAZA PE PRINCIPIUL: FOAIE VERDE FLORI S\'UN BAT , DACA NU AI TREABA , FA-TI !!!

# VIKY date 24 May 2013 09:40 +2

Pacat ca si viata romanilor pe timpul dictaturii gunoiului de la Cotroceni este tot...neagra. Daca Becali a fost *executat* pentru o fapta *comisa* in urma cu 16 ani, de ce gunoiul ar scapa de dosarele Flota, casa, trafic de arme, schimburi de teren, spalare de bani, abuz in servici, incalcarea Constitutiei...?. Pentru toate infractiunile iar mai trebui sa traiasca 100 de ani sa le plateasca dupa gratii.

# stancu vipera lui infractorul basescu date 26 May 2013 16:19 +2

;-) sluga lui chiorul stancu cu mutra ei de sachal flamand de cadavre linge bine :P ce comanda basescu omul dominat de satana cel rau care a facut tara praf nea ciuruit banditul 8) iar ponta fraierul sa aliat cu el si uite ce face gunoiul securist un infractor cu multe dosare de jaf a economiei tarii cu securistii si procurorii -judecatorii :P :P :P lingaii mafiotii cu epoleti acoperiti,fac ce vreau cu omenii nevinovati ca gigi becali ,cioflina si generalul armatei ro. rusine gunoie comuniste sa va prinda blestemele lui gigi si a poporului cel care lau demis pe porcul salbatic basinosu chel seful infractorilor :lol: :lol: :lol:

# doinita date 27 May 2013 20:40 0

oameni buni va rog nu va mai jigniti intre voi , nu are rost. ceea ce vrea sa spun ca nu numai cu gigi becali se intimpal asa . justitia din romania este corupta. indiferent ce i se pune in spate acestui on se vde clar ca este o facatura.si dincol de citi bani ar avea acest om este tata de copiii si are o familie.a facut destule lucruri bune , umane ceea ce multi cu banii nu au facut . are suflet de om

# doinita date 27 May 2013 20:51 0

mai o adaugare de facut.... daca justitia ar fi corecta sar fi dat o condamnare si pentru serban huidu care a omorit 3 oamenii si a luat o condamnare cu . suspendare....... iar domnul iovan pilotul inselat de tarfa de nevasta-sa chiar cu hotul care ii intrase in casa ;-) ca vezi doame ia intrat pe proprietate si ala stea agata de o teava de gaze cind a fost impuscat si nu a fost condamnat nici o secunda. cum sa intelegem justitia? si masina lui becali erea proprietea lui si el nu a beneficiat de clementa justitiei? sa fereasca dumnezeu sa avem pe cineva din familie pe mina justitiei .. doamne fereste pe toata lumea si pe noi... dumnezeu sa va dea sanatate la toti cititorii

# SILVIA date 14 September 2013 17:45 0

toti voi astia care va bucurati ca Becali e dupa grati sa va fie rusine,va comportati ca niste maidanezi.Becali a ajutat multi oameni necajiti, voi ati ajutat cu ceva /LOAZELOR.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva