23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

PRIMA ZVACNIRE A LUI KOVESI - DNA l-a retinut pe directorul general al Antena 1. Sorin Alexandrescu este acuzat de santaj, in urma unei plangeri formulate de compania de cablu RCS-RDS, patronata de afaceristul Zoltan Teszari. Alexandrescu a fost luat cu mandat de aducere si dus la DNA, unde i s-a schimbat calitatea din martor in inculpat. DNA a cerut arestarea directorului Antena 1 (Acuzatiile)

Scris de: L.J. | pdf | print

30 May 2013 16:19
Vizualizari: 8480

In timp ce la Bucuresti se afla delegatia Comisiei Europene pe problema MCV, la DNA a inceput campania “refresh” pentru imaginea Anticoruptiei, doar-doar vor fi numarate la Bruxelles niste bilute albe pentru anchetatorii lui Morar ajunsi azi sub bagheta Laurei Codruta Kovesi. Asa se face ca seful de la Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, a fost luat joi, 30 mai 2013, cu mandat de aducere. Surse confidentiale arata ca acesta urma a fi audiat ca martor la DNA, numai ca, Alexandrescu s-a trezit ca “tacticienii” acestei institutii l-au si pus sub invinuire in timpul audierii, pentru ca in scurt timp sa fie pus sub inculpare pentru santaj, iar DNA sa anunte ca va cere arestarea acestuia.


DNA nu are competenta pentru infractiunea de santaj intre privati

Procurorii DNA au pus in miscare actiunea penala impotriva directorului general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, pentru santaj, desi aceasta infractiune este de competenta parchetului de judecatorie atunci cand nu sunt implicate persoane care au legatura cu banul public ori cu o institutie sau societate de stat. Ramane deocamdata un mister cum si-a atras DNA competenta pe acest caz... Alexandrescu este acuzat ca l-ar fi fortat administratorul unei societati comerciale sa semneze un contract in conditii prestabilite, amenintandu-l ca in caz contrar va face publice detalii comporomitatoare pentru acesta.

DNA a precizat ca dosarul a fost constituit in urma plangerii partii vatamate, fara sa se precizeze despre cine e vorba. Potrivit unor surse, plangerea ar fi fost formulata de grupul RCS-RDS, patronat de Zoltan Teszari, un personaj fantomatic si despre care se vehiculeaza in mediul de afaceri ar fi cam violent. RCS-RDS a fost acuzat ca practica in Romania o politica de monopol, dar nimeni nu a ingradit aceasta expansiune, nici chiar Consiliul Concurentei.

Prezentam comunicatul DNA d ela orele 14.00:

Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie efectueaza cercetari penale fata de inculpatul ALEXANDRESCU GEORGE SORIN, director general al ANTENA TV GROUP, in sarcina caruia s-a retinut infractiunea de santaj.

Din rezolutia de incepere a urmaririi penale intocmita de procurori a rezultat urmatoarea stare de fapt:

In perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, inculpatul Alexandrescu George Sorin, director general al ANTENA TV GROUP, a constrans un administrator al unei societati comerciale sa semneze un contract in conditii prestabilite, impuse de inculpat, sub amenintarea ca, in caz de refuz, va da in vileag fapte presupus compromitatoare pentru persoana in cauza.

Dosarul a fost constituit ca urmare a denuntului partii vatamate.

Inculpatului Alexandrescu George Sorin i s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala.

Facem precizarea ca inceperea urmaririi penale este o etapa a procesului penal reglementata de Codul de procedura penala, având ca scop crearea cadrului procesual de administrare a probatoriului, activitate care nu poate, in nicio situatie, sa infrânga principiul prezumtiei de nevinovatie”.

UPDATE - Reactia directorului general Antena 3, Mihai Gadea, cu privire la audierea lui Sorin Alexandrescu:

"In aceasta dimineata s-a produs un grav abuz impotriva drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului. in jurul orelor 8.30, fara sa fi refuzat anterior sa se prezinte la vreo audiere, domnul Sorin Alexandrescu directorul postului de televiziune Antena 1 a fost asteptat in fata casei de echipaje ale DNA si condus la sediul institutiei unde i s-a comunicat calitatea de inculpat intr-un dosar de santaj. Din informatiile pe care le detinem pana in prezent se pare ca reclamantul este firma de cablu RCS-RDS, cea care a decis scoaterea din grila a mai multor posturi ale trustului Intact in anul electoral 2012.

Acestea sunt faptele si, indiferent de cat de obiectivi am incerca sa fim, nu se poate sa nu remarcam caracterul disproportionat al demonstratiei de forta facute de DNA care a dislocat echipaje pentru ridicarea din fata casei a directorului Antena 1. Din nou, reprezentantii unei structuri media sunt victimele actiunilor de intimidare ale institutiilor statului, din nou drepturile cetateanului sunt ignorate si, din nou, ne gasim in situatia de a intreba, in numele cui si in folosul cui opereaza organele de ancheta din Romania.

Fiindca iar este imposibil sa nu observam ca primul caz important al noii conduceri a DNA este un reprezentant al media, un reprezentant al Trustului Intact. Noi am criticat violent conducerea Parchetului General si a DNA in timpul anchetelor facute impotriva paticipantilor la referendumul din vara anului 2012 si inclusiv de aceea am continuat sa ne exprimam dezaprobarea cu ocazia numirii doamnei Laura Codruta Kovesi in functia de procuror sef al DNA. Speram ca nu exista nicio legatura intre atitudinea publica a trustului Intact si actuala actiune impotriva domnului Sorin Alexandrescu.

Ne manifestam aceeasi ingrijorare in legatura cu aceste actiuni de forta si vadita incercare de intimidare care din pacate amintesc de practici ale politiei politice ca si in alte cazuri in care am luat public atitudine fata de incalcarea drepturilor cetatenesti, indiferent de cine ar fi vorba.

Sustinem orice actiune corecta a justitiei din Romania cu conditia respectarii procedurilor legale si a principiului neamestecului politicului in actele judiciare. Nu vom inceta insa sa tragem semnale de alarma cu toata vigoarea atat in tara cat si pe plan international, ori de cate ori vom constata ca in Romania abuzurile nu au disparut, iar incercarile de intimidare a presei libere si a oricarei voci critice se manifesta in cele mai aberante forme."

UPDATE - Joi seara, procurorii DNA l-au retinut pentru 24 de ore pe directorul Antena 1, Sorin Alexandrescu, impotriva caruia s-a pus in miscare actiunea penala pentru infractiunea de santaj, urmand ca in cursul zilei de vineri acesta sa fie dus la instanta cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

Tot joi seara, procurorii DNA l-au audiat pe Mitica Dragomir, in calitate de martor al acuzarii, in dosarul directorului Antena 1. Surse judiciare ne-au informat ca marturia lui Mitica Dragomir ar sta la baza retinerii lui Sorin Alexandrescu.

UPDATE - In legatura cu retinerea directorului Antena 1, DNA a dat publicitatii vineri seara la orele 20.00 urmatorul comunicat:

In completarea comunicatului de presa cu nr. 481/VIII/3 din data de 30 mai 2013, Biroul de informare si relatii publice este abilitat sa comunice urmatoarele:

Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie efectueaza cercetari penale fata de inculpatul ALEXANDRESCU GEORGE SORIN, director general al ANTENA TV GROUP, in sarcina caruia s-a reținut infracțiunea de santaj.

Din Ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmita de procurori a rezultat urmatoarea stare de fapt:

In perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, inculpatul Alexandrescu George Sorin, director general al ANTENA TV GROUP, a constrans un administrator al unei societați comerciale sa semneze un contract in condiții prestabilite, impuse de inculpat, sub amenințarea ca, in caz de refuz, va da in vileag fapte presupus compromițatoare pentru persoana in cauza.

Dosarul a fost constituit ca urmare a denuntului partii vatamate.

Inculpatului Alexandrescu George Sorin i s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala.

La data de 30 mai 2013, procurorii au dispus retinerea inculpatului Alexandrescu George Sorin pe un termen de 24 de ore, urmand a fi prezentat instanței competente cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

Facem precizarea ca punerea in miscare a actiunii penale este o etapa a procesului penal reglementata de Codul de procedura penala necesara in vederea propunerii unor masuri preventive, activitate care nu poate, in nicio situatie, sa infranga principiul prezumtiei de nevinovatie.”



 

Comentarii

# Roberta date 30 May 2013 16:25 +6

\"In timp ce la Bucuresti se afla delegatia Comisiei Europene pe problema MCV...\" :lol: Mai penibili de atat...se moare !

# unul din lumea cea mare date 30 May 2013 20:21 +23

bai napircilor care sinteti naspirci cum justificati ca lipsiti oamenii de libertate ca ii sechestrati,ca sinteti obisnuiti cu abuzurile ca si cu aerul ? cum justificati imbecililor bilbiiala cu nr de inregistrare si communicate antedatate faptelor. napircilor trebuie sa vi se aplice legea lui lynch(adica justitie publica in strada)ponta in fuga il ajungi si il depasesti pe gunoiul de la cotroceni(cuvint magic pentru napirci thruster)

# unul din lumea cea mare date 30 May 2013 21:08 +13

woww la dracu!!!!!! nu noi sintem de vina stapine(gunoiul) it/ul este de vina. ,,noi este profesionisti,,coasem totul cu ata rosie sa nu se vada nimic. bai !!!!!!napircilor nu aveti nici un comentariu?ce dracu parca nu/i stilul vostru!!!!!!!!! (cuvint magic pentru napirci engine throatle)

# santaj date 30 May 2013 16:31 +34

Iar instrumenteaza DNA infractiuni de competenta altor parchete? Au mai gasit ceva articol de ala cu per 1?

# hunter date 31 May 2013 10:32 -9

pe surse din anturajul sportiv a lui Corleone , ancheta a fost declansata de DNA , existand indicii ca practicarea santajului de catre grupul INTACT , cuprinde personalitati politice cat si inalti functionari ai statului . zilele urmatoare vor apare in presa dezvaluiri senzationale despre metodologia grupului INTACT .

# Ion date 30 May 2013 17:07 -26

\"Asa se face ca seful de la Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, a fost luat luni, 30 mai 2013, cu mandat de aducere\". E clar, LUJU e mahmura tare, in opinia lor maine este marti. 

# XYZ date 30 May 2013 21:13 +11

E la fel de beata ca ala de la IT-ul DNA-ului care a uitat sa modifice data comunicatului.

# Dramo date 30 May 2013 17:08 +35

Nu găsesc un cuvânt potrivit pentru a descrie ceea ce se întâmplă în ţara asta.  Un inculpat are dreptul să nu declare nimic. Martorul este obligat să vorbească. Cum să comiti o asemenea măgărie şi să încalci în mod flagrant drepturile unei persoane schimbându-i calitatea din cea de martor în cea de inculpat? Este echivalent cu a-l tortura pentru a vorbi. 

# Dan date 31 May 2013 09:33 -7

si martorul beneficiaza de dreptul la tacere in ceea ce priveste autoincriminarea... nu te mai uimi atat, lasa LUJU si pune mana sa citesti o carte...

# VIKY date 30 May 2013 17:09 +37

Si uite asa a inceput cariera, pupila gunoiului de la Cotroceni cu ...Antena TV Group. Ponta i-a deschis drumul gunoiului pentru a scapa de tot ce il deranjeaza. In loc sa fi inceput cariera cu dosarele din sertar, aceasta naparca (vorba unuia din lumea mare), continua activitatea fostului aghiotant de la Cotroceni, Morar, cu fabricarea de dosare politice pe...vorbe. *Felicitari* pupila Cotrocenista, ai inceput cu ce il deranja mai tare pe gunoi, dar ma intreb cand va incepe cineva sa faca curatenie printre voi si sa va zboare exact acolo unde trimiteti voi oameni pe presupuneri, fara probe, doar la ordin.

# unul din lumea cea mare date 30 May 2013 20:26 +15

viky nu/i vorba mea,este vorba poporului roman cind da de niste napirci sinonim cu cea mai mare injuratura!!!!si vorba lui t vladimirescu. cred ca trebuie urmat indemnul lui pentru napirci!!!!!!! iti aduci aminte filmul?este acolo o replica cu napircile,oricum ai scris bine ce ai scris ,felicitari!!!(cuvint magic pentru napirci thrust reverser)

# parerea mea date 31 May 2013 14:56 -2

Pastile ......... multe pastile. E nevoie.

# parerea noastra... date 31 May 2013 15:26 +1

...sa-ti fie de bine, nu te oreste nimeni.

# ANDY date 30 May 2013 17:10 -26

NICI NU MA INOIAM CA VEETI APARA ACEA LEPRA. DE PAPT DOAMNA CREATA DE AICI E LA POSTUL SUSNUMITULUI. V AI DE VIATA VOASTRA.

# @ANDY date 30 May 2013 17:16 +23

:eek: un analfabet pe aici ?! :eek: rusineeee..!

# VIKY date 30 May 2013 17:29 +28

Te-ai asteptat cumva sa gasesti unul zdravan la cap?. Nu ai nicio sansa!. Sa cauti printre ei unul, este cum ai cauta *acul in carul cu fan*.

# Koko date 30 May 2013 17:33 -25

Daca are deja calitatea de inculpat, probabil ca urmeaza o retinere mica. mare bucurie pe capul meu daca i-as vedea pe acolitii lui Voiculescu la puscarie, sper sa-l vad si pe el in curand. ;-)

# Sarbatoare... date 30 May 2013 18:06 +26

...si pe capul romanilor, daca i-ar vedea la puscarie pe chiriasul de la Coroceni, alaturi de mafia pdlista, si magistratii portocalii.

# Koko date 30 May 2013 18:27 -16

La asta sunt de acord cu tine. Dar faptul ca Besescu trebuie sa stea la inchisoare nu inseamna ca Voiculescu si cilca lui sunt nevinovati.

# ion din balon date 30 May 2013 18:06 -18

bravo, dna! 

# livia date 30 May 2013 18:07 +23

\"Asa ,fara cercetare penala, fara Rechizitoiu ,Alexandrescu este inculpat, NU CUMVA GESTAPOVISTII BASISITI DE LA DNA nu stiu ce-i acela un inculpat si nu pot face diferenta cu un invinuit? este clar DNA ,dar in primul rand complicea la teorism international Kovesi sare la gatul trustului INTACT la ordinul prostituatei -infractoare Udrea Elena si a mafiotului Basescu Traian ,cel care nici nu mai doarme de frica Antenei 3.DNA este politia politica securiost-neostalionista prin amantii Florian Coldea si LASCU CODRUTA,fosta Kovesi. In loc sa redeschida dosarele de mare coruptie deja musamalizate de coruptii Kpvesi morar,dosar ALTO,dosar ARMAMNETUL,Kovesi executa ordinele politruce ale teroristului international Basescu Traian.

# Koko date 30 May 2013 18:26 -12

Livia, fata mea, citeste C.p.p inainte sa te indignezi atata, ca poate-ti plesneste vreo vena degeaba, Doamne fereste! Inculpat e persoana impotriva caruia s-a pus in miscare actiunea penala, nu trebuie neaparat sa se fi emis rechizitoriu pentru ca o persoana sa devina inculpat.

# DRD date 30 May 2013 19:23 -10

AICI 3 SFERTURI NU STIU CE E ALA DREPT. SANTAJISTUL A FOST SALTAT PE 183 AL 2, FIIND DEJA INVINUIT A NTERIOR. CU ACEASTA OCAZIE I S-A ADUS LA CUN INVINUIREA POTRIVIT ART 6 . TOTO SE C*** PE EI CA NU E RIDICAT LEGAL, E FOARTE LEGAL DESTEPTILOR !

# XYZ date 30 May 2013 21:15 -4

[quote name=\"livia\"]\\\"Asa ,fara cercetare penala, fara Rechizitoiu ,Alexandrescu este inculpat, NU CUMVA GESTAPOVISTII BASISITI DE LA DNA nu stiu ce-i acela un inculpat si nu pot face diferenta cu un invinuit? .[/quote] Jesus, cat de proasta poti fi! Si uite cati ca tine ti-au dat like. Tot juristi ca si tine?

# Emil date 30 May 2013 18:11 +15

Ce noutate!Eu am sa va pun o intrebare,USL=PDL sau mai rau?O sa se zica ca am plecat cu pluta in amonte,dar oare cine a numit-o?USL-ul,asta nu ar fi nimic,dar sa vedeti ce urmeaza,pentru ca JB-ul nu a plecat de la Cotroceni! Constitutisa se modifica,oare ce surprize ne sint rezervate?Vom vedea!Pina una alta,cei cu bube in cap,fie si inchipuite,ar trebui sa stea cuminti,asta daca nu este prea tirziu!Iar muritorul de rind ce sa faca?Singura solutie ,plecarea,cit mai departe ca aici nu mai este de trai,luna si scumpirea,saptamina si vestea proasta!La urmatoarele alegeri eu nu mai votez nici o alianta(care se vede ca de fapt si de drept nu este decit o cacialma politica) si voi vota doar un partid(PNL) asta daca este singur pe foaia de vot,altfel nu ma duc la vot! :sad:

# update date 30 May 2013 18:49 -13

inculpatul a fost retinut, urmand a fi prezentat instantei cu propunere de arestare preventiva pe durata nelimitata :D

# canci date 31 May 2013 12:10 +6

\"...pe durata nelimitata\" fiind modelul tau de justitie, nu? mama lor de drepturi si de avocati. ce inventie stupida, nu-i asa? va mai incurca uneori de la infierarea cu manie proletara!

# Cata date 30 May 2013 18:55 +22

DNA continua sa puta in forma calificata!

# Gogu date 30 May 2013 19:20 +18

Pute dar problema este ca institutiile de forta (SRI,DNA,STS,DGIPI,PICCJ,ICCJ,DGA...) s-au transformat in bratul armat al presedintelui, abuzurile urmeaza principiile lui Lenin si Stalin...in astfel de situatii doar reactia dura a po******tiei si inlaturarea capului de la Cotroceni(caci pestele de la cap se impute) poate remedia situatia. In Romania nu se va intampla acest lucru deci dictatura si teroare placuta!

# DRD date 30 May 2013 19:15 -20

STITI DE CE SUNT CEL MAI FERICIT, CHIAR DACA VA PLESNI FICATUL IN LUJU SI CITITORII EI MAJORITARI? JUSTITIA A RAMAS PUTERNICA SI INDEPENDENTA, ASA CUM A INCEPUT SA FIE DUPA CE BASESCU A LASAT-O LIBERA. NU O SA-I MAI LUATI INDEPENDENTA CU MIZERIA VOASTRA NICIODATA !!!

# Mars la cotet! date 30 May 2013 19:28 +23

De independenta ce e, s-a subminat economia tarii s-a vandut petrol,aur,uraniu,lemn,cupru,gaze,cfr,posta,flota...,restul s-au falimentat si vandut la fiare vechi....cei responsabili conduc tara iar oamenii mor de foame. Asta e independenta justitiei care la randul ei delapideaza direct bugetul tarii prin daunele stabilite de CEDO pentru abuzurile lor.

# unul din lumea cea mare date 30 May 2013 20:32 +13

pentru drd//ce a facut mai????!!!!!!!!justitia reprezentata prin napirci????? halal justitie ,avearea/i pearte de napirci!!!!!este imprecatie sa/i zic blestem ca sa pricepi?????(cuvint magic pentru napirci pin)

# ADEVARUL date 31 May 2013 02:42 +8

BASESCU A LASAT LIBERA JUSTITIA?ESTE POSIBIL CA DINOZAURII SA FI EVOLUAT SUB FORMA ACTUALILOR MAGISTRATI ROMANI,CARE EXPLOATEAZA SI MANIPULEAZA OAMENII,DAR JUSTITIA DIN ROMANIA SIGUR NU A FOST VREODATA EFICIENTA,PUTERNICA SAU INDEPENDENTA.A FOST SLUGA LUI CEAUSESCU,ESTE A LUI BASESCU,SI IN LIPSA UNUI MIRACOL,MAGISTRATII NOSTRII DE 2 BANI VOR CONTINUA SA TRAGA FOCUL LA OALA LOR,OBICEI DIAVOLESC SI CAT SE POATE DE REVOLTATOR INTR-O TARA IN CARE OAMENII MOR DE FOAME.MAGISTRATILOR LE ESTE GREU SA STIE CA CINEVA SE UITA IN GURA LOR CAND MANANCA,IN LIPSA OBIECTULUI MUNCII LOR,MULT PREA DILUAT SI NOCIV,NE RAMANE EFECTUL PLACEBO SI SPERANTA CA INTR-O ZI JUSTITIA NU VA MAI FI RUSINEA NOASTRA NATIONALA SI CANCERUL NOSTRU OPRESIV,PANA ATUNCI VIERMILOR HRANITI-VA CU NOI,POPORUL ROMAN.

# mioara de la cluj date 31 May 2013 12:50 +7

De puternica si independenta ce e se tavalesc onorabilii magistrati in jacuzzi cu justitiabilii, se primesc tigari si pasari drept ciubuc, se pitesc in lift ca sa-si negocieze spagile, fac parte din misa si se pozeaza la curu\' gol, se dau jos beti de la volan, pretind favoruri sexuale si tot asa...e plina breasla de dovezi de independenta, putere si de ce nu...ati avea tupeul de a invoca, chiar si de onoare!

# haha date 30 May 2013 20:06 -13

creapa fierea in oamenii soparlei fericite. ma rog, preafrumos spus oamenii, de fapt lacheii

# VIKY date 30 May 2013 20:46 +18

Aceste gunoaie cu infatisare umana,au premeditat totul, pas cu pas, incepand cu propaganda in PE, facuta de alcolista, impotriva noului guvern, afrmand ca ei vor sa puna mana pe justitie. Dupa ce sau asigurat ca a prins marsavia lor in UE, au inceput vanatoarea de capete sus puse, cu dosare politice, care incomodau gunoiul de la Cotroceni. Si ca sa fie si mai credibila marsavia lor, au trimis-o si pe Haimanaua, sa *dea din ea* mizeria care o caracterizeaza. Terenul fiind pregatit, ei pot sa bage la inchisoare, chiar si fara probe, pe cine vor muschii lor, iar daca lumea se revolta, placa lor pentru UE este: *vor sa puna mana pe justitie*. TREZITI-VA ROMANI !.

# Kovesi este aleasa regimului Ponta-Basescu date 30 May 2013 20:58 +16

modificarea comunicatului DNA cu 2 date si 2 numere de inregistrare seamana cu ERATA CCR

# hunter date 30 May 2013 21:03 +12

Ponta este suparat pe Antene , e de rau ,asta nu se joaca ,vezi OTV

# XYZ date 30 May 2013 21:17 -11

Va e clar acum ca LUJa e platita de Voiculescu? O vedeti ce spume face pe la emisiunile lor? Mai aveti nevoie si de alte dovezi?

# canci date 31 May 2013 12:17 +6

Daca e atat de evident, de ce va mai bateti capul sa-i combateti? Cine i-ar mai citi/urmarii daca informatiile lor, s-ar dovedi derizorii? Creierii capului am putea sa-i folosim?

# Gica date 31 May 2013 12:22 -2

N-a zis nimeni ca informatiile sunt derizorii. Doar ca sunt prezentate doar anumite informatii si intr-o anumita lumina. Sincer, ma simt ca in romanul \"1984\", iar astia sunt angajati ai Ministry of Truth.

# coco date 31 May 2013 12:41 -5

Noroc ca sunt contracarate de informatiile echilibrate si echidistante de la EvZ sau B1.

# Gica date 31 May 2013 12:49 -4

Sa-ti spun sincer - n-am televizor, asa ca habar n-am ce zic cei de la o televiziune sau alta. Iar Evz n-am citit in viata mea. Esti oare capabil sa intelegi ca exista oameni care nu-s simpatizanti ai niciunui partid, care pot sa ia faptele si sa le analizeze ei insisi, fara sa aiba nevoie ca vreun politician sau jurnalist sa-i spuna cum sa gandeasca? Cati dintre cei care postati pe luju cunoasteti dosarul? Niciunul! Poate ca, intr-adevar, e vorba de un abuz. Poate nu! Dar sa prezinti o stire sugerand faptul ca dosarul e politic - asta-i jurnalism independent?

# Parata date 31 May 2013 13:35 -1

Interesant cum comentati numai cand anumite persoane sunt invinuite?! Poate nu v-ati dat seama ca escrocheriile sunt transpartinice! Daca ieri era Ciutacu urmarit penal, exploda LUJU! Daca este azi arestat, LUJU tace sau trimite felicitari cu surle si trambite procurorilor? Infieram magistratii partinitori, dar noi suntem la fel! Justitia trebuie sa fie unepartinitoare, sa judece faptele, nu omul! Crima e crima indiferent ca a comis-o Ionescu de la pnl sau Popescu de la pdl. Iar jaful e jaf indiferent daca faptuitorul e nastase, fenechiu, verestay sau apostu. Iar jaf s-a facut din 1990 incoace, si in epoca \"cand iliescu apare, soarele rasare\", si in epoca \"invinsului de sistem\", si in epoca \"deseului toxic care trebuie incinerat\"(M.Geoana) - ca sa nu va arogati drept de autor cei cu \"gunoiul\"

# coca date 31 May 2013 14:53 0

Regret ca nu a fost mai evidenta ironia privitoare la latrinele de B1 si EvZ, si ati crezut ca am folosit pe bune termenul echidistant sau echilibrat!

# astralo date 30 May 2013 21:32 -10

Au intrat in fibrilatii slugile turnatorului , incet incet va veni randul si marelui turnator felix . Apropo cam multe gunoaie pe aici ?

# scrofa lui basescu kövesy date 30 May 2013 21:36 +12

:lol: brd esti un gunoi lingau :P basist sugaci caraghios veti plati amarnic tote jongleriile facute de mafia vostra de securistii,comunistii,hotii,criminalii bogati si ponta la fel ca la ascultat pe porcul mafiot bsinescu blestemat de 98 % din popor :D

# XYZ date 30 May 2013 23:13 -8

@\"Scroafa\": nu stiu daca e basist, probabil ca e. Tu insa esti mai idiot decat un autogol in ultimul mminut. Si, inainte sa incepi sa-mi ****** pixul ca sunt basist, te anunt ca singura data cand am fost la vot in ultimii 13 ani a fost pentru demiterea vitei de Basescu. Asta nu inseamna ca, daca suntem de aceeasi parte, nu pot remarca ce cretin poti fi. Ia zi, daca tu esti anti-basescu, inseamna ca esti pro-Voiculescu? Ca asa ar rezulta pe logica ta, mai proasta ca ******.

# XYZ date 30 May 2013 23:14 -8

Ca sa intelegi ce e in locul asterixurilor din textul meu de mai sus: e verbul ala care il faci cand ai in mana o acadea. :-*

# mai xyz date 30 May 2013 23:37 +9

:-x pe langa faptul ca esti balbait si agramat, ai grave carante educative, iar limbajul tau de golan de mahala foloseste_l acolo unde ti se permite!

# hunter date 30 May 2013 22:00 +1

Basescu a fost mic copil pe langa Ponta , nu uitati are scoala lui Nastase , este procuror si a invatat ceva de la Basescu si Nastase .Varanul a devenit prea puternic . asa este in politica \" care pe care\"

# @hunter date 30 May 2013 22:12 +5

Nu asa e in Politica ci masa e un Russia lui Putin unde procuratura fece jocuri mafiote . Politica e in Olanda , Germania , Suedia... etc nu in Romania

# hunter date 30 May 2013 22:48 -2

perceptia UE despre Romania o stim cu totii , MCV ... justitie , coruptie ,hotie , Voiculescu si Antenele au un loc bine determinat in politica viitoare a PSD ului , care nu se va sfii sa sacrifice \"solutia imorala\" , pentru a face pe plac Olandei, Germaniei ,Suediei, ......chiar daca foloseste metode americane .

# astralo date 30 May 2013 23:56 -6

Cat de BOU sa fi sa crezi minciunile turnatorului si ale slugilor lui ???????????? Inclusiv zdrentele care scriu aici articole??????????

# unul din lumea cea mare date 31 May 2013 11:23 +2

pentru astralo// vezi ca esti cam zdreanta !!!!!ai cam scris pe aici ,nu ti se pare???uita/te mai sus!!!!!

# Raluca M date 31 May 2013 02:04 -17

Jenant, LUJU!!! Rusine!!! Mi-e sila de mine ca am stat prea multa vreme pe acest site, ignorandu-i pe cei care spuneau ca sunteti platiti de Dan Voiculescu via SR-Stanescu.

# VIKY date 31 May 2013 07:37 +9

Intoarcerea *fiului* ratacit...Nu inteleg cum te-ai ratacit de pe Excrementul zilei.Cotroceni, direct pe Luju.ro, care este un site pentru intelectuali, nu pentru mafie. Oricum nu cred ca intelegi ceva din articolele acestui site, tinand cont de preferintele tale. Ai dreptate cand afirmi ca iti este sila de tine, macar recunosti treapta subterana din care provii.

# Sorin date 31 May 2013 08:28 +9

Trebuie actionat pentru demiterea lui Kovesi pentru ABUZ DE PUTERE. Prea multe condamnari fara acte legale, prea mult a hartuit romanii nevinovati , in schimb adevaratii hoti basisti sunt liberi si fura in continuare fara frica....

# Vasi date 31 May 2013 08:34 +6

A fost o televiziune. Avea un patron (director... naiba mai ştie ce) şi îl chema DDD Cam tot aşa, a fost reţinut pentru şantaj, ceva cu un primar... Din motive care îmi scapă, DDD A SCĂPAT. Istoria se repetă ???

# geta date 31 May 2013 09:48 +3

daca ponta coabitacul va face cu antena3 ce a facut cu alte televiziuni va fi foarte rau pentru el

# dankh1 date 31 May 2013 10:01 -6

iar dezbateri si acuzatii desi nimeni de aici nu cunoaste ce probe sunt la dosar..Simplul fapt ca inculpatul e la Antena 1 dovedeste ca procurorii sunt abuzivi?(a nu se citi ca nu cred in existenta unor cazuri izolate de abuzuri)..de parca directorasul ala de la antena 1 nu ar fi putut sa i spuna victimei ba..vezi ca daca nu incheiem contractul cum vreau eu, spun la TV ca ai o amanta ..si sa fi fost interceptat ambiental in acel moment..si sa se fi consumat fapta de santaj ...Mergand pe logica luju nimeni din televeziune sau opozitie nu poate raspunde penal pt ca procurorii au actionat la comanda puterii... la probe nu ne mai gandim, doar la functia inculpatului...cat de usor mani******ti puteti fi de simplii jurnalisti...coruptie mai mare ca in presa nu exista... ceea ce se intampla in ultimii ani dovedeste ca justitia e independenta...iar asta nu e pe placul multor infractori dovediti sau nedovediti(inca prezumati nevinovati),.. .

# VIKY date 31 May 2013 10:19 +8

*... ceea ce se intampla in ultimii ani dovedeste ca justitia e independenta...*. Scuze, dar ca sa afirmi asa ceva, intr-adevar trebuie sa fii dus rau cu pluta, gen alcolista Macovei. Ce scrii tu in comentarii este diversiune, care nu mai prinde cam de...multisor. Ca sa incarcerezi un om pentru*santaj*, si sa tii dosare de coruptie de miliarde de euro in sertar, nu ti se pare ca este anormal intr-o tara...normala?. Eu va inteleg loialitatea fata de gunoiul de la Cotroceni si fata de gunoaiele din DNA, ca numai in cardasie cu ei a putut fi pradata tara si poporul.

# ME date 31 May 2013 11:03 +6

Santaj de competenta DNA? Fara a face, nici macar in comunicate, vreo referire la incadrarea juridica apta sa le atraga competenta? Sunt foarte curios ce judecator (teoretic de Judecatorie) va accepta asa ceva si va emite mandat de arestare! Le doresc DNA-ului o mare si rasunatoare RESPINGERE A PROPUNERII!!!

# dankh1 date 31 May 2013 11:05 +2

\"ca sa incarcerezi un om pentru*santaj*, si sa tii dosare de coruptie de miliarde de euro in sertar, nu ti se pare ca este anormal intr-o tara...normala\"...nu vad legatura...fiecare dosar are probatoriul lui, o ancheta dureaza mai mult, alta mai putin..in altul ai probe, in altul nu ai desi stii ca a comis/o, in altul un procuror vede o solutie, alt procuror alta solutie,judecatorul alta...un fapt petrecut pe ascuns(cum se presupune ca se comite o infractiune)poate fi interpretat in lumina probelor diferit..sunt si cazuri in care justitia nu e independenta cum spui tu, dar izolate.cred ca tu creezi diversiune viki...ti am mai spus epitetele folosite obsesiv gunoi naparci ma fac sa cred ca nu esti un simplu cetatean nemultumit ca politia nu a gasit autorul furtului de gaini...tu vrei sa creezi in numele justitiei un curent...chiar impotriva justitiei...pt a ti realiza un scop bine tintit

# Gica date 31 May 2013 11:59 -1

Pai, tu n-ai observat ca pe acest site sunt cativa postaci care folosesc incontinuu exact aceleasi sintagme, aceleasi epitete etc? Din doua una: ori au un nivel IQ atat de scazut incat nu sunt capabili ei insisi sa formuleze cateva idei coerente, asa ca le imprumuta unii de la altii, ori sunt comandati de aceeasi persoana, care le indica ce anume sa spuna. Mani******rea e la ea acasa aici. Ei au aceeasi idee in cap: prima data, sa fie judecati aia care nu ne plac; pana cand nu sunt condamnati aia care nu ne plac, orice ancheta privind alte persoane, mai ales persoane care ne plac, e abuziva.

# Grupul de Investigatii Ciuvice - Ciuvica, cu IQ-ul...mica! date 31 May 2013 12:46 -3

Imi pare rau pentru Sorin. Eu am incercat sa-l ajut publicand materialul suspectat ca fiind destinat santajului, dar tocmai procurorilor basisti le profica gestul meu, care  - culmea - il incrimineaza pe Sorin si confirma santajul. La naiba, cat de retardat pot fi! Mai bine stateam naibii si faceam injectii la papusi, cum mi-a zis Florin Calinescu, ca uite ce dandana facui! 

# mafia lui satana basescu -kövesy curva date 31 May 2013 13:07 +6

8) chiorul basescu mafiotul :P si lingurista kövesy agent secret a lui orban-tökes dusmanii poporului fac legea stranba cu procurorii si securistii o tara ocupata de infractorii totii cu dosare si averii din jaful bandelor lui basescu aresteaza pe cei care nu sunt din mafia lor si desvaluie hotiile lor :lol: iar coabitatul ponta ne joca la ruleta pdl soarta ,cu 7o%in parlament de ce nu fac legii drepte si eliminatii criminalii bogatii lui banditul basescu ce ne da gaze ca hitler la auswuz :zzz

# Vanda date 31 May 2013 13:40 +1

Mai, mai, mai...ce mai lauda lumea asta DNA-ul \"bravo DNA\", pai dar daca tot este DNA-ul asta asa de corect si vrea el sa bage toti hotiicoruptii si santajistii la puscarie, de ce nu incepe cu madam Udrea, domnul Cocos, Videanu, Berceanu, Blejnar si multi alti ticalosi pdl-isti care au furat pe rupte si au facut tot felul de afaceri mizerabile? aaaaa, am inteles de astia nu se apropie DNA pt ca nu le da voie tatucul Base :))))))))) Deci, DNA tot inainte la arestat pe aceia pe care ii vreti voi :))))))))))))))

# Gica date 31 May 2013 13:47 +1

Deci, dupa cum spuneam, ideea de baza pentru cei mai multi postaci luju: \"prima data, sa fie judecati aia care nu ne plac; pana cand nu sunt condamnati aia care nu ne plac, orice ancheta privind alte persoane, mai ales persoane care ne plac, e abuziva.\"

# Vanda date 31 May 2013 13:42 0

Mai, mai, mai...ce mai lauda lumea asta DNA-ul \"bravo DNA\", pai dar daca tot este DNA-ul asta asa de corect si vrea el sa bage toti hotiicoruptii si santajistii la puscarie, de ce nu incepe cu madam Udrea, domnul Cocos, Videanu, Berceanu, Blejnar si multi alti ticalosi pdl-isti care au furat pe rupte si au facut tot felul de afaceri mizerabile? aaaaa, am inteles de astia nu se apropie DNA pt ca nu le da voie tatucul Base :))))))))) Deci, DNA tot inainte la arestat pe aceia pe care ii vreti voi :))))))))))))))

# Raluca date 31 May 2013 13:52 +1

Zoli Teszari este un parvenit sustinut de UDMR.Fost sportiv,judokan ,frecventa scoala din cand in cand ! Iar dupa revolutie a ajuns mare \"patron\"la RCS@RDS ! A finantat la greu campania lui Basescu care acum il ajuta...Despre procurorii Lulutei ce sa mai vorbim...

# Mimi date 31 May 2013 13:56 +1

Am fost colega de gradinita cu Zoli si sa stiti ca a facut ****** in pantaloni! Si era si paracios, m-a spus la doamna educatoare cand l-am tras de par!

# unul din lumea cea mare date 31 May 2013 15:00 0

daca tot vad ca s/au incins ,o sa incerc sa postez citeva ,,opinii,, gunoiul de la cotroceni este prieten cu pascany? pascany este prieten cu tessary?orban a rezonat cu gunoiul la referendum?gunoiul trebuie sa/si plateasca datoriile?deci napircile actioneaza la comanda?de ce credeti ca mitica furaciosul de la liga incearca sa stea ca dracu departe de tamiie? de ce este arestat cel de la antena 1 numai si in exclusivitate pe inregistrari?ei l/au ascultat pe ciuvica(oare cine are drepturi eclusive cu urechea?nu gunoiul?)si ciuvica era pe cale sa dea pe gura o investigatie si au preluat investigatia lui ciuvica cu timpanul si au facut investigatia ,,made dna,,la ordinul gunoiului de asta si bilbele .gunoiul si ponta innebuniti caci in secret antonescu/voiculescu au decis o noua suspendare.se leaga?vorba rabinului!!!!( lega/l/ar pe gunoi si pe napirci)cel de la antena nevinovat.oare au aranjat si completul care sa/l tina la mititica? eu zic ca da!!!!!!!ramine sa vedem daca am dreptate!!!

# unul din lumea cea mare date 31 May 2013 15:07 0

daca ciuvica si antenele dadeau despre investigatia lui ciuvica atunci tesary pierdea si mai multi bani decit pierde.rcs/rds este si un furnizor principal de bani pentru orban si pentru gunoi. deci bani si putere u ajutorul gunoiului.deja antenele erau sabotate de rcs/rds din ordinul gunoiului,s/a mai aflat si de negocierile secrede de resuspendare cu ocazia referendumului pentru constitutie,se vrea aceiasi manevra pe care a patentato basescu la alegerile din 2009 pe acelasi tichet si parlament cu 300 de locuri si basescu si asa a ajuns gunoiul in turul 2. vi se pare ca face sens? (pentru napircicuvint magic dorsal antenas)

# Parata date 31 May 2013 15:23 -1

@unul din lumea cea mare Si totusi, d-ta esti sfesnic sau microcipul din buzunarul gunoiului?

# unul din lumea cea mare date 31 May 2013 16:50 0

pentru parata//nu/s nici una nici alta,sint doar bine informat. este rau?

# sorin date 3 June 2013 08:18 0

Parlamentari aveti puterea poporului 70%, desfiintati DNA-ul basist, propunerea d-lui Chitoiu este excelenta asa cum prevad directivele europene..... Nu se mai poate cu hartuirea romanilor nevinovati pe dosare fabricate cu probe false, stenograme false, etc....

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva