23 July 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Procurorul DNA Camelus Paduraru le-a pus cruce judecatoarelor Viorica Dinu si Antonela Costache: "Din punctul nostru de vedere cele doua judecatoare nu au ce sa caute in corpul magistratilor". Costache catre colegele ei de la ICCJ: "Ma aflu aici datorita denuntului facut de trei persoane. Nu o cunosc decat pe Viorica Dinu. Ma gandesc numai la copilul meu pe care l-am lasat acasa!"

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

20 March 2013 21:20
Vizualizari: 12146

UPDATE - Judecatoarele Viorica Dinu si Antonela Costache raman in arest. ICCJ a respins recursul celor doua. Completul format din judecatoarele Luminita Zglimbea, Angela Dragne si Leontina Serban a luat aceasi decizie si in cazul celorlalte persoane arestate in dosar, printre care si avocata Alina Raducan. Pe de alta parte, ICCJ a admins recursul DNA si a dispus arestarea preventiva a lui Marian Catrin.

Judecatoarele Luminita Livia Zglimbea, Angela Dragne si Leontina Serban de la Inalta Curte de Casatie si Justitie au judecat miercuri, 20 martie 2013, recursul formulat de avocatii judecatorelor Viorica Dinu (foto) si Antonela Anemary Costache privind decizia Curtii de Apel Bucuresti prin care s-a dispus arestarea acestora pentru 29 de zile pentru fapte de coruptie, dar si recursul procurorilor DNA privind decizia instantei de a nu-l aresta pe Marian Catrin, parte in dosarul in care magistratele au fost acuzate de trafic de influenta si luare de mita. Din partea Directiei Nationale Anticoruptie a participat la judecarea recursului procurorul Camelus Paduraru.


Sedinta de judecata, care a inceput la orele 13.00, a fost deschisa de procurorul DNA Camelus Paduraru, care a cerut instantei sa ia act de solicitarea procurorilor privind emiterea unui mandat de arestare pe numele lui Marian Catrin, care in acest dosar a mituit-o cu suma de 15.000 de euro pe Angela Cirlan, pentru ca aceasta sa intervina la Tribunalul Bucuresti in vederea eliberarii unei persoane aflate in arest. Procurorul DNA Camelus Paduraru a aratat ca Marian Catrin este recidivist si ca anterior a mai fost condamnat pentru alte infractiuni de coruptie, precum cumpararea de influenta: "Probatoriul este conturat si suficient de exact, din el rezultand comiterea faptelor. Faptele nu pot fi apreciate ca avand o contributie minora. Apreciem ca solutia instantei si motivarea acestei solutii nu este sustinuta de materialul probator. In acest conditii, solicitam instantei clasarea sentintei in parte a Curtii de Apel Bucuresti si arestarea inculpatului Marian Catrin".

Apararea Vioricai Dinu, bazata pe acuzarea grefierului Sorin Vasiliescu de declaratii mincioase

Avocatul Raul Iancovici, aparator al judecatoarei Viorica Dinu, a sustinut in fata instantei ca arestarea magistratului nu este legala si temeinica: "In cauza nu exista probe si indicii temeinice care sa justifice arestarea preventiva a inculpatei Dinu Viorica, acuzata de comiterea a patru infractiuni de trafic de influenta. (...) Noi consideram ca afirmatiile Parchetului nu sunt sustinute de realitatea obiectiva. In toate aceste dosare Parchetul a avut castig de cauza. Insusi judecatorul fondului a constatat ca nu sunt suficiente date si ca masura arestarii preventive a Vioricai Dinu nu se justifica. Doamna presedinta, care ar fi probele si indiciile temeinice pe care Parchetul isi sustine acuzatiile? Este vorba doar despre interceptari telefonice si inregistrari ambientale. Acuzatiile Parchetului sunt sustinute de declaratiile avocatului Daniel Petre, ale sotiei acestuia Daniela Petre si de cele ale grefierului Sorin Vasilescu. Nu pot sa cred ca Parchetul a apreciat ca lasarea in libertate a celor trei nu reprezinta pericol public. Va rog sa constatati ca tocmai aceste persoane care si-au recunoscut fapta sunt libere. Declaratiile lor nu sunt sincere, sunt mincinoase, sunt pro causa, si nu reflecta realitatea. Uitati ce declara Sorin Vasilescu in fata Parchetului. In decembrie 2012 Viorica Dinu l-a rugat sa il primeasca pe Petre Daniel pentru a-l ajuta sa ii repartizeze un dosar la Sectia a II-a Penala a Tribunalului Bucuresti. Declaratia grefierului Sorin Vasilescu este ilara. Sunt sigur ca declaratiile domnului Vasilescu sunt vadit mincinoase, date pro causa, in sensul de a-si minimaliza activitatea infractionala. Daca acuzatiile formulate de Parchet in cazul Vioricai Dinu erau reale, trebuia admis recursul lui Dinel Staicu, dar solutia a fost respinsa. In raport de solutiile adoptate de Viorica Dinu nu se poate sustine influentarea judecatorei. Nu exista o confirmare care sa afirme ca s-ar fi incercat influentarea sa. Dupa ce ca Viorica Dinu si Antonela Costache au respins recursul se sustine de catre Parchet ca in luna viitoare, respectiv februarie 2013, acestea au acceptat suma de 150.000 de euro de la Dinel Staicu. (...) Din punctul meu de vedere, realitatea obiectiva contrazice logica Parchetului. Inculpata Viorica Dinu nu incearca sa se sustraga urmarii penale. In imensa majoritate, probatoriul Parchetului este format din probe cu caracter obiectiv, constand in inregistrari ambientale, interceptari telefonice si filaj. Aceste probe existente la dosar nu pot fi influentate de Viorica Dinu, prin lasarea ei in libertate. Nu se poate sustine cu argumente serioase presupusele fapte ale inculpatei Viorica Dinu. Inculpata beneficiaza de prezumtia de nevinovatie si poate fi scoasa de sub urmarire penala. Rog instanta sa nu se raporteze la natura si gravitatea fapteulor infractiuni generice ei, ci la natura personala, avand in vedere statutul de judecator al Vioricai Dinu si tinand cont si de viata ei de familie, precum si de lipsa antecedentelor penale. Prin luarea masurii de arestare preventiva se incalca evident si flagrant principiul egalitatii de tratament juridic".

Avocatul Cristian Ene: Nu exista nicio proba directa fata de Antonela Costache, insa judecatorul fondului se bazeaza pe discutii dintre Viorica Dinu si Daniela Petre... pe zvonuri"

La randul sau, avocatul Cristian Ene, aparatorul judecatoarei Antonela Anemary Costache, a sustinut ca la dosar nu exista nicio proba directa care sa o vizeze pe clienta sa, singurele probe bazandu-se pe zvonuri si discutii purtate intre judecatoarea Viorica Dinu si sotia avocatului Daniel Costel Petre, Daniela Petre, la care a participat si Lolea Ana, care potrivit referatului DNA este mama judecatoarei Dinu. Avocatul Cristian Ene a aratat ca majoritatea discutiilor care au vizat-o pe judecatoarea Antonela Costache au fost purtate in locuinta judecatoarei Viorica Dinu: "La dosar exista 39 de momente video filmate, care arata insistenta urmaririi in cazul clientei mele. In cele 2523 de file nu exista o proba directa fata de Costache Antonela, insa judecatorul fondului se bazeaza pe cele trei discutii dintre Viorica Dinu si Daniela Petre. Toate cele trei discutii sunt construite pe zvonuri, fiind lipsite de plauzabilitate si verosimilitate. Convorbirea nefiind sustinuta temeinic se solicita inlaturarea ei. De altfel, cea de-a doua discutie dintre cele Viorica Dinu si Petre Daniela releva ca Viorica Dinu a aflat ca Sorin Vasilescu a cerut bani de la avocata Ileana Raducan, discutie care de altfel este lipsita de verosimilitate. Totodata, o alta discutie arata ca Petre Daniela nu a vorbit niciodata cu Antonela Costache. Consideram ca in ceea ce il priveste pe grefierul Sorin Vasilescu, acesta a facut o declaratie in interesul sau. A facut o punte juridica cu Antonela Costache. Declaratiile lui Sorin Vasilescu sunt puse sub semnul intrebarii., in sensul veridicitatii lor. Sorin Vasiliescu a declarat ca . Vasilescu a negociat in numele magistratilor. A crescut tariful de la 500 Ron la 50.000 de euro? (...) Exista o diferenta foarte mare in declaratiile celor trei, Sorin Vasilescu, Daniel Petre si Daniela Petre. Ei s-au comportat ca pe pe Titanic. Au zis unii catre alti ".

Avocatul Alexandru Chiciu: "Nicio proba din dosarul nu sustine acuzatiile procurorului DNA in ceea ce o priveste pe avocata Alina Ileana Raducan. Exista o confuzie indusa de procurorul DNA intre cauze!"

La randul sau, avocatul Alexandru Chiciu, a pledat sustinand ca la dosar nu exista nicio proba sau indicii temeinice care sa arate ca avocata Alina Raducan ar fi comis faptele de care este acuzata. De asemenea, Alexandru Chiciu a precizat ca la fel stau lucrurile si in cazul judecatoarei Antonela Costache: "In cauza nu exista probe ori indicii temeinice ca Raducan Alina Ileana ar fi comis faptele de care este acuzata. Initiativa mitei a apartinut lui Vasilescu Sorin, fapt atestat si de materialul probatoriu si de referatul procurorilor. Nu exista indicii ca judecatorul Costache Antoanela ar fi acceptat demersurile lui Vasilescu Sorin. Aceasta concluzie este speculatia procurorilor, rezultata din interpretarea discutiilor ambientale purtate intre Petre Daniela si Dinu Viorica, la data de 15 ianuarie 2013. Este evident ca Raducan Ileana Alina a refuzat propunerile lui Vasilescu Sorin, s-a aratat sceptica fata de seriozitatea acestuia si l-a considerat un „escroc”. Acest fapt reiese din analiza discutiilor purtate la data de 18 ianuarie 2013 de Petre Daniel, Petre Daniela si Dinu Viorica si confirmate si de referatul procurorilor. De altfel, suma de bani despre care procurorii afirma ca s-ar fi dat judecatoarei Dinu Viorica in seara de 18 ianuarie 2013, nu s-au primit de catre Petre Daniel de la avocata Raducan Alina".

Pe de alta parte, avocatul Alexandru Chiciu a evidentiat faptul ca nu exista documente din care sa rezulte ca grefierul Sorin Vasilescu ar fi avut competenta de a face repartizarea dosarelor din ECRIS: "Grefierul Vasilescu nu avea in atributii si nici competenta sa repartizeze dosarele in sistemul informatic al instantei. De asemenea, nu avea nici posibilitatea de a manipula sistemul. Iata de ce infractiunea de dare de mita nu poate subzista, fiind necesar ca grefierul sa aiba in atributii actul pentru care primeste banii".

Avocatul Alexandru Chiciu a prezentat si cateva declaratii date in fata organelor de urmarire penala si la instanta de fond de Alina Raducan, declaratii care arata ca aceasta nu a facut niciun demers pentru a corupe judecatorii de la Tribunalul Bucuresti: "Nicio proba din dosarul nu sustine acuzatiile procurorului DNA in ceea ce o priveste pe avocata Alina Ileana Raducan. Exista o confuzie indusa de procurorul DNA intre cauze! Este vorba despre dosarele A13 si A14. Dovada exista la fila 64! A incercat instanta sa justifice mentinerea lui Dinel Staicu in arest abordand-o pe avocata Raducan? (...) Din declaratiile date atat in faza de urmarire penala (14 martie 2013), cat si in fata instantei de fond (cu ocazia judecarii propunerii de arestare, la 15 martie 2013), inculpata Raducan Alina Ileana a aratat: cu privire la darea de mita retinuta sub forma remiterii sumei de 3500 de euro grefierului Vasilescu Sorin: Grefierul Vasilescu Sorin nu a justificat in vreun fel de ce trebuie sa primeasca acei bani de la Petre Dan. In seara aceleasi zile, m-am intalnit cu Petre Dan si am primit de la acesta cei 3500 de euro>. (declaratie data in cursul urmaririi penale)

 Cu privire la promisiunea de a da judecatoarei Costache Antoanela suma de 150.000 euro pretinsa de catre grefierul Vasilescu Sorin: Textual Vasilescu Sorin a afirmat ca Petre Dan ii spusese ca are 150.000 euro de la „voi”. Nu mi-a explicat ce avea in vedere prin aceasta sintagma si nici eu nu i-am cerut explicatii. Am replicat ironic : „da`, ma, asa este!” pentru a inchide subiectul. In afara acestei discutii nu am mai vorbit cu Vasilescu Sorin privitor la intreprinderea unor eventuale demersuri de influentare/corupere a judecatorilor din cadrul Tribunalulul Bucuresti pentru obtinerea unei solutii favorabile pentru Nutu (fost Staicu) Dinel in dosarul in care era cercetat pe fond la Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti ( declaratie data in cursul urmaririi penale).

Nu in ultimul rand, avocatul Alexandru Chiciu a explicat ca nu este intrunita conditia prevazuta de art. 148 lit f C.pr.pen, in sensul ca nu exista probe din care sa rezulte ca lasarea in libertate a inculpatei Alina Ileana Raducan “ar prezenta pericol concret pentru ordinea publica”.

Procurorul Camelus Paduraru: "Din punctul nostru de vedere cele doua judecatoare nu au ce sa caute in corpul magistratilor"

Spre finalul sedintei, procurorul Camelus Paduraru a sustinut o pledoarie in fata instantei care le-a vizat pe cele doua judecatoare aflate in stare de arest. Procurorul DNA a cerut ca Viorica Dinu si Antonela Costache sa fie excluse din magistratura: "Faptele inculpatelor Vioricai Dinu si Antonela Anemary Costache releva un tablou infractional impresionant. Discutam de specialisti in domeniul dreptului. Din studierea dosarului reiese vadit ca cele doua inculpate au evitat sa fie descoperite. Acest lucru reiese din convorbirile ambientale si telefonice pe care cele doua judecatoare le-au purtat. Avem de-a face cu o infractiune de coruptie activa si agresiva, iar initiativa apartine tocmai Vioricai Dinu. Activitatea Vioricai Dinu si a Antonelei Costache nu s-a limitat la incalcarea atributiilor ci si la influentarea magistatilor de la Curtea de Apel Bucuresti. Cele doua judecatoare stiau cand se poate interveni, respectiv lunea, martea si miercurea. Este evident ca distributia aleatorie nu a mai existat la Tribunalul Bucuresti. (...) Respectam faptul ca inculpatele nu au dat declaratii, de unde intelegem ca ceea ce au avut de spus au facut-o in inregistrarile ambientale si telefonice. S-a adus atingere grava actelor de justitie. Opinia publica a fost frapata de discutiile si jocurile care se fac in Tribunalul Bucuresti. Sa nu uitam ca din postura de judecatoare, inculpatele au pus in libertate persoane extrem de periculoase, traficanti de droguri, criminali... Din punctul nostru de vedere cele doua judecatoare nu au ce sa caute in corpul magistratilor".

Antonela Costache: "Regret ca ma aflu in boxa condamnatilor si consider ca ma aflu aici datorita denuntului facut de trei persoane"

In urma afirmatiilor facute de procurorul anticoruptie, Camelus Paduraru, judecatoarea Antonela Costache, care desi la inceputul sedintei a precizat ca nu doreste sa dea declaratii, a solicitat instantei un drept la replica: "Regret ca ma aflu in boxa condamnatilor si consider ca ma aflu aici datorita denuntului facut de trei persoane. Am inteles ca s-a facut un control de catre Inspectia Judiciara la Tribunalul Bucuresti care a stabilit ca sistemul ECRIS nu a fost fraudat sau eludat si ca repartizarea aleatorie a judecatorilor la procese s-a facut in conditii legale. Apreciatia daca reprezint pericol social, avand in vedere ca din toti inculpati nu o cunosc decat pe Viorica Dinu. Va rog sa luati act ca se face o presiune mediatica negativa cu privire la persoana mea. In prezent, ma gandesc numai la copilul meu pe care l-am lasat acasa!"

Pe de alta parte, judecatoarea Viorica Dinu nu a dorit sa faca nicio declaratie, sustinand ca a fost multumita de modul in care a fost aparata de avocatii ei.

Comentarii

# jud date 20 March 2013 21:40 +16

Claaar sunt cinstite. vai de ele saracele...

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 02:13 +6

napirca se gindeste numai la copilul ei lasat acasa......dar,la alti copiii care au fost lasati din cauza ei acasa s/a gindit? hmmmmmmmm nu stiu care dracu sustinea ca nu exista ,,justitie imanenta,, judecatorilor,procurorilor,avocatilor ginditi/va si la justitia imanenta din cind in cind. e bine sa va ginditi!!!!!!! din sursele mele am ,,inteles ca mai sint pe teava 3 judecatorese precupete sper sa fie si laura andrei!!!!!!!!!! dna/ule daca o iei si pe laura andrei promit sa nu te mai injur asa de tare!!!!!!!!!!

# unul...cu una mare... date 21 March 2013 09:17 -2

tu vrei sa faci precum hitler, care a considerat ca a fi evreu e o crima de neiertat? simplul fapt ca un om are callitatea de judecator impune arestrea lui? vino-ti in fire, baietas din \"lumea cea mare\'\'

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 11:57 +2

pentru ala cu aia mare// vorbesti cind trebuia sa taci,nu hutler a facut totul cu ajutorul judecatorilor sa fie ,,legal,,? gunoiul de la cotroceni nu a facut ,,totul legal(in aparenta) tot cu ei(judecatori si procurori,, vino/ti in fire baietasi din romania cea mica. imi spui ca judecatorii au deontologie?judeca corect dupa lege in romanica? imi dai si mie cheile de la judecatile lui haineala,ghica,stanciu sau ai celor care au judecat si arestat fara probe?(oameni nevinovati si batrini si votanti alergati cu biblia....sa mai spun) unde ai fost judecatorule critic cind s/a savirsit toate astea? imi spui de erata ccr?cine au fost evreii acolo? nu ti se pare ca sintem vreo 7,4 milioane de evrei?ai ,,camerele gata pentru noi?

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:06 -1

,,cind s/a savirsit toate astea,,- typo nu a aparut ,,u,, ca sa nu crezi ca/s procurorul tau agramat. apropos si nastase a fost roman?s/au a fost considerat evreu pe probe ? esti subtirek judecatorule sau procuror sau avocat cum imi explici altfel mirsaviile din justitie?toate facute de judecatori numai la vederea semnatarului hirtiilor. oare eu am fost evreu cind base mi/a nationalizat o mica proprietate platita de mine din ordinul justitiei si apoi nationalizata de gunoiul din cotro aruncind o decizie care nu avea nimic de a face cu nationalizarea.la zecile si sutele de plingeri de ce mereu am fost considerat evreu ?????? de ce judecatorii si procurorii tai au constatat ca este ilegal ce a facut base si nu au actionat la ilegalitate? eram evreu???????

# unul...cu una mare... date 22 March 2013 07:12 +3

n-ai inteles nimic. sigur ca si printre magistrati exista de-ale Dinu si Costache, carora nu le tin partea si care  merita sa fie tratate cu toata duritatea. dar marea masa a magistratilor muncesc enorm si traiesc  cinstit si corect. ce ai cu ei? nu stiu daca tu ai fost nedreptatit intr-un proces, fiecare spune la fel cand pierde. dar de aici, pana la a te lasa orbit de ura si a pune la zid o categorie profesionala intreaga, facand judecati globale...

# unul din lumea cea mare date 22 March 2013 20:21 -1

pentru cel cu ,,una mare,,//normal ca am fost nedreptatit! si de catre cine?de gunoiul din cotroceni care mi/a nationalizat o proprietate mica platita din ordinul justitiei.deci am fost furat. 3 judecatori cab au scris negru pe alb ca nu avea dreptul...si??????gunoaiele de procurori de la piccj au constatat ca am drepteate dar nu au intrebprins nimic caci gunoiul ajunsese presedinte(rolul procurorului este sa constate ilegalitati si sa nu le indrepte!!!! -asa/i?) apoi mi s/au casat decizii definitive,irevocabile executorii si executate dupa 3,9 luni(este corect nu/i asa? - si eu nu/s jurist dar am citit caci vroiam sa stiu) apoi alti judecatori au tot incercat sa gaseasca scuze ca si cind nu s/ar fi intimplat fara sa citeze deciziile pe care eu le anexam,corect????) apoi procurorii dna au furat hirtii de trafid de influienta in forma scrisa din dosare (-corect???)continuare.......

# unul din lumea cea mare date 22 March 2013 20:30 +1

apoi mi s/a scos de sub rolul de impozit proprietatea de catre ditl,chiar daca plateam impozit pe ea din 96 si chiar daca/i cadastrata si intabulata(!!!!!!!!!!corect????) ,apoi procurorii au zis ca nu a fost nimic si au dat nup la plingerea mea(corect!!!!!!)si uite asa am un periplu in justitie din 96 au mai fost multe deci consider ca 10/15% dintre judecatori sint corecti de asta ma mai adresez uneori cu ONORABILI(am stat prea mult in sua si mi se pare ca unui judecator adevarat trebuie sa i te adresezi cu onorablie judecator nu cu dle presedinte onorabile este o forma adinca de respect)dar,cum sint putini onorabili ,restul sint gunoaie ca si ala din deal.dei cine a fost evreul? eu sau ei? nu ma indoiesc de bunul tau simt,il intuiesc printre rindurile tale,de asta am cautat succint sa/ti explic si mai am multe ilegalitati cu respect daca esti un onorabil,,unul....cu una mare,, n.b. ca sa/ti zic onorabile trebuie sa nu fi luat spaga cind ai judecat

# unul din lumea cea mare date 22 March 2013 20:33 0

erata//in loc de 3,9 luni 3,9 ani!!!!!!!!!!!!

# unul...cu una mare... date 23 March 2013 07:18 0

s-ar putea sa ai si tu dreptate. oricum e regretabil \'\'maratonul\'\' juridic  la care ai participat. iar \'\'ala din deal\'\' nu are chiar tot sistemul judiciar in slujba sa, ci numai cateva tinichele, e drept cu functii mari, gen morar, haineala, ghica...restul magistratior il urasc si nici vorba sa-l serveasca. nu uita ca i-a criticat mereu si ca le-a ciuntit serios o gramada de drepturi. te salut, cu intelegere si simpatie!

# unul din lumea cea mare date 23 March 2013 09:54 +1

onorabile judecator(unul cu una mare)sau orice esti!!!!!! niciodata nu m/am inselat citind printre rinduri,ai avut puterea sa recunosti ca noi sintem evreii si nu ei si asta/i CEVA!!!!. MU M/AM INSELAT CIND TE/AM BANUIT DE BUN SIMT. din nefericire esti cam singur si noi justitiabilii marunti avem nevoie de o gramada de,, clone,, ca tine.din nenorocire stau oameni nevinovati in puscarie onorabilule,ca eu am avut parte de un ,,maraton,,nu/i mare lucru dar.....este mare lucru pentru cei nevinovati din puscarie ca sa tre edifici baga pe web,,bolovani d.n.a. ,,si ......o sa intelegi. cu mine gunoiul din cotroceni stie ca are personal probleme cu respect onorabile om(indiferent ce esti)

# unul din lumea cea mare date 23 March 2013 10:03 0

pentru un onorabil om(unul..cu una mare) NICIODATA NU MI/A FOST FRICA DE JUSTITIE CI DOAR DE CINE M/A JUDECAT

# DOREL date 21 March 2013 07:17 +1

PROVOCARI + INSCENARI, nimic altceva ! Rusine din nou Sectie penale ! Dar, oare, judecatorii supremi nu l-au auzit pe Zeus cand a spus ca magistratii care au tinut in inchisoare oameni nevinovati trebuie sa plateasca ?? Si, b): pana la urma, Livia Luminita Zglimbea are mana buna, tot asa a fost si cu Reman Domocos, care a primit 55.000 Euro pentru 2 luni de arest preventi dat de Zglimbea. Acu\', trebuie doar inmultit cu 5 ! Parerea mea ...

# DOREL N date 21 March 2013 09:41 +8

Ti se rupe sufletul dupa ele.Si dupa altele asemenea lor.

# SN date 21 March 2013 09:48 +11

Dar cand lua spaga si isi batea joc de actul de justitie nu se gandea la copilul sau?

# samantha date 21 March 2013 15:46 0

acum ca se mai vede cate ceva de dupa cortina independentei si corectitudinii justitiei, faceti bine si RELUATI LA REJUDECARE TOATE DOSARELE DE DUPA 2004, cel putin......caci este JALE, ATATEA NEDREPTATI FLAGRANTE, ATATEA MIZERII FRUMOS AMBALATE IN SENTINTE \"DREPTE\", inclusiv la ICCJ, de ii apuca pe romani , plansul! SUNT OAMENI NEVINOVATI IN PUSCARII, BAGATI DE PROCURORI, MANA IN MANA CU JUDECATORI, ca sa iasa \"condamanti\", ca asa a vrut politca unuia anume....pe unii sa-i bage la bulau, presa sa-i latre luni in sir....iar hotii hotilor lor, sa fie bine ascunsi , pana la prescriptie sau sa fie cadorisiti cu NUP, de o justitie atat de dreapta cat se vede, in ultima vreme, pe toate canalele! o fi mani******re, dar e si multa hotie si profunda nedreptate in justitia romana, prea multa mizerie.....daca luati la rejudecat \"cauzele cu miza\", economica, politica, veti ramane stupefiati de cata nedreptate a practicat aceasta justitie reformata, dupa chipul si asemnanarea competentilor si cu buna credinta a celor de la varful ei.

# coleg cu cele doua date 20 March 2013 21:42 +25

costache se gandeste la copil! dar la bmw-ul x6 cu nr de inmatriculare B 222 RPD pe care si l-a luat din salariul de 7000 lei nu se gandeste?

# DOREL date 21 March 2013 07:22 -3

Dragi postaci portocalii, invatati si voi odata ca oamenii trebuie arestati daca au facut ceva acolo ! Or, aici cel putin, Antoanela nu are nimic-nimic ! Aa..., sa intelegem ca la voi oamenii trebuie arestati dupa masinile pe care le au ? Pai, atunci incepeti din alta parte, ma nene ! parerea mea ...

# Colegului cu cele doua date 21 March 2013 10:17 +4

Procurorii DNA sunt colegi cu magistratii pe care ii aresteaza ?

# Dramo date 21 March 2013 13:45 +9

Cred că BMW-ul l-a luat gratis :roll:   Cu ai 7000 din salariu îşi platea firma de pază la vilă  :lol:

# Laurenţiu date 20 March 2013 21:47 +26

Deşi \"pipăie\" viguros fondul cauzei, pledoaria procurorului DNA a fost pertinentă, sub aspectul reliefării pericolului pentru ordinea publică a lăsării în libertate a celor două judecătoare. Impresia pe care ar lăsa-o publicului o punere în libertate - la acest moment - ar fi una de consternare şi de dezgust faţă de justiţie. Acest dosar a fost o surpriză plăcută din partea DNA. Una cam rară, ce-i drept. :-|

# DOREL date 21 March 2013 09:15 -7

Auzi mai draga, cred ca prinzi muste ! Camelus si pertinenta sunt doua drepte pefect paralele, nu se intalnesc niciodata ! Sau, ma rog (depinde cum o iei ..), se intalnesc la infinit ! Da\' n-a mers inca nimeni pana acolo ! Parerea mea ...

# Laurenţiu date 21 March 2013 22:52 +2

Mulţumesc pentru oferta, generoasă, a definiţiei dreptelor paralele :-)

# camelus paduraru, procuror de nota 10, date 20 March 2013 22:00 +17

felicitari procurorului de sedinta !

# Bravo date 20 March 2013 23:27 +4

Nota 10!?\"Respectam faptul ca inculpatele nu au dat declaratii, de unde intelegem ca ceea ce au avut de spus au facut-o in inregistrarile ambientale si telefonice. S-a adus atingere grava actelor de justitie.\" Dreptul la tacere pe care il presupune prezumtia de nevinovatie asa cum s-a retinut constant in jurisprudenta CEDO, drept recunoscut expres si in art.70 pct. 2 C.p.p., in procesul penal invinuitul sau inculpatul nefiind obligat sa-si probeze nevinovatia si ca atare exercitarea dreptului sau la tacere NU-I POATE FI IMPUTAT, acesta fiind un drept legitim. In acelasi sens sunt si disp.art.14 pct.3 lit.g din Pactul International cu privire la drepturile civile si politice conform carora orice persoana acuzata de comiterea unei infractiuni penale are dreptul sa nu fie silita sa marturiseasca impotriva ei insasi sau sa se recunoasca vinovata si art.10 pct.1 din Conventie privind libertatea de a comunica.

# Nota 10 cu coronita date 20 March 2013 23:30 +1

Stiu e rusinos pentru un procuror sa reia cursurile facultatii si lectiile de lb.romana din scoala generala dar poate cel putin sa se duca la meditatii particulare.

# viorica dinu, si frumoasa si cinstita date 20 March 2013 22:05 +10

viorica dinu, si frumoasa si cinstita :-x :-x :-x

# ion date 20 March 2013 22:11 +1

Sa intelegem ca Luju nu le-a pus cruce stimabilelor doamne si ca isi doreste sa le aiba judecaoare in continuare la TMB. Luju, binele invinge......

# Profesorul date 20 March 2013 22:16 +4

De acord, sincer,  cu afirmația  procurorului DNA Camelus Păduraru. Dar, nu pot să îmi reprim întrebarea: Procurorul agramat Sorin Chiriazi, procurorii-hăitași  de la Referendum, Haimanaua națională, procurorii cu Nașu-n creier și în suflet, procurorul- impostor Morar, procurorul-derbedeu Călin Nistor și mulți alții ... au ce căuta în corpul magistraților? Am întrebat, n-am dat cu parul...

# ion date 20 March 2013 22:16 -1

Sa intelegem ca Luju nu le-a pus cruce stimabilelor doamne si ca isi doreste sa le aiba judecaoare in continuare la TMB. Luju, binele invinge......

# toma alimosh date 20 March 2013 23:07 +8

luju draga! fa tu o minune ca pe portal sa apara solutiile pronuntate de instanta imediat...de indata ce s-a dat verdictul....nu cum si numai dupa ce primesc spaga care o  vor grefierii din arhivele instantelor!

# Dramo date 21 March 2013 13:50 0

Se publică soluţiile pe site la şi la ora 2 dimineaţa. O fi normal?  :o

# VIKY date 20 March 2013 23:21 -1

Sunt multe intrebari la care nu s-a raspuns in dosarul asta. Deocamdata. Dar un lucru e sigur: coruptia trebuie curmata

# VIKY date 20 March 2013 23:40 +12

23:21...Gunoias, ce satisfactie ai cand postezi cu nume furat?. Da, coruptia trebuie curmata, dar incepand cu gunoiul de la Cotroceni, penalii Morar, Haimanaua, Stanciu...dupa gratii.

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:13 +5

corect!!!!!!!!!(oricare viky esti)

# obiectiva pentru VIKY date 21 March 2013 00:34 -6

VIKY, ai personalitate dubla cumva? Adica ne-ai zapacit de tot cu postarile tale

# obiectiva date 21 March 2013 08:12 +3

evident, postarea de la 00.34 NU este a mea...eu, niciodata, nu as scrie asa ceva despre Viky....

# obiectiva date 21 March 2013 08:15 +2

ARGUS, promit ca daca NU imi mai furi nick ul, nici mie, nici lui Viky, NE INTALNIM.....da` NU la vreo locatie cu CAMERA, ci la teatrul de papusi, la mall sau la mc donalds....CE ZICI ????

# ARGUS date 21 March 2013 12:48 -3

Tu fata draga,ma jur ca nu ti-am luat nickul vreodata.Si nici lui Viky.Crede-ma.Si stii de ce?pentru ca orice ar zice altii in numele vostru,sunteti inconfundabile.Smecherii aia fac chestia asta pentru a va enerva,poate.poate,spuneti ceva de care sa se lege o luna intreaga.Ce zici sa ne intgalnim la o benzinarie p[e A1?

# obiectiva date 21 March 2013 14:25 +1

EXCLUS benzinarii...doar teatrul de papusi, arena mall sau mcdonalds...eu NU vreau sa candidez la prezidentiale sa ma intalesc ca SATANESCU cu SOV, la benzinarii....ramane cum am stabilit !

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 01:34 +1

nu prea ma pricep eu la penale dar sint convins aproape ca au dreptate procurori chiar daca/s si ei gunoaie ca si ala din deal ca si judecatoresele. astept cu interes sa fie saltata laura andrei ca doar lua zeciuiala in afara de spaga ei personala. o sa spun ce stiu dupa ce o aresteaza. sint curios ce vor da pe gura judecatoresele despre ea,ca doar pastoreste turma de spagari din t.b. auzi ce tupeu am facut acncheta interna si nu/i nimic cu aleatoriul!!! chiar toti sint prosti? si ea frumoasa si desteapta

# vioell date 21 March 2013 01:57 +2

vezi toate dosarele condamnatului radulescu stefan  de la tmb !! vezi solutiile / e suficient doar pe penal ! nu inteleg de ce dna a asteptat 6 ani ca sa termine aceasta filiera . Filiera securista 0215 = av lui radulescu stefan -irina gheorghe care este prietena f.buna cu jud maria cornea speranta / face parte din consiliul de conducere al cab . La randul ei speranta este prietena cu antoanela costache / pai mergeau la restaurant toate cucoanele inca din 2006 . Din informatiile unui ofiter igpr= irina gheorghe a fost jurista la cnvm iar speranta a fost jud la tmb . Cele 2 cucoane au fost implicate in afacerea CICO-BERARU . avocat ptr beraru a fost rafailescu mircea/ in prezent av lui radulescu stefan. Cazul cico = un actionar minoritar beraru , cu ajutorul unei juriste de la cnvm si cu o hotarare de la tmb a vandut activele CICO /informatie igpr dir.cercetari penale =cine poate sa verifice !!! din pacate ptr mai multe cucoane de la cab povestea nu se opreste aici !!!

# Ezoteric date 21 March 2013 02:11 -1

Trebuie modificata legislatia executarii pedepselor : perioada cat camelus paduraru vorbeste in sala  trebuie scazuta din pedeapsa inculpatilor. Face parte din ea ,efectiv e o pedeapsa sa il asculti ! Si e necesar un spor de stres pt judecatorii care participa la acele sedinta . In plus,doamne ce crud esti cu noi,il cheama CAMELUS ...

# vioell date 21 March 2013 02:18 +3

pai da ..nu se opreste aici..mai grav e ce s. a intamplat la cab ! din pacate dl lupascu a fost informat despre aceasta filiera , dar nu a luat nici o masura ! ba da , a luat una ! a chemat.o pe partenera lui speranta si a rugat.o s.o lase mai usor cu dosarele lui radulescu ! verificati dosarele/mai ales pe sectia comerciala si civila  de la cab- toate au fost repartizate la prietenele lui m.speranta  ! din pacate nici csm .ul nu a facut nimic ! vezi sesizarile despre jud maria s= sc centrul vechi , mobins !!!!! din pacate acest serial se opreste la episodul nr 2!!! se tot aude ca maria s. a fost colega la jud buftea cu o alta doamna  care acum e mare sefa pe la cab !!! si se mai aude ca un alt avocat al afaceristului radulescu l.a tot cautat pe un fost coleg de la PJ6 ! si se mai aude ca cei de sus vor sa.l scape pe radulescu de toate problemele / in prezent afaceristul sifoneaza la greu !!!

# vioell date 21 March 2013 02:30 +4

deci atentie doamnelor ! nasu radulescu sifoneaza la greu ! deci urgent in concediu ! atentie la numele radulescu ! ce.i mai placea doamnei georgeta s. sa se duca in birou la maria !!!! banuiesc ca e bine sa ai prieteni .sau lizi si speranta erau invidioase pe antoanela  - ,, nu vezi draga ce casa are ,,= dar ce se intampla cu doamnele de la iccj ? pai ...episodul nr 4 ??? nimic ??? oricum bravo anchetatorilor care au avut curaj sa scoata la lumina aceste infractiuni !!! 

# GLORIE EROILOR ROMANIEI MODERNE ! date 21 March 2013 08:09 -13

KOVESI. si MORAR sunt CEI MAI BUNI PROCURORI DIN ISTORIA ACESTEI TARI ! EI SUNT ADEVARATII EROI AI R O M A N I E I ---M O D E R N E ! Orice incercare a BLONDEI LUI VORONIN DE A NU-I NUMI IN POSTURILE CHEIE Oo va umple de rusine …si va fi O INSULTA LA ADRESA INTELIGENTEI POPORULUI ROMAN ! Cu ce e mai prejos LAURA ---CODRUTA ---KOVESI decat celelalte eroine ale neamurilor ANA---IPATESCU ECATERINA ---TEODOROIU JEANNE .. D’ARC , Sau chiar Mihai Viteazul in lupta de la Calugareni ? ----Cu ce este mai prejos Daniel Morar decat Gruia Lui Novac, decat Dan Buzdugan , sau decat FIARA ..PALOSULUI ..BOLDUR ? Daca nu era Morar cele doua jigodii de judecatoare ar mai fi scapat sute de banditi !

# DISCLAIMER: date 21 March 2013 08:29 +1

Articolul \"GLORIE EROILOR ROMANIEI MODERNE !\" e un pamflet si trebuie tratat ca atare!

# ... date 21 March 2013 08:31 +3

MORARI MAI AVEM, CU CERBII STAM MAI RAU ... !!! ;-)

# IOAN DUSCAS date 21 March 2013 08:56 +2

PRETENE BASHNUK DUPA CATE INTELEG EU FATUKALE ASTEA SUNT ACUZATE DE CORUPTIE ! ADIKA O SOCOTEALA IN KARE NEAPARAT APARE BANUL ! DAR EU NU INTELEG KAND, CUM SI CUI S-A DAT BANUL KA NU REZULTA IN MOD CERT PE NIKAIERI ! TOTUL BAG SEAMA KA SE REZUMA LA SUPOZITII ! ADIK AM AUZIT NOI CEVA ! SAU A DISCUTAT CINEVA CEVA IN ACEST SENS ! CUM ESTE POSIBIL SA FIE ARESTATE DOUA JUDEKATOARE PE MOTIV KA AR FI PRIMIT CEVA ! KA PENTRU A DA MAI DEPARTE TREBUIAU SA PRIMEASKA IN PRIMUL RAND MA GANDESC EU ! CORUPTIA ESTE O CHESTIUNE DEOSEBIT DE GRAVA DAR ARESTAREA UNUI MAGISTRAT PE BAZA DE PRESUPUNERI ESTE DE 10 ORI MAI GRAVA SI REFLECTA TEROAREA DNA ! TOT MAI MULT MA CONVING KA DNA ESTE O ORGANIZATIE TERORISTA !

# IOAN DUSCAS date 21 March 2013 09:03 +2

PENTRU CAZUL IN KARE ACUZATIILE AR FI FOST SUSTINUTE DE PROBE TEMEINICE MESAJUL TRANSMIS DE DNA PRIN INSTRUMENTAREA CAUZEI AR FI FOST \"ORICINE AI FI IN MOMENTUL IN CARE GRESESTI TREBUIE SA PLATESTI \" MESAJ PE CARE ORICE OM DE BUN SIMT IL SUSTINE ! DAR PENTRU CAZUL IN CARE O ACUZATIE ESTE SUSTINUTA DOAR DE PARERI DI \"DEDUCERI\" MESAJUL TRANSMIS DE DNA ESTE \"ORICINE AI FI SI ORICAT DE CINSTIT AI FI TE FACEM CAND VREM\" ASA CEVA NU AREA ABSOLUT NICI O LEGATURA CU JUSTITIA CI DOAR CU BUNUL PLAC A UNOR INFRACTORI ! ASA CEVA SE CHEAMA TERORISM DE STAT ! CORUPTIA ESTE DEOSEBIT DE MARE IN ROMANIKA SECURISTA DAR A COMBATE CORUPTIA PE BAZA DE PRESUPUNERI ESTE DE 10 ORI MAI GRAV DECAT CORUPTIA IN SINE ! DIN PACATE AVEM LA NIVEL DE TARA O TRUPA DE INFRACTORI DIN ZONA SECRETA CARE PE BANI PUBLICI FAC CE VOR MUSCHIULETUL LOR ! ACESTOR INFRACTORI TREBUIE SA LI SE REDUCA FONDURILE SI ATRIBUTIILE DEOARECE ACTIVITATEA TRERORISTA A ACESTORA DAUNEAZA GRAV SOCIETATII IN ANSAMBLUL EI !!

# IOAN DUSCAS date 21 March 2013 09:09 0

EU PERSONAL TARA SA D3ETIN O FUNCTIE PUBLIKA SUNT VIZAT DE INFRACTORI DIN DNA DE SAPTE ANI DE ZILE TIMP IN CARE INFRACTORI DIN SERVICIILE SECRETE SI INFRACTORI DIN MINISTERUL DE INTERNE AU DERULAT O ACTIVITATE PUR TERORISTA DE TRANSFORMARE A FIECARUI MEMBRU AL FAMILIEI MELE IN COLABORATOR AL ACESTOR INFRACTORI !DE SAPTE ANI DE ZILE ZI DE ZI INFRACTORI DIN MINISTERUL DE INTERNE ALATURI DE INFRACTORI DIN SERVICIILE SECRETE DUC O POLITICA DE IZOLARE PE ORICE CALE DE ORICE PERSOANA CU CARE AS DORII SA FAC O AFACERE SAU A OBTINE UN POST DE MUNCA SAU PUR SI SIMPLU DORESC MENTINEREA UNEI RELATII DE PRIETENIE ! INCLUSIV O APLICARE PE INTERNET PENTRU UN JOB ESTE URMATA DE ACTIVITATI DE INDENTIFICARE SI CONTACTARE A FIRMEI LA CARE AM APLICAT PENTRU A-MI ZADARNICII ORICE TENTATIVA DE A OBTINE UN LOC DE MUNCA ! CE LEGE LE PERMITE ACESTOR INFRACTORI DERULAREA UNOR ASEMENEA ACTIVITATI ? DAR CINE CREDE CA PE ACESTI INFRACTORI DEOSEBIT DE PERICULOSI II INTERESEAZA CE SPUNE LEGEA !

# IOAN DUSCAS date 21 March 2013 09:15 +4

DE SAPTE ANI DE ZILE ZI DE ZI INFRACTORII DIN DNA , SERVICII SECRETE SI MINISTERUL DE INTERNE ZI DE ZI DERULEAZA ACTIUNI TIPIC MAFIOTE DE DISCREDITARE A PERSOANEI MELE PE ORICE CALE SI LA TOT PASUL ! ZI DE ZI INFRACTORI DIN RANDUL SERVICIILOR SECRETE SI A MINISTERULUI DE INTERNE DERULEAZA ACTIUNI DIN CARE SA REZULTE CA AS FI TIGAN DESII NU AM ABSOLUT NICI O LEGATURA CU ACEST NEAM SCARBOS ! DAR CE ESTE MAI UMILITOR DECAT SA TE TREZESTI CU O CEATA DE TIGANI PE URME CARE SA ISI DEA EI CU P[AREREA DESPRE TINE SUBLIIND LA TOT PASUL CA AI FI TIGAN DE AL LOR ! ZI DE ZI ACESTI INFRACTORI PLATITI DE LA BUGET PUN O GRAMADA DE RESURSE IN MISCARE PENTRU A SE INTELEGE CA EU AS FI HOMOSEXUAL DESI NU AM AVUT ABSOLUT NIMIC CU ASA CEVA VREODATA ! ZI DE ZI TREBUIE SA FIU BANDIT DESI SUNT OM CINSTIT ! ZI DE ZI TREBUIE SA FIU DRACUL IN PERSOANA SI ANTICHRISTUL DESI SUNT UN BUN CRESTIN ! ZI DE ZI TREBUIE SA FIU NEBUN DESI SUNT UN OM DE VALOARE ! ZI DE ZI ACESTI INFRACTORI CAUTA SA MA UMILEASCA !

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:23 -1

este mai sus ,,UNUL CU AIA MARE,,- CICA ZICE CA POATE ESTI EVREU ,, in acceptiunea lui cica judecatorii ,,nu este corupti,,se pare ca nici romanica cunoiului de guvernator nu este corupta. are pretentia ca ii discriminam pe judecatori pe baze fasciste...oare? oare de ce dracu ma regasesc in sute de comentarii care cred ca judecatorii si procurorii sint spaguiti la greu? pare toti sintem nazisti?ei sarmanii sint marxisti? marx a fost evreu???

# Istratie date 21 March 2013 17:39 0

Ai dreptate moșule. Depun mărturie că ești inventatorul patent al lamei de ras *Diplomat* trecută prin ciment perfect, al antenei multifasciculare pentru aviația diferențială, al dispozitivului automatic supt coșuri de la adolescenții acneici precum și al instituției... prepuțului din Dreptul privat roman. Mai știu și că, după timbrul cu figura lui Buonaparte, lipit pe cartea d-tale de identitate, ești Mihai Viteazul. În fine, te bănuiesc a fi un îns f.f. diștept. Desigur, măgarii contemporani te dușmănește. Ei nar-e valoarea lu mata. Mie îmi place că scri cu alea de tipar CALABALAMUC. F.F.F.MULT Î-MI PLACE. A-M ÎNȚELES CĂ ULTIMA DESCOPERIRE ȘTINȚIFIKĂ A LU MATA E AIA DE LA AI-A A FOMEIII. AIA CĂ CÂND TEANTREBAT ACADEMIA ROMINA CE I-AIA, MATA AI ZIS CĂ E UNU MIC AL CĂRUI NUME *NU POT [DIN PUDOARE] SĂVIL INDIC* MOȘULE MAIAI FRĂȚÎORI? TRĂIASCĂ FAMILIA TA DE BAROSAN!   

# DREPTATE date 25 March 2013 18:13 0

PERFECTA DREPTATE D-LE IOAN DUSCAS.CE NE FACEM,UNDE SA NE ASCUDE DE MIZERIILE CARE SE NUMESC ,,ORGANELE STATULUI,,.

# simina date 21 March 2013 10:39 +11

Le-au sacrificat pe cele 2 judecatoare, dar ar trebui sa mai aresteze inca alti 60 judecatori de la Tribunalul Bucuresti si cam 100 de la Curtea de Apel. Ca sa nu mai vorbim de ICCJ. Dar de fapt, de ce li se imputa ca l-au eliberat pe Dinel Staicu? De ce trebuia acesta sa stea in puscarie pana la judecarea procesului sau? Adica de ce nu trebuia eliberat? Era periculos? De ce Blejnar nu este in inchisoare? De ce in cazul sau, nu a fost arestat completul care a decis eliberarea sa? Probabil ca Blejnar nici nu mai este in tara. Si santem mani******ti si cu sistemul ECRIS. Acesta prevede 3 modalitati de repartizare a dosarelor, cel aleatoriu, manual si mixt. In fiecare dosar care este inregistrat, exista atasata o fisa in care este bifata una dintre cele trei modalitati prin care a fost repartizat dosarul. Asa ca daca se vrea ca un dosar sa ajunga la un anumit complet, se foloseste criteriul manual. Care este legal din moment ce este prevazut in practica repartizarii dosarelor. Singura miza pentru arestarea celor 2 judecatoare a fost procesul lui Nastase si cel al lui Voiculescu. Sant foarte multi judecatori corupti la Tribunal si la Curtea de Apel, mai ales la sectiile penale.

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:31 0

deci dupa parerea lu ,,ALA CU AIA MARE,, SI TU ESTI NAZIST/A cum sa/ti permiti sa crezi ca sint judecatori si procurori spaguiti la greu in ,,STATUL REFORMAT,, nu le plingi de mila celor cu ,,nasul in suflet,,? inseamna ca esti nazist/a!!!!!!!!??????? saracii judecatori si procurori sint mieii nevinovati(ca tot sintem inainte de paste) sau poate sint ,,blana cu lina de aur de pe argos,,?

# MP date 21 March 2013 11:21 +3

Este ingrozitor sa stii ca aceste doamne isi puneau roba de judecator si de la inaltimea domniilor lor imparteau decizii, din pacate, ca la taraba, in piata. Dupa un mercurial bine stabilit dinainte. Nu poate fi tolerat asa ceva. Nu te poti juca cu destinele unor oameni in felul acesta. Este inadmisibil. Din pacate, exista multe alte cazuri de coruptie, dar care inca nu au fost dovedite. Ar trebui sa ne aplecam si asupra sectiilor civile si a celor de contencios administrativ. Sa vedeti si acolo ce se intampla. Iar anchetatorilor le vand un pont: filiera - Andreea Raducanu TMB - Duta Ruxandra Monica & Pricope Paul - CAB. Verificati solutiile date de acestia, macar in ultimele 12 luni, vedeti cate dosare judecate de doamna Raducanu au ajuns la doamna Duta si veti avea niste informatii foarte interesante. Succes!

# ASOCIAŢIA VICTIMELOR MAGISTRAŢILOR DIN ROMÂNIA date 21 March 2013 12:35 -2

Şi pe noi, victimele magistraţilor, ne-au judecat cele două infractoare, Dinu(fostă Lolea) şi Costache. ABUZIV, BINEÎNŢELES! Şi când am spus, spunem şi repetăm într-una că toţi magistraţii români sunt infractori nu ne crede nimeni. Preşedinte A.V.M.R., Neagu Rodica (tel.0743242121).

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:51 0

si voi ,,este nazisti,,conform ,,lu ala cu aia mare,, toti cei care sintem nemultumiti ca judecatorii sint spaguiti sintem nazisti si judecatorii si procurorii spaguitii ,,este evrei,, chiar bataie de joc am ajuns. pacar ca ,,evrei astia oropsiti,,inca nu au avut parte de judecata publica....adica in strada!!!!!!!!!! noi,, nazistii,, oricum sintem satui de justitia lor!!!!!!!!!!!

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:42 -1

si tu esti nazist MP dupa credintele

# unul din lumea cea mare date 21 March 2013 12:58 -1

dupa credintele LU ALA CU AIA MARE(ESTE MAI SUS COMENTARIUL LUI

# Furnalul de la Paltinis date 21 March 2013 14:34 +4

Camelus e barbat sau femeie ?

# Hetero... date 21 March 2013 15:21 +2

E bărbat de sex opus!

# agentul oo7 date 21 March 2013 17:50 +2

SE PUNE LA CALE UN ATENTAT LA VIATA PRESEDINTELUI ? Asta ar fi interpretatea care este data de servicii “ problemei AVIONULUI PREZIDENTIAL ! Se banuieste ca se incearca cumpararea sau inchirierea unui “AVION MIC CU 6-12 LOCURI “ pentru presedinte , la care UN POSIBIL ATENTAT SA NU PROVOACE SUTE DE VICTIME. Eventual sa se aleaga ziua atentatului cand in avion se afla doar presedintele si pilotul,

# Ioan date 21 March 2013 18:00 -2

bai ciobane, tu esti un prost, daca ai observat, subiectul asta e cu totul altceva decat la ce besesti tu pe aici !

# obiectiva date 22 March 2013 05:24 0

ba, agent 007, da` cu avionul prezidential vechi de 50 de ani...nu se putea accidenta SATANESCU ???? daca e sa cazi, cazi !!! si nici ala nu facea victime decat dintre baSSisti...eu sunt de acord ca ponta sa ii dea avion lu` SATANESCU, doar daca ii da de la ma/sa de acasa !!! E CRIZA!!!! ati uitat ???? ne dorim sa dea Dumnezeu sa ai gura aurita !!!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 22.07.2024 – Alt candidat la revenirea in magistratura picat la psihologic

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva